Ekonomija

Srpska ideja biznisa (faktor "šifra" i "nije do mene")

Krugolina Borup RSS / 29.09.2013. u 11:23

250px-Cow_with_calf_dsc06514.jpg&size=400x1000

Pekara, danas oko 11:00

S vrata vidim da su na polici ostala još samo dva ražena i jedan mešani. Od moje ljubljene Rustike ni traga ni glasa. Ispred mene pop i jedna mlađa komšinica. Nesrećna radnica, koja me je zapamtila po konstantnim kritikama (Što pekara radnim danima radi samo do 15:00 h, kad je lokalna pijaca otvorena do 20:00? Što nikad nema dovoljno 'leba?), čim me ugledala, počela da sleže ramenima, uzdiše i sakriva se iza polica. Ne sačekam da dođem na red, već krenem da penim prekoreda.

"Pa dobro, majku mu, 11 je sati i 'leba već nema?"

"Nije do mene..." pravda se nesrećna radnica, kao mnogo puta pre toga.

Penim o srpskoj ideji biznisa i srpskim gazdama i "preduzetnicima" dok ona sleže ramenima i uslužuje popa i mlađu komšinicu, a kad oni izađoše iz radnje, reče mi u poverenju:

"Pravo da ti kažem, gazda mi reče da se jedan pekar noćas napio pa jutros nije došao na posao..."

 

Prodavnica mlečnih proizvoda, danas oko 11:00

Nakon što sam prethodhodnih meseci bezuspešno pokušavala da kupim mlečni kajmak raznim danima u nedelji, pa konačno dobila informaciju da se isti isporučuje samo nedeljom, mrtva ponosna s vrata objavljujem:

"Došla sam po mlečni kajmak."

"Nema, komšinice."

"Kako nema? Zar mi niste rekli da dolazi isključivo nedeljom?"

"Jesam, ali prodao se."

"Kako se, pobogu, prodao od 08:00 do 11:00? Pa koliko tog kajmaka vi uopšte naručujete? Što ne naručite da imate i za ponedeljak i za utorak, nego samo toliko da se već u nedelju proda i to za tri sata?!"

"Nije do mene, verujte mi. Pravo da vam kažem, proizvođač ima teliće."

"Molim?!"

"Pa, telići posisaju mleko, pa nema dovoljno za kajmak. Ako hoćete da vam ostavim sledeće nedelje kad dođe?"

"Neću kajmak preko veze, hoću kajmak kad uđem u prodavnicu! Koliko će dugo ti telići još da sisaju?"

"Pa, još jedno mesec dana..."

 

Novinarnica, pre oko 6 meseci

Donosim primerak inostranog časopisa sa šemama o hekleraju na kasu, u nameri da ga kupim.

"Komšinice, nešto mi ne očitava šifru, ne prolazi kroz kasu, ne mogu ovo da vam prodam."

"Pa piše cena na časopisu, daću vam pare, pa vi posle to provucite."

"Ne, ne, ne mogu tako. Dođite vi sutra, a ja ću da vidim s centralom da ukucaju šifru."

Uze žena časopis i turi ga iza pulta.

Za par dana dolazim, časopis je na polici, uzimam ga i donosim na kasu u nameri da kupim.

"Komšinice, i dalje ne očitava šifru."

"Pa što ste ga vratili na policu, samo da me mamite bezveze, jel' to?"

"Ha, ha... Videću danas s centralom... Nije do mene, verujte mi..."

Mesec dana su me vozali s centralom i šifrom. Nakon toga, objavim:

"Ako sutra šifra ne bude radila, samo da vam prijavim - ja ću da ga ukradem. Nemojte posle da se žalite da vas nisam upozorila."

"Ha, ha... dobro komšinice."

Sutradan dolazim, uzimam časopis sa police, donosim na kasu - šifra ne radi.

Trpam časopis u tašnu na njene oči.

"Ha, ha... komšinice, dobro, ajde, dajte pare i bez šifre, pa ću ja s centralom da vidim..."

A šta sam ja sve za tih mesec dana mogla da na'eklam - nikom ništa!

PS: u istoj novinarnici cirka dve godine sam trenirala zaposlene da se postaraju da uvek imaju moje i Kristijanove cigare. I uspela sam. Dve godine im je trebalo da shvate da ćemo STVARNO da kupimo sve silne boksove koje smo uporno ponavljali da ćemo na mesečnoj bazi da kupimo. Odjednom, ne paklu po paklu. Dve godine!

 

Mesara, supermarket, pre oko 6 meseci

"Dajte mi dve pljeskavice, molim vas."

Mlađani momak kreće da mi pakuje obične, iako sam lepo pokazivala na ljute.

"Ne, ne te, nego ove, molim vas."

"Ne mogu te, nije mi još stigla šifra."

"Pa kad će da vam stigne?"

"Sad je 19:00, tako da ne verujem da će da stigne do sutra ujutro. Samo što smo dobili te pljeskavice, pre sat vremena."

"Pa, ako ćete šifru da dobijete tek sutra, što ste ih uopšte izložili? I kako to šifra ne stiže istovremeno s proizvodom? U čemu je poenta - onemogućiti potrošača da kupi sveže, nego mora bajato?"

"Nije do mene, verujte mi..."

 

Prodavnica veša, pre mesec dana

"Odgovara mi ovaj brushalter, dajte mi tri komada, molim vas."

"Nemam tri, imam samo ovaj jedan."

"?! Kako, pobogu, samo jedan? A ovi ovde (pokazujem prstom na još dva komada)?"

"Pa jedan je S, jedan je M i jedan je L."

"Vi to imate samo po jedan primerak svake veličine?"

"Da."

"Pa šta radite kad vam dođe neko i hoće da kupi 5 ili 10 komada?"

"Naručimo od centrale, ako hoćete mogu da vam naručim."

"Neću da mi naručite. Hoću da uđem u radnju i da kupim šta hoću i koliko hoću! Ispada da mi i za brushaltere treba veza!"

***

Srpska ideja biznisa svodi se na: "nemam šifru", "nije do mene" i "lezi 'lebe da te jedem".

Samo što 'leba - NEMA!

 



Komentari (166)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 11:46 29.09.2013

...



Sin i ja letos (prvo sam napisala gde, u kom supermarketu, pa obrisala, ne znam da li da ih tako reklamiram? )

Kupujemo meso za roštilj, on zakazao druženje sa svojim pajtosima, i navalio da sam spremi meso za ćevape, neće ono njihovo "gotovo" u koje su turili sve otpatke koje ne bi da bace.
Elem, izložena jagnjetina i mi hoćemo neku kilu.
Od cene oči ispadaju.

Ne može, kaže prodavac, samo na četvrt jagnjeta prodajemo.
Šta će nama četvrt jagnjeta?

A zašto ste cenu napisali po kilogramu jagnjetine ako prodajete na četvrt jagnjeta?- pita sinak iznerviran do belog usijanja, jer smo jagnjetinu našli samo tu, nigde je više nema, i sad, gledamo je ali ne možemo da kupimo?

Izgleda da je i bila izložena samo za gledanje?

jennym jennym 13:58 29.09.2013

Re: ...

U bilo kom marketu u Macvi gde se prodaje 'meso' klinci i ja nikad nismo uspeli da kupimo nesto, cim vide da prilazimo prodavci razrogace oci, okrenu ledja kamerama i prosiste 'nema ovde nista za vas, bezite, bezite...'. Onda mi bude zao da im objasnjavam da nisam htela 'sveze' meso, vec sunku, ili tako nesto...

Na porodjaju pre 4 meseca babica mi daje instrukcije: 'Disi duboko, guraj, evo, jos malo, 'ajde, brzo ce biti gotovo, pa da tata donese tortu iz 'Rode' (market odmah pored bolnice), ima reforma, cetvrtasta u zamrzivacu, mnogo lepa, da se zasladimo...' Ja se u taj mah porodih od zaprepascenja...

Sreca sto retko izlazim iz dvorista, ali cim izadjem nema sanse da se ne desi neka takva situacija, i onda kazem sebi previse vremena provodis na blogu b92, gde su (uglavnom) svi ljubazni, fini, postuju tudja prava, bla, bla...

A ovaj blog moze da posluzi i za to da se zahvalim Branki sto sam uz nju unapredila svoje svadjalacke sposobnosti, pa sad nema sanse da me otkaci neka salterusa, opstinar, zastitnik prava, prodavac...
mariopan mariopan 14:11 29.09.2013

Re: ...

jennym
Na porodjaju pre 4 meseca

Jeee čestitam.

A ovaj blog moze da posluzi i za to da se zahvalim Branki sto sam uz nju unapredila svoje svadjalacke sposobnosti, pa sad nema sanse da me otkaci neka salterusa, opstinar, zastitnik prava, prodavac...

Moram da priznam da sam i ja počela hrabrije da se svađam i otimam svoja prava otkad sam nju upoznala (preko bloga)...i mnogo se bolje osećam od toga.
iqiqiq iqiqiq 15:25 29.09.2013

Re: ...

Moram da priznam da sam i ja počela hrabrije da se svađam i otimam svoja prava otkad sam nju upoznala (preko bloga)...i mnogo se bolje osećam od toga.

moram da priznam da sam bila takva od vajkada ali mi je laknulo da nas ima još...meni kada tako bogoradim što je kod nas sve nakrivo i neuređeno kažu "u gadnu babu rasteš", kao jel' samo nešto zvocam, što se lepo ne prepustim i pustim da mi vežu ular kao i svakom drugom

baš lepo, neka budemo sve GADNE BABE, ja ću i bedž da napravim "GADNA BABA" i tako da idem u prodavnice, da odmah znaju da ne mogu da me drndaju

Inače da znate, kada vam uvale pocepanu novčanicu imate prava u svakoj banci da zamenite, dobila sam napismeno od Narodne banke Srbije. Imala sam skoro drndanje na tu temu, ali ne mogu da opisujem jer se iznerviram, a kako kaže Čer legenda, treba čuvati živce
Hansel Hansel 15:25 29.09.2013

Re: ...

jennym
Ja se u taj mah porodih od zaprepascenja...

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:41 29.09.2013

Re: ...

babica mi daje instrukcije: 'Disi duboko, guraj, evo, jos malo, 'ajde, brzo ce biti gotovo, pa da tata donese tortu iz 'Rode' (market odmah pored bolnice), ima reforma, cetvrtasta u zamrzivacu, mnogo lepa, da se zasladimo...'

Iskreno se nadam da je niste na'ranili tortom.
iqiqiq iqiqiq 15:49 29.09.2013

Re: ...

A ovaj blog moze da posluzi i za to da se zahvalim Branki sto sam uz nju unapredila svoje svadjalacke sposobnosti, pa sad nema sanse da me otkaci neka salterusa, opstinar, zastitnik prava, prodavac...

Samo da razlikujemo "svađalačke sposobnosti" i "odgovor na bezobrazluk" što više priliči svim nabrojanim primerima blogera

"Odgovor na bezobrazluk" i "odgovor na lenjost" su legitimne dozvoljene reakcije i to ne znači da smo "gadne babe" nego da očekujemo pristojnost i korektno ponašanje i da nismo budale kojima može da se "uvaljuje"

Kako reče jedan pametan čovek "kod nas kada si fin, oni misle da si slab" tj ako ne drekneš nego si fin, misle da se plašiš i da mogu da te vozaju
jennym jennym 16:28 29.09.2013

Re: ...

Da, da, mislila sam da se podrazumeva, odgovor na bezobrazluk gore navedenih...
jennym jennym 16:38 29.09.2013

Re: ...

Na'ranili smo je prijavom... I ginekologa, i anesteziologa, mada ne ocekujem nista od toga, jer mi je zamenik direktora na moje zamerke odgovorio- joooj, oni i njihove kombinacije...
8c_competizione 8c_competizione 12:09 29.09.2013

"tiha noci", vrlo primenjivo i ovde



skyspoter skyspoter 12:15 29.09.2013

Computer

eli.lacrosse eli.lacrosse 12:45 29.09.2013

...

"Znate, uveli su nam kompjutere, pa sad sve ide mnogo sporije."
(radnica pošte u Beogradu, pre petnaestak godina)
antioksidant antioksidant 13:43 29.09.2013

Re: ...

eli.lacrosse
"Znate, uveli su nam kompjutere, pa sad sve ide mnogo sporije."
(radnica pošte u Beogradu, pre petnaestak godina)

mukica
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:04 29.09.2013

Sa imenima

Nije do mene. Ali moram da pohvalim tekst.
Pišem sa sve imenima.
Hteli mi da kupimo usisivač MIELE (mi= žena i ja tj. moja žena i ja). Skup kao otrov ali kažu pozdani izvori da je to kvalitet i trajanje.
Sajt TEHNOMANIJE odličan. Obilazio ja sam kao izvidnica dva puta radnju i uzimao izabrani primerak u ruke.
Ubedi me žena da je to dobro i sad odemo zajedno, demokratski. Da potpišemo za kredit i da uspput uzmemo i još nešto.
U toj TEHNOMANIJI baš taj koji mi želimo stoji i dalje na polici, prodavačica ukuca u računar i ima komada 1 i to baš taj koji je izložen. Jedini. Isti slučaj i za nekoliko drugih jeftinijih koji su izloženi. Onih skupljih od preko 40000 ima na stanju više komada. A ovaj naš baš bili uključili u struju da ga vide i oste i čuju neki jadnici što hoće kredit da uzmu za njega i kojima se srce cepa od cene ali ženski deo navalio na muža koji sve navija za jeftiniji i normalan usisivač.
Ja neću taj koji svi drndaju i koji je po mojoj klasifikaciji polovan. Jok, prodavačice (sad su već dve) se krste na ideju da je to polovan usisivač.
Prodavačice nas upućuju na Kanarevo Brdo, to je od N.Beograda na pola puta do Čačka. Sat vožnje po mojoj proceni. Ima na stanju jedan, verovatno na polici i jedini. Ja besnim i vičem, kupci što prolaze i što gledaju beže iz radnje a ja se sve nadam da se neće ni vratiti. Na kraju, uz već pomenuto NIJE DO MENE ja odsustajem od kupovine (žena se slaže, demokratski) i to svečano objavljujemo da ceo salon ili saloon čuje.
Nasekirali se. Aha.
Prijavim ja to prodavnici/izložbenom salonu MIELE u Beogradu i oni se ljubazno ponude da mi srede da dođe jedan primerak u tu TEHNOMANIJU, zapakovan, pa da u koordiniranoj akciji dođemo do žutrog otrova.
Malo sutra. Mogu i bez tog skupog. Kupićemo jedan običniji, jeftiniji.
A ja očekivao da me u prodavnici vuku za rukav i da mi obećaju da će mi dostaviti na kuću glanc novi. Računam kriza, otimaju se za kupce. Aha, malo sutra.
I još jedno ime.
Ako ste videli ovih dana ogromne oglase za stam u BELVILU na Novom Beogradu da znate da je ona cena koja piše cena za stan od 41 kvm (izađe mnogo za konfekciju od YTONGA i stirodura) i da na to ide PDV od 8 % (a to vam se možda vrati ako dokažete da je to vaš prvi stan). To ne piše na oglasu a ni na sajtu. To vam kažu telefonom.
Eto.
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:29 29.09.2013

Re: Sa imenima

Sajt TEHNOMANIJE odličan


Kad reče sajt...

Crkne mi bojler pod garancijom. Odem na sajt domaćeg proizvođača da nađem servisera. Za Beograd ima ih tri komada, jedan na Novom Beogradu, jedan na Banovom Brdu i jedan na Zvezdari. Zovem, narafski, Novi Beograd. Čudan mi broj - ima samo šest cifara. Veza se ne uspostavlja.

Zaključim da je broj loše ukucan, da fali cifra. Nađem na Žutim stranama na netu, po adresi i nazivu servisera, isti taj broj - samo s ekstra dvojkom ispred. Zovem. Dobijem agenciju za nekretnine. Koliko oni pamte, a tu su dugo, nije tu bilo nikakvog servisera.

Zovem servisera na mobilni. Niko se ne javlja.

Kud-ću, šta-ću, zovem servisera s Banovog Brda. Objasnim da sam na Novom Beogradu, ali da se navedeni serviser sa sajta ne može locirati. Kažu oni: ih, odaaaaavno već niko ne radi na Novom Beogradu. Nije problem, doći će oni, koliko danas. Samo da im pročitam nekakav broj s garancije.

Obrni, okreni, na garanciji nema nikakvog broja. Ima datum i potpis. Kažu: ima broj na samom bojleru. Iskrivim vrat da im ga pročitam (mislim, ono, stvarno sam se ušinula, boleo me dva dana posle toga).

Završim razgovor, kad zvoni telefon. Kaže tip: imam propušten poziv. Serviser s Novog Beograda. Objasnim da ga nisam mogla naći na fiksni, izdiktiram mu fiksni i kako je na sajtu proizvođača i kako je na sajtu Žutih strana. Kaže on: to je taj broj, samo što ta ekstra dvojka ide na kraju, a ne na početku broja. Kažem ja: pa što im ne javite u centralu da poprave vaš broj na sajtu? Kaže on: zvao sam milion puta - bezuspešno. Samo obećavaju, a nikad ne isprave.

Šta da radim, ja već zakazala majstore, glupo mi sad njima da otkazujem. Tip očajan. Očigledno gubi posao na tu foru već izvesno vreme.

A majstori s Banovog Brda su došli tri sata nakon što sam ih zvala, ko "hitna pomoć", što reče jedan od njih. I dalje me ubeđuju da na Novom Beogradu nema servisera, iako sam lično pričala s čovekom.

Budibogsnama...

mariopan mariopan 13:38 29.09.2013

Re: Sa imenima

Ja neću taj koji svi drndaju i koji je po mojoj klasifikaciji polovan. Jok, prodavačice (sad su već dve) se krste na ideju da je to polovan usisivač.

Naravno da je polovan, svuda u svetu su to polovne stvari i daju se daleko ispod cene, pa ko voli neka izvoli.
Naši bi na svemu da zarade, i na ambalaži ako mogu.

Moja sestra se zainatila da utera u glavu trgovcima da papir na koji stavljaju i mere, zajedno sa papirom, preskupu pršutu, ili nešto od tih suhomesnatih proizvoda i sireva, ne treba da se računa u težinu (i prodaje po toj ceni) - a oni po pravilu stavljaju najdeblji papir.
Tako da, zajedno sa nekim proizvodom, prodaju na tone papira po ceni pršute?

I ne mrzi je da se raspravlja i zahteva tanak celofanski papir za svoju kupovinu, iako joj pare nisu problem, u pitanju je princip da je ne prave budalom za njene, bilo koje pare.
Hansel Hansel 15:15 29.09.2013

Re: Sa imenima

Čitam sve ovo i pitam se hoće li pročitati i Vladaxy i dati neko svoje objašnjenje, pošto sam stekao utisak da je po njemu privatno vlasništvo rešenje za sve.

Ja deo objašnjenja nalazim u potplaćenosti zaposlenih (skoro uvek bolji termin, zbog druhih elemenata tretmana, bio bi "belo roblje" ) i (ubitačnoj) narodskoj filozofiji (na koju je nateran na više načina) -- "veži konja gde ti gazda kaže". A ako nešto nije rekao, što da mu mi predlažemo, ko još takve ceni. Dakle, deo odgovora je latentni štrajk.

Drugi deo odgovora je mentalitet vlasnika -- tu vlada filozofija, nikako samo u Srbiji, masovnosti. Sve manje ima mesta za posebne želje kupaca -- tamo gde ih ima, debelo se naplaćuju. Sećate se kako su se jedno vreme proizvodili (ili bar kod nas dolazili) samo crni televizori. Pa onda samo srebrnasti. Beli pa crni monitori (i kućišta i CD-DVD romovi). Bojleri su po pravilu samo beli (istina, moram da kažem da Tehnorad, po svemu sudeći vrlo kvalitetan i ozbiljan proizvođač, ima opciju s dve druge boje, to se naručuje neko vreme unapred i nešto skuplje plaća). Testa u pekarama danas su uglavnom samo lisnata. Izdanja knjiga (ceo tiraž) su samo na jednom pismu. Muzički uređaji su "idiotizovani" -- bez mogućnosti da korisnik sam podešava tonski profil po svom ukusu (ima i takvih proizvoda ali su mnogo skuplji). Itd.

Sajt TEHNOMANIJE odličan.

Samo što na sajtu imaju more artikala koje odavno više ne prodaju. Valjda je fora u onom "Pozovite za mogućnost naručivanja" ili kako li već piše.
Hansel Hansel 15:21 29.09.2013

Re: Sa imenima

Moja sestra se zainatila da utera u glavu trgovcima da papir na koji stavljaju i mere, zajedno sa papirom, preskupu pršutu, ili nešto od tih suhomesnatih proizvoda i sireva, ne treba da se računa u težinu (i prodaje po toj ceni) - a oni po pravilu stavljaju najdeblji papir.
Tako da, zajedno sa nekim proizvodom, prodaju na tone papira po ceni pršute?

Elektronske vage (kao i mnoge klasične, na neki način) imaju mogućnost "podmeravanja" -- možeš da staviš i dasku, ali onda pritisneš dugme da vaga tu masu vidi kao nulu, i onda ti meri samo ono što dodaš. Vredelo bi podsetiti ih na to...
mariopan mariopan 15:27 29.09.2013

Re: Sa imenima

Hansel
Moja sestra se zainatila da utera u glavu trgovcima da papir na koji stavljaju i mere, zajedno sa papirom, preskupu pršutu, ili nešto od tih suhomesnatih proizvoda i sireva, ne treba da se računa u težinu (i prodaje po toj ceni) - a oni po pravilu stavljaju najdeblji papir.
Tako da, zajedno sa nekim proizvodom, prodaju na tone papira po ceni pršute?

Elektronske vage (kao i mnoge klasične, na neki način) imaju mogućnost "podmeravanja" -- možeš da staviš i dasku, ali onda pritisneš dugme da vaga tu masu vidi kao nulu, i onda ti meri samo ono što dodaš. Vredelo bi podsetiti ih na to...

Ona to i radi, opominje redovno i uporno,a oni to redovno i uporno zaobilaze, "zaborave " (to podmeravanje se zove tara)

Ali dok čeka da to i urade, održi im predavanje, vrlo glasno da me nekada sramota...ali je podržavam.
49 41 49 41 16:18 30.09.2013

Re: Sa imenima


I još jedno ime.
Ako ste videli ovih dana ogromne oglase za stam u BELVILU na Novom Beogradu da znate da je ona cena koja piše cena za stan od 41 kvm (izađe mnogo za konfekciju od YTONGA i stirodura) i da na to ide PDV od 8 % (a to vam se možda vrati ako dokažete da je to vaš prvi stan). To ne piše na oglasu a ni na sajtu. To vam kažu telefonom.
Eto.

To sto ti kazu telefonom, hoce da posalju Faxom, i ... s licno itd. samo ih zamoli da ti posalju u pismenoj formi!

Ako salju postom na kucnu adresu, zamoli ih da posalju preporucenom posiljkom i da ces ti (Vi) platiti troskove posiljke.

Dobices - NIKAD!
Черевићан Черевићан 13:05 29.09.2013

данашњица

пропуста милијон
нервоза од јутра
сачувати живце
требаће за сутра
Hansel Hansel 11:14 30.09.2013

Re: данашњица

Та мантра ("чувај живце" )
има једну ману:
јавашлук ће и даље да царује,
држи му она страну.
deset_slukom deset_slukom 14:06 29.09.2013

Kabel

Trebalo mi dvadesetak metara specijalnog kabla, od renomiramog svetskog proizvođača.
Nađem domaćeg distributera, kažu - ne može na metar, mora ceo kotur od sto metara. Nisam pitao, ali sam siguran da se naručuje (i plaća) unapred, pa kad stigne. Cena, 7 Eur po metru.

Stvar se dodatno zakomplikovala kada sam na sajtu proizvođača otkrio da se dotični kabel pakuje na koturove od 200m.

Problem se rešio kada sam u jednoj mađarskoj on-line prodavnici našao isti kabel, može na metar, cena - 6 Eur/m. Lakše se diše, kada imaš rodbinu u EU.
sesili sesili 15:36 29.09.2013

Divim ti se...

Mrzim sebe što NE MOGU da kažem u lice istinu. Moja drugarica, skoro u banci, silne probleme imala (u najavi) da zatvori tekući račun. Kada je podviknula "da li vi to mene zajebavate? Ne pomeram se dok to ne uradite", završili su to.

Pošandrcala sam pre tri meseca oko zdravstvene knjižice. Nije bilo do mene kasnije se ispostavilo da mi je glupača u apoteci zadržala knjižicu. Tek - krenula sam na neke analize i snimanja, knjižice nema. Kiša pljušti, vreme grozomorno, meni loše. Odem do fonda PIO i oni mi daju obrazac uplatnice, da u banci uplatim JEDAN DINAR!!! Kada se tada nisam šlogirala, neću skoro. Jedan dinar za onaj kartončić, a provizija 25 dinara. Em cimanje, čekanje u redu... Kada sam se vratila, ubaciše u kompjuter(srećom, nije pao sistem što se često dešava), za minut gotovo! Ne razumem sve te stvari kod nas, ali...
Hansel Hansel 16:14 29.09.2013

Re: Divim ti se...

a provizija 25 dinara

A u kojoj je to banci provizija 25 dinara? Dominantni iznosi su oko 60.
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:31 29.09.2013

Re: Divim ti se...

Dominantni iznosi su oko 60


Alfa Banka - 150,00 dindži, pa ti vidi!

Te banke - to je legalizovani organizovani kriminal.
iqiqiq iqiqiq 18:03 29.09.2013

Re: Divim ti se...

Krugolina Borup
Dominantni iznosi su oko 60


Alfa Banka - 150,00 dindži, pa ti vidi!

Te banke - to je legalizovani organizovani kriminal.

ali će svi klijenti banke da pljuju Dinkića, to im je lakše nego da upravi Alfa banke pošalju pismo i da se požale...imaju li oni onu knjigu utisaka ili web sajt gde može da se pošalje primedba, po tome odmah možeš da oceniš razliku u ponašanju prema klijentima.

Još da dodam: pogledajte poslednji članka u "Potrošaču" Како банке своје трошкове пребацује на клијенте
Hansel Hansel 20:20 29.09.2013

Re: Divim ti se...

Krugolina Borup
Alfa Banka - 150,00 dindži, pa ti vidi!
Te banke - to je legalizovani organizovani kriminal.

Apsolutno. Pre neki dan pokušavam da izađem iz jedne (šetao sam sa uplatnicom i ispitivao iznose provizija), jedan čovek izašao pre mene, ali zbog malog "predsoblja", ja ne zatvaram unutrašnja vrata, on hoće da otvori spoljna, ali ne može. Ukapiramo da moramo prvo da zatvorimo unutrašnja. Rekoh -- zar to nije smešno, oni se štite od pljačke, a u stvari, oni pljačkaju nas.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:32 29.09.2013

Nabolje

Ljudi, skroz kapiram frustraciju, ali mi je iskreno drago da su ovakve teme konačno došle na dnevni red, umesto kojekakvih nebuloza, državnosti, preambula, Kosova, Obilića, KaradžićMladića, Rusije, Amerike, i tih qraca/palaca koji nikakve veze sa životom nemaju.

Plus, pohvale Krugolini na stavu i pristupu, i predlog da otvori malu radionicu i trenira ljude da lupaju šakom o sto i bore se za svoja potrošačka prava.

Evo moj primer, samo da napomenem, nije me ni najmanje izbacio iz takta, jer ne moram to da iskušavam svaki dan. Dakle, Maksi samiška, u mom predgradju, ćale me poslao da mu kupim one tablete za spravu protivu komaraca, od osiromašenog uranijuma. Nadjem ih na polici, zgrabim kutiju, kad ono - prazna. Zgrabim drugu, prazna i ona. Na polici desetak kutija, svaka je bila prazna. Hmmm... Nadjem, posle malo traženja, prodavačicu, krajnje ljubaznu, ona me pošalje kod druge, pa treće, dok na kraju ne nadjem pravu, onu na čijem rejonu se dotični raf nalazi. I ona mi lepo objasni da im stalno kradu te tablete, pa su stavili prazne kutije. Procedura zahteva da praznu kutiju stavim u korpu, a na kasi će mi kasirka dati naznačenu količinu tableta. Ok, kapiram da nemaju sigurnosne kamere, ili RFID čitače, nema problema, stavim veselo kutiju u korpu i na kasu.

A na kasi se oformio red dugačak nekoliko stotina metara, jer iz nekog razloga nemaju dovoljno zaposlenih, i samo 2 kase rade. Ok, nema veze, život je dug, sačekam pola sata, sa praznom kutijom od tableta u korpi. Dodjem konačno na red, a iza mene čeka još stotinak ljudi, daleko nadrkanijih od mene. Prodavačica vidi da imam taj jedan problematični artikal koji zahteva poseban postupak, to jest praznu ambalažu koja čeka punjenje. I lepo ustade, bez imalo griže savesti zaključa kasu, i ode negde. Na veliko "oduševljenje" stotine, sa pravom nadrkanih, komšija iza mene, koji bi bili spremni da me linčuju samo da nešto zucnem, i da potom zapale radnju.

Posle 15 minuta, prodavačica se vraća oznojana i zadihana iz magacina (cenim da je tamo predano tražila moje tablete, ili možda upražnjavala neke druge aktivnosti, nisam siguran), napuni moju praznu kutiju, naplati, i sad sledi pitanje iz teme bloga: a što vi te tablete ne držite tu negde pored kase, pa da ne moraju ljudi da vas mrze i prete linčom, dok čekaju da ih iz magacina donesete? Naravno, odgovor je bilo sleganje ramenima, u smislu, nije do mene, verujte, takva je procedura.


blogovatelj blogovatelj 17:50 29.09.2013

Re: Nabolje

Naravno, odgovor je bilo sleganje ramenima, u smislu, nije do mene, verujte, takva je procedura.


Dva moja komentara sa Njanjinog bloga na ovu temu

KG, BG
KG
2006
Ulazim u prodavnicu preko puta zgrade u kojoj sam ziveo decenijama.
Namera mi je bila da napunim frizider hranom, racunam da cu potrositi oko sto evra.
Po navici kupujem u najmanjoj od vise prodavnica ako postoje i ako su cene priblizne.
U prodavnici radnica broji vostane svece koje joj je doneo suplajer, da prostite. Sacekam da izbroji do sto, posto sto sveca ima u kutiji.
Pomislio sam, zavrsila je brojanje, sad ce mene da usluzi. Ali ne. Ona uzima drugu kutiju i pocinje 101, 102...
Izadjem iz radnje i odem kod konkurencije. Njima dam sto jura.

BG
2006
Aerodrom. Vracam se za Kanadu.
Vrucina.
Ostalo mi nesto dinara u dzepu, pa resim da potrosim to tako sto cu da kupim sokove i vodu i dam prijateljima koji su me dovezli, da imaju sta da piju uz put.
Udjem u radnju, dvojica ljudi pricaju.
Pitam ko radi, a jedan mi kaze:
- Gospodine, ne radimo sada, u toku je primopredaja smene. Dodjite za pola sata.
Odem u drugu radnju i kupim sokove i vodu.
Ovo sam vec nekoliko puta pisao ovde. Tvrdim da u Srbiji nema para zato sto ljudi ne znaju da uzmu pare.


Ti lepi primeri su nesto sto bi moralo biti normalno.
Naravno da ima i kvalitetne usluge, puno vise nego lose.
Ali dva slucaja koja sam opisao desila su mi se u Srbiji u roku od petnaest dana, a nijedan takav slucaj mi se nije desio u Kanadi za deset i po godina.
Takodje, dok sam ziveo tamo takve stvari poput ovih losih su mi nekako bile redovne.
Razmisli samo o formulaciji "primopredaja smene" ?!
Znaci kad jedan radnik dodje da menja onog drugog, oni ne usluzuju musterije pola sata minimum. 365 dana godisnje po pola sata, to je vise od 180 sati. 23 radna dana ako prodavnica radi osam sati dnevno. Verovatnije je da radi 12 sati. Dakle, oko pola meseca godisnje je izgubljeno zbog primopredaje?!
Znas koliko sam bio iznenadjen kad sam dosao u Kanadu i video da benzin na pumpi moze da se natoci i kada im dodje cisterna i doliva im gorivo u tankove. To mi se u Srbiji nikad nije desilo i uvek sam morao da cekam. Uvek sam mislio da je to neki "safety issue" i da zato ovi nasi po pumpama u to vreme ne dozvoljavaju da se toci gorivo.
Kad sam prvi put video cisternu na pumpi u Kanadi, a trebalo mi benzina, ja udjem i pitam prodavca kad cu moci da natocim. Uopste mu nije bilo jasno sta ga pitam.
Takodje, kao trinaestogodisnjak odem iz SFRJ u Englesku i vidim u prodavnici banane. Dodjem bojazljivo kod prodavacice da je pitam bil' ja smeo da kupim jednu bananu. Zena nabaci sirok osmeh i kaze "naravno"
Ja sam to pitao jer kretenke kod mene u samoposluzi u to vreme nisu dozvoljavale da se kupuje po jedna banana ili jedna jabuka ili tako to, jer smo mi kao djaci dolazili na veliki odmor, a njih mrzelo da nam mere po jednu vocku.

iqiqiq iqiqiq 17:54 29.09.2013

Re: Nabolje

Uvek sam mislio da je to neki "safety issue" i da zato ovi nasi po pumpama u to vreme ne dozvoljavaju da se toci gorivo.

sada si me nasmejao, pa ti još veruješ u deda Mraza...pa to je prilika da malo slučajno "iscuri" pa neće svedoke
milisav68 milisav68 18:02 29.09.2013

Re: Nabolje

srdjan.pajic
i sad sledi pitanje iz teme bloga: a što vi te tablete ne držite tu negde pored kase, pa da ne moraju ljudi da vas mrze i prete linčom, dok čekaju da ih iz magacina donesete?.

Pa verovatno što to nije jedini artikal koji se krade.
Naravno, odgovor je bilo sleganje ramenima, u smislu, nije do mene, verujte, takva je procedura.

Nisu smele da otkrivaju položaj robe.

U Srbiji je i dalje na snazi zakon da možeš da mazneš robu do 15.000 dinara, i da policija za to ne piše prijavu, i onda prodavci jedino mogu da te izbace iz radnje (ako te uhvate), a retko ko se odlučuje na batine, jer posle mogu da budu tuženi.
iqiqiq iqiqiq 18:07 29.09.2013

Re: Nabolje

U Srbiji je i dalje na snazi zakon da možeš da mazneš robu do 15.000 dinara,

Pa promenjen je , ali znamo da to ne utiče mnogo u realnost, tj koliko se zakoni kod nas uopšte poštuju

"Prema Krivičnom zakoniku, za sitnu krađu, osim štete koja nije veća od 5.000 dinara, smatra se delo učinjeno sa namerom da se pribavi mala imovinska korist koja tu sumu ne prelazi. Neki kriminolozi kažu da prema sitnim krađama ne treba biti tolerantan"

Link sitne krađe
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:12 29.09.2013

Re: Nabolje

milisav68
srdjan.pajic
i sad sledi pitanje iz teme bloga: a što vi te tablete ne držite tu negde pored kase, pa da ne moraju ljudi da vas mrze i prete linčom, dok čekaju da ih iz magacina donesete?.

Pa verovatno što to nije jedini artikal koji se krade.
Naravno, odgovor je bilo sleganje ramenima, u smislu, nije do mene, verujte, takva je procedura.

Nisu smele da otkrivaju položaj robe.

U Srbiji je i dalje na snazi zakon da možeš da mazneš robu do 15.000 dinara, i da policija za to ne piše prijavu, i onda prodavci jedino mogu da te izbace iz radnje (ako te uhvate), a retko ko se odlučuje na batine, jer posle mogu da budu tuženi.


Znao sam da postoji logično objašnjenje, kao, uostalom, i za sve drugo što, samo naoko, deluje naopako, ali nisam mogao da se setim.
milisav68 milisav68 18:20 29.09.2013

Re: Nabolje

iqiqiq

Pa promenjen je , ali znamo da to ne utiče mnogo u realnost, tj koliko se zakoni kod nas uopšte poštuju

"Prema Krivičnom zakoniku, za sitnu krađu, osim štete koja nije veća od 5.000 dinara, smatra se delo učinjeno sa namerom da se pribavi mala imovinska korist koja tu sumu ne prelazi. Neki kriminolozi kažu da prema sitnim krađama ne treba biti tolerantan"

Link sitne krađe

Da, promaklo mi, ali ne menja suštinu.
iqiqiq iqiqiq 18:22 29.09.2013

Re: Nabolje

Da, promaklo mi, ali ne menja suštinu.

naravno,ni malo ne menja, čak nisu morali ni da se trude da ga menjaju, obično se na sudu zaglavi jedno desetak godina tako da stvarno nije bitno 5 ili 15 hiljada
milisav68 milisav68 18:35 29.09.2013

Re: Nabolje

srdjan.pajic
Znao sam da postoji logično objašnjenje, kao, uostalom, i za sve drugo što, samo naoko, deluje naopako, ali nisam moga da se setim.

Odrekao si se korena Pajitju.....c,c,c....

iqiqiq iqiqiq 18:44 29.09.2013

Re: Nabolje

milisav68
srdjan.pajic
Znao sam da postoji logično objašnjenje, kao, uostalom, i za sve drugo što, samo naoko, deluje naopako, ali nisam moga da se setim.

Odrekao si se korena Pajitju.....c,c,c....

u tome jeste i draž života u Srbiji, pošto nema nikakve logike, od slučaja do slučaja pokušavaš da dokučiš o čemu je u stvari reč

Verujem da za kutijicu sa tableticama za komarce mnogi drugi Maxiji imaju drugačija rešenja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:36 29.09.2013

Re: Nabolje

iqiqiq
milisav68
srdjan.pajic
Znao sam da postoji logično objašnjenje, kao, uostalom, i za sve drugo što, samo naoko, deluje naopako, ali nisam moga da se setim.

Odrekao si se korena Pajitju.....c,c,c....

u tome jeste i draž života u Srbiji, pošto nema nikakve logike, od slučaja do slučaja pokušavaš da dokučiš o čemu je u stvari reč

Verujem da za kutijicu sa tableticama za komarce mnogi drugi Maxiji imaju drugačija rešenja.


Možda i jeste nekakva draž, čak i izvestan izazov za intelekt, mada, relativno nekoristan u širem smislu. Ali kad udješ u neke "zrelije" godine, onda se umoriš malo, pa bi ipak da hebene tablete za komarce stoje u svojim amabalažama i kupuju se standardnim metodama, bez opasnosti od linča razbesnelih komšija, koji su isto tako ceo život morali da se bave sličnim intelektualnim izazovima u savladavanju svakodnevice, i onda dogurali dotle da su im živci kao strune, oči krvave od besa, i samo gledaju da nakupljenu jed na nekom iskale.

AlexDunja AlexDunja 19:45 29.09.2013

Re: Nabolje

Možda i jeste nekakva draž, čak i izvestan izazov za intelekt, mada, relativno nekoristan u širem smislu. Ali kad udješ u neke "zrelije" godine, onda se umoriš malo, pa bi ipak da hebene tablete za komarce stoje u svojim amabalažama i kupuju se standardnim metodama, bez opasnosti od linča razbesnelih komšija, koji su isto tako ceo život morali da se bave sličnim intelektualnim izazovima u savladavanju svakodnevice, i onda dogurali dotle da su im živci kao strune, oči krvave od besa, i samo gledaju da nakupljenu jed na nekom iskale.

da. dotle je došlo
ivana23 ivana23 19:55 29.09.2013

Re: Nabolje

U Hr su prazne kutije odavno uobicajene radi sprecavanja kradje. Na brzinu nadjoh ovaj link, a tekstove o praznim kutijama sam ranije vidjala cesto.

Jutarnji
mariopan mariopan 20:04 29.09.2013

Re: Nabolje

ivana23
U Hr su prazne kutije odavno uobicajene radi sprecavanja kradje. Na brzinu nadjoh ovaj link, a tekstove o praznim kutija sam ranije vidjala cesto.

Jutarnji

Hahahahaahahahah
Efikasno !
Najbolje ..... kada je gospođa, vlasnica radnje, isprintala fotografije lopova i javno ih okačila sa rečima - ovo je gospođa Lopov, i ovo je gospodin Lopov...pala sam od smeha.
AlexDunja AlexDunja 20:14 29.09.2013

Re: Nabolje

U Hr su prazne kutije odavno uobicajene radi sprecavanja kradje.

i ovde su,
posebno kad su skuplji alkoholi u pitanju
Hansel Hansel 20:24 29.09.2013

Re: Nabolje

Maksi samiška

Još se nisam nabaždario na ovaj izraz (viđen i na nekom od ranijih blogova), prvo sam se upitao kako i zašto Maksi(83) samica?!

EDIT: A za Milosavljeva objašnjenja -- reči nemam!
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:53 29.09.2013

Re: Nabolje

ivana23
U Hr su prazne kutije odavno uobicajene radi sprecavanja kradje. Na brzinu nadjoh ovaj link, a tekstove o praznim kutijama sam ranije vidjala cesto.

Jutarnji


E, sad mi je malo lakše kad vidim da je i kod Hrvata ista priča, ako ne i gora.

Hansel Hansel 09:46 30.09.2013

Re: Nabolje

srdjan.pajic

E, sad mi je malo lakše kad vidim da je i kod Hrvata ista priča, ako ne i gora.

Meni nije lakše što je kod Hrvata ista priča, ali jeste malo kada saznam da nismo jedini i najgori. Ti si dovoljno daleko ali ovde baš smara reč "Srbija" (različitim intonacijama) kao univerzalno objašnjenje za svaku glupost. Na mene uvek deluje kao još jedna lopata na živog sahranjenog, da ti to tako slikovito objasnim. Prosto, svaka takva konstatacija, bez orijentacije gde smo stvarno (i u negativnom, ali i u pozitivnom smeru, slažem se), zakopava nas sve dublje. Valjda će Vučić i taj "majndset" da menja.

Letos gledam u Maxi samiški nekoliko varijanti "Autana" (repelent) i, pošto čitam sastav i uputstvo, provalim da su neke kutije prazne. Dođe slučajno jedan komšija, krene da mi objašnjava funkcionalnu razliku između dve varijante proizvoda (pored različitih boja pakovanja i sastav se razlikuje), a onda mu ja pokažem ono prazno pakovanje -- "Srbija", uzvrati on. Ja: "Maaa, ne bih rekao da je samo Srbija"... on nastavi: "Dešava se i u boljim kućama". (Sada saznajem da je kutiju možda ispraznio neko "ovlašćen".)
49 41 49 41 17:05 30.09.2013

Re: Nabolje

srdjan.pajic
Ljudi, skroz kapiram frustraciju, ali mi je iskreno drago da su ovakve teme konačno došle na dnevni red, umesto kojekakvih nebuloza, državnosti, preambula, Kosova, Obilića, KaradžićMladića, Rusije, Amerike, i tih qraca/palaca koji nikakve veze sa životom nemaju.

Plus, pohvale Krugolini na stavu i pristupu, i predlog da otvori malu radionicu i trenira ljude da lupaju šakom o sto i bore se za svoja potrošačka prava.

Evo moj primer, samo da napomenem, nije me ni najmanje izbacio iz takta, jer ne moram to da iskušavam svaki dan. Dakle, Maksi samiška, u mom predgradju, ćale me poslao da mu kupim one tablete za spravu protivu komaraca, od osiromašenog uranijuma. Nadjem ih na polici, zgrabim kutiju, kad ono - prazna. Zgrabim drugu, prazna i ona. Na polici desetak kutija, svaka je bila prazna. Hmmm... Nadjem, posle malo traženja, prodavačicu, krajnje ljubaznu, ona me pošalje kod druge, pa treće, dok na kraju ne nadjem pravu, onu na čijem rejonu se dotični raf nalazi. I ona mi lepo objasni da im stalno kradu te tablete, pa su stavili prazne kutije. Procedura zahteva da praznu kutiju stavim u korpu, a na kasi će mi kasirka dati naznačenu količinu tableta. Ok, kapiram da nemaju sigurnosne kamere, ili RFID čitače, nema problema, stavim veselo kutiju u korpu i na kasu.

A na kasi se oformio red dugačak nekoliko stotina metara, jer iz nekog razloga nemaju dovoljno zaposlenih, i samo 2 kase rade. Ok, nema veze, život je dug, sačekam pola sata, sa praznom kutijom od tableta u korpi. Dodjem konačno na red, a iza mene čeka još stotinak ljudi, daleko nadrkanijih od mene. Prodavačica vidi da imam taj jedan problematični artikal koji zahteva poseban postupak, to jest praznu ambalažu koja čeka punjenje. I lepo ustade, bez imalo griže savesti zaključa kasu, i ode negde. Na veliko "oduševljenje" stotine, sa pravom nadrkanih, komšija iza mene, koji bi bili spremni da me linčuju samo da nešto zucnem, i da potom zapale radnju.

Posle 15 minuta, prodavačica se vraća oznojana i zadihana iz magacina (cenim da je tamo predano tražila moje tablete, ili možda upražnjavala neke druge aktivnosti, nisam siguran), napuni moju praznu kutiju, naplati, i sad sledi pitanje iz teme bloga: a što vi te tablete ne držite tu negde pored kase, pa da ne moraju ljudi da vas mrze i prete linčom, dok čekaju da ih iz magacina donesete? Naravno, odgovor je bilo sleganje ramenima, u smislu, nije do mene, verujte, takva je procedura.



O cemu ti to Srki, o americi, srbiji, nemackoj, sloveniji, kosovu, bosni?!?!
- Isti q-ac, samo drugo pakovanje!

Nego kupuj kucu pod hitno - da budes svoj na svome i ugradjuj ZASTITU!
Gledas li ti ponekad dumsday (j-li ga na kom kanalu).

Imas kucu za $ 500, 3000, 19000, 25000,...do nekoliko melona; - biraj!
Kad sam ujaku, dok je bio ziv rekao da sam kupio drugu kucu za - kes; - hteo je da padne u nesvest!
Mislio da sam pun para, a on jadnik Dr. L. ; crkava bez para ispod i blizu Novog Groblja.

Opet ove ETF-ce moras uciti racunu!

srdjan.pajic srdjan.pajic 03:55 01.10.2013

Re: Nabolje

Hansel
Ti si dovoljno daleko ali ovde baš smara reč "Srbija" (različitim intonacijama) kao univerzalno objašnjenje za svaku glupost. mene uvek deluje kao još jedna lopata na živog sahranjenog, da ti to tako slikovito objasnim. Prosto, svaka takva konstatacija, bez orijentacije gde smo stvarno (i u negativnom, ali i u pozitivnom smeru, slažem se), zakopava nas sve dublje.


Hansel, da izvineš, ovo je najobičnije beskorisno prenemaganje.


Hansel Hansel 08:12 01.10.2013

Re: Nabolje

srdjan.pajic
Hansel, da izvineš, ovo je najobičnije beskorisno prenemaganje.

Da izviniš ti, misliš da su tvoje packe korisne?
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:50 02.10.2013

Re: Nabolje

Hansel
srdjan.pajic
Hansel, da izvineš, ovo je najobičnije beskorisno prenemaganje.

Da izviniš ti, misliš da su tvoje packe korisne?


I ovo.
Hansel Hansel 11:52 04.10.2013

Re: Nabolje

srdjan.pajic
I ovo.

hoochie coochie man hoochie coochie man 17:34 29.09.2013

..........

Ne sačekam da dođem na red, već krenem da penim prekoreda.
"Pa dobro, majku mu, 11 je sati i 'leba već nema?"
"Nije do mene..." pravda se nesrećna radnica, kao mnogo puta pre toga.
Penim o srpskoj ideji biznisa


Pa zar to nije super?
Zar se time ne otvaraju neslućene mogućnosti za zgrtanje para onima koji imaju bolju ideju biznisa od srpske?
Otvoriš pekaru pored te, u kojoj će uvek imati hleba i koja će raditi do kad treba, i eto para.

Možda srpska ideja biznisa nije najbolja na svetu, ali zato smo nenadhebivi kad treba drugome da objasnimo kako da radi svoj posao.

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:43 29.09.2013

Re: ..........

hoochie coochie man
Ne sačekam da dođem na red, već krenem da penim prekoreda.
"Pa dobro, majku mu, 11 je sati i 'leba već nema?"
"Nije do mene..." pravda se nesrećna radnica, kao mnogo puta pre toga.
Penim o srpskoj ideji biznisa


Pa zar to nije super?
Zar se time ne otvaraju neslućene mogućnosti za zgrtanje para onima koji imaju bolju ideju biznisa od srpske?
Otvoriš pekaru pored te, u kojoj će uvek imati hleba i koja će raditi do kad treba, i eto para.

Možda srpska ideja biznisa nije najbolja na svetu, ali zato smo nenadhebivi kad treba drugome da objasnimo kako da radi svoj posao.



A što niko nije otvorio pekaru pored, kad su uslovi za biznis tako pogodni?


iqiqiq iqiqiq 17:50 29.09.2013

Re: ..........

evo ovako, pre nego što se posvađate, uglavnom dosta tih pekara otvaraju oni likovi koji su radili samo sa kešom, pa onda moraju nekako da uguraju pare u legalni tok.

Druga stvar je da ako hoćeš da otvoriš pekaru pored, treba ti jedno stotinak papira i dozvola, što će biti korisna stvar jer ćeš upoznati sistem rada opštine bolje od onih koji su u njoj zaposleni. Negde kod 99 papira će te poslati u jedan mali sobičak gde će te sačekati gdin koji će ti lepo objasniti da 100 papir dobijaš samo ako uložiš direktno keš u njegov penzioni fond.
Može da se desi da i sa 100 papira zauvek bude FT1P (fali ti 1 papir) tj ima načina da se nelojalna konkurencija zaustavi, samo zavisi ko koga poznaje u opštini.

E sad udarite na mene sa demantima
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:56 29.09.2013

Re: ..........

A što niko nije otvorio pekaru pored, kad su uslovi za biznis tako pogodni?


ili prodavnicu mlečnog kajmaka, brushaltera, ljutih pljeskavica..
Ima toga kolko hoćeš, al treba da se radi (a ne zna se da li će se i zaraditi).
Lakše je ovako, drugima tražiš mane, izvičeš se na njih, pohvališ se na blogu i bog da te vidi.

Naravno da ima svega i svačega ali ja baš i nemam vremena ni živaca da druge učim njihovom poslu.
Radije ih zaobilazim.
Kad me neka kasirka pozdravi sa ćao ili zdravo, a dešava se, valjda im neko rekao da treba da budu ljubazne a one jadne ne znaju kako se to radi, tu više ne svraćam

(osim ako.....:))
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:57 29.09.2013

Re: ..........

A što niko nije otvorio pekaru pored, kad su uslovi za biznis tako pogodni?


Tri pekare imaju na toj lokalnoj pijaci, plus svež hleba se peče u supermarketu koji je 200 metara dalje.

Ne vredi, nigde od ta 4 mesta ne možeš - ako si zamislio da kupiš proizvod koji znaš da proizvode - garantovano i da ga kupiš, ako se zaputiš da ga kupiš u RADNO VREME koje su sami istakli. Nekad ga ima, nekad ga nema, ali uglavnom - nema, izuzv ako ne poraniš u 8 ujutro. Mada, u pomenutoj pekari iz bloga, koja se otvara u 8:00, meni se jedan dan desilo da u 9:00 nije bilo hleba - RASPRODATO! (Ili se pekar opet zapio, ne znam...)

A što se tiče tvog predloga koji se svodi na: ko zna bolje, neka otvori sam, mislim, stvarno preteruješ, čoveče. Gdi da se pačam u proizvodnju 'leba? Mogla bih eventualno da otvorim radnju za prodaju vunice i konca za pletenje, pošto se u to razumem, a i ovo par komada što ima po gradu - sve komplet me nerviraju. Ako 'oćeš da kupiš kilo ili više bilo koje vunice/konca - nema. Ne znam šta oni zamišljaju, da niko ne 'ekla/štrika džempere i kapute, nego samo neke kupaće kostime, šta li...
iqiqiq iqiqiq 18:01 29.09.2013

Re: ..........

A što se tiče tvog predloga koji se svodi na: ko zna bolje, neka otvori sam,

postoji i alternativa: konsultantske usluge za poboljšanje prodaje, možeš da nudiš svakom gazdi ko ima iole sluha

Postoji i onaj posao "tajni kupac" gde te pošalju da sve ove primedbe koje kažeš nekoj prodavačici (danas je tu, sutra ko zna gde) kažeš u stvari vlasniku. Naravno ako vlasnik nije neki nadobudni lik koji sve najbolje zna, a takvih je poprilično mnogo.

kako reče jedan pametan čovek "nisam kokoš da snesem jaje, ali znam šta je mućak"
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:01 29.09.2013

Re: ..........

Lakše je ovako, drugima tražiš mane, izvičeš se na njih, pohvališ se na blogu i bog da te vidi.



Najbolje da svi ignorišemo javašluk i nerad oko sebe, da niko nikad glas ne podigne protiv loših praksi, nego da se svi u njih utopimo. I Bog da nas vidi!
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:04 29.09.2013

Re: ..........

3iq
evo ovako, pre nego što se posvađate,


Ne sećam da sam se ikad posvadjao sa HCM-om. Umemo da se žučno raspravljamo, i mlataramo rukama, ali, ja barem, to ne doživljavam lično, niti kao svadju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:07 29.09.2013

Re: ..........

Najbolje da svi ignorišemo javašluk i nerad oko sebe,


Pa taj ko ne radi neće zaraditi i propašće.
Što bih se ja sekirao zbog toga?

Meni je važno da li on plaća porez, da li je lokal kupio ili dobio po zakonu, da li je to što porodaje ispravno ili ne...a da li će zaraditi, baš se nasekirah.

Kada se radi o državnim službama tu stvar stoji sasvim drugačije, ali da se brinem zbog nekakvih pekara i mesara kojih ih ima na svakom ćošku...

iqiqiq iqiqiq 18:10 29.09.2013

Re: ..........

Meni je važno da li on plaća porez, da li je lokal kupio ili dobio po zakonu, da li je to što porodaje ispravno ili ne.

pa proveravaš li to?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:11 29.09.2013

Re: ..........

Umemo da se žučno raspravljamo, i mlataramo rukama, ali, ja barem, to ne doživljavam lično, niti kao svadju.


Paz majku mu, ja mislio da to i iqiqiq već zna kad ono :)

Da znamo da zagužvamo znamo, ali nikad svađa, i posebno ne lično.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:12 29.09.2013

Re: ..........

pa proveravaš li to?


Što ja da proveravam?
Plaćam one koji to treba da rade.
iqiqiq iqiqiq 18:13 29.09.2013

Re: ..........

hoochie coochie man
Umemo da se žučno raspravljamo, i mlataramo rukama, ali, ja barem, to ne doživljavam lično, niti kao svadju.


Paz majku mu, ja mislio da to i iqiqiq već zna kad ono :)

Da znamo da zagužvamo znamo, ali nikad svađa, i posebno ne lično.

"all we need is love" gore ruke sa upaljačima (u modernoj verziji na koncertima: mobilni telefoni svetle)

a vas dvojica "ne daj da nas zavade neki ljudi zli"
iqiqiq iqiqiq 18:14 29.09.2013

Re: ..........

hoochie coochie man
pa proveravaš li to?


Što ja da proveravam?
Plaćam one koji to treba da rade.

i ti veruješ u deda Mraza i u Sistem
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:15 29.09.2013

Re: ..........

hoochie coochie man
Umemo da se žučno raspravljamo, i mlataramo rukama, ali, ja barem, to ne doživljavam lično, niti kao svadju.


Paz majku mu, ja mislio da to i iqiqiq već zna kad ono :)

Da znamo da zagužvamo znamo, ali nikad svađa, i posebno ne lično.


Mada, jesi me ujeo za srce kad si onomad predlagao da se dijaspori, ako se umnoži preko svake razumne mere, zabrani glasanje na srpskim izborima.
niccolo niccolo 18:19 29.09.2013

Re: ..........

Kad me neka kasirka pozdravi sa ćao ili zdravo, a dešava se, valjda im neko rekao da treba da budu ljubazne a one jadne ne znaju kako se to radi, tu više ne svraćam

Bre, HCM, pa ona to htela da ti skrene pažnju, pa da započne razgovor i tako to...a ti tako...
iqiqiq iqiqiq 18:20 29.09.2013

Re: ..........

niccolo
Kad me neka kasirka pozdravi sa ćao ili zdravo, a dešava se, valjda im neko rekao da treba da budu ljubazne a one jadne ne znaju kako se to radi, tu više ne svraćam

Bre, HCM, pa ona to htela da ti skrene pažnju, pa da započne razgovor i tako to...a ti tako...

i da pokaže kako ga smatra mladim, tj klincem, jel'
eh moraš nekada muškarcima da crtaš, nije lako nama ženama da privučemo pažnju
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:20 29.09.2013

Re: ..........

i ti veruješ u deda Mraza i u Sistem


A ko kaže da verujem?
Ili misliš ako ne verujem onda bih trebao da idem od radnje do radnje i da lično proveravam da li je sve u redu, a ako to ne mogu onda ne treba ni da mi bude važno?
Ne, veoma mi je važno a ne pada mi na pamet da lično proveravam.
Od toga da li verujem ili ne da se to radi na dobar način zavisi šta ću nacrtati na lsitiću.
Kružić oko nekog broja ili ono drugo
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:21 29.09.2013

Re: ..........

Bre, HCM, pa ona to htela da ti skrene pažnju, pa da započne razgovor i tako to...a ti tako...

A jesi li ti pročitao ono
(osim ako.....:))

AlexDunja AlexDunja 18:22 29.09.2013

Re: ..........

Mada, jesi me ujeo za srce kad si onomad predlagao da se dijaspori, ako se umnoži preko svake razumne mere, zabrani glasanje na srpskim izborima

pa kad stalno glasate za slobu
iqiqiq iqiqiq 18:24 29.09.2013

Re: ..........

AlexDunja
Mada, jesi me ujeo za srce kad si onomad predlagao da se dijaspori, ako se umnoži preko svake razumne mere, zabrani glasanje na srpskim izborima

pa kad stalno glasate za slobu

a njima još niko nije rekao...
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:24 29.09.2013

Re: ..........

Mada, jesi me ujeo za srce kad si onomad predlagao da se dijaspori, ako se umnoži preko svake razumne mere, zabrani glasanje na srpskim izborima.


E nije tako bilo

(da li da Krugolini i dalje trolujemo blog?..ma hajd još malo pa nek briše )

to sam rekao za hipotetičku situaciju, koja je skoro nemoguća, u kojoj bi više glasača bilo iz dijaspore nego onih koji žive u državi o kojoj se radi (Srbiji konkretno)
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:30 29.09.2013

Re: ..........

AlexDunja
Mada, jesi me ujeo za srce kad si onomad predlagao da se dijaspori, ako se umnoži preko svake razumne mere, zabrani glasanje na srpskim izborima

pa kad stalno glasate za slobu


A i za Dveri. Stvarno, dijaspori bi trebalo zahtevati dodatne lekarske preglede pre glasanja.
iqiqiq iqiqiq 18:36 29.09.2013

Re: ..........

A i za Dveri. Stvarno, dijaspori bi trebalo zahtevati dodatne lekarske preglede pre glasanja.


ma nije to slučajno, računaju ako opet uvedu vize (zbog tih koji dođu na vlast), manje će mi se rodbine/prijatelja/komšija uvaljivati
mariopan mariopan 18:37 29.09.2013

Re: ..........

srdjan.pajic
A što niko nije otvorio pekaru pored, kad su uslovi za biznis tako pogodni?

Ima i pekara pored

ako smem da falim dobru pekaru..

Bilo mi je potrebno neko vreme da otkrijem pekaru u mom kraju u Beogradu gde imaju sve što meni treba a da je dobro. Sistemom pogrešaka i eliminacije otkrijem koja je to pekara u koju je moja pok. tetka ulazila, i za koju mi je uvek davala striktna uputstva ako ja idem da nešto za nju pazarim, da je ne promašim - a ja zaboravila koja je to, jer bila je tada samo jedna a sada ih se naređalo tri četri u sto metara ulice.

Preko puta Mašinskog fakulteta, mala pekara, žuto okrečena spolja, skromna, poznaćete jer je napolju skoro redovno red mušterija, niko se ne buni jer brzo ide prodaja...i uvek svega imaju a sve im je dobro, sveže i bar 25% jeftinije od luksuzne pekare pored,da ne kažem ime, to "pored" je lanac pekara kojih dosta ima po BG ali im i ukus, kvalitet i cene nisu ni prineti toj staroj pekari.

Tu sam doživela da redovno dobijem prekoreda sve što mi treba jer dolazim sa malim detetom, i da izađe pekar iz prostorije iza gde se sve mesi i peče, da vidi mog (sestrinog) malog unuka i da mu sam da kiflu...ili da ne naplate kroasan jer je mali baš slatko rekao dobar dan i hoću kiflu ( ima 3 godinice)
Pa prijatno !
iqiqiq iqiqiq 18:57 29.09.2013

Re: ..........

Krugolina Borup
Lakše je ovako, drugima tražiš mane, izvičeš se na njih, pohvališ se na blogu i bog da te vidi.



Najbolje da svi ignorišemo javašluk i nerad oko sebe, da niko nikad glas ne podigne protiv loših praksi, nego da se svi u njih utopimo. I Bog da nas vidi!

Ma ne, u pravu je HCM, ko god se požali neka sam otvara recimo aerodrom Antić nezadovoljan čekanjem i toaletima na aerodromu
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:51 29.09.2013

Re: ..........

mlečnog kajmaka


E, da, zaboravih samo još za ovo da ti kažem...

Kad sam onomad tražila mladi kajmak, a oni mi nudili nešto što nije ono što sam ja zapamtila kao mladi kajmak, ondak su mi oni u prodavnici objasnili da to što ja tražim jeste "mlečni kajmak", tj. kajmak u mleku. Valjda. Ne razumem se u definicije kajmaka, uzela sam zdravo za gotovo taj njihov izraz.

Da ne bude da ne znam da se sav kajmak pravi od mleka, pobogu Huči...

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:04 29.09.2013

Re: ..........

Kad sam onomad tražila mladi kajmak, a oni mi nudili nešto što nije ono što sam ja zapamtila kao mladi kajmak, ondak su mi oni u prodavnici objasnili da to što ja tražim jeste "mlečni kajmak",


E tu si trebala da insistiraš i da im objasniš da je svaki kajmak mlečni, a da postoje mladi (jer je mlad, skoro spavljen) i zreli (jer je sazreo, prošao period zrenja).
Bar bih ja tako.

A ti, umesto da ljude naučiš nečemu ti s vrata digneš dreku na njih :)
deset_slukom deset_slukom 22:57 29.09.2013

Re: ..........

Krugolina Borup
ondak su mi oni u prodavnici objasnili da to što ja tražim jeste "mlečni kajmak",

Nedavno sam i ja imao "poučan" razgovor sa mladom prodavačicom. Kada sam zatražio buter, ona se, kao, zbunila, pa zapitala:

- Puter? Je l' od mleka ili biljnog porekla?

E, sad - ovo za "puter" bi imalo prođu, i mi smo ga tako zvali kada sam bio mali. Ali biljni puter se nije pravio ni u krizna vremena.

Tu je sledila priča kako je to u trgovačkoj školi trik pitanje - puter je biljnog porekla, a maslac je od mleka!

Onda sam ja rekao da se taj njen puter u moje vreme zvao margarin, a da bi se jedan Englez jako iznenadio da buter nije od mleka.

Ipak mislim da je ona pobrkala gradivo. Ili je, ipak, neka nova moda?
Hansel Hansel 09:33 30.09.2013

Re: ..........

Pa, da. Kad je Kru napisala mlečni kajmak, pomislio sam da se već pojavio u prodaji neki biljni, tj. s biljnim mastima. I da se i ne žalimo zbog te biljne komponente, ali te masti su hidrogenizovana ulja, dokazano štetnija od životinjskih masti.

Pre nekoliko meseci sam hteo da kupim mleko u prahu, u Maxi samiški . Naviknut da gledam sastav, pročitah da su u sastavu biljne masti i, valjda, biljni proteini. I to se zove "mleko u prahu"?! Bez ikakve dodatne napomene. Na ovom je makar sitnim slovima iznad pisalo "zamena za":



A onda mi priča drugar koji živi u Kanadi da se u SAD (a možda i kod njih) vodi kampanja za promenu definicije mleka, da bi se valjda u onome što bi se tako i ubuduće zvalo moglo da trpa ko zna šta.

A ti, Kru, možda i treba da budeš srećna što je taj tvoj kajmak u deficitu, to možda ipak znači da je i dalje kvalitetan.

A od kume sam čuo, bila u poseti rođacima u selu, povela dete, želela da dete vidi životinje i njihova potomstva, a imala je šta sama da vidi -- telad se odgaja na "najsavremeniji" način: odmah po dolasku na svet se odvaja od majke, da ga ova ne bi olizala i upamtila ga kao svoje, a ono se hrani na cuclu ko zna kojim "mlekom". Ne sisa ni sekundu. A oni imaju tek nekoliko krava, nisu proizvođači nekih enormnih količina... Vidiš šta se sve radi da bi potoršači stalno imali kajmak.
Krugolina Borup Krugolina Borup 09:38 30.09.2013

Re: ..........

Na ovom je makar sitnim slovima iznad pisalo "zamena za":


A vidi ovo:

blogovatelj blogovatelj 09:52 30.09.2013

Re: ..........

Na ovom je makar sitnim slovima iznad pisalo "zamena za":


Ovo je margarin koji se prodaje svuda u Kanadi.
I ispod još piše original!



PS. Ime mu je "I can't beleive it's not butter"
Na istu foru Mekdonalds ima svoju firmu koja se zove 100% meat i onda na kutijama za hamburgere napišu "made by 100% meat"
Hansel Hansel 09:57 30.09.2013

Re: ..........

Krugolina Borup
A vidi ovo:


Kada bi i ovo bilo ono što piše, ne bih s ebunio, imaš ta "mleka" za vegetarijance", na samim pakovanjima "mleko u prahu" nije istaknuto krupnijim slovima i sl. (jedino što unatpisu na reklami nema naznake da su to takva mleka u prahu).

Nego, znaš koji je problem kod ovih -- što, bar kokosovo -- NIJE (samo) kokosovo, evo ti sastav: kokos, maltodekstrin, skrob krompira, prirodno identična aroma, emulgator E-471, modifikovani skrob, hidrogenizovana mast kokosa, dekstroza.

Ako je kokosovo mleko u prahu, ima da da bude kokosovo mleko u prahu!

blogovatelj

I can't believe!
E, kad vidim da je tako i kod vas (Pajiću, gde si), ne da mi nije bolje, nego mi je gore. To znači da će ovde u tom pogledu biti sve gore.
Hansel Hansel 10:10 30.09.2013

Re: ..........

Krugolina
Gdi da se pačam u proizvodnju 'leba?

E, još sinoć htedoh da ti kažem -- možeš da kupiš neku kvalitetnu kućnu pekaru za hleb, sve automatizovano, znaš šta si stavila (i šta nisi), sama mesi, sama peče, mnogo dobro. I ne zavisiš od pekara/trgovaca, a spravica sama sebe otplati, još i brže ako praviš "specijalne vrste" koje u prodavnicama koštaju bezobrazno mnogo i... tako.
Krugolina Borup Krugolina Borup 10:32 30.09.2013

Re: ..........

možeš da kupiš neku kvalitetnu kućnu pekaru za hleb


Imam.
Ene je na "groblju kućnih aparata" (što onomad naučih u Cosby Show-u da svaka kuhinja poseduje).
Hansel Hansel 10:37 30.09.2013

Re: ..........

Onda je bar prodaj.
jennym jennym 10:41 30.09.2013

Re: ..........

Ja ne mogu ni dana bez nje, bas pre neki dan crkla, istog dana smo kupili drugu... Pravim razne vrste hleba i peciva, vec 5 godina nismo kupili hleb u pekari i prodavnici i tako smo ustedeli nekoliko stotina evra. Plus sto znam sta je unutra.
Hansel Hansel 11:05 30.09.2013

Re: ..........

Plus sto znam sta je unutra.

I ja se iskreno nadam da je brašno još uvek -- brašno.
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:22 30.09.2013

Re: ..........

Onda je bar prodaj.


Oćeš kupiš?
Hansel Hansel 11:26 30.09.2013

Re: ..........

Sada nemam para, a i imam svoju. Ali znam nekog ko možda hoće da kupi, detalje o aparatu možeš na PP ili mejl.
blogovatelj blogovatelj 17:20 30.09.2013

Re: ..........

E, kad vidim da je tako i kod vas (Pajiću, gde si), ne da mi nije bolje, nego mi je gore. To znači da će ovde u tom pogledu biti sve gore.


Neće ti se Pajić povodom ovoga oglasiti, ne boj se. Da se priča o Ruskim firmama, doleteo bi
Ja stalno pokušavam da vam objasnim da Srbija nije u svemu i uvek najgora na svetu.
O stvarima o kojima na ovom blogu pričamo mogu da vam nađem na stotine ekvivalenata u Kanadi. Ne za sve stvari, ali za puno toga.
Npr... Krugolina se buni na usluge trgovaca i ne shvata da je firma tih ljudi privatna firma i da gazde znaju najbolje šta njima odgovara u biznisu, ona to ne zna. Npr. šta vredi tom trgovcu da napravi hiljadu hlebova, a proda 300 i izgubi pare? Em radio ko konj, em platio, em izgubio pare. Znači, on zna da će sigurno prodati 300 i toliko napravi. Ovo je samo moja elaboracija, ne znam ništa o toj radnji, samo nagađam. Možda kupuje hleb za koji zna da je dobar, kupuje ga od pekare kojoj je on mala mušterija i oni su mu rekli da mogu samo 300 dnevno da mu isporuče...
Uglavnom, poenta slobodnog tržišta je ta da daješ svoje pare gde misliš da treba da ih daš i obrnuto, da ih nikako ne daš ako nisi zadovoljan. A ona ovde kuka na te trgovce, a daje im novac i dalje. Nema logike nikakve.
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:32 30.09.2013

Re: ..........

Npr... Krugolina se buni na usluge trgovaca i ne shvata da je firma tih ljudi privatna firma i da gazde znaju najbolje šta njima odgovara u biznisu, ona to ne zna. Npr. šta vredi tom trgovcu da napravi hiljadu hlebova, a proda 300 i izgubi pare?


A kako se u tu poslovnu filozofiju uklapa činjenica da se pekar prethodnu noć zapio, pa zato ni tih 300 hlebova nije napravljeno?
mariopan mariopan 18:44 30.09.2013

Re: ..........

Ja stalno pokušavam da vam objasnim da Srbija nije u svemu i uvek najgora na svetu.


Naravno da nije, samo pokušavamo da popravimo ono što jeste loše.
blogovatelj blogovatelj 00:58 01.10.2013

Re: ..........

A kako se u tu poslovnu filozofiju uklapa činjenica da se pekar prethodnu noć zapio, pa zato ni tih 300 hlebova nije napravljeno?


Uklapa se tako da treba da popije otkaz iste sekunde, tu ništa nije sporno.
Tim pre im nikad više ne bih ušao u radnju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:47 01.10.2013

Re: ..........

Tavariš Blogi
Neće ti se Pajić povodom ovoga oglasiti, ne boj se. Da se priča o Ruskim firmama, doleteo bi


"Ruske firme" ne postoje kao kategorija, ili, da parafraziram onog Smmarača cum laude, Jeremiju: kad o njima govoriš, moraš da redefinišeš pojam "firme". To su uglavnom gangsterske KGB družine, koje uz pomoć mita, korupcije, reketiranja i ubistava, vrte milijarde rubalja zguljenih sa ledja jezive ruske sirotinje (u koju i mi, u Srbiji, polako počinjemo da spadamo, čisto da Hanselu dam bližu relativnu odrednicu, da mu (ne) bude lakše).

EDIT: Braćo, pa jel gledao neko Insajder, da ponovo pitam? Od onog ne može niže da se padne.



blogovatelj blogovatelj 07:08 01.10.2013

Re: ..........

Tavariš Blogi
Neće ti se Pajić povodom ovoga oglasiti, ne boj se. Da se priča o Ruskim firmama, doleteo bi


"Ruske firme" ne postoje kao kategorija, ili, da parafraziram onog Smmarača cum laude, Jeremiju: kad o njima govoriš, moraš da redefinišeš pojam "firme". To su uglavnom gangsterske KGB družine, koje uz pomoć mita, korupcije, reketiranja i ubistava, vrte milijarde rubalja zguljenih sa ledja jezive ruske sirotinje (u koju i mi, u Srbiji, polako počinjemo da spadamo, čisto da Hanselu dam bližu relativnu odrednicu, da mu (ne) bude lakše).


Jesam reko?
A čak nismo ni pričali o ruskim firmama.

EDIT: Braćo, pa jel gledao neko Insajder, da ponovo pitam? Od onog ne može niže da se padne.


Nisam gledao, ali ako me neko bude naterao da odgledam, to ćeš biti ti.
Hansel Hansel 08:43 01.10.2013

Re: ..........

Pajić
, čisto da Hanselu dam bližu relativnu odrednicu, da mu (ne) bude lakše

Ja rekoh da mi je teže kad vidim da je kod velikih loše (imaš, znači, više nivoa poređenja), jer se to neminovno odražava na nas, i to tako što se prepisuju najgore, a ne najbolje stvari. Pa isto važi i za Kanadu, SAD, EU i Rusiju. Ako u Rusiji ima išta pozitivno.
milisav68 milisav68 14:07 01.10.2013

Re: ..........

srdjan.pajic
"Ruske firme" ne postoje kao kategorija, ili, da parafraziram onog Smmarača cum laude, Jeremiju: kad o njima govoriš, moraš da redefinišeš pojam "firme". To su uglavnom gangsterske KGB družine, koje uz pomoć mita, korupcije, reketiranja i ubistava, vrte milijarde rubalja zguljenih sa ledja jezive ruske sirotinje (u koju i mi, u Srbiji, polako počinjemo da spadamo, čisto da Hanselu dam bližu relativnu odrednicu, da mu (ne) bude lakše).




iqiqiq iqiqiq 18:39 29.09.2013

Šalu na stranu

Ovo je jako dobar tekst i dobre poruke, jedan mudar čovek mi je nedavno rekao "ako se borimo da ispravimo sitne stvari, ispraviće se i krupne", te verujem da to tako i treba da funkcioniše.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana