Životni stil

O ponosu

Goran Vučković RSS / 27.09.2013. u 08:24

Negde u aprilu dvehiljadite, otišao sam poslom u London. Prvi put u životu u Londonu. Kapetan Lufthanzinog aviona na relaciji Beograd-London je najavio let kao prvi u sezoni - to je ustvari bio prvi Lufthanzin let posle embarga na aviosaobraćaj. Jedan od najjačih utisaka iz te prve posete Londonu mi je jedna nalepnica na nekom od automobila koje sam video u prolazu dok sam išao u firmu. Na njoj je pisalo (na engleskom, naravno):

Svako jutro kad se probudim, zahvalim Bogu što sam Velšanin

Ponos je čudna stvar. Evo jedan prost eksperiment - kažite sebi (ili napišite na papiru):

 Ponosan sam što sam Srbin (promenite identitet po želji), jer ... (dodajte šta god mislite da je najbolje).

553731_167764540087151_28676547_n.png 



Komentari (90)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 08:34 27.09.2013

1




PS

Jedan od najjačih utisaka iz te prve posete Londonu mi je jedna nalepnica na nekom od automobila koje sam video u prolazu dok sam išao u firmu. Na njoj je pisalo (na engleskom, naravno):


Isti osećaj je u meni izazvala nalepnica na kamionu sa natpisom "Proud to be Canadian" kad sam je prvi put video.
iqiqiq iqiqiq 08:53 27.09.2013

Re: 1

Isti osećaj je u meni izazvala nalepnica na kamionu sa natpisom "Proud to be Canadian" kad sam je prvi put video.

nas bi odmah ovde optužili za nacionalizam i dodali na EU listu zahtev broj 10000000089888888
Goran Vučković Goran Vučković 08:55 27.09.2013

Re: 1

nas bi odmah ovde optužili za nacionalizam i dodali na EU listu zahtev broj 10000000089888888

A koji ste to "mi"?
iqiqiq iqiqiq 09:04 27.09.2013

Re: 1

Goran Vučković
nas bi odmah ovde optužili za nacionalizam i dodali na EU listu zahtev broj 10000000089888888

A koji ste to "mi"?

pa ne smem da se izjašnjavam...
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:40 27.09.2013

Ne preterivati sa samopouzdanjem

Lepo je od Velšanina da bude ponosan, ali s merom, jer preveliki ponos može da škodi.

Zapravo, ja se nelagodno osećam svaki put kada vidim da se prenaglašeno insistira na samopouzdanju. To je danas postalo mantra.

U redu je to pozitivno vrednovanje sebe i verovanje u sopstvene sposobnosti, ali tu se mora imati mera. Nije prijatan osećaj kada sretneš osobu za koju vidiš da je veoma samopouzdana, a u biti je glupa i limitiranih sposobnosti.



Ja sam za Balanced Self-confidence
antioksidant antioksidant 08:46 27.09.2013

Re: Ne preterivati sa samopouzdanjem

jer preveliki ponos može da škodi

и ја се изговарам на технику
alselone alselone 08:46 27.09.2013

Re: Ne preterivati sa samopouzdanjem

Trend je da se kvalitet obrazovanja smanjuje i da se samopouzdanje pumpa. Na nekom kanalu sam uhvatio, ne bi me cudo da je to bio Kolbert, sledecu recenicu - postali smo nacija samopouzdanih idiota.
vladimir petrovic vladimir petrovic 09:30 27.09.2013

Re: Ne preterivati sa samopouzdanjem

Alselone
... postali smo nacija samopouzdanih idiota.


Podsećam na stari vic o razgovoru Engleza, Francuza i Srbina, uz piće. Priča se o sviranju klavira, pa pitaju Srbina da li on zna tu veštinu. A Srbin odgovara da nije svirao, ali kada bi seo za klavirom znao bi da svira.

Da budem konretan: tako nešto se dogodilo u Tadićeva vakta, kada je mladom i totalno neiskusnom čoveku (ali punom samopouzdanja) poverio - resor spoljnih poslova. BT je (lakomisleno) računao da kada nadobudni mladić sedne u fotelju ministra spoljnih poslova znaće da vodi srpsku diplomatiju.

Bilo je to jedan loš primer.
Kazezoze Kazezoze 09:47 27.09.2013

Re: Ne preterivati sa samopouzdanjem

vladimir petrovic
Lepo je od Velšanina da bude ponosan, ali s merom, jer preveliki ponos može da škodi.

Zapravo, ja se nelagodno osećam svaki put kada vidim da se prenaglašeno insistira na samopouzdanju. To je danas postalo mantra.

U redu je to pozitivno vrednovanje sebe i verovanje u sopstvene sposobnosti, ali tu se mora imati mera. Nije prijatan osećaj kada sretneš osobu za koju vidiš da je veoma samopouzdana, a u biti je glupa i limitiranih sposobnosti.



Ja sam za Balanced Self-confidence

biti identifikovan sa nekom nacijom nema veze sa samopouzdanjem...samopouzdanje možeš imati nekim svojim ličnim kvalitetom, a ne kvalitetom nacije sa kojom se identifikuješ.
Goran Vučković Goran Vučković 09:49 27.09.2013

Re: Ne preterivati sa samopouzdanjem

biti identifikovan sa nekom nacijom nema veze sa samopouzdanjem

Nema, ali ponos ima
Kazezoze Kazezoze 09:57 27.09.2013

Re: Ne preterivati sa samopouzdanjem

Goran Vučković
biti identifikovan sa nekom nacijom nema veze sa samopouzdanjem

Nema, ali ponos ima

pa možeš biti ponosan na izbor identifikacije, ako ti se baš toliko dopada.
antioksidant antioksidant 09:58 27.09.2013

Re: Ne preterivati sa samopouzdanjem

samopouzdanje možeš imati nekim svojim ličnim kvalitetom, a ne kvalitetom nacije sa kojom se identifikuješ.

мислим да грешиш. сећам се тамо неке 87ме, како су грци по аспровалти другачије играли баскет. било је зајебаније играти против тих силних галиса, јанакиса него против потпуних анонимуса само лето раније.
vladimir petrovic vladimir petrovic 09:59 27.09.2013

Re: Ne preterivati sa samopouzdanjem

Kazezoze
...biti identifikovan sa nekom nacijom nema veze sa samopouzdanjem...


Nisam ja rekao ni da ima ni da nema (premda mislim da ima).
Ja sam komentarisao dve stvari koje je domaćin pomenuo u svom kratkom blogu: ponos (slučaj Velšanina) plus samopouzdanje (sa okačene slike)
Prema tome, moja ideja je bila da i ponos i samopouzdanje mogu škoditi "ako se koriste u prevelikim dozama".
As simple as that.
st.jepan st.jepan 13:46 27.09.2013

Re: Ne preterivati sa samopouzdanjem

samopouzdanih idiota.

A da kakvih?!
Naučno je dokazano da samopouzdanost raste direktno proporcionalno opadanju stvarne kompetentnosti.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 08:52 27.09.2013

Čačkaš mečku,

najstariju na svetu.
Goran Vučković Goran Vučković 08:53 27.09.2013

Re: Čačkaš mečku,

najstariju na svetu.

Velšani, narod najstariji?
iqiqiq iqiqiq 08:52 27.09.2013

sve je u glavi

Bilo bi dobro dodati i nalepnice na autima

"žurim i ja, žuriš i ti, ali ne ubrzavaj, da bi oboje stigli živi"

u autobusu

"gužva je. ali možemo i da se smešimo jedni drugima"

predlagala sam da u prodavnicama stave neke postere sa smajlijima, koliko puta se samo neke prodavačice izderu bez ikakvog razloga, baš frustrira...samo da nekako podsetimo jedni druge na ljubaznost i pristojnost

možda je trol, ali eto dodajem
antioksidant antioksidant 09:11 27.09.2013

Re: sve je u glavi

"gužva je. ali možemo i da se smešimo jedni drugima"

лепше је с културом?
iqiqiq iqiqiq 09:18 27.09.2013

Re: sve je u glavi

antioksidant
"gužva je. ali možemo i da se smešimo jedni drugima"

лепше је с културом?

pa ja se sećam Bobić Mojsilović beše imala tu akciju i šteta što to ne ostade kao pravilo da nas podseća...
antioksidant antioksidant 09:26 27.09.2013

Re: sve je u glavi

pa ja se sećam Bobić Mojsilović beše imala tu akciju i šteta što to ne ostade kao pravilo da nas podseća...

па и ја се сећам (мислио сам само да је надина била) и слажем се да је штета што је нема више - треба смеха у ове суморне дане
ivana23 ivana23 09:26 27.09.2013

Re: sve je u glavi

iqiqiq
pa ja se sećam Bobić Mojsilović beše imala tu akciju i šteta što to ne ostade kao pravilo da nas podseća...


Emisija M.B.M. se zvala 'Nije tesko biti fin'. 'Lepse je sa kulturom' je bila akcija Ministarstva kulture u vreme dok je na njegovom celu (sredinom '90.) bila Nada Popovic Perisic.
iqiqiq iqiqiq 09:29 27.09.2013

Re: sve je u glavi

pa možda je to put, a Tasovac mi deluje kao neko ko bi ovo podržao, a sada imamo i više tih TV stanica, neka se vrti i po radio stanicama i neka ide na sve sajtove i elektronske medije....
antioksidant antioksidant 09:31 27.09.2013

Re: sve je u glavi

pa možda je to put, a Tasovac mi deluje kao neko ko bi ovo podržao

ако мислиш због естрадног дела његове личности, можда си и у праву. склон је забави, то бар није спорно.
Goran Vučković Goran Vučković 09:33 27.09.2013

Re: sve je u glavi

pa možda je to put, a Tasovac mi deluje kao neko ko bi ovo podržao

iqiqiq iqiqiq 09:41 27.09.2013

Re: sve je u glavi

antioksidant
pa možda je to put, a Tasovac mi deluje kao neko ko bi ovo podržao

ако мислиш због естрадног дела његове личности, можда си и у праву. склон је забави, то бар није спорно.

ma dobro ako niste za njega, nije ni bitno, ali cela ta akcija je jako bila dobra i nešto tako bi sigurno bilo korisno, a mnogo vas je ovde iz sfere javnog života, PR i medija, pa svakako znate kako bi to moglo, ali mislim da jeste vreme da se podsetimo osmeha i ljubaznosti i podrške jednih drugima...
antioksidant antioksidant 09:58 27.09.2013

Re: sve je u glavi

ma dobro ako niste za njega, nije ni bitno, ali cela ta akcija je jako bila dobra

ко је рекао да нисам за њега?
а цела акција је била јако смешна и стога и подржавам њен наставак. кажем - смеха никад доста
iqiqiq iqiqiq 10:02 27.09.2013

Re: sve je u glavi

antioksidant
ma dobro ako niste za njega, nije ni bitno, ali cela ta akcija je jako bila dobra

ко је рекао да нисам за њега?
а цела акција је била јако смешна и стога и подржавам њен наставак. кажем - смеха никад доста

hajde sad, što smešna, meni je značilo da vidim da neko isto poštuje iste vrednosti lepog ponašanja i bontona i da podseća i ostale o kulturnom ponašanju a na lep način

misliš da to ne pomaže i nema dejstva? ja bih probala opet,ali efektnim porukama i efektnim reklamama, onako da bude bliska i deci i odraslima
antioksidant antioksidant 10:13 27.09.2013

Re: sve je u glavi

hajde sad, što smešna

из истог разлога што сам се смејао рекламама "и ја пијем млеко"
misliš da to ne pomaže i nema dejstva?

па рецимо да сам због смеха постао песимиста
tyson tyson 16:42 27.09.2013

Re: sve je u glavi

"žurim i ja, žuriš i ti, ali ne ubrzavaj, da bi oboje stigli živi"

Bismo

(lepše je s kulturom)


iqiqiq iqiqiq 11:49 28.09.2013

Re: sve je u glavi

tyson
"žurim i ja, žuriš i ti, ali ne ubrzavaj, da bi oboje stigli živi"

Bismo
(lepše je s kulturom)


greška, slažem se, imam u kući nekoliko filologa, ali ne vredi, jednom pogrešno naučeno, teško ispraviti
hvala
expolicajac expolicajac 09:03 27.09.2013

Šta je teže reći

Ponosan sam što sam Srbin ili ponosan sam što sam policajac.
iqiqiq iqiqiq 09:05 27.09.2013

Re: Šta je teže reći

expolicajac
Ponosan sam što sam Srbin ili ponosan sam što sam policajac.

pa ne znam ako sme oba: "ponosna sam što sam žensko ili ponosna što sam zemljanin"

ako sme policajac, smem i ja
myredneckself myredneckself 09:19 27.09.2013

Re: Šta je teže reći

expolicajac
Ponosan sam što sam Srbin ili ponosan sam što sam policajac.


Carstva nebeskog za tebe nikad biti neće.
jedan.kub jedan.kub 14:28 27.09.2013

Re: Šta je teže reći

expolicajac
Ponosan sam što sam Srbin ili ponosan sam što sam policajac.

Ja na vašem mestu, posle svega, nikad nebi mogla biti ponosna ni na jednoj od državnih profesija, koje treba da štite interese države.
expolicajac expolicajac 15:08 27.09.2013

Re: Šta je teže reći

jedan.kub
expolicajac
Ponosan sam što sam Srbin ili ponosan sam što sam policajac.

Ja na vašem mestu, posle svega, nikad nebi mogla biti ponosna ni na jednoj od državnih profesija, koje treba da štite interese države.

Pa niste na mom mestu.
kukusigameni kukusigameni 09:07 27.09.2013

nego...

...ovo neka parada ponosa?
Goran Vučković Goran Vučković 09:08 27.09.2013

Re: nego...

...ovo neka parada ponosa?

Velšana, policajaca, zemljana, žena i ostalih
expolicajac expolicajac 09:10 27.09.2013

Re: nego...

Goran Vučković
...ovo neka parada ponosa?

Velšana, policajaca, zemljana, žena i ostalih

A ko će da nas obezbeđuje?
Goran Vučković Goran Vučković 09:11 27.09.2013

Re: nego...

A ko će da nas obezbeđuje?

cassiopeia cassiopeia 09:13 27.09.2013

Re: nego...

Goran Vučković
A ko će da nas obezbeđuje?





A ti si sve ovo stavio da bi reklamirao Dunav osiguranje
antioksidant antioksidant 09:14 27.09.2013

Re: nego...

они могу само да плате сахране и лечења (ако буде баш велике потребе)
kukusigameni kukusigameni 09:15 27.09.2013

Re: nego...

cassiopeia
A ti si sve ovo stavio da bi reklamirao Dunav osiguranje

Nikad od njega Velšanin.
Goran Vučković Goran Vučković 09:16 27.09.2013

Re: nego...

они могу само да плате сахране и лечења (ако буде баш велике потребе)

jedan.kub jedan.kub 14:30 27.09.2013

Re: nego...

A ko će da nas obezbeđuje?

Pa ovako, bolje da prepustimo sve mafiji.
mariopan mariopan 14:33 27.09.2013

Re: nego...

jedan.kub
A ko će da nas obezbeđuje?

Pa ovako, bolje da prepustimo sve mafiji.

Oni manje naplaćuju "zaštitu"?
Ako je jeftinije - uzimam.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 09:20 27.09.2013

;)

mlekac mlekac 09:31 27.09.2013

Ne moram da pisem

Ja sam ponosna sto sam mama fine i dobre dece.

Ne treba mi bolji razlog da budem ponosna.
antioksidant antioksidant 09:34 27.09.2013

Re: Ne moram da pisem

ја никако не могу да будем поносан јер нисам у стању да запамтим да сремска кобасица никако не иде без шприцера, па ми остаје само да бирам да ли ћу себи упропастити доручак што ћу је јести без вина или дан што ћу се напити у рану зору...
(мада кад размислим, ова друга опцја је сасвим прихватљива. одох на доручак)
rade.radumilo rade.radumilo 09:57 27.09.2013

Re: Ne moram da pisem

дорчак што ћу је јести без вина или дан што ћу се напити у рану зору...


Ako pojedeš dovoljno kobasice, nećeš se napiti.

Prijatno...
maksa83 maksa83 10:36 27.09.2013

bogu fala

Svako jutro kad se probudim, zahvalim Bogu što sam Velšanin

Ja ovu skroz kapiram:

antioksidant antioksidant 10:41 27.09.2013

Re: bogu fala

a sose nigde?
pa ako ovo nije promocija parada, stvarno...
angie01 angie01 10:52 27.09.2013

,

ne znam zasto, ali obicno kada neko kaze, ja sam ponosan na, sto, jer,... i pored njegovog odlucnog stava, podignutog cela i prodornog pogleda, kaze nesto krajnje bizarno.
nsarski nsarski 10:57 27.09.2013

Heh, ponos...neko se stidi, neko ponosi...



Goran Vučković Goran Vučković 11:00 27.09.2013

Re: Heh, ponos...neko se stidi, neko ponosi...

Citiraš patrijarha, kanda?
antioksidant antioksidant 11:10 27.09.2013

Re: Heh, ponos...neko se stidi, neko ponosi...



најбоља реклама за лично наоружање икада
nsarski nsarski 12:02 27.09.2013

Re: Heh, ponos...neko se stidi, neko ponosi...

Goran Vučković
Citiraš patrijarha, kanda?

Pa, nije to bas patrijarh izmislio.

Uzmimo, na primer ova dva - u cistoj koliziji, tj. direktnom sudaru.


Goran Vučković Goran Vučković 12:05 27.09.2013

Re: Heh, ponos...neko se stidi, neko ponosi...

Nije loš ni onaj "army girlfriend" - zvuči društveno...
nsarski nsarski 12:09 27.09.2013

Re: Heh, ponos...neko se stidi, neko ponosi...

Goran Vučković
Nije loš ni onaj "army girlfriend" - zvuči društveno...

Ova mi je drustvenija...nekako konkretnija.



Uostalom, evo ti link pa biraj sam...:)
Proud sticker
Goran Vučković Goran Vučković 12:11 27.09.2013

Re: Heh, ponos...neko se stidi, neko ponosi...

Umal' da od sreće okačim youtube klip sa pesmom grupe Magazin
docsumann docsumann 14:06 27.09.2013

FA, FA, FA



Ti i ja lutamo kroz noc
potmulo je stenjao moj grad
ispred nas put bez povratka
daleko se cula muzika
na, na, na, na, na, na, na

Fa, fa, la
si mi ti
fa la ti

Ulica hladna bescutna
nezgodno se voljeti na njoj
dat' cu ti sve sto zazelis
potaknimo ponos zajedno
na, na, na, na, na, na, na

Dodirni me samo
jednom draga
(2x)

Moja draga
dodirni me jednom
popusi mi ponos draga
blogovatelj blogovatelj 20:40 27.09.2013

Re: FA, FA, FA

FA, FA, FA


Nema Džonija na Tjubu, pa moraš tekst da citiraš
kukusigameni kukusigameni 11:19 27.09.2013

ponos i dika

Ponosan sam što sam bloger na blogu B92 jer sam imao priliku da razmenim koju reč sa Cerskim.
Pola toga nisam razumeo ali sam ubeđen da je to sve imalo neki viši smisao, meni smrtniku neobjašnjiv i baš zbog toga i jesam ponosan.

Ovu pesmu posvećujem njemu.

milisav68 milisav68 11:30 27.09.2013

Re: ponos i dika



NNN NNN 12:25 27.09.2013

Re: ponos i dika

docsumann docsumann 14:04 27.09.2013

Re: ponos i dika



princi princi 16:57 27.09.2013

Re: ponos i dika

Ponosan sam što sam bloger na blogu B92 jer sam imao priliku da razmenim koju reč sa Cerskim.

Sine, ni meni nije jasno što njemu nisu dali da zaduži neko ministarstvo, nego onom pištoljašu Sraduloviću. Možda ga čuvaju za PreCednika... (mislim, Cerskog ne Raduleta).
kukusigameni kukusigameni 17:22 27.09.2013

Re: ponos i dika

princi
Ponosan sam što sam bloger na blogu B92 jer sam imao priliku da razmenim koju reč sa Cerskim.

Sine, ni meni nije jasno što njemu nisu dali da zaduži neko ministarstvo, nego onom pištoljašu Sraduloviću. Možda ga čuvaju za PreCednika... (mislim, Cerskog ne Raduleta).

Ja sam se žešće uplašio kad sam ugledao ovu fotku.
Nadam se samo da je slikana u nekoj scenografiji za rimejk nekog Bulajićevog filma.

mariopan mariopan 17:24 27.09.2013

Re: ponos i dika

Ponosan sam što sam bloger na blogu B92 jer sam imao priliku da razmenim koju reč sa Cerskim.
Pola toga nisam razumeo ali sam ubeđen da je to sve imalo neki viši smisao, meni smrtniku neobjašnjiv i baš zbog toga i jesam ponosan.

Ovu pesmu posvećujem njemu.

Lepo od tebe, i meni već nedostaje.
princi princi 19:10 27.09.2013

Re: ponos i dika

ovu fotku.

Fotka je prva liga! I mapa i parket i nameštaj, sve. Ono, šjentinelovski. Da, da, ovaj je totalno pištoljaški tip, Cerski je više onako razbarušeni revolucionar.
trener92 trener92 11:44 27.09.2013

La vita è bella

O ponosu i kako ga steći, samopouzdanju, sreći i još mnogo čemu...

mariopan mariopan 12:17 27.09.2013

..

kham...paaa


Ponosna sam što sam izdžala da budem žensko celog mog života jer to nije blo ni malo lako.

Nekad sam se pitala da li sam ja žensko i da li se to isplati biti, pogotovo dok sam zidala kuću, radila u firmi, prala veš, kuvala ručak i mesila kolače, vaspitavala decu, trčala na roditeljske....a onda uzimala lopatu pa na mešalicu za beton, pa ređaj crep jer su se majstori, zajedno sa mojim mužem - poopijali a kiša samo što nije, pa krečenje, bašta.....

....i nekako zaključujem da je bolje bilo što sam žensko, da sam slučajno bila muško pola toga ne bih postigla da uradim.
kukusigameni kukusigameni 12:21 27.09.2013

Re: ..

mariopan
kham...paaa


Ponosna sam što sam izdžala da budem žensko celog mog života jer to nije blo ni malo lako.

Nekad sam se pitala da li sam ja žensko i da li se to isplati biti, pogotovo dok sam zidala kuću, radila u firmi, prala veš, kuvala ručak i mesila kolače, vaspitavala decu, trčala na roditeljske....a onda uzimala lopatu pa na mešalicu za beton, pa ređaj crep jer su se majstori poopijali a kiša samo što nije, pa krečenje, bašta.....

....i nekako zaključujem da je bolje bilo što sam žensko, da sam slučajno bila muško pola toga ne bih postigla da uradim.

Pitam se da li da kliknem na Obavesti moderatora ili da organizujem Paradu muškaraca ( sa sve Velšanima, suknjice i te munje), usled krajnjeg nepoštovanja rodne ravnopravnosti.
mariopan mariopan 12:23 27.09.2013

Re: ..

kukusigameni
mariopan
kham...paaa


Ponosna sam što sam izdžala da budem žensko celog mog života jer to nije blo ni malo lako.

Nekad sam se pitala da li sam ja žensko i da li se to isplati biti, pogotovo dok sam zidala kuću, radila u firmi, prala veš, kuvala ručak i mesila kolače, vaspitavala decu, trčala na roditeljske....a onda uzimala lopatu pa na mešalicu za beton, pa ređaj crep jer su se majstori poopijali a kiša samo što nije, pa krečenje, bašta.....

....i nekako zaključujem da je bolje bilo što sam žensko, da sam slučajno bila muško pola toga ne bih postigla da uradim.

Pitam se da li da kliknem na Obavesti moderatora ili da organizujem Paradu muškaraca ( sa sve Velšanima, suknjice i te munje), usled krajnjeg nepoštovanja rodne ravnopravnosti.

Može može pogotovo sa suknjicama - obožavam
edit
ja skoknula po kokice i evo me u prvom redu da uživam
Goran Vučković Goran Vučković 12:24 27.09.2013

Re: ..

sa sve Velšanima, suknjice i te munje

Suknjice su ovde severnije, lowlander-i nose pantalone...

usled krajnjeg nepoštovanja rodne ravnopravnosti


Za uvređenost bi bilo bolje da odvojimo poseban blog

Domazet Domazet 03:25 01.10.2013

Re: ..

mariopan
kham...paaa


Ponosna sam što sam izdžala da budem žensko celog mog života jer to nije blo ni malo lako.

Nekad sam se pitala da li sam ja žensko i da li se to isplati biti, pogotovo dok sam zidala kuću, radila u firmi, prala veš, kuvala ručak i mesila kolače, vaspitavala decu, trčala na roditeljske....a onda uzimala lopatu pa na mešalicu za beton, pa ređaj crep jer su se majstori, zajedno sa mojim mužem - poopijali a kiša samo što nije, pa krečenje, bašta.....

....i nekako zaključujem da je bolje bilo što sam žensko, da sam slučajno bila muško pola toga ne bih postigla da uradim.

Dr M Dr M 12:20 27.09.2013

Ponos...


Moj nos, moj ponos!

Sirano
docsumann docsumann 14:08 27.09.2013

siti i ponositi


st.jepan st.jepan 15:17 27.09.2013

...

O ponosu

Ponosni, to su valjda oni koji pre ili kasnije dobiju po nosu.
blogovatelj blogovatelj 20:47 27.09.2013

Re: prevod

И занос има потпуно другачије значење од очекиваног.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:24 27.09.2013

.

svima po nos! a ako nema?
onda džaba mirišimo

,a petak je:
Domazet Domazet 03:24 01.10.2013

Ja mislim da na ovom blogu...

...ima dosta blogera kojima ponos ne dozvoljava da budu ponosni...
Goran Vučković Goran Vučković 09:21 01.10.2013

Re: Ja mislim da na ovom blogu...

...ima dosta blogera kojima ponos ne dozvoljava da budu ponosni...

Ovaj post se konkretno više tiče nekih patrijarha koji bezobzirno navlače svoju pastvu da mlati naokolo onim balvanom iz Mateja 7:3.
ed_novipazar ed_novipazar 08:07 02.10.2013

Ponos - sta je to?

Svako jutro kad se probudim, zahvalim Bogu što sam Velšanin

Obicna besmislica, bez obzira o kojoj naciji je rijec. Ne mozes biti ponosan na nesto u cemu nisi imao ama bas nikakvog ucesca.

Iz vikipedije:
Понос је емоција или осећај великог задовољства самим собом, као и поштовање самог себе у „целини“.

Произлази из субјективног сазнања, да се учинило или учествовало у нечем посебном или похвалном.

Попут невоље, гађења, страха, туге, изненађења и задовољства, понос спада у основне емоције које су прирођене и не настају кроз одгој.

Kaze, понос спада у основне емоције које су прирођене и не настају кроз одгој. U ovoj recenici se krije odgovor na pitanje kako neko moze biti ponosan sto je Velsanin, Srbin, Bosnjak ... Tako sto mu je neko napunio glavu time. To je jednako besmisleno kao kada bi rekao, ponosan sam sto sam bijelac ili sto sam crnac ...
Goran Vučković Goran Vučković 08:31 02.10.2013

Re: Ponos - sta je to?

U ovoj recenici se krije odgovor na pitanje kako neko moze biti ponosan sto je Velsanin, Srbin, Bosnjak ... Tako sto mu je neko napunio glavu time.

Čudna zverka taj ponos, svakako
iqiqiq iqiqiq 09:38 02.10.2013

Re: Ponos - sta je to?

Goran Vučković
U ovoj recenici se krije odgovor na pitanje kako neko moze biti ponosan sto je Velsanin, Srbin, Bosnjak ... Tako sto mu je neko napunio glavu time.

Čudna zverka taj ponos, svakako

mislim da je ovde više cilj ovakvim akcijama probuditi narod da bude malo pristojniji, da pomaže i da stekne svest o tome da pripada nekoj zajednici, te da toj zajednici treba da pruži nešto
Mi smo izgubili identitet i izgubili smo osećaj pripadnosti, najžešći smo u optuživanju samih nas i jedni drugima smo za sve krivi najpre, a posle svi ostali narodi van granica.
Goran Vučković Goran Vučković 09:45 02.10.2013

Re: Ponos - sta je to?

mislim da je ovde više cilj ovakvim akcijama probuditi narod da bude malo pristojniji, da pomaže i da stekne svest o tome da pripada nekoj zajednici, te da toj zajednici treba da pruži nešto
Mi smo izgubili identitet i izgubili smo osećaj pripadnosti, najžešći smo u optuživanju samih nas i jedni drugima smo za sve krivi najpre, a posle svi ostali narodi van granica.

Kojim akcijama?
iqiqiq iqiqiq 09:51 02.10.2013

Re: Ponos - sta je to?

Goran Vučković
mislim da je ovde više cilj ovakvim akcijama probuditi narod da bude malo pristojniji, da pomaže i da stekne svest o tome da pripada nekoj zajednici, te da toj zajednici treba da pruži nešto
Mi smo izgubili identitet i izgubili smo osećaj pripadnosti, najžešći smo u optuživanju samih nas i jedni drugima smo za sve krivi najpre, a posle svi ostali narodi van granica.

Kojim akcijama?

pa takvim akcijama gde bi se podsetili da smo ponosni što smo Srbi ali u pozitivnom smislu (ono što je dobro kod nas, ono čime stvarno i treba da se ponosimo), pa i akcijama koje sam pomenula kao podsetnik da nije teško biti pristojan, pomoći drugome, nasmešiti se, biti ljubazan, pa makar mnogima to bilo besmisleno i smešno, nije loše podsetiti ljude sa vremena na vreme

Znate kao ono kada vam roditelji ispiraju mozak pa vas toliko ubede da i kad porastete nikada ne stojite na promaji
ed_novipazar ed_novipazar 09:52 02.10.2013

Re: Ponos - sta je to?

Ja ipak mislim da se budjenjem nacionalnog ponosa kod naroda zeli ostvariti neki politicki cilj a koji je opet cesto paravan za neki licni cilj. Ne bih rekao da smo/ste izgubili identitet i osjecaj pripadnosti zajednici. Mi smo izgubili osjecaj odgovornosti, i prema sebi i prema drugima. Tu nacionalni ponos samo odmaze a nikako ne pomaze. Pomaze samo u predizbornim varkama.
iqiqiq iqiqiq 11:20 02.10.2013

Re: Ponos - sta je to?

Mi smo izgubili osjecaj odgovornosti, i prema sebi i prema drugima.

pohvala za komentar

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana