Budućnost| Društvo| Ekonomija| Politika

Vlada Srbije: više profesionalaca, a ne poluintelektualaca

Milan Karagaća RSS / 26.07.2013. u 19:33

Govoreći o rekonstrukciji vlade Aleksandar Vučić je danas rekao da je „pre formiranja vlade imao jasan plan, da je želeo opšte reforme u Srbiji, ekonomski rast i rešavanje nasleđenih pitanja, kao što su Kosovo, ulazak u EU i korupcija koja je podignuta na državni nivo.“

1641125531513056143a448991032588_640x422.jpg

 Praksa je pokazala da su namere zaista bile takve i da se on lično trudi da se rečeno realizuje.

E sada, Vučić je naveo da je za godinu ostvareno pet pobeda.

1.- "Naša prva pobeda je što zemljom više ne upravljaju otuđeni finansijski centri moći i tajkuni, već država i ljudi izabrani na izborima. Imali smo hrabrosti da se suočimo sa moćnim finansijskim figurama.

2.- Druga pobeda je uspeh u borbi protiv korupcije.

3.- Treća pobeda je početak pregovora o članstvu u EU.(EU nije idealna zajednica, ali da je to trenutno najbolje udruženje država na svetu i nama je tamo mesto).

4.- promena odnosa većine zemalja prema Srbiji i

5.- uspostavljanje pristojne Srbije.„

Svako korektan, bez obzira na stranačku pripadnost, treba ovoj vladi i Vučiću lično da oda priznanje i istakne rezultate koji su postignuti u vezi početka pregovora o članstvu u EU i, posebno, promene odnosa većine zemalja prema Srbiji.

Dakle, ostaje još mnogo posla da bi se ostvarili ozbiljniji rezultati i značajnije „pobede“ u oblastima navedenim u tačkama 1.,2. i 5. ,jer  to su faktički poslovi vezani za svakodnevno funkcionisanje države,dnevni, srednjoročni i dugoročni, a rezultati će zavisiti od rešenosti i beskompromisnosti vlade da ih realizuje.

Verujem da je i rekonstrukcija vlade jedna od mera da bi se ovo efikasnije radilo.

Ukoliko Vučić i Dačić zaista žele da rekonstruišu vladu kako bi se ona konačno beskompromisno bavila uređenjem i prosperitetom Srbije, onda se definitivno moraju odreći principa stranačke podobnosti pri postavljanju činovnika i funkcionera a da prednost daju profesionalnosti. Stranačko zapošljavanje i nekritički stranački kriterijumu evo već dve decenije koče Srbiju da konačno krene napred.Pokazalo se da stranački kriterijum forsira poluintelektualce a ne profesionalce.

Stanje „kadrova“, kod nas još uvek odgovara, pa čak je i gore, stanju koje je pre mnogo decenija opisao  Slobodan Jovanović. Zato preporučujem šefu najveće stranke i najznačajnijem koalicionom partneru, dakle Vučiću i Dačiću da pročitaju šta je napisao Slobodan Jovanović i dobro pogledaju svoje „kadrove“.

Pa evo tog kratkog teksta o poluintelektualcu:

„Uzimajući ga u njegovom najpotpunijem i najizrazitijem vidu, poluintelektualac je čovek koji je uredno, pa možda čak i s vrlo dobrim uspehom svršio školu, ali u pogledu kulturnog obrazovanja i moralnog vaspitanja nije stekao skoro ništa. Bilo usled njegove urođene nesposobnosti ili zbog mana školskog sistema, on nije dobio podstreka za duhovno samorazvijanje. On uopšte duhovne vrednosti ne razume i ne ceni. On sve ceni prema tome, koliko šta doprinosi uspehu u životu, a uspeh uzima u ‘čaršijskom’ smislu, dakle, sasvim materijalistički. S ostalim duhovnim vrednostima odbacuje i moralnu disciplinu, ali ne sasvim, jer prekršaji te discipline povlače krivičnu odgovornost. Ipak i u moralnom, kao i u kulturnom pogledu, on je u osnovi ostao primitivac. Neomekšan kulturom, a sa olabavelom moralnom kočnicom, on ima sirove snage napretek. Školska diploma, kao ulaznica u krug inteligencije, dala mu je preterano visoko mišljenje o sebi samom. U društvenoj utakmici taj diplomirani primitivac bori se bez skrupula, a s punim uverenjem da traži samo svoje pravo, koje mu je škola priznala. On potiskuje suparnike nemilosrdno kao da nisu živa bića nego materijalne prepone. On je dobar ‘laktaš’, – izraz jedan koji je prodro u opštu upotrebu jednovremeno s pojavom poluintelektualaca.

Pretpostavimo da se u njemu probudila politička ambicija, i da je uspeo postati ministar. Taj položaj mogao je ugrabiti samo kroz silno guranje i strmoglavu jagmu, i zato će smatrati da je to sada nešto ‘njegovo’. Iz te svoje tekovine ili, bolje reći, plena gledaće da izvuče što više ličnog ćara. Biće ‘korupcionaš’, ali neće biti sasvim svestan toga fakta: toliko će mu to izgledati prirodno i na svom mestu. Jedan poluintelektualac, kad je čuo da se govori o njegovoj ostavci, rekao je: “Ko je lud, da se odvaja od punog čanka?!” Njemu je izgledalo nepojmljivo da se čovek ne koristi ministarskim položajem, kao što bi bilo nepojmljivo da čovek kraj punog čanka ostane gladan.

Politička ambicija jednog poluintelektualca zapravo i nije politička. Ona se sastoji samo u tome, da se čovek kroz politiku obogati, i da na visokim položajima progospoduje. On ne zna ni za kakve više i opštije ciljeve. Tek kad poluintelektualac izbije na vrhunac političkog uspeha, vidi se kako je on moralno zakržljao.

Pored poluintelektualca koji je uspeo, ima i poluintelektualac koji nije uspeo.

Već pravi intelektualac, nezaposlen ili zapostavljen, gotov je opozicionar. Poluintelektualac u takvom položaju tim je opasniji, što ne zna ni za kakve moralne obzire koji bi njegovo ogorčenje ublažavali. Poluintelektualac je bolesna društvena pojava, koja je obelodanila dve stvari: (1) da je kulturni obrazac potrebna dopuna nacionalnog i političkog obrasca, što se naročito oseća onda kada uticaj ta dva obrasca stane slabiti, – i (2) da škola koja se ograničava na davanje znanja, bez uporednog vaspitavanja karaktera, nije u stanju sprečiti pojavu takvog društvenog tipa kao što je poluintelektualac.”

Boris Tadić očit primer čoveka koji ili nije pročitao ili je ignorisao navedeno, pa su upravo „mangupi iz redova DS“, poluintelektualci i karijeristi došli glave i njemu i njegovoj partiji.

Pametni ljudi se uvek uče na tuđim , a ne na svojim greškama.



Komentari (89)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 19:51 26.07.2013

Dobro za ta priznanja...

al kako si početke partijskog zapošljavanja hronološki locirao ovako?!

Stranačko zapošljavanje i nekritički stranački kriterijumu evo već dve decenije koče Srbiju da konačno krene napred.Pokazalo se da stranački kriterijum forsira poluintelektualce a ne profesionalce.


Vreme Slobodana Jovanovića, pa decenije blaženog savršenstva i onda užasi višestranačja...

A inače - dve stvari: ako je, kako Vučić reče - za aferu "Aflatoksin" kriv neko iz opozicije koji je to izdajstvo odradio za stan u Beču - što smenjuju nesrećnog a uspešnog Kneževića?
I gde su granice populizma kad takva figura poput Vučića - smeni sama sebe?!
prapra prapra 20:04 26.07.2013

Re: Dobro za ta priznanja...

freehand


I gde su granice populizma kad takva figura poput Vučića - smeni sama sebe?!

Nije se smenio nego rekonstruisao
mariopan mariopan 20:38 26.07.2013

Re: Dobro za ta priznanja...

prapra
freehand


I gde su granice populizma kad takva figura poput Vučića - smeni sama sebe?!

Nije se smenio nego rekonstruisao

И шта је он сада?
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:34 26.07.2013

Re: Dobro za ta priznanja...

pa decenije blaženog savršenstva i onda užasi višestranačja

pa valjda govorimo o vremenu od kada smo srušili taj nakaradni sistem gde su svi bili članovi SSRNJ a članova SKJ bilo preko 20% stanovništva.
Ako me baš pitaš i onda su poliintelektualci bili najglasniji u sprovođenju paretijske politike , a zapravo u suštini se samoreklamirali i bili karijeristi.
Daklem, uveli smo višestranački sistem, demokratiju, rasčistili sa jednoumljem,i po tom pitanju smo sve apsolvirali tako da nemoj , molim te da sada opet tražimo izgovore u onome što je bilo pa sada kao ovo su njihovi unuci.
Evo ja zarad konstruktivnosti rasprave i da se bavimo sadašnjošću odmah da ti kažem da mnooogo toga nije valjalo.
No se bojim da smo pod izgovorom ukidanja jednoumlja sve više zapadali u maloumlje.

zilikaka zilikaka 21:54 26.07.2013

Re: Dobro za ta priznanja...

mariopan


И шта је он сада?


Ja pre par dana čula da vežba za Bajatovića, pa ćemo videti koliko su mi dobri izvori
ivana23 ivana23 23:09 26.07.2013

Re: Dobro za ta priznanja...

mariopan
prapra
freehand


I gde su granice populizma kad takva figura poput Vučića - smeni sama sebe?!

Nije se smenio nego rekonstruisao

И шта је он сада?


Prvi potpredsednik, on se samo odrekao ministarstva odbrane.
freehand freehand 23:16 26.07.2013

Re: Dobro za ta priznanja...

ivana23
mariopan
prapra
freehand


I gde su granice populizma kad takva figura poput Vučića - smeni sama sebe?!

Nije se smenio nego rekonstruisao

И шта је он сада?


Prvi potpredsednik, on se samo odrekao ministarstva odbrane.

Auh, dobro je... Što reko Džoni - "...hladan znoj mi curkom nagriza vrat..."
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:12 27.07.2013

Re: Dobro za ta priznanja...

Prvi potpredsednik, on se samo odrekao ministarstva odbrane.

eto prvog testa koliko će držati do interesa države a koliko stranačkih udovoljavanja.
Inače, od 2000.godine ministri odbrane su nam bili ljudi iz stranaka pa smo imali hirurga, agronoma, psihologa, penz. ambasadora, generala sanit.službe, patologa,,pa čuvenog maš.ing.Šuleta skoro dva mandata i sada Vučića.
A o stručnim kvalifikacijama garnitura koje su oni iz svojih stranaka dovodili na čelne funkcije i njihovom veom sa sistemom odbrane da i ne govorimo, a kraju to što je nekima funkcija drž.sekretara bila prvo radno mesto.
laziiprevare laziiprevare 17:16 27.07.2013

Re: Dobro za ta priznanja...

"Vodili smo politiku bez maski."



"Mi pitamo predsednka Vlade i sve bezbednosne službe u Srbiji – ko je od šefova, od nekog od šefova danas u Vladi Srbije, jednog od najvažnijih, kako to danas predstavljaju, u bori protiv korupcije i kriminala, političara dakle, ko se sastajao 2008. godine sa Lukom Bojovićem, ko ga je upozoravao da beži iz Srbije u jednom ugostiteljkom objektu u Beogradu i ko je taj koji je bio preko različitih veza sa gospodinom Bojovićem u vezi? "
"Neko mora da odgovara ili oni sto su krali i pljačkali ili mi što smo lagali."


"Najgore ste lopuže na kugli zemaljskoj."


"Policija nije ničija prćija."



"Ako neko od vas,u idućih mesec ili dva vidi negde Zorana Đinđića, recite mu da je i Tito pred smrt imao problema sa nogom."



Zašto si ti direktor policije ?



Zašto si ti ministar policije ?
freehand freehand 20:05 27.07.2013

Re: Dobro za ta priznanja...

@laziiprevare

Ova Vlada nije lagala narod!

Narod se lagao sam.
laziiprevare laziiprevare 18:26 28.07.2013

Re: Dobro za ta priznanja...

Narod se lagao sam.


"Narod se lagao sam" ili "huligansko" ponašanje izabranih.

Nigde ministar i direktor policije ne dobiju drugi mandat, a da ne odgovore ko je likvidirao ministra odbrane Pavla Bulatovića, direktora JAT-a Žiku Petrovića , zamenika ministra unutrašnjih poslova Radovan Stojičića, novinara Slavka Ćuruviju, generala policije Boška Buhu …

na operaciju katarakte u Srbiji čeka 25.000 pacijenata




" Za Srpsku naprednu stranku suštinski ciljevi rekonstrukcije vlade su postizanje boljih rezultata u ekonomiji i da ljudi žive bolje." (Nebojša Stefanović)
freehand freehand 18:28 28.07.2013

Re: Dobro za ta priznanja...

" Za Srpsku naprednu stranku suštinski ciljevi rekonstrukcije vlade su postizanje boljih rezultata u ekonomiji i da ljudi žive bolje." (Nebojša Stefanović)

Ovo bi moglo u čitanjke, na prvu. Ispod vučićeve slike.
laziiprevare laziiprevare 18:41 28.07.2013

Re: Dobro za ta priznanja...

Ovo bi moglo u čitanjke, na prvu. Ispod vučićeve slike.





Potpredsednik Srpske napredne stranke Nebojša Stefanović : "Sutra o sudbini URS-a."



Drama se nastavlja ...
milisav68 milisav68 21:27 28.07.2013

Re: Dobro za ta priznanja...

laziiprevare
Drama se nastavlja ...

Kada sam prvi put u medijama pročitao priču o navodnoj rekonstukciji Vlade Srbije slatko sam se, od srca, ismejao. Pomislio sam da je reč o sjajnoj fori, možda čak boljoj i od one moje o 1.000 evra od akcija, i da će građanima prijati da se neko vreme zavitlavaju na tu temu.

Dani su prolazili i fora je nastavila da živi svoj život, čak su krenule da se pojavljuju svakojake spekulacije ko bi od ministara mogao da napusti Vladu, pa je spominjan Mrkonjić, Grubešićka, Obradović i mnogi drugi. Baš sam pomislio da je super što se neko toga setio, jer to malo podseća na Farmu i izbacivanje Stanije ili Ekrema.


Mlađan Dinkić za Njuz: Ova priča o šatro rekonstrukciji je otišla malo predaleko


laziiprevare laziiprevare 22:51 28.07.2013

Re: Dobro za ta priznanja...

Ova priča o šatro rekonstrukciji je otišla malo predaleko.




Ovaj šatro slučajno otvara cela dva renovirana bloka u "Centralnom zatvoru".
mariopan mariopan 21:01 26.07.2013

...има лека само је горак

Више затвора и робије за неодговорно понашање када си на власти.
Само то ће наше приучене политичаре држати даље од чанка.
Овако, док је сасвим у реду ојадити грађане ( поткрадати државу) јер нико за то не одговара, како да држи прсте даље од чанка онај ко је у политику и ушао само да би заграбио, а таквих је највише?
Кад почну да робијају због лоповлука, јер то је права реч, мало ће да се рашчисти терен за неке нове, мање алаве више одговорне, стручне људе.
Пре тога ништа.
Зашто би они одустали кад им тако лепо иде, а уз то је ии некажњиво?
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:57 26.07.2013

Re: ...има лека само је горак

Кад почну да робијају због лоповлука

to će biti višestruko korisno, prvo konačno odgovaraju, drugo , mera će na njih uticati vaspitno i treće, služiće i kao primer ostalima šta bi ih moglo čekati ako se upuste u te vode.
hajkula1 hajkula1 08:57 27.07.2013

Re: ...има лека само је горак

mariopan
Више затвора и робије за неодговорно понашање када си на власти.
Само то ће наше приучене политичаре држати даље од чанка.
Овако, док је сасвим у реду ојадити грађане ( поткрадати државу) јер нико за то не одговара, како да држи прсте даље од чанка онај ко је у политику и ушао само да би заграбио, а таквих је највише?
Кад почну да робијају због лоповлука, јер то је права реч, мало ће да се рашчисти терен за неке нове, мање алаве више одговорне, стручне људе.
Пре тога ништа.
Зашто би они одустали кад им тако лепо иде, а уз то је ии некажњиво?


To, ali i da im se zapleni sve ukradeno.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:58 27.07.2013

Re: ...има лека само је горак

mariopan
Више затвора и робије за неодговорно понашање када си на власти.
Само то ће наше приучене политичаре држати даље од чанка.
Овако, док је сасвим у реду ојадити грађане ( поткрадати државу) јер нико за то не одговара, како да држи прсте даље од чанка онај ко је у политику и ушао само да би заграбио, а таквих је највише?
Кад почну да робијају због лоповлука, јер то је права реч, мало ће да се рашчисти терен за неке нове, мање алаве више одговорне, стручне људе.
Пре тога ништа.
Зашто би они одустали кад им тако лепо иде, а уз то је ии некажњиво?

Ovo je pametan penzioner, a ne ti i ja
Pa u kojoj to normalnoj državi može da se prima i penzija i više plata, u kojoj to normalnoj državi penzioneri penzionisani iz državne službe mogu da rade ponovo kao penzioneri u državnoj administraciji i primaju i platu i penziju.
eto, mogla bi vlada da i tu sitnicu rekonstruiše, tj.eliminiše a tipove koji ladno uzimaju tolike pare da odbace kao alave koji krnje ugled stranke.
Pa eto, mogao bi Vučić da počne od eliminisanja takvih mahinacija.
Elem, ako je baš toliki nezaobilazan stručnjak onda neka radi ali da prima samo razliku.
mariopan mariopan 18:24 27.07.2013

Re: ...има лека само је горак

Ovo je pametan penzioner, a ne ti i ja


Dobro, ali bar sam lepa (penzionerka).
Milan Karagaća Milan Karagaća 20:24 27.07.2013

Re: ...има лека само је горак

mariopan
Ovo je pametan penzioner, a ne ti i ja


Dobro, ali bar sam lepa (penzionerka).

i to što kažeš, baš nas briga. Kažu da se od lepote ne živi ali se u lepoti uživa.
mariopan mariopan 20:30 27.07.2013

Re: ...има лека само је горак

Milan Karagaća
mariopan
Ovo je pametan penzioner, a ne ti i ja


Dobro, ali bar sam lepa (penzionerka).

i to što kažeš, baš nas briga. Kažu da se od lepote ne živi ali se u lepoti uživa.



Morala sam malo da povratim samopouzdanje, načisto sam se zarozala kada sam pročitala kako je on pametan.
princi princi 21:06 26.07.2013

Super je ovaj citat Slobodana Jovanovića.

Znaš jedino u čemu je problem s njim? U tome što u Srbiji, a verovatno i drugde, svako misli da se taj citat odnosi na onog drugog.
freehand freehand 21:27 26.07.2013

Re: Super je ovaj citat Slobodana Jovanovića.

princi
Znaš jedino u čemu je problem s njim? U tome što u Srbiji, a verovatno i drugde, svako misli da se taj citat odnosi na onog drugog.

A mislio je na Alisu Marić.
Šta ti je vizionar!?
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:01 26.07.2013

Re: Super je ovaj citat Slobodana Jovanovića.

freehand
princi
Znaš jedino u čemu je problem s njim? U tome što u Srbiji, a verovatno i drugde, svako misli da se taj citat odnosi na onog drugog.

A mislio je na Alisu Marić.
Šta ti je vizionar!?

vala baš. Pa zar je neko mogao očekivati da ona može nešto uraditi posle tako uspešne ministarke kao što je bila Snežana Samardžić Marković koja je sve probleme u sportu rešila ili je, kao što napisa Jovanović, iskoristila poziciju za još bolju poziciju.
Pa neće biti da Alisa Marić treba da reši probleme Zvezde i Partizana, pa navijača i celokupnog kriminala u sportskim klubovima, valjda za to treba pitati ministarstvo pravde, policije, a bogami i prosvete. Uostalom, i sport je postao biznbis pa ko je to dozvolio treba i da uredi stanje u njemu.
Inače, ona je ovde kolateralna šteta, a lično ne vidim potrebe za tim resorom jer što se tiče sportskog vaspitanja to neka bude deo zadataka ministarstva prosvete, biznisa i kriminala stvar policije i pravosudnih organa.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:45 27.07.2013

Re: Super je ovaj citat Slobodana Jovanovića.

princi
Znaš jedino u čemu je problem s njim? U tome što u Srbiji, a verovatno i drugde, svako misli da se taj citat odnosi na onog drugog.

Ех... Реконструкција?
Пази -- ово је као да хоћеш да дрво израсло на једну страну окренеш на другу. Не бива. Мислим, може и то -- али много тешко.

И јалов је тај цео приступ, у коме се не види који су то меродавни људи да се нешто истински позитивно направи. Динкић, рецимо, већ петнаест година наша је најважнија економска фигура. Он уопште не признаје да свој посао не зна, да му је цео концепт погрешан. И поред чињеница. Пази, њему, рецимо, неко мало одсечнији и љући каже -- "Говедо си, и глуп, и силна незналица, пропадосмо поред тебе, БДП нам је бедан, плате исто тако, незапосленост космичка, запосленост тужна, порески систем и наплата јадни..." -- и он ће да крене да ти меље како није тако и да оспорава чињенице и даје сулуда оправдања. Страшно је како нема начина да ти њега склониш, и што је, онда, овде реч о неким лудацима, јер само такви живе у несагласју са светом око себе и не признају га.

Да не говорим о моралном лику нашег просечног политичара и његовој етици. Уз то, кључно је што су они незналице, мада... мало је у Србији оних бољих. Једноставно, већ деценијама силан број оних талентованих и паметних и вредних бежи одавде. А то једна овако мала земља не може без последица да трпи. Замисли да сваке године дрвету које расте крешеш оне боље гране. После десет година то ће дрво, наспрам других, бити кепец, некакав ретардирани бонсаи. Е, то се нама догађа, тиме што добар део оних квалитетних људи бежи у иностранство.

Дакле, реконструкција?
Забавно...
angie01 angie01 21:28 26.07.2013

gledala sam malo

Vucica na vestima-suze su mi posle, kakva dramaturgija, kakvi pokreti, mimika, dramske pauze, uzdasi i katarzicne samokritike, majn libe got, pa njega ko da je neko pripremao za prijemni za akademiju.

...al mi jos odjekuje deo o izboru kadrova za sedam dana-valjda za direktore javnih preduzeca, videla sam neke uslove konkursa, koji su toliko jadno postavljeni, a pre svega neprofesionalno, da je jasno da kandidati vec postoje, svi ostali su naivno poslali cv, koji se btw ni ne trazi, kao ni odgovarajuca strucna sprema, u smislu odredjenih strukovnih studija, koje bi odgovarale onome cime se preduzece bavi.

Slobodan Jovanovic je dao tacan profil nase politicke stvarnosti.

Otuda i nepostojanja volje da se problemi stvarno rese.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:41 26.07.2013

Re: gledala sam malo

hvala na dopuni, upravo tako. Zato sam i napisao na kraju da gluma i tolerisanje svojih neće biti od koristi upravo njemu.Neka malo konsultuje i prof.Zeca koji lepo reče da je možda već problem od ruiniranja privrede to što je ruiniran i devalviran školski sistem i kakve to generacije stvaramo kada se kupuju i ispiti i diplome. Upravo kao što je napisao S.Jovanović, njima diploma služi samo kako papirno pokriće a niti su šta naučili niti znaju, ipak po stranačkoj protekciji bivaju postavljeni na visoke položaje u državnoj administraciji i javnim preduzećima.
stasava stasava 22:41 26.07.2013

Re: gledala sam malo




Vucica na vestima-suze su mi posle, kakva dramaturgija, kakvi pokreti, mimika, dramske pauze, uzdasi i katarzicne samokritike, majn libe got, pa njega ko da je neko pripremao za prijemni za akademiju.


stasava stasava 23:04 26.07.2013

Re: gledala sam malo





Neka malo konsultuje i prof.Zeca koji lepo reče da je možda već problem od ruiniranja privrede to što je ruiniran i devalviran školski sistem i kakve to generacije stvaramo kada se kupuju i ispiti i diplome.

8c_competizione 8c_competizione 10:47 27.07.2013

mein liebe Gott

Vucica na vestima-suze su mi posle, kakva dramaturgija, kakvi pokreti, mimika, dramske pauze, uzdasi i katarzicne samokritike, majn libe got, pa njega ko da je neko pripremao za prijemni za akademiju.


Angie, mislim da si u pravu, ali kako god, cini se da je Vucic doziveo katarzu. ne ocekujem cuda, ali bih voleo da verujem u pomake napred.

siguran sam da ce npr. Apelacioni Sud Miskovica na kraju osloboditi svega (i platiti mu odstetu), u najgorem slucaju mu sledi nanogvica; ALI bitno je da je u jednom momentu javno pokazano da i jebeni Miskovic moze da bude uhapsen, te da odcuci u zatvoru dok se vodi istraga. i da se moze optuziti ako nista drugo (pljacku drzave zapocetu jos za vreme Milosevica) barem za mito. i Kapone je pao na placanju poreza, ne zaboravi.

ono sto ne zelim jeste da se pretvorim u edukovanog mizantropa (neko spomenu Kostunjavog ili Freeman-a?) koji samo kritikuje, a u zivotu nista korisno ne radi sam svojim rukama.

i dao bih Vucicu sansu, lako cemo ga smeniti na sledecim izborima ukoliko je bio neiskren!
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:56 27.07.2013

Re: mein liebe Gott

i dao bih Vucicu sansu, lako cemo ga smeniti na sledecim izborima ukoliko je bio neiskren!

Da, upravo tako.
stasava stasava 21:34 26.07.2013

5.tačka

A ko će da radi na 5. tački?Jeza me hvata.
freehand freehand 21:38 26.07.2013

Re: 5.tačka

stasava
A ko će da radi na 5. tački?Jeza me hvata.

Služba za informacije SNS. Obereksperti.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:53 26.07.2013

Re: 5.tačka

freehand
stasava
A ko će da radi na 5. tački?Jeza me hvata.

Služba za informacije SNS. Obereksperti.

vidiš glede toga ja bih predložio Vučiću kao šefu najjače i najbrojnije stranke da pročita Pismo Milovana(ne Dragana) Đilasa drugu Titu 1967.godine.
Neka preskoči onaj uvod koji se odnosi na njihove lične relacije, već deo gde on piše o stanju u partiji , zemlji i međunarodnim odnosima.
Vučić neka proba da samo reči SKJ zameni sa SNS, SFRJ sa Srbija i još poneki analogni termin.
E Tito očito nije poslušao šta mu je Đilas pisao, a Vučić bi mogao da malo razmisli ne nalazimo li se u sličnim problemima, pa pošto ima i rejting i politički legitimitet i poziciju neka uradi nešto dok može da mu se ne bi desilo da stvari odu tako daleko da kada bude hteo neće moći da uradi.
freehand freehand 22:45 26.07.2013

Re: 5.tačka

vidiš glede toga ja bih predložio Vučiću kao šefu najjače i najbrojnije stranke da pročita Pismo Milovana(ne Dragana) Đilasa drugu Titu 1967.godine.

To bi pismo morao ti nekoliko puta da pročitaš, kad već Tito nije.
Valjalo bi ti kad se zaneseš u diskuijama o sjaju SFRJot.
A pošto je peta tačka pristojna Srbija - rekoh da su najpogodniji za njeno sprovođenje upravo bliski saradnici prepodobnog Mesije - koji političke protivnike i sve oponente svog dragog vođe tako lako i često zovu izdajnicima, plaćenicima, i kojekakvim drugim izrodima.
max.cohen92 max.cohen92 22:53 26.07.2013

Re: 5.tačka

freehand
stasava
A ko će da radi na 5. tački?Jeza me hvata.

Služba za informacije SNS. Obereksperti.

...i oberkulovcine. Pokusavam nesto da kazem, a da nije psovka ili cinizam ljuti...i ne vredi.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:38 26.07.2013

Re: 5.tačka

A pošto je peta tačka pristojna Srbija - rekoh da su najpogodniji za njeno sprovođenje upravo bliski saradnici prepodobnog Mesije - koji političke protivnike i sve oponente svog dragog vođe tako lako i često zovu izdajnicima, plaćenicima, i kojekakvim drugim izrodima.

Pa evo , ako se po jutru dan poznaje, počeo je od kritike tipova u svojim redovima
Vučić oštro kritikovao poluintelektualce u svojim redovima
"Aleksandar Vučić je na sednici Glavnog odbora Srpske napredne stranke oštro kritikovao članove te stranke jer mu se ne javljaju na telefon, naročito od kako je promenio broj.
"Niko živ mi se nije odazvao ne telefon. Ne prepoznajete broj telefona, pa se ne javljate, pa kome se javljate? Kako se tek javljate običnom narodu", upitao je Vučić na sednici Glavnog odbora SNS.
Doda je da i danas ima "ozbiljnih muka" da neke ministre dobije iako znaju njegov broj telefona.
"Kao Interpol da ih goni, ne mogu da ih nađem, jer su mnogo važni", kritikovao je Vučić ministre i upitao kako tek onda mogu da čuju sa kakvim se problemima građani susreću i kako da te probleme reše.
Govoreći o bahaćenju pojedinih članova SNS Vučić je pomenuo i primer jednog lokalnog funkcionera koji se vozio džipom po svom gradu u pratnji dva autobmobila puna obezbeđenja, a, kako je dodao, “ne zna ga niko do majke i možda žene”.
- Koliko ima naših direktora, ministara, kojima to ne pripada, a koji su stavili rotacije na vozila i voze se kao bogom dani? Imamo li ih? Mislim da ih imamo i mislim da ćemo ih zamoliti ili da sa takvim ponašanjem prekinu ili da odu, SNS nije mesto za takve – poručio je Vučić.
On je podelio i svoj utisak da su mnogi rekonsturkciju vlade doživeli kao “puku preraspodelu resora i promenu ministara”, pa i neki u Predsedništvu SNS.
On je podelio i svoj utisak da su mnogi rekonsturkciju vlade doživeli kao “puku preraspodelu resora i promenu ministara”, pa i neki u Predsedništvu SNS. Čekao sam da mi se neko javi, od državnih sekretara, pomoćnika ministara, upravnika, direktora da kaže: “Mogu li da dobijem neko drugo mesto, nisam najbolje obavio posao” – rekao je Vučić.
Međutim, kako je rekao, to se dogodilo samo u jednom slučaju, iako postoji hiljade funkcionera koji se nalaze u sistemu koji treba da pomogne građanima.
On je podsetio partijske kolege da je u vreme dolaska na vlast, pre godinu dana, izrazio nadu da SNS neće biti biznis klub kao što su postajale neke stranke koje su bile na vlasti, ali da se sada plaši da su naprednjaci prihvatili 10 odsto najgorih navika prethodnika.
- Plašim se toga i zato moramo ići na duboke rezove da se kancer ne proširi, jer ne samo da politički ne bih preživeo, već ne znam kako bih fizički preživeo da postanemo isti kao oni i ne znam kako bi naš narod preživeo, ali sam siguran da Srbija to ne bi mogla da preživi – rekao je Vučić.
On je dodao da je priča o rekonstrukciji već dala rezultate, jer, kako je rekao, “sada je gužva na parkingu ispred vlade već oko pola devet ujutru, dok ranije nikog u to vreme nije bilo”.


Milan Karagaća Milan Karagaća 23:49 26.07.2013

Re: 5.tačka

Valjalo bi ti kad se zaneseš u diskuijama o sjaju SFRJot.

D izvineš pročitao, pročitao sam i "Novu klasu" tamo negde 1973/4. godine i , naravno u većini se slagao sa onim što piše, video da dosta treba menjati i popravljati-reformisati.
Nije bilo ni idealno ni sjajno, ali je tvoj problem što ne priznaš da smo po mnogo čemu sada u goroj poziciji nego štro je ona bila loša.No, rekoh, nećemo o tome.Da vidimo kako će Vučić srediti svoju stranku, a evidentno je da pokušava jer se i kod njega sjatilo svašta.
A koliko je stvarno reč o ozbiljnom pristupu videćemo već po tome koga će odrediti za nove ministe, drž.sekretara i ostale koje bude menjao, a bogami koje bude ostavio. Ima jednoga koji je toliko bio ostrašćen i galamio dok nije dobio mesto u jednom javnom preduzeću, pa verujem kada bi ga smenio, a ima razloga i osnova, da bi mu napustio stranku.
stasava stasava 23:59 26.07.2013

Re: 5.tačka


On je dodao da je priča o rekonstrukciji već dala rezultate, jer, kako je rekao, “sada je gužva na parkingu ispred vlade već oko pola devet ujutru, dok ranije nikog u to vreme nije bilo”.


Ako ranije čak ni na parkingu ispred Vlade nikoga nije bilo, pa gde je to Vlada "dobro radila", kao što je ranije tvrdio. Evo šta je pričao u martu-


On je dodao da su zaustavljeni brojni negativni trendovi srpske ekonomije, da više nema rasta nezaposlenosti, da je dinar prvi put apsolutno stabilan.

"Imali smo prvi put, ne veliki, ali ipak rast industrijske proizvodnje u decembru ove godine, iako se to najviše vezivalo za auto-industriju i naftnuindustriju. Očekujem da ćemo u narednom periodu, uz pomoć investicija iz Emirata, Azerbejdžana, Angole i mnogih drugih zemalja, postići rezultate", zaključio je Vučić.



To je gadljiva doza demagogije i populizma!
freehand freehand 00:14 27.07.2013

Re: 5.tačka

Nije bilo ni idealno ni sjajno, ali je tvoj problem što ne priznaš da smo po mnogo čemu sada u goroj poziciji nego štro je ona bila loša

E dobro, pošteno. Samo još da se dogovorimo da je ovo što je loše posledica onoga od pre, i da na žalost, za neke stvari nema prečice.
Da vidimo kako će Vučić srediti svoju stranku, a evidentno je da pokušava jer se i kod njega sjatilo svašta.

Pa evo, reći ću ti ja: nikako. Jer to svašta od svačega je nastalo. To joj je osnovni sastav. Stvaranje eruočetnika od običnih četnika turbodizel zaludan je posao. Ili traži bar dve generacije međumodela.
A njegovo večno prenemaganje i pozivanje na narod već je toliko otužno da od slušanja hoće da obamru čula.
Mada je, eto, lepo što pokušava, makar i samo predstave radi.
stasava stasava 00:20 27.07.2013

Re: 5.tačka

freehand
Jer to svašta od svačega je nastalo. To joj je osnovni sastav.


freehand freehand 00:23 27.07.2013

Re: 5.tačka

stasava
freehand
Jer to svašta od svačega je nastalo. To joj je osnovni sastav.



Eufemizam, š'a se smeješ.
stasava stasava 00:34 27.07.2013

Re: 5.tačka



" Eufemizam, š'a se smeješ."




mariopan mariopan 18:27 27.07.2013

Re: 5.tačka

freehand
stasava
freehand
Jer to svašta od svačega je nastalo. To joj je osnovni sastav.



Eufemizam, š'a se smeješ.

A ja baš bukvalno shvatila i dala preporuku.
oskar-z-wild oskar-z-wild 02:40 27.07.2013

Politikin zabavnik: Šta je poluintelektual

Svaka čast Slobodanu Jovanoviću ali korumpirao je srpsku sredinu tim terminom "poluintelektualac". Više volim anglo-saksonsku egalitarnu kulturu u kojoj reč intelektualac ne postoji ni u svakodnevnom ni u političkom govoru, a kamoli half-intellectual ili semi-intellectual. Ko još očekuje od političara ili od bilo koga da budu "intelektualci", samo neke palanačke tetke mogu da koriste tu reč. Bljak.


Politikin zabavnik: Šta je poluintelektualac?
https://en.wikipedia.org/wiki/Intellectual
niccolo niccolo 07:26 27.07.2013

Slabo za sada

ako mene pitate. Kao glavni akcenat nakon rekonstrukcije će biti ekonomija, a ispade da su najveći problem ovi neekonomski ministri, jer većina od petoro koje za sada menjaju, odbrana, kultura i sport i omladina, sa ekonomijom samo posredne veze imaju...
mariopan mariopan 07:49 27.07.2013

Re: Slabo za sada

niccolo
ako mene pitate. Kao glavni akcenat nakon rekonstrukcije će biti ekonomija, a ispade da su najveći problem ovi neekonomski ministri, jer većina od petoro koje za sada menjaju, odbrana, kultura i sport i omladina, sa ekonomijom samo posredne veze imaju...

Лепо се види да се ништа неће променити. За нас. Неког ће мало да удаље од чанка да би неко други био ближе чанку.
freehand freehand 08:03 27.07.2013

Re: Slabo za sada

niccolo
ako mene pitate. Kao glavni akcenat nakon rekonstrukcije će biti ekonomija, a ispade da su najveći problem ovi neekonomski ministri, jer većina od petoro koje za sada menjaju, odbrana, kultura i sport i omladina, sa ekonomijom samo posredne veze imaju...

Samo bez panike; ovo je predlog stranaka, ali Vlada i premijer to možda i ne prihvate.
U suprotnom - zamanta mi se kad pomislim - šta će sad biti sa našom kulturom?
freehand freehand 08:06 27.07.2013

Nego

... ne videh nigde obrazloženje za smenu ministra odbrane?!
Nije sa javljao na telefon ili kasnio na posao?
expolicajac expolicajac 08:26 27.07.2013

Re: Nego

freehand
... ne videh nigde obrazloženje za smenu ministra odbrane?!
Nije sa javljao na telefon ili kasnio na posao?

Kupio MIG-ove.
niccolo niccolo 08:27 27.07.2013

Re: Nego

Nije stigao čovek da se bavi svojim poslom. Naime, bavljenje odbranom uopšte ne deluje toliko blagotvorno na lični i rejting stranke, a čoveka je toliko zabrinut za narod (a i šire), da ne bi mogao da oprosti sebi da ostane da se bavi tako nekim necool poslom u momentu kada može da se bavi nečim što jeste cool.
Dr M Dr M 08:29 27.07.2013

Re: Nego

ne videh nigde obrazloženje za smenu ministra odbrane?!


Nisi video zato što nisi slušao..

Rekao je da jedan čovek ne može istovremeno da igra na mestu centarfora i centarhalfa.

Meni je, tim povodom, palo na pamet da su to mesta gde je jako važna igra glavom.
freehand freehand 08:34 27.07.2013

Re: Nego

Dr M
ne videh nigde obrazloženje za smenu ministra odbrane?!


Nisi video zato što nisi slušao..

Rekao je da jedan čovek ne može istovremeno da igra na mestu centarfora i centarhalfa.

Meni je, tim povodom, palo na pamet da su to mesta gde je jako važna igra glavom.

Al dobro, Vlada zaseda po tom pitanju tek za 15 dana. Možda se ipak predomisli....
Dr M Dr M 08:40 27.07.2013

Re: Nego

Vlada zaseda po tom pitanju tek za 15 dana.


Ako je bude..
freehand freehand 09:05 27.07.2013

Re: Nego

Dr M
Vlada zaseda po tom pitanju tek za 15 dana.


Ako je bude..

Napravićemo miting:
NEDAĆEMO VLADU!
Dr M Dr M 10:06 27.07.2013

Re: Nego

freehand
Dr M
Vlada zaseda po tom pitanju tek za 15 dana.


Ako je bude..

Napravićemo miting:
NEDAĆEMO VLADU!



badface badface 13:04 27.07.2013

Re: Nego

Rekao je da jedan čovek ne može istovremeno da igra na mestu centarfora i centarhalfa.

To se zove totalni fudbal (politika)
iqiqiq iqiqiq 13:15 28.07.2013

Re: Nego

Napravićemo miting:
NEDAĆEMO VLADU!

Moj predlog je da uz taj zahtev bude na mitingu i zahtev "Obradovića za premijera"
laziiprevare laziiprevare 23:16 28.07.2013

Re: Nego

Kupio MIG-ove.





i da dolivas ulje redovno, i da ga ne turiraš hladnog ,strogo do 2000 obrtaja

normalno je da dimi



uspeli smo već da 20 odsto uštedimo na energentima.

Srbija u moru negativnih loših vesti, ima nešto čime građani mogu da se ponose
8c_competizione 8c_competizione 10:42 27.07.2013

preporuka ko kuca i tebi i Jovanovicu ...

... na iznesenom

da se odmah razumemo, nisam glasao za SNS, niti bih ikada to uradio, ALI ovoj metamorfozi (ukoliko je iskrena) gdina Vucica od jednog opozicionog zakerala i podmetaca klipova u tockove do nekoga ko je shvatio odgovornost politike i uloge koju je preuzeo, moram odati priznanje

kada je SNS pobedio, bio sam u soku, ALI mi je zbog jedne stvari bilo drago. sedenje u "poziciji" opozicije u Parlamentu, gde se grdne pare zgrcu na konstantno kritikovanje necijeg drugog rada bez da se ikad zasucu rukavi i da se prihvati posla je jednostavno vrlo lako, ali vrlo neodgovorno! ovde odlicno dodje ova deonica jednog lepog filma, posebno sekvenca pisanja zavrsne kritike Anton Ego-a



zbog toga mi je bilo drago da je ta ista SNS sada morala da zagrne rukave i uroni ruke u govna, ne do lakata, vec do ramena. naravno, sa pravim duznostima i odgovornostima vlasti se susrecu po prvi put, tako da su prvi koraci nesigurni, kao u dece koja tek prohodaju. naravno, to ih ne oslobadja odgovornosti za ucinjene greske, jer jednostavno pozicija na kojoj su ne trpi iste.

ono sto je bitno jeste naizgled iskrena zelja da se promene (na bolje). bicu iskren, ne ocekujem nagle promene na bolje. nisam to ocekivao ni od pokojnog Dr Djindjica. ali ocekujem da razviju viziju buducnosti Srbije. da se bore da sto kvalitetnije (namerno izabran termin, pojasnicu) dodjemo do te vizije, ne podmecuci nogu nekome samo zato sto nije iz njihove stranke ... Kvalitet puta na bolje zavisi od toga kakvi se temelji postave. Dobri temelji zahtevaju mnogo truda & vremena i kostaju, ali je zato benefit visestruk i dugotrajan.

ono sto bih Vucicu predlozio bi bilo sledece:

1. pod hitno spreciti seobe "preletaca" koji se sele iz stranke u stranku kako ko pobedi na izborima, jer je vrlo bitno da kultivise sopstvene kadrove, ne po brojnosti, vec upravo kvalitetu koje donose

2. pod hitno izgura zakon o departizaciji Srbije, na guzove ako treba, makar i sa samo jednim glasom vise, ali da izgura

3. pod hitno izbaci iz Vlade sve likove koji i vise nego ocigledno rade protiv interesa Srbije (moram li ovde pomenuti Mrkonjica ili je to vec jasno svima?), sto svojom bahatoscu, svojim neznanjem ili jednostavno pokvarenoscu i nekompetencijom

4. pod hitno prestane da se ulaguje glasackom telu dozvoljavajuci crkvi ono sto dozvoljava, te da je definitivno protera iz drzavnih poslova i ponarocito iz obrazovnog sistema drzave!

5. pod hitno u ekonomska pitanja ukljucite nezavisne (nestranacke) kadrove (moj predlog bi bio npr. blogoautor Radulovic), kako bi se ozbiljno radilo na poboljsanju ekonomske atmosfere u Srbiji i kako bi se pokrenuli i privreda i poljoprivreda, te "proizvodnja" novih radnih mesta


lista moze ici dosta dalje, ali neka pocnu malo po malo. nije nikakav problem da Karagaca ili neko drugi od Blogoautora ponovi temu za recimo 6 meseci ili godinu, pa da revidiramo stanje. ne treba biti megaloman, vec ici malo po malo napred! i ne terba zaliti (ko demokrate) ukoliko nesto sto ste vi zapoceli, na sledecim izborima nastavi neko drugi iz druge stranke! bas naprotiv!
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:04 27.07.2013

Re: preporuka ko kuca i tebi i Jovanovicu ...

ono sto bih Vucicu predlozio bi bilo sledece:

otprilike tako.
iqiqiq iqiqiq 11:54 27.07.2013

Buđenje intelektualnog sveta

Hvala svima koji ste pokrenuli konkretne predloge a niste zapali u marginalne rasprave

Kaže pametan srpski seljak " od dva zla biraj manje". Ne vredi lupati glave oko rekonstrukcije i listati negativne osobine naših ministara i vodećih političara

Hajmo da smislimo ko od njih ima neku pozitivnu osobinu koja se može iskoristiti za nešto konstruktivno. Primera radi Tadić je uvek bio više politički potkovan, a Djilas je više menadžer, dakle njih dvojica tek tećina potrebnih veština sposobnog političara

Ne treba tražiti poštenog političara, to nije osobina koja treba da krasi političara. Današnji lokalni političari nisu samo interno okrenuti nama nego su u stalnom kontaktu sa spoljnim, regionalnim, evropskim i globalnim svetskim političarima. Za ovaj eksterni nastup potrebno je biti jako spretan, i to ne samo u diplomatskim sferama. Globalni političari su opasna klika te sa njima treba da razgovaraju samo oni koji su vešti

Ako nekog od vas ne mrzi, probajte da istorijski izvučete dobre osobine naših političara u poslednja 2 veka, neki su bili dobri pregovarači, neki su bili dobre diplomate, neki su imali osećaj za biznis, a neki su bili orijentisani samo na pravne aspekte...

Retko koji je imao sve potrebne osobine u jednom. Moram opet Djindjića da pomenem, imao je veštinu da sažme i interno i eksterno, ali je nažalost povukao previše prebrzo, neoprezno zapostavivši nazadne snage. Posvećen političar mora biti svestan realnosti u svakom trenutku

Nema manje realnog političara danas u Srbiji od ovih koji se vrte trenutno. Njima niko ne govori šta je problem, šta treba rešavati, jeste "klimoglavcima" su se okružili, a to ne pomaže više ni njima da ostanu na vlasti, pa makar spucali sve preostale pare u našoj državi na plaćanje rejting analize anketa
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:50 27.07.2013

Re: Buđenje intelektualnog sveta

Ne treba tražiti poštenog političara

U svakoj profesiji a naročito među onima koji se bave javnim poslovima i politikom, pa novinarstvom, koji rade u prosveti, policiji, sudstvu i svagde treba voditi računa da ljudi koji su u bilo kom pogledu nepošteni, a nepoštenje je i nesavesno vršenje funkcije, budu smenjeni pa bili to oni koji lažno optužuju ili oni koji su bahati kako reče Vučić.Dakle, Ako “Kurir” laže neka bude kažnjen za klevetu, a ako je istina onda pomenute smeniti i kazniti
iqiqiq iqiqiq 22:30 27.07.2013

Re: Buđenje intelektualnog sveta

Poštenje je reč koja označava moralnu kategoriju.

Ono što pretpostavljam svi očekujemo od političara je da poštuju zakone. Mnoga obećanja biće laž čim ih izuste i to je deo tradicije u politici, ali to nije kršenje zakona. Osim što je nemoralno, ali to je već nešto drugo.

Bilo bi zanimljivo smisliti kvalifikacije za posao političara, ono kao kada dajete oglas da tražite radnika. Šta bi zahtevali od političara. A šta bi zahtevali od ministra, koje kvalifikacije, koje osobine itd

Evo jednog koji prvo odgovara partiji, pa onda državi, ali ne i nastavnicima, roditeljima, deci. http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/drustvo/aktuelno.290.html:446187-Zarko-Obradovic-Nisam-odgovoran-zbog-tudje-kradje

A evo kako jedna ministarka može da bude iznad provokacija Kjenge, koja nije nasela na provokacije niti nazvala Italiju rasističkom zemljom, odmah je reagovala na napad bananom, rekavši da je to "bacanje hrane".
petar_p petar_p 02:22 28.07.2013

da ima i jednog uspeha

ove vlade, ali i prethodnih, u cilju realizacije tog uspeha morali bi da se samoukinu. Ovo je cista tlapnja, kao i obicno.
freehand freehand 14:55 28.07.2013

Kosa

let d sanšajn in!

freehand freehand 19:15 28.07.2013

Sve je jasno


SAOPŠTENjE ZA JAVNOST / 27.01.2013.
28.01.2013

Uzaludni su napori Dеmokratskе strankе da ubеdi građanе kako Srpska naprеdna stranka Srbiju vraća u dеvеdеsеtе. Uzaludni, nе samo zato što, po prvi put nakon mnogo godina, građani ponovo počinju da stiču povеrеnjе u državnе institucijе, vеć i zato što su ljudi svеsni da jе, tokom prеthodnih 12 godina, bivši rеžim Dеmokratskе strankе unazadio Srbiju za čitav vеk.

Svi smo mi na svojoj koži gorko osеtili kako izglеda vlast Dеmokratskе strankе. Svi, osim njihovih funkcionеra.

Po čеlnicima Dеmokratskе strankе vеrovatno jе i afеra „Agrobanka" hajka na nеistomišljеnikе, isto to jе i afеra „Kolubara", afеra „Azotara" i svе ostalе afеrе kojе državni organi sada otkrivaju, zahvaljujući rеšеnosti Srpskе naprеdnе strankе i njеnog prеdsеdnika Alеksandra Vučića da sе u Srbiji konačno iskorеnе korupcija i kriminal.

Srpska naprеdna stranka postavlja pitanjе nijе li malo prеvišе očiglеdno da o tobožnjеm „povratku u dеvеdеsеtе" zapomažu baš oni, čiji sе prsti nеkako uvеk nađu „u mеdu" pri raskrinkavanju kriminalnih afеra? Nadlеžni državni organi, bar dok Srpska naprеdna stranka budе u Vladi Srbijе, nеćе prеstati da radе svoj posao dok i najmanja afеra nе budе istražеna, a krivci procеsuirani.

Takođе, Srpska naprеdna stranka još jеdnom ukazujе da jе Dеmokratska stranka, ako ništa drugo, barеm dužna da sе izvini građanima Srbijе za svu štеtu koju jе našoj zеmlji nanеla tokom 12 godina svojе vladavinе.

Bila bi to lеpa promеna u politici Dеmokratskе strankе.



SLUŽBA ZA INFORMISANjE
SRPSKE NAPREDNE STRANKE


LINK
Dvanaest godina razaranja onoga što su Vučić i drugovi čitavu deceniju gradili...
Da, da - ovo je ekipa koja će Srbiji doneti promene.
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:21 28.07.2013

Re: Sve je jasno

Da, da - ovo je ekipa koja će Srbiji doneti promene.


Izvinjavam se ali moram i ovde da stavim (kod dalija sam isto)

'Mlađan Dinkić ostane ministar finansija'.


kaligula je napravio bolji izbor
(tomislav, 28. jul 2013 17:33)

freehand freehand 20:24 28.07.2013

Re: Sve je jasno

apacherosepeacock
Da, da - ovo je ekipa koja će Srbiji doneti promene.


Izvinjavam se ali moram i ovde da stavim (kod dalija sam isto)

'Mlađan Dinkić ostane ministar finansija'.


kaligula je napravio bolji izbor
(tomislav, 28. jul 2013 17:33)


Tragedija je što je u toj Vladi Dinkić jedan pd najboljih ministara.
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:33 28.07.2013

Re: Sve je jasno

Tragedija je što je u toj Vladi Dinkić jedan pd najboljih ministara.


Bemliga, Kaligula je onomad imao kudikamo jednostavniji posao. Ovde bi cela ergela morala da sredjuje problem.
freehand freehand 20:43 28.07.2013

Re: Sve je jasno

apacherosepeacock
Tragedija je što je u toj Vladi Dinkić jedan pd najboljih ministara.


Bemliga, Kaligula je onomad imao kudikamo jednostavniji posao. Ovde bi cela ergela morala da sredjuje problem.

Pa kad malo bolje pogledaš - najvreliji krompir je bio u njegovim rukama.
Jer Vučić je sebi uzeo ono na čemu se brzo i lako poentira a ubiraju veliki aplauzi. Hapsi ovde, hapsi onde, jednog velikog bumbara za na zid iznad kamina. I on i Dačić samo nastavili započet proces sa Kosovom, s tim što oni u tom poslu nisu imali nikog ko bi im gurao klipove u točkove, zvao ih izdajnicima ili pretio vešanjem i streljanjem. Ili trčao da daje podršku piromanima na Jarinju.
A Mlađa se uhvatio sa praznom kasom, penzijama i platama a da mu koalicioni partner nije doveo ogromne investitore na čelu sa Đulijanijem niti uneo onh sto milijardi dolara.
I ja mislim da je jedini koji zaslužuje pravo priznanje što ova država nije u bankrotu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:10 28.07.2013

Re: Sve je jasno

I ja mislim da je jedini koji zaslužuje pravo priznanje što ova država nije u bankrotu.



Ne sumnjam da je tvoja procena bolja od moje (- iz daleka), nasmejali su me komentari o vecnosti funkcije i prisustva u Vladi.
Prastajte na trolu na temu.
freehand freehand 21:13 28.07.2013

Re: Sve je jasno

apacherosepeacock
I ja mislim da je jedini koji zaslužuje pravo priznanje što ova država nije u bankrotu.



Ne sumnjam da je tvoja procena bolja od moje (- iz daleka), nasmejali su me komentari o vecnosti funkcije i prisustva u Vladi.
Prastajte na trolu na temu.

Ma i komentari su ok jer je Mlađa težak politilki gmaz, i poznati ubica koalicija. E izgleda da će ovde to teško ići.
Mada, i u prošloj se Vladi on povukao. Do prvog ćoška.
laziiprevare laziiprevare 23:25 28.07.2013

Re: Sve je jasno

Tragedija je što je u toj Vladi Dinkić jedan od najboljih ministara.


Sledeći do njega , godinu dana se bavio da li se bolji pasulj jede u vojsci ili Bezbednosno-informativnoj agenciji.



"Bitka za ranjenike 2013 "

freehand freehand 23:48 28.07.2013

Re: Sve je jasno

"Bitka za ranjenike 2013 "

Gde je Toma da sruši neku ćupriju?
laziiprevare laziiprevare 00:00 29.07.2013

Re: Sve je jasno

Gde je Toma da sruši neku ćupriju?




"Spasavanje 'Čiče' 2013"
maksa83 maksa83 01:19 29.07.2013

Re: Sve je jasno

A Mlađa se uhvatio sa praznom kasom, penzijama i platama

Mlađa se na ovaj ili onaj način bavi tom kasom manje više neprekinuto od 2000-te, tako da možda ima i neke veze sa njenim sadržajem tj. nesadržajem. (Jeste, proveo je nešto malo vremena na klupi, ali zamena nije razočarala.)
freehand freehand 08:02 29.07.2013

Re: Sve je jasno

maksa83
A Mlađa se uhvatio sa praznom kasom, penzijama i platama

Mlađa se na ovaj ili onaj način bavi tom kasom manje više neprekinuto od 2000-te, tako da možda ima i neke veze sa njenim sadržajem tj. nesadržajem. (Jeste, proveo je nešto malo vremena na klupi, ali zamena nije razočarala.)

Pazi, ja sam prilično daleko od poštovaoca lika i dela dotičnog. Ali, istine radi treba reći da su ministri finansija bili Cvetković, pa Diana Dragutinović, pa ponovo Cvetković, pre ove Vlade. I da su seka i strah da se seče duboko (uostaloim, zato je Diana, valjda, i otišla) napravile pustoš u državnoj kasi. Ono što on sad radi jeste ekvilibristika, ali mu ja odajem priznanje i na tome, obzirom na žestoku političku, privrednu i finansijsku nestabilnost prošle godine, posle izbora, i sve sa čime se susreo. Makar da svi znamo da su se i prošle godine besomučno zaduživali (naše unuke, šta bi sa tom pričom?) ali su uspeli da održe nekako balans i da u poslednjem momentu izbegnu bankrot.
Doduše, mislim da je i to privremeno, ali gledajući sve pobrojano je ipak uspeh.
niccolo niccolo 08:08 29.07.2013

Re: Sve je jasno

Ako gledamo samo poslednjih godinu dana, onda da, Dinkić i jeste nešto uradio. Međutim, ako njemu gledamo samo poslednjih godinu dana, onda je pošteno da to isto radimo i u odnosu na Vučića, zar ne?
freehand freehand 08:10 29.07.2013

Re: Sve je jasno

niccolo
Ako gledamo samo poslednjih godinu dana, onda da, Dinkić i jeste nešto uradio. Međutim, ako njemu gledamo samo poslednjih godinu dana, onda je pošteno da to isto radimo i u odnosu na Vučića, zar ne?

Ne.
freehand
apacherosepeacock
Da, da - ovo je ekipa koja će Srbiji doneti promene.


Izvinjavam se ali moram i ovde da stavim (kod dalija sam isto)

'Mlađan Dinkić ostane ministar finansija'.


kaligula je napravio bolji izbor
(tomislav, 28. jul 2013 17:33)


Tragedija je što je u toj Vladi Dinkić jedan pd najboljih ministara.

Od ovoga je krenulo.
Pročitajte još jednom.


P.S. A inače - niti razumem da kad god o nekom hoćeš nešto da nkažeš za neki konkretan postupak ili poeriod moraš obavezno i celu biografiju da mu izdeklamuješ, nisti si, izgleda, video i ovo:
freehand
apacherosepeacock
I ja mislim da je jedini koji zaslužuje pravo priznanje što ova država nije u bankrotu.



Ne sumnjam da je tvoja procena bolja od moje (- iz daleka), nasmejali su me komentari o vecnosti funkcije i prisustva u Vladi.
Prastajte na trolu na temu.

Ma i komentari su ok jer je Mlađa težak politilki gmaz, i poznati ubica koalicija. E izgleda da će ovde to teško ići.
Mada, i u prošloj se Vladi on povukao. Do prvog ćoška.

niccolo niccolo 08:25 29.07.2013

Re: Sve je jasno

A inače - niti razumem da kad god o nekom hoćeš nešto da nkažeš za neki konkretan postupak ili poeriod moraš obavezno i celu biografiju da mu izdeklamuješ, nisti si, izgleda, video i ovo:

Kakve to ima veze? Nisam ja ni tvrdio da ti misliš dobro o Dinkiću. Samo sam rekao da ako ocenjujemo Dinkićev rad u poslednjih godinu dana bez osvrtanja na ono prethodno, pošteno je i da Vučićev rad ocenjujemo samo na osnovu poslednjih godinu dana, bez osvrtanja na prethodno (što, uzgred, ne znači automatski da bi i ocena Vučićevog rada bila pozitivna, ali zanimljivo da si tako razumeo moj komentar).
freehand freehand 08:39 29.07.2013

Re: Sve je jasno

niccolo
A inače - niti razumem da kad god o nekom hoćeš nešto da nkažeš za neki konkretan postupak ili poeriod moraš obavezno i celu biografiju da mu izdeklamuješ, nisti si, izgleda, video i ovo:

Kakve to ima veze? Nisam ja ni tvrdio da ti misliš dobro o Dinkiću. Samo sam rekao da ako ocenjujemo Dinkićev rad u poslednjih godinu dana bez osvrtanja na ono prethodno, pošteno je i da Vučićev rad ocenjujemo samo na osnovu poslednjih godinu dana, bez osvrtanja na prethodno (što, uzgred, ne znači automatski da bi i ocena Vučićevog rada bila pozitivna, ali zanimljivo da si tako razumeo moj komentar).

Nikolo, ne znam kako si zaključio kako sam ja razumeo tvoj komentar.
Moje "ne" značilo je da ni jednog ne gledam kroz celu karijeru, i to sam jasno rekao. Dakle - ni Dinkića, ni Vučića.
Tema je rekonstrukcija, u skladu sa tim ocena Vlade. O tome sam govorio.
A inače - i ja bih Vučiću dao pozitivnu ocenu, za ovu godinu. Ne zato što je uradio - ni on ni Vlada - nešto epohalno, nego zato što su moja očekivanja i slutnje bile znatno crnje. Ali rekoh i to - njega tek čekaju problemi. Prošlo je vreme brzih hapšenja i velike euroforije. Sad na red dolaze institucije, lova i radna mesta, a to teško ide na o-ruk i galamu.
niccolo niccolo 08:42 29.07.2013

Re: Sve je jasno

Moje "ne" značilo je da ni jednog ne gledam kroz celu karijeru, i to sam jasno rekao.

Takvo značenje tvojeg "ne" se jednostavno ne može logički izvući iz konverzacije. Ako je moje pitanje "ako njemu gledamo samo poslednjih godinu dana, onda je pošteno da to isto radimo i u odnosu na Vučića, zar ne?" tvoj odgovor "ne" logički ne može da znači "ni jednog ni drugog ne gledam kroz celu karijeru". Iz prostog razloga što to kako ti gledaš jednog i drugog nije ni bilo pitanje.
freehand freehand 08:47 29.07.2013

Re: Sve je jasno

niccolo
Moje "ne" značilo je da ni jednog ne gledam kroz celu karijeru, i to sam jasno rekao.

Takvo značenje tvojeg "ne" se jednostavno ne može logički izvući iz konverzacije. Ako je moje pitanje "ako njemu gledamo samo poslednjih godinu dana, onda je pošteno da to isto radimo i u odnosu na Vučića, zar ne?" tvoj odgovor "ne" logički ne može da znači "ni jednog ni drugog ne gledam kroz celu karijeru". Iz prostog razloga što to kako ti gledaš jednog i drugog nije ni bilo pitanje.

Čak ni ako iza togh kratkog i odsečnog "ne" ide objašnjenje u obliku citata?

freehand
apacherosepeacock
Da, da - ovo je ekipa koja će Srbiji doneti promene.


Izvinjavam se ali moram i ovde da stavim (kod dalija sam isto)

'Mlađan Dinkić ostane ministar finansija'.


kaligula je napravio bolji izbor
(tomislav, 28. jul 2013 17:33)


Tragedija je što je u toj Vladi Dinkić jedan pd najboljih ministara.

Od ovoga je krenulo.
Pročitajte još jednom.

I to sa onom replikom na Radulovićevo čuveno pročitajte još jednom?
Svejedno, nisi u pravu Nikolo.
Mislim - što se mog stava tiče.
niccolo niccolo 08:58 29.07.2013

Re: Sve je jasno

Čak ni ako iza togh kratkog i odsečnog "ne" ide objašnjenje u obliku citata?

Ni u tom slučaju. Jer je zbog kratkog i odsečnog ispalo da Dinkića možemo da procenjujemo samo na osnovu onih godinu dana, a za Vučića mora da se gleda cela karijera. Pa je to dalje objašnjenje delovalo kao da se braniš jer te je neko "optužio" da misliš da je Dinkić cool.

Svejedno, nisi u pravu Nikolo.
Mislim - što se mog stava tiče.

To jeste postalo jasno iz dalje korespondencije. Da je ono "ne" bilo malo detaljnije, bilo bi jasno od početka. Iz razloga što ja nisam govoro sa stanovišta rekonstrukcije nego sa stanovišta onoga što je Maksa rekao, da to što je kasa prazna ima malo* i do Dinkića. Te u tom smislu ako njemu zanemarujemo to, onda je fer da i Vučiću zanemarimo bulevar ratka mladića npr.


* da budemo skromni
maksa83 maksa83 09:36 29.07.2013

Re: Sve je jasno

Ako gledamo samo poslednjih godinu dana, onda da, Dinkić i jeste nešto uradio.

Zanimljivo što to kažeš. Tamo oko onog Jelicinog bloga sam napisao vrlo ljutit mejl Ministarstvu Komunikacija (bio link na njih, a ja pretpostavio da se oni bave Poštom, što je ispostavlja se tačno, ali izgleda nije bitno). Kako god, danas mi je od njih stigao odgovor. Sama činjenica da mi je stigao odgovor (doduše bez svih slova abecede/azbuke, ja sam proklet pa odmah primetim takve stvari) je fascinantna, ali sadržaj je zanimljiv:

kopi/pejst:

Postovani,

U skladu sa vasim emailom koji ste poslali Ministarstvu spoljne I unutrašnje trgovine I telekomunikacija obaveštavamo Vas da je Ministarstvo finansija I privrede nadlezno za plan I dinamiku objavljivanja doplatnih poštanskih maraka u Republici Srbiji.

S poštovanjem

<Ime Prezime>, savetnik
Sektor za elektronske komunikacije, informaciono drustvo I poštanski saobraćaj
Ministarstvo spoljne I unutrašnje trgovine I telekomunikacija
iqiqiq iqiqiq 10:29 29.07.2013

Re: Sve je jasno

Hvala Makso, sada jedno cirkularno pismo svim nadležnima da se dogovore!

Evo problema korupcije u odnosu na današnju najavu Zakona o uzbunjivačima

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/hronika/aktuelno.291.html:390723-Afere-politicara-padaju-pred-sudom
niccolo niccolo 11:10 29.07.2013

Re: Sve je jasno

da je Ministarstvo finansija I privrede nadlezno za plan I dinamiku objavljivanja doplatnih poštanskih maraka u Republici Srbiji

Znači, lepo kažemo Free i ja da se čovek naradio poslednjih godinu dana.

Inače, nisam bio na tom blogu, ali si me malo zaintrigirao, pa sam pogledao. Logično je da je min fin nadležan jer ti prihodi predstvljaju javne prihode i uplaćuju se na poseban račun budžeta, pa ga posle koriste korisnici a Pošta samo sprovodi tj. prodaje markice. Osnov za te markice je Zakon o izdavanju doplatne poštanske markice iz 2005. godine, i on kaže ovako:

Средства од продате доплатне марке користиће се за финансирање хуманитарних акција, обележавање историјских и културних догађаја, пројекте од јавног интреса као и друге акције од ширег друштвеног значаја.
Ближу намену, корисника, начин издавања, тираж, висину апоена и временски период издавања доплатне марке утврђује Влада Републике Србије.


a vidim da su neke od poslednjih markica koje su izdavane:

"Izgradnja Spomen-hrama Svetog Save", "Svetsko prvenstvo u rvanju za kadete Srbija 2013", "Nedelja Crvenog krsta", "Borba protiv raka", "KLJUČ*", "Evropsko prvenstvo u rukometu za žene Srbija 2012"...

* ovo je nešto za izbeglice, korisnik je komesarijat za izbeglice i migracije

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana