Ekonomija| Gost autor| Istorija| Jubileji| Život

KO MI POPI TRISTA PIVA?!

Hansel RSS / 16.09.2013. u 22:12

Gost autor: St.Jepan

1993.16844.jpg

 Photo: Imre Szabo  

Eh, bio sam i ja pristojan građanin, pisao samo kad sam to zaista morao. Katkad u samoodbrani, češće radi posla. Dok sam (još u svom blogerskom predživotu) vodio neku malu firmu, nakuckao sam ogroman broj poslovnih pisama. Pisama, ne mejlova ‒ mejlačenje je uvedeno kasnije.

Ruku na srce, ta moja poslovna pisma uopšte nisu ličila na poslovna pisma. Paradoksalno, možda su baš zato bila vrlo učinkovita. Kad sam završio posao, njihove kopije sam, zajedno sa pristiglim dopisima, potrpao u brojne kartonske kutije, koje bih s najvećim zadovoljstvom pobacao, ali ne mogu dok ih ne protrkeljišem i izdvojim vredna, pa i muzejski vredna pisma nekih znatnih ličnosti. Deda Pajinu rukopisanu auto-hagiografiju, naprimer. Slutim, međutim, da za taj poduhvat nikada neću naći dovoljno vremena i volje.

A nekim čudom, jedno od tih mojih pisama sačuvalo se i u digitalnoj formi. Preživelo je mnoge kompjuterske havarije i voljna brisanja, presnimavano je, ko zna koliko puta, iz razvaljenih kompjutera u nove i jače, baš kao što su narodne umotvorine prenošene sa klecavih i artritičnih kolena na mlađahna i zdrava. Sad mi se čini da je to pismo dostojno Radio Jerevana, pa dakle može bez bruke i u ovaj blog. Poslao sam ga direktoru „Hemofarma", gospodinu Miodragu Babiću, krajem 1993.

Valja ovde napomenuti da ta 1993. godina nije bila neka tek onako godina. Bila je možda najfantastičnija godina u novijoj srpskoj istoriji. Nakon pune dve decenije, sećamo je se s nevericom, a pismo koje sledi, ubedljiv je dokaz da nam se odistinski desila.

-------------------------------------------------------

Poštovani gospodine direktore,

U sredu, 15.12.1993. obećali ste da ćete na račun moje firme uplatiti 1.800.000.000.000 dinara (hiljadu i osam stotina milijardi din.), kao protivvrednost ugovorenih 300 nemačkih maraka (tri stotine DEM).

Na sreću, obećanje ste održali ‒ upravo toliko dinara uplatili ste već sutradan, dakle u četvrtak.
Nažalost, u četvrtak, prema „Politici", a i u stvarnosti, za toliko dinara više nisu davali 300 DEM, nego 150 DEM.
Nažalost, taj novac je uplaćen posle 14 časova, te je mogao da „legne" tek u petak.
Nažalost, onih „300 DEM", u petak više nije vredelo 150 DEM, nego 90 DEM.
Nažalost, samo teoretski ‒ na blagajni SDK nije bilo gotovine, a petkom slabo primaju virmane.
Na sreću, službenici SDK sinula ideja ‒ telefonski prebaciti novac na nečiji tekući račun, pa onda uzeti čekove i s njima u robi (kojoj robi?) izvući više.
Nažalost, na tekući račun ne primaju telefonski, a čekove ne daju na osnovu "petog primerka".
Nažalost, morao sam da sačekam subotu.
Nažalost, u subotu onih „300 DEM" više nije vredelo 90 DEM, nego 60 DEM.
Nažalost, samo teoretski. Novac je, istina, stig'o, al' još nije leg'o.
Nažalost, nije bilo druge nego da sačekam ponedeljak.
Na sreću, u ponedeljak novac leg'o.
Nažalost, u ponedeljak onih „300 DEM" više nije vredelo 60 DEM, nego 18 do 36 DEM.
Nažalost, samo teoretski. Jer, u praksi (tj. banci), moglo je 50 milijardi u kešu (nešto manje od jedne marke po uličnom), a ostatak u 35 čekova (nula DEM po uličnom).
Nažalost, nije moglo baš toliko čekova, bilo je tu nekih minusa...
Moglo je tri čeka (2 piva, po kafanskom).

S poštovanjem, Stjepan Mimica,
direktor projekta „Ko je ko u Srbiji"

P.S.
Mojoj sekretarici i meni, ona dva piva baš legla, hvala.
Da li ću ikada saznati ko mi popi ostatak, mislim onih 298 piva koja ste Vi pošteno platil?

------------------------------------------------------------

Ostali blogovi istog autora na blogu B92

 

Atačmenti



Komentari (186)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 22:17 16.09.2013

Ooo...oooo

Mojoj sekretarici i meni, ona dva piva baš legla, hvala




p.s. Fenomenalan tekst!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:40 16.09.2013

Re: Ooo...oooo

Saglasan.

Nego, dokle će ovaj što su ga zajbali za pivo da gostuje?
st.jepan st.jepan 01:56 17.09.2013

Re: Ooo...oooo

Nego, dokle će ovaj što su ga zajbali za pivo da gostuje?

Pa zna se:
Svakog gosta - tri bloga dosta.

Šalim se, prestaću čim krenu da zbog ugošćavanje mojih tekstova oduzimaju autorske opcije.
docsumann docsumann 15:31 17.09.2013

Re: Ooo...oooo

p.s. Fenomenalan tekst!


jako fenomenalan
st.jepan st.jepan 15:38 17.09.2013

Re: Ooo...oooo

docsumann
p.s.
Fenomenalan tekst!

jako fenomenalan

Hvala docs, znao sam da se u tebe uvek mogu pouzdati
alselone alselone 16:00 17.09.2013

Re: Ooo...oooo

p.s. Fenomenalan tekst!


Saglasan.
Slatko sam se nasmejao.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:13 20.09.2013

super tekst

jako fenomenalan


obozavam ovaj tvoj tekst (znam ga od pre, cak sam ga i slala ljudima), naprosto je savrsen!
kukusigameni kukusigameni 19:25 20.09.2013

Re: super tekst

Vesna Knežević Ćosić
jako fenomenalan


obozavam ovaj tvoj tekst (znam ga od pre, cak sam ga i slala ljudima), naprosto je savrsen!

Ja sam slao i životinjama.
st.jepan st.jepan 20:14 20.09.2013

Re: super tekst

Vesna Knežević Ćosić
jako fenomenalan

obozavam ovaj tvoj tekst (znam ga od pre, cak sam ga i slala ljudima), naprosto je savrsen!

Da, to pismo sam objavio na svom seecultu još pre tri godine, a ostatak sam dopisao pre neki dan. Turio sam to i ovde, ne samo u čast dvadesetogodišnjice, već i zato što me zanimala reakcija, tj. način na koji se ljudi tog košmara sećaju (za razliku od seeculta, na kojem komentara uopšte nema, ovde je feedback momentalan i masivan).

Hansel Hansel 09:54 21.09.2013

Re: super tekst

Vesna Knežević Ćosić
obozavam ovaj tvoj tekst (znam ga od pre, cak sam ga i slala ljudima), naprosto je savrsen!

I? Gde je 35. preporuka?!

(Ovako se ja borim za svoje goste. )
Hansel Hansel 10:06 22.09.2013

Re: super tekst

Hehe, danas 37! Javna kritika je urodila plodom, a, Stjepane, šta kažeš?

Nego, da si na vreme instalirao pivaru, imao bi lek protiv inflacije:

Neobičan slučaj pacijenta s pivarom u stomaku*
st.jepan st.jepan 11:52 22.09.2013

Re: super tekst

Neobičan slučaj pacijenta s pivarom u stomaku*

Ne bih ja rekao da je slučaj naročito redak.
Mnogi se ceo život ponašaju ko ušikani, a da ni kap nisu popili.
Eto prihvatljivog objašnjenja!

A preporuke... Ma kak'i!
Ništa ja tome ne verujem - ili se neko tamo u Uredništvu šegači, ili to uredjuje nekakav generator slučajnih brojeva. Da nije tako, lepo bi te preporuke personalizovali, kao na FB.

Još mi je sumnjivija "čitanost". Očita ložnja! Nemoj mi reči su 25 mojih ovdašnjih blogova stvarno imali preko 150.000 čitanja (u proseku, preko 6.000)! Tiraž snova, bre!
Hansel Hansel 17:53 22.09.2013

Re: super tekst

ili se neko tamo u Uredništvu šegači

Dobićeš ti skoro autorsku opciju, vidim ja!

ili to uredjuje nekakav generator slučajnih brojeva.

Nije baš. Vidiš da je moj "apel" urodio plodom.

Jedino što je iskočilo iz neke regularnosti, a da se bar moglo videti golim okom, je prošlogodišnje učetvorostručenje dotadašnjih brojeva preporuka.

Da nije tako, lepo bi te preporuke personalizovali, kao na FB.

Ja manje verujem FB-u. Prijateljica videla da je "lajkovala" (ili što u Hrvatskoj kažu -- "lajkala", što mi je beskrajno simpatično) nešto što nije ni videla, kao slala neke poruke a nije ih slala itd. A onda mi je neko poslao na "potpis" neku peticiju, preko profila na FB, a u uslovima pisalo da se time prihvata da "aplikacija" (ili šta već) može umesto mene da šalje, lajkuje i šta li još sve ne, a da to bude pod mojim imenom. E, pa, izvinio sam se (nisu sastavljači peticije bili krivi), rekao sam da ne mogu da potpišem na taj način , dajem im JMBG, L.K. i uzorak krvi bez problema, ali ono neću.
preko 150.000 čitanja (u proseku, preko 6.000)! Tiraž snova, bre!

6.000 tiraž snova? Pa, dobro, u Srbiji verovatno jeste... 150.000 nije tiraž, ako ti blogove gledamo kao zbirku... No, svako da je dao po dva dinara (druže), da ne kažem po pivo...

Možda nekad brojači polude, ali... to je valjda broj jedinstvenih poseta, a neko mi reče da su to posete s jedne IP adrese u toku 24 h. A posle zatvaranja blogova, valjda ih uvek pomalo čitaju botovi, tako da čitanost lagano raste...

No, ja nisam kompetentan da o ovome pričam, ovo su samo neka usputna saznanja i rezonovanja.

st.jepan st.jepan 18:12 22.09.2013

Re: super tekst

u uslovima pisalo da se time prihvata da "aplikacija" (ili šta već) može umesto mene da šalje, lajkuje i šta li još sve ne, a da to bude pod mojim imenom.

E, to je zaista odvratno - i ja sam uvek odbijao.

A sve ono drugo, ono o brojčicama i priključenijima, to sam se ja tek onako šalio.

Inače, tiraž od 6000 (na taj tiraž sam mislio) u Srbiji jeste tiraž snova. Dugo sam bio u izdavaštvu, znam.
Da sam izdao knjigu, a to danas može bukvalno svako, garant je ne bi kupio niko.
Možda baš zato što knjigu mož' da izda svako.
Hansel Hansel 20:28 22.09.2013

Re: super tekst

to sam se ja tek onako šalio.

E, dobro onda.

Inače, tiraž od 6000 (na taj tiraž sam mislio) u Srbiji jeste tiraž snova. Dugo sam bio u izdavaštvu, znam.

Tjah, mislio sam da su tiraži otprilike toliki, znači -- bio sam optimista.
E, ali ako bi prodavao na kiosku, ili da se utališ s nekim tabloidima, pa da knjižicu uz novine kao poklon... svašta bi bilo!


Da sam izdao knjigu, a to danas može bukvalno svako, garant je ne bi kupio niko.
Možda baš zato što knjigu mož' da izda svako.

Pa, da. Ali, malo reklame, sa akcentom na to koliko strana ima (tako "Blic" reklamira one knjižice), s motom "Uklapa se u svaki regal" (slikar si, osmisli neke atraktivne korice! ) i sl. uspeh je zagarantovan!
st.jepan st.jepan 20:53 22.09.2013

Re: super tekst

Inače, tiraž od 6000 (na taj tiraž sam mislio) u Srbiji jeste tiraž snova. Dugo sam bio u izdavaštvu, znam.

Tjah, mislio sam da su tiraži otprilike toliki, znači -- bio sam optimista.

Jesi, a i neka si - s iluzijama je lepše.
Nekada, najčešći tiraž je bio 1000 (naravno da nije bio realan, služio je mahom za razmenu medju izdavačima - knjige su prevožene iz magacina u magacim, a to je obostrano predstavljano kao podaja, podrazumevala je proviziju i koješta još).
Sada je najčešćo tiraž 100 do 500 - koliko za ispoklanjati široj rodbini, priateljina, poznanicima...
Naravno, govorim o običnim knjigama, tekučoj produkciji nepoznatih ili relativno nepoznatih autora, ne i o delima klasika, nagradjenim knjigama, komercijalnim izdanjima...
predatortz predatortz 22:18 16.09.2013

I još se žališ!

Mojoj sekretarici i meni, ona dva piva baš legla, hvala.
Da li ću ikada saznati ko mi popi ostatak, mislim onih 298 piva koja ste Vi pošteno platil?


Vidiš kako je država mislila na tebe. Da ste, tvoja sekretarica i ti, popili tih 298 piva , ko zna šta bi se sve izdešavalo... Ovako, popili po pivce, pa u nove radne pobede.
mariopan mariopan 14:26 17.09.2013

Re: I još se žališ!

predatortz
Mojoj sekretarici i meni, ona dva piva baš legla, hvala.
Da li ću ikada saznati ko mi popi ostatak, mislim onih 298 piva koja ste Vi pošteno platil?


Vidiš kako je država mislila na tebe. Da ste, tvoja sekretarica i ti, popili tih 298 piva , ko zna šta bi se sve izdešavalo... Ovako, popili po pivce, pa u nove radne pobede.

Е да су попили то пиво био би много занимљивији блог.

Стјепане, много добро подсећање, веруј ми ја сам све то заборавила је је толике милијарде милиЈона било јако тешко попамтити.......а добро је сетити се како су нас стручно пљачкали. Све им по списку...кхм.

Кад се само сетим да сам џабе радила неколико година....и колико је то пива....
st.jepan st.jepan 14:46 17.09.2013

Re: I još se žališ!

Е да су попили то пиво био би много занимљивији блог.

Da jesmo, to što bi se desilo svakako bi bilo zanimljivo, ali još svakakije, ne bi bilo za blog.
razmisljam razmisljam 22:21 16.09.2013

Ух!

Нећеш веровати, пре нешто више од сахата сам нешто диванила са мојим Р. и присетисмо се тих година. Свечано сам тада изјавила да нема тих пара за које бих пристала да се вратим у та времена ма и на један једини дан. Било - не поновило се.
Гомиле мучних сећања од којих ми се дан-дањи диже коса на глави и спопада ме ледена страва...
Hansel Hansel 22:35 16.09.2013

Re: Ух!

Видиш, у време када се својски радило на томе да будемо нико и ништа, Стјепан је радио на пројекту „Ко је ко у Србији“ -- то је дух!

Имам неколико анегдота из тог времена, за сада ова, чини ми се да сам то већ некад написао на Блогу у неком коментару. Елем, 31. је децембар, моји добили као неку плату (четвртину) коју нису ни покушавали да подигну (редови били предугачки, док би стигли на ред, по обичају би се вредност истопила), скроз сломљени и не покушавају нешто с тим "новцем", ја предлажем да макар купимо сијалице (ако их још има у продавницама у којима скоро ничег није било) и тако ја изађем с чековима, спреман (једва сам чекао!) да истрошим мастило на писање нула и писање броја словима. Сијалица није било, али нађем квасац, паковање од пола килограма -- што да не, добро ће доћи, а ионако сам био у хиповитаминози, па да дамо мало по витамину Бе. И, тако ја, славодобитно, исписах чек на 1.900.000.000.000 и словима: билион и деветсто милијарди динара. За пола киле квасца. Да нам није било неколико деноминација, не би све те цифре стале на један чек...

P.S. А и било би занимљиво вратити се на тај један дан. Под условом да је повратак загарантован.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:57 16.09.2013

Re: Ух!

Сијалица није било, али нађем квасац, паковање од пола килограма -- што да не, добро ће доћи

Pljunuti Bulgakov...pu!
razmisljam razmisljam 23:13 16.09.2013

Re: Ух!

Hansel

Имам неколико анегдота из тог времена...


Анегдота?
Све су то, драги мој, само и једино хорор приче.
Никада нисмо били ускраћени за обично људско достојанство као те године.
Бррр... Не желим ни да се сећам, мада бих имала нарамке тужних и бесмислених прича.

P.S. А и било би занимљиво вратити се на тај један дан. Под условом да је повратак загарантован.


Ти читаш мисли?
И о томе је било говора у нашој малој дискусији на тему, али сам тај детаљ прескочила, да не ширим причу.
Мада, ако ћемо право, не бих се ја усудила на тако суров експеримент. Увек постоји сасвим пристојна шанса да временска машина закаже у одсудном тренутку.
И онда?
Нека, хвала. Није то за моје живце.
Hansel Hansel 23:16 16.09.2013

Re: Ух!

Jelica Greganović

Чекај само да испричам још понешто...
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:23 16.09.2013

Re: Ух!

Чекај само да испричам још понешто...

Jaja, zmije i krokodili?
Hansel Hansel 23:23 16.09.2013

Re: Ух!

razmisljam
Ти читаш мисли?

Па, дешава се каткад та блоготелепатија, или блогоцинхроницитет.

А за оно прво... скроз си у праву, али неких ствари се сада ипак сећам са анегдотским целофаном, било је довијања разних... али нећу (сада) да узурпирам простор, ако људи крену с присећањима, ето и мене.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:42 16.09.2013

Re: Ух!

али нећу (сада) да узурпирам простор, ако људи крену с присећањима, ето и мене.

Ako se ne varam, blog i služi kao inicijator drugima...daklem...mislim da se domaćin slaže da se odmota celofan
st.jepan st.jepan 23:50 16.09.2013

Re: Ух!

mislim da se domaćin slaže da se odmota celofan

Siguran sam da se slaže.
Jelice, ožeži!
Hansel Hansel 23:50 16.09.2013

Re: Ух!

Jelica Greganović
Ako se ne varam, blog i služi kao inicijator drugima...daklem...mislim da se domaćin slaže da se odmota celofan

После Стјепанове приче (која је као мотивација више него довољна) свака моја је стварно банална (што сам горе и демонстрирао ).

st.jepan
mislim da se domaćin slaže da se odmota celofan
Siguran sam da se slaže.
Jelice, ožeži!

Е, ја се с тим слажем (макар је можда дошло до пометње у улогама, ти си сада домаћин! )
brutalni_mish brutalni_mish 00:31 17.09.2013

Re: Ух!

Ko zna kakvu bi kataklizmu izazvao taj povratak na jedan dan...
nim_opet nim_opet 02:03 17.09.2013

Re: Ух!

Ha, ti kvasac, a ja slag - ozbiljno, u jednom trenutku plata moje mame, valjda nedeljna, dobijali su tad svaki dan nesto, je bila dovoljna za recimo 20 kesica slaga. Zasto slaga? Pa zato sto u C-marketu u tom momentu (a do sutradan nije vredelo cekati) je bio slag, kisela voda i nesto deseto, recimo tecni vim, a meni se slag ucinio najprakticnijim, moze da stoji u kesici :)

st.jepan st.jepan 02:28 17.09.2013

Re: Ух!

nim_opet
Ha, ti kvasac, a ja slag - ozbiljno, u jednom trenutku plata moje mame, valjda nedeljna, dobijali su tad svaki dan nesto, je bila dovoljna za recimo 20 kesica slaga. Zasto slaga? Pa zato sto u C-marketu u tom momentu (a do sutradan nije vredelo cekati) je bio slag, kisela voda i nesto deseto, recimo tecni vim, a meni se slag ucinio najprakticnijim, moze da stoji u kesici :)

Koliko se ja sećam, preovladjivao je senf.
U jednu samišku, u kojom danima nije bilo apsoutno ničeg osim senfa, utrčao sam i viknuo "Imate li senfa?"
Obe kasirke su se u hipu ozarile: "imamo, imamo!"
I šef je iz dubine radnje vikao "imamo, imamo!"
Hansel Hansel 09:52 17.09.2013

Re: Ух!

nim_opet
Ha, ti kvasac, a ja slag - ozbiljno, u jednom trenutku plata moje mame, valjda nedeljna, dobijali su tad svaki dan nesto, je bila dovoljna za recimo 20 kesica slaga. Zasto slaga? Pa zato sto u C-marketu u tom momentu (a do sutradan nije vredelo cekati) je bio slag, kisela voda i nesto deseto, recimo tecni vim, a meni se slag ucinio najprakticnijim, moze da stoji u kesici :)

Па, ти си одлично прошао! Колико сам информисан, од шлага и киселе воде се праве врло примамљиве шлаг-торте! За мало кекса за једну "кору" и мало неке "чокололаде" за другу већ се могло снаћи!
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:00 17.09.2013

Re: Ух!

Jelice, ožeži!

Ma ne ja, nego Hansel...
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:01 17.09.2013

Re: Ух!

Ko zna kakvu bi kataklizmu izazvao taj povratak na jedan dan...

Da, naročito jer ima puno onih koji smatraju da je "sada isto kao pre".
angie01 angie01 10:10 17.09.2013

Re: Ух!

Da, naročito jer ima puno onih koji smatraju da je "sada isto kao pre".


nije isto- gore je!

tada su jasno bile podeljene strane i procesi su imali neku logicnu dinamiku, svakog dana sve gore do momenta pucanja, katarze i promena-citaj, nade u bolje,...koje se nisu desile, nego su se strane stopile u jednu, dobro usancenu firmu, koja je postala gospodar svega.
Hansel Hansel 10:27 17.09.2013

Re: Ух!

Jelica Greganović
Ma ne ja, nego Hansel...

Тако сам и мислио, него искористих прилику да ћутим.

Па, ево још једне причице, свраћао сам прилично редовно до "Соко Шкарта" (пародија која ми је као лапсус једном у то време излетела ) у Васиној улици (већ можда и пет целих година више није тамо), а онда једном видех да је цена Cherry бомбона била десет пута нижа од свега осталог (шестоцифрен број, рецимо 358.254, тај број имам негде, пошто оне картице за евиденцију чекова нисам бацио). Питам је ли то цена за 100 грама, каже продавачица -- за килограм (очито је била нека грешка, али ја сам свој део коректности "одрадио" ). -- "Дајте ми онда килограм!" После ми било жао што нисам купио више, већ следећи пут када сам ушао цена је била у рангу са осталим. Тако да сам ја заиста у једном периоду, кад није било хлеба јео -- добро, не колаче, али -- чоколадне бомбоне.
Hansel Hansel 10:30 17.09.2013

Re: Ух!

angie01
Da, naročito jer ima puno onih koji smatraju da je "sada isto kao pre".

nije isto- gore je!tada su jasno bile podeljene strane i procesi su imali neku logicnu dinamiku, svakog dana sve gore do momenta pucanja, katarze i promena-citaj, nade u bolje,...koje se nisu desile, nego su se strane stopile u jednu, dobro usancenu firmu, koja je postala gospodar svega.

Што мени неко написа једном на Блогу... мрзим што си у праву. (У овом смислу -- свакако.)

(EDIT: И овде да одговорим на оно "преовлађивање" сенфа или нечега другог... Преовлађивало је оно што у неком тренутку дође у продавницу. Јер другог није било. А сенф се можда дуже задржавао, јер шта би неко с пет кила сенфа?!)
st.jepan st.jepan 10:32 17.09.2013

Re: Ух!

Hansel

Samo sam čekao ka'će okreneš na slatko.
angie01 angie01 10:36 17.09.2013

Re: Ух!

Преовлађивало је


je l se secate polica sa naredjanim cetkama za wc?

udjes u svaku samisku i ponuda sanitarnih cetki, koliko ti dusa iste! Ne moras da brines!
kukusigameni kukusigameni 10:38 17.09.2013

Re: Ух!

Kod mene u samiški ređali saksije sa cvećem na police. Dekoracija bila na nivou.
Goran Vučković Goran Vučković 10:38 17.09.2013

Re: Ух!

Samo sam čekao ka'će okreneš na slatko.

je l se secate polica sa naredjanim cetkama za wc?

Evo sad ima za svaki ukus
angie01 angie01 10:39 17.09.2013

Re: Ух!

Што мени неко написа једном на Блогу... мрзим што си у праву.


hebes ti takvo pravo, daj da sam u pravu za izvucene loto brojeve na mom tiketu!
angie01 angie01 10:41 17.09.2013

Re: Ух!

Evo sad ima za svaki ukus


there, there, narocito za tvoj omiljeni smajli,

al to je bila slika naseg stanja, sta senf, redovi za ulje, kafu,...za hleb tuca, ali zato cetke za solju na izvolte-pa u svim bojama.
Hansel Hansel 10:43 17.09.2013

Re: Ух!

st.jepan
Samo sam čekao ka'će okreneš na slatko.



Па, јес', да није било те продавнице и (нажалост екс) "Крашове" на Теразијама не знам како би се преживело... У том "екс Крашу" сам купио састојке за прославу 21. рођендана (моји ме молили да не славимо, ја њих да обележимо још само тај) -- ем се није имало, ем (у унутрашњости) није ни имало где да се купи. Рачун је у том тренутку био око пет марака, које је, опет то пишем, моја мајка одмах трчала да уплати, никако нисам могоа да је убедим да не продаје ту муком уштеђену кинту, јер прође најмање седам дана до наплате чека (док од Београда чек стигне до провинције)... Касније, кад дошао Аврам, добили смо извод и многи уопште нису ни били наплаћени.

Ај' сад нека домаћица са искуством да да рецепт за неку "Ембарго торту"...
mikele9 mikele9 11:47 17.09.2013

Re: Ух!

Od osamdesetih godina sam u male beležnice zapisivao uglavnom snove koje sam zapamtio ali i neke čudnosti i zaumnosti koje su mi se desile ili sam za njih čuo. E pa 6.01 1994 godine zabeležio sam: Poslednja plata koju sam primio iznosila je dvadesetčetiri biliona dinara!!!!
Ispod sam dodao: O, zar se i to može?
Ne ponovilo se...pu, pu, pu!!!!
Hansel Hansel 11:55 17.09.2013

Re: Ух!

dvadesetčetiri biliona dinara!!!!

О, па било ту за бар кило квасца (урачунао сам отприлике инфлацију од 31.12.93)!
Један асистент је у то време, као и колеге му, добио сапуне и детерџент као додатак плати. "Сада могу да кажем да сам завршио чисту психологију!"
mlekac mlekac 14:46 17.09.2013

Re: Ух!

U jednom trenutku, a to je bio tek pocetak zahuktavanja, jos je u samiskama i bilo neceg, legne mi plata i ja je podignem i krenem sa detetom u setnju.

Udjemo u samisku, kad, moja cela plata nije dovoljna ni za 1 eurokrem u casi!!!!

Sutradan sam otisla i otvorila trudnicko. Kad su vec prihodi bili da se ne moze preziveti, nisam htela da radim.

Inace, moj Mudrica se rodio Novembra te godine. A za bolnicu sam se pripremala kao da idem da budem medicinsko osoblje na ratistu. Morala sam sve zivo da nosim. I hirurski konac i sredstva za dezinfekciju i neke lekove i... Ma strasno!
caricamajka caricamajka 14:52 17.09.2013

Re: Ух!

u novembru te godine sam kupila metlu, platila sam je dva biliona dinara, dan danas mi je zao sto je nisam sacuvala, nije mi bas ni trebala ali nista drugo nisu imali u samiski.
st.jepan st.jepan 15:07 17.09.2013

Re: Ух!

Видиш, у време када се својски радило на томе да будемо нико и ништа, Стјепан је радио на пројекту „Ко је ко у Србији“ -- то је дух!

Pa ne toliko duh, koliko telo.
Telo je 'telo da jede, a nikakvu drugu ideju nisam imao.
Već sam 1991. napravio i rasprodao prvo izdanje, znao sam da taj posao donosi relativno velike novce, i eto...
alselone alselone 16:05 17.09.2013

Re: Ух!

Sta je samiska?
Hansel Hansel 16:10 17.09.2013

Re: Ух!

Pa ne toliko duh, koliko telo.
Telo je 'telo da jede, a nikakvu drugu ideju nisam imao.

Мислио сам на "дух" попут оног у значењу "имања духа", "присебности духа"... Осим тога, није да ласкам, али дух се препознаје и шта ко(ји) смисли кад тело 'оће да једе.
Hansel Hansel 16:40 17.09.2013

Re: Ух!

alselone
Sta je samiska?

И ја прво ломио главу (асоцирало ме на самицу ), али укапирах на крају да је то самоуслуга.
alselone alselone 16:50 17.09.2013

Re: Ух!

И ја прво ломио главу (асоцирало ме на самицу ), али укапирах на крају да је то самоуслуга.


Beogradjani.
Hansel Hansel 17:23 17.09.2013

Re: Ух!

Ма, пусти, то све исфолирано...
kukusigameni kukusigameni 19:40 17.09.2013

Re: Ух!

alselone
Sta je samiska?

To je ono što su pre neku godinu uveli u NS. Ono, korpe, kolica, uzmeš sam, odeš na kasu i te munje.
mariopan mariopan 21:06 17.09.2013

Re: Ух!

Hansel
nim_opet
Ha, ti kvasac, a ja slag - ozbiljno, u jednom trenutku plata moje mame, valjda nedeljna, dobijali su tad svaki dan nesto, je bila dovoljna za recimo 20 kesica slaga. Zasto slaga? Pa zato sto u C-marketu u tom momentu (a do sutradan nije vredelo cekati) je bio slag, kisela voda i nesto deseto, recimo tecni vim, a meni se slag ucinio najprakticnijim, moze da stoji u kesici :)

Па, ти си одлично прошао! Колико сам информисан, од шлага и киселе воде се праве врло примамљиве шлаг-торте! За мало кекса за једну "кору" и мало неке "чокололаде" за другу већ се могло снаћи!

Код нас је било само киселе воде....значи шлаг је био код вас???
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:02 17.09.2013

Re: Ух!

nije isto- gore je!

tada su jasno bile podeljene strane



Ma da, važno je da su strane bilo jasno podeljene.
(Na nas pametne i njih glupe, valjda)

Sad zaebano, sve izmešano, pa se ne može zauzimanjem strane "dokazati" sopstvena pamet

Tvrditi da je bilo bolje vreme u kom se dešavalo sve ovo o čemu se priča, u kom su obezvređeni rad, znanje, moral, uništeno dostojanstvo...vreme u kom je društvo bilo apsolutno polarizovano, vreme u kom je rata i oružja bilo na svakom koraku, prodavnice prazne a glavna mesta u gradu buvljaci i na njima devize, devize biznismeni, u kom Arkani, Giške, Čeke i ostali Jovići nisi silazili sa televizije...to vreme mogu smatrati boljim od ovoga sad ili oni koji pripadaju toj sloju, ili oni koji se jedino u odnosu na taj sloj mogu odrediti.

Sada je, naravno, neuporedivo bolje.
st.jepan st.jepan 22:09 17.09.2013

Re: Ух!

Sada je, naravno, neuporedivo bolje.

Saglasan!
Hansel Hansel 22:17 17.09.2013

Re: Ух!

Činjenica je, ipak, da nade više uglavnom nemamo. Ja sam se zalepio za taj momenat. Istovremeno stoji ovo što ti kažeš i što valjda niko ne dovoodi u pitanje.
st.jepan st.jepan 22:21 17.09.2013

Re: Ух!

nade više uglavnom nemamo

E, to je tačno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:35 17.09.2013

Re: Ух!

Saglasan!




Drago mi je, stvarno.

I kad se pričaju lične priče iz tog doba
Moja mlađa ćera rođena te devedeset treće...ničeg nema jbt, kakav crni pampers, niti njega ima, a i da ga ima nema para za njega, benzina u kolima tek da se ona vozi kod lekara, na vakcine kontrole i to...za ostalo - nema.

Sećam se nekih buvljačkih balona kada smo kao hteli da im (deci) za novu godinu malo okitimo sobu. Sve nešto deformisano, ne naduvavaju se kao normalni baloni nego neravnomerno pa budu krivi, boje neke mrtvačke...
Sada, u ovo "gore" vreme, ta (sad već) devojka u toku jednog leta 7 dana Istambula i 15 Londona. Tada mi i Beograd bio predaleko
Činjenica je, ipak, da nade više uglavnom nemamo


Nade u šta?

Apeteti su nam, normalno je, porasli, pa nam to možda stvara osećaj beznađa.
Jasno nam je da ono čemu bi sad trebali da se nadamo nije tako blizu kao ono čemu smo se tad nadali.
Tada smo se nadali da stane rat, da stane inflacija, da prodavnice budu pune, da plata bude malo više od nekoliko maraka..sve je to bilo realnije i ostvarivije, sve ili skoro sve se moglo postići u jednom danu takoreći. Trebao je neko ko donosi odlike da odluči da tako bude i moglo je da bude.
Nadali smo se da će ta odluka biti doneta brzo, jer je i mogla da bude doneta brzo. Ili da ćemo promeniti onoga ko donosi odluke.
Sada ne postoji odluka kojoj možemo da se nadamo već nas, svi to znamo, čeka duži ili kraći proces, a niko ne zna koliko će on trajati i kako će teći.
I to stvara osećaj beznađa.

st.jepan st.jepan 22:55 17.09.2013

Re: Ух!

Tada smo se nadali da stane rat, da stane inflacija, da prodavnice budu pune, da plata bude malo više od nekoliko maraka..sve je to bilo realnije i ostvarivije, sve ili skoro sve se moglo postići u jednom danu takoreći. Trebao je neko ko donosi odlike da odluči da tako bude i moglo je da bude.
Nadali smo se da će ta odluka biti doneta brzo, jer je i mogla da bude doneta brzo. Ili da ćemo promeniti onoga ko donosi odluke.

Pa da, na tu nadu se valjda i misli, bar ja sam na takvu mislio.

Edit: A dobro si to razjasnio.
Hansel Hansel 23:06 17.09.2013

Re: Ух!

Nade u šta?

Da možemo da budemo normalna zemlja. A normalnost nije samo stabilnost snabdevanja (pa ni to čak u potpunosti sada nemamo - behu prošle godine problemi s uljem, s lekovima malo-malo pa iskrsavaju, nema najobičnijeg Lasix-a, bar ga nije bilo do pre nekoliko meseci - za taj lek jednom gospodinu apotekarka nije htela da uzme recept jer bi participacija bila veća od cene leka koju bi platio bez recepta, dakle nije problem visoka cena), mislim da ne treba da objašnjavam šta nam sve nije normalno.

Problem je što smo izgleda očekivali nemoguće (a, inače, sasvim moguće). Ja, na primer, zaista nisam očekivao da ćemo postati lako ni Švajcarska, ni Švedska, samo sam očekivao uporan hod ka normali. I mislim da su mnogi delili to očekivanje, a ono je iznevereno i obesmišljeno. O tome se, bar u mojoj interpretaciji i doživljaju, ovde radi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:21 17.09.2013

Re: Ух!

Da možemo da budemo normalna zemlja


Definiši normalna

samo sam očekivao uporan hod ka normali.


Definiši uporan hod ka normali

Ma šalim se malo, ali tu negde, čini mi se, stoji i suština.

Teško je zaista bez ostatka definisati šta je to hod ka normali, i da li sada koračamo ka normali.
Da li je uporan hod ka normali uporan hod ka EU?
Ne verujem da na to pitanje postoji jednoznačan odgovor kome se ne mogu naći vrlo ozbiljne zamerke.
Sad je malo komplikovanije vreme.

Devedesetih su i EU i Srbija sasvim drugačije izgledali. Tada se svima (svima nama)činilo da je rešenje jednostavno, oteramo Miloševića pa u EU, i eto nam sreće. Tada je možda i bila sreća ući u EU jer nije bilo krize, tekli med i mleko, sad već ni to nije neka sreća ni neka nada.
Hansel Hansel 23:31 17.09.2013

Re: Ух!

Sada samo da kažem da nikada nisam voleo tzv. funkcionalne definicije -- dakle, ja sam za normalu po sebi, EU je tu kao neka večita šargarepa, svakako nisam bio niti sam evrofanatik. Ali, o tome (o definiciji normale) sutra, ako treba. Pošten radni svet u EU u ovo doba spava (valjda ), pa odoh bar tu normalu da malo glumim.
Goran Vučković Goran Vučković 23:36 17.09.2013

Re: Ух!

Tada se svima (svima nama)činilo da je rešenje jednostavno, oteramo Miloševića pa u EU, i eto nam sreće.


Mislili smo Gandalf i Žan Lik Pikar - a kad ono u stvari Estragon i Vladimir...

st.jepan st.jepan 23:40 17.09.2013

Re: Ух!

Mislili smo Gandalf i Žan Lik Pikar - a kad ono u stvari Estragon i Vladimir...

Ma jok, Malone i Moloa.
nim_opet nim_opet 00:09 18.09.2013

Re: Ух!

Hansel
nim_opet
Ha, ti kvasac, a ja slag - ozbiljno, u jednom trenutku plata moje mame, valjda nedeljna, dobijali su tad svaki dan nesto, je bila dovoljna za recimo 20 kesica slaga. Zasto slaga? Pa zato sto u C-marketu u tom momentu (a do sutradan nije vredelo cekati) je bio slag, kisela voda i nesto deseto, recimo tecni vim, a meni se slag ucinio najprakticnijim, moze da stoji u kesici :)

Па, ти си одлично прошао! Колико сам информисан, од шлага и киселе воде се праве врло примамљиве шлаг-торте! За мало кекса за једну "кору" и мало неке "чокололаде" за другу већ се могло снаћи!


Aha, C-market na Ceraku (Vinogradi), 1988 ili 1989 cinim mi se Raisa Gorbacov bila u poseti, pa mora da je zato :)
angie01 angie01 09:25 18.09.2013

Re: Ух!

st.jepan
Sada je, naravno, neuporedivo bolje.

Saglasan!



sto se onda sada zalis, a onda si, kako sam kazes, zaradio poslednje ozbiljne pare?

taj povrsna usporedba necega sto nije bilo i ovoga sada sto ima, sa svim onim strahotama od pre i ovih sada sto se upakovane ne vide odmah, moze da bude dobra samo nekom ko nije ovde, pa mu celofan ne smeta toliko, ne cuje njegovo suskanje, jer je mir, nekome ko se okoristio u predhodnom periodu, pa mu je sve posle plus u odnosu na pre ili nekome, kome je dovoljno da dise na slamku, bez prevelikih potreba za normalom-sto bi rekao Mikele, rodjen sam, ziv sam.

kakva je razlika u tome, sto nekada neceg nije bilo u prodavnici, a sada ima po nekim nenormalnim cenama, koje vecina ne moze da plati, sa pretnjom, da treba od tog nista jos da im se uzme? je l to bio razlog za onaj uzas pre?

Ovde se dvadeset godina vrte isti problemi, koji kada probiju granicu stvarnog resavnja, postanu stanje, u kome ti nemas nikakvu nadgradnju, ne ides dalje, samo se vrtis oko opstanka, a iza tebe zamor oko Kosova, Hrvata, rekonstrukcije, bla, bla,...potrosili su ti zivot na sranja, koja su samo njima koristila.

sta da ti kazem, uzivaj u ovom neuporedivo boljem.
st.jepan st.jepan 11:07 18.09.2013

Re: Ух!

Sada je, naravno, neuporedivo bolje.

Saglasan!

sto se onda sada zalis, a onda si, kako sam kazes, zaradio poslednje ozbiljne pare?

Ovo "saglasan" odnosilo se na širu sliku, tj. na ukupni kontekst, u kojem je "nemoguće postalo stvarnost", a kojeg je Huki-Kuki jako dobro opisao.

Ovde je nebitno, ali te pare su bile ozbiljne samo u odnosu na startnu nulu. Daleko od toga da su bile poslednje ozbiljne (ozbiljnije mi je donelo treće izdanje Leksikona, 1996, a znatno ozbiljnije, kasniji real estate poslovi).
angie01 angie01 11:10 18.09.2013

Re: Ух!

u kojem je "nemoguće postalo stvarnost",


a sta to?
st.jepan st.jepan 11:22 18.09.2013

Re: Ух!

angie01
u kojem je "nemoguće postalo stvarnost",

a sta to?

Ma ništa, citir'o Hrabala.
angie01 angie01 11:25 18.09.2013

Re: Ух!

Ma ništa


..i meni se cini.
st.jepan st.jepan 11:38 18.09.2013

Re: Ух!

angie01
Ma ništa..

i meni se cini.

Pa to i kažem, učinilo ti se.

Da li da turim smajlića..., neću turim, oču turim, neću..., ma turiću ga, leba ne jede, evo:
predatortz predatortz 22:59 16.09.2013

Nešto se mislim...

Možda je ova naša generacija apatična zbog toga što smo svi, već u dvadesetim, bili milijarderi...
st.jepan st.jepan 23:04 16.09.2013

Re: Nešto se mislim...

predatortz
Možda je ova naša generacija apatična zbog toga što smo svi, već u dvadesetim, bili milijarderi...

Ih, milijarderi... MULTImilijarderi!
nim_opet nim_opet 02:38 17.09.2013

Re: Nešto se mislim...

predatortz
Možda je ova naša generacija apatična zbog toga što smo svi, već u dvadesetim, bili milijarderi...

Ih, u dvadesetim! U 13oj :)
Goran Vučković Goran Vučković 23:57 16.09.2013

Da se mezne uz pivo...

st.jepan st.jepan 00:49 17.09.2013

Čudno pitanje.

Sad me na Fejsu Buku jedna drugar'ca pitala da li je stigao odgovor.
Čudno pitanje...
Naravno da nije, nisam ga ni očekivao, šta bih ja sa odgovorom...
Očekivao sam pošiljku - bar tuce gajbi.
brutalni_mish brutalni_mish 01:19 17.09.2013

Re: Čudno pitanje.

Pa to bi i bio odgovor... Najbolji :)
st.jepan st.jepan 01:20 17.09.2013

Re: Čudno pitanje.

Pa to bi i bio odgovor... Najbolji :)

Vidi se da znaš red.
brutalni_mish brutalni_mish 01:31 17.09.2013

Re: Čudno pitanje.

Čudno da gos`n direktor nije znao za red... Bio je mlad i zelen tada
angie01 angie01 09:09 17.09.2013

Re: Čudno pitanje.

brutalni_mish
Čudno da gos`n direktor nije znao za red... Bio je mlad i zelen tada



nikada nije bio ,


najverovatnije to pismo nije ni video, vec je sluzbenica zaduzena za komunikaciju, koja je svakako zavrsila obuku u komiteJu, samo uklonila sa ostalim, po njenom misljelju nebitnim dopisima, s tom razlikom, sto se sa ovim malo premisljala, sta 'oces.
st.jepan st.jepan 09:28 17.09.2013

Re: Čudno pitanje.

najverovatnije to pismo nije ni video, vec je sluzbenica zaduzena za komunikaciju, koja je svakako zavrsila obuku u komiteJu, samo uklonila sa ostalim, po njenom misljelju nebitnim dopisima, s tom razlikom, sto se sa ovim malo premisljala, sta 'oces.

Imam informaciju da jeste video.
I da se smejao.
angie01 angie01 09:31 17.09.2013

Re: Čudno pitanje.

Imam informaciju da jeste video.
I da se smejao.


dobro, ondak.
zemljanin zemljanin 02:10 17.09.2013

Organizacija

E pa čoveče baš si udario po sećarniku
jbg. falila ti organizacija ... tih godina odradim neki posao i bila je neka cifra, recimo XX hiljada DM, e sad u dinarima sam zaboravio ali neka nebuloza ... elem jedan čovek sedi u toj firmi pored tel. sa štosom blanko faktura (bez cifre) i na svakoj stoji vreme izdavanja i važnost iste (važnost je bila 60 min) a u kafanici kraj SDK (uz tel), druga ekipa koja proverava "da li je leglo" i kada ... pa ako je prekoračeno 60 min, odmah ide dodatna faktura sa "razlikom" ...

Koliko se sećam trebalo nam je 4-5 dana takve organizacije da dovedemo stvar na "nulu" a pri tome su oni redovno uplaćivali iznose ali uvek sa nekim kašnjenjem pa onda nova faktura ...

Kuriozitet te '92/3-će, bio je da sam u nekom trenutku otvorio čak 43 firme, da bih nekako uspeo da dinare podignem i pretvorim ih u novac u toku tih famoznih sat ili dva ...

Ako nište drugo ostala su sećanja ... a setićeš se i da je tih godina Milan Mladenović (Sfairos) bio predsednički kandidat

PS i preporuka
st.jepan st.jepan 03:12 17.09.2013

Re: Organizacija

jbg. falila ti organizacija ...

Baš!

Ali nakon ove šege, ni za nikakvu "dinarska protivrednost" nisam više hteo da čujem - prešaltov'o sam se isključivo na marone.

Obrt u finansijama, al baš onako dramatičan, nastao je kad sam se opsetio ambasada i stranih predstavništava. Svima sam im poslao cirkular u kojem sam ponudio knjigu, ali to pismo sačinio sam tako da se, pri površnom čitanju, iz njega morao steći utisak da je Leksikon, na kojem sam tada tek započeo rad, već izašao iz štampe. A to nisam napisao - taman posla da lažem.

Kad bi stranci došli po knjigu, a iz malo koje ambasade nisu došli, objasnili bismo im da se zapravo radi o pretplati. Nisu se bunili, stvarno nije rečeno da je knjiga već učvarena. Nisu komentarisali ni cenu, mada je bila ponosita - 50 do 100 maraka po primerku. To je za mene tada bila nezamisliva suma.

Uh, kako sam bio happy kad je, nakon nekoliko meseci ni malo figurativne gladi, zdrava lova stala da pritiče curkom. Najednom je tog zelja bilo dovoljno i za mene, i za plate saradnika, i za troškove produkcije.
kukusigameni kukusigameni 07:16 17.09.2013

sjajan blog

Valja ovde napomenuti da ta 1993. godina nije bila neka tek onako godina. Bila je možda najfantastičnija godina u novijoj srpskoj istoriji. Nakon pune dve decenije, mi preživeli, sećamo je se s nevericom, a pismo koje sledi, ubedljiv je dokaz da ne konfabuliramo.

Ovo je tako tačno.
Ja kad hoću da se prisetim nečeg iz te godine, moram dodatno da poisključujem sve živo u sećanju i onda na silu da podignem taj fajl. Kao da su se moždane ćelije sa sećanjem na to vreme, čudesno transformisale i nose informacije koje se jedino mogu očitati ukoliko se udalji bilo šta što može ličiti na normalnost.

Mala primedba

Možda je bilo bolje da se leksikon zvao: "Šta je ko u Srbiji".
predatortz predatortz 07:54 17.09.2013

Re: sjajan blog

Ja kad hoću da se prisetim nečeg iz te godine,


'93.? Ja sam te godine nosio lepa, maskirna odela, mesece provodio na čistom planinskom vazduhu (all inclusive ),malo se neuredno hranilo, puno se pilo, malo se pucalo...

Sve u svemu, bolje da držim jezik za zubima.
kukusigameni kukusigameni 07:58 17.09.2013

Re: sjajan blog

predatortz
puno se pilo

Jel bilo piva?
predatortz predatortz 08:01 17.09.2013

Re: sjajan blog

kukusigameni
predatortz
puno se pilo

Jel bilo piva?


Kabasto za nošenje 'gore' .
Radža i votka su nas održale, njima hvala!
kukusigameni kukusigameni 08:06 17.09.2013

Re: sjajan blog

predatortz
kukusigameni
predatortz
puno se pilo

Jel bilo piva?


Kabasto za nošenje 'gore' .
Radža i votka su nas održale, njima hvala!

Evo Stjepane, Predator ti nije popio pivo. Idemo dalje.
st.jepan st.jepan 08:07 17.09.2013

Re: sjajan blog

Jel bilo piva?

Kabasto za nošenje 'gore' . Radža i votka su nas održale, njima hvala!

Pa ko je onda popio ona moja?
Ja mislio, sve za front.
predatortz predatortz 08:10 17.09.2013

Re: sjajan blog

Evo Stjepane, Predator ti nije popio pivo. Idemo dalje.


Mada je Expendrek kompetentniji da otpočne istragu, ja bih Stjepanu sugerisao da počne od onog malog što je nosio gajbice. Njegova ekipa mi nešto pada na pamet.
kukusigameni kukusigameni 08:14 17.09.2013

Re: sjajan blog

predatortz
Evo Stjepane, Predator ti nije popio pivo. Idemo dalje.


Mada je Expendrek kompetentniji da otpočne istragu, ja bih Stjepanu sugerisao da počne od onog malog što je nosio gajbice. Njegova ekipa mi nešto pada na pamet.

Ćuti bre, pravimo zaplet. Taj mali doDŽe na kraju.
predatortz predatortz 08:20 17.09.2013

Re: sjajan blog

kukusigameni
predatortz
Evo Stjepane, Predator ti nije popio pivo. Idemo dalje.


Mada je Expendrek kompetentniji da otpočne istragu, ja bih Stjepanu sugerisao da počne od onog malog što je nosio gajbice. Njegova ekipa mi nešto pada na pamet.

Ćuti bre, pravimo zaplet. Taj mali doDŽe na kraju.


Nikad književnik od mene! Pandur ostaje pandur do smrti!
kukusigameni kukusigameni 09:07 17.09.2013

Re: sjajan blog

predatortz
Pandur ostaje pandur do smrti!

Čije?
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:04 17.09.2013

Re: sjajan blog

Nikad književnik od mene! Pandur ostaje pandur do smrti!


Varaš se jako, vidi ovog Pandura...

http://www.pandurtheaters.com/#!/news
predatortz predatortz 10:10 17.09.2013

Re: sjajan blog

Jelica Greganović
Nikad književnik od mene! Pandur ostaje pandur do smrti!


Varaš se jako, vidi ovog Pandura...

http://www.pandurtheaters.com/#!/news


Ma to Ex nešto petlja pod pseudonimom...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana