Biz

Pokupimo boje koje padaju sa neba...

reanimator RSS / 15.08.2013. u 10:54

Pet razloga zašto Lazara treba dočekati ispred Skupštine :

1. Bio polaznik Petnice. Čim sam čuo, momentalno sam razvio simpatije. Pardon, čim sam čuo, momentalno sam se setio bocvene, pa sam posle razvijao simpatije.

2. Bio primljen u Delta Kapa Ispilon bratstvo. Smatram izlišnim da dalje komentarišem svoju fasciniranost ovim podatkom.

3. Lepo izgleda. Čim sleti, ima mu se nakači Soraja, pa da Mihajlović dane dušom i da vidimo sa čim ćemo pred Hrvate.

4. Prvi je, a verovatno i jedini u istoriji, koji je nasledio Dinkića.

5. Može Šarić da ima koliko god hoće malo slika, Lazar će uvek da ima jednu manje. Nije ni stigao, a već je poslao poruku da niko nije iznad države.

Svi pod balkon!

Lazar-designstyle-friday-m.png



Komentari (215)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stefan.hauzer stefan.hauzer 15:59 15.08.2013

Re: Na Linkedin

npr. činjenica da je 2004. ubijen predsednik Fudbalskog Saveza

samo mala ispravka,Branko Bulatović je bio generalni sekretar FS.


ali ovo stoji:
i zapravo je žas-u u šta se fudbal pretvorio ovde - bukvalno velika opasna pijaca na kojoj kriminalci trguju mesom

opštepoznato je da je Dejan Stojanović Keka,bio menadžer Vladimiru Stojkoviću i da mu je namestio Đenovu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:01 15.08.2013

Re: Na Linkedin

"mudre" (uzgred, gde su bile do sad?) sede glave

uvek pomislim na gospođu sa ljubičastom kravatom.

iqiqiq iqiqiq 16:02 15.08.2013

Re: Na Linkedin

e tu na scenu stupa Krstić - ako nekako uspe da iskontroliše preglomazni SNS i alavi SPS
(sa sad već legendarnim PUPS metuzalemima)

zato mu se izgleda pripisuju nadprirodne moći
mariopan mariopan 16:14 15.08.2013

Re: Na Linkedin

iqiqiq
Ozbiljan problem. Najozbiljniji.

Pa kada bi negde pošteno izlistali kredite (a posebno uslove tih kredita) koji su uzeti za popunjavanje budžetskih rupa, mislim da bi penzioneri odbili dalju podršku Faraonu.

Najzad većina penzionera ima decu i unuke koji ne rade, te svi žive od penzije. Bolje da deca i unuci rade pa da pomažu penzionere.

I nama penzionerima je jasno, odavno, da ovako više ne može.
Kako se do sada radilo, jeli smo budućnost naše dece.
Da nas je neko pitao, a nije, niko od nas ne bi na to pristao.
I zato će dobiti podršku, pre svega penzionera koji imaju najmanje penzije, jer njih niko neće ni dirati, sada su u granicama socijale, a samo njih ima oko milion.
One ostale rasle su zbog sistema povišica koji se praktikovao decenijama unazad i pogodovao samo onima sa viskoim penzijama, što je odavno trn u oku onim siromašnijim penzinerima.
Ako je uopšte potrebna podrška samih penzionera ( ali ja tu nikoga ne bih pitala) neka im se to predstavi na taj način i dobiće podršku samo tako.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:18 15.08.2013

Re: Na Linkedin

Kako se do sada radilo, jeli smo budućnost naše dece.

da, ali da smo normalna država. pošto nismo, ta kinta bi išla već nekome. nijedno dete ne bi bolje jelo da su vama smanjili ili zamrzli penzije. penzioneri u srbiji u svakom slučaju hrane i svoju decu i unuke.
iqiqiq iqiqiq 16:27 15.08.2013

Re: Na Linkedin

Kako se do sada radilo, jeli smo budućnost naše dece

mislim da smo pojeli i za praunuke, ali krajnje je vreme da se zaustavimo...
mariopan mariopan 16:29 15.08.2013

Re: Na Linkedin

BebaOdLonchara
Kako se do sada radilo, jeli smo budućnost naše dece.

da, ali da smo normalna država. pošto nismo, ta kinta bi išla već nekome. nijedno dete ne bi bolje jelo da su vama smanjili ili zamrzli penzije. penzioneri u srbiji u svakom slučaju hrane i svoju decu i unuke.

Znam i to je najstrašnije, što tu kintu ne bi videla privreda recimo, pa da se neka deca zaposle, da ne žive od penzija roditelja, da mogu oni lično da doprinose.
Kad kreteni vode državu, i to decenijama već.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:41 15.08.2013

Re: Na Linkedin

jel sad kreće standardna šorka na blogu, da pratim ili ne...

Dodaj kokice u treći red...
iqiqiq iqiqiq 16:47 15.08.2013

Re: Na Linkedin

Jelica Greganović
jel sad kreće standardna šorka na blogu, da pratim ili ne...

Dodaj kokice u treći red...

disident79 disident79 17:02 15.08.2013

Re: Na Linkedin

... da će sad partneri biti Krstić i Jorgovanka Tabaković, a pošto je predsednik Vlade Ivica Dačić - Lazar Krstić će raditi za njega?


Kakav flashback Mortal kombata..Combo!
NNN NNN 20:34 16.08.2013

Re: Na Linkedin

kapa dole
misliš delta kapa epsilon dole?
antioksidant antioksidant 21:13 16.08.2013

Re: Na Linkedin

NNN
kapa dole
misliš delta kapa epsilon dole?

gledaj ovog opozicionara

inace, zar ni ti nisi na festivalu kerbera?
tyson tyson 08:45 19.08.2013

Re: Na Linkedin

mislim da je otpor stvoren zbog pompeznih najava po novinama...inače momak za sada nije stvarno zaslužio da se iko sprda sa njim.

Kako bre nije, pa nema ni 30 godina i ni maje ni više - ministar finansija, ono kao mrtavozbiljan. Dolazi da spasi Srbiju itajrad.

Kao što reče domaćin već ima dovoljno u CV da zaslužuje respekt,

Haha, šališ se jel' da?

Za respekt od strane vršnjaka i majki ženske dece dospele za udaju, ali za ministra je, da citiram kogaonobešesabloga, grossly underqualified.

ako je umeo da okupi neke studente u neko udruženje.

Koga? Koje udruženje?

tyson tyson 08:48 19.08.2013

Re: Na Linkedin

u svakom slučaju,sve je bolje od dinkića.

и ништа је боље од динкића

Pravićete vas dvojica Dinkića od blata, pajštasamvam reko


iqiqiq iqiqiq 15:03 19.08.2013

Re: Na Linkedin

tyson
mislim da je otpor stvoren zbog pompeznih najava po novinama...inače momak za sada nije stvarno zaslužio da se iko sprda sa njim.

Kako bre nije, pa nema ni 30 godina i ni maje ni više - ministar finansija, ono kao mrtavozbiljan. Dolazi da spasi Srbiju itajrad.

Kao što reče domaćin već ima dovoljno u CV da zaslužuje respekt,

Haha, šališ se jel' da?

Za respekt od strane vršnjaka i majki ženske dece dospele za udaju, ali za ministra je, da citiram kogaonobešesabloga, grossly underqualified.

ako je umeo da okupi neke studente u neko udruženje.

Koga? Koje udruženje?


vidi ja htela da budem pozitivna i optimistična, ali kako ti kažeš, ja ću da slušam, ne fajtam se sa opasnim likovima kao što je tajson
tyson tyson 09:19 20.08.2013

Re: Na Linkedin

vidi ja htela da budem pozitivna i optimistična, ali kako ti kažeš, ja ću da slušam, ne fajtam se sa opasnim likovima kao što je tajson

Ma super su optimizam i pozitivan duh, respect za to, ali kada su utemeljeni na realnosti.

Ovo sa ovim klincem je groteskno tragikomično; kao što rekoh dečku svaka čast ali je za posao za koji je doveden vrišteće nekvalifikovan i neiskusan.

Pri tom način na koji su mediji unisono ispratili ceo slučaj inauguracije manirom glupirity šoua celu stvar čini još više laksativnom.

Pametnom čoveku dovoljno.

Maštati o nekim dostignućima ovog lika na poslu koga se prihvatio je ravno dubokom očaju, mada razumem da mi već duže vreme mlatimo i rukama i nogama u sred okeana a, kao što znamo, davljenik se i za slamku hvata.

Ja lično ću pre izabrati da dostojanstveno postanem hrana ajkulama, nego što bih se spuštao na nivo očajničkog verovanja u bajke.

Dakle, za razliku od tebe u ovom slučaju ja sam pesimista i nadrndan


iqiqiq iqiqiq 18:36 20.08.2013

Re: Na Linkedin

Dakle, za razliku od tebe u ovom slučaju ja sam pesimista i nadrndan

Naravno da ima puno razloga za nepoverenje, ali iz nedavnog slučaja kada sam predvodila tim mladih ljudi zamislila sam se dobrano nad time koliko je pametno što naša deca sede besposlena. Naime klinci su bili tu oko 26, 27 godina, svi sa fakultetima, odličnim znanjem engleskog, imali su i internacionalna iskustva, neki su živeli tamo, neki studirali, veoma obrazovana i pametna deca. Vrcali su od ideja, svašta interesantno sam od njih čula, puni energije, mogu da rade od jutra do sutra, ambiciozni. Samo da uvek imaju nekog da ih podrži i usmeri i da im smanji neka očekivanja, srazmerno realnosti i okruženju, oni su stvarno najbolji izlaz iz bule u kojoj smo. Stvarno mislim da svi ti pametni ljudi mogu da vode naša ministarstva, jer bi se najpre zamislili, zapitali, začudili pred mnoštvom gluposti i nelogičnosti u koju su utonuli stariji. Brzo misle, klikeraši, samo da ih matori ne navuku na pogrešnu stranu

Čula sam da je Estonija tako pokrenula svoju privredu, samo su celu staru garnituru sklonili i u svim nivoima u hijerarhiji postavili mlade stručne ljude od 30, 35 godina.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:52 15.08.2013

mislim

da će opasno morati da se pozabavi stajlingom, izgleda kao prestolonaslednik neke siromašne arpske države, sa lošom kravatom. hoću reći, ne uklapa se u onaj naš fazon - preplanuo u septembru pa pred kamere, preplanuo u februaru...



i sad samo pratimo sa koliko sedih vlasi je došao u vladu srbije, a koliko njih će imati kada je napusti. :)
maksa83 maksa83 15:54 15.08.2013

Re: mislim

i sad samo pratimo sa koliko sedih vlasi je došao u vladu srbije, a koliko njih će imati kada je napusti. :)

maksa83 maksa83 15:55 15.08.2013

Re: mislim

da će opasno morati da se pozabavi stajlingom, izgleda kao prestolonaslednik neke siromašne arpske države, sa lošom kravatom. hoću reći, ne uklapa se u onaj naš fazon - preplanuo u septembru pa pred kamere, preplanuo u februaru...

Meni izgleda kao nerd koji se ne opterećuje stajlingom. Dakle uliva mi poverenje.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:07 15.08.2013

Re: mislim

Meni izgleda kao nerd koji se ne opterećuje stajlingom. Dakle uliva mi poverenje.

ecce-florian ecce-florian 18:41 15.08.2013

Re: mislim

izgleda kao prestolonaslednik neke siromašne arpske države, sa lošom kravatom


što arapske

Šta fali našem Apsurdistanu?


jesen92 jesen92 21:44 16.08.2013

Re: mislim

da će opasno morati da se pozabavi stajlingom, izgleda kao prestolonaslednik neke siromašne arpske države, sa lošom kravatom. hoću reći, ne uklapa se u onaj naš fazon - preplanuo u septembru pa pred kamere, preplanuo u februaru...
...ne brini za to...stilista se lako nadje samo da ne bude onaj koji oblaci Tomu i Dragicu..a i lova nije problem, to znas..
niccolo niccolo 15:58 15.08.2013

Moja prijateljica kaže

da bi mogao da malo sredi obrve...eto, tako da znate glas naroda.
maksa83 maksa83 16:00 15.08.2013

Re: Moja prijateljica kaže

da bi mogao da malo sredi obrve...eto, tako da znate glas naroda.

Ili: "Ko se na obrve Vasilija Krestića sapleo, taj se i Lazara Krstića plaši."
arianna arianna 16:05 15.08.2013

Re: Moja prijateljica kaže

da bi mogao da malo sredi obrve...eto, tako da znate glas naroda.


imali smo sređene i doterane, daj malo neka porade ovi pismeni

pozdravi prijateljicu i prenesi joj da ne mora ništa ovaj ministar da sređuje, sem naravno ekonomiju i finansije

a i to da je figura bitna, ali recimo za - trkačkog konja

edit: vi bi i Obamu u izbeljivač

niccolo niccolo 16:26 15.08.2013

Re: Moja prijateljica kaže

vi bi i Obamu u izbeljivač

Svašta, Obama je abbronzato. I to ne treba menjati.
iqiqiq iqiqiq 16:28 15.08.2013

Re: Moja prijateljica kaže

ako je do izgleda i ako mora da je iz USA onda bih ja Klunija i tu ne bi ništa dirala, ups menjala
niccolo niccolo 16:53 15.08.2013

Re: Moja prijateljica kaže

onda bih ja Klunija i tu ne bi ništa dirala

Nije mi jasan kocept.

iqiqiq iqiqiq 20:17 15.08.2013

Re: Moja prijateljica kaže

niccolo
onda bih ja Klunija i tu ne bi ništa dirala

Nije mi jasan koncept.

pa ono kad kažu "lep ko slika" gde da diraš...nisam ja od onih turista što ostavljaju grafite na istorijsko kulturne vrednosti
freehand freehand 16:36 15.08.2013

I sad

bez šale - kojim je metodom i kada detektovano da je ministar finansija kočio Srbiju i da će je neki drugi - koji god - povući napred?
Ja, recimo, ne mogu da dočekam da vidim ko će biti novi misnistri obrazovanja i kulture. Nekako mi se čini da ćemo po tim rešenjima moći mnogo bolje da vidimo kuda plovi ovaj brod.
iqiqiq iqiqiq 16:43 15.08.2013

Re: I sad

pa lepo i razborito pitanje na koje ti ne znam dati odgovor...

svi su urlali "jedini put je EU" ali sada se ućutaše, pa vrte ovu priču oko rekonstrukcije, imam utisak da nemaju pojma šta više da kažu i da imaju malo više odrešene ruke dovukli bi za sve ministre ovu našu omladinu koja posle nekog vremena van Srbije dobije neke iluzije i onda dolazi kao glineni golubovi da od Sremskog fronta naovamo budu žrtvovani...
disident79 disident79 17:14 15.08.2013

Re: I sad

Ja, recimo, ne mogu da dočekam da vidim ko će biti novi misnistri obrazovanja i kulture.

Čemu ta znatiželja u ovakvom trenutku, kad će Beograd biti na vodi, a Ivica na ledu. O novim ulascima i izbacivanjima iz Vlade velike farme da ne pričamo. Obrazovanje i kultura, pa to je derbi začelja..
freehand freehand 19:46 15.08.2013

Re: I sad

disident79
Ja, recimo, ne mogu da dočekam da vidim ko će biti novi misnistri obrazovanja i kulture.

Čemu ta znatiželja u ovakvom trenutku, kad će Beograd biti na vodi, a Ivica na ledu. O novim ulascima i izbacivanjima iz Vlade velike farme da ne pričamo. Obrazovanje i kultura, pa to je derbi začelja..

Pa ne znam sad. Znam da je Vučić Dinkića ispratio sa žaljenjem i počastima, uz prizanje da je dobro radio a da ga, eto, Dačić siledžijski isteruje.
A znam i da Vučić figuriše kao neko ko mladog gospodina dovodi.
Takođe znam da postoje sidrađi u vlasti koji se zovu Jorgovanka Tabaković i Jovan Krkobabić. digneš jednu kotvu - otplovi Vlada.
Takođe znam da čovek koji izdaleka pada u srpsku politiku kao sa neba, bez korena i uporišta, a pre nego što je počeo bilo šta da radi - izjavi da ima viziju -nešto nije dobro sračunao.
Mislim, svakako - sačuvaj me Bože ministara finansija sa vizijom. I naročitao ako ne ume da računa.
Okreni, obrni - meni se sve te kockice pogrešno slažu.

I da ipak dodam jednu toliku mi neomiljenu ali rečenicu - tom mladom čoveku želim sve najbolje, naravno. I nama sa njim. Samo mi čitav taj scenario liči na evo Pedra igranku da prosto ne mogu da se otmem tom utisku. Na koju, otprilike, imamo isti nivo uticaja, i mi i on.
Sem pod uslovom da je instaliran. No to je već sasvim drugi par opanaka.
iqiqiq iqiqiq 20:16 15.08.2013

Re: I sad

Mislim, svakako - sačuvaj me Bože ministara finansija sa vizijom. I naročitao ako ne ume da računa.
Okreni, obrni - meni se sve te kockice pogrešno slažu.

I da ipak dodam jednu toliku mi neomiljenu ali rečenicu - tom mladom čoveku želim sve najbolje, naravno. I nama sa njim. Samo mi čitav taj scenario liči na evo Pedra igranku da prosto ne mogu da se otmem tom utisku. Na koju, otprilike, imamo isti nivo uticaja, i mi i on.
Sem pod uslovom da je instaliran. No to je već sasvim drugi par opanaka.

pa ono jes nešto tu sumnjivo, evo pošto numem na ovakav tvoj tekst da odgovorim šta misliš o ovom komentaru, uklapa se to u tvoje http://www.danas.rs/danasrs/politika/zna_li_krstic_srbiju.56.html?news_id=266083
mariopan mariopan 21:03 15.08.2013

Re: I sad

I da ipak dodam jednu toliku mi neomiljenu ali rečenicu - tom mladom čoveku želim sve najbolje, naravno. I nama sa njim. Samo mi čitav taj scenario liči na evo Pedra igranku da prosto ne mogu da se otmem tom utisku. Na koju, otprilike, imamo isti nivo uticaja, i mi i on.
Sem pod uslovom da je instaliran. No to je već sasvim drugi par opanaka.

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:52 15.08.2013

60 kilodolara

Ael izbunario možda neko za koliku platu će da radi (cenim da je to javno dostupna informacija) i da li će da se odriče dohotka, za Hilandar, ili OŠ u Lebanu, svejedno?

Pitam onako bezveze, mada sam primetio da se u novinama odricao nekakvih 60K$ u USA, za 6Kevra u Srbiji (interesantna konverzija). Na stranu to nepotrebno srbovanje, ali 60K$ je prilično bedna plata za nekog sa kvalifikacijama kakve on (valjda) ima. Mada su to možda i novinari napakovali da je rekao...
maksa83 maksa83 16:55 15.08.2013

Re: 60 kilodolara

Pitam onako bezveze, mada sam primetio da se u novinama odricao nekakvih 60K$ u USA, za 6Kevra u Srbiji (interesantna konverzija).

Možda ti misliš "godišnje", a on misli "mesečno".

antioksidant antioksidant 16:57 15.08.2013

Re: 60 kilodolara

Na stranu to nepotrebno srbovanje, ali 60K$ je prilično bedna plata za nekog sa kvalifikacijama kakve on (valjda) ima.

prosecna plata njegove pozicije u mekenziju je 200-250 000 $ + bonusi do oko 150 000 $.
a to je (navodno) izjavio pre nekoliko godina
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:08 15.08.2013

Re: 60 kilodolara

maksa83
Pitam onako bezveze, mada sam primetio da se u novinama odricao nekakvih 60K$ u USA, za 6Kevra u Srbiji (interesantna konverzija).

Možda ti misliš "godišnje", a on misli "mesečno".



Da, možda se čovek u letu prešaltovao sa američkog na srpsko računanje plate. Svaka čast.
Ili su ga već zavrnuli.


LINK.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:16 15.08.2013

Re: 60 kilodolara

antioksidant
Na stranu to nepotrebno srbovanje, ali 60K$ je prilično bedna plata za nekog sa kvalifikacijama kakve on (valjda) ima.

prosecna plata njegove pozicije u mekenziju je 200-250 000 $ + bonusi do oko 150 000 $.
a to je (navodno) izjavio pre nekoliko godina


Da, to je realnija cifra. Lazaru svaka čast (a vidim i da se Dinkić već trti da je Laza = On, po pitanju programa, znači nije, dakle ima nade).
mariopan mariopan 17:19 15.08.2013

Re: 60 kilodolara

(a vidim i da se Dinkić već trti da je Laza = On, po pitanju programa).

antioksidant antioksidant 17:20 15.08.2013

Re: 60 kilodolara

(a vidim i da se Dinkić već trti da je Laza = On, po pitanju programa, znači nije, dakle ima nade


najcrnje je sto jeste
ali, kod laze postoji nada da on zeli da ga primeni
maksa83 maksa83 18:24 15.08.2013

Re: 60 kilodolara

antioksidant
Na stranu to nepotrebno srbovanje, ali 60K$ je prilično bedna plata za nekog sa kvalifikacijama kakve on (valjda) ima.

prosecna plata njegove pozicije u mekenziju je 200-250 000 $ + bonusi do oko 150 000 $.
a to je (navodno) izjavio pre nekoliko godina

Pošto ne izgleda kao neko ko bi te pare trošio na šmrkanje koke sa dupeta top manekenke, nije nemoguće da se za 4-5-6 godina toga lepo uštedi, čak i u skupom mestu kao što je Njujork. Onda možeš da kažeš i "radiću 'nako, zato što volim", i izguraš tako 4 godine.

Postoji određen broj ljudi koji bi radio to što radi i da ih niko ne plaća. Samo menadžment za to ne sme nikad da sazna.
antioksidant antioksidant 18:33 15.08.2013

Re: 60 kilodolara

Postoji određen broj ljudi koji bi radio to što radi i da ih niko ne plaća. Samo menadžment za to ne sme nikad da sazna.

pa mi smo ovde menadzment :)
a ako ok radi naplatice kad zavrsi posao
a ako ne radi ok, naplatice jos vise
maksa83 maksa83 18:37 15.08.2013

Re: 60 kilodolara

a ako ok radi naplatice kad zavrsi posao

Hah... zae'bano je to. Npr. skoro sam saznao da je u Turskoj (onoj otomanskoj) ustrojstvo bilo takvo da lokalne sudije i zvaničnici nisu imali nikakvu platu, nego su se izdržavali od "poklona". Bukvalno institucionalizovan mito - tako su stvari zvanično funkcionisale. To smo izgleda nepovratno fasovali uz baklave i urmašice ... i sad ko da ih odvikne od toga?

antioksidant antioksidant 18:48 15.08.2013

Re: 60 kilodolara

... i sad ko da ih odvikne od toga?

:)

mislim da niko i ne pokusava

(skorije sam video oglas lika koji otkupljuje zestoka alkoholna pica ali samo ako imaju akciznu markicu - posle su mi rekli da otkupljuje to od lekara a markice su mu garancije da nisu falsifikati. pa ti menjaj ako mozes)
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:40 15.08.2013

Re: 60 kilodolara

maksa83


Pošto ne izgleda kao neko ko bi te pare trošio na šmrkanje koke sa dupeta top manekenke, nije
nemoguće da se za 4-5-6 godina toga lepo uštedi, čak i u skupom mestu kao što je Njujork. Onda možeš da kažeš i "radiću 'nako, zato što volim", i izguraš tako 4 godine.



To pod uslovom da je te pare zaradjivao od prvog dana, a siguran sam da nije. Čak i da je u pitanju Buda lično, sa svojim bačelor's digrijem iz nazovi matematike (jel Marco čuo za njega?) i politiketike, i nula dana iskustva (osim ako se u iskustvo ne računa da je bio blagajnik u tom nekakvom bratstvu) morao je da prodje put od pomoćnika, do te neke pozicije koju valjda sad ima, sa platom koja, da jebe oca, u tom periodu ne može da poraste za više od 50%. Tako da imam tu neku sitnu rezervisanost, ali dobro, da ne mračim, videćemo ga na delu.
antioksidant antioksidant 19:43 15.08.2013

Re: 60 kilodolara

ali dobro, da ne mračim, videćemo ga na delu.

ne panici
ono sto je sigurno da vise nece imati nikakvih troskova (ako ne preteruje bas)
tako da moze da se posveti poslu i sticanju iskustava i kontakata da bi posle bio jos placeniji konsultant (kad ga kurir bude razvlacio po naslovnicama kao lopova decenije)
libkonz libkonz 19:57 15.08.2013

Re: 60 kilodolara

da bi posle bio jos placeniji konsultant (kad ga kurir bude razvlacio po naslovnicama kao lopova decenije)


a ne može da bude gori od Mlađe, sve i da pokuša.
antioksidant antioksidant 19:59 15.08.2013

Re: 60 kilodolara

a ne može da bude gori od Mlađe, sve i da pokuša.

vakum oblika mladjiog tela na mestu ministra finansija je bolji od njega
maksa83 maksa83 20:03 15.08.2013

Re: 60 kilodolara

To pod uslovom da je te pare zaradjivao od prvog dana, a siguran sam da nije.

Zato i rekoh 4-5-6 godina.
libkonz libkonz 20:05 15.08.2013

Re: 60 kilodolara

Pričao mi drugar iz uprave prihoda, kad je Mlađa postao ministar finansija prvi put. 4 faksa su dnevno dobijali, prvi ujutru rano, poslednji obavezno par minuta pre kraja radnog vremena. I tako, svaki dan po 4. Smejurija im je bilo čitati kako čovek svaki dan tri puta menja mišljenje. I mi tog i takvog trpeli bezmalo 13 godina.
maksa83 maksa83 20:22 15.08.2013

Re: 60 kilodolara

libkonz
Pričao mi drugar iz uprave prihoda, kad je Mlađa postao ministar finansija prvi put. 4 faksa su dnevno dobijali, prvi ujutru rano, poslednji obavezno par minuta pre kraja radnog vremena. I tako, svaki dan po 4. Smejurija im je bilo čitati kako čovek svaki dan tri puta menja mišljenje. I mi tog i takvog trpeli bezmalo 13 godina.

Problem sa Mlađom nije bio što menja mišljenje (meni je to ok, pošto - osim ako nisi izuzetan, ali stvarno izuzetan - tvoja prva ideja najčešće nije tvoja najbolja ideja), nego što se, prema priči ljudi koji su radili sa njim, primi na nešto k'o mlad majmun, posveti tome jednu milisekundu razmišljanja i odmah izbaci saopštenje za javnost, a stvar ode putem Dodoa pošto je nemoguća za izvesti ili nema veze sa životom (svež primer su oni podsticaji IT industrii u obliku ukidanja doprinosa, što je, kako se ispostavilo, protivzakonito i neizvodljivo). Mladža je pališa i veliki samoljubivi majstor samopromocije.
antioksidant antioksidant 20:29 15.08.2013

Re: 60 kilodolara

stvar ode putem Dodoa pošto je nemoguća za izvesti ili nema veze sa životom

to je nejcesci rezultat veceg broja "ideja" u srbiji
a mladja je bio uocljiviji jer je energicniji i kad zagrize drzi kao pit bul (dobije grc u vilici)
iqiqiq iqiqiq 20:32 15.08.2013

Re: 60 kilodolara

libkonz
Pričao mi drugar iz uprave prihoda, kad je Mlađa postao ministar finansija prvi put. 4 faksa su dnevno dobijali, prvi ujutru rano, poslednji obavezno par minuta pre kraja radnog vremena. I tako, svaki dan po 4. Smejurija im je bilo čitati kako čovek svaki dan tri puta menja mišljenje. I mi tog i takvog trpeli bezmalo 13 godina.

U tome je srž problema sa ovim narodom, da mu je neko odmah lepo rekao "ej slušaj, malo je glupo da nas zasipaš svaki dan papirima", pa da ga on mrko pogleda, a onda svi ostali ponove to isto, verujem da bi svako, pa čak i Mlađa smanjio loptu.
Ali ne, kod nas se mali tirani odgajaju pa onda vremenom prerastu u velike tirane, i tu se onda izdvoji još nekoliko Veličanstvenih tirana.

Kako kaže jedna moja drugarica, predsednik opštine sa jedva 1000 žitelja, čim sedne u novu fotelju, svi ga od milošte odmah po nadimku oslove "Predsedniče" i kome to ne bi udarilo u glavu, i tako svaki dan, dok potonji ne poželi da stvarno ne bude samo predsednik opštine, nego Predsednik.
jesen92 jesen92 21:51 16.08.2013

Re: 60 kilodolara

Da, možda se čovek u letu prešaltovao sa američkog na srpsko računanje plate

nelogicno je da je mislio na godisnju platu od 6000 evra...ako bi tako bilo onda je bas patriJota..
kaolavanda kaolavanda 20:13 15.08.2013

Pa, da

mangup bio, mangup ostao

Zakuvao, narod se naivni okupio, a on se lagano u rikverc isunjao, pa sad uz Riblju corbu ()i hektolitre piva, nabacivsi mystic look, nacinje neduznu zensku srednjoskolsku srcad... a ja ga cekam... a ja ga cekam...

OK, sad sam bila u temi, od mene dosta. Vrati se, vrati se, vrati se, pa da trolujemo k'o ljudi

P.S. da ti pomognem, nisam ja skucena dusa...izvoli akorde za ultimativn hit Riblje corbe, i na tinejdz zurkama ces dominirati. Ne zahvaljuj mi se, nasi smo

intro: Am7
uvod: Am G Dm Am

Am
Ja zivim na slepom koloseku
Prosli su svi moji vozovi
F
Cit'o sam danasnje novine
Am
Nisu izvuceni moji lozovi

Am/H Am Am7 Am6 Am
Su---nce izlazi i zalazi
Am/H Am Am7 Am6 Am
Sve je kao i obicno
F/G F F7 F6 F
Kada o tebi ne razmisljam
Am/H Am Am7 Am6 Am Am/H Am A5 H5 C5 C#5
Stvarno se osecam odlicno

ref:
Dm C
A kada padne noc
Gm F
Ja zovem u pomoc
C B
Jer tebe nema tu
Dm C
Svaki novi dan
Gm F
Ko smrt je dosadan
C B
Jer tebe nema tu

< uvod>

Nisam dripac ni probisvet
I ni zbog ceg nije me stid
Imam svoj mali svet
I oko njega kineski zid

Sunce izlazi i zalazi
Sve je kao i obicno
Kada o tebi ne razmisljam
Stvarno se osecam odlicno

< ref>
< solo: Dm Am Gm C Dm 2x>
< ref>
< kraj = uvod>

!! Am/H 577557 !!
!! Am7 57758x !!
!! Am6 57757x !!
!! F/G 133213 !!
!! F7 13324x !!
!! F6 13323x !!
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 20:22 15.08.2013

Re: Pa, da

kaolavanda
mangup bio, mangup ostao

Zakuvao, narod se naivni okupio, a on se lagano u rikverc isunjao, pa sad uz Riblju corbu ()i hektolitre piva, nabacivsi mystic look, nacinje neduznu zensku srednjoskolsku srcad... a ja ga cekam... a ja ga cekam...

OK, sad sam bila u temi, od mene dosta. Vrati se, vrati se, vrati se, pa da trolujemo k'o ljudi

P.S. da ti pomognem, nisam ja skucena dusa...izvoli akorde za ultimativn hit Riblje corbe, i na tinejdz zurkama ces dominirati. Ne zahvaljuj mi se, nasi smo

maksa83 maksa83 20:23 15.08.2013

Re: Pa, da

Am/H Am Am7 Am6 Am Am/H Am A5 H5 C5 C#5

Obavestio moderaciju.
freehand freehand 20:29 15.08.2013

Re: Pa, da

a ja ga cekam... a ja ga cekam...


Puko rehab... Jbg.
reanimator reanimator 12:18 16.08.2013

Re: Pa, da

Zakuvao, narod se naivni okupio, a on se lagano u rikverc isunjao, pa sad uz Riblju corbu

Jbg, ja sam ozbiljno shvatio temu bloga..vežbam za doček ispred skupštine :)
C F(G)
Bivao sam sa jednom i drugom,
C F(G)
muvao se sa ovom i onom,
B F
druzio se sa srecom i tugom,
B F
a ti ode prvim avionom.

Teoretski ljubav lepo zvuci,
malcice je drukcije u praksi,
mnogo toga jos uvek se uci,
'ajmo dole stigao je taksi.


G Am C G
Avionu slomicu ti krila, da ne letis ona bi tu bila,
G Am C G
joj ako ti uhvatim pilota, lisicu ga njegovog zivota.
G Am C G
Avionu slomicu ti krila, da ne letis ona bi tu bila,
G Am C D
joj ako ti uhvatim pilota, lisicu ga njegovog zivota.


Cutim i kroz staklo gledam,
boing sedam-cetir'-sedam,
ti si jedina ti si dragocena,
cista desetka to ti je ocena.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:40 16.08.2013

Re: Pa, da




Do malopre sam mislio da sam u zeznutoj fazi,
na nekom ukrajinskom rokenrolu sam
()
ali ovo je čist,neiskvareni,nepatvoreni hardcor


sve pohvale!
G.Cross G.Cross 21:49 15.08.2013

Cebovanje

Meni to sve izgleda normalno.

Izmisle nekog , dovedu ga odnekle, podseku mu obrve i daju da odradi poslove koje treba odraditi (stvarno) ali niko nema muda za to.

Pa ako prodje , prodje, ako ne prodje, poslace ga odakle je dosao a "nasi kadrovi" ce da kazu : "Rekao sam ja od prvog dana da je dunster".

U USA kazu da je McKensey (kao i ostali veliki konsultanti) , polica osiguranja za CEO-e.
Kada CEO hoce da urade nesto a strah ih je sta ce Wall street da kaze, oni unajme McKensey.

Tamo kazu da su konsultantni oni koji pogledaju na Tvoj sat i kazu ti koliko je sati, pa ti to debelo naplate.

U svakom slucaju "sveza krv" je nesto dobro, hajde da vidimo.
maksa83 maksa83 21:55 15.08.2013

Re: Cebovanje

U USA kazu da je McKensey (kao i ostali veliki konsultanti) , polica osiguranja za CEO-e.
Kada CEO hoce da urade nesto a strah ih je sta ce Wall street da kaze, oni unajme McKensey.

To ne važi samo za McKensey, to je generalno konsultantska fora u dosta sfera. Mislim da sam pominjao jednog ex kolegu koji je to radio u Accenture. Kada banka treba da izvede neki IT pothvat u izvedbi in-house osoblja to se često apsolutno ne dešava pošto je tamošnji IT mahom sastavljen od rođenih penzionera, dunstera i krivinaša. Svima je lepo, ništa ne rade, imaju jake plate - pjesma. A Nemci - ej! Onda dođe trenutak kad nešto mora da se uradi ali niko neće da božemeoprosti nekog zaduži za nešto ili pupupu tera da radi, da ne poremeti ekvilibrijum Raja i okrnji međuljudske odnose. Onda dovedu konsultante koji su emotivno razvezani od njihovih međuljudskih odnosa pa ovi bičuju zaposlene umesto njih.
G.Cross G.Cross 22:00 15.08.2013

Re: Cebovanje

Onda dođe trenutak kad nešto mora da se uradi ali niko niko neće nešto da božemeoprosti nekog tera, da ne poremeti ekvilibrijum Raja i okrnji međuljudske odnose. Onda dovedu konsultante koji su emotivno razvezani od njihovih međuljudskih odnosa pa ovi bičuju zaposlene umesto njih.


Makso, nagledao sam se ja toga 6 godina u NY.
U pravu si da je bez konsultanata tesko implementirati slozene projekte.

Problem je sto oni pomognu implementaciju, uzmu pare i odu, ali firmina unutrasnja kultura ostane neizmenjena, tako da novi system radi ko sat ali firma tone sve dublje jer system i kuttura firme nisu u sync-u.

maksa83 maksa83 21:50 15.08.2013

kohai & sempai

Vučić post'o Obi Van Kenobi...

-----
Na pitanje sta je savetovao Lazaru Krstiću kad mu je ponudio da bude ministar finansija, Vučić je odgovorio da mu je rekao da će imati mnogo problema.

"Rekao sam mu da će sve biti mnogo gore nego ššto misli. Da su trenuci slave kratki, da posle toga dolazi kritika, jer u Srbiji svi pokazuju svoju snagu ako nekoga što jače opsuju", kazao je Vučić.

"To, sine, i tebe čeka. Ako si spreman to da prihvatiš, uđi u arenu. Ako nisi, onda nemoj ni ulaziti. Da će te neko čuvati u staklenoj kugli, da ćeš biti zaštićen - nećeš. Ja ću ti pomoći, ja ću te štititi od svih tešških poteza, reći ću da je to naša zajednička ideja, pa će to iskoristiti da udare po meni. Ali moraćeš da očvrsneš, da se tučeš, da se boriš, jer sve reforme koje mislimo da sprovedemo bolne su i teške, ali napraviće nam normalnu zemlju"“, rekao je Vučić u intervjuu objavljenom u elektronskom izdanju "Kurira".
-----
antioksidant antioksidant 21:53 15.08.2013

Re: kohai & sempai

Vučić post'o Obi Van Kenobi...

видиш да га зове "сине"
да није решио да се препусти тамној страни, анакин црни?
maksa83 maksa83 22:00 15.08.2013

Re: kohai & sempai

да није решио да се препусти тамној страни, анакин црни?

Mene bre zanima ko je tu Čubaka. Velja?
antioksidant antioksidant 22:05 15.08.2013

Re: kohai & sempai

Mene bre zanima ko je tu Čubaka. Velja?

кркобабић, само је остарио па се олињао
maksa83 maksa83 22:11 15.08.2013

Re: kohai & sempai

кркобабић, само је остарио па се олињао

Al' ovo: "sine, tebe nek' ispoŠtuju, a ja ču da primim na sebe frku" je ... sjajno.

Užas bre, postaju mi skoro simpatični.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:25 15.08.2013

Re: kohai & sempai

Ako nisi, onda nemoj ni ulaziti. Da će te neko čuvati u staklenoj kugli, da ćeš biti zaštićen - nećeš. Ja ću ti pomoći, ja ću te štititi od svih tešških poteza, reći ću da je to naša zajednička ideja, pa će to iskoristiti da udare po meni


freehand freehand 22:29 15.08.2013

Re: kohai & sempai

maksa83
кркобабић, само је остарио па се олињао

Al' ovo: "sine, tebe nek' ispoŠtuju, a ja ču da primim na sebe frku" je ... sjajno.

Užas bre, postaju mi skoro simpatični.

Ne znam, meni je ovo kad ga štiti od teških poteza nekako... Indikativno.
Kao
Samo ti potpiši, dagi moj Belopoljanski, pa se posle javi iz govornice...
antioksidant antioksidant 22:35 15.08.2013

Re: kohai & sempai

Ja ću ti pomoći, ja ću te štititi od svih tešških poteza, reći ću da je to naša zajednička ideja, pa će to iskoristiti da udare po meni

алек се опет жртвује за друге...
какав је то човек. величина!!!!
maksa83 maksa83 22:37 15.08.2013

Re: kohai & sempai

Samo ti potpiši, dagi moj Belopoljanski, pa se posle javi iz govornice...

Ne, to je Toma na onoj stiropor dijeti.

"Jorgovanka, Toma ovde. Da ti kažem...ja sam odlučio da se ubijem. Ne zezam se ozbiljno ti govorim! Slušaj Jorgovanka! Alo!"

freehand freehand 22:41 15.08.2013

Re: kohai & sempai

maksa83
Samo ti potpiši, dagi moj Belopoljanski, pa se posle javi iz govornice...

Ne, to je Toma na onoj stiropor dijeti.

"Jorgovanka, Toma ovde. Da ti kažem...ja sam odlučio da se ubijem. Ne zezam se ozbiljno ti govorim! Slušaj Jorgovanka! Alo!"


Nenenene...
Toma je odigrao sedam na kralja.
A ovaj mi liči na potpisnika sa licencom. Sa Jejla.
No - da vidimo šta je naučio u tom Mekenziju. Ja navijam za njega.
blogovatelj blogovatelj 23:17 15.08.2013

Re: kohai & sempai

Al' ovo: "sine, tebe nek' ispoŠtuju, a ja ču da primim na sebe frku" je ... sjajno.


Fora sa Tarzanije

Sine, dodaj mi pivo?
- Ali tata, koliko puta sam ti rekla da me ne zoveš "sine, zaboga, ćerka sam ti.
- I ja kad tražim pivo, očekujem ono iz frižidera, ladno ko veštičina sisa, a ne iz gajbe. Sine, još moraš da učiš.
mariopan mariopan 10:56 16.08.2013

Re: kohai & sempai

antioksidant
Ja ću ti pomoći, ja ću te štititi od svih tešških poteza, reći ću da je to naša zajednička ideja, pa će to iskoristiti da udare po meni

алек се опет жртвује за друге...
какав је то човек. величина!!!!

Na tu vest ne smem ni da otvorim deo sa komentarima čitalaca, u bilo kojim medijima, mora da su njegovi botovi svi okvasili gaće od sreće što im je lider tako "pametan"?
I tamo gomila komentara "kakva veličina, kakav potez, kakav je to čovek...."
angie01 angie01 12:22 16.08.2013

Re: kohai & sempai

Vučić post'o Obi Van Kenobi...


ja vidim samo Mr Burnsa,


kukusigameni kukusigameni 07:50 16.08.2013

mladi lavovi

Kejmbridž, Jejl, ovoono...
Brate, mnogi smo jaki.



zilikaka zilikaka 08:47 16.08.2013

RTS

Jutros gledala inervju s Lazom.
Moje baBsko iskustvo mi govori da nam doso Djelic2.
Puca taj posle trece pijanke i prve snajke koju mu nameste.
A steta,lici na dobro i pametno celjade...
antioksidant antioksidant 09:01 16.08.2013

Re: RTS

šta tačno imaš ptotiv snajki i pijanki?
maksa83 maksa83 09:11 16.08.2013

Re: RTS

antioksidant
šta tačno imaš ptotiv snajki i pijanki?

Problem je što to ume da se izrodi u bratoubilački rat.

antioksidant antioksidant 09:31 16.08.2013

Re: RTS

Problem je što to ume da se izrodi u bratoubilački rat.

a sponzor delta...
mislim da bi laza na ovom krkanluku najbrze shvatio aktuelna privredna kretanja u srbiji
niccolo niccolo 09:33 16.08.2013

Re: RTS

prve snajke koju mu nameste

Ja glasam da mu se namesti Stanija. Pa da onde ne moramo da čitamo više vesti, Lazar ovo, Lazar ono, Stanija ovo, Stanija ono...nego se to lepo objedini i onda čitamo samo Lazar i Stanija ovo ono...
maksa83 maksa83 09:37 16.08.2013

Re: RTS

Ja glasam da mu se namesti Stanija. Pa da onde ne moramo da čitamo više vesti, Lazar ovo, Lazar ono, Stanija ovo, Stanija ono...nego se to lepo objedini i onda čitamo samo Lazar i Stanija ovo ono...

Ja bih glasao za "Stanija i Soraja se potukle oko Lazara, Mihajlović rezigniran: 'mislio sam da ga zovem u reprezentaciju, ali to sad otpada'".
niccolo niccolo 09:41 16.08.2013

Re: RTS

U, nije loše ni to tvoje...
reanimator reanimator 10:05 16.08.2013

Re: RTS

'mislio sam da ga zovem u reprezentaciju, ali to sad otpada'


Kako je krenuo, Miligram će mu uradi album :)
niccolo niccolo 10:12 16.08.2013

Re: RTS

Ili Žandarmeus bend ili ništa!
maksa83 maksa83 10:46 16.08.2013

Re: RTS

A steta,lici na dobro i pametno celjade...

Moj (mnogo mlađi) kolega kome je u Petnici bio neki instruktor (tada doduše iz oblasti biohemije) ga pamti kao "vrlo vedrog, veselog i pametnog tipa dobrog prema deci".
ecce-florian ecce-florian 11:51 16.08.2013

Re: RTS

maksa83
antioksidant
šta tačno imaš ptotiv snajki i pijanki?

Problem je što to ume da se izrodi u bratoubilački rat.



Jbg, ni ne slutiš koliko si blizu istine. Kad bi češće čitao Kurir ni bi ti promakao najnovijirevolucioni pomak u evoluciji tezom o parenju majmunica i svinja
zilikaka zilikaka 15:07 16.08.2013

Re: RTS

šta tačno imaš ptotiv snajki i pijanki?


Ja tačno ništa.
Ono, štos mene tiće može i bez snajki, al mogu da razumem da dobro dodju.

Nego, nisam ja kandidat za Gazdu od državne kase, neg mlađahni Laza.

(Pošto sam se dočepala normalne tastature, mogu i da razvezem na temu.)

Ima nešto u tom uzdrhtalom pogledu što mi govori da niti je, niti će biti neko ko može da dobro odigra partiju pokera, il da ispriča nepoznatima masan vic, i onda nastavi ko da ništa nije bilo.

Možda su moji pogledi na svet prilično iskrivljeni, al kad ulaziš međ šibicare i secikese, moraš osim znanja i mnogo toga umeti.

Jednom rečju, uz svo poštovanje, mislim da im nije dorastao.


mariopan mariopan 15:10 16.08.2013

Re: RTS

Ima nešto u tom uzdrhtalom pogledu što mi govori da niti je, niti će biti neko ko može da dobro odigra partiju pokera, il da ispriča nepoznatima masan vic, i onda nastavi ko da ništa nije bilo.

Dečko je štreber, vidi se iz aviJona, zna svoje znanje ali je malo dete za ono što ga čeka ovde, mislim da si u pravu stoposto!
Možda su moji pogledi na svet prilično iskrivljeni, al kad ulaziš međ šibicare i secikese, moraš osim znanja i mnogo toga umeti.

antioksidant antioksidant 15:12 16.08.2013

Re: RTS


Jednom rečju, uz svo poštovanje, mislim da im nije dorastao.

nije političar koji može da nametne svoj stav.
ja bih njega za savetnika ministra finansija pre nego sa samog ministra.
a ministar da bude - palma. mali laza da navodi a palma da bude buldožer.
to bi nekako i moglo da liči na nešto.
(to uz pretpostavku da laza zna šta i kako. nekontrolisanog buldožerisanja smo se u srpskim finansijama uz dinkića nagledali za sve pare)
zilikaka zilikaka 15:18 16.08.2013

Re: RTS

nije političar koji može da nametne svoj stav.
ja bih njega za savetnika ministra finansija pre nego sa samog ministra.
a ministar da bude - palma. mali laza da navodi a palma da bude buldožer.

Upravo tako. Jedino je problem što je odgovarajućeg (čitaj poštenog) Palmu gotovo nemoguće naći. Svi drugi bi se rado dohvatili tog mesta i vrlo brzo ga okrenuli isključivo u svoju korist.
Doduše, to uglavnom i gledamo poslednjih dvadesetak godina.

P.S. To naravno ne znači da pre tridesetak godina možda nije bilo tako, nego za ovu priču taj period nije bitan, pa ga ne komentarišem.
ecce-florian ecce-florian 16:45 16.08.2013

Re: RTS

@ao
a ministar da bude - palma. mali laza da navodi a palma da bude buldožer.


a ko će onda da bude ministar kulture?
arianna arianna 17:00 16.08.2013

Re: RTS

pnbb pnbb 21:49 19.08.2013

Re: RTS

mariopan
Ima nešto u tom uzdrhtalom pogledu što mi govori da niti je, niti će biti neko ko može da dobro odigra partiju pokera, il da ispriča nepoznatima masan vic, i onda nastavi ko da ništa nije bilo.

Dečko je štreber, vidi se iz aviJona, zna svoje znanje ali je malo dete za ono što ga čeka ovde, mislim da si u pravu stoposto!
Možda su moji pogledi na svet prilično iskrivljeni, al kad ulaziš međ šibicare i secikese, moraš osim znanja i mnogo toga umeti.

i sta smo ono beše bili rekli, ne traži narod vodju nego bolji život... Aha
zack2jack zack2jack 11:15 16.08.2013

...

5. Može Šarić da ima koliko god hoće malo slika, Lazar će uvek da ima jednu manje. Nije ni stigao, a već je poslao poruku da niko nije iznad države.



..Lazar je mlad, pametan & vredan. Uz to je i lep i uspesan. Jednom reciju kvalitetan. Klinci kazu: decko je car! I zaista, Lazar je vrlo atraktivan za medije sto se vec vidi..

Jedini problem je sto je uloga ministra finansija politicka. A Lazar nije politicar. On je strucnjak. Znaci da ce neko drugi morati da bude politicar umesto njega?

Ko? Premijer? Ili prvi podpredsenik? Ali njih dvojca imaju potpuno suprotstavljene poglede po pitanju razvoja ekonomije u Srbiji? Jedan proklinje MMF dok drugi hoce za savetnika bivseg prvog coveka Svetske banke? Koga ce Lazar da slusa?

mariopan mariopan 11:23 16.08.2013

Re: ...

Koga ce Lazar da slusa?

Daj Bože da sluša sebe, i ada na svoju stranu privuče bar nekog uticajnog, inače propadosmo, sa njim ili bez njega.
Ja dod početka sumnjam u uspeh upravo zbog te političke zvrčke koja mu ne gine.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana