Gradjanske inicijative| Roditeljstvo| Život

Crkva napred, deca pozadi

Jelica Greganović RSS / 25.07.2013. u 20:18

luka-2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Država je namerna da skupi oko 620.000 evra. Od građana. Na dobrovoljnoj bazi, naročito ako to građani ne primete. Pomoću doplatnih poštanskih marki. Onih marki koje su ovde pominjane kao jedan od načina na koji bi država mogla da pritekne u pomoć teško bolesnoj deci. Te poštanske marke su izdate i prodaju se na osnovu uredbe objavljene u Službenom glasniku br. 44/2013, pod zvaničnim nazivom Uredba o izdavanju doplatne poštanske marke »IZGRADNJA SPOMEN-HRAMA SVETOG SAVE«.

Dakle, posle smrti Tijane Ognjanović, država je rekla da će potražiti zakonski način da pomogne teško bolesnoj deci. Upravo kao što je pristala da pomogne i deci sa Batenovom bolešću. Naravno, kada te odluke smisli ili uspe da proturi kroz svoje organe i ostala creva. Što mnoga od te dece neće dočekati živa. U međuvremenu joj je, očito, kroz sistem za zakonito varenje protrčala odluka da se od 18. Juna do 31. Avgusta prodaje 7.600.000 doplatnih poštanskih marki, po ceni od 10 dinara, što na kraju izađe oko 620.000 evra kojima će SPC raspolagati po svom programu.

Pomenuta uredba nije vidljivo ili uopšte nije istaknuta u poštama, tako da građani mahom ni ne znajući plaćaju dodatnu poštarinu, koja će otići za opremanje Hrama Svetog Save. Onima koji primete da je račun za deset dinara viši od očekivanog, poštanski službenici obično kažu da ta marka mora da se kupi, jer uredba tako kaže. Što nije tačno. Ali građani to treba da znaju i da se pozovu na 3. Član uredbe koji kaže: » Način izdavanja doplatne poštanske marke reguliše se ugovorom između korisnika doplatne poštanske marke i preduzeća koje obavlja poslove prodaje doplatne poštanske marke u skladu sa zakonom«, što u slobodnom prevodu znači da marku ne morate da kupujete.

E, sad...ja o crkvi ne bih imala da kažem mnogo više od onog šta sam do sada rekla, a što bi uglavnom stalo u onaj stari vic:

Dođe grupa skrušenih seljaka pred popovu kuću, izađe popadija i pita ih šta se desilo. Jedan od seljaka, sve u zemlju gledajući joj kaže:

-          Pop se udavio, naše saučešće..

-          Kako udavio? Pa sa vama je bio na pecanju...

-          Jeste...i ispao je iz čamca...

-          Ali vi ste dobro znali da ne zna da pliva, kako je mogao da se udavi pored toliko vas?

-          Pa, mi smo pokušavali da mu pomognemo, priterali smo čamac uz njega, pružali ruke, vikali mu: »Daj pope ruku!«

-          Eto, kažem ja...

-          Ali mi smo mu vikali, a on ništa...

-          Naravno, trebalo je da mu vičete: »Na pope ruku«.

 

Dakle, ja od crkve ništa ne očekujem. To što je Ješua pao i ustao zbog jadnih, bolesnih i gladnih, što je pohlepu kao smrtni greh označio, što je učio da se vole ljudi, a ne novac i hramovske zgradurine, govorio učenicima svojim da ne uzimaju ni zlatnu, ni srebrnu, ni bakarnu paru...ihaj otkad je to bilo, ko će to još da pamti. Kao što će se i Rastko Nemanjić silno negde na nebesima obradovati kada vidi da je, u ime prosvetiteljstva kome je život posvetio, prednost data velelepnoj nekretnini kojoj sleduje još velelepnije unutrašnje opremanje, no – deci.

Ono što ja ne razumem je – država. Ona mene brine. Sekularna država koja postigne da se pozabavi crkvenim potrebama, ali ne i potrebama svog najslabijeg dela. Civilizovanost i uspešnost države se mere upravo njenom sposobnošću da zaštiti svoje najslabije članove. A slabijih od dece, pa još smrtno bolesne dece, nema.

Da uopšte ni ne pominjem kulturu i nauku za koje para nema. Kriza je. Nema država, a nemaju ni građani, pa nema od koga da uzme. Sem, možda, ipak...

I dok država pomaže crkvi da skupi 620.000 evra za udaranje glanca nekretnini,  deca umiru. Zvuči patetično, ali tako je. Jeste, deca su i ranije umirala. I umiraće. Ali država mora prvo da se pobrine za njih, oni su njena briga mnogo preča od bilo koje nekretnine. Kao što bi briga morali da joj budu i njeni poreski obveznici, roditelji te dece koji bukvalno prose naokolo. Nije ih sramota. I ne treba i ne sme da ih bude sramota. Oni prose za živote svoje dece. I veruju, pre svega, u druge ljude. Nadaju se da će ih dirnuti teška priča koju oni žive iz dana u dan, žalosne slike njihove dece koje već sutra može više da ne bude. Svaka para im je života vredna. Svakih 10 dinara.

Luke koji je na slici više nema.  Ni Danice, ni Tijane, ni Anje...a Veljko, Bojan, Anita, Lazar, Vanja, Anđela, Aleksandar, Konstantin, Anastasija, Dejan, Nikola, Nataša, Nevena, Ana, Marina, Darko, Stojan, Jovana, Mica, Angelina...nisu samo imena. To su deca koja se bore za svaki dan života.

Državo, probudi se!

Edit: S obzirom da će ovaj blog uskoro biti automatski zaključan za komentare, molim sve koji bi da komentarišu da odu na novi blog. 

 

 



Komentari (147)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

iqiqiq iqiqiq 20:28 25.07.2013

Odlično što si ovo napisala

Ovo prvi put čujem za te markice, ti si sve rekla pa neću ništa da dodam.

Pa da li je moguće da posle svih pisanja, nisu pokrenuli akciju da naprave objedinjenu listu, procene potrebna sredstva i onda krenu što u akciju sa markicama, što u ostale načine da se odmah obezbede sredstva.

Sada me već hvata očaj,jer ja ipak moram da verujem da među njima u celom lancu ima nekog ko je čovek (ministarstvo, RFZO, bolnice, zaštitnik pacijenta, Skupštinski odbor i koga sve nema u tom lancu)
Nune Popović Nune Popović 20:31 25.07.2013

Re: Odlično što si ovo napisala

Bravo Jelice!
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:40 25.07.2013

Re: Odlično što si ovo napisala

Ovo prvi put čujem za te markice, ti si sve rekla pa neću ništa da dodam.

I ja sam tek juče čula za te marke, i to od našeg kolege Srđana Mitrovića, koji je digao dževu da im belu paru ne da i da neće da šalje ništa poštom dok ne prođu te marke...onda su u pp počele da mi stižu poruke od ljudi koji prosleđuju informaciju o tome da su te marke uopšte u prodaji i na koji način može da se izbegne kupovina.
Ono od čega je meni muka je da ovakve stvari mogu da se proture, kao i brze odluke potrebne državi da pokrije svoje probleme, ali odluke kojima bi se pomoglo deci i roditeljima moraju da prolaze proceduru koju mnoga deca ne mogu da prežive.
iqiqiq iqiqiq 20:43 25.07.2013

Re: Odlično što si ovo napisala

Ono od čega je meni muka je da ovakve stvari mogu da se proture, kao i brze odluke potrebne državi da pokrije svoje probleme, ali odluke kojima bi se pomoglo deci i roditeljima moraju da prolaze proceduru koju mnoga deca ne mogu da prežive.

Dakle hoćemo HITNO odgovor generalnog direktora Pošte Srbije kako ove markice kreću, po kojoj proceduri i zašto nije paralelno pušteno i markice za bolesnu decu
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:45 25.07.2013

Re: Odlično što si ovo napisala

Hvala, Nunči.
Ako pomogne...ikom.
Krugolina Borup Krugolina Borup 15:48 26.07.2013

Re: Odlično što si ovo napisala

I ja sam tek juče čula za te marke,


Pobogu, gde ste vi bili sve ove godine, pa ja se po poštama sekiram oko tih doplatnih markica za izgradnju hrama Svetog Save još od sredine 1990-tih godina...
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:17 27.07.2013

Re: Odlično što si ovo napisala

Pobogu, gde ste vi bili sve ove godine, pa ja se po poštama sekiram oko tih doplatnih markica za izgradnju hrama Svetog Save još od sredine 1990-tih godina...

Za te znamo, al za ove od 26. maja, uredbom uvedene, se sad saznalo...usred prodaje.
AlexDunja AlexDunja 20:32 25.07.2013

...

kad ministarka shvati da shrana nije manifestacija

možda će i država da počne da shvata šta joj je posao
iqiqiq iqiqiq 20:36 25.07.2013

Re: ...

AlexDunja
kad ministarka shvati da shrana nije manifestacija

možda će i država da počne da shvata šta joj je posao

užas, stvarno su zombiji, njih ne vredi ni kritikovati, oni se samo skoncentrišu da se brane.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:44 25.07.2013

Re: ...

Dunjo, to je jedna od jezivijih stvari koje sam pročitala u poslednje vreme. Bar je mogla da se izvini za jezički gaf, ako je shvatila...uopšte.
AlexDunja AlexDunja 20:52 25.07.2013

Re: ...

Bar je mogla da se izvini za jezički gaf, ako je shvatila...uopšte.


ja, najiskrenije mislim da nije shvatila...
meni izgleda kao da oni kad dođu na tu vlas pobrljave,
pričaju nešto nevezano jer znaju da ne snose nikakvu odgovornost
ni za rečeno, ni za učinjeno kao i za neučinjeno.

oni misle da je njima ta vlas neki poklon. neki novac koji pada s neba
a oni se slikaju...i gledaju kako su ispali na fotkama

a kad zglajznu, kao što je ministarka zglajznula 2000,
ljute se, trguju, ucenjuju i opet budu tu.

nema to veze sa ovim stvarima o kojima mi pričamo,
to je paralelni svet
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:55 25.07.2013

Re: ...

to je paralelni svet

Znam...ima u Nušićevom "Narodnom poslaniku" večita, neprevaziđena scena, kada budući poslanik uči da bude vlast. Prvo se popne na stolicu, vidi sagovornika, pa još više, manje ga vidi, pa na sto i vidi mu teme samo.
"E, sad si vlast."
Ali ono što je tuga je paralelni svet u kome umiru deca, u kome se svaki dan broji kao uspeh, a oni siroti roditelji duše ispuštaju.
iqiqiq iqiqiq 20:59 25.07.2013

Re: ...

Ali ono što je tuga je paralelni svet u kome umiru deca, u kome se svaki dan broji kao uspeh, a oni siroti roditelji duše ispuštaju.

To je posledica i našeg smejanja i podsmevanja nespobnim političarima i naše zatvaranje očiju pred korupcijom.

Ovo ne sme da se dešava. Nadam se da će neko od odgovornih sutra odgovoriti kada će markice biti u prodaji i dokle je stiglo objedinjavanje liste.

Neka roditelji bolesne dece pošalju SMS poruke na Ministarstvo zdravlja, neka Minsitarstvo zdravlja omogući mobilni broj da se roditelji bolesne dece jave i da se registruju.
AlexDunja AlexDunja 21:03 25.07.2013

Re: ...

Ali ono što je tuga je paralelni svet u kome umiru deca, u kome se svaki dan broji kao uspeh, a oni siroti roditelji duše ispuštaju.


ja se svaki dan setim onog dečaka koji ima 13 godina i 13 kilograma,
pisala si i ti o njemu, i klajnemuter, i razmišljam...
nezamislivo.
kleinemutter kleinemutter 14:33 26.07.2013

Re: ...

dečaka koji ima 13 godina i 13 kilograma,



On još uvek ne dobija enteralnu hranu jer nema dijagnozu.t.j. on ima brdo dijagnoza , ali nema odgovarajuću dijagnozu za koju se daje enteralna hrana na recept.

Enteralnu hranu daju samo deci bolesnicima i to za 4 dijagnoze (Batenova bolest, jedna vrsta epilepsije, jedna vrsta distrofije ..ne znam tačno koje su to dijagnoze. Ima na netu.

Dete nije iz Bg. Da bi došao u Tiršovu u Bg gde se leči, roditelji moraju da ponesu i aparat za aspiriranje koji priključuju na akumulator OD AUTA kad se dete guši. Dakle ,svaki odlazak kod lekara za dete je životna opasnost a za roditelje šok. A tek čekanje da ih isti prime....??????
kleinemutter kleinemutter 18:06 26.07.2013

Re: ...

u kome se svaki dan broji kao uspeh, a oni siroti roditelji duše ispuštaju.


Ovo je baš tako.
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:21 27.07.2013

Re: ...

ja se svaki dan setim onog dečaka koji ima 13 godina i 13 kilograma,
pisala si i ti o njemu, i klajnemuter, i razmišljam...
nezamislivo.

A ja gledam danima ovu majku na slici, koja u naručju drži dete kog više nema.
Gledam kako ima široka ramena i jake ruke. Ona je to dete po rukama do zadnjeg trena premetava. Svaki dah mu nadzirala.

I ono što ne mogu da prestanem da gledam na njoj je - osmeh.

Posle svega što je preživela, sve muke koje joj je puna glava, sveg straha koji živi svaki dan, ona ima snage da se osmehne.

To je crta na kojoj popizdim.
kleinemutter kleinemutter 13:53 27.07.2013

Re: ...

sveg straha koji živi svaki dan, ona ima snage da se osmehne.


Stalno pričam da se od mog dečaka treba učiti životnoj radosti i sreći.

Nikog nisam čula do sada da se smeje tako lepo kao on. I nikog nisam videla da radi stvari koje može i voli tako strasno kao on.
westvleteren westvleteren 16:37 27.07.2013

Re: ...



On još uvek ne dobija enteralnu hranu jer nema dijagnozu.t.j. on ima brdo dijagnoza , ali nema odgovarajuću dijagnozu za koju se daje enteralna hrana na recept.


Da li je moguce kupiti enteralnu hranu bez recepta? Koliko to kosta (na mesecnom nivou) ? Mozda mozemo da se organizujemo da skupimo pare da pomognemo roditeljima.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:16 27.07.2013

Re: ...

Da li je moguce kupiti enteralnu hranu bez recepta? Koliko to kosta (na mesecnom nivou) ? Mozda mozemo da se organizujemo da skupimo pare da pomognemo roditeljima.


Nema malemame da ti tačno odgovori, ali ako se ja dobro sećam njenih blogova, radi se o 500€ mesečno.
predatortz predatortz 20:38 25.07.2013

Crkva napred, deca pozadi


Da je crkva crkvom, rekla bi:

Na deco, vama je preče!

Toliko od mene...
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:42 25.07.2013

Re: Crkva napred, deca pozadi


Da je crkva crkvom, rekla bi:

Na deco, vama je preče!

Toliko od mene...

Više od toga, kad se o crkvi radi, nije ni potrebno.
Ali ovde je problem država.
Ne plaćamo mi porez crkvi, nego državi.
predatortz predatortz 20:46 25.07.2013

Re: Crkva napred, deca pozadi

Jelica Greganović

Da je crkva crkvom, rekla bi:

Na deco, vama je preče!

Toliko od mene...

Više od toga, kad se o crkvi radi, nije ni potrebno.
Ali ovde je problem država.
Ne plaćamo mi porez crkvi, nego državi.


Mi, Jelice, nemamo državu. Imamo ono što bitange misle da država jeste...
Da imamo državu, briga o deci,porodiljama, ljudima koji su časno zaradili penzije, bolesnim... bila bi ispred mnogih stvari iza kojih je sad.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:48 25.07.2013

Re: Crkva napred, deca pozadi

Mi, Jelice, nemamo državu

Ma, možeš je i loncem zvati, ali svoj posao, za poreske pare, mora da radi. Ne za crkvu. Nego za svoje poreske obveznike, one kojima se na izborima naobećavala.
predatortz predatortz 20:52 25.07.2013

Re: Crkva napred, deca pozadi

Jelica Greganović
Mi, Jelice, nemamo državu

Ma, možeš je i loncem zvati, ali svoj posao, za poreske pare, mora da radi. Ne za crkvu. Nego za svoje poreske obveznike, one kojima se na izborima naobećavala.


Ko?

Premijer kojeg su navatali sa koferčetom punim kinte, pa nakon toga vodi policiju?
Ministarka zdravlja, čiji muž ne plaća radnike?
Ministar finansija koji kaže:
Nisam ja ovde da me narod voli?

...
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:57 25.07.2013

Re: Crkva napred, deca pozadi

predatore...znam, al sve se nekako nadam da će neko ipak da se uključi u stvarnost, ovo su ipak deca. Srce bre da ti pukne kad ih vidiš.
iqiqiq iqiqiq 21:00 25.07.2013

Re: Crkva napred, deca pozadi

Srce bre da ti pukne kad ih vidiš.

predatortz predatortz 21:01 25.07.2013

Re: Crkva napred, deca pozadi

Jelica Greganović
predatore...znam, al sve se nekako nadam da će neko ipak da se uključi u stvarnost, ovo su ipak deca. Srce bre da ti pukne kad ih vidiš.


Nemoj, molim te...
Predator, kad su deca u pitanju, odnosno naša nemoć da im pomognemo , ždere svoju jetru.

A bahatim, kojima je to posao a ne žele da se bave njime, predator bi stavio bukagije na noge. Do kraja njihovih &%$$#%%$# života!
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:23 25.07.2013

Re: Crkva napred, deca pozadi

predatortz

Da je crkva crkvom, rekla bi:

Na deco, vama je preče!

Toliko od mene...

Tako je zemljače, samo da sam to ja napisao odmah bi počela tirada, a zapravo jedan sasvim logičan rezon jer od dece nema veće svetinje.
Milan Karagaća Milan Karagaća 08:47 26.07.2013

Re: Crkva napred, deca pozadi

kod nas su verske zajednice biznis -firme i samo vode računa o svojim džepovima i džipovima.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:27 26.07.2013

Re: Crkva napred, deca pozadi

kod nas su verske zajednice postale

Što kod nas i što postale?
Gde i kada to nisu bile?
Čast vrlo retkim izuzecima.
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:33 26.07.2013

Re: Crkva napred, deca pozadi

Jelica Greganović
kod nas su verske zajednice postale

Što kod nas i što postale?
Gde i kada to nisu bile?
Čast vrlo retkim izuzecima.

slažem se, ispravljeno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:23 27.07.2013

Re: Crkva napred, deca pozadi

nije sasvim vezano za temu, ali neobična stvar, odvezao sam suprugu u Betaniju upravo (jedino NS porodilište), i tamo u tom prijemnom holu, juče (26.07.) kada smo išli popodne na kontrolu stajala tabla kao, Pokrajinsko veće, trebamo decu, obratite se za pomoć za prvo dete, skitam ja maločas po tom lobiju dok čekam da mi kažu kakve su sondaže i da li se rastajem od žene, tek primetim da je tabla od prethodnog dana doslovno odvaljena s mesta na kom je visila...

... a ovo u temi, ne znam šta se iščuđavaš tol'ko... režim je copy-paste putina, tako da je i država tome nalik. postoji i termin za to - cezaropapizam, odnosno kada država diktira odnose sa crkvom jer joj tako odgovara... lepo je pisao o tome kod nas prof. Georgije Ostrogorski.
mariopan mariopan 18:54 27.07.2013

Re: Crkva napred, deca pozadi

predatortz

Da je crkva crkvom, rekla bi:

Na deco, vama je preče!

Toliko od mene...

Da. Ništa više ni ja ne bih rekla. Tužno je kako su se odmetnuli od naroda. I kako se država odmetnula od naroda.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:17 27.07.2013

Re: Crkva napred, deca pozadi

od dece nema veće svetinje

Tako je.
iqiqiq iqiqiq 20:38 25.07.2013

OVO STALNO IZNOVA DA IM SE PONAVLJA

Luke koji je na slici više nema. Ni Danice, ni Tijane, ni Anje...a Veljko, Bojan, Anita, Lazar, Vanja, Anđela, Aleksandar, Konstantin, Anastasija, Dejan, Nikola, Nataša, Nevena, Ana, Marina, Darko, Stojan, Jovana, Mica, Angelina...nisu samo imena. To su deca koja se bore za svaki dan života.
iqiqiq iqiqiq 20:41 25.07.2013

IZVINI JELICE

Ali moram da prozovem i sve lekare i Lekarsku komoru i sve koji mogu da direktno utiču ili jesu u kontaktu sa ovom decom a u zdravstvenom su sistemu. Što se oni ne udruže da apeluju NON STOP.

Šta je sa direktorima svih tih bolnica širom Srbije

Nije valjda da se plaše ministarke zdravlja!
wilma68 wilma68 20:51 25.07.2013

Re: IZVINI JELICE

Lekare niko ništa ne pita, onako, ljudski.Lekari pomažu kao i običan svet, smsovima/prilozima i trudom na radnom mestu.Mnoge bi se "krive Drine" ispravile u srbijanskom zdravstvu kada bi pitali za mišljenje obične lekare, svakodnevne arbajtere.
No, nije tako-i neće tako ni biti.Na svim nivoima imamo "male bogove" koji slušaju one, veće...a većina-grca.
Naravno da direktorima ne bi bilo pametno da se uključe u "manifestacije" protiv kojih je ministarka...ima se posla i "na lokalu" i to o-ho-ho.
Pacijenti i pošteni i vredni doktori su u istom košu, verujte.Živim sa obe strane ove priče, svaki dan.A isto.

iqiqiq iqiqiq 20:56 25.07.2013

Re: IZVINI JELICE

http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/257216/Doplatne-marke-za-izgradnju-Spomenhrama-Svetog-Save

Evo jasno piše " Uredbu o izdavanju doplatne poštanske marke "Izgradnja Spomen-hrama Svetog Save" donela je Vlada Srbije na sednici od 26. maja."

Ako su hebenu Uredbu o aflatoksinu izglasali za jedan dan, mogu i Uredbu o izdavanju doplatne poštanske marke za lečenje bolesne dece. Neka je prepišu od ove Uredbe
iqiqiq iqiqiq 15:06 26.07.2013

Re: IZVINI JELICE

Lekare niko ništa ne pita, onako, ljudski.Lekari pomažu kao i običan svet, smsovima/prilozima i trudom na radnom mestu.Mnoge bi se "krive Drine" ispravile u srbijanskom zdravstvu kada bi pitali za mišljenje obične lekare, svakodnevne arbajtere.

Pa zašto dozvoljavaju to!

Isto sam se tako ljutila na nastavnike što tako uplašeni ćute o nekim nepravilnostima, koje sam ja tek uočila kad su se mom detetu obile o glavu. Da sam znala ranije, ja bih pokrenula mnogo toga da moje, a i druga deca ne stradaju.

Ko treba da stane uz ovu bolesnu decu i njihove roditelje (koji sigurno nemaju ni trunka viška energije dok se svakodnevno bore za opstanak svoje dece)

Aman,čime vam prete ti direktori bolnica i ministarstvo zdravlja, pa ne mogu vas sve lekare otpustiti

I zašto bi vas otpustili, jer se borite da deca dobiju potrebnu negu i pomoć koja im po zakonu i pripada.

NE RAZUMEM STVARNO
rade.radumilo rade.radumilo 15:22 26.07.2013

Re: IZVINI JELICE

Pa zašto dozvoljavaju to!


Aman,čime vam prete


Pročačkaj malo šta se desilo sa doktorom koji je digao uzbunu kako se u bolnicama u Srbiji, bolesnicima u teškom stanju skraćuje život u dogovoru sa nekim pogrebnim firmama.
iqiqiq iqiqiq 22:40 26.07.2013

Re: IZVINI JELICE

Pročačkaj malo šta se desilo sa doktorom koji je digao uzbunu kako se u bolnicama u Srbiji, bolesnicima u teškom stanju skraćuje život u dogovoru sa nekim pogrebnim firmama

Ne znam o čemu se radi, ali moje iskustvo je da čovek mora da se postavi profesionalno i da radi kako treba i da uradi i više nego što se očekuje.

Doktor treba da digne uzbunu i da se bori za pravdu. On treba da nađe i ostale kvalitetne doktore koji rade svoj posao jer su to i želeli da rade, a ne zbog titule i para, i da se zalaže za pravu stvar. A to je pomoć ovoj deci.

Penila sam već oko toga, nema izgovora za administracije, nema nikakvog izgovora
8c_competizione 8c_competizione 20:49 25.07.2013

Jeco, bojim se da se ...

... drzava bez govnjive motke probuditi nece!

ovo i ovo citao, pa mi je sve jasno!

lopovska i licemerna banda, jedino me zanima kada ce vernici (talibani) da se osveste ....



p.s. slika je pozajmljena, ali jasno izrazava moje gadjenje crkvom!
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:51 25.07.2013

Re: Jeco, bojim se da se ...

A toliko bi crkva vatila duši mesta, i svoj statut opravdala, da je te markice namenila bolesnoj deci, a ne gipsanim radovima i pozlati...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:05 25.07.2013

Re: Jeco, bojim se da se ...

jedino me zanima kada ce vernici (talibani) da se osveste ....


Ne bih ja to delio na osvešćene i neosvešćene. Biti vernik ne znaći biti neosvešćen, a posebno ne znači biti taliban.
Biti vernik je lični izbor i on ničim ne degradira onoga ko ga je napravio.
Vernici sa ovim nemaju nikakve veze.

Ni crkva me ne iznenađuje alavošću, nije joj prvi put, takva je, ko voli nek izvoli.

Država, tačnije državni aparat, tj nekoliko ljudi sa imenom i prezimenom su krivi za ovo. Te skotove treba pljuvati.
Uveren sam da bi se većina građana, kada bi ih neko pitao, opredelila da pare od te marke usmeri deci a ne crkvi.
8c_competizione 8c_competizione 08:26 26.07.2013

Re: Jeco, bojim se da se ...

Vernici sa ovim nemaju nikakve veze.


itekako imaju veze, posto uvek bogougodno cute, umesto da dignu svoj glas. ali to bi znacilo da imaju integritet licnosti i zbacilo bi odmah da nisu dobri vernici. klasicna kvaka 22

Biti vernik ne znaći biti neosvešćen, ...


ukoliko "gutate" s gustom ova sranja koja vam serviraju u 21. veku ne bih dalje sa tobom diskutovao o "osvescivanju", posto su nam stavovi ocigledno (i vise puta do sada dokazano) dijametralno razliciti.

..., a posebno ne znači biti taliban.


najiskrenije bih voleo da ste uspeli da me ubedite svojim delima do sada. na zalost, sa iskonskim pravoslavljem (hriscanstvom) i bozjom ljubavi imate toliko zajednickog koliko i ja sa novorodjenim James-om pri britanskoj kruni!
8c_competizione 8c_competizione 20:58 25.07.2013

a sto se poste tice ....

evo ovde mozete da im postavite pitanje (nemojte biti lenji, uradite to!)

a ovde mozete i da posaljete vase misljenje direktno u Ministrastvo telekomunikacija (nemojte biti lenji, uradite to!)

sto im se vise ljudi javi, vece su sanse da nesto urade. to sto sebi gundjamo u brk ovde po blogu, ne pomaze mnogo (u svakom slucaju hvala za inicijativu Jelice!)
iqiqiq iqiqiq 21:01 25.07.2013

Re: a sto se poste tice ....

apsolutno, neka im sutra stigne 10000000 mejlove!!!
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:03 25.07.2013

Re: a sto se poste tice ....

Stavite to i na društvene mreže, brže se širi informacija
(naročito o velikobrojne grupe).
ivana23 ivana23 21:11 25.07.2013

***

Moram i ovo da navedem, iako nema veze sa doplatnim markicama, al' ima sa crkvom...

Patrijarh lobira za Karica.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:15 25.07.2013

Re: ***

Ovom odgovara samo novostvorena imenica, na koju sam onomad natrčala, a koja je razvitak čarobnog prideva "predivno".

Daklem - PREDIVOTA.
dr.wagner dr.wagner 21:18 25.07.2013

Svako malo ....

... večer

-Svakih mjesec-dva pojavi se neki tekst , neka emisija , reportaža ... u kojoj se
zaziva država (bilo koja od novih 6) da napravi , da pomogne ... da spasi ...

-Ali nema toga više ... A BILO JE (ovdje)!!!

-Nema toga ni u Americi , čuli ste i sami kako se tamo lječe siromašni (i njihova djeca)
-Možda je ono što nazivamo "Zapadna Evropa" i imalo neke bolje standarde i običaje ,
ali kako je pao omraženi zid više nema razloga za "socijalnu državu" ... koja bi
trebala biti bolja od onih na "istoku" ...

-I tako ...djeca će gotovo sigurno umrijeti, a crkva će se gotovo sigurno pozlatiti
... jer crkva (u demokraciji) donosi glasove i vlast

-Možda to nismo željeli kada smo nekada davno zazivali "novi sistem" , ali svi smo
potpisali taj ugovor ... a ovo o crkvi i djeci je isto bilo unutra ...

.... možda samo napisano sitnijim slovima


Wagner







Jelica Greganović Jelica Greganović 21:22 25.07.2013

Re: Svako malo ....

a ovo o crkvi

O crkvi ima u Ustavu. Sasvim dovoljno velikim slovima.
maksa83 maksa83 21:26 25.07.2013

Re: Svako malo ....

-Nema toga ni u Americi , čuli ste i sami kako se tamo lječe siromašni (i njihova djeca)

To, Strikane, nije baš skroz istina.

St. Jude Children's Research Hospital

Vrlo zanimljiva istorija cele stvari.

Isključivo za decu sa najtežim oboljenjima, sa koje god da su tačke planete. Ako prime "slučaj" ne plaća se apsolutno ništa, sve troškove svega preuzimaju oni. Znam ljude odavde kojima su spasli decu.


P.S. Sve je vrhunsko, od opreme do lekara, a funkcioniše od dobrovoljnih priloga ljudi i institucija. Nikad nisu imali problem da skupe pare.
dr.wagner dr.wagner 21:28 25.07.2013

Re: Svako malo ....

Pozdrav gđo J

Jelica Greganović
... u Ustavu ...




-O tim "Sotonskim stihovima" i govorim !

W
dr.wagner dr.wagner 21:43 25.07.2013

Re: Svako malo ....

Pozdrav Max

maksa83
To, Strikane, nije baš skroz istina.St. Jude Children's Research HospitalVrlo zanimljiva istorija cele stvari.Isključivo za decu sa najtežim oboljenjima, sa koje god da su tačke planete. Ako prime "slučaj" ne plaća se apsolutno ništa, sve troškove svega preuzimaju oni. Znam ljude odavde kojima su spasli decu.


-To je 0,1% (aproksimativno)

-Ja znam dva slučaja koji su "tamo" otišli sa punim koferima $$$ ...

- "Smokvin list" moj Max , jer ako i jedno djete koje nema
novaca mora umrijeti , to je katastrofa , a ovdje mi govorimo o 99% onih
koji moraju umrijeti .... i OK , taj 1% spašenih ( i to donacijama )

-A da pomogneš svima (na najbolji mogući način) potrebno je 1% državne
love koja odlazi na "reklamiranje demokracije" ...


W
maksa83 maksa83 21:46 25.07.2013

Re: Svako malo ....

To si Strikane, avaj, sve u pravu.
Biljana 77 Biljana 77 17:05 26.07.2013

Re: Svako malo ....

maksa83


St. Jude Children's Research Hospital

Vrlo zanimljiva istorija cele stvari.

Isključivo za decu sa najtežim oboljenjima, sa koje god da su tačke planete. Ako prime "slučaj" ne plaća se apsolutno ništa, sve troškove svega preuzimaju oni. Znam ljude odavde kojima su spasli decu.


P.S. Sve je vrhunsko, od opreme do lekara, a funkcioniše od dobrovoljnih priloga ljudi i institucija. Nikad nisu imali problem da skupe pare.



Saznanje da ovako nešto postoji iskreno mi je ulepšalo dan(e).
maksa83 maksa83 17:37 26.07.2013

Re: Svako malo ....

Saznanje da ovako nešto postoji iskreno mi je ulepšalo dan(e).

Da, i ja sam kad sam saznao za to iz prve ruke od drugara čijem su jako malom detetu izlečili neke beskrajno zajebane i egzotične tumore sledećih par dana bio prosto srećan.

Ceo Memfis je ponosan na to mesto, dotle da stanovnici pored sopstvenog posla dodatno volontiraju oko svega što ima veze sa tim.

Inače, tu je čak i trovač McDonalds's ispao faca:

In 1995, St. Jude received an anonymous letter postmarked in Dallas, Texas, containing a $1 million winning McDonald's Monopoly game piece. McDonald's officials came to the hospital, accompanied by a representative from the accounting firm Arthur Andersen, who examined the card under a jeweler's eyepiece, handled it with plastic gloves, and verified it as a winner.[36] Although game rules prohibited the transfer of prizes, McDonald's waived the rule and has made the annual $50,000 annuity payments, even after learning that the piece was sent by an individual involved in an embezzlement scheme intended to defraud McDonald's.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:20 27.07.2013

Re: Svako malo ....


St. Jude Children's Research Hospital


Makso, hvala, ovo sam odmah okačila u grupi za pomoć bolesnoj deci.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:27 25.07.2013

Dobra vest:

Prikupljen je novac za Veljka



Njegova mama, Nataša je napisala:

Obavestavam sve da obustavljam akciju Zajedno za Veljka. Ukupno je prikupljeno blizu 44.000 EUR. Veljko je dobro. Koristim ovu priliku da se svima jos jednom zahvalim na dobroti vaseg srca, sa verom da cemo biti u prilici da i mi pomognemo svima kojima je ta pomoc neophodna. Hvala svima koji su tako nesebicno pokazali svoju ljubav prema bliznjem, sto je potvrda da u ovom svetu caruje dobro!
expolicajac expolicajac 21:31 25.07.2013

Ne treba mešati

Crkvu kao instituciju i veru kao individualni mehanizam samoodbrane od prolaznosti života.
Srpska pravoslavna crkva kao institcija je pala na ispitu u savremenom istorijskom trenutku. Pravoslavna vera je vitalnija od institucije koja je predstavlja u duhovnom smislu na području Srbije.
Država je donela uredbu o poštanskim markama, ona treba i da je ukine. Ova vlada za to nije sposobna.
predatortz predatortz 21:41 25.07.2013

Re: Ne treba mešati

expolicajac
Crkvu kao instituciju i veru kao individualni mehanizam samoodbrane od prolaznosti života.
Srpska pravoslavna crkva kao institcija je pala na ispitu u savremenom istorijskom trenutku. Pravoslavna vera je vitalnija od institucije koja je predstavlja u duhovnom smislu na području Srbije.
Država je donela uredbu o poštanskim markama, ona treba i da je ukine. Ova vlada za to nije sposobna.


Da, ne treba mešati crkvu i veru. To su dva, sve više, razdvojena pojma. A SPC, čini mi se, treba uputiti na popravni iz pravoslavlja.

No, ponovo se slažem, država je problem. Država ima obavezu da uredi život svojim građanima. Da određuje prioritete kad je kriza, a ovde je uvek kriza. Ova vlast, a ni one pre nje nisu bile ništa bolje, to radi katastrofalno loše.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:48 25.07.2013

Re: Ne treba mešati

Ne treba mešati
Crkvu kao instituciju i veru kao individualni mehanizam samoodbrane od prolaznosti života.
Srpska pravoslavna crkva kao institcija je pala na ispitu u savremenom istorijskom trenutku.

Pa, ja to ni ne mešam. Ja protiv boga ništa nemam. Ali njegovi zemaljski, šalterski radnici mi ozbiljno idu na živce.

Edit:
Država je donela uredbu o poštanskim markama

Pa, o tem sam i pisala.
expolicajac expolicajac 21:49 25.07.2013

Re: Ne treba mešati

Jelica Greganović
Ne treba mešati
Crkvu kao instituciju i veru kao individualni mehanizam samoodbrane od prolaznosti života.
Srpska pravoslavna crkva kao institcija je pala na ispitu u savremenom istorijskom trenutku.

Pa, ja to ni ne mešam. Ja protiv boga ništa nemam. Ali njegovi zemaljski, šalterski radnici mi ozbiljno idu na živce.

dr.wagner dr.wagner 22:04 25.07.2013

Re: Ne treba mešati

... večer

-Evo ... o tome vam ja govorim , pogledajte sljedeću rečenicu ...

expolicajac

Srpska pravoslavna crkva kao institcija je pala na ispitu u savremenom istorijskom trenutku.


-Tako govori bivši milicajac sa političkim ambicijama ...


Wagner

expolicajac expolicajac 22:07 25.07.2013

Re: Ne treba mešati

dr.wagner
... večer

-Evo ... o tome vam ja govorim , pogledajte sljedeću rečenicu ...

expolicajac

Srpska pravoslavna crkva kao institcija je pala na ispitu u savremenom istorijskom trenutku.


-Tako govori bivši milicajac sa političkim ambicijama ...


Wagner


Što bi rekli mi Srbi "surduknu mi ga ti susjed"
dr.wagner dr.wagner 22:22 25.07.2013

Re: Ne treba mešati

Pozdrav Ex

expolicajac

Što bi rekli mi Srbi "surduknu mi ga ti susjed"


-Ne znam komšija , na "Google" kažu da je "surduknuti se" pasti niz liticu ...
... ne znam što je to u slengu ... neka društvena igra (sudoku ???)

-A za politiku ne brinite ... ako Vas otkantaju tamo , u HDZ-u uvijek ima
mjesta za bivše policijote ...


W
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:26 25.07.2013

Re: Ne treba mešati

surduknuti se

Litica nije neophodna, dovoljno je da je strmo.

Surduknuti se znači strmeknuti se.
expolicajac expolicajac 22:28 25.07.2013

Re: Ne treba mešati

-Ne znam komšija , na "Google" kažu da je "surduknuti se" pasti niz liticu ...
... ne znam što je to u slengu ... neka društvena igra (sudoku ???)

U niškom žargonu to znači nabiti nekom onu stvar u guzicu. Lokalitet


-A za politiku ne brinite ... ako Vas otkantaju tamo , u HDZ-u uvijek ima
mjesta za bivše policijote ...

Ja sa tom neofašističkom grupacijum nemama dodirne tačke.
predatortz predatortz 22:30 25.07.2013

Re: Ne treba mešati


Ja sa tom neofašističkom grupacijum nemama dodirne tačke


A nišanska?
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:33 25.07.2013

Re: Ne treba mešati

U niškom žargonu to znači nabiti nekom onu stvar u guzicu. Lokalitet

Dobro je što si ga lokalno ograničio, u mom okrugu nema guzice.
expolicajac expolicajac 22:35 25.07.2013

Re: Ne treba mešati

predatortz

Ja sa tom neofašističkom grupacijum nemama dodirne tačke


A nišanska?

Nisu svi Hrvati HDZ-ovci
expolicajac expolicajac 22:37 25.07.2013

Re: Ne treba mešati

Jelica Greganović
U niškom žargonu to znači nabiti nekom onu stvar u guzicu. Lokalitet

Dobro je što si ga lokalno ograničio, u mom okrugu nema guzice.

Vi Šumadinci ste napredniji od nas južnjaka.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:38 25.07.2013

Re: Ne treba mešati

Vi Šumadinci ste napredniji od nas južnjaka.

Misliš prednjiji
dr.wagner dr.wagner 22:52 25.07.2013

Re: Ne treba mešati

expolicajac
U niškom žargonu to znači nabiti nekom ...


-Sram Vas bilo ... no pošto je "dijalekt" oprošteno je ...


-Evo , došao je sad i Predator ... sada ćete zajedno na jadnog Hrvata ...

... odoh ja ... bok , bok !

W
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:57 25.07.2013

Re: Ne treba mešati

sada ćete zajedno na jadnog Hrvata

Ne brini, evo pomoći ću ti ovom četvrtinkom što je imam
expolicajac expolicajac 23:00 25.07.2013

Re: Ne treba mešati

dr.wagner
expolicajac
U niškom žargonu to znači nabiti nekom ...


-Sram Vas bilo ... no pošto je "dijalekt" oprošteno je ...


-Evo , došao je sad i Predator ... sada ćete zajedno na jadnog Hrvata ...

... odoh ja ... bok , bok !

W

Gde uteče kad je najlepše.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:27 25.07.2013

Re: Ne treba mešati

predatortz
expolicajac
Crkvu kao instituciju i veru kao individualni mehanizam samoodbrane od prolaznosti života.
Srpska pravoslavna crkva kao institcija je pala na ispitu u savremenom istorijskom trenutku. Pravoslavna vera je vitalnija od institucije koja je predstavlja u duhovnom smislu na području Srbije.
Država je donela uredbu o poštanskim markama, ona treba i da je ukine. Ova vlada za to nije sposobna.


Da, ne treba mešati crkvu i veru. To su dva, sve više, razdvojena pojma. A SPC, čini mi se, treba uputiti na popravni iz pravoslavlja.

No, ponovo se slažem, država je problem. Država ima obavezu da uredi život svojim građanima. Da određuje prioritete kad je kriza, a ovde je uvek kriza. Ova vlast, a ni one pre nje nisu bile ništa bolje, to radi katastrofalno loše.

slažem se potpuno i jopet.
mnenadic mnenadic 22:02 25.07.2013

Šta se čudimo

U Srbiji su poslednjih 20-25 godina zidane samo crkve i kućerine. Postoje mesta koja nemaju čak ni stanovnike, možda nekolicinu, ali imaju novu "blistavu" crkvu, do koje se, uzgred budi rečeno, dolazi blatnjavim poljskim putem. Ambulante, škole, ulice, kanalizacija ... to narodu manje znači od crkava. Pogotovo ništa ne znači "investitorima".
Postoje po manjim mestima neki ljudi, zovu ih ktitorima, koji su, u ne malom broju slučajeva, finansirali gradnju tih bespotrebnih građevina samo da bi se etablirali kao lokalne baje. O poreklu novca kojim je to građeno bolje da i ne pričamo. O mogućem korisnijem načinu trošenja novca takođe. To nešto valjda govori o karakteru i mentalitetu naroda...


escherichije_colic escherichije_colic 23:05 25.07.2013

Re: Šta se čudimo

Bar će kad izumremo ostati sve te lepe građevine pa će arheolozi raspredati teorije kako su Srbi bili napredan narod.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:11 25.07.2013

Re: Šta se čudimo

Bar će kad izumremo ostati sve te lepe građevine pa će arheolozi raspredati teorije kako su Srbi bili napredan narod.

Filateliste da ni ne pominjemo, imaće crkveni serijal.
nim_opet nim_opet 00:25 26.07.2013

Re: Šta se čudimo

I sve je to lepo i neka privatni gradjani razbacuju svoj novac kako hoce (a kad se dokaze da je nelegalno stecen, onda nek placaju za to). Uopste me ne brinu baje - brine me drzava koja siluje svoje gradjane - ovo nije prvi put sa doplatnim markicama - u kome se prioriteti ocigledno ne odredjuju na osnovu brige za gradjane nego neceg drugog i u kome 620,000 evra moze da se prikupi kad je u pitanju jedna stvar, a nikako ne moze kada je u pitanju druga.

Jelica Greganović Jelica Greganović 00:39 26.07.2013

Re: Šta se čudimo

brine me drzava

Da, tačno tako.
49 41 49 41 22:21 25.07.2013

The Mission

film, iz koga sam dosta zaokruzio u licnom misljenju; i tako od 16. veka - naovamo.

Dvojnost - borba.

Bio si nas, al si se opredelio da vise nisi.

Hoces ljubav i postovanje - drugih; sledi ti nas mac.

P.S.
Eno ga, i danas "cuci prebeg" - sakriven; na nicijoj teritoriji.
Iza mnogih, otskrinutih vrata; sacekace ga dzelati, njegovi dojucerasnji - prijatelji.

Deca?!?
-Pih, deca su "sitna"- koliko su im pare krupne!


escherichije_colic escherichije_colic 23:26 25.07.2013

na prvi pogled nije povezano

Cudno sudjenje za udes- Pijani vinovnik nevin a vozac Cistoce kriv

... ali zapravo duboko isprepletano sa temom "zašto državu boli q za bolesnu decu". Dakle Država* koja kroz svoje pravosuđe propagira ovakav cinizam, nije adresa na kojoj treba očekivati ni minimum elementarne pristojnosti i humanosti. Država* od Crkve može imati velike koristi koristi kad dođu izbori, od bolesne dece ne toliko.


*- Država: sistem organizovanih kriminalnih grupa, hijerarhijski sličan sicilijanskoj mafiji, gde niže rangirani članovi "iskazuju poštovanje" uplaćivanjem dela prihoda centrali(stranci); krajnji cilj operacije je iznošenje novca iz zemlje i deponovaje na privatne račune u inostranstvu.
vladaxy vladaxy 07:07 26.07.2013

Država nam je k'o vrbov klin

Da li se zna koliko je dece ugroženo i koliki iznos je potreban za njihovo lečenje?

Onda bi moglo da se kaže dragi građani, sledećih par meseci svi zdravstveni doprinosi idu na lečenje dece a vi odrasli se snađite.

Ili, "država" nema pojma sa kojim nepotrebnim nekretninama sve raspolaže. Popiše, rasproda i sve pare u fond za lečenje. Ali fondom da upravlja neki stranac.

Ili 3,5 miliona postpaid korisnika svaki mesec pošalje po par obaveznih SMS-ova za decu.

Ili:
Dinkić je rekao da takvih preduzeća ima 179 i da zapošljavaju 52.000 ljudi, a oko 750 miliona evra iznose ukupni gubici države i građana zbog veštačkog odžavanja tih firmi.

Prestanemo da finansiramo leševe od firmi i te pare preusmerimo na bolesnu decu.

Nije da nema para, samo ih razbacujemo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:29 26.07.2013

Re: Država nam je k'o vrbov klin

Da li se zna koliko je dece ugroženo i koliki iznos je potreban za njihovo lečenje?

Mislim da se ne zna, na žalost se skoro svaki dan pojavljuju nova, bolesna deca.
A država još uvek ni ne razmišlja ni o pravljenju evidencije...al markice za crkvu ima kad i čime da štampa...
iqiqiq iqiqiq 22:39 27.07.2013

Re: Država nam je k'o vrbov klin

Ali mora da se formira lista, pa nažalost će morati i nova deca da se dodaju na listu. Kako se može rešiti problem finansiranja lečenja ove dece, ako se ne zna koliko treba u budžetu odvojiti sredstava. I ako onda država kaže " a pa nije ih mnogo, imamo para" sjajno. Ako država kaže "frapantno je koliko ima te dece, to nismo ni pojmili do sada" onda ćemo ih pritisnuti da pomognu da se formira Fond i da država bar stvori sve potrebne zakonske okvire da mi možemo dobrovoljnim sredstvima da omogućimo toj deci da se leče

Ja stvarno ne razumem zašto je to komplikovano i ko to koči, i sa kojim ciljem, osim ako nisu totalno obnevideli pa ne mogu da pročitaju sve te natpise po novinama, sve te apele...ma nemam reči stvarno
8c_competizione 8c_competizione 07:35 26.07.2013

kod ....

.... komsija se ovi pojavljuju samo u odredjenim godisnjim dobima, mi smo od ovih nasih talibana najebali nacisto preko cele godine

a posle se cude sto su komunisti jahali popove posle 2. Sv. rata. oce to kada narodu prekipi!
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:01 26.07.2013

Re: kod ....

a posle se cude sto su komunisti jahali popove posle 2. Sv. rata. oce to kada narodu prekipi!

ma nisu, to je Šešelj u svom stilu na jednoj sednici parlamenta u a nedostatku argumenta rekao Mićunoviću pa neka se on pravda da nije.
Inače, naš patrijarh je toliko ponizio Srbiju, SPC i državno rukovdostvo Srbije da je to ispod nivoa jednog običnog stranačkoh funkcionera na lokalnom nivou.
Onaj ko drži do sebe i svoje države nikada i ni u kojoj prilici neće ništa ružno reći o njoj u inostranstvu.
Kada je svojevremeno Žiskar d Esten bio u Alžiru kao već bivši predsednik Francuske i na insistiranje novinara nije hteo da kaže ništa ružno za ondašnjeg predsednika Miterana, pa kada su novinari insistirali da je on njegov politički protivnik, Žiskar je jednostavno rekao da to jeste u Francuskoj a ovdeu inostranstvu on je predsednik moje države.
fouroux fouroux 08:03 26.07.2013

Corpus delicti

I ja sam se bio sokirao kad sam video racun za slanje pisma...

jkt2010 jkt2010 08:08 26.07.2013

Re: Corpus delicti

fouroux
I ja sam se bio sokirao kad sam video racun za slanje pisma...


Vidi stvarno... nema PDV?!?
bolid1 bolid1 09:15 26.07.2013

Re: Corpus delicti

jkt2010
fouroux
I ja sam se bio sokirao kad sam video racun za slanje pisma...


Vidi stvarno... nema PDV?!?


Naravno, nema tog poreza koji moze da se udari SPCu i ostalim prodavcima magle.

Inace, nekad je doplatna marka bila 10din i uzrok teske svadjacine na Beogradskoj stajgi. Karta za NS X din, kad ono cena X+10. Dobrooo, izvin'te, poskupele karte? Ne, sine, to je za hram. Za Hram, ne dam! Morate, pokazite gde pise da mora. Dajte. Ne dam! To je samo 10 din. Ne dam! Nema za lopurde koje se vozaju u Audijima i BMWovima, NE MOZE! Zvacu policiju, zovite, vi mene pljackate, ne dam 10din. Na kraju, doso neki sef i reko joj ko nece, ne mora, medjutim ja tvrdo verujem da je guska nastavila da uvaljuje to svakom pod moranje, da se duhovno uzdignemo.

Mater im lopovsku svima!
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:37 26.07.2013

Re: Corpus delicti

Vidi stvarno... nema PDV?!?


Jašta da nema. U Srbiji se plaća porez i na humanitarne priloge.

I na pelene, na ostalu dečiju opremu, na knjige...na sve, sem na priloge za crkvu.
Italija je onomad, poradi krize, uvela konačno poreze i crkvi.
Slovenija pokušava da počne da uvodi poreze crkvi. Takođe krize radi. Za početak porez na crkvene nekretnine. Da vidiš samo koje čifte baca crkva, nikako joj nije jasno zašto bi morala kao i svi ostali da plaća taj porez.
jkt2010 jkt2010 01:42 27.07.2013

Re: Corpus delicti

Ne dam! Nema za lopurde koje se vozaju u Audijima i BMWovima,

Da li i dalje pricamo o PDV-u?
ocajna_domacica.65 ocajna_domacica.65 08:10 26.07.2013

Можда је трол



али овако видим нашу државу и нас




А ваљда ће доћи време па да буде:
''Тко би гори,сад је доли''
sokodbuba sokodbuba 09:38 26.07.2013

Re: Можда је трол


Ono što ja ne razumem je – država. Ona mene brine.


Često razmišljam, zašto ljudi, lekari, pristaju da rade u bolnicama i ostalim našim zdravstvenim ustanovama, koje izgledaju kao zombi apokalipsa i spolja i iznutra, zašto pacijenti pristaju da borave u prljavštini, među bubašvabama, tamo gde nema ni nege ni pažnje ni higijene, što je osnova lečenja bolesnika, i ne košta ništa, osim cene deterdženta, sapuna i dobre organizacije zaposlenog osoblja. Zašto nekorumpirani lekari pristaju da dele prostor sa korumpiranim lekarima, zašto pacijenti koji nemaju i ne žele da podmite lekara čekaju mesecima i godinama da umru, potpuno bez reakcije na nepravdu i kriminal koji se sprovodi nad njima.

Čini mi se da državni aparat ni u kom slučaju ne može biti drugačiji od ljudi koji ga čine, a to su isti ljudi koji se nalaze u bolnicama, ili školama, u crkvi, svuda i sve je kao preslikan ovaj međusobni odnos lekara i pacijenata u bolnicama i odnos svih nas prema bilo čemu što je stvoreno u državi da služi čoveku, građaninu, a ne služi.

Nije mi poznato da su lekari ili nastavnici, sudije, ljudi iz kulture, naučnici, sveštenici, bilo ko, štrajkovali osim zbog svojih plata ili budžetskih davanja, ne znam da su ikada podigli pobunu na svom radnom mestu zbog onog na šta mogu momentalno da utiču, međutim, ne čine to jer je potreban konkretan odnos koji podrazumeva i lični egzistencijalni rizik, mogući gubitak posla, zlostavljanje i sve ostalo što logično sledi.

Deca nam umiru od bolesti jer se bojimo da ne umru od gladi, i to je rezultat svih nas pojedinačno i ukupno.


iqiqiq iqiqiq 11:33 27.07.2013

Re: Можда је трол

Često razmišljam, zašto ljudi, lekari, pristaju da rade u bolnicama i ostalim našim zdravstvenim ustanovama, koje izgledaju kao zombi apokalipsa i spolja i iznutra, zašto pacijenti pristaju da borave u prljavštini, među bubašvabama, tamo gde nema ni nege ni pažnje ni higijene, što je osnova lečenja bolesnika, i ne košta ništa, osim cene deterdženta, sapuna i dobre organizacije zaposlenog osoblja. Zašto nekorumpirani lekari pristaju da dele prostor sa korumpiranim lekarima, zašto pacijenti koji nemaju i ne žele da podmite lekara čekaju mesecima i godinama da umru, potpuno bez reakcije na nepravdu i kriminal koji se sprovodi nad njima.

mnogo mi znači što si to napisala, jer meni nedostatak logike u ovome što si napisala toliko smeta da mi to pitanje pišti u glavi

napisala sam jednu mini analitiku na problem higijene u klozetima bolnica

Situacija u bolnici je sledeća: čistačica je zaposlena preko omladinske proteklih 20 godina, ta omladinska joj drpa veliki procenat ionako mizerne plate. Budžet bolnice je predviđao 5 čistačica, ali samo ona jedna radi, jer su ostale pare otišle na zapošljavanje nekoliko šefica toj čistačici. Šefice su došle jer ih je direktorka zaposlila da učini uslugu privatniku sa kojim ima dogovor oko preskupih nabavki opreme i materijala za bolnicu. Ceo radni kolektiv zna da je ovo situacija, ali neki se ne zameraju i ćute jer im direktorka gleda kroz prste za nerad, za nedostatak odgovarajućih kvalifikacija, za dolaženje i odlaženje sa posla u neka proizvoljna vremena, za prodavanje u holu bolnice neke robe kojoj tu nije mesto itd. Ima i onih koji su protiv ovog javašluka, ali su manjina u toj bolnici, a i kada su pokušali da ukažu na situaciju, nekoliko njih je izbačeno sa posla.

Dakle u toj situaciji čistačica u stvari ima nemoguću misiju: da održi klozete čistim. Pri tome i njoj dojadi sve to, sa mizernom platom, mužem koji je mlati kod kuće i dvoje male dece koje gladuje, ona reši da trpa uvek u kesu toalet papir, sapun i hemikalije, pa ih prodaje nekom na tezgi na pijaci i tu namakne i ona prema svojim mogućnostima.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana