Politika

Koštunice hvala ti za sve!

Spiridon RSS / 06.10.2013. u 20:23

Meni nije jasno da iz nekakvog meni potpuno blesavog razloga vecina smatra da je 5 oktobar cist promasaj i poistovecuje period koji se odvijao do Zoranovog ubistva sa aktuelnim zbivanjima (ima i onih koji veruju da im je sada buducnost svetlija). Ja najiskrenije mogu da kazem da je posle 5 oktobra Srbija procvetala (sto naravno ne znaci da je to bio slucaj i kod svakog pojedinca) ali zemlja je krenula napred. Koliko samo ljudi u inostranstvu mi je cestitalo i pitalo za Zorana. Secam se stranih novina i Natase Micic koju su poredili sa Nikol Kidman. Kompletna slika se menjala. Socijalne i ekonomske promene su tekle sporije ali je Zoran vesto odvajao "zito od kukolja" i gurao dalje. I onda se desilo ubistvo. Politicki inspirisano i precutno podrzano. Podmuklo. To je momenat od koga stvari ponovo krecu nizbrdo, a ne 5 oktobar.

Kome nije u interesu da se ovaj datum slavi kao dan pobede? Ako se ikada ponovi vlast slicna Milosevicevoj, gde ce narod pronaci snagu i inspiraciju da ponovo izadje na ulice ako se seti petog oktobra kao velikog promasaja?

Mislite o tome! 



Komentari (70)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Spiridon Spiridon 20:25 06.10.2013

sa sajta amitzdulniker-hvala Blogovatelju

Nešto više od godinu dana nakon završetka bombardovanja naše državice, u Srbiji se dogodio čuveni “Peti oktobar“.

Kako bi rekao Bane Bumbar, te 1999. končno smo izgubili Kosovo, jer je suludi bračni par Milošević duboko verovao u princip, da se veliki problem rešava još većim problemom.
A gde ćeš većeg problema od toga da ti pola sveta, nedeljama i mesecima, bombama i raketama rastura dedovinu i očevinu?
Završilo se to iskustvo kojim ne može da se pohvali nijedan moj vršnjak u Evropi nešto više od godinu dana pre Petog oktobra i mi proglasismo pobedu.
Ono malo Srba što je ostalo na Kosovu se spakovalo i zajedno sa vojskom pobeglo u ono što je od Miloševićeve Jugoslavije i Šešeljeve Velike Srbije ostalo. Seljački rečeno – Beograd s okućnicom.

Bilo je pokušaja tokom bombardovanja nekog tamo Saveza za promene, ali strani plaćenici i domaći izdajnici nisu uspeli da sruše patriotski režim Slobodana Miloševića i Vojislava Šešelja, ni kad su oni prodali Srbe u Slavoniji, ni kad su prodali Srbe u Bosni, ni kad su ih ostavili na cedilu u Krajini, a eto, bogami, čak ni kad su prodali Srbe na Kosovu.

Sećam se te 1999. sam u svog izdajničkog Pežoa benzin točio iz kanti. Kupio sam od nekog uličnog dilera taman pred bombardovanje dva bureta benzina, da nam bude za ne daj bože. S obzirom da smo se brzo navikli na bombe tu burad smo „krckali“ tih 77 dana. Evo i sad, dok pišem ove redove, tačno mogu da osetim ukus mađarskog benzina koji crevom pretačem iz bureta u podrumu u kanister, pa sve to isto u rezevoar auta ispred kuće, pa devojka neće da se ljubi sa mnom, jer se plaši da nes neka varnica ne zapali pa ne odletimo u tri lepe pičke materine, bez ikakvog Tomahavka.
Kako je bombardovanje odmicalo i kako smo se navikli već na zvuke „Šizele“ i „Smirele“ (sirene za početak i kraj vazdušne opasnosti) tako smo sve više gubili volju da bilo šta planiramo za budućnost. Orodili smo se s bombardovanjem i život pre i posle bombardovanja je postao nezamisliv. Bilo je to naše i danas i juče i sutra.
Nismo radili ništa, sedeli smo na Keju ili na Gardošu, gledali u nebo i razmišljali šta ovom narodu treba da se dogodi pa da se uzme u pamet, ali nismo dolazili do zaključka. Čekali smo opštu mobilizaciju i priliku da nas NATO vojska pregazi ko plitak potok kao i sve druge zemlje koje su tako zgazili.
Prekretnica je nastala kada je NATO počeo da gađa dalekovode, bez namere da „silazi dole“ pa smo morali polako da vadimo meso iz zamrzivača da se ne pokvari.
Roštiljalo se tih dana, nije da nije. Ponovo je živnula srpska domaćinska duša.
Gde god da odeš miriše neki loj, slaninicu ili krmenadle na žaru, k’o što ovih da ceo grad miriše na pečene paprike. Ždralo se, pilo se. Živelo se od danas do sutra. Carpe diem.
Međutim kako su zamrzivači postajali prazniji, tako je počela da se oseća neka tenzija i u narodu. Počela da se rađa sumnja da je možda Milošević ipak mentalno poremećena osoba.

Moram priznati da smo mi u Beogradu bili i dobri, relativno bezbrižni. S vremena na vreme nešto pukne, slomi se prozor, protrese se zgrada, ali mostovi su nam još uvek netaknuti, vode smo imali skoro stalno, struju smo imali često, roštiljalo se, još je svako veče bilo lepog prigodnog patriotskog umetničkog programa po mostovima, a na televiziji (kad ima struje) išli su najnoviniji holivudski bokbasteri.

Što bi rekle drolje i teleće glave sa današnjih splavova – Sve u fulu!
Srbija na korak od 21. veka.

E a onda kad smo se najmanje nadali, kad smo se potpuno navikli, sve se to završilo, mi smo pobedili, vojska se povukla sa Kosova, meso se izroštiljalo, benzin iz buradi se potrošio, fabrike se više nikad nisu oporavile od bombi koje su ih raznele, radnici sada više nisu imali ni hale u kojima bi glumili posao. Srbija je bila nikad manja, dobro, lažem, bila je manja pre Berlinskog kongresa 1878, a izdajnici i dalje nisu odustajali. Oni su jedini znali šta dalje, ostatak naroda je bio sluđen i izbezumljen.

Izdajnici iz Saveza za promene, su hteli pošto-poto da doakaju slobodarskom, patriotskom režimu ludog bračnog para Marković-Milošević, samo da bi mogli da oni budu ti koji će rasprodati ono što ovi nisu uspeli da unište, poklone i prodaju.

I tako, malo po malo, krc po krc, bez medija, bez sile policije, bez novca od tajkuna i pljačke društvenih preduzeća, Dafine, Jezde, Zajma za prepord Srbiji, ti domaći izdajnici i strani plaćenici su uspeli nekako da ubede narod da Milošević od kako je zajahao na vlast rastura Srbiju kao da je tuđa, a ne njegova. Da nema ništa od Jugoslavije, Velike Srbije, slobode, normalnog života i sličnog.

I tako se dogodio Peti oktobar.

Šačica stranih plaćenika i domaćih izdajnika je uspela da zajebe ovaj narod i da ga izvede na ulicu protiv Miloševića koji je toliko učinio za Srbiju. Uz pomoć strane investicije. (za koje bismo danas dupe dali, mislim ne bukvalno, ondnosno, ne bi svi bukvalno dali dupe) Savez za promene a.k.a. DOS je srušio kometu Milošević- Marković.

Sreća po patriotsku, Miloševićevski Srbiju u tom trenutku se ogledala u liku Vojislava Koštunice, koji je još u noći između 5. i 6. oktobra shvatio da će ti izdajnici koji su ga doveli na vlast upropastiti Srbiju, skrenuti sa autističnog, antiglobalističkog puta kojim smo do tada išli, pa je odlučio da zaštiti sve Miloševićeve saradnike, od Radeta Markovića za čiji račun je Legija sa Zemunskim klanom ubijao po ulicama Srbije, kamionima, kalašnjikovima, ekslpozivom, razne policijske generale, opozicione lidere, kriminalce i konkurente u narko-biznisu, pa sve do Miškovića, Karića i ostali slobodarskih antiglobalističkih ofšor biznismena.

Onda je mačkojeb tražio da se ispoštuju svi Miloševićevi zakoni, da ne bude revanšizma, da se sve radi po zakonu i Ustavu, da im se da vremena da unište sve dokaze, da se asimiluju, nađu rupe i uvuku slabim karikama u DOS-ovim redovima pod kožu. Legalista.

A onda znate i sami dalje šta se dogodilo, izdajničko isporučenje patriote Miloševića Hagu, pa patriotska pobuna Crvenih beretki/Zemunskog klana, pa čuvena Koštunicina izjava povodom državnog udara Crvenih beretki – „Lekari u mantilima, a specijalne jedinice štrajkuju u tenkovima“ pa „Nacional“ pa je premijer prestao da bude izdajnik, nego je postao kriminalac i tako.

BAM! 12. Mart umesto 6. Oktobra.

Sve je bilo lakše nakon tog dana, Srbija ja ponovo zapala u apatiju, Mišković je konačno progledao nakon zajedničke operacije „Stečajna mafija – C market u Maksi“ sa Koštunicom, Dinkićem, Jočićem, Bekom. Pa ocepljenje Crne gore, pa Kosova, pa Kolubara, 20 od onih 24 spornih privatizacija, pa Novosti, pa NIS u Gasprom, pa Tadićeva potpuna rehabilitacija SPS-a, medijski mrak, monopoli, prodaja Maksija, Delezu i sve ovo što je tamna strana Petog oktobra.

Važno je da se ne pravite puno pametni i da shvatite da:

Nije Peti oktobar bio „Sjašio Kurta da uzjaši Murta“, nego nedovršena revolucija koja je 12. Marta imala svoju, nažalost, dovršenu kontrarevoluciju.

I što je najgore od svega, evo nas deset godina kasnije sa Vučićem na čelu, čovekom koji je sedeo u vladi koju je NATO bombardovao, koji je izglasao najgori zakon o informisanju u istoriji Srbije, koji je bio deo politike „zarđalih kašika“ kako nas vodi onim putem koji je tako snažno sabotirao pre 10 godina. Evo nas sa Tomom „i Tito je imao problem sa nogom pred smrt“ Nikolićem kako nas vodi u Evropu.
Evo nas tu kratke pameti i pamćenja, sećamo se one Đinđićeve s kraja 2002. godine „Ako Srbija sad stane, biće potrebno novih deset godina da se ponovo pokrene, sa nekom novom smešnom vladom na čelu“

Žao mi je što još niste naučili da razumete vreme u kojem živite i ono ispred i iza vas.

Hvala ti Vojislave Koštunice na svemu, ako ima boga, nadam se da će te nagraditi kako zaslužuješ.


g.radicevic g.radicevic 20:37 06.10.2013

slučaj rešen

Nije Peti oktobar bio „Sjašio Kurta da uzjaši Murta“, nego nedovršena revolucija koja je 12. Marta imala svoju, nažalost, dovršenu kontrarevoluciju.


expolicajac expolicajac 20:49 06.10.2013

Da ponovim

Vojislave, Vojislave, jebo te Šešelj.
Spiridon Spiridon 20:54 06.10.2013

Re: Da ponovim

expolicajac
Vojislave, Vojislave, jebo te Šešelj.


bila bi fora da kad Voja izadje udje u LDP i to cisto da bi se napravila jos veca konfuzija kod i onako zbunjenog naroda =)
g.radicevic g.radicevic 21:03 06.10.2013

Re: Da ponovim

bila bi fora da kad Voja izadje udje u LDP i to cisto da bi se napravila jos veca konfuzija kod i onako zbunjenog naroda =)




jedan izvođač polnih radova, nad zbunjenima
manje, više.....

Spiridon Spiridon 21:10 06.10.2013

Re: Da ponovim

jedan izvođač polnih radova, nad zbunjenima
manje, više.....


jebi magare dok je u blatu
trener92 trener92 20:52 06.10.2013

Too damn bad

Natase Micic koju su poredili sa Nikol Kidman

Spiro brateeeee!!! Izu me iz cipela,jbt

Na stranu to.

Jedna ovako ( da uzvratim za onaj dokumentarac :))) Ako si propustio, obavezno pronađi ( matori je uradio fantastičnu svirku, ima na y.tube dosta , ostatak ima kod mene pa ću ti ostaviti ako te bude zanimalo)




uz naslov

Spiridon Spiridon 21:00 06.10.2013

Re: Too damn bad

trener92
Natase Micic koju su poredili sa Nikol Kidman

Spiro brateeeee!!! Izu me iz cipela,jbt

uz naslov




sine ja na tenisu i u pauzi mi prilazi tip (koga znam iz kluba) i pokazuje mi srednju stranu najcitanijih lokalnih novina na kojima se vidi Natasa kako izlazi iz auta. Naslov Srpska Nikola Kidman (na francuskom naravno). Drugi put sam isao na glavnu deponiju da bacim neke stare stvari, pun auto, i onaj tip sto radi na kapiji pita odakle sam. Iz srbije brale. I on ono kao "svaka cast" stvarno je neverovatno kako se dobro cupate iz sranja (na francuskom naravno)...
trener92 trener92 21:47 06.10.2013

Re: Too damn bad

Spiridon




sine ja na tenisu i u pauzi mi prilazi tip (koga znam iz kluba) i pokazuje mi srednju stranu najcitanijih lokalnih novina na kojima se vidi Natasa kako izlazi iz auta. Naslov Srpska Nikola Kidman (na francuskom naravno). Drugi put sam isao na glavnu deponiju da bacim neke stare stvari, pun auto, i onaj tip sto radi na kapiji pita odakle sam. Iz srbije brale. I on ono kao "svaka cast" stvarno je neverovatno kako se dobro cupate iz sranja (na francuskom naravno)...


Pazi, verujem da ti je bilo onako bar toplo oko srca ( i meni je bilo ) iako bih je više voleo u ovakvoj nekoj kombinaciji ( mislim na Nikol:)))



, ali ovo što pominješ
Meni nije jasno da iz nekakvog meni potpuno blesavog razloga vecina smatra da je 5 oktobar cist promasaj i poistovecuje period koji se odvijao do Zoranovog ubistva sa aktuelnim zbivanjima


i u pravu je ex-pandur ( o kontrarevoluciji 12.)

Kome nije u interesu da se ovaj datum slavi kao dan pobede?


hahaah Spisak bio bio prilično dugačak da stane na jdenu stranu, kad bi krenuo odavde, ima svakakvih, samo
znaš kako, teza: rđavom q. i dlake smetaju ( ovo mogu i da ti elaboriram -ovu tezu


Hansel Hansel 23:03 07.10.2013

Re: Too damn bad

trener92
I on ono kao "svaka cast" stvarno je neverovatno kako se dobro cupate iz sranja (na francuskom naravno)...

O, da, stvarno je neverovatno... Posle Nikol Kidman "uposlili" smo Džordža Klunija.
Ribozom Ribozom 20:58 06.10.2013

da, da

svi se nesto zale kako im lose bilo posle 5. oktobra, a ribice zaboravile vec vreme pre toga. Ko da, pu,pu im Tita naredio da zaborave.

A zahvaljivannje Kostunici ti je malo out, jer Kostunica je izabran ne da bude veliki vodja vec obican, dosadni predsednik, sto mu i uspelo na kraju .
Bolje da si napisao: Hvala ekipi za 5.oktobar.

A sto se tice ovog danasnjeg velikog vodje i plasenja naroda hlebom i dzemom.

Spiridon Spiridon 21:06 06.10.2013

Re: da, da

svi se nesto zale kako im lose bilo posle 5. oktobra, a ribice zaboravile vec vreme pre toga.


moj kosija sa prvog (klasican idiot) prodavao benzin ispred zgrada, a ustvari mesao deterdjent sa vodom.

da bi izasao iz zemlje morao si da nabavis pradedin izvod iz maticne knjige vencanih (i da imas vezu u ambasadi) pa da dobijes vizu.


ali zato im je 5 oktobat sranje i sve ono sto se dogadjalo posle. Ja se secam komsija koje su neposredno pre Zoranovog ubistva govorili da im nikada nije bilo gore.
437012 437012 21:34 06.10.2013

Re: da, da

deterdjent


Deterent, tek da se razlikuje od Djakovice.

Spiridon Spiridon 22:18 06.10.2013

Re: da, da

Deterdžent, tek da se razlikuje od Djakovice.


procitah jednom komentar ispod nekog Zoranovog govora na youtubu. Rekao bih da je bio iz tih krajeva. Bio je u stilu

Ha, ha koji ste vi srbi budale. Ubiliste coveka kojeg smo se jedino bojali

Komsija iz Djakovice
437012 437012 20:08 07.10.2013

Re: da, da

Ubiliste


Djemper za vinograd?


g.radicevic g.radicevic 21:18 06.10.2013

walk in silence



Walk in silence,
Don't walk away, in silence.
See the danger,
Always danger,
Endless talking,
Life rebuilding,
Don't walk away.

Walk in silence,
Don't turn away, in silence.
Your confusion,
My illusion,
Worn like a mask of self-hate,
Confronts and then dies.
Don't walk away.

People like you find it easy,
Naked to see,
Walking on air.
Hunting by the rivers,
Through the streets,
Every corner abandoned too soon,
Set down with due care.
Don't walk away in silence,
Don't walk away.

pozz iz Tbilisija
Spiridon Spiridon 23:02 06.10.2013

Re: walk in silence

pozz iz Tbilisija


uzvracam
freehand freehand 21:18 06.10.2013

Pa neće biti

... baš da je samo Koštunica.
I nije da nije političko mišljenje i čitav životni stav u pitanju.
I to kod ozbiljnog broja ljudi koji sebe doživljavaju i prodaju kao intelektualce i neupitne moralne sudije.
A nije ni da su tu priču završili tog 12. marta.


A inače, ozbiljno se slažemo, Spiridone, u ozbiljnom broju stavki.
gedza.73 gedza.73 21:30 06.10.2013

Re: Pa neće biti

Bio u T. neki policajac. Siledžija.
Ajd što te zaustavi i skine gaće sa tebe nego što je voleo da izvuče čoveka iz kola i da ga izudara.
Počeo narod da se buni.
Malo, malo pa poneko dobije batine.
One lopove što su prodavali kradena kola i dilovali drogu nije dirao. Sa njima posedi kad je u civilu, popije piće, porazgovara.
Kažu da ih je posećivao pre nekih akcija policije.

I suspenduju ga.
Narod odahne. Dođu mlađi, školovaniji.
Svi se ponadali da će stati na put bahatim lopovina i narkodilerima.
Nisu.

Al', Bogu hvala, nisu tukli narod.

Baš smo srećni, zar ne?
g.radicevic g.radicevic 21:36 06.10.2013

Re: Pa neće biti

Al', Bogu hvala, nisu tukli narod.

Baš smo srećni, zar ne?


mnogo nam je dobro...
tako nam i treba

freehand freehand 21:45 06.10.2013

Re: Pa neće biti

Al', Bogu hvala, nisu tukli narod.

Baš smo srećni, zar ne?

A što, šta fali malo i da nas biju? To čvrsne karakter, a ni fizički nije loše. U stvari ja i veliku ličnu odgovornost osećam što sam svašta radio ne bih li tu idilu upropastio i ovo njesra napravio...


gedza.73 gedza.73 21:47 06.10.2013

Re: Pa neće biti

A što, šta fali malo i da nas biju?



Free, ne sumnjam da si razumeo šta sam hteo da kažem.
freehand freehand 21:59 06.10.2013

Re: Pa neće biti

Free, ne sumnjam da si razumeo šta sam hteo da kažem.

Neko od nas dvojice nešto nije razumeo.
Znaš, i priemr sa pandurima nije loš kao ilustracija: taj je poziv, naime, vazda sa sobom nosio razne izazove i budio podeljena osećanja. Ali ako pogledaš unazad vek ili dva, videćeš da im se ovlašćenja smanjuju a odgovornost povećava. Pa meni znači i to što mi se nijedan od onih Slobinih nikad nije obratio sa "Gospodine".
Al rekoh, pusti mene. Ja sam čudan čovek, idalista. A opet od onih koji nikad nisu očekivali čuda i bili zadovoljni da se društvo kreće u pravom smeru.
gedza.73 gedza.73 22:10 06.10.2013

Re: Pa neće biti

A opet od onih koji nikad nisu očekivali čuda i bili zadovoljni da se društvo kreće u pravom smeru.


Ajd' da probam drugačije.
Mene više ne interesuju imena, noge ili lepota političara-ki.
Ni datumi.

Mira Marković (na stranu sve njene nepodoštine) je optužena zbog zloupotrebe službenog položaja jer je nekog naterala da dodeli tamo nekoj prijateljici stan.

Da li je bilo zloupotrebe službenog položaja posle 5. oktobra?
Ko je odgovarao?

Juriš one mučenike po trotoarima što prodaju poluotpad na kartonskim kutijama?

Što onda ne pojuriše tatko na Jelenu Trivan, optuženom u aferi Indeks?


Ali ako pogledaš unazad vek ili dva, videćeš da im se ovlašćenja smanjuju a odgovornost povećava.

Znači za jedno vek, dva će političari da odgovaraju za svoja dela?

Pa da prikekamo (što kaže Makedonac iz vica).
freehand freehand 22:25 06.10.2013

Re: Pa neće biti

Mira Marković (na stranu sve njene nepodoštine) je optužena zbog zloupotrebe službenog položaja jer je nekog naterala da dodeli tamo nekoj prijateljici stan.

MIra Marković je paradigma priče o tome kako se prave zakoni da ne bi postojala krivična dela.
Ali, ukoliko ti je promaklo slučajno - ta drugarica je u sudskoj presudi decidirano navdena kao naručilac političkog ubistva, Gedžo.
Al opet - to sam samo ja, poznati sitničar i zakeralo.


Znači za jedno vek, dva će političari da odgovaraju za svoja dela?

Odlično si to pročitao. Sad kad vidim tvoju interpretaciju i meni je jasnije šta sam hteo da kažem. Nego dobro, nema veze.
Jesi li pogledao onaj dajdžest peščaničkog viđenja Zorana Đinđića, Srbije, političkih procesa do podneva 12. marta 2003. godine?
E sad, pitanje je sledeće: šta se to u tom momentu promenilo sem smrti arhikriminalca, pragmatičara, političke vrdalame, moralnog bednika?
Šta je on to tako mrtav uradio da se tako retroaktivno opere i pročisti i gde je taj Jordan gde se dele oprosti i peru biografije?
A da budem još jasniji - ako mogu - nisu tu samo Cece i gnjide Lukovići u pitanju; štaviše. Pola miliona na sahrani je u pitanju, Gedžo. Miliomni mušterije Identiteta i žute milionske bratije.
Moja tašta ga je, recimo, tog jutra zvala najvećim kriminalcem a plakala tog popodneva zbog mladog života, a već sutradan za našom jedinom a izgubljenom nadom.
Vredi promisliti o tome, moj Gedžo.



gedza.73 gedza.73 22:37 06.10.2013

Re: Pa neće biti

Ali, ukoliko ti je promaklo slučajno - ta drugarica je u sudskoj presudi decidirano navdena kao naručilac političkog ubistva, Gedžo.

Toga se nisam setio.

E, sad dolazimo na teren koji ne volim.
Zoran Đinđić je ubijen.
Jedan otac je ubijen i deca su ostala bez roditelja.
Tu, za mene, priča o Zoranu Đinđiću počinje i tu se završava.

Nisam ja imao neka preterana očekivanja oko revolucije, političara, promena.
Znao sam da će da ulete, u prvi ešalon, svakakvi likovi.

Ono što sam očekivao da će da se postavi neki sistem. Kakv-takav ali da funkcioniše.

A ovo što smo mi imali je ličilo na sve drugo osim pokušaja da se jedna država uredi.

Da li ti misliš da bi ijedan političar prošao unakrsnu proveru finansija?


freehand freehand 22:41 06.10.2013

Re: Pa neće biti

Da li ti misliš da bi ijedan političar prošao unakrsnu proveru finansija?

Da. Mnogi. Iz raznih stranaka, vlasti i opozicije. Čak i neki oko kojih se velika prašina dizala.

Toga se nisam setio.

Ma nema veze, sitnica.
gedza.73 gedza.73 22:46 06.10.2013

Re: Pa neće biti

Da. Mnogi. Iz raznih stranaka, vlasti i opzicije. Čak i neki oko kojih se velika prašina dizala.

Jer
MIra Marković je paradigma priče o tome kako se prave zakoni da ne bi postojala krivična dela.
?

100 000 dinara plata. Radiš 8 godina. Kupiš dva stana u Bg, nov auto, luksuzna putovanja?

Slažem se sa tobom. Mnogi bi se izvukli od krivičnog gonjenja.

Sitnica

Uvek sam to ubistvo vezivao za Slobodana Miloševića.
freehand freehand 22:49 06.10.2013

Re: Pa neće biti

gedza.73
Da. Mnogi. Iz raznih stranaka, vlasti i opzicije. Čak i neki oko kojih se velika prašina dizala.

Jer
MIra Marković je paradigma priče o tome kako se prave zakoni da ne bi postojala krivična dela.
?

100 000 dinara plata. Radiš 8 godina. Kupiš dva stana u Bg, nov auto, luksuzna putovanja?

Slažem se sa tobom. Mnogi bi se izvukli od krivičnog gonjenja.

Ne. Mislim da ima mnogo potšenog sveta u politici i u strankama. U stvari mislim da je u pitanju većina.
Kao i među policajcima, lekarima, sudijama, tužiocima, profesorima.

Edit:

Uvek sam to ubistvo vezivao za Slobodana Miloševića.

Jedno u presudi, daleko od jedinog.
Ribozom Ribozom 23:09 06.10.2013

Re: Pa neće biti

@freehand
tog jutra zvala najvećim kriminalcem a plakala tog popodneva zbog mladog života, a već sutradan za našom jedinom a izgubljenom nadom.


Kako dobro receno.
Spiridon Spiridon 23:18 06.10.2013

Re: Pa neće biti

Ono što sam očekivao da će da se postavi neki sistem. Kakv-takav ali da funkcioniše.


sistem se ne postavlja sam, vec to neko mora da uradi. Nije bila tajna da je Zoran i posle petog oktobra imao puno neprijatelja i neistomisljenika. On nije imao sve poluge vlasti da bi "pojedincu" iz naroda napravio da mu bude dobro.
Ono sto je njemu najvise nedostajalo je da ljudi veruju u njega i bolju Srbiju. Ja sam bio jedan od onih koji je zavoleo tog coveka bas u tom periodu posle petog oktobra. Pre toga nisam imao poseban stav o njemu. Bio mi je jedan od lidera opozicije. Kao Korac, Vesna Pesic, Vladan Batic.

Njemu iskreno nikada nije ni bila data sansa. On je unapred bio osudjen na propast i ubijen.
freehand freehand 23:32 06.10.2013

Re: Pa neće biti

Spiridon
Ono što sam očekivao da će da se postavi neki sistem. Kakv-takav ali da funkcioniše.


sistem se ne postavlja sam, vec to neko mora da uradi. Nije bila tajna da je Zoran i posle petog oktobra imao puno neprijatelja i neistomisljenika. On nije imao sve poluge vlasti da bi "pojedincu" iz naroda napravio da mu bude dobro.
Ono sto je njemu najvise nedostajalo je da ljudi veruju u njega i bolju Srbiju. Ja sam bio jedan od onih koji je zavoleo tog coveka bas u tom periodu posle petog oktobra. Pre toga nisam imao poseban stav o njemu. Bio mi je jedan od lidera opozicije. Kao Korac, Vesna Pesic, Vladan Batic.

Njemu iskreno nikada nije ni bila data sansa. On je unapred bio osudjen na propast i ubijen.

Nikom nije data šansa. Odnosno jeste - Koštunici. Taj je imao najstabilniju podršku i najstabilniji period, uz najstabilniji priliv para. Sve pre i posle toga su bili iznuđeni kompromisi i bolna popuštanja.
Đinđić bio srećan sa DOS-om, sa gomilom špušumiga i političkih muljatora, poput onog voditelja BK tv što je namestio generala Obradovića pa nestao? Čovića, Perišića, Velje Ilića, Koštunice koga su morali da mole?
Posle toga Bane Ivković i Lilić.
Rekoh da je Velja Ilić paradigma: taj geak koji je sa svima na ti, a koji sad priča kako nije hteo u Vladu posle 5. oktobra, iako mislim da je skoro pa 100% tačna priča da ga je Đinđić poslao u šetnju sa idejama o mega-ministarstvu, koje je sebi posle sa DSS obezbedio.
I pripitomljavanje SPS je bilo biranje između njih i Koštunice i obezbeđivanje većine u Parlamentu, koju eto, demokratija propisuje.
A opšte je poznao da nas je demokratija upropastila i da je sve bilo lakše i snošljivije kad se nismo smarali biranjem...
Hansel Hansel 00:30 07.10.2013

Re: Pa neće biti

gedza.73
isam ja imao neka preterana očekivanja oko revolucije, političara, promena.
Znao sam da će da ulete, u prvi ešalon, svakakvi likovi.

Ono što sam očekivao da će da se postavi neki sistem. Kakv-takav ali da funkcioniše.

A ovo što smo mi imali je ličilo na sve drugo osim pokušaja da se jedna država uredi.


Ovo k'o doslovce prepisano iz moje glave. Ostalo možda ne baš doslovce, ali to je 100% to.

Ni ja ne negiram da smo dobili kašičicu normale posle 5. oktobra (i ona nije dobijena, naravno), ali to je bila samo kašičica. Premalo da bismo počeli da se osećamo zaista kao slobodni ljudi. (Ona prva euforija je brzo prošla.)

Spiridon
Ako se ikada ponovi vlast slicna Milosevicevoj, gde ce narod pronaci snagu i inspiraciju da ponovo izadje na ulice ako se seti petog oktobra kao velikog promasaja?

Kao prvo, nijednom narodu to ne želim, a kao drugo -- neka se taj narod, ako ga već snađe takva nesreća, seti koji su bili nedostaci tog poduhvata, pa neka ih ne ponovi. Ali, ako uči na greškama, neće ni imati vlast sličnu Miloševićevoj, osim ako je već nema. A i kad je nema, nema veze, naši izvoznici revolucije će se pojaviti na pravom mestu u pravo vreme. Šta se može, oni su samo izvođači jednog dela posla, fućka im se.
Hansel Hansel 00:52 07.10.2013

Re: Pa neće biti

Moja tašta ga je, recimo, tog jutra zvala najvećim kriminalcem a plakala tog popodneva zbog mladog života, a već sutradan za našom jedinom a izgubljenom nadom.

Pa, nisu svi imali te bipolarne (neka ti tašta izvini) oscilacije. (Mada ih nije bilo ni malo -- i "Peščanik" je izveo sličan salto mortale.)

Ja vrlo dobro poznajem jednoga koji se, na prve vesti da je Đinđić ranjen, iskreno nadao da će preživeti i da će shvatiti gde je grešio, kome je verovao itd. Nažalost, nije bilo te druge prilike.
freehand freehand 14:56 07.10.2013

Re: Pa neće biti

Ja vrlo dobro poznajem jednoga koji se, na prve vesti da je Đinđić ranjen, iskreno nadao da će preživeti i da će shvatiti gde je grešio, kome je verovao itd. Nažalost, nije bilo te druge prilike.

Mora da je bio mnogo pametniji od Đinđića taj neki, ako je znao gde je ovaj grešio i čega nije bio svestan...
Ja bih, opet, rekao da nije mnogo pametan, taj neki ako voli da razmnišlja tuđom glavom a da nije u njegoivm cipelama.
docsumann docsumann 15:01 07.10.2013

Re: Pa neće biti

freehand
Al', Bogu hvala, nisu tukli narod.

Baš smo srećni, zar ne?

A što, šta fali malo i da nas biju? To čvrsne karakter, a ni fizički nije loše. U stvari ja i veliku ličnu odgovornost osećam što sam svašta radio ne bih li tu idilu upropastio i ovo njesra napravio...





Hansel Hansel 22:58 07.10.2013

Re: Pa neće biti

freehand
Mora da je bio mnogo pametniji od Đinđića taj neki, ako je znao gde je ovaj grešio i čega nije bio svestan...
Ja bih, opet, rekao da nije mnogo pametan, taj neki ako voli da razmnišlja tuđom glavom a da nije u njegoivm cipelama.

Ako pogledaš šta si ovde napisao i šta si napisao Gedži u vezi s njegovim glasom, da li bi mogao da izvedeš neku sintezu izrečenog?

Naravno da svako prosuđuje šta je greška -- iz svog ugla, a neki mogu uspešno da prošire taj svoj ugao, da se decentriraju od svoje pozicije. Zašto sumnjaš u mogućnost pojedinca da je u stanju da proceni makar šta je dobro za njega, ili šta jeste ili nije u skladu s njegovim sistemom vrednosti, ma koje da su, i ma u kom referentnom sistemu da su. Da li je tvoja tašta primer koji se sme značajno uopštiti, ne znam, ali duboko (i osnovano) sumnjam da je ijedan političar koji je ovde bio na iole zančajnijoj poziciji mislio o dobrobiti većine ljudi, ili ako je neki i mislio, odakle mu ideja da on umesto te većine odlučuje šta je za nju dobro (tj. za one u čijim cipelama nije), kada se ta većina već bila izjasnila za nešto drugo?

Imao sam i jedno kontrapitanje za tebe, ali sam ga obrisao, ne želim dalje da javno raspravljam zašto Đinđić nije video ono što su svi videli, ili zašto je te uvide ignorisao. Verovatno i nema smisla o tome pisati. Ali nema smisla ni misliti o bilo kome kao bezgrešnom, samo zato što (je), recimo, ima(o) neku harizmu.

godec godec 23:06 07.10.2013

Re: Pa neće biti

Pa meni znači i to što mi se nijedan od onih Slobinih nikad nije obratio sa "Gospodine".


Naprotiv. Upravo je obrnuto.

Mada, i ja sam jedno vreme bio pao u zamku kao i ti, pa je i meni sve to isto značilo. Sada mi ne znači. Naprotiv. Odvratno je i licemerno to što ne biju. Još ti se obrate sa gospodine.

gedza.73, bravo za primer.
freehand freehand 23:20 07.10.2013

Re: Pa neće biti

Ako pogledaš šta si ovde napisao i šta si napisao Gedži u vezi s njegovim glasom, da li bi mogao da izvedeš neku sintezu izrečenog?

Komplikuješ. Izvedi ti pa pitaj. Odgovoriću rado.

Naravno da svako prosuđuje šta je greška -- iz svog ugla, a neki mogu uspešno da prošire taj svoj ugao, da se decentriraju od svoje pozicije. Zašto sumnjaš u mogućnost pojedinca da je u stanju da proceni makar šta je dobro za njega, ili šta jeste ili nije u skladu s njegovim sistemom vrednosti, ma koje da su, i ma u kom referentnom sistemu da su.

Ne razumem.
Hteo sam da kažem da je Đinđić vrlo dobro znao u kojoj je situaciji, i poslednjih mesec dana svog života kao da se u rezignaciji pomirio sa onim što je slutio da ga čeka. Tu mu nikakva i ničija pamet nije bila od pomoći.

Da li je tvoja tašta primer koji se sme značajno uopštiti, ne znam

Što ne bi smela? Pitanje je samo koliko će to uopštavanje biti tačno i time imati težinu. Ali moja je tašta najmanji problem. Problem su oni koji su svoje politike gradili praveći od Đinđića sotonu, a onda deset godina nakon njegove smrti kanonizujući ga i praveći od njega tabu i božanstvo koje samo oni smeju da tumače. I oni patuljci i gmizavci koji su ga, kako rekoh vešć toliko puta - do podne tog 12. marta pljuvali na pasja kola, a posle kmečali i ridali, u patetičnoj foliranciji kao ono za Titom onomad. A mnogo ih je, jebote. Premnogo.


ali duboko (i osnovano) sumnjam da je ijedan političar koji je ovde bio na iole zančajnijoj poziciji mislio o dobrobiti većine ljudi

Pa to je tvoj problem. Tu ne znam kako da ti pomognem. Ja mislim da su ljudi pretežno dobri, pa i političari. Ali da mali broj može da ukvari mnoštvo oko sebe, ali da je još gora "drž'te lopova" i lov na veštice jagma i larma.


ili ako je neki i mislio, odakle mu ideja da on umesto te većine odlučuje šta je za nju dobro (tj. za one u čijim cipelama nije), kada se ta većina već bila izjasnila za nešto drugo?

Naravno da ima, u skladu sa mandatom koji od te većine dobije na izborima. to je smisao politike u demokratiji. Tamo gde svi o svemu odlučuju imaš anarhiju. I to baš nije preporučljiv oblik načina upravljanja društvom.
Imao sam i jedno kontrapitanje za tebe, ali sam ga obrisao, ne želim dalje da javno raspravljam zašto Đinđić nije video ono što su svi videli, ili zašto je te uvide ignorisao. Verovatno i nema smisla o tome pisati. Ali nema smisla ni misliti o bilo kome kao bezgrešnom, samo zato što (je), recimo, ima(o) neku harizmu.

Na prvi deo sam delimično odgovorio.
A ja nikad i ni o kome nisam mislio kao o bezgrešnom. Pa ni o Đinđiću. Ali jesam, o njemu, mislio kao o najboljem političaru koga sam video u našoj politici, sa svim manama koje je imao.
Hansel Hansel 11:12 08.10.2013

Re: Pa neće biti

Sinteza je, čini mi se, jednostavna, indirektno sam je dao, ali evo je uz malo analize, mislim da ću time odgovoriti na većinu stavki.

Dakle, političar (bilo koji) u kampanji nešto obećava, pa još i "potpisuje ugovor s narodom" (ovde se već izbor sužava na njih, beše, 18) i ti onda gledaš šta rade (osim onih koji su mislili da je sve završeno, pa su posle bili šokirani) i upoređuješ ono što vidiš sa obećanim, a naravno da imaš i neke svoje koncepte (ma koliko laičke), pa u skladu s tim zaključuješ da greše (ili da ne greše), pa te to opredeljuje makar na sledećim izborima kako ćeš da rukuješ svojim glasom. Pa se tako moglo misliti i o Đinđiću i to bi (sa aspekta birača) bio prvi tip grešaka.

Ono o rezignaciji sam hteo da i ja napišem, ali sam se tu suzdržao jer pomislih da će to tek biti viđeno kao neumesno tumačenje nečijeg psihičkog stanja, a sada vidim da je i tvoja percepcija istovetna. Da, mislilo se i na tu vrstu greške i može se samo žaliti zbog te njegove čudne, ne znam, pomirenosti u to vreme. Stvar je interpetacije da li je su one prve greške vodile ovakvom epilogu za njega, moje skromno mišljenje je da, nažalost, jesu. Valjda se dovoljno ovde poznajemo da se zna da sam ja retko 100% ubeđen u svoje mišljenje, a posebno kada ne mogu da ga u potpunosti dokažem.

U vezi sa onim naprasnim "ekskluzivnim tumačima" i zaštitinicima Zoranovog nasleđa, a pre toga nemilosrdnim kritizerima, slažemo se u potpunosti. Takvih je bilo i biće.

ali duboko (i osnovano) sumnjam da je ijedan političar koji je ovde bio na iole zančajnijoj poziciji mislio o dobrobiti većine ljudi

Pa to je tvoj problem. Tu ne znam kako da ti pomognem. Ja mislim da su ljudi pretežno dobri, pa i političari. Ali da mali broj može da ukvari mnoštvo oko sebe, ali da je još gora "drž'te lopova" i lov na veštice jagma i larma.

Ne znam zašto bi to mišljenje bilo problem, i zašto bi nekome ko ga ima trebalo pomagati. Problem je ako je to mišljenje tačno. Ja sam verovao da su ljudi pretežno dobri, prema političarima sam bio bar rezervisan. Sada mislim da ljudi mogu biti i dobri i loši, ali i da su najćešće oni sami odgovorni za to kakvi su (oni koji su odrasli u relativno normalnim uslovima). O političarima više, zapravo, skoro da i ne mislim. Njihova (ne)dela govore dovoljno. (To ne znači da ne mislim da ima časnih ljudi među njima, ali retko bih takvima ocenio one koji su na dovoljno visokim pozicijama.)

A u vezi sa odlučivanjima svih o svemu... pa, zar nisu u Švajcarskoj referendumi češći od promene vremena , a ne bih rekao da oni ćiv eu anarhiji.
Spiridon Spiridon 13:48 08.10.2013

Re: Pa neće biti

Dakle, političar (bilo koji) u kampanji nešto obećava, pa još i "potpisuje ugovor s narodom" (ovde se već izbor sužava na njih, beše, 18) i ti onda gledaš šta rade (osim onih koji su mislili da je sve završeno, pa su posle bili šokirani) i upoređuješ ono što vidiš sa obećanim, a naravno da imaš i neke svoje koncepte (ma koliko laičke), pa u skladu s tim zaključuješ da greše (ili da ne greše), pa te to opredeljuje makar na sledećim izborima kako ćeš da rukuješ svojim glasom. Pa se tako moglo misliti i o Đinđiću i to bi (sa aspekta birača) bio prvi tip grešaka.


freehand freehand 14:14 08.10.2013

Re: Pa neće biti

Naprotiv. Upravo je obrnuto.

Mada, i ja sam jedno vreme bio pao u zamku kao i ti

Ja nisam pao u zamku.
freehand freehand 14:23 08.10.2013

Re: Pa neće biti

Dakle, političar (bilo koji) u kampanji nešto obećava, pa još i "potpisuje ugovor s narodom" (ovde se već izbor sužava na njih, beše, 18) i ti onda gledaš šta rade (osim onih koji su mislili da je sve završeno, pa su posle bili šokirani) i upoređuješ ono što vidiš sa obećanim, a naravno da imaš i neke svoje koncepte (ma koliko laičke), pa u skladu s tim zaključuješ da greše (ili da ne greše), pa te to opredeljuje makar na sledećim izborima kako ćeš da rukuješ svojim glasom. Pa se tako moglo misliti i o Đinđiću i to bi (sa aspekta birača) bio prvi tip grešaka.

Prvo i osnovno: ja ovde ne vodim nikakvu kampanju, naročito ne za pokojnike. Dakle - siguran sam da ni oni pojma nisu imali šta će zateći ako li osvoje vlast (kojoj se nisu nadali).
Takođe, što rekao Mićunović a potvrdiće svaki političar koji ima malo iskrenosti: u kampanji se laže. Tačka.
Uz to - DOS je bio konglomerat svega i svačega, s koca i konopca skupljena bulumenta, ali neophodna da se Milošević sruši. Da li je Đinđić otga bio svestan? Naravno.
Da li je bio spreman da plati cenu za to? Da. to je onaj njegov pragmatizam.

Ono o rezignaciji sam hteo da i ja napišem, ali sam se tu suzdržao jer pomislih da će to tek biti viđeno kao neumesno tumačenje nečijeg psihičkog stanja, a sada vidim da je i tvoja percepcija istovetna. Da, mislilo se i na tu vrstu greške i može se samo žaliti zbog te njegove čudne, ne znam, pomirenosti u to vreme. Stvar je interpetacije da li je su one prve greške vodile ovakvom epilogu za njega, moje skromno mišljenje je da, nažalost, jesu.

Što se grešaka tiče - pitanje je da li je bez njih moglo? Ja mislim da nije.
Pomirenost? Pa kad te jure ko nesveta da te (kao predsednika Vlade) ubiju uzduž i popreko Srbije, a milioni skandiraju: To, ubi skota lopovskog, uz solo sekcije onih koji sebe dođivljavaju i predstavljaju kao arhangele osvete, a ne čuva te niko i ne brani te niko - šta bi ti? Pevao?
Hansel Hansel 16:02 09.10.2013

Re: Pa neće biti

freehand

Što se grešaka tiče - pitanje je da li je bez njih moglo? Ja mislim da nije.

Bez grešaka se skoro nikad ne može, ja sam pričao greškama za koje mislim da su se morale izbeći. Ali, to je moje mišljenje.
Pomirenost? Pa kad te jure ko nesveta da te (kao predsednika Vlade) ubiju uzduž i popreko Srbije, a milioni skandiraju: To, ubi skota lopovskog, uz solo sekcije onih koji sebe dođivljavaju i predstavljaju kao arhangele osvete, a ne čuva te niko i ne brani te niko - šta bi ti? Pevao?

Sklonio bih se. Fizički, a možda i politički. Svejedno ko je na vlasti, neka je najbolji na svetu -- ako te narod neće, ne vredi da mu se namećeš. Probaj da mu objasniš, ako to nije dovoljno, doviđenja narode, biraj onoga ko ti je bolji.

Prvo i osnovno: ja ovde ne vodim nikakvu kampanju, naročito ne za pokojnike. Dakle - siguran sam da ni oni pojma nisu imali šta će zateći ako li osvoje vlast (kojoj se nisu nadali).

Nisam ni mislio da vodiš kampanju, a za ovo da nsiu imali pojma šta će zateći i da se nisu nadali da će osvojiti vlast, prosto ne znam šta bih rekao. Osim da onda nije ni trebalo da je osvoje. Ozbiljno. I ovako su bili govorili da im je cilj rušenje Miloševića i uspostavljanje normalnog političkog ambijenta. Što onda nisu rasformirali DOS i što onda lepo odvojeno nisu išli na republičke izbore, pa možda i savezne raspisali u isto vreme. Stvarno to ne mislim tek danas, to se očekivalo i tada (bar za republički nivo), pa se nije desilo.

Takođe, što rekao Mićunović a potvrdiće svaki političar koji ima malo iskrenosti: u kampanji se laže. Tačka.

Hvala im. Pa nemoj onda da se čudiš što Gedža i toliki drugi kažu da više neće da glasaju. Za šta mi onda glasamo?

"Učili" nas da onaj ko laže pre izbora gubi sledeće izbore. U tom smislu ovo što se desilo prošle godine je prirodna posledica, zar ne?
freehand freehand 16:19 09.10.2013

Re: Pa neće biti

Sklonio bih se. Fizički, a možda i politički.

E takvi su sad lopovi, lažovi, kriminalci. On je životom platio (bar donekle) vraćanje časti. Sad, šta bi ti, šta bih ja... Mani to.

Osim da onda nije ni trebalo da je osvoje. Ozbiljno. I ovako su bili govorili da im je cilj rušenje Miloševića i uspostavljanje normalnog političkog ambijenta. Što onda nisu rasformirali DOS i što onda lepo odvojeno nisu išli na republičke izbore, pa možda i savezne raspisali u isto vreme. Stvarno to ne mislim tek danas, to se očekivalo i tada (bar za republički nivo), pa se nije desilo.

Trinaest godina nije malo vremena. I iz ove perspektive sve izgleda tako lako, tako jednostavno.
Hvala im. Pa nemoj onda da se čudiš što Gedža i toliki drugi kažu da više neće da glasaju. Za šta mi onda glasamo?

Ćudim se pametnim ljudima koji veruju u šarene laže. A glasaš za onog ko najbolje reprezentuje tvoje stavove. Politika je kopromis, to si morao da naučiš do sada.

"Učili" nas da onaj ko laže pre izbora gubi sledeće izbore. U tom smislu ovo što se desilo prošle godine je prirodna posledica, zar ne?

Da, to je zato što su onako masovno, na džakove krali. Pa izgubili od poštenih eksperata. Sa naglaskom na novima i neuprljanima, poput Dinkića i Dačića.
Hansel Hansel 18:17 09.10.2013

Re: Pa neće biti

Sad, šta bi ti, šta bih ja... Mani to.

Pa, dobro, ja odgovorio na pitanje (OK, možda je bilo samo retoričko).
Trinaest godina nije malo vremena. I iz ove perspektive sve izgleda tako lako, tako jednostavno.

Kažem ti, ta "jednostavnost" mi nije današnja, veruj da sam isto mislio i tada. Druga je stvar šta bi bilo i da je tako rađeno. Nemam pojma. Samo mislim da bismo do sada makar imali čistiju situaciju u svkaom smislu, ali, opet, ne mogu ničim da dokažem to svoje uverenje.
A glasaš za onog ko najbolje reprezentuje tvoje stavove. Politika je kopromis, to si morao da naučiš do sada.

Naravno da jeste. Ali, ipak kompromis ima svoje granice. Ja sam, recimo, i mogao da progutam "istorijsko pomirenje" jer mi je alternativa u tom trenutku bila gora. Mislim i mislio sam da nisu bili u pravu (u tom trenutku) oni koji su se zaricali da nikada više za DS neće glasati -- zbog te činjenice. Ja se ionako nikada nisam mnogo identifikovao ni sa kim s političke scene (jedino sam na prvim izborima baš hteo da glasam za ondašnji DS i za Ivana Đurića; al' ne bejah punoletan ni za drugi krug).

Ali, da se vratim na tu tačku "pomirenja" -- kada se vratim na svoje staro shvatanje neophodnosti kristalizacije i isterivanja stvari na čistac, onda je ovo u koliziji s tim. Valjda sam već imao utisak da smo previše vremena izgubili, pa da se spasava šta se spasti može. A možda je to, u stvari, bio samo efekat "skuvane žabe". Možda je mnogima od nas koji smo bili spremni da progutamo to u tom trenutku, zapravo promakao onaj momenat, bar u toj dimenziji, u vezi s kojim se Ana pitala na onom svom blogu? Nekada smo neprimetno "skuvani"?!

Ćudim se pametnim ljudima koji veruju u šarene laže.

OK, moja pamet je upitna (to ja kažem), ali, hajde, šta su bile šarene laže u DOS-ovoj kampanji? Šta je to što je bilo nenormalno i (realno) nedostižno. Ja neki ekonomski skok nisam očekivao, znao sam otprilike koliko smo propali. Hteo sam samo normalizaciju društva i države (a sve preko toga bio bi čist ćar). I to je bilo previše, izgleda.

Da, to je zato što su onako masovno, na džakove krali. Pa izgubili od poštenih eksperata. Sa naglaskom na novima i neuprljanima, poput Dinkića i Dačića.

Ma, to sve znamo, ali je činjenica da su nosioci koalicije promenjeni. I da prazni listići i sedenje kod kuće nije bilo bez posledica u tom smislu. A šta je bilo bolje za dražvu i za nas možda ćemo moći da prosudimo za neku godinu.
Hansel Hansel 18:23 09.10.2013

Re: Pa neće biti

Spiridon




freehand freehand 22:41 09.10.2013

Re: Pa neće biti

Naravno da jeste. Ali, ipak kompromis ima svoje granice. Ja sam, recimo, i mogao da progutam "istorijsko pomirenje" jer mi je alternativa u tom trenutku bila gora. Mislim i mislio sam da nisu bili u pravu (u tom trenutku) oni koji su se zaricali da nikada više za DS neće glasati -- zbog te činjenice. Ja se ionako nikada nisam mnogo identifikovao ni sa kim s političke scene (jedino sam na prvim izborima baš hteo da glasam za ondašnji DS i za Ivana Đurića; al' ne bejah punoletan ni za drugi krug).

Pa ok. Za mene su ta crvena linija, rekoh već - radikali, u bilo kom agregatnom stanju. Svako ima svoje granice. Uz to, ja mislim da je bitna razlika da li Dačića kao beli fosfor potapaš u vodu ili benzin. Opet, to je samo moje mišljenje.
Kao i da je neglasanje, sa stanovišta rezultata i posledica vrsta glasanja. Što upravo gledamo.

Ali, da se vratim na tu tačku "pomirenja" -- kada se vratim na svoje staro shvatanje neophodnosti kristalizacije i isterivanja stvari na čistac, onda je ovo u koliziji s tim. Valjda sam već imao utisak da smo previše vremena izgubili, pa da se spasava šta se spasti može. A možda je to, u stvari, bio samo efekat "skuvane žabe". Možda je mnogima od nas koji smo bili spremni da progutamo to u tom trenutku, zapravo promakao onaj momenat, bar u toj dimenziji, u vezi s kojim se Ana pitala na onom svom blogu? Nekada smo neprimetno "skuvani"?!

Možda. Ako zaboraviš u kakvoj si žabokrečini bio i sa koliko žaba oko sebe. Od Rada Markovića i veselog društva, pavkovića i njegovih, Kosova, preko Đukanovića, Bulatovića, onih debila iz SNP sa kojima si morao u koaliciju u savezoj državi, gladnih i alavih u svojim redovima, prvoboraca, gomile samoupravljača pod komandom profesionalaca (da, da - "Profesionalac" i da ne nabrajam dalje. Možda još Koštunicu samo.
Onda se, valjda, malo i perspektiva menja.
Mada je rašireno mišljenje, ne sporim da nije trebalo praviti kompromise niti kohabitirati. Sjajno. DOSD ili Milošević? Kohabitacija ili Koštunica i Nikolić? Dačić ili Koštunica i Nikolić? Dinkić ili opozicija?
Sve si rezultate video. I ja mislim da su svi bolji no ono što je bila alternativa. Sem poslednjeg.
OK, moja pamet je upitna (to ja kažem), ali, hajde, šta su bile šarene laže u DOS-ovoj kampanji? Šta je to što je bilo nenormalno i (realno) nedostižno. Ja neki ekonomski skok nisam očekivao, znao sam otprilike koliko smo propali. Hteo sam samo normalizaciju društva i države (a sve preko toga bio bi čist ćar). I to je bilo previše, izgleda.

Izgleda. I to manje kod naroda no kod političara. Ja verujem da je velika većina njih to iskreno htela. ali država je glomazna i zajebana struktura za upravljanje, naročito za menjanje. Traži znanje, veštinu, upornost.

Ma, to sve znamo, ali je činjenica da su nosioci koalicije promenjeni. I da prazni listići i sedenje kod kuće nije bilo bez posledica u tom smislu. A šta je bilo bolje za dražvu i za nas možda ćemo moći da prosudimo za neku godinu.

Tako je.
Neki za par, neki nikad.
Ja sam, na primer, bio siguran još prekjuče. A potpuno sam siguran da mi je život kratak za ovakve eksperimente.

Hansel Hansel 23:28 09.10.2013

Re: Pa neće biti

ali država je glomazna i zajebana struktura za upravljanje, naročito za menjanje. Traži znanje, veštinu, upornost.

Šta znam, delovalo je da ne samo da nema volje za menjanje, nego upravo suprotno -- da se išlo samo na još veće iskorišćavanje.

A potpuno sam siguran da mi je život kratak za ovakve eksperimente.

Ma, i ja, odavno, ne samo za ovaj. Jedino što se ja još malo nadam da ovaj ipak neće doživeti totalni fijasko. Valjda, zasićen dosadašnjim katastrofama, gledam realnost sve češće kroz sve gušće stisnute prste.
437012 437012 21:27 06.10.2013

Misli o tome!

Ako se ikada ponovi vlast slicna Milosevicevoj, gde ce narod pronaci snagu i inspiraciju da ponovo izadje na ulice ako se seti petog oktobra kao velikog promasaja?

Mislite o tome!


Šteta što mu to nisi rekao pre 2003. Da te je poslušao, verovatno bi danas bio živ.

stefan.hauzer stefan.hauzer 22:13 06.10.2013

.

:))

Spiro,pravi si hard kor bloger!
Najbolje je šibati tvojim prostorom na netu,a i uvek znamo protiv koga smo.
Ugnjetača i njihovih pomagača.
Ma da,sad ide nešto sasvim drugačije:

Spiridon Spiridon 22:38 06.10.2013

Re: .

stefan.hauzer
:))

Spiro,pravi si hard kor bloger!
Najbolje je šibati tvojim prostorom na netu,a i uvek znamo protiv koga smo.
Ugnjetača i njihovih pomagača.
Ma da,sad ide nešto sasvim drugačije:



dooobar Wolf moram priznati Pazi sad, vezi se

angie01 angie01 22:43 06.10.2013

bal vampira

sesti oktobar da se proglasi danom vampira, svake godine u ponoc, dok obasjava mesec,zadovoljni padro, rasiri svoj plast ispod lipe.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:02 07.10.2013

Re: .

Pazi sad, vezi se

Živ ost'o nisam.

Eno,
milisav već krenuo sa lošim vicom.
Prvo konstruktivan komentar - pa onda pucaj sa lakim štivom,da se zna za u buduće:

ili ti je to kao ono kad se muvaju Fata i Mujo,
pa nakon seksa,Mujo kaže:
"Prema ovome što sam noćas doživeo,vidim da ti nisam prvi?!"

- "A i nisi.Prema onome šta sam ja doživela,nećeš biti ni poslednji."


docsumann docsumann 15:03 07.10.2013

Re: .

kukusigameni kukusigameni 08:34 07.10.2013

kuda idemo i šta mislimo

g.radicevic g.radicevic 10:35 07.10.2013

Re: kuda idemo i šta mislimo




kukusigameni kukusigameni 10:48 07.10.2013

Re: kuda idemo i šta mislimo

A jedan poziv menja sve.

maksa83 maksa83 08:55 07.10.2013

sve je pošlo naopačke


trener92 trener92 10:36 07.10.2013

Igara

To ti je odgovor na sva pitanja koja si postavio.

U Austriji održano prvo prvenstvo u bacanju balega


Prvo prvenstvo u bacanju balege u dalj u Austriji održano je u mestu Sankt Getraudi, u pokrajini Tirol.

Na takmičenju, održanom u subotu, bilo je 150 učesnika, starosti između tri i 80 godina.


Pobedu je odneo Klaus Kuprian, koji je balegu bacio u dalj čak 41,5 metara. Nagrađen je posebnim priznanjem - "Zlatnom balegom". U konkurenciji žena najbolja je bila Magdalena Rajter sa "hicem" od 26 metara.

Tanjug


Divan naslov kao i tekst. S jednom, sitnom, malom razlikom što se ovakav spektakl u nas održava svakodnevno već 13 godina. I što bi kod nas bilo nemoguće proglasiti pobednika, velika je konkurancija. Možda, kada bi delili plakete sa postignućem:ističe se, manje se ističe, više se ističe, tu bi se pronašlo kompromisno rešenje.

I konačno, srpski jezik doživljava svoju transformaciju, dobija novu jedinstvenu formu, prepoznatljivu, kako u novinama, medijima, tako i u živom govoru
ovako:
AVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVA
VAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVA
VAVAVAVAVAVVAVAVAVAVAVAAVAVAVAVAV....

“Do you still think you can control them?"



Ili jednostavnije kako kaže, onaj koga ovde mnogo ne vole,

"narod se ponaša kao kokoške između dva hranjenja".To ti je to.
Kazezoze Kazezoze 11:31 07.10.2013

Re: Igara

angie01 angie01 11:34 07.10.2013

istrebljen Sumenko,

nema vise ko da pocisti, posle ugriza, svima su porasli ocnjaci!



trener92 trener92 12:08 07.10.2013

Re: Igara

Kazezoze

:)) Uf, Kaz teško pitanje, jer svaki odgovor dovodi u situaciju koju srpsko biće nikako ne može da prihvati( prizna)
odgovor pod
A)kaže, da je srpsko biće ispalo idiot
B)kaže, da je srpsko biće ispalo umišljeni idiot
C)kaže, da je srpsko biće ispalo kompletan idiot

Daj neki lakši test. Evo imam ja jedan slogan

5.oktobar 2000.predstavlja početak srpskog evoluiranja u narod. 2013 godine srpsko biće, konačno, evoluira u čopor sa usklikom na usnama AVAVAVAVAVAVAVAVAV....



dodatak: Da dodam AVAVAVAV aksios. Odličan ovaj "aksios" juče je vrvelo od njega u onaj Niš, sve aksios do aksiosa, delilo se i ordenje, a ako imamo na umu značenje "aksios",
ukazuje ne samo na prihvatanje od strane zajednice njenog novog pastira, nego ima i smisao molitve za novohirotonisanog - da bude dostojan!
misao
dobija smisao,
koju sam opisao
Laki haiku:))
milisav68 milisav68 12:36 07.10.2013

Re: Igara

trener92
Daj neki lakši test.

Dođe plavuša u apoteku i pita:
-Jel` imate test za trudnoću?
-Imamo.
-A jel` težak?


trener92 trener92 13:41 07.10.2013

Re: Igara

milisav68

:))
( iako rizikuješ da te rodno-polno senzitivni očepe zbog zloupotrebe žena, aj` što tebe, nego i mene što apaludiram)

Tako je milisave68 to je ta "jačina" ovog tipa:
Seo Mujo na kamen. Prolazi Haso i pita:
"Đe si Mujo , jel` ba sjediš i razmišljaš?"
Ne , samo sjedim!
nsarski nsarski 14:40 07.10.2013

Re: Igara - nadrealnih...

Sedi Mujo ispred solitera. Prolazi Haso i pita:

"Djes' Mujo, jel' stanuje ovde neki Ibro?"
"Pa ima jedan na trecem spratu, no ne zove se Ibro, no Suljo."
ecce-florian ecce-florian 16:49 07.10.2013

Re: Igara - nadrealnih...

trener92 trener92 14:49 07.10.2013

Vanzemljaci

Spira
Mislite o tome!


Evo mislio sam o tome.

Ali pazi, ima tu i jedno drugo viđenje.

Pitanje pogrešne pretpostavke ili naivnosti ili zablude

Ako se setimo unazad, od 90.tih, da ne idemo ranije, koliko njih se klanjalo “smradu u lipovom ladu”,
pa do inkriminisanog 24.09.
dolazimo do spoznanja da se neko malo više zabrojao, ili prebrojao, što zbog

objektivnih okolnosti ( uguravanja sa strane, ili stranog faktora, što je priznaćeš, činjenica neosporna )

I subjektivnih okolnosti Iznoguda ( što je priznaćeš , ako si objektivan, takođe činjenica koja je potvrđena), što će reći, da je početak evoluiranja trebao da otpočne, ali nije,
jer, a to je najvažnije, usled malog broja onih koji su želeli da se to dogodi.

Čak, ih je bilo u velikoj i to ogromnoj manjini, iako ne izgleda tako na prvi pogled, ali kada malo zagrebeš onda vidiš ustvari ono što malo ko želi da prizna. Rezultat toga je ovo tvoje pitanje

Meni nije jasno da iz nekakvog meni potpuno blesavog razloga vecina smatra da je 5 oktobar cist promasaj


a što je samo pokazatelj čistog nepatvorenog diletantizma - da se razumemo, ako ti je to neka uteha, i kod mene je ista sklonost prisutna –
što će reći,
da ova misterija srpskog organizma ,od perioda koji sam pomenuo,do danas, čini Većina srpskog bića i da je oduvek bila ovakva kakva je danas. Odnosno preletačka, šićardžijska, sitnosopstvenička, licemerna, ulizička, secikesački domaćinska.
I tvoja pitanja, kao i ovo
Kome nije u interesu da se ovaj datum slavi kao dan pobede?


je samo plod zablude da je nekada bilo drugačije.
Građansko biće u Srbalja postoji samo kao slučaj, incident, i polako se gubi , na đubrištu srpske stvarnosti, gomili sazdanoj od bacanja balege u dalj.

I da ponovim, to je pogled sa distance


Spiridon Spiridon 07:34 08.10.2013

Re: Vanzemljaci

I da ponovim, to je pogled sa distance


mislim da je racionalni i pragmaticni nacin razmisljanja odavno nestao kod prosecnog coveka u Srbiji. Ni 10 insajdera sedmicno ne pomaze. Ne kazem da treba da se opet ide na ulicu ali barem kad dodje do tog yebenog glasanja ...
Sepulturero Sepulturero 16:33 07.10.2013

Једна слика...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana