Društvo| Ljudska prava| Politika

Peškiri i pederi

freehand RSS / 27.09.2013. u 19:37

"Ovo nije poraz pred huliganima" - kaže predsednik Vlade Srbije.

 

rmbk.jpg

Jok. Samo 3:0, par forfe.I to iz prvenstva u prvenstvo, iz utakmice u utakmicu. Pre tri godine je onaj klovn od Homena najavljivao jezivu reakciju. Imali ste snimke, imali ste dokaze, imsli ste barabe sa bejzbolkama i mufljuze sa kapuljačama,  imali ste sve.

Pre dve godine ste imali negativnu bezbednosnu procenu iako ste znali i ko preti, i odakle preti. I ko nasrće na Ustav i državu. Ok, sačuvali ste živote i imovinu - a šta je bilo sa siledžijama i ucenjivačima? 

Prošle godine ste bili sveži a situacija rovita.

Šta je sad gospodine predsedniče Vlade i ministre policije? Đe je zapelo? Opet vas koči pravosuđe? Niste znali kad pada kraj septembra? Niste znali ko i čime preti? Čekate da vam gospodin Kimi i ekipa poskidaju trake sa ruku i dresove i gaće sa leđa i guzica? Šta znam, možda se razlika ne bi ni primetila. 

I kad rekoh "Ustav": evo kako se ustavobraniteljska omladina drži principa: "Omladina DSS protiv Parade"

Skoro kao Evropejci evropskih vrednosti! Kao Čerčil i De Gol.

Dakle, pun ring peškira i to onih sa državnim simbolima. Ali to je, valjda, ok cena da ih ne bi bilo na ulici. Peškira sa zastavama duginih boja. 



Komentari (226)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

st.jepan st.jepan 03:08 28.09.2013

...

"Ovo nije poraz pred huliganima" - kaže predsednik Vlade Srbije

"Muka s rečima" (M. Danojlić)
inco inco 03:11 28.09.2013

Re: ...

Istina... Ovo je poraz pred građanima, od strane huligana.

Ustvari - kojim to građanima? Što više mislim o tome to manje smatram ovo ikakvim porazom. Ovo je zapravo još jedna u nizu Pirovih pobeda naše vrle politikanske elite.
blogovatelj blogovatelj 05:44 28.09.2013

Voks populi...

Novina - Kurir
Naslov - EUFORIJA: Hrvati masovno hvale Srbiju zbog zabrane Parade ponosa! Izbor velikih i malih slova takav da sam pomislio da je u pitanju Filipov blog.

Top lista komentara - Sa najvećim i najmanjim brojem preporuka. Tj, imaju i negativne preporuke pa na osnovu razlike formiraju listu.

Najbolje ocenjeni

3. mesto - rejting +169
Mislili su da se setkaju..nece moci!


2. mesto - rejting +184
doslo zadnje vreme kad te najveci neprijatelj hvali


1. mesto - rejting +190
Dobro je sto je se sve na ovaj nacin zavrsilo. Za ne pomisliti kakav bi haos nastao sutra u Beogradu. Radite to u svojoj kuci, organizujte orgije, snimajte filmove, radite bre sta hocete. Niko vam ne brani. Samo prestanite vise da uznemiravate javnost, budite i vi ljudi.


Najlošije ocenjeni

3. mesto - rejting -31
E svasta!


2. mesto - rejting -53
Istorijski gledano kad god su nas Hrvati podržavali nama se nešto olupalo o glavu... još jedan dokaz da je Prajd trebao biti održan. Na žalost, još jedna zamena teza...


1. mesto - rejting -57
mnogo mi je zao sto nema parade ponosa ,jer ljudi ne mogu da izraze svoje misljenje .A Hrvati neka bojkotuju u EU svoje misljenje ,da im je lose i bi ulazili u istu
blogovatelj blogovatelj 07:07 28.09.2013

Fotografija

Sve mi bode oči i tedo da pitam, al zaboravih - jesu li boje kravate, govornice, mikrofona i držača za mikrofone u duginim bojama namerno odabrane, slučajno aranžirane, ili se neko igrao Fotošopom pa napravio dobru foru?
freehand freehand 07:58 28.09.2013

BMP

... i GMS.
Banda Mrtvih Puvala i Gang Mlohavih Spolovila.
To je ova država.
princi princi 10:05 28.09.2013

Re: BMP

freehand
... i GMS.
Banda Mrtvih Puvala i Gang Mlohavih Spolovila.
To je ova država.

Interesantno je kako će Tasovac, pre svega, a onda i Sradulović i Krstić dalje obrazlagati svoj rad u ovoj vladi.
8c_competizione 8c_competizione 09:46 28.09.2013

sta reci?

I kad rekoh "Ustav": evo kako se ustavobraniteljska omladina drži principa: "Omladina DSS protiv Parade"


ja, kada pisem komentare o "DSS"-u obavezno upotrebljavam malko pravilniju verziju "d-SS"

toliko o njihovovom ustavobraniteljstvu. da mogu, bili bi gori i od SA i SS odreda zajedno. zato valjda oni, DB i SPC organizuju ove Zveri i ostale navijace da budu batinasi za njih, a da oni ostanu "cisti" u belim rukavicama

a za bezbedosnu situaciju me cisto zabole, Ustav i Zakon moraju da se postuju i Drzava mora da garantuje prava koja je propisala! i to ne selektivno, vec za sve isto!

i treba da poruci batinasima sledece: "ukoliko nekome uskracujete zagarantovana prava, drzava bi mogla da vam uskrati pravo na fer sudjenje, sta mislite o tome?"

nista se u ovoj drzavi nece promeniti dok NAROD, dakle vecina, a ne batinasi, ne izadje na ulice zajedno sa pederima, lezbejkama, romima, marsovcima ...., slagajuci se ili ne sa razlogom demonstracija, da stavi do znanja i talibanima a i vlasti samoj, da zajebavanja sa zakonima nema! ako treba, i batinu u ruke!

a pederima poruka: organizujte se kao u filmu Parada (doduse, obezbedjenje dovesti negde sa strane, ne sa Balkana) i pripremite i za batinase i za vlast na vreme.

pa onda lepo nenajavljeni ipak prosetajte gradom (ako mogu Dveri, sto ne bi ste mogli i vi)
8c_competizione 8c_competizione 10:19 28.09.2013

umesto kukumavke ...

... mozda je bolje poceti slati poruke njima direktno, sa jasnim porukama sta mislimo o njima:

Socijalisticka Partija Srbije ("Ustav" i "Zakoni"

Srpska napredna Stranka ("napredna", "Ustav" i "Zakoni" WTF?)

d-SS ("demokratska", "Ustav" i "Zakoni" WTF?)

BIA ("bezbednost" i "zakoni" WTF?)

MUP Srbije (isto "bezbednost" i "zakoni" WTF?)


FK Crvena Zvezda ("sport" WTF?)


FK Partizan ("sport" WTF?)

FK Rad ("rad" i "sport" WTF?)


ili uzeti jednostavno pravdu u svoje ruke? Sta preporucujete, gospodo i gospodje predstavnici vlasti, Ustava, Zakona i prava?

iqiqiq iqiqiq 12:10 28.09.2013

Jednostavan pogled na celu priču

Istog dana pre podne su protestovali sindikati, mogu huligani i njih da biju, mogu da ih mlate i poslodavci, jer se sindikati bore za bolji položaj radnika.

Šta je u ovom slučaju problematično, postoji grupa građana koja po važećim propisima zakaže neki protest i obavesti zainteresovane da učestvuju?

Čemu sav ovaj cirkus? Zašto se o tome prave tribine i cele godine neprestano razgovara?

Što je ovaj protest toliko rizičan u odnosu na mnoge druge političke i građanske proteste? Koji su to huligani i ko ih huška na homoseksualce, da svoje frustracije leče na ovaj način?

I kako sme država da dozvoli da protest stotinak ljudi bude visokorizičan?

I još jedno pitanje: da li postoji i jedna druga grupa građana koja bi izazvala ovako "visokorizičan" protest?

Jel su homoseksualci više omraženi nego političari?

Stvarno ne razumem ovdašnju logiku, i sve manje i manje razumem.

Jelica Greganović Jelica Greganović 13:02 28.09.2013

Da se ispovraćaš

i ozbiljno zabrineš.

mariopan mariopan 13:58 28.09.2013

Re: Da se ispovraćaš

i ozbiljno zabrineš.

Jao
kukusigameni kukusigameni 14:29 28.09.2013

Re: Da se ispovraćaš

Zamišljam Jelenu sa Trulex krpom u ruci, roza papučicama sa pufnicom, kako gleda svojih, aproksimativno, sedamdesetero dece i kako mužu dobacuje: "Kad će pečenje dragi?"


EDIT. 200
mariopan mariopan 15:06 28.09.2013

Re: Da se ispovraćaš

kukusigameni
Zamišljam Jelenu sa Trulex krpom u ruci, roza papučicama sa pufnicom, kako gleda svojih, aproksimativno, sedamdesetero dece i kako mužu dobacuje: "Kad će pečenje dragi?"


EDIT. 200


Ja je zamišljam da je i muža birala u kategoriji onih čije ideje propagira - pa je ispod ovih naočara pošteno oplavljena, shodno "tradicionalnim" navikama mačo tipova koji štanglama mlate žene i decu po tramvajima u kasne sate?
yugaya yugaya 15:16 28.09.2013

Re: Da se ispovraćaš

mariopan
kukusigameni
Zamišljam Jelenu sa Trulex krpom u ruci, roza papučicama sa pufnicom, kako gleda svojih, aproksimativno, sedamdesetero dece i kako mužu dobacuje: "Kad će pečenje dragi?"


EDIT. 200


Ja je zamišljam da je i muža birala u kategoriji onih čije ideje propagira - pa je ispod ovih naočara pošteno oplavljena, shodno "tradicionalnim" navikama mačo tipova koji štanglama mlate žene i decu po tramvajima u kasne sate?


ja je ne zamišljam, neću posle da imam noćne more.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:23 29.09.2013

Re: Da se ispovraćaš

eto kavi su vaspitači pa se ne treba čuditi kako vaspitavaju decu.
Jebeš i takav Učiteljski fakultet i takve visoke škole za vaspitačice. A biće pre da je gospodža kupila diplomu.
princi princi 15:39 28.09.2013

Još jedna stvar mi nikako nije jasna

Što parada mora da se organizuje 28. septembra? Što ne 5. oktobra, ili 12., ranije ili kasnije, nije bitno? Što se ne organizuje jedna na proleće u aprilu, maju, druga u septembru, oktobru? Mislim, u čemu je fora s ovim jednom godišnje "evo probali smo, vidimo se u sledećem ratu"?
blogovatelj blogovatelj 17:04 28.09.2013

Re: Još jedna stvar mi nikako nije jasna

Što parada mora da se organizuje 28. septembra? Što ne 5. oktobra, ili 12., ranije ili kasnije, nije bitno? Što se ne organizuje jedna na proleće u aprilu, maju, druga u septembru, oktobru? Mislim, u čemu je fora s ovim jednom godišnje "evo probali smo, vidimo se u sledećem ratu"?


Isto me pitanje muči.
Valjda ovi što organizuju paradu dobiju budžet godišnje, pa to rade pred svaku dodelu para, da pokažu gazdama kako oni jelte eto nisu ministarstvo za istraživanje ruda i gubljenje vremena, nego eto, radi se...
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:14 28.09.2013

Da, al zamalo...

Milan Karagaća Milan Karagaća 09:32 29.09.2013

Re: Da, al zamalo...

Jelica Greganović

Pa moglo bi mu se postaviti pitanje da li su oni procenili da će ti pripadnici manjinske grupe koji organizuju tu manifestaciju i nalaze se u koloni razbijati grad i činiti nasilje. Ako nisu došli do tog zaključka , a nisu mogli, onda su trebalo da se orjentišu na one koji su otvoreno najavili nasilje i na njihove organizartore.
Inače, ti ljudi, sama šetnja LGBT pripadnika je rizična za bezbednost taman toliko koliko i litija.
Pa u tom smislu me se dojnio jedan komentar na fb koji glasi
"Ja se ne slazem da se drze litije po Beogradu kad se takodje zaustavlja saobracaj jer mislim da je SPC jedna zlocinacka organizacija i jereticka sekta. Pa ipak uvek cu se zalagati za njihovo ljudsko i gradjansko pravo da to cine isto kao sto se zalazem za Prajd.
Oni koji diskutuju o homoseksualizmu namerno ili iz neznanja zamenjuju teze: uopste nije vazno ko seta: vazno je da svako ima pravo na da nenasilan nacin tj. setnjom izrazi neki svoj stav. Uostalom dan ili dva ranije setali su sindikati. Kakva je razlika?"
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:36 28.09.2013

Vlada li vlada ili oni vladaju vladom?


Kada su vikali “Slobo Sadame“, vlast je ćutala,
onda su vikali „Borise ustašo“, država opet ‚ćutala,
onda su vikali „Vučiću ustašo, izdajice“, a država ćutala,
kada prebijaju ljude na ulicama i vozače GSP, država ćuti,
kada otimaju kapitenu traku, vlast i dalje ćuti,
onda nateraju igrače da skinu i predaju im dresove,a država i dalje ćuti,
kada kažu da neće dozvoliti zakazanu šetnju jedene manjinske grupe, vlada ih se uplaši i
ne odobri šetnju.
Dakle , vlada je priznala da ne vlada situacijom i da nije u stanju da obuzda ekstremne desničarske, huliganske i navijačke grupe, a zna o kojim grupama i čak pojedincima se radi, biće da vlada nije htela i li nije smela da im se suprostavi, što će reći da vlada ne vlada situacijom već ove grupacije vladaju Vladom.
S obzirom na to i razmere nasilja koje vlast neće ili ne može da obuzda, bojim se da kada te od strane vlasti dugo negovane i tolerisane grupe dođu pred vladu ili parlament i zatraže da ministri vrate fotelje a poslanici mandate da vladu i parlament više neće imati ko da brani.
freehand freehand 15:55 29.09.2013

Jadnici

...
„Prijavu za održavanje javnog skupa sazivač podnosi nadležnom organu (u daljem tekstu: Aleksandar Vučić), najkasnije 48 sati pre vremena za koje je javni skup zakazan.“

„Aleksandar Vučić će zabraniti održavanje javnog skupa koji je usmeren na nasilno menjanje Ustavom utvrđenog poretka, narušavanje teritorijalne celokupnosti i nezavisnosti Republike Srbije, kršenje Ustavom zajemčenih sloboda i prava čoveka i građanina, izazivanje i podsticanje nacionalne, rasne i verske netrpeljivosti i mržnje, kao i iz drugih razloga, koje će saopštiti nenadležni organ (u daljem tekstu: Ivica Dačić)“.

I tako dalje i tako redom.

Ili – kako je napisao Breht 1933. godine: O Deutschland, bleiche Mutter…

JADNICI
Vesna Rakić-Vodinelić | 28/09/2013
Peščanik.net, 28.09.2013.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:07 29.09.2013

Re: Jadnici

Ne želim da verujem da je tačno ovo što piše
“Blic“
„Saznanja policije: Ekstremisti za Paradu ponosa spremili sonu kiselinu
Žučna rasprava vodila se pre dve večeri na sednici Biroa za koordinaciju službi bezbednosti na kojoj se odlučivalo o održavanju Parade ponosa. Kako saznaje “Blic”, presudila su saznanja policije da se spremaju najbrutalniji napadi do sada kako na učesnike tako i na grad.
Kao najveća pretnja po paradu, ali i bezbednost svih drugih građana i ovog puta su označene navijačke grupe i desničarske organizacije. Reč je o nekoliko hiljada ekstremista iz Beograda i drugih gradova, ali i zemalja u okruženju.
Iz policijskih izvora u medije procurili su brojni detalji o vrsti i količini oružja koju su ultradesničarske organizacije pripremile za napad na učesnike. Međutim, i pored tako detaljnih sazanja, poput informacija da je spremljena sona kiselina, veća količina vatrenog oružja, pa čak i ose i pčele, niko nije priveden.
Sada ostaje otvoreno pitanje. Ukoliko su bezbednosne službe znale da je neko nabavio sonu kiselinu, vatreno oružje i da je planirao da napadne učesnike Prajda i policiju, zbog čega još slobodno šeta gradom?
Posle Vučićevog "ne" Paradi, jednoglasna zabrana
- Mišljenja članova Biroa bila su podeljena. Međutim, presudne su bile informacije da se spremaju napadi kakvi do sada nisu viđeni, a pominjalo se da su ekstremisti obezbedili veće količine sone kiseline, ali i vatrenog oružja - kaže izvor “Blica”.
To je bilo dovoljno prvom potpredsedniku Vlade Srbije Aleksandru Vučiću da preseče i zauzme stav da ne treba rizikovati održavanjem skupa. Protiv Parade bili su i Milorad Veljović, direktor policije, Miljko Radisavljević, tužilac za organizovani kriminal, kao i republički javni tužilac Zagorka Dolovac.
Drugačije su, makar na početku sastanka koji je trajao duže od tri sata, mislili načelnik Uprave policije MUP-a Srbije Mladen Kuribak, savetnik premijera za nacionalnu bezbednost Ivica Tončev i Veselin Milić, nedavno postavljeni načelnik beogradske policije.”

Ali sam duboko zabrinut ako, ako je to tačno, bez obzira na zabranu te parade, policija nije preduzela mere prema licima koja su to navodno spremala.
mariopan mariopan 13:33 30.09.2013

Re: Jadnici

Milan Karagaća
Ne želim da verujem da je tačno ovo što piše
“Blic“
„Saznanja policije: Ekstremisti za Paradu ponosa spremili sonu kiselinu

LAŽU, vade se.

A ako je to istina, i ZNAJU da je istina, onda ZNAJU i ko je to spremao...i gde su HAPŠENJA, gde nam je onda antiteroristička bigada, policija, sudstvo...ko vodi ovu državu?

Ali sam duboko zabrinut ako, ako je to tačno, bez obzira na zabranu te parade, policija nije preduzela mere prema licima koja su to navodno spremala.

I ja.
Upravo sam zabrinuta što sve to zasigurno znaju ali ništa ne preduzimaju. Zbog njih nesposobnih sam zabrinuta, ne zatyo što bitange postoje.
I ovom izjavom su dokazali da su nesposobni jer nisu uradili ono za šta su plaćeni.
Nije rešenje da se svi zatvorimo u kuće zato što neko šeta okolo sa sonom kiselinom - mi smo u (kućnom) zatvoru a oni da se šetaju?
Zar ne treba da je obratno?
iqiqiq iqiqiq 19:25 29.09.2013

Lepo je ovako

8c_competizione 8c_competizione 07:11 30.09.2013

evo jos jedne zanimljivosti

potrosile se na pare za opremu o kojoj niko ne zna, bila namenjena za Prajd a nije isporiucena
freehand freehand 11:57 30.09.2013

Ko to kaže ko to laže...

Od danas pripreme za sledeći Prajd
Izvor: B92

Beograd -- Predsednik Srbije Tomislav Nikolić ocenjuje da je trebalo mnogo bolje pripremiti teren za Paradu ponosa, a ne dozvoliti da to pitanje ugrožava naš evropski put.
...
Nikolić u saopštenju ističe da prema Ustavu Republike Srbije svi građani, pa i pripadnici LGBT populacije imaju zagarantovano pravo na okupljanje i to je jedan od postulata za koji se Srbija zalagala u okviru borbe za ljudska prava.

"Svi građani su, bez obzira na seksualnu i drugu orijentaciju jednaki u pravima i država bi tome trebalo da se posveti na adekvatan način. S obzirom na to da je reč o delikatnom pitanju, koje bi pojedinci i pojedine grupe mogle da zloupotrebe, suprotno interesima Srbije i teške situacije u kojoj se naša zemlja nalazi, u organizaciju tog događaja trebalo je uključiti sve ključne činioce, od bezbednosnih agencija, medija, pa do nevladinih organizacija i međunarodnih institucija i na vreme pripremiti teren", piše u saopštenju poslatom iz Predsedništva Srbije.


KLIK

Sad kad krene otimanje i gicanje u Otadžbinskoj upravi ko će u Organizacioni odbor... Radoš Ljušić za predsednika!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana