Društvo| Politika| Životinjski svet

Godine koje su mi pojele život

expolicajac RSS / 31.07.2013. u 21:35

Sve što imam da kažem o ovoj rekonstrukciji vlade sadržano je u ovom govoru najuticajnijeg političara trenutne političke scene Srbije.



Komentari (61)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 21:54 31.07.2013

Vremena se menjaju

VREMENA SE MENJAJU tekst

Ja sam te volela
ti si me lagao
suza je ostala
tugu si doneo
(2x)

Ref.
Vremena se menjaju
uspomene ostaju
a gde smo ja i ti

Ja sam te cuvala
tebe sam zelela
druga te ukrala
bio si nevera
(2x)

Ref.

Ja sam te trazila
pisma ti pisala
druga te ljubila
a ja sam plakala
(2x)

Ref.


Pazi, sve bih mu oprostio. Samo da mi kaže kad se desio prelomNi momenat.


expolicajac expolicajac 21:58 31.07.2013

Re: Vremena se menjaju

gedza.73
VREMENA SE MENJAJU tekst

Ja sam te volela
ti si me lagao
suza je ostala
tugu si doneo
(2x)

Ref.
Vremena se menjaju
uspomene ostaju
a gde smo ja i ti

Ja sam te cuvala
tebe sam zelela
druga te ukrala
bio si nevera
(2x)

Ref.

Ja sam te trazila
pisma ti pisala
druga te ljubila
a ja sam plakala
(2x)

Ref.


Pazi, sve bih mu oprostio. Samo da mi kaže kad se dessio prelomNi momenat.


juna 2008 godine u kući njegovog brata.
gedza.73 gedza.73 22:08 31.07.2013

Re: Vremena se menjaju

juna 2008 godine u kući njegovog brata.

Upala cohones u procep.

Dotični deo tela su 'simpatično' obrađivala pojedina plemena. Čvrsto ih obmotaju mokrom kožom.
I mušteriju ostave na suncu.
freehand freehand 22:21 31.07.2013

Re: Vremena se menjaju

gedza.73
juna 2008 godine u kući njegovog brata.

Upala cohones u procep.

Dotični deo tela su 'simpatično' obrađivala pojedina plemena. Čvrsto ih obmotaju mokrom kožom.
I mušteriju ostave na suncu.

Cojones, Gedžo. Ili kohones.
Nego, mene interesuje kad je taj čovek bio iskren?
Tada? Sada? Nikad? Uvek?
I od čega su ti ljudi koji su ga pratili na tom idejnom i mentalnom mozgolomljenju?
gedza.73 gedza.73 22:38 31.07.2013

Re: Vremena se menjaju

Cojones, Gedžo. Ili kohones.

Hteo sam da budem fin..
Pa se zajeb'o.
Nego, mene interesuje kad je taj čovek bio iskren?

Ma pusti tog čoveka.
Vidi ovog čovu (and Co.) kako se umusio.



Hiljadu evra vredi ova slička.
bolid1 bolid1 23:10 31.07.2013

Re: Vremena se menjaju

gedza.73

Hiljadu evra vredi ova slička.


Jel' onih sto smo trebali da dobijemo po glavi?

Inace, ne brinem se ni za njega, ni za njegove soljice za kafu, eto njega i u sledecoj kombinaciji, uvek se prevuce cenzus...
gedza.73 gedza.73 23:16 31.07.2013

Re: Vremena se menjaju

uvek se prevuce cenzus..

'aj u hiljadu evra da neće.
bolid1 bolid1 23:20 31.07.2013

Re: Vremena se menjaju


'aj u hiljadu evra da neće.


Posto nisam Mladja, ja mogu da kazem gajba piva i da se nadam da cu da je kupujem.
freehand freehand 23:39 31.07.2013

Re: Vremena se menjaju

Ma pusti tog čoveka.

Bih ja, nego neće on mene...

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:46 01.08.2013

Re: Vremena se menjaju

Nego, mene interesuje kad je taj čovek bio iskren?

molim te, navedi mi političara koji je jednom bio iskren, ali da imaš čvrste dokaze za to. prosto je čudno da si "iskreno" povezao sa "političar".

meni je taj vučić uvek bio toliko odvratan, da sam se zaista nadala da mu posle 5. oktobra više nikada neću videti njušku. danas mi je isto odvratan kao i svi drugi, ništa manje ili više. za vreme njegvog kratkog i fatalnog ministrovanja, bilo je alternativnih medija. danas i nema zahvaljujući onima koji su ga skinuli sa vlasti, zajedno sa svima nama.

opet, ova video-prozivka (predizbornog govora, btw) mi liči na ono kao kada se klinja ukenja u prvom razredu OŠ, pa ga za to zajebavaju do kraja školovanja, ili života:


a s kim sediš u kancelariji?
sa žikom.
kojim žikom?
pa znaš onog žiku, što se usr'o.
freehand freehand 16:11 01.08.2013

Re: Vremena se menjaju

molim te, navedi mi političara koji je jednom bio iskren, ali da imaš čvrste dokaze za to. prosto je čudno da si "iskreno" povezao sa "političar"

Ma to je neozbiljno. Ima političara koji preteraju u vreme pred izbore, i ima bolesnih lažova.

opet, ova video-prozivka (predizbornog govora, btw) mi liči na ono kao kada se klinja ukenja u prvom razredu OŠ, pa ga za to zajebavaju do kraja školovanja, ili života:

Ne, njegovo prljanje gaća, klupe, poda učionice, školskog hola i sale za fizičko - je krenulo bar sedam godina kasnije od ovoga na snimku, a bilo ga je i mnogo goreg i mnogo smrdljivijeg. Ovo je samo relativno skorog datuma i u nbjemu se pominju interesantna imena poput savetnika Montgomerija.
I naravno - sve suprotno od onoga što sada govori.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:01 01.08.2013

Re: Vremena se menjaju

I naravno - sve suprotno od onoga što sada govori.

izvini, koliko ti imaš godina? tlinajst?

još jednom, čovek je političar, to je profesija koja ima svojih prednosti i mana. i madona je jednom morala da se skine gola, i barbara strejsend i silvester stalone su snimali porniće, da bi jednom uspeli kao glumci. mislim da nema glumice koja bar jednom nije pokazala sisu kameri, pre nego što je postala poznata. 90tih je politička klima bila takva da si mogao da biraš da li da budeš hardcore nacionalista ili hardcore proevropljanin (ovo mi je kretenski termin, trenutno nemam bolji). ako misliš da su ljudi sa obe strane čvrsto verovali u to što su pričali (ponavljam, sa obe strane!), mnogo si naivan. uspeti kao političar zahteva mnogo, mnogo, mnogo gadnije stvari od snimanja pornića i spavanja sa producentima.
uopšte ne želim da slušam šta je sve pričao, mogu da zamislim (sećam se, jbg) a taj montgomeri, pa valjda znamo šta se sve dešavalo s njim i oko njega kasnije, i ko je on zaista bio. (ako zaista ima 13 godinica, da ti pojasnim: ambasadori, konzuli i ostali atašei za kulturu su UVEK pripadnici obaveštajne službe matične zemlje)

sve su to ista govna - neko se usr'o malo ranije, neko malo kasnije. bar je tako kod nas. a vučić je imao najluđu (političku) sreću - oni koji su ga skinuli su se tako gadno usrali, da je narod rešio da mu ponovo da vlast. što bi se reklo, uletela mu svinja u dvorište, nije LUD da je pusti, cena nije bitna. on je jako dobro shvatio da će uspeti kao političar ako bude bar naizgled nastavio politiku onoga koga više nema, ili bar ono što je nama igledalo da je bila politika tog čoveka. kakva je zaista bila da je potrajala, to nećemo nikada saznati. i tako se rađaju mitovi.
freehand freehand 17:13 01.08.2013

Re: Vremena se menjaju

(ako zaista ima 13 godinica, da ti pojasnim: ambasadori, konzuli i ostali atašei za kulturu su UVEK pripadnici obaveštajne službe matične zemlje)

Ostalo ću preskočiti. Ako se ti ponavljaš ja ne moram.
Ali, ni konzuli nisu uvek pripadnici obaveštajnih služćbi, a kamoli ambasadori.
Jer se za ambasadore postavljaju ugledni ljudi i neupitne ličnosti i za zemlju domaćina, te zato i postoji poseban postupak oko njihovog postavljenja i prihvatanja.
expolicajac expolicajac 18:24 01.08.2013

Re: Vremena se menjaju

BebaOdLonchara

Bebo, nadam se da Vučićevi analitičari čitaju ovakve tekstove, pa da ti lično imaš neku "vajdu" od ovakvih hvalospeva.
angie01 angie01 18:33 01.08.2013

Re: Vremena se menjaju

koje uzivljavanje, bez blama,

Na pitanje šta misli o tome što mnogi kažu da je "popularniji od Slobodana Miloševića", Vučić kaže da ga to "plaši".



- Noć i dan razmišljam o tome šta možemo da uradimo za zemlju i šta ćemo ostaviti iza nas. Želim iza sebe da ostavim trag, da je Srbija nešto modernija i uspešnija evropska zemlja nego što je bila kada smo preuzeli odgovornost - rekao je Vučić.



Vučić je rekao i da se oseća "postiđeno" zbog toga što ga neki porede sa pokojnim premijerom Zoranom Đinđićem.



- Osećam se postiđeno, jer sam ga kritikovao i bili smo politički protivnici. Ipak, kod njega sam poštovao to što je bio spreman za rizike i odluke. Ko rizikuje taj pravi rezultat - rekao je Vučić na engleskom (He who dares, wins).

(Blic)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:52 01.08.2013

Re: Vremena se menjaju

Bebo, nadam se da Vučićevi analitičari čitaju ovakve tekstove, pa da ti lično imaš neku "vajdu" od ovakvih hvalospeva.

kojih hvalospeva??

jbt, ovde i dalje sve vidi crno-belo, ako nisi za jedne, mora da si za druge. ja rekoh da mi je on i dalje odvratan, ali da je umeo da iskoristi slabu igru protivnika i da da gol. to i dalje ne znači da mi je super i da glasam za njega. samo ne znači ni da glasam za one druge. rekog da su svi ista govna. sad, ako je to hvalospev, mogu i vas da zalijem, mislim.

Jer se za ambasadore postavljaju ugledni ljudi i neupitne ličnosti i za zemlju domaćina, te zato i postoji poseban postupak oko njihovog postavljenja i prihvatanja.

jeste, i ja sam jagodica bobica.
freehand freehand 19:02 01.08.2013

Re: Vremena se menjaju

jeste, i ja sam jagodica bobica.

Što se mene tiče - jesi, ako ti se dopada da to budeš.
Ali se na mesta konzula i ambasadora ne postavljaju obaveštajci. I naročito i striktno ne na mesta ambasadora. I ne postoji bez veze institucija prihvatanja akreditiva.

A inače, kad već insistiraš: za Čedomira Čadavangu Metalac Jovanovića, za Vojislava Koštunicu, za Nenada Čanka, za Borisa Tadića, za Vojislava Šešelja - znam generalno ideološko i političko usmerenje, skretanja, vrludanja, traženja. Ali niko od njih nije pravio takav salto-mortale sa takvim fantastičnim izjedanjem svega što su izasebe ostavili.
Jeste, doduše, vuk Drašković, al taj ionako pripada posebnoj evolucionoj grani.
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 23:27 01.08.2013

Re: Vremena se menjaju

- Osećam se postiđeno, jer sam ga kritikovao i bili smo politički protivnici. Ipak, kod njega sam poštovao to što je bio spreman za rizike i odluke. Ko rizikuje taj pravi rezultat - rekao je Vučić na engleskom (He who dares, wins).


Hvalevredno ili bi trebalo da bude? Hocemo moci i korak dalje pa da nam bude normalno ako budemo nekad u buducnosti citali necije druge izjave, na engleskom, francuskom, srpskom - svejedno : osecam se postidjeno sto sam ga upucao jer eto, bili smo protivnici. Ipak, pre nego sam povukao okidac postovao sam ga jer je bio spreman na odluke i rizike da mi se namesti na nisan.

Kako stvari stoje, moci ce i to. Mlad covek bio, necemo valjda biti zlopamtila.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:24 02.08.2013

Re: Vremena se menjaju

iqiqiq iqiqiq 19:59 02.08.2013

Re: Vremena se menjaju

freehand
19:02 01.08.2013 / *novo
Re: Vremena se menjaju
jeste, i ja sam jagodica bobica.

Što se mene tiče - jesi, ako ti se dopada da to budeš.
Ali se na mesta konzula i ambasadora ne postavljaju obaveštajci. I naročito i striktno ne na mesta ambasadora. I ne postoji bez veze institucija prihvatanja akreditiva.

stasava stasava 21:59 31.07.2013

kalimero

Evo, Kalimero se sada na B92 opet nešto ljuti.........iritantno sve, a opet vuče da slušaš i gledaš
expolicajac expolicajac 22:02 31.07.2013

Re: kalimero

stasava
Evo, Kalimero se sada na B92 opet nešto ljuti.........iritantno sve, a opet vuče da slušaš i gledaš

Samo kupuje avione. I sve vreme priča da je to NAŠE. A to je strani kapital, tuđi novac. Jeste da je kapitalizam to, ali makar ne mora da nas laže da je to naše. To je postalo vlasništvo akcionara te kompanije a ne Srba.
angie01 angie01 22:25 31.07.2013

ne se sekiraj, ex,

poslednjih dva'es i kusur, bez obzira na boje, slogane, politiku i obelezja pod kojima su delovali, svi su radili isto,



i na zalost, niceg drugog tu nema.
freehand freehand 22:39 31.07.2013

Re: ne se sekiraj, ex,

angie01
poslednjih dva'es i kusur, bez obzira na boje, slogane, politiku i obelezja pod kojima su delovali, svi su radili isto,



i na zalost, niceg drugog tu nema.

Izvini, a ko je gospođa u partizanovom dresu?
angie01 angie01 22:43 31.07.2013

Re: ne se sekiraj, ex,

Izvini



zemlja u kojoj zivis.
freehand freehand 22:44 31.07.2013

Re: ne se sekiraj, ex,

angie01
Izvini



zemlja u kojoj zivis.

Aaa... A što samo dvaes' i kusur godina?
I koji je tačno Đinđić od ovih, malo me zeza dioptrija?
angie01 angie01 22:53 31.07.2013

Re: ne se sekiraj, ex,

I koji je tačno


nije duhovito,....zar ga nisu ubili da im ne smeta.
freehand freehand 23:09 31.07.2013

Re: ne se sekiraj, ex,

angie01
I koji je tačno


nije duhovito,....zar ga nisu ubili da im ne smeta.

poslednjih dva'es i kusur, bez obzira na boje, slogane, politiku i obelezja pod kojima su delovali, svi su radili isto,

Ako nije on - nisu svi. A svakako nije jedini.
angie01 angie01 23:13 31.07.2013

Re: ne se sekiraj, ex,

Ako nije on


ti pojedinci nisu uspeli da ih zaustave-vec, naprotiv, ovi svi su zaustavili njih.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:20 31.07.2013

Re: ne se sekiraj, ex,

Ako nije on - nisu svi. A svakako nije jedini.

i on je svi.
freehand freehand 23:22 31.07.2013

Re: ne se sekiraj, ex,

angie01
Ako nije on


ti pojedinci nisu uspeli da ih zaustave-vec, naprotiv, ovi svi su zaustavili njih.

Pa eto gore u klipu pojedinac koji ga je zaustavio. Uz to se jasno vidi da je preispoljni lažov, prevrtljiovac, i dokazana arhištetočina. A eto - ne može da se odbrani od guzoljubaca i to prvenstveno iz redova onih koji najviše i najglasnije kukaju i za Đinđićem i za zebrom.
angie01 angie01 23:43 31.07.2013

Re: ne se sekiraj, ex,

koji najviše i najglasnije


pa znas kako mafijasi idu na shranu,....i ko spusti prvi cvet na sanduk.
ivana23 ivana23 23:51 31.07.2013

***



Izvinjavam se zbog velicine slike.
gedza.73 gedza.73 00:24 01.08.2013

Re: ***

Upropastili ste moju mladost.

Ima jedna Pekićeva priča o Grku koji rezbari stolicu nekoliko godina.
Toliko je zaljubljen u to svoje delo da i ne primećuje smrt od kuge svuda naokolo.
Jednog dana dolaze i po njegovo telo ali se ono toliko raspalo i sjedinilo sa tim 'velikim umetničkim delom', zbog koga je zapostavio svet oko sebe, da ga spale
zajedno s njom.


U jednoj generaciji su se jajare obogatile i u jednoj i propale.
Pitam se samo, dok tako trule, da li imaju imalo ljudskosti u sebe kad gledaju ovu decu.

Da li nekada, kad pogledaju svoje porodice, pomisle da je zbog njihovog lopovluka umrlo neko dete jer država nije imala novca da ga leči.

Bagra.
Kako reče ono Mijač
'da ti oduzmu partijsku knjižicu bio bi ništa'.
angie01 angie01 00:29 01.08.2013

Re: ***

evo, povecali porez na imovinu 300 puta u Novom Sadu, u Beogradu ce sledece godine-ono, k'o da si podstanar u sopstvenom stanu-njima treba za kasicu, haracka ekonomija.
nurudin nurudin 00:33 01.08.2013

Re: ***

ЕХ, признај, радиш за Динкића и Обрадовића...
blogovatelj blogovatelj 01:10 01.08.2013

Re: ***

evo, povecali porez na imovinu 300 puta u Novom Sadu, u Beogradu ce sledece godine-ono, k'o da si podstanar u sopstvenom stanu-njima treba za kasicu


Ko u Kanadi.
To je najbolji način oporezivanja. Imaš više nekretnina, veći porez plaćaš. Plus se još utvrđuje poreska osnovica petogodišnje, na osnovu toga jesu li cene nekretnina u određenom kraju rasle ili padale.
I od te vrste poreza sve ide u lokalne kase ovde. Ako si uspeo da izvedeš da kvadrat kuće košta deset soma u tvom gradu, veće pare idu u lokalni budžet.
milisav68 milisav68 06:47 01.08.2013

Re: ***

blogovatelj
Ko u Kanadi.

A jel postoji neoporezivi deo - ono recimo 60 kvadrata za život?
maksa83 maksa83 06:48 01.08.2013

Re: ***

evo, povecali porez na imovinu 300 puta u Novom Sadu

300 puta je mnogo, ali to je kao koncept sasvim uredu. Da ne prepisujem sad ovde ono što godinama ovde piše Saša Radulović (šteta što me doživotno banovao pošto se 90% slažem sa njegovim pisanijima).
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 09:22 01.08.2013

Re: ***

angie01
evo, povecali porez na imovinu 300 puta u Novom Sadu, u Beogradu ce sledece godine-ono, k'o da si podstanar u sopstvenom stanu-njima treba za kasicu, haracka ekonomija.


Povecanje od 300% nije isto sto i trista puta vise, nego je 4 puta vise.
Dr M Dr M 09:25 01.08.2013

Re: ***

Anonimni Pojedinac
angie01
evo, povecali porez na imovinu 300 puta u Novom Sadu, u Beogradu ce sledece godine-ono, k'o da si podstanar u sopstvenom stanu-njima treba za kasicu, haracka ekonomija.


Povecanje od 300% nije isto sto i trista puta vise, nego je 4 puta vise.


Kako to, plz?
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 09:29 01.08.2013

Re: ***

Dr M
Anonimni Pojedinac
angie01
evo, povecali porez na imovinu 300 puta u Novom Sadu, u Beogradu ce sledece godine-ono, k'o da si podstanar u sopstvenom stanu-njima treba za kasicu, haracka ekonomija.


Povecanje od 300% nije isto sto i trista puta vise, nego je 4 puta vise.


Kako to, plz?


Pa lepo. Ako je cena pre povecanja C, odnosno 100%, povecanje od 300% je 3 puta originalna cena to jest 3C, sto znaci da je konacna cena 4C (cena C plus uvecanje 3C), odnosno 4 puta veca.
Dr M Dr M 09:33 01.08.2013

Re: ***

Anonimni Pojedinac
Dr M
Anonimni Pojedinac
angie01
evo, povecali porez na imovinu 300 puta u Novom Sadu, u Beogradu ce sledece godine-ono, k'o da si podstanar u sopstvenom stanu-njima treba za kasicu, haracka ekonomija.


Povecanje od 300% nije isto sto i trista puta vise, nego je 4 puta vise.


Kako to, plz?


Pa lepo. Ako je cena pre povecanja C, odnosno 100%, povecanje od 300% je 3 puta originalna cena to jest 3C, sto znaci da je konacna cena 4C (cena C plus uvecanje 3C), odnosno 4 puta veca.


Hvala, i mislio sam da je tako, ali je novinar koji je preneo tu vest mislio kao i većina običnog sveta, da je porez utrostručen.


Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 09:46 01.08.2013

Re: ***

Dr M
Anonimni Pojedinac
Dr M
Anonimni Pojedinac
angie01
evo, povecali porez na imovinu 300 puta u Novom Sadu, u Beogradu ce sledece godine-ono, k'o da si podstanar u sopstvenom stanu-njima treba za kasicu, haracka ekonomija.


Povecanje od 300% nije isto sto i trista puta vise, nego je 4 puta vise.


Kako to, plz?


Pa lepo. Ako je cena pre povecanja C, odnosno 100%, povecanje od 300% je 3 puta originalna cena to jest 3C, sto znaci da je konacna cena 4C (cena C plus uvecanje 3C), odnosno 4 puta veca.


Hvala, i mislio sam da je tako, ali je novinar koji je preneo tu vest mislio kao i većina običnog sveta, da je porez utrostručen.





Ne znam na koju konkretno vest mislis, ali ako je ova, tu se novinar pazljivo (i mudro ) drzi procenata (kaze do 300% veci), i ne pominje nigde koliko puta veci (utrostrucen = 3 puta veci) je porez. To i jeste najcesce mesto spoticanja "obicnog sveta". Naravno, manja je greska kada se zaboravi originalna cena (tri puta umesto cetiri puta), nego kad se sam procenat proglasi za uvecanje pa tri puta ispadne trista puta.

Ne ulazim uopste u to sta je mislim o uvecanju.
angie01 angie01 09:47 01.08.2013

Re: ***

, da je porez utrostručen.


decki, hvala na ispravci, (dr & Anonimni),...prosto sam u sitne sate zbrzala komentar i eto sta ispade-...a i psiholoska dramaticnost ukucane cifre mi se dopala.
Dr M Dr M 10:31 01.08.2013

Re: ***

Ne znam na koju konkretno vest mislis, ali ako je ova, tu se novinar pazljivo (i mudro


Da, 300% zvuči bombastičnije i učenije nego 3 puta..
angie01 angie01 10:36 01.08.2013

Re: ***

Da, 300% zvuči bombastičnije i učenije nego 3 puta.


:))), pa ima dve nule vise, ono, blinkuje.
Dr M Dr M 10:43 01.08.2013

Re: ***

angie01
Da, 300% zvuči bombastičnije i učenije nego 3 puta.


:))), pa ima dve nule vise, ono, blinkuje.



angie01 angie01 11:05 01.08.2013

Re: ***

Dr M



Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 11:19 01.08.2013

Re: ***

Dr M
Ne znam na koju konkretno vest mislis, ali ako je ova, tu se novinar pazljivo (i mudro


Da, 300% zvuči bombastičnije i učenije nego 3 puta..


Lose je tretirati upotrebu procenata u govoru nekom vrstom pokondirenosti. To bi bilo kao kad bi za nekoga ko koristi sve padeze rekli da to radi jer zeli da se razmece.
Mada, nije da i toga nije bilo, ali to obicno oznacava nekoga ko nije bas u ljubavi sa gramatickim pravilima.

Procenti se rade ja mislim u VI razredu, i svi treba da ih znaju, ne zato sto se uce u skoli, vec da ih prodavci i politicari ne bi krali na sve strane. Na primer, evo sada imamo povecanje struje od 11% (u tom slucaju je procenat svrsishodniji jer uvecanje nije ceo broj puta - nego 1,11 puta, sto bas i nije posebno slikovito i odmah jasno kao u slucaju kad je 3 ili 4 puta), a onda ide paralelno i vest da je uvecanje od 400 dinara (Cena struje za domaćinstva u Srbiji od sutra će biti uvećana za 10,9 odsto što znači da će njihovi računi biti veći za oko 400 dinara.). Mislim. I to prolazi bez mnogo halabuke.
Procenti su relativna, a ne apsolutna mera i ne moze 11% biti jednako 400 dinara, osim ako svi nemamo iste racune za struju. To je osnovno.
A da ne pricamo o tome da su izracunali tih 400 dinara na letnje racune za struju koji su drasticno manji od zimskih za ljude koji se greju na struju. Dakle povecanje za struju ce najvise da strefi onaj sloj koji je vec ojadjen time sto zivi u uslovima u kojima nema CG kao u civilizovanom delu sveta, da ne kazem u krugu dvojke, nego zive u neuslovnom prostoru gde su primorani da se greju na struju. Kad dodje zima, onda jebi ga.

Ovde se radi sistematsko zaglupljivanje i onepismenjavanje nacije, jer treba drzati ljude u mraku i zavlaciti ruke u njihove dzepove bez mnogo otpora.

Jelica Greganović Jelica Greganović 15:39 02.08.2013

Re: ***

haracka ekonomija.

Nije neka uteha, al svrati do Slovenije da vidiš kako izgleda poreski šampion i šta je harač sa velikim H.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:31 02.08.2013

Re: ***

maksa83
evo, povecali porez na imovinu 300 puta u Novom Sadu

300 puta je mnogo, ali to je kao koncept sasvim uredu. Da ne prepisujem sad ovde ono što godinama ovde piše Saša Radulović (šteta što me doživotno banovao pošto se 90% slažem sa njegovim pisanijima).

:))))))
Проблем је што он не трпи ни тих десет посто неслагања.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 01:32 01.08.2013

Jao

Kod nas se ljudi drogiraju politicarima. Politicari su obavezan prilog jelu, a i zabava. Ja mislim da je u pitanju sado-mazo trend koji traje.
dr.wagner dr.wagner 08:04 01.08.2013

Vidi , vidi ...

... jutro

-He he he ...

-Sada kada ste se lijepo isplakali nad svojom sudbinom , ... "samo tri reči" ...

ŽIVIO DRUG TITO




WAGNER
expolicajac expolicajac 08:16 01.08.2013

Re: Vidi , vidi ...

dr.wagner
... jutro

-He he he ...

-Sada kada ste se lijepo isplakali nad svojom sudbinom , ... "samo tri reči" ...

ŽIVIO DRUG TITO

WAGNER

Molim moderaciju da Wagner dobije autorsku opciju. Zašto mene samo da podrpcuje kad bi to mogao da radi svim blogerima.
Edit: Neke "blogocicamace" bi to jedva dočekale.
dr.wagner dr.wagner 08:48 01.08.2013

Re: Vidi , vidi ...

Pozdrav EX

expolicajac
Zašto mene samo da ...


-Pa što ja Vas "pod ...." , samo sam spomenuo (istina , uzalud) Njegovo ime ...

-Dobro ... je li bar mogu o Jovi Kapičiću ... afirmativno ... ???

W


P.S.
-Nemojte mi mutiti vodu kod ženskog svijeta ...
Dr M Dr M 09:18 01.08.2013

Re: Vidi , vidi ...

-Sada kada ste se lijepo isplakali nad svojom sudbinom , ... "samo tri reči" ...

ŽIVIO DRUG TITO


Što, da plačemo i dalje?
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:41 02.08.2013

Re: Vidi , vidi ...

Što, da plačemo i dalje?

Da bi manje piškili.
expolicajac expolicajac 18:29 02.08.2013

Re: Vidi , vidi ...

Jelica Greganović
Što, da plačemo i dalje?

Da bi manje piškili.

Ti i ja kao budući baka ( ili nana, ako ti više odgovoara ) i deka moramo o tom piškanju budućih pokolenja posebno da vodimo računa.
hajkula1 hajkula1 20:33 03.08.2013

Re: Vidi , vidi ...

expolicajac
Jelica Greganović
Što, da plačemo i dalje?

Da bi manje piškili.

Ti i ja kao budući baka ( ili nana, ako ti više odgovoara ) i deka moramo o tom piškanju budućih pokolenja posebno da vodimo računa.


A dečake da učimo da piške sedeći. (Da bi sačuvali prostatu.)
expolicajac expolicajac 21:02 03.08.2013

Re: Vidi , vidi ...

hajkula1
expolicajac
Jelica Greganović
Što, da plačemo i dalje?

Da bi manje piškili.

Ti i ja kao budući baka ( ili nana, ako ti više odgovoara ) i deka moramo o tom piškanju budućih pokolenja posebno da vodimo računa.


A dečake da učimo da piške sedeći. (Da bi sačuvali prostatu.)

Saglasan.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana