Društvo| Politika

neka nam je bog u pomoci

antioksidant RSS / 22.08.2013. u 18:23

Morate razumeti ekonomsku suštinu. Morate pročitati i znati sve zakone. Onda je sve jasno. Malo mi je bez veze da vam ovde držim predavanje sa primerima i o razlikama i koje situacije koji član pokriva i gde su problemi u primeni. Pročitajte tekst još jednom. Objašnjava suštinu. Ako vam nije jasno, onda ništa.

 



Komentari (366)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:31 24.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

kalifumestokalifa
Slagali se vi ili ne sa njegovim predlozima, matematički su ispravni.

Нису нужно.
У томе је кеч са макроекономијом.
Штампање пара, рецимо, не мора нужно изазавати инфлацију --> Quantitative easing
Смањење или поваћање неког пореза не значи нужно смањење или повећање пореских прихода --> Laffer curve

Топло препоручујем оба чланка која сам окачио, особито онај први. Да би се разумело, рецимо, зашто сам ја лично против тога да се сада спроводе отпуштања из државних служби; или да би се разумело колико је моћно средство то што имамо своју валуту, а опет нисмо способни да то искористимо; или, да би се разумело да "слободне", тржишне економије умеју да и деценијама преко својих централних банака наређују тржишту капитала са којим маржема може да наступа на тржиштима под њиховом контролом. Итд. итсл.

Макроекономија није наша баш свакодневна економија, она из продавнице, кућног буџета, наше фирме. Тамо више уме да буде мање, и мање више. Дубоко сам убеђен да су космичке незналице и карактерне ништарије на кључним местима од 2000. године довеле нас довде где смо сада, на дно. Ми смо, како би то рекао покојни Милић од Мачве, економски сугреб Европе, оно што се са дна каце нагребе на кашику.
libkonz libkonz 10:33 24.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Ovako iz glave i bez ponovnog pročitavanja gomile blogova i komentara , rekao bih da grešite, Radulović nema ništa protiv anti dumping mera, ali ne napamet(jasni pokazatelji i mehanizmi) i ne po hektaru.

ovde smo raspravljali o tome
cult cult 11:35 24.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Дубоко сам убеђен да су космичке незналице и карактерне ништарије на кључним местима од 2000. године довеле нас довде где смо сада, на дно. Ми смо, како би то рекао покојни Милић од Мачве, економски сугреб Европе, оно што се са дна каце нагребе на кашику.


Ovo je jedina prava, istinita dijagnoza našeg stanja.

I da dodam: mislim da je karakterna ništavilost prevagnula nad kosmičkim neznanjem. Znali su oni koji su se bavili našom ekonomijom i kako i šta treba. Mnogi od njih.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:19 24.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

antioksidant
мислиш да сам љубоморан на младост?




angie01 angie01 18:32 22.08.2013

reci

slobodno!

"U jednoj zemlji kakva je nasa, sve mogucnosti da bude znatno gore su uvek sirom otvorene".

Slobodan Selenic
cassiopeia cassiopeia 18:33 22.08.2013

Re: reci

Ćuti kao zaliven :)
kukusigameni kukusigameni 18:35 22.08.2013

Re: reci

Možda se samobanovao?!!
Kazezoze Kazezoze 18:35 22.08.2013

Re: reci

radulović?
cassiopeia cassiopeia 18:37 22.08.2013

Re: reci

kukusigameni
Možda se samobanovao?!!



cassiopeia cassiopeia 18:38 22.08.2013

Re: reci

Kazezoze
radulović?


Psssst.
angie01 angie01 18:40 22.08.2013

Re: reci

cassiopeia
Kazezoze
radulović?


Psssst.


ma razumi ga, on tamo u Holandeziji zaboravio na konspiraciju.
Kazezoze Kazezoze 18:53 22.08.2013

Re: reci

angie01
cassiopeia
Kazezoze
radulović?


Psssst.


ma razumi ga, on tamo u Holandeziji zaboravio na konspiraciju.

ma, ubila me promaja od bloga ispod pa buncam...
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:10 22.08.2013

Re: reci

ma, ubila me promaja od bloga ispod pa buncam...

Zatvori prozore, lepo ja kažem...i vrata.

dr.wagner dr.wagner 18:36 22.08.2013

Nije valjda ...

...dan

-Pa nije ovo valjda kritika ovog "pravednog" sistema ... ???


Wagner
buba_truba buba_truba 21:23 22.08.2013

Re: Nije valjda ...

dr.wagner, 19:36
...dan

Dottore, kod nas (a kod vas?) je već večer.

Edit:
highshalfbooze highshalfbooze 18:52 22.08.2013

Šta?

Privreda nam dobila stečajnog upravnika?
mariopan mariopan 08:51 23.08.2013

Re: Šta?

highshalfbooze
Privreda nam dobila stečajnog upravnika?

Cela država.
nikvet pn nikvet pn 09:09 23.08.2013

Re: Šta?

mariopan
highshalfbooze
Privreda nam dobila stečajnog upravnika?

Cela država.


Добро је ствари назвати правим именом.
predatortz predatortz 19:39 22.08.2013

neka nam je bog u pomoci

Zašto?
Mislim, mnogo je razloga... Ali, zašto sad?
antioksidant antioksidant 20:12 22.08.2013

Re: neka nam je bog u pomoci

predatortz
Zašto?
Mislim, mnogo je razloga... Ali, zašto sad?

sudar će baš boleti
buba_truba buba_truba 21:28 22.08.2013

Re: neka nam je bog u pomoci

predatortz
Bog

E ako bude pomagao kao i do sada, onda neka njega.
mikimedic mikimedic 19:56 22.08.2013

nicim izazvana prepiska

(pp sa bloga)

Osoba X
Ako vas ne mrzi, objasnite mi komentar.
Da li mislite da treba da imam obzira, vremena da vodim takve razgovore gluvih telefona i prepucavanja?

Obrisao sam vas komentar. Jer trazi odgovor i objašnjenja, a zaista ne zelim da ulazim u diskusiju o tome na blogu.

mikimedic
jadno je da onako odgovoris coveku ko ti postavlja konkretna pitanja. kada nemas odgovor, poklopis sagovornika sa 'ti si glup'. sto se mene tice to je jadno. i bedno.

budi frajer pa mu odgovori na pitanje o americkim izborima, i njihovom legitimitetu.

ako ne odgovoris, samo ces potvrditi ono sto godinama mislim o tebi.


Osoba X

Hvala. Nisam frajer, da vam odmah potvrdim šta god mislili.

mikimedic
Naravno da nisi, jer se frajeri koji imaju i malo integriteta tako ne ponasaju.

Ti bi da budes, ali ne umes.

Da si frajer, odgovorio bi na pitanje, koliko ono bilo neprijatno.

Sorry pal.

p.s. za ovo brisanje cu te sacekati na blogu na kom ne budes imao autorsku opciju (uz naravno objavljivanje ove prepiske - jer ovde nema niceg privatnog). Uzivaj.

Osoba X

Neprijatno? A da probate lišeno smisla i logike.
Blago vama sa vama. Nije lako držati toliki jed u sebi. Igleda da vam se nakupilo. Šta li ima da se uživa, zaista ne razumem. Ne bih vas dalje zadržavao.

nb: posle gornje poruke, osoba X blokira mikimedica




(sa fejsa)


1:12pm
Miki Medic
Dobro je sto si me blokirao da ne mozes vise da primas poruke. Zato cu ti odgovoriti ovde. Meni nema sta da bude neprijatno, navikao sam na floskule kad se ostane bez argumenata.

Posto odbijas da odgovoris, samo da ti pozelim da sto pre prokomentarises bilo koju temu na bilo kom blogu na kome nemas autorsku opciju, kako bih objavio onu prepisku, kao i ovaj nastavak.

Do skorog vidjenja (naravno, osim ako ne odustanes od komentarisanja po drugim blogovima...). srdacan pozdrav.

-------------------------------------------------------------------------

beleska na budimcevoj margini: nikad nisam ni sanjao da ce mi na ovakav penal natrcati jedan ministar u pokusaju
niccolo niccolo 20:06 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

jedan ministar u pokusaju

U, jebemmumiša, šta ja propuštam...



p.s. Samo da prijavim da sam ja danas napustio zemlju...pa se vi pitajte zbog čega.
antioksidant antioksidant 20:09 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

p.s. Samo da prijavim da sam ja danas napustio zemlju...pa se vi pitajte zbog čega.

ako nisi miskovic onda verovatno nije razlog tvoja zelja da pojacas budzet sa 12 miliona eura
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:15 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

pa se vi pitajte zbog čega

ako nisu cice u pitanju ,obavestiću moderaciju!?
niccolo niccolo 20:16 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

stefan.hauzer
pa se vi pitajte zbog čega

ako nisu cice u pitanju ,obavestiću moderaciju!?

Ćuti, ovde sve plavuša do plavuše
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:18 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

sve plavuša do plavuše




ili si u Švedskoj ili si u raju ...nema trećeg.
bolid1 bolid1 20:19 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

niccolo

p.s. Samo da prijavim da sam ja danas napustio zemlju...pa se vi pitajte zbog čega.


Welcome to the club, kuda?
antioksidant antioksidant 20:20 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

stefan.hauzer
sve plavuša do plavuše




ili si u Švedskoj ili si u raju ...nema trećeg.

u frizerskom salonu
danas je popust na farbanje
niccolo niccolo 20:27 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

ili si u Švedskoj

Malo na dole...

Welcome to the club, kuda?

Ma na odmor
antioksidant antioksidant 20:29 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

mikimedic
(pp sa bloga)

Osoba X
..........

miki, postojali su i suptilniji nacini da mi skrenes paznju na neke stvari.

dopuna: ovo izbacivanje s kuka mozda jeste u sve boljoj tradiciji bloga da se zapljune bez gledanja koliko ce se zahvatiti ali razmisli pa ili menjaj ili ostavljaj
na tebi je
pozz
bolid1 bolid1 20:30 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

niccolo

Ma na odmor


Posle svakog povratka sa odmora me na Surcinu saceka onaj poster: Smile you are in Serbia!

A, ja sve gledam, jel' voze i nazad sa istom kartom
arianna arianna 20:56 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

Smile you are in Serbia!


šta reći a ne zaplakati od muke <<<<<<<

i sve ovo nam se dešava, dok bolesna deca umiru gladna

brišite komentar ako mislite da je trol, ali neka nam je bog u pomoći

Jelica Greganović Jelica Greganović 21:30 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

Posle svakog povratka sa odmora me na Surcinu saceka onaj poster: Smile you are in Serbia!

Aj svrati malo u Sloveniju ako smeš, tamo će te na aerodromu sačekati statua pećinske Slovenke i plakat sa Bedancem...
buba_truba buba_truba 21:37 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

mikimedic
beleska na budimcevoj margini: nikad nisam ni sanjao da ce mi na ovakav penal natrcati jedan ministar u pokusaju

A ja nikada nisam ni sanjala da bih privatnu prepisku (ma sa bilo kim, i najljućim neprijateljem) obznanila... po meni je to stvar pristojnosti.
Obaška što ova prepiska, po meni bar, uopšte ne ide tebi u prilog... ma šta ti o tome mislio.
Sve u svemu, Miki
buba_truba buba_truba 21:41 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

antioksidant
mikimedic
(pp sa bloga)

Osoba X
..........

miki, postojali su i suptilniji nacini da mi skrenes paznju na neke stvari.

dopuna: ovo izbacivanje s kuka mozda jeste u sve boljoj tradiciji bloga da se zapljune bez gledanja koliko ce se zahvatiti...

Baš tako.
kukusigameni kukusigameni 21:44 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

buba_truba
A ja nikada nisam ni sanjala da bih privatnu prepisku (ma sa bilo kim, i najljućim neprijateljem) obznanila... po meni je to stvar pristojnosti.

U jbt, sad mi je laknulo.
angie01 angie01 21:45 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

(pp sa bloga)


ima nas puno sa slicnim prepiskama,

ja namerno necu da sada pomenem veoma konkretnu situaciju sa kolegom,
gde je lose opservirao temu o kojoj poprilicno znam,
pa je na moje komentare sledio neobican nastavak,

prosto nema veze.
antioksidant antioksidant 21:46 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

ja namerno necu da sada pomenem veoma konkretnu situaciju sa kolegom,

hmmmm...
buba_truba buba_truba 21:48 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

kukusigameni
U jbt, sad mi je laknulo.


maksa83 maksa83 21:50 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

ja namerno necu da sada pomenem veoma konkretnu situaciju sa kolegom,

Endži bre don't stop now, vidiš da smo svi postali jedno kolektivno veliko uho i oko.
mikimedic mikimedic 21:50 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

A ja nikada nisam ni sanjala da bih privatnu prepisku (ma sa bilo kim, i najljućim neprijateljem) obznanila... po meni je to stvar pristojnosti.


kako se ono najbolje prevodi na srpski 'unsolicited'?

nicim izavan?

1:12pm
Miki Medic
Dobro je sto si me blokirao da ne mozes vise da primas poruke. Zato cu ti odgovoriti ovde. Meni nema sta da bude neprijatno, navikao sam na floskule kad se ostane bez argumenata.

Posto odbijas da odgovoris, samo da ti pozelim da sto pre prokomentarises bilo koju temu na bilo kom blogu na kome nemas autorsku opciju, kako bih objavio onu prepisku, kao i ovaj nastavak.

Do skorog vidjenja (naravno, osim ako ne odustanes od komentarisanja po drugim blogovima...). srdacan pozdrav.

-------------------------------------------------------------------------

beleska na budimcevoj margini: nikad nisam ni sanjao da ce mi na ovakav penal natrcati jedan ministar u pokusaju
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:57 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

buba_truba

Sve u svemu, Miki


Da, kako je krenuo sa ovim frajeru ovo, frajeru ono, pomislio da će miki da mu zakaže šorku posle časa.

Miki, stvarno jadno, čak i od tebe.
angie01 angie01 22:05 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

maksa83
ja namerno necu da sada pomenem veoma konkretnu situaciju sa kolegom,

Endži bre don't stop now, vidiš da smo svi postali jedno kolektivno veliko uho i oko.


oko stampanja udzbenika-gde je on predlagao neku nebulozu, a na moje objasnjenje, prvo mi "slucajno" obrisao komentar, a posle , lako ces pogoditi, banovao- ali nije strasno, nisam ja miki:), ili nedajboze neki drugi ucesnici, pa da recimo napisem kontra blog-ja mu oprastam, nije znao sta radi:),...a i preporucivao se predlogom, koji nije bio autenticno njegov, pa mu oprastam utoliko vise:)
mikimedic mikimedic 22:10 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

Da, kako je krenuo sa ovim frajeru ovo, frajeru ono, pomislio da će miki da mu zakaže šorku posle časa.


ko je krenuo?
mikimedic mikimedic 22:13 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

lako ces pogoditi, banovao- ali nije strasno, nisam ja miki:),


sta je strasno?

angie, znam da malo sporije kapiras, ali osoba x je ta koja meni salje pp, a ne obratno.

(nb: inace, nisam preterani obozavalac pp komunikacije na blogu).
antioksidant antioksidant 22:14 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

mikimedic
Da, kako je krenuo sa ovim frajeru ovo, frajeru ono, pomislio da će miki da mu zakaže šorku posle časa.


ko je krenuo?

miki, nebitno je ko je krenuo ali sam si rekao da cuvas ovu prepisku da je objavis na blogu na kom "osoba x" bude komentarisala... sad nam ostaje da pogadjamo ko je osoba x. ja sumnjam na kukusigamenija ali nisam siguran. daj jos neki nagovestaj
angie01 angie01 22:16 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

daj jos neki nagovestaj


re-zato se nije ni javio.
antioksidant antioksidant 22:20 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

angie01
daj jos neki nagovestaj


re-zato se nije ni javio.

ma ne, mora neko ko se javio a nisam ja (jer imam autorsku opciju ovde)
da nije fora pa se miki dopisivao sa alter egom?
mikimedic mikimedic 22:24 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

daj jos neki nagovestaj


re-zato se nije ni javio.


nesto sam propustio.

o kome je ovaj blog?

Morate razumeti ekonomsku suštinu. Morate pročitati i znati sve zakone. Onda je sve jasno. Malo mi je bez veze da vam ovde držim predavanje sa primerima i o razlikama i koje situacije koji član pokriva i gde su problemi u primeni. Pročitajte tekst još jednom. Objašnjava suštinu. Ako vam nije jasno, onda ništa.


eto sta se desava kad se pise u siframa. umesto da se stvari nazovu imenom i prezimenom.

a ne nickom.
angie01 angie01 22:26 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

ma ne, mora neko ko se javio a nisam ja (jer imam autorsku opciju ovde)


nisam bas razumela, tako da cu morati da procitam i znati sve zakone, onda ce mi biti jasno.
antioksidant antioksidant 22:27 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

o kome je ovaj blog?

ok, shvatio si šifru o kome je blog ali
Posto odbijas da odgovoris, samo da ti pozelim da sto pre prokomentarises bilo koju temu na bilo kom blogu na kome nemas autorsku opciju, kako bih objavio onu prepisku, kao i ovaj nastavak.

onaj o kome je tema nije komentarisao na ovom blogu
zato se i ne uklapa u tvoj opis "osobe x"
angie01 angie01 22:27 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

nesto sam propustio.


miki,
mikimedic mikimedic 22:29 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

onaj o kome je tema nije komentarisao na ovom blogu
zato se i ne uklapa u tvoj opis "osobe x"


beleska na budimcevoj margini: nikad nisam ni sanjao da ce mi na ovakav penal natrcati jedan ministar u pokusaju
angie01 angie01 22:29 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

antioksidant
o kome je ovaj blog?

ok, shvatio si šifru o kome je blog ali
Posto odbijas da odgovoris, samo da ti pozelim da sto pre prokomentarises bilo koju temu na bilo kom blogu na kome nemas autorsku opciju, kako bih objavio onu prepisku, kao i ovaj nastavak.

onaj o kome je tema nije komentarisao na ovom blogu
zato se i ne uklapa u tvoj opis "osobe x"



e, ao-ovo ko da je pisao ministarski kandidat.
niccolo niccolo 22:29 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

e, ao-ovo ko da je pisao ministarski kandidat.

Krstić?
angie01 angie01 22:32 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

niccolo
e, ao-ovo ko da je pisao ministarski kandidat.

Krstić?


e, mojne maltretiras mikija:)
buba_truba buba_truba 22:32 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

mikimedic
Da, kako je krenuo sa ovim frajeru ovo, frajeru ono, pomislio da će miki da mu zakaže šorku posle časa.


ko je krenuo?

Da , stvarno, ako sam dobro razumela ON je krenuo... ničim izazvan ti poslao pp: kaže "Ako vas ne mrzi, objasnite mi komentar.
Da li mislite da treba da imam obzira, vremena da vodim takve razgovore gluvih telefona i prepucavanja?

Obrisao sam vas komentar. Jer trazi odgovor i objašnjenja, a zaista ne zelim da ulazim u diskusiju o tome na blogu."

Stvarno je som! A mogao je samo lepo da obriše komentar i da te ništa ne pita, a ako kreneš da palamudiš da te banuje i kraj. A on ti 'unsolicited' šalje pp i pita za objašnjene. Somina!

A tek o frajerisanju:

"Miki: budi frajer pa mu odgovori na pitanje o americkim izborima, i njihovom legitimitetu.

ako ne odgovoris, samo ces potvrditi ono sto godinama mislim o tebi.


Osoba X: Hvala. Nisam frajer, da vam odmah potvrdim šta god mislili.

Miki: Naravno da nisi, jer se frajeri koji imaju i malo integriteta tako ne ponasaju.

Ti bi da budes, ali ne umes....

Da si frajer....

p.s. za ovo brisanje cu te sacekati na blogu na kom ne budes imao autorsku opciju"

Pa ti sad vidi ko je ovde isp'o frajer.
antioksidant antioksidant 22:35 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

mikimedic
...

ok, znaci spremao si se da on negde komentarise ali si neocekivano dobio priliku na blogu koji je posvecen njemu...
samo, mislim da on ovo nece citati, tako da... lici malo na dobacivanje iza ledja.
ali, da ne davim(o) vise. odrastao si, valjda znas sta i kako.
i da - vojvodina izvukla nereseno. jos je iznad vode...

mikimedic mikimedic 22:35 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

A on ti 'unsolicited' šalje pp i pita za objašnjene. Somina!


i banuje. pa trazi objasnjenje na pp.

trazi objasnjenje zasto je banovao.

non-issue. ionako je to samo crtica karaktera.

a ti kad vec citiras, citiraj do kraja.

Da si frajer....

p.s. za ovo brisanje cu te sacekati na blogu na kom ne budes imao autorsku opciju"

Pa ti sad vidi ko je ovde isp'o frajer.


jer u suprotnom ne ispadas frajer.


Da si frajer, odgovorio bi na pitanje, koliko ono bilo neprijatno.
antioksidant antioksidant 22:37 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

Pa ti sad vidi ko je ovde isp'o frajer.

ovo je čist seksizam
gde su sad feminiskinje?
buba_truba buba_truba 22:46 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

mikimedic
A on ti 'unsolicited' šalje pp i pita za objašnjene. Somina!


i banuje. pa trazi objasnjenje na pp.

Definitivno som, šta će mu objašnjenje? Ja bih te samo brisala i banovala, bolelo bi me baš za objašnjenje... ooooo, stvarno naopak lik!


non-issue. ionako je to samo crtica karaktera.

Jeste, ova crtica baš govori o karakteru.
mikimedic mikimedic 22:47 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

Jeste, ova crtica baš govori o karakteru.


hhhm da, mada ja nisam ministar u pokusaju.
buba_truba buba_truba 22:49 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

antioksidant
gde su sad feminiskinje?

Feministkinje već spavaju...
antioksidant antioksidant 22:50 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

buba_truba
antioksidant
gde su sad feminiskinje?

Feministkinje već spavaju...

očito i ja čim ispuštam slova
:)
hvala
buba_truba buba_truba 22:50 22.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

mikimedic
hhhm da, mada ja nisam ministar u pokusaju.

Ma nisi, ti si frajer u pokušaju.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:34 23.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

obrisao komentar, a posle , lako ces pogoditi, banovao

vidim da budući ministar ima Pocesta sindrom - banuje šakački kad god mu se i namanja stvar ne sviđa. čovek dorastao funkciji u srpskoj vladi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:34 24.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

niccolo
ili si u Švedskoj

Malo na dole...


Maroko? da li si siguran da su i dole plavuše?

niccolo niccolo 23:26 24.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

da li si siguran da su i dole plavuše?

Pa evo, ispitujem
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:40 24.08.2013

Re: nicim izazvana prepiska

niccolo
da li si siguran da su i dole plavuše?

Pa evo, ispitujem

Пази да ти не офарба обрве
jesen92 jesen92 20:59 22.08.2013

meni nista nije jasno

a imam zelju da nesto naucim..

Pročitajte tekst još jednom. Objašnjava suštinu. Ako vam nije jasno, onda ništa.
..a gde da ga procitam?
antioksidant antioksidant 21:01 22.08.2013

Re: meni nista nije jasno

.a gde da ga procitam?

sudeci po sledecoj recenici
Morate pročitati i znati sve zakone.


mislim da je ovo pravo mesto da se krene
niccolo niccolo 21:02 22.08.2013

Re: meni nista nije jasno

..a gde da ga procitam?

Gde god hoćeš. Ovo je demokratski blog, nismo mi isključivi...
angie01 angie01 21:31 22.08.2013

Re: meni nista nije jasno

niccolo
..a gde da ga procitam?

Gde god hoćeš. Ovo je demokratski blog, nismo mi isključivi...




i sad vodi diskusiju sa ovima sto su dosli da zahebavaju.
niccolo niccolo 21:33 22.08.2013

Re: meni nista nije jasno

sto su dosli da zahebavaju.

Kao što onaj reče onomad - zajebavam, dakle postojim
angie01 angie01 21:41 22.08.2013

Re: meni nista nije jasno

Kao što onaj reče onomad - zajebavam, dakle postojim



ja mislim da mi opusteno,

niko nas nije pit'o, niti 'oce,

mozemo da budemo ponosni sto je u igru usao nas drug sa bloga,


slagali se, ne slagali sa njegovim misljenjem,
da sacekamo i vidimo sta ce da uradi, kao i bilo koji drugi kandidat,

ako nista drugo, mozemo da mu skrenemo paznju ovde na stavri koje nas muce, pod uslovom da nas ne banuje ili da prestane da dolazi, jer ima pametnija posla.:)
antioksidant antioksidant 21:43 22.08.2013

Re: meni nista nije jasno

mozemo da budemo ponosni

?
misliš istestirali smo ga, proverili i sad smo ga pustili u svet među krkobabiće? :)
angie01 angie01 21:47 22.08.2013

Re: meni nista nije jasno

misliš istestirali smo ga, proverili i sad smo ga pustili u svet među krkobabiće? :)



sad ti nisi bas suptilan,:)))
kukusigameni kukusigameni 21:53 22.08.2013

Re: meni nista nije jasno

Najbolje što bi mogao da uradi za sebe, nas i ostale jeste da da ostavku kada shvati da ne može ništa da promeni i da ono što je pisao ne može da primeni, i da javno objasni šta i ko ga je u tome sprečio.
Kao što se iz ovoga vidi, ne dajem mu velike šanse da bilo šta sprovede.

Najgore što može da mu se desi je da kao i onaj koga je najžešće kritikovao, ostane u pokušaju upornog sprovođenja nečeg što se tada više neće ni prepoznavati.


buba_truba buba_truba 22:03 22.08.2013

Re: meni nista nije jasno

kukusigameni
Najbolje što bi mogao da uradi za sebe, nas i ostale jeste da da ostavku kada shvati da ne može ništa da promeni i da ono što je pisao ne može da primeni, i da javno objasni šta i ko ga je u tome sprečio.

Tačno tako - "kada shvati", "da ne može", ako, kada, ne može... Podržavam 100%.
Kao što se iz ovoga vidi, ne dajem mu velike šanse da bilo šta sprovede.

Iz čega se vidi? Banovanja po blogu, načina komuniciranja sa blogerima?
Najgore što može da mu se desi je da kao i onaj koga je najžešće kritikovao, ostane u pokušaju upornog sprovođenja nečeg što se tada više neće ni prepoznavati.

I ovo sve stoji, ako... kada... tada...
jesen92 jesen92 22:57 22.08.2013

Re: meni nista nije jasno

mislim da je ovo pravo mesto da se krene

zezas?...vidim da ce "nas Radulovic" da bude neki ministar...lepo rece kukusigameni "toliko je to zeleo" , pa neka mu bude iako je meni skroz nesimpa a i banovo me bez razloga...mnogo lican i sujetan, ne verujem takvima ali to ne znaci da mislim da covek nema kvalitete za ministra
antioksidant antioksidant 22:59 22.08.2013

Re: meni nista nije jasno

ali to ne znaci da mislim da covek nema kvalitete za ministra

slobodno misli da nema :) jer realno i nema (samo prazne i bahate price - sto je super za blogera ali ministar mora da zna i da pojede i popije a on mi tu deluje tanak)
a nije valjda i tebe banovao?
jesen92 jesen92 23:32 22.08.2013

Re: meni nista nije jasno

ali ministar mora da zna i da pojede i popije a on mi tu deluje tanak)
..mozda, ali kada pomislim ko je sve bio ministar onda moze i on...ih, ko se sve na nama vezbao....

jeste, odavno me banovao...cini mi se da je tema bila "ne kukaj,uzmi cetku i metlu i ostvarices svoj san"...navodio je neke primere kako i u Srbiji covek moze da zaradi i upravlja svojim zivotom a primer je bila neka zena koja je organizovala ekipu za krecenje ili tako nesto....podsetio me na Karica i biznis sa zelenom salatom..
antioksidant antioksidant 23:35 22.08.2013

Re: meni nista nije jasno

podsetio me na Karica i biznis sa zelenom salatom..

:)
gde je taj čovek
ne javlja se na blogu već mesecima
mora da mu je mnogo lepo u rusiji
kukusigameni kukusigameni 07:57 23.08.2013

Re: meni nista nije jasno

Evo, najbolji primer nam dolazi sa odlazećim (ljutim) ministrom Dinkićem. On sada (u odlaženju) hoće da blokira račun Simpa. Zašto to nije do sada u radio? Ili, ako već nije, zašto ne preseče i pored puteriške koja mu se sliva i na cipele, ne izađe pred javnost i objasni šta ga je sprečavalo to da uradi (i još mnogo toga)?
Radulović ide u vladu tog istog premijera.

I nije u pitanju samo Radulović. Inače, ko god da se prihvati posla u ovoj nebulozi u kojoj se ne zna ko pije, a ko plaća, prihvata da bude u društvu nebuloznih. Verovatnoća da iz te nebuloze nastane nešto, bilo šta, skoro da je nikakva.

Smanjiti štetu? To je u redu. Čak i herojski ali negde se mora onda udenuti onaj .
Takođe, smanjiti štetu, znači u nekom slučaju i produžiti i odložiti prave reforme (nebuloze).
antioksidant antioksidant 08:06 23.08.2013

Re: meni nista nije jasno

Smanjiti štetu?

штету ће повећати
у томе је поента
kukusigameni kukusigameni 08:47 23.08.2013

Re: meni nista nije jasno

antioksidant
Smanjiti štetu?

штету ће повећати
у томе је поента

Šteta je odavno napravljena, i ona je politička.

Prvo razočarenje blogera biće kada Radulović (bloger bez kompromisa), počne da ulazi u kompromise (u protivnom leti iz vlade).

Drugo razočarenje će biti, kada počne da prebacuje odgovornost na druge resore u vladi.

A za mene bi najveće razočarenje bilo učlanjenje u neku ili osnivanje nove političke partije.

Ali, kao što je sam pisao na blogu, prvo da vidimo njegov program i merila po kojima će se određivati uspešnost ministrovanja.
antioksidant antioksidant 08:52 23.08.2013

Re: meni nista nije jasno

bloger bez kompromisa), počne da ulazi u kompromise (u protivnom leti iz vlade).

možda i tamo bude banovao
a pre toga im jednostavno kaže

Morate razumeti ekonomsku suštinu. Morate pročitati i znati sve zakone. Onda je sve jasno. Malo mi je bez veze da vam ovde držim predavanje sa primerima i o razlikama i koje situacije koji član pokriva i gde su problemi u primeni. Pročitajte tekst još jednom. Objašnjava suštinu. Ako vam nije jasno, onda ništa.

a kad kažem da će šteta biti povećana, mislim na to da bi eventualno sprovođenje radulovićevog "programa" izazvalo još veću štetu, jer je nezaokružen i nepripremljen i bez ikakve analize gde že izazvati negativne posledice, a kamoli sa planom kako te posledice kontrolisati.
sve se svodi na "smanjnite porez na rad i..."


kukusigameni kukusigameni 09:05 23.08.2013

Re: meni nista nije jasno

AO
sve se svodi na "smanjnite porez na rad i..."


A i trudiće se da ukine paušal.
nikvet pn nikvet pn 09:30 23.08.2013

Re: meni nista nije jasno

kukusigameni
Prvo razočarenje ...
Drugo razočarenje ...
A za mene bi najveće razočarenje ....


Мени се чини обрнуто. Пре ће се разочарати управо момци којима је сада лепо.

Фанатизован, верује да ради праву ствар. А то даје огромну менталну снагу. То је добро, али и опасно; отуд сујета и ароганција.

Кладим се на Радуловића, не на Кркобабиће.
kukusigameni kukusigameni 09:39 23.08.2013

Re: meni nista nije jasno

nikvet pn
Мени се чини обрнуто. Пре ће се разочарати управо момци којима је сада лепо.

Фанатизован, верује да ради праву ствар. А то даје огромну менталну снагу. То је добро, али и опасно; отуд сујета и ароганција.

Ono, sam protiv svih i te munje?

Pa kad ne uspe, onda kao nije ni mogao.

nikvet pn
Кладим се на Радуловића, не на Кркобабиће.

Sam Radulović je bio za bele listiće (ako se ne varam).
Ja ovde uzimam beli listić.
nikvet pn nikvet pn 09:58 23.08.2013

Re: meni nista nije jasno


kukusigameni
Sam Radulović je bio za bele listiće


Јесте, али ево загазио у свињац. А не личи ми на камиказу, никако.
antioksidant antioksidant 10:00 23.08.2013

Re: meni nista nije jasno

Sam Radulović je bio za bele listiće (ako se ne varam).

можда је и сад
он је за сад само најављен са насловних страна таблоида
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:16 23.08.2013

Re: meni nista nije jasno

najveće razočarenje

Ben Aflek je novi betmen! A taman su uljudili ovu franšizu sa Bejlom. Zamišljam kako on spašava Gotam i ne uspeva mi.

Svaka asocijacija sa temom bloga je slučajna
antioksidant antioksidant 13:18 23.08.2013

Re: meni nista nije jasno

Ben Aflek je novi betmen

kad je on mogao da bude betmen može i sobarica ben afleka a kamoli on



tu je i onako bitnije ko je negativac

(i macka)
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:32 23.08.2013

Re: meni nista nije jasno

i onako bitnije ko je negativac

pazi caku
u ovom filmu se zajedno pojavljuju betmen i supermen

koliko je negativaca dovoljno?
antioksidant antioksidant 13:36 23.08.2013

Re: meni nista nije jasno

stefan.hauzer
i onako bitnije ko je negativac

pazi caku
u ovom filmu se zajedno pojavljuju betmen i supermen

koliko je negativaca dovoljno?

ok, supermen je dovoljan
dosada je njegova super moć
maksa83 maksa83 13:46 23.08.2013

Re: meni nista nije jasno

Ben Aflek je novi betmen! A taman su uljudili ovu franšizu sa Bejlom. Zamišljam kako on spašava Gotam i ne uspeva mi.


kroz gotam se širi dreka,
ostade od bena fleka...
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:57 23.08.2013

Re: meni nista nije jasno


kroz gotam se širi dreka,
ostade od bena fleka...



neka nam je bog u pomoči
jesen92 jesen92 18:38 23.08.2013

Re: meni nista nije jasno

Sam Radulović je bio za bele listiće (ako se ne varam).
..mislim da nije bas bio jaasan u pogledu belih listica...prilicno je zagovarao neophodnost promena koje ce da sprovede Toma..:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana