plitka politika feat. duboko grlo

Jelena Milić RSS / 20.02.2008. u 15:03

"Demokratija i kada se razbije neki prozor na stranim ambasadama." 

Velimir Ilić, ministar u vladi Srbije  

“Ne, znate šta, nemoguće je zato što oni pre svega imaju pravo to da učine, generalno gledano, da su se konsultovali sa nama kada i na koji način verovatno da bismo im mi dali drugačiju instrukciju. Ali ovo je jedna spontana akcija koja je u osnovi u pravu zato što ti carinski punktovi moraju da se skinu, opasnost je da oni postanu deo državne granice Kosova i Srbije... nije dakle nijedna osoba povređena, spaljeno je nekoliko kola, nekoliko kontejnera je takođe spaljeno i to je najvažnije. Kad uporedite recimo sa današnjim prebijanjem jedne starice u okolini Gnjilana, dakle, ona je 86 godina, starica je srpske nacionalnosti, prebijena je tamo, a mi prosto imamo slučaj nasilja nad osobama, ovo je bilo nasilje nad stvarima i ono je daleko manje i neuporedivo manje opasno nego ovo što se dogodilo u okolini Gnjilana.” 

Slobodan Samardžić, ministar u vladi Srbije   

Posle prva dva, lako, naravno, ide onaj treći korak. Skoro da je legalno i legitimno.  Evo šta pišu preključerašnje Novosti. Integralno.


RAZBIJENO OGLEDALO:
Nataša, žena koje nema
Mirko RADONJIĆ, 18.02.2008

”REĆI danas da su maske pale, to je komedija. Mnogo smo znali i juče, nešto saznajemo iz dana u dan, a u vrhunske tajne nećemo nikada moći da proniknemo. Neke od njih imaju veze sa mogućom kamuflažom ljudskog bića pod imenom Nataša Kandić. Treba li je žaliti? To je sigurno, pod uslovom da prvo odgonetnemo jednu od velikih misterija: postoji li ova žena uopšte, ili je ona plod nečije mašte?

Prekjuče se u Prištini desilo nešto najružnije što Srbija pamti. Grupa ljudi, predvođena Zmijom, likvidirala je pravo Srba da se osećaju kao ljudi. I onih nekoliko srpskih poslanika, koje naše novine uporno i planski ignorišu, jer nisu za bolje, izašli su iz sale. Ostalo je jedno mitsko biće, jedna Nataša, žena koje možda ima.
Medijski magovi su izgleda kompjuterskom animacijom nacrtali „Natašu Kandić“ u lažnom uglu TV ekrana, u lažnom prenosu proglašenja lažne države narko-dilera, serijskih ubica i preprodavaca ljudi, uglavnom žena. To ne može biti razum.Kada je, posle pogroma 17. marta 2004, saopštila da su za nasilje na Kosovu krivi ekstremisti na obe strane, da li je ova osoba postojala?

Nekoga čije ime je kodnim sistemom srpskog jezika, navodno, označeno kao N. K., američki „Tajm“ magazin je 2003. proglasio za jednog od 36 „evropskih heroja“. To, možda, objašnjava našu dilemu. Nekada su stvorenja iz bajke izmišljala braća Grim, ili narodni stvaraoci. Danas zle aždaje kreira Amerika, i prodaje ih svetu kao vitezove. Masovni mediji su tu da nas ubede da one postoje, da su dobre kao vile, i pravedne kao Hašim Tači.

Kako će ova žena da živi pored neke Nataše, Milana, Ane, Jovana, čiji su imenjaci ostali u okupacionoj zoni pod Hašimom, Agimom i Ramušem, kad ga oslobode krivice ili osude na dva minuta zatvora, kao krvavog Nasera? Da li će se plašiti? Hoće li je biti sramota? Neće. Zato što ne postoji. “

 

Može meni da se ne sviđa ideja da se bude u kosovskoj skupštini na dan proglašenja do sudnjeg dana. Mogu da mislim da je to kontraproduktivno.  I ne sviđa mi se, i mislim da je pogrešno.  Mogu ja i da ne kapiram baš umetnički koncept u kome je Jašari pored Elvisa, ali sve ima svoj način, pa i kritika i osuda. I nemoj posle neko da mi kaže da nećemo u EU zato što nam  u povečerje, iz potaje, otela  Kosovo. Ne. U EU za sporove i neslaganja postoje institucije, nema uličnog zakona koji  je legitiman/legalan kako kad kome dune, nema malo trudnih. Ima seksa, al nema jebanja a da ti ne uđe. Zato oni neće u EU. neće da im pravo i institucije uđu. Do grla. Neuvijeno. Javno.

A to da Nataše već nema,  da "ne postoji". Pa nema ni Ćuruvije. Epoha mrmota. Politika ekspres onda, Novosti danas, u čemu je razlika.

 

f_Torism_c04afb6.jpgA sutra. Pričam ovih dana, pokušavam da racionalizujem, da opravdam, da shvatim….Sve, sve, ali da properemo Tomislava Nikolića tako što će on biti tu rame uz rame sa onima koji su ćutali, i sa onima koji su nas Nikolićem do pre tri nedelje plašili ko đavola krstom, neka hvala. DA IZJEDNAČIMO TAKO KREATORE I REALIZATORE POLITIKE KOJA NAM/IM  JE ODUZELA ŽIVOTE, GODINE, DOSTOJANSTVO,  ZBOG KOJE JE IZGUBLJENO KOSOVO,  SA NAMA SAMIMA KOJIMA NIJE SVEJEDNO ALI SMO GODINAMA SA DRUGE STRANE, NE HVALA. DA DAKLE, PROPEREMO MILOŠEVIĆ-ŠEŠELJ POLITIKU NEPOVRATNO-BRZOPOTEZNO.  POŠTO SU ŽIVOTI RIZIKOVANI DA SE ONAJ UHAPSI I SPROVEDE U HAG, POŠTO JE PREMIJER UBIJEN ZBOG SARADNJE SA HAGOM, DA MARŠIRAMO SA TOMOM NIKOLIĆEM/and SPS Co ( da se i ti ne zaborave)  I RADIKALSKIM VRHOM KOME JE MLADIĆ RATNI HEROJ. A ni sad u toku kampanje niko se ogradio nije, niko drugacije rekao nije. Ne zavaravajmo se, možda je i Hitler nekad nekom nešto čestitao, možda…Ili rekao dobar dan. Možda je znao i dobro vino da poruči i pribor za ribu elegantno da koristi. I Džesi Džejms kad ga igra Bred Pit izgleda do jaja, a opet  vidiš sve, da  je psihopata i ubica. Kažu mi dragi ljudi, ljudi čijoj proceni verujem, polako Jelena, možda je to način da se radiklski bunt drži prod kontrolom. Ne. Prvo ne verujem da je DS u stanju da drži radiklski bunt pod kontrolom. Drugo, taman i da jeste, preskup je to način. Ne može se staviti kondom pa sa Nikolićem pod ruku i to deklarisati kao siguran potez. Nikolić se ionako već ponaša kao zamenik predsednika Srbije, kao drugi čovek u zemlji kome je takva funkcija brutalno uskraćena, ne vidim zašto i mi još moramo da mu je damo. Da mu prinesemo stolicu.

 Upravo bi sutrašnja JASNA LINIJA RAZGRANIČENJA, bunt u više kolona,  bila odličan osnov da se inicira prekopotrebni unutardruštveni  dijalog, ali ne sa liderima već sa glasačima SRS i SPS pa i DSS and Co. Umesto okrivljivanja i tijumfalizma, da se sa vrha, a ne iz offa NGOs i upornih pojedinaca, pokuša sagledati šira slika, razdvojiti lažno od istinitog, činjenice od mitova, zablude od realnosti….Kad već moramo  na vlastitim greškama, onda bar da naučimo lekciju za 5. Ovako, sa Tomislavom Nikolićem lično, em dajemo Koštunici  još jednom priliku  da ne mora  da bira  (o licemerju MZ koja s njim komuniciara a Nikolića ekskomunicira drugi put), em  se rugamo Hagu, em opet ubijamo premijera. Pljujemo po svemu što smo od 2000 naovamo možda i postigli.

 

Al nije sve tako crno. Ima ih koji jedva čekaju sutrašnju amnestiju.U nastavku je i Vukadinovićev and Co  trijmf u integralnoj verziji. I u pravu su on i Co kad kažu da posle sutra neće biti racionalnog razloga da se  sa Tomom Nikočićem i druge stvari ne rade. Da se veza ne legalizuje. Da se deca ne prave.

  Borise, dvaput meri jednom seci. Jer stvarno misliš da ćeš nas "utešiti" pričom da u pitanju nije stranački skup! Još nas praviš i budalama. Teško ti? I meni je! Na kraju ću morati da kažem-Beba je u pravu za većinu stvari u vezi tebe!

Тројни пакт?

danasnja Politika, autor Biljana Bakovic

"Да ли недавни званичан сусрет Николића са Тадићем и Коштуницом значи коначно легитимисање радикала као пожељних или бар прихватљивих политичких партнера

Томислав Николић се „устоличио” као први човек српске опозиције – први пут на званичном састанку са шефом државе и председником владе учествовао је у договору о заједничкој акцији, мирном протесту против једностраног проглашења независности Косова. А учествоваће и на том митингу као један од три говорника. Опет уз председника Бориса Тадића и премијера Војислава Коштуницу.

И његова досадашња опозициона конструктивност огледала се најпре и највише у питањима у вези са јужном српском покрајином, али кроз скупштинске активности Српске радикалне странке.

Најочигледнији примери сарадње са властима (иако радикали воле да кажу са „актуелним режимом”) били су успешни и брзи договори о садржајима неколико резолуција о Косову и Метохији, које су Николић и остали радикалски посланици здушно подржавали у парламенту. Али састанак у „државничком формату” у недељу са Борисом Тадићем и Војиславом Коштуницом као да је коначно озваничио политичку снагу СРС-а, која је у последња два скупштинска сазива најјача посланичка група (да и не помињемо оних готово 2,2 милиона гласова за Николића 3. фебруара) и легитимисао их као неопходан и незаобилазан фактор српске политичке сцене.

При том, Николић је својим присталицама дао и прихватљиво објашњење сарадње са политичким противницима („јесам опозиција режиму, али нисам опозиција Србији”), а јавности у земљи и свету се представио као оличење умерености („позивам председника и премијера да одмах почнемо да радимо дипломатски, политички и унутарполитички и покажемо грађанима да нисмо прихватили ову сецесију, да се са тим нећемо помирити и да ћемо све учинити да престане одвајање Косова од Србије”), позивајући још председника и премијера да „каналишу немир и срџбу који се појављују у грудима сваког грађанина”.

Званичан сусрет Тадића и Коштунице са Николићем, Ђорђе Вукадиновић, уредник часописа „Нова српска политичка мисао”, види као неку врсту „неформалне инаугурације једног политичког тријумвирата који фактички води главну реч у српској политици”.

Да ли овај сусрет заправо значи коначно легитимисање радикала као пожељних или бар прихватљивих политичких партнера? Или ће неко опет моћи да каже да СРС не може, рецимо, у владу, зато што се још није довољно легитимисао као демократска, системска политичка партија?

– Такво држање радикала у некој врсти гета ни до сада није било реално ни логично, али не значи да, ако то опет неком буде одговарало, неће бити таквих покушаја – сматра Вукадиновић.

Политички аналитичар Дејан Вук Станковић, пак, оцењује да овакав састанак Николића са највишим државним званичницима представља тек један корак у процесу легитимације СРС-а и њеног активног укључивања у политички живот – и то ако се доведе у везу са оним што је претходно рађено („узајамно честитање Тадића и Николића, један истински политички фер плеј”). „Као што једна ласта не чини пролеће, тако ни један састанак не значи потпуну легитимацију радикала”, каже Станковић.

– Ово што су урадили, прихватајући договор са Николићем, једноставно је производ једног континуитета у њиховим односима по питању Косова. Да ли је то залог за будућност, за неку сарадњу после тога, то је јако тешко видети. Да би се направила та сарадња потребно је да те усклађености буде више и по другим питањима – сматра Станковић, додајући да је главна тачка раздвајања ДС-а и СРС-а питање европских интеграција.

Све је очигледније, међутим, да се радикали посматрају кроз различите наочаре, у зависности од тога колико су близу освајања власти. То Вукадиновић и потврђује запажањем да се „радикали толеришу у политичком животу само када губе и када признају поразе, а кад дође стани-пани, као између два круга избора, онда поново оживе стари атавизми и старе поларизације, или барем покушаји тих поларизација”.

– Зато сада овај сусрет можда побуђује неко чуђење и можда неко незадовољство управо међу делом присталица и гласача Бориса Тадића и ДС-а. Дакле, у њиховом случају може се говорити о извесној недоследности, зато што сада радикали нису добри да буду у власти, а Николић није добар за председника скупштине, а поготово не за председника државе, али је добар да гаси пожар и незадовољство (ако може) због независности Косова, да се то незадовољство не би излило на демократске снаге – истиче Вукадиновић.

Ипак, и сами радикали сносе део кривице за то. Иако се политички аналитичари већ годинама споре око питања да ли су се радикали „дешешељизовали” (и да ли уопште имају ту намеру), што се често сматра њиховим пресудним кораком до потпуног уклапања у координате пожељног политичког система у Србији данас, чини се неспорним, и о томе се већ доста говорило, да су бар делимично „променили рухо”. Али не сасвим. Јер, иако су радикали, а Томислав Николић понајвише, говорили последњих година о дијалогу, мирним решењима, избегавали ратне теме, прошлост их је често сустизала, а и они сами су подсећали на њу, углавном неодмереним изјавама.

Помак који су до сада направили ипак није безначајан. Николић се, видљиво је, и те како труди да остави утисак умереног и одмереног човека. Чак је пропустио прилику да у недељу, на дан проглашења независности јужне покрајине, изађе на улицу, позове своје присталице и стави се на чело гомиле гневних и разочараних – иако је нешто раније изјавио да тог дана неће мирно седети код куће.

С друге стране, пропустио је и прилику да осуди демонстранте који су полупали излоге и амбасаде, представивши их као људе који се нису помирили са ситуацијом.

Ипак, та умереност, која се видела и пре неколико година у кампањама Николића, Александра Вучића и Маје Гојковић, по мишљењу Ђорђа Вукадиновића, није им пресудно помогла. „И после таквих кампања су, када је то некоме одговарало, поново били сматрани инцидентном појавом на политичкој сцени”, каже он, наводећи као главни разлог за то чињеницу да „постоји страх од њихове снаге и можда од ситуације за коју се неки плаше да би они могли да је искористе да дођу на власт”.

Како су толико ојачали?

У њиховом случају се изгледа потврдила она изрека „што те не убије, ојача те”. А део међународне заједнице и те како је инсистирао на њиховој маргинализацији у политичком животу Србије (као што је то, уосталом, природна тежња и унутрашњих политичких конкурената). Отвореном или индиректном подршком „демократском блоку”, која би остајала само на обећањима или претњама, сталном игром „штапа и шаргарепе” (у којој је шаргарепе било много мање), Европска унија као да је радила за радикале, изазивајући, често неумереним и неувијеним навијањем и двоструким аршинима, револт и инат код дела српског бирачког тела.

За Вукадиновића је политика Европе и САД према Србији после 2000. године, уз социјално незадовољство, главни генератор раста радикала и њихове садашње снаге. Станковић, међутим, оцењује да је успех радикала нека врста синергије различитих фактора, међу којима је и политика Запада, који се догматски држи неких поставки у вези са интерпретацијом југословенске кризе и њеног исхода. Та политика је допринела знатно, али не одлучујуће подизању СРС-а, оцењује Станковић.

После свега, Томислав Николић је сада у ситуацији да поентира, што је и учинио прексиноћ у Скупштини Србије. „Говорили сте, ако ви победите, ваши пријатељи у свету неће отимати КиМ. Говорили сте – и Косово и ЕУ. Говорили сте да имате најбоље могуће односе са чланицама ЕУ и са предводником спољне дипломатије вођене оружјем САД. Данас, само неколико дана после председничких избора, ми говоримо о лажној држави Косово”.

Још ако неки званичник из Брисела ускоро помене да би услов за чланство Србије у ЕУ или одређене споразуме са европском заједницом, требало да буде и признање независности јужне покрајине, Николић сигурно неће морати да брине за будућност своје странке."

 


 



Komentari (141)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mayo1 mayo1 15:35 20.02.2008

Vuk dlaku mijenja...

Помак који су до сада направили ипак није безначајан. Николић се, видљиво је, и те како труди да остави утисак умереног и одмереног човека.


Ponekad se ipak malo zaboravi.
Pa zaprijeti Hrvatskoj, da ukoliko prizna Kosovo, Srbija neće poštovati granice RH.

Nije to lijepo čuti, no rezultat tih izjava je automatsko povećanje postotka ljudi koji su ZA pristup Hrvatske NATO-u.
Isto tako je nož u leđa Srbima koji su se vratili i koji se žele vratiti.

Ovim izjavama se pridružuje i smiješan napad B.Tadića na Hrvatsku u svom govoru u Vijeću sigurnosti.

A jedan i drugi svojim nepolitičarskim i nedržavničkim izjavama čine štetu državi Srbiji.
Jelena Milić Jelena Milić 15:38 20.02.2008

Re: Vuk dlaku mijenja...

"kolege" iz Politike su previdele i sitnicu kako je nikolic u skupstini branio huligane npr.

bila sam u x talk shows sa "umerenijim radiklakama" tipa maja gojkovic ili jorgovanka tabakovic. nikad nisam dopustila da rasprava ode bilo gde dalje od mladica. j...mi se kakva je bila prethodna uprava u NS, ili kako ide privatizacija i fisklana politika...dokle god njih dve tvrde, a cusmo to i od duleta savica i tike arsica...mladic je heroj. a tvrde.
niki m niki m 15:39 20.02.2008

Re: Vuk dlaku mijenja...


Pa zaprijeti Hrvatskoj, da ukoliko prizna Kosovo, Srbija neće poštovati granice RH.

Isto tako je nož u leđa Srbima koji su se vratili i koji se žele vratiti.


Zasto Srbija ima obavezu da postuje granice nekoga ko ne postuje njene granice?
Da li je priznavanje Kosova od strane Hrvatske noz u ledja Hrvatima koji zive u Srbiji?
Filip2412 Filip2412 15:48 20.02.2008

Re: Vuk dlaku mijenja...

Isto tako je nož u leđa Srbima koji su se vratili i koji se žele vratiti.


Zanemarljiv procenat ljudi se oseca bezbednim da se vrati tako da je politicka tezina izjave mala.
Hrvatska ce uci u NATO htela ne htela, dilema ne postoji. Sitna verbalna prepucavanja su danas nesto o cemou ne treba da brinemo jer je ratni sukob izmedju Srbije i Hrvatske jednostavno nemoguc, nema razloga uzbudjavati se previse oko ovakvih izjava... povremene verbalne uvrede se danas cuju izmedju Slovenacke i Hrvatske strane pa nikom nista.


mayo1 mayo1 16:24 20.02.2008

Re: Vuk dlaku mijenja...

Da li je priznavanje Kosova od strane Hrvatske noz u ledja Hrvatima koji zive u Srbiji?


Postoji ipak bitna razlika.
Hrvatska ne govori o prostorima u Srbiji na kojima žive srbijanski Hrvati kao o svojim prostorima.
I nema nikakvih, čak ni verbalnih, pretenzija na taj teritorij.
Za razliku od T.Nikolića i njegovog šefa na privremenom radu u Haagu, koji su odredili svoju granicu u Hrvatskoj.
Na sreću, većina Srba, građana RH, shvaća gdje se nalazi i njihov glavni grad.
Oni kojima se zapravo T.Nikolić obraća, ne nalaze se u Hrvatskoj.

Što se tiče nezavisnosti Kosova i priznanja, RH je tu potpuno nebitan kotačić.
O krivnji zbog istog ne bih, dovoljno je bilo bogova na temu.
silver bullet silver bullet 17:18 20.02.2008

Re: Vuk dlaku mijenja...

Zasto Srbija ima obavezu da postuje granice nekoga ko ne postuje njene granice?
Da li je priznavanje Kosova od strane Hrvatske noz u ledja Hrvatima koji zive u Srbiji?
*novo


Ovako je pocelo i devedesetih.
Istim recenicama.
Dosta!!!!!
Filip2412 Filip2412 17:27 20.02.2008

Re: Vuk dlaku mijenja...

Na sreću, većina Srba, građana RH, shvaća gdje se nalazi i njihov glavni grad.


Naravno, a takodje isuvise ih je malo u odnosu na brojku pre Oluje tako da su oni svesni koliko su nebitan kotacic u HR danas. Srbija i Hrvatska imaju manje vise ciste odnose danas jer srpska manjina u HR je danas brojcano zanemarljiva bas kao i Hrvatska u Srbiji tako da nema ozbiljnih prepreka prijateljskim odnosima.
mayo1 mayo1 17:49 20.02.2008

Re: Vuk dlaku mijenja...

Naravno, a takodje isuvise ih je malo u odnosu na brojku pre Oluje tako da su oni svesni koliko su nebitan kotacic u HR danas. Srbija i Hrvatska imaju manje vise ciste odnose danas jer srpska manjina u HR je danas brojcano zanemarljiva bas kao i Hrvatska u Srbiji tako da nema ozbiljnih prepreka prijateljskim odnosima


Jasno da nema prepreka prijateljskim odnosima.
Srpski zastupnici u Saboru su bitni faktor u formiranju Sanaderove vlade i koristeći taj položaj mogu učiniti puno za srpsku zajednicu u Hrvatskoj.
Konkretno, u Osijeku je dogovorena gradnja pet tisuća stambenih jedinica za one ljude koji su izgubili stanarsko pravo.
Takav potez se ne gleda blagonaklono u ovom području - "em´ su [Srbi] sve porušili, pucali po nama, a sada im i stanove gradimo" - ali kako je to jedan od uvjeta za ulazak u EU, to će svakako biti učinjeno.

Izjave T.Nikolića otežavaju ovakve projekte i daju municiju onima koji to ne žele.
U tom smislu sam mislio na štetu.
Željka Buturović Željka Buturović 21:14 20.02.2008

Re: Vuk dlaku mijenja...

j...mi se kakva je bila prethodna uprava u NS, ili kako ide privatizacija i fisklana politika...dokle god njih dve tvrde, a cusmo to i od duleta savica i tike arsica...mladic je heroj. a tvrde.

da parafraziram: daleko vam je bitniji njihov (pogresan) stav o istorijskim dogadjajima nego njihovi stavovi po pitanjima od kojih zavisi ekonomska buducnost srbije?
adam weisphaut adam weisphaut 21:37 20.02.2008

Re: Vuk dlaku mijenja...


da parafraziram: daleko vam je bitniji njihov (pogresan) stav o istorijskim dogadjajima nego njihovi stavovi po pitanjima od kojih zavisi ekonomska buducnost srbije?

Reče neko Autobahn ?
Artur Dent Artur Dent 10:45 21.02.2008

Re: Vuk dlaku mijenja...

Od stava o Ratku Mladicu direktno zavisi ekonomska buducnost Srbije. Njegovo izrucenje je uslov za SSP.
adam weisphaut adam weisphaut 15:36 20.02.2008

Znam da nije trenutak ali..

Sve, sve, ali da properemo Tomislava Nikolića tako što će on biti tu rame uz rame sa onima koji su ćutali, i sa onima koji su nas Nikolićem do pre tri nedelje plašili ko đavola krstom, neka hvala. DA IZJEDNAČIMO TAKO KREATORE I REALIZATORE POLITIKE KOJA NAM/IM JE ODUZELA ŽIVOTE, GODINE, DOSTOJANSTVO, ZBOG KOJE JE IZGUBLJENO KOSOVO, SA NAMA SAMIMA KOJIMA NIJE SVEJEDNO ALI SMO GODINAMA SA DRUGE STRANE, NE HVALA. DA DAKLE, PROPEREMO MILOŠEVIĆ-ŠEŠELJ POLITIKU NEPOVRATNO-BRZOPOTEZNO. POŠTO SU ŽIVOTI RIZIKOVANI DA SE ONAJ UHAPSI I SPROVEDE U HAG, POŠTO JE PREMIJER UBIJEN ZBOG SARADNJE SA HAGOM, DA MARŠIRAMO SA TOMOM NIKOLIĆEM/and SPS Co ( da se i ti ne zaborave) I RADIKALSKIM VRHOM KOME JE MLADIĆ RATNI HEROJ.

ne mogu da ne primetim koliko su se ispostavile tačne reči onih nas koj smo opovrgavali argument radikalske pretnje kada smo ukazivali na primere saradnje kao što su ustav i rezolucije o Kosovu.
P.S. naravno da nisam srećan zbog toga, naprotiv!
Filip2412 Filip2412 15:38 20.02.2008

sad cu ti objasnim...

Или ће неко опет моћи да каже да СРС не може, рецимо, у владу, зато што се још није довољно легитимисао као демократска, системска политичка партија?


Ko da kaze? Sta ima ko da kaze ako oni dobiju dovoljno glasova da naprave vladu?
Radikale ne mozete eliminisati nekakvom administrativnom odlukom, oni su izraz politicke volje velikog broja ljudi i korumpiranosti i afera koje se vezuju za imena doslovno svih politicara bivseg DOS-a.

Inace, mislim da je demokratizacija Srbije neizvodljiva bez transformacije Radikalne stranke i njenog aktivnog ucesca u politickom zivotu. Najbolje bi bilo da oni postanu nesto kao HDZ u Hrvatskoj. HDZ je bila otvoreno ustaska stranka da bi danas postala Europska i miroljubiva. Za ovako teske trenutke kada se i formalno gubi teritorija najbitnija za istorijsko nasledje nacije Radikali su upravo idealni kao cinilac vlasti jer jedino oni mogu da smanje tenzije. Svaka napadno proevropska (citaj pro NATO) politicka opcija moze samo da izazove kontraefekat i veci otpor naroda prema zemljama zapadnog sveta. Cak mislim da bi radikali na vlasti najlakse prevazisli gubitak Kosova i uveli nas u Evratlanske integracije kada bi samo to hteli (ne bi imali jaku nacionalisticku opoziciju da koci procese zar ne?)

E sad, da li su oni zreli da naprave jedan pre svega kulturoloski zaokret u svom delovanju to je veliko pitanje. Kazem pre svega kulturoloski jer treba da prestanu da pljuju, psuju i nepristojno se ulicarski izrazavaju bez obzira na politicke stavove koje promovisu.
Jelena Milić Jelena Milić 15:42 20.02.2008

Re: sad cu ti objasnim...

filipe, ne treba nam kulturoloski zaokret radikla vec ideolosko-vrednosni!

zaista nemam nists protiv intenziviranja dijaloga sa radikalskim biracima i sps, bila sam protiv nacina na koji su neki opisali i klasifikovali ucesnike napada na promociju pescanika ( nasilje ne, to nisam opravdala, to nikad ne opravdavam u tom kontekstu) ali toga, vrednosnog zaokreta, KOD VRHA RADIKALA jos NEMA. a tadic ce ga sutra proprati i amnestirati bespovratno bez tog otklona.

pa promovisali su knjige o Hrvatima vestackoj tvorevini i NK kurvi pre par meseci!

Filip2412 Filip2412 15:53 20.02.2008

Re: sad cu ti objasnim...

ne treba nam kulturoloski zaokret radikla vec ideolosko-vrednosni!


Mozda si upravu, ipak ja njih stalno poredim sa HDZ, a u ideoloski zaokret HDZ-a ne verujem. Isti ti ljudi posecuju koncerete recimo onog Thompsona gde se pevaju ustaske pesme i nosi fasisticka odeca i mlatara ikonografijom iz NDH pa ipak..... HDZ je jedna moderna desnicarska Evropska stranka.

Ipak ja mislim da bi se Evropa zadovoljila promenom sminke, cim radikali to shvate (a mislim da su mnogo tupavi i da im treba puno vremena) eto njih kao ravnopravnog partnera EU.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:51 21.02.2008

Re: sad cu ti objasnim...

Jelena Milić: "...ali toga, vrednosnog zaokreta, KOD VRHA RADIKALA jos NEMA. a tadic ce ga sutra proprati i amnestirati bespovratno bez tog otklona.


Jelena, odlično ste napisali tekst. Duhovito, slikovito, provokativno... Baš mi se dopada. Jedino što mi se čini da je pomalo neobjektivan kad je reč o proceni uloge učesnika-neučesnika današnjeg skupa. Verovatno preuzimate već ustaljenu matricu kad je reč o odnosu partija na političkoj sceni, pa LDP izdvajate u čistunačku poziciju, a skoro sve ostale gurate u koš nemorala, dekadencije, nastranosti, širenja polnih bolesti... Neće danas na skupu biti svi koje ste pobrojali. Evo šta kažu vesti:

B92: " " Na mitingu ispred Doma Narodne skupštine u Beogradu, koji će se održati zbog proglašenja nezavisnosti Kosova, govoriće premijer Vojislav Koštunica i zamenik predsednika SRS-a Tomislav Nikolić.

Za sada, kako nezvanično saznaje B92, nije izvesno da li će mitingu prisustvovati članovi DS-a, ali se pouzdano zna da predsednik Srbije Boris Tadić, zbog zvanične posete Rumuniji, neće biti ispred Skupštine Srbije.
Ni poslanici G17, LDP-a i Lige socijaldemokrata Vojvodine ne dolaze.

"Kosovo nije partijsko pitanje, već je iznad svega nacionalno i državno. Kosovo ne sme biti upotrebljavano u stranačke svrhe i promocije", izjavio je Tadić.
Ističući da je Kosovo pitanje našeg identiteta, suvereniteta i teritorijalnog integriteta naše države, istorije i tradicije, Tadić je naveo da bi iza organizacije skupa trebalo da stoje nacionalne institucije i da govornici "nikako ne treba da budu stranački prvaci, već istaknute javne ličnosti". ..." "
Dakle, Boris Tadić i DS gledaju da se ne mešaju sa onima, tako da od grupnjaka o kome ste u postu govorili neće biti ništa. Bar ne u prvobitno nagađanom sastavu. U ulozi voajera ostaće, ipak, DS, LDP, Liga socijaldemokrata Vojvodine... i mnogi slobodni pojedinci i grupe, koji takođe vole sex, ali, bez obzira na jake nagone, biraju s kim se sparuju.

Pozdrav :))


milivoye milivoye 12:34 21.02.2008

Re: sad cu ti objasnim...

pa promovisali su knjige o Hrvatima vestackoj tvorevini i NK kurvi pre par meseci!

Taska Dana Taska Dana 15:46 20.02.2008

Legalno???!!!!

A kako bi bilo da tom Samrdzicu neko izlupa kola, da mu pocepa kaput i izuje cizme...jel bi i to bilo legitimno?

Samo od nas zavisi....ako opet uspeju da vam izmazu oci i lica , onda ce svet stvarno da nam okrene ledja...pa cemo sami da se rastolezemo u sopstvenom izboru.....sto rece lepo Sloba u svom cuvenom govoru, sto rece Kostunica doktor Voaj i sto rece Nikolic zvani Grobar!
Queeria Queeria 15:59 20.02.2008

Re: Legalno???!!!!

Pa izgleda da je legitimno. Šta čekamo?!
Filip2412 Filip2412 16:05 20.02.2008

Re: Legalno???!!!!

Pa izgleda da je legitimno. Šta čekamo?!

:) duhovito

Ipak, budimo svesni da je reakcija ljudi na ulicama bila veoma mlaka. U pitanju je prvi dan i ako se slicne stvari ne ponove onda je to zaista nista, cak ispod ocekivanja stranih diplomata. Sukobi takvog nivoa na ulicama zemalja EU se desavaju za mnogo banalnije stvari.

Jelena Milić Jelena Milić 16:19 20.02.2008

Re: Legalno???!!!!

meni to imopotentno i tada. vise mi se svidja tvoja-vasa verzija macizma:)
dpvosington dpvosington 16:34 20.02.2008

Re: Legalno???!!!!

mozda bi neko mogao polako i strpljivo da nacrta gospodi ministrima da je zgrada strane ambasade zapravo strana drzava. da je upad u slovenacku ambasadu, upad na stranu teritoriju. o tome da smo se obavezali beckom konvencijom da cemo biti dobri domacini, isto bi neko mogao malo da informise "domacina" Velju ili on kada pozove gosta u svoju kucu moze da ga malo izvredja, izmlati kajakom i pridavi u svom bazenu, a da to i dalje smatra domacinskim ponasanjem?
Filip2412 Filip2412 17:01 20.02.2008

Re: Legalno???!!!!

da je upad u slovenacku ambasadu, upad na stranu teritoriju. o tome da smo se obavezali beckom konvencijom


:) nemoj da si legalista sad kad priznaju Kosovo van mnogih pravnih okvira, pa cak i te zemlje same imaju razumenja za kamenje u neku ruku, to je ocekivana reakcija
e sad, kazem ako je to samo jedan dan onda OK

pa cini mi se da je Bush sam rekao kako je agresivni bunt Srba ovekivan, pokazujuci razumevanje za isti, ali eto posto je jasno da bi bunt Albanaca bio mnogo agresivniji u slucaju ne priznavanja Kosova oni su se odlucili da udovolje njima.
karlsdorf karlsdorf 17:55 20.02.2008

Re: Legalno???!!!!

Ali niko ne razvaljuje strane ambasade, cak i za vreme hladnog rata disidenti su mogli da se usred Varsave ili Praga sklone u neku ambasadu i budu bezbedni.
Ali, Nebeska Srbija je jedinstvena!
vlada dvm vlada dvm 00:28 21.02.2008

Re: Legalno???!!!!

Queeria
Pa izgleda da je legitimno. Šta čekamo?!


U cemu je razlika izmedju ovog poziva i onih drugih poziva?!?!?!?
ugly ugly 00:48 21.02.2008

Re: Legalno???!!!!

A kako bi bilo da tom Samrdzicu neko izlupa kola, da mu pocepa kaput i izuje cizme...jel bi i to bilo legitimno?

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:49 20.02.2008

Zaharije - moj heroj

Član Glavnog odbora DS-a Zaharije Trnavčević izrazio je danas protest zbog učešća Srpske radikalne stranke u pripremi sutrašnjeg mitinga u Beogradu povodom jednostranog proglašenja nezavisnosti Kosova.

"Neću doći na sutrašnji narodni zbor u znak protesta zbog vašeg učešća u Vladi Mirka Marjanovića i SPS, pre deset godina, kada ste svojom politikom doprineli da Srbija izgubi suverenitet nad Kosovom", navodi se u pismu Trnavčevića Srpskoj radikalnoj stranci, koje je on dostavio agenciji Beta.

Trnavčević, dugogodišnji novinar i nekadašnji poslanik u Skupštini Srbije, naveo je još u pismu SRS da smatra da je ta stranka "moralno i politički nekvalifikovana da danas vodi borbu za spas Kosova".
Taska Dana Taska Dana 15:50 20.02.2008

Re: Zaharije - moj heroj

Zaharije je i moj heroj!!!!!
Jelena Milić Jelena Milić 15:53 20.02.2008

Re: Zaharije - moj heroj

nije dovoljno srdjane

cula sam jos pojedinaca clanova Ds da tako pricaju...e pa neka to odluce na stranackim organima, ili neka istupe a ne bunim se, necu a ostajem u Ds...ovo je suvise, zaista.

posle ce da bude, nisam ja majke mi bio na tom mitingu...

al ce da ostanu u UOs
lush lush 15:54 20.02.2008

Re: Zaharije - moj heroj

Srđan Mitrović
"Neću doći na sutrašnji narodni zbor u znak protesta zbog vašeg učešća u Vladi Mirka Marjanovića i SPS, pre deset godina, kada ste svojom politikom doprineli da Srbija izgubi suverenitet nad Kosovom", navodi se u pismu Trnavčevića Srpskoj radikalnoj stranci,

O, hvala Bogu, konacno se iz DS javio neko normalan.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:56 20.02.2008

Re: Zaharije - moj heroj

nije dovoljno srdjane

nije, ali je bar jedan glas razuma u ovom ludilu.
sentinel26 sentinel26 16:27 20.02.2008

Zaharije - više nije moj heroj !

Srđan Mitrović
Član Glavnog odbora DS-a Zaharije Trnavčević izrazio je danas protest zbog učešća Srpske radikalne stranke u pripremi sutrašnjeg mitinga u Beogradu povodom jednostranog proglašenja nezavisnosti Kosova.

"Neću doći na sutrašnji narodni zbor u znak protesta zbog vašeg učešća u Vladi Mirka Marjanovića i SPS, pre deset godina, kada ste svojom politikom doprineli da Srbija izgubi suverenitet nad Kosovom", navodi se u pismu Trnavčevića Srpskoj radikalnoj stranci, koje je on dostavio agenciji Beta.

Trnavčević, dugogodišnji novinar i nekadašnji poslanik u Skupštini Srbije, naveo je još u pismu SRS da smatra da je ta stranka "moralno i politički nekvalifikovana da danas vodi borbu za spas Kosova".

Dana 31.januara 2008.godine u Privrednoj Komori Srbije, gospodin Zaharije Trnavčević je u ime privrednih novinara Srbije uručio "Zlatnu plaketu" - "za ukupan doprinos razvoju privrede Srbije" gospodinu Draganu Tomiću, direktoru preduzeća "SIMPO" iz Vranja, ministru u Vladi Mirka Marjanovića.

Riječi g-din Trnavčevića prilikom uručenja :

"Osećam istinsku čast i zadovoljstvo da gospodinu Draganu Tomiću predam ovaj skroman komad papira koji potvrdjuje da je on privrednik koji je Vranje, Bujanovac, Surdulicu, čitav jug Srbije preporodio. Ono što je još važnije imao je i ima planove da preporodi seoski, poljoprivredni deo južne Srbije. U tome ima podršku ne samo moju i mojih kolega, već se nadam i Vlade Republike Srbije, koja mora da vodi računa da se preporodi i taj deo Srbije, za koji se obično kaže - što južnije, to tužnije. Dragan Tomić će u tome sigurno uspeti."
(citat iz lista "Simpo novine" broj 458, januar 2008.)

Sa zadovoljstvom bih ovdje postavio i fotografiju sa uručenja ali ne mogu (slika je u PDF formatu).Ako neko može i želi neka se javi poslaću mu je.
Dubravka Bozinovic Dubravka Bozinovic 16:53 20.02.2008

Re: Zaharije - moj heroj

Zaharije bi bio i moj heroj da je to pismo uputio sopstvenoj Demokratskoj stranci i Borisu Tadicu, posilnom Vojislava Kostunice!
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:51 20.02.2008

GRANICE SU ZA OGRANIČENE...

rekoše nadrealisti i udjoše u istoriju.

SVE ĆE TO MILI MOJI PREKRITI RUZMARIN, SNEGOVI I ŠAŠ, otpeva "Bijelo dugme" i udje u legendu.

Približava se 9. mart 2008, 17. godišnjica našeg prvog, na žalost, neuspelog pokušaja da ne dozvolimo ostvarenje one čuvene izjave pesnika Josifa Brodskog da je "nacionalizam poslednji stadijum komunizma".

Približava se i 12. mart 2008, 5. godišnjica ubistva premijera Zorana Djindjića, uspelog pokušaja da se u Srbiji ne dozvoli ono o čemu se maštalo i što se tražilo 9. marta 1991. godine.

9. mart 1991, 12. mart 2003, to je naše "KOSOVO". Mislite o tome!
sylvana sylvana 15:55 20.02.2008

Kostunica opet dobija!?




Upravo bi sutrašnja JASNA LINIJA RAZGRANIČENJA, bunt u više kolona, bila odličan osnov da se inicira prekopotrebni unutardruštveni dijalog, ali ne sa liderima već sa glasačima SRS i SPS pa i DSS and Co. Umesto okrivljivanja i tijumfalizma, da se sa vrha, a ne iz offa NGOs i upornih pojedinaca, pokuša sagledati šira slika, razdvojiti lažno od istinitog, činjenice od mitova, zablude od realnosti….Kad već moramo na vlastitim greškama, onda bar da naučimo lekciju za 5. Ovako, sa Tomislavom Nikolićem lično, em dajemo Koštunici još jednom priliku da ne mora da bira (o licemerju MZ koja s njim komuniciara a Nikolića ekskomunicira drugi put), em se rugamo Hagu, em opet ubijamo premijera. Pljujemo po svemu što smo od 2000 naovamo možda i postigli.




Situacija je stvarno alarmantna! Mirni protest nije izraz njihovog bunta to je novi pocetak devedesetih!
Nenad M. Nenad M. 15:56 20.02.2008

pismo Ldp-a drzavnim organima

Nije prvi put da LDP upozorava državnog tužioca i nadležne organe na kampanju koja se vodi protiv parlamentarne stranke LDP-a i njenog predsednika Čedomira Jovanovića, ali do sada nije bilo reakcija. To nas učvršćuje u uverenju da i iza najnovijih nasilnih akcija stoje državni organi.

Ovo su činjenice:

1. Grupe huligana su u nedelju uveče napali sedište LDP-a i pokušale da prodru u zgradu u kojoj živi porodica Jovanović. Policija ih je u ovoj drugoj akciji sprečila u žestokom obračunu u kojem je izgorelo jedno policijsko vozilo. Apsolutno je jasno da je ih je "neko" na ta mesta uputio, jer je teško poverovati da oni koji su u nedelju razbijali Beograd, znaju gde je sedište LDP-a, a kamoli gde živi Čedomir Jovanović.

Tražimo od Državnog tužioca da istraži ko je ovim huliganima upravljao i ko ih je "navodio".

2. U protekla tri dana napadnute su i demolirane prostorije LDP-a u Nišu, Pančevu, Irigu, Somboru, Čačku i Prokuplju. Desetini lokalnih funkcionera je prećeno, a menadžeru OO Kuršumlija je totalno demoliran automobil. Poslanik Slobodan Maraš je u nedelju, posle sednice Skupštine, napadnut u Novom Sadu, uz pokušaj da mu se oduzme vozilo.

Tražimo od Državnog tužioca da istraži sve ove događaje i utvrdi da li se radi o sihronizovanim akcijama.

3. Državni funkcioneri opravdavaju i podstiču nasilje koje traje. Tako je Ministar Samardžić sinoć izjavio da "ono je ono što se radi stranim ambasadama malo u odnosu na štetu koje te države čine Srbiji".

Tražimo od Državnog tužioca da reaguje na ovakve pozive na nasilje, posebno što dolaze od lica čiji je dužnost da štite javni red i mir.

4. Uprkos velikoj šteti koja je u ovim neredima naneta, kao i velikom broju povređenih policajaca, javnost nije obaveštena da je bilo ko uhapšen, niti da je podneta i jedna prijava.

Tražimo od Državnog tužioca da istraži zašto to policija nije uradila.

5. Na sajtovima nekih profašističkih organizacija već nekoliko dana najavljuje se paljenje sedišta LDP-a i obračun sa funkcionerima naše stranke. Juče su objavljene adrese svih opštinskih odbora LDP u Bogradu, sa imenima, adresama i telefonima njihovih predsednika. Ti sajtovi i dalje normalno rade.

Tražimo od Državnog tužioca da preduzme zakonske mere prema onima koji otvoreno pozivaju na činjenje krivičnih dela.

6. Ministar Velimir Ilić je sinoć pred svedocima izjavio "...neka Čeda bude srećan ako doživi mart, ali neće tako lako. Odleteće taj do kraja nedelje kod Đinđića». Bila je to Ilićeva reakcija na tvrdju jednog od prisutnih da će "na sledećim izborima pobediti Čeda». LDP zna imena svedoka koji su čuli ovu izjavu i oni su spremi da svedoče ukoliko bude pokrenut postupak.

Tražimo od Državnog tužioca da sasluša Ministra Ilića i svedoke i pokrene odgovarajući postupak.

Ponavljamo da ovo nije prvi put da tražimo od tužilaštva da reaguje na očigledno kršenje zakona koje se sprovodi nad jednom od parlamentarnih stranaka i njenim Predsednikom Čedomirom Jovanovićem.

Do sada bez uspeha.

Zato smo, zbog ozbiljnosti novonastale situacije, prinuđeni da sa ovim činjenicama upoznamo i najviše državne organe.

Od Predsednika Srbije Borisa Tadića i Predsednika Narodne Skupštine Olivera Dulića očekujemo reakciju u skladu sa njihovim ovlašćenjima.



Dostavljeno:

- Državnom tužiocu Republike Srbije

- Predsedniku Srbije

- Predsedniku Narodne Skupštine

- Medijima

- Ambasadama u Beogradu
Palilula Palilula 16:14 20.02.2008

Re: pismo Ldp-a drzavnim organima

Malopre sam ovo procitala i sledila sam se. Ovo je govor mrznje i direktna pretnja. Gradani bi trebalo da traze Veljinu momentalnu ostavku. Da li njegove pristalice znaju sta je on izjavio? Mora da ima i medu njima postenih ljudi.

Ovo je definitivno organizovana akcija protiv LDP-a. Nije LDP bas tako mali kako se smatra. Ocigledno je da ono sto oni pricaju plasi neke ljude. Da li ce u Srbiju ikada doci demokratija?
Dolybell Dolybell 16:27 20.02.2008

Re: pismo Ldp-a drzavnim organima

6. Ministar Velimir Ilić je sinoć pred svedocima izjavio "...neka Čeda bude srećan ako doživi mart, ali neće tako lako. Odleteće taj do kraja nedelje kod Đinđića». Bila je to Ilićeva reakcija na tvrdju jednog od prisutnih da će "na sledećim izborima pobediti Čeda».


Klonirani Toma čak nije ni originalan,
toliko ga je original zadivio da ga citira.

Ponavljaću svaki put:
TOLIKO BUDALA I GLUPAKA NA TAKO MALO PROSTORA JE ZA GUINNESS-a



blackbox blackbox 17:03 20.02.2008

Re: pismo Ldp-a drzavnim organima

Pitajte ministra pravde da li slusa radio Fokus.A to bi trebalo pitati i ostale a narocito kabinet Predsednika drzave.
I neka se neko ne iznenadi sutra ako miting dobije odredjeni tok.
Sladjana NS Sladjana NS 17:52 20.02.2008

Re: pismo Ldp-a drzavnim organima

Sve se to dalo predvideti, sve sto se desava, osim ovoga za Ldp, na tim sajtovima procitah da treba spaliti tj. da ce spaliti B92 i pojedine ambasade. Dalje nisam citala, nije imalo potrebe. Manje zlo Srbije nije se oglasilo po pitanju napada na Ldp. Jel to znaci da se slaze, slazu se i svi ostali funkcioneri DS.Sramno je danas gledati i pricati o DS,sutra kad stanu na plato ispred skupstine sa svojim jedinstvenim prijateljima pred masu radikala Veljinih domacina i Kostunicinih obrazovaca neka BT kaze, ja sam manje zlo za ovu zemlju,i Kosovo i Evropa.
Nista dobro ne ocekujem sutra bilo gde u zemlji,samo je monstruozni um mogao ovo da smisli.
A profesori koji su dobili "radnu" obavezu da prisustvuju mitingu, neka razmisle o tome ko su, sta su i sta predstavljaju u ovom drustvu, jer ako otpor ovom ludilu ne krene od njih, napokon od njih mi smo izgubljeni.
U NS srednjoskolci, a danas je jos dan zalosti po novosadskim ulicama vicu Ubi Zakolji... .
alea alea 15:56 20.02.2008

E..

ne čuh ovo što je rekao Ilić, inače moj omiljeni ministar naročito od kad je rekao da on jeste za kulturu a Samardžićevu izjavu sam sinoć bistrila i bistrila i bistrila i ne ukapirah sta je hteo da kaze pa dodjoh do zakljucka da sam glupa. I corava. I da nemam pojma ni sta su kultura ni demokratija. Ostalo u skladu sa tim.
mocna malena79 mocna malena79 16:30 20.02.2008

Re: E..

alea
ne čuh ovo što je rekao Ilić, inače moj omiljeni ministar naročito od kad je rekao da on jeste za kulturu a Samardžićevu izjavu sam sinoć bistrila i bistrila i bistrila i ne ukapirah sta je hteo da kaze pa dodjoh do zakljucka da sam glupa. I corava. I da nemam pojma ni sta su kultura ni demokratija. Ostalo u skladu sa tim.


evo odgledala Poligraf sa Samardzicem na youtube-u da se sama uverim.. ja ljudi vise ne znam odkale izviru svi ti likovi poput Aligrudica, Mihajlova, Samardzica (Kostunicu vise namerno ni ne spominjem!) !? Ja sam ubedjena da DSS ima neku licencu za stancovanje ludaka koji naizgled fini , tihi i ugladjeni , j... ovaj narod u zdrav mozak !!
Ali tako nam i treba.. sto rece Milutin Petrovic; Jadan li je narod kome je Kostunic a diktator!
milivoye milivoye 14:06 21.02.2008

Re: E..

evo odgledala Poligraf sa Samardzicem na youtube-u da se sama uverim.. ja ljudi vise ne znam odkale izviru svi ti likovi poput Aligrudica, Mihajlova, Samardzica (Kostunicu vise namerno ni ne spominjem!) !? Ja sam ubedjena da DSS ima neku licencu za stancovanje ludaka koji naizgled fini , tihi i ugladjeni , j... ovaj narod u zdrav mozak !!

AlexDunja AlexDunja 16:04 20.02.2008

preporuka!

brate!
a ministarstvo prosvete donelo odluku
da 21 02 bude neradni dan u skolama!
adam weisphaut adam weisphaut 16:08 20.02.2008

Re: preporuka!

AlexDunja
brate!
a ministarstvo prosvete donelo odluku
da 21 02 bude neradni dan u skolama
!

Those were the days my friends
we thought they'd never end...
sylvana sylvana 16:09 20.02.2008

Re: preporuka!

Ma da, a srednjoskolci pevaju o boju na Kosovu!? Izgleda da je sada vec kasno. Nikolic je vec dobio legitimitet iako nije dobio izbore. Boris je ugasio, jedino ako se stvarno ne prikloni Kostunici i SRS.
Taska Dana Taska Dana 16:11 20.02.2008

Re: preporuka!

A jel ce i neopravdane da dobiju ako ne dodju na mitinG?
AlexDunja AlexDunja 16:14 20.02.2008

Re: preporuka!

A jel ce i neopravdane da dobiju ako ne dodju na mitinG?

ne kapiram najbolje, majkemimile,
el ce da voze decu i nastavnike u beograd iz cele srbije,
il ce da se prave ekspoziture mitinga po selima i gradovima?
doktorka doktorka 16:25 20.02.2008

nego cujem kako srbi

u vranju, prodaju kuce albancima. znaci ,sledeca na redu je presevska dolina. scenario prepoznatljiv: srbi prave (legitimne) nerede na granici prema kosovu , kfor ( naravno ,pojavice se potreba za kfor-om zbog nestabilnosti regiona) reaguje , opet nekakava rezolucija, kostunica ili tadic svejedno, potpisuje kapitulaciju , potom beze u majcicu rusiju . ostaje nikolic da se pobrine za vojvodinu.na kraju, cela srbija ce stati pod sljivu. e,da , a kusturica ce brze bolje promeniti veru , tj vratice se na staru. pa zar nije obecao da ce na sokovima lepiti sadama huseina. promakla vam ta vest? hebiga , ko vam je kriv. imali ste sansu da u prvom krugu glasate za cedu , ne ,usrali ste se da ne pobedi nikolic pa ste glasali za tadica (manje zlo) . kad ono ...zlo je zlo.
Filip2412 Filip2412 16:31 20.02.2008

Re: nego cujem kako srbi

imali ste sansu da u prvom krugu glasate za cedu , ne ,usrali ste se da ne pobedi nikolic pa ste glasali za tadica (manje zlo) . kad ono ...zlo je zlo.


Glasali smo u prvom krugu za Cedu ali slaba vajda.
Takodje slaba vajda od tvog bojkota drugog kruga.
doktorka doktorka 16:34 20.02.2008

Re: nego cujem kako srbi

Filip2412
imali ste sansu da u prvom krugu glasate za cedu , ne ,usrali ste se da ne pobedi nikolic pa ste glasali za tadica (manje zlo) . kad ono ...zlo je zlo. Glasali smo u prvom krugu za Cedu ali slaba vajda.Takodje slaba vajda od tvog bojkota drugog kruga.

ma da, sada su svi glasali za cedu . nego ,gde je "proevropska" demokratska stranka da se oglasi?
doktorka doktorka 16:39 20.02.2008

Re: nego cujem kako srbi

doktorka

Filip2412imali ste sansu da u prvom krugu glasate za cedu , ne ,usrali ste se da ne pobedi nikolic pa ste glasali za tadica (manje zlo) . kad ono ...zlo je zlo. Glasali smo u prvom krugu za Cedu ali slaba vajda.Takodje slaba vajda od tvog bojkota drugog kruga.ma da, sada su svi glasali za cedu . nego ,gde je "proevropska" demokratska stranka da se oglasi?


Gde se zaturilo 2 miliona gradjana koji su glasali za " demokratu" Tadica
ceda_urosevic ceda_urosevic 16:40 20.02.2008

Re: nego cujem kako srbi

Gde se zaturilo

ahahahaahahahah
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 16:41 20.02.2008

Re: preporuka!

el ce da voze decu i nastavnike u beograd iz cele srbije,

Nece bas iz cele. Samo iz uze.
Jelena Milić Jelena Milić 16:46 20.02.2008

Re: preporuka!

pa kapitalne investicije ili ili infrastruktura..organziuje besplatan prevoz sutra
AlexDunja AlexDunja 16:49 20.02.2008

Re: preporuka!

Nece bas iz cele. Samo iz uze.

dobro.
da li me utisak vara, ili ti mislis da
je to nacin da se pomogne ljudima na kosovu?
to sto ce deca da slusaju sabrane mudrosti
ove trojice?ili koliko ce ih vec biti?
cujem da ce auditorijumu biti uskracene
duhovitosti v.ilica.
Jelena Milić Jelena Milić 16:53 20.02.2008

doktorka and co

imam ja jedan scenario.....

dakle,. izadje tadic sutra i akye nesto ovog tipa

sad sam vas sve sazvao/dovezao/skole i posla oslobodio ovde na jednom mestu, da budete sa funkcionerima stanaka za koje glasate da vam ovde kazem da jednom za svagda mora da se zna, da vam ja kao predsednik svih gradjana ali kao neko ko je izabran na platformi takvoj i takvoj--suprotnoj od radikalske i pro EU kazem par stvari


RATKO MLADIC JE ZLIKOVAC

SRS I DSS IZJASNITE SE OKO TOGA

MILOSEVICEV I SESELJEV/NIKOLICEV REZIM JE KRIV STO JE KOSOVO IZGUBLJENO I FORMALNO

SRBIJU NE PONIZAVAJU ZEMLJE KOJE PRIZNAJU KOSOVO VEC JE TAJ REZIM SRBIJU PONIZIO

IMA SRS DOSTA GLASOVA, ALI TIM PRE, TO NAM GOVRI DA OD 2000 NAOVAMO OVE PORUKE LOSE PLASIRAMO, MOZDA ZATO STO SMO LICEMERNI, MOZDA ZATO STO SE I MI PRODAJEMO ZA DEMOKRATE A U STVARI.....


I ZATO JA SAD I OVDE HOCU ZDRAVO DA PODELIM SRBIJU NA ONU KOJA OSUDJUJE ZLOCIN, NECE U IZOLACIJU, KROZ EU I NATO CE DA BRANI KOSOVO......I ONE DRUGE...BIRACIMA TE DRUGE SRBIJE NUDIM STALAN DIJALOG, TRIBINE, UVERAVANJA, ARGUMENTE, ALI RUKU AMNESTIJE NJIHOVOM IDEOLOSKO VREDNOSNO NEPROMENJENOM RUKOVODSTVU NE


PS nisam ni na cemu trenutno, majke mi, samo se jos nadam

....








Filip2412 Filip2412 16:56 20.02.2008

Re: nego cujem kako srbi

Gde se zaturilo 2 miliona gradjana koji su glasali za " demokratu" Tadica


Tadic je obecavao i EU i Kosovo.

e sad, da li je 2 miliona njegovih glasaca vise za Kosovo ili za EU to ne znamo.
AlexDunja AlexDunja 16:58 20.02.2008

Re: doktorka and co

PS nisam ni na cemu trenutno, majke mi, samo se jos nadam

ne verujem:))))
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:03 20.02.2008

Re: preporuka!

da li me utisak vara, ili ti mislis da
je to nacin da se pomogne ljudima na kosovu?

Vara te utisak da mislim da mitinzi pomazu.
U Srbiji nema mudraca tako da nema ni sabranih mudrosti.
U Srbiji ima samo glupaka i kukavica.
AlexDunja AlexDunja 17:13 20.02.2008

Re: preporuka!

U Srbiji nema mudraca tako da nema ni sabranih mudrosti.

mislila sam da je ironija ocita, pa nisam stavila navodnike
U Srbiji ima samo glupaka i kukavica.

ovo, jednostavno, nije istina.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:37 20.02.2008

Re: preporuka!

ovo, jednostavno, nije istina.

Imas pravo. Nego, ja mislio da je ironija ocigledna pa nisam stavio rec "samo" pod navodnike....
AlexDunja AlexDunja 17:45 20.02.2008

Re: preporuka!

Nego, ja mislio da je ironija ocigledna pa nisam stavio rec "samo" pod navodnike....

eto:)))
isto.
doktorka doktorka 18:25 20.02.2008

Re: nego cujem kako srbi

Filip2412
Gde se zaturilo 2 miliona gradjana koji su glasali za " demokratu" TadicaTadic je obecavao i EU i Kosovo.e sad, da li je 2 miliona njegovih glasaca vise za Kosovo ili za EU to ne znamo.


a da , mi smo poznati po tome da hocemo i jare i pare , a onda dobijemo sipak.
sentinel26 sentinel26 18:46 20.02.2008

Re: doktorka and co

Jelena Milić
imam ja jedan scenario.....
dakle,. izadje tadic sutra i akye nesto ovog tipa
sad sam vas sve sazvao/dovezao/skole i posla oslobodio ovde na jednom mestu, da budete sa funkcionerima stanaka za koje glasate da vam ovde kazem da jednom za svagda mora da se zna, da vam ja kao predsednik svih gradjana ali kao neko ko je izabran na platformi takvoj i takvoj--suprotnoj od radikalske i pro EU kazem par stvari

RATKO MLADIC JE ZLIKOVAC
SRS I DSS IZJASNITE SE OKO TOGA
MILOSEVICEV I SESELJEV/NIKOLICEV REZIM JE KRIV STO JE KOSOVO IZGUBLJENO I FORMALNO
SRBIJU NE PONIZAVAJU ZEMLJE KOJE PRIZNAJU KOSOVO VEC JE TAJ REZIM SRBIJU PONIZIO
IMA SRS DOSTA GLASOVA, ALI TIM PRE, TO NAM GOVRI DA OD 2000 NAOVAMO OVE PORUKE LOSE PLASIRAMO, MOZDA ZATO STO SMO LICEMERNI, MOZDA ZATO STO SE I MI PRODAJEMO ZA DEMOKRATE A U STVARI.....
I ZATO JA SAD I OVDE HOCU ZDRAVO DA PODELIM SRBIJU NA ONU KOJA OSUDJUJE ZLOCIN, NECE U IZOLACIJU, KROZ EU I NATO CE DA BRANI KOSOVO......I ONE DRUGE...BIRACIMA TE DRUGE SRBIJE NUDIM STALAN DIJALOG, TRIBINE, UVERAVANJA, ARGUMENTE, ALI RUKU AMNESTIJE NJIHOVOM IDEOLOSKO VREDNOSNO NEPROMENJENOM RUKOVODSTVU NE

[b]PS nisam ni na cemu trenutno, majke mi, samo se jos nadam [/b

Ne trebate se pravdati, (sanjali ste dobar ali neostvarljiv san).
B.Tadić sjutra ide u Bukurešt a na mitingu u ime države govoriće Koštunica, a u ime parlamentarnih stranaka T.Nikolić.

Markonio Markonio 20:00 20.02.2008

Re: nego cujem kako srbi

doktorka
u vranju, prodaju kuce albancima. znaci ,sledeca na redu je presevska dolina. scenario prepoznatljiv: srbi prave (legitimne) nerede na granici prema kosovu , kfor ( naravno ,pojavice se potreba za kfor-om zbog nestabilnosti regiona) reaguje , opet nekakava rezolucija, kostunica ili tadic svejedno, potpisuje kapitulaciju , potom beze u majcicu rusiju . ostaje nikolic da se pobrine za vojvodinu.na kraju, cela srbija ce stati pod sljivu. e,da , a kusturica ce brze bolje promeniti veru , tj vratice se na staru. pa zar nije obecao da ce na sokovima lepiti sadama huseina. promakla vam ta vest? hebiga , ko vam je kriv. imali ste sansu da u prvom krugu glasate za cedu , ne ,usrali ste se da ne pobedi nikolic pa ste glasali za tadica (manje zlo) . kad ono ...zlo je zlo.


Prijatelji iz Nisa mi pricaju kako vec nekoliko godina unazad primecuju povecanje broja gradjana albanskog porekla u njihovom gradu, kako se sasvim normalno ponasaju i na javnim mestima govore maticnim jezikom. Nemojte pogresno da me razumete, nemam nista protiv toga i smatram to sasvim normalnim ponasanjem u normalnoj drzavi zagarantovano Ustavom. Ali kako je ovo nenormalna drzava sa nenormalnim Ustavom i kada takvo ponasanje stavim u kontekst sa cinjenicom da ja licno ne bih smeo da pricam srpskim jezikom u Pristini, da bih bio oprezan kada bih koristio ekavicu u Zagrebu i Dalmaciji kao i u Sarajevu, mislim da takvo ponasanje samo govori o tome da oni ne osecaju opasnost. Posto sam vec rekao da ovo nije normalna drzava, onda mogu slobodno da kazem da bih ja itekako osecao opasnost kada bih bio na njihovom mestu. Dakle, mogu da tvrdim da i oni osecaju neku dozu opasnosti, ali pitanje je zasto se i dalje tako ponasaju? Verovatno su hrabri. Moguce je i da imaju zastitu, a mozda cak i znaju nesto sto mi ne znamo.
Licno ne bih imao nista protiv da mi sused bude Albanac dokle god postuje zakone i Ustav zemlje u kojoj zivimo, kao i ja uostalom. Ali se plasim da veliki broj tih ljudi ovu zemlju bas i ne smatra svojom.
Zato slobodno mogu da zakljucim da cemo u skorije vreme imati problema sa narastajucim ekstremizmom na delu zemlje koji vec prevazilazi okvire juga Srbije.
doktorka doktorka 20:06 20.02.2008

Re: nego cujem kako srbi

Markonio

doktorkau vranju, prodaju kuce albancima. znaci ,sledeca na redu je presevska dolina. scenario prepoznatljiv: srbi prave (legitimne) nerede na granici prema kosovu , kfor ( naravno ,pojavice se potreba za kfor-om zbog nestabilnosti regiona) reaguje , opet nekakava rezolucija, kostunica ili tadic svejedno, potpisuje kapitulaciju , potom beze u majcicu rusiju . ostaje nikolic da se pobrine za vojvodinu.na kraju, cela srbija ce stati pod sljivu. e,da , a kusturica ce brze bolje promeniti veru , tj vratice se na staru. pa zar nije obecao da ce na sokovima lepiti sadama huseina. promakla vam ta vest? hebiga , ko vam je kriv. imali ste sansu da u prvom krugu glasate za cedu , ne ,usrali ste se da ne pobedi nikolic pa ste glasali za tadica (manje zlo) . kad ono ...zlo je zlo. Prijatelji iz Nisa mi pricaju kako vec nekoliko godina unazad primecuju povecanje broja gradjana albanskog porekla u njihovom gradu, kako se sasvim normalno ponasaju i na javnim mestima govore maticnim jezikom. Nemojte pogresno da me razumete, nemam nista protiv toga i smatram to sasvim normalnim ponasanjem u normalnoj drzavi zagarantovano Ustavom. Ali kako je ovo nenormalna drzava sa nenormalnim Ustavom i kada takvo ponasanje stavim u kontekst sa cinjenicom da ja licno ne bih smeo da pricam srpskim jezikom u Pristini, da bih bio oprezan kada bih koristio ekavicu u Zagrebu i Dalmaciji kao i u Sarajevu, mislim da takvo ponasanje samo govori o tome da oni ne osecaju opasnost. Posto sam vec rekao da ovo nije normalna drzava, onda mogu slobodno da kazem da bih ja itekako osecao opasnost kada bih bio na njihovom mestu. Dakle, mogu da tvrdim da i oni osecaju neku dozu opasnosti, ali pitanje je zasto se i dalje tako ponasaju? Verovatno su hrabri. Moguce je i da imaju zastitu, a mozda cak i znaju nesto sto mi ne znamo.Licno ne bih imao nista protiv da mi sused bude Albanac dokle god postuje zakone i Ustav zemlje u kojoj zivimo, kao i ja uostalom. Ali se plasim da veliki broj tih ljudi ovu zemlju bas i ne smatra svojom.Zato slobodno mogu da zakljucim da cemo u skorije vreme imati problema sa narastajucim ekstremizmom na delu zemlje koji vec prevazilazi okvire juga Srbije.



nego , nije li vam cudno kako su srpske izbeglice sa kosova uspele da pokupuju tolike stanove u nisu. mislim, od koje love?
dragoljub dragoljub 20:13 20.02.2008

Re: nego cujem kako srbi

Prijatelji iz Nisa mi pricaju kako vec nekoliko godina unazad primecuju povecanje broja gradjana albanskog porekla

pitaj ti njih da li oni prave razliku izmađu goranca i albanca,oću da ti kažem da u niš ima dosta goranaca i oni se vide albanci ne
Markonio Markonio 20:34 20.02.2008

Re: nego cujem kako srbi

doktorka

nego , nije li vam cudno kako su srpske izbeglice sa kosova uspele da pokupuju tolike stanove u nisu. mislim, od koje love?


Sta su trebali da urade? Licno poznajem izbeglicu koji nije hteo da proda svoje imanje na Kosovu za koje mu je nudjeno milion maraka. Sada zivi u iznajmljenoj vikendici, ima struju ali nema vodu. Da Vam dam njegov racun da mu uplatite novac i pomognete?
Ljudi za koje me pitate nisu izbeglice. Mislim da ih ne treba osudjivati, vec treba osuditi drzavu sto to nije sprecila. A drzava, to smo mi. Vi i ja.


dragoljub

pitaj ti njih da li oni prave razliku izmađu goranca i albanca,oću da ti kažem da u niš ima dosta goranaca i oni se vide albanci ne


Naravno da razlikuju. Uostalom, vecina Goranaca govori srpskim jezikom, a u Nisu ih prema popisu iz 2002. godine ima 75.
pufna pufna 20:37 20.02.2008

Re: doktorka and co

Ne trebate se pravdati, (sanjali ste dobar ali neostvarljiv san).
B.Tadić sjutra ide u Bukurešt a na mitingu u ime države govoriće Koštunica, a u ime parlamentarnih stranaka T.Nikolić.

kad bi Tadic znao da ga sutrasnja masa nece izvizdati pojavio bi se na mitingu.
Makar deo govora koji mu je Jelena napisa da kaze bio bi izvizdan. Mitinzi su mesto gde se niske strasti i parole najvise cene. Trebalo bi da mobilizuje svoju stranku i da im podeli Jelenin pamflet i da ga nabiflaju napamet, pa po emisijama. Onda se ne bi ni organizovao ovak miting. Onda bi stvarnost bila malo svetlija.
dragoljub dragoljub 20:39 20.02.2008

Re: nego cujem kako srbi

Naravno da razlikuju. Uostalom, vecina Goranaca govori srpskim jezikom, a u Nisu ih prema popisu iz 2002. godine ima 75.
*novo

pa onda se kriju od mene,izgleda
doktorka doktorka 20:49 20.02.2008

Re: nego cujem kako srbi

Markonio

doktorkanego , nije li vam cudno kako su srpske izbeglice sa kosova uspele da pokupuju tolike stanove u nisu. mislim, od koje love?Sta su trebali da urade? Licno poznajem izbeglicu koji nije hteo da proda svoje imanje na Kosovu za koje mu je nudjeno milion maraka. Sada zivi u iznajmljenoj vikendici, ima struju ali nema vodu. Da Vam dam njegov racun da mu uplatite novac i pomognete?Ljudi za koje me pitate nisu izbeglice. Mislim da ih ne treba osudjivati, vec treba osuditi drzavu sto to nije sprecila. A drzava, to smo mi. Vi i ja.

dragoljubpitaj ti njih da li oni prave razliku izmađu goranca i albanca,oću da ti kažem da u niš ima dosta goranaca i oni se vide albanci neNaravno da razlikuju. Uostalom, vecina Goranaca govori srpskim jezikom, a u Nisu ih prema popisu iz 2002. godine ima 75.


e ti se nisu snasli na vreme. btw, da li se zna, oni koji rade na univeziteu u kosovskoj mitrovici , mislim na profesore i asistente, kakvo im je imovinsko stanj? gde sve imaju stanove ? i kako su se i kada stigli toliko da obogate a bili ugrozeni na kosovu ? da li njihove dugove treba da vracamo ?
kib kib 20:53 20.02.2008

Re: nego cujem kako srbi

Ma pod maslackom cemo mi zavrsiti, sljiva je velika!

zoricag zoricag 01:59 21.02.2008

Re: doktorka and co

Jelena,
ocekivanja su ti prerasla ona koja su smirivana izmedju dva kruga. razumljivo.

Ja sam pisala DS-u pre tv duela da ocekujem da Tadic pita o hladnjacama podprecednika vlade u vremenu kad su hladnjace tovarene. Da ga pita da li je znao, da li je ucestvovao, da li je pozvao na odgovornost. To je to sto ti sada trazis i zbog toga ne bi bio lincovan, a kad bi sutra tako nesto izgovoio tamo gde od njegovih 2 mil nece biti mnogo sveta nisam sigurna kako bi posao.

To je bio najvisi prag koji sam ja sebi mogla postaviti i pisala sam DS taj zahtev, da ne bih posle razmisljala da se slucajno nije setio to da pita.

Naravno da ga nije pitao to vec mu je prebacio prazne rafove u samposlugama na sta je ovaj odgovorio da je u vreme praznih rafova bio opozicija sto je tacno. Sad, sto je bio taman takva opozicija kakva je i sada (upravljacka) to nije mogao da mu natukne kao argument, jer ucestvuje u tom rasporedu.

i tako je prosao taj duel a dosao ovaj danasnji dan u kome ce manje zlo videti drakulin muzej a dva velika zla izaci ce pred dogadjanje naroda da bi jedan od njih dvojice postao novi ...... (autocenzura)
Jelena Milić Jelena Milić 11:49 21.02.2008

Re: doktorka and co

ne senitnele,

ne pravdam se uopste.
anabras anabras 16:12 20.02.2008

ne daju mi da radim!


Mozete misliti, zabranice mi da predajem sutra deci. Deci koja su i ovako lenja i zbunjena samo to treba. A oni ce mene terati za protestvujem zbog njihove lose politike. Zamislite gluposti. Kakav fasizam!!! Ne, ovo je gore od Slobe, ovo je Hitler!! Ajde da spalimo i knjige na trgu, samo one o Kosovu da ostavimo jer deca samo to i uce. Besna sam, ogorcena, a ako glasno kazem svoje misljenje, sta, kamenovace me...
Gledacu da drzim makar neke casove sutra jer su deca vec dosta propustila...Mislim ljudi o cemu se ovde radi?
Jel treba i mi da postanemo nasilni, da bi nas culi. Zelimo da zivimo i da prestanete da nas trujete vasim glupostima!!!
imejl99 imejl99 16:15 20.02.2008

govor u skupstini


Slusajuci govornike u skupstini zakacio sam se za recenicu koju je izgovorio Ivica Dacic. Ne mogu bas da citiram, ako moze neko tacno da prenese bilo bi dobro, a on je rekao da treba "da se nastavi? zavrsi? sprovede? ono sto smo zapoceli pre 20 godina". "SMO" bi u ovoj recenici trebalo da predstavlja SPS i drzavnu politiku.

Ta jedna recenica iz govora Ivice Dacica, po mom misljenju, trebala bi da bude dovoljna da se na njoj gradi buducnost nove Srbije. Ne verujem da je rekao nesto sto nije mislio ili nesto sto nije istina, pre verujem da mu se omaklo, ili da smatra da je doslo vreme da to slobodno kaze. Prvi put je neko iz mejnstrim drzavne politike rekao tako nesto. Priznao. Nemam mehanizam da pokrenem celu svesnu javnost na osnovu ove recenice. Nisam taj potencijal. Vecina ljudi kojima kazem kako sam doziveo tu recenicu me ne razume.

U moru reci i recenica izgovorenih za tom govornicom, ova me najvise dotakla. Kao kad ti neko potvrdi ono sto si sve vreme znao, a svi precutkuju. Odlicna prilika, koju cemo, naravno, propustiti.
Damjana Damjana 16:17 20.02.2008

" Ma, jebite se devedesete..."

Ako se svi potrudimo, surfujuci po netu, skenirajuci fotografije iz stampe iz '90, mozda podsetimo sve mlade junose koji preferiraju *mradove na period u kojem su nam upropastili detinjstvo, zbog kojih su nasi roditelji 10 godina strahovali, ziveli na ivici egzistencije, oboleli, neki i umrli. ako dodju na vlast, ponovice se tiranija, siromastvo, represija, hiperinflacija, sankcije, izlocaija, stresovi...upropastice i nama i nasoj deci svaku nadu za bolju buducnost.

neka ovo bude podsetnik i za buduce generacije, s obzirom da nisam nasao ni na jednom sajtu podsetnik iz '90-tih. net je u srbiji startovao tek 96, prvi srpski web sajtovi tek '97. i niko nema arhivu iz '90-tih.

moram jos jednom da ponovim Djoletov stih " ...ma, jebite se devedesete..."
i da dodam Ne dajmo CRNO-CRVENOJ koaliciji da se vrate!


I ne zaboravite, da ova Srbija sa Usca..........i danas itekako postoji......


zonky8 zonky8 17:36 20.02.2008

Re: maneken...


nije poenta u retribuciji i ekvilizaciji zrtava koja se ovde u nas stalno poteze, nego u tome da ovde ljudi ni ne znaju koja su zverstva napravljena hrvatima, bosancima i albancima u nashe ime. (srpsko)...znaju samo za njihovu reakciju na zlocin...

a shto se tiche ww2 i jasenovca koje stalno vade prof. ljuba tadic i sin mu boris ('pa i meni su ustashe pobile familiju!' i td.), tu se stalno vrshi zamena teza....

jasenovac i koncentracione logore nisu otvorili i izmislili hrvati, vec gebels i nemacka ratna mashina...i bili su velika drzavna tajna...

kao kada bi jevreji okrivili srbe za konc logor na starom sajmishtu. u beogradu..(srbi su nas ubijali u ww2)...nije ostao ni jedan jevrejin u bgd...nije ni koshtunicin nedic uspeo da ih spasi od etnickog cishcenja...
zonky8 zonky8 17:42 20.02.2008

Re: maneken...

moj odgovor ostade u prazno...nije vishe u kontekstu...

ovoga kome sam odgovorio su banovali brzinom svetlosti...

nema veze u ovome nashem hramu svetlosti i slobode....gde je jako svetlo, jake su i senke
mixmasterche mixmasterche 01:44 21.02.2008

Re: maneken...


nije poenta u retribuciji i ekvilizaciji zrtava koja se ovde u nas stalno poteze, nego u tome da ovde ljudi ni ne znaju koja su zverstva napravljena hrvatima, bosancima i albancima u nashe ime. (srpsko)...znaju samo za njihovu reakciju na zlocin...

a shto se tiche ww2 i jasenovca koje stalno vade prof. ljuba tadic i sin mu boris ('pa i meni su ustashe pobile familiju!' i td.), tu se stalno vrshi zamena teza....

jasenovac i koncentracione logore nisu otvorili i izmislili hrvati, vec gebels i nemacka ratna mashina...i bili su velika drzavna tajna...

kao kada bi jevreji okrivili srbe za konc logor na starom sajmishtu. u beogradu..(srbi su nas ubijali u ww2)...nije ostao ni jedan jevrejin u bgd...nije ni koshtunicin nedic uspeo da ih spasi od etnickog cishcenja...



zonky8 evo ti jedan iz istorije. Preporucujem da sutra ides u skolu. Monogo si gradiva propustio.

Pomalo znas, ostalo je "kreativno tumacenje" istorije. Nigde nisi pomenuo temu ovog topika, a to je sutrasnji miting. Znas onaj miting koji je nastao zbog "kreativnog tumacenja" medjunarodnog prava
imejl99 imejl99 16:23 20.02.2008

TORIS

Jelena Milić Jelena Milić 16:25 20.02.2008

Re: TORIS

nije lose, nije lose
imejl99 imejl99 16:29 20.02.2008

Re: TORIS

nije lose? :) jel ima simbol sa ovim tackama i zagradama za GORAK osmeh?
Dolybell Dolybell 16:31 20.02.2008

Re: TORIS

Mogao si da ukomponujes i ostale delove tela...
na kraju sa cvetom za uvom.
Ja bih ali ne umem
alea alea 16:39 20.02.2008

Re: TORIS

Dolybell
Mogao si da ukomponujes i ostale delove tela...
na kraju sa cvetom za uvom.
Ja bih ali ne umem


Ne umem ni ja a tako bi rado dodala one milosevicevske obrve zbog znacaja u pogledu
imejl99 imejl99 17:37 20.02.2008

Re: TORIS

MILAN MICHA JOVANOVICH MILAN MICHA JOVANOVICH 21:11 20.02.2008

Re: TORIS

Fotke u ovoj diskusiji popravljaju raspolozenje, to je veoma vazno.

Vazno je vratiti onaj duh koji je prethodio 5. oktobru.

Protiv njega ni tada nisu mogli da se bore i bivali su sve sludjeniji.

Setite se kako je PKB skidao ruzu sa kravice......

imejl99 imejl99 00:24 21.02.2008

Re: TORIS



web hosting malo morgen

anabras anabras 16:34 20.02.2008

Skole sutra ne rade!

Zvanicno je, zvali me iz skole. Ne smeju direktori da rade, stiglo zvanicno saopstenje, iz ni manje ni vise nego "Ministarstva", pa cemo neku subotu da radimo....
AZTLAN AZTLAN 16:37 20.02.2008

ALIEN RESURRECTED

U pravu ste, DS nije i nece biti u stanju da drzi pod kontrolom radikale i slicne, cak mislim da ce ovo biti neka vrsta "DSS resurrected" i to u reziji DS-a.
Ne slazem se sa nezavisnoscu Kosova i ne treba ga priznati, ali je lepo moglo da se ide u dve/tri/sedam kolona pa svako za sebe da protestuje. Jer ovako je "nezavisni analiticar" Vukadinovic potpuno u pravu, sad su radikali OK a do juce smo ih pljuvali zbog svega i svacega, pa nece biti!
Natasa Kandic je samo nastavila u svom stilu, ne mislim da je taj vid doslednosti pravi put, generalno je Srbima potrebno vise takta ali i u odnosu NGO i inostranstva prema Srbiji i Srbima / gradjanima Srbije je potreban takt. Ne zato sto smo mi posebno osetljivi vec zato sto ga imaju prema nekim drugim drzavama. Sto se mene tice potez N.Kandic je jednostavno glup. ALI -svako ima pravo da misli i radi kako zeli dok ne ugrozava druge a ako neko misli da ga ugrozavaju slobodan je da demonstrira. U MIRU. Pijani huligani i Obraz to ne rade znaci krse nase zakone i sa njima u zatvor. Ova saopstenja po Novostima ili Ekspresu su jadna i bedna ali su i opasna. Kladim se da premijer i ostali misle da bi recimo fizicki napad na N.Kandic bio "tuzan dogadjaj ali jebiga, trazila je sama" ili slicno.
Mada kod nas sve traje tri dana, da prodje sednica skupstine i taj veliki protest pa da se saberemo malo. Situacija sa nasom imovinom dole i dugovima je vrlo interesantna (videti danasnji Danas i tekst Grubo krsenje vlasnickih prava). Osim ako ne padne na pamet premijeru da zatrazi pripajanje Republike Srpske kao i pripajanje Severnog Kosova. Onda smo najebali.
Jelena Milić Jelena Milić 11:45 21.02.2008

Re: ALIEN RESURRECTED

pa podela kosova je vec tu, fakticki, ...a od EU dosta zavisi i sta ce sa BH biti.

sto se imovinskih prava tice, da, o tome vise puta govorila jos na pocetku ove ture pregovora, ali je fokus pregovarackog tima otisao u drugu krajnost.

btw, mi i dalje servisiramo kosovski dug:)) videti i nenada popovica da, u kuriru danasnjem :))
Goran Nikolić Goran Nikolić 16:41 20.02.2008

sacuvati demokratiju u Srbiji


Још ако неки званичник из Брисела ускоро помене да би услов за чланство Србије у ЕУ или одређене споразуме са европском заједницом, требало да буде и признање независности јужне покрајине, Николић сигурно неће морати да брине за будућност своје странке."



mislim da nova proaktivnija politika
sargarepe Zapada prema Srbiji
stara oko dve godine,
nece napraviti takvu gresku.
Bitno je da Srbija uspe da iz ove situacije
u kojoj se nalazi i nalazice se jos neki mesec
izadje sa sacuvanom demokratijom
Jelena Milić Jelena Milić 16:59 20.02.2008

Re: sacuvati demokratiju u Srbiji

izadje sa sacuvanom demokratijom


definisite gorane ovo podrobnije u svetlu najnovijih dogadjaja, natpisa, izjava....

otvorena je sezona lova na politicke neistomisljenike...

otovrena je sezona arbitrarnosti

vrlo demokratski zar ne!
Boris Drenca Boris Drenca 16:45 20.02.2008

HVALA

"...pošlo vreme od goreg ka najgorem..."

Prosto mislim da nema Srbija gde da ratuje osim protiv same sebe. Malo je onih u koje se uzdam da to spreče.
Jelena Milić Jelena Milić 17:00 20.02.2008

Re: HVALA

u osustvu demokratije i zakona koji stite HR tako pocinje, ratujuci protiv same sebe, fasizam zar ne
Boris Drenca Boris Drenca 17:15 20.02.2008

Re: HVALA

Osećam se budalasto. Kao onaj deda iz Grlom u jagode ja sam pištao. a niko nije hteo da obrati pažnju. Važniji je bio BT, TN, VK i njihovo (Bože sačuvaj) nadmudrivanje ili ko voli ČJ više ili manje


Nije gotovo

Bila jednom jedna džava. Još uvek je , hvala Bogu. Ta država je prošla kroz bolno otržnjenje da bi dospela do vrhunca. Ta država izgubila je rat. Sam gubitak rata je frustracija za svaku državu i njene stanovnike (narod). Nekoliko detalja je taj osećaj frustracije pojačavalo.

Prvi je bila apatija. Stanovnici te države su u (kasnije izgubljeni) rat krenuli sa punim samopouzdanjem, sigurni da rat dobijaju i da su najjači(naime oni su poznati kao vrsni ratnici a i tradicija je na njihovoj strani) . Posle godine ili dve prvo stanovnici kod kuće a zatim i vojnici na frontu počeli su polako da padaju u apatiju. Cena rata koju su plaćali u životima, mentalnom zdravlju, udovima , sunovratu morala i siromašenju navodila ih je da jedva čekaju da se rat i završi. Čak i oni koji su rat smatrali jedinim i najboljim rešenjem sanjali su samo njegov kraj, ali ipak bez mnogo volje i snage za akcijom. Stanovnici te zemlje su izgubili osmeh. Naravno i tu je bilo onih koji su se zadovoljno smeškali To su bili oni kojima je rat odgovarao. Bogatili su se koristeći veze sa vlašću, snabdevali vojsku, prodavali “deficitarnu robu“.

Drugi je bio gubitak teritorije. Oni koji su u ratu pobedili iskoristili su svoju moć kako bi oduzeli državi gubitnici teritoriju (pokrajinu, oblast...) i sprečili nastavak neprikladne uprave.

Kada je rat završen zemlja, razorena neuspešnim vojevanjem, našla se u trenutku u optimističkom raspoloženju. Sad valjda stanovnicima države može krenuti na bolje. Oni koji su došli na vlast uz obećanje da će ispraviti nepravde i podići zemlju iz pepela baš i nisu uspeli u tome. Umesto da preispita (i ukoliko je potrebno kazni) one koji su se bogatili za vreme rata nova posleratna vlast je požurila da se sa njima uortači. Ne zbog namere da ta bogatstva upotrebi da se država podigne, već da se sebi omogući blagodet. Naravno, ratni bogataši su znali za tu svoju nekažnjivost da se oduže. Čak su u svoj krug primili i neke od političara sa vlasti i njihove prijatelje, rođake, saradnike. Stvorena je bogataška klasa.

A većina? Većini je ostavljeno manje ili veće siromaštvo uz napredak određenih grupa. I frustracija. Zbog izgubljenog rata, zbog izgubljene teritorije. Nije to većini samoj palo napamet već se za to pobrinula elita. Recimo da je interes bogate elite bio da bes većine ne bude usperen ka njima a da je interes političke elite bio da bes ne bude okrenut ka njima, posebno zbog veze sa bogatom elitom. I onda šta se dešava. Većina više brine o budućnosti izgubljenog dela teritorije i snagama koje su državu porazile nego o sopstvenom dobru, i stomaku. Naravno da su sve ređi oni koji ptaju odakle novac onima koji su se za vreme rata obogatili.

Zbog takve situacije pojavljuju se ekstrenme/ekstremističke političke grupe. Političari ih ne smatraju opasnošću i u neku ruku ih i nedelovanjem podržavaju. Uostalom te grupe govore isto što i poltička elita samo bez rukavica. Bogati nemaju ništa protiv dokle god se njihov novac ne dovodi u pitanje. Većina se, tražeći alternativu, okreće ekstremistima. Ne razmišljajući o posledicama. Elite se ne uzbuđuju posebno zbog toga što ekstremisti mirišu na novi rat i na divni izvornik novca.

I onda ekstremisti dolaze na vlast. Većina se polako prevaspitava, elite razaraju. Oni koji povremeno dobiju napad razmišljanja nestaju. Oni koji imaju probleme nestaju. Oni koji se prezivaju drugačije nestaju. Oni koji su hendiikepirani nestaju. Oni za koje bi neko pomislio bilo šta od navedenog, nestaju.

Dalje priča ima veoma tragičan kraj. Veoma. Ali malo je glupo opisivati detalje smrti, razaranja i ostalih posledica.

Da li se samo meni čini da nije završeno u Kumanovu 1999. i pred Saveznom skuštinom 2000.?
18. novembar 2007
petarrr petarrr 17:06 20.02.2008

Gay brak na srpski način

Glasaš Tadića - dobiješ Koštunicu!

Pravi gay brak za srpske uslove ... Vole se a ne smeju da priznaju :)
Umetnica Umetnica 17:44 20.02.2008

Re: Gay brak na srpski način

Ne bih rekla da je u pitanju bilo kakav brak, pa mene i jedan i drugi asociraju na mlitav q*rac.

A za glasanje, ovo me već podseća na Twilight Zone: za koga god da glasam - dobijem Koštunicu. Skeri.
Filip2412 Filip2412 17:56 20.02.2008

Re: Gay brak na srpski način

za koga god da glasam - dobijem Koštunicu. Skeri.


Bez obzira sto ne moze da namakne vise od 7-8% ako izadje sam, Kostunica ipak vlada i to zato sto je on prava slika aritmeticke sredine postojecih opcija koje se nude narodu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana