Društvo| Hronika| Politika| Životinjski svet

Rekonstrukcija

freehand RSS / 07.08.2013. u 16:58

Poštovani gospodine predsedniče Vlade Srbije, poštovani ministre policije i poštovani prvi potpredsedniče zaduženi za bezbednost,

šta je ovo?

KIMI-650x394.jpg 

Meni liči na kataklizmu. A vama?

I šta ćemo sad?

Da čekamo paradu?



Komentari (326)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 16:59 07.08.2013

1



Edit: Slažem se potpuno.
freehand freehand 17:20 07.08.2013

Huh

... dobro je!
Pomirili su se!



Marko mu je oprostio!
G.Cross G.Cross 17:28 07.08.2013

Re: Huh

Ja ne razumem zasto:

Jelen Pivo
Lav Pivo
Adidas
Renault
NS Plakat (ko god da je to)
Soccer (ko god da je to)
Arena Sport

Placaju da se ove cudne face slikaju sa njihovim brandovima.

Jel zaista veruju da to moze da pomogne prodaju?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:50 07.08.2013

Re: Huh

Pomirili su se!


Uopšte mi nije teško da poverujem da stvarno jesu.

Nekako sam siguran da u svetu kom pripadaju i jedan i drugi ovo i nije neki incident, ovo je valjda normalno ponašanje po merilima tog (polu)sveta.
Tu se zna ko kosi a ko vodu nosi, svi dobrovoljno pristaju na to, tako da im se ne bih mešao u odnose.

To je fudbal, pa onaj ko i dalje zastupa čuvenu tezu o tome kako decu treba usmeravati ka sportu jer je to zdravo i plemenito, a i da se ne postali narkomani (valjda se može biti ili sportista ili narkoman, treće ne postoji) neka je zastupa i dalje.

Ali ako se zanemari kom svetu pripadaju akteri, onda ovaj incident dosta jasno pokazuje koliko je prauzna Vučićeva priča o nekoj borbi protiv kriminala, i tome da je država jača od svakoga.
Ovi su ili jači od države, ili su oni država.


niccolo niccolo 20:54 07.08.2013

Re: Huh

To je fudbal, pa onaj ko i dalje zastupa čuvenu tezu o tome kako decu treba usmeravati ka sportu jer je to zdravo i plemenito, a i da se ne postali narkomani (valjda se može biti ili sportista ili narkoman, treće ne postoji) neka je zastupa i dalje.

E jebiga, sad i ti. Pa ima gomila amatarskih klubova, koji nemaju dilere droge i reketaše za navijače. I to je fudbal takođe. Možda nekima nezanimljiv i možda neki nisu čuli da postoji, ali postoji i jeste fudbal...
freehand freehand 20:58 07.08.2013

Re: Huh

To je fudbal, pa onaj ko i dalje zastupa čuvenu tezu o tome kako decu treba usmeravati ka sportu jer je to zdravo i plemenito, a i da se ne postali narkomani (valjda se može biti ili sportista ili narkoman, treće ne postoji) neka je zastupa i dalje.

To nije fudbal taman kao što tetovirane barabetine u crnom nemaju veze sa navijačima.
vishnja92 vishnja92 20:59 07.08.2013

Re: Huh

E jebiga, sad i ti. Pa ima gomila amatarskih klubova, koji nemaju dilere droge i reketaše za navijače.

mozda i postoji za vas glondze, ali klinci upadaju u masinu hoces-neces momentalno. finansijsku, ideolosku, svaku. raspitaj se malo okolo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:05 07.08.2013

Re: Huh

E jebiga, sad i ti. Pa ima gomila amatarskih klubova, koji nemaju dilere droge i reketaše za navijače. I to je fudbal takođe. Možda nekima nezanimljiv i možda neki nisu čuli da postoji, ali postoji i jeste fudbal...


Ma dobro, mene, koga ta stvar uopšte ne zanima, reč fudbal asocira na ovaj veliki fudbal, u kome se ovakvi događaji sigurno ne mogu zvati kataklizmom. Možda tek sitnim incidentom.

Moguće je da ima klinaca koje roditelji usmeravaju na fudbal bez ambicije da postanu profesionalni fudbaleri, ali ima i onih, a takvih više poznajem, koji maštaju o sinu fudbalskoj zvezdi. Ne verujem da oni ne znaju kakvi odnosi vladaju u toj sferi, ali im to ne smeta, očigledno.
niccolo niccolo 21:08 07.08.2013

Re: Huh

Moguće je da ima klinaca koje roditelji usmeravaju na fudbal bez ambicije da postanu profesionalni fudbaleri, ali ima i onih, a takvih više poznajem, koji maštaju o sinu fudbalskoj zvezdi. Ne verujem da oni ne znaju kakvi odnosi vladaju u toj sferi, ali im to ne smeta, očigledno.

Pa onda ti je ovo različito od ovog
To je fudbal, pa onaj ko i dalje zastupa čuvenu tezu o tome kako decu treba usmeravati ka sportu jer je to zdravo i plemenito, a i da se ne postali narkomani (valjda se može biti ili sportista ili narkoman, treće ne postoji) neka je zastupa i dalje.


Jer jedan par rukava su oni koji maštaju o sinu fudbalskoj zvezdi, a drugi oni koji misle da je zdravo baviti se sportom. Ne mora svako bavljenje sportom da bude "vrhunsko".
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:08 07.08.2013

Re: Huh

o nije fudbal taman kao što tetovirane barabetine u crnom nemaju veze sa navijačima.


Ma fri, da se ti malo ne samozavaravaš iz najpelemnuitijih pobuda?
Možda ti je samo teško da priznaš u šta se pretvorio tebi drag sport?
Šta jeste fudbal u Srbiji ako to nisu Partizan i Zvezda?
freehand freehand 21:09 07.08.2013

Re: Huh

hoochie coochie man
E jebiga, sad i ti. Pa ima gomila amatarskih klubova, koji nemaju dilere droge i reketaše za navijače. I to je fudbal takođe. Možda nekima nezanimljiv i možda neki nisu čuli da postoji, ali postoji i jeste fudbal...


Ma dobro, mene, koga ta stvar uopšte ne zanima, reč fudbal asocira na ovaj veliki fudbal, u kome se ovakvi događaji sigurno ne mogu zvati kataklizmom. Možda tek sitnim incidentom.

Moguće je da ima klinaca koje roditelji usmeravaju na fudbal bez ambicije da postanu profesionalni fudbaleri, ali ima i onih, a takvih više poznajem, koji maštaju o sinu fudbalskoj zvezdi. Ne verujem da oni ne znaju kakvi odnosi vladaju u toj sferi, ali im to ne smeta, očigledno.

To što žele da im deca postanu fudbalske zvezde apsolutno ne znači da žele da im dripci mlate decu i vodaju ih ko roblje.
A tek da im odnosi ne smetaju - znači da napamet vređaš u širokom otkosu.
hoochie coochie man
o nije fudbal taman kao što tetovirane barabetine u crnom nemaju veze sa navijačima.


Ma fri, da se ti malo ne samozavaravaš iz najpelemnuitijih pobuda?
Možda ti je samo teško da priznaš u šta se pretvorio tebi drag sport?
Šta jeste fudbal u Srbiji ako to nisu Partizan i Zvezda?

Prvo da ti kažem - daleko sam ja od fudbalskog fanatika. Dapače. A ne mislim ni da se zavaravam. Ali ne mislim da nikako nije dobro poistovećivati sport i kriminal, koliko god da je ovo drugo uraslo u ono prvo.
Ja bih da se kriminal seče, a ne da se fudbal zatre.
Jer će u tom slučaju kriminal da se preseli u košarku, u tenis, u filharmoniju, u pozorište. U balet. Šta god da preostane kao zabava i što bude popularno i donosilo pare.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:18 07.08.2013

Re: Huh

Jer jedan par rukava su oni koji maštaju o sinu fudbalskoj zvezdi, a drugi oni koji misle da je zdravo baviti se sportom.


Da, moguće je i tako posmatrati.
Samo je mali problem u tome što je mnogo više onih koji svoju decu guraju u taj svet pa i kad nemaju nekog talenta, nego onih koji svoju decu talentovanu za fudbal odvraćaju od te profesije.
A trebalo bi, ako je zdravo baviti se sportom, zdravo je ne postati deo sveta u kome ovaj nabildani baja sa slike odlučuje.



alselone alselone 21:19 07.08.2013

Re: Huh

Jbt, ovaj Scepovic ima tako produhovljenu facu da nisam siguran je li ukapirao sta se uopste desilo.
freehand freehand 21:21 07.08.2013

Re: Huh

A trebalo bi, ako je zdravo baviti se sportom, zdravo je ne postati deo sveta u kome ovaj nabildani baja sa slike odlučuje.

Najzdravije je ovakve ukloniti iz sporta. I sa ulice.
Kad bolje razmislim - ukloniti potpuno.
Mislim, najbolje prevaspitavanjem, da ne bude da sam rkvoločan. A onda i široki spekltar drugih metoda.
niccolo niccolo 21:22 07.08.2013

Re: Huh

Samo je mali problem u tome što je mnogo više onih koji svoju decu guraju u taj svet pa i kad nemaju nekog talenta, nego onih koji svoju decu talentovanu za fudbal odvraćaju od te profesije.

Znači sport je kriv zbog psiholoških poremećaja roditelja?

A trebalo bi, ako je zdravo baviti se sportom, zdravo je ne postati deo sveta u kome ovaj nabildani baja sa slike odlučuje

Imaš gomilu njih koji se nikada neće susreti sa nabildanim bajom sa slike. Ne valja sve posmatrati kroz Partizan i Zvezdu, ima onoliko klubova koji nisu Partizan i Zvezda.
freehand freehand 21:23 07.08.2013

Re: Huh

ima onoliko klubova koji nisu Partizan i Zvezda.

Rad rulez!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:24 07.08.2013

Re: Huh

To što žele da im deca postanu fudbalske zvezde apsolutno ne znači da žele da im dripci mlate decu i vodaju ih ko roblje.


A da li je to teško pretpostaviti?
Ako se može pretpostaviti da je to vodanje vrlo verovatno, a ipak decu guraju u taj svet, može li se onda prohvatiti da oni to ne žele.

A tek da im odnosi ne smetaju - znači da napamet vređaš u širokom otkosu.


Ako ih prihvataju znači da im ne smetaju previše.
niccolo niccolo 21:26 07.08.2013

Re: Huh

freehand
ima onoliko klubova koji nisu Partizan i Zvezda.

Rad rulez!

A ja računao ti navijaš za Borac iz Starčeva
freehand freehand 21:29 07.08.2013

Re: Huh

niccolo
freehand
ima onoliko klubova koji nisu Partizan i Zvezda.

Rad rulez!

A ja računao ti navijaš za Borac iz Starčeva

Nebre, nego mi to bila prva asocijacija na ruralni klub koji nije Zvezda i Partizan.
niccolo niccolo 21:30 07.08.2013

Re: Huh

freehand
niccolo
freehand
ima onoliko klubova koji nisu Partizan i Zvezda.

Rad rulez!

A ja računao ti navijaš za Borac iz Starčeva

Nebre, nego mi to bila prva asocijacija na ruralni klub koji nije Zvezda i Partizan.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:30 07.08.2013

Re: Huh

Znači sport je kriv zbog psiholoških poremećaja roditelja?


Ma ne.
Samo verujem da je sport takva stvar kakvom je ja vidim.
A šta tera roditelje da svoju decu nekad i na silu guraju u takvu stvar ne znam. Ako je to psihološki poremećaj ko zna šta mu je razlog.
A možda po sredi nije nikakav psihološki poremećaj, možda se radi o poremećenom vrednosnom standardu.
niccolo niccolo 21:35 07.08.2013

Re: Huh

A možda po sredi nije nikakav psihološki poremećaj, možda se radi o poremećenom vrednosnom standardu.

Može biti. Šta god bilo, od svojih 30 godina 30 godina sam proveo na terenima (tj. ako ćemo preciznije u prostorijama) jednog amaterskog kluba. U kome je za 30 godina bilo možda tri igrača za koje su ljudi iz kluba rekli da bi mogli da nešto naprave. A bilo je, naročito od 90tih, barem deset puta više roditelja koji su potpuno neopravdano maltretirali svoju decu, računajući valjda da će se obogatiti preko njihovog bavljenja sportom. I umesto da sada pričamo o tome da li država preduzima šta treba prema kriminalcima i nasilnicima, mi pričamo o tome da li je sport dobar ili nije. Možda je zaista problem u sportu kao takvom, a ne u državi i sistemu...
nsarski nsarski 21:42 07.08.2013

Re: Huh

I umesto da sada pričamo o tome da li država preduzima šta treba prema kriminalcima i nasilnicima, mi pričamo o tome da li je sport dobar ili nije.


Sport je, sam po sebi, fenomenalna stvar. (I ja sam dobar deo mladosti proveo po treninzima). Ali ovi gore nareceni klubovi nemaju nikakve veze sa sportom. Oni su, prosto, preduzeca za trgovinu sportistima, na polzu i materijalnu korist vlasnicima narecenog preduzeca. Neki trguju organima, drugi celim organizmima.
Spiridon Spiridon 21:43 07.08.2013

Re: Huh

freehand
... dobro je!
Pomirili su se!



Marko mu je oprostio!



AlexDunja AlexDunja 22:00 07.08.2013

Re: Huh

I umesto da sada pričamo o tome da li država preduzima šta treba prema kriminalcima i nasilnicima, mi pričamo o tome da li je sport dobar ili nije.


sport je uzbuđenje, nadmetanje, veština, lepota igre, junejmit,
zato i jeste privlačan velikom broju ljudi,

a gde je veliki broj ljudi tu je i veliki biznis, i to bi bilo u redu
kada veliki biznis ne bi privlačio sve vrste prevaranata, lopova, secikesa
i naravno nasilnika, dakle kriminalaca svih vrsta.

posao države bi bio da kriminal svake vrste drži podalje od sporta
kao i od svakog segmenta društva uostalom, tj da kriminalce drži u ilegali ili u ustanovama zatvorenog tipa.

ovde je problem što postoji veoma tesna veza kriminalaca, policije i
političara i to iz svih garnitura, jer garniture se menjaju
a ova veza ne puca. ( uprave klubova su ovde zastupljene pod političari)
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:00 07.08.2013

Re: Huh

bilo je, naročito od 90tih, barem deset puta više roditelja koji su potpuno neopravdano maltretirali svoju decu, računajući valjda da će se obogatiti preko njihovog bavljenja sportom.


E o njima pričam.
Sport je postao to što je posato, zbog loše države, zbog ovoga ili onoga, u ovom slučaju je to manje važno, i u takav soprt neki ljudi na silu guraju svoju decu.
Tu nešto nije u redu.

Možda je zaista problem u sportu kao takvom, a ne u državi i sistemu


U državi, naravno, je osnovni problem. Ali nije ni sport sasvim nedužan.

Kad već navodiš lično iskustvo hajd da i ja navedem jedan konkretan slučaj.
Drugarica iz osnovne moje kćerke je imala prilično ambiciozne roditelje, ali ne baš i talenta za tenis, a oni su joj baš to odredili.
Potrošili su na to dosta para, potrošili su i njene godine u kojima je trebala da završava škole. i nije postala to što su oni isplanirali. Sada, bez škole i bez teniske karijere mora da izgura ceo život.

A država ipak sa tim nema ništa.
niccolo niccolo 22:07 07.08.2013

Re: Huh

Drugarica iz osnovne moje kćerke je imala prilično ambiciozne roditelje, ali ne baš i talenta za tenis, a oni su joj baš to odredili.
Potrošili su na to dosta para, potrošili su i njene godine u kojima je trebala da završava škole. i nije postala to što su oni isplanirali. Sada, bez škole i bez teniske karijere mora da izgura ceo život.

Ali to sa tenisom veze nema. Nije tenis kriv što su oni to uradili. Ne možeš, u mom primeru, reći kako je kriv fudbal što se preveliki novac okreće u njemu, pa su se onda oni roditelji polakomili, videli u detetu šansu da isprave svoje životne promašaje.
AlexDunja AlexDunja 22:08 07.08.2013

Re: Huh

A država ipak sa tim nema ništa.

šta tenis ima sa tim?

edit: moju drugaricu su ambiciozni roditelji naterali da upiše tehnologiju..
nikako nije išlo
freehand freehand 22:09 07.08.2013

Re: Huh

freehand
... dobro je!
Pomirili su se!



Marko mu je oprostio!

Aujbt!
Sad ja vidim što je Kimi revidir'o...
Jel obratio neko pažnju na Šćepovićevu majicu?

Tajsone, care!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:25 07.08.2013

Re: Huh

šta tenis ima sa tim?


A šta je tenis? (ili fudbal, niccolo)
Igra sama po sebi ok, ali tenis( fudbal) su i treneri koji su mogli i trebali da kažu ne može, ne ide, nije to to?
Postoji li neki savez, postoji li neki kodeks časti , ili kako bi se to već moglo zvati, u toj plemenitoj oblasti kao što je sport. Ili čast i plemenitost nemaju nikakve veze jedno sa drugim?
Ili je sve samo biznis, pare?
Ako je tako onda tu nema razgovora o plemenitosti.
moju drugaricu su ambiciozni roditelji naterali da upiše tehnologiju..


Greška.
Ali motiv roditelja da imaju obrazovano dete mogu da razumem, dok motiv da im dete brzo zgrne milione, teško.
Tebi to isto?
niccolo niccolo 22:39 07.08.2013

Re: Huh

Igra sama po sebi ok, ali tenis( fudbal) su i treneri koji su mogli i trebali da kažu ne može, ne ide, nije to to?

Misliš da takvi roditelji slušaju šta im se kaže? Ili prebace dete u sledeći i sledeći klub...Naravno, i sport je deo društva, kakvo društvo takav i sport. Imaš i u sportu loših ljudi, koji će da zavlače roditelje da bi ih muzli, kao što u bilo čemu imaš onih koji su tu da bi muzli...

Ali motiv roditelja da imaju obrazovano dete mogu da razumem, dok motiv da im dete brzo zgrne milione, teško.

Zbog čega je motiv roditelja da im se dete obrazuje u oblasti za koju nema smisla prihvatljiviji od motiva roditelja da im dete zgrne milione?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:45 07.08.2013

Re: Huh

Zbog čega je motiv roditelja da im se dete obrazuje u oblasti za koju nema smisla prihvatljiviji od motiva roditelja da im dete zgrne milione?


Rekoh već da je i to greška.
Ali sama činjenica da neko insistira na obrazovanju, a drugi na pukim brzim velikim parama ipak pravi razliku.

Da se razumemo, nikada ne bih podrzao roditelja koji detetu bira profesiju po nekom svom kriterijumu.
AlexDunja AlexDunja 22:49 07.08.2013

Re: Huh

Postoji li neki savez

postoji, i tu sede političari i biznismeni.
tu je problem, ne u sportu.

Ali motiv roditelja da imaju obrazovano dete mogu da razumem,


bila bi ona obrazovana i da je upisala defektologiju, ali
tu se uvek radi o neostvarenim ambicijama roditelja, kao što ti je nic rekao
AlexDunja AlexDunja 22:55 07.08.2013

Re: Huh

Ali sama činjenica da neko insistira na obrazovanju, a drugi na pukim brzim velikim parama ipak pravi razliku.


mnogo površno ti to gledaš.
u tenisu nema mnogo velikih para, a naročito brzih.
dobro zarađuju, tojest baš mnogo mnogo zarađuju samo oni najbolji.

aj da kažeš prvih 50 na svetu.
a milioni igraju tenis širom sveta.

oni roditelji koji toga nisu svesni, idete guraju protiv volje u tenis su naprosto glupi
loader loader 00:12 08.08.2013

Re: Huh

freehand

To nije fudbal taman kao što tetovirane barabetine u crnom nemaju veze sa navijačima.


escherichije_colic escherichije_colic 08:06 08.08.2013

Re: Huh

freehand

Jer će u tom slučaju kriminal da se preseli u košarku, u tenis, u filharmoniju, u pozorište. U balet.


Već vidim scenu: Kimi i Bogdanov, utegli se frakovi, pucaju oko tetoviranih vratina, frenetično navijanje u sali Filharmonije traje sve do trenutka kada maestro podiže palicu, sinhrono se podižu ruke navijačkih vođa i u sali u sekundi zavlada mukla tišina, nakon koje slede milozvuci u izvođenju renomiranog okrestra ... sa poslednjim taktovima izvedbe, nakon obaveznog trenutka tišine, sala naprosto eksplodira od atmosfere "od koje klecaju noge i najboljim evropskim filharmonijama", u vazduhu se mešaju dim pirotehnike i zvuci "punih tribina" i "samo jedan klub" ... predivna jedna scena renesanse naše posrnule kulture, siguran sam da Tasovac sanja ovakvu scenu
ciracirafm ciracirafm 08:17 08.08.2013

Re: Huh

Pomenuta dvojica ce tesko krociti tamo,ali ste mogli da vidite u Kolarcu, na koncertu Zubina Mehte i Beogradjse filharmonije , njihove "profinjenije" parnjake - Beka,Tomanovica i ekipu u ulogama "dobrotvora"....
vladaxy vladaxy 08:26 08.08.2013

Re: Huh

Već vidim scenu: Kimi i Bogdanov, utegli se frakovi, pucaju oko tetoviranih vratina, frenetično navijanje u sali Filharmonije traje sve do trenutka kada maestro podiže palicu, sinhrono se podižu ruke navijačkih vođa i u sali u sekundi zavlada mukla tišina, nakon koje slede milozvuci u izvođenju renomiranog okrestra

loader loader 08:47 08.08.2013

Re: Huh

Ja ne znam šta vi hoćete... Čuste li Odalovića? Reklo bi se - sve je u redu
cikaron cikaron 16:44 08.08.2013

Re: Huh

Jbg....stvarno preterujes....
Krajnje besmislen incident za koji se dobija 30 dana ti pokusavas da predsatvis kao napad Al kaide.
Nesto nisam primetio da toliko kukumavcis nad svakodnevnim tucama po klubovima, splavovimaq, diskotekama....
Budimo realni...nista tolikobitno se nije dogodilo
freehand freehand 19:05 08.08.2013

Re: Huh

Budimo realni...nista tolikobitno se nije dogodilo

Dobro, ne moramo sad svi da budemo realni.
Ti si dovoljan da držiš ravnotežu..
godec godec 19:58 08.08.2013

Re: Huh

Krajnje besmislen incident za koji se dobija 30 dana


Netačno! Upravo je obrnuto! Upravo je poenta u tome što ovde nema tih 30 dana. Nema ničega. MUP najavljuje "ispitivanje incidenta" i javno, uz dužno strahopoštovanje, daje instrukcije Gospodinu Radisavljeviću kako da se izvuče. Jedino što ovde nije krajnje besmisleno je ovaj krajnje besmislen incident.
loader loader 00:38 09.08.2013

Re: Huh

MUP najavljuje "ispitivanje incidenta" i javno, uz dužno strahopoštovanje, daje instrukcije Gospodinu Radisavljeviću kako da se izvuče

To je već zrelo za da se oglasi V. Drašković i rekne štošta o toj i onoj službi
zilikaka zilikaka 17:20 07.08.2013

2

Izvintemolićulepo, može neki linak?

Sticajem okolnosti nisam pratila događanja poslednjih dana, a i inače to baš ne radim.
freehand freehand 17:28 07.08.2013

Re: 2

zilikaka
Izvintemolićulepo, može neki linak?

Sticajem okolnosti nisam pratila ndogađanja poslednjih dana, a i inače to baš ne radim.

Naravno:
KLIK



zilikaka zilikaka 18:04 07.08.2013

Re: 2

Eto.
Jedan fiiini mladiČ, vođa navijača, se, doduše, malo izmerviro, al i dalje osto fini.
8c_competizione 8c_competizione 19:08 07.08.2013

Re: 2

znas sta je najzanimljivije sa ovog snimka, da se niko od redara nije ni pomerio da spreci balvana da udje na teren

policija? van pameti je njima da intervenisu ...

Freehand, mislim da je vec uveliko JEDINO resenje da drzava zabrani igranje SVIH fudbalskih utakmica pred publikom na jedno godinu dana. za pocetak. pa kada to lepo udari po dzepu klubove, lepo ce se vec organizivati da se ovakvi incidenti ne desavaju vise!
vishnja92 vishnja92 20:14 07.08.2013

Re: 2

"Ponavljam, ništa nasilno nisam uradio, on je sam to uradio, jer je svestan da nije za traku. Kad izađe i ukliza 30 puta, može da nosi dve trake. Zna naš stav, mora više da se zalaže, Partizanovo je dete i mora više da daje i pruža. Svi znate šta ceo stadion misli, i o tome treba da se piše, a ne ovome. Pa, pevalo se i predsedniku Đuriću", rekao je Radisavljević.



kakva diiiiivna arhetipska moroncina.

mislim da je vec uveliko JEDINO resenje da drzava zabrani igranje SVIH fudbalskih utakmica pred publikom na jedno godinu dana. za pocetak. pa kada to lepo udari po dzepu klubove, lepo ce se vec organizivati da se ovakvi incidenti ne desavaju vise!


freehand freehand 20:21 07.08.2013

Re: 2

Freehand, mislim da je vec uveliko JEDINO resenje da drzava zabrani igranje SVIH fudbalskih utakmica pred publikom na jedno godinu dana. za pocetak. pa kada to lepo udari po dzepu klubove, lepo ce se vec organizivati da se ovakvi incidenti ne desavaju vise!

Ne. U Engleskoj su skinuli ograde.
8c_competizione 8c_competizione 22:58 07.08.2013

Re: 2

Ne. U Engleskoj su skinuli ograde.


Free, ne budi utopista

ukoliko premijer i sebi dopusti taj luksuz nekoga da uhapsi, na kraju ce DB Apelacioni sud da oslobodi

kazem ti ja lepo, guju treba tamo gde je najvise boli, a to su pare! pare donose ulaznice (dobrim delom), pa ih tu treba i udariti!
blogovatelj blogovatelj 23:01 07.08.2013

Re: 2

a to su pare! pare donose ulaznice


Ulaznice ne donose ništa. Izračunaj i videćeš. Mislim, nije da je ništa, ali je mala stavka. Najviše donose transferi fudbalera.
loader loader 00:37 08.08.2013

Re: 2

Ovde je reč o nečemu što je, maltene, nekakva uveliko prihvaćena društvena norma. Čuvari sporta, srpstva, pravoslavlja i koječega još - određuju šta je dobro a šta ne. Tako, kad jedan od tih čuvara naše etike i ko zna čega sve drugog, proceni da je nešto urađeno "nekvalitetno" (u ovom slučaju "nekvalitetan" sportski rezultat, ili igra) - on lepo siđe sa kaveza i zagazi na teren, priđe sasvim spokojan i samouveren u svojoj pravedničkoj misiji, prođe kraj redara koji krotko blenu, naročito svestan kamera koje ga snimaju, i obavi "javni vaspitački čin" , da bi zatim mirno, bez bojazni, znajući da niko neće reagovati, otišao nazad u tabor "čuvara vrednosti", gde vri od sreće i samooduševljenja zbog ove demonstracije sile i "pravde". Jadna Srbijo.
AlexDunja AlexDunja 00:46 08.08.2013

Re: 2

Ovde je reč o nečemu što je, maltene, nekakva uveliko prihvaćena društvena norma.

potpuno ste u pravu, ovo je problem društva.

i ovakva država je problem društva.
loader loader 01:11 08.08.2013

Re: 2

I, tako, stižu nam plodovi 90-tih.
Ovog trenutka stiže nam generacija maloletnika koja ima još "bolji" potencijal od prethodne. Koja je još manje nešto čitala, koja živi u još gorim uslovima i većoj frustraciji, koja još manje zna šta je dobro a šta rđavo, i koja će suočena sa prazninom života sve učiniti da istrenira dovoljno svojih predstavnika koji će na nadiđu ovog već osvedočenog prestupnika, ali za njih, od juče, novopečenog idola. Već sam čuo usput neke klince koji sa neskrivenim oduševljenjem pominju ovaj slučaj. Sa druge strane, politička elita nema potencijala da ovu pojavu suzbije (ili je nesposobna, ili je saučesnik). Stoga, valjda, čuh i neke druge klince, koji rekoše, treba bežati odavde, iz ove trule zemlje. Kad god to čujem, obuzme me tup osećaj poraza.
cikaron cikaron 16:47 08.08.2013

Re: 2

freehand
Freehand, mislim da je vec uveliko JEDINO resenje da drzava zabrani igranje SVIH fudbalskih utakmica pred publikom na jedno godinu dana. za pocetak. pa kada to lepo udari po dzepu klubove, lepo ce se vec organizivati da se ovakvi incidenti ne desavaju vise!

Ne. U Engleskoj su skinuli ograde.


Kada toliko mudrujes...samo jedno konkretno pitanje.
KOLIKO je bilo mrtvih u navijackim sukobima u Engleskoj u proteklih par godina a koliko kod nas???

Daj uozbilji se....ne pravi od muve slona...i ako se pozivas na engleze, onda daj i konkretne podatke.
Nemoj jeftino pljuckati
freehand freehand 19:18 08.08.2013

Re: 2

KOLIKO je bilo mrtvih u navijackim sukobima u Engleskoj u proteklih par godina

Nijedan, koliko znam.
Daj uozbilji se....ne pravi od muve slona...i ako se pozivas na engleze, onda daj i konkretne podatke.
Nemoj jeftino pljuckati

Gde se ja pozivam na Engleze?
Problem sa slovima, sa razumevanjem ili oba?
cikaron cikaron 20:16 08.08.2013

Re: 2

freehand
KOLIKO je bilo mrtvih u navijackim sukobima u Engleskoj u proteklih par godina

Nijedan, koliko znam.
Daj uozbilji se....ne pravi od muve slona...i ako se pozivas na engleze, onda daj i konkretne podatke.
Nemoj jeftino pljuckati

Gde se ja pozivam na Engleze?
Problem sa slovima, sa razumevanjem ili oba?

Verovatno slova....nisi ti pomenuo ograde u engleskoj...
A za mrtve....imas gugl...nemoj biti strucnjak za sve kao Raka Radovic...proveri.... Koliko u novembru je ubijen navijac arsenala.

Stvarno je malo glupo da tvrdis nesto o cemu evidentno nemas pojma
freehand freehand 20:25 08.08.2013

Re: 2

Verovatno slova....nisi ti pomenuo ograde u engleskoj...

Imaš ti problema i sa razumevanjem.
A i sa logikom. Jer to što si ti pomenuo Arsenal ja, na primer, ne shvatam kao da si se pozvao na njega.
Dakle - ja sam konstatovao činjenicu. Koju ti, naravno, uz odgovarajuću argumentaciju možeš da osporiš dokazujući da na engleskims stadionima postoje ograde.
Što se Arsenalovog navijača tiče - ubijen je u pabu, pa ne vidim kakve to veze ima sa stadionom i ovom temom?
Stvarno je malo glupo da tvrdis nesto o cemu evidentno nemas pojma

Stvarno bi bilo glupo da pomislim da ti imaš nešto lično protiv mene a da to nećeš da saopštiš nego ovako nasumično ostavljaš gomilice naokolo.

P.S. kao ilustracija koliko znaš šta pričaš neka posluži ovo sa Arsenalovim navijačem: grupa huligana upada u pab da se osveti za batine koje je vođa bande dobio tokom dana od ko zna koga i nasumice izbode momka (koga su opet, novinari-idioti označili kao navijača Arsenala) dok sa ocem gleda utakmicu - Čelsija protiv Bajerna?!
Ti to izguglaš na brzake i onda ne čitajući ovde izigravaš znalca...
Pa ispadneš Čerčil.

Pardon, zaboravih:

LINK nA VEST

A za one koje mrzi da kliknu:

Three men were today found guilty of killing an Arsenal supporter who had been having a drink with his father while they watched a football match in a pub.
...
The father and son had been watching Chelsea win the Champions League final in their local pub, the Ox and Gate, in May last year.

Later, the pub was "stormed" by at least 15 masked and hooded youths armed with sticks and knives, said Brian Altman QC, prosecuting.

The attackers were looking for a man who had already left the pub in Dollis Hill, north London, to avenge Christopher Walters' loss of face during an earlier incident.

Regulars at the pub chased the group out but as they reached Alder Grove, they turned and attacked Luke Fitzpatrick who was nearest to them.

Mr Altman added: "His father Bernard was stabbed several times as he was aiding his dying son where he had fallen.


cikaron cikaron 20:53 08.08.2013

Re: 2

freehand
Verovatno slova....nisi ti pomenuo ograde u engleskoj...

Imaš ti problema i sa razumevanjem.
A i sa logikom. Jer to što si ti pomenuo Arsenal ja, na primer, ne shvatam kao da si se pozvao na njega.
Dakle - ja sam konstatovao činjenicu. Koju ti, naravno, uz odgovarajuću argumentaciju možeš da osporiš dokazujući da na engleskims stadionima postoje ograde.
Što se Arsenalovog navijača tiče - ubijen je u pabu, pa ne vidim kakve to veze ima sa stadionom i ovom temom?
Stvarno je malo glupo da tvrdis nesto o cemu evidentno nemas pojma

Stvarno bi bilo glupo da pomislim da ti imaš nešto lično protiv mene a da to nećeš da saopštiš nego ovako nasumično ostavljaš gomilice naokolo.

Evidentno si vican sa tim gomilicama....
U svakom slucaju drago mi je sto si konsultovao gugl pa video da je bilo (na zalost) ubijenih u zemlji na cije se ograde pozivas.
Da te neko pita zasto pominjes engleze (gde smo se slozili da je bilo mrtvih) kao pozitivan primer a kudis nase gde se malo ko seca kada se na stadionu desio ozbiljniji incident, verujem da ne bi znao odgovor..OK...mozda bi znao neki u stilu karleuse (ja sam diva , svi me mrze...).
Ali OK.to je mozda tvoj maksimum...uz malo pljuckanja i vreedjanja....


P.S.
Cestitke na brzini kojom menjas ili dopounjujes svoje postove...po potrebi
freehand freehand 21:07 08.08.2013

Re: 2

U svakom slucaju drago mi je sto si konsultovao gugl pa video da je bilo (na zalost) ubijenih u zemlji na cije se ograde pozivas.


Da te neko pita zasto pominjes engleze (gde smo se slozili da je bilo mrtvih) kao pozitivan primer a kudis nase gde se malo ko seca kada se na stadionu desio ozbiljniji incident, verujem da ne bi znao odgovor..OK...mozda bi znao neki u stilu karleuse (ja sam diva , svi me mrze...).

Ovaj, Engleze... Počelo je tako što je Maksa, u stvari, pomenuo Francuza, ali na engleskom stadionu.
Nego džaba ću ja to tebi objašnjavati dok si ti zabavljen oko Karleuše.
P.S.
Cestitke na brzini kojom menjas ili dopounjujes svoje postove...po potrebi

Samo dodao link i vest u koju si ugazio. Zato piše P.S.
Da sam nešto menjao pisalo bi Edit.
No cenim da je i to van domašaja, pa da ne gnjavim više.
cikaron cikaron 21:48 08.08.2013

Re: 2

freehand
U svakom slucaju drago mi je sto si konsultovao gugl pa video da je bilo (na zalost) ubijenih u zemlji na cije se ograde pozivas.


Da te neko pita zasto pominjes engleze (gde smo se slozili da je bilo mrtvih) kao pozitivan primer a kudis nase gde se malo ko seca kada se na stadionu desio ozbiljniji incident, verujem da ne bi znao odgovor..OK...mozda bi znao neki u stilu karleuse (ja sam diva , svi me mrze...).

Ovaj, Engleze... Počelo je tako što je Maksa, u stvari, pomenuo Francuza, ali na engleskom stadionu.
Nego džaba ću ja to tebi objašnjavati dok si ti zabavljen oko Karleuše.
P.S.
Cestitke na brzini kojom menjas ili dopounjujes svoje postove...po potrebi

Samo dodao link i vest u koju si ugazio. Zato piše P.S.
Da sam nešto menjao pisalo bi Edit.
No cenim da je i to van domašaja, pa da ne gnjavim više.

freehand
U svakom slucaju drago mi je sto si konsultovao gugl pa video da je bilo (na zalost) ubijenih u zemlji na cije se ograde pozivas.


Da te neko pita zasto pominjes engleze (gde smo se slozili da je bilo mrtvih) kao pozitivan primer a kudis nase gde se malo ko seca kada se na stadionu desio ozbiljniji incident, verujem da ne bi znao odgovor..OK...mozda bi znao neki u stilu karleuse (ja sam diva , svi me mrze...).

Ovaj, Engleze... Počelo je tako što je Maksa, u stvari, pomenuo Francuza, ali na engleskom stadionu.
Nego džaba ću ja to tebi objašnjavati dok si ti zabavljen oko Karleuše.
P.S.
Cestitke na brzini kojom menjas ili dopounjujes svoje postove...po potrebi

Samo dodao link i vest u koju si ugazio. Zato piše P.S.
Da sam nešto menjao pisalo bi Edit.
No cenim da je i to van domašaja, pa da ne gnjavim više.


Ma ok je sto ti je karleusa uzor...ona je muza druge srbije...sve je to OK.
Da li bi pisalo edit ili ne...nemam pojma ali tvoj post je postajao se veci (i drugaciji) na svakih 5 minuta....Ali i to je OK..... verovatno informacije primas postepeno....parcijalno...kada konsultujes gugl (raqdis na sebi i ja to pozdravljam )
Drvis o englezima, tvrdis da su toalno fini...a nakraju ispade da se ubijaju (ubistvo arsenalovog navijaca nije jedini incident).jbg, pomalo odurno...neznanje se da izleciti. probaj.

P.S.
Ne vidim da si pomenuo situaciju kada je nas B92 odikovao navijace i poklonio im baklje? Ili treba pljuckati selektivno?
chole10 chole10 23:56 08.08.2013

Re: 2

Pozdravi sticenika I reci mu da, ciju je ideju sproveo, taj ce I da ga skine! Tako je bilo do sada mozda se nesto promenilo . . . .
libkonz libkonz 17:31 07.08.2013

Kako šta je?

To je slika i prilika današnje Srbije i to traje već godinama. Protiv domaćih huligana ne postoji drugi način nego kopirati engleske zakone i te iste zakone SPROVODITI.
freehand freehand 17:36 07.08.2013

Re: Kako šta je?

libkonz
To je slika i prilika današnje Srbije i to traje već godinama. Protiv domaćih huligana ne postoji drugi način nego kopirati engleske zakone i te iste zakone SPROVODITI.

pa ovo nije huliganizam. Ovo je... Ne znam kako bih nazvao situaciju u kojoj gospodin uskoči na teren, priđe kapitenu jednog od dva najveća kluba u Srbiji u čijoj Upravi po difoltu sedi gomila visokih funkcionera koječega, uzme mu kapitensku traku, prošeta do ograde, okrene se raskrečen u stavu Š'a je bilo?

I šta pred sto TV kamera i 10.000 fotoaparata kaže pedeset hiljada policajaca?
libkonz libkonz 17:39 07.08.2013

Re: Kako šta je?

slažem se. Slika i prilika nečega što neopravdano nazivamom državom. Užas.
godec godec 17:57 07.08.2013

Re: Kako šta je?

pa ovo nije huliganizam. Ovo je... Ne znam...


Ja znam. To je bananizam. Takve stvari se dešavaju isključivo i samo u banana-kolonijama poput Srbije. I samo u onim banana-kolonijama čiji su stanovnici potpuno bananizovani. U suprotnom izašli bi svi na ulicu zbog Kimijeve kapitenske trake, kao Bugari zbog Deljana ili Turci zbog drveća na Taksimu.
8c_competizione 8c_competizione 19:11 07.08.2013

Re: Kako šta je?

evo kako izgleda jedan tipican bananalvan, gradjanin Srbije



umislja da je neko i nesto, velika muskarcina i glava porodice

a u sustini velika PIZDA!

ovih sa big cahones u gacama i jos ponecim u glavi a da sluzi za razmisljanje vec odavno nema
nsarski nsarski 19:58 07.08.2013

Re: Ima i gore...

Ne znam kako bih nazvao situaciju u kojoj gospodin uskoči na teren, priđe kapitenu jednog od dva najveća kluba u Srbiji u čijoj Upravi po difoltu sedi gomila visokih funkcionera koječega, uzme mu kapitensku traku, prošeta do ograde, okrene se raskrečen u stavu Š'a je bilo?


Fudbaler Kolumbijskog nacionalnog tima Andres Escobar




(13 Mart 1967 – 2 Juli 1994), nadimak "dzentlmen fudbala", je ubijen u Medellinu, Kolumbija. Veruje se da je ubijen zato sto je dao autogol na Svetskom prvenstvu u fudbalu 1994., u mecu protiv Amerike, sto je, navodno, izazvalo velike gubitke na kladionicama poznatih narko dilera.
Mozda vise nismo ni mi daleko od toga?
tasadebeli tasadebeli 09:21 08.08.2013

Re: Kako šta je?

8c_competizione
evo kako izgleda jedan tipican bananalvan, gradjanin Srbije



umislja da je neko i nesto, velika muskarcina i glava porodice

a u sustini velika PIZDA!

ovih sa big cahones u gacama i jos ponecim u glavi a da sluzi za razmisljanje vec odavno nema


Тако је, у праву си... Само ипак боли то што ти

bananalvan, gradjanin Srbije


живе у улици акација, а ми остали, ситна боранија, све живимо у неким улицама које се зову 41. нова, 23. стара, други део, и сл.
8c_competizione 8c_competizione 09:52 10.08.2013

Re: Kako šta je?

живе у улици акација, а ми остали, ситна боранија, све живимо у неким улицама које се зову 41. нова, 23. стара, други део, и сл.


Taso, hoces li ti u zivotu uvek traziti izgovore zasto ti ili neko kao ovi balvani navijaci ne treba da se usavrsavaju kao ljudska bica? sada ti je razlog to sto ti se ulica zove 41. nova .... WTF?!?!?!?! do juce su bili krivci Amerika i pederi!

zivo me zanima sta tvoj repertoar izgovora i opravdanjaza ovakvo ponasanje sprema za sutra!
freehand freehand 09:58 10.08.2013

Re: Kako šta je?

8c_competizione
живе у улици акација, а ми остали, ситна боранија, све живимо у неким улицама које се зову 41. нова, 23. стара, други део, и сл.


Taso, hoces li ti u zivotu uvek traziti izgovore zasto ti ili neko kao ovi balvani navijaci ne treba da se usavrsavaju kao ljudska bica? sada ti je razlog to sto ti se ulica zove 41. nova .... WTF?!?!?!?! do juce su bili krivci Amerika i pederi!

zivo me zanima sta tvoj repertoar izgovora i opravdanjaza ovakvo ponasanje sprema za sutra!

E, autiću - šaliu se Tasa, sokole. Polako bre.
A inače - bagrem spada u akacije. Tako da i neki od nas žive u ulici akacija.
tasadebeli tasadebeli 22:29 10.08.2013

Re: Kako šta je?

8c_competizione


О каквим изговорима причаш? Оно што сам написао за тебе је изговор?

У "улици акација", драги мој, живе баш ти балвани о којима ти причаш који и немају намеру да се у било чему "усавршавају", како ти кажеш, јер им је лепо и без усавршавања...

Не знам колико ти знаш о навијачима у Србији, али вође навијача наших великих (сиц!) клубова добијају редовна примања од својих "послодаваца" у времену у којем је гомила способног младог света незапослена. Вође навијача добијају станове, возе џипове, живе на на високој нози, неки од њих имају и легитимације разних безбедносних државних структура... Једном речју, они су "елита" овог тужног друштва и у њих клинци гледају као у богове.

А наши највећи клубови, који су им само један од послодаваца, још увек живе и на државним јаслама јер власт у овој земљи није у стању 12 година (подсетићу те, за тих 12 година на власти су били и ДС и ДСС и СПС и СПО, сада, СНС, зачињени разним пупсовима, упсовима, грађанским овим и оним, као и са неизбежним Динкићевим профитабилним организацијама) да донесе закон којим би регулисала ту област... Боље речено, власт и не жели да донесе такав закон јер овако још увек могу да манипулишу по том питању, да користе те "балване" за мобилизацију за разноразне политичке потребе и да их трпе као државу у држави јер имају заједничке интересе.

А ти изговором називаш то што ми смета да такве групације буду "елита" у овој држави... Биће да се нисмо разумели...


freehand

E, autiću - šaliu se Tasa, sokole. Polako bre


Хвала, Фри,... Видиш и сам да човек више не може ништа ни да каже, а да му неко не баца кору од банане под ноге...
alselone alselone 17:39 07.08.2013

Kimi

Je l' to "Kimi" zato sto puno voli Kosovo i Metohiju?
Atomski mrav Atomski mrav 17:40 07.08.2013

Re: Kimi

To je u stvari "krimi".
maksa83 maksa83 17:44 07.08.2013

to

je jedan mandril koji je iskočio pred druge mandrile i qrči se. Fudbal je ovde već duže vreme mandrilski sport sa mandrilskom publikom, d' izvinu iskreni pošteni ljubitelji.

Em što sam neimpresioniran, em što zbog sprege klubovi-navijači ne mogu da ih žalim. To je njihova publika. Ako klubovi imaju problem sa tim da im navijači šikaniraju i ponižavaju igrače, neka se obrate policiji. A ne obraćaju se, nego im organizuju konferencije za medije - tako da - za fudbalere me apsolutno zabole. Nek' vide sa upravom kluba koja titra mošnice istim tim navijačima koji su (ponavljam se) zapravo kriminalci koji se bave reketom i dilovanjem. I sa trubačima dolaze Ministru Policije (još onda kad ga je DS "domestifikovao i pacifikovao" to nije nova tekovina) na partijsku slavu.

Sa druge strane, ne mogu da izbacim iz glave Feđu, dečka kog sam samo jednom davno video kad je bio mali na nekom većem šire-porodičnom okupljanju. Moja braća od tetke su mu bila mnogo bliža i stalno su pričali o njemu. Bio je prilično omiljen klinac u tom delu familije, a kako vidim ko god ga je znao pominje ga lepo.

Njega je ista ovakva stoka "zaposlena" kao obezbeđenje splava pre neku nedelju prebila na smrt ispred Saunda. Tukla su ga dvadesetorica, a privedena četvorica. Brane ih isti jaki advokati koji brane navijače.

Tako da, oko toga bih ja pitao Ove Ovde I Sada.

Šikanirani fudbaler? To je ptica! Ne to je avion! Ne to je flying fuck that I don't give.
niccolo niccolo 18:19 07.08.2013

Re: to

Niko ni ne treba da ih žali, klubove i igrače. Svi su oni saučesnici u stvaranju Radisavljevića. Nereagovanje policije, ni u trenutku Radisavljevićevog ulaska na teren, ni danas, je potpuni skandal. Isto važi i za Vladu. Pitam se gde je sada ona borba za normalnu Srbiju, koju svako malo pominje jedan...



p.s. A posle će Vujošević i Čović da traže pomoć od poreskih obveznika za njihovo loptanje...pa eto im Radisavljević, pa nek im on pomaže.
maksa83 maksa83 18:29 07.08.2013

Re: to

Nereagovanje policije, ni u trenutku Radisavljevićevog ulaska na teren, ni danas, je potpuni skandal.

Mislim, možda je skandal, ali nije nešto šokantan. Da se vratim na Saund - njegovo obezbeDŽenje čine navijači i pripadnici Interventne kojima je to tezga u večernjim i noćnim časovima. Ne bih se šokirao ni da ima i preseka u tim skupovima. Pa neće valjda part time kolega da zaustavi full time kolegu zbog jednog preskakanja ograde... Ako nije taj slučaj, onda je dole običan pandur sve tako oklopljen i naoružan - zaplašen. Prvo, može neko da mu gura baklju u usta i bude zbog toga kažnjen kao da je obio sanduk sa sladoledom i maznuo samo jednog Rumenka + zna da je taj navijač zaštićen i da zbog toga može samo da ima probleme, sve i ako preživi susret.
niccolo niccolo 18:44 07.08.2013

Re: to

Nije šokantan, potpuno se slažem s napisanim. Ipak, mislim da je važno reći da je skandal.
Domazet Domazet 19:03 07.08.2013

Gresis Ma(r)xo, potpuno...

Ma(r)xa
je jedan mandril koji je iskočio pred druge mandrile i qrči se. Fudbal je ovde već duže vreme mandrilski sport sa mandrilskom publikom, d' izvinu iskreni pošteni ljubitelji.

...ko da se, ne daj boze druzis sa Freejem i Budimcem.

To nije jedan mandril koji je iskocio pred druge mandrile. To je poruka Srpske Vladajuce Elite. Vrlo koncizna. U nula minuta i 36 sekundi ti predstavlja svoj celokupni sistem vrednosti.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 19:14 07.08.2013

Re: to

Fudbal u Srbiji treba zabraniti.

maksa83
Ne to je flying fuck that I don't give.


Talking about fucks, whoddafuq is Kimi?
Pretpostavljam neki orangutan sa tribina.

maksa83 maksa83 19:16 07.08.2013

Re: to

Nije šokantan, potpuno se slažem s napisanim. Ipak, mislim da je važno reći da je skandal.

Mene je potakla reč "kataklizma" koja figuriše u tekstu. Ovo apsolutno nije kataklizma. Kataklizma je poplava, zemljotres, kometa koja zvekne zemlju - viša sila koju nisi mogao da predvidiš ni izbegneš.

A ovakve stvari koje ljudima izgledaju kao "kataklizme" su zapravo samo kraj iluzije da se nešto fundamentalno počistilo u sistemu od 2000-te na ovamo. To je samo jedna instancica čvrste sprege establišment-kriminal.

Kao što rekoh, nije mi jasno zašto je sad ovo kataklizma, a ne sva ostala mnogo gora sranja koja ta ista ekipa manje više nekažnjeno pravi non stop.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 19:32 07.08.2013

Re: to

maksa83

A ovakve stvari koje ljudima izgledaju kao "kataklizme" su zapravo samo kraj iluzije da se nešto fundamentalno počistilo u sistemu od 2000-te na ovamo.


Upravo htedoh bas to da kazem.
Snaga navijaca, to jest njihova izuzetost od zakona, je najglasniji dokaz da postoji neka sila u ovoj zemlji koja je iznad vlasti, a to ne znaci nista drugo nego da demokratija u Srbiju jos nije stigla, to jest da je Djindjic svoj zivot polozio uzalud. Kome ovo ne smeta, i o ovome cuti (mislim na politicare) nema prava da narice za njim.
freehand freehand 19:58 07.08.2013

Re: to

je jedan mandril koji je iskočio pred druge mandrile i qrči se. Fudbal je ovde već duže vreme mandrilski sport sa mandrilskom publikom, d' izvinu iskreni pošteni ljubitelji.

Em što sam neimpresioniran, em što zbog sprege klubovi-navijači ne mogu da ih žalim. To je njihova publika. Ako klubovi imaju problem sa tim da im navijači šikaniraju i ponižavaju igrače, neka se obrate policiji. A ne obraćaju se, tako da - za fudbalere me apsolutno zabole. Nek' vide sa upravom kluba koja titra mošnice istim tim navijačima koji su (ponavljam se) zapravo kriminalci koji se bave reketom i dilovanjem. I sa trubačima dolaze Ministru Policije (još onda kad ga je DS "domestifikovao i pacifikovao" to nije nova tekovina) na partijsku slavu.

To što te zabole za fudalere je ružno ali je tvoja stvar. Jer i ti momci rade nekakav posao od koga žive. Da li ga rade bolje ili gore, da li zarađuju manje ili više no što zaslužuju irelevantno je za ovu priču. I to što te zabole za klubove je ok.
Samo što to ovde uopšte nije poenta. Poenta je da jedna voluminozna bitanga, koja tek što je izašla iz zatvora u kome je bila - a posle nahvatavanja naokolo - zbog (polu)dokazanih pretnji Brankici Stanković koja je i danas pod policijskom zaštitom, ladno izađe na teren kako sam već opisao u odgovoru Libkonzu. I kaže - Libo me tuki! A sve to u sred borbe protvi kriminala i korupcije, stvaranja modernog i normalnog društva i opšteg galopa u Evropu.
I posle vesti da se pre neki dan Aleskandar Vučić sreo sa Partizanovim navijačima, a bez uprava i bez izjava.
Šikaniranje fudbalera? Ko priča o šikaniranju fudbalera?
Vučić? Ne ovoga puta nije reč ni o Vučiću.
Ovde je reč o direktnom i svečanom nabijanju na patku države i to onako do koske.
Ovde je reč o bitangama koje hajdučki presreću, zaustavljaju i demoliraju automobile na javnom putu (o čemu sam takođe imao blog), ovde je reč o onom kamermanu koga idiot šutira i lomi mu nogu na ulici, o pomenutoj Brankici Stankovič, o Brisu Tatonu. O nesrečniku koga na železničkoj stanici "Dunav" ovakve bitange ubiju namrtvo zato što se usudio da brani Cigane i Kineze. Ovde je reč o pravdi za Uroša. Ovde je reč o ustavnim slobodama građana koje ovakvi bilmezi ukidaju - što je suštinsko pitanje parade i jedino koje mene direktno pogađa i realno interesuje.
I onda uz sve to drug Kimi stane pred našeg Predsednika Nikolića, pred celu Vladu, pred Sinod, pred direktora Veljovića, pred Akademiju i kaže -
E ovo je rekonstrukcija! Jepte se, mišovi!
Milan Karagaća Milan Karagaća 20:08 07.08.2013

Re: to

Re: to

maksa83

A ovakve stvari koje ljudima izgledaju kao "kataklizme" su zapravo samo kraj iluzije da se nešto fundamentalno počistilo u sistemu od 2000-te na ovamo.



Upravo htedoh bas to da kazem.
Snaga navijaca, to jest njihova izuzetost od zakona, je najglasniji dokaz da postoji neka sila u ovoj zemlji koja je iznad vlasti, a to ne znaci nista drugo nego da demokratija u Srbiju jos nije stigla, to jest da je Djindjic svoj zivot polozio uzalud. Kome ovo ne smeta, i o ovome cuti (mislim na politicare) nema prava da narice za njim.

i to je jedan od niza dokaza da je ovaj čiko u pravu

alselone alselone 20:15 07.08.2013

Re: to

Milan Karagaća



Covece, ja cu da glasam za komuniste na sledecim izborima, samo kao nagradu za tvoju upornost.
Kako sad stranka zove?
dr.wagner dr.wagner 20:39 07.08.2013

Re: to

alselone

Covece, ja cu da glasam za komuniste na sledecim izborima, samo kao nagradu za tvoju upornost ...


-Evo ga !!!

-Dalo je rezultata ... prvi je preobraćen ...


W
maksa83 maksa83 21:15 07.08.2013

Re: to

E ovo je rekonstrukcija! Jepte se, mišovi!

Mmmda, baš je tako bilo.

Pomozi mi, kad su palili Bajrakli džamiju, tukli učesnike Prajda, palili ambasade, gurali baklju u usta onom sirotom panduru, koja je tad tačno Rekonstrukcija bila u toku?
alselone alselone 21:16 07.08.2013

Re: to

koja je tad tačno Rekonstrukcija bila u toku?


Rekonstrukcija drzavnih para i firmi iz "nase" u "njihovo". Priznaces, jedini posao koji su uradili fantasticno.
freehand freehand 21:17 07.08.2013

Re: to

maksa83
E ovo je rekonstrukcija! Jepte se, mišovi!

Mmmda, baš je tako bilo.

Pomozi mi, kad su palili Bajrakli džamiju, tukli učesnike Prajda, palili ambasade, gurali baklju u usta onom sirotom panduru, koja je tad tačno Rekonstrukcija bila u toku?

O čemu pričaš?
alselone alselone 21:18 07.08.2013

Re: to

-Dalo je rezultata ... prvi je preobraćen ...


Ako ne mozes da ih pobedis, pridruzi im se.

Wagner casti jagnjetinu u Zelen boru u ZG, da proslavimo.
Dr M Dr M 21:18 07.08.2013

Re: to

kad su palili Bajrakli džamiju, tukli učesnike Prajda, palili ambasade, gurali baklju u usta onom sirotom panduru, koja je tad tačno Rekonstrukcija bila u toku?


Rekonstrukcija devedesetih, , čini mi se..
dr.wagner dr.wagner 21:29 07.08.2013

Re: to

alselone
-Dalo je rezultata ... prvi je preobraćen ...


Ako ne mozes da ih pobedis, pridruzi im se.

Wagner casti jagnjetinu u Zelen boru u ZG, da proslavimo.



-Ne znam gdje je Zelen bor ... ali naći ćemo ...

-Kad zvijezda ponovo zasja na šapki ... neće nitko više skočiti na travnjak

W
freehand freehand 21:32 07.08.2013

Re: to

dr.wagner
alselone
-Dalo je rezultata ... prvi je preobraćen ...


Ako ne mozes da ih pobedis, pridruzi im se.

Wagner casti jagnjetinu u Zelen boru u ZG, da proslavimo.



-Ne znam gdje je Zelen bor ... ali naći ćemo ...

-Kad zvijezda ponovo zasja na šapki ... neće nitko više skočiti na travnjak

W




Edit: zaboravih u kojoj smo godini i da ima, verovatno i onih koji ne znaju:
Zvone Boban na utakmici Dinamo - Zvezda, u prvoj ratnoj operaciji na prostoru bivše SFRJ, nasrće na šapku.

KLIK
dr.wagner dr.wagner 21:42 07.08.2013

Re: to

Pozdrav F

freehand



-Eto ...čim se prvi klošar izvukao , odmah se sve srušilo


W
alselone alselone 21:43 07.08.2013

Re: to

-Ne znam gdje je Zelen bor ... ali naći ćemo ...


Nema da brines, ti samo spremi kes, ja vodim.

Karagacu u celo stola, Titovu sliku iza. I tu mi vas dvojica iskusnih pricate kako sta isli 10km uzbrdo po snegu u skolu pa kuci ponovo 10km uzbrdo, ali nije bilo tesko jer se zemlja obnavljala.
dr.wagner dr.wagner 22:30 07.08.2013

Re: to

alselone

Nema da brines, ti samo spremi kes, ja vodim.
Karagacu u celo stola, Titovu sliku iza ....


-Dogovoreno !

-Vi samo ponovite riječi od "Hej Slaveni", da djeluje na početku svečanije

... pojedemo , popijemo ... podjelimo ministarstva u vladi ... pa svatko sebi


W
maksa83 maksa83 22:34 07.08.2013

Re: to

... pojedemo , popijemo ... podjelimo ministarstva u vladi ... pa svatko sebi

Strikane, za tebe čuvamo mesto predsednika sportskog kluba Partizan, pošto je prošli put (1954.) to mesto zauzimao izvesni Tuđman Franjo, možda si čuo za njega. Te dobre običaje i tradicionalne zaloge brasvajedinsva ne treba prekidati.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:56 07.08.2013

Re: to

alselone
Milan Karagaća



Covece, ja cu da glasam za komuniste na sledecim izborima, samo kao nagradu za tvoju upornost.
Kako sad stranka zove?

Čoveče stalno me pogrešno razumeš. Ma neka se stranka zove kako god hoće, neka bude koalicija kojih god hoće ali neka već jednom naprave pristojnu Srbiju kao što Vučić reče ,navodeći upravo uređenje pristojne Srbije kao petu pobedu iliti peti strateški cilj njegove vlade.
kod nas odavno sport nije sport, obrazovanje nije obrazovanje, privreda nije privreda jer nema proizvodnje, nasilništvo i kriminal su nešto što se podrazumeva,i....... nastavi sam.
Neka bude uređena država i uređeno društvo pa makar se zvala i carevina,kraljevina, vojvodstvo,, sve to narod manje interesuje od toga kako živi i koliko je slobodan i bezbedan.
E, a onda je bilo i slobodno i bezbedno, u ono vreme, u onim uslovima i istorijskim okolnostima, onda je i u drugim državama na zapadu bilo manje nasilja. Niko normalan ne misli da se može ili treba vratiti ono vreme i onaj sistem, ali misle ljudi, oćekuju i traže od aktuuelnih stranaka za koje su glasali da konačno Srbija počinje da postaje pristojna i uređena država.
Inače, ne mislim da tom događaju treba pridavati toliki značaj niti ulazim u kakvim su odnosima klubovi, igrači i navijači, ko kome daje i skida traku, to je njihova stvar.Čak ne znam da li je taj što je skinuo traku možda član UO sa takvim ovlašćenjima.
freehand freehand 00:05 08.08.2013

Re: to

.Čak ne znam da li je taj što je skinuo traku možda član UO sa takvim ovlašćenjima.

Jeste siguurno. Vidi se po tome što sa južne tribine preskačući ogradu ulazi na teren. I to sve po specijalnim ovlašćenjima.

cult cult 00:56 08.08.2013

Re: to

maksa83


pročitah malopre ovaj tekst
Fedorov brat: kako su nabildovane ubice postale simbol Srbije. (<- link)

Potreslo me, a onda videh i tvoju priču.
I, jebote, ovo je Srbija posle dugih 13 godina promena.
Moje beznadje glede ove zemlje i društva je upravo postalo beskonačno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana