Društvo| Kultura| Moj grad| Umetnost| Život

Culture Exchange, My Ass

Vlasta92 RSS / 02.10.2013. u 09:09

 kafic-kafe-kulturna-razmena-culture-exchange-jpg_660x330.jpg

Aktivisti "Cultural Exchange", koji stoje iza projekta "Bike Kitchen" u NS bili su prvo predmet napada pojedinih "novinara" koji su ih opljuvali i lažno optuživali, potom vandala koji su im razbili izlog, a na kraju i naše policije. Novosadski Radio 021 preneo je saopštenje „Cultural Exchange" u celosti:  

Oni su najveća pretnja u Novom Sadu?

"Mi smo svi mladi ljudi koji su odrasli putujući u različite zemlje i volontirajući. Godine 2010. odlučili smo da se preselimo u Srbiju, i započnemo nešto ovde. Napravili smo malo igralište gde deca mogu da dođu i nauče engleski kroz besplatne kurseve, čistili smo danima, organizovali performanse za Centre za osobe sa invaliditetom i škole za Rome. Volimo Srbiju, narod, kulturu, zovemo ovu zemlju domom. Godine 2012. započeli smo projekat "Cultural Exchange" koji kombinuje kafe/biciklističku kuhinju, kao jedan socijalni i biznis projekat, kako bismo mogli da se izdržavamo u ovoj zemlji, a u isto vreme da radimo ono što volimo. Hteli smo da napravimo javni prostor gde bi mladi ljudi mogli da dele ideje, ciljeve, snove, uče jezike, predstave svoju umetnost, nastupe...

Nikada nismo imali problema sa dokumentima ili vizama sve dok neko nije odlučio da napiše članak o nama u junu 2013. U tom članku, taj neko je tvrdio da smo mi sekta, seks-kult, da se bavimo ritualima i pedofilijom, povezavši nas sa pokretom koji je pokrenut 60-tih godina u SAD. Zahvaljujući ovom članku, počeli smo da dobijamo pretnje, izlog našeg kafea je razbijen, i policija nam je bila nad glavom. Dobili smo mnogo podrške od medija i ljudi, i za to smo veoma zahvalni. Cela priča iz tog članka je, naravno, oborena, jer su optužbe bile lažne.

Policija je započela istragu o nama, što smo smatrali da je normalno nakon takvog jednog članka. Ali i nakon višesatnog razgovora sa policijom, u kojem smo objasnili svaki detalj naših života, i dalje nam nisu verovali.

Počeli su da pronalaze razloge da nam naplaćuju kazne, rekli su nam da moramo da napustimo zemlju, i da se ne možemo vratiti. Ali objašnjenje koje su nam pružali se menjalo svakog dana. Nisu nam dozvolili da nam neko prevodi šta govore, i zato što nismo mogli da ih razumemo najbolje, nismo razumeli brojne stvari u vezi sa zakonom.
Sledeće što su nam rekli je da možemo da napustimo zemlju, i da se možemo vratiti, i da će nam dati vize bez problema.

Nakon što smo uradili kako su rekli, činilo se da je sve u redu, ali nisu hteli da daju vize za dva člana "Cultural Exchange", govoreći nam da su pronašli neke male propuste i da im ne mogu biti odobrene vize.

Cultural_Exchange.jpg

Zbog toga su ta dva člana morala da odu. Druga dva člana koja su aplicirala za vize su takođe odbijena. Iako jedan od ta dva člana ovde ima posao i veoma validan razlog da ostane u zemlji, policija im je savetovala da ponovo traže vize i ponovo plate 700 evra.

Prisilili su nas da promenimo adresu i nađemo nov prostor za manje od nedelju dana.

Naravno, opet su došli kod nas i opet nas kaznili za to što se nismo odselili na vreme, i za to što je navodno jedan naš član radio u kafeu, iako je zapravo ta osoba bila kod svoje kuće u momentu kad je policija došla.

Nakon što su nam napisali sve kazne, Sajmonu Vilsonu i njegovoj ženi (organizatorima) su zabranili da budu u Srbiji. Naredili su im da moraju da odu iz zemlje u roku od 30 dana i da ne mogu da se vrate u Srbiju sledećih godinu dana.

Verujemo da iza cele priče postoji nešto više od policije koja brine o redu i zakonu, i štiti građane."
Danas u 15h u "Bike Kitchen" održaće se konferencija za štampu povodom deportacije članova "Cultural Exchange".

 

Samo jednu rečenicu da napišem...


E, pa ne možete u Srbiji culture exchange jer ovo nije zemlja bezbrojnih mogućnosti, ovo nije zemlja koja obećava, zemlja koja se otvara prema strancima, osim kada dođu na dva dana na neki muzički festival, pa onda mediji požure da ih pitaju „How do you like our city/Serbia?", a njima se, jelte - u izjavama za medije i na dva dana - to sve jako sviđa, pa to onda ide u sve termine i online i offline izdanja, kao i kad se neki novinar u bilo kojim stranim novinama zajebe da kaže da mu je neka lokacija u Srbiji, recimo, među top 10 za skijanje, to isto postaje udarna vest, odmah posle crne hronike i onih seljačina na Farmi, koji su pokazatelj kakav je culture exchange za nas, a kojeg se ja gadim duboko i svakim atomom svog bića, jer znam


da bi ovde gomila ljudi, posle niza godina, konačno doživela orgazam kada bi te strašne, sektaške, kriminogene, srpskeistorijeipatnjenapoznavajuće strance zatvorili na Farmu, pa da vidimo čija majka crnu vunu prede kada bude trebalo da se kupa u ladnom i čisti govna iz štale, a ne bicikli po zidovima, neka razmena kulture, oni kao hoće da žive ovde, neće to da može, mora tu biti neke skrivene namere, eheeej, pa nismo mi ludi i naivni,
mi smo od Čelika Baš da znate, mi volimo da se po svetu priča o toploj duši naroda na Guči, ali ne bismo voleli da neki od njih zalivaju muškatle svaki dan na dvaes' metara od nas, jer to su već špijunaža, mutljavina i pitaj boga kakva neopisiva strahova koju mi, u ovoj zemlji, ni ne možemo razumeti, toliko smo čisti da smo još za ovozemaljska života u nebo vazneti,


i volimo da bežimo od ove zemlje, da nam je kuća od nemačke kinte najviša u selu ili da nam rođak iz Nemačke pošalje dobrog polovnjaka, nešto za dečicu i čokolade, ali nikako nam ne bi odgovaralo da se sad Nemci vrate da žive ovde, kad su već proterani još onomad i ne tek tako, Nemci su to, baš kao što volimo i da odemo do Segedina i hiper marketa, ali su nam Madžari, inače, malko dosadili, pa teška srca odavde bezmalo 80.000 ljudi uzima njihovo državljanstvo, ako nam, ne daj bože, uvedu vize, da možemo da putujemo u sve te zemlje i možda i u njima radimo, bolje mi tamo da odemo, nego da oni dođu da nas kvare,


jer nema ti nigde ovakve topline, ovakvih drugarstava, potrebe da se pomogne bližnjem svom, da se bude podrška, da se raduje tuđem uspehu, da se ugoste stranci i ostanu zblanuti nad lepotama naših devojaka, prirode, pljeskavice, domaće šljivovice, koju, avaj, zaštitiše Česi i ajvara, koji zaštitiše Slovenci, kako ih samo nije sramota, kada SVI znaju da je to naše i podrazumeva se i ne moramo da igramo po svetskim pravilima i može nam se da pišemo preteća pisma i da ih klevetamo i saginjati se nećemo,


osim možda od sramote,


nekoliko nas,


nekoliko vas koji ćete razumeti zašto u ovom trenutku možemo međusobno samo „shame exchange",
ako i za to imate snage.


http://www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Oni-su-najveca-pretnja-u-Novom-Sadu.html

http://cultureexchangeblog.wordpress.com/2013/10/01/here-goes-our-story/



Komentari (276)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:26 03.10.2013

Re: Fama o biciklistima

pak, kad mi je drugarica iz hrvatske dolazila (pre jedno 10ak godina) u beograd na nedelju dana, otišle smo u majke jevrosime, ispunila jedan papir, sve je trajalo cca 15 minuta, i gotovo.


Aha, kod nas je to trajalo svaki put najmanje dva sata ne racunajuci cekanje. Mozda ima pogresno drzavljanstvo.

Sad malo spekulacije: pitam se sta bi bilo da je ovaj lik u Novom Sadu umesto bike kuhinje osnovao guslarsko udruzenje i da umesto americkog ima crnogorski ili bh pasos. Jedno je sigurno: ne bi ga ovaj udbaski list proganjao.
freehand freehand 07:33 03.10.2013

Re: Fama o biciklistima

Sad malo spekulacije: pitam se sta bi bilo da je ovaj lik u Novom Sadu umesto bike kuhinje osnovao guslarsko udruzenje i da umesto americkog ima crnogorski ili bh pasos. Jedno je sigurno: ne bi ga ovaj udbaski list proganjao.

Crnogrka ispraća sina u inostranstvo. Krši ruke, kuka i zapeva.
Kaže drugi sin:
"Dobro je , majko, dosta. Ne kukaj više. Pa ide za Ameriku, ne ide za Beograd.
Vratiće se."
maksa83 maksa83 07:49 03.10.2013

Re: Fama o biciklistima

"Dobro je , majko, dosta. Ne kukaj više. Pa ide za Ameriku, ne ide za Beograd.
Vratiće se."

Dolazi tašta Crnogorka kod zeta i ćerke u posetu, 4. sprat, zgrada nema lift.

- Oooj zeteeeee! <odozdo>
- Reci tašta...
- A oću li ja gore?
- A ne no će zgrada čučnut'...

freehand freehand 20:56 03.10.2013

Re: Fama o biciklistima

maksa83
"Dobro je , majko, dosta. Ne kukaj više. Pa ide za Ameriku, ne ide za Beograd.
Vratiće se."

Dolazi tašta Crnogorka kod zeta i ćerke u posetu, 4. sprat, zgrada nema lift.

- Oooj zeteeeee!
- Reci tašta...
- A oću li ja gore?
- A ne no će zgrada čučnut'...


Mujo muva Fatu:

- Fato, bona, radiš li?
- Radim, što?
- Jel ufirmi?
- Jes, što?
- Da ti sredim trudničko?
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 15:18 02.10.2013

promena boravka!!!!!!!

"nije prijavljena promena adrese boravka u roku od 24 časa". Ma ZNALA sam da je neka idiotska začkoljica u pitanju.
Prvo: koliko vas tamo zna da ako promeni adresu boravka, sve mora da prijavi u roku od 24 sata? (btw - to ne važi samo za strane državljae već i za Srpske)!
Drugo: već ceo dan hoću da napišem negde kako mi je drago da se ipak neko u Srbiji zauzeo za ovaj slučaj, da ljudi pričaju, diskutuju, pokušavaju da otkriju pozadinu cele stvari etc. Svako ko je na bilo kakav način učestvovao u raspravama o ovom slučaju treba da bude ponosan na samog sebe jer, imajte na umu, da se nešto ovako događa vama u nekoj stranoj državi - niko neće ni prstom mrdnuti. To potpisujem. Niko se nigde ne zalaže sa strane imigrante osim njih samih.
pedjalon pedjalon 15:45 02.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!

Aleksandra Mitrovic
"nije prijavljena promena adrese boravka u roku od 24 časa". Ma ZNALA sam da je neka idiotska začkoljica u pitanju.
Prvo: koliko vas tamo zna da ako promeni adresu boravka, sve mora da prijavi u roku od 24 sata?
Drugo: već ceo dan hoću da napišem negde kako mi je drago da se ipak neko u Srbiji zauzeo za ovaj slučaj, da ljudi pričaju, diskutuju, pokušavaju da otkriju pozadinu cele stvari etc. Svako ko je na bilo kakav način učestvovao u raspravama o ovom slučaju treba da bude ponosan na samog sebe jer, imajte na umu, da se nešto ovako događa vama u nekoj stranoj državi - niko neće ni prstom mrdnuti. To potpisujem. Niko se nigde ne zalaže sa strane imigrante osim njih samih.

Misliš?
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 15:49 02.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!

pedjalon

Misliš?

Ma znam
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:27 02.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!

Nije samo neprijavljena promena adrese, evo, Budimac okačio kod mene na blogu:

Policijska uprava u Novom Sadu saopštila je da je podnela, 27. septembra, zahtev za pokretanje prekršajnog postupka protiv državljanina Sjedinjenih Američkih Država, Sajmona Vilsona (1982), zbog toga što je boravio u Srbiji, suprotno razlozima zbog kojih mu je bio odobren boravak i zbog toga što nije prijavio promenu adrese boravišta, u roku od 24 časa, čime je prekršio odredbe Zakona o strancima.

Vilsonu je, naime, boravak odobren po osnovu volontiranja u Udruženju “Kulturna razmena“, sa sedištem u Veterniku, a on je osnovao Privredno društvo za trgovinu i usluge, sa sedištem u Novom Sadu i radio u njemu. Presudom Prekršajnog suda u Novom Sadu, Vilson je oglašen krivim i osuđen na novčanu kaznu u iznosu od 15.000 dinara. Zbog toga mu je, shodno Zakonu o strancima, otkazan boravak u Republici Srbiji i zabranjen povratak u našu zemlju, do 31. marta 2015. godine.

Po osnovu istog Zakona, 30. septembra podnet je zahtev za pokretanje prekršajnog postupka i protiv grčke državljanke Evdoksije Seitanidu (1981), zbog toga što nije prijavila promenu adrese boravišta, u roku od 24 časa. Presudom Prekršajnog suda u Novom Sadu, grčka državljanka je oglašena krivom i osuđena na novčanu kaznu u iznosu od 3.000 dinara, ali joj nije izrečena mera otkaza boravka u Republici Srbiji.


Koliko vidi nije tačna tvrdnja da ih sve proteruju, celu porodicu.

Edit: Izvinjavam se, okačio je i ovde, ali sam ja sve pobrkala...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:34 02.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!

Vilsonu je, naime, boravak odobren po osnovu volontiranja u Udruženju “Kulturna razmena“, sa sedištem u Veterniku, a on je osnovao Privredno društvo za trgovinu i usluge, sa sedištem u Novom Sadu i radio u njemu.

pa to pričam svo vreme. nek otvori neko sa turističkom ili studentskom vizom kafić u USA, ajd' da ga vidim.
predatortz predatortz 16:35 02.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!

BebaOdLonchara
Vilsonu je, naime, boravak odobren po osnovu volontiranja u Udruženju “Kulturna razmena“, sa sedištem u Veterniku, a on je osnovao Privredno društvo za trgovinu i usluge, sa sedištem u Novom Sadu i radio u njemu.

pa to pričam svo vreme. nek otvori neko sa turističkom ili studentskom vizom kafić u USA, ajd' da ga vidim.


Eno i ja, ali nekako svi preskaču da komentarišu baš ovaj pasus...
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 16:37 02.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!

i zato se Američka ili Grčka ambasada nije stresirala oko celog slučaja.
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:38 02.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!

predatortz

Eno i ja, ali nekako svi preskaču da komentarišu baš ovaj pasus...


ajd i ovde...

E pa majkumu u kojoj americi ljude koji rade na crno proganjaju parapolicijski sajtovi da su sektaši pedofili, ima li igde taj slučaj zabeležen ili otac tadej to nije prorekao?
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:38 02.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!

i zato se Američka ili Grčka ambasada nije stresirala oko celog slučaja.

Za rad na crno milosti nema ni kod njih.
predatortz predatortz 16:39 02.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!

Aleksandra Mitrovic
i zato se Američka ili Grčka ambasada nije stresirala oko celog slučaja.


Što grčka? Grkinja nije kažnjena deportacijom, nego kaznom od 3000 dinara.
A ni američka, očigledno, nema razlog da reaguje.
pedjalon pedjalon 16:46 02.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!

BebaOdLonchara
Vilsonu je, naime, boravak odobren po osnovu volontiranja u Udruženju “Kulturna razmena“, sa sedištem u Veterniku, a on je osnovao Privredno društvo za trgovinu i usluge, sa sedištem u Novom Sadu i radio u njemu.

pa to pričam svo vreme. nek otvori neko sa turističkom ili studentskom vizom kafić u USA, ajd' da ga vidim.

Ili bilo gde u svetu, (ili EU), i da javno mnjenje ]vox populi vox dei] se zauzme za taj slučaj.
kukusigameni kukusigameni 16:46 02.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!

Jelica Greganović
a on je osnovao Privredno društvo za trgovinu i usluge, sa sedištem u Novom Sadu i radio u njemu.

Kako je dobio dozvolu za rad?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:54 02.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!

E pa majkumu u kojoj americi ljude koji rade na crno proganjaju parapolicijski sajtovi da su sektaši pedofili, ima li igde taj slučaj zabeležen ili otac tadej to nije prorekao?

imaš Stormfront - White Nationalist Community, pa da vidiš lepote.

ovde imamo dve različite stvari koje se mešaju, zato i imamo zamešateljstvo:

a) napadali su ih parapolicijski sajtovi i slični, isto kao što napadaju i LGBT NGO-ove i slične organizacije - slične podrazumeva sve ono što nije isključivo SPC i velikosrbski nacionalizam (a ako si profa matiša, olešiće te od batina). to nema veze sa vizom i deportacijom. ako oni zaista jesu oni family international, lepo wiki kaže da jesu "religijsko" udruženje = sekta. zato ih etiketiraju, a ne zato što nemaju/imaju odgovarajuću vizu.

b) čovek je prekršio zakon jer je osnovao firmu na vizu koja mu to pravo ne daje, tako da će ga na osnovu toga proterati. neće ga proterati zato što je pripadnik određene sekte (ako je?).
pedjalon pedjalon 16:55 02.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!

kukusigameni
Jelica Greganović
a on je osnovao Privredno društvo za trgovinu i usluge, sa sedištem u Novom Sadu i radio u njemu.

Kako je dobio dozvolu za rad?

Ko kaže da je dobio?
kukusigameni kukusigameni 16:57 02.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!

pedjalon
kukusigameni
Jelica Greganović
a on je osnovao Privredno društvo za trgovinu i usluge, sa sedištem u Novom Sadu i radio u njemu.

Kako je dobio dozvolu za rad?

Ko kaže da je dobio?

Ne znam. Pitam. Valjda je morao da rentira lokal (papiri), da prijavi kafić (papiri), da osnuje kako kažu "Privredno društvo" (papiri), da se zaposli, on ili bilo ko drugi (papiri).
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:06 02.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!

Ko kaže da je dobio?

još jedan razlog da ga deportuju. kad u USA na'vataju latino kućne pomoćnice po kaliforniji i floridi, privode ih bez pitanja. posle proveravaju da li je tamo legalno ili nije, i da li ima dozvolu za rad.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:13 02.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!

Kako je dobio dozvolu za rad?

I ne samo to, kako mu je neko u nadležnom organu dozvolio otvaranje tog Privrednog društva, a da ovaj, očito, nije imao sve potrebne papire?
kukusigameni kukusigameni 17:14 02.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!

Jelica Greganović
Kako je dobio dozvolu za rad?

I ne samo to, kako mu je neko u nadležnom organu dozvolio otvaranje tog Privrednog društva, a da ovaj, očito, nije imao sve potrebne papire?

Upravo to. Pa to je radilo najmanje godinu dana. Sanitarna inspekcija, nabavka, fiskalna kasa i te munje?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:21 02.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!

Upravo to. Pa to je radilo najmanje godinu dana. Sanitarna inspekcija, nabavka, fiskalna kasa i te munje?

možda je tada reagovala ambasada?
blogovatelj blogovatelj 17:51 02.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!

još jedan razlog da ga deportuju. kad u USA na'vataju latino kućne pomoćnice po kaliforniji i floridi, privode ih bez pitanja. posle proveravaju da li je tamo legalno ili nije, i da li ima dozvolu za rad.


Nesretni Meksikanci brali breskve i pomorandže na crno. Ameri ih povatali. Deportacija avionom u Meksiko.
Avion se skrlja i svi poginu. Familije tražile da im predaju tela da ih sahrane bar ko što se normalan svet sahranjuje.
Ali ne može... Ako si na izdržavanju kazne, a u toku deportovanja pravno gledano jesu bili kažnjeni, onda država odlučuje gde ti je grob.
Budeš pokopan kao NN osoba. Zato što si brao pomorandže da naraniš gladna usta kući.
Pesma o tome sledi - autor Vudi Gatri. Znao je Dilan ko treba da mu bude idol u mladosti.
Peva Vudijev sin Arlo. Uvek mi jeza prođe kroz kičmu kad čujem

Goodbye to my Juan, goodbye, Rosalita,
Adios mis amigos, Jesus y Maria;
You won't have your names when you ride the big airplane,
All they will call you will be "deportees"


tyson tyson 17:52 02.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!

Za rad na crno milosti nema ni kod njih.

Pa da. Odmah cigla u prozor, pamfleti u lokalnim Tea Party WASP novinama, objavljivanj fotografija i adresa zločinaca koji u crnom kafiću rade... Ta Amerika.


freehand freehand 17:54 02.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!

uros_vozdovac
predatortz

Eno i ja, ali nekako svi preskaču da komentarišu baš ovaj pasus...


ajd i ovde...

E pa majkumu u kojoj americi ljude koji rade na crno proganjaju parapolicijski sajtovi da su sektaši pedofili, ima li igde taj slučaj zabeležen ili otac tadej to nije prorekao?


Blaženo je neznaje...

Ajd što ne znaš, ač što se time hvališ?!

Dakle, sekte u kojojamerici:


i granica u kojojamerici:



Za rad na crno nikog ne diraju. Ako ga već ne streljaju preventivno.
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:22 02.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!

freehand

Blaženo je neznaje...

Ajd što ne znaš, ač što se time hvališ?!

Dakle, sekte u kojojamerici:
Download Video as MP4

i granica u kojojamerici:



Za rad na crno nikog ne diraju. Ako ga već ne streljaju preventivno.


Jopet ja te visine duha ne mogu da dostignem, u kom su ovi primeri isto. Ne umem pa bog.
Isti mu je vazda teško da poredim USA i Srbiju, Evropu i USA, i sve mi je to neuporedivo, ali kad insistiraš, ko sam ja prozaičan da ti stajem na put.

Ako je tebi isto - tvoja sloboda, uživaj. meni je ovo gadno, ovaj teleterorer.
freehand freehand 18:33 02.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!

Jopet ja te visine duha ne mogu da dostignem, u kom su ovi primeri isto. Ne umem pa bog.
Isti mu je vazda teško da poredim USA i Srbiju, Evropu i USA, i sve mi je to neuporedivo, ali kad insistiraš, ko sam ja prozaičan da ti stajem na put.

Ne znam šta ti ovo znači sem patetičnog blatruć. Ko je rekao da mi je istoi?

Na tvoje
E pa majkumu u kojoj americi ljude koji rade na crno proganjaju parapolicijski sajtovi da su sektaši pedofili, ima li igde taj slučaj zabeležen ili otac tadej to nije prorekao?

,,, okačio sam ti snimak šta rade sa svojim građanima u sektama. I sliku sa primerom kako se ponašaju prema strancima pre nego što dođu u priliku za rad na crno.
Kakve to veze ima sa ovim o Evropi i blabla - nemam pojma.

Ako je tebi isto - tvoja sloboda, uživaj. meni je ovo gadno, ovaj teleterorer.

Ja teleporter nisam poimenuo. A više je nego gadan, kao i sve napredne udbaške vučičevske tradicionalne a eurovrednosti.
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:46 02.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!



freehand

Ne znam šta ti ovo znači sem patetičnog blatruć. Ko je rekao da mi je istoi?



Ne znaš šta znači al` si sklon da donosiš vrednosni sud. Jbt kao ekipa ispred prodavnice uz pivo... Kako znađ da je patetično ako ne znaš šta znači?

Ja sam pisao o parapolicijskim sajtovima, ne znam što si se nakačio, pogotovo što kažeš


Ja teleporter nisam poimenuo. A više je nego gadan, kao i sve napredne udbaške vučićčevske tradicionalne a eurovrednosti.


a repliciraš meni gde pišem baš o teleporteru...
freehand freehand 21:12 02.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!

Ne znaš šta znači al` si sklon da donosiš vrednosni sud. Jbt kao ekipa ispred prodavnice uz pivo... Kako znađ da je patetično ako ne znaš šta znači?


Uroše, patatično nije vrednosni sud. Ni to ne znaš...
Ali ko sam ja prozaičan da ti stajem na put... E to je patetično.
A što se parapolicijskih sajtova tiče - zaista ne znam, Ali ruku u vatru smem da stavim da ih nisu ovdašnji udbaši izmislili. Uostalom - gde se broji NSA?
Oni nisu parapolicija?
bladerunner92 bladerunner92 13:12 03.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!


BebaOdLonchara

b) čovek je prekršio zakon jer je osnovao firmu na vizu koja mu to pravo ne daje, tako da će ga na osnovu toga proterati. neće ga proterati zato što je pripadnik određene sekte (ako je?).


slazem se...ali jel sam ja dobro razumela da su oni shvatili da je on krsio zakon tek nakon sto su poceli da sumnjaju da je sektas tacnije da im nije postao sumnjiv kao stranac koji je mozda sektas ( a mislim da nije bas cist u tom smislu )nikad ne bi sproveli zakon nad njim? hmm zanimljiva drzava...
sugar59 sugar59 07:46 04.10.2013

Re: promena boravka!!!!!!!

Aleksandra Mitrovic
"nije prijavljena promena adrese boravka u roku od 24 časa". Ma ZNALA sam da je neka idiotska začkoljica u pitanju.
Prvo: koliko vas tamo zna da ako promeni adresu boravka, sve mora da prijavi u roku od 24 sata? (btw - to ne važi samo za strane državljae već i za Srpske)!
Drugo: već ceo dan hoću da napišem negde kako mi je drago da se ipak neko u Srbiji zauzeo za ovaj slučaj, da ljudi pričaju, diskutuju, pokušavaju da otkriju pozadinu cele stvari etc. Svako ko je na bilo kakav način učestvovao u raspravama o ovom slučaju treba da bude ponosan na samog sebe jer, imajte na umu, da se nešto ovako događa vama u nekoj stranoj državi - niko neće ni prstom mrdnuti. To potpisujem. Niko se nigde ne zalaže sa strane imigrante osim njih samih.


Emigrante u bilo kojoj zemlji retko kada ciljano traže i diraju (vlast) osim ako oni sami ne naprave neki problem i onda kreće proterivanje.
Tako mislim da je i ovo slučaj. Pretpostavljam da se ništa od ovog ne bi desilo, pa čak ne bi bio ni problem promene adrese i bavljenja nekim drugim poslom, da dotični nije nekog veoma nezgodnog nagazio (iz ko zna kojih razloga), koji je (ili jeste) u sprezi sa vlasti i krenula je hajka.
Što se tiče ljudi koji to komentarišu, sve će i dalje ostati po istom, ono što se odgore zakuva, to će se i kušati. To osetimo i po mnogo bitnijim stvarima koje se tiču i nas samih pa ništa nismo u stanju da promenimo.
G.Cross G.Cross 17:04 02.10.2013

Razlika

Postoji ralika izmedju:

- Biti vlasnik firme
i
- Raditi u firmi

Koliko ja znam Srbija teoretski provlaci strani kapital. Znaci covek je mogao da bude vlasnik kafane. Privatno vlasnistvo je svetinja.
I u Americi ti ne treba Green Card da bi bio akcionar Apple-a (mozes da kupis akcije lepo iz Novog Sada)

Ako je jos i radio (bio zaposlen) to jest primao platu, e to je nesto drugo.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:10 02.10.2013

Re: Razlika

I u Americi ti ne treba Green Card da bi bio akcionar Apple-a (mozes da kupis akcije lepo iz Novog Sada)

pa ovaj nije bio akcionar, otvorio čovek kafić i ubirao plodove rada na vizu o volontiranju. baš i nisam pravnik, ali mi tih dva i dva nikako da ispadnu četiri.
G.Cross G.Cross 18:50 02.10.2013

Re: Razlika

pa ovaj nije bio akcionar, otvorio čovek kafić i ubirao plodove rada na vizu o volontiranju. baš i nisam pravnik, ali mi tih dva i dva nikako da ispadnu četiri.


Bebo, Vlasnistvo nema nikakve veze sa plodovima rada. Vlasnik ne more da radi u firmi, o ubira profit. Takav ti je omrznuti kapitalizam;

Da bi bio vlasnik firme NE TREABA ti radna dozvola (work permit), a da bi radio treba ti. Takav je taj mrski kapitalizam.

Jos mao pa cemo i mi da se naviknemo da vlasnici ne rade i da je to legalno i u redi. Sve dok placaju poreze (radnici porez na plate a vlasnici porez na profit)

mlekac mlekac 22:13 02.10.2013

Re: Razlika

G.Cross

Da bi bio vlasnik firme NE TREABA ti radna dozvola (work permit), a da bi radio treba ti. Takav je taj mrski kapitalizam.




Ovo je tacno, bar je bilo tacno dok smo bili u Bw.

U jednom trenutku bilo mi je savetovano da otvorim firmu na svoje ime, pa da onda, kao vlasnik, zaposlim Zmua, kako bi on dobio work permit, a da se potom, mi ostali prijavimo uz njega kao nosioca boravisne vize na osnovu njegovog work permita.

Znaci, ja sam mogla da budem vlasnik, ali to nije znacilo da bih dobila work permit na osnovu toga. T.j. mogla sam da zaposlim Zmua, ali ja sama ne bih mogla sebe da zaposlim pre nego sto bih dobila work permit bez obzira na vlasnistvo...

(Znam da zvuci zbunjujuce, ali to je, otprilike ono sto je i Cross rekao)
Bojan Budimac Bojan Budimac 17:13 02.10.2013

****

Osnivač „Biciklističke kuhinje“ (Bike Kitchen) u Novom Sadu, američki državljanin Sajmon Vilson (31) kome je naloženo da za 30 dana napusti Srbiju, izjavio je danas da je dokumenta za radnu vizu predao pre dva meseca, a da su mu advokat i policija rekli da će „sve biti u redu“ s tom vizom.

Vilson je na konferenciji za novinare rekao da je iznenađen nalogom za deportaciju jer je u Novom Sadu pokrenuo privatni biznis.

- Sarađivali smo s policijom transparentno. Moja dokumentacija je uvek bila savršena, ali su me jednom odveli u policijsku stanicu i rekli da potpišem papir na kojem su tvrdili da ja nelegalno radim u „Biciklističkoj kuhinji“ što nije istina – kazao je Vilson.
Dodao je da je „Biciklistička kuhinja“ koja je deo projekta Udruženja Kulturna razmena (Culture Exchange), zatvorena jer on nije u njoj mogao da radi samo s turističkom vizom koju ima.

- Advokat mi je rekao da je policija napravila grešku, policija kaže da je advokat pogrešio, a ja više ne znam kome da verujem. U ovaj projekat smo uložili tri godine života i celu našu ušteđevinu i sada moramo da odustanemo od svega – kazao je Vilson o sebi i svojoj supruzi Grkinji.

Vilson je dodao da su oni od početka boravka u Srbiji želeli da sve bude legalno, ali, pošto dovoljno ne poznaju sve zakone, činili su samo ono što im je bilo zvanično rečeno u institucijama.
Novosadska policija je danas saopštila da je Sajmonu Vilsonu otkazala boravak u Srbiji (31) jer je boravio „suprotno razlozima zbog kojih mu je bio odobren boravak“.

Vilsonu je boravak bio odobren po osnovi volontiranja u Udruženju Kulturna razmena (Culture Exćange), ali je on osnovao Privredno društvo za trgovinu i usluge, sa sedištem u Novom Sadu, i tu radio, navela je policija.

Policija kaže da je Vilson zato proglašen krivim i osuđen na novčanu kaznu od 15.000 dinara pred prekršajnim sudom, zbog čega mu je, shodno Zakonu o strancima, otkazan boravak u Srbiji i zabranjen ponovni dolazak do 31. marta 2015. godine.

Na današnjoj otvorenoj konferenciji za novinare u kafiću „Culture Exchange“ okupilo se i oko 100 građana i aktivista koji su došli da pruže podršku osnivačima kluba, a neki od njih doneli su i transparent „Besni i tužni“ zbog problema kluba s birokratijom.

Linak
kukusigameni kukusigameni 17:23 02.10.2013

Re: ****

Bojan Budimac


Posle ovoga sam siguran da je u pitanju sekta sa seksualnim ritualima. Pri tom mislim na strance, policiju, advokate, komunalne službe, novinare i ostale uključene u celo zamešeteljstvo. Pa tu bre svi sve jebu!
AlexDunja AlexDunja 17:24 02.10.2013

Re: ****

Pri tom mislim na strance, policiju, advokate, komunalne službe, novinare i ostale uključene u celo zamešeteljstvo. Pa tu bre svi sve jebu!

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:27 02.10.2013

Re: ****

- Sarađivali smo s policijom transparentno. Moja dokumentacija je uvek bila savršena, ali su me jednom odveli u policijsku stanicu i rekli da potpišem papir na kojem su tvrdili da ja nelegalno radim u „Biciklističkoj kuhinji“ što nije istina – kazao je Vilson.

pa ako je tek pre dva meseca aplicirao za dozvolu za rad, a u kafiću radi godinu dana, kako onda nije istina??
Bojan Budimac Bojan Budimac 17:35 02.10.2013

Re: ****

A malo koncentracije? Bike kitchen (čega je osnivač) i kafić Culture Exchange (gde je radio volonterski, to piše na više mesta) su dve (očigledno) različite stvari. Mislim, neće nam koncentracija pomoći da razmrsimo ovaj "Rašomon", ali nam može pomoći da ne napravimo veći.

EDIT: A sasvim je moguće da je "Privredno društvo za trgovinu i usluge" sasvim treća stvar.

EDIT na EDIT: Sad vidim da nije, tek sada je Rašomon, jer se kao vlasnica kafića pominje ona državljanka V.Britanije
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:36 02.10.2013

Re: ****

kukusigameni kukusigameni 17:42 02.10.2013

Re: ****

Bojan Budimac
Sad vidim da nije, tek sada je Rašomon, jer se kao vlasnica kafića pominje ona državljanka V.Britanije

Ah, ti dvolični Britanci.
kukusigameni kukusigameni 17:50 02.10.2013

Re: ****

Jelica Greganović




A gde je pečat?
tyson tyson 18:08 02.10.2013

Re: ****

EDIT na EDIT: Sad vidim da nije, tek sada je Rašomon, jer se kao vlasnica kafića pominje ona državljanka V.Britanije

Tačno sam znao da nisu čista posla...





BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:10 02.10.2013

Re: ****

(gde je radio volonterski, to piše na više mesta)

a zar nije otvorio kafić da bi pokrio troškove života? i sad vlasnica državljanka velike britanije. ona je otvorila kafić da bi pokrila troškove života? previše je ovo za jedan blog.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:51 02.10.2013

Re: ****

Pa ajde nek neko provali o čemu se radi da znam na koju stranu da stanem
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:52 02.10.2013

Re: ****

Pa ajde nek neko provali o čemu se radi da znam na koju stranu da stanem

evo, živa nisam.
jedan.kub jedan.kub 21:18 02.10.2013

Re: ****

dobrosavljevic_m
Pa ajde nek neko provali o čemu se radi da znam na koju stranu da stanem


Nije teško stati na nečiju stranu.
Ako dobiješ papir da možešda otvoriš jula 2012 i radiš godinu dana i malo više, pa te onda proteruju zbog neprijavljene adrese ...
Problem je kanda u novcu. Kome?
blogovatelj blogovatelj 21:24 02.10.2013

Re: ****

Pa ajde nek neko provali o čemu se radi da znam na koju stranu da stanem


I ja sve čitam i pokušavam da shvatim ko tu koga, da prostiš... A svi već zauzeli gard i znaju sve.
Gospodja Klara Gospodja Klara 21:55 02.10.2013

Re: ****

dobrosavljevic_m
Pa ajde nek neko provali o čemu se radi da znam na koju stranu da stanem


Ne još, ne još, ostaće mi 2 nokta neizgrižena!
(smajli izluđen neizvesnošću, čeka da se u priči pojave rozenkrojceri, Mosad i Miss Marple)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:53 03.10.2013

Re: thought food

rozenkrojceri, Mosad i Miss Marple)


evo me, dragi moj Komšija, ne znam ko su ti ovi drugovi i ova drugarica spreda i straga, ali ja sam tu - Mossad New Now Formerly of Millia. u celoj priči smernosti murije (koja ne bi bila ni primećena da ne bi dva Boleta - Budimca i BebeOdLončara ) smetnuta su sa uma dva detalja - da su klince oblatili najpre kriptopolicijski časopis Kurir a onda i onako, smerno, MUP Srbije sam per se; drugi detalj je da su im izlog razbili 4 zabašurenih momaka. sada, taj deo grada, centar između Uspenske, J. Subotića i Jevrejske (mapa oblasti), je veoma atraktivan, ovako, graditeljski, privrednougostiteljski i nekretninski. otkud sada tek da se murija (ne znam koji sektor nje, ima ih raznih) dosetila da ih oblati a radili su toliko? najverovatniji scenariji su da su ili valjali neku travku pobrljavku ili pečurkice neke, ili da se prosto nekom sektoru parabezbednosti učinilo da deca vrlo dobro posluju pa da bi ih se dalo malo iscediti, ovi odbili, i hopla! eto njih u Kuriru, a onda i u smernom dokazu kršenja zakona Republike Srbije, inače čuvene nadaleko i zakonske države...

sama Biciklistička Kujna je onako, simpatično mesto... malo je odveć gejasto-njuejdžersko za moj ukus, ali je okej, simpatični ljudi dolaze tamo i uopšte uzev je prijatna atmosfera. ne tera nikoga na pederastiju, orgije, pedofiliju (jedino sada, baš, ako se nađeš katkad nasamo sa pokojom-kojim članom-članicom, nevezano za klubić i izvan njega, pa ti on-ona kaže, ringe, ringe, raja, ajmo svingeraja, al' to i nema toliko veze sa vlasnicima koliko sa senzibilitetom lokalnih umetnika, i na tebi je samom da odlučiš hoćeš li se igrati ringe, ringe, raja). pošto meni malo ide na živce taj srpski antifa duh if you don't think uniformly then u gotta be a fascist (primećeno od strane Alseloneta), ne idem previše na takva mesta, osim kada me baš ne pozove neko od art-drugara, i onda da ih ispoštujem, poštujem i njihov izbor mesta gde se pije piće. ja više volim staru, ortodoksnu, domaću kafanu, ali nisam anti-njuejdžovac, ko voli nek' izvoli.

koliko njima znači mesto, opisano je ovde:

Culture Exchange je jedini lokal u ovoj rupi od grada, i jedan od retkih u ovoj rupi od države, na kom me niko ne podseća na to u kakvom usranom, zatrovanom, nepoverljivom, fašistički nastrojenom, propalom društvu živim. Jedino mesto gde NIKO ne spominje dnevno-političke teme, religiju, i sve ono što nam se kao važno i vredno servira iz dana u dan - decenijama. Tamo sam igrala yamb sa drugarima, tamo sam gledala Life cycles dokumentarac, tamo sam jedne večeri odgledala Kuma 1 i 2, tamo sam posle celog dana na bajsu svraćala da popijem pivo i da opušteno oznojena i smrdljiva uživam u muzici i ambijentu. Bez ikakve osude ili prekog pogleda, jer nisam nalickana i našminkana. I svi su nasmejani. I svi se trude. A verujem da im nije lako da taj biznis održavaju živim u Srbiji. Danas su na konferenciji sve lepo objansili, i nadam se da će svima sve konačno biti jasno. Dokazivati da je neko aktivni član neke sekte, je isto kao dokazivati da je neko radikalni srbista - jer je kršten. A nije ni u tome poenta, nego - šta koga zabole ko u šta veruje, kako dođavola bilo koga dodiruje moja veroispovest, ili veroispovest nekoga ko drži neki kafić. Pa sve vam jebem da vam jebem, nećete od svih nas napraviti zatrovane srbističke fašiste, uplašene od života i svega novog. NEĆETE. Kako mene dodiruje ispovest nekoga ko drži kafić u koji volim da idem, i kakve to veze ima sa bilo kim? Niko nikada tamo nije spomenuo religiju, a nije da sam malo puta provela popodne ili veće u Jovana Subotića 21. Problem za njihov ostanak u Srbiji mogu da budu vize, neplaćanje poreza i slično. S obzirom na to da su sve dažbine uredno plaćali, neko je odlučio da ih istera iz države. I to je problem. Uz sve ovo, gnusno je i to što niko ko ih pljuje nije u stanju da ode do Kulture da proveri da li je to stvarno okupljalište sektaša i stranih plaćenika gde svi drogiraju svetu srpsku omladinu, pa zatim orgijaju, ili je to jedna zdrava i zabavna sredina za svakoga. Uvek su tu neki turisti, lokalci, klinci, sportisti, umetnici, kreativci. U Kulturi se promovišu mladi umetnici redovnim izložbama, organizovali su gomilu tematskih večeri, karaoke, open mic večeri, aktivni su u našoj zajednici, podržavaju razne lokalne inicijative, imaju i radionicu za bicikle, u kojoj je opravka bicikla besplatna. Doneseš bajs, oni ga oprave, novac ostaviš ako hoćeš. Možeš i sam da napumpaš gumu ili ša već. I to je sve što treba da znate o Culture Exchange-u. Za dodatne informacije, predlažem da ugasite fašističke medije, odete do Kulture i popijete najveći i najdivniji latte ikada. Besna sam na ovo društvo i na sve ljude koji se dezoinformacijama frljaju kako stignu, i time, a to je ono čega nisu svesni, jer ih ustvari zabole za ovaj lokal i ovu firmu, ugrožavaju miran i siguran život jedne mlade porodice, i jedne grupe mladih ljudi koji su od cele celcijate planete došli kod nas da nam daju lep primer i da nešto promene - a mi ih teramo.
kukusigameni kukusigameni 09:26 03.10.2013

Re: thought food

Srđan Fuchs


Bilo kako bilo, jedna društvena grupacija beleži još jednu pobedu. Ko će se još sećati ovog događaja kada na tom mestu osvane kladionica ili zalagaonica, možda menjačnica ili pekara, apoteka...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:38 03.10.2013

Re: thought food

мени то није ништа чудно, с обзиром да тренутни режим не сме ни да пусти ветар ако то није у складу са интересима москве, не чуди ни копипејст путинизма у србији.
pedjalon pedjalon 10:19 03.10.2013

Re: thought food

Srđan Fuchs
rozenkrojceri, Mosad i Miss Marple)


evo me, dragi moj Komšija, ne znam ko su ti ovi drugovi i ova drugarica spreda i straga, ali ja sam tu - Mossad New Now Formerly of Millia. u celoj priči smernosti murije (koja ne bi bila ni primećena da ne bi dva Boleta - Budimca i BebeOdLončara ) smetnuta su sa uma dva detalja - da su klince oblatili najpre kriptopolicijski časopis Kurir a onda i onako, smerno, MUP Srbije sam per se; drugi detalj je da su im izlog razbili 4 zabašurenih momaka. sada, taj deo grada, centar između Uspenske, J. Subotića i Jevrejske (mapa oblasti), je veoma atraktivan, ovako, graditeljski, privrednougostiteljski i nekretninski. otkud sada tek da se murija (ne znam koji sektor nje, ima ih raznih) dosetila da ih oblati a radili su toliko? najverovatniji scenariji su da su ili valjali neku travku pobrljavku ili pečurkice neke, ili da se prosto nekom sektoru parabezbednosti učinilo da deca vrlo dobro posluju pa da bi ih se dalo malo iscediti, ovi odbili, i hopla! eto njih u Kuriru, a onda i u smernom dokazu kršenja zakona Republike Srbije, inače čuvene nadaleko i zakonske države...

sama Biciklistička Kujna je onako, simpatično mesto... malo je odveć gejasto-njuejdžersko za moj ukus, ali je okej, simpatični ljudi dolaze tamo i uopšte uzev je prijatna atmosfera. ne tera nikoga na pederastiju, orgije, pedofiliju (jedino sada, baš, ako se nađeš katkad nasamo sa pokojom-kojim članom-članicom, nevezano za klubić i izvan njega, pa ti on-ona kaže, ringe, ringe, raja, ajmo svingeraja, al' to i nema toliko veze sa vlasnicima koliko sa senzibilitetom lokalnih umetnika, i na tebi je samom da odlučiš hoćeš li se igrati ringe, ringe, raja). pošto meni malo ide na živce taj srpski antifa duh if you don't think uniformly then u gotta be a fascist (primećeno od strane Alseloneta), ne idem previše na takva mesta, osim kada me baš ne pozove neko od art-drugara, i onda da ih ispoštujem, poštujem i njihov izbor mesta gde se pije piće. ja više volim staru, ortodoksnu, domaću kafanu, ali nisam anti-njuejdžovac, ko voli nek' izvoli.

koliko njima znači mesto, opisano je ovde:

Culture Exchange je jedini lokal u ovoj rupi od grada, i jedan od retkih u ovoj rupi od države, na kom me niko ne podseća na to u kakvom usranom, zatrovanom, nepoverljivom, fašistički nastrojenom, propalom društvu živim. Jedino mesto gde NIKO ne spominje dnevno-političke teme, religiju, i sve ono što nam se kao važno i vredno servira iz dana u dan - decenijama. Tamo sam igrala yamb sa drugarima, tamo sam gledala Life cycles dokumentarac, tamo sam jedne večeri odgledala Kuma 1 i 2, tamo sam posle celog dana na bajsu svraćala da popijem pivo i da opušteno oznojena i smrdljiva uživam u muzici i ambijentu. Bez ikakve osude ili prekog pogleda, jer nisam nalickana i našminkana. I svi su nasmejani. I svi se trude. A verujem da im nije lako da taj biznis održavaju živim u Srbiji. Danas su na konferenciji sve lepo objansili, i nadam se da će svima sve konačno biti jasno. Dokazivati da je neko aktivni član neke sekte, je isto kao dokazivati da je neko radikalni srbista - jer je kršten. A nije ni u tome poenta, nego - šta koga zabole ko u šta veruje, kako dođavola bilo koga dodiruje moja veroispovest, ili veroispovest nekoga ko drži neki kafić. Pa sve vam jebem da vam jebem, nećete od svih nas napraviti zatrovane srbističke fašiste, uplašene od života i svega novog. NEĆETE. Kako mene dodiruje ispovest nekoga ko drži kafić u koji volim da idem, i kakve to veze ima sa bilo kim? Niko nikada tamo nije spomenuo religiju, a nije da sam malo puta provela popodne ili veće u Jovana Subotića 21. Problem za njihov ostanak u Srbiji mogu da budu vize, neplaćanje poreza i slično. S obzirom na to da su sve dažbine uredno plaćali, neko je odlučio da ih istera iz države. I to je problem. Uz sve ovo, gnusno je i to što niko ko ih pljuje nije u stanju da ode do Kulture da proveri da li je to stvarno okupljalište sektaša i stranih plaćenika gde svi drogiraju svetu srpsku omladinu, pa zatim orgijaju, ili je to jedna zdrava i zabavna sredina za svakoga. Uvek su tu neki turisti, lokalci, klinci, sportisti, umetnici, kreativci. U Kulturi se promovišu mladi umetnici redovnim izložbama, organizovali su gomilu tematskih večeri, karaoke, open mic večeri, aktivni su u našoj zajednici, podržavaju razne lokalne inicijative, imaju i radionicu za bicikle, u kojoj je opravka bicikla besplatna. Doneseš bajs, oni ga oprave, novac ostaviš ako hoćeš. Možeš i sam da napumpaš gumu ili ša već. I to je sve što treba da znate o Culture Exchange-u. Za dodatne informacije, predlažem da ugasite fašističke medije, odete do Kulture i popijete najveći i najdivniji latte ikada. Besna sam na ovo društvo i na sve ljude koji se dezoinformacijama frljaju kako stignu, i time, a to je ono čega nisu svesni, jer ih ustvari zabole za ovaj lokal i ovu firmu, ugrožavaju miran i siguran život jedne mlade porodice, i jedne grupe mladih ljudi koji su od cele celcijate planete došli kod nas da nam daju lep primer i da nešto promene - a mi ih teramo.


Konačno da diskusija krene u pravom smeru.
Dakle imamo tri strane.
Culture Exchange je izdalo svoje saopštenje, gde kažu, misle, nadaju se da su ispoštovali sve propise a u vezi svog boravka i rada u Srbiji.
Policijski organi primenjuju zakom i nalaze da ISTI krše zakon i prema njima primenjuju sankcije. (Da li su im u vreme traženja boravka u Srbiji dali sva potrebna objašnjenja šta treba za legalan boravak, je na njima. Ili su nešto prećutali ili je bilo ono, ma sve je 0k, da bi imali ovakvu mogućnost obračuna?)
Treća strana nije pitana. Tek se neko oglasio.
Dakle da li ste vaše dete vodili u TAJ vrtić, da li ste zadovoljni uslugom, da li su dete pitali kako mama i tata? Kakva je vaša komunikacija sa njima? Pitali vas za vašeg boga, pručali o svom, delili vam brošure..?
Ma u pm, koga briga gde ja vodim svoju decu, gde popravljam bicikl, da li čitam tamonekenovine, ako je sve po zakonu?
alselone alselone 10:25 03.10.2013

Re: thought food

kada na tom mestu osvane kladionica ili zalagaonica, možda menjačnica ili pekara, apoteka...


Corbadzinica?!
kukusigameni kukusigameni 10:28 03.10.2013

Re: thought food

alselone
kada na tom mestu osvane kladionica ili zalagaonica, možda menjačnica ili pekara, apoteka...


Corbadzinica?!


Daj bože.
gedza.73 gedza.73 10:39 03.10.2013

Re: thought food

imaju i radionicu za bicikle, u kojoj je opravka bicikla besplatna.


'nači, perpetuum mobile.


mlekac mlekac 11:15 03.10.2013

Re: thought food

pedjalon
[
Ma u pm, koga briga gde ja vodim svoju decu, gde popravljam bicikl, da li čitam tamonekenovine, ako je sve po zakonu?


E, ali ima zakona i ZAKONA!

freehand freehand 20:41 03.10.2013

Re: thought food

с обзиром да тренутни режим не сме ни да пусти ветар ако то није у складу са интересима москве, не чуди ни копипејст путинизма у србији.

Jel te mrzi da ovo ilustruješ nečim - bilo čim - molim te?
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 21:43 03.10.2013

Re: ****

Jelica Greganović

Tek sad sam sa razumevanjempročitala ovaj akt o osnivanju (valjda se još uvek tako zove) preduzeća. Vidi se da je taj akt donesen 07.06.2012, vidi se da je osnivač i vlasnik Somon Wilson, vidi se adresa (Novi Sad, a ne Veternik), vidi se i pretežna delatnost: Trgovina na veliko ostalim proizvodima za domaćinstvo. Kaže i da će društvo pored pretežne delatnosti obavljati i neke druge delatnosti (ne vidi se spisak ostalih delatnosti). Bar kod znači da je dokument zvanično zaveden u privrednom registru i svim ostalim registrima gde treba da bude zaveden.
E sad se ja pitam KAKO je neko mogao da zvanično registruje firmu ako nema odgovarajuću vizu u pasošu!!!?? Potpuno sam sigurna da su mu proveravali i pašoš i vizni status tokom celog procesa jer prosto to mora da se uradi.
Ja ovde ne mogu ni da otvorim račun u banci ako nemam rezident vizu. To je prvo što traže.
Sa duge strane: jedini način da ga optuže da je radio na crno je ako je zvanično sam sebi isplaćivao platu....što čisto sumnjam da je radio.
Meni je ovde sada prilično jasno da je nesrećni Sajmon žrtva Srpske administracije, koja je očigledno napravila propust kada je izvršila registraciju firme osobe koja nema vizu za tako nešto, i advokata koji namerno ili slučano ne poznaje lokalne zakone te ga je savetovao da je tu sve u redu.
sugar59 sugar59 08:03 04.10.2013

Re: ****

Aleksandra Mitrovic

E sad se ja pitam KAKO je neko mogao da zvanično registruje firmu ako nema odgovarajuću vizu u pasošu!!!??

Upravo to sam pomislila dok sam čitala taj akt i to je jedino validno pitanje državi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:02 04.10.2013

Re: thought food

freehand

Jel te mrzi da ovo ilustruješ nečim - bilo čim - molim te?


што?
freehand freehand 12:21 04.10.2013

Re: thought food

Srđan Fuchs
freehand

Jel te mrzi da ovo ilustruješ nečim - bilo čim - molim te?


што?

Znači, istna je:
Mosad ne veruje molbama...

A realno - i šta tu ima da se obrazlaže.
mirelarado mirelarado 12:40 04.10.2013

Re: ****

Gospodja Klara
dobrosavljevic_m
Pa ajde nek neko provali o čemu se radi da znam na koju stranu da stanem


Ne još, ne još, ostaće mi 2 nokta neizgrižena!
(smajli izluđen neizvesnošću, čeka da se u priči pojave rozenkrojceri, Mosad i Miss Marple)


Дани пролазе, а од разрешења мистерије ни трага... Начи, мора да су Темплари. :))
alselone alselone 13:20 04.10.2013

Re: ****

Дани пролазе, а од разрешења мистерије ни трага... Начи, мора да су Темплари. :))


Veca misterija od Jeremijine knjige.
mirelarado mirelarado 13:26 04.10.2013

Re: ****

alselone
Дани пролазе, а од разрешења мистерије ни трага... Начи, мора да су Темплари. :))


Veca misterija od Jeremijine knjige.


Живот је вазда за корак испред литературе.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:37 04.10.2013

Re: thought food

freehand

Znači, istna je:
Mosad ne veruje molbama...

A realno - i šta tu ima da se obrazlaže.

nije to, nego pošto stalno nipodaštavaš, mislim i da te ne zanima stvarno moje mišljenje, a bejbi-sitingujem momentalno pa ako te ne interesuje zaista, već čisto podsmevanja radi, reko' da ne gubim vreme na tebe umesto na bebea.

što se tiče pomenutog problema - voli čovek - inače, mislim da je broj Rusa koji vole Srbiju negde tu oko margine, uglavnom pravoslavno-konzervativne... opet, to je milionski broj. naši su uglavnom паслушњики,a ruska strana prezire to. misli da su Srbi beskičmenjaci, a oni koji imaju kičmu da su spremni rođenu majku prodati crnom đavolu za šačicu dolara i kesicu koke. prosečne Ruse niti interesuje Srbija, niti se bave njome, niti znaju za njene probleme, niti ih bilo ko s problemima Srbije upoznaje.

inače, oko modela uređenja države
The author demonstrates how this emergent populist-nationalism seeks to destroy individuality, pluralism, and democracy and instead champions unity, stability, and authoritarianism.

Read more: Demokratija, nacionalizam i mit u postkomunističkoj Evropi
ima mnogo primera: nemogućnost održavanja gej-parade, porast nasilja na ulicama, količina govora mržnje u javnim medijima, nepotizam, momci u crnim kapuljačama koji na neobičan način preduzimaju kriminalne radnje što se, neobično, upravo slaže sa vitalnim interesima bezbednosnog establišmenta, bogati i bahati pravoslavizam kao nova kolektivistička ideologija umesto svrgnutog komunizma, teror nad ličnošću u tim sredinama ukoliko misli zasebno, itd.
Gospodja Klara Gospodja Klara 13:39 04.10.2013

Re: ****

Начи, мора да су Темплари.


Nači, prestravljena sam, sve se uklapa.





freehand freehand 16:32 04.10.2013

Re: thought food

Srđan Fuchs
freehand

Znači, istna je:
Mosad ne veruje molbama...

A realno - i šta tu ima da se obrazlaže.

nije to, nego pošto stalno nipodaštavaš, mislim i da te ne zanima stvarno moje mišljenje, a bejbi-sitingujem momentalno pa ako te ne interesuje zaista, već čisto podsmevanja radi, reko' da ne gubim vreme na tebe umesto na bebea.

što se tiče pomenutog problema - voli čovek - inače, mislim da je broj Rusa koji vole Srbiju negde tu oko margine, uglavnom pravoslavno-konzervativne... opet, to je milionski broj. naši su uglavnom паслушњики,a ruska strana prezire to. misli da su Srbi beskičmenjaci, a oni koji imaju kičmu da su spremni rođenu majku prodati crnom đavolu za šačicu dolara i kesicu koke. prosečne Ruse niti interesuje Srbija, niti se bave njome, niti znaju za njene probleme, niti ih bilo ko s problemima Srbije upoznaje.

inače, oko modela uređenja države
The author demonstrates how this emergent populist-nationalism seeks to destroy individuality, pluralism, and democracy and instead champions unity, stability, and authoritarianism.

Read more: Demokratija, nacionalizam i mit u postkomunističkoj Evropi
ima mnogo primera: nemogućnost održavanja gej-parade, porast nasilja na ulicama, količina govora mržnje u javnim medijima, nepotizam, momci u crnim kapuljačama koji na neobičan način preduzimaju kriminalne radnje što se, neobično, upravo slaže sa vitalnim interesima bezbednosnog establišmenta, bogati i bahati pravoslavizam kao nova kolektivistička ideologija umesto svrgnutog komunizma, teror nad ličnošću u tim sredinama ukoliko misli zasebno, itd.


I sve ovo o meni i nipodaštavanju, bebisitingu, odnosu Rusa prema Srbima, i ostalo nešto - je objašnjenje za ovo:

тренутни режим не сме ни да пусти ветар ако то није у складу са интересима москве, не чуди ни копипејст путинизма у србији.

?!
Da se pravimo da te ništa nisam pitao.

stefan.hauzer stefan.hauzer 16:37 04.10.2013

Re: thought food

prosečne Ruse niti interesuje Srbija, niti se bave njome

pazi,
ima do egsa monolog taksiste u filmu brat 2


freehand freehand 18:22 02.10.2013

Nego, nije to ništa!

Za ovoga su posumnjali da je krenuo da pod maskom perača sudova u čorbadžinici nadomak Đakovice osnuje sedište sekte "Acinih čauša".
I šupiralo ga, akontativno!

INFO
Priština: Dačić ne može u Štrpce
2 oktobar 2013. | 17:14 | Izvor: B92
Vlada Kosova odbila da dozvoli premijeru Srbije Ivici Dačiću da u petak poseti Štrpce. Priština zabranila zvaničnicima Srbije da do 1. novembra

KLIK

kukusigameni kukusigameni 18:32 02.10.2013

Re: Nergo, nije to ništa!

freehand
Za ovoga su posumnjali da je krenuo da pod maskom perača sudova u čorbadžinici nadomak Đakovice osnuje sedište sekte "Acinih čauša".
I šupiralo ga, akontativno!


Jel to onaj iz ove sekte što se molu u kolu?

myredneckself myredneckself 19:34 02.10.2013

Greška u koracima

freehand
Za ovoga su posumnjali da je krenuo da pod maskom perača sudova u čorbadžinici nadomak Đakovice osnuje sedište sekte "Acinih čauša".
I šupiralo ga, akontativno!

INFO
Priština: Dačić ne može u Štrpce
2 oktobar 2013. | 17:14 | Izvor: B92
Vlada Kosova odbila da dozvoli premijeru Srbije Ivici Dačiću da u petak poseti Štrpce. Priština zabranila zvaničnicima Srbije da do 1. novembra

KLIK


Jbg, oma su ga provalili jer se natovario, enormno. Ovaj ga ubedio da pere u Tašu čak i svoju crnu košulju, i da mu ona nikad ne izbledi, toliko je dobar taj Taš.
A u čorbadžinici ni da čuju za Taš, oće Feri, Likvi, Soft...ištatijaznam.
princi princi 21:56 03.10.2013

Ma, idi, bre!

To našlo, pa zašlo...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana