Ekonomija| Politika

CV Lazara Krstića: ministar finansija (2013-?)

Nune Popović RSS / 10.10.2013. u 10:12

12183040225210dbeec18fa298303696_640x516.JPG 

I videh i čuh gluposti svakojake, ali da "štediš" tako što će 700 hiljada zaposlenih u javnom sektoru biti efektivno uskraćeno za par stotina dinara od svoje plate koja je u proseku 30% veća nego što za te izdatke ima sredstava u državnom budžetu, a da istovremeno podigneš porez na osnovne životne namirnice i da za IT proizvode povećaš porez sa 8 na 20% - to može samo kamikaza. Laza.

Taj dečko, sa unjkavim glasićem i držanjem u javnim nastupima kao da mu šef (čika Vučić) neprestano lupa čvrge, izgleda ima samo jednu računicu u svojoj glavi: upisati u svoj CV ministarsku funkciju, pa makar ona trajala kratko kao leptirov životni ciklus, kako bi posle radio u nekoj multinacionalki za astronomsku platu.

Živi bili pa videli. I daj bože da grešim.

Napomene:

- kad ocenjujem verovatnost ostvarivanja željenih promena, onda gledam ko iza tih najavljenih i neophodnih promena stoji: u ovom slučaju Srbiju od bankrota spasavaju isti ljudi koji su je spasavali i u Sloveniji, i u Hrvatskoj, i u Bosni, i na Kosovu, i od sankcija i od NATO... Rezultat svih njihovih spasavanja je dobro poznat. Šta god su oni spasavali - to je izgubljeno i upropašćeno, sa tragičnim bilansima koji se mere ljudskim životima.

Spasioci.jpg 

Ti ljudi su sada doveli nekog Lazu sa Jejla, koji je po svemu sudeći samo poluga za projektovanje lažne nade u javnosti, a na šta je on očigledno pristao iz sebi znanih razloga. Pretpostavljam, opet na osnovu iskustva koje smo imali u nedavnoj prošlosti (Đelić), da to radi kako bi sebi upisao vrhunsku referencu u CV (ministar finansija), jer će mu omugućiti da ubuduće mlati ogromnu lovu. (Voleo bih da grešim u vezi Lazinih motiva.)

- kad ocenjujem same mere, u ovom slučaju štednje zbog očiglednog bankrota, najpre gledam ko ih sprovodi (odgovor već dat), pa samim tim i mere imaju malu šansu da budu smislene. A čak i da su smislene, imaju malu verovatnoću da budu realizovane. Zato nema mesta optimizmu, već samo dubokoj i osnovanoj sumnji zasnovanoj na iskustvu.

- meni je suviše naivno i nerealno da se projektuje verovanje i nada (koja umire poslednja) kako ćemo imati neki smislen rezultat od najavljenih mera štednje u bankrotiranoj državi sa 700 hiljada zaposlenih u javnom sektoru, kojima će efektivno biti uskraćeno nekoliko stotina dinara mesečno od plate koja je, gle logike, u proseku 30% veća nego što za te izdatke ima sredstava u državnom budžetu.

- kada se takvom sagledavanju doda podatak da će se istovremeno podignuti porez na osnovne životne namirnice sa 8 na 10% i za IT proizvode sa 8 na 20% - to je, u najkraćem, bullshit od mera štednje i vređanje elementarne logike.

---

Za IT opremu i hotele sa 8 na 20%

Prema njegovim rečima još uvek nema konačne liste koje će namirnice biti prebačene u višu kategoriju ali zasada je siguran da se to odnosi na sve luksuzne proizvode, kao što je IT oprema i hotelske usluge. 

Ostatak vesti je na linku: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=10&dd=10&nav_id=763603 



Komentari (314)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 15:42 10.10.2013

Imam ja jedan predlog

tipa ekonomski: Najbolje da Srbiji do kraja godine skoči BPD za 15%*



* Inspiracija
maksa83 maksa83 16:02 10.10.2013

Re: Imam ja jedan predlog

tipa ekonomski: Najbolje da Srbiji do kraja godine skoči BPD za 15%*

Stiže IT podrška tom modelu.



O niccolo samo reci, lećećemo kano meci, je l treba još nešto?
niccolo niccolo 16:09 10.10.2013

Re: Imam ja jedan predlog

Stiže IT podrška tom modelu.

Znao sam da možemo da računamo na IT sektor u Srbiji! Ako ovo nije dokaz da je Mlađa bio u pravu što je hteo da vam pomogne, onda ne znam šta je...
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:13 10.10.2013

Re: Imam ja jedan predlog

Najbolje da Srbiji do kraja godine skoči BPD za 15%*

Bolje nego da joj skoči pritisak...
niccolo niccolo 16:15 10.10.2013

Re: Imam ja jedan predlog

Jelica Greganović
Najbolje da Srbiji do kraja godine skoči BPD za 15%*

Bolje nego da joj skoči pritisak...

Drago mi je da vidim toliku podršku mom predlogu
maksa83 maksa83 16:16 10.10.2013

Re: Imam ja jedan predlog

Ako ovo nije dokaz da je Mlađa bio u pravu što je hteo da vam pomogne, onda ne znam šta je...

Ajebiga, odnelo ga, a taman ga krenulo...

Odn. što bi reko pok. predsednički kandidat Nikola Šećeroski posle objavljivanja rezultata prvih posleratnih demokratskih izbora u Srbiji: "Malo je falilo".
antioksidant antioksidant 16:55 10.10.2013

Re: Imam ja jedan predlog

niccolo
tipa ekonomski: Najbolje da Srbiji do kraja godine skoči BPD za 15%*



* Inspiracija

ти се зезаш, ја сам малопре слушао два пунолетна грађана, дакле гласача, како се ваљкају што код нас не буде референдум као у швајцарској "исплатити сваком пунолетном грађанину xxxxxx швајцараца месечно". и инсистирају на швајцарцима, динари их не интересују.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:06 10.10.2013

Re: Imam ja jedan predlog

Drago mi je da vidim toliku podršku mom predlogu

niccolo niccolo 17:58 10.10.2013

Re: Imam ja jedan predlog

antioksidant
niccolo
tipa ekonomski: Najbolje da Srbiji do kraja godine skoči BPD za 15%*



* Inspiracija

ти се зезаш, ја сам малопре слушао два пунолетна грађана, дакле гласача, како се ваљкају што код нас не буде референдум као у швајцарској "исплатити сваком пунолетном грађанину xxxxxx швајцараца месечно". и инсистирају на швајцарцима, динари их не интересују.

Dabome, da se isplati, kako drugačije
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:08 10.10.2013

Re: Imam ja jedan predlog

maksa83
tipa ekonomski: Najbolje da Srbiji do kraja godine skoči BPD za 15%*

Stiže IT podrška tom modelu.


E, hebiga, sada si zeznuo stvar - čim je IT rešenje, ode 20% na porez, pa je tako:


         

tyson tyson 11:10 11.10.2013

Re: Imam ja jedan predlog

Odn. što bi reko pok. predsednički kandidat Nikola Šećeroski posle objavljivanja rezultata prvih posleratnih demokratskih izbora u Srbiji: "Malo je falilo".

Pa, teško da su baš bili demokratski (čitaj: fer i slobodni)...


Jelica Greganović Jelica Greganović 17:10 10.10.2013

Nije ni čudno što ne mogu da ih

prebroje, ovo sam danas videla u novinama, a milisav68 okačio kod mene na blog, pa neka ga i ovde, boldovala ja:

"MADA za to nije imao utemeljenje u važećoj sistematizaciji radnih mesta, bivši direktor Centra za socijalni rad u Novom Sadu Gojko Vujnović je 2011. i 2012. godine zaposlio 10 novih radnika. Višemilionski iznos njihovih plata je, suprotno zakonu, isplaćen novcem dobijenim od prodaje imovine štićenika te ustanove!

Ovo je pokazala kontrola poslovanja CSR u prošloj godini koju je obavila novosadska budžetska inspekcija i u čiji izveštaj su „Novosti“ imale uvid. U njemu se navodi da je za plate zaposlenih, mimo sistematizacije, ukupno potrošeno 10,3 miliona dinara.
.
.
.
.
NEDUGO posle smene sa mesta direktora CSR u Novom Sadu, Vujnović je postavljen na istu funkciju, ali u CSR u obližnjem Irigu. Tamo lokalnu vlast čine LSV i DS, pa nije teško zaključiti da mu je glavna preporuka bila upravo partijska pripadnost."
freehand freehand 17:40 10.10.2013

Re: Nije ni čudno što ne mogu da ih

Jelica Greganović
prebroje, ovo sam danas videla u novinama, a milisav68 okačio kod mene na blog, pa neka ga i ovde, boldovala ja:

"MADA za to nije imao utemeljenje u važećoj sistematizaciji radnih mesta, bivši direktor Centra za socijalni rad u Novom Sadu Gojko Vujnović je 2011. i 2012. godine zaposlio 10 novih radnika. Višemilionski iznos njihovih plata je, suprotno zakonu, isplaćen novcem dobijenim od prodaje imovine štićenika te ustanove!

Ovo je pokazala kontrola poslovanja CSR u prošloj godini koju je obavila novosadska budžetska inspekcija i u čiji izveštaj su „Novosti“ imale uvid. U njemu se navodi da je za plate zaposlenih, mimo sistematizacije, ukupno potrošeno 10,3 miliona dinara.
.
.
.
.
NEDUGO posle smene sa mesta direktora CSR u Novom Sadu, Vujnović je postavljen na istu funkciju, ali u CSR u obližnjem Irigu. Tamo lokalnu vlast čine LSV i DS, pa nije teško zaključiti da mu je glavna preporuka bila upravo partijska pripadnost."


Isss...
Samo principijelno.
[url=http://www.politika.rs/rubrike/Srbija/Kadrovska-vrteska-u-Pancevu.lt.html]
Kadrovske vrteške[/url]
Nune Popović Nune Popović 17:45 10.10.2013

Re: Nije ni čudno što ne mogu da ih

prebroje, ovo sam danas videla u novinama, a milisav68 okačio kod mene na blog, pa neka ga i ovde, boldovala ja:

"MADA za to nije imao utemeljenje u važećoj sistematizaciji radnih mesta, bivši direktor Centra za socijalni rad u Novom Sadu Gojko Vujnović je 2011. i 2012. godine zaposlio 10 novih radnika. Višemilionski iznos njihovih plata je, suprotno zakonu, isplaćen novcem dobijenim od prodaje imovine štićenika te ustanove!

Ovo je pokazala kontrola poslovanja CSR u prošloj godini koju je obavila novosadska budžetska inspekcija i u čiji izveštaj su „Novosti“ imale uvid. U njemu se navodi da je za plate zaposlenih, mimo sistematizacije, ukupno potrošeno 10,3 miliona dinara.


Čekaj Jelka, ali kad im se oporezuje plata na onaj iznos koji prelazi 60 hiljada, država će da uštedi! Molim te da imaš i to u vidu. Zapravo novim merama štednje se otvara prilika da se zaposli još ljudi u javnom sektoru.
milisav68 milisav68 18:06 10.10.2013

Re: Nije ni čudno što ne mogu da ih

freehand
Samo principijelno.

Jelica je kopirala moj post, a ovo na kraju je meni bilo interesantno, što je član LSV, pa kad oni pitaju - disu naši novci, da mogu da vide disu.
freehand freehand 18:12 10.10.2013

Re: Nije ni čudno što ne mogu da ih

milisav68
freehand
Samo principijelno.

Jelica je kopirala moj post, a ovo na kraju je meni bilo interesantno, što je član LSV, pa kad oni pitaju - disu naši novci, da mogu da vide disu.

Moje samo principijelno odnopsilo se na lokalne političare.
DS i SNS su u koaliciji, ako nisi primetio.

P.S. A to nas čeka i u republici, živi bili pa videli.
milisav68 milisav68 18:21 10.10.2013

Re: Nije ni čudno što ne mogu da ih

freehand

Moje samo principijelno odnopsilo se na lokalne političare.
DS i SNS su u koaliciji, ako nisi primetio.

Jesam, nego sam samo hteo da pojasnim.

A to tumbanje na lokalu mi je poznato, kod nas je trenutno DS i SPS.
freehand freehand 18:28 10.10.2013

Re: Nije ni čudno što ne mogu da ih

milisav68
freehand

Moje samo principijelno odnopsilo se na lokalne političare.
DS i SNS su u koaliciji, ako nisi primetio.

Jesam, nego sam samo hteo da pojasnim.

A to tumbanje na lokalu mi je poznato, kod nas je trenutno DS i SPS.

Da, al najbolji je reciklirani SPS kumrovački kadar koji je u JKP zaposlio 40-50 ljudi. Onako, bez mnnogo nervoze.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:46 10.10.2013

Re: Nije ni čudno što ne mogu da ih

Da, al najbolji je reciklirani SPS kumrovački kadar koji je u JKP zaposlio 40-50 ljudi. Onako, bez mnnogo nervoze.

Čovek ima praksu.
inco inco 18:08 10.10.2013

Re: Rešenje za osvetljenje... #2

Za sve zle jezike koji tvrdiše da ovakve kvazi uštede nisu dovoljne da se izvučemo iz čabra već da nam treba pumpanje privrede, kapitalne investicije i tako te kenzijanske trice i kučine, ne brigajte. Naša Vlada ima rešenje za osvetljenje:

Kako je naveo, kineska kompanija je besplatno uradila studiju opravdanosti izgradnja Kanala Dunav-Morava-Vardar koja je pokazala da je on tehnički izvodljiv i ekonomski isplativ.

"Nema veće razvojne šanse za Srbiju od tog projekta na osnovu kojeg može da se sprovodi još hiljade i hiljade drugih isplativih projekata u oblasti poljoprivrede, energetike, turizma, saobraćaja", rekao je ministar, ocenjujući da je to najbolji način da Srbija iskoristi i "naplati" svoj geostrateški položaj.


Sva sreća pa reših da begam odavde, ovog puta for good. Ko u Srbiji ostane da sačeka da vidi efekte ovih diletanata ili mrzi sebe ili nema mozga.
tadejus tadejus 18:24 10.10.2013

Re: Rešenje za osvetljenje... #2

inco
Sva sreća pa reših da begam odavde, ovog puta for good. Ko u Srbiji ostane da sačeka da vidi efekte ovih diletanata ili mrzi sebe ili nema mozga.


ili ima djecu pa mu nije vise zgodno da svako malo pakuje kuvere
inco inco 18:28 10.10.2013

Re: Rešenje za osvetljenje... #2

tadejus
ili ima djecu pa mu nije vise zgodno da svako malo pakuje kuvere


Taj prvi treba da bega ako iole voli svoju decu. Sa decom, naravno.
arianna arianna 18:43 10.10.2013

Re: Rešenje za osvetljenje... #2

inco
tadejus
ili ima djecu pa mu nije vise zgodno da svako malo pakuje kuvere


Taj prvi treba da bega ako iole voli svoju decu. Sa decom, naravno.


tuga...
Srbija je pre sto godina izvozila svinje u jEvropu, danas izvozi obrazovane i školovane ljude
predatortz predatortz 18:44 10.10.2013

Re: Rešenje za osvetljenje... #2

arianna
inco
tadejus
ili ima djecu pa mu nije vise zgodno da svako malo pakuje kuvere


Taj prvi treba da bega ako iole voli svoju decu. Sa decom, naravno.


tuga...
Srbija je pre sto godina izvozila svinje u jEvropu, danas izvozi obrazovane i školovane ljude


Dakle, Srbija je napredovala
tadejus tadejus 18:58 10.10.2013

Re: Rešenje za osvetljenje... #2

inco

tadejusili ima djecu pa mu nije vise zgodno da svako malo pakuje kuvereTaj prvi treba da bega ako iole voli svoju decu. Sa decom, naravno.


e sad si ga i ti bas toplu vodu otkrio
eno pun svijet nasih sto su do neba usrecili djecu po raznim kenjadama
mani se te demagogije jao vidi ovih nasih pajaca
aman jos tri hiljade godina da imamo drzavu pajaca kao sto je berluskoni necemo uspjeti da iznjedrimo
a tesko da cemo dobaciti i do nivoa poiticke sprdacine u kojoj se SAD tretnuno nalazi
to ne mijenja cinjenicu da smo sirotinja ali da je formula sretnog zivota bas tako prosto da samo treba potrcati za ugovorom sa vise nula... sorry al nije
dokaz tome ti je i fakat da si ti kao odlucio da bas raskrstis sa macehom srbijicom al ipak ovde s nama prevrces sta to u njoj tacno skripi
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 20:39 10.10.2013

Re: Rešenje za osvetljenje... #2

Ko u Srbiji ostane da sačeka da vidi efekte ovih diletanata ili mrzi sebe ili nema mozga.


Tjah, koliki god da su diletanti i još koješta povrh, za jedno dvajesipet kopalja su bolji od SAD Republikanaca, posebice Čajanka Party individua. Što nam ništa ne pomaže i ništa ne govori, osim da ima i gojavascript:;rih budala, nisu se baš sve ovdeka sjatile ☻

Da im, kao bratsku pomoć ;> uputimo ove preostale šešeljevce, sa sve zajedno onim članstvom što se kontrašeta po pokretnim stepenicama, skočio bi im kolektivni IQ, iha-haj ;>

Ko ima živaca ovo da pogleda - a ne zna stil emisije, gošća ne glumi, surovo je ozbiljna ;>

                 
blogovatelj blogovatelj 08:23 11.10.2013

Re: Rešenje za osvetljenje... #2

ili ima djecu pa mu nije vise zgodno da svako malo pakuje kuvere


Onaj ko hoće, nađe način. Ko neće, nađe opravdanje.
Ja sam sa dva deteta od sedam i četiri godine spakovao kuvere i otišao.
Nije bilo lako ali je vredelo.
tadejus tadejus 16:59 11.10.2013

Re: Rešenje za osvetljenje... #2

blogovatelj
ili ima djecu pa mu nije vise zgodno da svako malo pakuje kuvereOnaj ko hoće, nađe način. Ko neće, nađe opravdanje.Ja sam sa dva deteta od sedam i četiri godine spakovao kuvere i otišao.Nije bilo lako ali je vredelo.


pa de podjeli iskustvo
mi ovih dana razmatramo opciju da se preselimo u london
na stranu sad sto je meni ovde udobno, sto sam se taman malo uhodala..
klinci imaju 5 i 2
stariji dakle uskoro treba u skolu
a i srpski smo s teskom mukom savladali i sad da ga posaljem da krene tamo a da nema sanse da stigne jezicki potreban nivo...
okrutno mi je to malo
realno i dupe mi je tesko da se opet selim ali i iskreno mislim da bi to prema njemu bilo okrutno
da imam kristalnu kuglu pa da znam da ovde stvari ipak hoce da odu u materinu...
ili da znam da cemo ovakvu priliku imati i za tri godine...
a ne znam








maksa83 maksa83 17:46 11.10.2013

Re: Rešenje za osvetljenje... #2

a i srpski smo s teskom mukom savladali i sad da ga posaljem da krene tamo a da nema sanse da stigne jezicki potreban nivo...

Ovo treba da ti je najmanja briga. Deca u tim godinama uče jezik mnogo brže od tebe. Za dve godine će početi da te ispravljaju i govoriće bez akcenta.
tadejus tadejus 18:04 11.10.2013

Re: Rešenje za osvetljenje... #2

maksa83
a i srpski smo s teskom mukom savladali i sad da ga posaljem da krene tamo a da nema sanse da stigne jezicki potreban nivo...Ovo treba da ti je najmanja briga. Deca u tim godinama uče jezik mnogo brže od tebe. Za dve godine će početi da te ispravljaju i govoriće bez akcenta.


cula sam i ja za tu teoriju ali imam osjecaj da se to roditeljima koji natucaju jezik zemlje domacina ucini kako su njihova djeca strasno elokventna jer govore sigurno
ali jedno je djecija sigurnost a drugo je kada dodje prvi dan u skolu i tamo mora da prati i da razumije sta se od njega trazi a onda da to i uradi tako da sutra moze da ode u dobru skolu a ne neki krnjav koledz
nisam bas sigurna da je to sve tako lako
nismo odustali u startu, razmisljamo ali nam to jeste realan razlog za zabrinutost
da smo sami ne bismo se puno predomisljali
blogovatelj blogovatelj 04:31 13.10.2013

Re: Rešenje za osvetljenje... #2

Ovo treba da ti je najmanja briga. Deca u tim godinama uče jezik mnogo brže od tebe. Za dve godine će početi da te ispravljaju i govoriće bez akcenta.


Apsolutno tačno, to je problem šest do devet meseci, posle toga će ti biti mnogo veći problem kako da ne zaborave maternji jezik.
blogovatelj blogovatelj 04:42 13.10.2013

Re: Rešenje za osvetljenje... #2

ali jedno je djecija sigurnost a drugo je kada dodje prvi dan u skolu i tamo mora da prati i da razumije sta se od njega trazi a onda da to i uradi tako da sutra moze da ode u dobru skolu a ne neki krnjav koledz


Deca najbolje uče strani jezik tako što im ti ne dozvoliš da zaborave svoj jezik porekla. Jedino mesto gde mogu da uče maternji jezik je njihova kuća, ne zaboravi to. A paralelnim učenjem dva jezika oni simultano prave paralele između njih i uče simultano oba.
Ponosan sam jer ne poznajem imigranta čija su deca bila mala kada su došla u Kanadu a da znaju bolje srpski od moje dece. Tvrdim da nikakva crkva ili srpska komjuniti škola tome ne mogu da ih nauče. Mogu po nešto, ali svakako ne puno.
U Evropi su stvari pretpostavljam lakše, jer se češće dolazi u Srbiju, pa se deca podsete izgovora, nauče nove reči i lakše prevladavaju teškoće u maternjem jeziku, plus što još čuju gomile različitih jezika unaokolo po Evropi.
U Americi se samo engleski priča, sa izuzetkom Kvebeka, pa verujem da je teže, a i manje se putuje za Srbiju.
freehand freehand 18:30 10.10.2013

Pravda za Lazara!

Mislim, ovo je rekordno osipanje onako snažne podrške, bar koliko ja znam.
bolid1 bolid1 18:53 10.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

Meni cela predstava sa taksijem i iscudjavanjem bila trashy poprilicno, cela najava, buka, gungula, OK, ne zivim vise dole, al' se od ljudi sa kojima sam u kontaktu niko previse nije odusevio...
tadejus tadejus 19:00 10.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

freehand
Mislim, ovo je rekordno osipanje onako snažne podrške, bar koliko ja znam.


ma zezno se brate sto je dosao nesto unjkavo knjiski da prica o nekim ustedama
a trebo je sa tri gole macke da izadje na trg i povice nesto tipa ooooooooooj narodeeeeeeeeee, slusaj vaaaaaaaaaaaaaaamo
na sta bi narod poskidao gace i ... e ne nije to nego golom guzicom sjeo u trnje
freehand freehand 19:04 10.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

tadejus
freehand
Mislim, ovo je rekordno osipanje onako snažne podrške, bar koliko ja znam.


ma zezno se brate sto je dosao nesto unjkavo knjiski da prica o nekim ustedama
a trebo je sa tri gole macke da izadje na trg i povice nesto tipa ooooooooooj narodeeeeeeeeee, slusaj vaaaaaaaaaaaaaaamo
na sta bi narod poskidao gace i ... e ne nije to nego golom guzicom sjeo u trnje

Ček - misliš sinoć? Ili preksinoć?


maksa83 maksa83 19:56 10.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

ma zezno se brate sto je dosao nesto unjkavo knjiski da prica o nekim ustedama
a trebo je sa tri gole macke da izadje na trg i povice nesto tipa ooooooooooj narodeeeeeeeeee, slusaj vaaaaaaaaaaaaaaamo
na sta bi narod poskidao gace i ... e ne nije to nego golom guzicom sjeo u trnje

E, Matlab, ne izmišljAvaj i ne pripisuj koješta da bi mi ispali glupi a ti, sledstveno pametna.

Ako probaš da uhvatiš ovdašnji meme videćeš da nije problem što reže, nego što ne reže dovoljno.

A domatjin je pališa pa se primio na boombastic naslov "20% za IT opremu". 20% više već nije malo, to je još 200 EUR na komp od 'iljadu, i to je već ozbiljna cifra, no što kaže jedan moj drugar na FB - "ne vidim šta nam je to donela jeftina IT oprema osim povećanog broja kretena na Fejsbuku".

Sa druge strane mi smo ovde ono što IT firme (proizvođači hadrvera) zovu "300 EUR market". To je ono što se najčešće čuje kad neko uđe u prodavnicu da kupi noutbuk: "dajte mi nešto od 300 EUR". Hrvatska je "400 EUR market", a Slovenija je "700 EUR market". Je l' morao da udari baš po IT opremi? Nije. Ono što će se desiti je pad kvaliteta (uvoziće se gori džank da bi se održala kakva takva likvidnost) i naravno skok cena ponude, a ovde je već praktično nemoguće naći iole pristojniji hardver, to zna ko je probao, no to je nešto što ne pogađa ikakav bitan segment.

Je l' to sve zajedno dobro? Pa, u zemlji u kojoj IT (na belo, a na crno i sivo je verovatno puta tri) donosi više od legendarnih malina to baš i nije mnogo pametan potez, ali ne verujem da će nešto fundamentalno da pokvari.

Moj problem je što se nije pre toga setio npr. duvana (imamo najjeftinijie cigarete u poznatom univerzumu, što nije čudno pošto je duvanska mafija bila keva i potka svih prethodnih vlasti) i alkohola koji svakako nisu esencijalni proizvodi. Pravo na kompove i hotele... <klap-klap-klap aplauz odlazi u fejd aut>


hoochie coochie man hoochie coochie man 20:13 10.10.2013

Re: Pravda za Lazara!



Čitam komentar i sve mislim, vidi Maskse bog te hebo.
Kad si malinare opaučio ja ti i preporučih komentar.

a onda se ujedoh za levi taster

Moj problem je što se nije pre toga setio npr. duvana



pa šta ti je ovo trebalo Masko brate rođeni?
Znaš li ti kako je lepo blogovati sve duvan pušeći?
Probaj

Nune Popović Nune Popović 20:19 10.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

A domatjin je pališa pa se primio na boombastic naslov "20% za IT opremu".


Dobro je što si primetio i to dobro si primetio, što i inače činiš, a i nemaš problem sa duvanom, ni sa nadmenošću
milisav68 milisav68 20:52 10.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

maksa83
Moj problem je što se nije pre toga setio npr. duvana (imamo najjeftinijie cigarete u poznatom univerzumu,..

Nisi u pravu, jeftinije su u Makedoniji (i već se sad "trpe gubici" zbog šverca iz Makedonije, preko onog "tamnog vilajeta" između.

Pušači koji iz Slovenije putuju na jug, uštedeće i na cigaretama. Za boks, odnosno 10 kutija mogu uštedeti do 20 evra, koliko je razlika između cigareta u Sloveniji i Makedoniji. Najmanja je ušteda u Hrvatskoj, gde je potrebno oko pet evra manje za deset kutija.


Cene goriva i cigareta u ex-YU
freehand freehand 21:02 10.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

maksa83
ma zezno se brate sto je dosao nesto unjkavo knjiski da prica o nekim ustedama
a trebo je sa tri gole macke da izadje na trg i povice nesto tipa ooooooooooj narodeeeeeeeeee, slusaj vaaaaaaaaaaaaaaamo
na sta bi narod poskidao gace i ... e ne nije to nego golom guzicom sjeo u trnje

E, Matlab, ne izmišljAvaj i ne pripisuj koješta da bi mi ispali glupi a ti, sledstveno pametna.

Ako probaš da uhvatiš ovdašnji meme videćeš da nije problem što reže, nego što ne reže dovoljno.

A domatjin je pališa pa se primio na boombastic naslov "20% za IT opremu". 20% više već nije malo, to je još 200 EUR na komp od 'iljadu, i to je već ozbiljna cifra, no što kaže jedan moj drugar na FB - "ne vidim šta nam je to donela jeftina IT oprema osim povećanog broja kretena na Fejsbuku".

Sa druge strane mi smo ovde ono što IT firme (proizvođači hadrvera) zovu "300 EUR market". To je ono što se najčešće čuje kad neko uđe u prodavnicu da kupi noutbuk: "dajte mi nešto od 300 EUR". Hrvatska je "400 EUR market", a Slovenija je "700 EUR market". Je l' morao da udari baš po IT opremi? Nije. Ono što će se desiti je pad kvaliteta (uvoziće se gori džank da bi se održala kakva takva likvidnost) i naravno skok cena ponude, a ovde je već praktično nemoguće naći iole pristojniji hardver, to zna ko je probao, no to je nešto što ne pogađa ikakav bitan segment.

Je l' to sve zajedno dobro? Pa, u zemlji u kojoj IT (na belo, a na crno i sivo je verovatno puta tri) donosi više od legendarnih malina to baš i nije mnogo pametan potez, ali ne verujem da će nešto fundamentalno da pokvari.

Moj problem je što se nije pre toga setio npr. duvana (imamo najjeftinijie cigarete u poznatom univerzumu, što nije čudno pošto je duvanska mafija bila keva i potka svih prethodnih vlasti) i alkohola koji svakako nisu esencijalni proizvodi. Pravo na kompove i hotele...



Da li ovo u mnogo reči znači da ti zaista misliš da je ovaj čovek doveden da rešava nešto?
I da si ti danas shvatio da on to namerava da učini na pogrešan način?
maksa83 maksa83 21:15 10.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

Da li ovo u mnogo reči znači da ti zaista misliš da je ovaj čovek doveden da rešava nešto?
I da si ti danas shvatio da on to namerava da učini na pogrešan način?

Iskreno, nemam pojma. Držim se onog što me zanima i o čemu mogu da špekulišem - porez na hardver i šta će zbog toga da se desi. Mislim da neće bog zna šta. Nit će država nešto fundamentalno mnogo da se ofajdi, nit' će da strada iko osim trgovaca hardverom kojima će da padne promet. Ali biće zanimljivo videti npr. da li smartfoni spadaju u "IT opremu". Aha, ne spadaju, to su telefoni. A tableti? O, pa spadaju. A tzv. phableti (mali tableti koji mogu da telefoniraju, ili veliki smartfonovi koji mogu da ... tabletuju)? To su moji dometi, kao što rekoh ekonomija je na tom nivou nedohvatna nauka i onima kojima je posao, šta god Matlab fantazirala. Da nije tako živelo bi se u jednom stabilnom svetu bez ekonomskih lomova, ne bi se ni ratovalo, ni gladovalo, nit' bi Riki Martin ikad vladao pop scenom, nit' bi naftne mrlje ubijale kitove, nit' bi ikad izašla Windows Vista ... razumeš.

Je l' ovaj doveden/poslat da obavi neki posao za nas il' za nekog tamo? Nemam pojma.

Ti problemi i tajne me prevazilaze.

P.S. Onog od nas ovde ko tvrdi da pouzdano zna sve te stvari ću dočekati sa "aha, važi..." dignutom obrvom.
maksa83 maksa83 21:19 10.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

Nisi u pravu, jeftinije su u Makedoniji (i već se sad "trpe gubici" zbog šverca iz Makedonije, preko onog "tamnog vilajeta" između.

Ma dobro, naravno da je sve jeftinije kaj tutunoberačite, mislio sam da gađamo Evropu i tzv. Zapad (ne računajući Bosnu ; ).
freehand freehand 21:21 10.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

Iskreno, nemam pojma. Držim se onog što me zanima i o čemu mogu da špekulišem - porez na hardver i šta će zbog toga da se desi.

Ok.
Sem što je to danas prvi put pomenuto.
milisav68 milisav68 21:35 10.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

maksa83

Ma dobro, naravno da je sve jeftinije kaj tutunoberačite, mislio sam da gađamo Evropu i tzv. Zapad (ne računajući Bosnu ; ).

Jebo zemlju, kojoj je Albanija zapad - neka "Audicija".


Zato ti i kažem da je pogrešno razmišljanje - diži porez na duvan (jebe nas geografija i "tamni vilajet" ).

Jedino da angažujemo Kineze da naprave zid.
inco inco 21:38 10.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

milisav68
Jedino da angažujemo Kineze da naprave zid.


Zid ne može, ali kanal...

Jebo svet u kome je Srbija velesila.
freehand freehand 21:39 10.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

milisav68
maksa83

Ma dobro, naravno da je sve jeftinije kaj tutunoberačite, mislio sam da gađamo Evropu i tzv. Zapad (ne računajući Bosnu ; ).

Jebo zemlju, kojoj je Albanija zapad - neka "Audicija".


Zato ti i kažem da je pogrešno razmišljanje - diži porez na duvan (jebe nas geografija i "tamni vilajet" ).

Jedino da angažujemo Kineze da naprave zid.

A hebe bas i ekonomija, po malce: nije prijatno za fine uši, al od duvana, alkohola, legalne kocke - živi dobar deo populacije u svakoj državi, pa i ovoj. I finansiraju se raznorazne humanitarne stvari. I to je dosta osetljiva stvar kojus svaka država pažljivo meri, pre nego što povuče bilo kakav, a naročito žestok potez.
milisav68 milisav68 21:54 10.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

freehand

A hebe bas i ekonomija, po malce: nije prijatno za fine uši, al od duvana, alkohola, legalne kocke - živi dobar deo populacije u svakoj državi, pa i ovoj. I finansiraju se raznorazne humanitarne stvari. I to je dosta osetljiva stvar kojus vaka država pažljivo meri, pre nego što povuče bilo kakav, a naročito žestok potez.

Da, znam i to, zato i kažem da je tu (duvan) prenapregnuto.

Čak se i za vino i rakiju "otvorio prostor", purnjaju kazani na sve strane.


maksa83 maksa83 07:17 11.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

A hebe bas i ekonomija, po malce: nije prijatno za fine uši, al od duvana, alkohola, legalne kocke - živi dobar deo populacije u svakoj državi, pa i ovoj.

Sticajem okolnosti znam da ti kažem vrlo precizno koji deo populacije u ovoj državi živi jako dobro od duvana. To je Phillip Morris koji samo ovde ubere dobrano preko 20 miliona EUR profita svakog meseca. Me-se-ca. Profita, ne obrta. I onda ga naravno iznese, to se ne knjiži fabrici ovde nego u centrali u Ženevi. Primeti da nisam rekao da se zatvore fabrike, samo da se cigarete oglobe kao što se oglobe u celom normalnom svetu, i onda od TIH para puniš budžet i finansiraš razne humanitarne stvari. Ja kao neko ko ubije kutiju dnevno (ok, ubijamo se uzajamno ; ) nemam konja u toj trci, naprotiv, ali sam svestan šta je dobro za zemlju a šta nije i ko u svemu tome najbolje prolazi.

Uzgred ta stvar (osetno dizanje akciza na duvan) se dešava već otpr. godinu dana, ali u koracima, i to je dobra stvar.
tadejus tadejus 07:25 11.10.2013

Re: Pravda za Lazara!


maksa83
Da li ovo u mnogo reči znači da ti zaista misliš da je ovaj čovek doveden da rešava nešto? I da si ti danas shvatio da on to namerava da učini na pogrešan način?Iskreno, nemam pojma. Držim se onog što me zanima i o čemu mogu da špekulišem - porez na hardver i šta će zbog toga da se desi. Mislim da neće bog zna šta. Nit će država nešto fundamentalno mnogo da se ofajdi, nit' će da strada iko osim trgovaca hardverom kojima će da padne promet. Ali biće zanimljivo videti npr. da li smartfoni spadaju u "IT opremu". Aha, ne spadaju, to su telefoni. A tableti? O, pa spadaju. A tzv. phableti (mali tableti koji mogu da telefoniraju, ili veliki smartfonovi koji mogu da ... tabletuju)? To su moji dometi, kao što rekoh ekonomija je na tom nivou nedohvatna nauka i onima kojima je posao, šta god Matlab fantazirala. Da nije tako živelo bi se u jednom stabilnom svetu bez ekonomskih lomova, ne bi se ni ratovalo, ni gladovalo, nit' bi Riki Martin ikad vladao pop scenom, nit' bi naftne mrlje ubijale kitove, nit' bi ikad izašla Windows Vista ... razumeš.Je l' ovaj doveden/poslat da obavi neki posao za nas il' za nekog tamo? Nemam pojma. Ti problemi i tajne me prevazilaze.P.S. Onog od nas ovde ko tvrdi da pouzdano zna sve te stvari ću dočekati sa "aha, važi..." dignutom obrvom.


pa dobro na telefone se pdv vec naplacuje po visoj stopi pa ne vidim sta ce tu tacno biti tako zanimljvio (sorry sto ti pokvarih wet dream)

e sad dalju tezu ne mogu bas reci da razumijem
ispade nekako da posto ekonomski modeli (da da oni sto se u matlabu rjesavaju), e dakle posto oni sadrze previse uproscavajucih pretpostavki... e dakle zato je ricky martin bio popularan medj zenskadijom dok ne obznani da igra za drugi tim?
aha ok, zanimljiva teza
salu na stranu
problem je rijetko u tome sto ekonomisti ne mogu tacno da predvide efekte predlozenih mjera
svaka igra sa velikim brojem igraca nosi suboptimalno rjesenje za bar jednog od njih, a nerijetko I za sve
pitajte cika pareta
ili pogledajte 10 predskolaca na igralistu, ne treba vam period duzi od pola sata
svi srecni ne mogu biti
a ako mi stalno jednako lajemo I rezimo na svaku mjeru... pa sutra ovaj ladno moze da krene u logore da nas salje tesko da ce se razlika osjetiti
nekako bi ipak trebalo odmjeriti sta je za lajanje a sta nije, I koliko
ispade da je covjek predlozio mjere vracanja duga na odrziv nivo, neki razumni ljudi rekose da nije los predlog a rulja navali da poziva na linc maltene sa sve teorijama zavjere o lazi I njegovim imperijalnim ciljevima
ta dajte ljudi
sad je kriv I sto je dosao taksijem na posao
ovoj zemlji tacno jedino velja selja I treba
freehand freehand 07:28 11.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

Uzgred ta stvar (osetno dizanje akciza na duvan) se dešava već otpr. godinu dana, ali u koracima, i to je dobra stvar.

Uzgred, sve pre ove rečenice mogao si da preskočiš, jer svaka država pa i Srbija to radi na bazi redovnosti. I imaju i neke stručne ljude koji mere koliko globu mogu da dignu a da ne saseku potrošnju.
Inače već godinu-dve cveta i crno tržište duvana po pijacama. Kao posledica smanjene kupovne moći, čime se direktno izbija lova iz džepa i proizvođača i države, i svih korisnika sredstava od poreza i akciza.
A ja, fala Bogu, evo već 6-7 godina ne trošim. Prestao sam u fazi "2 i po + buđenje pred zoru da se zapli još jedna".
maksa83 maksa83 07:29 11.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

ovoj zemlji tacno jedino velja selja I treba

I onda ja imam wet dream...

pa dobro na telefone se pdv vec naplacuje po visoj stopi pa ne vidim sta ce tu tacno biti tako zanimljvio (sorry sto ti pokvarih wet dream)

Zanimljivo je da se sve više javlja kategorija sprava za koju nije jasno gde spada i da li će da potpadne pod telefone ili IT opremu.
blogovatelj blogovatelj 08:27 11.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

Nisi u pravu, jeftinije su u Makedoniji (i već se sad "trpe gubici" zbog šverca iz Makedonije, preko onog "tamnog vilajeta" između.


Zato i nisu digli porez na pljuge. To mora da se radi u sinhronizmu sa okolnim državama, jer je duvan lako švercovati.
milisav68 milisav68 08:28 11.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

maksa83
Uzgred ta stvar (osetno dizanje akciza na duvan) se dešava već otpr. godinu dana, ali u koracima, i to je dobra stvar.

Рачуница је врло проста, а јасно је и шта се мора радити. Елем, по проценама самог Министарства финансија, ове године ће, због шверца резаног дувана, на акцизама на цигарете бити изгубљено око седам милијарди динара, а то је више од 60 милиона евра. У условима када је државна каса готово празна и када се размишња и о змрзавању плата и пензија, јасно је да држава више не сме скрштених руку да гледа како се новац прелива у сиву зону.


Шверцери дувана смотају 60 милиона евра

Vest je od pre pet meseci, a stanje na terenu je i danas isto, sa svećim padom legalne prodaje.
tadejus tadejus 08:31 11.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

maksa83
Zanimljivo je da se sve više javlja kategorija sprava za koju nije jasno gde spada i da li će da potpadne pod telefone ili IT opremu.


da da, I mene umalo srcka od uzbudjave da strefi kad spazih na tabletu poruku "zelite li da ugasite vas telefon?"
wau rekoh sebi
telefon ili tablet, ili telefon... zivot stvarno cine male stvari
maksa83 maksa83 08:38 11.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

telefon ili tablet, ili telefon... zivot stvarno cine male stvari

To što su tebi male stvari je zapravo bizMis od puno, puno, puno milijardi dolara, od čega mrvičice tu i tamo padnu i sirotinji raji koja tu zavrće neke šrafove i zamazana podmazuje zupčanike.

E sad, što to "nije pisalo u Matlab", jebaga...
maksa83 maksa83 08:40 11.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

Шверцери дувана смотају 60 милиона евра

Vest je od pre pet meseci, a stanje na terenu je i danas isto, sa svećim padom legalne prodaje.

Pa tu drugarica Država mora malo da se potrudi.

Šta misliš, zašto te najturobnija čovekolika vrsta na zemlji (mađarski carinik) trkeljiše kad ulaziš tamo kolima?
freehand freehand 08:54 11.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

maksa83
Шверцери дувана смотају 60 милиона евра

Vest je od pre pet meseci, a stanje na terenu je i danas isto, sa svećim padom legalne prodaje.

Pa tu drugarica Država mora malo da se potrudi.

Šta misliš, zašto te najturobnija čovekolika vrsta na zemlji (mađarski carinik) trkeljiše kad ulaziš tamo kolima?

Trkeljišu i Austrijanci, kudikamo žustrije, pa im je iz Hrvatske i Slovenije ulazilo kolko hoćeš. A oni su, to znaš, baš ozbiljna država.
A trkeljišu i naši, ali sila i represija uvek imaju ograničen domet.
Viševekovno je ovde iskustvo sa šverceerima duvana, po jugu Srbije, Makednoji, Hercegovini.

Inače se sećam reportaže iz sredine devedesetih u kojoj je prikazano kako gomila Kobri (njihova ultraspecijalna policijska jedinica) hapsi neke sitne balkanske švercere duvana u Beču.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 09:07 11.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

Mislim da neće bog zna šta. Nit će država nešto fundamentalno mnogo da se ofajdi, nit' će da strada iko osim trgovaca hardverom kojima će da padne promet.


a mozda ce drzava i da bude na gubitku? bilo bi interesantno znati koliko IT opreme kupuje godisnje, koje i od koga i za koga.

šac metodom, široke je ruke, al opet po sistemu nekom majka, nekom maceha.

nemam pregled, al videh ovo:

u policiji na vracaru sirotinja grdna, ono na čemu oni rade raja drži u podrumu za uspomenu.

u pio, na trecem spratu gde je rukovodeci buljuk picnutog sveta,porucuju pizzu s najnovijih smarfona, sve pršti od opreme.

ps. koga briga za raju sto ode u krnjacu, u metro i kupi laptop na akciji za 26.000. ni za to se niko ne otima, bila videla, tri prodavca u belim keceljama, nigde kupaca.

milisav68 milisav68 09:09 11.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

maksa83

Pa tu drugarica Država mora malo da se potrudi.

Šta misliš, zašto te najturobnija čovekolika vrsta na zemlji (mađarski carinik) trkeljiše kad ulaziš tamo kolima?

Možda zato, što je @ex u rovu?

Ono što pokušavam da ti kažem je da cene moraju da budu slične u okruženju, inače kreće šverc ili te trkeljišu iz EU da gledaš Hrvatima kroz prste (kao jesu u EU, al što se tiče duvana - nisu).

Kapiram da treba da se plaća porez, ali tu treba da postoji....evo i sad počinjem da koristim izraz koji bi trebao da bude misaona imenica - nulta tolerancija.

Ne plaća se porez, struja, voda, svašta nešto - i nikom ništa, a troši se nemilice.

U katastru - ludilo.

Umesto da se krene u popis i snimanje terena (nasumice), pa unakrsna provera sa prihodima, pa da se pita - je li bre, odakle tebi-to, mi raspravljamo o visini poreza na ovo ili ono.....
tadejus tadejus 09:22 11.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

maksa83
Šta misliš, zašto te najturobnija čovekolika vrsta na zemlji (mađarski carinik) trkeljiše kad ulaziš tamo kolima?


ja sam ubjedjena da on u tom uziva
bolid1 bolid1 09:28 11.10.2013

Re: Pravda za Lazara!


ja sam ubjedjena da on u tom uziva


Apsulutno, prodju mu sleperi koje cega, al' kad je na moje oci dekici iz voza uzeo 2 flase Viljamovke, uredno upakovane za poklon, bio je kralj univerzuma, covece, oni su svrsavali zbog toga.

Naravno, kvaka, tadasnja draga i ja puni alkohola i cigara, krenuli na putesestvije, ona prica Madjarski te su se u 2 reci dogovorili da u nasim torbama nema nista...
maksa83 maksa83 09:31 11.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

ja sam ubjedjena da on u tom uziva

Matlab da se ti i ja jednom složimo bez frikcije.

Nema zadovoljnijeg državnog službenika na kugli zemaljskog od mađarskog carinika/pograničnog pandura - em radi u interesu države, em u sklopu toga drka južne susjede kad tuda zakorače. Njegov život je kao kad bi malo dete preselio u igraonicu.
freehand freehand 09:34 11.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

Apsulutno, prodju mu sleperi koje cega, al' kad je na moje oci dekici iz voza uzeo 2 flase Viljamovke, uredno upakovane za poklon, bio je kralj univerzuma, covece, oni su svrsavali zbog toga.

I ja gledao Austrijance kako bacaju kofe sira u kontejner, prosipaju vinjak (da, prosipaju!), a jednom sam gledao kako ceo autobus - ko u "Ko to tamo peva" - sedi i krlja prase sa ražnja, poštoi kao takvo nije dobilo befel da jadno može u Esterajh.

Uzgred, kad je o turobnosti reč - ja gore nisam video od Bugara, ni ljigavije a bezobraznije od naših.
Sećam se brke koji je haračio autobus gastarbajtera, a onda mrtav ladan priterao svoj auto i iz busa pretočio naftu u rezervoar. Kud nije bilo mobilnih sa kamerom...
maksa83 maksa83 09:37 11.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

Uzgred, kad je o turobnosti reč - ja gore nisam video od Bugara, ni ljigavije a bezobraznije od naših.

Da se složimo da je od carinika u regionu niža vrsta eventualno pacov zaražen sifilisom. Jedini koji sebe ne shvataju dovoljno ozbiljno da nekog drndaju iz razonode i zarad mita su po mom a i širem iskustvu južni susedi tj. Mirmidoncite.
freehand freehand 09:51 11.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

maksa83
Uzgred, kad je o turobnosti reč - ja gore nisam video od Bugara, ni ljigavije a bezobraznije od naših.

Da se složimo da je od carinika u regionu niža vrsta eventualno pacov zaražen sifilisom. Jedini koji sebe ne shvataju dovoljno ozbiljno da nekog drndaju iz razonode i zarad mita su po mom a i širem iskustvu južni susedi tj. Mirmidoncite.

Daj čoveku malo diskrecionog prava ako hoćeš da otkriješ gmaza u njemu.
tyson tyson 11:28 11.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

e sad dalju tezu ne mogu bas reci da razumijem
ispade nekako da posto ekonomski modeli (da da oni sto se u matlabu rjesavaju), e dakle posto oni sadrze previse uproscavajucih pretpostavki... e dakle zato je ricky martin bio popularan medj zenskadijom dok ne obznani da igra za drugi tim?
aha ok, zanimljiva teza
salu na stranu
problem je rijetko u tome sto ekonomisti ne mogu tacno da predvide efekte predlozenih mjera
svaka igra sa velikim brojem igraca nosi suboptimalno rjesenje za bar jednog od njih, a nerijetko I za sve
pitajte cika pareta
ili pogledajte 10 predskolaca na igralistu, ne treba vam period duzi od pola sata
svi srecni ne mogu biti
a ako mi stalno jednako lajemo I rezimo na svaku mjeru... pa sutra ovaj ladno moze da krene u logore da nas salje tesko da ce se razlika osjetiti
nekako bi ipak trebalo odmjeriti sta je za lajanje a sta nije, I koliko
ispade da je covjek predlozio mjere vracanja duga na odrziv nivo, neki razumni ljudi rekose da nije los predlog a rulja navali da poziva na linc maltene sa sve teorijama zavjere o lazi I njegovim imperijalnim ciljevima
ta dajte ljudi
sad je kriv I sto je dosao taksijem na posao
ovoj zemlji tacno jedino velja selja I treba

De svega ti uradi nešto po pitanju formata komentara, jako je naporno za čitanje.

Započni rečenicu velikim slovom.

Odvajaj pasuse razmakom.

I, ako nije problem, počni da koristiš tzv. Yu slova.

Čisto dijaloga i čitanosti radi.


freehand freehand 11:35 11.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

I, ako nije problem, počni da koristiš tzv. Yu slova.

Jel i Tsane?
Pa to više neche biti same old fuckin Tsane the Lingvist...
tyson tyson 11:37 11.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

laptop na akciji za 26.000.

Mora da je jako dobar za tih 26000 dinara.

ni za to se niko ne otima, bila videla, tri prodavca u belim keceljama, nigde kupaca

Verovatno zato što je i kvalitet robe proporcionalan ceni.

Na stranu to što u Metrou ne može da se kupuje bez članske kartice.


tyson tyson 11:39 11.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

Jel i Tsane?
Pa to više neche biti same old fuckin Tsane the Lingvist...

Njegove komentare ništa ne može da učini razgovetnim.

Ali ja zaista imam problem sa čitanjem komentara g-đice MatLab, onako napisanih (zaboravih joj korisničko ime, Makso zlotvore!)


bolid1 bolid1 13:30 11.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

I ja gledao Austrijance kako bacaju kofe sira u kontejner, prosipaju vinjak (da, prosipaju!


To mi je OK, prosipamo jer ne moze, a ne ova fora, uzimamo i pijemo, jer nam se moze.

ja gore nisam video od Bugara


Oni su prica za sebe, pre par godina su se tesko potresli u Dimitrovgradu jer nismo imali rakiju i cvarke...u povratku, trkeljisali su dva ranca onako zestoko, dok drugara nisu pitali sta ima u nekoj vrecici, lepo reko covek patike, al' je zaboravio da doda carape sa fudbala koje su u tim patikama lezale bar 5 dana...Bugarska faca pri kontaktu gole ruke i carapa, priceless!

složimo bez frikcije


No friction, no fun...
tadejus tadejus 14:48 11.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

tyson
De svega ti uradi nešto po pitanju formata komentara, jako je naporno za čitanje.Započni rečenicu velikim slovom.Odvajaj pasuse razmakom.I, ako nije problem, počni da koristiš tzv. Yu slova.Čisto dijaloga i čitanosti radi.


how boring
pa zamisli da se svi stalno do kraja razumijemo
pa taj bi dijalog zamirao poslije druge replike
ja mislim x.. i ja.. super
ja mislim x.. ja ne.. budalo
a ovako
endless possibilities
tyson tyson 16:35 11.10.2013

Re: Pravda za Lazara!

how boring
pa zamisli da se svi stalno do kraja razumijemo
pa taj bi dijalog zamirao poslije druge replike
ja mislim x.. i ja.. super
ja mislim x.. ja ne.. budalo
a ovako
endless possibilities

Da, kada se stanoviti komentari ne bi preskakali zbog nepreglednosti.


niccolo niccolo 18:48 10.10.2013

200

G r o f G r o f 19:48 10.10.2013

idejom ću te, idejom ćeš me...

Od sve pameti koju je prosuo ja sam samo zaključio da je autor bloga ekspert za glasovne mogućnosti horskih pevača jer ja kao od šale prepoznao unjkavi glasić.
Nune Popović Nune Popović 20:20 10.10.2013

Re: idejom ću te, idejom ćeš me...

G r o f
Od sve pameti koju je prosuo ja sam samo zaključio da je autor bloga ekspert za glasovne mogućnosti horskih pevača jer ja kao od šale prepoznao unjkavi glasić.


Svašta čovek na blogu sazna, pa i to da u horu postoji unjkav glasić
freehand freehand 21:08 10.10.2013

Re: idejom ću te, idejom ćeš me...

Nune Popović
G r o f
Od sve pameti koju je prosuo ja sam samo zaključio da je autor bloga ekspert za glasovne mogućnosti horskih pevača jer ja kao od šale prepoznao unjkavi glasić.


Svašta čovek na blogu sazna, pa i to da u horu postoji unjkav glasić

A i da Frihend Nunetu daje preporuke.
Nego, evo jedan tvit:
Slobodan Milošević @sloba_milosevic 1h

Ministar Krstić: "Do sad smo prebrojali 675.000 zaposlenih u javnom sektoru".
Eno ga još jedan, krije se iza fotelje!
Nune Popović Nune Popović 21:21 10.10.2013

Re: idejom ću te, idejom ćeš me...

A i da Frihend Nunetu daje preporuke.


Neću da komentarišem, nisam pročitao, da ne čuje zlo, pu-pu-pu
quake quake 02:16 11.10.2013

štedi...štedi...al ne vredi...

…pažnje malo molim…da čujemo govor…stoleća…i molim reke da zaustave svoj tok…na sat…dva…molim ptice da ne pevaju…dvreće da ne diše…i molim slonove da ne riču…miševe da ne krckaju stari novine…jer slušamo šta će sin našeg naroda da kaže…ili je pre on otac svih nas…meni lično…može biti i baba…kako on to poželi…ali evo slušam…dirljiv govor…ujedno i oštar…a ja ovako tup…pa sve primam ka uhu…kao što reča ona…uđeš…izađeš i gotovo…tako i ja primi njegove reči…ala besedi…svaka mu na mestu…samo ti zatreba nekoliko bensedina…da lakše svariš rekonstrukciju…ili onaj ajvar od prošle godine…što si ga jeo…jer ove i nemaš ni za ajvar…evo…ja sam se rekonstruisao…jedem jednom dnevno…nosim samo jednu cipelu…više spavam…i samo gledam rijaliti “šoove”…manje pričam…i mozak sam isključio…manji su mi tako troškovi…sad sam energetski efikasan…i dosta sam trošio energije…na naučna istraživanja…i…na silne škole…neke titule imam…i sad mogu ovce da čuvam…čak mi nude da se prekvalifikujem…u frizera…bežim odavde što dalje…avionom…to je sigurno…jedino bi me ispadanje iz aviona moglo zaustaviti…mada nisam te (ne)sreće…kada sam izdržao nemoguće misije…psihološke trilere…u ovom društvu…gde sam gomilu puta ispadao…iz koloseka normalnog života…padao i podizao se…propadao da nemam gde dalje…živeo…ni na nebu…ni na zemlji…od jednog jaja pravio osam prženica…živeo kao podstanar u “luksuzno” opremljenoj kući…od 25 kvadrata…sa par starih cipela…gledao kako se pojedini gozbe u ćevabdžinicama…a ja utehu tražio u mobilnim restoranima…kontejnerima…tako da me i jedno ispadanje…iz aviona…ne može uplašiti…možda mi se tako ukaže prilika…da sa svevišnjim popričam…o nestanku dinosaurusa…i…o propasti jedne male državice…na brdovitom balkanu…
Filip2412 Filip2412 03:12 11.10.2013

...

Pre svega, nedostatak para nije problem sam po sebi. Da Srbiji neko pokloni 100 milijardi dolara to opet ne bi resilo problem. Ne lecite zuticu tako sto ofarbate coveka u belo.

Iz Srbije kapital (citaj BIZNIS, radna mesta itd.) bezi jer je NESIGURNA za investicije a kapital je plasljiva zverka. Kriminal, korumpirano pravosudje - to je problem. Takodje beskonacna procesuiranja bogatih koja nicemu ne vode i posledica su kriminalnih politickih interesa a konsenzusa oko uspostavljanja praunog sistema. Boli me johnson i za Miskovica i za Karica nisu oni problem oni su proslost. Problem je sto sada i danas i u doglednoj buducnosti u Srbiji ne postoji nacin da se obogatis a da ostanes cist.

Iz Srbije ne zeli da ode samo onaj sto nema pare vec i oni koji imaju a ne znaju sta ce sa parama u Srbiji osim da cekaju da neko od kriminalaca u saradnji sa vlascu pocne da ih ucenjuje.

I sta sad na to ima da kaze strucnjak sa Yale-a? Nista. Nije njegov resor.

tadejus tadejus 07:26 11.10.2013

Re: ...

Filip2412
Pre svega, nedostatak para nije problem sam po sebi. Da Srbiji neko pokloni 100 milijardi dolara to opet ne bi resilo problem. Ne lecite zuticu tako sto ofarbate coveka u belo.Iz Srbije kapital (citaj BIZNIS, radna mesta itd.) bezi jer je NESIGURNA za investicije a kapital je plasljiva zverka. Kriminal, korumpirano pravosudje - to je problem. Takodje beskonacna procesuiranja bogatih koja nicemu ne vode i posledica su kriminalnih politickih interesa a konsenzusa oko uspostavljanja praunog sistema. Boli me johnson i za Miskovica i za Karica nisu oni problem oni su proslost. Problem je sto sada i danas i u doglednoj buducnosti u Srbiji ne postoji nacin da se obogatis a da ostanes cist.Iz Srbije ne zeli da ode samo onaj sto nema pare vec i oni koji imaju a ne znaju sta ce sa parama u Srbiji osim da cekaju da neko od kriminalaca u saradnji sa vlascu pocne da ih ucenjuje.I sta sad na to ima da kaze strucnjak sa Yale-a? Nista. Nije njegov resor.


alal ti analiza
a 2007 smo bili sigurna destinacija sa sve pravnim sistemom za uzor...
pa se nesto nije taj biznis gadio...
ma daj
Filip2412 Filip2412 14:51 11.10.2013

Re: ...

a 2007 smo bili sigurna destinacija sa sve pravnim sistemom za uzor...
pa se nesto nije taj biznis gadio...
Ja otkad znam za sebe bniznis se jeste ... gadio, sta je bitno za 2007?
tadejus tadejus 15:00 11.10.2013

Re: ...

Filip2412
a 2007 smo bili sigurna destinacija sa sve pravnim sistemom za uzor...pa se nesto nije taj biznis gadio...Ja otkad znam za sebe bniznis se jeste ... gadio, sta je bitno za 2007?


pa te smo godine imali neki sulud rast, preko 7%
osim ako ti nisi iz tabora koji smatra da je statistika BDP/a gola laz a najbolji indikator kako biznis stvarno stoji misljenje zike, laze, pere i drustva sa coska
Filip2412 Filip2412 15:32 11.10.2013

Re: ...

pa te smo godine imali neki sulud rast, preko 7%
ma OK to su detalji... kazem generalno, covek sa parama voli da ode tamo gde je pre svega stabilno i gde drzava nece povremeno svakih 4-5 godina da krene u satanizaciju svih mogucih biznismena. Ja znam da su svi oni krali ali problem je sto ih goni sistem koji u isto vreme pravi prljave dilove sa nekim drugim biznisima i tako u krug. Covek koji ima puno para i ne zeli da ga boli glava stavice novac u neku stabilnu zemlju a ne tamo gde se nikada ne zna sta donosi sutra.

Rast je u pocetku veliki zato sto smo mnogo losi ali treba odrzati rast malo duze vreme.


Sada je EU u ekonomskom sranju i nije lako ali ja bih voleo da Srbija pre svega postane prauna drzava. Bez pravnog okvira nema govora o zdravoj ekonomiji. Znas koliko sam ljudi ovde u Kanadi upoznao - ne zamo Srba vec Indijaca, Pakistanaca i raznoraznih koji i posle 5-6 godina rada kazu da su vise para pravili "kuci" ali ipak ne zale sto su dosli u kanadu? Ljudi odlaze jer im se smuci prljavi i korumpiran sistem.

I sa manjom platom se zivi lepse ako je drzava uredjena.
tadejus tadejus 16:53 11.10.2013

Re: ...

Filip2412
pa te smo godine imali neki sulud rast, preko 7%ma OK to su detalji... kazem generalno, covek sa parama voli da ode tamo gde je pre svega stabilno i gde drzava nece povremeno svakih 4-5 godina da krene u satanizaciju svih mogucih biznismena. Ja znam da su svi oni krali ali problem je sto ih goni sistem koji u isto vreme pravi prljave dilove sa nekim drugim biznisima i tako u krug. Covek koji ima puno para i ne zeli da ga boli glava stavice novac u neku stabilnu zemlju a ne tamo gde se nikada ne zna sta donosi sutra.Rast je u pocetku veliki zato sto smo mnogo losi ali treba odrzati rast malo duze vreme.Sada je EU u ekonomskom sranju i nije lako ali ja bih voleo da Srbija pre svega postane prauna drzava. Bez pravnog okvira nema govora o zdravoj ekonomiji. Znas koliko sam ljudi ovde u Kanadi upoznao - ne zamo Srba vec Indijaca, Pakistanaca i raznoraznih koji i posle 5-6 godina rada kazu da su vise para pravili "kuci" ali ipak ne zale sto su dosli u kanadu? Ljudi odlaze jer im se smuci prljavi i korumpiran sistem. I sa manjom platom se zivi lepse ako je drzava uredjena.



dobro sad lepe zelje i pozdravi...
jedna je stvar gdje bi ti sa porodicom (il bez nje) volio da zivis
i gdje bi volio da se rodis
pa cisto sumnjam da bi neko informisano novorodjence (zamislimo da takvo postoji) odlucilo da to bude u srbiji
al jednom kad te zadesi sreca da se tu ipak rodis...
pa onda vagas
i grjesis ako nas svrstavas u isti kos sa indusima i pakistancima
bila, vidjela, razlika je veca izmedju tog tamo i ovog ovde nego izmedju ovog ovde i recimo norveske
ko ne vjeruje nek proba
no ziv se covjek na sve navikne
a ima i ta racionalizacija izbora...
ali sve u svemu razumijem ja tvoju zelju da zivis u stabilnom drustvu

e al investitori, biznis...
ne razmisljaju tako
bas naprotiv
no risk no return
poduza je to teorija ali oni na rizik nisu gadljivi
jos manje na korupciju
i uvijek su u potrazi za sledecem zvjezdom koja ce da krene da raste nekim stopama od 7% ili cak kao ludi kinezi 12%
naravno da se tim tempom ne raste kad si na vrhu
ali se na tom vrhu ni ne osvaja novo trziste preko noci
niti se zgrcu dvocifrene marze
te tako
ti procenti nisu sitnice i detalji, to ti je sve
Filip2412 Filip2412 17:45 11.10.2013

Re: ...

e al investitori, biznis...
ne razmisljaju tako
bas naprotiv
no risk no return
poduza je to teorija ali oni na rizik nisu gadljivi
Bas naprotiv.

Jadna Srbija ako ce privlaciti investitore niskim kreditnim rejtingom i velikim rizicima ulaganja. Da je tako onda ajde da napravimo jos jedan rat mozda to privuce novac?

Postoje hrabriji koji ulazu u riskantna trzista ali to su malobrojni a i njihove investicije su cesto spekulantskog karaktera - dilovi na rubu zakona u paketu sa korumpiranim lokalcima. Takve investicije sustinski ne koriste ekonomiji drzave.

Sa druge strane, tone novca onih opreznijih investitora se slivaju u stabilne zemlje. Ogromne pare kineskih bogatasa i raznoraznih sa bliskog istoka, indije, pakistana dolaze u Toronto samo zato jer je zemlja stabilna. I ne samo pare bogatasa nego najobicnijih ljudi cija imovina ne prelazi recimo $100K.

Ne zato jer je profit veliki, ne zato jer su plate velike nego zato sto je ekonomija stabilna i sto postoji infrastruktura pravnog sistema. Nema huligana koji setaju ulicama i defiunisu ljudima nivo slobode i tako to.
tadejus tadejus 18:08 11.10.2013

Re: ...

Filip2412
e al investitori, biznis...ne razmisljaju takobas naprotivno risk no returnpoduza je to teorija ali oni na rizik nisu gadljiviBas naprotiv.Jadna Srbija ako ce privlaciti investitore niskim kreditnim rejtingom i velikim rizicima ulaganja. Da je tako onda ajde da napravimo jos jedan rat mozda to privuce novac?Postoje hrabriji koji ulazu u riskantna trzista ali to su malobrojni a i njihove investicije su cesto spekulantskog karaktera - dilovi na rubu zakona u paketu sa korumpiranim lokalcima. Takve investicije sustinski ne koriste ekonomiji drzave.Sa druge strane, tone novca onih umerenih se slivaju u stabilne zemlje. Ogromne pare kineskih bogatasa i raznoraznih sa bliskog istoka, indije, pakistana dolaze u Toronto samo zato jer je zemlja stabilna. I ne samo pare bogatasa nego najobicnijih ljudi cija imovina ne prelazi recimo $100K.Ne zato jer je profit veliki, ne zato jer su plate velike nego zato sto je ekonomija stabilna i sto postoji infrastruktura pravnog sistema. Nema huligana koji setaju ulicama i defiunisu ljudima nivo slobode i tako to.


dobro sad ne brkaj pojmove
ne privlace se investitori niskim rejtingom nego visokim izgledima rasta
i kad to vise slabo im smeta prava neuredjenost
da nije tako zar bi isli u kinu? indiju? brazil?
cuo si mozda za pojam BRIC countries, pa let me tell you one ne ukljcuju toronto
jedno je sto bogati kindza stan ide da kupi u londonu
a drugo je gdje gleda da sagradi fabriku
freehand freehand 18:24 11.10.2013

Re: ...

Ne zato jer je profit veliki, ne zato jer su plate velike nego zato sto je ekonomija stabilna i sto postoji infrastruktura pravnog sistema. Nema huligana koji setaju ulicama i defiunisu ljudima nivo slobode i tako to.

Zbog državnog medicinskog monopola? I zabrane privatne lekarske prakse?
To odlično zvuči.
Filip2412 Filip2412 18:37 11.10.2013

Re: ...

tadejus
da nije tako zar bi isli u kinu? indiju? brazil?
Idu tamo jer je jeftina radna snaga a pare koje zarade trpaju u Kanadu. OK, ima to logike sto kazes, ako je tako onda drzava mora da radi ko u Kini: batina za neposlusnog radnika i sve garancije za biznis.

Obicni ljudi ce i dalje ako iakako imaju mogucnosti i dalje pokusavati samo da pobegnu u neku zapadnu zemlju.

Ja ti kazem, ima puno ljudi koji bi vratili biznis u Srbiju samo da je stabilnije. ne zele da im neki magarac u saradnji sa policijom preti i da ih reketira i zato radije posluju recimo u Kanadi cak i za manje pare.
49 41 49 41 05:40 11.10.2013

Ucini, pa ce ti i bog pripomoci

Brazil, Rusija i Island su bili veliki duznici.

Brazil i Rusija su posegli za svim drzavnim rezervama - da bi otkacili sva dugovanja.

Brazil je vratio preko 18 milijardi, Rusi preko 44.

Svaki ekonomista bi rekao da je to stasno rizicno, nepopularno, suludo; ali su to uradili.

Izvoz Brazila se, posle skidanja duznicke "omce" meri od 25-40 miliona tona/godisnje svega. Kafe, junetine, uglja, voca-povrca...
Avio industrija im jaka i dalje grabe sa Embrarerom, razvili su davno i uspostavili mrezu pumpi metanola dobijenog reciklazom kukuruzovine i ostalih reciklaza od poljoprivrede.

Znacajni su proizvodjac nafte, ali su najveci proizvodjac metanola za pogon svojih vozila.

Na sve to ucinjeno bog im je pripomogao da otkriju more nafte u okeanu nedaleko od njihove obale.

Ovi drugi se zaduzili, odnosno onaj pijano ih zaduzio; a leze na morima - nafte, gasa.
Najveci proizvodjaci zlata i dijamanata.

Islandjani zglave na referendum da ne priznaju zaduzenja koje su njihove budale napravili sa njihom i drugim bankama.

Banka pod katanac, koja god ne valja.
Bolje i sve banke u propast-nego svi mi za njima u ekonomski ponor.

tadejus tadejus 07:27 11.10.2013

Re: Ucini, pa ce ti i bog pripomoci

49 41
Brazil, Rusija i Island su bili veliki duznici.Brazil i Rusija su posegli za svim drzavnim rezervama - da bi otkacili sva dugovanja.Brazil je vratio preko 18 milijardi, Rusi preko 44.Svaki ekonomista bi rekao da je to stasno rizicno, nepopularno, suludo; ali su to uradili.Izvoz Brazila se, posle skidanja duznicke "omce" meri od 25-40 miliona tona/godisnje svega. Kafe, junetine, uglja, voca-povrca...Avio industrija im jaka i dalje grabe sa Embrarerom, razvili su davno i uspostavili mrezu pumpi metanola dobijenog reciklazom kukuruzovine i ostalih reciklaza od poljoprivrede.Znacajni su proizvodjac nafte, ali su najveci proizvodjac metanola za pogon svojih vozila.Na sve to ucinjeno bog im je pripomogao da otkriju more nafte u okeanu nedaleko od njihove obale.Ovi drugi se zaduzili, odnosno onaj pijano ih zaduzio; a leze na morima - nafte, gasa. Najveci proizvodjaci zlata i dijamanata.Islandjani zglave na referendum da ne priznaju zaduzenja koje su njihove budale napravili sa njihom i drugim bankama.Banka pod katanac, koja god ne valja. Bolje i sve banke u propast-nego svi mi za njima u ekonomski ponor.


e jos samo I mi da izbunarimo tu naftu I na konju smo
cult cult 07:40 11.10.2013

Re: Ucini, pa ce ti i bog pripomoci

e jos samo I mi da izbunarimo tu naftu I na konju smo


Setimo se da je Tadić našao naftne škriljce pred one izbore pre maženja krava.
Tako da smo već Rusija u najavi.
zack2jack zack2jack 09:39 11.10.2013

..

Taj dečko, sa unjkavim glasićem i držanjem u javnim nastupima kao da mu šef (čika Vučić) neprestano lupa čvrge, izgleda ima samo jednu računicu u svojoj glavi: upisati u svoj CV ministarsku funkciju, pa makar ona trajala kratko kao leptirov životni ciklus, kako bi posle radio u nekoj multinacionalki za astronomsku platu.



..da li bi ti pomoglo ako bi nam se ministar obracao jednim markantnim baritonom? Ili mozda ovlasnim osmejkom koketirao sa srpskim domacicama u stilu Sona Konerija iz zrelih dana?

Ako uslov za dobre i uspesne ekonomiste, treba da bude njihov unjkavi glasic I nesigurno drzanje tela, onda mozes slobodno da preskocis sve one koju su skolovanje proveli uceci nad knjigom, I potrazis neke DIFovce za svoje ministre ekonomije, privrede..

Da li su to onda strucnjaci poput predsednika opstine NBG.

Mozda..?
Nune Popović Nune Popović 11:28 11.10.2013

Re: ..

zack2jack
Taj dečko, sa unjkavim glasićem i držanjem u javnim nastupima kao da mu šef (čika Vučić) neprestano lupa čvrge, izgleda ima samo jednu računicu u svojoj glavi: upisati u svoj CV ministarsku funkciju, pa makar ona trajala kratko kao leptirov životni ciklus, kako bi posle radio u nekoj multinacionalki za astronomsku platu.



..da li bi ti pomoglo ako bi nam se ministar obracao jednim markantnim baritonom? Ili mozda ovlasnim osmejkom koketirao sa srpskim domacicama u stilu Sona Konerija iz zrelih dana?

Ako uslov za dobre i uspesne ekonomiste, treba da bude njihov unjkavi glasic I nesigurno drzanje tela, onda mozes slobodno da preskocis sve one koju su skolovanje proveli uceci nad knjigom, I potrazis neke DIFovce za svoje ministre ekonomije, privrede..

Da li su to onda strucnjaci poput predsednika opstine NBG.

Mozda..?


Da ponovim. Meni ne smeta unjkav glasić, ali opis koji sam dao o Lazaru Krstiću je tačan: Dečko sa unjkavim glasićem i držanjem u javnim nastupima kao da mu šef (čika Vučić) neprestano lupa čvrge. Napisao sam i da sedi u ministarskoj fotelji pogrbljen kao žalosna vrba. I da njegov javni nastup nije dobar, da nerazumljivo komunicira svoje stavove. Iza toga stojim, a Lazar Krstić bi zbog toga mogao da ima samo benefit, jer može da razmisli o onome što bi za obavljanje ministarske funkcije trebalo da zna barem njegov PR, ako ne i on sam.
zack2jack zack2jack 12:06 11.10.2013

Re: ..

Nune Popović
Da ponovim. Meni ne smeta unjkav glasić, ali opis koji sam dao o Lazaru Krstiću je tačan: Dečko sa unjkavim glasićem i držanjem u javnim nastupima kao da mu šef (čika Vučić) neprestano lupa čvrge. Napisao sam i da sedi u ministarskoj fotelji pogrbljen kao žalosna vrba. I da njegov javni nastup nije dobar, da nerazumljivo komunicira svoje stavove. Iza toga stojim, a Lazar Krstić bi zbog toga mogao da ima samo benefit, jer može da razmisli o onome što bi za obavljanje ministarske funkcije trebalo da zna barem njegov PR, ako ne i on sam.



..kontradiktoran si. Kako ti ne smeta? Kada imas ovoliko prituzbi..

Za obavljanje funkcije ministra finansija, nije potreban PR. Zato ga taj momak I nema. A tu je I pitanje ustede - sto je takodje dobar primer.

BTW - njegov medijski nastup je sasvim korektan. Momak je pristojan, izrazava se jednostavno I strucno, u okvirima svog posla. Deo obuka koje je prosao na Jejlu I u Mekenziju podrazumeva I prezentacije tj javne odbrane, I ocigledno je iz njegovih nastupa da je sve to prosao.

Ako mu je unjkav glas kako ti kazes, onda je to prirodna odlika. Ne vidim tu nikakav problem? Mnogo je vaznije sta momak prica, da li to ima smisla I koristi za gradjane Srbije.

Nune Popović Nune Popović 12:09 11.10.2013

Re: ..

Za obavljanje funkcije ministra finansija, nije potreban PR. Zato ga taj momak I nema. A tu je I pitanje ustede - sto je takodje dobar primer.


Ima. Znam da ima. I treba da ima. Zato ne iznosi netačne informacije.
zack2jack zack2jack 12:21 11.10.2013

Re: ..

Nune Popović
Ima. Znam da ima. I treba da ima. Zato ne iznosi netačne informacije.



..ok onda ima. Ali se to ne vidi? Da li bi trebao bi da promeni svog PRa, ili plan ekonomskih reformi?
freehand freehand 12:31 11.10.2013

Re: ..

Nune Popović
Za obavljanje funkcije ministra finansija, nije potreban PR. Zato ga taj momak I nema. A tu je I pitanje ustede - sto je takodje dobar primer.


Ima. Znam da ima. I treba da ima. Zato ne iznosi netačne informacije.

Ima. Aleksandra Vučića.
Nune Popović Nune Popović 13:03 11.10.2013

Re: ..

..ok onda ima. Ali se to ne vidi? Da li bi trebao bi da promeni svog PRa, ili plan ekonomskih reformi?


Kako stvari stoje, trebalo bi i jedno i drugo da unapredi, ako ne želi da prođe tek kao Vučićev paravan za dodatno zamajavanje isuviše zamajane javnosti. A, pošto ne verujem u Krstićevu ekonomsku naivnost, sumnjam, s nadom da grešim, da Krstić možda upravo pristaje na takvu svoju "paravansku" funkciju iz nekog sebi poznatog razloga.
Nune Popović Nune Popović 13:11 11.10.2013

Re: ..

freehand
Nune Popović
Za obavljanje funkcije ministra finansija, nije potreban PR. Zato ga taj momak I nema. A tu je I pitanje ustede - sto je takodje dobar primer.


Ima. Znam da ima. I treba da ima. Zato ne iznosi netačne informacije.

Ima. Aleksandra Vučića.


Jes vala, tako ispada, jer Vučić ide naokolo i "plaši" budžetlije spominjanjem Lazarevog imena, Jejla i "mera štednje", trese se javnost od Vučićeve "odlučnosti" i najava "žestoke štednje", a onda se pojavi Laza sa unjkavim glasićem, pogrbljen ko žalosna vrba i "saseče" budžetlije sa 300 kinti mesečno.

I kad mi ovde kažemo, s pravom, šta je ovo - tresla se gora, rodio se miš - oni kažu, jedan (opet) glasno, a drugi (opet) unjkavo: čekajte malo, ovo je samo prvi korak, biće ih još, ali naravno ne spomenu ni šta, ni kada će biti još. Nego, da im verujemo "na keve mi". E pa neće da može, što bi rekao Šojić :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana