Gradjanske inicijative

Da se razumemo

uros_vozdovac RSS / 25.09.2013. u 22:42

Poštovani svi,

 Ako još jednom čujem "pitanje nadležnosti", "nema ovlašćenja", "postoje pravne prepreke" i slične izgovore javnih službenika i izabranih nam predstavnika, dok se istovremeno golim okom vidi da je neko pravo pregaženo, da je nekakva nepravda očigledna da vrišti, ili da je neko prebijen, odmah da se razumemo:

Kukavice jedne najstrašnije, etičke i ljudske ste krpe nedostojne čak i ovog našeg društva, kakvo je takvo je. 

Nije ni ovih ljudi nadležnost, pa vidi vraga, oni hoće bolje:

 Čija je odgovornost za pretučenog petogodišnjeg dečaka?

DA IMAM ČAROBNU MOĆ 

ja ne umem da vičem

DOSTAAA!!!

 



Komentari (35)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

iqiqiq iqiqiq 22:45 25.09.2013

Dostaa

Kukavice jedne najstrašnije, etičke i ljudske ste krpe nedostojne čak i ovog našeg društva, kakvo je takvo je.


kada strah toliko prevlada da deca stradaju i da niko nije odgovoran i da niko ne rešava onda jeste trenutak da se kaže DOSTA
laziiprevare laziiprevare 23:56 25.09.2013

Re: Dostaa



"Sud nalaže da Srbija u roku od godinu dana od stupanja na snagu presude, preduzme mere da obezbedi odgovarajuće naknade u svim sličnim situacijama. Proces treba da nadzire nezavisno telo s adekvatnim ovlašćenjima, tako da se pruže uverljivi odgovori o tome šta se desilo sa svakim nestalim detetom i obezbedi adekvatna naknada."

Питајте председника Народне скупштине
AlexDunja AlexDunja 22:45 25.09.2013

dosta

prosto ko pasulj
Boris Drenca Boris Drenca 22:50 25.09.2013

slažem se

stvarno je dosta
iqiqiq iqiqiq 22:53 25.09.2013

Re: slažem se

Boris Drenca
stvarno je dosta

jeste, kod dece mora da se podvuče crta, ona ne smeju da trpe nasilje usled nerada i nehaja nas odraslih
nim_opet nim_opet 22:53 25.09.2013

Dobro jeste dosta.

Slazem se. Ali sta cemo sad? Oni koji se slazu da jeste dosta nisu ni dovodili "garniture" na vlast. Oni su kritikovali i jedne i druge kad je kritikovati trebalo. Oni i dalje misle da je "upodobljavanje" lokalne sa republickom vlascu protivno demokratskim nacelima. I sta cemo?
Jukie Jukie 22:54 25.09.2013

Re: Dobro jeste dosta.

nim_opet
Slazem se. Ali sta cemo sad? Oni koji se slazu da jeste dosta nisu ni dovodili "garniture" na vlast. Oni su kritikovali i jedne i druge kad je kritikovati trebalo. Oni i dalje misle da je "upodobljavanje" lokalne sa republickom vlascu protivno demokratskim nacelima. I sta cemo?

Pa po tome izgleda da kere laju, karavani prolaze
iqiqiq iqiqiq 22:55 25.09.2013

Re: Dobro jeste dosta.

nim_opet
Slazem se. Ali sta cemo sad? Oni koji se slazu da jeste dosta nisu ni dovodili "garniture" na vlast. Oni su kritikovali i jedne i druge kad je kritikovati trebalo. Oni i dalje misle da je "upodobljavanje" lokalne sa republickom vlascu protivno demokratskim nacelima. I sta cemo?

ne znam šta ćemo, ali ako mnogo nas misli zajedno, nešto ćemo smisliti, ali deca ne smeju da trpe nasilje i mi odrasli smo za to odgovorni, čak i ako nismo direktno nadležni, moramo da "probudimo" nadležne
nim_opet nim_opet 22:58 25.09.2013

Re: Dobro jeste dosta.

Istina. Jer svaki put kad zaustavimo karavan (96/97, 2000, itd), karavan se malo prefarba, pa ajd-Jovo-nanovo sto bi rekla moja baba. Jer vecini odgovara - i kad neciju decu biju (jer nisu njihova), i kad necije prozore razbijaju (jer nisu njihovi), i kad nekog ubijaju (jer je taj neko sigurno nesto zasluzion). Ja sam rodjen 1979, i ne secam se kada je to tolerancija i empatija bila deo opsteprihvacenog drustvenog diskursa.
mariopan mariopan 22:58 25.09.2013

Re: Dobro jeste dosta.

nim_opet
Slazem se. Ali sta cemo sad? Oni koji se slazu da jeste dosta nisu ni dovodili "garniture" na vlast. Oni su kritikovali i jedne i druge kad je kritikovati trebalo. Oni i dalje misle da je "upodobljavanje" lokalne sa republickom vlascu protivno demokratskim nacelima. I sta cemo?

Pa hajde da im kažemo DOSTA, upodobljavanje im više ne prolazi?
Idu neki izbori..bilo kad...pa videćemo za koga ćemo glasati?
Hoćemo li opet državu u kojoj je sve ovo normalno ko dobar dan?
Ja NEĆU!
iqiqiq iqiqiq 22:59 25.09.2013

Re: Dobro jeste dosta.

Ja sam rodjen 1979, i ne secam se kada je to tolerancija i empatija bila deo opsteprihvacenog drustvenog diskursa.

te zato treba to menjati...počev od generacije 1979
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:01 25.09.2013

Re: Dobro jeste dosta.

Možda, samo možda:

Da one koje krše bilo kakve etičke norme kažnjavamo u našem mikro svetu, a da taj model promovišemo, pa i na netu. Da nasilniku, bilo kom ne kažemo ni "dobar dan"
Da se sa prijateljem iz detinjstva koji je srednji ešalon vlasti DS bio ne družimo više. Nikad. I da mu jasno do znanja stavimo da je očigledno kako je njegovo imovno stanje toliko bolje od ostatka ekipe iz razreda. Da mu kažemo kad se i on pravi lud da mi ne vidimo.

Sve u svemu da prestanemo da se pravimo gluvi slepi i nemi. Pa ako nas košta - neka košta.
mariopan mariopan 23:03 25.09.2013

Re: Dobro jeste dosta.

Sve u svemu da prestanemo da se pravimo gluvi slepi i nemi. Pa ako nas košta - neka košta.

iqiqiq iqiqiq 23:03 25.09.2013

Re: Dobro jeste dosta.

Sve u svemu da prestanemo da se pravimo gluvi slepi i nemi. Pa ako nas košta - neka košta.

to je "japanski način", izopštavanje nepoželjnog ponašanja, podržavam tvoje ideje
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:24 25.09.2013

Re: Dobro jeste dosta.

Da one koje krše bilo kakve etičke norme kažnjavamo u našem mikro svetu,


A zar MI nismo već takvi? :)

Ajd da se propitamo i uveren sam da će svako za sebe reći da je upravo takav, pravedan, human, principijelan i bez dlake na jeziku pa šta košta neka košta.





Jukie Jukie 23:38 25.09.2013

Re: Dobro jeste dosta.

uros_vozdovac
Možda, samo možda: Da one koje krše bilo kakve etičke norme kažnjavamo u našem mikro svetu, a da taj model promovišemo, pa i na netu. Da nasilniku, bilo kom ne kažemo ni "dobar dan"Da se sa prijateljem iz detinjstva koji je srednji ešalon vlasti DS bio ne družimo više. Nikad. I da mu jasno do znanja stavimo da je očigledno kako je njegovo imovno stanje toliko bolje od ostatka ekipe iz razreda. Da mu kažemo kad se i on pravi lud da mi ne vidimo.Sve u svemu da prestanemo da se pravimo gluvi slepi i nemi. Pa ako nas košta - neka košta.

Mislim, super je to, evo npr. ja više ne radim u školama, uf ala sam ih kaznio... Ne zna se ko se više budan prevrće po krevetu, jal pepsi služba, jal nastavnici, jal roditelji, jal đaci... Srce mi se cepa kad pomislim kako pate što nisu izloženi mojoj sjajnoj divoti

Jedna moja drugarica nije uspela da progura baš mnogo raznih vrlo malih projekata jer njen mali ngo nije affiliated ni sa jednom strankom, kaže da je pričala sa našim kolegom (koji je sada u omanjoj stranci) koji joj je rekao pa dođi kod nas i biće projekata, ona hukće kako je to njoj strašno i kako ne može ni da zamisli da se učlani u stranku zbog toga, ali činjenica je da neki njeni sasvim OK projekti nisu dobili ni pare dok drugi projekti sličnog ili manjeg nivoa zanimljivosti i korisnosti jesu.
mariopan mariopan 23:40 25.09.2013

Re: Dobro jeste dosta.

hoochie coochie man
Da one koje krše bilo kakve etičke norme kažnjavamo u našem mikro svetu,


A zar MI nismo već takvi? :)

Ajd da se propitamo i uveren sam da će svako za sebe reći da je upravo takav, pravedan, human, principijelan i bez dlake na jeziku pa šta košta neka košta.






....mi...i mnogo ljudi oko nas.

Ja još uvek duboko verujem da je fukare daleko manje nego što se misli. Oni su samo glasniji, bahatiji i zasenjuju neizmernim prostaštvom one skromne, radne i vredne kojih ima daleko više.
Dokaz za to je što još uvek postojimo.
Oni vredni nas drže da još ne propadnemo.

iqiqiq iqiqiq 07:38 26.09.2013

Re: Dobro jeste dosta.

Mislim, super je to, evo npr. ja više ne radim u školama, uf ala sam ih kaznio.

ako bi svaki normalan čovek postupao kao ti, onda ne bi imali ovo što imamo, pravljenje kompromisa tamo gde ne sme da bude kompromisa, dovodi do ovakvog stanja

nema kompromisa kada su deca u pitanju, nema kraduckanja, prikrivanja istine, opraštanja nedela, nasilja nad decom, skretanja pogleda u stranu "šta ja tu mogu"
sevarlica sevarlica 09:38 26.09.2013

Re: Dobro jeste dosta.

hoochie coochie man
Da one koje krše bilo kakve etičke norme kažnjavamo u našem mikro svetu,


A zar MI nismo već takvi? :)

Ajd da se propitamo i uveren sam da će svako za sebe reći da je upravo takav, pravedan, human, principijelan i bez dlake na jeziku pa šta košta neka košta.







"The streets are extended gutters and the gutters are full of blood and when the drains finally scab over, all the vermin will drown. The accumulated filth of all their sex and murder will foam up about their waists and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "No." They had a choice, all of them"

Voleo bih da ovako stoje stvari i da bi MI mogli da sudimo NJIMA, ali iskreno, mislim da se to nikada neće desiti. Jedini način za rešenje ovog globalnog problema je suviše ekstreman.
mariopan mariopan 09:54 26.09.2013

Re: Dobro jeste dosta.

sevarlica
Jedini način za rešenje ovog globalnog problema je suviše ekstreman.

Mi klizimo ka tom ekstremnom rešenju zato što se ventil ne popušta na vreme, zato što se ništa ne rešava i ne popravlja nego sve stoji i čeka da se nešto desi - i desiće se to ekstremno rešenje - koje je uvek najgore i najviše nas košta.
iqiqiq iqiqiq 09:57 26.09.2013

Re: Dobro jeste dosta.

mariopan
sevarlica
Jedini način za rešenje ovog globalnog problema je suviše ekstreman.

Mi klizimo ka tom ekstremnom rešenju zato što se ventil ne popušta na vreme, zato što se ništa ne rešava i ne popravlja nego sve stoji i čeka da se nešto desi - i desiće se to ekstremno rešenje - koje je uvek najgore i najviše nas košta.

svaka ti je suvo zlato, pa se ja opet klanjam
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:55 26.09.2013

Re: Dobro jeste dosta.

Jukie

Mislim, super je to, evo npr. ja više ne radim u školama, uf ala sam ih kaznio... Ne zna se ko se više budan prevrće po krevetu, jal pepsi služba, jal nastavnici, jal roditelji, jal đaci... Srce mi se cepa kad pomislim kako pate što nisu izloženi mojoj sjajnoj divoti


pa rekoh možda. A oko mirnog spavanja, pa računam da makar spavam mirno i to ima neku svoju vrednost, ja se bolje osećam. Izlobirao sam po ekipi da dotičnog funkcionera DS izbacimo iz ekipe, manje više uspešno, ako ništa drugo, bar se ta tema povlačila po društvu i sad su činjenice da je

- nesporno da je neetičan
- da jeste sporno kakav je naš odgovor na tu neetičnost, sli većina je ipak za bojkot
- da se on može naše jedinstvo da sruši relativno lako, da obavi neku "kombinaciju" sa nekim iz društva pa da otkida tako od većine

Ali činjenica je da mu nije svejedno, i da ga žulja naš odgovor, i da se loše oseća, a to je mnogo bolje nego da smo ćutali i pravili se ludi kao da je sve u najboljem redu. Zamisli samo kad bi Duliću njegovo društvo pokrenulo sličnu akciju, i ne samo Duliću - svima.

Jeste malo, ali je nešto, a nešto je bolje nego ništa.
mariopan mariopan 10:59 26.09.2013

Re: Dobro jeste dosta.

iqiqiq
mariopan
sevarlica
Jedini način za rešenje ovog globalnog problema je suviše ekstreman.

Mi klizimo ka tom ekstremnom rešenju zato što se ventil ne popušta na vreme, zato što se ništa ne rešava i ne popravlja nego sve stoji i čeka da se nešto desi - i desiće se to ekstremno rešenje - koje je uvek najgore i najviše nas košta.

svaka ti je suvo zlato, pa se ja opet klanjam


I ja tebi za istrajnost i neokrnjeni entuzijazam, čak i u ovom strašnom vremenu.

Samo spremi neku močugu da ti bude pri ruci kada počne, jer tada neće biti ja neću i ne mogu, ja sam civilizovan - svako će morati da ima močugu makar da se odbrani.
iqiqiq iqiqiq 11:04 26.09.2013

Re: Dobro jeste dosta.

Samo spremi neku močugu da ti bude pri ruci kada počne,

jbg potamanićemo se tako

bolje da spremim motiku pa da sve koje treba pošaljemo da malo rade za nas, kada smo im toliko dugo plaćali za nerad
mariopan mariopan 14:17 26.09.2013

Re: Dobro jeste dosta.

iqiqiq
Samo spremi neku močugu da ti bude pri ruci kada počne,

jbg potamanićemo se tako

bolje da spremim motiku pa da sve koje treba pošaljemo da malo rade za nas, kada smo im toliko dugo plaćali za nerad

Ooooooo pa ja kupila novu motiku, stara se pocepala od upotrebe, može i kuka i motika što da ne?
angie01 angie01 14:21 26.09.2013

Re: Dobro jeste dosta.


Jeste malo, ali je nešto, a nešto je bolje nego ništa


podrska svakoj akciji koja ce promeniti sliku, da su stanovnici Srbije samo ovce za sisanje i naterati vlast koja zivi na tudj racun da rade svoj posao onako kako treba, za sta su i izabrani.
iqiqiq iqiqiq 10:46 26.09.2013

Mora da se viče

iqiqiq iqiqiq 22:44 26.09.2013

I ovo je nasilje nad decom

Ako se zna da deca i u osnovnoj školi često putuju autobusom u školu, a srednjoškolci skoro svi, šta da rade kada zateknu scenu da nasilnici tuku vozača, da gledaju, da pobegnu, šta treba da rade Napadi na vozače, 40 puta ove godine u Beogradu
jepet jepet 08:37 27.09.2013

Frustrirajuce

je sto je svaka inicijativa u Srbiji kratkog daha. Ekonomska situacija ne dozvoljava ljudima da se posvete promeni sve dok troskovi odlaganja ne postanu previsoki - e onda imamo 'kuka i motika' situaciju. Dodatan problem je sto petooktobarska kuka i motika to i nije bila, nisu dosli novi ljudi - dosli su stari koji samo nisu imali sansu da se dokopaju vlasti pre toga.

Danas je postalo pitanje casti 'ne baviti se politikom' sto je jos jedan zanimljiv fenomen... znam po sebi, dva puta sam se vracala u zemlju i odlazila jer nista nisam uspela da uradim bez partijskog clanstva a u mojim ocima, partijsko clanstvo u danasnjoj Srbiji (ovo 'danasnjoj' samo okvirno - odnosi se na dobar niz godina) je bilo jednako prodavanju obraza. Guilty by association.

Pitanje je da li postoji kriticna masa onih koji NEMAJU politicke veze i interese koji prevazilaze 'da nam svima bude bolje' da bar neku inicijativu istera do kraja. Instrumenti postoje - peticije, protesti, gradjanska i narodna inicijativa...
iqiqiq iqiqiq 08:44 27.09.2013

Re: Frustrirajuce

Frustrirajuce
je sto je svaka inicijativa u Srbiji kratkog daha. Ekonomska situacija ne dozvoljava ljudima da se posvete promeni sve dok troskovi odlaganja ne postanu previsoki - e onda imamo 'kuka i motika' situaciju.



Danas je postalo pitanje casti 'ne baviti se politikom' sto je jos jedan zanimljiv fenomen... znam po sebi, dva puta sam se vracala u zemlju i odlazila jer nista nisam uspela da uradim bez partijskog clanstva a u mojim ocima, partijsko clanstvo u danasnjoj Srbiji (ovo 'danasnjoj' samo okvirno - odnosi se na dobar niz godina) je bilo jednako prodavanju obraza. Guilty by association.



i meni je ovo drugi povratak, izgleda treća sreća, šteta, moglo bi i ovde baš lepo da se živi

Pitanje je da li postoji kriticna masa onih koji NEMAJU politicke veze i interese koji prevazilaze 'da nam svima bude bolje' da bar neku inicijativu istera do kraja. Instrumenti postoje - peticije, protesti, gradjanska i narodna inicijativa...


pokušavamo, ali neka čudna magična sila stopira...
iqiqiq iqiqiq 12:32 27.09.2013

Re: Frustrirajuce

Jukie Jukie 12:56 27.09.2013

Re: Frustrirajuce

iqiqiq
dva puta sam se vracala u zemlju i odlazila

i meni je ovo drugi povratak, izgleda treća sreća, šteta, moglo bi i ovde baš lepo da se živi...

Odlaziš?
iqiqiq iqiqiq 13:04 27.09.2013

Re: Frustrirajuce

Jukie
iqiqiq
dva puta sam se vracala u zemlju i odlazila

i meni je ovo drugi povratak, izgleda treća sreća, šteta, moglo bi i ovde baš lepo da se živi...

Odlaziš?

ne mogu još, ovde ima toliko toga da se popravlja, a ja to obožavam...
mariopan mariopan 14:23 27.09.2013

Re: Frustrirajuce

iqiqiq
način protesta Valjevka traži da se poništi njen glas na izborima

Kakva žena, svaka joj čast.

Rekli joj da su izbori davno završeni a ona njima :

- Za mene, međutim, nisu. Dok su mandati poslanika pokretni tako da mogu da zaspe u jednoj, a osvanu u drugoj partiji, i moj glas, čiji sam apsolutni gospodar, može da bude pokretan. Moj glas je jedini „žeton“ koji imam u ovoj igri. Kada bi političari znali da i on može da bude „mobilan“, makar bi pokušali da ne iznevere baš sve što obećaju - smatra Valjevka.
Petrovićeva kaže da je od uvođenja višestranačja uvek izlazila na izbore i opredeljivala se u zavisnosti od ponuđenog programa. Poručuje da od RIK-a neće tražiti brisanje iz biračkog spiska, ali insistira da joj na upućeni zahtev bar odgovore.

....
Šta misliš, kada bi svi mi mogli da povučemo svoje glasove koje smo dali nekim politpkim strankama ili političarima, da li bi se oni malo uozbiljili?
iqiqiq iqiqiq 18:51 27.09.2013

Re: Frustrirajuce

mariopan
iqiqiq
način protesta Valjevka traži da se poništi njen glas na izborima

Kakva žena, svaka joj čast.

Rekli joj da su izbori davno završeni a ona njima :

- Za mene, međutim, nisu. Dok su mandati poslanika pokretni tako da mogu da zaspe u jednoj, a osvanu u drugoj partiji, i moj glas, čiji sam apsolutni gospodar, može da bude pokretan. Moj glas je jedini „žeton“ koji imam u ovoj igri. Kada bi političari znali da i on može da bude „mobilan“, makar bi pokušali da ne iznevere baš sve što obećaju - smatra Valjevka.
Petrovićeva kaže da je od uvođenja višestranačja uvek izlazila na izbore i opredeljivala se u zavisnosti od ponuđenog programa. Poručuje da od RIK-a neće tražiti brisanje iz biračkog spiska, ali insistira da joj na upućeni zahtev bar odgovore.

....
Šta misliš, kada bi svi mi mogli da povučemo svoje glasove koje smo dali nekim politpkim strankama ili političarima, da li bi se oni malo uozbiljili?


jedino da odštampamo majce sa likom ove ženice i da šetamo gradom

nadmašila je sve naše ideje, danas mi je stvarno ulepšala dan, jer ja tvrdim da mi imamo sjajne ljude u ovoj zemlji, a evo je jedna

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana