Društvo| Istorija| Na današnji dan| Politika

Pun krug

freehand RSS / 05.10.2013. u 08:43

Mučio sam se noćas pokušavajući da nekako u tekst bloga uobličim ovu petooktobarsku smešu osećanja. Mučio se i odustao. Lete misli na hiljadu strana, svaki je segment naše današnjice za poseban blog.  A nikako da te misli slože u nešto jasno i konzistentno. 

I onda vidim da, kao i obično, život to sklopi i sačini baš kako treba. Dakle, evo priče o bagatelisanju slobode, sirenskom zovu demagogije, prednostima uravnilovke nad tržištem. O precenjenostii demokratije koja se ne maže na hleb. 

O tome kako zmija grize svoj rep.

 

 

"Mene su posle 5. oktobra razočarali ljudi i sav onaj ološ kada sam video da posle tog 5. oktobra ulaze u DS i DOS i ja nisam hteo da uđem u tu vladu. Jeste, tačno je da ljudi koje smo rušili pre 13 godina sede sa mnom u vladi, ali dobro je menjati se, priznati grešku. Pa i ja sam se promenio, nisam više radikalan i pun naboja, sada sam smireniji i opušteniji", rekao je Velimir Ilić za B92 i dodao da svim građanima čestita 5. oktobar.

Velimir Ilić Paradigma.

 

Tagovi



Komentari (130)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 05:37 07.10.2013

Re: Guča ili rokenrol

loader
maksa83
Guča ili rokenrol... Za sada Guča vodi 3:0.

4:0.


Makar da se nahvata i jedan birač pride - pa je vajda


Jedan birač tu nije šala, to je 2-3% više glasova.
iqiqiq iqiqiq 15:33 06.10.2013

Bude me nekada tako strah

a o čemu bismo mi pričali da nema nama političara, da li bismo onda pričali o svim ostalim životnim problemima za koje smo sami odgovorni i koje bismo mogli rešavati.
Hvala Dačičima, Vučićima, Ilićima što nam krase 24/7 život u proteklih 20 godina i što će biti deo svakog našeg razgovora sledećih decenija, sve dok nas po prirodi stvari, majčica zemlja ne zatrpa.
gedza.73 gedza.73 16:30 06.10.2013

Re: Bude me nekada tako strah

sve dok nas po prirodi stvari, majčica zemlja ne zatrpa.




You load sixteen tons, what do you get
Another day older and deeper in debt
Saint Peter don't you call me 'cause I can't go
I owe my soul to the company store
freehand freehand 18:24 06.10.2013

I uzgred samo

vučić; Srbija pred bankrotom

Pa posle Frihend Žalosna sova.
g.radicevic g.radicevic 18:29 06.10.2013

Re: I uzgred samo

Pa posle Frihend Žalosna sova.


ma jok
ti si




freehand freehand 18:30 06.10.2013

Re: I uzgred samo

g.radicevic
Pa posle Frihend Žalosna sova.


ma jok
ti si





Tako mi čukundede vrača - u pravu si!
g.radicevic g.radicevic 18:44 06.10.2013

Re: I uzgred samo

vučić; Srbija pred bankrotom


si ti neka francuska sobarica
il se samo pravis ?

pa te katastrofe u najavi koje će ''rekonstruisana vlada''
nadljudskim naporima, velikim znanjem i zalaganjem, naravno uspešno rešiti
su obična samoreklama
i dizanje rejtinga pred izbore
nemO' stalno da ti otvaram oči

freehand freehand 20:19 06.10.2013

Re: I uzgred samo

g.radicevic
vučić; Srbija pred bankrotom


si ti neka francuska sobarica
il se samo pravis ?

pa te katastrofe u najavi koje će ''rekonstruisana vlada''
nadljudskim naporima, velikim znanjem i zalaganjem, naravno uspešno rešiti
su obična samoreklama
i dizanje rejtinga pred izbore
nemO' stalno da ti otvaram oči


Tako mi čukundede vrača - nisi u pravu. na žalost.
Suština je da Srbija na ivici bankrota igra već dve godine, bar koliko ja mogu da naslutim. PRethodna - najbolja u istoriji - nerekonstruisana Vlada ništa nije uradila da smanji troškove, ni da smanji deficit. Ni da privuče investicije, koje su koliko sam razumeo prošle godine bile skoro deset puta manje nego pretprošle. Privredna aktivnopst nula. A glavni se napori ulažu u dve stvari: da se nađe od koga bi se još moglo uzajmiti za preživljavanje, i drugo - da se prikaže da je za sve kriv neko drugi. Eto, Mirko Cvetković je idealan, na primer.
g.radicevic g.radicevic 20:50 06.10.2013

Re: I uzgred samo

Suština je da Srbija na ivici bankrota igra već dve godine, bar koliko ja mogu da naslutim.


to nije sporno
ali način na koji se to obznanjuje je predizborna reklama

uz tolike ''eksperte'', i zaslužne članove
na ključnim mestima, gde se kreiraju važne stvari za budućnost zemlje
nije ni čudo da smo bankrotirali.
svi bre završili ''visoke'' škole na raznim sega-mega univerzitetima
i to ekspresno za godinu-dve.
puna zemlja ajnštajna
a plivamo ko sekira

zovitemegrunf zovitemegrunf 22:17 06.10.2013

Re: I uzgred samo

prilog diskusiji:

laziiprevare laziiprevare 23:16 06.10.2013

Re: I uzgred samo




Deluje loše, neće biti mnogo dobro.
freehand freehand 23:20 06.10.2013

Re: I uzgred samo

Deluje loše, neće biti mnogo dobro.

Čoveče, što neko ne zaustavi tog Cvetkovića?!
Najebačemo ako ovako nastavi!
laziiprevare laziiprevare 23:34 06.10.2013

Re: I uzgred samo

Najebačemo ako ovako nastavi!

Ne znam , šta i ko treba nešto da poduzme, podsetilo me na "ekonomska stuacija teška, ali nije dramatična".

Vučić je naveo da je država "pred bankrotom u pravom smislu reči" i najavio da će mere za ekonomski oporavak biti teške, a ne populističke, i ocenio da će te mere pogoditi između 300.000 i 500.000 ljudi.


Hirošima & Nagasaki
alselone alselone 07:16 07.10.2013

Re: I uzgred samo

Čoveče, što neko ne zaustavi tog Cvetkovića?!
Najebačemo ako ovako nastavi!


Najebali bi. Zahvalan sam do imbecilnosti sto su ih zaustavili.


2011 14,7
2012 17,6

Sta zna djubre sta je 10 milijardi. Uzme i zaduzi.
milisav68 milisav68 08:08 07.10.2013

Re: I uzgred samo

alselone
Sta zna djubre sta je 10 milijardi. Uzme i zaduzi.

Opet ti, pa ne vodi se tako dijalog, a drugo - šta je bilo - bilo je, daj da vidimo šta da se radi, jer će da bankrotiramo zbog ovog pomahnitalog deljenja ordenja.

Nego, pošto vidim da je promaklo - koliki je javašluk bio, vidi se i po tome, što nikome nije palo na pamet da popiše šta sve imaju javna preduzeća, niti koliki je broj zaposlenih u državnoj administraciji.

Ministar privrede je juče obavestio javnost da nijedno od 153 preduzeća u restruktuiranju, 615 neprivatizovanih i 35 republičkih javnih preduzeća nije na zahtev Ministarstvu privrede u ostavljenom roku dostavilo sve podatke (o imovini kojom raspolažu, obavezama i potraživanjima, kupcima i dobavljačima i sl.) potrebne za njihovu „ličnu kartu"!


KAZNA ZA KRŠENJE ZAKONA - NEŠTO SASVIM (NE)NORMALNO?
alselone alselone 08:45 07.10.2013

Re: I uzgred samo

Opet ti, pa ne vodi se tako dijalog, a drugo - šta je bilo - bilo je, daj da vidimo šta da se radi, jer će da bankrotiramo zbog ovog pomahnitalog deljenja ordenja.

Nego, pošto vidim da je promaklo - koliki je javašluk bio, vidi se i po tome, što nikome nije palo na pamet da popiše šta sve imaju javna preduzeća, niti koliki je broj zaposlenih u državnoj administraciji.


Moram malo, cisto da se ne zaborave pa krenu vremenom ocisceni da polivaju ponovo.

Sto se tice javasluka, pa naravno da je morao da bude javasluk i totalni raspad. Da je bilo ikakvog uredjenja mislis li da bi se onolika lova mogla izvuci iz Agrobanke i RBV? Zaduzimo drzavu do iznemoglosti, mahnito trosimo kao pijani baron i drugi deo love podelimo svojima kroz kreditice dve nase bankice.
Jelda smo sposobni menadzeri, tasna, masna i dzip? Ovo je nase vreme, niko nam nista ne moze...
freehand freehand 15:26 07.10.2013

Re: I uzgred samo

Sto se tice javasluka, pa naravno da je morao da bude javasluk i totalni raspad. Da je bilo ikakvog uredjenja mislis li da bi se onolika lova mogla izvuci iz Agrobanke i RBV?

A iz Liman bradersa? Ljubljanske? Hipo Alpe Adrija? Barkli? Irske i Islanda?
Mada, realno, šta tu ima da se pita.
Izgleda da ćemo ipak sutra uživati u novim merama za spas od propasti.
I od posledica 5. oktobra.


stopalo stopalo 18:09 07.10.2013

Re: I uzgred samo

I od posledica 5. oktobra.


ti ga pitas zasto je banda krala a on uporno odgovara

"a zasto vi malteretirate crnce"

ovo je makar za izvrsni odbor ako ne i za predsednistvo
freehand freehand 18:40 07.10.2013

Re: I uzgred samo

stopalo
I od posledica 5. oktobra.


ti ga pitas zasto je banda krala a on uporno odgovara

"a zasto vi malteretirate crnce"

ovo je makar za izvrsni odbor ako ne i za predsednistvo

Ako si pod "ga" mislio na mene evo da ti odgovorim: zato što je u ljudskoj prirodi pohlepa, sebičnost, samoživost. Posao je društva da to spreči vaspitavanjem i zaštitom svojine. Da ne zalazim u teoriju, moglo bi da odužći i učini me još dosadnijim no što sam inače.
Opet, način na koji si ovo napisao preti da izazove da i ja spoustim nivo komunikacije na odgovarajući nivo. Pa bih te molio, ako je to moguće, da to izbegnemo.
Što se tiče pedsedništva i Izvršnog odbora - a čuj, jebi ga... Možda je tebi lakše sa Otadžbinskom upravom?
g.radicevic g.radicevic 18:50 07.10.2013

Re: I uzgred samo

A iz Liman bradersa? Ljubljanske? Hipo Alpe Adrija? Barkli? Irske i Islanda?
Mada, realno, šta tu ima da se pita.




stopalo stopalo 19:04 07.10.2013

Re: I uzgred samo

Opet, način na koji si ovo napisao preti da izazove da i ja spoustim nivo komunikacije na odgovarajući nivo. Pa bih te molio, ako je to moguće, da to izbegnemo.


posao, dug dan, malo se zajebavmo, ako smeta, necu vise

zato što je u ljudskoj prirodi pohlepa, sebičnost, samoživost.


ovo i mozemo da se slozimo ali porediti liman (a da nije novosadski) i agrobanku?!

Što se tiče pedsedništva i Izvršnog odbora - a čuj, jebi ga... Možda je tebi lakše sa Otadžbinskom upravom?


koji je tvoj problem da nikako ne mozes da prihvatis da to sto kritikujem ds ne znaci da sam vadikal sa ili bez bedza. nisam cak ni ldp, o dss da ne govorim ili budibogsnama sps. nisam nista

btw: i ovakav tvoj komentar je spustanje komunikacije

Da ne zalazim u teoriju, moglo bi da odužći i učini me još dosadnijim no što sam inače.


ovime se sam iskljucujes iz danasnjeg ds-a. niti znaju sta je teorija bilo cega niti im se hebe za bilo sta. najvise lice na "o pokojniku sve najlepse"

ili su bogosav sto krade ribu ili radisa koji ce da se zatvori na jedno dva sata da prouci taj "kapital"

freehand freehand 21:42 07.10.2013

Re: I uzgred samo

koji je tvoj problem da nikako ne mozes da prihvatis da to sto kritikujem ds ne znaci da sam vadikal sa ili bez bedza. nisam cak ni ldp, o dss da ne govorim ili budibogsnama sps. nisam nista

btw: i ovakav tvoj komentar je spustanje komunikacije

Ti bi bio potpuno u pravu, samo da je redosled naših nkomentara drugačiji. Ovako - ti si meni pomenuo predsedništvo koje ja nemam. Pa onda ne vidim šta fali Otadžbinskoj upravi kao odgovoru?
Da sam član DS veruj da se ne bih stideo da to kažem. Ali nisam, čak ni simpatizer ovoga u šta se ta stranka pretvorila. Uz pomoć raznoraznih, takođe treba reći.
Ali to ne menja ono što mislim o tome šta se događalo i o tome šta se sad događa. Ni o tome šta je bolje a šta gore, i šta je loše a šta još lošije.
Kladim se da iz prve možeš da pogodiš šta mislim da je loše i lošije.
alselone alselone 08:14 08.10.2013

Pun krug

Kao sto je DOS (DS?) mnogo godina posle 5. oktobra za sve sto je lose u drzavi krivio Slobu (nekada sa pravom a kako je vreme prolazilo sve vise skrivajuci svoju lenjost, korumpiranost, lopovluk i neznanje (redosled birati po zelji)) tako i SNS sada za sve sto je lose u drzavi krivi DS (za sada sa pravom a videcemo dalje).

freehand freehand 08:55 08.10.2013

Re: Pun krug

tako i SNS sada za sve sto je lose u drzavi krivi DS (za sada sa pravom a videcemo dalje).

To je super. Ja najviše volim da slušam Vladimira Cvijana i Ivicu Dačića.

Nego je interesantno i to da u Te Vlade u kojima je DS bio Velja Ilić nije mogao.
Malo li je?
alselone alselone 08:59 08.10.2013

Re: Pun krug

Nego je interesantno i to da u Te Vlade u kojima je DS bio Velja Ilić nije mogao.
Malo li je?


To nam bas mnogo govori. To su ljudi od principa.
Ali zato su mogli... (da nabrajamo?)
g.radicevic g.radicevic 09:43 08.10.2013

Re: Pun krug

Nego je interesantno i to da u Te Vlade u kojima je DS bio Velja Ilić nije mogao.

Još interesantnije da su ljudi koje je Velja direktno postavljao sada na ''službenom putu''.
Jocić, Šarančić
a bivši direktor PZP Beograd, koji je bio uhapšen zajedno sa miškom i đuraškovićem, i protiv koga još nije završen krivični postupak mu je savetnik u ministarstvu

jes da to i nije neki rezultat vlada DS
al opet, ''malo li je na ovu skupoću''



EDIT:

jednom Velja
uvek Velja
freehand freehand 10:24 08.10.2013

Re: Pun krug

Ali zato su mogli... (da nabrajamo?)

Ivicu Dačića za ministra policije za sve to vreme o kome pričaš? Koji je sad - šta??

alselone alselone 10:40 08.10.2013

Re: Pun krug

Ivicu Dačića za ministra policije za sve to vreme o kome pričaš? Koji je sad - šta??


Isto to a ti i dalje vidis razliku.
freehand freehand 10:50 08.10.2013

Re: Pun krug

alselone
Ivicu Dačića za ministra policije za sve to vreme o kome pričaš? Koji je sad - šta??


Isto to a ti i dalje vidis razliku.

Između potpredsednika i predsednika Vlade?
Jebiga, vidim.
Moraću naočari da menjam.
freehand freehand 16:35 08.10.2013

Šesti oktobar

Šest mera Vlade za reformu privrede
Izvor: B92

Beograd -- Smanjenje mase zarada, povećanje niže stope PDV-a na 10%, smanjenje subvencija, uštede na robama, korišćenje jeftinijih kredita, menjanje poslovnog ambijenta.

Ovo uopšte nije smešno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana