Ljudska prava| Porodica| Roditeljstvo

Priručnik za sedenje na klupi u parku

kukusigameni RSS / 11.09.2013. u 09:37

Predlažem da ukoliko idete u neki park sa sobom povedete suprugu, ćerku, komšinicu, koleginicu, bilo koje žensko stvorenje, da vas ne bi saletela ekipica sa povicima: "Ti si peder! Ti si peder!"

 

Ako se pak sami zadesite na klupi u parku i priđe vam grupa mladića sa pitanjem da li znate nekog pedera, odgovorite odlučno: "Da znam, evo sad jedan ode tamo levo, mamu mu nenormalnu."

 

U protivnom, nosite zdravstvenu knjižicu u džepu i što manje materijalnih vrednosti.

 

*Ti si peder --- LINK

 

 



Komentari (252)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bocvena bocvena 09:16 12.09.2013

Re: ...

ne dobro.
nikvet pn nikvet pn 09:18 12.09.2013

Re: ...

bocvena
dečaci od šestog razreda do prve godine svuda na svetu male životinje kojima nasilje dodje najprirodnije. godine u kojima najsuroviji, najgluplji i najjači određuju pravila igre. i da si ili bijen ili biješ.


Има ту истине.

Таквој екипи локални мафијаш увалио гомилу младих питбулова на тренирање. Дошли ми у ординацију да их одржим и подржим да направе звери за борбу. Ухух ... Основну заштиту урадим ко и за све псе али буџење за борбу ... Убедим их да је уместо хемије бољи тренинг : свакодневно трчање до језера 6км, пливање пола сата-сат и трк назад. Цело лето екипа са псима трчала и тренирала двапут дневно. Намуњили псе ко бритке сабље али ... здружили се с њима. Заволели их.

Кад је ујесен почела сезона борби почели да долазе снуждено један по један. Жао им псе у касапницу. Онда му проспем жваку : твој Рамбо ( Тајсон, Гром ...) живот би дао за тебе. А газда ? Ни две паре. Размисли.

А то је сушта истина. Такву љубав и оданост нису осетили ни од родитеља, рођака, другова; ни од кога него ето од пса. Жалосно али тако је.

Наравно да су заказане борбе пропале; један као истегао тетиву, други добио пролив, трећи осип ... Газди сам их оправдао да су псе префорсирали од силне жеље за победом.

Поодрасли ево и данас сви чувају псе, не питове него нормалне.
kukusigameni kukusigameni 09:35 12.09.2013

Re: ...

nikvet pn
Цело лето екипа са псима трчала и тренирала двапут дневно. Намуњили псе ко бритке сабље али ... здружили се с њима. Заволели их.

Daklem, evo ga recept: "Da silosi trčU sa pederima i da plivaju."
Tako će da se združe i onda svi mirno u park.

Šalu na stranu, nikvet pn veliki si majstor. Nema šta.
bocvena bocvena 09:44 12.09.2013

Re: ...



pričamo muž i ja šta će biti s ovim našim nervoznim poštarom mekog srca kad uđe u te godine i zaključimo da će biti bijen.
Dr M Dr M 09:48 12.09.2013

Re: ...

Такву љубав и оданост нису осетили ни од родитеља, рођака, другова; ни од кога него ето од пса.


"Što više upoznajem ljude, sve više volim pse".
O.W.

edit

100
kukusigameni kukusigameni 09:56 12.09.2013

Re: ...

Dr M
100

Molim neku poštenu blogerku da izvede doktora u park, kao nagradu za 100. komentar.
angie01 angie01 11:25 12.09.2013

Re: ...

pa da deca imaju na koga da se ugledaju?



..pa ugledaju se-ovo smo mi u ogledalu.
angie01 angie01 11:30 12.09.2013

Re: ...

bocvena


pričamo muž i ja šta će biti s ovim našim nervoznim poštarom mekog srca kad uđe u te godine i zaključimo da će biti bijen.


tu je mozda najbitniji faktor- s kim se druzi,...sto je danas jako, jako zahebano- popularne su kavgadzije i vodje ganga, koji nisu vise kao pre, ne predvode samo akcije nestasluka, nego mnogo ozbiljnije i opasnije "projekte", pa dobri klinci ispadnu sisi, ako se ne uklope u taj invajrment i to treba izdrazati-izdvojiti se, a ne biti odbacen.
kukusigameni kukusigameni 11:47 12.09.2013

Re: ...

angie01


Ipak, ovde je reč o kriminalcima. Ne o pubertetskim nestašlucima.
I koliko te poznajem, ti svakako (u stvari nikako) nisi ogledalo ovim probisvetima.
angie01 angie01 12:02 12.09.2013

Re: ...

ti svakako (u stvari nikako) nisi ogledalo ovim probisvetima.


kuku, nisu bitni pojedinci, nego mi, kao drustvo,...u mom razredu samo tri roditelja od 32je, smatraju da je vaspitni deo skole bitan- sta to prakticno znaci, kada se dese neka sranja, koja prvo izgledaju bezazleno, skola gleda da to zataska, na razne nacine- jer , u protivnom mora da postoji neki pisani trag, kod psihologa, pedagodga u izvestaju direktora i oni to nece, razredna, skoro otvoreno pokazuje da ne zeli da se bakce ni sa cim takvim, roditelji te dece ih brane i onda na kraju-posto ostlai cute, da se ne bi zamerili- deca prodju ne kaznjeno i sledeca akcija je gora od predhodne.

ja im jednom zapretila prijavom kod milicije-odmah su svi skocili da me ubedjuju da ce sve biti u redu-ovi iz skole, ja trazila da se vidim sa roditeljima decaka koji je pretukao mog, kako bi ih pomirili i da se stvar ne nastavlja, sto je inace uobicajena procedura-a meni pedagog i psiholog kazu, kako ne treba da se petljam s njima, jer nisu moj nivo???- je l kapiras nebulozu, ja posle srela tog, inace starijeg decaka od mog sina, koji mi je pretio nekim svojim bodigardovima:(, vidim, gleda da me izbegne, ja ga pozovem, na njegovo zaprepascenje, zagrlim i kazem mu, kako je to kukavicki, tuci nekog s ledja, kada se ne nada i da je mu je ceo koncept bez veze, da su oni svi tu drugari iz kraja i da treba da se paze, jer ce zajedno da porastu i da sve moze, ako postoji neki problem da se resi normalnim putem- i sve bilo ok.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:15 16.09.2013

Re: ...

ovo smo mi u ogledalu.

Ne mi, nego oni, oni čija su ta deca, oni koji su tu decu vaspitavali...ne bih da sa njima delim odgovornost za ono čemu ni da priđem nisam mogla.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 09:58 12.09.2013

Nekada imam utisak...

... da je to sve namerno. Sa jedne strane se hapsi na sve strane po određenom ključu (ne ulazim u to da li opravdano ili ne ali ključ je očigledan) a sa druge strane je svakodnevna bezbednost na sve nižem nivou, amnestiraju se silovatelji i ubice. Kao da se tu, jelte, krije neka poruka pučanstvu.
kukusigameni kukusigameni 10:19 12.09.2013

Re: Nekada imam utisak...

aleksandarkarisik
... da je to sve namerno. Sa jedne strane se hapsi na sve strane po određenom ključu (ne ulazim u to da li opravdano ili ne ali ključ je očigledan) a sa druge strane je svakodnevna bezbednost na sve nižem nivou, amnestiraju se silovatelji i ubice. Kao da se tu, jelte, krije neka poruka pučanstvu.



U vreme socijalizma, mehanizam etikete je služio da obeleži pojedinca ili grupu koja nije prijala tadašnjem establišmentu. To je nešto kao linč.

Danas je to nastavljeno po inerciji, tako da skoro nijedna grupacija nije bez sukoba sa nekom drugom. Zavadi pa vladaj se primenjuje na internom nivou. A marketingom se stvara slika koja apsolutno ne odgovara realnosti. Na taj način se dezavuišu pravi autoriteti, a promovišu lažni. Iza toga sledi posledica: ljut narod, kome su svi krivi i koji ne poštuju čak ni elementarne propise.

Hodamo tako, svaki dan, sa gomilom etiketa na sebi, iščekujući i plašeći se mogućeg linča, koji sada vreba sa svih strana. U tom stanju svako pronalazi opravdanje za sebe, osećajući da to što radi, radi s punim pravom.
milisav68 milisav68 10:28 12.09.2013

Re: Nekada imam utisak...

aleksandarkarisik
... da je to sve namerno. Sa jedne strane se hapsi na sve strane po određenom ključu (ne ulazim u to da li opravdano ili ne ali ključ je očigledan) a sa druge strane je svakodnevna bezbednost na sve nižem nivou, amnestiraju se silovatelji i ubice. Kao da se tu, jelte, krije neka poruka pučanstvu.

I tako kad pomislimo na srpsku policiju, svi imamo onaj isti osećaj toliko puta plasiran kroz medije, da su oni stalno u velikom poslu, jer policija radi svoj posao najbolje što može. Međutim isto tako imamo i taj prokleti osećaj da nas krade svako ko stigne, da nismo bezbedni, da su sve institucije korumpirane od temelja do crepa, da za sve postoje dvotruki aršini i da smo realno u svakoj situaciji prepušteni sami sebi i društvenoj solidarnosti.
Iz takve postavke stvari dva pitanja se postavljaju takoreći sama od sebe:

Zašto je to tako?

Zato što je vrh srpske policije zapravo glavni jatak tajkunima, kriminalcima, vođama ekstremističkih grupacija i sličnima. Zato što su korumpirani pojedinci policije od vrha do dna na ključnim pozicijama i u skladu sa time prave dilove, neko sa tajkunima i narko-bosovima, neko sa članovima obezbeđenja na splavovima, navijačima i sitnim dilerima.

I zašto mi to ne vidimo?

Najpre zbog toga što je taj kriminalni vrh policije duboko infiltriran i u srpske medije. Zato što preko dobrovoljnih i ucenjenih saradnika među novinarima i urednicima u medijima za svaku priču lako napravi spin u javnosti.
Na primer, evo baš danas preko svojih medija, „pomenuti“ čelnici policije tvrde da je napad na nekolicinu njih u vrhu, zapravo napad na državni sistem i samog Vučića.
Napad na sistem jeste, ali na njihov kriminalizovani sistem, jer dok Veljović piše saopštenja za Informer, Vučić se preznojava dok u PKS izgovara „Kako svi znamo kako u Srbiji završavaju svi oni koji pokušavaju da nešto promene!“
Ako je dotle došlo, nema razloga da se Veljović oglašava preko tabloida ili Pinka, već može da pohapsi zaverenike koji imaju nameru da zaustave Vučića.
Mislim, ako već neko ruši poredak onda je njegov posao da pohapsi te ljude, a ne da daje izjave za medije.
Problem je u tome, što je između ostalih i on problem.


amitzdulniker - ko u ovom trenutku zapravo vlada srbijom
bladerunner92 bladerunner92 12:49 12.09.2013

Ne razumem

sto se sad sablaznimo oko toga sto su deca pretukla nekog za koga su mislili da je peder.Ovo je inace zemlja u kojoj se tuku i maltretiraju pederi ili drugaciji.Deca su samo videla to i misle da je to prihvatljiv oblik ponasanja.I ne mislim da su zakazali samo roditelji zakazalo je i drustvo i drzava ali to je vec sve opste poznato...
zato je bitno da se odrzi parada ponosa -- da bi se videlo (ne da bi videla EU nego nasa deca) da je ovo zemlja u kojoj svako moze da proseta slobodno,da bi se videlo da nije prihvatljivo tuci gay osobe i da bi se videlo da onaj ko pretuce gay osobu snosi posledice pod obavezno.
Mislim da sva ta deca kad bi otisla sad u London ili NY bi bila odusevljena razlicitoscu i svakakvom sarolikoscu (rasnom,nacionalnom, kulturnom...)na ulicama ne verujem da bi skocili da tuku nekog gaya ili crnca...
u ovom okruzenju verujem da misle da je to ok i kul
i ne slazem se da su decaci od 6.razreda do srednje ili kad vec "male zivotinje" ja sam odrasla sa tri brata (moj rodjeni i 2 od rodjene tetke) i svi su nesto svirali i bili najsmuseniji, najzbunjeniji i najranjiviji decaci u tom periodu (sad to znam kad se setim) a nisu bili ni bijeni niti su bili...
predatortz predatortz 12:54 12.09.2013

Re: Ne razumem

Mislim da sva ta deca kad bi otisla sad u London ili NY bi bila odusevljena razlicitoscu i svakakvom sarolikoscu (rasnom,nacionalnom, kulturnom...)na ulicama ne verujem da bi skocili da tuku nekog gaya ili crnca...


Jeste, tamo je sve lepo i šareno. Oni ne biju na domaćem terenu, nego u gostima. Za crnce, Arape i druge ( ponekad im se omane da ubiju nekog iz Brazila, jer liči na Arapina) je zadužena policija. Da se deca ne potresaju...
Jukie Jukie 12:55 12.09.2013

Re: Ne razumem

bladerunner92
ne slazem se da su decaci od 6.razreda do srednje ili kad vec "male zivotinje" ja sam odrasla sa tri brata (moj rodjeni i 2 od rodjene tetke) i svi su nesto svirali i bili najsmuseniji, najzbunjeniji i najranjiviji decaci u tom periodu (sad to znam kad se setim) a nisu bili ni bijeni niti su bili...

Mali ti je uzorak.
maksa83 maksa83 13:47 12.09.2013

Re: Ne razumem

Mislim da sva ta deca kad bi otisla sad u London ili NY bi bila odusevljena razlicitoscu i svakakvom sarolikoscu (rasnom,nacionalnom, kulturnom...)na ulicama

U NY možda i bi, to je specijalno mesto u USA (mada ima svojih mrakova), ali u najzapadnijem srpskom gradu Čikagu i ne bi. Tu mi je sad kolega koji živi u nekom ne mnogo dalekom predgrađu (fin dećko skroz, vrlo kulturan, obrazovan, pametan, stvarno dragulj, dijametralno od npr. teksaškog stereotipa), živi u kraju koji nije skroz najgori (nije South Side gde panduri ne idu noću, a normalan svet ni danju ni noću) i kaže mi sav srećan kako je uštedeo tako što je kupio paket - Cable TV + Internet + Security/Survelicance, sve od iste firme, i to sve za $100, a ranije je plaćao to od tri firme za $160. To ti je tamo triple play, k'o što ti ovde od Telekoma kupiš tel. + ADSL + digitalnu televiziju. "Je l' ti to stvarno treba?". "Jbg, imam trogodišnje dete.". Srednja škola koja je u njegovom kraju ima zaposlenih dodatnih 160 (stošezdeset) ljudi čija je jedina funkcija da preko dana budu tu oko škole, tj. da se motaju oko nje i izgledaju kao da održavaju red, mada on kaže da to nema puno veze sa životom pošto kad bande krenu da se rokaju ne obraćaju mnogo pažnje ko je tu. A to nije najgori kraj tamo, kaže da u principu on nikad ne ide peške dalje od 3 bloka levo od sebe i 4 bloka desno. Dva puta noću nije lepo zatvorio garažu, prvi put su ukrali njegov bicikl, drugi put ženin.

Tako da, i to ti je taj multi-kulti real life.
alselone alselone 13:57 12.09.2013

Re: Ne razumem

maksa83



I-haj, to je ko dobar dan. Ja odseo u Newark-u, 20 minuta vozom od Menhetna, lep kraj, velika zeleznicka stanica, Hilton hotel, poslovne zgrade... Izlazim uvece iz hotela, idem da veceram i popijem pice. Pitam na recepciji za preporuku:

- Imate jedan siguran restoran u ovom kraju, nalazi se preko puta hotela, iza zeleznicke.
- Jedan siguran? Sta to znaci?
- Ne preporucujemo da idete na druga mesta. Ako budete isli u ovaj restoran pazite na sebe kad se budete vracali.
- Sta to tek sad znaci?
- Pa kao sto uvek pazite na sebe. (tu shvatam da ljudi ceo zivot zive u takvom okruzenju i da im je to sasvim normalno). Nemojte posle 10 ici nazad a da se vidi da ste popili. Mogu Vas napasti.
- Ko oni? (covece!)
- Lokalci.
- OK.
- Kad krenete kuci, ako se osetite nebezbedno vratite se u restoran i pozovite recepciju, doci cemo po Vas.
- OK!

Izasao, kupio sendvic i pivo i gledao TV u sobi. Molim lepo.
bladerunner92 bladerunner92 14:03 12.09.2013

Re: Ne razumem

predatortz

ja pricam o maloletnicima ovde
svuda imas maloletnicku delikvenciju ili slicna ovom desavanja samo je stvar u tome sto tamo drzava odreaguje i kazni pocinioca , ovde pocinilac dobije za advokata jednog od najskupljih u drzavi.Ili dobije enroman publicitet kao da je nekakav heroj.Ovde maloletni pocinilac gleda unazad godinama kako se parada ponosa odlaze ili ako se odrzi drzava kao ne uspe da odrzi red ili zastiti ucesnike.Drazava NECE da odrzi red u tome je problem, ne zeli jer ne zeli da kaznjava takve.Kao sto se pravi luda na ponasanje raznoraznih Kimija a skuplja jeftine poene kod polupismenog naroda sa nekim sitnim hapsenjima.
A onda privedu ove klince cije je ponasanje posledica njihovog/naseg (ne)posanasanja i (ne)cinjenja.

Basarin text od jutros me podsetio i na Miladina Kovacevica.2006 kad sam isla u Ameriku na docek NG izgubila sam bila pasos vec posle par dana tamo.I naravno u takvim situacijama prvo pozoves najblizi konzulat ili ambasadu- znas sta su mi rekli?Morate da slucaj prijavite policiji i dobijete broj a onda da nam se javite.Ja sam prijavila slucaj policiji, dobila neki tamo broj, pozvala nas konzulat u Chikagu ja mislim da je bilo i znas kako sam se vratila kuci?Sa putnim listom.Obicno je to tako kad izgubis pasos .I znas sta mi se desilo na aerodromu u Pheonixu--izveli su me iz reda (zena policajac , bio je tu jos jedan muskarac)i pregledali me pred svima sa rasirenim nogama i rukama. Jedini razlog koji mogu da nadjem za taj random izbor bas mene je bio taj sto sam imala putni list a ne pasos i sto su verovatno imali u sistemu ili bazi taj neki br iz policije. Da je Miladin Kovacevic dobio putni list jel mislis da bi stigo do Srbije tacnije pobego iz Amerike?Pretpostavljam da je njemu oduzet pasos a da je konzulat ili nasa ambasada morala da zna kako je on ostao bez pasosa i da su mu izdali novi pasos ne putni list da izadje.Nemam nista protiv stvarno samo nemojmo da se pitamo odakle klincima ideja da je ovo drustveno prihvatljivo cak pozeljno ponasanje u nasoj sredini...
bladerunner92 bladerunner92 14:12 12.09.2013

Re: Ne razumem

maksa83

alselone


puna sam takvih prica od mog rodjenog brata
u jednom trenutku je ziveo nemam pojma koja ulica na granici menhetna sa harlemom gde kao pocinje bas opasno
ali to nije bilo samo do novca (koji nije bas da nema ako moze da odvaja 300$ za pozorisnu predsatvu) koliko do toga sto je on em party animal em potpuno netipican lik...
sad je vec duze negde pored reke gde je kao mnogo lepo ne trudim se da pitam da mi objasnjava samo mi je bitno da je dobro...
iqiqiq iqiqiq 14:24 12.09.2013

Re: Ne razumem

Sve dok u rečniku postoje reči kao peder ili lezbejka da definišu seksualnu opredeljenost neke osobe, ovaj problem neće biti rešen. Ne znam ko je uveo te reči u našem jeziku pa i stranim jezicima, ali je samim tim potencirana razlika u ljudima, bez neke posebne potrebe. Što ja moram da razmišljam kojeg seksualnog opredeljenja je moj sagovornik, kolega na poslu itd

Kao što je crn, žut, beo osobina boje kože, ali je dobilo na značaju i čak su se razvile podgrupe reči koje obeležavaju i mešavine boja kože. Da se ne lažemo, strah od različitosti postoji u svim ljudima na planeti i da nije toliko bitna, ne bi postojale reči koje potenciraju te razlike.

Zašto se nasilje pravda ugnjetavanjem "pedera" pa to je između ostalog i zbog te već višegodišnje drame oko parade ponosa. Više se tome posvećuje pažnje nego mnogim drugim važnijim problemima. A klinci su očigledno divlji, a to je uzrok nedostatak roditeljske pažnje, neobrazovanost, nedostupne vannastavne aktivnosti (sve se plaća, čak i sport), nepostojanje brige zajednice za decu itd
arianna arianna 14:47 12.09.2013

Re: Ne razumem

A klinci su očigledno divlji, a to je uzrok nedostatak roditeljske pažnje, neobrazovanost, nedostupne vannastavne aktivnosti (sve se plaća, čak i sport), nepostojanje brige zajednice za decu itd



Tačno<<<

Sve dok u rečniku postoje reči kao peder ili lezbejka da definišu seksualnu opredeljenost neke osobe, ovaj problem neće biti rešen. Ne znam ko je uveo te reči u našem jeziku pa i stranim jezicima, ali je samim tim potencirana razlika u ljudima, bez neke posebne potrebe. Što ja moram da razmišljam kojeg seksualnog opredeljenja je moj sagovornik, kolega na poslu itd..

Mislim da nije bitan povod za napad nastavnika, to da li je peder i koliko je sati.
Povod za agresiju bi bilo i da li neko nosi kapu ili ne, specifičnu oznaku na jakni, skupe patike, neobičnu frizuru...u stvari, nije bitan povod, koji može biti bilo šta.

Bitan je uzrok, a uzrok je čista obest i vaspitna zapuštenost počinilaca koja može da se manifestuje nad bilo kim, bilo kad i bilo gde.



iqiqiq iqiqiq 15:07 12.09.2013

Re: Ne razumem

Ta priča sa ispraćajima u zatvor može da bude logičan nastavak "antiheroja 90tih" tzv "dizelaša" koji su harali ulicama, 20 godina kasnije njihov podmladak vaspitan od strane pomenutih "dizelaša" prvi put ide u zatvor. Logično da će dizelaši roditelji da podrže ovakav CV,(jel'?), pošto je i njima obezbedio karijeru (tj novac) pa zašto ne koristiti istu uzlaznu putanju.

Nije da nemamo i političare koji su skoro kao nezaobilazni deo karijere proveli i nekoliko meseci/godina u zatvorima.

Shodno pomenutom, negde me i ne čudi da slave ovaj "karijerni uspon"
angie01 angie01 16:00 12.09.2013

Re: Ne razumem

.Drazava NECE da odrzi red u tome je problem, ne zeli jer ne zeli da kaznjava takve.Kao sto se pravi luda na ponasanje raznoraznih Kimija a skuplja jeftine poene kod polupismenog naroda sa nekim sitnim hapsenjima.


sto da ih dira, kada su to njihovi regruti za moleban i te munje, kad treba da obezbedi sigurnost za paradu i pohapsi njima znane huligane koji organizuju hajke i nerede, oni se povlace, navodno zbog bezbednosti grajdana i sprece da se parada odrzi- time salju jasnu poruku, ko kosi, a ko vodu nosi.
predatortz predatortz 16:48 12.09.2013

Re: Ne razumem

Ovde maloletni pocinilac gleda unazad godinama kako se parada ponosa odlaze ili ako se odrzi drzava kao ne uspe da odrzi red ili zastiti ucesnike.Drazava NECE da odrzi red u tome je problem, ne zeli jer ne zeli da kaznjava takve


Upadaš u zamku pogrešnog tumačenja policijskog posla, jer za obezbeđenje javnih skupova je zadužena policije, a ne imaginarna 'država'.

Svaki mudar policajac će pre zabraniti održavanje bilo kog skupa visokog rizika, nego li rizikovati mali rat na ulicama. Uvek se procene prave po sistemu 'manje štete'. I to nije slabost policije, nego razboritost proesionalaca zaduženih za taj posao.

Paradom se ne brane prava LGBT zajednice. Naprotiv, parada 'po svaku cenu' bi oslabila pozicije upravo te zajednice. Imidžu, slažem se veoma lošem i punom predrasuda, koje LGBT populacija ima kod većine stanovništva ne bi pomogao polupan grad, razbijeni nosevi, uhapšeni klinci... Naprotiv, učesnici parade bi bili proglašeni za 'izazivače' nereda.
anfieldroad anfieldroad 17:38 12.09.2013

Re: Ne razumem


Sto bi trebalo da znaci da oni koji ulicnim demonstracijama (u ovom slucaju se to zove parada) traze neka svoja prava, automatski postaju krivci. Drugim recima, radnici EPS-a mogu da demonstriraju,a pederi ne. Ne kapiram.
predatortz predatortz 17:47 12.09.2013

Re: Ne razumem

Sto bi trebalo da znaci da oni koji ulicnim demonstracijama (u ovom slucaju se to zove parada) traze neka svoja prava, automatski postaju krivci


Nije ti neka paralela. Radnici jasno preciziraju svoje zateve, što sa Paradom priznaćeš nije slučaj.

Drugo, ja nisam rekao da će učesnici parade postati krivci, nego da će krivica za štetu tokom šetnje, u očima dobrog dela javnosti, pasti na njihov teret. Zašto? Pa upravo zbog toga što nisu prihvaćeni u javnosti.

Opet, da ih zajednica prihvati i razume, neće postići isforsiranom šetnjom od sat vremena. To je šminka, nategnuta priča koja lagano počinje da nervira i one koji ispočetka nisu imali ništa protiv...
Niko pripadnike LGBT zajednice ne sprečava da osmisle niz svakodnevnih aktivnosti, tribina, duhovitih performansa, kojim bi skrenuli pažnju na probleme svoje zajednice.

Opet ću se vratiti na zahteve. Ja ne vidim jasno definisane zahteve, a očekuje se od mene kao građanina ove zemlje da stanem iza njih. Sve što je do sada rečeno su fraze i opšta mesta. Očigledno nedovoljno za širu podršku.
milisav68 milisav68 17:58 12.09.2013

Re: Ne razumem

anfieldroad

Drugim recima, radnici EPS-a mogu da demonstriraju,

Ne mogu, i ne samo oni (u stvari mogu u krugu fabrike - 4 zida), i u tome je ceo keč.
Jukie Jukie 18:11 12.09.2013

Re: Ne razumem

predatortz
Svaki mudar policajac će pre zabraniti održavanje bilo kog skupa visokog rizika, nego li rizikovati mali rat na ulicama. Uvek se procene prave po sistemu 'manje štete'. I to nije slabost policije, nego razboritost proesionalaca zaduženih za taj posao....ne bi pomogao polupan grad, razbijeni nosevi, uhapšeni klinci...

Mislim da je "manja šteta" da deca budu homskulovana nego da svaki dan idu u školu pa da se tamo međusobno tuku. Mnogo manji procenat dece će sam sebi da razbije nos ili da se udara pesnicama nego što im to urade vršnjaci.

p.s. Inače to nije osobina samo urbanizovanog društva. Mislim da je kod Janomamija (?) najčešći uzrok smrti u uzrastu naše prepubertetske osnovne škole agresija od strane drugog deteta.

p.p.s. ali doduše to možda može da se pripiše i smanjenoj smrtnosti od drugih uzroka u tom uzrastu... do tada ko je pao sa drveta pao je, ko je neoprezno gurao prste pauku u čeljusti gurnuo je, dečje bolesti su preležane itd.

predatortz
, da ih zajednica prihvati i razume, neće postići isforsiranom šetnjom od sat vremena.

Ili onim petnaestominutnim trčanjem uzbrdo koje sam gledao na Studiju B kada je bila jedina "uspela" parada.
arianna arianna 18:30 12.09.2013

Re: Ne razumem

Mislim da je "manja šteta" da deca budu homskulovana nego da svaki dan idu u školu pa da se tamo međusobno tuku.



Citirano je suprotno socijalizaciji. <<<

Poenta odlaska u školu nije samo usvajanje znanja iz opšteobrazovnih predmeta, već i sticanje veštine socijalne komunikacije, koje su neophodne za život u civilizovanom društvu. Bez adekvatne socijalne intereakcije nema ni kvalitetnog civilizacijskog pomaka i prihvatanja "drugačijih".

Kada bi deca bila "homskulovana" to bi bilo isto kao i dresura cirkuskih divljih životinja, koje suprotno svojoj prirodi rade za hranu, u zatočeništvu, ono što ne bi slobodne.

Poenta socijalizacije je suživot sa drugim jedinkama, jer je čovek društveno biće, a ne nameska dresura i kućni pritvor
Dr M Dr M 18:32 12.09.2013

Re: Ne razumem

Svaki mudar policajac će pre zabraniti održavanje bilo kog skupa visokog rizika, nego li rizikovati mali rat na ulicama. Uvek se procene prave po sistemu 'manje štete'. I to nije slabost policije, nego razboritost proesionalaca zaduženih za taj posao.


Šta radi vetar kad ne duva? Ništa, onda nije vetar.

Šta radi policija kad ne čuva zakonitost?

Sloboda javnog okupljanja je Ustavom zagarantovano pravo.
predatortz predatortz 18:36 12.09.2013

Re: Ne razumem

Dr M
Svaki mudar policajac će pre zabraniti održavanje bilo kog skupa visokog rizika, nego li rizikovati mali rat na ulicama. Uvek se procene prave po sistemu 'manje štete'. I to nije slabost policije, nego razboritost proesionalaca zaduženih za taj posao.


Šta radi vetar kad ne duva? Ništa, onda nije vetar.

Šta radi policija kad ne čuva zakonitost?

Sloboda javnog okupljanja je Ustavom zagarantovano pravo.


Policija ima pravo zabrane bilo kog okupljanja građana, ukoliko se proceni da je to okupljanje rizično za javni red, mir, živote i imovinu građana. Policija suspendovanjem 'Parade' ne presuđuje ko je u pravu, a ko ne. Ona samo sprečava masovno narušavanje javnog reda i mira.

Dr M Dr M 18:50 12.09.2013

Re: Ne razumem

predatortz
Dr M
Svaki mudar policajac će pre zabraniti održavanje bilo kog skupa visokog rizika, nego li rizikovati mali rat na ulicama. Uvek se procene prave po sistemu 'manje štete'. I to nije slabost policije, nego razboritost proesionalaca zaduženih za taj posao.


Šta radi vetar kad ne duva? Ništa, onda nije vetar.

Šta radi policija kad ne čuva zakonitost?

Sloboda javnog okupljanja je Ustavom zagarantovano pravo.


Policija ima pravo zabrane bilo kog okupljanja građana, ukoliko se proceni da je to okupljanje rizično za javni red, mir, živote i imovinu građana. Policija suspendovanjem 'Parade' ne presuđuje ko je u pravu, a ko ne. Ona samo sprečava masovno narušavanje javnog reda i mira.

Dr M kaže

Policija nije nadležna za političke odluke, a održavanje Prajda je politička odluka. Ceo problem je u tome. Utakmica Srbija-Hrvatska nije bila obično nego medjudržavno loptanje, još rizičnije nego Prajd. Političari rešili da ne bude gužve i gužve nije ni bilo.

Ako političari reše da oko prajda ne bude gužve, i Prajd će da prodje mirno.

A mudra policija, koja dobije mig da se Prajd mora održati, veče pred paradu pozove lica odranije poznata na informativni razgovor i informiše se do sutra u podne.

I Premijer, u dvostrukoj funkciji, još danas, zagrljen sa Prvim potpredsednikom, izjavi da je Prajd OK, i da će se preduzeti oštre mere.. i priča o Prajdu gotova .


predatortz predatortz 18:53 12.09.2013

Re: Ne razumem

A mudra policija, koja dobije mig da se Prajd mora održati, veče pred paradu pozove lica odranije poznata na informativni razgovor i informiše se do sutra u podne.

I Premijer, u dvostrukoj funkciji, još danas, zagrljen sa Prvim potpredsednikom, izjavi da je Prajd OK, i da će se preduzeti oštre mere.. i priča o Prajdu gotova .


I? Da li će ovo rezultovati prihvatanjem LGBT populacije od strane onih koji ih ne prihvataju? Ili će produbiti netrpeljivosti i povećati broj pojedinačnih incidenata, u kojima će stradati pogodi ko?
blogovatelj blogovatelj 18:56 12.09.2013

Re: Ne razumem

Srednja škola koja je u njegovom kraju ima zaposlenih dodatnih 160 (stošezdeset) ljudi čija je jedina funkcija da preko dana budu tu oko škole, tj. da se motaju oko nje i izgledaju kao da održavaju red, mada on kaže da to nema puno veze sa životom pošto kad bande krenu da se rokaju ne obraćaju mnogo pažnje ko je tu. A to nije najgori kraj tamo, kaže da u principu on nikad ne ide peške dalje od 3 bloka levo od sebe i 4 bloka desno. Dva puta noću nije lepo zatvorio garažu, prvi put su ukrali njegov bicikl, drugi put ženin.

Tako da, i to ti je taj multi-kulti real life.


Moja prijateljica je živela u Čikagu, nekih 10km severno od dauntauna, a 2km zapadno od jezera. Kraj što se kaže, nit smrdi, nit miriše. Bio sam tamo i video.
Pošto je radila u kafiću, kad bi se vraćala kasno sa posla, išla bi taksijem. Kaže da taksisti uvek stoje da vide jesi li bezbedno i nenapadnut ušao u zgradu/kuću. Takve stvari su u Torontu naučna fantastika. Možeš gde hoćeš, kad hoćeš, da šetaš slobodno. Postoji samo jedan kraj za koji kao pričaju da je opasan, žive Jamajkanci tamo. Ja sam tuda danju šetao bez problema, sve bilo ok. Noću nisam probao.
Kanada je zakon, realno ;-)
Saće Pajić se javi.
Dr M Dr M 19:05 12.09.2013

Re: Ne razumem

I? Da li će ovo rezultovati prihvatanjem LGBT populacije od strane onih koji ih ne prihvataju? Ili će produbiti netrpeljivosti i povećati broj pojedinačnih incidenata, u kojima će stradati pogodi ko?


Policija nije nadležna da razmišlja o tome. Ti i ja možemo, sa raznih tačaka gledišta, može i svaki pojedinac i političar, ali ne i policija.

Nije joj u opisu posla.

Njoj je posao zaštita ustavnog poretka i zakonitosti.

Neka rade svoj posao i neka se ne mešaju u tudj.
predatortz predatortz 19:09 12.09.2013

Re: Ne razumem

Njoj je posao zaštita ustavnog poretka i zakonitosti.



Član 11

Nadležni organ može da zabrani održavanje javnog skupa radi sprečavanja ometanja javnog saobraćaja, ugrožavanja zdravlja, javnog morala ili bezbednosti ljudi i imovine.

O zabrani održavanja javnog skupa nadležni organ je dužan da obavesti sazivača najkasnije 12 sati pre vremena za koje je skup zakazan.

Žalba na zabranu iz stava 1. ovog člana ne odlaže izvršenje rešenja.


Sve po zakonu, doktore...
kukusigameni kukusigameni 19:19 12.09.2013

Re: Ne razumem

Nadležni organ može da zabrani održavanje javnog skupa radi sprečavanja ometanja javnog saobraćaja, ugrožavanja zdravlja, javnog morala ili bezbednosti ljudi i imovine.

Može. I onda je to stav tog nadležnog organa. A taj stav govori da država nije u stanju da zaštiti grupu ljudi koja želi da organizuje skup.
Ukoliko neka manjinska stranka ili bilo koja grupacija želi da organizuje skup, a druga nasilna strana preti da će polupati grad i glave i ometati saobraćaj, da li treba zabraniti skup?

predatortz predatortz 19:25 12.09.2013

Re: Ne razumem

kukusigameni
Nadležni organ može da zabrani održavanje javnog skupa radi sprečavanja ometanja javnog saobraćaja, ugrožavanja zdravlja, javnog morala ili bezbednosti ljudi i imovine.

Može. I onda je to stav tog nadležnog organa. A taj stav govori da država nije u stanju da zaštiti grupu ljudi koja želi da organizuje skup.
Ukoliko neka manjinska stranka ili bilo koja grupacija želi da organizuje skup, a druga nasilna strana preti da će polupati grad i glave i ometati saobraćaj, da li treba zabraniti skup?



Ako procene operativaca sa terena ukazuju da će se pretnje realizovati, ako postoji mogućnost gubitka ljudskih života, većeg oštećenja imovine građana - odgovor je :

Da, takav skup treba zabraniti. I to nema veze sa politikom, nego sa procenom rizika.

Sada ću ja da postavim pitanje:

Šta se dobija jednosatnom šetnjom, zbog koje bi neko možda izgubio život? Policajac,učesnik, novinar, slučajni prolaznik...
Drugo, kako misliš da policija obezbedi učesnike nakon završenog skupa? Da ih razvozi na kućnu adresu?

Verujem da LGBT populacija ima kapacitet da animira javnost na milion drugih načina. Insistiranjem na šetnji ništa ne dobija.
Dr M Dr M 19:29 12.09.2013

Re: Ne razumem

Sve po zakonu, doktore...


Neće da se prikaže čl. 18 Ustava ..

Mislim da su organizatori ranijih, zabranjenih Parada morali da se sude sa Državom, u Strazburu bi dobili..

Mislim da je ovde policija samo zaklon iza koga se kriju političari.

Naravno, i policiji je draže da ne radi prljave poslove za malu platu ali ih, u mojim očima, to ne opravdava.
predatortz predatortz 19:34 12.09.2013

Re: Ne razumem

Naravno, i policiji je draže da ne radi prljave poslove za malu platu ali ih, u mojim očima, to ne opravdava.


Zar je obezbeđivanje parade prljav posao, crni doktore ?!

Šala, naravno, oprostićeš...

g.radicevic g.radicevic 19:37 12.09.2013

Re: Ne razumem

Sve po zakonu, doktore..


jeste,
samo što ovde za zakone slabo ko mari
a to je dokaz da je država pukla
po svim šavovima.
evo npr. otiđi u katastar u NS-u, da uknjižiš, kuću, stan ....
predaš uredno sve što se traži, dobiješ i potvrdu da si to predao.
zakon kaže da upravni postupak traje do 30 dana
ja evo čekam više od 2 godine. iz toga dalje sledi da ne mogu da se prijavim da živim u sopstvenoj kući, koju sam na pravdi boga sve po zakonu sagradio, pa dalje ako se ne prijaviš na nekoj fiktivnoj adresi ne možeš ni zdravstvenu da overiš, i trista drugih problema koja su iz domena osnovnih ljudskih prava.

A obaveze, eee tu je država stroga, odma ti pošalju pandure na vrata da štite zakon i ustavni poredak. U tome je feil. Država zapravo štiti samo sebe, a za prava građana je bole ona stvar.


kukusigameni kukusigameni 19:40 12.09.2013

Re: Ne razumem

predatortz
Šta se dobija jednosatnom šetnjom, zbog koje bi neko možda izgubio život? Policajac,učesnik, novinar, slučajni prolaznik...

Dobija se stanje stvari u punoj rezoluciji. Država je nemoćna pred gomilom razjarenih budala. Građani okreću glavu, a već sutradan kukaju opet na tu istu državu kada su njihova prava ugrožena.
predatortz predatortz 19:42 12.09.2013

Re: Ne razumem

kukusigameni
predatortz
Šta se dobija jednosatnom šetnjom, zbog koje bi neko možda izgubio život? Policajac,učesnik, novinar, slučajni prolaznik...

Dobija se stanje stvari u punoj rezoluciji. Država je nemoćna pred gomilom razjarenih budala. Građani okreću glavu, a već sutradan kukaju opet na tu istu državu kada su njihova prava ugrožena.


I? Posle tog tvog sagledavanja sve je isto. Samo je neko preselio na Lešće...

QQ prihvaćenost se ne traži na ulici, pogotovo ne turanjem prsta u oko onim čije stavove želiš da promeniš.

Edit:

A za prava ćemo lako. Definišu se zahtevi, napravi se peticija, sakupe se potpisi, pa pred zakonodavca.
Dr M Dr M 19:42 12.09.2013

Re: Ne razumem

Zar je obezbeđivanje parade prljav posao, crni doktore ?!

Šala, naravno, oprostićeš...


Naravno da nije, u pravu si, to je uzvišen i častan posao.

Samo propuštaju da ga urade..

Šala za šalu, volim kad se šalimo..
predatortz predatortz 19:45 12.09.2013

Re: Ne razumem

Naravno da nije, u pravu si, to je uzvišen i častan posao.

Samo propuštaju da ga urade..


Ja sam svoj stav o Paradi davno izneo:

Da je pameti u Srbalja, k'o što nije, dva pandura bi je obezbeđivala.
Dr M Dr M 19:48 12.09.2013

Re: Ne razumem

Da je pameti u Srbalja, k'o što nije, dva pandura bi je obezbeđivala.


U tom delu smo u potpunoj slozi..
kukusigameni kukusigameni 19:53 12.09.2013

Re: Ne razumem

predatortz
QQ prihvaćenost se ne traži na ulici, pogotovo ne turanjem prsta u oko onim čije stavove želiš da promeniš.


Ja nisam baš neki pobornik Gay parade. Jednostavno ne razumem taj način. Ali mogu da prihvatim da neko smatra da je to baš pravi način. Taj način nikoga ne povređuje, niti razbija i uništava imovinu.
Suprotno od toga, organizovane horde nasilnika, jedva čekaju da gurnu prst u oko (i po koju kamenicu i pesnicu) kako učesnicima tako i policiji.
Dakle, šta postižu ti otpadnici ovog naroda? To je pitanje.

Ali ovo nije ni trebalo da bude blog o paradi. Ovo je blog o klincima koji presreću čoveka u NS parku i uzvikujući "Pederu, pederu", umlate ga, otimajući mu stvari.
Gore su se mnogi setili NY i nekih drugih metropola, valjda zaboravljajući da su ovde u pitanju trinaestogodišnjaci koji se prilično teško kreću sami u USA.
Ali, valjda je lakše kada je svuda isto. Jedino što nije.
predatortz predatortz 19:56 12.09.2013

Re: Ne razumem


Ali ovo nije ni trebalo da bude blog o paradi. Ovo je blog o klincima koji presreću čoveka u NS parku i uzvikujući "Pederu, pederu", umlate ga, otimajući mu stvari.


Na nekom blogu koji je za temu imao porast nasilja u NS, rekoh onomad:

Jbga, postaju grad!
A u gradu svega, pa i lošeg.
niccolo niccolo 19:56 12.09.2013

Re: Ne razumem

Da je pameti u Srbalja, k'o što nije, dva pandura bi je obezbeđivala.

Kad smo kod pameti - sad kad sam bio u Kopenhagenu bila parada. Niko je nije obezbeđivao, niti su samo šetali dva sata jednog dan, već je trajalo par dana. Zastave bile okačene po celom gradu, između ostalih mesta i na vrhu filozofskog fakulteta i zgrade stare berze...Glavno mesto bio trg ispred zgrade gradske uprave (i preko puta Tivolija). Ono, zezanje, neki muzički program, tete u policijskim uniformama točile birru, mogla da se kupi hrana, neki stvarčice...ljudi uglavnom posedali po podu i lepo im je (barem polovina prisutnih tamo tokom dana uopšte i nisu homoseksulane orijentacije)...
predatortz predatortz 20:02 12.09.2013

Re: Ne razumem

niccolo
Da je pameti u Srbalja, k'o što nije, dva pandura bi je obezbeđivala.

Kad smo kod pameti - sad kad sam bio u Kopenhagenu bila parada. Niko je nije obezbeđivao, niti su samo šetali dva sata jednog dan, već je trajalo par dana. Zastave bile okačene po celom gradu, između ostalih mesta i na vrhu filozofskog fakulteta i zgrade stare berze...Glavno mesto bio trg ispred zgrade gradske uprave (i preko puta Tivolija). Ono, zezanje, neki muzički program, tete u policijskim uniformama točile birru, mogla da se kupi hrana, neki stvarčice...ljudi uglavnom posedali po podu i lepo im je (barem polovina prisutnih tamo tokom dana uopšte i nisu homoseksulane orijentacije)...


Pa kad su njihovi pederi fini svet. Ovi naši, brate, mnogo žuči prosipaju, zapišavaju i pljuckaju po kome i čemu stignu...

Sa druge strane imaš kretene koji biju koga im prstom pokažeš. Ne pitaju za razlog, bitno je da biju...

Nema ovde žurke, burazeru, bar narednih pedeset godina.
g.radicevic g.radicevic 20:11 12.09.2013

Re: Ne razumem

Ali ovo nije ni trebalo da bude blog o paradi. Ovo je blog o klincima koji presreću čoveka u NS parku i uzvikujući "Pederu, pederu", umlate ga, otimajući mu stvari.

i o državi (društvu), koja je stvorila ambijent da to i nije neka ekskluziva baš, obzirom da svakodnevno moš čuti razne grozote.
naći odgovor ili odgovore zašto je to tako, malo je preambiciozno u ovako ''malom'' šarolikom društvu.
Ako je cilj bio skretanje pažnje na devijantne pojave i to je previsoko, obzirom na ograničen broj konzumenata.
jbga zato priča i ide u raznim pravcima
kukusigameni kukusigameni 20:17 12.09.2013

Re: Ne razumem

g.radicevic
jbga zato priča i ide u raznim pravcima

Pa... da brišem blog?

anfieldroad anfieldroad 20:32 12.09.2013

Re: Ne razumem

predatortz
Sto bi trebalo da znaci da oni koji ulicnim demonstracijama (u ovom slucaju se to zove parada) traze neka svoja prava, automatski postaju krivci


Nije ti neka paralela. Radnici jasno preciziraju svoje zateve, što sa Paradom priznaćeš nije slučaj.

Drugo, ja nisam rekao da će učesnici parade postati krivci, nego da će krivica za štetu tokom šetnje, u očima dobrog dela javnosti, pasti na njihov teret. Zašto? Pa upravo zbog toga što nisu prihvaćeni u javnosti.

Opet, da ih zajednica prihvati i razume, neće postići isforsiranom šetnjom od sat vremena. To je šminka, nategnuta priča koja lagano počinje da nervira i one koji ispočetka nisu imali ništa protiv...
Niko pripadnike LGBT zajednice ne sprečava da osmisle niz svakodnevnih aktivnosti, tribina, duhovitih performansa, kojim bi skrenuli pažnju na probleme svoje zajednice.

Opet ću se vratiti na zahteve. Ja ne vidim jasno definisane zahteve, a očekuje se od mene kao građanina ove zemlje da stanem iza njih. Sve što je do sada rečeno su fraze i opšta mesta. Očigledno nedovoljno za širu podršku.


Nisam bas posebno zainteresovan za zahteve lgbt. Pretpostavljam da se radi o pravu na nasledje u slucaju smrti supruznika, na primer. I taj jedan razlog je dovoljan,jer da ti ne mozes da nasledis svoju suprugu niti ja moju, digli bi revoluciju...a da ne pricamo o odnosu na ulici ili parku,sto je ovde i tema.
g.radicevic g.radicevic 20:32 12.09.2013

Re: Ne razumem

Pa... da brišem blog?


nemoj brate ko boga te molim
taman smo se dogovorili, da smo zaključili, da nismo ništa zaključili,
što je osnovna svrha bloga,
a i znaš kako je zajebano u Tbilisiju, đe nikog nemaš svoga, osim svetog bloga i presvetog skajpa, da prozboriš koju srpsku.



Jukie Jukie 20:33 12.09.2013

Re: Ne razumem

arianna
Mislim da je "manja šteta" da deca budu homskulovana nego da svaki dan idu u školu pa da se tamo međusobno tuku.
Citirano je suprotno socijalizaciji. Poenta odlaska u školu nije samo usvajanje znanja iz opšteobrazovnih predmeta, već i sticanje veštine socijalne komunikacije, koje su neophodne za život u civilizovanom društvu. Bez adekvatne socijalne interreakcije nema ni kvalitetnog civilizacijskog pomaka i prihvatanja "drugačijih". Kada bi deca bila "homskulovana" to bi bilo isto kao i dresura cirkuskih divljih životinja, koje suprotno svojoj prirodi rade za hranu, u zatočeništvu, ono što ne bi slobodne.Poenta socijalizacije je suživot sa drugim jedinkama, jer je čovek društveno biće, a ne nameska dresura i kućni pritvor


a) moje iskustvo kao učenika osnovne škole je da si osam godina zatočen sa istim ljudima sa kojima ponekad nemaš ništa zajedničko a moraš da ih trpiš, umesto da se pokupiš i odeš (kao kod npr. loše veze ili lošeg radnog mesta). U mom slučaju mnogi dečaci u mom odeljenju su bili huligani i kada sam napokon završio osmi razred bilo je kao da sam oslobođen sa robije. Nije mi trebalo osam godina da shvatim da ne želim više nijedan trenutak da provedem sa takvim osobama. Ako ti želiš da živiš sa divljim huliganima, slobodno.

b) ti očigledno ne znaš šta je homeschooling. Baš pre nekoliko dana sam detaljno pitao bivšu nastavnicu iz Amerike koja homskuluje svoje dete kako se to radi. Dete ne ide u školu sa rigidnim rasporedom časova, razreda i odeljenja nego uči stvari van školske zgrade. Čita knjige, piše u svesku, kuca po internetu, razgovara skajpom, ide u muzej i biblioteku, ide na događaje, ekskurzije, laboratorijske vežbe sa drugom decom. Ne sedi u podrumu bez hrane i vode ili tako nešto.
kukusigameni kukusigameni 20:38 12.09.2013

Re: Ne razumem

g.radicevic
a i znaš kako je zajebano u Tbilisiju

Ima li parkova? Klupa? Sede li muškarci sami po parkovima?
anfieldroad anfieldroad 20:41 12.09.2013

Re: Ne razumem

predatortz

Ali ovo nije ni trebalo da bude blog o paradi. Ovo je blog o klincima koji presreću čoveka u NS parku i uzvikujući "Pederu, pederu", umlate ga, otimajući mu stvari.


Na nekom blogu koji je za temu imao porast nasilja u NS, rekoh onomad:

Jbga, postaju grad!
A u gradu svega, pa i lošeg.


Tu se slazemo. Oni valjda misle da mogu da budu i grad i pastoralna varos bez nasilja...
Sto se tice klinaca koji tuku pedere, verovatno imaju vise razloga za to. Prvo, svi ih uce da je to OK, drugo,u tim godinama su prirodno puni adrenalina,a trece, u tim godinama nisu bas sigurni ni u svoju sexualnu orijentaciju. Pa onda na najlaksi nacin dokazuju " muskost "...
Nisam hteo da nasiroko razglabam,ali mislim da se tu negde krije sustina problema.
predatortz predatortz 20:48 12.09.2013

Re: Ne razumem

Nisam bas posebno zainteresovan za zahteve lgbt. Pretpostavljam da se radi o pravu na nasledje u slucaju smrti supruznika, na primer. I taj jedan razlog je dovoljan,jer da ti ne mozes da nasledis svoju suprugu niti ja moju, digli bi revoluciju...a da ne pricamo o odnosu na ulici ili parku,sto je ovde i tema.


O tome ti ja i govorim. Nema definisanih zahteva. A da su tražili moj potpis na peticiju koja bi za cilj imala da reši taj problem nasleđa, ja bih im bez problema potpisao.

Ovako, dignu dreku oko parade. To traje mesec,dva. Onda mali debeli kaže da ne može. Oni posle kmeče oko toga još mesec,dva...

A ni jedan problem nije rešen.

A to sa parkovima... Verujem da su trenutno najugroženija grupa i da će još dugo da budu.
g.radicevic g.radicevic 20:50 12.09.2013

Re: Ne razumem

Ima li parkova? Klupa? Sede li muškarci sami po parkovima?


ima valjda, nisam zalazio
al u kafanama ima provereno


P.S. გამართავს ჰომოსექსუალობა (drž'te pedera) na domorodačkom
g.radicevic g.radicevic 20:56 12.09.2013

Re: Ne razumem

Oni valjda misle


koji su to ONI, ako ne vređa pitanje ?




arianna arianna 21:00 12.09.2013

Re: Ne razumem

a) moje iskustvo kao učenika osnovne škole je da si osam godina zatočen sa istim ljudima sa kojima ponekad nemaš ništa zajedničko a moraš da ih trpiš, umesto da se pokupiš i odeš (kao kod npr. loše veze ili lošeg radnog mesta). U mom slučaju mnogi dečaci u mom odeljenju su bili huligani i kada sam napokon završio osmi razred bilo je kao da sam oslobođen sa robije. Nije mi trebalo osam godina da shvatim da ne želim više nijedan trenutak da provedem sa takvim osobama. Ako ti želiš da živiš sa divljim huliganima, slobodno.


a) Možda su ljudi iz tvoje osnovne škole, osam godina bili zatočeni tobom i tebe trpeli?

Ja sam živela i sad živim sa pitomim i dobrim ljudima, ne nazivam ih huliganima, niti mi je škola bila robija.

Moje iskustvo kao učenice osnovne škole je krajnje pozitivno. Nismo trepeli jedni druge već smo se družili, družimo se i danas, naročito preko društvenih mreža. Moje odeljenje dalo je nekoliko lekara, profesora, advokata, jednog akademskog slikara i primenjenog umetnika, nekoliko privatnika i prodavaca na pijaci i par gastarbajtera. Imali smo i jednog piromana, koji je nažalost nastradao. Uvek se obradujemo proslavi male mature i uglavnom se svi, čak i oni iz inostranstva odazovu pozivu za generacijski susret.

b) daleko je Amerika
kukusigameni kukusigameni 21:03 12.09.2013

Re: Ne razumem

g.radicevic
Ima li parkova? Klupa? Sede li muškarci sami po parkovima?


ima valjda, nisam zalazio
al u kafanama ima provereno


P.S. გამართავს ჰომოსექსუალობა (drž'te pedera) na domorodačkom

Čuvaj se. Tu u Gruziji ne važe ova moja pravila s bloga. Ako zamoliš neku žensku da prošeta s tobom parkom ili nedajbože da sednete na klupu, odmaK moraš da je ženiš.
Ako nećeš, stižu braća, stričevi, komšiluk i uz povike:"Ti si peder", polome ti nos i još takav moraš na svoje venčanje.
Drž' se ti kafana. I uzvikni ponekad: გამართავს ჰომოსექსუალობა !
g.radicevic g.radicevic 21:10 12.09.2013

Re: Ne razumem

Drž' se ti kafana. I uzvikni ponekad: გამართავს ჰომოსექსუალობა


oću fala,
al vraćam se uskoro, pa pravo u dunavski
da proverim upustvo, el radi
g.radicevic g.radicevic 21:21 12.09.2013

Re: Ne razumem

Sto se tice klinaca koji tuku pedere, verovatno imaju vise razloga za to. Prvo, svi ih uce da je to OK, drugo,u tim godinama su prirodno puni adrenalina,a trece, u tim godinama nisu bas sigurni ni u svoju sexualnu orijentaciju. Pa onda na najlaksi nacin dokazuju " muskost "...
Nisam hteo da nasiroko razglabam,ali mislim da se tu negde krije sustina problema.



kukusigameni kukusigameni 21:22 12.09.2013

Re: Ne razumem

g.radicevic
Drž' se ti kafana. I uzvikni ponekad: გამართავს ჰომოსექსუალობა


oću fala,
al vraćam se uskoro, pa pravo u dunavski
da proverim upustvo, el radi

Za tebe posle Gruzije to ne važi. Sedneš lepo, zapališ pljugu i zabole te.

niccolo niccolo 21:28 12.09.2013

Re: Ne razumem

g.radicevic
Drž' se ti kafana. I uzvikni ponekad: გამართავს ჰომოსექსუალობა


oću fala,
al vraćam se uskoro, pa pravo u dunavski
da proverim upustvo, el radi

Ako u NS uzvikneš გამართავს ჰომოსექსუალობა em te neće razumeti, em će te prebiju kao stranca*...


* to ti je zato što su Novosađani mnogo nasilni, evo vidi samo po blogu kako se ponašaju NS blogeri...

g.radicevic g.radicevic 21:28 12.09.2013

Re: Ne razumem

Sedneš lepo, zapališ pljugu i zabole te.




I'm watching you

alselone alselone 21:28 12.09.2013

Re: Ne razumem

(drž'te pedera) na domorodačkom


alselone alselone 21:29 12.09.2013

Re: Ne razumem

* to ti je zato što su Novosađani mnogo nasilni, evo vidi samo po blogu kako se ponašaju NS blogeri...


Naopako!

Mislim, jedino ako mislis na Štefa i koncerte, to je stvarno nasilje. Ali nad njim.
kukusigameni kukusigameni 21:31 12.09.2013

Re: Ne razumem

alselone
Mislim, jedino ako mislis na Štefa i koncerte, to je stvarno nasilje. Ali nad njim.

On sam sebi nekad vikne: Ti si peder!
I onda pusti muziku.
g.radicevic g.radicevic 21:33 12.09.2013

Re: Ne razumem

Ako u NS uzvikneš გამართავს ჰომოსექსუალობა em te neće razumeti, em će te prebiju kao stranca*.


ć, će misle da sam maDŽar
niccolo niccolo 21:37 12.09.2013

Re: Ne razumem

Mislim, jedino ako mislis na Štefa i koncerte, to je stvarno nasilje. Ali nad njim.

To ti pričam, i ta njegova je Novosađanka

ć, će misle da sam maDŽar

leeanna leeanna 21:56 12.09.2013

Re: Ne razumem

Kad smo kod pameti - sad kad sam bio u Kopenhagenu bila parada. Niko je nije obezbeđivao, niti su samo šetali dva sata jednog dan, već je trajalo par dana


danci su mi interesantni kada organizuju manifestacije sa nekom političkom porukom.

kada su u kopenhagenu komunisti pravili svoj 'o bella ciao' miting na trgu ispred velike pešačke Ulice, sve je bilo crveno i nostagično - ljudi svirali akustične gitare i pevali, neki drugi zastajali i gledali, lepršava atmosfera i nikakvog obezbeđenja nije bilo.

posle nekoliko dana jedna politička (?) grupacija je organizovala protestnu antimonarhističku šetnju po gradu. likovi - da se smrzneš: svi u crnoj koži, nitne, obavezno nekoliko pirsinga po čoveku, 'naježene' frizure... e, njih je čuvala policija i to ozbiljna, pod punom opremom,... da ih valjda neko ne napadne a 'naježeni' bili fini, delili flajere uz obavezan smajlić, izvolite, hvala i sl.

nije mi najjasnije kakvi su im kriterijumi za procenu nastanka "bezbednosnog rizika" povodom ovih manifestacija kojima sam prisustvovala, ali generalno su potpuno oslobođeni otužnih stereotipa. srećni ljudi :)
anfieldroad anfieldroad 23:48 12.09.2013

Re: Ne razumem

predatortz
Nisam bas posebno zainteresovan za zahteve lgbt. Pretpostavljam da se radi o pravu na nasledje u slucaju smrti supruznika, na primer. I taj jedan razlog je dovoljan,jer da ti ne mozes da nasledis svoju suprugu niti ja moju, digli bi revoluciju...a da ne pricamo o odnosu na ulici ili parku,sto je ovde i tema.


O tome ti ja i govorim. Nema definisanih zahteva. A da su tražili moj potpis na peticiju koja bi za cilj imala da reši taj problem nasleđa, ja bih im bez problema potpisao.

Ovako, dignu dreku oko parade. To traje mesec,dva. Onda mali debeli kaže da ne može. Oni posle kmeče oko toga još mesec,dva...

A ni jedan problem nije rešen.

A to sa parkovima... Verujem da su trenutno najugroženija grupa i da će još dugo da budu.

To je upravo sustina cele price oko koje se vecina ovde sprda. Hocu da kazem da je raznih Okruglih stolova o lgbt temi bilo milion i dvesta. Saopstenja najmanje 5 mesecno. I sam kazes da bi im dao potpis za peticiju. I ja bih im je dao, takodje. Medjutim,nas ima 7 miliona i tesko je doci do svakog od nas ponaosob. Ili mislis da treba da stave stand u Knezu na kom bi trazili podrsku? Odlucili su se na ovakav vid protesta. Nicim ne prete, ne nagovestavaju da ce spaliti neku ambasadu ili versku ustanovu. To medjutim takodje izaziva zgrazavanje javnosti! Neka protestuju u svoja 4 zida, cujem po gradu...Ne znam. Imam utisak da su im mogucnosti javnog protesta zaista svedene na minimum.
Nama je cini mi se dovoljno da provalimo par losih fora na temu pedera u parku i to je nas doprinos. A kad nama zatreba razumevanje,cudimo se sto ga nema. Kako mogu da nam uzmu Kosovo? Kako moze MMF da nam naredjuje sta da radimo? Kako mogu da nas bombarduju?!? Pa nismo mi banana drzava!!
Dok god se ovako bedno budemo sprdali sa tudjom mukom i problemom, nemamo nikakvo pravo da trazimo nista bolje od toga ni za nas same.
Iako imas nick predatora,vidim da rezonujes postenije od 99 posto malogradjanskih saljivdzija ovde i bez muljanja kazes sta mislis. To je nacin na koji jedino mozemo svi ovde da ucestvujemo,slagali se ili ne.
Jukie Jukie 05:18 13.09.2013

Re: Ne razumem

arianna
.a) Možda su ljudi iz tvoje osnovne škole, osam godina bili zatočeni tobom i tebe trpeli?

Jeste, dušice, deset ljudi (od kojih jedno četiri visine odraslog u petom razredu) sa glavnim interesovanjima fudbal, tuča i sprdanje, prosečna ocena u školi 2+, niko posle nije išao u gimnaziju a kamoli postao lekar ili nešto, bili su jadni zatočeni od strane debeljuškastog deteta koje mirno sedi i čita knjige o životinjama, pa su se siroti na svakom odmoru okupljali da ga kinje, udaraju pesnicama u rame (da se ne vide masnice na licu), rugaju se i pri pokušaju smejanja njaču kao magarci. Baš mi je drago što si bila u onom jednom odeljenju u školi u kome se statističkom greškom (ili namerno da se olakša određenoj nastavnici) ubace samo dobra deca (duga, roze jednorozi itd.).

Arianna, kad nisi bila u nekoj situaciji nemoj molim te da mi pričaš kako je meni bilo i kako sam se osećao i da li i kakve traume imam od toga.
I uzdrži se od ovog smajlića jer bi to bilo kao da žrtvi ponovljenih silovanja pričaš viceve o silovanjima
milisav68 milisav68 06:54 13.09.2013

Re: Ne razumem

Jukie
Baš mi je drago što si bila u onom jednom odeljenju u školi u kome se statističkom greškom (ili namerno da se olakša određenoj nastavnici) ubace samo dobra deca (duga, roze jednorozi itd.).

Preteruješ sa statistikom.

A šta je tebe (tvoje roditelje) sprečavalo da se prebaciš u takvo odeljenje ili u neku drugu (bolju) školu?
angie01 angie01 08:05 13.09.2013

Re: Ne razumem

Ako procene operativaca sa terena ukazuju da će se pretnje realizovati, ako postoji mogućnost gubitka ljudskih života, većeg oštećenja imovine građana - odgovor je :

Da, takav skup treba zabraniti. I to nema veze sa politikom, nego sa procenom rizika.


sto nisu zabranili moleban? ne samo sto ga nisu zabranili, neko su i dozvolili paljenje Americke ambasade!...ostatak rusilackog haosa za vreme tog skupa, ne moram ni da pominjem.


Opet ću se vratiti na zahteve. Ja ne vidim jasno definisane zahteve, a očekuje se od mene kao građanina ove zemlje da stanem iza njih. Sve što je do sada rečeno su fraze i opšta mesta. Očigledno nedovoljno za širu podršku.


kako mislis nisu jasno definisani- svode se na to, da njihova zakonom propisana prava treba da zazive u praksi-' naci, traze ono najosnovnije.

to sto ti to ne vidis- pre, kao i sve drugo sto ti ne odgovara izvrces po svom modelu, je tvoj problem.
predatortz predatortz 08:22 13.09.2013

Re: Ne razumem



kako mislis nisu jasno definisani- svode se na to, da njihova zakonom propisana prava treba da zazive u praksi-' naci, traze ono najosnovnije.


'nači sestro, ako je neko tvoje pravo ugroženo zaštitu tražiš na sudu, a ne na ulici. Tužiš, imenom i prezimenom, onog ko ti ih osporava, a ne društvo u celini.


to sto ti to ne vidis- pre, kao i sve drugo sto ti ne odgovara izvrces po svom modelu, je tvoj problem.


Obožavam ove besplatne psihoanalize.
angie01 angie01 08:38 13.09.2013

Re: Ne razumem

'nači sestro, ako je neko tvoje pravo ugroženo zaštitu tražiš na sudu, a ne na ulici. Tužiš, imenom i prezimenom, onog ko ti ih osporava, a ne društvo u celini.


protest je legitimno pravo svakog!

maksa83 maksa83 08:40 13.09.2013

Re: Ne razumem

Gore su se mnogi setili NY i nekih drugih metropola, valjda zaboravljajući da su ovde u pitanju trinaestogodišnjaci koji se prilično teško kreću sami u USA.
Ali, valjda je lakše kada je svuda isto. Jedino što nije.

Ali - jeste. Određeni broj (mahom većih, i uvek državnih) srednjih škola na ulazu ima metal-detektore, ali ne zbog profesora.

Meni nije lakše što je "svuda isto" (a jeste, bullying u raznim oblicima postoji na celoj zemaljskoj kugli, s obzirom da svi imamo iste korene (osim mrežnih administratora za koje tvrdim da su lateralna grana evolucija, missing link između Homo Sapiensa i Neandertalca) patologija je ravnomerno raspoređena po planeti, samo je pitanje u kojoj meri će društvo da ih drži pod kontrolom i koliko ih efikasno izoluje - pa sad skoro je neka vrlo stara fensi švedska srednja škola je imala skandal zbog sakaćenja pri procesu "inicijacije", što se dešavalo oduvek, samo je sad isplivalo u drastičnoj formi).

To sve ne znači da ovo nije nešto oko čega se ne treba uzbuđavati.

predatortz predatortz 08:43 13.09.2013

Re: Ne razumem

angie01
'nači sestro, ako je neko tvoje pravo ugroženo zaštitu tražiš na sudu, a ne na ulici. Tužiš, imenom i prezimenom, onog ko ti ih osporava, a ne društvo u celini.


protest je legitimno pravo svakog!



Naravno. To niko ne spori... Međutim, ako je procena da će tokom protesta biti većeg narušavanja JRM, nedajbože žrtava ili oštećenja imovine građana, okupljanje se zabranjuje.

Evo, konačno se Veliki Reformator i ja u nečemu složismo:

"Ako budemo jasno znali da možemo bez težih posledica da obezbedimo javni red i mir, sprovešćemo. Ako me pitate da li je pametno da prikazujemo svetu slike iz 2010. godine, ja mislim da nije. Ne mislim da ne treba ugrozimo ni Beograd ni bilo koga", rekao je Vučić Radio-televiziji Srbije.
angie01 angie01 08:49 13.09.2013

Re: Ne razumem

Međutim, ako je procena da će tokom protesta biti većeg narušavanja JRM, nedajbože žrtava ili oštećenja imovine građana, okupljanje se zabranjuje.


ovans agen, a sto nisu zabranili moleban, nego jos pomogli u neredima?
zilikaka zilikaka 08:53 13.09.2013

Re: Ne razumem

patologija je ravnomerno raspoređena po planeti,


Načelno jeste tako, ali postoji i jedan tehnički problem.

Kada krene da vrši (ravnomernu) raspodelu po teritoriji, onom od gore hoće nekad da pukne kesa.
predatortz predatortz 08:53 13.09.2013

Re: Ne razumem



ovans agen, a sto nisu zabranili moleban, nego jos pomogli u neredima?


Imaš dokaze? Tuži!

Ozbiljna je optužba da je policija pomagala izgrednicima u izvršenju nekog krivičnog dela.
Možda je i tu prevagnula kontrola štete? Lokalizovati nemire i izbeći ljudske žrtve. Recimo, kao 5. oktobra. I onda je policija mogla upotrebom vatrenog oružja da spreči paljenja objekata, a nije... Pomagala demonstrantima?
angie01 angie01 09:02 13.09.2013

Re: Ne razumem

Ozbiljna je optužba da je policija pomagala izgrednicima u izvršenju nekog krivičnog dela.


bio snimak u svim svetskim vestima, kako se policija povukla iz Kneza Milosa, kako je trebalo 45 minuta da dodju hameri, kada je vec uveliko gorela Americka ambasada, kako su bacali lazne suzavce, jer niko nije od istih bezao i kako su vozila sporo klizila sa policajcima, koji su sa podignuta 3 prsta pozdravljali huligane.

ja gledala u Kanadi direktan prenos, sa komentarima od kojih me je bilo sramota, jer je sve bilo jasno i bez njih.

5. oktobar nisu bili protesti!
leeanna leeanna 09:04 13.09.2013

Re: Ne razumem

ako je neko tvoje pravo ugroženo zaštitu tražiš na sudu, a ne na ulici. Tužiš, imenom i prezimenom, onog ko ti ih osporava, a ne društvo u celini.


država je pravni subjekt koji ima odgovarajuća prava i obaveze i može biti tužena strana u sudskom postupku.

u vezi sa nečinjenjem, odnosno propuštanjem činjenja nadležnog državnog organa povodom obaveze zaštite ljudi u slučaju mirnog okupljanja već je doneta sudska odluka.

u konkretnom slučaju ustavni sud je u aprilu ove godine doneo odluku u predmetu Už-5284/2011 o usvajanju ustavne žalbe udruženja „parada ponosa beograd“ kojom je utvrđeno da je podnosiocu žalbe rešenjem MUP - direkcija policije - policijska uprava za grad beograd - policijska stanica savski venac br.212-613/11 од 30. septembra 2011. godine o zabrani održavanja javnog skupa i javnog skupa u pokretu „Parada ponosa Beograd 2011“ povređeno pravo na sudsku zaštitu iz člana 22. stav 1. Ustava, pravo na pravno sredstvo iz člana 36. stav 2. Ustava i sloboda okupljanja iz člana 54. Ustava.
Atomski mrav Atomski mrav 09:05 13.09.2013

Re: Ne razumem

Možda je i tu prevagnula kontrola štete?


Alal im vera na kontroli štete...
maksa83 maksa83 09:20 13.09.2013

Re: Ne razumem

zilikaka
patologija je ravnomerno raspoređena po planeti,


Načelno jeste tako, ali postoji i jedan tehnički problem.

Kada krene da vrši (ravnomernu) raspodelu po teritoriji, onom od gore hoće nekad da pukne kesa.

To je igra percepcije u kombinaciji sa nepoznavanjem ostatka planete.
arianna arianna 10:48 13.09.2013

Re: Ne razumem

Jukie
arianna
.a) Možda su ljudi iz tvoje osnovne škole, osam godina bili zatočeni tobom i tebe trpeli?

Jeste, dušice, deset ljudi (od kojih jedno četiri visine odraslog u petom razredu) sa glavnim interesovanjima fudbal, tuča i sprdanje, prosečna ocena u školi 2+, niko posle nije išao u gimnaziju a kamoli postao lekar ili nešto, bili su jadni zatočeni od strane debeljuškastog deteta koje mirno sedi i čita knjige o životinjama, pa su se siroti na svakom odmoru okupljali da ga kinje, udaraju pesnicama u rame (da se ne vide masnice na licu), rugaju se i pri pokušaju smejanja njaču kao magarci. Baš mi je drago što si bila u onom jednom odeljenju u školi u kome se statističkom greškom (ili namerno da se olakša određenoj nastavnici) ubace samo dobra deca (duga, roze jednorozi itd.).

Arianna, kad nisi bila u nekoj situaciji nemoj molim te da mi pričaš kako je meni bilo i kako sam se osećao i da li i kakve traume imam od toga.
I uzdrži se od ovog smajlića jer bi to bilo kao da žrtvi ponovljenih silovanja pričaš viceve o silovanjima


Prvo - povedi računa o rečniku koji koristiš, naročito u komunikaciji sa nepozanatim osobama!
Drugo - "ljudi" u petom razredu su deca, imaju 12 ili 13 godina nisu visine kao odrasli - obrati pažnu na tu činjenicu, ako do sad nisi

Treće - Ako si bio žrtva i "silovan" kako sam kažeš , šta te je sprečavalo da se obratiš roditeljima, razrednom starešini, vaspitaču (ako si bio u nekom domu), pedagogu ili psihologu?...garantujem da bi ti pomogli prebacivanjem u neki tebi odgovarajući razred

Četvrto - proveri nivo kortizola i norepinefrina, jer otuđenost je osećaj izazvan povećanim izlučivanjem hormona kortizola i smanjenim lučenjem norepinefrina

Peto - ako ne odgovara , možda je prikladniji

iqiqiq iqiqiq 11:39 13.09.2013

Re: Ne razumem

Dragi Jukie i draga Arianna
jel to pokušavate primerom da pokažete kako je lako posvađati se?
Nemojte vređati jedno drugoga jer ću morati oboje da vas prijavim Net patroli

Kažu klinci "ko se bije taj se voli"
zilikaka zilikaka 12:37 13.09.2013

Re: Ne razumem

To je igra percepcije u kombinaciji sa nepoznavanjem ostatka planete.


Ti očigledno nikad nisi bio u...recimo...Čurugu.
kukusigameni kukusigameni 18:37 13.09.2013

Re: Ne razumem

maksa83
Gore su se mnogi setili NY i nekih drugih metropola, valjda zaboravljajući da su ovde u pitanju trinaestogodišnjaci koji se prilično teško kreću sami u USA.
Ali, valjda je lakše kada je svuda isto. Jedino što nije.

Ali - jeste. Određeni broj (mahom većih, i uvek državnih) srednjih škola na ulazu ima metal-detektore, ali ne zbog profesora.

Meni nije lakše što je "svuda isto" (a jeste, bullying u raznim oblicima postoji na celoj zemaljskoj kugli, s obzirom da svi imamo iste korene (osim mrežnih administratora za koje tvrdim da su lateralna grana evolucija, missing link između Homo Sapiensa i Neandertalca) patologija je ravnomerno raspoređena po planeti, samo je pitanje u kojoj meri će društvo da ih drži pod kontrolom i koliko ih efikasno izoluje - pa sad skoro je neka vrlo stara fensi švedska srednja škola je imala skandal zbog sakaćenja pri procesu "inicijacije", što se dešavalo oduvek, samo je sad isplivalo u drastičnoj formi).


To sve ne znači da ovo nije nešto oko čega se ne treba uzbuđavati.



Sve se slažem Makso ali ovde je reč o parku, a ti pričaš o školama.
bocvena bocvena 19:55 13.09.2013

Re: Ne razumem

To je upravo sustina cele price oko koje se vecina ovde sprda.

većina ljudi ovde je bar po 4 godine na blogu i o temi prajda je razmenilo mišljenje hiljadu puta. evo, ja bih mogla po niku da ti kažem ko šta o tome misli bolje od njih samih:) četiri godine kasnije niko nije bliži onoj drugoj strani. možemo zajedno oko toga samo da se sprdamo. i to je ok.

bitno je da niko ne bude bijen na ulici zbog seksualnog opredeljenja.

i da svi decu tome učimo.
Hansel Hansel 20:29 13.09.2013

Re: Ne razumem

arianna
norepinefrin

Na srpskom se kaže noradrenalin.

jer otuđenost je osećaj izazvan povećanim izlučivanjem hormona kortizola i smanjenim lučenjem norepinefrina

Možda po biološkim školama, po drugima bi bilo čak i obrnuto, a istina je najčešće negde između. Misliš da osećaji (osećanja) ne mogu biti indukovani socijalnom interakcijom, na primer? Da te podsetim na jedan stari eksperiment u kome ispitanici, posle ubrizgavanja supstanci koje su detektovane pri prirodnom stresu, izjavljuju da se osećaju kao da su uplašeni, kao da su uznemireni i sl. Sjajan detalj i sjajni eksperimentatori koji su imali smisla, dakle, za detalj.

povedi računa o rečniku koji koristiš, naročito u komunikaciji sa nepozanatim osobama!

Možda se ne bi trebalo baviti ni online detekcijom osećaja nepoznatih osoba...
kukusigameni kukusigameni 20:38 13.09.2013

Re: Ne razumem

anfieldroad
Nama je cini mi se dovoljno da provalimo par losih fora na temu pedera u parku i to je nas doprinos. A kad nama zatreba razumevanje,cudimo se sto ga nema. Kako mogu da nam uzmu Kosovo? Kako moze MMF da nam naredjuje sta da radimo? Kako mogu da nas bombarduju?!? Pa nismo mi banana drzava!!
Dok god se ovako bedno budemo sprdali sa tudjom mukom i problemom, nemamo nikakvo pravo da trazimo nista bolje od toga ni za nas same.
Iako imas nick predatora,vidim da rezonujes postenije od 99 posto malogradjanskih saljivdzija ovde i bez muljanja kazes sta mislis. To je nacin na koji jedino mozemo svi ovde da ucestvujemo,slagali se ili ne.


Ovo sam prilično lično shvatio.
I mogu samo da ti kažem jednu stvar: pričaš gluposti.

Niko se ovde ne sprda osim tupavih političara s jedne, lažnih patriota manijakalnog ponašanja s druge i nekih NVO plaćenika s treće strane. Ta predstava je u rangu najveće sprdačine okićene mediokritetstvom baziranog na vlasti, moći i novcu.

I hvala na lepom mišljenju. Isto od sada mislim i ja o tebi jer zbog ovoga što si napisao, jedino mogu da te zamislim u nekoj od ove tri gore navedene grupacije.

I da, mi jesmo banana država.
anfieldroad anfieldroad 18:28 14.09.2013

Re: Ne razumem

kukusigameni
anfieldroad
Nama je cini mi se dovoljno da provalimo par losih fora na temu pedera u parku i to je nas doprinos. A kad nama zatreba razumevanje,cudimo se sto ga nema. Kako mogu da nam uzmu Kosovo? Kako moze MMF da nam naredjuje sta da radimo? Kako mogu da nas bombarduju?!? Pa nismo mi banana drzava!!
Dok god se ovako bedno budemo sprdali sa tudjom mukom i problemom, nemamo nikakvo pravo da trazimo nista bolje od toga ni za nas same.
Iako imas nick predatora,vidim da rezonujes postenije od 99 posto malogradjanskih saljivdzija ovde i bez muljanja kazes sta mislis. To je nacin na koji jedino mozemo svi ovde da ucestvujemo,slagali se ili ne.


Ovo sam prilično lično shvatio.
I mogu samo da ti kažem jednu stvar: pričaš gluposti.

Niko se ovde ne sprda osim tupavih političara s jedne, lažnih patriota manijakalnog ponašanja s druge i nekih NVO plaćenika s treće strane. Ta predstava je u rangu najveće sprdačine okićene mediokritetstvom baziranog na vlasti, moći i novcu.

I hvala na lepom mišljenju. Isto od sada mislim i ja o tebi jer zbog ovoga što si napisao, jedino mogu da te zamislim u nekoj od ove tri gore navedene grupacije.

I da, mi jesmo banana država.

Na zalost,u trenutku pisanja mog komentara zaredjalo se sa neumesnim fazonima,a tema nije ni smesna ni neozbiljna. Tako je ispalo da se komentar odnosi na sve,a nije tako. Kada sam rekao 99 posto, to je naravno bilo preterivanje.
Na zalost ili bolje, na srecu, ne pripadam ni jednoj od 3 kategorije u koje si me smestio. Nit imam vlasti,nit sam clan NVO, nit imam love. Upravo suprotno. Ne volim medjutim kada se ozbiljni problemi neke manjinske grupe( gejevi,Romi itd)tretiraju kao njihovo izvoljevanje i koriscenje prilike da nesto dobiju bez pravog razloga i potrebe,a pod pokroviteljstvom EU. Mislim da je sustina demokratije upravo u tome da vecina stiti i garantuje prava koja i sama ima manjinama,nacionalnim ili bilo kojim drugim.
I na kraju da dodam da ja ovo nisam shvatio licno,tako da komentar da pricam gluposti ne shvatam tragicno. Nije ni prvi ni poslednji put da pricam gluposti...
Zbog preostrog tona se izvinjavam. Moguce je da nije bio potreban. Uostalom, diskusija se i bez mene uozbiljila.
kukusigameni kukusigameni 19:56 14.09.2013

Re: Ne razumem

anfieldroad


Sve je bre ok. Ovo je samo blog.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana