Društvo| Istorija

Šta reći, a ne zaplakati

expolicajac RSS / 03.08.2013. u 09:38

 Sudbinu i sticaj okolnosti dele nijanse. Da li je bila sudbina našeg naroda ili sticaj istorijskih okolnosti?

 

Део Рата у Хрватској и
Рата у Босни и Херцеговини
250px-Operation_storm_map.jpg
Операција Олуја
4. август9. август 1995.
Република Српска Крајина
Победа Републике Хрватске
Победа Републике Босне и Херцеговине
Нестанак највећег дела Републике Српске Крајине
Нестанак Аутономне Покрајине Западне Босне
Крај рата у Хрватској
{{{узрок}}}
{{{територија}}}
{{{цивилне жртве}}}
50px-Flag_of_Croatia.svg.png
Хрватска
50px-Flag_of_Bosnia_and_Herzegovina_%281992-1998%29.svg.png
Република Босна и Херцеговина
50px-Flag_of_NATO.svg.png
НАТО
50px-Flag_of_Serbian_Krajina_%281991%29.svg.png
Република Српска Крајина
50px-Flag_of_AP_Western_Bosnia_%281993-1995%29.svg.png
Република Западна Босна
25px-Flag_of_Croatia.svg.png Звонимир Червенко
25px-Flag_of_Croatia.svg.png Анте Готовина
25px-Flag_of_Bosnia_and_Herzegovina_%281992-1998%29.svg.png Атиф Дудаковић
25px-Flag_of_Serbian_Krajina_%281991%29.svg.png Миле Мркшић
25px-Flag_of_AP_Western_Bosnia_%281993-1995%29.svg.png Фикрет Абдић
{{{јединице1}}} {{{јединице2}}}
150.000 војника ХВ, 25.000 војника 5 корпуса АРБИХ[1], 350 тенкова, 800 артиљеријског оружја, 30 авиона и хеликоптера 27.000 војника СВК[2], 200 тенкова, 350 артиљеријског оружја
174-196[3] погинулих војника, 1.430 рањених [4] 25px-Flag_of_Serbian_Krajina_%281991%29.svg.png 742 убијених војника,
најмање 1.196 убијених цивила,
200.000[5]-250.000 избеглица (српски извори)
25px-Flag_of_AP_Western_Bosnia_%281993-1995%29.svg.png 30.000 избеглица

 

 



Komentari (143)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sinbadthesailor sinbadthesailor 09:53 03.08.2013

Mit ubija i velike i male

Ni sudbina ni sticaj istorijskih okolnosti, već kazna za nezajažljivu želju za širenjem Srbije u kojoj je "srpski nacionalni korpus" bio najubojitije oružje u rukama Slobodana Miloševića.
Jednostavnije rečeno, "srpski nacionalni korpus" plaća visoku cijenu vlastite gluposti. Hjeli su sve, dobili ništa, izgubili sve, naučili ništa.
expolicajac expolicajac 09:59 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

sinbadthesailor
Ni sudbina ni sticaj istorijskih okolnosti, već kazna za nezajažljivu želju za širenjem Srbije u kojoj je "srpski nacionalni korpus" bio najubojitije oružje u rukama Slobodana Miloševića.
Jednostavnije rečeno, "srpski nacionalni korpus" plaća visoku cijenu vlastite gluposti. Hjeli su sve, dobili ništa, izgubili sve, naučili ništa.

Što bi reko Vinston Čerčil, "U porazu se ne ponizi, u pobedi se ne ponesi". Budi siguran da se mi u porazu nismo ponizili, za razliku od tebe koji si se "poneo" da je to za zgražavanje.
kukusigameni kukusigameni 10:01 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

sinbadthesailor


Vrebaš ujkice, vrebaš ovakve blogove?!
Ako. Izgleda da imaš puno slobodnog vremena i smanjenu količinu ovakvih sajtova u Hrvatskoj, u kojoj je "nacionalni korpus" naučio sve.
freehand freehand 10:06 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Što bi reko Vinston Čerčil, "U porazu se ne ponizi, u pobedi se ne ponesi"


expolicajac expolicajac 10:10 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

freehand
Što bi reko Vinston Čerčil, "U porazu se ne ponizi, u pobedi se ne ponesi"



sinbadthesailor sinbadthesailor 10:14 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Pa ne razumijem jednu stvar: dakle, Srbija izgubi sve ratove (u kojima nije sudjelovala), za kaznu jer je vodila agresivnu i zločinačku politiku prema susjedima biva bombardirana od strane Zapada, bude joj oduzeta teritorija na kojoj je imala kontolu (ništa novo, dogodilo se slično poslije 1. i 2. sv. rata Mađarskoj i Njemačkoj), i onda se 2013. godine žali i nariče nad posljedicom takve politike. Umjesto da se pitate uzrokom takvog stanja unutar službene politike Srbije, vi se okrećete tražeći uzroke u susjedima.
kukusigameni kukusigameni 10:16 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

sinbadthesailor
Pa ne razumijem jednu stvar


Ništa ti ne razumeš.

libkonz libkonz 10:19 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

vi se okrećete tražeći uzroke u susjedima.

Ма да, оне усташе око Туђмана су се тамо сасвим случајно нашле, Туђман је био мирољубив и није мрзео Србе.
Страх Срба у Хрватској је био сасвим оправдан, а рат смо изгубили искључиво због тога што руководство Србије није схватило да од 1990. године на свету постоји само једна супер-сила.
sinbadthesailor sinbadthesailor 10:19 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

kukusigameni
sinbadthesailor
Pa ne razumijem jednu stvar


Ništa ti ne razumeš.


A on, razume li on?
freehand freehand 10:19 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

kukusigameni
sinbadthesailor
Pa ne razumijem jednu stvar


Ništa ti ne razumeš.


Aman, bre, kako te ne mrzi?
Još jedan od mentalnih klonova sa skriptom za onanisanje na uvek iste teme sa uvek istim replikama...
Ignoriši to.
expolicajac expolicajac 10:22 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

sinbadthesailor
Pa ne razumijem jednu stvar: dakle, Srbija izgubi sve ratove (u kojima nije sudjelovala), za kaznu jer je vodila agresivnu i zločinačku politiku prema susjedima biva bombardirana od strane Zapada, bude joj oduzeta teritorija na kojoj je imala kontolu (ništa novo, dogodilo se slično poslije 1. i 2. sv. rata Mađarskoj i Njemačkoj), i onda se 2013. godine žali i nariče nad posljedicom takve politike. Umjesto da se pitate uzrokom takvog stanja unutar službene politike Srbije, vi se okrećete tražeći uzroke u susjedima.

A čemu etničko čišćenje srpskog naroda sa tog područja? Ako su političari krivi, oni odgovaraju. Zašto je narod srpski kriv? Tu je srž problema.
Jukie Jukie 10:25 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

sinbadthesailor
i onda se 2013. godine žali i nariče nad ...

Pa ovde se stalno žali i nariče (gunđa, kukumače) nad svim i svačim
To je alternativa skrušenom ćutanju i gledanju u pod, jer sve samo tone dublje i dublje u jad i bedu
Kažu da je zdravije kukumakati nego skrušeno ćutati
libkonz libkonz 10:26 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

A on, razume li on?

Разумео је, пре него што се обесио. Да, за време РСК Хрвати су протерани и већину Срба је данас срамота због тога.
У злочиначким операцијама Бљесак и Олуја протерано је 300.000 људи, а многи су убијани с леђа, и старци и жене и деца, а ретки су Хрвати који се тога стиде.
freehand freehand 10:26 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

kukumače

kukumakati

Zar nije kukumavčiti?
sinbadthesailor sinbadthesailor 10:26 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

expolicajac
sinbadthesailor
Pa ne razumijem jednu stvar: dakle, Srbija izgubi sve ratove (u kojima nije sudjelovala), za kaznu jer je vodila agresivnu i zločinačku politiku prema susjedima biva bombardirana od strane Zapada, bude joj oduzeta teritorija na kojoj je imala kontolu (ništa novo, dogodilo se slično poslije 1. i 2. sv. rata Mađarskoj i Njemačkoj), i onda se 2013. godine žali i nariče nad posljedicom takve politike. Umjesto da se pitate uzrokom takvog stanja unutar službene politike Srbije, vi se okrećete tražeći uzroke u susjedima.

A čemu etničko čišćenje srpskog naroda sa tog područja? Ako su političari krivi, oni odgovaraju. Zašto je narod srpski kriv? Tu je srž problema.

Hm, a gdje je bio taj narod kad su se ubijali Hrvati i palile njihove kuće po "Krajini" 91.? Tek 95 otkrili ljudska prava, Štrbac i co. 91. su se zalagali za silu. Kad mečka zaigrala, ops, sjetismo se ljudskih prava, a silu ne priznaju. Svatko plaća svoje greške, Srbi su ih za račun Slobe, a u svoje ime najskuplje platili.
freehand freehand 10:32 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Svatko plaća svoje greške, Srbi su ih za račun Slobe, a u svoje ime najskuplje platili.

Ja bih na tvom mestu, ako je to tako, bio dosta uplašen od momenta kad na naplatu dođu one Tuđmanove.
Aj sad, idi spremaj se za proslavu i kolektivno glancanje milokliza uz Tompsona i ekipu.
milisav68 milisav68 10:35 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Jukie

Pa ovde se stalno žali i nariče (gunđa, kukumače) nad svim i svačim
To je alternativa skrušenom ćutanju i gledanju u pod, jer sve samo tone dublje i dublje u jad i bedu.
Kažu da je zdravije kukumakati nego skrušeno ćutati

Tačno tako.



expolicajac expolicajac 10:35 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

freehand
Svatko plaća svoje greške, Srbi su ih za račun Slobe, a u svoje ime najskuplje platili.

Ja bih na tvom mestu, ako je to tako, bio dosta uplašen od momenta kad na naplatu dođu one Tuđmanove.
Aj sad, idi spremaj se za proslavu i kolektivno glancanje milokliza uz Tompsona i ekipu.

Na tvom blogu teraj koga hoćeš i banuj. Ovde iznosi svoje mišljenje i hvataj pravopisne greške.
Sepulturero Sepulturero 10:51 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

libkonz
A on, razume li on?

Разумео је, пре него што се обесио. Да, за време РСК Хрвати су протерани и већину Срба је данас срамота због тога.
У злочиначким операцијама Бљесак и Олуја протерано је 300.000 људи, а многи су убијани с леђа, и старци и жене и деца, а ретки су Хрвати који се тога стиде.


Јесте ли баш сигурни да су за време РСК Хрвати протерани? Нисам сигуран, али чуо сам да је већина Хрвата остала. У сваком случају то није била званична политика Владе РСК.
sinbadthesailor sinbadthesailor 10:55 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Sepulturero
libkonz
A on, razume li on?

Разумео је, пре него што се обесио. Да, за време РСК Хрвати су протерани и већину Срба је данас срамота због тога.
У злочиначким операцијама Бљесак и Олуја протерано је 300.000 људи, а многи су убијани с леђа, и старци и жене и деца, а ретки су Хрвати који се тога стиде.


Јесте ли баш сигурни да су за време РСК Хрвати протерани? Нисам сигуран, али чуо сам да је већина Хрвата остала. У сваком случају то није била званична политика Владе РСК.

Hm, čitajući presude Martiću, Babiću, njihove izjave i nebrojene pobijene, protjerane nesrbe, popaljena sela po "Krajini", bojim se da tvrdnja ne odgovara istini.
libkonz libkonz 10:58 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Јесте ли баш сигурни да су за време РСК Хрвати протерани? Нисам сигуран, али чуо сам да је већина Хрвата остала. У сваком случају то није била званична политика Владе РСК.

Већина је протерана, а Влада РСК није имала никакву политику.
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:28 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Hm, a gdje je bio taj narod kad su se ubijali Hrvati i palile njihove kuće po "Krajini" 91.? Tek 95 otkrili ljudska prava, Štrbac i co. 91. su se zalagali za silu. Kad mečka zaigrala, ops, sjetismo se ljudskih prava, a silu ne priznaju. Svatko plaća svoje greške, Srbi su ih za račun Slobe, a u svoje ime najskuplje platili.

Prijatelju, pravi patriotizam, koji vama nacionalistima i [ovinistima nije svojstven, podrayumeva ponos ali i stid.Pa ti se ponosiš onim čega se treba stideti, a ne stidiš izgleda ničega.
Otpuštanje s posla, paljenje, pretnje , ubijanja radi zastrašivanja, paradiranje u ustaškim odorama, blokade kjasarni, pa nije to sve orgaizovao Milošević, nije Milošević doveo najokoreliju ustašku emigraciju na čelne pozicije u Hrvatskoj kao onog Šuška.Kome je šta kriva ona porodica Zec.Hrvatska je legitimno htela da bude neovisna država i to je OK ali to se ne postaje tako što će proterati svoje građane koji nisu Hrvati. Prijatelju, Hrvatska je svesno krenula sa ustaškom ideologijom i metodama kako bi situaciju maksimalno zaoštrila i radikalizirala, a Srbi sami napustili.Istina, kasnije je napravljen otklon od ustaške NDH i ustaške ideologije i sada niko ne može tvrditi da Hrvatska vodi takvu politiku, ali da je malo više nego što je pristojno tolerantna upravo prema hrvatskom šovinizmu i veličanju ustaštva i to stoji.
Ovo nikako ne znači da ja smatram da su Srbi u Hrvatskoj radili pametno, naprotiv. I oni su vođeni ideologijom nacionalizma i šovinizma i tako sinhronizovano delovali sa hrvatskim šovinizmom dajući jean drugom potporu i razlog za razbuktavanje.
Tokom rata Hrvatska je očistila od Srba teritoriju koju je kontrolisala, vojska RSK isto to uradila sa Hrvatima na teritoriji koju je ona držala.Nije bilo pameti ni na početku ni na kraju tog šovinističko-verskog rata.
E sada, posle međunarodnog priznavanja Hrvatske u UN, vojska RSK je imala karakter pobunjeničkih snaga i otuda se izvodi ona formulacija o legitimnosti redarstveno-vojne akcije Oluja i Bljesak kojom nisu samo poražene pobunjeničke vojno-policijske snage već i građani-civili.
Prema tome, Hrvatska je faktički proveča etničko čišćenje kao i sve tri strane u BiH i u tom smislu ništa se ne razlikuje od RS.
Da je Hrvatska postupila kao pravna država, ona bi prvo zaštitila svoje građane civile pa makar i policijskim stražama a vojnim i policijskim snagama pohapsila ili proterala pobunjene formacije. Ovako, išlo se frontalno protiv cele jedne populacije, koja nije zaštićena ni tokom povlaćenja ne samo od kamenovanja nego su oružane snage Hrvatske dejstvovale po kolonama civila artiljerijom i avijacijom i to je zločin koji bi se pri svakoj obljetnici Oluje morao pomenuti.
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:34 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

У сваком случају то није била званична политика Владе РСК.

U svakjom slučaju jeste kao što je bila i zvanična ratna politika i Tuđmana i Karadžića i Izetbegovića.
Ostali su samo oni koji nisu stigli pobeći , a onda je veliko pitanje koliko je od onih koji su ostali preostalo.
sinbadthesailor sinbadthesailor 11:40 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Milan Karagaća


Ta priča o reakciji srpskog naroda na ustašku ikonografiju, pa hajd da preventivno pobijemo te Hrvate uz pomoć JNA bi možda još i držala vodu da po istom principu ("ugroženost srpskog naroda), s istim posljedicama (etničko čišćenje nesrba, na koncu i genocid nad nesrbima) i istim modusom operandi (vojna i svaka druga podrška od strane Srbije) srpska politika nije radila na području Bosne i Hercegovine i Kosova. Tako da priča o "ugroženosti srpskog naroda" ostaje samo i to: srpski folklor.
angie01 angie01 11:43 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

sinbadthesailor
Ni sudbina ni sticaj istorijskih okolnosti, već kazna za nezajažljivu želju za širenjem Srbije u kojoj je "srpski nacionalni korpus" bio najubojitije oružje u rukama Slobodana Miloševića.
Jednostavnije rečeno, "srpski nacionalni korpus" plaća visoku cijenu vlastite gluposti. Hjeli su sve, dobili ništa, izgubili sve, naučili ništa.


o ratu na prostorima bivse yu-mislim sve najgore, o ulozi milosevica i svih njegovih satrapa, isto tako, ali moram da kazem i ovo,

poslednje godine pred rat, bila sam sa cetiri drugarice i nase troje male dece na Lopudu na odmoru-sve je bilo fantasticno, osoblje hotela nas je mazilo i pazilo, mestani zvali na domace vino kuci, na plazi smo dobijali kafu iz obliznjeg kafea,rucak, ako treba, slucajno sam srela i prijatelje muzicare, koji su svirali u nekom klubu-skupljeni iz cele juge, micko i bata , Djidji Jankelic iz dugmeta, Vlada Rakovic,...i tako sve lepo i krasno, dok jedne veceri, neki momci za susednim stolom, apsolutno nicim izazvanim nam rekose, kako ce nas sve pobiti i da idemo kuci-konobar nam je onda prisao i zamolio da odemo u hotel, kao da ne obracamo paznju, ali da bi bilo bolje da izbegnemo incident.////meni je do tada Dubrovnik sa okolinom bio druga kuca.
expolicajac expolicajac 11:52 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

sinbadthesailor
Milan Karagaća


Ta priča o reakciji srpskog naroda na ustašku ikonorafiju, pa hajd da preventivno pobijemo te Hrvate uz pomoć JNA bi možda još i držala vodu da po istom principu ("ugroženost srpskog naroda), s istim posljedicama (etničko čišćenje nesrba, na koncu i genocid nad nesrbima) i istim modusom operandi (vojna i svaka druga podrška od strane Srbije) srpska politika nije radila na području Bosne i Hercegovine i Kosova. Tako da priča o "ugroženosti srpskog naroda" ostaje samo i to: srpski folklor.

Osnovni cilj hrvatske politike je bio stvaranje nezavisne države. Sva sredstva ste koristili da bi taj cilj ostvarili. Najgnusnije je bilo što ste i Srbe koji su bili spremni da u okviru države Hrvatske nastave život, izlagali neviđenom progonu a često i likvidacijama. Hteli ste čisto nacionalnu državu hrvatskog naroda. Vama su najviše smetali oni koji su hteli samo da žive normalno bez obzira kako se ta nova država zove. Na ruku su vam išli ekstremisti u srpskom narodu koji su misli da je došao trenutak stvaranja velike Srbije. Da ste iskreno dali podršku normalnim stanovnicima srpske nacionalnosti do mnogih krvoprolića ne bi došlo. Ovako, vaše stavaranje "ljepe Vaše" ostaće zapamćeno po najvećem etničkom čišćenju u XX veku. Istorija je čudna diciplina. Jeste da je pišu pobednici, ali 300.000 proteranih prenosiće sa kolena na koleno vašu sramotu.
sinbadthesailor sinbadthesailor 12:16 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

expolicajac
[ Ovako, vaše stavaranje "ljepe Vaše" ostaće zapamćeno po najvećem etničkom čišćenju u XX veku. Istorija je čudna diciplina. Jeste da je pišu pobednici, ali 300.000 proteranih prenosiće sa kolena na koleno vašu sramotu.


Je, tu i leži osnovni problem. Naime, za cijeli svijet rat u Hrvatskoj počinje 1991. godine, samo za Srbe rat u Hrvatskoj počinje 1995.
libkonz libkonz 12:21 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

1991

1941?
sinbadthesailor sinbadthesailor 12:27 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

libkonz
1991

1941?

Evo još jednog koji ima opravdanja za genocid u nekim davnim bitkama, nekim davnim nepravdama nad srpskim narodom:
expolicajac expolicajac 12:27 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

sinbadthesailor
expolicajac
[ Ovako, vaše stavaranje "ljepe Vaše" ostaće zapamćeno po najvećem etničkom čišćenju u XX veku. Istorija je čudna diciplina. Jeste da je pišu pobednici, ali 300.000 proteranih prenosiće sa kolena na koleno vašu sramotu.


Je, tu i leži osnovni problem. Naime, za cijeli svijet rat u Hrvatskoj počinje 1991. godine, samo za Srbe rat u Hrvatskoj počinje 1995.

Imaš pravo na svoje viđenje.
Dobro sam upoznat sa većinom događaja. Razlika između tvog i mog gledanja je činjenici da si ti pobedio, pa sada možeš da krojiš pogled na to vreme kako ti je volja. Ali sudbine ljudi i nasilje koje ste vršili proračunato ne može se izbrisati iz kolektivnog sećanja.
sinbadthesailor sinbadthesailor 12:30 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

expolicajac

DAli sudbine ljudi i nasilje koje ste vršili proračunato ne može se izbrisati iz kolektivnog sećanja.

Samo u srpskom kolektivnom sjećanju. Uostalom, to kolektivno srpsko sjećanje i jest donijelo toliko zla na području SFRJ. Pogledaj samo klip iznad, kako đeneral koristi kolektivno sjećanje.
8c_competizione 8c_competizione 12:35 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Svatko plaća svoje greške, Srbi su ih za račun Slobe, a u svoje ime najskuplje platili.


jeste li vi ikada platili vase, tj. Paveliceve racune?

niste? a zasto?

jerbo se bili uvek na strani onih sa vecom batinom
8c_competizione 8c_competizione 12:37 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Naime, za cijeli svijet rat u Hrvatskoj počinje 1991. godine, samo za Srbe rat u Hrvatskoj počinje 1995.


vidis, opet pokusavate sa prekrajanjem istorije

ne, problemi Srba u Hrvatskoj su poceli takodje 90. ili 91. i od tada se meri vreme vezano za zadnje ratove

problemi Srba u Hrvatskoj pocinju jos u 2. Sv. ratu, ali o tom delu istorije Lijepe Vase nerado pricate, ne?
expolicajac expolicajac 12:40 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

sinbadthesailor
expolicajac

DAli sudbine ljudi i nasilje koje ste vršili proračunato ne može se izbrisati iz kolektivnog sećanja.

Samo u srpskom kolektivnom sjećanju. Uostalom, to kolektivno srpsko sjećanje i jest donijelo toliko zla na području SFRJ. Pogledaj samo klip iznad, kako đeneral koristi kolektivno sjećanje.

Ja sam odavno sebe pogledao u ogledalu. Iskreno, nije mi se svideo odraz. Ali ipak sam imao hrabrosti da to uradim. Kod tebe i tvojih sunarodnika tu želju i volju, da se suočite sa svojim zločinima, niti vidim, niti naslućujem. Koliko god ti se čini da trenutak za susret sa sobom nikada neće doći, nemoj da živiš u toj zabludi. Takvi trenuci dođu iznenada i obično liče na "Oluju".
8c_competizione 8c_competizione 12:41 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

to kolektivno srpsko sjećanje i jest donijelo toliko zla na području SFRJ.


ajde da obrnemo pricu ovako i da se slozimo da kolektivno secanje ne donosi nista nikom, ok? sta si onda zapeo sa 91.?

kao sto vidis, svakog svoje secanje boli, ponarocito ukoliko je neprijatno iskustvo

ne vidim ni jedan jedini razlog zbog koga bi Srbi Hrvatima ista zaboravili iz 2. Sv. rata ponarocito zato sto je proslo dobrim delom nekaznjeno, papa i dan danas Stepincu drzi opela, ponarocito sto se Tudjman nije ni jednom za vreme svoga vakta ogradjivao od ustastva ....
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:48 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Tako da priča o "ugroženosti srpskog naroda" ostaje samo i to: srpski folklor.

Pa zašto je onda Hrvatska izlazila iz Jugoslavije kad nikome od Hrvata nije ni padalo na pamet da priča o ugroženosti Hrvata u Jugoslaviji, ili se to kod vas ne zove folklor nego ples ili Tanz.
Ta priča o reakciji srpskog naroda na ustašku ikonografiju, pa hajd da preventivno pobijemo te Hrvate uz pomoć JNA bi možda još i držala vodu da po istom principu

Pa ako žeš da govoriš pošteno ta priča je posluđila kao izgovor za paravojno organizovanje Srba, a agresivni šovinizam, otpuštanje s posla i iz državne službe samo je dodatno davala argumente da se sprema folklor iz vremena NDH, pa još kada su se NDH-ovci legalno vratili u Hrvatsku, šta ćeš više.Što se JNA tiče, pa nije se ona samoblokirala u kasarnama i to je ono čega se Hrvatska treba stideti, ali cilj je bio što pre uvući JNA u sukob i da napusti Hrvatsku.
Kraju to što ne mislim ništa dobro o glupim stvarima kao što je granatiranje Dubrovnika,Vukovar i još neki nepotrebni blamovi.
Što se tiče vojne i svake druge podrške Srbije Srbima u BiH i Hrvatskoh, pa šta tu ima drugačijeg od onoga što je Hrvatska pomagala bosanskim Hrvatima pa čak u BiH imala i jedinice OS Hrvatske kao već međunarodno priznate države.Ako je u redu i legitimno da je Hrvatska dobijala vojnu i svaku drugu pomoć od Nemačke i SAD, po čemu ne bi i Srbija mogla da materijalno pomaže Srbe. Mada , kada bi mene pitali i onda i sada, bila bi mnogo korisnija i sa manje ljudskih i materijalnih žrtava da su se SAD i Nemačka više angažovale da do rata ne dođe.Dakle, Srbiji ne zameram što je pomagala srpski narod i vojsku već što nije urazumila nadobudna rukovodstva Srba u BiH i Hrvatskoj.
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:53 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Tako da priča o "ugroženosti srpskog naroda" ostaje samo i to: srpski folklor.

Pa zašto ne mogu normalno da se vrate u svoje kuće i imanja, što im se ne vrate stanovi, nego čak trebju da plate onome ko se nasilno uselio na ime održavanja i čuvanja stana.
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:59 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Evo još jednog koji ima opravdanja za genocid u nekim davnim bitkama, nekim davnim nepravdama nad srpskim narodom:

Totalno glupo rečeno, sa ovim se može uporediti i onaj govor Franje Tuđmana na kninskoj tvrđavi.
blogovatelj blogovatelj 13:44 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Naime, za cijeli svijet rat u Hrvatskoj počinje 1991. godine, samo za Srbe rat u Hrvatskoj počinje 1995.


Evo ti jedna tabletica.

freehand freehand 14:13 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

expolicajac
freehand
Svatko plaća svoje greške, Srbi su ih za račun Slobe, a u svoje ime najskuplje platili.

Ja bih na tvom mestu, ako je to tako, bio dosta uplašen od momenta kad na naplatu dođu one Tuđmanove.
Aj sad, idi spremaj se za proslavu i kolektivno glancanje milokliza uz Tompsona i ekipu.

Na tvom blogu teraj koga hoćeš i banuj. Ovde iznosi svoje mišljenje i hvataj pravopisne greške.


Realno, ko me terao i da dolazim...
Fantazmagorične citate Vinstona Čerčila u desetercu, mogao sam i samo da čitam u okviru patetičnih sastava sa lirskim kafanskim naslovima, i bez komentarisanja.

P.S. Ćud je ženska smiješna rabota, tragovi joj smrde nečovještvom.
Kraljica Elizabeta II
P.P.S. - pokušao sam da izguglam ovog Čerčila u originalu, pa ne ide. Može pomoć?
sinbadthesailor sinbadthesailor 15:07 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Milan Karagaća

Kraju to što ne mislim ništa dobro o glupim stvarima kao što je granatiranje Dubrovnika,Vukovar i još neki nepotrebni blamovi.

E, vidite, što su za vas "glupe stvari" (kakav šovinistički eufemizam, zar ne?) za normalan svijet je najbolji pokazatelj agresivne i zločinačke srbijanske politike.

Milan Karagaća
Srbiji ne zameram što je pomagala srpski narod i vojsku već što nije urazumila nadobudna rukovodstva Srba u BiH i Hrvatskoj.

Jasno, iz ovog se i vidi sav pozitivan značaj "Oluje". Jer i danas u Srbiji najviše što se zamjera "balkanskom kasapinu" nije genocidna politika već što je izgubio rat.
kukusigameni kukusigameni 15:25 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

sinbadthesailor


expolicajac expolicajac 15:49 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

freehand
expolicajac
freehand
Svatko plaća svoje greške, Srbi su ih za račun Slobe, a u svoje ime najskuplje platili.

Ja bih na tvom mestu, ako je to tako, bio dosta uplašen od momenta kad na naplatu dođu one Tuđmanove.
Aj sad, idi spremaj se za proslavu i kolektivno glancanje milokliza uz Tompsona i ekipu.

Na tvom blogu teraj koga hoćeš i banuj. Ovde iznosi svoje mišljenje i hvataj pravopisne greške.


Realno, ko me terao i da dolazim...
Fantazmagorične citate Vinstona Čerčila u desetercu, mogao sam i samo da čitam u okviru patetičnih sastava sa lirskim kafanskim naslovima, i bez komentarisanja.

P.S. Ćud je ženska smiješna rabota, tragovi joj smrde nečovještvom.
Kraljica Elizabeta II

Dosadan si kao tesne gaće.
freehand freehand 15:52 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

expolicajac
freehand
expolicajac
freehand
Svatko plaća svoje greške, Srbi su ih za račun Slobe, a u svoje ime najskuplje platili.

Ja bih na tvom mestu, ako je to tako, bio dosta uplašen od momenta kad na naplatu dođu one Tuđmanove.
Aj sad, idi spremaj se za proslavu i kolektivno glancanje milokliza uz Tompsona i ekipu.

Na tvom blogu teraj koga hoćeš i banuj. Ovde iznosi svoje mišljenje i hvataj pravopisne greške.


Realno, ko me terao i da dolazim...
Fantazmagorične citate Vinstona Čerčila u desetercu, mogao sam i samo da čitam u okviru patetičnih sastava sa lirskim kafanskim naslovima, i bez komentarisanja.

P.S. Ćud je ženska smiješna rabota, tragovi joj smrde nečovještvom.
Kraljica Elizabeta II

Dosadan si kao tesne gaće.



Toliko o kafanskom humoru.
Aj sad malo na Čerčila, istoriju i erudiciju:

Gugl translejt: the loss does not degrade, the victory does not bring
expolicajac expolicajac 15:59 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

freehand

Toliko o kafanskom humoru.
Aj sad malo na Čerčila, istoriju i erudiciju:

Gugl translejt: the loss does not degrade, the victory does not bring


Ljubi te Vučić u pametnu glavicu.
westvleteren westvleteren 17:11 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

рат смо изгубили искључиво због тога што руководство Србије није схватило да од 1990. године на свету постоји само једна супер-сила.


Rat smo izgubili zbog toga sto Srbi nisu bili povoljno geografski distribuirani. Pogledaj samo na mapi kako bi izgledala Srbija sa pripojenom republikom Srpskom i Krajinom. Zapad je trazio odrzivo low-cost resenje.
hajkula1 hajkula1 18:03 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

sinbadthesailor
kukusigameni
sinbadthesailor
Pa ne razumijem jednu stvar


Ništa ti ne razumeš.


A on, razume li on?



On nije iz Srbije.

Zar ti veruješ da je Srbija ratovala da bi tok i ishod bio ovakav? (Naročito tok.)

Mislim da si mlad da bi se sećao majki koje su se pobunile i pokupile svoju decu, vojnike iz JNA?

Ne pitaš se šta to može da znači, zašto se ponavljalo, Srbija nije u ratu?






sinbadthesailor sinbadthesailor 18:27 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

hajkula1
sinbadthesailor
kukusigameni
sinbadthesailor
Pa ne razumijem jednu stvar


Ništa ti ne razumeš.


A on, razume li on?



On nije iz Srbije.

Zar ti veruješ da je Srbija ratovala da bi tok i ishod bio ovakav? (Naročito tok.)

Mislim da si mlad da bi se sećao majki koje su se pobunile i pokupile svoju decu, vojnike iz JNA?

Ne pitaš se šta to može da znači, zašto se ponavljalo, Srbija nije u ratu?







Ako nisi prestar da čitaš

Zeznuta stvar kad se mitovi sudare s činjenicama, zar ne?
hajkula1 hajkula1 18:59 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

sinbadthesailor
Pa ne razumijem jednu stvar: dakle, Srbija izgubi sve ratove (u kojima nije sudjelovala), za kaznu jer je vodila agresivnu i zločinačku politiku prema susjedima biva bombardirana od strane Zapada, bude joj oduzeta teritorija na kojoj je imala kontolu (ništa novo, dogodilo se slično poslije 1. i 2. sv. rata Mađarskoj i Njemačkoj), i onda se 2013. godine žali i nariče nad posljedicom takve politike. Umjesto da se pitate uzrokom takvog stanja unutar službene politike Srbije, vi se okrećete tražeći uzroke u susjedima.



Pametno zboriš. Ni ja ne razumem. U I svetskom ratu Banijci, Ličani, Dalmatinci, Slavonci... i iz drugih regiona, bili su vojnici austrougarske vojske koja je napala Srbiju. Na kraju rata, Srbija umesto kao pobednik da učvrsti svoju državu, prihvata na svoju stranu i te što su ubijali po Srbiji, nagradi ih ne malo proširenom teritorijom.

U II sv. ratu, osniva se zločinačka NDH u kojoj se sopstveno stanovništvo masovno ubija na jezive načine. Opet sa Hrvatskom uđe u državu, i opet je nagrade proširenom teritorijom.

Posle ovoga, uopšte nisu iznenađujuća dešavanja 90-tih.

Ti stvarno veruješ da su natovci bombardovali loše Srbe zbog nedužnih Hrvata...?

Milan Karagaća Milan Karagaća 19:05 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Jer i danas u Srbiji najviše što se zamjera "balkanskom kasapinu" nije genocidna politika već što je izgubio rat.

Mošda od takvih kao što si ti, a ne zaboravi da su on i Tuđman odlično surađivali.
Inače da su JNA i Srbija zaista izvršile agresiju na Hrvatsku i vodile rat pa zar misliš da za mesec dana ne bi Tuđman i sva njegova bulumenta pobegla u Kanadu u ustaška gnezda odakle su mu i dolazili ideolozi.
Ne, i Srbija i JNA su samo trapavo pokušale da urade nešto za šta je već bilo kasno.Inače, Špegeljev film pokazuju svu lepotu bratstva i jedinstva i rešenost Hrvatske da ne bude rata.
E, vidite, što su za vas "glupe stvari" (kakav šovinistički eufemizam, zar ne?) za normalan svijet je najbolji pokazatelj agresivne i zločinačke srbijanske politike.

Zar stvarno treba biti toliko malouman pa poverovati da jedinice JNA da je bila čvrsta rešenost ne bi za 5 dana obilazeli Vukovar stigle u Zagreb i na onu glupu granicu o kojoj je govorio Šešelj.Da li ti je poznato da većina starešina JNA nije bila ni spremna ni raspolođena da ratuje protiv svog naroda a svi narodi SFRJ su bili narod JNA. Da li ti je poznato da u Srbiji pozivani rezervni sastav nije hteo da se odaziva , da su jedinice odbijale da idu u Hrvatsku da ratuju, da li ti je poznato da je 9.mart bio i pobuna protiv rata.
Da se ne zavaravaš, da je bilo čvrste rešenosti JNA bi za mesec dana završila posao sa paravojnim Zengama , MUP-ovcima i provela mnogo čistiju i časniju operaciju nego što su Bljesak i Oluja jer ne bi ubijala i proterivala civilno stanovništvo.
I da ti kažem i ovo Hrvatska treba da sa duđnim poštovanjem govori o Miloševiću jer da je on hteo da Srbija uđe u rat bilo bi sasvim drugačije rešenje jer bi ga SAD i Evropa pod hitno nametnuli , a tara zaboravi da bi republike bile države.
Ako ne veruješ da bi se Zapad sasvim drugačije ponašao da je Srbija objavila da ulazi u rat priupitaj Granića zašto je obustavljena hrvatsko-muslimanska ofanziva ispred Banja Luke.Ako ne znaš, zato što je Milošević jasno rekao Klintonu da ako ne stane Srbija mora ući u rat.
Inače, valjda ti je i to poznato da je ondašnji drđavni tajnik SAD, Bejker, pre početka ratova rekao da će SAD "zažmuriti" 7 dana da JNA završi posao i uvede red u zemlji pa uključujući i hapšenje onog šestočlanog cirkuskog tima koji su se sastajali kao u svojstvu predsednika republika , biva da se dogovore.
8c_competizione 8c_competizione 19:36 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Zeznuta stvar kad se mitovi sudare s činjenicama, zar ne?








bilo bi bolje da pocnete sa gledanjem prvo u svoje ogledalo komsija!
expolicajac expolicajac 19:44 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

P.P.S. - pokušao sam da izguglam ovog Čerčila u originalu, pa ne ide. Može pomoć?

Autobiografija Vinstona Čerčila I ili II tom, početna strana. Nisam kući da pogledam u original. Čim nađem šaljem PP.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:26 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

freehand
Što bi reko Vinston Čerčil, "U porazu se ne ponizi, u pobedi se ne ponesi"




Stvarno bre Ex, ima li ovo ikakve veze sa Čerčilom?

Verovao ili ne moja pokojna baba je često govorila nešto slično..u dobru se ne ponesi a u zlu se ne pokudi

A nije čitala Čerčila garant.
freehand freehand 20:28 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

A nije čitala Čerčila garant.


Ni ona?!
Lele...
expolicajac expolicajac 20:36 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

hoochie coochie man
freehand
Što bi reko Vinston Čerčil, "U porazu se ne ponizi, u pobedi se ne ponesi"




Stvarno bre Ex, ima li ovo ikakve veze sa Čerčilom?

Verovao ili ne moja pokojna baba je često govorila nešto slično..u dobru se ne ponesi a u zlu se ne pokudi

A nije čitala Čerčila garant.

Možete me jebati sad kada sam u vukojebini, a Čerčilova dela mi u Nišu. I jednom i drugom ću poslati skeniran dokument.
hajkula1 hajkula1 20:38 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

kukusigameni
sinbadthesailor


Vrebaš ujkice, vrebaš ovakve blogove?!
Ako. Izgleda da imaš puno slobodnog vremena i smanjenu količinu ovakvih sajtova u Hrvatskoj, u kojoj je "nacionalni korpus" naučio sve.



Nema ovakvih sajtova u Hrvatskoj. Tražila i nisam našla.
Ja mu želim dobrodošlicu. Prilika da čujemo nešto novo. Obostrano.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:41 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

I jednom i drugom ću poslati skeniran dokument.


A možda je Čerčil plagirao moju babu.
Šta misliš o toj mogućnosti? :)

A ovo sa mojom babom je stvarno istina, zaista se radi o mojoj babi a ne o onom omnipotentnom mitskom biću po imenu moja baba(to može i moja baba)


expolicajac expolicajac 20:48 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

hoochie coochie man
I jednom i drugom ću poslati skeniran dokument.


A možda je Čerčil plagirao moju babu.
Šta misliš o toj mogućnosti? :)

A ovo sa mojom babom je stvarno istina, zaista se radi o mojoj babi a ne o onom omnipotentnom mitskom biću po imenu moja baba(to može i moja baba)



Evo slike. Vinston Čerčil Drugi Svetski Rat

Mislim da je u I tomu.
milisav68 milisav68 20:50 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Milan Karagaća
Inače, Špegeljev film pokazuju svu lepotu bratstva i jedinstva i rešenost Hrvatske da ne bude rata.

I ne samo taj film.

Da li ti je poznato da u Srbiji pozivani rezervni sastav nije hteo da se odaziva

Mobilizacijska kriza 1991. bila je jedan od kljucnih dogadjaja raspada Jugoslavije. Ovo nije olako izrecena tvrdnja. Odbijanje tolikog broja Srbijanaca i Crnogoraca da ucestvuju u bratoubilackom i osvajackom ratu bila je trauma posle koje nista vise nije bilo isto; ta je kriza uticala na sve buduce kljucne dogadjaje i njen je uticaj vidljiv i sada. Traumatizovani su bili svi: vojska, rezim, opozicija i narod. Paradoksalno, ali je sustinu stvari pogodio jedan ocajni general koji se javno zaprepastio: kako to da zapadna Srbija sa svojom slavnom tradicijom iz cetiri pobedonosna rata sada odjednom nece da ratuje na vukovarskom ratistu; odgovor na to jasno i sustinsko pitanje izostao je, a bio je tako ocigledan. »Cim Srbija bude napadnuta, eto nas«, rekao je generalu jedan valjevski rezervista.

Mobilizacijska kriza – analiticki pregled medijskog izvestavanja

sinbadthesailor sinbadthesailor 20:50 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Milan Karagaća


Da se ne zavaravaš, da je bilo čvrste rešenosti JNA bi za mesec dana završila posao sa paravojnim Zengama , MUP-ovcima i provela mnogo čistiju i časniju operaciju nego što su Bljesak i Oluja jer ne bi ubijala i proterivala civilno stanovništvo.

Karagaća, tko da te uzme zaozbiljno. Nisam siguran je li ti to sebe hrabriš, tješiš ili što?
Recimo te tvoje časne JNA jedinice zajedno s drugom bagrom su "časno" izvršile ovo:
"Oluja" je prema ovom crkveni zbor. Budi manje vjerni sljedbenik, više vjeruj svojim očima.
expolicajac expolicajac 20:58 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

sinbadthesailor
Milan Karagaća


Da se ne zavaravaš, da je bilo čvrste rešenosti JNA bi za mesec dana završila posao sa paravojnim Zengama , MUP-ovcima i provela mnogo čistiju i časniju operaciju nego što su Bljesak i Oluja jer ne bi ubijala i proterivala civilno stanovništvo.

Karagaća, tko da te uzme zaozbiljno. Nisam siguran je li ti to sebe hrabriš, tješiš ili što?
Recimo te tvoje časne JNA jedinice zajedno s drugom bagrom su "časno" izvršile ovo:
"Oluja" je prema ovom crkveni zbor. Budi manje vjerni sljedbenik, više vjeruj svojim očima.

Ali vi ste se vratili. Ajde i mi da se vratimo pa da živimo normalno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:07 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Oluja" je prema ovom crkveni zbor.


Oluja je prema bilo čemu zločin.
Tako ti je to moj sinbade. Tako ti je država napravljena i to se izbrisati ne može. Moraš u njoj takvoj živeti i ti i tvoja pokolenja pakako ti je tako ti je.
Ako ti život sa zločinom prija baš te briga, uživaj.

A da je JNA mogla da uradi bilo šta drugo od onoga što je uradila, nije.
Vojska nije samo broj vojnika i broj pušaka, ona je pre svega instrument države. Ako nema države koja će taj instrument upotrebiti, ili ako je ta država nefunkcionalna, instrument gubi smisao.
Jugoslovenska vojska u procesu raspadanja Jugoslavije se i sama morala raspadati i raspadala se, bez obzira kolika kamara pušaka postojala.
Da je bilo pameti pa da se pre svih Srbija osamostali, da se oformi srpska vojska, drugi bi to instrument bio i drga bi se pesma pevala.
freehand freehand 21:08 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

A možda je Čerčil plagirao moju babu.

A možda je baba čitala Čerčila? Ili su zajedno čitali Njegoša i Marka Miljanova?
U svakom slučaju - jezik je po tpu no i nedvosmisleno čerčilovski. Kokni osmerac!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:11 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Ili su zajedno čitali


Jel ti to aludiraš da je moja baba varala dedu sa Čerčilom?

Moja baba je bila poštena žena
expolicajac expolicajac 21:12 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

freehand
A možda je Čerčil plagirao moju babu.

A možda je baba čitala Čerčila? Ili su zajedno čitali Njegoša i Marka Miljanova?
U svakom slučaju - jezik je po tpu no i nedvosmisleno čerčilovski. Kokni osmerac!

Tvoj nivo znanja je Google, tako da je suvišno bilo šta komentarisati.
Edit: Zaboravio sam da napomenem da očigledno samo pregledaš 1 stranicu na google.
freehand freehand 21:16 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

expolicajac
freehand
A možda je Čerčil plagirao moju babu.

A možda je baba čitala Čerčila? Ili su zajedno čitali Njegoša i Marka Miljanova?
U svakom slučaju - jezik je po tpu no i nedvosmisleno čerčilovski. Kokni osmerac!

Tvoj nivo znanja je Google, tako da je suvišno bilo šta komentarisati.



Ma ni to, ne mogu ni Čerčilove izreke na slavjanoserbskom da nađem!



hoochie coochie man
Ili su zajedno čitali


Jel ti to aludiraš da je moja baba varala dedu sa Čerčilom?

Moja baba je bila poštena žena

Bože sačuvaj!
Al mi je neverovatno šta se sve u Srbiji zove čitanjem!
Šta onda, u stvari, znači, kad neko tvrdi da je čitao Čerčila!?

Dr M Dr M 21:46 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

A možda je Čerčil plagirao moju babu.


A možda je baba čitala Čerčila?


Mislim da su i baba i Čerčil preuzeli jednu pouku iz Biblije.
sinbadthesailor sinbadthesailor 22:21 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

expolicajac

Ali vi ste se vratili. Ajde i mi da se vratimo pa da živimo normalno.

Nitko ne brani ikome da se vrati. U Hrvatskoj se živi normalno. Onaj koji se ne vraća ima za to dobar razlog - strah jer su se činile grozote susjedima između 91. - 95, malo im se palilo sela i gradove, malo ubijalo, malo protjerivalo. A takvih je nemali broj. Ili kako reče Savo Štrbac u jednoj emisiji: "mi s Hrvatima ne možemo živjeti". I to je u redu, tip je našao izdašno radno mjesto u Srbiji, a nigdje Hrvata.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:40 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

U Hrvatskoj se živi normalno.


Ajd nađi neki malo konkretniji ternim od ovog, pošto je normalno, očigledno, prilično rastegljiv pojam.
Tebi je normalno i ovo

Napadnuti u svojoj kući povratnici Čedo (80) i Miljko (71) Medić. Starcima su nanete teške ozljede (tučeni kamenjem, izudarani nogama, prijećeno im je klanjem).

Čedo ( to je srpsko ime, ne četnik iz milošte) i Miljko, siguran sam, to ne smatraju baš normalnim.

Nego, ti si kanda propustio priliku da lično učestvuješ u proterivanju i ubijanju Srba, pa ti sad žao i pokušavaš ovako virtuelno da dokazuješ hrvatsku čistokrvnost?
Ima li šanse da te prime u udruge branitelja ako budeš dovoljno uopran?




sinbadthesailor sinbadthesailor 23:11 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

hoochie coochie man


Ajd nađi neki malo konkretniji ternim od ovog, pošto je normalno, očigledno, prilično rastegljiv pojam.
Tebi je normalno i ovo
Napadnuti u svojoj kući povratnici Čedo (80) i Miljko (71) Medić. Starcima su nanete teške ozljede (tučeni kamenjem, izudarani nogama, prijećeno im je klanjem).
Čedo ( to je srpsko ime, ne četnik iz milošte) i Miljko, siguran sam, to ne smatraju baš normalnim.

Zamisli, kolju samo janjce, a ne srpsku decu i starce i to u najgorem ustaškom leglu - Zadru, sigurno iznenađenje za tebe.

hoochie coochie man
Nego, ti si kanda propustio priliku da lično učestvuješ u proterivanju i ubijanju Srba, pa ti sad žao i pokušavaš ovako virtuelno da dokazuješ hrvatsku čistokrvnost?
Ima li šanse da te prime u udruge branitelja ako budeš dovoljno uopran?





Ma jok, za mene je sukob završen 7. kolovoza 1995. godine, a rat je definitivno završen ulaskom Hrvatske u NATO i EU.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:29 03.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Zamisli, kolju samo janjce, a ne srpsku decu i starce i to u najgorem ustaškom leglu - Zadru, sigurno iznenađenje za tebe.


Aha, znači to što bi da kolju strace nije važno dok ne počnu i decu da kolju?
Ili Čedo i Miljko lažu?


Ma jok, za mene je sukob završen 7. kolovoza 1995. godine, a rat je definitivno završen ulaskom Hrvatske u NATO i EU.


A s kim ste ratovali posle završetka sukoba kad je rat trajao duže od sukoba, do pre neki dan? :)



Milan Karagaća Milan Karagaća 00:02 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

A da je JNA mogla da uradi bilo šta drugo od onoga što je uradila, nije.
Vojska nije samo broj vojnika i broj pušaka, ona je pre svega instrument države. Ako nema države koja će taj instrument upotrebiti, ili ako je ta država nefunkcionalna, instrument gubi smisao.

Upravo tako
sinbadthesailor sinbadthesailor 00:08 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

hoochie coochie man

A s kim ste ratovali posle završetka sukoba kad je rat trajao duže od sukoba, do pre neki dan? :)




Zajamčena stabilnost, više s nikim. Kad je stabilnost zajamčena ni nedenacificirani susjed više nije nikakav problem. Bude nešto kao ZOO, iako bi volio da se denacificira, čisto zbog njega.
sinbadthesailor sinbadthesailor 00:16 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Milan Karagaća
A da je JNA mogla da uradi bilo šta drugo od onoga što je uradila, nije.
Vojska nije samo broj vojnika i broj pušaka, ona je pre svega instrument države. Ako nema države koja će taj instrument upotrebiti, ili ako je ta država nefunkcionalna, instrument gubi smisao.

Upravo tako

JNA je upravo dokaz da to nije istina i koliko opasno može biti kad instrument preuzme ulogu bitnog subjekta. Jer, usprkos raspadu države JNA se priklonila onom koji joj je ponudio opstanak ako dovrši započeti posao - ubijanje nesrba i proširenje teritorije na kojoj će izvršavati efektivnu kontrolu. I zato se vrh JNA priklonio Miloševiću, koji čak nije bio ni nacionalist. Kladim se da je ubijanjem po Škabrnji, Vukovaru, Dubrovniku 91' vrh JNA bio uvjeren da radi humanu stvar
milisav68 milisav68 00:26 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

sinbadthesailor

Zajamčena stabilnost, više s nikim. Kad je stabilnost zajamčena ni nedenacificirani susjed više nije nikakav problem. Bude nešto kao ZOO, iako bi volio da se denacificira, čisto zbog njega.

A-ha, al se zato kuka kod velikog brata da se ne menjaju carine.

Jajarska posla.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:38 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Nisam siguran je li ti to sebe hrabriš, tješiš ili što?

nisam siguran [ta si in koliko popio ili si stvarno i bey pi'a takav, [to je opet tvoj problem.Zašto bih se ja hrabrio ili tješio.
Recimo te tvoje časne JNA jedinice zajedno s drugom bagrom su "časno" izvršile ovo

ovo je već period kada JNA nije bila JNA, Slovenija i Hrvatska već proglasile nezavisnost, ali je Vukovar takav trebao Tuđmanu kako bi dokazao svetu neophodnost rata.I u tim jedinicama JNA već dobrano preovlađuju razni paravojni elementi, jedinice i formacije pod nečijom drugom kontrolom i JNA praktično niko nije mnogo ni pitao posle predaje Vukovara. Kao što se na snimku vidi neki teritorijalci i ljudi van prof.sastava JNA su preuzeli tj. preoteli "staranje" nad zarobljenicima.
"Oluja" je prema ovom crkveni zbor. Budi manje vjerni sljedbenik, više vjeruj svojim očima.

Bila je isto, ljudi istog formata i malog ali zaraženog mozga su se izživljavali nad imovinom i civilima.Daj se malo informirati i kako se narod ponašao prema narodu dok je prolazio kroz Glinu, Petrinju, Sisak,- od kamenovanja do otimanja imovine i pljuvanja.A regularna vojska umesto da ih štiti tuće kolone avijacijom i čak dok se kreću na teritoriji druge države.
Prema tome i Oluja i Vukovar su više događaji kojih se treba stideti a ne njima ponositi jer su ih mnogo uprljali.
irvington irvington 00:43 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Odbijanje tolikog broja Srbijanaca i Crnogoraca da ucestvuju u bratoubilackom i osvajackom ratu


Србијанци јесу гледали да избегну мобилизацију, али у Црној Гори није био такав случај. У то време био сам војник на редовном одслужењу војног рока, прво у Подгорици, па онда у Пљевљима и знам да је одзив био невероватно велики. Односно, у ратне јединице јавило се више људи него што је било позвано. Радио сам у команди Корпуса и народ је само надолазио с позивом или без. На крају су сви били примљени, шак се тражила и веза да се уђе у јединицу. Позив у резервни састав бојкотвали су муслимани и Албанци.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:52 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Zajamčena stabilnost, više s nikim


Ma dobro to nego ti reče da ste sa sukobima prestali u avgustu devedeset pete, a sa ratom pre neki dan, kad ste ušli u EU.

S kim ste ratovali do pre neki dan?

Mada, mogu i da te razumem, taze državica, bez istorije, pa joj ti ovako praviš neku istoriju. :)
Jbg kopka te to što države uglavnom imaju istoriju i u njoj kojekakva ratovanja, a tvoja tanke istorije, a ratovanja dva, i oba zločinačka.
Cele jedne polovine istotrijice se (makar javno) morate odreći.
Šta vam ostaje kukavni?

ps
nego nešto ne komentarišeš ono što je tebi normalno, da se kolju starci?
sinbadthesailor sinbadthesailor 01:07 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

hoochie coochie man
Zajamčena stabilnost, više s nikim



Mada, mogu i da te razumem, taze državica, bez istorije, pa joj ti ovako praviš neku istoriju. :)
Jbg kopka te to što države uglavnom imaju istoriju i u njoj kojekakva ratovanja, a tvoja tanke istorije, a ratovanja dva, i oba zločinačka.
Cele jedne polovine istotrijice se (makar javno) morate odreći.
Šta vam ostaje kukavni?

ps
nego nešto ne komentarišeš ono što je tebi normalno, da se kolju starci?

Čemu ta opčinjenost s "količinom istorije"? Ne kužim pojam "puno istorije", kojim si toliko opterećen. Znači li to da si bolji, gori, manji, veći? Jer, čitajući te imam osjećaj da smatraš Srbiju iznimno "bogatom istorijom", a Hrvatsku iznimno "siromašnom istorijom".
E, sad, Srbija, kao država "iznimno bogata istorijom" (po tebi) je u sadašnjosti jedna od najbjednijh država Europe, socijalno zapuštena, infratrukturno oronula, demografski propala, ekonomski uništena država. Logika i zdrav razum mi nameću da biti "iznimno bogat istorijom" i nije najbolja stvar koja ti se može desiti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:22 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

E, sad, Srbija, kao država "iznimno bogata istorijom" (po tebi) je u sadašnjosti jedna od najbjednijh država Europe, socijalno zapuštena, infratrukturno oronula, demografski propala, ekonomski uništena država


Sve i da je tako važna je
Bar tebi važna čim se toliko baviš njom.

Mislim, ja o Hrvatskoj malo znam, nisam imao pojma, recimo, gde su vam ta ustaška uporišta dok ti ne reće da je to u Zadru.

Ne znam jer me ne zanima ta država osim toliko da je proterala i pobila pripadnike jedne nacije. Znam da je takoreći juče nastala, a da je u oba pokušaja stvaranja počinila ogromne zločine.

O Hrvatskoj ne razmišljam, nebitna mi je, sve dok neko poput tebe ne krene da se bavi mojom državom, pa se onda zapitam šta li tom čeveku fali u njegovoj kad o tuđoj vodi brigu?
Možda je to taj nedostatak sopstvene istorije.
Znaš, ljudi su najčešće ponosni na svoju istoriju, mislim oni koji je imaju a ne moraju da je se stide.
Logika i zdrav razum mi nameću da biti "iznimno bogat istorijom" i nije najbolja stvar koja ti se može desiti.


Nije najbolja ali je problem u tome što se sve druge stvari mogu brže urediti.
Srbija može da postane uređena država za nekoliko godina, a Hrvatska nikada ne može imati to što ima Srbija.
Trebali ste na vreme o tome da mislite, pre nekoliko vekova, sad šta vam je tu vam je.
sinbadthesailor sinbadthesailor 01:30 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

hoochie coochie man
E, sad, Srbija, kao država "iznimno bogata istorijom" (po tebi) je u sadašnjosti jedna od najbjednijh država Europe, socijalno zapuštena, infratrukturno oronula, demografski propala, ekonomski uništena država


Sve i da je tako važna je
Bar tebi važna čim se toliko baviš njom.

Mislim, ja o Hrvatskoj malo znam, nisam imao pojma, recimo, gde su vam ta ustaška uporišta dok ti ne reće da je to u Zadru.

Ne znam jer me ne zanima ta država osim toliko da je proterala i pobila pripadnike jedne nacije. Znam da je takoreći juče nastala, a da je u oba pokušaja stvaranja počinila ogromne zločine.

O Hrvatskoj ne razmišljam, nebitna mi je, sve dok neko poput tebe ne krene da se bavi mojom državom, pa se onda zapitam šta li tom čeveku fali u njegovoj kad o tuđoj vodi brigu?
Možda je to taj nedostatak sopstvene istorije.
Znaš, ljudi su najčešće ponosni na svoju istoriju, mislim oni koji je imaju a ne moraju da je se stide.
Logika i zdrav razum mi nameću da biti "iznimno bogat istorijom" i nije najbolja stvar koja ti se može desiti.


Nije najbolja ali je problem u tome što se sve druge stvari mogu brže urediti.
Srbija može da postane uređena država za nekoliko godina, a Hrvatska nikada ne može imati to što ima Srbija.
Trebali ste na vreme o tome da mislite, pre nekoliko vekova, sad šta vam je tu vam je.

A, dobro. Želim ti onda sretno putovanje u bolju prošlost. Živio!
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:36 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male


Živeo i ti, i vidi nekako da prvo svoju državu središ.

Pozdravi mi Čeda i Miljka (ako su još uvek živi)
hajkula1 hajkula1 02:09 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

sinbadthesailor
expolicajac

DAli sudbine ljudi i nasilje koje ste vršili proračunato ne možjavascript:;e se izbrisati iz kolektivnog sećanja.

Samo u srpskom kolektivnom sjećanju. Uostalom, to kolektivnjavascript:;o javascript:;srpsko sjećanje i jest donijelo toliko zla na području SFRJ. Pogledaj samo klip iznad, kako đeneral koristi kolektivno sjećanje.




[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WUK1-CL4rpk[/youtube]

Nisam uspela da pravilno linkujem, jedan od filmova o Srebrenici

Zabranjena istina o Srebrenici (Forbidden truth about Srebrenica)

kukusigameni kukusigameni 06:55 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

sinbadthesailor


apostata apostata 09:46 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

expolicajac
hoochie coochie man
I jednom i drugom ću poslati skeniran dokument.


A možda je Čerčil plagirao moju babu.
Šta misliš o toj mogućnosti? :)

A ovo sa mojom babom je stvarno istina, zaista se radi o mojoj babi a ne o onom omnipotentnom mitskom biću po imenu moja baba(to može i moja baba)



Evo slike. Vinston Čerčil Drugi Svetski Rat

Mislim da je u I tomu.

Ja na žalost nemam naše izdanje (imao sam - ostalo je u SA), ali zato imam rusko.

Na kraju predgovora 1 toma Čerčil navodi moto njegovog rada:

МОРАЛЬ ЭТОГО ТРУДА

В ВОЙНЕ -- РЕШИТЕЛЬНОСТЬ
В ПОРАЖЕНИИ -- МУЖЕСТВО
В ПОБЕДЕ -- ВЕЛИКОДУШИЕ
В МИРЕ -- ДОБРАЯ ВОЛЯ



(U RATU - odlučnost
U PORAZU - hrabrost
U POBJEDI - velikodušnost
U MIRU - dobra volja)
8c_competizione 8c_competizione 09:55 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

apsolutno nicim izazvanim nam rekose, kako ce nas sve pobiti i da idemo kuci


ah ne Angie, takvo sto se po sinbadthesailor nikada nije dogodilo u Lijepoj Njihovoj. oni su oduvek bili drazesni prema svima, delili cvece i puse, a onda je dosla drska srbocetnicka JNA i pocela maltretirati jadne Hrvate. i ne, nije to Spegelj nelegalno kupovao naoruzanje u inozemstvu, to mu je sve DB namestila. cak nije ni on sam na filmu, vec neki srbocetnicki dubler.

Ta priča o reakciji srpskog naroda na ustašku ikonografiju, pa hajd da preventivno pobijemo te Hrvate uz pomoć JNA bi možda još i držala vodu da po istom principu ("ugroženost srpskog naroda), s istim posljedicama (etničko čišćenje nesrba, na koncu i genocid nad nesrbima) i istim modusom operandi (vojna i svaka druga podrška od strane Srbije) srpska politika nije radila na području Bosne i Hercegovine i Kosova.


ne Angie, po sinbadthesailor (a boga mi i po tvojoj imenjiakinji Jolie), u BiH su Izetbegoviceve snage i pristalice igrale karte, picile preferans i jamb, pile sa drustvom uvece, kad ono srbocetnici iz JNA upadoshe i napravise picvajz. mudzahedini? ma cista podmetacina RTSa. naoruzanje? pa zaostalo od ..., ma sto zamajavas sa glupim pitanjima?

a tek na Kosovu? Taci covek gajio lale i ucio medicinski fakultet. Haradinaj covek bio u show businessu. i tu upade srbocetnicka JeNeA i pojeba mir i spokoj.

ah Angie, "najbolje obozavam" likove kao sto je sinbadthesailor. nije se udostoji da odgovori na par dokumentarnih filmova koje mu postavih ovde, ali zato voli da kenja drugima ko "kurva o postenju"

evo mu jos jednog ili dva edukaciona filma, na sinbadthesailor-ovom drugom maternjem (molim pogledati ih u celosti)





ako neko nadje ove emisije sa prevodom, molim neka postavi!
8c_competizione 8c_competizione 09:57 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

ulaskom Hrvatske u NATO


bili ste vi nezvanicno u NATO i pre 95.! pa ko vam je organizovao Oluju? ko vam je sprovodio logistiku? ko vas je naoruzavao?

mnogo se pravite pametni
8c_competizione 8c_competizione 10:01 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

"Oluja" je prema ovom crkveni zbor.


puni ste vi tih crkvenih zborova, zbog toga vam Srbi 91. nisu ni verovali!

ali naravno, pravite se ludi kao i uvek
8c_competizione 8c_competizione 10:11 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Oluja je prema bilo čemu zločin.

Tako ti je to moj sinbade.

Tako ti je država napravljena i to se izbrisati ne može. Moraš u njoj takvoj živeti i ti i tvoja pokolenja pakako ti je tako ti je.

Ako ti život sa zločinom prija baš te briga, uživaj.


potpisujem sve!
godec godec 10:26 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

8c_competizione
Oluja je prema bilo čemu zločin.

Tako ti je to moj sinbade.

Tako ti je država napravljena i to se izbrisati ne može. Moraš u njoj takvoj živeti i ti i tvoja pokolenja pakako ti je tako ti je.

Ako ti život sa zločinom prija baš te briga, uživaj.


potpisujem sve!


Ne mora da živi. Kao što ni građani Srbije ne moraju da žive u Srbiji koja je na istom principu napravljena.
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:29 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Razlika između tvog i mog gledanja je činjenici da si ti pobedio, pa sada možeš da krojiš pogled na to vreme kako ti je volja. Ali sudbine ljudi i nasilje koje ste vršili proračunato ne može se izbrisati iz kolektivnog sećanja.

Ne brate da se ne igramo tu neke diplomatije, čovek očito pripada onoj grupi koja je bila za rat po svaku cenu, grupi koja je počela onako kao ona grupa mladića u Dubrovniku kako ispriča Angie,čovek koji nema ni toliko korektnosti pa da prizna da je NDH masovno ubijala Srbe, da su planski i organizovano raspirivali taj duh i 90-ih, čovek koji bi očito opet ratovao , a takve sam prezirao i početkom 90-ih i sada.
Za mene su nacionalisti i šovinisti uvek bili ono kako ih je Milan Kangrga definisao " nacionalist je primitivna, zaostala, nezrela, ljudski još-ne-oblikovana, u sebi još-ne-oplemenjena, neizgrađena, unutrašnje šuplja psiha i egzistencija.", i ne treba ih tražiti , sami se jave svojim stavovima i tlapnjama.
Ajde probaj malo da zamisliš da govoriš kao čovek, a ne pripadnik naciona, da li je normalno jedan narod izbaciti iz ustava i time mu reći da Hrvatska nije njegova država. Kojoj pameti je to služilo. Da li bi ti da si kojim slučajem bio Srbin to shvatio kao akt dobre volje za suživotom i ravnopravnošću svih ljudi.A u Ustavu SRH je stajalo da je Hrvatska država Hrvata , Srba i ostalih, pa kome je smetalo to i ko ima pravo nekome da kaže da država u kojoj su živeli njegovi preci više stoljeća, država u kojoj se rodio i kojoj plaća porez, nije više njegova, neka si traži drugu ili će biti nateran da je traži. Znam da ti zbog nacionalističko-šovinističke ograničenosti ne možeš da razmišljaš na normalnoj razini, kao što to ni onda ni sada nisu mogla niti mogu tvoja sabraća na drugoj strani.
godec godec 11:43 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

... koji nema ni toliko korektnosti pa da prizna da je NDH masovno ubijala Srbe,...Znam da ti zbog nacionalističko-šovinističke ograničenosti ne možeš da razmišljaš na normalnoj razini, kao što to ni onda ni sada nisu mogla niti mogu tvoja sabraća na drugoj strani.


Imaš li ti dovoljno korektnosti da priznaš da su pravoslavci vekovima ubijali, proterivali i pljačkali Srbe Islamske veroispovesti u mnogo većem broju i obimu i na mnogo većoj teritoriji?
Ajde probaj malo da zamisliš da govoriš kao čovek, a ne pripadnik naciona... Kojoj pameti je to služilo.
sinbadthesailor sinbadthesailor 11:54 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Milan Karagaća

Ajde probaj malo da zamisliš da govoriš kao čovek, a ne pripadnik naciona, da li je normalno jedan narod izbaciti iz ustava i time mu reći da Hrvatska nije njegova država.

Barikade i naoružani Srbi su se pojavili u lipnju ili svibnju 1990. godine. Ustav je donešen u prosincu 1990. Srbima nekako posljedica uvijek dolazi prije uzroka. Šteka fizika, ha?
8c_competizione 8c_competizione 12:43 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

nedenacificirani susjed


jel vi to sada u prvom licu jednine govorite?
8c_competizione 8c_competizione 12:47 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Kao što ni građani Srbije ne moraju da žive u Srbiji koja je na istom principu napravljena.


odlicno, dobro je da krecemo od necega sto se zove priznanje: dakle "domovinski rat" nije bas ono sve sto bi vecina u Hrvatskoj zelela da jeste

Kao što ni građani Srbije ne moraju da žive u Srbiji koja je na istom principu napravljena.


Srbija u ovim granicama postoji vec dugo dugo, tako da nista nije morala da pravi. jedino je problem tako gde su Srbi bili vecina, a neko je teritoriju uzurpirao za sebe. ili da pogledam sa druge strane, ukoliko je pravo na samoopredeljenje i otcepljenje bilo garantovano Slovencima, Hrvatima, Kosovarima, zasto to nije dozvoljeno i Srbima?

ako vec pricamo o pravima, jednakosti, "istorija ce pokazati"....
8c_competizione 8c_competizione 12:52 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

vekovima ubijali, proterivali i pljačkali Srbe Islamske veroispovesti


ako je neko VEKOVIMA nesto radio, onda je to bila tiranija Turaka i islamizovanih Srba nad pravoslavcima. da si imalo citao istoriju i pratio tokove sirenja kojekakvih carstava, bio bi ili malko pametniji ili manje bezobrazan u nastupu.

vrlo zanimljivo, jedan davni blog ovde je izneo vrlo zanimljiv podatak da u danasnjoj Turskoj zivi oko 9 miliona Turaka koji odlicno znaju svoje pravoslavno poreklo. sto znaci da je neko te ljude silom odvodio tamo. u istoriji je to poznato kao "danak u krvi". ali ko ce sada citati knjige kada Kosorova i Tudjman imaju sta priopciti preko HRTa.
8c_competizione 8c_competizione 12:58 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Barikade i naoružani Srbi su se pojavili u lipnju ili svibnju 1990. godine. Ustav je donešen u prosincu 1990. Srbima nekako posljedica uvijek dolazi prije uzroka.


Ustav nije donesen preko noci, vec je pripreman, sa svom pratecom ustaskom propagandom, dobrano unapred.

E sada, ako bi se i sam stavio u poziciju tadasnjih Srba, gde je jos bilo uspomena na Vasa zlodela iz 2. Sv.rata, pitanje je da li bi i ti isto postupio (pod pretpostavkom da zelis odgovor dati onako iskreno, kao ljudsko bice).

Siguran sam da bi ti se pozicija itekako promenila u misljenju.

Ne kazem da je sve bilo odradjeno kako treba (dapace, ne bi smo bili u ovoj poziciji gde jesmo), ali brate prestani da seres o nevinosti tadasnje Republike Hrvatske u raspirivanju rata. Nema jednostavno potrebe. Visedecenijski saveznik Nemacka (zajedno sa Amerima koji su takodje bili debelo umesani u sranja) su vam lepo oprali racune oslobadjajucim presudama Gotovini i onom drugom liku, pred ulazak u EU.

Sada imate navucene lepe bele rukavice preko (takodje) krvavih ruku, ta sto ih sada stavljate ponovo u sranja?

Reci cu vam zasto: zato sto ste toliko iskompleksirani (bare fela ljudi kao sto si ti), ali potajno znate na cemu i kako ste stvorili sebi drzavu, pa moratemalko ovako da prebacujete osecaj (makar samo i delimicne, mada je bilo i mnogo vise od toga) krivice na drugoga.
hajkula1 hajkula1 14:15 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

sinbadthesailor
Milan Karagaća

Ajde probaj malo da zamisliš da govoriš kao čovek, a ne pripadnik naciona, da li je normalno jedan narod izbaciti iz ustava i time mu reći da Hrvatska nije njegova država.

Barikade i naoružani Srbi su se pojavili u lipnju ili svibnju 1990. godine. Ustav je donešen u prosincu 1990. Srbima nekako posljedica uvijek dolazi prije uzroka. Šteka fizika, ha?


Nije tek tako iz nekog hira bilo. Širom Hrvatske 1989. pa i pre, uništavani su kafići, prodavnice, vikendice, u selima je bilo zapaljenih štala, sena... Ljudi su dobijali preteće poruke. Čak i ko je u mešovitom braku, deca iz mešovitih brakova. Ne mogu da pominjem imena još uvek.
Naravno da ima normalnih ljudi, bilo je Hrvata koji su imali problema pa čak i bili ubijeni jer su se suprotstavljali zločincima.
.................

Josip Reihl-Kir

Josip Reihl-Kir – zapovjednik osječke policije, ubijen iz zasjede 1. srpnja 1991.
Životopis

Na dužnost zapovjednika policije u Osijeku postavljen je nakon prvih demokratskih izbora 1990. Bio je miroljubiv, ljutili su ga nerazumni ispadi i s hrvatske i sa srpske strane te je požrtvovno nastojao spriječiti otvoreni rat u istočnoj Slavoniji. Činio je to osobnim primjerom – sam i nenaoružan odlazio je na barikade srpskih pobunjenika oko Osijeka, pokušavajući ih urazumiti. Nekoliko tjedana prije nego je ubijen, u Tenji je osobno razoružao svojega kasnijeg ubojicu Antuna Gudelja, jednog od ekstremista na hrvatskoj strani. Takvo ponašanje nije se svidjelo ekstremnom dijelu HDZ-a. Postoje novinska izvješća u kojima se tvrdi da je Branimir Glavaš na Božić 1990. u užemu krugu izjavio kako Reihl-Kir neće još dugo.

Ubijen je 1. srpnja 1991., oko 13.30, na prilazima prigradskome osječkom naselju Tenji, zajedno s još dvjema osobama. Ubio ga je hrvatski policajac Antun Gudelj. Samo ubojstvo, unatoč kasnijem suđenju ubojici, nikada nije dokraja rasvijetljeno. Josip Reihl-Kir nije ubijen slučajno, nego zato jer je bio protiv rata. Njegovo je ubojstvo organizirao ekstremni dio HDZ-a u Osijeku, vjerojatno u dogovoru sa Zagrebom.

Prava farsa međutim počela je tek poslije ubojstva. Gudelja nitko nije uhitio, premda je usmrtio zapovjednika osječke policije, potpredsjednika osječkoga Gradskog vijeća Gorana Zobundžiju i gradskoga vijećnika Milana Kneževića, a Mirka Tubića ranio. Tri dana boravio je kod brata u Osijeku, potom otišao u Zagreb te mirno napustio Hrvatsku. Tjeralice nije bilo do 1993.; balističko vještačenje obavljeno je tek 1996.! Antunu Gudelju se je triput sudilo za ubojstvo načelnika Reihl-Kira, Zobundžije i Kneževića.

U odsutnosti, Gudelj je 1994. osuđen na 20 godina zatvora, na Županijskom sudu u Osijeku. Na temelju tjeralice, 19. studenoga 1995., uhićen je u frankfurtskoj zračnoj luci i izručen Hrvatskoj. Dvije godine kasnije (1997.), na prijedlog sutkinje Ružice Šamote, koja ga je 1994. osudila, Vrhovni sud Republike Hrvatske oslobađa Gudelja, na temelju Zakona o amnestiji, iako on obuhvaća samo naoružane ljude koji nisu nikoga ubili, a nikako ne i one za koje je potvrđeno da su počinili ratni zločin ili teško kazneno djelo, što trostruko ubojstvo sigurno jest. Gudelj potom odlazi u Australiju.

Reihl-Kirova supruga Jadranka međutim, bez čije bi upornosti cijeli slučaj vjerojatno bio zaboravljen, ne odustaje od nastojanja da dokaže kako je njezin suprug ubijen zbog svojeg mirotvorstva. Podnosi ustavnu tužbu, a aktivira se i u politici te na listi SDP-a 3. siječnja 2000. ulazi u Hrvatski sabor. Godinu kasnije Ustavni sud ukida dotadašnje presude, određujući da se slučaj ima vratiti na početak. Smjenu vlasti 2003. Jadranka Reihl-Kir dočekala je rezignirana i razočarana, bez nade da će HDZ-ova vlada prstom maknuti kako bi Gudelja dovela na sud. Nije puno pogriješila: novi zahtjev za izručenje Gudelja Ministarstvo pravosuđa podnijelo je tek 30. rujna 2005., bez ikakve koordinacije s MUP-om. Australske su ga vlasti u ljeto 2007. izručile Hrvatskoj, a u listopadu je iste godine počelo novo, treće suđenje.

Zahvaljujući samo višegodišnjoj upornosti udovice Jadranke Reihl-Kir, a nakon niza političko-pravosudnih peripetija, Gudelju je u svibnju 2009. izrečena kazna od 20 godina zatvora. Međutim ni Državno odvjetništvo, ni sud nisu pokazali nikakvu volju da otkriju i kazne one koji su navodili Gudeljevu ubojitu ruku. Istražna su tijela ignorirala i pismo koje je Reihl-Kirova udovica primila od hrvatskog iseljenika iz Sydneyja. Taj iseljenik piše kako mu je Gudelj, nakon bijega iz Hrvatske, povjerio da je Reihl-Kira ubio po zapovijedi Gojka Šuška i Vladimira Šeksa, a u organizaciji Branimira Glavaša. Gudelj se je u Australiji, prema tome pismu, hvalio da mu je u bijegu iz Hrvatske nakon Reihl-Kirova ubojstva pomogao upravo Branimir Glavaš, koji ga je automobilom prebacio do austrijske granice. Hrvatska istražna tijela nisu ozbiljno tretirala ni iskaz Angeline Ratković, mještanke Tenje, ispred čije su kuće 1. srpnja 1991. ubijeni Reihl-Kir, Zobundžija i Knežević. A Angelina Ratković je hrvatskoj policiji ispričala da je 1. srpnja 1991. kroz prozor svoje kuće vidjela naoružanog muškarca kako raspoređuje zasjedu koja će nešto poslije dočekati Reihl-Kirov automobil i ljutito prekorava riječima: “Idioti jedni, kako ste se to rasporedili, pobit ćete jedan drugoga!” Nekoliko dana poslije istog je muškarca Angelina Ratković vidjela na HTV-u, a predstavljen je kao Branimir Glavaš.


http://hr.wikipedia.org/wiki/Josip_Reihl-Kir
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:20 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Imaš li ti dovoljno korektnosti da priznaš da su pravoslavci vekovima ubijali, proterivali i pljačkali Srbe Islamske veroispovesti u mnogo većem broju i obimu i na mnogo većoj teritoriji?

Čoveče, imaš li ti osećaj za pijetet i meru, tj. srazmeru zločina. Da, ubijalo se po Evropi, da ubijali su i pravoslavci nepravoslavce na Balkanu i obrnuto, ubijali su Francuzi Nemce, ali čak ni Nemcu ne pada na pamet da bilo čime pravda ili zaboravljha Dahau, Aušvic, pa je li ispred zgrade Bundestaga napravljen ogroman spomenpark pijeteta i sećanja na Jevreje žrtve nacizma.
Koji si ti mozak kada u bilo kojoj varijanti prešućuješ i ne osuđuješ zloćine NDH u Jasenovcu, Jadovnu, Glinskoj crkvi, pa raz nije u interesu pristojne i civilizirane Hrvatske da osudjuje te zločine kao nešto što zaista nema veze sa normalnim Hrvatima.
Za razliku od tebe, ja ne bežim od toga da osudim sve zločine koje su činili Srbi ili činjeni u ime Srba u poslednjim ratovima, ali i sve druge.
kleinemutter kleinemutter 17:31 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

sinbadthesailor
Pa ne razumijem jednu stvar: dakle, Srbija izgubi sve ratove (u kojima nije sudjelovala), za kaznu jer je vodila agresivnu i zločinačku politiku prema susjedima biva bombardirana od strane Zapada, bude joj oduzeta teritorija na kojoj je imala kontolu (ništa novo, dogodilo se slično poslije 1. i 2. sv. rata Mađarskoj i Njemačkoj), i onda se 2013. godine žali i nariče nad posljedicom takve politike. Umjesto da se pitate uzrokom takvog stanja unutar službene politike Srbije, vi se okrećete tražeći uzroke u susjedima.



Čovječe kako tebe nije sramota? Nijedan čovjek nije zaslužio da ga neko ubije, da mu ubiju dijete, ženu, rođake, da ga protjeraju iz sopsvenog života , kuće.

Rat nije dobar.

A ti još misliš i razmišljaš kao da si željan rata.

Tebe rat nije dotakao , pa se kurčiš?

Zlo je neizlečivo. Vidim.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana