In memoriam| Ljudska prava| Na današnji dan| Nostalgija| Život

Tražim pomilovanje za Srbiju koje nema!

Nebojša Milenković RSS / 08.09.2013. u 12:24

ana-bekuta-milutin-mrkonjic.16824.jpg

Tražim pomilovanje za one ljude u ovoj zemlji kojima je svega dosta:

Kojima je dosta 5. oktobra.
Kojima je dosta i 6. oktobra koji se nikad nije dogodio.
Kojima je dosta i 12. marta.
Kojima je dosta i 13. marta koji se, takođe, nikad nije dogodio.
Koji se osećaju istinski postiđeno svaki put kad upale televizor.
Koji su poniženi svaki put kada uđu u prodavnicu.

Koji su sa Zoranom Đinđićem sahranili vlastitu nadu da će ovde ikad išta da se promeni.

Koji se osećaju istinski poniženo kada vide kako je Aleksandar Tijanić i dalje direktor bilo čega - a kamoli takozvanog javnog servisa.

Koji više nemaju stomak za to da kupuju i čitaju novine.

Koji nemaju profile na društvenim mrežama.

Koji bojkotuju Utisak nedelje, ali i sve ostale utiske.

Kojima je muka od stranačkih aktivista.
Kojima je odavno dosta vanstranačkih aktivista.
Koji tvrde da više nikad neće izaći na bilo kakve izbore ili proteste.
Koji su prestari i previše umorni da odu odavde.
Koji je apsolutno neizdrživo da ovde ostanu.

Koji nikoga više ne slušaju - niti im se, realno gledano, bilo ko uopšte obraća.
Koji su, iako nezaposleni, ipak rešili da ubuduće gledaju (samo) svoja posla.

Koji su ceo život bili moralni i pošteni - iako više ne znaju šta bi tačno s tim.
Koji više nisu sigurni čak ni u to kako da vaspitavaju vlastitu decu pošto vide da se poštenje ne isplati.
Koji su čitavog života negde podstanari.
Koji još uvek, u tridesetoj ili četrdeset i nekoj, žive sa roditeljima.
Koji će se u sopsteni stan useliti tek kad umre baba.


Itd...itd...

Nemamo pravo da budemo prestrogi prema Srbiji koja ovde više nikoga ne zanima.
Prema svim onim časnim i poštenim ljudima koji niti umeju niti žele da se snađu.
Prema onoj Srbiji koju svi plaše.
Kojoj niko - čak ni deklarativno - ne nudi nikakav optimizam (o poverenju da i ne govorimo)!
Za Srbiju koja je tehnološki ili bilo kakav drugi višak.
Koja čeka u redovima, pred različitim šalterima i po čekaonicama.
Srbiju u izbegličkim kampovima i sigurnim kućama.
Srbiju nema ni zdravstvenu knjižicu.
Koja grca otplaćujući različite kredite.

Za Srbiju čija deca ne znaju kako izgleda more !

Onu Srbiju koju je iz njenog vlastitog života lustrirala (više)partijska gramzivost i bahatost.
Kojoj je muka od same primisli kako mora da se učlani u stranku kako bi joj bilo dozvoljeno da (pre)živi.
Za Srbiju koja je odavno zaboravila značenje reči: nada.
Za Srbiju koju više apsolutno ništa ne interesuje - pa čak ni njen sopstveni život.

Ukratko:
Tražim pomilovanje za nevidljivu i poniženu Srbiju.
Za Srbiju koje nema - niti će je uskoro uopšte biti!

16823.jpg 

Atačmenti



Komentari (122)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 12:29 08.09.2013

pa, to se vec desilo,

niko te sa tovog spiska ne drzi, od njih nista ne ocekuje, niti na njih neko racuna, samo su pusteni niz vodu.
loader loader 19:19 08.09.2013

Re: pa, to se vec desilo,

Srbija je
na svim dosadašnjim izborima
većinski glasala za režim sm, satelite, i čuvaoce "kontinuiteta".
Tragično je, ali konstantno jasno, koje je većinsko raspoloženje. Tako usmerena podrška uveliko prevazilazi uobičajene dnevnopolitičke analize i kampanjske pokušaje da se tu nešto promeni. Jednostavno, struktura je takva, a ona, kao takva, manje bira na osnovu racionalnih argumenata, a mnogo više na osnovu ... Može ovde jedna društvena manjina da se vajka, ali ne sme da se iznenađuje. Stvar je odavna, i očigledna. Puno vremena će trebati da eventualno, ali eventualno, bude drugačije.

aleksandarkarisik aleksandarkarisik 23:04 08.09.2013

Re: pa, to se vec desilo,

Puno vremena će trebati da eventualno, ali eventualno, bude drugačije.


Vreme je ovde faktor koji najviše obeshrabruje. Svačega nam fali, ali vremena najmanje imamo.
iqiqiq iqiqiq 12:32 08.09.2013

Lepo si ovo napisao

I pronašla sam sebe na više mesta.
I nadam se da ćeš dobiti priliku da ovo objave u nekim javnim glasilima, medijima
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 12:34 08.09.2013

Re: Lepo si ovo napisao

I pronašla sam sebe na više mesta.
Možda zato što sam pisao iz iskustva!?

I nadam se da ćeš dobiti priliku da ovo objave u nekim javnim glasilima, medijima

NITI ĆU JE "DOBITI" NITI ĆU JE TRAŽITI!
iqiqiq iqiqiq 12:44 08.09.2013

Re: Lepo si ovo napisao

Nebojša Milenković
Možda zato što sam pisao iz iskustva!?

Verovatno i sigurno, ali hvala ti što si podelio sa nama.
iqiqiq iqiqiq 12:49 08.09.2013

Re: Lepo si ovo napisao

NITI ĆU JE "DOBITI" NITI ĆU JE TRAŽITI!

Nadam se da će se ipak naći načina da mnogo ljudi pročita i trgne se. Kada se ovako pobroji na papiru, mislim da će većina morati da se zamisli.

Kao da smo ispustili neku dragocenost na pod, koja se polupala, a mi zamišljeni gledamo u drugom pravcu, ne hajući za izgubljenim vrednostima.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 03:43 09.09.2013

Re: Lepo si ovo napisao

Od koga se traži pomilovanje? Od kog kadije, od kog dželata?

Od vlade i predsednika, od opozicije, nezavisnih institucija, medija?

Ako ne navedeš nadležni organ kome upućuješ molbu za pomilovanje, teško da ćeš dobiti rešenje i pouku o pravnom leku... Drugim rečima, FT1P
grmfrm grmfrm 14:59 09.09.2013

Re: Lepo si ovo napisao

I pronašla sam sebe na više mesta.
I nadam se da ćeš dobiti priliku da ovo objave u nekim javnim glasilima, medijima


Pa mislim da nema blogera i onih koji citaju a da se nisu nasli negde.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:14 09.09.2013

Re: Lepo si ovo napisao

Od koga se traži pomilovanje? Od kog kadije, od kog dželata?


Između ostalog, tražim ga i od tebe, to jest svakog ko bi, eventualno, bio spreman da osudi one koji su odustali...

Ako ne navedeš nadležni organ kome upućuješ molbu za pomilovanje, teško da ćeš dobiti rešenje i pouku o pravnom leku...
Veruj mi, nema leka - pa ni pravnog
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 17:35 09.09.2013

Re: Lepo si ovo napisao

Između ostalog, tražim ga i od tebe, to jest svakog ko bi, eventualno, bio spreman da osudi one koji su odustali...

Slažem se: ne treba suditi onima koji su odustali...
Veruj mi, nema leka - pa ni pravnog

... i ne treba odustajati :)
docsumann docsumann 12:33 08.09.2013

margina kao sudbina

abraham_linkoln abraham_linkoln 12:38 08.09.2013

AMIN!

loader loader 19:37 08.09.2013

Re: AMIN!

ANIM !





AlexDunja AlexDunja 12:42 08.09.2013

...

fotka je genijalna.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 12:45 08.09.2013

Re: ...

fotka je genijalna


- misliš: d i r lj i v a ?!
docsumann docsumann 12:50 08.09.2013

Re: ...

Nebojša Milenković
fotka je genijalna


- misliš: d i r lj i v a ?!


nedodirljiva
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:03 08.09.2013

Re: ...

fotka je genijalna.

klasičan photoshop.

Mrku su toliko ispeglali,da mu ručice deluju poput nekog dečaka
AlexDunja AlexDunja 13:20 08.09.2013

Re: ...

da mu ručice deluju poput nekog dečaka


bilo bi lepo imati original, pa staviti jednu pored druge.
tu bi se jasno videla mera poricanja stvarnosti, veličina balona od
sapunice u kome ti ljudi žive


jbt, nije im lako.
stasava stasava 16:00 08.09.2013

Re: ...

AlexDunja

jbt, nije im lako.


Mnogo je teze nama sa njima,treba gledati ovo.
AlexDunja AlexDunja 17:18 08.09.2013

Re: ...

Mnogo je teze nama sa njima,treba gledati ovo.

iskreno, ja ne gledam tv, ne čitam novine,
ne pratim te portale, tako da jedino ovde i na fb povremeno
naletim na njih,

do danas sam ih potpuno zaboravila, stvarno je kriminalno
što otimaju lovu lokalnim samoupravama za koncerte, i to uglavnom delove za socijalu...kako čujem.

ovde me je fasciniralo kako oni sebe percipiraju.
koliko odsutan treba da budeš, da izgledaš onako
a da sebe vidiš ovako
arianna arianna 17:31 08.09.2013

Re: ...

koliko odsutan treba da budeš, da izgledaš onako
a da sebe vidiš ovako


Dorian Gray syndrome <<<


AlexDunja AlexDunja 17:37 08.09.2013

Re: ...

Dorian Gray syndrome <<<

evo je dijagnoza:))
nisam znala za sindrom.

arijana, ja sam sigurna da kod ovo dvoje
ima osnova i za neke koje su recognized:)
arianna arianna 18:09 08.09.2013

Re: ...

ja sam sigurna da kod ovo dvoje
ima osnova i za neke koje su recognized:)


recimo - bigamija :))
appendix appendix 18:21 08.09.2013

Re: ...

Mrku su toliko ispeglali,da mu ručice deluju poput nekog dečaka


Jedna prirodna..

dr.wagner dr.wagner 20:12 08.09.2013

Re: ...

.... večer


-Sigurno su operacije , pa fotošop ... sigurno je dala staru fotografiju ...
... , a jeste zavidni ...

Wagner
freehand freehand 13:01 08.09.2013

Ko u Srbiji

... nema zdravstvenu knjižicu?
angie01 angie01 13:07 08.09.2013

Re: Ko u Srbiji

... nema zdravstvenu knjižicu?


mnogi!
freehand freehand 13:10 08.09.2013

Re: Ko u Srbiji

angie01
... nema zdravstvenu knjižicu?


mnogi!

Sjajan i tako karakterističan odgovor. Fali ono veruj mi.
ali dozvoliću sebi da budem neverni Toma i pitam - ko na primer? I ako nema - zašto je nema?
iqiqiq iqiqiq 13:13 08.09.2013

Re: Ko u Srbiji

ko na primer? I ako nema - zašto je nema?

zato što ti treba lična karta da bi mogao da izvadiš knjižicu...Imaš one koji se vode kao raseljena lica i nemaju status i ne mogu da izvade ličnu kartu. Imaš nezaposlene ljude od kojih se očekuje da izvade ličnu kartu, ali to košta, država ne predviđa besplatno vađenje lične karte za nezaposlene. I imaš još mnogo primera, pogledaj statistiku RFZO i broj stanovništva u Srbiji, stavi minus između dve brojke i eto broja
freehand freehand 13:19 08.09.2013

Re: Ko u Srbiji

zato što ti treba lična karta da bi mogao da izvadiš knjižicu...Imaš one koji se vode kao raseljena lica i nemaju status i ne mogu da izvade ličnu kartu.

I raseljena lica imaju pravo na zdravstvenu zaštitu. Kao i svi nezaposleni. Koliko ja znam problem je sa onima koji ne postoje u popisu stanovništva, odnosno nemaju nikakav status. A to svakako nisu ovi koji potpisuju gornji tekst.
Mada nije u tome suština. Ni u onima koji grcaju vraćajući kredite koje su digli ne zna se kako, jer su nezaposleni i nevidljivi.
Suština je u ovom prenemagačkom pristupu jadnih siročića i u tim srceparajućim metaforama ponavljanim kroz vazda iste olinjale i istupljene reči i rečenice..
iqiqiq iqiqiq 13:24 08.09.2013

Re: Ko u Srbiji



pogledaj dole računicu, ispada bar 300.000 bez zdravstvene knjižice
angie01 angie01 13:24 08.09.2013

Re: Ko u Srbiji

ko na primer? I ako nema



npr, mnogi koji rade kod privatnika, a on im ne uplacuje doprinose, za sta ga drzava ne tera da odmah uradi, nego mu posle nekog vremena oprosti-kao sto se nedavno dogovilo, tako da ti radnici imaju i rupe u stazu- tu dodaj i njihove muzeve i zene, ako nisu zaposleni, a na birou im kazu da ako im supruznici rade, treba preko njih da overavaju knjizice- verovatno to vazi i za njihovu decu.

gomila privatnika, koja ne zaradi dovoljno i za te uplate, pa kada im treba, plate svoje preglede i sl.
iqiqiq iqiqiq 13:27 08.09.2013

Re: Ko u Srbiji

zbir 6.887.000 RFZO

Процена броја становника

01.01.2013.
7 181 505

proveri Statistički zavod

300.000 bez knjižica zvanično
hajkula1 hajkula1 13:44 08.09.2013

Re: Ko u Srbiji

freehand
... nema zdravstvenu knjižicu?



I zaposleni koji povremeno primaju bednu platu a gazda neredovno uplacuje u fond, povremeno imaju overenu zdravstvenu knjizicu. Znaci, periodicno im nije overena pa imaju problem narocito oni koji su na duzem bolovanju (operacija kancera na primer) i na skupoj terapiji. Ili decije knjizice ne mogu da overe a dete ima zdravstveni problem... Ili se desi nezgoda na radu, cak i tada se sami lece... Da ne nabrajam mogucnosti koje su cesto za nase sugradjane i ljude sa kojima radim u istoj firmi, poznanike iz drugih firmi, stvarnost. Cak ne mogu ni doznake da dobiju.
ocajna_domacica.65 ocajna_domacica.65 14:26 08.09.2013

Re: Ko u Srbiji

Sjajan i tako karakterističan odgovor. Fali ono veruj mi.
ali dozvoliću sebi da budem neverni Toma i pitam - ko na primer? I ako nema - zašto je nema?


Нема, на пример, моја сестра, ни за себе ни за децу, а недавно се запослила у једној, хм, реномираној домаћој (читај: лоповској) фирми,оној што се не хвали попустима него ниским ценама, tzvrtz!, која израбљује не плаћајући ни њој, нити било коме од радника прековремени рад, где не сме да се пита да се замени са колегиницом за смену, јер се одмах добије шут-карта, плата је минимална, а уговор се продужује на месец дана.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 14:49 08.09.2013

Re: Ko u Srbiji

freehand
... nema zdravstvenu knjižicu?


Slobodni umetnici i free lancer-i svih vrsta, statusa i obrazovnih profila
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:06 08.09.2013

Re: Ko u Srbiji

Nebojša Milenković
freehand
... nema zdravstvenu knjižicu?


Slobodni umetnici i free lancer-i svih vrsta, statusa i obrazovnih profila


Čekaj, ne razumem, zbog čega nemaju zdravstvenu knjižicu? Jel ne postoji mogućnost da, kao kao samostalci, uplaćuju kintu u taj neki fond za zdravstvenu zaštitu?
mariopan mariopan 17:21 08.09.2013

Re: Ko u Srbiji

srdjan.pajic
Nebojša Milenković
freehand
... nema zdravstvenu knjižicu?


Slobodni umetnici i free lancer-i svih vrsta, statusa i obrazovnih profila


Čekaj, ne razumem, zbog čega nemaju zdravstvenu knjižicu? Jel ne postoji mogućnost da, kao kao samostalci, uplaćuju kintu u taj neki fond za zdravstvenu zaštitu?

Koju kintu kad ima minimalac, pa mora nekada i leba da jede? Znaš koliki je minimalac? Ni za račune.<_<
iqiqiq iqiqiq 17:32 08.09.2013

Re: Ko u Srbiji


Čekaj, ne razumem, zbog čega nemaju zdravstvenu knjižicu? Jel ne postoji mogućnost da, kao kao samostalci, uplaćuju kintu u taj neki fond za zdravstvenu zaštitu?

Postoji, ali to ti je bacanje para. Ako imaš novac možeš sve da završiš privatno plus lekovi koje plaćaš.

Ako nemaš novaca, veliki ti je izdatak da plaćaš tu mesečnu svotu da bi dobio knjižicu, a nemaš nikakav garant da ćeš time imati besplatno lečenje, tj skoro da ti ne pruža nikakvu zaštitu.
freehand freehand 17:33 08.09.2013

Re: Ko u Srbiji

Ako nemaš novaca, veliki ti je izdatak da plaćaš tu mesečnu svotu da bi dobio knjižicu, a nemaš nikakav garant da ćeš time imati besplatno lečenje, tj skoro da ti ne pruža nikakvu zaštitu.

Aman...
iqiqiq iqiqiq 17:38 08.09.2013

Re: Ko u Srbiji

freehand
Ako nemaš novaca, veliki ti je izdatak da plaćaš tu mesečnu svotu da bi dobio knjižicu, a nemaš nikakav garant da ćeš time imati besplatno lečenje, tj skoro da ti ne pruža nikakvu zaštitu.

Aman...

zaman
ocajna_domacica.65 ocajna_domacica.65 17:47 08.09.2013

Re: Ko u Srbiji

Čekaj, ne razumem, zbog čega nemaju zdravstvenu knjižicu? Jel ne postoji mogućnost da, kao kao samostalci, uplaćuju kintu u taj neki fond za zdravstvenu zaštitu?



Не знам како је за друге слободне уметнике, ово важи за књижевне преводиоце

КАКО СТЕЋИ СТАТУС САМОСТАЛНОГ УМЕТНИКА И ШТА ТРЕБА УРАДИТИ НАКОН ДОБИЈАЊА СТАТУСА

• Статус самосталног уметника може да стекне сваки књижевни преводилац који задовољава услове прописане правилником о стицању статуса самосталног уметника, без обзира на то да ли је члан УКПС или није.
• Да би стекао статус самосталног уметника, књижевни преводилац треба да поднесе захтев Статусној комисији УКПС. Захтев се подноси на Обрасцу за стицање / продужење статуса самосталног уметника. Образац се може скинути са сајта УКПС или узети у секретаријату УКПС, у Француској 7. Образац се попуњава у електронском облику. Попуњен образац треба сачувати као датотеку, одштампати и потписати. Потписан образац се предаје секретару УКПС. Уз образац, књижевни преводилац који жели да стекне статус самосталног уметника треба да приложи фотокопију личне карте и фотокопију радне књижице.
• Након што Статусна комисија одобри његов захтев за добијање статуса самосталног уметника, књижевни преводилац треба да попуни двострани образац М (пријава на обавезно социјално осигурање), чија друга страна носи ознаку М-А (потврда о пријави на обавезно социјално осигурање). Обрасци М и М-А могу се скинути са сајта РЗЗО хттп://www.рззо.рс/ (рубрика Обрасци), преузети преко линкова хттп://www.цекос.рс/медиа/обрасци/а1009301.пдф и хттп://www.цекос.рс/медиа/обрасци/а1009302.пдф , узети на шалтерима РЗЗО или купити у „Службеном гласнику“. С попуњеним обрасцима М и М-А (под тачком 3, у рубрици Назив и седиште обвезника, треба унети име и презиме књижевног преводиоца, адресу и општину на којој станује) књижевни преводилац треба да се јави у секретаријат УКПС, где ће му бити стављен печат на те обрасце и издате 3 идентичне потврде о добијању статуса самосталног уметника.
• Након тога књижевни преводилац треба да изврши пријаву на обавезно социјално осигурање. То се може урадити у Фонду ПИО или у општинској испостави РЗЗО.
Пријављивање у Фонду ПИО:
• С потврдом из Удружења и овереним обрасцима М и М-А књижевни преводилац треба да оде у Фонд ПИО (Немањина 30) и да се пријави. Поступак је следећи: по уласку у Фонд треба узети број на шалтеру за информације, а потом се с тим бројем јавити на одговарајући шалтер за пријаву осигурања. Службенику на шалтеру треба предати потврду из Удружења и оверене обрасце М и М-А. Службеник ће завести пријаву, задржати образац М и потврду из Удружења, а оверен образац М-А (с печатом Фонда) вратиће преводиоцу. Преводилац треба да фотокопира тако оверен образац М-А и да фотокопију, пошто се пријави и у Пореској управи, преда секретару УКПС.
• С обрасцем М-А овереним у Фонду ПИО, затим с потврдом коју је добио у Удружењу и с попуњеним обрасцем ППД СУ (у 2 примерка) књижевни преводилац треба да оде у Пореску управу на својој општини и да се пријави код референта за самосталне уметнике. Том референту треба да преда образац М-А, потврду из Удружења и 2 попуњена обрасца ППД СУ. Референт ће завести пријаву књижевног преводиоца и вратити му један оверен образац ППД СУ. Тај примерак обрасца ППД СУ књижевни преводилац треба да фотокопира, а фотокопију треба да преда секретару УКПС. Оригинал треба да задржи и сачува. Образац ППД СУ може се скинути са сајта Пореске управе у рубрици Пореске пријаве хттп://www.порескауправа.гов.рс , а може се преузети и директно помоћу приложеног линка: хттп://www.цекос.рс/медиа/обрасци/а0810154_ппд-су.пдф . Поред тога, образац се може подићи и у секретаријату УКПС, али и у Пореској управи, код надлежног референта (Референт за самосталне уметнике).
• Приликом попуњавања обрасца ППД СУ треба навести матични број, ПИБ и адресу Удружења (тачка 2).
• Матични број УКПС: 07062206 ПИБ УКПС: 102419896
• Адреса УКПС: Француска 7, 11000 Београд
• Под тачком 4 треба заокружити најнижу основицу, то јест подтачку 4.1.1.
• Тачку 5 књижевни преводилац који је тек стекао статус самосталног уметника не попуњава.
• С трећом потврдом коју је добио у Удружењу, с обрасцем М-А, овереним у Фонду, и с овереним обрасцем ППД СУ књижевни преводилац треба да оде у Републички завод за здравствено осигурање на својој општини (РЗЗО) и да се јави на шалтер за издавање и продужење здравствене књижице. На основу обрасца М-А овереног у Фонду ПИО и потврде из Удружења службеник Завода за здравствено осигурање треба да изда књижевном преводиоцу здравствену књижицу и да је овери.
Пријављивање у РЗЗО:
• С потврдом из Удружења и овереним обрасцима М и М-А књижевни преводилац треба да оде у општинску испоставу РЗЗО и да се пријави на шалтеру за издавање и продужење здравствене књижице. Службенику на шалтеру треба да преда потврду из Удружења и оверене обрасце М и М-А. Службеник ће завести пријаву, задржати образац М и потврду из Удружења, а оверен образац М-А (с печатом РЗЗО) вратиће преводиоцу. На преводиочев захтев, службеник РЗЗО издаће преводиоцу здравствену књижицу и овериће је. Преводилац треба да фотокопира оверени образац М-А и да фотокопију, пошто се пријави и у Пореској управи, преда секретару УКПС.
• С обрасцем М-А овереним у РЗЗО, затим с потврдом коју је добио у Удружењу и с попуњеним обрасцем ППД СУ (у 2 примерка) књижевни преводилац треба да оде у Пореску управу на својој општини и да се пријави код референта за самосталне уметнике. Том референту треба да преда образац М-А, потврду из Удружења и 2 попуњена обрасца ППД СУ. Референт ће завести пријаву књижевног преводиоца и вратити му један оверен образац ППД СУ. Тај примерак обрасца ППД СУ књижевни преводилац треба да фотокопира, а фотокопију треба да преда секретару УКПС. Оригинал треба да задржи и сачува. Образац ППД СУ може се скинути са сајта Пореске управе у рубрици Пореске пријаве хттп://www.порескауправа.гов.рс , а може се преузети и директно помоћу приложеног линка: хттп://www.цекос.рс/медиа/обрасци/а0810154_ппд-су.пдф . Поред тога, образац се може подићи и у секретаријату УКПС, али и у Пореској управи, код надлежног референта (Референт за самосталне уметнике).
• У свакој фази пријављивања књижевни преводилац треба да има унапред припремљене фотокопије свих потврда за случај да службеници Фонда ПИО, Пореске управе или РЗЗО пожеле да их задрже.
iqiqiq iqiqiq 18:09 08.09.2013

Re: Ko u Srbiji

Evo i ja se prihvatam daljih objašnjenja:
ja sam npr domaćica ali pomalo radim po kućama, ono pospremam, brinem o starim licima itd ali sam nezaposlena, muž mi je radnik, radi sezonske poslove, sve na crno,živimo sa roditeljima, koji po zakonu moraju da izdržavaju našu decu ali ne i nas jer smo radno sposobni.

Ako hoćemo zdravstvene knjižice moramo da plaćamo za svakog člana domaćinstva jer se vodi da imamo prihode, pošto živimo u zajednici, te se i penzije roditelja računaju. Po knjižici mesečno moramo da izdvajamo oko 2000 dinara.
To nam je mnogo sa obzirom na neredovna primanja.

Ako se prijavimo na biro za zapošljavanje moramo da se javljamo svaka tri meseca, a ako se ne javljamo izbrišu nas sa evidencije i gubimo prava sledećih 6 meseci da se prijavimo. Mi ne možemo da biramo kada će neko da nas angažuje a teško da će nas taj pustiti da odemo na Biro da se zapljunemo.

Ako imaš vremena pročitaj neke od priča, ako koza laže rog ne laže Priče iz Srbije
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 18:12 08.09.2013

Re: Ko u Srbiji

Не знам како је за друге слободне уметнике, ово важи за књижевне преводиоце
Kratko i jasno!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:42 08.09.2013

Re: Ko u Srbiji

Nebojša Milenković


Slobodni umetnici i free lancer-i svih vrsta, statusa i obrazovnih profila


ne znamo da li znamo iste umetnike i freelancer-e, al' ja većinu koju poznajem radi i privređuje i ima zdr. knjižice. biće da si ti u nekom bedaku pošto nije ledepe na položaju, šta li?

ovi tvoji me iz ne znam kog tačno razloga podsećaju na onaj džingl "šta je novosadski" sa radija 021, pa kad jedan činični glas na pitanje "šta vam je prva asocijacija na novi sad", odgovara sa "gomila dezorganizovanih umišljenika"... žena i ja se uvek slatko nasmejemo koliko je tačan ovaj cinični opis... btw, kada će prestati da se oplakuje prošlost u liberalno-staljinističkim krugovima? Zoki bi vam nalupao čvongere svima za to da je živ, taj duh nema blage veze s njim, siguran sam.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:07 09.09.2013

Re: Ko u Srbiji

biće da si ti u nekom bedaku pošto nije ledepe na položaju, šta li?


pošto vidim da niste apdejtovali informacije - uostalom, i zašto bi, dakle, ništa ne zameram - ali želim da napomenem da sa ldp nemam apsolutno ništa od kraja 2008.godine a 2011. i u formalnom pogledu kada sam i "na papiru" izašao iz te političke organizacije - ukoliko su uopšte bitni možete pročitati na sajtu peščanika:

http://pescanik.net/2011/04/zahtev-za-brisanje-iz-clanstva-ldp/

kao i na ovom blogu:

http://blog.b92.net/text/17698/Zahtev-za-brisanje-iz-clanstva-Liberalno-demokratske-partije/

btw, kada će prestati da se oplakuje prošlost u liberalno-staljinističkim krugovima?

s obzirom na prethodno rečeno - nadam se da ova (dis)kvalifikacija više ne stoji?!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:25 09.09.2013

Re: Ko u Srbiji

a, to je već very fine, razgovaraću sa Alseloneom sutra da Vas prihvatimo u alter-GS Voše. pa i te umjetnike bez z.k. pomognemo malo. šta ćemo, Alse human čoek, ja putujem pa mi svi dobri, aj' da vidimo da Vas dignemo iz tog knockdowna.
nim_opet nim_opet 23:50 10.09.2013

Re: Ko u Srbiji

Svi ovi ljudi koji volontiraju recimo u zdravstvenim ustanovama u nadi da ce dobiti posao - nisu nezaposleni jer rade vikendom i uvece sta stignu ne bi li preziveli a preko dana volontiraju > ustanova ne moze da ih zaposli jer iako radno mesto postoji po sistematizaciji u budzetu nema novca za radno mesto. Ne mogu da staziraju u privatnoj zdravstvenoj ustanovi jerbo se ne racuna u staz, mora drzavna, pa onda lepo volontiraju.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:27 08.09.2013

.

Ok,
a šta ćemo sa ostatkom?
Za nas ninje kojima je lepo...koji su se jutros probudili nasmejani?
Koji smo sinoć namestili neki stari,crno - beli film,
sa dragom ženom i kojima je ovih dana jedina hrana sveže ubrano grožđe
...jer je sezona i volimo taj miris.
I ovi lepi dani i sveže večeri i nedelja je popodne i častiću sebe jednom šetnjom,sa sluškama u ušima i pozdraviću osmehom svakog prolaznika.

A da,na izbore nikad nisam izlazio,osim jednom i tad sam nacrtao maslačak ...zašto?
Jer tako sam bio u mogućnosti.
/pozdrav za Freehanda,mog omiljenog kontraša



.....


iqiqiq iqiqiq 13:28 08.09.2013

Re: .

Za nas ninje kojima je lepo...koji su se jutros probudili nasmejani?

Stefane Niče
Srbija ti kliče! have a nice day
Ribozom Ribozom 15:17 08.09.2013

Re: .

Koji su ceo život bili moralni i pošteni - iako više ne znaju šta bi tačno s tim.


Kakav narod takva i drzava

Protestvujem sto ovaj lament-nad-zlom-nam-sudbinom nije obuhvatio i Farmu, VB i pevaljke (fotka se ne racuna).
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:29 08.09.2013

Re: .

Protestvujem sto ovaj lament-nad-zlom-nam-sudbinom nije obuhvatio i Farmu, VB i pevaljke (fotka se ne racuna)


Vaš protest jeste oprevdan - međutim za Srbiju
koja gleda Farmu/VB ne trežim ništa, pa ni
pomilovanje
freehand freehand 17:27 08.09.2013

Re: .

/pozdrav za Freehanda,mog omiljenog kontraša

Mora malo da se zakuva.
Ali i da se sa vedrije strane sagleda stvar: šta li bi tek bilo da nismo crtali qrčiće i tako se spasli Armagedona, a i napravili bolju a lako smenljivu Vladu koju moženmo kad hoćemo i kako hoćemo?

Edit: ispravio grešku rečenici. Multitasking uzima danak.
iqiqiq iqiqiq 17:38 08.09.2013

Re: .

Mora malo da se zakuva.

Tebe moramo da koristimo kao lek za nizak pritisak
Ribozom Ribozom 17:51 08.09.2013

Re: .

Nebojša Milenković
Protestvujem sto ovaj lament-nad-zlom-nam-sudbinom nije obuhvatio i Farmu, VB i pevaljke (fotka se ne racuna)


Vaš protest jeste oprevdan - međutim za Srbiju
koja gleda Farmu/VB ne trežim ništa, pa ni
pomilovanje

Onda da kompletiram. Trazim pomilovanje:
- Za Srbiju koja ne gleda Farmu i VB.
- Za Srbiju koja ne slusa Jece, Cece, Anebekute, koja ne vozi besne dzipove pusi Marlboro, pije Wiskey sa 2 kocke leda jer sa tri ih zaboli grlo.
- Za Srbiju koja se ne gura ispred H&M-a.

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 18:13 08.09.2013

Re: .

Onda da kompletiram. Trazim pomilovanje:
- Za Srbiju koja ne gleda Farmu i VB.
- Za Srbiju koja ne slusa Jece, Cece, Anebekute, koja ne vozi besne dzipove pusi Marlboro, pije Wiskey sa 2 kocke leda jer sa tri ih zaboli grlo.
- Za Srbiju koja se ne gura ispred H&M-a.


Potpisujem!
mariopan mariopan 18:24 08.09.2013

Re: .

stefan.hauzer
Ok,
a šta ćemo sa ostatkom?
Za nas ninje kojima je lepo...koji su se jutros probudili nasmejani?
Koji smo sinoć namestili neki stari,crno - beli film,
sa dragom ženom i kojima je ovih dana jedina hrana sveže ubrano grožđe
...jer je sezona i volimo taj miris.
I ovi lepi dani i sveže večeri i nedelja je popodne i častiću sebe jednom šetnjom,sa sluškama u ušima i pozdraviću osmehom svakog prolaznika.



Sve to si i mogao zato što ...
A da,na izbore nikad nisam izlazio,osim jednom i tad sam nacrtao maslačak ...zašto?
Jer tako sam bio u mogućnosti.

Ma ok, i ja se budim sa osmehom, onda otvorim vesti na kompu i sledi mi se osmeh, ne mogu da ga skinem ceo dan.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:03 08.09.2013

Re: .

:))))

Uh,
ja se o vestima informišem ovde,pogledam kako "ozbiljni blogovi" niču i znam u kom pravcu vetar duva. Uglavnom je neki opak.
Dopuštam sebi da delujem kao idiot.


a i napravili bolju a lako smenljivu Vladu

Čak i ti znaš,da je ovo takva utopistička misao - da moram da lupim preporuči:)
freehand freehand 19:52 08.09.2013

Re: .

Čak i ti znaš,da je ovo takva utopistička misao - da moram da lupim preporuči:)

Ma otkud...
Al jedva čekam da vidim nastavak tog sjajnog plana.
A i Vesne Pešić se nešto ućutala...
laziiprevare laziiprevare 22:13 08.09.2013

Re: .

A i Vesne Pešić se nešto ućutala...


depresija, kojoj prethode grandioznost i megalomanski planovi - SKONČAVANJE("Dobro jutro deco" )




Zna on šta će da se desi, znamo se dovoljno dugo da bi znao da sam ozbiljan. Reci Borisu Tadiću da će imati besanu noć.

Znaš da te volim ko Zorana.



Volim svoj narod najviše voli na svetu i znam da ću skončati . Približilo se.
Pozdravite mi Šeika.



Ako neko od vas,u idućih mesec ili dva vidi negde (vice)premijera, recite mu da je i Tito pred smrt imao problema sa nogom. (univerzalna srpska)

Kakve to veze ima sa narodom od čije će ruke stradati?




Zaista ,kakve veze ima ko je naredio da te ubiju.

Šesto čulo



"Ivice Dačiću ... nemoj da brineš za kim zvona zvone - za tobom zvone Ivice Dačiću."
angie01 angie01 22:27 08.09.2013

Re: .

vladaxy vladaxy 14:09 08.09.2013

Slažem se sa napisanim

..i država moraneštoduradi povodom toga. Ovako više ne ide.
iqiqiq iqiqiq 14:31 08.09.2013

Re: Slažem se sa napisanim

vladaxy
..i država moraneštoduradi povodom toga. Ovako više ne ide.

zezaš kao i uvek

jeste krajnje je vreme da država nešto uradi...samo još da definišemo ko je država...ko recimo kao država hoće da se zamera tajkunu koji ne plaća zdravstveno svojim radnicima, a radnici pognute glave čekaju pravdu od države
horheakimov horheakimov 14:13 08.09.2013

nije sve baš tako crno

ali je braon

Đorđe Bobić Đorđe Bobić 16:57 08.09.2013

komentar

Odavno nisam pročitao tako tačan tekst ... Hteo sam da kometarišem ali nema smisla ... sve je rečeno ...
expolicajac expolicajac 17:04 08.09.2013

Jeste tačno

Ali dok se pišu ovakvi blogovi, znajte da ima živih petooktobaraca.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 18:30 08.09.2013

Re: Jeste tačno

Jeste tačno
Ali dok se pišu ovakvi blogovi, znajte da ima živih petooktobaraca.


Iskreno, to (danas) baš i nije neki kompliment
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:15 08.09.2013

Utisak

Koji bojkotuju Utisak nedelje

Ti što bojkotuju će večeras biti na ozbiljnim iskušenjima jerbo- večeras je bombonica:

Gosti Olje Bećković 08. septembra od 21h su: Saša Radulović - ministar privrede, Lazar Krstić - ministar finansija, Danica Popović - porofesorka ekonomskog fakulteta i Milan Ćulibrk - v.d. gl. i odg. urednika NIN-a.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:05 08.09.2013

Re: Utisak

večeras je bombonica:

Ovo da propustiš je kao kad uđeš u Sent Andreji u prodavnicu marcipana i kreneš da balaviš po izlozima,a ne kupiš ništa jer si kao na dijeti :)
maksa83 maksa83 19:11 08.09.2013

Re: Utisak

Ovo da propustiš je kao kad uđeš u Sent Andreji u prodavnicu marcipana i kreneš da balaviš po izlozima,a ne kupiš ništa jer si kao na dijeti :)

Meni dođe da se javim u emisiju i pitam Radulovića kad će da me odbanuje.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:14 08.09.2013

Re: Utisak

Meni dođe da se javim u emisiju i pitam Radulovića kad će da me odbanuje.

di je sad AO?
pa on mora ovo da uradi! MO-RA
mariopan mariopan 19:41 08.09.2013

Re: Utisak

maksa83
Ovo da propustiš je kao kad uđeš u Sent Andreji u prodavnicu marcipana i kreneš da balaviš po izlozima,a ne kupiš ništa jer si kao na dijeti :)

Meni dođe da se javim u emisiju i pitam Radulovića kad će da me odbanuje.

Aj o istom trošku pitaj za sve nas?
freehand freehand 19:49 08.09.2013

Re: Utisak

mariopan
maksa83
Ovo da propustiš je kao kad uđeš u Sent Andreji u prodavnicu marcipana i kreneš da balaviš po izlozima,a ne kupiš ništa jer si kao na dijeti :)

Meni dođe da se javim u emisiju i pitam Radulovića kad će da me odbanuje.

Aj o istom trošku pitaj za sve nas?

Mene ne mora. Svakako ne bih potrajao duže od jednog komentara.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:59 08.09.2013

Re: Utisak

Ovo da propustiš je kao kad uđeš u Sent Andreji u prodavnicu marcipana i kreneš da balaviš po izlozima,a ne kupiš ništa jer si kao na dijeti :)

Ja sam vala ushićena kao kad me vodili u cirkus prvi put.
Još samo da uključim televizor u struju...neće bez toga da radi.
iqiqiq iqiqiq 20:04 08.09.2013

Re: Utisak

Još samo da uključim televizor u struju...neće bez toga da radi.

nek košta šta košta...prilika je...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:39 08.09.2013

Re: Utisak

nek košta šta košta...prilika je...

Mi, energetičari, ne traćimo struju tek tako. Samo za praznike.

'Ladno zamišljam kako sad blogeri dobacuju Saši Raduloviću na televizoru, a on ih čuje koliko i ovde.

stefan.hauzer stefan.hauzer 20:55 08.09.2013

Re: Utisak

Saši Raduloviću na televizoru,

Imam osećaj da kad god ga Bećkovićeva prekine u ekspozeu,njegov pogled govori - bićeš banovana ako ovako nastaviš,majkemi :)
niccolo niccolo 20:58 08.09.2013

Re: Utisak

stefan.hauzer
Saši Raduloviću na televizoru,

Imam osećaj da kad god ga Bećkovićeva prekine u ekspozeu,njegov pogled govori - bićeš banovana ako ovako nastaviš,majkemi :)

Nije valjda da gledaš?
freehand freehand 20:59 08.09.2013

Re: Utisak

stefan.hauzer
Saši Raduloviću na televizoru,

Imam osećaj da kad god ga Bećkovićeva prekine u ekspozeu,njegov pogled govori - bićeš banovana ako ovako nastaviš,majkemi :)

Ja sam očekivao da joj pukne ostav na čitanje.
Al nisam znao da je Ćulibrk električar-banderaš?
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:03 08.09.2013

Re: Utisak

Nije valjda da gledaš?

Pa kad je bilo poluvreme na basketu,morao sam da proverim. Zanimalo me u kojem pravcu se kreće rasprava,a ono mlako. Ovaj Krstić je klasičan geek.
niccolo niccolo 21:04 08.09.2013

Re: Utisak

stefan.hauzer
Ovaj Krstić je klasičan geek.

Pa šta si očekivao od Petničara...
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:08 08.09.2013

Re: Utisak

očekivao od Petničara

a ono,studirao je na Jejlu - očekivao sam klasičnog alkoholičara



.....
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:09 08.09.2013

Re: Utisak

bićeš banovana ako ovako nastaviš,majkemi :)

A ni ovaj Ćulibrk neće dugo da ima reč.
mariopan mariopan 22:00 08.09.2013

Re: Utisak

dobrosavljevic_m
nek košta šta košta...prilika je...

Mi, energetičari, ne traćimo struju tek tako. Samo za praznike.

'Ladno zamišljam kako sad blogeri dobacuju Saši Raduloviću na televizoru, a on ih čuje koliko i ovde.


angie01 angie01 22:04 08.09.2013

Re: Utisak

'Ladno zamišljam kako sad blogeri dobacuju Saši Raduloviću na televizoru, a on ih čuje koliko i ovde.


ma, bole ga usi za blogere, nece on skoro ovde nesto da napise, pa da reskira autoritet, a nece imati vremena za brisanje i banovanje.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:12 08.09.2013

Re: Utisak

a nece imati vremena za brisanje i banovanje.

Pa dobro, mora čovek zbog velike odgovornosti da se odrekne sitnih životnih radosti.
freehand freehand 00:01 09.09.2013

Re: Utisak

dobrosavljevic_m
a nece imati vremena za brisanje i banovanje.

Pa dobro, mora čovek zbog velike odgovornosti da se odrekne sitnih životnih radosti.

Reče li on to da je kao privredni mrtvozornik zarađivao 3-4 puta više od ove ministarske siće?
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:24 09.09.2013

Re: Utisak

dobrosavljevic_m
Koji bojkotuju Utisak nedelje

Ti što bojkotuju će večeras biti na ozbiljnim iskušenjima jerbo- večeras je bombonica:

Gosti Olje Bećković 08. septembra od 21h su: Saša Radulović - ministar privrede, Lazar Krstić - ministar finansija, Danica Popović - porofesorka ekonomskog fakulteta i Milan Ćulibrk - v.d. gl. i odg. urednika NIN-a.


Jao, bem ti vremensku razliku, SVE će vam biti jasno 8 sati pre nego meni!
g.radicevic g.radicevic 07:54 09.09.2013

Re: Utisak

Aj o istom trošku pitaj za sve nas?


ima on sad preča posla....
da odbanuje simpo, delte, i ostale ortake
viš da ovaj slovenac oće svima da naplati porez

čudan neki čovek....
nije čuo da se ovde porez plaća po babu i po stričevima, a jok po pravdi...
g.radicevic g.radicevic 08:08 09.09.2013

Re: Utisak

a ono,studirao je na Jejlu - očekivao sam klasičnog alkoholičara


pa nisu svi Jejlovci baš alkoholičari
.....ima po neki i narkoman


podrška za iskazani optimizam, i podršku freeovim opservacijama



jedna optimistička
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 08:52 09.09.2013

Re: Utisak

Reče li on to da je kao privredni mrtvozornik zarađivao 3-4 puta više od ove ministarske siće?

Meni se čini da je rakao da je bila nekoliko puta veća, sad da li je to tričetri ili pešes je nebitno. Mislim, da ne sitničarimo tu za par stotina 'iljada, kakav smo to svet
vladaxy vladaxy 09:18 09.09.2013

Re: Utisak

Meni se čini da je rakao da je bila nekoliko puta veća, sad da li je to tričetri ili pešes je nebitno. Mislim, da ne sitničarimo tu za par stotina 'iljada, kakav smo to svet

Ministri koji ne vode računa o svojim finansijama a treba da im verujemo da će voditi računa o budžetu...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:21 09.09.2013

Re: Utisak

Jao, bem ti vremensku razliku, SVE će vam biti jasno 8 sati pre nego meni!

Jednom i ti nama da zavidiš, Pajiću
mariopan mariopan 11:37 09.09.2013

Re: Utisak

srdjan.pajic
dobrosavljevic_m
Koji bojkotuju Utisak nedelje

Ti što bojkotuju će večeras biti na ozbiljnim iskušenjima jerbo- večeras je bombonica:

Gosti Olje Bećković 08. septembra od 21h su: Saša Radulović - ministar privrede, Lazar Krstić - ministar finansija, Danica Popović - porofesorka ekonomskog fakulteta i Milan Ćulibrk - v.d. gl. i odg. urednika NIN-a.


Jao, bem ti vremensku razliku, SVE će vam biti jasno 8 sati pre nego meni!

Nemoj se sekiraš, da ti javim - ništa se neće promeniti, evo to su rekli.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:41 09.09.2013

Re: Utisak

jedna optimistička








g.radicevic g.radicevic 11:46 09.09.2013

Re: Utisak

Nemoj se sekiraš, da ti javim - ništa se neće promeniti, evo to su rekli.


mapet šou - najnovija sezona
bez free-ja ofkors,
mislim on bi im kvario seriju kontrašenjem


mariopan mariopan 12:02 09.09.2013

Re: Utisak

g.radicevic
Nemoj se sekiraš, da ti javim - ništa se neće promeniti, evo to su rekli.


mapet šou - najnovija sezona
bez free-ja ofkors,
mislim on bi im kvario seriju kontrašenjem




Super ti karikatura, baš tako.
g.radicevic g.radicevic 12:08 09.09.2013

Re: Utisak

Super ti karikatura, baš tako.


D.Petričić
pajz povorku, ko na sa'ranu da su pošli
.......pu,pu, daleko bilo

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana