Ljudska prava

Ponoćni Prajd je promašaj

Nebojsa Krstic RSS / 28.09.2013. u 16:53

Sinoćnji blickrig pripadnika LGBT organizacija iznenadio je državu, huligane i čitavu javnost - umesto današnjeg zabranjenog Prajda, održan je jedan ponoćni, ad hoc, u inat svim protivljenjima i bezbednosnim rizicima. Na taj način, slažu se mnogi zagovornici slobodnog održavanja gej parade, Beograd je pokazao dušu i svoje nemirenje sa nepravdom, nasiljem i nasilnicima.

«Zbog te šetnje, Srbija noćas nije poražena od ljudi sa štanglama – poražena je samo vlast.»

«Važno je što su ovi ljudi sinoć ipak prošetali i što nisu dozvolili da ih uplašena država i siledžije oteraju u rupu.»

«Mislim da nam se veceras desio OTPOR... proud!»

U ovom tonalitetu, na društvenim mrežama proslavljen je noćni događaj.

Moja malenkost se slaže da je Beograd, odnosno nekolicina Beograđana, pokazala svoj slobodarski duh i hrabrost.

Jedna me stvar samo brine. Da li je ovim gestom obesmišljena ideja Prajda?

Naime, ideja događaja jeste da se skrene pažnja na težak položaj jedne manjinske zajednice u društvu. Na činjenicu da su u mnogim sredinama žrtve predrasuda, šikaniranja i omalovažavanja. Negde i nasilja. Zbog opasnosti od nasilja čitava ta kategorija građana živi u nekoj vrsti unutrašnjeg egzila i u ilegali bivajući primorana da skriva svoju prirodu i afinitete. S obzirom na gnev i mržnju koju prajdovci pobuđuju kod nekih «tradicionalno orijentisanih» Srba njihov strah za golu egzistenciju, više je nego opravdan.

Zbog ovakve situacije koja nije karakteristika samo naše zemlje, neko se dosetio da organizuje Prajd kao demonstraciju na kojoj će LGBT osobe izaći na svetlo, pokazati se i reći: živi smo i postojimo, razlikujemo se od vas, ali imamo i mi pravo da živimo životom dostojnim slobodnog čoveka, i evo nas da nas vidite i uverite da vam od nas ne preti nikakva opasnost, upoznajte nas i ostavite na miru.

Takva je demonstracija trebalo da se desi jutros u parku pored Manježa, a nije. Trebalo je i prošle godine, ali nije. Pretprošle godine se desila, ali po cenu rušenja, paljenja i pucanja u sedište DS-a u Krunskoj.

Ponoćni Prajd je dakle, bio i hrabar, kreativan i otporaški, ali on nije ispunio svoju svrhu ni na koji način. Čak suprotno - on je pokazao da homoseksualci nisu građani koje Ustav republike Srbije štiti kao sve ostale građane,  dokazao je da oni svoja prava ne mogu da ostvare tako što se obrate svojoj državi i zatraže njenu zaštitu, već samo onako kako to čine ilegalaci - u trenutku kada njihovi protivnici nisu na oprezu i u sitne sate. Problem ponoćne promenade u tome je što će sutra poslužiti kao alibi premijeru/ministru unutrašnjih poslova koji ne samo da ne radi svoj posao, nego već drugu godinu zaredom svojim ponašanjem upravo ohrabruje najmilitantnije huligane. Biće mu sutra dokaz da je u Srbiji po pitanju ljudskih prava sve u redu jer se Prajd ipak održao.

A nije.

Zato bi premijera & ministra obavezno trebalo pitati:

Ko je prouzrokovao rizik zbog kog je Prajd otkazan? I šta će nadležni organi preduzeti da se oni koji prete i prouzrokuju bezbednosni rizik sankcionišu u skladu sa zakonom?

I podsetiti ga da prethodnih godina država nije uradila ama baš ništa.

Tagovi



Komentari (566)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

chitach chitach 17:05 28.09.2013

gnev i mržnju

" S obzirom na gnev i mržnju koju prajdovci pobuđuju kod nekih «tradicionalno orijentisanih» "

Sta je uzrok te mrznje ? Da li je to organizovana ( navodjena) mrznja ili istinska , ako mrznja moze uopste biti nesto urodjeno ?
Bili Piton Bili Piton 18:26 28.09.2013

Re: gnev i mržnju

chitach


Sta je uzrok te mrznje ?


Patološki strah od novog, od nepoznatog, od sumnjivog, strah od promene. Strah od drugačijeg, da dodam.
4krofnica 4krofnica 18:59 28.09.2013

Re: gnev i mržnju

Patološki strah od novog, od nepoznatog, od sumnjivog, strah od promene.



istina. i opet mi se danas po glavi vrti ovaj sjajan govor pri usvajanju zakona o istopolnom braku na Novom Zelandu, koji se završava sa 'be ye not afraid'

<New Zealand MP Maurice Williamson's Gay Marriage Speech>

znam jednog koji se mnogo plaši. od onih koji su za danas imali planove sa pčelama, palicama i ostalim nebulozama. svake godine ga odvraćam, on i dalje ide. ne mogu ni da izgovorim/napišem na šta je sve spreman da utiša taj nemir koji ga izaziva. tako je naučen a bezkičmena vlast mu odobrava.

dok ovi bez muda ne kažu drugačije, prajd ovde može da se odvija samo u obliku demonstracija i dok je tako: pozdravljam sinoćni bunt.



G r o f G r o f 20:53 28.09.2013

Re: gnev i mržnju

Sta je uzrok te mrznje ?


Mržnja prema prajdu nema gotovo nikakve veze sa homoseksualcima.
To je mržnja prema Americi, EU, svetu. Politički šibicari beskrupulozno stavljaju kukavičija jaja svoje promocije u LGBT gnezdo.
Čudim se da je Vučić ovaj put ovako naivno naseo.
Progutaš najveće žabe i onda se zagrcneš na nekoj sići, baš glupo.
anonimni_autor anonimni_autor 22:25 28.09.2013

Re: gnev i mržnju

Mržnja je karakteristična za isfrustrirane narode.Nemcima su posle poraza u velikom ratu glavni krivci bili Jevreji, a nama posle debakla devedesetih, izgleda LGB populacija, koja je meni iz neobjašnjivih razloga proglašena za izdajničku. U to ime mogu samo da podsetim pripadnike raznih neonacističkih organizacija koji(posle onog juče) najverovatnije po službenoj dužnosti nadgledaju ovaj blog, da je jedan od mnogih srBskih "heroja" iz tih vremena bio verovatno Bi, jer je bio poznat po silovanju momaka po zatvorima! Naravno on se time nije ponosio...Možda je to samo ono prirodno alfa mužijak ima pravo na seks sa svima u čoporu.. ali...



(ako se neko prepoznao ili su ga prepoznali neka ne krivi mene. Ja samo ponavljam priču koju sam sa mogo strana čuo!).
maksa83 maksa83 22:40 28.09.2013

Re: gnev i mržnju

U to ime mogu samo da podsetim pripadnike raznih neonacističkih organizacija koji(posle onog juče) najverovatnije po službenoj dužnosti nadgledaju ovaj blog

Ja bih dodatno da ih podsetim na Nickyja Cranea, britanskog neonaci skinhed aktivistu koji je na kraju umro od AIDS-a, taman pošto je priznao da je gej, i da je tokom svoje neonaci karijere vodeći dvostruki život između ostalog snimao amaterske gej porniće. Priznao je celu stvar u emisiji gde su se i razni drugi neonacisti autovali kao homoseksualci i ispovedali šta ih je privuklo pokretu.

Fankicajt mit Bruno:

- "Are there any skinheads that aren't gay?"
- <kuršlus>


anonimni_autor anonimni_autor 23:21 28.09.2013

Re: gnev i mržnju

Au, i ja sam bio PUNK ROCKER u mladosti. I bilo je gejeva i među nama. Baš se sećam jednog koga su zvali Đubre, ali onda je bilo sasvim normalno da panksi među sobom koriste što skaradnije nadimke.Ništa stvarno lično. Živele osamdesete!(šta ćete... žal za mladost... Ma sad ću padnem u karasevdah)Idem da slušam Kleš i Pistolse!!!
docsumann docsumann 05:09 29.09.2013

Re: gnev i mržnju

"Are there any skinheads that aren't gay?"



mikele9 mikele9 13:35 29.09.2013

Re: gnev i mržnju

Patološki strah od novog, od nepoznatog, od sumnjivog, strah od promene. Strah od drugačijeg, da dodam.

Po ko zna koji put citiram Danila Kiša: Više od neslobode, ovde se ljudi boje promena!
rade.radumilo rade.radumilo 22:45 29.09.2013

Re: gnev i mržnju

Čudim se da je Vučić ovaj put ovako naivno naseo.


To je zato što je u Srbiji ipak sudnji dan: "Šta će ljudi (rodbina/selo/čaršija) da kažu?" pre nego što će svet da nas ogradi bodljikavom žicom, ekonomski unazadi, eventualno bombarduje itd.
Ma koliku količinu moći on preoteo za sebe, svi ostali ko njega na prvom mestu vode računa šta će se u njihovim Pičkovcima o njima pričati, pa tek onda o svemu ostalom u Srbiji...
Kazezoze Kazezoze 09:17 30.09.2013

Re: gnev i mržnju

freehand freehand 09:24 30.09.2013

Re: gnev i mržnju

rade.radumilo
Čudim se da je Vučić ovaj put ovako naivno naseo.


To je zato što je u Srbiji ipak sudnji dan: "Šta će ljudi (rodbina/selo/čaršija) da kažu?" pre nego što će svet da nas ogradi bodljikavom žicom, ekonomski unazadi, eventualno bombarduje itd.
Ma koliku količinu moći on preoteo za sebe, svi ostali ko njega na prvom mestu vode računa šta će se u njihovim Pičkovcima o njima pričati, pa tek onda o svemu ostalom u Srbiji...

Oviokonjega su tako jedna zajebana gomila probisveta... Od cara Laze naovamo jebu u glavu sve naše vladare koji su jadni gluvi i ćoravi a ovi ih lažlažulažu... I matorog kralja Peru, i Acu, o titu tek da ne pričamo!
Pa eto i Vučića.
smarashbre smarashbre 12:01 30.09.2013

Re: gnev i mržnju

meni iz neobjašnjivih razloga proglašena za izdajničku.


Pa da si ranije pratio blog i Pedju..
btw, najveća štetočina za interese LGBT u Srbiji, upravo je Predrag Azdejković.
Da se ne zaboravi
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:02 01.10.2013

Re: gnev i mržnju

smarashbre
meni iz neobjašnjivih razloga proglašena za izdajničku.


Pa da si ranije pratio blog i Pedju..
btw, najveća štetočina za interese LGBT u Srbiji, upravo je Predrag Azdejković.
Da se ne zaboravi


Irineju, ti li si?
chitach chitach 17:09 28.09.2013

tema

" Zato bi premijera & ministra obavezno trebalo pitati: "

Gubljenje vremena .
leeanna leeanna 17:22 28.09.2013

prajd će se održati...

poglavlja 23. i 24. pregovaračkog procesa sa eu neće moći da se zatvore bez osiguravanja funkcionisanja bezbednosnih procedura, uključujući i ove vezane za prajd. ali je tužno što svako uljuđivanje ovde mora "na gurku" i pod patronatom.
Dr M Dr M 17:30 28.09.2013

Kontrastav


"on je pokazao da homoseksualci nisu građani koje Ustav republike Srbije štiti kao sve ostale građane, dokazao je da oni svoja prava ne mogu da ostvare tako što se obrate svojoj državi i zatraže njenu zaštitu, već samo onako kako to čine ilegalaci - u trenutku kada njihovi protivnici nisu na oprezu i u sitne sate."

Mislim da postupak kojim se pokazuje pravo stanje stvari nije neuspešan, naprotiv.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:32 28.09.2013

Re: Kontrastav

Mislim da postupak kojim se pokazuje pravo stanje stvari nije neuspešan, naprotiv.

ma to je zabrana pokazala...kad čitaš tekst nije loše i sledećih par rečenica da zagrabiš.
dali76 dali76 17:40 28.09.2013

Re: Kontrastav

Ja sam zagrabio g. Krstici vas argument za tezu (u naslovu) je jak koliko I argument Dacica da se parade ne odrzi.
Mozda je do mene.
Dr M Dr M 18:07 28.09.2013

Re: Kontrastav

Nebojsa Krstic
Mislim da postupak kojim se pokazuje pravo stanje stvari nije neuspešan, naprotiv.

ma to je zabrana pokazala...kad čitaš tekst nije loše i sledećih par rečenica da zagrabiš.


Evo grabim

"Problem ponoćne promenade u tome je što će sutra poslužiti kao alibi premijeru/ministru unutrašnjih poslova koji ne samo da ne radi svoj posao, nego već drugu godinu zaredom svojim ponašanjem upravo ohrabruje najmilitantnije huligane. Biće mu sutra dokaz da je u Srbiji po pitanju ljudskih prava sve u redu jer se Prajd ipak održao."



Ovom Premijeru alibiji nisu nikakav problem, da ne brojimo..A prave se da mu veruju samo oni koji od toga imaju koristi.

I dobro je što se Noćni prajd održao, baš kao dokaz kakva su ljudska prava. Kad to mora noću i u 4 zida.

U celom ovom igrokazu oko Prajda, Premijer nosi lik uskogrudog primitivca a PPV nekog Tartifa, odlučnog na putu ka evropskim fondovima, kukavice kad sa tog puta treba da ukloni neki kamen spoticanja. Noćni prajd je bio zvižduk iz publike tim šmirantima.
anonimni_autor anonimni_autor 08:23 29.09.2013

Re: Kontrastav

Potpuno se slažem. Zbog toga sam se i uključio na ovaj blog, ali me neke izjave skrenuše sa teme. Možda ovo nije pobeda u političkom smislu, ali je ponoćna šetnja pokazala da u delu ovog naroda još uvek postoji prkos. Prkos primitivizmu, verskom fanatizmu i prikrivenoj desničarskoj vlasti.Svaka čast učesnicima gerilskog prajda.Što se stava poštovanog domaćina bloga tiče, sve se svodi na vrlo politički korektno dokazivanje kako su njegovi bolji od ovih... Podsećam ga da je i za vreme DS vladavine bilo zabrana ove manifestacije.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 09:50 29.09.2013

Re: Kontrastav

Što se stava poštovanog domaćina bloga tiče, sve se svodi na vrlo politički korektno dokazivanje kako su njegovi bolji od ovih... Podsećam ga da je i za vreme DS vladavine bilo zabrana ove manifestacije.

Ma jok...ako prošaraš po komentarima videćeš da nisi u pravu. Naime, "moji" su svakako bolji, ali nije u tome poenta...Poenta je da gej zajednica ne treba da prkosi, jerbo su svi protiv nje, ujljučujući javno mnjenje. U takvim okolnostima od prkosa nema vajde.
dali76 dali76 18:13 29.09.2013

Re: Kontrastav

G. Krsticu ta teza da sama LGBT populacija treba da ucini nesto da se vecini dopadne,a ne da joj prkosi, koliko god bila validna za diskusiju, je jedna krasna zamena teza .
Nije g. Krsticu problem srpskog prajda javnost koja ne voli lgbt jer ta ista javnost se nece uhvatiti ni palice ni lanca ni sipke da bi pokazali svoj stav.
Pomenutih rekvizita sile hvataju se tzv navijaci kojima se LGBT nece dopasti bez obzira koliko im ista prkosila.
Njihovo postojanje je njima dovoljan prkos.
G Krsticu grddno se varate ako mislite da ce momci sa kapuljacama na glavi I sipkama u rukama citati istrazivanje javnog menja pa na osnovu istog odluciti hoce li tuci ili nece “pedere”.
Oni razumiju samo ono sto sami imaju,a to je zakon sile , ili mozda bolje, silu zakona. Dakle jednostavno pitanje ima li drzave ili nema, vi ste prebacili na teren sta LGBT cini da ne prkosi?
Stoga je vvas blog sa ovakvim naslovom veliki promasaj.
Njegova velicina uslovljena je vasim imenom, jer vi niste ni Dali76, ni Freehand, ni GROF,vi ste javna licnost cija rec ima tezinu.
Ja ovim komentarom zavrsavam svoje eucesce na ovom blogu.

P.s.
Huligani u vladi, ne samo da ne citaju javno menje, nego ga svojim izjavama o normalnim I nenormalnim podsticu ddaa zadrzi isti kurs.
To je radio do juce gradonacelnik Beograda, to je radio i radi premijer Dacic.
A onda se nadju neki da rasprave koliko LGBT prkosi?


vladimir petrovic vladimir petrovic 22:28 29.09.2013

Re: Kontrastav

Dali76
... G. Krsticu ta teza da sama LGBT populacija treba da ucini nesto da se vecini dopadne,a ne da joj prkosi, koliko god bila validna za diskusiju, je jedna krasna zamena teza .

Stoga je vas blog sa ovakvim naslovom veliki promasaj.


Bonner Bonner 22:48 29.09.2013

Re: Kontrastav

Nebojsa Krstic



...Poenta je da gej zajednica ne treba da prkosi, jerbo su svi protiv nje, ujljučujući javno mnjenje. U takvim okolnostima od prkosa nema vajde.


Krle, ovo je ono sa kratkom suknjom i silovanjem. Da nije obukla kratko suknjice ne bi bila silovana, znaci sama je kriva.

Tako, po tebi, i LGBT zajednica, prkosi svojim postojanjem i zato su svi protiv nje.

A gde si to video i na osnovu cega si zakljucio da su svi protiv nje?


Nebojsa Krstic



...Naime, "moji" su svakako bolji, ali nije u tome poenta...


Da, tvoji su svakako bolji. Za vreme vase vladavine gledali smo PRIDE svake godine redovno. U prvom redu bio Predsednik drzave i Predsednik stranke, sa sve savetnicima. Do njega gay clanovi DS-a (ili ih u DS-u nema?!). Na zacelju kolone Gradonacelnik Beograda, da bude siguran da se ovima ispred nista ruzno nece dogoditi.

PRIDE je vazan pre svega za politicke stranke u zemlji. Da oni koji su skloni istopolnom seksu ne moraju da se kriju, pa pored zene i dece jure za decacima i onda ih ucenjuje ko stigne i ne stigne. Koliko je tih i takvih po strankama? Po drzavnim preduzecima na odgovornim funkcijama? A svi sve znaju i ko se sa kim vidja i ko sa kim ide u krevet, sve je takoreci javno.

Zato je vazan PRIDE da sve oslobodi. Mi jesmo odavno imali seksualnu revoluciju u Srbiji, ali u pogledu LGBT seksualnosti se na zalost nismo tada dovoljno oslobodili.


anonimni_autor anonimni_autor 03:52 30.09.2013

Re: Kontrastav

Nebojsa Krstic
Što se stava poštovanog domaćina bloga tiče, sve se svodi na vrlo politički korektno dokazivanje kako su njegovi bolji od ovih... Podsećam ga da je i za vreme DS vladavine bilo zabrana ove manifestacije.

Ma jok...ako prošaraš po komentarima videćeš da nisi u pravu. Naime, "moji" su svakako bolji, ali nije u tome poenta...Poenta je da gej zajednica ne treba da prkosi, jerbo su svi protiv nje, ujljučujući javno mnjenje. U takvim okolnostima od prkosa nema vajde.

Izvinite ako mi se vaš blog učinio previše politički angažovan. Ja se nikada u svom životu nisam tim stranačkim stvarima bavio, jer nikada nisam bio pripadnik nijedne partije, pa po svemu sudeći ne umem da ocenim kolika je normalna količina politike na blogu.Dozvolite da sam pogrešio.
Međutim da se vratimo temi bloga. Kažete da su svi potiv LGB i zajednice, pa zašto se vi i ja kao heteroseksualci nalazimo ovde povodom žestoke kritike zabrane prajda?Bar na ovom mestu ima dovoljno slobodoumnih ljudi da podrže nečije pravo na različitost.Dodajmo tome i podršku iz EU pa smo u ovo doba sveopšte globalizacije dobili nešto od čega može da se krene.Koliko se ja sećam, ni protiv Miloševića se nije mnogo drugačije krenulo.
Što se našeg javnog mnjenja tiče, svi znamo ko i kako ga kreira.Ali to zapravo i nije srž problema. Osnovni inspirator netrpeljivosti prema LGB je ukorenjeni stav da svaki balkanski mačo muškarac mora da mrzi gejeve iz dna duše.Znare li kolika je količina naših sugrađana koji o sebi razmišljju ko o filmskim likovima koje tumače Klint Isvud, Van Dam, Silvester Silone...To je samo dokaz psihičke nezrelosti i pobrkane realnosti i fantazije. E, oni moraju da se suprostave takvoj ne epskoj pojavi kao što je prajd i to na svaki način i svim sredstvima. Uvereni su da okolina od njih ništa manje ne očekuje. Na žalost to nije samo naša muka već problem čitavog regiona. Druga pogubna činjenica je opšte uverenje kod prosečnih roditelja da će im deca doživeti tešku traumu ako slučajno vide prajd pa makar i na televiziji.Pritom je veoma zanimljivo da se oni uopšte ne uzbuđuju što njihovi maloletni potomci gledaju američke filmove i serije u kojima se skoro redovno pojavljuju homoksekdualci i lezbejke.
Kao zaključak mogu da primetim, kako kod nas, u stvari, moramo raditi na tome da narod pomiri svoju uvezenu fantaziju sa životom oko sebe. Dok se to ne dogodi nećemo se primaći ni jedan korak bliže takozvanom civilizovanom ponašanju.Bez namere da ikoga uvredim A.A.
mlekac mlekac 10:19 30.09.2013

Re: Kontrastav

Nebojsa Krstic
Poenta je da gej zajednica ne treba da prkosi, jerbo su svi protiv nje, ujljučujući javno mnjenje. U takvim okolnostima od prkosa nema vajde.


Krle, iskustveno - ne slazem se sa ovim stavom. Naprotiv. Sto si ponostitiji, sto vise dizes glavu i ponasas se po principu "ma boli me uvo" i "psi laju karavan prolazi", vece su sanse da nesto, sto je na prvi pogled "nenormalno" i protivno do tog trenutka uvrezenom misljenju postane uskoro sasvim "normalno" i prihvatljivo.

Medjutim, oni koji pokusavaju da svima idu "niz dlaku", da "ne prkose", da se ne isticu, ubrzo budu progutani i pregazeni...

Zato nema svrhe "ne prkositi". Mislim da bi bio daleko veci efekat da se ovakvi "spontani" Prajdovi organizuju bar jednom mesecno. Bez posebne najave.

Dok svima ne dosadi da se uopste bakcu oko toga treba li ih organizovati ili ne.

Dok ne postanu nesto "sasvim obicno", nesto oko cega nije vredno raspravljati se.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:29 30.09.2013

Re: Kontrastav

Krle, iskustveno - ne slazem se sa ovim stavom. Naprotiv. Sto si ponostitiji, sto vise dizes glavu i ponasas se po principu "ma boli me uvo" i "psi laju karavan prolazi", vece su sanse da nesto, sto je na prvi pogled "nenormalno" i protivno do tog trenutka uvrezenom misljenju postane uskoro sasvim "normalno" i prihvatljivo.

Mnogima je ponoćni Prajd zalićio na nekakav Otpor, ili opozicioni protest, pa su mu zato aplaudirali.

Hoću da kažem, nije problem da se bude ponosit i uzdignut i da ne dozvoljavaš da te zajebava svaka budala...ali u svemu tome ne treba da zanemariš činjenicu da ti nije uloga da zameniš kilavu opoziciju.
Bonner Bonner 11:45 30.09.2013

Re: Kontrastav

Nebojsa Krstic


Mnogima je ponoćni Prajd zalićio na nekakav Otpor, ili opozicioni protest, pa su mu zato aplaudirali.

Hoću da kaćem, nije problem da se bude ponosit i uzdignut i da ne dozvoljavaš da te zajebava svaka budala...ali u svemu tome ne treba da zanemariš činjenicu da ti nije uloga da zameniš kilavu opoziciju.


Svasta se ti naprica ovde Krle. PRIDE jeste i opozicija i protest, nego sta drugo bi trebao da bude???!

Ljudi se bore za to da imaju ista prava kao i svi ostali, da mogu svuda slobodno da kazu da su homoseksualni, da mogu da se pravno registruju u istopolne zajednice, da mogu da imaju/usvajaju decu, da rese mnoga pravna pitanja nasledstva, penzija i ostaloga sto svi homoseksualni parovi imaju itd.

PRIDE je mnogo vise od samog izlaska na ulicu, bar sam ja to tako shvatio i iz iskustva ovde iz Nemacke. PRIDE je pre svega PROTEST.

leeanna leeanna 12:06 30.09.2013

Re: Kontrastav

...ali u svemu tome ne treba da zanemariš činjenicu da ti nije uloga da zameniš kilavu opoziciju.


jer građani su politički pasivni podanici, koji jednom u četiri godine kao nešto kažu.

opozicija su svi koji se protive (i protestuju). to jesu pre svega građani, civilno društvo. političke partije su (iako formalno značajne) suštinski poslednja karika.

PRIDE je pre svega PROTEST.

mariopan mariopan 12:37 30.09.2013

Re: Kontrastav

Bonner

PRIDE je pre svega PROTEST.


A obaj neočekivani i zabranjeni, a ipak održan je GRAĐANSKA NEPOSLUŠNOST.

Ja im skidam kapu - ovakvoj vlasti treba otkazati poslušnost (ja bih da otkažemo i njih ako može, dopisno? )
mlekac mlekac 15:04 30.09.2013

Re: Kontrastav

Nebojsa Krstic
Krle, iskustveno - ne slazem se sa ovim stavom. Naprotiv. Sto si ponostitiji, sto vise dizes glavu i ponasas se po principu "ma boli me uvo" i "psi laju karavan prolazi", vece su sanse da nesto, sto je na prvi pogled "nenormalno" i protivno do tog trenutka uvrezenom misljenju postane uskoro sasvim "normalno" i prihvatljivo.

Mnogima je ponoćni Prajd zalićio na nekakav Otpor, ili opozicioni protest, pa su mu zato aplaudirali.

Hoću da kaćem, nije problem da se bude ponosit i uzdignut i da ne dozvoljavaš da te zajebava svaka budala...ali u svemu tome ne treba da zanemariš činjenicu da ti nije uloga da zameniš kilavu opoziciju.


Cekaj, sad, po tvome, ispade da su LGBT opozicija ne samo vlasti nego i opoziciji????

Moraces malo da mi rastumacis tu tautologiju...

Nego, moram da podelim najnovijeg Boba Zivkovica: (HELP! Moderacijo, pls. smanjite sliku)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:49 30.09.2013

Re: Kontrastav

Cekaj, sad, po tvome, ispade da su LGBT opozicija ne samo vlasti nego i opoziciji????

LGBT su podjednako "teret" i vlasti i opoziciji. I jedni i drugi bi najradije da tog problema nema, da se zataška i zaboravi.
Zato LGBT ne treba da protestvuju, nego treba da se pametnom aktivnođću (o detaljima neću ovde) nametnu kao partner i vlasti i opoziciji.
inco inco 18:23 30.09.2013

Re: Kontrastav

leeanna
jer građani su politički pasivni podanici, koji jednom u četiri godine kao nešto kažu.


Pa lepo ja rekoh negde dalje u bespuću komentara - kad je jedini alat koji imaš čekić, sve ti liči na ekser. Tako i ovi što su se majali po partijama (Krle tu nije izuzetak, znam ih tušta i tma) ne mogu da dokuče koncept da neko može biti protiv vlasti a da nije stranačka opozicija niti da je za stranačku opoziciju. Za te ljude politički sistem u državi se deli na partije pri vlasti i partije u opoziciji, i ti si ili sa jednima ili sa drugima.

Sačuvaj bože da budeš opozicija a da nisi u partiji i da te partokratija ne interesuje. Ne, to ne ide. Ako se protestuje protiv katastrofalnih poteza vlasti, to može da se radi samo pod okriljem neke političke partije iz opozicije koja će da kupi poene. Tako bog zapoveda, je l' te. Čovek nije Homo politicus nego Homo census - služi tu samo da glasa za one pri partijama i ne treba tu on mnogo da se interesuje oko politike. Jer zamisli ti horora kad bi se ljudi politički opismenili i prestali da traže posrednike za iskazivanje svojih želja, nadanja, strepnji, ideja... pa gde je tu onda politička partija? Pa to partijašima direktno ugrožava životne ciljeve! A ne, ne može tako, il' si s njima, il' si protiv njih. S jedne strane partije, s druge glasači. I ništa između! Valjda se zna neki red...
mariopan mariopan 18:53 30.09.2013

Re: Kontrastav

inco
leeanna
jer građani su politički pasivni podanici, koji jednom u četiri godine kao nešto kažu.


Pa lepo ja rekoh negde dalje u bespuću komentara - kad je jedini alat koji imaš čekić, sve ti liči na ekser. Tako i ovi što su se majali po partijama (Krle tu nije izuzetak, znam ih tušta i tma) ne mogu da dokuče koncept da neko može biti protiv vlasti a da nije stranačka opozicija niti da je za stranačku opoziciju. Za te ljude politički sistem u državi se deli na partije pri vlasti i partije u opoziciji, i ti si ili sa jednima ili sa drugima.

Sačuvaj bože da budeš opozicija a da nisi u partiji i da te partokratija ne interesuje. Ne, to ne ide. Ako se protestuje protiv katastrofalnih poteza vlasti, to može da se radi samo pod okriljem neke političke partije iz opozicije koja će da kupi poene. Tako bog zapoveda, je l' te. Čovek nije Homo politicus nego Homo census - služi tu samo da glasa za one pri partijama i ne treba tu on mnogo da se interesuje oko politike. Jer zamisli ti horora kad bi se ljudi politički opismenili i prestali da traže posrednike za iskazivanje svojih želja, nadanja, strepnji, ideja... pa gde je tu onda politička partija? Pa to partijašima direktno ugrožava životne ciljeve! A ne, ne može tako, il' si s njima, il' si protiv njih. S jedne strane partije, s druge glasači. I ništa između! Valjda se zna neki red...

leeanna leeanna 19:35 30.09.2013

Re: Kontrastav

@inco

...
A ne, ne može tako, il' si s njima, il' si protiv njih...Valjda se zna neki red.


imam prilično mučno neposredno iskustvo sa ovim o čemu pišeš i mogu samo da potpišem svaku tvoju reč.

tapšu te po ramenu jer misle da "radiš za njih", a ti samo radiš svoj posao. međutim, kada nastaviš tako isto da radiš kada više nema "njih" - e, onda se pravi diskretno uvređena distanca. istovremeno, vrlo si sumnjiv i "novima" jer si disao, postojao i radio za vreme prethodnih. i tako...

razočaranje i prezir
AlexDunja AlexDunja 19:39 30.09.2013

Re: Kontrastav


razočaranje i prezir

predlažem i podsmeh,
to je nagoveštaj leka:)
leeanna leeanna 19:42 30.09.2013

Re: Kontrastav

AlexDunja

razočaranje i prezir

predlažem i podsmeh,
to je nagoveštaj leka:)


naravno
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:45 30.09.2013

Re: Kontrastav

Sačuvaj bože da budeš opozicija a da nisi u partiji i da te partokratija ne interesuje. Ne, to ne ide. Ako se protestuje protiv katastrofalnih poteza vlasti, to može da se radi samo pod okriljem neke političke partije iz opozicije koja će da kupi poene.

Šta je predlog? Nestranački pluralizam? Super, jedino što nigde ne postoji.
AlexDunja AlexDunja 19:55 30.09.2013

Re: Kontrastav

Nestranački pluralizam? Super, jedino što nigde ne postoji.

predlog je pritisak javnosti, tamo gde javnost postoji,
to jest tamo gde mediji postoje, kroz koje može javnost da kaže nešto.

tamo gde su mediji u vlasništvu stranaka, u pravu si, nemoguće.

seti se vakcina, seti se aflatoksina, o prajdu bi u tom smislu bilo smešno govoriti:)

pa ljudi ovde još nisu ukapirali da gejevi ne samo da treba, već i imaju
pravo na okupljanje. ustavom garantovano
mlekac mlekac 20:07 30.09.2013

Re: Kontrastav

Nebojsa Krstic
Cekaj, sad, po tvome, ispade da su LGBT opozicija ne samo vlasti nego i opoziciji????

LGBT su podjednako "teret" i vlasti i opoziciji. I jedni i drugi bi najradije da tog problema nema, da se zataška i zaboravi.

Oko ovoga cemo se lako sloziti, oko nacina resavanja tog problema - ocigledno, necemo. Ali, kao sto rece jedna moja drugarica, i to je slaganje ako se slozimo da se na slazemo!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:17 30.09.2013

Re: Kontrastav

Oko ovoga cemo se lako sloziti, oko nacina resavanja tog problema - ocigledno, necemo. Ali, kao sto rece jedna moja drugarica, i to je slaganje ako se slozimo da se na slazemo

Kad si sam protiv svih, ne valja ti da ulaziš u fajt...sem ako nisi Brus Li. A nisi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:18 30.09.2013

Re: Kontrastav

predlog je pritisak javnosti, tamo gde javnost postoji,
to jest tamo gde mediji postoje, kroz koje može javnost da kaže nešto.

A gde postoji javnost?
freehand freehand 20:24 30.09.2013

Re: Kontrastav

Nebojsa Krstic
Oko ovoga cemo se lako sloziti, oko nacina resavanja tog problema - ocigledno, necemo. Ali, kao sto rece jedna moja drugarica, i to je slaganje ako se slozimo da se na slazemo

Kad si sam protiv svih, ne valja ti da ulaziš u fajt...sem ako nisi Brus Li. A nisi.

Pardon: ako nisi Burs Li i ne snimaš film.
Inače jebo Brus Lija.

Ali Krstiću, mislim da uporno grešiš tražeći ultraracionalno i promišljeno ponašanje i delovanje jedne tako raznolike i šarene grupe koja inače ne važi za strateški i politički nabildovanu.
Društvo je to koje se mora izboriti da im pomogne, ne njih već sebe radi. Svako od nas osvaja za sebe slobodu pomažući svakoj od tih grupa da osvoji malo slobode za sebe.
AlexDunja AlexDunja 20:36 30.09.2013

Re: Kontrastav

A gde postoji javnost?

nisam sigurna da znam, jer bi mi tražio dokaze,
a malo sam umorna, i nije mi do kopanja po internetu,

ono što mogu da ti sa sigurnošću kažem je
da javnost ne postoji onde gde na bilo koje pitanje novinara
bilo koji funkcioner može da odgovori sa: zini da ti kažem.

i da ne bude reakcije javnosti
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:11 30.09.2013

Re: Kontrastav

ono što mogu da ti sa sigurnošću kažem je
da javnost ne postoji onde gde na bilo koje pitanje novinara
bilo koji funkcioner može da odgovori sa: zini da ti kažem.

Pa ja i kažem da nema javnosti.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:15 30.09.2013

Re: Kontrastav

Ali Krstiću, mislim da uporno grešiš tražeći ultraracionalno i promišljeno ponašanje i delovanje jedne tako raznolike i šarene grupe koja inače ne važi za strateški i politički nabildovanu.

Tačno, ovde se zezneš kad god očekuješ racionalno ponašanje bilo čije... pojedinca, grupe, institucije, države...
freehand freehand 22:26 30.09.2013

Re: Kontrastav

Nebojsa Krstic
Ali Krstiću, mislim da uporno grešiš tražeći ultraracionalno i promišljeno ponašanje i delovanje jedne tako raznolike i šarene grupe koja inače ne važi za strateški i politički nabildovanu.

Tačno, ovde se zezneš kad god očekuješ racionalno ponašanje bilo čije... pojedinca, grupe, institucije, države...

A ne.
Evo racionalnog ponašanja:

Milan Karagaća Milan Karagaća 22:30 30.09.2013

Re: Kontrastav

Evo racionalnog ponašanja:

Neodoljivo podsećanje.
blogovatelj blogovatelj 01:07 01.10.2013

Re: Kontrastav

Neodoljivo podsećanje.


Al nije kao što su Titu dočekivali. Ni blizu.
mlekac mlekac 08:55 01.10.2013

Re: Kontrastav

Nebojsa Krstic
Oko ovoga cemo se lako sloziti, oko nacina resavanja tog problema - ocigledno, necemo. Ali, kao sto rece jedna moja drugarica, i to je slaganje ako se slozimo da se na slazemo

Kad si sam protiv svih, ne valja ti da ulaziš u fajt...sem ako nisi Brus Li. A nisi.


E, moj, Krle, to je cisto muska logika! Postoje fajtovi i fajtovi... Ponekad je tajna uspeha u drugacijem nacinu borbe. Ne mora uvek da se ide na sirovu snagu. (Sto ne znaci da se I DALJE ne slazem s tobom u izvesnim stavovima )
svjetlana10 svjetlana10 17:32 28.09.2013

Sparta?

Mene jos uvijek cudi dokle ce se Balkan baviti vec odavno u ostalom dijelu svijeta prihvacenim ljudskim pravima na homoseksualnost. To je kao bacanje prasine u oci, dok ostali dio svijeta razgovara o sasvim drugim temama: zagadjenju okoline, koriscenju novih oblika energije, o bioloski ispravnoj ishrani,...etc. tu se nazalost jos zabranjuje i prijeti.

Skoro kao u Sparti, ko je bolestan, rodjen hendikepiran tjelesno ili dusevno ili drugaciji treba biti bacen sa litice i oduzeti mu zivot. Uzas! Ne povjerovati da su konzervativne snage uspjele da opet dobiju bitku. Trebali su i svi ostali izaci na ulice, preci sa rijeci na djela i podrzati te ljude da ostvare svoja ljudska prava koja im itekako pripadaju.

Ali mozda jos nije pravi momenat za to, ne znam, ja sve to posmatram iz daleka i prizeljkujem da na Balkanu bude liberalnije i srecnije.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:34 28.09.2013

Re: Sparta?

Ne povjerovati da su konzervativne snage uspjele da opet dobiju bitku.

kako misliš OPET?
Pa one nikad bitku nisu ni gubile.
svjetlana10 svjetlana10 17:38 28.09.2013

Re: Sparta?

Pa opet su tu.
Taman pomislis da ih nema, a oni dodju jos u gorem obliku.
inco inco 21:15 28.09.2013

Re: Sparta?

svjetlana10
Taman pomislis da ih nema, a oni dodju jos u gorem obliku.


Lole, taman se ludilo rasčisti,
Taman smo nadomak smisla,
Evo ih sledeći fašisti
Dok si rek'o `piksla`...


Il' što davno reče Edmund Berk (simplifikovano): The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing.
8c_competizione 8c_competizione 00:21 29.09.2013

Re: Sparta?

ko je bolestan, rodjen hendikepiran tjelesno ili dusevno ili drugaciji


polako sa kvalifikacijama
expolicajac expolicajac 17:38 28.09.2013

Truli kompromis

Ponoćni Prajd je dakle, bio i hrabar, kreativan i otporaški, ali on nije ispunio svoju svrhu ni na koji način.

Politički doboro odrađnen taktički potez. Vlast je uspela da ubedi pojedine članove organizatora LGBT-ja da je ovo kompromisno rešenje, i oni su na to nažalost pristali.Time su "i vuci siti i koze na broju". To što je taj dobar taktički potez kratkotrajna pobeda, a u strategijskom smislu još jedan poraz demokratije u Srbiji, slabo koga interesuje u političkoj eliti. Naravno vremenom će pripadnici LBGT-ja uvideti koliko su "prevedeni žedni preko vode", ali to je već problem za kasnija razmatranja.
laziiprevare laziiprevare 19:20 28.09.2013

Re: Truli kompromis

u strategijskom smislu još jedan poraz demokratije u Srbiji


Samo po gasu


šetnja


ekstremista nema na ulicama


Ja sam juče otvorio pogon u kojem će biti zaposlen 421 radnik ali to nije prošlo ni kao vest u Srbiji. (Aca S....)
Kazezoze Kazezoze 17:59 28.09.2013

...

ne samo ovaj ponoćni prajd, svaki prajd je promašaj u srbiji i tako će ostati sve dok srpski političari ne zauzmu čvrst stav o poštivanju ljudskih prava.
to nije uradila prošla vlada, nije ni ova i ne vidi se tračak nade da će to uraditi bilo koja od aktuelnih političkih partija.
angie01 angie01 18:27 28.09.2013

Re: ...

Da li je ovim gestom obesmišljena ideja Prajda?


to je jedino sto su mogli da urade i svaka im cast!

zasto nije bilo prajda i podrske za vreme ds-a?

dapace, alfa hetero ds gradonacelnik je istupa sa svojim privatnim stavom, jednako kao sadasnji premijer! Sta je tadasnji predsednik drzave ucinio za tu ugrozenu manjinu, a ti ga savetovao?

da iskreno mislis,

Naime, ideja događaja jeste da se skrene pažnja na težak položaj jedne manjinske zajednice u društvu. Na činjenicu da su u mnogim sredinama žrtve predrasuda, šikaniranja i omalovažavanja. Negde i nasilja. Zbog opasnosti od nasilja čitava ta kategorija građana živi u nekoj vrsti unutrašnjeg egzila i u ilegali bivajući primorana da skriva svoju prirodu i afinitete. S obzirom na gnev i mržnju koju prajdovci pobuđuju kod nekih «tradicionalno orijentisanih» Srba njihov strah za golu egzistenciju, više je nego opravdan

ti i tvoj drug sa basketa bi u vase vreme bili na celu te kolone, ili barem odmahivali sa balkona, prethodno uradivsi sve da prajd bude odrzan i to bezbedno.

problem ovog drustva sto su svi pametni posle bitke, u kafani, u kancu, na blogu, tviteru,...pa gde ste bili kad je grmilo?

odgovornost za ovako nesto, kao i za sva ostala krsenja prava, zakona od strane vlasti su, ngo, opozicija, intelektualci, kulturni radnici,...svi oni koji daju impotentne izjave da su nezdaovoljni i kritikuju, a prakticno ih nigde nema i nista u tom smislu ne rade- sa'ce utisak nedelje, pa ce svi da pametno filozofiraju o sudbini drugih, za koju ih u stvari zabole!
Dr M Dr M 18:37 28.09.2013

Re: ...

problem ovog drustva sto su svi pametni posle bitke,


Već sam citirao, ali ovde baš pasuje, aforizam sa Smederevske jeseni

"Naši generali su izuzetak. Oni ni posle bitke nisu pametni."
mdjordjevic82 mdjordjevic82 18:50 28.09.2013

Re: ...

Hteo da napisem nesto slicno, al' posle tvog komentara nemam sta da dodam.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:02 28.09.2013

Re: ...

zasto nije bilo prajda i podrske za vreme ds-a?

Kako misliš nije bilo?
Bili Piton Bili Piton 19:17 28.09.2013

Re: ...

Dr M


"Naši generali su izuzetak. Oni ni posle bitke nisu pametni."


sjajno




angie01 angie01 19:22 28.09.2013

Re: ...

Kako misliš nije bilo?


molim te podseti me.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:34 28.09.2013

Re: ...

Kako misliš nije bilo?


molim te podseti me.

Ima u tekstu..2010 je bilo Prajda, kad je pucano u centralu DS-a u Krunskoj.
mdjordjevic82 mdjordjevic82 19:45 28.09.2013

Re: ...

A Boris Tadic je bio predsednik samo 2010. godine? Ni pre ni posle toga?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:59 28.09.2013

Re: ...

A Boris Tadic je bio predsednik samo 2010. godine? Ni pre ni posle toga?

Gornji tekst ni u jednom svom slovu ne kaže da je prethodna vlada bila genijalna na temu LGBT prava, čisto da ne bi bilo nesporazuma.

Po mom sudu, bila je očajna. čak i taj jedan održani prajd bio je loše organizovan i obezbeđen.

Međutim, ne vidim kakve to ima veze sa ovom vladom koja evo već drugi put (od dva moguća) zabranjuje paradu. A ona je, po mišljenju većine građana, a samim tim i većine blogera, genijalna i daleko bolja od prethodne, pa bi morala i bolje, pogotovo znajući njene sentimentalne veze sa vođama navijača i sličnim patriotama tradicionalne orijentacije.
angie01 angie01 20:03 28.09.2013

Re: ...

Ima u tekstu..2010 je bilo Prajda


ne znam kako tebi ovo zvuci, meni bas ono....
laziiprevare laziiprevare 20:08 28.09.2013

Re: ...

Ima u tekstu..2010 je bilo Prajda




Bilo je ...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:08 28.09.2013

Re: ...

Ima u tekstu..2010 je bilo Prajda


ne znam kako tebi ovo zvuci, meni bas ono....

Meni deluje taman dovoljno da pokaže da nije tačno da "nije bilo prajda i podrske za vreme ds-a".
angie01 angie01 20:23 28.09.2013

Re: ...

"nije bilo prajda i podrske za vreme ds-a"



ako je to OVO, jednom za vreme vladavine od 8 godina,onda, hvala na podrsci.:(
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:29 28.09.2013

Re: ...

ako je to OVO, jednom za vreme vladavine od 8 godina,onda, hvala na podrsci.:(

Kako misliš 8, valjda 13!?
angie01 angie01 20:35 28.09.2013

Re: ...

Kako misliš 8, valjda 13!?


je l Tadic bio predsednik od 2004-2012?

...na to sam mislila
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:41 28.09.2013

Re: ...

e l Tadic bio predsednik od 2004-2012?

...na to sam mislila

Ma da zaokružimo na 13.
angie01 angie01 20:43 28.09.2013

Re: ...

Ma da zaokružimo na 13.


ako insistiras!:) Ti si ipak u materiji, ja samo onako sa strane.
8c_competizione 8c_competizione 00:24 29.09.2013

Re: ...

kad je pucano u centralu DS-a u Krunskoj


pucajte .... ja (Bota) i dalje drzim cas ....

iskreno, veceg proseravanja nisam video odavno, a ti Krle brisi, bas me briga, rekoh ti sta mislim o tebi!

laku noc!
angie01 angie01 00:29 29.09.2013

Re: ...


pucajte .... ja (Bota) i dalje drzim cas ....


preporuka za ovaj deo:)
pnbb pnbb 21:51 01.10.2013

Re: ...

Nebojsa Krstic
Kako misliš nije bilo?


molim te podseti me.

Ima u tekstu..2010 je bilo Prajda, kad je pucano u centralu DS-a u Krunskoj.

Kad smo već kod toga.. -Dramska pauza... Šta će biti s kucom - upitno kroz zube
cikaron cikaron 18:11 28.09.2013

koliko je...

...prajdova otkazano dok ste Vi savetovali predsednika koji je pikao basket sa sadasnjim (ju-ju-ju i tadasnjim) ministorm policije?
Nisam zlonameran ali bih voleo da vidim vasa pitanja ministru policije od pre jedne...dve...tri.... godine?
Mozda gresim ali se zaista nešto slabo sećam da ste tada toliko bili zabrinuti zbog neodržavanja prajda.
A tadašnji broj dva (sadašnji broj 1) vaše stranke, verujem da ga poznajete, je otvoreno bio protiv prajda i zalagao se za resenja koja su juče primenjena...
Gde ste tada bili? Ili je zabrana prajda tih godina bilo i vaš "pik"?
laziiprevare laziiprevare 20:46 28.09.2013

Re: koliko je...

Nisam zlonameran ali bih voleo da vidim vasa pitanja ministru policije od pre jedne ... dve...tri .... godine?



u žiži srpske javnosti 2008 >>>>


Postavili su pitanje dve ... tri godine kasnije :

Vučiću, šta bi sa filmovima o Dačiću i "Banani"?

(Afera potapanje premijera Ivice Dačića)


I dobili odgovor odgovornog državnika :

Jesu li to diskovi iz 2009. godine? Kakav je problem u svemu tome ?

(Rađanje našeg Čerčila ili De Gola, svejedno)

Nastavlja se ...


pronađeno umetničko delo "Nebojša u građanskoj mantiji"

Afere vezane za Darka Šarića i Mišu Bananu ostale su nerazjašnjene zato što su ključni učesnici i svedoci pobegli iz zemlje 2009. godine. Izvinite, ali tada su Boris Tadić, Miki Rakić i Dragan Đilas vodili sve službe i ključnu reč u državi. (Nebojša Stefanović)

(Zlo nije Sotona, nije Mefisto, nego obični ljudi koji ćute i koji odbijaju da misle i rasuđuju)
princi princi 18:20 28.09.2013

Tenkom na DNK

Najtužnije oko cele priče je što se društva u čitavom razvijenom, pa i onom manje razvijenom svetu kreću, evoluiraju u pravcu nekakvih dehijerhizovanih mreža, od kojih je ova mreža LGBT aktivista samo jedna. Da bi društva i pojedinci prvo opstali pa i rasli neophodno je omogućiti ne samo funkcionisanje, protok kroz pojedine mreža nego i komunikacije između mreža, stvaranje novih, premrežavanja. Mislim, u izvesnom smislu čitav svet postaje gugl, odnosno netfliks, to su koncepti koji već dana a sutra još više ljudima omogućavaju zdravstenu zaštitu, društveni život, poslove, egzistenciju... Već živimo svet u kome optimalne odluke sve manje donose ljudi, a sve više mašine i algoritmi. (Sine, ovo je za ono: Milane Novkoviću, izađi iz Princija).

U svemu tome, jebena Srbija još iživljava neko kameno doba umišljene državnosti, u čizmama, kaljačama ili lakovanim cipelicama, svejedno, uništavajući i svoju sadašnjost i svoju budućnost u ime nekakve izmišljene i umišljene prošlosti. Srbijom kao da upravlja neki fantastičan nagon smrti, umiranja. Mi smo nacija fascinirana smrću i umiranjem, nacija koja se plaši života- Srbi su Topalovići.
Bili Piton Bili Piton 18:27 28.09.2013

Re: Tenkom na DNK

princi


Srbija još iživljava neko kameno doba umišljene državnosti, u čizmama, kaljačama ili lakovanim cipelicama, svejedno, uništavajući i svoju sadašnjost i svoju budućnost u ime nekakve izmišljene i umišljene prošlosti. Srbijom kao da upravlja neki fantastičan nagon smrti, umiranja. Mi smo nacija fascinirana smrću i umiranjem, nacija koja se plaši života- Srbi su Topalovići.



Tačno tako.
blogovatelj blogovatelj 18:59 28.09.2013

Re: Tenkom na DNK

nacija koja se plaši života- Srbi su Topalovići.


Srbi su i Radovan the Third. Tek kad svi ostali pređu na stranu protivnika, onda ćemo i mi, sve uz pesmu i kolo da se pridružimo ostalima. I nećemo se sećati da smo ikada bili protivnici mrskih Vilotića.
Nije problem što je Srbija tuga, problem je što nema tračka svetla niti nagoveštaja da bi se išta moglo promeniti.
Ovi što su bili spremni kamenim kockama da idu na pedere su deca onih koji su krajem osamdesetih išli na miting istine u Ljubljanu i na Gazimestan.
Ovi danas ne mogu da se pokolju sa Slovencima i Šiptarima, ali su im pederi baš zgodni, jer nisu daleko, tu su, pred kućom takoreći.
Njihova će deca takođe želeti nekoga da istrebe. Možda komuniste, antikomuniste, možda Jevreje ili naciste, možda neku novu društvenu grupu koja još ne postoji.
Samo nek nam je zdravlja, dočekaćemo valjda i to da vidimo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:15 28.09.2013

Re: Tenkom na DNK

princi
Najtužnije oko cele priče je što se društva u čitavom razvijenom, pa i onom manje razvijenom svetu kreću, evoluiraju u pravcu nekakvih dehijerhizovanih mreža, od kojih je ova mreža LGBT aktivista samo jedna. Da bi društva i pojedinci prvo opstali pa i rasli neophodno je omogućiti ne samo funkcionisanje, protok kroz pojedine mreža nego i komunikacije između mreža, stvaranje novih, premrežavanja. Mislim, u izvesnom smislu čitav svet postaje gugl, odnosno netfliks, to su koncepti koji već dana a sutra još više ljudima omogućavaju zdravstenu zaštitu, društveni život, poslove, egzistenciju... Već živimo svet u kome optimalne odluke sve manje donose ljudi, a sve više mašine i algoritmi. (Sine, ovo je za ono: Milane Novkoviću, izađi iz Princija).

U svemu tome, jebena Srbija još iživljava neko kameno doba umišljene državnosti, u čizmama, kaljačama ili lakovanim cipelicama, svejedno, uništavajući i svoju sadašnjost i svoju budućnost u ime nekakve izmišljene i umišljene prošlosti. Srbijom kao da upravlja neki fantastičan nagon smrti, umiranja. Mi smo nacija fascinirana smrću i umiranjem, nacija koja se plaši života- Srbi su Topalovići.

Много си ти ово увио у лепу и учтиву обланду.

Једноставније: уместо политичких лидера ти овде имаш кукавице, говнаре, смрадове. Уместо патријарха осветољубиво псето. И све ове тешке речи пишем мирне савести, јер премијер и патријарх позивали су недавно на прогон слабијих и унижених.

Нема ту пуно филозофије: или имаш лидере које читаве народе вуку у промене или саможиву ограничену стоку.

Куда могу да нас поведу садашњи премијер и патријарх? До кафане на Ибарској, најпре.

Најважније: проповеди-филозофије-истине не мењају људе.
Људи мењају људе.
То нама фали.

p.s.
Btw. Крле је у праву. На жалост.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:21 28.09.2013

Re: Tenkom na DNK

princi
Već živimo svet u kome optimalne odluke sve manje donose ljudi, a sve više mašine i algoritmi.

Ma, šta kažeš.. algoritmi donose odluke, i to optimalne?
princi

U svemu tome, jebena Srbija još iživljava neko kameno doba umišljene državnosti, u čizmama, kaljačama ili lakovanim cipelicama, svejedno, uništavajući i svoju sadašnjost i svoju budućnost u ime nekakve izmišljene i umišljene prošlosti. Srbijom kao da upravlja neki fantastičan nagon smrti, umiranja. Mi smo nacija fascinirana smrću i umiranjem, nacija koja se plaši života- Srbi su Topalovići.


Tebe "jebena Srbija" kojom "upravlja neki fantastičan nagon smrti, umiranja"...izgleda mnogo frustrira?
Šta da ti čovek kaže, sem: "Putuj igumane..."
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:28 28.09.2013

Re: Tenkom na DNK

Predrag Brajovic
princi

U svemu tome, jebena Srbija još iživljava neko kameno doba umišljene državnosti, u čizmama, kaljačama ili lakovanim cipelicama, svejedno, uništavajući i svoju sadašnjost i svoju budućnost u ime nekakve izmišljene i umišljene prošlosti. Srbijom kao da upravlja neki fantastičan nagon smrti, umiranja. Mi smo nacija fascinirana smrću i umiranjem, nacija koja se plaši života- Srbi su Topalovići.

Много си ти ово увио у лепу и учтиву обланду.

Nit je učtivo, nit je lepo, nit je u oblandi, a nije ni tačno.
niccolo niccolo 19:34 28.09.2013

Re: Tenkom na DNK

Ovi danas ne mogu da se pokolju sa Slovencima i Šiptarima, ali su im pederi baš zgodni, jer nisu daleko, tu su, pred kućom takoreći.

Ne nego zato što su jedini (pored dece i žena) koje mogu da biju. Od svih tih ostalih su dobili po pičci...
Bili Piton Bili Piton 19:40 28.09.2013

Re: Tenkom na DNKjavascript:;

niccolo
Ovi danas ne mogu da se pokolju sa Slovencima i Šiptarima, ali su im pederi baš zgodni, jer nisu daleko, tu su, pred kućom takoreći.

Ne nego zato što su jedini (pored dece i žena) koje mogu da biju. Od svih tih ostalih su dobili po pičci...


Kad pri ruci iz bilo kog razloga nisu pederi, dobre su i žene i deca.

Pretučena žena vozač tramvaja


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:43 28.09.2013

Re: Tenkom na DNK

Vojislav Stojković
Nit je učtivo, nit je lepo, nit je u oblandi, a nije ni tačno.

Па, визија јесте мало апокалиптична (licentia poetica :))) и уводи понеки несигуран термин -- "нагон за смрћу", рецимо, али... то да је Србија примитивно и контрапродуктивно везана за своју прошлост -- од страдалничког мита до задртог православља, накарадног слављења опанка, Милоша, краља Пере и Леке -- то је неумитно и чињенично и до далеких танчина тачно. Но, са мном о мојим речима, a с Princijem о Princijevim.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:55 28.09.2013

Re: Tenkom na DNK

Predrag Brajovic
али... то да је Србија примитивно и котрапродуктивно везана за своју прошлост -- од страдалничког мита до задртог православља, накардног слављења опанка, Милоша, краља Пере и Леке -- то је неумитно и чињенично и до далеких танчина тачно.


A šta da radi jadna Srbija, a i bedni Srbi, kada imaju prošlost i to dugačku, nažalost, i stradalničku? Treba li da je se odreknu za ljubav onih koji gotovo da je i nemaju, jer su koliko juče postali nacije i države?

Ja se ne mogu tek tako odreći Obilića, Principa, Kovačevića, Tepića i mnogih drugih, pa makar neki od njih bili i u opancima, a ti i Princi kako hoćete.
angie01 angie01 20:02 28.09.2013

Re: Tenkom na DNK


Ja se ne mogu tek tako odreći Obilića,


i nemoj,...ali, molim te, shvati nekako da je sada 21. vek, a da mi njemu nismo dorasli, pa se zbog toga mucimo, u tome je stvar.
maksa83 maksa83 20:14 28.09.2013

Re: Tenkom na DNK

Da bi društva i pojedinci prvo opstali pa i rasli neophodno je omogućiti ne samo funkcionisanje, protok kroz pojedine mreža nego i komunikacije između mreža, stvaranje novih, premrežavanja.

Mreže su ključ. Na kraju ćemo svi postati Spajdermeni. Ako budemo sledili avangardu, naravno.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:16 28.09.2013

Re: Tenkom na DNK

angie01
..ali, molim te, shvati nekako da je sada 21. vek...

Auu... bratesestro, pa nije valjda već 21.vek, kad pre?

Najposle, i ako jeste 21. vek, zašto da se odreknemo 20. ili bilo kog prethodnog?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:21 28.09.2013

Re: Tenkom na DNK

Vojislav Stojković
Ja se ne mogu tek tako odreći Obilića, Principa, Kovačevića, Tepića i mnogih drugih, pa makar neki od njih bili i u opancima, a ti i Princi kako hoćete.

Па, Војиславе, ти си управо демонстрирао оно о чему (више) Princi и (успутно) ја причамо. Целу историју Србије фокусирао си око страдалништва митског Обилића и младалачки пансловенством понесеног Принципа. Ми увек из наше прошлости одабирамо фокусне тачке од којих некуд даље крећемо. Твој одабир њих, то јест твоје "неодрицање од српске историје", помало ми личи на понесеност оних нарикача на гробљу, којe властити бол утерује у бесплодну и предугу тужбалицу.

Мајор Тепић је, бог да му душу прости, без смисла и сврхе страдао. Као и многи други Срби.

А опанци нису проблем. Проблем је кад нећеш да их скинеш, него би с њима да уђеш у FIAT или AUDI.
freehand freehand 20:28 28.09.2013

Re: Tenkom na DNK

фокусирао си око срадалништва митског Обилића и младалачки паслсловенством понесеног Принципа

Bez namere da ulazim dublje u dikusiju - Obilić i Princip nemaju veze sa stradalništvom niti su simboli stradalništva. Dapače. Srčanosti, hrabrosti, posvećenosti i spremnosti na žrtvu zarad velikog cilja.
angie01 angie01 20:31 28.09.2013

Re: Tenkom na DNK


Najposle, i ako jeste 21. vek, zašto da se odreknemo 20. ili bilo kog prethodnog?


i da hoces, ne mozes se odreci neceg sto je bilo, ja ti samo kazem da treba da zivis u sadasnjosti- drugacije su okolnosti, potrebe, svet je otisao napred, a istoriju proucava da bi shvatio kako se razvijalo covecanstvo, uzroke, posledice,...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:35 28.09.2013

Re: Tenkom na DNK

freehand
фокусирао си око срадалништва митског Обилића и младалачки паслсловенством понесеног Принципа

Bez namere da ulazim dublje u dikusiju - Obilić i Princip nemaju veze sa stradalništvom niti su simboli stradalništva. Dapače. Srčanosti, hrabrosti, posvećenosti i spremnosti na žrtvu zarad velikog cilja.

Зависи како шта дефинишеш.
Принцип је часни атентатор оног доба, каквих је пре Првог светско рата било много -- у Грчкој, Португалији, Италији, Француској. Свуда је то доба политичких атентата. Ја нисам говорио о властитој перцепцији Принципа... Но, небитно. Ово је битно: поезија:

Ode pour l'élection de son sepulcher, V

Ту умрло их је, на милионе,
И најбољи, међу њима,
За стару кучку крезавих зуба,
За натрулу цивилизацију.

Одоше привлачни, осмеха сјајног,
Очију живих под покров земље,

За триста сломљених кипова,
За хиљаду књига раскупусаних.

(Ezra Pound: Hugh Selwyn Mauberley, 1920, превео Pb)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:41 28.09.2013

Re: Tenkom na DNK

Принцип је часни атентатор оног доба, каквој је пре Првог светско рата било много

Ako bi me neko pitao, ne bih znao da objasnim šta znači "časni atentator" i u kom istorijskom trenutku su časni atentatori prestali da budu časni.
freehand freehand 20:42 28.09.2013

Re: Tenkom na DNK

Принцип је часни атентатор оног доба, каквих је пре Првог светско рата било много -- у Грчкој, Португалији, Италији, Француској. Свуда је то доба полтичких атентата. Ја нисам говорио о властитој перцепцији Принципа...

Kako god da definišem - a ne definišem ga kao časnog atentatora, to mu dođe malkice kao učitavanje - on jednostavno nije simbol stradalništva. Pre herojstva, koliko god i to bilo upitno sa mnogih stanovišta.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana