Region

posipam drum laticama ruza vecem od sebe

Srđan Fuchs RSS / 16.08.2013. u 19:01

dok se nadam da ce nam Bojan sistematizovati misao spram dogadjaja u Egiptu, i slusajuci Doc Soo Man-ova drugara Jah Tootha, rek'o da podelim nekolicinu sopstvenijeh zapazanja o tragediji Egipta sa onih par drugara i nezlonamernim prolaznicima, ovlena sa Zajona...


 uzgred budi receno, nije mi jasna potreba odredjenih blogera da vredaju bliznjeg mu, ili nebliznjeg kakogodj, Choveka Chovu, kolegu piskarala s druge strane ekrana, samo zato jerkaj ne dele njegovu zbilju? zasto? ne moze da se kaze, "choek, buraz, nish te ne razumem, zakaj tak mislish kak mislish", nego odmah i srazu polivachina?! ja to ne dimvi drukche vec kao potrebu izbedachenih ljudiju da bedache dalje oko sebe. so, peace upon you, Rasta, shalom aleichem, selam aleikhoum. a jaa, skladno tome, ne zarezujem takve dva posto. id'te mrz'te sopstvene senke i odraze u zerkalu.

 Egipat? ovo je strashno. ne moze choek da gibne samo zato jer je drukchi od tebe ili mene. da ga spaljujesh zivog jer si ti, OMG, tol'ko brilijantiji od njega? sekularan, a on religiozan? nema niti jednog jedinog obrazlozenja dostupnog humanoj svesti i chuvstvu koje moze obrazloziti nihilaciju Drugoga, choeka.

 nasha perspektiva... prichah danas sa mladim Palestincem (Muslimanom, zapravo izraelskim drzavljaninom i gradjaninom, al' da se ne varamo, njegova simpatija nije u Knessetu-Parlamentu Drzave Izraela, njegova simpatija je sa njegovim sunarodnicima s druge strane Zida), obezbedih mu danaske dvostruku mesechnu zaradu, 24 godine ima dechko, ja sam napunio 24 u Izraelu kada sam dosho, goli serbijanski golja, pre 15 leta to beshe. oni plachu kod kuce kada gledaju vesti iz Kaira. placu ljudi. nisu fanatici vere, ono, fina, gradjanska i dobrostojeca jerusalimska obitelj s lepom kucom.

 razmishlljam o Izraelu, njegovoj buducnosti, ja sam Srbaelac, pobishe mi dushmani Totalitarnosti zidovsku obitelj pre jednog stoleca, a Srbinche sum, giljali su moji robiju kod Tita jer su bili razlichiti (od mase) . moze li mir Izraela i Palestine da izvuche ovaj region iz haosa, da ga smiri? ja sam miran. 'oce l' biti nuklearnog rata, babo, babo?

down. fadin. hal9000. can u hear me... here... me... human... huh... man.

 

 

 



Komentari (168)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

apacherosepeacock apacherosepeacock 21:32 18.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

U kom pravcu je krenula Morsijeva vladavina?


Rast cena, nestasice goriva, nestasice struje, jos vece siromastvo, Ustav promenjen po principima jedne stranke na principima ultra konzervativnih restrikcija slobode upraznjavanja religije i slobode govora, predvidjenim kaznama ukoliko se odstupi od predvidjenih propisanih 'vrednosti', kultura i obrazovanje pretrpeli izmene u smislu brisanja pojedinih istorijskuh dogadjaja i prekrajanja, zabrana kulturnih delatnosti - balet, umetnicke predstave, performansi, od zena se trazi da pokrivaju glavu, infiltriraju se u sve pore socijalnog zivota, mediji su vidjeni da budu pod kontrolom, organizuje se mreza dobrovoljaca sa politickom agendom, postavljaju se ljudi iz mb po svim dzamijama, zaustavlja se vojna akcija ciscenja sinajskog poluostrva od ekstremistickih elemenata (alKaide i drugih dzihadista), osudjivani teroristi zauzimaju kljucna mesta na vlasti i javno prete preko medija da ce biti krvi i osvete ukoliko bilo ko izrazi protest ili izaziva protiv Morsijevog legitimiteta, petorica egipatskih Siita ubijenih u Gizi posle govora terorista unapredjenih na najvise polozaje u vlasti - protiv Siita, objavljivanje dzihada i rata Siriji.....

Ideologija mb ne prepoznaje koncept nacionalne drzave vec vodi ka monolitnoj 'islamskoj naciji' i ignorise razlike i verska prava u Egiptu.

Zbog svega toga je na desetine miliona Egipcana i izaslo da protestvuje protiv Morsija (koji je uporno ignorisao 30-50 miliona ljudi na protestu) i njegove mb i posledica tog protesta bi bilo krvavi gradjanski rat pretpostavi sam kojih razmera.


PS. Ed, zaviri i ti u ovaj spisak i pronadji slobodu, moral, pravnu drzavu itakoto.
freehand freehand 21:50 18.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

Zbog svega toga je na desetine miliona Egipcana i izaslo da protestvuje protiv Morsija (koji je uporno ignorisao 30-50 miliona ljudi na protestu) i njegove mb i posledica tog protesta bi bilo krvavi gradjanski rat pretpostavi sam kojih razmera

Spisak poluinformacija, predrasuda, spinova koji si nabrojala toliki je da je prosto nemoguće na njega smisleno dogovoriti.
No pasus koji sam citirao toliko je karakterističan da ću morati da te pitam - znaš li ti kolika je razlika između 30 i 50 miliona ljudi?
I da te zamolim da pogledaš sledeći snimak, pa eventualno prokomentarišeš.



apacherosepeacock apacherosepeacock 21:56 18.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

freehand
Zbog svega toga je na desetine miliona Egipcana i izaslo da protestvuje protiv Morsija (koji je uporno ignorisao 30-50 miliona ljudi na protestu) i njegove mb i posledica tog protesta bi bilo krvavi gradjanski rat pretpostavi sam kojih razmera

Spisak poluinformacija, predrasuda, spinova koji si nabrojala toliki je da je prosto nemoguće na njega smisleno dogovoriti.
No pasus koji sam citirao toliko je karakterističan da ću morati da te pitam - znaš li ti kolika je razlika između 30 i 50 miliona ljudi?
I da te zamolim da pogledaš sledeći snimak, pa eventualno prokomentarišeš.


Nazalost, ne mogu da pogledam snimak, e ali ako ti kazes da je sve nabrojano besmislica - mora da je tako i kvit (tvoje su informacije prave, moje nikakve).

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=08&dd=18&nav_category=78&nav_id=743857]






freehand freehand 22:12 18.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

Nazalost, ne mogu da pogledam snimak, e ali ako ti kazes da je sve nabrojano besmislica - mora da je tako i kvit (tvoje su informacije prave, moje nikakve).

Nisam rekao besmislice. Tu reč upotrebljavam za nekog ko fantazira a ne može da dobaci do značenja reči koje upotrebljava.
Sasvim sam precizno pomenuo poluinformacije, predrasude i spinove kojih su zapadni mediji prepuni u izveštavanuu o političkim previranjima i u Turskoj, i na Bliskom istoku.
Kao i jezik kojim se služe.
Ja na primer, pokušavam da skapiram šta znači reč "islamisti" koju uporno upotrebljavaju kao stigmu za političke partije i njihove simpatizere i u Turskoj i u Egiptu. Šta ta reč znači? I otkuda ta apsolutna negativna konotacija u njenom značenju? Zašto isti ti mediji ne koriste neku sličnu reč za članstve-poslenike-funkcionere CSU-CDU u Nemačkoj, na primer?
I ko su, sa druge strane, "sekularisti" ako su među njima neki od najokorelijih egipatskih zagovornika šerijata?
A nisi mi odgovorila ni na najbanalnije pitanje o razlici između dva broja koje, robotski i bezt razmišljanja navodiš a reč je o 20 miliona ljudi! Ej, dvadeset miliona!

I ne razumem - zašto ne možeš da vidiš onaj snimak sa Jutjuba? Reč je o prilično ozbiljnoj analizi - koliko je zaista ljudi učestvovalo u tim protestima, to jest - kolika je, u stvari, kritična masa bila potrebna Sisiju da uz medijski baraž puč izvede tako elegantno i prikaže ga kao demokratski, maltene, a za spas naroda i države!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:22 18.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

maksa83
ciracirafm

memelučki paša

mamelucki, bro, od jezika mameleq, pripada melequ (kralju), semitski jezici, ista rech je u svim semitskim jezicima. mameluci su preteche janissarija, janichara, male dece iz drugih naroda, zilave i izdrzljive koje su egipatski vladari tokom srednjevekovnog razdoblja odvodili iz inih zemalja i vaspitavali u duhu ratobornog islama i lojalnosti melequ egipta. cuveni su kao dinastija koja je porazila krstashe i isterala ih sa bliskog istoka... prilichno brutalni, sjajni i izdrzljivi vojnici, koji su takodje zaustavili pohod mongola u XIII veku. doslii su na vlast tako sto je jedan od njihovih generala popizdeo na nedemokratichnost meleqa pri preraspodeli plena iz vojnih pohoda i secnuli mu vugla na ramenima. drzali su jerusalim do XVI veka dok ih nisu turski sultani Selim 2 i Sulejman 1 ukantali.
maksa83 maksa83 22:34 18.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

doslii su na vlast tako sto je jedan od njihovih generala popizdeo na nedemokratichnost meleqa pri preraspodeli plena iz vojnih pohoda i secnuli mu vugla na ramenima.

Pa da, to je onaj frihendov plavooki Baibars. Bed madafaka.

Bio sam u onom prolazu na Citadeli u kome ih je Mehmed Ali potamanio sve jednim potezom (pošto ih je prethodno ugostio) i tako oduvao. Istu foru je primenio Sadamov prethodnik koji je iračke šeike i šeikiće pozvao na večeru "da se dogovore", pa nijedan nije izašao. Tak'i im običaji.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:41 18.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

freehand

Ja na primer, pokušavam da skapiram šta znači reč "islamisti" koju uporno upotrebljavaju kao stigmu i u Turskoj i u Egiptu. Šta ta reč znači? I otkuda ta apsolutna negativna konotacija u njenom značenju? Zašto isti ti mediji ne koriste neku sličnu reč za članstve-poslenike-funkcionere CSU-CDU u Nemačkoj, na primer?
I ko su, sa druge strane, "sekularisti" ako su među njima neki od najokorelijih egipatskih zagovornika šerijata?
A nisi mi odgovorila ni na najbanalnije pitanje o razlici između dva broja koje, robotski i bezt razmišljanja navodiš a reč je o 20 miliona ljudi! Ej, dvadeset miliona!


slazem se ovde da su to olake kategorizacije. morsiju se pripisuje najvise kao zlo da je napravio amandmane na ustav, u sustini, napravio je slicnu stvar kao koshtunica kod nas. medjutim ja ne vidim ovde kao reshenje protiv toga ubijanje stotina (hiljadu) ljudi. ako je egipat tako strashno podeljen (kao i srbija ili palestina uostalom, samo na deset puta manjem uzorku), trebaju se naci nekakvi drugi modeli za smirivanje strasti, i jedino resenje je u podeli vlasti. vojska bi trebala da se brine da se ne gazi ustav, prava manjina... meni ne moze simpatija da bude na strani mb posto su neprijatelji moje zemlje, ali ne mogu ni da prihvatim da demokratija gazi preko mrtvih ljudi. to je, ujedno, i moj licni problem sa nasilnim revolucijama. islam, takav kakav je, je deo buducnosti, i ne moze se, ocigledno ugusiti nasiljem. to nije demokratija vec ne znam sta je. i mi smo palili skupstinu i bastilju pa nas nisu przili napalmom i gadjali snajperima zbog toga.

ps. izrael gadja vojnu silu u drugim zemljama kod koje je neizvesno sta planira da radi sa susedskim odnosima, a daje neke izjave na polju kao da je izrael rak-rana na telu islama, ili sta ti ja znam. mene interesuje opstanak izraela, a to je jedino moguce sa trazenjem miru u srcu meke, ne drugacije, dugorocno. nije lak posao, posto se dosta njih identifikuje sa mamelucima, a nas poistovecuje sa krstashkom drzavom.
freehand freehand 22:42 18.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

maksa83
doslii su na vlast tako sto je jedan od njihovih generala popizdeo na nedemokratichnost meleqa pri preraspodeli plena iz vojnih pohoda i secnuli mu vugla na ramenima.

Pa da, to je onaj frihendov Baibars. Bed madafaka.

Frihendov Baibars je stvarno bio gadno zajeban baja. I ne možeš ga ni preskočiti ni zaobići ako igde kreneš da se baviš tim dobom i naročito templarima.
Pa je tako i u "Fukoovom klatnu" moj omiljeni deo živopisno ispričana bitka kod Damijete i Manzuraha, valjda poslednja velika templarska bitka. U kojoj su još jednom najebali na način kako su prošli kod Askalone.
No, da ne trolujemo. Možda bude prilike.
freehand freehand 22:50 18.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

ps. izrael gadja vojnu silu u drugim zemljama kod koje je neizvesno sta planira da radi sa susedskim odnosima, a daje neke izjave na polju kao da je izrael rak-rana na telu islama, ili sta ti ja znam.

Israel Navy commandos: Gaza flotilla activists tried to lynch us

nije lak posao, posto se dosta njih identifikuje sa mamelucima, a nas poistovecuje sa krstashkom drzavom.

Nisu mameluci došli u Pariz (nisu ni seldžuci, mada su pokušali), no su krstaši došli u Akru i Antiohiju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:02 18.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

vidi, ja imam drugare u elitnim IDF trupama, i svi su normalni ljudi iz vrlo sekularnih gradjanskih porodica. svi su disciplinovani i znaju okvire. uostalom, pokazatelj toga je da mi imamo 0 posto oruzanih incidenata sa preko sto hiljada naoruzanih ljudi svakodnevno na ulici (nesto sto moja Vojvodjanka nije mogla da svari ovde od prvog dana ovde i od starta je bila samoblokirana za neke dublje vrednosti zivota ovde). i sam sam bio naoruzan, i sve vreme sam razmishljao kako da ne upotrebim oruzje, a da ne budem u fazonu srpskog ulichnog ljaksea koji cim mu se spusti kita vadi toku. nisam nikada upotrebio gun, Alahuakbar, i vratio sam se na mozgovne delatnosti.

izvini, a gde mi to trebamo da obitavamo, u evropi koja nas prezire (kao vas, uostalom), u sibiru, ugandi, dje bi nas ti smestio, dobrij?
freehand freehand 23:22 18.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

vidi, ja imam drugare u elitnim IDF trupama, i svi su normalni ljudi iz vrlo sekularnih gradjanskih porodica. svi su disciplinovani i znaju okvire. uostalom, pokazatelj toga je da mi imamo 0 posto oruzanih incidenata sa preko sto hiljada naoruzanih ljudi svakodnevno na ulici (nesto sto moja Vojvodjanka nije mogla da svari ovde od prvog dana ovde i od starta je bila samoblokirana za neke dublje vrednosti zivota ovde). i sam sam bio naoruzan, i sve vreme sam razmishljao kako da ne upotrebim oruzje, a da ne budem u fazonu srpskog ulichnog ljaksea koji cim mu se spusti kita vadi toku. nisam nikada upotrebio gun, Alahuakbar, i vratio sam se na mozgovne delatnosti.

Kakve sve to veze ima sa terorističkim vojnim desantom na civilni brod u međunarodnim vodama i masakrom civila na njemu?
izvini, a gde mi to trebamo da obitavamo, u evropi koja nas prezire (kao vas, uostalom), u sibiru, ugandi, dje bi nas ti smestio, dobrij?

Koga vas? Ti si krstaš? Fridrih Barbarosa, Lavlje srce, Luj Sveti, Edvard?
I odakle ideja da bih ja bilo koga smeštao bilo gde?
bene_geserit bene_geserit 00:13 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

ed_novipazar
Navijam i za jednu i za drugu polovinu.

Ma lepo sto ti kao navijas i za jednu i za drugu polovinu (mada je jasno koja ti je polovina srcu bliza), nego sta je sa onom "desetinom", koja za tebe izgleda ne postoji, tj. Kopte?
Kako to da kada god se zakace te tvoje dve polovine, nastradaju jadni Kopti, spaljuju im crkve, ubijaju ih?
I kako sad meni da bude zao Muslimanske brace stradale u demonstracijama kada su njihovi politicki istomisljenici spalili evo vec 40 crkava i kada bi oni pobedili u trenutnom sukobu, potpuno je jasno da bi Kopte zatrli?
ed_novipazar ed_novipazar 05:26 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

Cisto matematicki, dvije polovine su jedno cijelo. Dakle, i Kopti su tu ukljuceni.. A sto se tice spaljenih crkvi, jednostavno ne vjerujem u te podatke i mislim da je dio Sisijeve propagande, bilo da laze bilo da su ih njegovi zapalili. No, sacekat cemo objektivne izvjestace pa da vidimo sta se stvarno desava.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:48 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

Nisam rekao besmislice.


Ne mogu da otvorim video, blokira me kompjuter ne znam zasto.

O broju od-do zato sto se nagadja broj izaslih na proteste danima, niko ne zna pravi broj sta je sad tu toliko sporno?

Stavila sam link na clanak o broju potpisnika peticije - 22 miliona, pa pretpostavi koliki je broj bio onda na protestu a koji prevazilazi broj potpisnika.

Ne znam zasto se stalno kacis na zlonamernu stampu po zapadu, oni u ovom slucaju ne blate mb kao sto rade recimo sa Asadovim pristalicama i uopste njegovu stranu u sukobu.

I zasto rec islamisti koja se koristi (koju bi ti koristio?) po tebi lici na
stigmu a ne na odrednicu stozije varijante islama cisto kao referenca, ja ne vidim nikakvo stigmatizovanje pri tome.

Nabrajanje u mom gornjem komentaru uostalom ne potice od stranog novinara vec od Egipcana.

Mi mozemo ovde da razmenjujemo misljenje o situaciji u Egiptu bazirano na informacijama koje su nam dostupne letnji dan do podne, evidentno je da je drustvo tamo polarizovano do maksimuma tako da tvoje zasto ovo zasto ono upuceno meni ne kapiram bas potpuno; pitaj to one koji su spremni bili vojni puc da podrze samo da Morsija i mb ne gledaju vise na vlasti.

Valjda i oni koriste jezicke vratolomije, spinove i poluinformacije i lupaju stigmu na visokopostovane demokrate i postovaoce sloboda svake vrste u liku i delu muslimanske brace.

Mislim, bas preterujes debelo u isterivanju pravde za Morsija (i mb) - hej bre?!
leeanna leeanna 10:02 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

A sto se tice spaljenih crkvi, jednostavno ne vjerujem u te podatke i mislim da je dio Sisijeve propagande, bilo da laze bilo da su ih njegovi zapalili.


Napadi (sve zajedno sa paljenjima) na koptske crkve se jesu dogodili, pogotovo prošle srede. Tada je teško vandalizovana i stara crkva u gradu Minya, koja potiče iz 4. veka. Javljali su mi prijatelji iz Kaira i Aleksandrije (ovi iz Aleksandrije su Kopti) kako su info stizale. Vi možete da verujete ali i ne morate. Pri tom, Sisijeva vojska je sve to mirno posmatrala i nije ni pokušala da zaštiti objekte. Naravno da im to odgovara.

Takođe, iako su Muslimanska braća svih ovih godina bila proganjana i zabranjivana, a legitimitet su godinama sticali pre svega na socijalnoj retorici i vraćanju dostojanstva većinskom stanovništvu, Morsi i ekipa su nastavili Mubarakovim stopama. Morsi je svoj položaj čak toliko autoritarno zakucavao da je izdejstvovao akt na osnovu koga predsednik može preinačavati sudske odluke. Istovremeno je dodatno formalizovao privilegije vojsci, u nadi da će time jačati njihovu lojalnost sebi lično. U spoljnoj politici je bio kooperativan, izgledalo je da se obezbedio sa svih strana (u smislu unutrašnjih i spoljnih aktera koji imaju realnu moć).

Nemojte me pogrešno shvatiti, cela ova priča je sve samo ne crno-bela. Na složenost društvenih odnosa, po mom mišljenju, uticala je i raznolikost uticaja unutar egipatskog društva (ne mislim samo na politiku, već mnogo šire) u 20. veku i ideološke razlike unutar same egipatske inteligencije (koja je -inteligencija- generalno vrlo respektabilna). Uz to, kontinuirani autoritarni vladajući obrazac koji će se ne znam kako transformisati.

Egipat jednostavno nije imao, niti ima šansu sa ovako podeljenim kartama. Nažalost. Lično, meni je to fascinirajući prostor, kao i ljudi. Hope for the best.
antioksidant antioksidant 10:18 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

cela ova priča je sve samo ne crno-bela.

cela ova priča je skoro pa crno-crn(j)a
a samo licemeri imaju dovoljno "znanja" da zauzmu stranu
leeanna leeanna 10:35 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

antioksidant
cela ova priča je sve samo ne crno-bela.

cela ova priča je skoro pa crno-crn(j)a
a samo licemeri imaju dovoljno "znanja" da zauzmu stranu

x
ed_novipazar ed_novipazar 11:13 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

leeanna
A sto se tice spaljenih crkvi, jednostavno ne vjerujem u te podatke i mislim da je dio Sisijeve propagande, bilo da laze bilo da su ih njegovi zapalili.


Napadi (sve zajdno sa paljenjima) na koptske crkve se jesu dogodili...

Ovo bi mogla biti samo poluistina. Po netu kruze razni video snimci na kojam se vidi kako se sa crkvi otvara vatra na demonstrante. Na primjer --> ovdje.

Ja ovo ne koristim kao dokaz za bilo sta osim da treba biti oprezan kada je u pitanju uzimanje informacija. Ali ono u sta sam siguran je da je Sisi zlocinac i da svi ovi koji ga gledaju sa strane i nesto kao mudruju o nuznosti njegove intervencije su saucesnici u ovom zlocinu. A zlocinac je spreman na sve pa i na prljavu propagandu.
ed_novipazar ed_novipazar 11:15 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

antioksidant
cela ova priča je sve samo ne crno-bela.

cela ova priča je skoro pa crno-crn(j)a
a samo licemeri imaju dovoljno "znanja" da zauzmu stranu

Ne treba ti ni trunka znanja da bi zauzeo pravu stranu. A na pravoj strani su oni koji se zalazu za demokratiju, za civilnu vlast i za pravnu drzavu. Ma kako se zvali.
antioksidant antioksidant 11:23 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

Ne treba ti ni trunka znanja

vera je dovoljna?
ed_novipazar ed_novipazar 11:44 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

antioksidant
Ne treba ti ni trunka znanja

vera je dovoljna?

A da ti nacrtam, a?
alselone alselone 11:55 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

jednostavno ne vjerujem u te podatke i mislim da je dio Sisijeve propagande, bilo da laze bilo da su ih njegovi zapalili.


Super je kad se oni sto su im usta najpunija demokratije, ljubavi i ljudskih prava ovalo jeftino ofiraju.
ed_novipazar ed_novipazar 12:02 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

Uf, kako sam bio neoprezan. Mislio sam nikada se necu ofirati
antioksidant antioksidant 12:17 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

ed_novipazar
antioksidant
Ne treba ti ni trunka znanja

vera je dovoljna?

A da ti nacrtam, a?

sve sto tebe cini srecnim edi
ed_novipazar ed_novipazar 12:23 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

antioksidant
ed_novipazar
antioksidant
Ne treba ti ni trunka znanja

vera je dovoljna?

A da ti nacrtam, a?

sve sto tebe cini srecnim edi

Mozes da mi radis svasta nesto ali nemoj da mi cupas iz konteksta.
antioksidant antioksidant 12:25 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

ed_novipazar
antioksidant
ed_novipazar
antioksidant
Ne treba ti ni trunka znanja

vera je dovoljna?

A da ti nacrtam, a?

sve sto tebe cini srecnim edi

Mozes da mi radis svasta nesto ali nemoj da mi cupas iz konteksta.

ne zelim nista da ti radim
i ne cupam ti iz konteksta
ti imas vere i uzivaj u tome
ali svoje stavove ne nameci drugima
leeanna leeanna 12:29 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

ed_novipazar
Ovo bi mogla biti samo poluistina.


ovako bih mogla i ja da odgovorim na svaku vašu konstataciju. cinizam i relativizacija nisu kontraargumenti, nego, najblaže rečeno, nedobronamerni prema sagovorniku. konačno, u ovoj priči apsolutnu istinu može da zna samo sisi i slobodarska ekipa iz vrha partije slobode i pravde. ko kaže da ćete ikada saznati prave informacije? šta znači 'objektivna procena' u ovom slučaju? otkud znate da ste u pravu? kako znate da je bilo šta onako (istinito) kako vi to vidite, doživljavate, saznajete?...
ed_novipazar ed_novipazar 15:47 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

antioksidant
ed_novipazar
antioksidant
ed_novipazar
antioksidant
Ne treba ti ni trunka znanja

vera je dovoljna?

A da ti nacrtam, a?

sve sto tebe cini srecnim edi

Mozes da mi radis svasta nesto ali nemoj da mi cupas iz konteksta.

ne zelim nista da ti radim
i ne cupam ti iz konteksta
ti imas vere i uzivaj u tome
ali svoje stavove ne nameci drugima

Ne volim kada mi u diskusiji cupaju iz konteksta. A ti to jesi uradila.
Ja svoje stavove nikome ne namecem. Pa ni to da je prava strana ona koja je za demokratiju, za civilnu vlast i pravnu drzavu. Svako ima mogucnost da izabere hoce li podrzati univerzalne vrijedosti ili ce dati podrsku ubicama civila. Sve shodno svom karakteru.
ed_novipazar ed_novipazar 15:56 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

leeanna
ed_novipazar
Ovo bi mogla biti samo poluistina.


ovako bih mogla i ja da odgovorim na svaku vašu konstataciju. cinizam i relativizacija nisu kontraargumenti, nego, najblaže rečeno, nedobronamerni prema sagovorniku. konačno, u ovoj priči apsolutnu istinu može da zna samo sisi i slobodarska ekipa iz vrha partije slobode i pravde. ko kaže da ćete ikada saznati prave informacije? šta znači 'objektivna procena' u ovom slučaju? otkud znate da ste u pravu? kako znate da je bilo šta onako (istinito) kako vi to vidite, doživljavate, saznajete?...

Nisam pominjao 'objektivnu procjenu' vec objektivne izvjestace. Na primjer, Bojana smatram veoma objektivnim analiticarem i prava je steta sto se ne javlja da nam malo objasni situaciju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:05 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

freehand

Kakve sve to veze ima sa terorističkim vojnim desantom na civilni brod u međunarodnim vodama i masakrom civila na njemu?

Koga vas? Ti si krstaš? Fridrih Barbarosa, Lavlje srce, Luj Sveti, Edvard?

I odakle ideja da bih ja bilo koga smeštao bilo gde?


što se poteže pitanje desanta ako se netanjahu izvinio erdoganu i platiće reparacije, i izglađen je sukob između IL i TUR? pomenuo sam to zato što elitne trupe funkcionišu po viteškom principu "svi za jednog, jedan za sve", i kada su "civili" (sve sam kung foo fudo eksperat) ubili linčom prvog vojnika i bacili ga sa palube, ostatak ekipa je otpočeo mayhem. preterana, ali razumljiva reakcija ako ste vojnik.

učinilo mi se da insinuirate nešto. moguće je da ili ja tripujem ili vi spinujete.
antioksidant antioksidant 18:37 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

Ja svoje stavove nikome ne namecem

ti kazes da ne nameces
mada u sustini podrzavas dzihad*
* ovo je cisto kao kontrateza tvom izuzetno niskom, nepismenom i bezobraznom podmetanju da podrzavam ubice civila. naravno da ne mislim da podrzavas dzihad. nemas ti hrabrosti za tako nesto. sve shodno karakteru
ed_novipazar ed_novipazar 18:55 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

antioksidant
Ja svoje stavove nikome ne namecem

ti kazes da ne nameces
mada u sustini podrzavas dzihad*
* ovo je cisto kao kontrateza tvom izuzetno niskom, nepismenom i bezobraznom podmetanju da podrzavam ubice civila. naravno da ne mislim da podrzavas dzihad. nemas ti hrabrosti za tako nesto. sve shodno karakteru

Jedini stav kojeg sam ovdje iznio je da se treba zalagati za demokratiju, civilnu vlast i pravnu drzavu a protiv vojne vlasti. Nista osim toga. I rekao sam da nije potrebno znanje situacije u Egiptu da bi znali kojoj strani da se priklonimo. Dovoljno je sve njih posmatrati kroz prizmu ovih univerzalnih principa. A onda mi ti spocitavas da namecem svoje stavove drugima i trgas mi rijeci iz konteksta. Pa ti vidi ko je nepismen i bezobrazan.
antioksidant antioksidant 19:01 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

Jedini stav kojeg sam ovdje iznio je da se treba zalagati za demokratiju, civilnu vlast i pravnu drzavu a protiv vojne vlasti

pa ne bas edi
dovoljno dugo pises da je tvoj stav o sukobu muslimanske brace i vojne vrhuske u egiptu bio sasvim poznat i pre nego sto si na ovom blogu, bez ikakvog znanja, samo uz veru - zauzeo stranu
a sve koji ne zauzmu tu tvoju stranu si, u skladu sa karakterom, oznacio kao ubice civila
Pa ti vidi ko je nepismen i bezobrazan.
ti si
a i slep si od vere u nesto cega nema
tako da mogu ostati pri svom pocetnom stavu - samo licemeri u egiptu mogu zauzeti stranu
ali ipak, da zavrsimo s necim bas lepim


freehand freehand 19:46 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

što se poteže pitanje desanta ako se netanjahu izvinio erdoganu i platiće reparacije, i izglađen je sukob između IL i TUR? pomenuo sam to zato što elitne trupe funkcionišu po viteškom principu "svi za jednog, jedan za sve", i kada su "civili" (sve sam kung foo fudo eksperat) ubili linčom prvog vojnika i bacili ga sa palube, ostatak ekipa je otpočeo mayhem. preterana, ali razumljiva reakcija ako ste vojnik.

Što se poteže pitanja nemačkog napada na Poljsku pa dalje, kad su oni uredno potpisali kapitlaciju, odradili Nirnberg i platili ratne reparacije?
U čemu je problem? Kažeš da Izrael ne napada civile. Ja ti linkujem da napada i to otvorenim aktima državnog tetora. Ti se dohvatiš nekog braders in arms bulšita i civilnih nindži koji misle da tek tako mogu da plove međunarodnim vodama na civilnom brodu?
Plus nagoveštavajući moj latentni antisemitizam jer sam rekao da su krstaši došli da zauzmu Kairo i Aleksandriju, a ne Egipćani.
freehand freehand 20:22 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

Ne mogu da otvorim video, blokira me kompjuter ne znam zasto.

Ne blokira te kompjuter, a Ilija Čvorović bi pouzdano znao zašto.
Ali na tom linku imaš detaljne opise mesta na kojima su se odvijale demonstracije sa procenama stručnjaka o razlikama između broja demonstranata kojima su oeprisali mediji (uglavnom oni veliki, zapadni) i realno mogućeg broja onih koji su bili okupljeni. Razlika se piše sa nekoliko nula.


I zasto rec islamisti koja se koristi (koju bi ti koristio?) po tebi lici na
stigmu a ne na odrednicu stozije varijante islama cisto kao referenca, ja ne vidim nikakvo stigmatizovanje pri tome.

Zato što je koriste sa namerom da automatski proizvedu negativnu konotaciju. I uspevaju. Što je loše za mir, za život, za sve.
Pitao sam te, ako je to već tako normalno - zašto pripadnike Hrišćansko demokratske Unije Nemačke isti mediji ne zovu, na primer, hristijanisitima?

Nabrajanje u mom gornjem komentaru uostalom ne potice od stranog novinara vec od Egipcana.

I? citiranjem Mire Marković, Čukića, Komrakova i Krste Bijelića, Miloša Markovića, Gorana Matića, Spome Jović citirala bi istine koje potiču od Srba. Čini li ih to istinitijim i relevantnijim?

Mi mozemo ovde da razmenjujemo misljenje o situaciji u Egiptu bazirano na informacijama koje su nam dostupne letnji dan do podne, evidentno je da je drustvo tamo polarizovano do maksimuma tako da tvoje zasto ovo zasto ono upuceno meni ne kapiram bas potpuno; pitaj to one koji su spremni bili vojni puc da podrze samo da Morsija i mb ne gledaju vise na vlasti.

Iznela si tvrdnje koje, na osnovu onoga što ja čitam i pratim, izgledaju u najmanju ruku sumnjivo. I sad - zašto bi ti smela da tvrdiš a ja ne bih da sumnjam i pitam za njihovu potkrepljenost i verodostojnost?
A to što neko hoće Morsija da otera sa vlasti - pa ne postoji nijedna zemlja na svetu u kojoj neko vladara ne želi da otera sa vlasti. Pa ako se vratimo na prvi pasus u kome kažem da postoje žestoke sumnje (koje ozbiljno argumentuju za razliku od ovih koji tvrde suprotno a pozviaju se na majke mi argument)u tvrdnje o broju onih koji su izašli na proteste - dođemo do pitanja - ko, u kom broju i iz kog razloga je hteo da u Egiptu izvede državni udar kroz vojni puč?

Mislim, bas preterujes debelo u isterivanju pravde za Morsija (i mb) - hej bre?!

Eh ta pravda... kako se ti, na primer, odrediš: za koga jeste a za koga nije vredno isterivati je?
freehand freehand 20:49 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

dovoljno dugo pises da je tvoj stav o sukobu muslimanske brace i vojne vrhuske u egiptu bio sasvim poznat i pre nego sto si na ovom blogu, bez ikakvog znanja, samo uz veru - zauzeo stranu
a sve koji ne zauzmu tu tvoju stranu si, u skladu sa karakterom, oznacio kao ubice civila

Gde ovo piše?
I ako ne piše, kao što ne piše, ima li to - uz konstatacije o tuđem karakteru - veze sa karakterom?


apacherosepeacock apacherosepeacock 23:09 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

To sto je Cvorovic paranoik ne znaci da centrala ne moze da pogresi vise od 2x

Citam freehand kako pises (odgovaras), vesto okreces (spinujes:) u korist svojih informacija (ne samo meni, u ovom slucaju) sve sto ti sagovornik napise - ne promice meni taj detalj.

Ne, nisam primetila u stranoj stampi da fabrikuju neistine protiv Morsija, niti da su naklonjeni drugoj strani. Pre je prilicna mesavina sto se novinara tice.

Sto se tice insistiranja na islamistima - oni to i jesu i ne vidim problem u nazivanju pravim imenom. Da ima negativnu konotaciju ne bi ih od samog pocetka svrgavanja Mubaraka sa toliko entuzijazma docekali u toj istoj zapadnoj stampi, kao sto jesu.
CDU (ili pandan kod mene - CDA) tesko da mozes pod isti sesir da uguras jer su samo na papiru - ukrasni hristijanisti; ima tu sa islamistima boljeg poredjenja ovamo - 2 komada stranaka sa po nekoliko procenata glasaca - pravih entuzijasta hriscanske provenijencije (zene nisu zastupljene - strikaju kod kuce i cuvaju buljuk dece). Jedna (od te 2 stranke) malo vise, druga maloo manje.

Uglavnom ih tako i dozivljavaju glasaci. Na par procenata. Za razliku od dicne brace.
Velika razlika, a ti se pravi i dalje da je ne vidis.

Ajde? Bas Mira Markovic & co? Odmah diskreditujemo u jednom potezu? A da malo ja diskreditujem po istom principu sve tvoje proverene i od postovanja izvore kojima ti verujes?

Slobodan si, sto se mene tice, da budes ubedjen da si pretplacen na istinu, a svi drugi na zabludu i da sumnjicavo teras mak na konac sa drugacijim poimanjem situacije van direktnog iskustva (cak i da nam je oboma direktno - mogli bi drugacije da ga sagledavamo i dozivljavamo) stvarno nemam problem.

Moje misljenje (i bilo cije), kakvo god da je, nece ni pomoci ni pogorsati situaciju tamo.
Tako da ne vidim dobar razlog zasto bi se nasi izneti utisci (ti to zoves - tvrdnje) pretvorili u ubedjivanje ciji je, da 'prostis, duzi.

Kad kazem dobar razlog, mislim - nisu mi ni generali (Sisi) ni braca (Morsi), ne daj Boze , srcu prirasli niti vredni (da se osvrnem na tvoju poslednju recenicu....) da isterujem verbalno dzavola sad ovde za njihova prava i svetle likove i karijere, ako me razumes








freehand freehand 23:29 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

Citam freehand kako pises (odgovaras), vesto okreces (spinujes:) u korist svojih informacija (ne samo meni, u ovom slucaju) sve sto ti sagovornik napise - ne promice meni taj detalj.

Velika razlika, a ti se pravi i dalje da je ne vidis.

Odmah diskreditujemo u jednom potezu? A da malo ja diskreditujem po istom principu sve tvoje proverene i od postovanja izvore kojima ti verujes?

Slobodan si, sto se mene tice, da budes ubedjen da si pretplacen na istinu, a svi drugi na zabludu i da sumnjicavo teras mak na konac

Tako da ne vidim dobar razlog zasto bi se nasi izneti utisci (ti to zoves - tvrdnje) pretvorili u ubedjivanje ciji je, da 'prostis, duzi.


E pa dobro onda.
apacherosepeacock apacherosepeacock 23:51 19.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

E pa dobro onda.


E pa nije dobro onda kad to radis
hajkula1 hajkula1 10:26 20.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

ed_novipazar
antioksidant
cela ova priča je sve samo ne crno-bela.

cela ova priča je skoro pa crno-crn(j)a
a samo licemeri imaju dovoljno "znanja" da zauzmu stranu

Ne treba ti ni trunka znanja da bi zauzeo pravu stranu. A na pravoj strani su oni koji se zalazu za demokratiju, za civilnu vlast i za pravnu drzavu. Ma kako se zvali.



Ed, zdravo

Ko se zalaže za demokratiju, civilnu vlast i pravnu državu?
mirelarado mirelarado 12:00 21.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

freehand
Pa je tako i u "Fukoovom klatnu" moj omiljeni deo živopisno ispričana bitka kod Damijete i Manzuraha, valjda poslednja velika templarska bitka. U kojoj su još jednom najebali na način kako su prošli kod Askalone.
No, da ne trolujemo. Možda bude prilike.


Већ одавно желим да изрекнем јавну похвалу Фрију за прочитано Фукоово клатно и његово често цитирање!
freehand freehand 13:55 21.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

mirelarado
freehand
Pa je tako i u "Fukoovom klatnu" moj omiljeni deo živopisno ispričana bitka kod Damijete i Manzuraha, valjda poslednja velika templarska bitka. U kojoj su još jednom najebali na način kako su prošli kod Askalone.
No, da ne trolujemo. Možda bude prilike.


Већ одавно желим да изрекнем јавну похвалу Фрију за прочитано Фукоово клатно и његово често цитирање!

Čitao dva puta. Podvlačio. Beležio fusnote. Sprema se za treće čitanje.
A suština je da je ta knjiga tako slojevita i dodiruje mnoštvo tema koje Frija inače itneresuju, pa je i ova templarska priča koju je Eko na tako osebujan način prepričao kroz Kazaubonova usta ostala baš dobro zabeležena u sećanju. I posle upoređivanja sa drugim izvorima.
REcimo, pomenuta temnplarska tragična avantura kod Askalone u Egiptu zapamćena je kao izgubljena čarka u dobijenoj bici. Jer se ta bitka smatra pobedom iako krstaši pod Boduenom nikad nisu zauzeli Askalonu.
No i to je, možda, priča za neku drugu priliku.





Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:30 21.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

freehand

Što se poteže pitanja nemačkog napada na Poljsku pa dalje, kad su oni uredno potpisali kapitlaciju, odradili Nirnberg i platili ratne reparacije?
U čemu je problem? Kažeš da Izrael ne napada civile. Ja ti linkujem da napada i to otvorenim aktima državnog tetora. Ti se dohvatiš nekog braders in arms bulšita i civilnih nindži koji misle da tek tako mogu da plove međunarodnim vodama na civilnom brodu?
Plus nagoveštavajući moj latentni antisemitizam jer sam rekao da su krstaši došli da zauzmu Kairo i Aleksandriju, a ne Egipćani.


izvini, ja da sam bio u toj jedinici, da nam je pao chovek, i ja bih uleteo isto tako. bili su kung fu smradovi, puni mrznje prema izraelu, koji nisu hteli da se identifikuju. ja bih kao komandir brigade naredio zestoku akciju da nam je pao covek prethodno. nije to latentni antisemitizam kod tebe vec modenski antiglobalizam, srbijansko salonsko levicharenje (ovo kazem kao kao globalna levica, ali ne takva sektashka kakva je kod vas). anti/jues, gde ne poznajes elementarne cinjenice o izraelu.
freehand freehand 16:41 21.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

izvini, ja da sam bio u toj jedinici, da nam je pao chovek, i ja bih uleteo isto tako. bili su kung fu smradovi, puni mrznje prema izraelu, koji nisu hteli da se identifikuju. ja bih kao komandir brigade naredio zestoku akciju da nam je pao covek prethodno.

Šta će tvoj vojnik i tvoja jedinica na civilnom brodu u međunarodnim vodama?
I nisu oni vojnici nego gusari, ubice, zločinci i teroristi.
Tako se zove to što su uradili.
anti/jues, gde ne poznajes elementarne cinjenice o izraelu.


Gde sam ja uopšte pominjao Jeverje i Izrael pre nego što si ti počeo sa tim folirantskim kenjaknjem koje se upotrebljava gde god nema nikakvih argumenata?
Priča je, da te podsetim, bila o krstašima i mamelucima u Egiptu.
dok ti nisi sebe isprojektovao na glavnoj sceni kao posrednu žrtvu strašnog antisemite.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:08 21.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

verovatno su imali neko uputstvo od vojne obaveštajne službe. sigurno se nisu bez veze uputili? šta je UN Palmer report? ko je ta IHH humanitarna organizacija, itd. nisi ti "strašni antisemita", ne pumpaj svoj ego i ne pridaj mu na značaju toliko, to su najobičniji komunjarski kvaziargumenti. a povrh svega si i neiskren intelektualno i ne stojiš iza svojih reči već ih spinuješ.
freehand freehand 21:24 21.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

verovatno su imali neko uputstvo od vojne obaveštajne službe. sigurno se nisu bez veze uputili? šta je UN Palmer report? ko je ta IHH humanitarna organizacija,

kakve su podatke mogli da imaju da bi izvršili gusarski teroristički krvoločni napad na civilni brod u međunarodnim vodama? I što se Netanijahuz izvinjavao uoipšte, ako su imali neko uputstvo od vojne obaveštajne službe
nisi ti "strašni antisemita", ne pumpaj svoj ego i ne pridaj mu na značaju toliko, to su najobičniji komunjarski kvaziargumenti. a povrh svega si i neiskren intelektualno i ne stojiš iza svojih reči već ih spinuješ.

Dabre. Ja spinujem tako što ti nikad i nigde ni na jedno postavljeno pitanje ne odgovoriš nego malo-malo pa bljucneš nešto o tom nepostojećem tisemitizmu.
Sjajna fora! Samo providna, intelektualno bljutava a tupava do neba.

izvini, a gde mi to trebamo da obitavamo, u evropi koja nas prezire (kao vas, uostalom), u sibiru, ugandi, dje bi nas ti smestio, dobrij?

anti/jues, gde ne poznajes elementarne cinjenice o izraelu.
+
učinilo mi se da insinuirate nešto. moguće je da ili ja tripujem ili vi spinujete.


Moje skromno mišljenje je da ipak ti tripuješ, sa sve ovim ti/vi svičovanjem u hodu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:02 22.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

dobro, ja sam vas molio vise puta da ne spinujete, ali vi to ocigledno niste u stanju: kada nema intelektualne iskrenosti (da barem zauzmete svoj stav pun netrpeljivosti do kraja) ne moze biti i bez spinovanja. jedno (neiskrenost) ne ide bez drugog (spinovanje).
freehand freehand 12:13 22.08.2013

Re: Шта кажу сусједи (наши)?

Srđan Fuchs
dobro, ja sam vas molio vise puta da ne spinujete, ali vi to ocigledno niste u stanju: kada nema intelektualne iskrenosti (da barem zauzmete svoj stav pun netrpeljivosti do kraja) ne moze biti i bez spinovanja. jedno (neiskrenost) ne ide bez drugog (spinovanje).

Znači - opet svičovanje vi?
Ok. Ja eto mislim da tripovanje ne ide bez neviđenog foliranja.
Ali hajde ovako: za šta se Netanijahu izvinjavao Erdoganu?
I čije su ono citirane rečenice gore iznad?
I u kakvoj su to vezi krstaši sa Jevrejima, da bi pominjanje prvih asociralon na druge?
antioksidant antioksidant 20:57 18.08.2013

100?



a gde je re?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:22 18.08.2013

Re: 100?

antioksidant


a gde je re?


ljut je jer bojkotujem zvezdu zbog fijaska u evropi?
antioksidant antioksidant 07:41 19.08.2013

Re: 100?

jer bojkotujem zvezdu

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:10 19.08.2013

Re: 100?

ti si big heart ako si oprostio chernomorets, mene vosha opchinila, a pored toga su i crvenobeli momci! ja sam izgubio veru ili mozes smatrati da sam je promenuo u katolichku.
ed_novipazar ed_novipazar 08:15 20.08.2013

!

Neznanje se lijeci informisanjem
antioksidant antioksidant 08:44 20.08.2013

Re: !

ed_novipazar
Neznanje se lijeci informisanjem

neznanje se leči učenjem. dugim, strpljivim, neprekidnim učenjem. i nikad se ne izleči, samo zaleči.
a čime se leči vera?
ćao edi, kako je?
maksa83 maksa83 08:50 20.08.2013

Re: !

a čime se leči vera?

Empirijski, po sećanju - Vera se leči Olgom.
antioksidant antioksidant 09:04 20.08.2013

Re: !

maksa83
a čime se leči vera?

Empirijski, po sećanju - Vera se leči Olgom.

nadom, makso
nadom ili kafom (ali tanjom i sladjom)
ed_novipazar ed_novipazar 09:28 20.08.2013

Re: !

Za veru ne treba lijek, to je bila predrasuda u bivsoj jugoslaviji. Trebalo je malo vremena da ukapiraju.
antioksidant antioksidant 09:35 20.08.2013

Re: !

ed_novipazar
Za veru ne treba lijek, to je bila predrasuda u bivsoj jugoslaviji. Trebalo je malo vremena da ukapiraju.

edi, čini mi se da bi ti meni nešto rekao ali nećeš
ili nisi polni organ ili si pristojan
a oko vere grešiš. svako slepilo treba bar probati lečiti.
ed_novipazar ed_novipazar 10:02 20.08.2013

Re: !

Sestro, batali. Citaj sta je Bojan napisao i uzivaj. Nisam ja bitan.
antioksidant antioksidant 10:03 20.08.2013

Re: !

Nisam ja bitan.

oko nečeg i da se složimo
a ti nastavi sa molitvom (i propagandom - lepo ti ide)
ps: a bojana ću pročitati, naravno. sva jednostrana viđenja i apsolutne istine čitam. zabavno je
freehand freehand 10:19 20.08.2013

Re: !

sva jednostrana viđenja i apsolutne istine čitam. zabavno je

Jeste, sigurno. Bojan slabo ima dvostrana viđenja i nikad ne piše komentare u kojima se sa svima slaže, tako što iznese polustav a onda u zagradi i suprotan, za svaki slučaj.
A i ne tretira veru kao bolest.
Nego, koje mu je viđenje tačno najjednostranije a šta je najzabavnije? Priznajem da bih sa uživanjem pročitao argumentaciju kojom to obrazlažeš i dovodiš ga u činjenični ćorsokak.
a_jovicic a_jovicic 09:35 20.08.2013

Oglasi se i Bojan ...

... i to bog'me "dvo-tomno" (drugi još uvek piše)


"Egipat -- gledamo revanš, a ne drugo poluvreme"
freehand freehand 09:50 20.08.2013

Re: Oglasi se i Bojan ...

a_jovicic
... i to bog'me "dvo-tomno" (drugi još uvek piše)


"Egipat -- gledamo revanš, a ne drugo poluvreme"

Licemer. Zauzeo stranu.
ed_novipazar ed_novipazar 11:41 20.08.2013

Hosni

apacherosepeacock apacherosepeacock 13:56 20.08.2013

Re: Hosni

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:56 21.08.2013

zbun da Boke ne da komentare

mada, i ja se cesto smorim s nesuglasjem...
maksa83 maksa83 16:32 21.08.2013

Re: zbun da Boke ne da komentare

Srđan Fuchs
mada, i ja se cesto smorim s nesuglasjem...

Pa neće čo'ek da ih rasipa na tri teksta, rekao je da će da otvori kad bude treći/poslednji.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:39 21.08.2013

Re: zbun da Boke ne da komentare

a, nisam skontao to. Boke je fine piece of Vojvodinian democracy, steta da ga nemamo za sebe, vec Turkelje, jebi ga. ja, ako nekada budem imao love cu probati da ga vratim u zemlju, barem kao profana, sad je tako kako je, free mind (ne freehand , vec free mind -n soul-) koji kucka na srpskom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana