Društvo| Politika| Sport

Otvoreno pismo Aleksandru Vučiću

freehand RSS / 12.08.2013. u 16:12

Poštovani gospodine Vučiću,
Mi ovde potpisani* građani, bez obzira na razlike koje medju nama postoje, jednoglasni smo u osudi ne toliko onoga što se desilo na stadionu Partizana koliko onoga sto je izostalo posle ovog incidenta, a to je nedvosmislena i jasna reakcija vlasti i njenih institucija.

Verujemo da ste imali prilike da se iz medija informišete da je nakon završetka utakmice kvalifikacija za Ligu Šampiona između Partizana i Ludogoreca jedno lice prisutno na tribinama tokom meča ušlo na teren i zahtevalo od kapitena Partizana da mu preda kapitensku traku.
Takođe verujemo da su Vam poznate i odredbe Zakona o sprečavanju nasilja i nedoličnog ponašanja na sportskim priredbama koji takvo ponašanje karakteriše kao "nasilje i nedolično ponašanje na sportskim priredbama".

Ovo nije prvi incident koji su priredili pripadnici raznih tzv. "navijačkih grupa". Među najpoznatije incidente svakako spadaju divljanje "navijača" na utakmici između Italije i Srbije u Đenovi koja nije ni odigrana do kraja zbog tog divljanja, i divljanje "navijača" Partizana i pretnji upućenih novinarki Brankici Stanković zbog serijala emisije Insajder koji se bavio "navijačkim grupama".

Zanimljivo je primetiti da je gospodin Radisavljević, koji je dobio kaznu zatvora zbog pretnji Brankici, vinovnik i ovog incidenta na meču Partizan-Ludogorec.

Osim ovih slučajeva vezanih za same sportske objekte sigurno znate i da je nedavno obezbeđenje jednog beogradskog splava, koje takođe čine pripadnici "navijačkih grupa", na smrt pretuklo Fedora Frimermana.

Znajući da ste nedavno kao peti cilj svoje stranke i Vlade čiji ste prvi potpredsednik zadužen za bezbednost pod čime se, verujemo, podrazumeva ne samo bezbednost Srbije kao države, već i bezbednost svakog građanina te iste države, naveli pristojnu Srbiju, želimo da Vam skrenemo pažnju na to da na ulazak gospodina Radisavljevića niko nije reagovao. Nisu to učinili ni redari ni pripadnici Žandarmerije na samom terenu, a nisu to učinili ni policija ni nadležni tužilac nakon što se snimak tog incidenta pojavio na internetu. Nije to učinio ni sam klub, već je naprotiv praktično podržao gospodina Radisavljevića u kršenju zakona. I to isti onaj klub čija Vas je košarkaška sekcija pre neki dan prozivala tražeći da im država pomogne.

Želimo da Vam ukažemo da smatramo da se nereagovanjem na ovakve slučajeve ne doprinosi stvaranju pristojne Srbije kojoj kažete da težite. Najbolji pokazatelj predstavlja postupak golmana Crvene Zvezde Bajkovića koji je napao pripadnike Žandarmerije koji su za vreme utakmice između Javora i Crvene Zvezde reagovali na ulazak navijača na teren. Stoga od Vas očekujemo da makar Vi reagujete prvo barem saopštenjem u kome ćete jasno osuditi ponašanje i gospodina Radisavljevića i svih ostalih aktera incidenta, uključujući tu i policiju, tužilaštvo i FK Partizan, zatim da u skladu sa Vašim zakonskim nadležnostima proverite kod nadležnih organa šta su preuzeli ovim povodom. Isto važi i za ponašenje gospodina Bajkovića. Jedino se pravilnim i pravovremenim reagovanjem na ovaj i ovakve slučajeve može jednog dana Srbija učiniti pristojnom

Ukoliko odista smatrate da niko od države ne moze biti jači ni da niko niti može niti sme biti izvan ili iznad zakona, bilo da se radi o političarima, tajkunima ili tzv navijačima, onda od vas očekujemo da se u skladu sa ovakvim stavom i ponašate kako na rečima tako i na delima koje takve reči u stopu prate.

*Potpisom će se smatrati svaki komentar podrške na blogu, svaka podela ovog teksta na FB, twitteru i ostalim drustvenim mrežama.

 

Edit:

http://www.peticije24.com/otvoreno_pismo_aleksandru_vucicu 

(kopi/pejst u brauzer)

Tagovi



Komentari (267)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 22:48 12.08.2013

Potpis

Komentar je potpis, right?

Ako ovo zaista postane peticija i 'ode dalje' (no biggy ako ostane 'interno') - predlazem da josh jednom prodjesh kroz njega i izmenish neke rechenice poput "... Osim ovih slučajeva vezanih za same sportske objekte ..." i slichne sitnice u sintaksi a i pravopisno.
blogovatelj blogovatelj 23:11 12.08.2013

Re: Potpis

Komentar je potpis, right?


Wrong. Commentar je commentar, potpis je potpis.
Đes' Tzane, puška te ub'la
niko_kao.ja niko_kao.ja 23:47 12.08.2013

+1

+1
hajkula1 hajkula1 03:05 13.08.2013

Ja kao grobarka


Podelila na fejsu
mashha mashha 06:16 13.08.2013

Gde moj muž tu i ja

+ 1

Pozz svima
vishnja92 vishnja92 07:08 13.08.2013

Re: Gde moj muž tu i ja

de si maaaaaashhooooooooo!!!
kile92 kile92 07:01 13.08.2013

Peticija

Potpisujem, naravno,

i nije sitnica kad poznati kriminalac otima kapitensku traku igracu na terenu.

Naravno, ima i krupnijih i sitnijih stvari - predlozite peticiju!

Eto, i meni smeta, jos kako, glasna muzika sa nekih splavova, koja traje do 6-7 ujutro, a cuje se sve do Bloka 2 na Novom Beogradu.

escherichije_colic escherichije_colic 07:29 13.08.2013

apendiks

Vučić je zauzet deljenjem "svetske pravde". Ja sam u tu svrhu sastavio dopunska saopštenja direktnim akterima incidenata:

Poštovani gospodine Kimi i Ico Bogdanov,

Obraćamo se vama, jer vaši skorašnji nestašluci na sportskim priredbama simbolizuju sve ono što običnim građanima (civilima) smeta kod navijača, koji bi se- da nije povremenih nemilih ekscesa- s pravom i ponosom mogli svrstati među najbolje u Evropi. Molimo vas da vaš nesumnjivi autoritet i harizmu ubuduće fokusirate na stvaranje fantastične sportske atmosfere i promovisanje neverovatnih koreografija. Stimulišite rad mladih liričara u svojim redovima pa nas častite novim, sve lepšim i inovativnijim pesmama. Zar je na mestu i prilično da vi, kao provereni dugogodišnji saradnici službi bezbednosti, u tolikoj meri propagirate nebezbednost i nekulturu na našim stadionima? Ubeđeni smo da naši apeli neće otići u vetar i da ćete razumeti ispravnost i plemenitost naših motiva, te da ćemo vas ubuduće samo pominjati po fantastičnim atmosferama na utakmicama LŠ i LE.

Cenjeni gospodine Bajko,

Znamo da ste Vi dežurni pajac srpskog fudbala ali doima se da je čin napada na pripadnike žandarmerije bio trunčicu preteran, bez obzira što ste samo branili miroljubive navijače (koji su zapravo samo pokušali da uklone plastično sedište, koje je malo ranije spontano sa tribine upalo na teren) Smatramo da bi- kako za Vašu karijeru tako i za srpski fudbal- daleko svrsishodnije bilo da se fokusirate na pravilan sportski život, ishranu i rad na treninzima, kako biste donekle uticali na činjenicu da ste toliko očajan golman (iliti rupa na golu) umesto što ovakvim, pomalo populističkim ispadima, pokušavate da se uvučete u šupak navijačima? Dakle manje bureka, piva, splavarenja i druženja sa navijačima, a više lopte, rada, trčanja, koncentracije i sportske pristojnosti. Navijači FKCZ bi Vam bili zahvalni na tome, kad već ne postoji nikakva šansa da Vas neko kupi i na taj način ih reši bede.

Dragi Gospodine Kokeza,

Nije lepo da na taj način, šaljući nepristojne SMSove predsedniku Saveza i uglednom subotičkom privredniku g Karadžiću, kompromitujete upravo onoga koji Vas je postavio tu gde sada sedite (u FKCZ) - gospodina Aleksandra Vučića. Cela situacija dobija na naprijatnosti, ako uzmemo u obzir da ste kućni prijatelj sa gospodom Nikolićem i Vučićem, te da vam je to bila glavna (jedina) preporuka koja Vas je dovela takoreći na čelo FKCZ- iako ste zapravo ugostiteljski radnik, a jedino iskustvo u svetu fudbala Vam je treniranje u podmlatku FK Brodarac i povremeni odlazak sa društvom u balon. Nadamo se da ćete na najbolji način razumeti ovu pre sveka konstruktivnu kritiku i potruditi se da preko noći naučite kako se vodi fudbalski klub, jer čuda se dešavaju, pogotovo ako gospodin Vučić veruje u njih.

Uz veru da ćete na pravilan način razumeti ovo naše obraćanje i želju da sutra svi zajedno sa gospodinom Vučićem zakoračimo u pristojnu budućnost, srdačno Vas pozdravljaju

zabrinuti građani Srbije
bladerunner92 bladerunner92 07:38 13.08.2013

Re: apendiks

svidja mi se
mlinarslavko mlinarslavko 08:43 13.08.2013

+

+
hurmonger hurmonger 12:26 13.08.2013

Pismo Vučiću


Freehand, zašto bi iko normalan davao bilo kakav legitimitet Vučiću, pa makar i ovakvim pismom?

Zar taj nije već dovoljno jasno pokazao ko je i šta je?
freehand freehand 14:01 13.08.2013

Re: Pismo Vučiću

hurmonger

Freehand, zašto bi iko normalan davao bilo kakav legitimitet Vučiću, pa makar i ovakvim pismom?

Zar taj nije već dovoljno jasno pokazao ko je i šta je?

Vučić je pun legitimitet dobio od glasača i neglasača na parlamentarnim izborima. Potpuno legalno.
A to što se to tebi ili meni ne dopada potpuno je drugi par opanaka. I možemo da mu pljunemo pod prozor sa stanovišta legitimiteta.

Napose što ni ovo pismo nije Frihendovo, iako se Frihend sa njim slaže i objavljeno je na Frihendovom blogu.
zilikaka zilikaka 16:07 13.08.2013

Re: Pismo Vučiću

Napose što ni ovo pismo nije Frihendovo, iako se Frihend sa njim slaže i objavljeno je na Frihendovom blogu.



Ako tako kreneš, onda svakako treba:
...iako se Frihend sa njim slažu...

Zna se red!
pruki pruki 14:29 13.08.2013

re

Samo da se pridružim
thebee269 thebee269 16:37 13.08.2013

...

+1
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:22 13.08.2013

Ne znam da li ima uticaja na akciju

ali da obavestim, za svaki slučaj, ako je nekom promaklo.
freehand freehand 19:18 13.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

srdjan.pajic
ali da obavestim, za svaki slučaj, ako je nekom promaklo.

0 jebem ti život...
I šta ćete vi sad da radite?

Da pošaljemo mi vama Kimija sad kao revanš?
dali76 dali76 19:31 13.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

bilo bi dobro da mu se sudi ovde..Siguran sam da ne samo da ne bi video tribinu u zivotu,vec poduze ga nebi bilo van zatvora, pa I uz skracivanja kazni zbog prenatrpanosti zatvora.
Pre neekolio dana jedna je 24 devojka zbog udesa kog jje izazvala (dvoje mrtvih) dobila 38 godina zatvora. Sa tim sto 34 godine nema pravo zalbe.
freehand freehand 19:38 13.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

dali76
bilo bi dobro da mu se sudi ovde..Siguran sam da ne samo da ne bi video tribinu u zivotu,vec poduze ga nebi bilo van zatvora, pa I uz skracivanja kazni zbog prenatrpanosti zatvora.
Pre neekolio dana jedna je 24 devojka zbog udesa kog jje izazvala (dvoje mrtvih) dobila 38 godina zatvora. Sa tim sto 34 godine nema pravo zalbe.

Pokosila ekskurziju podmornicom u niskom letu?!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:41 13.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

dali76
bilo bi dobro da mu se sudi ovde..Siguran sam da ne samo da ne bi video tribinu u zivotu,vec poduze ga nebi bilo van zatvora, pa I uz skracivanja kazni zbog prenatrpanosti zatvora.
Pre neekolio dana jedna je 24 devojka zbog udesa kog jje izazvala (dvoje mrtvih) dobila 38 godina zatvora. Sa tim sto 34 godine nema pravo zalbe.


Neee, gde to pomenu, sad smo ugasili, Dali .

Friki: "...Maning, bla, bla, Gvantanamo, truć, truć,... Snouden, bla, bla, truć, wikiliks, kva, kva, svatovi, pume...".

Ode akcija u qrc, idem ja da se odjavim sa bloga.
dali76 dali76 19:45 13.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

Jok, vozila pijana u suprotnom smeru...udarila automobile u kome su poginuli vozac I suvozac. Ovakve drakonske kazne rezultat su lobiranja, koje moze biti I dobro, organizacija MADD, Mmajke protiv p.ijanih vozaca)..
dali76 dali76 19:58 13.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

Obamina administracija optuzila je vise novinara za spijunazu, nego sve predhodned zajedno.
Nego, hocemo li pitati nasu blogokoleginicu Gordanac dda proturi ovo pismo kome moze?

maksa83 maksa83 20:09 13.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

dali76
Obamina administracija optuzila je vise novinara za spijunazu, nego sve predhodned zajedno.
Nego, hocemo li pitati nasu blogokoleginicu Gordanac dda proturi ovo pismo kome moze?


Da l' si lud, pa ti kojima ona može da ga doturi (pretpostavljam da misliš na kolege poslanike) imaju attention span vinske mušice. Znači, na pola prvog pasusa - glava počinje da kljuca, na kraju prvog samo klone, do trećeg se ne stigne pošto se već uveliko hrče.

Zapravo, kad razmislim, bolje da im ga doturi pa da se uspavaju nego da Nešto Rade.
blogovatelj blogovatelj 20:12 13.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

Jok, vozila pijana u suprotnom smeru...udarila automobile u kome su poginuli vozac I suvozac. Ovakve drakonske kazne rezultat su lobiranja, koje moze biti I dobro, organizacija MADD, Mmajke protiv p.ijanih vozaca)..


Ovde je neki klinac isto uradio, ubio oca i ćerku u vozilu koje im je išlo u susret. Ne znam je li bio pijan ili ne. Mislim da mu još nije izrečena presuda. Samo čisto sumnjam da bi ovde za takvu stvar nekome dali 38 godina robije. A možda i bi, ko će ga znati.
freehand freehand 20:14 13.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

srdjan.pajic


Friki: "...Maning, bla, bla, Gvantanamo, truć, truć,... Snouden, bla, bla, truć, wikiliks, kva, kva, svatovi, pume...".


U potpisu: "Ujedinjeni makartijevski traperi-intelektualci punojepci Arizone protiv špijuna i crvene napasti"

P.S. - nema goreg makartijevca i arizonskog čajanka-patriote od makartijevca iz Borče-Grede, školovanog u Drvnoj...

freehand freehand 20:18 13.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

maksa83
dali76
Obamina administracija optuzila je vise novinara za spijunazu, nego sve predhodned zajedno.
Nego, hocemo li pitati nasu blogokoleginicu Gordanac dda proturi ovo pismo kome moze?


Da l' si lud, pa ti kojima ona može da ga doturi (pretpostavljam da misliš na kolege poslanike) imaju attention span vinske mušice. Znači, na pola prvog pasusa - glava počinje da kljuca, na kraju prvog samo klone, do trećeg se ne stigne pošto se već uveliko hrče.

Zapravo, kad razmislim, bolje da im ga doturi pa da se uspavaju nego da Nešto Rade.

Nadam se da je ona ovo pročitala i prosledila, ako je osetila da je toga vredno. No verovatno bi znatno jači efekat imalo skretanje pažnje informativnoj redakciji b92 na inicijativu i pismo, a zaista ne znam da li neko od njih prati blog.
Evo probaću sa jednim molepstvijem Supermodu, ako ima uticaja.
dali76 dali76 20:42 13.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

Makso, zato sam I stavio uvodnu recenicu koja jeste sustina. Dovoljno je da to procitaju, ili ,kao vecina losih djaka, uvodni deo i kraj teksta .
Sredina bi ih mogla samo zbuniti misleci da smo navijaci Zvezde.
A ono sto bih porucio blokoleginici Gordanac, stajeu dve reci “trim tabe, njoj dobro poznate.
Elem, Nebojsa Krstic je svojevremeno napisao blog “otvoreno pismo” al ne Vucicu vec tebi Freeju I Elsaloneu, pa mi je cudno sto ga sad nema, uzimajuci u obzir temu I pouku njegovog bloga.
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:08 13.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

freehand

Nadam se da je ona ovo pročitala i prosledila, ako je osetila da je toga vredno. No verovatno bi znatno jači efekat imalo skretanje pažnje informativnoj redakciji b92 na inicijativu i pismo, a zaista ne znam da li neko od njih prati blog.



Free, možda zato što >>>nema pečat<<< pa eto ne računaju ozbiljno
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:31 13.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

Elem, Nebojsa Krstic je svojevremeno napisao blog “otvoreno pismo” al ne Vucicu vec tebi Freeju I Elsaloneu, pa mi je cudno sto ga sad nema, uzimajuci u obzir temu I pouku njegovog bloga.

To je zato što je više verujem u pomenuta 3 blogera nego u sve aktivne političare.
alselone alselone 23:25 13.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

Nebojsa Krstic

To je zato što je više verujem u pomenuta 3 blogera nego u sve aktivne političare.

Ah, ti laskavče.
maksa83 maksa83 23:37 13.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

alselone
Nebojsa Krstic

To je zato što je više verujem u pomenuta 3 blogera nego u sve aktivne političare.

Ah, ti laskavce.

Sivid'o? Da si znao te fore kad si bio mlad imao bi ih 'iljade... ustvari ti si iz nacionalno mešovite sredine, znači desetine 'iljada.
alselone alselone 02:00 14.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

Sivid'o? Da si znao te fore kad si bio mlad imao bi ih 'iljade... ustvari ti si iz nacionalno mešovite sredine, znači desetine 'iljada.


Vrag ti je taj Nebojsa, kazem ti moj Makso. Jos kad pusti one brcice kao Bane Krstic, sesir nakrivi i uzme tamburu, gospodje sa bloga (a i sire) oma lepezu uzimaju.
blogovatelj blogovatelj 08:05 14.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

Jos kad pusti one brcice kao Bane Krstic


Kad god ga neko pomene, setim se da ga je tetka mog druga odrala od batina kad joj je krao trešnje kao klinac. Sve zbilo se davno, negde na Klisi.
Po rečima ortaka tetka je imala sto kila, kasnije se ložila na Patrika Svejzija
Mogu da zamislim kako mu je zvečala glava dok mu je cepala šamare.
freehand freehand 08:11 14.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

alselone
Sivid'o? Da si znao te fore kad si bio mlad imao bi ih 'iljade... ustvari ti si iz nacionalno mešovite sredine, znači desetine 'iljada.


Vrag ti je taj Nebojsa, kazem ti moj Makso. Jos kad pusti one brcice kao Bane Krstic, sesir nakrivi i uzme tamburu, gospodje sa bloga (a i sire) oma lepezu uzimaju.


Može sad ono sa kravama.
maksa83 maksa83 08:17 14.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

freehand
alselone
Sivid'o? Da si znao te fore kad si bio mlad imao bi ih 'iljade... ustvari ti si iz nacionalno mešovite sredine, znači desetine 'iljada.


Vrag ti je taj Nebojsa, kazem ti moj Makso. Jos kad pusti one brcice kao Bane Krstic, sesir nakrivi i uzme tamburu, gospodje sa bloga (a i sire) oma lepezu uzimaju.


Može sad ono sa kravama.

Pazi ovog ljubomorka...
freehand freehand 08:23 14.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

maksa83
freehand
alselone
Sivid'o? Da si znao te fore kad si bio mlad imao bi ih 'iljade... ustvari ti si iz nacionalno mešovite sredine, znači desetine 'iljada.


Vrag ti je taj Nebojsa, kazem ti moj Makso. Jos kad pusti one brcice kao Bane Krstic, sesir nakrivi i uzme tamburu, gospodje sa bloga (a i sire) oma lepezu uzimaju.


Može sad ono sa kravama.

Pazi ovog ljubomorka...

Ljubomorka na koga/šta?
Pa za dobru šalu uvek je vreme.
mariopan mariopan 09:07 14.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

Nebojsa Krstic
Elem, Nebojsa Krstic je svojevremeno napisao blog “otvoreno pismo” al ne Vucicu vec tebi Freeju I Elsaloneu, pa mi je cudno sto ga sad nema, uzimajuci u obzir temu I pouku njegovog bloga.

To je zato što je više verujem u pomenuta 3 blogera nego u sve aktivne političare.

Sad to kažeš?
Pa što ih nisi uzeo za savetnike kad je trebalo? Ja bih glasala za vas!
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:18 14.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju


Da l' si lud, pa ti kojima ona može da ga doturi (pretpostavljam da misliš na kolege poslanike) imaju attention span vinske mušice. Znači, na pola prvog pasusa - glava počinje da kljuca, na kraju prvog samo klone, do trećeg se ne stigne pošto se već uveliko hrče.

Zapravo, kad razmislim, bolje da im ga doturi pa da se uspavaju nego da Nešto Rade.




Inace (na temu, da ne kazem - za akciju), plus 1.
.
alselone alselone 14:32 14.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

Može sad ono sa kravama.


Naravno. Oćeš onu kad se divi preduzimljivim mladim ljudima sa sedam krava ili onu kada se krava ošteni?

freehand freehand 23:16 14.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

alselone
Može sad ono sa kravama.


Naravno. Oćeš onu kad se divi preduzimljivim mladim ljudima sa sedam krava ili onu kada se krava ošteni?


Ne, daj ono o dosetkama i Reditu. Taj je najbolji.
alselone alselone 00:44 15.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

Ne, daj ono o dosetkama i Reditu. Taj je najbolji.



Pocastvovan sam sto pratis i cenis moj "rad".

You make a grown man cry.
freehand freehand 09:23 15.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

Pocastvovan sam sto pratis i cenis moj "rad".

Naravno. Oćeš onu kad se divi preduzimljivim mladim ljudima sa sedam krava ili onu kada se krava ošteni?

alselone alselone 14:31 15.08.2013

Re: Ne znam da li ima uticaja na akciju

Mislim, gde na ovakvom mestu da ne stavimo antologiju. Maksa je par puta noc provero u blogobuvari zbog ovoga, viva la revolusion.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:29 13.08.2013

Peticija

Gde treba da potpišem?
freehand freehand 21:31 13.08.2013

Re: Peticija

Nebojsa Krstic
Gde treba da potpišem?

Potpisao si. Još mur.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:36 13.08.2013

Re: Peticija

Potpisao si. Još mur.

Jel treba JMBG?
freehand freehand 21:39 13.08.2013

Re: Peticija

Nebojsa Krstic
Potpisao si. Još mur.

Jel treba JMBG?

Ne treba, imaju.

P.S. - nego ne hvališ se
Politika | utorak 13.08.2013 | 15:57 -> 21:06
Krstić se sastao sa Vučićem

... a mogao si i direktno da preneseš!?
dali76 dali76 21:42 13.08.2013

Re: Peticija

Umesto JMBG mozdda ideja kako da Pismo dodje do Vucica, ili cak da se dobije odgovor?
Iako su "stranci" u modi ovih dana, ja nemam JMBG sto bi automatski moj potpis bacilo niz vetar
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:53 13.08.2013

Re: Peticija

Umesto JMBG mozdda ideja kako da Pismo dodje do Vucica, ili cak da se dobije odgovor?

Preduzeo sam neophodne korake!
dali76 dali76 21:56 13.08.2013

Re: Peticija

Krstic:
To je zato što je više verujem u pomenuta 3 blogera nego u sve aktivnpoliticare…
Pa, O.K. ta tri pomenuta blogera su stavila po strani svoje nesuglasice I pokazali su zelju za nekom vrstom aktivizma .
Koraci su uvek dobro dosli ...

maksa83 maksa83 22:04 13.08.2013

Re: Peticija

Iako su "stranci" u modi ovih dana, ja nemam JMBG sto bi automatski moj potpis bacilo niz vetar

Da zamolimo Strikana da mu doturi? I on je neki stranac...

Oooojjjj, Strikaneeeeee!

(ovo gore je bilo 'nako lički, na to uvek reaguju)

<Ništa>

(Pazi tu je uvek kad treba da podjebava, ali da zapne za našu stvar, ne'a ša'se.)
iqiqiq iqiqiq 10:11 14.08.2013

Re: Peticija

evo može i anonimno na ovaj link
http://www.srbija.gov.rs/vlada/kontakt.php

a može neko oda vas da odštampa i ubaci u sanduče kad prolazi pored Nemanjine

Београд, Немањина 11
тел: 3617-709, 3617-710, 3617-730
факс: 3617-697, 3617-706
press@gov.rs
iqiqiq iqiqiq 10:52 14.08.2013

Re: Peticija

dali76
Pa, O.K. ta tri pomenuta blogera su stavila po strani svoje nesuglasice I pokazali su zelju za nekom vrstom aktivizma .

to je najveći uspeh cele peticije,te činjenica da se Srbin sa Srbinom složi oko nečega i zajedno nešto urade....
loader loader 23:14 13.08.2013

Talog ćutnje

kako na rečima tako i na delima koje takve reči u stopu prate.

Nema reči,
pa nema ni dela.
Ostaju nedela.

aleksandarkarisik aleksandarkarisik 01:02 14.08.2013

Pa...

... potpisao, šerovao, preporučio. Da se ne upuštam dalje, skroz se slažem.
freehand freehand 09:28 14.08.2013

Možda ima veze...

... a možda i nema:



Motocikli : potreban uterivac dugova hitno - ID 7276983 - Kupujem Prodajem
www.kupujemprodajem.com
potreban uterivac dugova nije neka cifra u pitanju al meni znaci 3 meseca me zavlace za pare i nevredi vise ovako morace malo drugacijim putem da se resi neka se jave ozbiljniji ljudi da se dogovorimo...

Pu... ovo je bio tekst oglasa koji je u međuvremenu obrisan.
alselone alselone 02:48 15.08.2013

trol

Proslo je par dana, da je Vucic 'teo da vidi, vid'o bi, moze da se troluje.

'Tedo da pitam - di je onaj Princi? Ako si tu - jes' vid'o da je poc'o Breaking Bad?





srdjan.pajic srdjan.pajic 04:52 15.08.2013

Plan akcije

Ljudi, a šta ćemo da radimo sad kad nas iskuliraju za ovu peticiju-pismo? (ok, možda je to već obradjeno u ovih 250 komentara, mrzi me da čitam).

Alternativa koju je alse onomad predložio, da zapalimo skupštinu i vešamo poslanike, mi se čini malo ekstremna, čak i za moje drugosrbijansko osjetilo. Ali nešto bi trebalo da se uradi, makar i simbolično.

EDIT: (kad Ivana ne servisira važne informacije, moram ja)
alselone alselone 05:47 15.08.2013

Re: Plan akcije

Alternativa koju je alse onomad predložio, da zapalimo skupštinu i vešamo poslanike, mi se čini malo ekstremna,


Eto ti. Milion ljudi to radilo i sad kad ja hocu - ekstremista.

U cemu je razlika izmedju skupstine i proklete skupstine?
Prokleta skupstina da da je pale svi osim tebe.
dali76 dali76 06:57 15.08.2013

Re: Plan akcije

mozda neke photoshop ilustracija famozne slike skidanja trake?
Sa kratkim natpisom;
iqiqiq iqiqiq 07:58 15.08.2013

Re: Plan akcije

Ljudi, a šta ćemo da radimo sad kad nas iskuliraju za ovu peticiju-pismo?

Naravno da niko od nas nije toliko poludeo (iako se virtualno dopisujemo sa nepoznatim ljudima) da veruje da će sada Učić, Ičić. Ačić da zaustave sve poslove, otkažu sve poslovne ručkove i popodnevne dremke i sednu da rešavaju HITNO na naš nalog probleme sa navijačima huliganima i tako to.

Ali svaki ovakav događaj treba propratiti peticijom, pa onda na onoj stranici Odgovor (DALI) pred izbore okačiti sve peticije i napisati kako su rešene. Jbg još koju godinu da izgubimo ali da se pripremamo...da narod osvestimo, da niko nikada više ne zaokruži nijednog političara koji u javnost izađe da nam baroniše, zataškava, lupeta, već da najzad imamo likove koji će da izađu pred narod sa konkretnim rešenjima, pa onda za koji dan da nam kažu dokle su stigli sa primenom rešenja.
niccolo niccolo 07:59 15.08.2013

Re: Plan akcije

Eto ti. Milion ljudi to radilo i sad kad ja hocu - ekstremista.

Nije to, nego ne valja na prazan stomak.
iqiqiq iqiqiq 11:44 15.08.2013

Re: Plan akcije

Ljudi, a šta ćemo da radimo sad kad nas iskuliraju za ovu peticiju-pismo?


"If you think you are too small to make an impact, try sleeping in a room with a mosquito."
Dalai Lama

EDIT čestitam [url=http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=08&dd=17&nav_category=12&nav_id=743603[/url]

a kao nagrada: imaš pravo na rafalne komentare i lajkove
freehand freehand 22:20 17.08.2013

Džaba ga krečismo

Neograd noću:



Sad je iznmnjeno još nekoliko zakona, pa je dozvoljena i upotreba pirotehnike u centru prestonice!?
iqiqiq iqiqiq 12:32 18.08.2013

Re: Džaba ga krečismo

Ne pratimo mi tako brzo sportske vesti:

"Potom je usledio protest ’delija’ koje su se okupili ispred sedišta FSS na Terazijama. Saobraćaj je na Terazijama bio potpuno obustavljen, navijači su uz pratnju policija uz baklje sklandirale protiv Karadžića i čelnika FSS. Nakon određenog vremena navijači su se mirno razišli."

Momci nemaju šta da rade, a puni energije...šteta što nam njive zarastaju u korov i nema drvoseča za šta je potrebna snaga i energija. A treba nam i brojnija profesionalna vojska

Neka počnu od prekršajnih kazna za ovaj događaj sa društveno korisnim radom
"Od ležanja u zatvoru, što je za prekršioca loše, a za državu skupo, bolji bi bio rad u javnom interesu. Ta kazna, međutim, i dalje se nedovoljno često propisuje.
"Radna grupa Ministarstva pravde radi na tzv. Omnibus zakonu, gde će u 224 zakona koji koriste prekršajni sudovi u svom radu, uvesti i kaznu rada u javnom interesu kao glavnu kaznu", najavio je Zoran Pašalić.
Objasnio je da je veća korist od rada u javnom interesu, nego od zatvorske kazne.
Ako iz principa ne želite da platite kaznu od, recimo 1.000, dinara, moraćete u zatvoru da provedete jedan dan."
mariopan mariopan 20:11 18.08.2013

Re: Džaba ga krečismo

iqiqiq
Ako iz principa ne želite da platite kaznu od, recimo 1.000, dinara, moraćete u zatvoru da provedete jedan dan."

Ima mnogo ljudi koji svoje kazne ne mogu da plate, živi ljudi pa greše.
Ne iz principa nego zbog sirotinje. I leže po zatvorima. Od toga niko nema koristi, samo država gubi što mora još i džabe da ih hrani.
Neka nešto rade, bolje njima, bolje i celoj zajednici.
A nekome je i opomena.
Ako ga je sramota što to mora javno da radi pa svi da vide da je bio pijan i vozio, ili se nedolično ponašao - sledeći put će peške da ode kući i korist je višestruka.
iqiqiq iqiqiq 21:31 18.08.2013

Re: Džaba ga krečismo

Free, a da okačiš peticiju/pismo ovde
https://www.uticaj.rs/

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana