Društvo| Ekonomija| Moj grad

Birajući bogove, mi biramo sudbinu!

expolicajac RSS / 11.08.2013. u 13:46

Ovu rečenicu je izrekao rimski pesnik Vergilije.

lazar-krstic-1376168913-350901.jpg 

Malo je vremena prošlo od objavljivanja informacije u elektronskim medijima o tvom eventulanom postavljenju na mesto ministra u Vladi R.Srbije, pa se ne usuđujem da olako poverujem u sve što je trenutno napisano.

Kao neko ko je završio gimnaziju "Bora Stanković" u Nišu,čini me ponosnim činjenica da se tradicija ove uspešne školske ustanove nastavlja.  Ako postaneš ministar, zamolio bih te samo da nikada i ponavljam nikada, ne budeš Đelić ili Dinkić.

Srećno predstavniče nove generacije.

 

 



Komentari (219)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 15:41 13.08.2013

Re:

antioksidant
zar ne vidiš da trošimo kao pijani mornar a nemamo od čega?

pa da ukinemo penzije?
tu je najveci izdatak
ogroman novac bi smo ustedeli

c.c.c...a da reformišemo penzioni sistem?

Pa kad sredimo taj deo, hajde malo da vidimo koliko je službenika zaposleno sa svakom promenom vlasti, po opštinama, po raznim državnim agencijama, službama koje ničemu ne služe, šta oni stvarno rade i da li su nam svi potrebni?

Prevideo si reči "nepotrebni (prekobrojni) službenici" u mom komentaru, ne svi?

Šta će nama više od 50 poslanika u Skupštini, mala smo zemlja, nama bi i jedan gradonačelnik bio dovoljan a ne vojska lezilebovića koji čak i ne dolaze redovno na posao, ali redovno uzimaju plate, putne troškove i sve privilegije kojih mogu da se sete?
Pa ih uzimaju i kada više ne rade taj posao, tako su sebi udesili?
Šta nam radi komunalna policija, koliko njih ima na jaslama i čemu služe u ovoj zemlji??
Šta radi SIZ za zapošljavanje, koga su oni zaposlili ikada, od koga dobijaju platu?

Koliko ih u javnim preduzaćima samo uzima platu, nemaju više gde da ih naguraju, svaka stranka udomila po nekog?

Pa da pređemo na zdravstvo, školstvo, vojsku, policiju....misliš da tamo nema prekobrojnih koje je neko doveo da uzimaju platu?

itakodalje i takobliže...kako mi ide, a?

niccolo niccolo 15:52 13.08.2013

Re: Manite se nevažnih stvari...

iqiqiq
Krugolina Borup
ahahaha hoćeš da mu napraviš horoskop, jel sam u pravu?


Busted!

Možemo da odemo do aerodroma da ga priupitamo , evo stiže http://www.blic.rs/Vesti/Politika/398814/Lazar-Krstic-stigao-u-Srbiju

Strašno, ko rialiti, evo ga stigao je, otišao kod ovoga, otišao kod onoga...pojeo ovo, pojeo ono, podrignuo posle jela...
petronijevic001 petronijevic001 15:56 13.08.2013

Re:

ovomoze

Zato jer ne ume.
Državna preduzeća?

Država treba da se izmakne od svih poslova koji treba da donose profit. Znači samo neprofitne delatnosti. A i sve one neprofitabilne poslove koje obavlja a mogli bi da budu profitabilni treba da oslobodi da radi ko hoće. Ko hoće da taksira neka taksira, ko hoće da podučava nek podučava za pare, ko hoće da leči za pare neka zarađuje - ako ima ko hoće da plati. Državna televizija? Kome to treba? Državni kombinati u XX veku - samo Đilas i Kim Jong-un. Za državnu stanogradnju da ne pričam.
Što manje nadležnosti državi to veća transparentnost i kontrola.
Svako neka raspolaže sa svojim parama, dosta više da nam prodaju ciglu!

U Srbiji je trenutno vrlo neprofitabilno otvarati radna mesta i razvijati industriju, uprkos nastojanjima države da omogući bolji ambijent za te aktivnosti.S obzirom da to nije profitabilno ni za domaće i strane privatne investitore, tu jedino ostaje država.

westvleteren westvleteren 16:04 13.08.2013

Re:

Ali se bojim da oni koji o tome odlučuju uglavnom grabe sebi i ne bi im se ovako nešto dopalo.


Stavise J. Krkobabic je vec izjavio da se NE zalaze za raspodelu novca u penzionom fondu vec iskljucivo za proporcionalno povecanje - znaci ko vec ima najvise, najvise ce i da dobije

Povišice na osnovu troškova života treba da su za sve korisnike iste, jer su i troškovi isti, a ne svakome procentualno na njegov iznos penzije.


Ovo je odlicna ideja.
iqiqiq iqiqiq 16:10 13.08.2013

Re: Manite se nevažnih stvari...

Strašno, ko rialiti, evo ga stigao je, otišao kod ovoga, otišao kod onoga...pojeo ovo, pojeo ono, podrignuo posle jela...

i to tako su sve novine prenele...
antioksidant antioksidant 16:32 13.08.2013

Re:

Prevideo si reči "nepotrebni (prekobrojni) službenici" u mom komentaru, ne svi?

ne, nisam ni komentarisao broj sluzbenika
samo moguce ustede na penzijama
c.c.c...a da reformišemo penzioni sistem?

sta to tacno znaci?
itakodalje i takobliže...kako mi ide, a?

bez brojeva lepo
ali to je politika iz doba predizborne kampanje
sve sto si rekla svi su vec izgovorili
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:59 13.08.2013

Re:

Čitajući ove tekstove može se zaključiti da u Srbiji ima jedno 500 000 činovnika, i da samo treba da otpustimo 1/5- 100 000 i eto ogromne uštede i priliva novih sredstava


A pošto se ne može ostvariti ogromna ušteda, pošto to ne može preporoditi Srbiju, neka ih neka ništa ne rade i neka primaju platu od naših para. Eto, mi ćemo da ih plaćamo a oni će da troše, pa će tako, trošenjem naših para, potsticati proizvodnju.

Važi, a kad ću ja doći na red da podstičem proizvodnju trošenejm tuđih para?

Ova logika, ne može se uštedeti mnogo para pa ih zato ne treba dirati, je identična Veljinoj logici da je ok kraduckati jer to i nije neka velika šteta.



.POsredni načini nisu dali neki efekat, čak i kada se investitorima davalo 10 000 evra po radnom mestu.


Od toga niko normalan nije ni očekivao efekat. Država svojih para nema, ona ih mora uzeti ili od građana ili od privrede. Dakle u ovom slučaju, neko ko od drugoga uzima pare daje ih nekom trećem i to onome od koga takođe treba da ih uzme.
To nikako ne može da ima efekta.
Država, pošto je njena uloga da uzima pare od privrede a ne joj ih daje, sve što može da učini je da kaže privredi manje će mo vam uzimati. To jedino može da ima efekta.

Ne vidim razlog zašto država ne bi otvorila neki industrijski kapacitet


Probano je s tim pa propalo. 50 godina je ova država otvarala industrijske kapacitete i svi do jednog su propali.
Možda nekada to bude moguće, ali da bi to bilo moguće verovatno je potrebna neka super ureĐena država gde je mehanizam kontrolE javnosti nad vlastima toliko razvijen da su zlouoptrebe skoro isključene.
To Srbija svakako nije i očekivati da u ovoj fazi to spasi ekonomiju Srbije je nerealno i na naznaku nečeg takvog bi trebalo što žustrije reagovati.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:10 13.08.2013

Re:

sta to tacno znaci?


Pa AO to znači reči da je zid beo.
To znači reči da nema tih stečenih prava koji će nekoga primorati da radi za nekog drugog, a sadašnji zaposleni rade, tj od njih se uzima, da bi se penzionerima isplaćivale penzije.
Ako penzini fond ne funkcioniše, ako ne postoji, ako se penzije isplaćuju iz tekućeg priliva u državni budet, redefinisati penzioni sistem znači samo tu činjenicu konstatovati i u skladu sa njom uspostaviti penzioni sistem.

Koliko para toliko muzike, toliko stečenih prava, toliko penzija.
mariopan mariopan 20:34 13.08.2013

Re:

antioksidant
ne, nisam ni komentarisao broj sluzbenika
samo moguce ustede na penzijama

Ja jesam, i prekobrojne službenike, jer mislim da nam penzioneri nisu jedini problem? Jesu veliki problem ali nisu oni za to krivi, i neće se naši problemi rešiti ako samo penzije rešavamo a sve drugo da ostane kako jeste..
Čak i da uštedimo na penizjama, verujem da bi i te ušteđene pare nestale u vidu magle za neke "grandiozne projekte" koje smišljaju "genijalni eksperti" neke stranke?

Dok se ne počisti kukolj od korupcije, ( tu možemo mnogo da uštedimo), dok se ne urede svi drugi segmenti života u jednoj državi, neće nam pomoći ni uređenje samo jednog, zato što je povezan sa drugim (industrija, privreda, poljoprivreda) koje su na izdisaju i ne mogu da hrane i alavu korupciju, i socijalu, i nezaposlene, penzionere, i svoje porodice...tako to ne ide.
bez brojeva lepo
ali to je politika iz doba predizborne kampanje
sve sto si rekla svi su vec izgovorili

Da, politika, izgovorili ali ne i uradili, obećanje ludom radovanje, u tome je jedini problem.
Pa ja zato i kukam.
mariopan mariopan 20:41 13.08.2013

Re:

westvleteren
Stavise J. Krkobabic je vec izjavio da se NE zalaze za raspodelu novca u penzionom fondu vec iskljucivo za proporcionalno povecanje - znaci ko vec ima najvise, najvise ce i da dobije

Znači da se g Krkobabić uglavnom bori da se njegova lična primanja ne smanje već da se još povećaju, za sve druge ga baš briga.
antioksidant antioksidant 20:55 13.08.2013

Re:

Koliko para toliko muzike

dakle stecaj pa likvidacija penzionog fonda
ok
mariopan mariopan 20:57 13.08.2013

Re:

hoochie coochie man
Koliko para toliko muzike, toliko stečenih prava, toliko penzija.

Ja se ne slažem sa ovim.
Kako je neko stekao ta svoja prava?
Ako je neko radio u preduzeću kome je država pokrivala gubitke, koje je delilo visoke plate i razbacivalo se privilegijama za svoje zaposlene, dok su drugi punili taj budžet i propadali a zaposlenima delili minimalac, jer bolje nisu mogli, naravno da sada oni imaju i mnogo veće penzije koje, po meni, nisu zaslužili?
primer
Bravar u NISu zarađivao je više od profesora gimnazije, ili inženjera u tekstilnoj industriji, i sada ima veću penziju od istog profesora, dok je bravar u recimo građevinskom preduzeću dobijao minimalac, i punio budžet iz koga su ovima pokrivali gubitke?

Ali da vidimo samo ona dva bravara, da ne poredimo babe i žabe, oni su radili isti posao u dve različite firme, imaju istu školsku spremu, i jedan sada ima tri puta veću penizju od drugog?

Eto samo na tom primeru se vidi da nisu svi stekli svoja prava na podjednako pravedan način, a koliko je takvih primera još?
antioksidant antioksidant 21:06 13.08.2013

Re:

i neće se naši problemi rešiti ako samo penzije rešavamo a sve drugo da ostane kako jeste..

prvo, probaj da nazres ironiju u mom predlogu da se ukinu penzije (ima komentatora koji su ozbiljnije zalegli za tu ideju)
i drugo - pokusavam da nadjem - gde sam to tacno napisao da sve drugo ostane kako jeste?
mariopan mariopan 21:37 13.08.2013

Re:

antioksidant
i neće se naši problemi rešiti ako samo penzije rešavamo a sve drugo da ostane kako jeste..

prvo, probaj da nazres ironiju u mom predlogu da se ukinu penzije (ima komentatora koji su ozbiljnije zalegli za tu ideju)
i drugo - pokusavam da nadjem - gde sam to tacno napisao da sve drugo ostane kako jeste?

Pa nacrtaj mi tu ironiju drugi put.
Nisi rekao, ali iznenadio bi se da neki baš tako razmišljaju. Ja sve ono drugo smatram važnijim pa sam zato to i napisala.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:18 13.08.2013

Re:

dakle stecaj pa likvidacija penzionog fonda


Ako se ovako bude nastavilo, ako postoje penzije koje su tolike da za jednog penzionera mora da radi nekoliko radnika, u situaciji gde je broj penzionera i broj zaposlenih izjednačen, onda je taj scenario neminovan.
Da bi se on izbegao nešto teba da se uradi, ili da se poveća broj zaposlenih ili da se smanje davanja iz budžeta za penzije.
Šta ti predlažeš?
Verujem da ti je milije rešenje povećavanje broja zaposlenih i podizanja njihovih zarada. I meni je, ali kako to izvesti?
Smanjiti davanje za PIO fond je moguće.

Eto samo na tom primeru se vidi da nisu svi stekli svoja prava na podjednako pravedan način, a koliko je takvih primera još


Ovo je u redu, i to je samo jedan od mogućih načina preregulisanja trenutnog sistema.
Ako se budu poštovala "stečena prava" na nerealno visoke penzije, nećemo skoro na zelenu granu.
mariopan mariopan 08:35 14.08.2013

Re:

Eto samo na tom primeru se vidi da nisu svi stekli svoja prava na podjednako pravedan način, a koliko je takvih primera još


Ovo je u redu, i to je samo jedan od mogućih načina preregulisanja trenutnog sistema.
Ako se budu poštovala "stečena prava" na nerealno visoke penzije, nećemo skoro na zelenu granu.

Tačno tako, mislim da je to jedan (deo) od načina da se uradi reforma penzionog sistema uravnoteži i raspodela bude malo pravednija, a verovatno bi se moglo i uštedeti, da se na to mora obratiti pažnja?

Naravno da ovako ne može, mi smo došli do kraja, do propasti, sa ovom glupošću sa stečenim pravima koje niko ne sme da dira, pa kako onda da se penzioni sistem reformiše?

U ta prava moraće da se dirne, ne samo dirne nego i da se pretumba.
iqiqiq iqiqiq 12:16 14.08.2013

Re:

iqiqiq iqiqiq 13:14 14.08.2013

Umesto bogova ljudi velikog formata

mariopan mariopan 10:25 15.08.2013

EX

Qume, moram da te pitam
Bog je stvorio svet za sedam dana (tako kažu) evo ovaj tvoj stigao pre tri dana i još ništa?
Kad će?
Čekamo !
Ajd preko veze vidi jel to može malo brže?

edit
Evo, čujem da je tvoj Nišlija počeo da radi.

Ako mogu da zamolim preko veze prvo čudo?

Da učini da ga oni naši iz Vlade poslušaju i rade šta im on savetuje?

Nita više, hvala.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana