Društvo| Ljudska prava| Politika

Peškiri i pederi

freehand RSS / 27.09.2013. u 19:37

"Ovo nije poraz pred huliganima" - kaže predsednik Vlade Srbije.

 

rmbk.jpg

Jok. Samo 3:0, par forfe.I to iz prvenstva u prvenstvo, iz utakmice u utakmicu. Pre tri godine je onaj klovn od Homena najavljivao jezivu reakciju. Imali ste snimke, imali ste dokaze, imsli ste barabe sa bejzbolkama i mufljuze sa kapuljačama,  imali ste sve.

Pre dve godine ste imali negativnu bezbednosnu procenu iako ste znali i ko preti, i odakle preti. I ko nasrće na Ustav i državu. Ok, sačuvali ste živote i imovinu - a šta je bilo sa siledžijama i ucenjivačima? 

Prošle godine ste bili sveži a situacija rovita.

Šta je sad gospodine predsedniče Vlade i ministre policije? Đe je zapelo? Opet vas koči pravosuđe? Niste znali kad pada kraj septembra? Niste znali ko i čime preti? Čekate da vam gospodin Kimi i ekipa poskidaju trake sa ruku i dresove i gaće sa leđa i guzica? Šta znam, možda se razlika ne bi ni primetila. 

I kad rekoh "Ustav": evo kako se ustavobraniteljska omladina drži principa: "Omladina DSS protiv Parade"

Skoro kao Evropejci evropskih vrednosti! Kao Čerčil i De Gol.

Dakle, pun ring peškira i to onih sa državnim simbolima. Ali to je, valjda, ok cena da ih ne bi bilo na ulici. Peškira sa zastavama duginih boja. 



Komentari (226)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vladimir petrovic vladimir petrovic 07:59 28.09.2013

Re: A sa druge strane

Vepar je rekao da je odluka bila jednoglasna


Ja ga ne vidim kao vepra. Pre kao svinju.
Naime, vepar je uobičajeno mršav i deluje jebački (fucking), dok je svinja debela i jebežljiva (fuckable).
On je, dakle, Miss Piggy u lošem izdanju!

8c_competizione 8c_competizione 10:30 28.09.2013

Re: A sa druge strane

Vepar je rekao da je odluka bila jednoglasna.


ja ako sam dobro procitao vesti, bilo je 6:6, pa je Gicko prelomio
8c_competizione 8c_competizione 10:31 28.09.2013

Re: A sa druge strane

fuckable ...


... je ovde jedino normalan narod, koji ocigledno ni ne shvata sve sta ga je snaslo!
princi princi 21:22 27.09.2013

A što sutra na ulice Beograda

ne bi izašlo dve ili tri stotine hiljada ljudi sa nekim rainbow znakom i pokazalo Vepru i Pusiju srednji prst? Mislim, znam, lako je da kenjam odavde odakle sam, nego čisto ono naglas razmišljam. Koga čekati: Džilasa? Ćedu? Od govana se pita ne pravi. Čini mi se da je jedini izlaz za ljude koji žive na parčetu teritorije koje se na nekim mapama još uvek obeležava sa Srbija totalna i detaljna demontaža vlasti. Onako, strpljivo, kamen po kamen.
angie01 angie01 22:12 27.09.2013

Re: A što sutra na ulice Beograda

Koga čekati:


ngo za ljudska prava, poznate licnosti iz javnog zivota, kulture, intelektualce, opoziciju,...moraju jednom da se organizuju, istupe i nesto ucine,...dzaba one impotentne reci u nekom bezbednom intervjuu gde se gade, kritikuju i nisu zadovoljni- da su nesto organizovali sada, jer ovo je poraz svijuh nas-isto ce se desiti i sa nasim pravima-ljudi bi ih podrzali i onda ne bi moglo ovako da se zavrsi.
vishnja92 vishnja92 22:22 27.09.2013

Re: A što sutra na ulice Beograda

ne bi izašlo dve ili tri stotine hiljada ljudi sa nekim rainbow znakom i pokazalo Vepru i Pusiju srednji prst?

zato sto je LBGT pucala sebi u nogu 2009, kada su posle zabrane parade trazili jebenu dozvolu za odrzavanje protestnog skupa zbog neodrzavanja parade.
ja nikada nisam osetila bozansku punocu izraza "gradjanska poslusnost" u toj meri kao tada, niti cu jos nekad - bar se nadam.

i zato sto nisu mrdnuli svojim dembelim prstima da bilo kome u ovoj zemlji bilo sta objasne, osim sebi, onih 11 meseci u godini (puta puno godina), nego su se bavili Vil-Grejs estetikom i stampali postere sa Cincarevickom i Milicom Tomic, udivljeni svojom kreativnoscu. pa je malo bikisrki hajtla-rovala u njihovo ime, pa je malo Miletic odbrojavao, pa se malo mahalo karleusama kojekakvim, mislim - dno.

kakve SVE TO veze ima sa bilo cim? nikakve.

ovi pajaci vucicdacic bi se bar malicak ustezali oko zabrane da je atmosfera u beogradu sada pomerena bar za 5% u odnosu na prethodne godine - ali ona nije, epajbga.
princi princi 02:02 28.09.2013

Re: Ma, ok, sve si u pravu...

vishnja92
...

Samo meni opet nekako porazno da 30 godina od pojave pojma "civilno društvo" na ovim prostorima Srbija još uvek živi jedan duboko militantni, autoritarni, rigidni režim koji na jednu najavu uličnog zezanja (što parada u suštini jeste) odgovara batinama, tenkovima, bornim kolima, bezbedonosnim savetima, vrhovnim odbranama, anatemama, kletvama, čudima... Nema više veze ni ko je za to kriv, ni ko je propustio šanse koje nikako nisu smele da se propuste, ni ko je bespovratno i uludo potrošio sve kredite, poverenje, nade nego meni truba da potičem iz neke države koja biti poslednja zemlja u Evropi (da i to će se morati desiti jednog dana) koja će dozvoliti održavanje nekakve pišljive parade.

Hoće se reći, nije ovde reč o LBGT, nego o nama (ili vama, kako hoćeš).
Domazet Domazet 02:31 28.09.2013

Mislim da bi bilo manje strašno...

princi
vishnja92
...

Samo meni opet nekako porazno da 30 godina od pojave pojma "civilno društvo" na ovim prostorima Srbija još uvek živi jedan duboko militantni, autoritarni, rigidni režim koji na jednu najavu uličnog zezanja (što parada u suštini jeste) odgovara batinama, tenkovima, bornim kolima, bezbedonosnim savetima, vrhovnim odbranama, anatemama, kletvama, čudima... Nema više veze ni ko je za to kriv, ni ko je propustio šanse koje nikako nisu smele da se propuste, ni ko je bespovratno i uludo potrošio sve kredite, poverenje, nade nego meni truba da potičem iz neke države koja biti poslednja zemlja u Evropi (da i to će se morati desiti jednog dana) koja će dozvoliti održavanje nekakve pišljive parade.

Hoće se reći, nije ovde reč o LBGT, nego o nama (ili vama, kako hoćeš).

...da se zaista radi o autoritarnom režimu koji odgovara batinama, tenkovima, bornim kolima, bezbednosnim savetima...Mislim da je ovo mnogo gore. I da se radi o kvazi-državi koja živi u strahu od para-države.

Uzgred, u Beogradu od pre trideset godina, onom iz 1983, ova parada bi imala mnogo više šanse da se održi. Iako bi protiv sebe imala autoritarni režim sa funkcionalnim tenkovima, bornim kolima ...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 02:57 28.09.2013

Re: Mislim da bi bilo manje strašno...

Domazet
princi

Часна и православна моја браћо, нисмо ми сјебани у дупе, ми смо сјебани у главу.
Domazet Domazet 04:17 28.09.2013

Ne mislim da će da te uteši ali...

...niste jedini. Takva su neka vremena. Pristaju ljudi da budu hebani u glavu samo da im slučajno neko ne ugrozi dupe. Globalizam samo takav...
mariopan mariopan 08:19 28.09.2013

Re: Mislim da bi bilo manje strašno...

Domazet
...da se zaista radi o autoritarnom režimu koji odgovara batinama, tenkovima, bornim kolima, bezbednosnim savetima...Mislim da je ovo mnogo gore. I da se radi o kvazi-državi koja živi u strahu od para-države.

Tačno.

Samo mi nije jasno, kada sve to vidimo i znamo, ZAŠTO MI SVI ĆUTIMO?

U Atini je pripadnik Zlatne zore (profačističke stranke) ubio jednog mladića (antifašistu), a cela Atina danima je na protestima i ta stranka će se verovatno povući iz parlamenta.
Šta mi radimo?
Ništa.

Re: A što sutra na ulice Beograda

princi
ne bi izašlo dve ili tri stotine hiljada ljudi sa nekim rainbow znakom i pokazalo Vepru i Pusiju srednji prst? Mislim, znam, lako je da kenjam odavde odakle sam, nego čisto ono naglas razmišljam. Koga čekati: Džilasa? Ćedu? Od govana se pita ne pravi. Čini mi se da je jedini izlaz za ljude koji žive na parčetu teritorije koje se na nekim mapama još uvek obeležava sa Srbija totalna i detaljna demontaža vlasti. Onako, strpljivo, kamen po kamen.

ne mogu da verujem da se ti i biki slazete!

https://soundcloud.com/pescanikradio/nedelja-ponosa-pe-anik-u-rexu
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 09:34 28.09.2013

Re: Mislim da bi bilo manje strašno...

Samo mi nije jasno, kada sve to vidimo i znamo, ZAŠTO MI SVI ĆUTIMO?


meri, kako ko. ja bila na dve neuspešne i poluuspešne parade. pisala, zvala, ubedjivala se etc.

al treba svi to da radimo.

kad kaže palma da svako može u svoja 4 zida da radi sta hoce, mene spopadne muka, znaci u 4 zida moze da olesi zenu/muza/decu. niko ne vidi.

il ko ovaj u septicku jamu roditelje.

il ova dece sto maltretiraju i nastavnike i djake.

sve su to mizerije!
8c_competizione 8c_competizione 10:33 28.09.2013

Re: A što sutra na ulice Beograda

pa je malo Miletic odbrojavao, pa se malo mahalo karleusama kojekakvim, mislim - dno


ovde se potpuno slazem sa tobom!

mislim da bi LGBT zajednica trebala pod hitno da pronei svoje predstavnike, jelte kao i svake politicare (dakle necije predstavnike) koje treba smenjivati ukoliko ne pokazuju rezultate!
8c_competizione 8c_competizione 10:40 28.09.2013

Re: Ne mislim da će da te uteši ali...

Pristaju ljudi da budu hebani u glavu samo da im slučajno neko ne ugrozi dupe.


"dobro je dok je u glavu ...."

8c_competizione 8c_competizione 10:42 28.09.2013

Re: Mislim da bi bilo manje strašno...

olesi zenu/muza/decu


il ko ovaj u septicku jamu roditelje


il ova dece sto maltretiraju i nastavnike i djake


sve same "porodicne vrednosti"

Bonner Bonner 10:55 28.09.2013

Re: Mislim da bi bilo manje strašno...

8c_competizione

olesi zenu/muza/decu


il ko ovaj u septicku jamu roditelje


il ova dece sto maltretiraju i nastavnike i djake


sve same "porodicne vrednosti"



tradicionalne, da ne bude zabune.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:10 28.09.2013

Re: A što sutra na ulice Beograda

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
princi
ne bi izašlo dve ili tri stotine hiljada ljudi sa nekim rainbow znakom i pokazalo Vepru i Pusiju srednji prst? Mislim, znam, lako je da kenjam odavde odakle sam, nego čisto ono naglas razmišljam. Koga čekati: Džilasa? Ćedu? Od govana se pita ne pravi. Čini mi se da je jedini izlaz za ljude koji žive na parčetu teritorije koje se na nekim mapama još uvek obeležava sa Srbija totalna i detaljna demontaža vlasti. Onako, strpljivo, kamen po kamen.

ne mogu da verujem da se ti i biki slazete!

https://soundcloud.com/pescanikradio/nedelja-ponosa-pe-anik-u-rexu

Питање за све: којих 200 или 300 хиљада људи? Којих, дакле? Да је њих толико спремно да поводом овог изађе, Србија не би изгледала овако како изгледа. Да њих има, Србија би била другачија. Не постоје други људи у Србији осим нас. (Ви многи чак нисте ни у Србији, ЕВО КОЛИКО ВАС У ИНОСТРАНСТВО ИДЕ И ИМА.) То је та једна страшна заблуда: да постоји неко други уместо нас. И ту је онај честити Крстић (Небојша) у праву.

Нема: ми смо ти Ђиласи, Вучићи, Дачићи.
Нема других уместо њих. Нити других уместо нас.

Склон сам да верујем како је онај бољи део Србије њу значајним делом напустио. Сваке године, рецимо, 30 хиљада Срба одлази, међу њима огромном већином они који верују да ће својим радом, знањем, способношћу, образовањем себи створити ваљану егзистенцију по тамо неким АмерикоКанадамаБританијамаНемачкама. Без тате и маме, политичког чланства и земљака из краја. А управо такви су Србији најпотребнији. Такорећи цвет СрБства -- Принци, Домазет, Ана и остали -- није ту. И шта сад ми, који смо остали, да радимо? Чему да се надамо? Да се картамо, да прекратимо време?

Што би дике оде у војнике,
Оно шкарта оста да се карта...


(песмица из I светског рата)
vishnja92 vishnja92 11:15 28.09.2013

Re: o da mrdnuli su


napisala sam i na fejsu: u vreme kad je moj sin imao 7-8 rekla sam Pedjici i Bobanu (queeria su tad bili) da bi mogli da naprave i poneku ciljanu kampanju, za roditelje male dece naprimer. moj sin sada ima 13 godina i >180cm, a vec za dve ce njegovi vrsnjaci biti bedan izgovor za neodrzavanje parade. sta se promenilo? nista. stracene godine.

a da su lbgt aktivisti (ne pricam o lgbt osobama nego o aktivistima) odvojili, njih samo dvoje-troje, bar par dana da smisle pametan i prijemciv slogan (koji bi dopro do jos nekog osim do onih kojima nije ni potreban), pa da su samo naglas lupetali sta god im padne na pamet zaredom, dosli bi do necega. ali njima to nikad nije bio fokus, njima onih 2 000 000 sugradjana (kada je bgd u pitanju) nisu preterano bitni - bitna im je drzava, estrada, policija, vasi-zveri: e zato im se i prajd sastoji samo od toga, sto je i njihov i nas poraz. za 90% stanovnistva lbgt su "neki drugi" nevidljivi i nepoznati, i lepo kaze Bili - ljudi su manje-vise ravnodusni prema svemu.

dacicev frust (koji, duboko verujem, potice iz mladosti i vremena u kom je gledao cika BJovica pa posle tata Slobu kako vozikaju tenkove naokolo,i to protiv pravog neprijatelja, a kada se on konacno domogao brm brm tenkica - tzvrz, da brani prajd?! pa to je kao da ide sa slaufom u kadu!) nije nikakvo opravdanje za jako lose i promasene kampanje. i nepostojece.


ps - disklejmer - ne spominjem ni "strasno" ni "uzasno" ni "muda" ni "zakon, ustav, prava, diskriminaciju" zato sto sve to podrazumevam kao opsta mesta, a na blogu se znamo dovoljno dugo, valjda ne mora sve da se crta.

komentar je naknadno editovan u delovima koji se odnose na obrisanu licnu prepisku.
niccolo niccolo 11:19 28.09.2013

Re: A što sutra na ulice Beograda

Питање за све: којих 200 или 300 хиљада људи? Којих, дакле? Да је њих толико спремно да поводом овог изађе, Србина не би изгледала овако како изгледа. Да њих има, Србија би била другачија. Не постоје други људи у Србији осим нас. (Ви многи чак нисте ни у Србији, ЕВО КОЛИКО ВАС У ИНОСТРАНСТВО ИДЕ И ИМА.) То је та једна страшна заблуда: да постоји неко други уместо нас. И ту је онај честити Крстић (Небојша) у праву.

Brajović je u pravu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:29 28.09.2013

Re: A što sutra na ulice Beograda

niccolo
Brajović je u pravu.

Пусти то, Ниццоло, види ово педерско ПОЈЕЊЕ:



Ови би их наши ћудоредни чувари часком слистили. Шта он ту има да пева, ммммдампдрскјбммм, а није навијачка химна нити ЦецаПрасенце завичајни дуо!?
niccolo niccolo 12:27 28.09.2013

Re: A što sutra na ulice Beograda

Ови би их наши ћудоредни чувари часком слистили. Шта он ту има да пева, ммммдампдрскјбммм, а није навијачка химна нити ЦецаПрасенце завичајни дуо!?

Vala baš. Nego sam drugu stvar hteo reći - znaš onu moju teoriju o kmetskom mentalitetu koju sam pomenuo na jednom od tvojih blogova - ja i ove svinjarije oko prajda gledam kao manifestaciju toga. Kmet se plaši onoga što ne razume. Zato je kmetsko društvo društvo istih, i stoga kmet ima potrebu da svi budu uniformni ili da se barem ne vidi na prvi pogled da ima onih koji se razlikuju (tome služe oni "u svoja 4 zida" stavovi, hajde ako baš morate da se razlikujete barem nemojte da se to vidi, tako da ja mogu da se pravim da nema onih koji se razlikuju)...
Unfuckable Unfuckable 13:39 28.09.2013

Re: o da mrdnuli su

samo prethodne nedelje gej aktivisti i organizacije realizovali su vise od 50 desavanja u gradu na razlicitim lokacijama

to je ok, samo me nekako previše podseća na vajb oko pokojnog Premijera koga se setimo svake godine baš negde u drugoj nedelji marta.
Hoću da kažem da (s obzirom na dubinu problema / zatucanosti / kako god) treba da se prave dešavanja tokom cele godine.

(čouveče, baš sam se razmahao komentarišući!)
Domazet Domazet 17:41 28.09.2013

Nema sanse da je Srbija bas toliko uvela..

Predrag Brajovic
...

...da bih joj JA bio cvece...

A u jos jednom si u krivu. Ne dovodi Cvece do velikih zaokreta u drustvu. Ako se setis jedne druge pesmice



bice ti jasno kako velike drustvene promene pocinju. U Srbiji jos uvek ne postoji kriticna masa dovolno ponizenih, dovoljno ocajnih i dovoljno gladnih.

Uzgred, ova pesmica ne samo da kazuje kako velike drustvene promene pocinju. Ona ti daje i moguce objasnjenje zasto velike drustvene promene zavrsavaju tako kako zavrsavaju. Ali necu danas o tome. Ovde je divan dan, sunce, jos uvek mogu napolje u kratkim rukavima a Zima dolazi. Cikago je ovo moj burazeru...
freehand freehand 18:41 28.09.2013

Re: o da mrdnuli su

U ovom nizu obrisan je jedan komentar Vesne Knežević Ćosić na Višnbjin zahtev a uz Vesninu saglasnost.

Takođe je obrisan i jedan komentar blogera Unfuckable kome sam hteo jutros da dam preporuku a greškom kliknuo na "obriši". Postupak čini još glupljim moj klik na "ok" kad me je mašina pitala da li sam siguran da znam šta činim.
Jedino što donekle skida sram sa mene i mojih bezumnih akata može biti što je narečeni komentar bio ultimativni treš.
AlexDunja AlexDunja 22:51 28.09.2013

Re: o da mrdnuli su

iskreno, nisi se pokazao u situacijiji,
a najiskrenije, ja bih se pokazala gore:)))

sve ok, blogersko rende. znamo sve to:)
Unfuckable Unfuckable 01:54 29.09.2013

Re: na mom sušio veš

narečeni komentar bio ultimativni treš.

trešnemtigakeve

(banuj, briši, streljaj - ne nužno tim redom!)
freehand freehand 09:38 29.09.2013

Re: na mom sušio veš

(banuj, briši, streljaj - ne nužno tim redom!)

Može. Ali prvo zumba.
mariopan mariopan 12:09 29.09.2013

Re: na mom sušio veš

freehand
(banuj, briši, streljaj - ne nužno tim redom!)

Može. Ali prvo zumba.

G.Cross G.Cross 21:25 27.09.2013

Da je ...

Da je Srbija kao sto nije i Srbi kao sto nisu, sad bi organizovali STR8 paradu po ulicama...
podrske svima...
inco inco 21:27 27.09.2013

Kucamo na vrata zaboravljenih asova...



... ili ašova, to oruđe je familijarnije intelektualcu iz videa.
loader loader 09:35 28.09.2013

Re: Kucamo na vrata zaboravljenih asova...

"Onda je loša ta vlada" ?!

. . Kako li sam ovih dana, ove, 2013. godine, propustio taj dnevnik gde je precednik javno pozvao vvladu da ih kao građane zaštiti..? I u kome je izjavio da on lično staje na čelo te kolone ako ima opasnosti da će kao građani biti povređeni?

Ili precednik opet u kampanji ispriča jedno, a u fotelji uradi suprotno !?


jasna_bogojevic jasna_bogojevic 09:37 28.09.2013

Re: Kucamo na vrata zaboravljenih asova...

bluestar bluestar 21:28 27.09.2013

Mali podsetnik za sve zaboravne

Đilas protiv Parade ponosa

Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas usprotivio se održavanju Parade ponosa, navodeći da Srbija ima daleko veće probleme koje treba da rešava.

"Ovo je danas zemlja u kojoj su neki ljudi primorani da rade u stranim kompanijama za svega 17.000 dinara, a mi već danima slušamo priče hoće li Gej parada biti održana ili ne", rekao je Ðilas gostujući na Radioteleviziji Srbije.

Gradonačelnik je ukazao da uopšte "nije sporno da li neka manjinska grupacija ima neko pravo ili ne, jer je to definisano zakonom".

"Pitanje je da li takva manifestacija može da se održi u Beogradu, a da nisu ugrožena materijalna dobra, pripadnici gej populacije, policajci i građani Beograda? Da li smo mi došli do toga da oni mogu slobodno da šetaju, da ne budu u nekom improvizovanom kavezu kao prošle godine, da ne bude ceo grad razoren", rekao je Đilas, koji je i zamenik predsednika Demokratske stranke (DS).

"Posao gradonačelnika podrazumeva zaštitu ljudi i materijalnih dobara i nikada neću podržati bilo koju manifestaciju koja ima opasnost da ugrozi bezbednost Beograda i Beograđana", rekao je Đilas.





Samo cekam reakciju zutih i Djilasa. Bas me zanima njihov stav
freehand freehand 21:34 27.09.2013

Re: Mali podsetnik za sve zaboravne

Mali podsetnik za sve zaboravne

Đilas protiv Parade ponosa


freehand
dok ne ubede nekog (krkobabica) da predje u tabor protiv.

Da se vrati Džilasu?!

A sad ako mogu da te pitam - na koji je način, ipak, Džilas uticao na aktuelno događanje?

P.S. - a nije da ni mene ne interesuje saopštenje DS. Samo, ja čak i u ovoj situaciji sunovrata ne mogu da poverujem da bi Džilasova džiberovština mogla da nadvlada razum u toj stranci i da stav i saopštenje izgledaju ikako drugačije sem onako kako moraju.
bluestar bluestar 22:07 27.09.2013

Re: Mali podsetnik za sve zaboravne

A sad ako mogu da te pitam - na koji je način, ipak, Džilas uticao na aktuelno događanje?


"Posao gradonačelnika podrazumeva zaštitu ljudi i materijalnih dobara i nikada neću podržati bilo koju manifestaciju koja ima opasnost da ugrozi bezbednost Beograda i Beograđana", rekao je Đilas.



P.S. - a nije da ni mene ne interesuje saopštenje DS. Samo, ja čak i u ovoj situaciji sunovrata ne mogu da poverujem da bi Džilasova džiberovština mogla da nadvlada razum u toj stranci i da stav i saopštenje izgledaju ikako drugačije sem onako kako moraju.


Razum ce sigurno nadvladati. Tu su Balsa i dr. Sapic da nesto pametno smisle...
freehand freehand 22:12 27.09.2013

Re: Mali podsetnik za sve zaboravne

"Posao gradonačelnika podrazumeva zaštitu ljudi i materijalnih dobara i nikada neću podržati bilo koju manifestaciju koja ima opasnost da ugrozi bezbednost Beograda i Beograđana", rekao je Đilas.

Pa ok, samo što on nije gradonačelnik.
Razum ce sigurno nadvladati. Tu su Balsa i dr. Sapic da nesto pametno smisle...

Ne znam mnogo o tom Balši sem iz kog je tabora, a (na žalost) ponešto sam čuo od Šapića. Ali bih po ovom pitanju ipak sačekao to saopštenje.
Bonner Bonner 10:12 28.09.2013

Re: Mali podsetnik za sve zaboravne

freehand

...
Ne znam mnogo o tom Balši sem iz kog je tabora, a (na žalost) ponešto sam čuo od Šapića. Ali bih po ovom pitanju ipak sačekao to saopštenje.


Kakve veze imaju Balsa i Sapic sa prajdom?

Djilas je svoje vec davno rekao i bolje je da cuti. Do izbora, a posle izbora da da ostavku.

8c_competizione 8c_competizione 10:44 28.09.2013

Re: Mali podsetnik za sve zaboravne

Samo cekam reakciju zutih i Djilasa. Bas me zanima njihov stav


Kraja Kraja 14:09 28.09.2013

Re: Mali podsetnik za sve zaboravne

Đalić smatra da su od evropskih vrednosti i vladavine prava ostala samo mrtva slova na papiru.

Vlada Srbije je tom, kako navodi Djajić, pogrešnom odlukom, dovela dodatno u pitanje dobijanje datuma za početak pregovora i biće negativniji izveštaj Evropske komisije o stanju ljudskih prava i vladavini prava u Srbiji.

Za Demokratsku stranku o ustavnim pravima na slobodu okupljanja i zaštitu od diskriminacije nema pregovaranja, o ljudskim pravima nema dogovaranja i demokrate će se uvek zalagati za njihovo puno poštovanje, istakao je Đajić.

"Država je pokazala kukavičluk i povukla se pred onima koji su joj bili saveznici u prethodnim godinama", ocenio je Đajić u pisanoj izjavi medijima.

Takođe, on navodi da garantovanje prava LGBT zajednici nikada ne sme da zavisi ni od političke volje ni od koalicija ni od ličnih stavova ljudi koji ne znaju šta su LGBT prava.

"Država je bila dužna da im pravo na slobodno okupljanje omogući. Na žalost propuštena je još jedna prilika da kao društvo pokažemo da poštujemo evropske vrednosti i pravo na različitost", rekao je Đajić.

DS će, kako je naveo, u saradnji sa partnerima pokrenuti široku kampanja za prevazilaženje predrasuda i poštovanje prava na različitost.

"Naša je dužnost da se ovakve situacije nikada više ne dogode", poručio je Đajić, koji je rekao da je predsednik Srbije Tomislav Nikolić obećao prošle godine da će biti na čelu Parade "i još jednom pokazao da ne radi ono što govori".


...ah, da...

DS - Država poklekla pred nasilnicima

mariopan mariopan 14:41 28.09.2013

Re: Mali podsetnik za sve zaboravne

DS - Država poklekla pred nasilnicima

Baš oni se oglasili?
Zar nisu i oni poklekli pred nasilnicima onomad?
bluestar bluestar 14:49 28.09.2013

Re: Mali podsetnik za sve zaboravne

...ah, da...

DS - Država poklekla pred nasilnicima



Legendarni Savo iz Kikinde bi rekao: "Koji licimuri"!
kukusigameni kukusigameni 14:55 28.09.2013

Re: Mali podsetnik za sve zaboravne

Danas nije kriva DS.

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:49 28.09.2013

Re: Mali podsetnik za sve zaboravne

DS - Država poklekla pred nasilnicima

Jaooooooo...
freehand freehand 18:56 28.09.2013

Re: Mali podsetnik za sve zaboravne

Kakve veze imaju Balsa i Sapic sa prajdom?

bluestar
Razum ce sigurno nadvladati. Tu su Balsa i dr. Sapic da nesto pametno smisle...


Djilas je svoje vec davno rekao i bolje je da cuti. Do izbora, a posle izbora da da ostavku.

Ako ti tako kažeš. A o kojim izborima govoriš i na koju funkciju da da ostavku?
I sa čime to ovde ima veze?
zilikaka zilikaka 21:32 27.09.2013

E, vala

moram priznati da su i mene iznenadili.
Bila sam spremna da stavim neku paru da su mnogo ranije napravili dil sa svojim podupiračima da će se Parada održati tako što će šačica ljudi okužena triput većom gomilom pandura na brzaka prošetati.
Ovi drugi njihovi će se skupiti, napraviti cirkus i ludačku dreku, al do mere "drž te me, ubiću ga".
Kolko da (svi) ispune očekivanja.

Sa ovakvim raspletom, ispada da su naši vrli vlastodršci od početka znali da nema ništa od toga, al su glumili ludilo i vukli vreme do kraja.

Ko kad te deca gnjave da ih vodiš u subotu u cirkus, i ti se načelno složiš, osim ako se nešto iznenada ne ispreči, a od početka si za taj dan sebi zakazao pecanje.
Klinci se raduju, ti miran cele nedelje, a kad osvane subota samo im ostaviš poruku na stolu da su iskrsle važnije stvari.

princi princi 21:33 27.09.2013

Re: E, vala

a kad osvane subota samo im ostaviš poruku na stolu da su iskrsle važnije stvari.

Iskusno.
freehand freehand 21:39 27.09.2013

Re: E, vala

Ko kad te deca gnjave da ih vodiš u subotu u cirkus, i ti se načelno složiš, osim ako se nešto iznenada ne ispreči, a od početka si za taj dan sebi zakazao pecanje.
Klinci se raduju, ti miran cele nedelje, a kad osvane subota samo im ostaviš poruku na stolu da su iskrsle važnije stvari.

Mali Ciga: "Tata, a jel ćemo i mi ove godine na more?"
Tata Ciga: "Sine, kako da ti kažem... 80% da oćemo, a 100% da nećemo."
blogovatelj blogovatelj 04:36 28.09.2013

Re: E, vala

Mali Ciga: "Tata, a jel ćemo i mi ove godine na more?"
Tata Ciga: "Sine, kako da ti kažem... 80% da oćemo, a 100% da nećemo."


- Tata, kad ćemo da kupimo Golf 5?
- Kad izađe Golf 9 sine.
wilma68 wilma68 22:04 27.09.2013

Ibi The Kralj

Narode moj, da nema vas ovakvih, ovde...ja bih odlepila.
Gadno je, do bola gadno.
Ništa od ponosa.Uopšte.
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 22:10 27.09.2013

Re: Ibi The Kralj

hehehehehe!
prodje parada ulicom kneza milosa malopre.
nose zastave i transparent "ovo je prajd"!

i bez 6.500 policajaca i 15 sudija.

u, sto mi milo!
wilma68 wilma68 22:37 27.09.2013

Re: Ibi The Kralj

Oho-ho!Samo da ne bude nevolje sa BrotivBederskimBratstvimasrBstva...
Snažna poruka-samo da bude mirno.
Bili Piton Bili Piton 22:10 27.09.2013

Opa

angie01 angie01 22:15 27.09.2013

Re: Opa

Bili Piton
iznenadjenje



evo ko jedini ima jaja u Srbiji!
zilikaka zilikaka 22:15 27.09.2013

Re: Opa

Bili Piton
iznenadjenje


Svaka im čast!

Do juče sam smatrala da imam mnogo prečih stvari, al da sam u prilici, večeras bih im se svakako pridružila.
Bili Piton Bili Piton 22:16 27.09.2013

Re: Opa

Dupe svoje jedem što ne mogu da sam tamo.
freehand freehand 22:19 27.09.2013

Re: Opa

Bili Piton
iznenadjenje

WOW!
Čoveče, da pederi i lezbejke imaju najveća muda u ovoj državi... BRAVO!

Ali ovo je vr':
Policija je oko 22:30 počela da raspoređuje svoje jedinice oko zgrade Vlade.

zilikaka zilikaka 22:21 27.09.2013

Re: Opa

Dupe svoje jedem što ne mogu da sam tamo.


Kad malo bolje razmisliš, ova zabrana je učinila mnogo više nego da je sve bilo kako je planirano.

angie01 angie01 22:22 27.09.2013

Re: Opa

Policija je oko 22:30 počela da raspoređuje svoje jedinice oko zgrade Vlade.


dzaba vuki u sloumosnu sklapa ruke, a ivica glumi odlucnog, ova ce slika nas predstaviti u svetu, prvo odluku da nema prajda, citaj, da nema volje da se ispostuje ustav i ljudska prava, a posle ova sramota sa cuvanjem vlade.
NNN NNN 22:26 27.09.2013

Re: Opa

Bili Piton
iznenadjenje
ovi LJUDI imaju muda!
(i ne libe se da ih (ponekad) upotrebe u prave svrhe )
vishnja92 vishnja92 22:48 27.09.2013

Re: Opa

ne, ovaj ima muda ako je vest tacna:

Na protestnoj šetnji pristalica LGBT prava primećen je i načelnik policijske uprave Beograda Veselin Milić.


kurir (jbga)
Bili Piton Bili Piton 22:53 27.09.2013

Re: Opa

Milića pominje i novi magazin
angie01 angie01 23:01 27.09.2013

,

mirno i dostojansveno,




A< EVO REZULTATA!
laziiprevare laziiprevare 23:08 27.09.2013

Re: ,


BIRO jednoglasno. (Aca S.... je bio za održavanje Parade, tvrdi izvor SNS-a)



2011. Pitanje je sata i dana kada će krenuti agresija na sever Kosova ... samo nam još fali gej parada i malinari.



2012. Država može da ih obezbedi potpuno ili je Vlada loša .



2012. Shvatio sam baš kao što nisam shvatio,jer znam da mi se približilo skončavanje.
a_jovicic a_jovicic 00:40 28.09.2013

Re: Opa

B92: Održana protestna Parada ponosa

Nego ne kapiram ove iz LGBT organizacija ...

Učesnici protesta su se međusobno organizovali putem sms poruka i društvenih mreža, a kako su rekli ovim je za njih održana "Parada ponosa 2013." i počinju pripreme za održavanje parade sledeće godine.

... pa nije valjda Parada k'o parlamentarni izbori da ako ih preveslaju ljigavci iz vlasti moraju da čekaju celu godinu. Što koj' djavo ne zakazuju istu svaki mesec sve dok se jednom ne steknu "bezbedonosni uslovi" ... pa tek' onda nek' naprave pauzu?
NNN NNN 22:22 27.09.2013

"Ovo nije poraz pred huliganima"

Jok, nego je pobeda,
ovako smo tukli i nato,
zna ex-portparol i vd premijer
freehand freehand 22:28 27.09.2013

BREAKING NEWS:

Policija je oko 22:30 počela da raspoređuje svoje jedinice oko zgrade Vlade.

Ivica Dačić; "Ovo nije poraz pred homoseksualcima."
StEtOc|nA StEtOc|nA 22:55 27.09.2013

Re: BREAKING NEWS:

freehand
Policija je oko 22:30 počela da raspoređuje svoje jedinice oko zgrade Vlade.

Ivica Dačić; "Ovo nije poraz pred homoseksualcima."


U nameštenim prijateljskim utakmicima nema poraženih, nema opterećenja rezultatom, te se igra za raju a zanemaruje se taktika :)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:00 27.09.2013

Re: BREAKING NEWS:

StEtOc|nA

U nameštenim prijateljskim utakmicima nema poraženih, nema opterećenja rezultatom, te se igra za raju a zanemaruje se taktika :)



arianna arianna 23:04 27.09.2013

Re: BREAKING NEWS:

Ovo liči na bitku na Neretvi i vojno-taktički manevar

ruši most, pa gradi preko noći nov

javno zabrani a onda održi Prajd i pošalji sliku u svet :)))



StEtOc|nA StEtOc|nA 23:05 27.09.2013

Re: BREAKING NEWS:

Miletić čak nije u stanju da odglumi da je ljut...
freehand freehand 23:07 27.09.2013

Re: BREAKING NEWS:

StEtOc|nA
Miletić čak nije u stanju da odglumi da je ljut...

Ajd sad... Ne liči ovo na dogovor.
StEtOc|nA StEtOc|nA 23:15 27.09.2013

Re: BREAKING NEWS:

freehand
StEtOc|nA
Miletić čak nije u stanju da odglumi da je ljut...

Ajd sad... Ne liči ovo na dogovor.



Ja ne znam kako onda izgleda kad liči na dogovor
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:20 27.09.2013

Re: BREAKING NEWS:

freehand
StEtOc|nA
Miletić čak nije u stanju da odglumi da je ljut...

Ajd sad... Ne liči ovo na dogovor.


Meni je ličilo i pre ove šetnje.
Verovali ili ne, odmah nakon Čerčilovog gostovanja u dnevniku rekoh ženi da je vrlo verovatno da se nešto ovako odigra.
laziiprevare laziiprevare 00:07 28.09.2013

Re: BREAKING NEWS:



Smatram, iznenađen, nažalost, smatram, važno... između ignorisanja i guranja problema pod tepih. (Chadda Baruh)

Odgovor

Jedno ljudsko biće je jedan od 40.000 spermatozoida. Taj jedan je uspeo. 39.999 nisu uspeli. Znači, ti si šampion. (dr Zoran Đinđić)
freehand freehand 08:33 28.09.2013

Re: BREAKING NEWS:

vrabac_u_steni
freehand
StEtOc|nA
Miletić čak nije u stanju da odglumi da je ljut...

Ajd sad... Ne liči ovo na dogovor.


Meni je ličilo i pre ove šetnje.
Verovali ili ne, odmah nakon Čerčilovog gostovanja u dnevniku rekoh ženi da je vrlo verovatno da se nešto ovako odigra.

Koje?
"Mi ćemo da ispadnemo debili i pustimo da nas zapljune sve od američkog kongresa, EU do... onog Frihenda time što ćemo da vam zabranimo paradu - a vi izađite noću pa napravite spektakl i pokažite kolikoe smo zdepi?"
Pazi, ne sećam se bloga u poslednje dve-tri godine da su generalno blogeri bili ovako jedinstveni, a svakako ne otkad nova i napredna vlast ustoličila.
Čerčili i najevropljani.
E ako su se oko ovoga dogovorili - koliko god to nemoguće zvčalo - još su gluplji no što sam mislio.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:15 28.09.2013

Re: BREAKING NEWS:

"Mi ćemo da ispadnemo debili i pustimo da nas zapljune sve od američkog kongresa, EU do... onog Frihenda time što ćemo da vam zabranimo paradu - a vi izađite noću pa napravite spektakl i pokažite kolikoe smo zdepi?"


Američki kongres i EU će da ritualno da zapljunu zato što to tako treba, misliš da će posle ovoga da usledi neko zahlađenje odnosa? Ovi njima odrađuju mnogo ozbiljnije poslove da bi se sad to kvarilo zbog ovakvih tričarija.
Za to što će i Frihend da ih opljune bojim se da Čerčil i Eliot slabo mare. Psujem ih i ja bar tri puta dnevno svaki dan sa istim rezultatom.

Ljudi prošetali uz pratnju policijskog špalira koji je bio tu radi njihove bezbednosti
Baš kao što je ona murija oko vlade bila tamo zbog eventualnih incidenata koje bi izazvali zalutali branioci porodičnih vrednosti koji nisu ozbiljno shvatili direktivu starešinstva Dveri da se povuku sa ulica pošto su jelte "pobedili". A ne zbog tri i po gej aktivista i četiri i po građanina i građanki vazda spremnih na građansku neposlušnost u odbrani ljudskih prava.

A bio tu, među njima, i novi načelnik beogradske murije kao garant bezbednosti. Ili možda misliš da je i to bio akt građanske neposlušnosti? Njegov individualni čin prouzrokovan pobunom savesti?

Pazi, ne sećam se bloga u poslednje dve-tri godine da su generalno blogeri bili ovako jedinstveni, a svakako ne otkad nova i napredna vlast ustoličila.


Да.
Православна саборност васколиког блогераја је ваистину дирљива.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:53 28.09.2013

Re: BREAKING NEWS:

freehand
Pazi, ne sećam se bloga u poslednje dve-tri godine da su generalno blogeri bili ovako jedinstveni, a svakako ne otkad nova i napredna vlast ustoličila.

Ma bilo je, samo si to tada opisao kao "škrgut, ropac, buka i bes". Posle zabrane 2011:


NNN NNN 12:17 28.09.2013

Re: BREAKING NEWS:

dobrosavljevic_m

eh, to je bio neki drugi Savet za nacionalnu bezbednost
blogovatelj blogovatelj 17:00 28.09.2013

Re: BREAKING NEWS:

eh, to je bio neki drugi Savet za nacionalnu bezbednost


freehand freehand 18:10 28.09.2013

Re: BREAKING NEWS:

Ma bilo je, samo si to tada opisao kao "škrgut, ropac, buka i bes". Posle zabrane 2011:

Dirljiva je tvoja pažnja i poznavanje opusa. Ganut sam. Nego, možda bi dobro bilo da pročitaš tekst ovog bloga (vrlo kratak, a mislim da nije ni stilski težak) i tekst komentara koji si citirala još jednom.
U prvom ćeš naći da sam nabrojao bljuzge obe Vlade (prethodne DS+SPS+ostali i ove sadašnje) glede Prajda u poslednje tri godine a zajedničke su im dva tačke: zabrana Prajda i ministar policije.
Takođe ćeš videti da LBGT ima moju punu podršku u svakom smislu i uvek kad su njihova (i naša) prava u pitanju.
Videćeš da sam pretprošle godine imao tračak razumevanja upravo zbog straha za bezbednost onih koji bi prisustvovali, a nadao se i zahtevao da država najrigoroznije kazni one koji su pretili i bili spremni da primene ozbiljno nasilje (po zaključcima tog Saveta).
Primetićeš, takođe, da sam u oceni i prema ovoj sadašnjoj Vladi imao relativno blag stav za prošlogodišnjzu zabranu jer razumem da je ta godina zaista bila period promena u društvu i definitivno atmosfera nije pogodovala Prajdu.
To što se tiče ovog bloga i mog stava.
Citiranom komentaru nemam šta da dodam. A bogami - ni da oduzmem.
Naročito delu o "mamlazu Homenu", jer taj lutak je paradigma čitave priče i impotencije države prema nasilnicima - dakle upravo tamo gde bi ona morala biti najpotentnija i najrigoroznija.

NNN
dobrosavljevic_m

eh, to je bio neki drugi Savet za nacionalnu bezbednost

Delimično. Rekoh da imaju i zajedničkih tačaka. Najevropljanina takoreći.
yugaya yugaya 22:44 27.09.2013

do Tokija.

JJ Beba JJ Beba 23:05 27.09.2013

život u četrir zida


fuck them, ipak se šetalo



Bonner Bonner 08:19 28.09.2013

Re: život u četrir zida

JJ Beba


fuck them, ipak se šetalo





Wow, svaka cast, to je pravi PRIDE! Protest.


mariopan mariopan 08:37 28.09.2013

Re: život u četrir zida

JJ Beba
fuck them, ipak se šetalo

BRAVO !
princi princi 13:45 28.09.2013

Re: život u četrir zida

JJ Beba

fuck them, ipak se šetalo




Ne znam za druge, ali mene ova slika (kao i ostale slike sa noćašnjeg "prajda" ) baš rastužiše. Tuga živa...
angie01 angie01 14:08 28.09.2013

Re: život u četrir zida

Ne znam za druge, ali mene ova slika (kao i ostale slike sa noćašnjeg "prajda" ) baš rastužiše. Tuga živa...


pa jeste, jer sugradjani nisu u vecem broju izasli sa njima da ih podrze, jer se u celom ovom, meni vec gnusnom ponavljanju ko je jaci, javnim nedopustivim istupanjem onih koji bi trebalo da stite sve gradjane, nekom alfa hetero i pricom o tradicionalnim vrednostima, u koje valjda spadaju i sve nasilnicke i kriminalne radnje kojima smo preplavljeni- ne radi samo o njihovim pravima, vec o tome, da drzava ne postoji i da one, koji je vode za nase pare, boli tuki za nas!
kukusigameni kukusigameni 23:20 27.09.2013

...

8c_competizione 8c_competizione 10:57 28.09.2013

Re: ...

ovo je ipak najbolja montaza odavno!
tyson tyson 23:50 27.09.2013

deja vu


Šta, kao iznenađeni smo?

Sve je već viđeno koliko prošle godine, sve. Pozitivno je samo to što je hype ovoga puta primetno manji. Samo B92 kao i obično kaska za realnošću, te ushićeno manirom đaka-ponavljača koji ništa ne konta čitavih 6 "vesti" na vrhu info strane posvećuje Paradi. Oladite, rođaci.


Filip2412 Filip2412 00:16 28.09.2013

Re: deja vu

Pozitivno je samo to što je hype ovoga puta primetno manji.
Hajp je manji jer su ljudi digli ruke, letargija, depresija. Nema tu nista pozitivno.
st.jepan st.jepan 00:07 28.09.2013

Peškiri i pederi

Peškir iz naslova me isprva malo zbunio.
Iz teksta mi je jasno da si mislio na onaj trenerski peškir čijim se bacanjem u ring prekida meč i priznaje poraz, ali (možda ti nije poznato) nekada je u beogradskom žargonu peškir označavao pedera.
Unfuckable Unfuckable 02:50 28.09.2013

Re: Peškiri i pederi

nekada je u beogradskom žargonu peškir označavao pedera.

wow, štef dominira
freehand freehand 07:48 28.09.2013

Re: Peškiri i pederi

st.jepan
Peškir iz naslova me isprva malo zbunio.
Iz teksta mi je jasno da si mislio na onaj trenerski peškir čijim se bacanjem u ring prekida meč i priznaje poraz, ali (možda ti nije poznato) nekada je u beogradskom žargonu peškir označavao pedera.

Da, baš to je bila prva asocijacija, a mislio sam da je dodatno pojačana i razjašnjena u poslednjoj rečenici.
A eto, izgleda da nisam uspeo, ako se tako tek naslućuje.
Dr M Dr M 08:40 28.09.2013

Re: Peškiri i pederi

nekada je u beogradskom žargonu peškir označavao pedera.


U tom smislu, ekipa AV ID su frotiri..
st.jepan st.jepan 10:02 28.09.2013

Re: Peškiri i pederi

izgleda da nisam uspeo,

Ne, ne, uspeo si, finale teksta odlično!
A ja sam noćas uspeo da previdim poslednji red. Otuda nesporazum, sorry.

st.jepan st.jepan 22:21 28.09.2013

Re: Peškiri i pederi

noćas uspeo da previdim

Da, umor, preletanje namesto čitanja...
A nešto mislim, možda moja promašena opaska i nije bila sasvim beskorisna. Mladji verovatnio i ne znaju da su pedere nekada zvali peškirima, pa im je, i pored pažljivog čitanja, tvoje efektno finale moglo ostati nedovoljno jasno.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:43 28.09.2013

e jes vala!

Čekate da vam gospodin Kimi i ekipa poskidaju trake sa ruku i dresove i gaće sa leđa i guzica?


hajkula1 hajkula1 01:03 28.09.2013

Brzo


Brzo da se javim pa trčim da sečem vene.
laziiprevare laziiprevare 01:57 28.09.2013

Re: Brzo

trčim da sečem vene



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana