Društvo| Mediji| Politika

Normalna i pristojna Srbija

Nebojsa Krstic RSS / 14.10.2013. u 16:06

Želim da verujem da Aleksandar Vučić, trenutno najpopularniji domaći političar i šef najjače stranke vlasti, nije naredio svom partijskom kolegi da dan pred lokalne izbore u Vrbasu privodi u prostorije stranke opozicione aktiviste i tamo ih šamara.

Takođe, želim da verujem da najmoćnija politička figura nije tražila od Vulina da ide na Kosovo i tamo vrši segregaciju Srba na dobre i loše, podobne i nepodobne, patriote i izdajnike Srbije.

Voleo bih da verujem da Vučić ne stoji iza svakodnevne, višemesečne kampanje taboidnog blaćenja njegovih političkih protivnika.

Voleo bih da verujem da je Vučićeva borba protiv kriminala i korupcije neselektivna i da u njoj nisu i neće biti pošteđeni ni sadašnji vlastodršci, te da se ona ne zloupotrebljava za obračun sa opozicijom, kao što to tvrdi jedan od rukovodilaca SNS-a Cvijan.

Zato očekujem da Vučić kazni stranačke siledžije iz Vrbasa i da ih izbaci iz stranke. Očekujem da kazni Vulina izbacivanjem iz vlade. Što se tabloida tiče, očekujem da osudi hajku na svoje političke protivnike na isti način na koji je, pre nekoliko dana, osudio i napade na porodice opozicionih političara.

Ovo bi bili mali koraci za Vučića, a veliki za Srbiju na putu ka mogučnosti da jednoga dana bude normalna i pristojna zemlja. 

PS. "Normalna i pristojna Srbija" iz naslova teksta je, inače, cilj za koji se Vučić, po svojoj tvrdnji, zalaže. 

 

 



Komentari (633)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Hansel Hansel 00:44 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Krstić
I sad, vas koji se ljutite na mene, pitam: što vi, ako mislite da biste bili bolji od mene, niste to radili umesto mene? Ili umesto bilo kog drugog? Što se niste izborili da vi budete oni koji odlučuju o stvarima? Što ste pustili da to rade Koštunica, Tadić, Dinkić, Jovanović, Živković, Janjušević, Kolesar, Bubalo...a sada ovo veselo društvance?

A vi se i na to ljutite.

Dobro, 'aj'mo sada ozbiljno, kako mislite da je to zaista bilo moguće praktično izvesti (nema veze ko je gori, ko je bolji)? Moj kum, inženjer, na primer, obratio se molbom za prijem u DS (možda u pokušaju da, u očaju, poveća šanse da se zaposli; inače je pošten čovek), nikada nikakav odgovor nije dobio.

Dakle, učlanjenje je bilo nemoguće u nekom trenutku (valjda kad se uzela vlast, do tada su članovi vlajda bili poželjni, pa je neko učlanio nepismenu babu iz mog komšiluka, zvala mene da joj čitam šta je to dobila u sandučetu, a ono bio poziv na neko partijsko okupljanje ) a onda je i usvojen zakon po kome je bilo mnogo teže osnovati političku partiju (jel' beše Vesna Pešić zbog toga bila poludela u Skupštini?)... jesu li bili beše zabranjeni skupovi u centru grada (pa kako onda da se ruši vlast pre izbora?) ... i, koliko u stvari košta osnivanje nove partije, i kakav vam je kao novom položaj kada medije drži zna se ko, kada su pare zna se gde itd. itd. Ponavljam, šta amnestira one koji su to sve imali?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:50 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Krstić
I sad, vas koji se ljutite na mene, pitam: što vi, ako mislite da biste bili bolji od mene, niste to radili umesto mene? Ili umesto bilo kog drugog? Što se niste izborili da vi budete oni koji odlučuju o stvarima? Što ste pustili da to rade Koštunica, Tadić, Dinkić, Jovanović, Živković, Janjušević, Kolesar, Bubalo...a sada ovo veselo društvance?

A vi se i na to ljutite.

Dobro, 'aj'mo sada ozbiljno, kako mislite da je to zaista bilo moguće praktično izvesti (nema veze ko je gori, ko je bolji)

Pa valjda isto onako kako je uspelo onim nabrojanim kojima bi mogli da pridodamo još par stotina drugih imena. Mislim, ne sećam se da su oni mene pitali kao da postanu to što su postajali, na blogu.
Moj kum, inženjer, na primer, obratio se molbom za prijem u DS (možda u pokušaju da, u očaju, poveća šanse da se zaposli; inače je pošten čovek), nikada nikakav odgovor nije dobio.

ccc.
Hansel Hansel 00:57 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Pa valjda isto onako kao je uspelo onim nabrojanim kojima bi mogli da pridodamo još par stotina drugih imena. Mislim, ne sećam se da su oni mene pitali kao da postanu to što su postajali, na blogu.

Logično, ali Vi niste njima ni preporučivali (valjda) da prave partije, a pošto nama preporučujete, ja pitam. Eto, znam da ne kradem, ali ne znam da napravim partiju.

ccc.

Ovakvu reakciju sam očekivao na spomen učlanjene babe.

Učlanjena baba koja ne želi da bude član i neučlanjeni inženjer koji želi da bude član. Pa cokćimo (u neverici?) do sutra.
laziiprevare laziiprevare 01:00 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

operacija uspela, pacijent umro

Timska rad donosi timsku ocenu. Pacijent može da umre zato što je morao da umre.

Tvoj tekst je dobar. Nastavi, ni najveći protivnik, ne može da kaže da lažeš.



Mislim da umesto opozicija, bolje deluje za vas "vlada u izgnanstvu".

Pokušao sam, imao sam dobru nameru...A vi se i na to ljutite.





Nije mi, dakle, potreban poziv Čedomira Jovanovića da bi mi ukazao na tu situaciju koju vidim kao dramatičnu.

Iz borbe za interese Srbije nisam nikada ni izašao, pa mi nije potreban poseban poziv za povratak.
mesan mesan 01:17 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

hoochie coochie man

Znači, uzeli biste obećanje naspram konkretnih rezultata?

E ovde je nesporazum.
Ja sam shvatio da treba da biram između "mera vlade u šest tačaka" i večinskog izbornog sistema, ali ne samo obećanja.
A ako se samo o obećanju radi onda isto kao i prošli put, beli listić.


Pa mislim da u realnosti ta promena izbornog sistema postoji samo u obećanjima...

Kad smo već kod sistemskih problema:

Najtragičnije je stanje u pravosuđu, najskorije recimo amaterski prelazak sa istražnih sudija na tužioce. Apelacioni sud katastrofa, zatvori već prepuni. Politički pritisci, naročito u tužilaštvu. Sve to nema veze sa političkim poenima i predizbornim obećanjima, nego sa ljudima koji (ne) rade svoj posao i (ne) strahuju od posledica svojih propusta. Zbog situacije u pravosuđu to prelazi na čitavo društvo.

Taj problem etike bi domaćin bloga mogao da prebacuje "nama", građanima. Ali ako službenici sami po sebi nemaju radnu etiku, jedino tehnokrata sa samog vrha (ministar) i njegovo kruto sistematsko jahanje (ono pozitivno) sa vrha mogu da izazovu promene. Ali takvih sposobnih tehnokrata u srbskih političara nema, jer su svi opsednuti predizbornim i postizbornim govorima i mahanjem papirima vezanim za druge političare.

Ja jedino vidim Radulovića kako riba podređene.
laziiprevare laziiprevare 01:28 15.10.2013

Re: Hm, da

Jebeš deset godina! Kad veru izgubiš, onda je zajebano...

anfieldroad anfieldroad 02:30 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

ko je to povećao?



Predsednik vase stranke. Predsednik vase sestrinske stranke LDP. Dovoljno. Vas koalicioni partner dok ste bili na vlasti,SPS i mnogi u njemu. Vas dezurni strucnjak za finansije Dinkic sa svojom ekipom. Ili su to sve bili ljudi puni ideala,koji su se borili za nas i za bolji zivot u Srbiji.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:34 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Predsednik vase stranke. Predsednik vase sestrinske stranke LDP. Dovoljno. Vas koalicioni partner dok ste bili na vlasti,SPS i mnogi u njemu. Vas dezurni strucnjak za finansije Dinkic sa svojom ekipom. Ili su to sve bili ljudi puni ideala,koji su se borili za nas i za bolji zivot u Srbiji.

Odbijam sve navedeno osim dugova sestrinske stranke LDP. Jer sestra je ipak sestra. Dobro, i osim, naravno, Dinkićevog.
g.radicevic g.radicevic 06:17 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

A pošto sam već tu i pošto sam ja "kriv" za nečijih 10 izgubljenih godina (što je legitimna, iako poprilično bludalasta teza), imam ja pitanje za onog, dakle, kome sam uništio te godine:

A gde si ti bio za to vreme?

Što si mene pustio da ti uništavam godine?

Što ti nisi uzeo stvari u svoje ruke i uradio bolje, umesto da palamudiš na blogu?


klasična zamena teza
u stilu ''najbolje'' srpske političke škole

maksa83 maksa83 06:19 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Sve i da prihvatimo ovu paralelu - 'ajd zajebo si se jednom i pozvao dunstera da ti namešta mrežu, al' što ga majku mu pozva još n puta da ti namešta mrežu?

Prvo, težište paralele je na temu "a što ti ne nameštaš mrežu kad si tako pametan" što je vrlo glup retort. Drugo, svako zaslužuje drugu šansu. Treće, nisam ga zvao treći put.
alselone alselone 07:20 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Prvo, težište paralele je na temu "a što ti ne nameštaš mrežu kad si tako pametan" što je vrlo glup retort. Drugo, svako zaslužuje drugu šansu. Treće, nisam ga zvao treći put.


Sto volim gikovske paralele.

Pozvani su oni za koje smo mislili da znaju da razvuku mrezu. Al' oni uzeli podizvodjace, lopine. Ovi dosli i napola uradili posao i jos nam kucu pokrali.

libkonz libkonz 07:25 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

E 'alal ti ćufte na političkom rezonu.

Ne mislim da je to ispravan politički rezon, samo sam iskren. Bio sam deset godina mlađi, pod jakim utiskom Đinđićevog ubistva.
Što se tiče Tome, ponoviću po ko zna koji put: imali smo izbor - DS ili SNS i to je bio jedini izbor. Verovao sam da DS mora da padne sa vlasti jer nas vuku u ambis. Preuzeo svoj deo odgovornosti, glasao za Tomu i doneo ispravnu odluku.
alselone alselone 07:30 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Kako sam video ovu malu diskusiju od 112 komentara i 99 preporuka.

maksa83 maksa83 07:33 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

alselone
Prvo, težište paralele je na temu "a što ti ne nameštaš mrežu kad si tako pametan" što je vrlo glup retort. Drugo, svako zaslužuje drugu šansu. Treće, nisam ga zvao treći put.

Sto volim gikovske paralele.

Pozvani su oni za koje smo mislili da znaju da razvuku mrezu. Al' oni uzeli podizvodjace, lopine. Ovi dosli i napola uradili posao i jos nam kucu pokrali.

Eh da, to sam smetnuo s uma. Ne uradi ti mrežu, shvatiš da ti po kafiću fale šoljice a i magacin kao da je neko obrao, i kad ga pitaš "dobro, mreža ne radi, ali u čemu je fora sa ovim?" on kaže (dok u džep trpa treću pikslu i gleda te u oči): "e, ćuti i uživaj, ako umesto mene zoveš admina Peru on će dodatno da ti šora po ćoškovima i glasno podriguje pred gostima". I tako 2x. Što bi rek'o agresor: "that gets old pretty fast".
sugar59 sugar59 07:46 15.10.2013

Re: Hm, da

cult

A gde su naših deset godina, to ko jebe.


Super post, ali bez kraja. Fali i onih 10 godina koje ćemo i pored ovih već izgubljenih , izgubiti. Mislim da o tome priča Nebojša.

edit: Da dodam, pošto sam naknadno videla da se i medijima pojavilo, ne verujem da ove blogove čita 99 ljudi i da su koji čitaju baš pohrlili da pročitaju ovaj blog i daju ocenu. Toliko o slobodi mišljenja i budućnosti koja nas čeka ili je već tu.
sugar59 sugar59 08:03 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Nebojsa Krstic

Nemam odnos omalovažavanja. Ako su građani odlučili da to bude on, onda njemu treba uručiti svu hvalu kad je zasluži...kao i eventualnu primedbicu, ako za nju ima uopšte prostora.

Evo, ja sam se usudio na par primedbi.

Ne razumem čemu konsternacija cenjenih blogera.


Nemaš prava na primedbu, sve treba da se hvali, a mi ćemo u međuvremenu onih 10 godina što slede da se zabavljamo DS-om.
Već isprobana šema, baciš kosku da narod glođe, a ti se polako izvučeš i mutiš dok neko ne digne glavu da pita gde si, a onda ga lupiš po leđima i kažeš "super ti to radiš, samo nastavi" i tako u krug.

Do juče su sedeli na stiroporu i bacali se pod točkove, vikali "izdajnici" kada bi se samo Kosovo u bilo kom kontekstu spomenulo, osim da je srce Srbije, danas su oni uradili upravo ono što su sprečavali. Ali što bi mi pričali o skladu njihovih dela i reči, kada je tu DS, a tu je zato što je sam to napravio.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:04 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

maksa83
alselone
Prvo, težište paralele je na temu "a što ti ne nameštaš mrežu kad si tako pametan" što je vrlo glup retort. Drugo, svako zaslužuje drugu šansu. Treće, nisam ga zvao treći put.

Sto volim gikovske paralele.

Pozvani su oni za koje smo mislili da znaju da razvuku mrezu. Al' oni uzeli podizvodjace, lopine. Ovi dosli i napola uradili posao i jos nam kucu pokrali.

Eh da, to sam smetnuo s uma. Ne uradi ti mrežu, shvatiš da ti po kafiću fale šoljice a i magacin kao da je neko obrao, i kad ga pitaš "dobro, mreža ne radi, ali u čemu je fora sa ovim?" on kaže (dok u džep trpa treću pikslu i gleda te u oči): "e, ćuti i uživaj, ako umesto mene zoveš admina Peru on će dodatno da ti šora po ćoškovima i glasno podriguje pred gostima". I tako 2x. Što bi rek'o agresor: "that gets old pretty fast".

Искрено сам се насмејео већ и претходном коментару.
Но... одговорност је ипак наша.
Што ми сами нисмо направили бољи и праведнији систем и нашли боље и праведније који ће нас заступати.
hajkula1 hajkula1 08:06 15.10.2013

Re: Hm, da

cult
u pristojnu i normalnu Srbiju se veruje tek kad se s vlasti ode.

Dok si u mogućnosti da pristojnu i normalnu zemlju praviš, onda privedeš novcu vesele drugare i omogućiš im masovnu pljačku raznih agrobanaka, državnog budžeta, opštinskih budžeta, razvojnih banaka, fondova, tendere nameštaš, iz budžeta plaćaš fantomske konsultante i projekte, od institucija napraviš smehotres, dovedeš stručnjake za usavršavanje otimanja, ovi izmisle ofpse, sokoje, takse na takse, oglodješ sve do poslednje pare, celu stranku i vesele koalicione partnere zaposliš po agencijama za pomorske nesreće i još stotinjak takvih, armiju lopina koja krene u pljačku preko tendera, upravnih odbora, pokupuje desetine hiljada automobila od naših para, natakari im rotacije, a kad para nestane, onda zadužiš zemlju za deset narednih generacija, samo da se dolče vita veselih drugara nastavi, sa sve onim košarkaškim, šmekerskim gimme five.

E, kad sve to prodje, onda se traži pristojna Srbija.
A gde su naših deset godina, to ko jebe.





Preporuči / Preporuka: 99 / Obavesti moderatora / Link / Replika: 115 / Citiraj / Odgovori





Cult, koliko pamtim, najveći broj preporuka bio je na temi o školskim uniformama, za i protiv.

Ovde si rekao suštinu onoga što misli i oseća velika većina ne samo glasača nego i svih ostalih. Ako se angažuješ, nemoj samo sa Čedom, ko boga te molim. Ds puca, i treba. Neki potpuno novi ljudi su potrebni, ljudi koji imaju obraz, ljudi sa mozgom, srcem i moodima . Iskreno, posle svega ne znam kada ću ponovo moći da zaokružim broj pored DS, koga zmija ujede, guštera se plaši. Priželjkujem bolje za Srbiju, tako i DS-u ali... Mlađe generacije se jedva sećaju vremena pre 2000-te, ali ovo posle su zapamtili.


uros_vozdovac uros_vozdovac 08:16 15.10.2013

Re: Hm, da

uros
hajkula1
uros_vozdovac
da, da. Video sam svojim očima jedan server u jednoj od agencija. Žali bože resursa, majkemi.



Ne uspevam da okačim na fejsbuk, zašto?


Ajd na pp da ne smetamo, super je blog, greota
8c_competizione 8c_competizione 08:17 15.10.2013

Re: Hm, da

doći će frike srtnli
samo da odluči kome lupa kontru


"najbolje ga obozavam" kada to radi sam sebi
nikvet pn nikvet pn 08:28 15.10.2013

Re: Hm, da

hajkula1
najveći broj preporuka bio je na temi o školskim uniformama, za i protiv.


Рекордно препорука можда и није али најјаче брисање патоса у овој кафани свакако јесте.
predatortz predatortz 08:36 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć


Što ti nisi uzeo stvari u svoje ruke i uradio bolje, umesto da palamudiš na blogu?


A što vi niste radili bolje,nego sad palamudite po blogu?

Imali ste podršku svega mislećeg u Srbiji, imali ste odrešene ruke... Imali ste previše alavih, malo pametnih. To vas je sjebalo. Pljunuli ste nam u obraz, a Srbiju ste gurnuli u ruke Vučiću i Dačiću. To vam istorija neće oprostiti! Bićete upamćeni kao oni koji su zasrali sve što se zasrati može.
cult cult 09:05 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Do juče su sedeli na stiroporu i bacali se pod točkove, vikali "izdajnici" kada bi se samo Kosovo u bilo kom kontekstu spomenulo, osim da je srce Srbije, danas su oni uradili upravo ono što su sprečavali. Ali što bi mi pričali o skladu njihovih dela i reči, kada je tu DS, a tu je zato što je sam to napravio.


Mislim da je bes na Krstićevu stranku multiplikovan upravo iz ovog razloga. Što su upravo ovi "naši" uradili od zemlje to što su uradili i što posledice njihove prevare sopstvenih glasača i celog naroda, sve uz ono mangupsko gimme five, upravo živimo.

Negde gore Krle pita "ko je zaradio", tj. ko je zahvaljujući dolasku na vlast uvećao prihode svoje firme za nemogućih 50 000%. Nije čitao čuveni medijski izveštaj Saveta za borbu protiv korupcije Verice Barać. Tamo piše mnogo toga o sklapanju poslova izmedju privatne firme nekog s Tadićevog dvora i njegovom bilgejtsovskom poslovnom uspehu za svega pet godina, iako nije izmislio novi windows ni ajfon. Samo su sklapani poslovi njegove firme sa javnim preduzećima i državnim firmama čiji su direktori bili takodje iz Demokratske stranke. Tabele se mogu naći po netu jednostavnim googlovanjem, sa sve izvodima sa APR-a. Tih 50 000% uvećanja sopstvenog biznisa dok je zemlja propadala, to je, nažalost, bila suština njihove vlasti.

Verica Barać je uspešno ignorisana do svoje smrti od strane ovih "naših", puštani su prijateljski tajkuni da je rešetaju po tabloidima i medijskom blatu koje su sami napravili i u kojem su sebe i sve nas zajedno valjali. Dok su mlatili lovu i zaduživali zemlju, nama su bacali kosku "mi lepi i šarmantni, a oni sede na stiroporu". I jbg, to je bilo dovoljno za osam godina ugodnog i veselog vladanja.

I sad krle pita "šta ste vi radili", što ste nasedali na naše mangupske fore, što ste nas pustili da vas pravimo budalama osam godina, dok vas moji stranački drugari nisu sasvim opljačkali i natakli vam svima na glave magareće uši.

Cinično. Užasno cinično.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:16 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

pa zato pitam...ne tebe, nego sve koji ovde ispisuju svoje nezadovoljstvo prethodnom vladom...što nisu oni bili ministri, predsednici, premijeri...pa čak i savetnici?

Mislim da ti pitanje u formi opravdanja ili zamerke nije na mestu.
Znaš ti dobro kako se moglo biti ministar, savetnik, ambasador, član UO, znaš takođe dobro koliko su se zarezivale primedbe i opravdana reagovanja da tako ne valja da se radi , da neki nisu dorasli za mesta na koja ih postavljaju..
Ako ti je lakše da shvatiš onda probaj sam da odgovoriš na pitanje: eto ti nisi
zadovoljan kako sada radi Vučić i njegovi puleni pa što ne dođeš na njihovo mesto. Jasno da ne možeš kao što ni onda nisu mogli ti kojima ti nabijaš na nos maltene da su oni krivi što je išlo onako.
Međutim, to ne znači da , ia ko ne možeš da ih smeniš, da ne treba da ih kritikuješ za sve što ne rade kako treba.Inače, koliko vidim i ovi rade slićno kao i njihovi predhodnici, valjda u Srbiji ne može ništa normalno da se radi, pa je analogno za očekivati da će i SNS doživeti sudbinu DS i tako u krug, a bojim se, narodu sve lošije dok mu ne pukne a onda je tek veliko pitanje ko će doći.
Ključni problem kod nas je što se naše stranke ponašaju kao privatna preduzeća -interesne grupe i koje interesuju samo stranački a ne državni interesi jer državne pominju samo u funkciji zamajavanja naroda radi lakšeg ostvarivanja stranačkih interesa, umesto da stranačke stave u funkciju državnih interesa. Kome nije jasno neka samo pogleda kako se stranke pa i SPC kao posebna firma ponašaju glede kosovskog pitanja.
alselone alselone 09:21 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

cult


Dodao bih jos jedan detaljcic. Oni su otimanje razradili do nivoa mesne zajednice. Paukova mreza je isla od vrha do dna. Nije se otimalo samo gore nego je svaki lokalni serif dobio svoj deo kolaca u kom je gospodario.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:26 15.10.2013

Re: Hm, da

Preporuči / Preporuka: 109

Ja nisam slutila da ima ovoliko aktivnih blogera
blogovatelj blogovatelj 09:28 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

A gde si ti bio za to vreme?


U Kanadi.

Što si mene pustio da ti uništavam godine?


Nisam pustio.
Pustio sam Miloševića i zajebao sam se. Da sam se drugi put zajebao oko iste stvari, ne bi bio kriv onaj ko bi me zajebao, sam bih bio kriv.

Što ti nisi uzeo stvari u svoje ruke i uradio bolje, umesto da palamudiš na blogu?


Jesam, kako nisam. Pogledati moj odgovor na prvo pitanje u ovom komentaru.
A po blogu palamudim jer sam tako u mogućnosti.

cult cult 09:40 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

alselone
cult


Dodao bih jos jedan detaljcic. Oni su otimanje razradili do nivoa mesne zajednice. Paukova mreza je isla od vrha do dna. Nije se otimalo samo gore nego je svaki lokalni serif dobio svoj deo kolaca u kom je gospodario.


Mislim da je to stiglo do skupština stanara.
A ako nisi bio spreman na nameštanje tendera, pljačkanje odgovarajućeg budžeta ili uzmianje prijateljskih kredita od banaka, onda te uhlebe u državni aparat - ministarstvo, agenciju, opštinu, javno preduzeće. Uzmeš svojih 60-70 k mesečno i sve ok.

Ovaj srpski stepen korupcije i inkorporacije cele stranke sa sve koalicionim drugarima u celokupan državni aparat, tehnologija pljačke resursa zemlje i otimanja para od privrede i naroda će se izučavati na univerzitetima, tvrdim.
godec godec 09:47 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

I sad krle pita "šta ste vi radili", što ste nasedali na naše mangupske fore, što ste nas pustili da vas pravimo budalama osam godina, dok vas moji stranački drugari nisu sasvim opljačkali i natakli vam svima na glave magareće uši.

Cinično. Užasno cinično.


Nije to pitanje "užasno cinično". To je uvreda.
godec godec 09:49 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Ovaj srpski stepen korupcije i inkorporacije cele stranke sa sve koalicionim drugarima u celokupan državni aparat, tehnologija pljačke resursa zemlje i otimanja para od privrede i naroda će se izučavati na univerzitetima, tvrdim.


A na sudovima?

Hoće li se i ovaj blog proučavati u sklopu svega toga?
Biljana 77 Biljana 77 09:52 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

A gde si ti bio za to vreme?

Što si mene pustio da ti uništavam godine?

Što ti nisi uzeo stvari u svoje ruke i uradio bolje, umesto da palamudiš na blogu?


U je.

Ko je to što zamračuje savjet riječima nerazumno?
Opaši se sada kao čovjek; ja ću te pitati, a ti mi kazuj.
Gdje si ti bio kad ja osnivah zemlju? kaži, ako si razuman.
(Knjiga o Cultu).

Vi ste bili izabrani (i plaćeni) da radite svoj posao. Sve ostalo je sviranje qrcu. I palamuđenje na blogu.

vladimir petrovic vladimir petrovic 09:55 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

No, nikada nije kasno.

Angie01
jeste, kasno!


Kasno???

Ovo me podseti na Margeritu Diras. Na početku svoje najpoznatije knjige "Ljubavnik" (L'Amant), za koju je dobila najveću francusku književnu nagradu Gonkur, ona kaže:

Već rano u mom životu bilo je veoma kasno.
(Très vite dans ma vie il a été trop tard)

Eto, svuda se kasni, svi kasne...
Biljana 77 Biljana 77 10:02 15.10.2013

Re: Hm, da

E, kad sve to prodje, onda se traži pristojna Srbija

tsunade tsunade 10:04 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Калтов коментар помало нас све амнестира од личне одговорности. И ту је Небојша у праву. Ту, напросто, није исправно.


ja i pored najbolje volje da se suočim i preispitam ne vidim svoju odgovornost što su bitange razvalile sistem. kad nisam za vakta slobinog uzela oružje u ruke, posle me prošla volja da se branim od nasrtaja na džep i mozak... o političkom aktivizmu niko normalan valjda ne razmišlja nakon što je 5-oktobarska prevara u najogoljenijoj formi izašla na videlo. i tu je možda najveći greh DS. ubili su masu svojih birača u pojam, pošto su ih prethodno opljačkali.

i što reće neko gore, nije krstić (takav mi je osećaj) pljačkao niti tadić. ali ta trulež se toliko neprijatno osećala da je nemoguće bilo ignorisati taj smrad i ne napraviti lični otklon od toga... mislim meni bi to bilo nemoguće.
sugar59 sugar59 10:14 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

cult


Mislim da je bes na Krstićevu stranku multiplikovan upravo iz ovog razloga. Što su upravo ovi "naši" uradili od zemlje to što su uradili i što posledice njihove prevare sopstvenih glasača i celog naroda, sve uz ono mangupsko gimme five, upravo živimo.



Jesu, uradili su, slažem se sa tim. Slažem se i da su nas gurnuli ovima u ruke. Sve to što si nabrojao uopšte nije sporno i sama sam preporučila komentar.

Sporno je ono što je napisao Krstić u blogu, zato što je to napisao ON. Kojim slučajem, da sam ja anonimus, politički neaktivna, to napisala, da li bi bilo sporno? Da li bi bilo više ili manje vredno pažnje? Da li bi bilo više ili manje istina?

Pošto je to on, ajde sada kolektivno da ga linčujemo za ipak istinu koju je izneo, neka plati cehove za celu ekipu.

Šta ćemo sa narednih 10 godina? Da li ćemo se pomeriti sa mesta ako nam svaki put kada se neko zapita za današnjicu gurnuti pod nos loše poteze DS-a? Možda je bolje pitanje, da li smo se pomirili sa tim da se više nigde nećemo pomeriti?
zack2jack zack2jack 10:18 15.10.2013

Re: Hm, da

cult
u pristojnu i normalnu Srbiju se veruje tek kad se s vlasti ode.

Dok si u mogućnosti da pristojnu i normalnu zemlju praviš, onda privedeš novcu vesele drugare i omogućiš im masovnu pljačku raznih agrobanaka, državnog budžeta, opštinskih budžeta, razvojnih banaka, fondova, tendere nameštaš, iz budžeta plaćaš fantomske konsultante i projekte, od institucija napraviš smehotres, dovedeš stručnjake za usavršavanje otimanja, ovi izmisle ofpse, sokoje, takse na takse, oglodješ sve do poslednje pare, celu stranku i vesele koalicione partnere zaposliš po agencijama za pomorske nesreće i još stotinjak takvih, armiju lopina koja krene u pljačku preko tendera, upravnih odbora, pokupuje desetine hiljada automobila od naših para, natakari im rotacije, a kad para nestane, onda zadužiš zemlju za deset narednih generacija, samo da se dolče vita veselih drugara nastavi, sa sve onim košarkaškim, šmekerskim gimme five.

E, kad sve to prodje, onda se traži pristojna Srbija.A gde su naših deset godina, to ko jebe.



..ovo je jednostavno neodbranjivo.

Sve price o tome da se od hapsenja ne zivi? Da se afere ne mazu na hleb? Itd.. Padaju u vodu! Javnost se nece umiriti dok se sve sporne privatizacije I slucajevi ne isteraju do kraja. Po cenu toga da im se smanje plate. Ili Penzije. Povecaju porezi..

I mozda je tako I najbolje. Svi koji imaju putera na glavi, a takvih je ocigledno mnogo. Moraju da odgovaraju! Kao sto komplikovani odnosi I isprepletani interesi, politike, biznisa, sudova I kriminala moraju da se raspetljaju. Jednom, ciscenje ovog haosa u kome se drustvo nalazi, mora da se desi. I zavrsi!!

I to je jedina politicka platforma koja danas ima smisla za Srbiju.

taube taube 11:21 15.10.2013

Re: Hm, da

bravo za komentar, dugo nisam procitala bolji opis srbije
cult cult 11:23 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Sporno je ono što je napisao Krstić u blogu, zato što je to napisao ON. Kojim slučajem, da sam ja anonimus, politički neaktivna, to napisala, da li bi bilo sporno? Da li bi bilo više ili manje vredno pažnje? Da li bi bilo više ili manje istina?


To uopšte nije sporno. Nema civilizovane osobe koja bi podržavala mlaćenje bilo koga iz bilo kog razloga.

Pošto je to on, ajde sada kolektivno da ga linčujemo za ipak istinu koju je izneo, neka plati cehove za celu ekipu.


Ma, daj. Kakav linč. Bar pedeset puta sam na istom ovom blogu napisao iste te rečenice. Možda je raspored reči bio malo drugačiji.

Znaš, kad ti neko namerno uništi zemlju kako bi sebi omogućio kradju narodne imovine i državnih resursa koje se mere u milijardama dolara, tebi realno i ne ostaje ništa drugo sem da "palamudiš" kako bi to rekao Krstić.

Oni su napravili sistem. U njega možeš ući samo ako pristaneš na njhovu igru. Ceo spektar politički je bio u toj igri. Od Tadića, preko Dačića i Chadde do Koštunice i Dinkića. Sistem se zasnivao na ideji večite nedovršenosti države, večite tranzicije, večitog pristupanja Evropskoj uniji, večitog držanja sukoba niskog intenziteta na Kosovu, večitih izbornih koski koje nam bace da se oko njih glodjemo, dok oni uništavaju zemlju, nenormalno se bogateći, obezbedjujući svoju i decu i unuke. Pisao sam ovde o tome i u komentarima i u blogovima.

Sve to, recimo, blogokolega Brajović zna isto kao i ja. Isto kao i najveći deo nas ovde, iako se pita "da, šta smo mi to uradili" da Krletove stranačke i koalicione drugare sprečimo u tome da nas tako magarče. Za razliku od Krletovog cinizma, Brajović samo, kao disciplinovan i ogovoran čovek, uvek polazi od preispitivanja sebe.

Realno, nisi mogao da uradiš ništa. Samo da pustiš da se sistem uruši kad para nestane. To mu se upravo dešava.
bladerunner92 bladerunner92 11:28 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć


Nebojsa Krstic
Na to bih mogao da odgovorim: "Pa i ja sam radio svoj posao. I bio prilično uspešan u njemu. Onda sam se prihvatio nečeg što mi lično uopšte nije trebalo...to čega sam se prihvatio radio sam najbolje što sam znao i umeo. Od tog posla nikakve lične koristi nisam imao, a štete jesam. I ništa se ne žalim. Pokušao sam, imao sam dobru nameru."


Krle da li si ,oooo da li si zaista napisao ovo??

i ja isto Krle kad sam bila mala i zavijala sarme od blata u listu od oraha davala sam sve od sebe (ono doduse i danas sam slicna kuvarica ali nije to tema)

htedoh reci Krle takav diletanstki pristup -- savetnik jednog PREDSEDNIKA DRZAVE (kakva god ta drzava bila)ne sme da bude neko ko je prinauceni marketing "strucnjak" i neko ko ce da "pokusa".Odaje se utisak da ste tako diletanstski , olako prilazili i drugim stvarima po principu --ma resice se vec stvari ili pucina je stoka jedna grdna (ko ih je*e), zamazi im malo oci ovde onde nece ni da primete...

molim te shvati ovo kao dobronamernu kritiku (ti znas da se ja sekiram za tebe ko i ti za mene i sve nas)pa sam samo htela da te dobronamerno posavetujem
i ako moze bez bana ovaj put , vidis da sam stavila gore zvezdicu
prototype prototype 11:29 15.10.2013

Re: Hm, da

dobrosavljevic_m
Preporuči / Preporuka: 109

Ja nisam slutila da ima ovoliko akivnih blogera


Meni google pokazuje da blog ima dnevno 154.000 citanja ali se iskreno ni ja ne secam kad je neko dobio toliko preporuka.
bladerunner92 bladerunner92 11:31 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć


mesan
Najtragičnije je stanje u pravosuđu, najskorije recimo amaterski prelazak sa istražnih sudija na tužioce. Apelacioni sud katastrofa, zatvori već prepuni. Politički pritisci, naročito u tužilaštvu. Sve to nema veze sa političkim poenima i predizbornim obećanjima, nego sa ljudima koji (ne) rade svoj posao i (ne) strahuju od posledica svojih propusta. Zbog situacije u pravosuđu to prelazi na čitavo društvo.


angie01 angie01 11:34 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć


Pa ništa onda - ćuti i trpi


ja sam dala objasnjenje, sta se dogadjalo-ljudi ovde jesu izbezumljeni i dezorjentisani vec dugo, pri tome potpuno oslabljeni, pre svega u nekoj licnoj egzistenciji, a sada ti amnestiras od odgovornosto one, koji su fakat na krilima jedne zajednicke energije bili izabrani da urade nesto korisno, jer su se predstavili da hoce i mogu- pa hebote, ne mogu svi da se bave politikom, da bi probali da zive normalno, kako se sada post festum trazi u tekstu ovog bloga od drugih, ne uradivsi nista po istom pitanju dok se bilo u poziciji.

i o kojoj demokratiji ti pricas- ona ovde funkcionise samo u vreme glasnja, sve ostalo je centralizovana partijska vlast, onih koji su se posle izbora dogovorili.

koje to institucije sistema funkcionisu, pa sada ti kao gradjanin njih koristis za neka svoja prava?

'naci, jedino neka organizovana gerila- je l to pradlazes?

ja ne razumem postavku stvari gde niko nije odgovoran i niko ni za sta ne ogodvara. Onda nema ni drzave.

znam licno za neke pojedinacne akcije, tuzbe sa mnogo dokaznog materijala, koje su sve ucutkane, skrajnute,....protesti na koje niko ne odgovara, pa im se onda preti otkazima,...ne znam, mene zanima kako ti to zamisljas, koji su to konkretni koraci?

o introspekciji i prebacivanju krivice- izvini, ali ovo je takav jedan pausal, koji ne govori nista konkretno.
iqiqiq iqiqiq 11:38 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

cult
alselone
cult


Dodao bih jos jedan detaljcic. Oni su otimanje razradili do nivoa mesne zajednice. Paukova mreza je isla od vrha do dna. Nije se otimalo samo gore nego je svaki lokalni serif dobio svoj deo kolaca u kom je gospodario.


Mislim da je to stiglo do skupština stanara.
A ako nisi bio spreman na nameštanje tendera, pljačkanje odgovarajućeg budžeta ili uzmianje prijateljskih kredita od banaka, onda te uhlebe u državni aparat - ministarstvo, agenciju, opštinu, javno preduzeće. Uzmeš svojih 60-70 k mesečno i sve ok.

Ovaj srpski stepen korupcije i inkorporacije cele stranke sa sve koalicionim drugarima u celokupan državni aparat, tehnologija pljačke resursa zemlje i otimanja para od privrede i naroda će se izučavati na univerzitetima, tvrdim.



to je najgora posledica svog tog zajebavanja sa cepkanjem partija i vežbanjem višepartijskog sistema, što je svaka šuša videla da Oni Gore kradu nekažnjeno, pa se prevaranti i lopovi ustalili i u malim i srednjim preduzećima. Ceo okvir privrede je postavljen na to ko će koga da pokrade
sugar59 sugar59 11:45 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

milisav68
sugar59
Pošto je to on, ajde sada kolektivno da ga linčujemo za ipak istinu koju je izneo, neka plati cehove za celu ekipu.

Pa nije ovo prvi put da mu (im) se priča, pa da bude iznenađen i uvređen.

Pričalo se i dok su bili na vlasti - ljudi ne valja vam pos`o - a oni su se nadmudrivali sa nama, pričali kako ne znamo da vodimo dijalog, i još što šta da ne nabrajam sad.




Sve se ja to slažem, ali ja pričam o drugim stvarima, a tvoj post je savršen primer za to.

Uzmeš iz konteksta i izvrneš u "svoju" korist. Nije li to upravo ono na čemu živi trenutna vlada?

Da li njegova (Krstićeva) biografija umanjeje vrednost reči koje je napisao i da li bi se pričalo o temi bloga da je neko apolitičan napisao iste reči?
Kraja Kraja 11:53 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoći..

...sorry, duplikat...
cult cult 12:01 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

...ovo...???


ima još par tabela koje sežu do 2011. godine.
Verica Barać je bre bila narodni heroj.
angie01 angie01 12:09 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Verica Barać je bre bila narodni heroj.



osravljena samoj sebi.
cult cult 12:27 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Dobra kadrovska politika


I ja sam se malopre preispitao i shvatio da treba da obrnem stvar.
Da, možda je na delu bila pozitivna selekcija.
I najsposobniji ljudi su zazuimali ključna mesta u državi, ko što je i red.

Baš bi tebe culte voleo da vidim dal' bi i ti ostvario ovakav rast u ovoj slobodnoj utakmici da si npr na mestu Šapera ili Krstića.


Nema šanse. Da nešto vredim, sad bih ja vas pitao "što niste nešto uradili za sebe, već palamudili po blogu".
Kraja Kraja 12:29 15.10.2013

ecce-florian

...prvo mi je pala na pamet "bocna diskvalifikacija"...
sugar59 sugar59 12:29 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć



cult


Ma, daj. Kakav linč. Bar pedeset puta sam na istom ovom blogu napisao iste te rečenice. Možda je raspored reči bio malo drugačiji.



Koliko vidim, bez da ulazim i istoriju vašeg blogovanja jer dolazim samo povremeno da čitam, tu i tamo nešto kažem, ne mogu da ne primetim da ti je baš ovaj put izašao komentar u novinama. Veoma je moderno obrušavati se na DS-ovce, ustvari, to je jedino moderno (izgleda i isplativo).


cult


Znaš, kad ti neko namerno uništi zemlju kako bi sebi omogućio kradju narodne imovine i državnih resursa koje se mere u milijardama dolara, tebi realno i ne ostaje ništa drugo sem da "palamudiš" kako bi to rekao Krstić.


Znam, živim ovde. Kritikovala sam onda, a tražim pravo da kritikujem i sada, pa neka je i samo palamuđenje, prošlost je prošla, šta ćemo sa budućnosti?


cult


Oni su napravili sistem. U njega možeš ući samo ako pristaneš na njhovu igru. Ceo spektar politički je bio u toj igri. Od Tadića, preko Dačića i Chadde do Koštunice i Dinkića. Sistem se zasnivao na ideji večite nedovršenosti države, večite tranzicije, večitog pristupanja Evropskoj uniji, večitog držanja sukoba niskog intenziteta na Kosovu, večitih izbornih koski koje nam bace da se oko njih glodjemo, dok oni uništavaju zemlju, nenormalno se bogateći, obezbedjujući svoju i decu i unuke. Pisao sam ovde o tome i u komentarima i u blogovima.



I opet tačno, ali, šta su ovi sada promenili u tom sistemu? Ili nema veze, ajd' palamudimo, pa ćemo za 10 godina da palamudimo o istom, samo ćemo imena promeniti.


cult


Sve to, recimo, blogokolega Brajović zna isto kao i ja. Isto kao i najveći deo nas ovde, iako se pita "da, šta smo mi to uradili" da Krletove stranačke i koalicione drugare sprečimo u tome da nas tako magarče. Za razliku od Krletovog cinizma, Brajović samo, kao disciplinovan i ogovoran čovek, uvek polazi od preispitivanja sebe.

Realno, nisi mogao da uradiš ništa. Samo da pustiš da se sistem uruši kad para nestane. To mu se upravo dešava.


Odlično, što onda uopšte pišemo na ove teme i što ih uopšte čitamo?

Pare još i pored svog grabeža nisu nestale. Biće loodo tek kad stvarno nestanu, a taj dan nam juri u susret.
ecce-florian ecce-florian 13:11 15.10.2013

Re: ecce-florian

Kraja
...prvo mi je pala na pamet "bocna diskvalifikacija"...

Ma jok kakva "bočna diskvalifikacija".

Nego u APR kažu da je poslovni prihod za 2012 bio 185.785.000 za razliku od 2011. kad je bio 209.632.000 (link) pa samo da ne baratamo falš podacima. To bi onda egzaktno u odnosu na poslovni prihod za 2005. od 24.754.000 bio rast od 846,86 %.

Ovo samo kao argument a contrario bladerunerovoj olakoj frontalnoj diskvalifikacij. Ne može
cit
neko ko je prinauceni marketing "strucnjak"


da ima ovakvu stopu rasta poslovnog prihoda marketing kompanije i ovakav ukupan poslovni prihod od 2005-2012 ( 25+129+146+199+156+150+185+209=1199 miliona) 1.200.000.000 dinara ili ti grubo 10,5 miliona eura.

djukastofitjuka djukastofitjuka 13:14 15.10.2013

Re: Hm, da

cult
u pristojnu i normalnu Srbiju se veruje tek kad se s vlasti ode.

Dok si u mogućnosti da pristojnu i normalnu zemlju praviš, onda privedeš novcu vesele drugare i omogućiš im masovnu pljačku raznih agrobanaka, državnog budžeta, opštinskih budžeta, razvojnih banaka, fondova, tendere nameštaš, iz budžeta plaćaš fantomske konsultante i projekte, od institucija napraviš smehotres, dovedeš stručnjake za usavršavanje otimanja, ovi izmisle ofpse, sokoje, takse na takse, oglodješ sve do poslednje pare, celu stranku i vesele koalicione partnere zaposliš po agencijama za pomorske nesreće i još stotinjak takvih, armiju lopina koja krene u pljačku preko tendera, upravnih odbora, pokupuje desetine hiljada automobila od naših para, natakari im rotacije, a kad para nestane, onda zadužiš zemlju za deset narednih generacija, samo da se dolče vita veselih drugara nastavi, sa sve onim košarkaškim, šmekerskim gimme five.

E, kad sve to prodje, onda se traži pristojna Srbija.
A gde su naših deset godina, to ko jebe.


bravo cult.
alselone alselone 13:17 15.10.2013

Re: Hm, da

Au sine koji rast. Pa ovo ni Groupon nije video.
milisav68 milisav68 13:59 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

sugar59

Sve se ja to slažem, ali ja pričam o drugim stvarima, a tvoj post je savršen primer za to.

Uzmeš iz konteksta i izvrneš u "svoju" korist. Nije li to upravo ono na čemu živi trenutna vlada?

Da li njegova (Krstićeva) biografija umanjeje vrednost reči koje je napisao i da li bi se pričalo o temi bloga da je neko apolitičan napisao iste reči?

Nisam hteo da citiram ceo komentar samo zbog zauzimanja prostora - evo ga sad ceo.

Sve vlade "žive" tako, i za prethodne je glavni krivac bio Milošević, pa posle i svetska ekonomska kriza (koju će mi abnormalno da iskoristimo).

I naravno da umanjuje je vrednost jer je i svojim činjenjem/nečinjenjem upravo doveo tog Vučića na vlast (glupo mi je da sad pravim neke uvredljive, a u narodu poznate komparacije, jer domaćin bloga to ipak nije zaslužio).

A da li bi se pričalo - pa manje više se priča, ali nije u tome poenta, jer ovde na blogu B92 ima najviše (razočaranih) glasača tzv "građanske opcije" (DS, LDP.....), koji su od DS-a (kao stožera te opcije) puno čekivali, i zato ta lavina kritike, jer od Vučića&Dačića&co se ionako ne očekuje ne znam šta (a ovo što su do sada uradili je daleko (bolje?) i mnogo iznad onih crnih predviđanja, koje smo mogli da očekujemo).

Kako smo se nadali, dobro smo se udali.

A mi sad možemo još samo "ovde" da "palamudimo" jer je iza prethodne vlasti ostao zakon o osnivanju partija za koju ti treba brdo para, kao i zakon o javnom okupljanju, gde moraš da se "najaviš" mnogo ranije, kao i da isti može da se otkaže zbog "prevelikog rizika".

Takođe je ostao i ogroman državni aparat (kao glasačko telo), kome ne možeš ništa jer su zaštićeniji od belih medveda.

Taj kancer koji je zahvatio srpsko društvo je toliko veliki da ne postoji doktor (politčar) koji bi se usudio da napravi bilo kakav rez na pacijentu (zemlji/državi).
JJ Beba JJ Beba 14:00 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

I sad, vas koji se ljutite na mene, pitam: što vi, ako mislite da biste bili bolji od mene, niste to radili umesto mene?

a kako misliš da bih ja mogla biti na mestu Bubala, Tadića, Dinkića, Januševića? sve i da sam htela ne bih mogla jer nisam u vašem kolu, ne duvamo u istu tikvu, nisam ničija školska drugarica, kuma, kućna prijatelica, niko me ne bi stavio da budem kalif usmesto kalifa. ja se ne uklapam u to elitno društvo jer ne kradem, ne lažem, nisam lopina, burazer, licemer, uvlakać ito sve što je potrebno za jedno mesto odakle može nešto da učini.
bladerunner92 bladerunner92 14:23 15.10.2013

Re: ...Cinično. Uzasno cinicno...

Kraja


postavljanje ovakvih tabela nije korektno
ako pretendujes da ga optuzis stavi neku ozbiljnu tabelu iz agencije ili sa nbs a ne ovo
not2old2rock not2old2rock 15:04 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Ali imamo, nisam video ovakve komentare upućene Goci Čomić recimo, a nije da je ona bez uticaja u DSu.


Replika, osecam se prozvanim.
Nije bas da nije niko, ali, koliko me pamcenje sluzi, ovde joj se, ne tako davno ... kako se ono kaze ? ... aha, setio sam, se, kaze se PODILAZILO i to onoliko (Nasa Goca, "nemoj ti tako na Nasu Gocu" i sl. ) Necu da imenujem, svako za svoju izgovorenu (ili napisanu) neka odgovara, a poslednji put je zbog mog dobronamernog komentara u zaru polemike ovde zavapila jedna "ugrozena zena i majka", pa moram da budem obazriv kad su u pitanju zene, casom ti nakaleme nesto da ne znas gde da se poceses, bez obzira sto nisi bio zlonameran.

Hocu da kazem da GC verovatno ima druga posla, dan i noc se bori kako da proturi amandmane na sta god ??? izmene zakona koje inace nije mogla da proturi i menja dok je imala vecinu u Skupstini, jer ce sad, kad je u manjini to biti lakse (zar nije logicno ?) Mada, moguce je da je Nasa Goca samo "dobar politicar", pa je "politicki" procenila, za razliku od Savetnika, da je svako cudo za tri dana i da na sebe navuci deo bilo kakvog, pa i tog blogerskog gneva nije isplativo (a i sto bi ?), mada bi bilo kolegijalno ?

P.S. Zlobnici bi rekli da je u pitanju nedostatak odgovornosti, koju, za razliku od GC, pokazuje Krstic, koji svojevoljno(?), kao Marija na prkosima pomalo mazohisticki, sateran u cosak, pod zestokom paljbom razocaranih i inih, na neobicno neinteligentan (do sad nisam imao nikakvih sumnji u njegovu inteligenciju) nacin pokusava da brani neodbranjivo (politiku DS-a) ili je u pitanju njegov integritet ?
hajkula1 hajkula1 15:59 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Nebojsa Krstic

I sad, vas koji se ljutite na mene, pitam: što vi, ako mislite da biste bili bolji od mene, niste to radili umesto mene? Ili umesto bilo kog drugog? Što se niste izborili da vi budete oni koji odlučuju o stvarima? Što ste pustili da to rade Koštunica, Tadić, Dinkić, Jovanović, Živković, Janjušević, Kolesar, Bubalo...a sada ovo veselo društvance?

A vi se i na to ljutite.




Nisam ljuta na tebe. Pričam vi, jer se obraćam DS-u.


Njih je izabrao, osnovao, finansirao Milošević. Kao što ste vi osnovali SNS. Malo ste se prekomponovali.

Malo ima veze pedigre, druženje u detinjstvu i mladosti. Moj tata nije bio akademik, čak ni član partije, bio je sportista i inženjer, a ja sam se družila s Kikijem, totalno drugi svet.
Ne mogu svi svim da se bave. Ako nešto izabereš da radiš, onda radi što najbolje možeš. Kada nešto kupiš ili ti neko izvrši uslugu, ima neki rok trajanja i garantni rok?

Ja vama da se pravdam što ste vi bili lopovi.


(Krstiću tebe izuzimam.)


not2old2rock not2old2rock 16:00 15.10.2013

Re: Hm, da

JJ Beba
dakle kalte, 'ebo si mu kevu
:))))
63 preporuka


Izvinjavam se zbog cepidlacenja, ali 63 preporuke...
laziiprevare laziiprevare 16:25 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Bio sam deset godina mlađi, pod jakim utiskom Đinđićevog ubistva.



I Toma je bio ...

Preuzeo svoj deo odgovornosti, glasao za Tomu i doneo ispravnu odluku.


... pod jakim utiskom Đinđićevog ubistva.
hajkula1 hajkula1 18:01 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Nebojsa Krstic
Вероватно ипак мало више него ми који смо допустили да нам пропадне десет година.
(Узгред буди речено, не десет: ми смо се задужили и за следећих десет.

A šta bi s prethodnih deset?



Nije da niste doprinosili i tada. Dugo pamtim. Zadužili ste se, pa nije ni bilo lustracije.
zilikaka zilikaka 18:33 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

A pošto sam već tu i pošto sam ja "kriv" za nečijih 10 izgubljenih godina (što je legitimna, iako poprilično bludalasta teza), imam ja pitanje za onog, dakle, kome sam uništio te godine:

A gde si ti bio za to vreme?

Što si mene pustio da ti uništavam godine?

Što ti nisi uzeo stvari u svoje ruke i uradio bolje, umesto da palamudiš na blogu?


A el mogu i ja koju na ovo?

Evo, recimo, da krenemo od početka oktobra 2000. Tad sam se pojavila kod DS poznanika na lokalu, da ih pitam kako mogu da pomognem.
Uzgred, dobro smo se poznavali od ranije, i oni su dobro znali da to znači baš, samo i jedino to, ali sam dobila odgovor u stilu: Gledaj da budeš što više na ulici, treba nam podrška.
Dobro, bila sam.

Onda kasnije, opet odoh da pitam šte može da se radi, i to one koji su tokom mnoogo prethodnih godina (a da su obe strane toga bile svesne) bili manje sposobni od mene.

Opet mi je ideja bila da nešto doprinesem, uradim, pomognem.

Prvo su mi ponudili listić kojim ću se učlaniti, sa posebnom naznakom KO me je navodno uveo u taj svet. Kad rekoh da hoću da radim, a da me članstvo i politiziranje ne zanimaju, kazali mi je da su njima potrebni svi oni koji žele dobro Srbiji i bla,bla,bla i da će me neko svakako kontaktirati.

Još onako usput pitala što bre postaviše te i te tamo i tamo, kad dobro znamo da nisu nizašta, opet mi je rečeno da je to trenutno rešenje, mali kompromis, ali da će se svakako tražiti bolji. Ne može baš sve odmah.

Naravno, ti i ti su ostali na funkcijama i napredovali, brzo ojačani još gorima.

Isto tako naravno, nisu me nikad kontaktirali, osim što su počeli besomučno da me bombarduju materijalima, da opominju i preslišavaju pred kakve izbore.

Onda sam im lepo i konkretno, tamo još pre sedam-osam godina, rekla da im ja nisam veseli glasač koji će da klimoglavi, i ako je jedino što im treba moj glas, mogu da se ubrišu za njega. Od tada me bar ne gnjave.

Da se razumemo, sve to vreme mi ni na pamet nije padalo da se okoristim, jer sam imala posao u struci, a to mi je bilo sasvim dovoljno. Duboko sam ubeđena da su i oni bili toga svesni.

Svi oni drugi, s početka priče su se tokom vremena uvaljivali na razna mesta, dovlačili rodbinu i svojtu, orodili se i povezali sa svim lokalnim lopinama, zahvatali nemilice i bukvalno postali isti kao oni pre njih.

Od tada i ne glasam. Nemam za koga.

pnbb pnbb 21:17 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

A gde si ti bio za to vreme?

bio sam u svetskoj revoluciji


Što ti nisi uzeo stvari u svoje ruke i uradio bolje, umesto da palamudiš na blogu?

evo npr ja, bar 60% vremena gde sam mogao uspesno da punim bulju simikama novopecenim lopovima, stuco sam u ubedjivanje slobinih i radikalskih relikata da "niiiisu ovi moji lopovi, vasi su bili lopovi, ovo sad je super.."
sve pricam, slusam sebe kako pricamn, i sve mi nesto neobicno, nelagodno ..dok sam skapirao da se to bune dobro zamaskirane savest i inteligencija u bijegu, sjebase magarca. zapravo mene, posto su tom prigodom i usi mi malo narasle. .. pa valjda zbog te metamorfoze nisam dobro cuo unutrasnji glas
Bonner Bonner 22:05 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Nebojsa Krstic



A gde si ti bio za to vreme?

Što si mene pustio da ti uništavam godine?

Što ti nisi uzeo stvari u svoje ruke i uradio bolje, umesto da palamudiš na blogu?


Pa nece da bidne Krle, nisam ranije stigao da se javim, neko mora i da radi, ali evo da napisem i posle i ovoliko komentara.


Ako se secamo postojali su nekakvi predizborni programi i planovi, da ne kazem obecanja koja su konkretno ljudi koje si savetovao davali i obecavali. Zato smo mi glasali za te ljude da ispune obecane programe i planove sa kojima smo bili saglasni i koji su bili na neki nacin nasi. Za to vreme smo mi radili poslove koje smo odabrali, posteno i savesno i isto ocekivali od vas. Vama smo dali poverenje i mandate da ispunite obecano, da sprovedete predizborne programe i planove.


Dakle, drago "veselo drustvance od pre 2012" vi ste ta obecanja i te programe izneverili, da ne kazem nas prevarili i slagali. To je sustina. I sad se jos ljutis sto smo besni na vas sto se nas slagali, prevarili i izneverili?! Pa jos kao sto niste vi obecali pa slagali i prevarili, gde ste kao vi bili?!


Bonner Bonner 22:11 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Predrag Brajovic


...
Стварно, где смо ми то били све ове године?
Ми нормални. Ми часни и поштени, каквим себе свако овде сматра.
Што смо их пустили, да нам узимају године?
...



Ne Brajovicu, mi smo nekim ljudima koji su nam nesto obecavali dali poverenje i nas glas na izborima da ta obecanja i programe sprovedu u delo. Mi smo ziveli nase zivote, radili nase poslove i bavili se obavezama koje svi imamo.

Mi smo prevareni, slagani i iznevereni od ljudi kojima smo ukazali poverenje i dali nas glas na izborima jer nisu uradili ono sto su nam obecali.

Vrlo prosto i vrlo jednostavno. Jos smo ih za to placali.


highshalfbooze highshalfbooze 10:26 16.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Nebojsa Krstic
Što ti nisi uzeo stvari u svoje ruke i uradio bolje, umesto da palamudiš na blogu?

Nadali smo se uređenoj građanskoj državi, međutim verovatno si u pravu i da treba uzeti stvar u svoje ruke i sve vas potrpati u logore da vadite krompir po poljima.
medjutim92 medjutim92 10:58 16.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Bonner
Dakle, drago "veselo drustvance od pre 2012" vi ste ta obecanja i te programe izneverili, da ne kazem nas prevarili i slagali. To je sustina. I sad se jos ljutis sto smo besni na vas sto se nas slagali, prevarili i izneverili?! Pa jos kao sto niste vi obecali pa slagali i prevarili, gde ste kao vi bili?!


Što reko Šešelj onomad, "Niste mi valjda poverovali za ono što sam pričao u kampanji?"
krkar krkar 09:06 17.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Odavno se ovde priča o tome kako je promena izbornog sistema jedan od osnovnih uslova da se stanje partijske države promeni, i pitamo se ko to da pokrene.
Pa evo pokreće ga DS, takva kakva je, osramoćena i kompromitovana, ali ga pokreće.

A Vučić to izričito ne da.
ne da jer nema koga da kandiduje jer je ta partija on, a ako se ovako nastavi on će postati i država.


Ćekaj, čekaj, pa nemaju svi ovde pamćenje k'o vilin konjic!

Bar ja jako dobro pamtim da je za vakta onoga što ga ubi koštunizam promenjen zakon kako bi se, kao i u većini normalnog sveta (o statusu Azerbejdžana, čijem je diktatoru DS digao spomenik na Tašmajdanu, u kontekstu 'normalnog sveta' možemo drugom prilikom) gradonačelnik direktno birao.

A onda je posle jednog ciklusa direktnog izbora zapretila opasnost da izvesni četnik nereformisani Vučić Aleksandar oduva kandidata DS na direktnim izborima za gradonačelnika Beograda - pa je ekspresno promenjen zakon da se gradonačelnik bira mešetarsko-koalicijskim principom.

Kad god pomislim da prema vama treba imati malo političke samilosti i ljudske uviđavnosti - samo se podsetim neke činjenice i čovekoljubno zaključim da još niste delopovifikovani, delažifikovani, demuljažofikovani, dejajarofikovani... Pa dok se sami ne iščistite iznutra (vaša govna - vaša posla) eto vas tamo, ne mešajte se sa pristojnim svetom niti od njega tražite ikakvo razumevanje.

A ako se u tom procesu - ili njegovom nepostojanju - zatrete... pa - nikom ništa. Džebga.
alselone alselone 09:07 17.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

dejajarofikovani


Hansel Hansel 11:41 17.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć



još niste delopovifikovani, delažifikovani, demuljažofikovani, dejajarofikovani...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:31 17.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Kad god pomislim da prema vama


Kome nama Krkar?

Ti možda ( možda, mada....) jako dobro pamtiš , ali očigledno jako loše kapiraš da osim zalaganja za partijske interese postroji zalaganje i za principe, bez obzira da li oni idu u korist jedne ili druge partije ili političara.
E vidiš, ovde se radi o principu, a to što on trenutno ide na ruku Đilasu mi niti smeta da se za to zalažem, niti bih odustao od tog principa sve i da mu ne odgovara.
Baš me briga za Đilasa, čoveče.

Nego, biće da ipak ne pamtiš baš tako dobro.
Od tebe sam očekivao da pomeneš zalaganje opozicije s početka devedesetih za uvođenje proporcionalnog sistema, a ti dobaci tek do pre neku godinu.
I još se hvališ dobrim pamćenjem.
Kad se tome doda i da se onaj deo koji si citirao odnosio na ukupni izborni sistem u državi a da ti to nisi ukapirao, vidi se da ti pored pamćenja ni razumevanje ne ide baš najbolje.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 00:13 19.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Nebojsa Krstic


I sad, vas koji se ljutite na mene, pitam: što vi, ako mislite da biste bili bolji od mene, niste to radili umesto mene?



Ono sto ste izabrani da radite niste ni radili, a ono sto jeste radili to smo mogli i mi, ali nas je bilo sramota.
AlexDunja AlexDunja 16:23 14.10.2013

...

AlexDunja AlexDunja 16:39 14.10.2013

Re: ...

milena, nešto nije u redu sa linkom
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:42 14.10.2013

Re: ...

Popravila.
bratja_vukojebitj bratja_vukojebitj 16:31 14.10.2013

ccc

ccc
zack2jack zack2jack 16:43 14.10.2013

...

Zato očekujem da Vučić kazni stranačke siledžije iz Vrbasa i da ih izbaci iz stranke. Očekujem da kazni Vulina izbacivanjem iz vlade. Što se tabloida tiče, očekujem da osudi hajku na svoje političke protivnike na isti način na koji je , pre nekoliko dana, osudio i napade na porodice opozicionih političara.



..velika ocekivanja?
hypoglossus hypoglossus 17:51 14.10.2013

Savetnik

Oduvek je savetnik bilo ugodno biti. Pitaju te za misljenje, ti im ga spocitas a oni mogu da ga prihvate ili pak ne moraju. I jos te plate za to. A odgovornost je na onome ko te je pitao za misljenje. Dakle i tu si miran. Takodje kad se angazman zavrsi mozes ugodno da stavis sebe u ulogu kriticara. Jer samo si bio savetnik, nisi bio ucesnik. Tako da nisi mogao "satro" da vidis tj. nisi "satro" ucestvovao u operaciji primitivizacije Srbije (ne muzikom, pohvala je za sve sto si u tom domenu radio). Da se razumemo ta operacija i dalje traje a pocela je mnogo pre tebe. I nece se jos dugo zavrsiti jer primitivizam se u gene uvukao. A kao doktor znas kako je kad se u DNK zapis ugrade takvi geni. Ovo o cemu govoris je istina koju svi znamo ali poenta je da ti ne treba da nam je govoris jer na to nemas pravo. Nikakvo pa cak ni moralno. Namerno stavljam moral na poslednje mesto jer svojski ste se potrudili da on bude na kraju recenice. Kazem "ste" jer pod tim smatram sve vas koji su se oko prestola vrzmali. I crne i zute i crvene i plave i sve dugine boje nase politicke scene u poslednjih ko zna koliko godina. Tako da cudjenjem nad metodama vladanja Srbijom, koju su primenjivali svi i pokazao se ocigledno kao dobar recept za ugodan zivot bez mnogo muke i nauke, ne znam sta zelis da postignes. Vapaj za normalnom Srbijom a imao si prilike da ucestvujes u njenoj normalizaciji je nekako licemeran. Jer da se ona iole unormalila u tom periodu pa da ti se i da za pravo. Naprotiv, bolest je u tom periodu prilicno progredirala. Na svim poljima. Apsolutno i bez ostatka smo vrtoglavo nastavili da se primitivizujemo. Mada primitivizacija vec primitivnog zvuci kao pleonazam ali uvek moze gore u zemlji poput ove. Ono sto bi bilo lepo od tebe cuti je spisak zaista dobrih stvari koje ste ili si uradio za projekat "Srbija normalna i pristojna zemlja". Mozda mi (nam) je nesto promaklo pa sam (smo) neopravdano gnevni na svaki pokusaj vaseg (prethodne vlasti) spocitavanja sta treba i kako treba. Jos je rano za to gospodine savetnice. Poznati smo po kratkoj pameti, to bi kao marketinski mag trebalo da znate i ne sumnjam da znate, ali jos je rano. Jos uvek se secamo i nocne more imamo... A o Sultanu umesto Sultana.. Videcemo ... Zelim nam sve najbolje..
cult cult 18:20 14.10.2013

Re: Savetnik

Jos je rano za to gospodine savetnice. Poznati smo po kratkoj pameti, to bi kao marketinski mag trebalo da znate i ne sumnjam da znate,


Evo, javio se, ne trepnuvši, i dobri, prepošteni premijer Cvetković da kaže da su "nove ekonomske mere zakasnele".


Realno, razumem zašto misle da smo idioti.
Kome si drugom, uostalom, mogao da prodaš ideju o osnivanju "Agencije za zaštitu od jonizujućeg zračenja", sem nama.

27 zaposlenih. Sajt im prepun slika sa simpozijuma iz Beča i inih gradova (devizne dnevnice, putni troškovi, mmmmmm...)

Ova i još 130 takvih agencija (ne zna se tačan broj, procene idu do 150, jer je "pristojna i normalna Srbija" za vreme te vlasti uzimala oblike čas augijevih štala, čas alajbegovih slama) trošile su oko pola milijarde evra našeg novca (i novca naših unuka) godišnje.
alselone alselone 19:57 14.10.2013

Re: Savetnik

Kome si drugom, uostalom, mogao da prodaš ideju o osnivanju "Agencije za zaštitu od jonizujućeg zračenja", sem nama.

27 zaposlenih.


Ne verujem. Ne VERUJEM.

Krle, je l' se ovako pravila normalna drzava?

Ovo je to nepostovanje i karanje u mozak celog naroda zbog cega ste izgubili glasove.
Bonner Bonner 21:03 14.10.2013

Re: Savetnik

hypoglossus

... ali poenta je da ti ne treba da nam je govoris jer na to nemas pravo. Nikakvo pa cak ni moralno. ...


Sa ovim se ne slazem. Ima Krle pravo da pise i govori sta god hoce. Problem je ovoga puta u napisanome, ne u tome sto uopste pise.

Problem je u tome sto Krletu najvise smeta "gonjenje politickih protivnika" umesto da i sam u sopstvenim redovima upre prstom na mangupe u stranci i insistira na tome da se stranka ocisti od lopova i kriminalaca. Ne, on se zalaze za ono sto se trenutno u DS-u desava, zbijaju se redovi, cuvaju ledja i svi se drze zajedno. A zasto?


babmilos babmilos 17:54 14.10.2013

cult je sve lepo objasnio

nego reci ti nama gazdo bloga ovoga, kako dođe do toga da se stranački lokalni serdari odmetnu?

sad si dokon pa možeš da elaboriraš svoje vreme vlasti, kao ono sa vojskom...<_<
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:55 14.10.2013

Re: cult je sve lepo objasnio

babmilos
nego reci ti nama gazdo bloga ovoga, kako dođe do toga da se stranački lokalni serdari odmetnu?

sad si dokon pa možeš da elaboriraš svoje vreme vlasti, kao ono sa vojskom...<_<

Ono bili bi dobri memoari, Krstić je retko pismen, za standarde DS na vlasti usamljeno pismen.
gedza.73 gedza.73 18:28 14.10.2013

Re: cult je sve lepo objasnio

Ono bili bi dobri memoari, Krstić je retko pismen, za standarde DS na vlasti usamljeno pismen.

Ima u DS još ljudi koji vrede.
Šteta što su bili malobrojni i u drugom planu.

BigBadWolf BigBadWolf 18:39 14.10.2013

Dilema

Ne znam kako bih okarakterisao ovaj text, cinizam ili prosto bezobrazluk...
Hansel Hansel 23:01 14.10.2013

Re: Dilema

Cinizam = bezobrazluk
G.Cross G.Cross 18:45 14.10.2013

Satisfaction rating

Godinama Easy Jet je imao najvisi customer satisfaction rating od svih avio kompanija u Evropi.
I to zato sto svaki putnik zna da su niskobudzetna firma i ocekivanja su niska tako da ih je lako ispuniti.
Docim kod Lufthanse su ocekivanja visoka.

Tako to i u srpskoj politici.
Od ovih niko nista nije ocekivao. Od vas su mnogi mnogo ocekivali. Ukljucujuci i mene.

Ono sto je tuzno je da ce ovi sada dovesti gradjansku Srbiju na mnogo nize grane nego vi, ali nece biti kaznjeni za to.
Prvo jos je rano. Drugo, da li je iko zaista ista ocekivao od Ace Vucica ?



predatortz predatortz 18:47 14.10.2013

Re: Satisfaction rating

Od ovih niko nista nije ocekivao. Od vas su mnogi mnogo ocekivali. Ukljucujuci i mene.

Ono sto je tuzno je da ce ovi sada dovesti gradjansku Srbiju na mnogo nize grane nego vi, ali nece biti kaznjeni za to.
Prvo jos je rano. Drugo, da li je iko zaista ista ocekivao od Ace Vucica ?




g.radicevic g.radicevic 19:02 14.10.2013

razmere katastrofe

to što Šešeljev našminkani učenik izgleda kao prihvatljiva varijanta
sve govori

kleinemutter kleinemutter 19:12 14.10.2013

verovanje

Kako iko išta može da veruje Vučiću???

Slušam dedu u busu kako priča i buni se što se drugi bune jer je Toma kupio diplomu i aminuje kako je i onaj bio mašinbravar pa nam dobro bilo.

E to je to. Ovde će da bude čega se pametan stidi budala se ponosi.

Ali da imamo agencija više od jedne Nemačke je zabrinjavajući podatak.
G r o f G r o f 19:18 14.10.2013

Re: verovanje

kleinemutter
Kako iko išta može da veruje Vučiću???

Slušam dedu u busu kako priča i buni se što se drugi bune jer je Toma kupio diplomu i aminuje kako je i onaj bio mašinbravar pa nam dobro bilo.

E to je to. Ovde će da bude čega se pametan stidi budala se ponosi.

Ali da imamo agencija više od jedne Nemačke je zabrinjavajući podatak.


To što još uvek vrtite spin sa diplomom je samo znak da nemaju nekih većih grešaka.
arcins arcins 20:00 14.10.2013

Re: verovanje

G r o f
kleinemutter
Kako iko išta može da veruje Vučiću???

Slušam dedu u busu kako priča i buni se što se drugi bune jer je Toma kupio diplomu i aminuje kako je i onaj bio mašinbravar pa nam dobro bilo.

E to je to. Ovde će da bude čega se pametan stidi budala se ponosi.

Ali da imamo agencija više od jedne Nemačke je zabrinjavajući podatak.


To što još uvek vrtite spin sa diplomom je samo znak da nemaju nekih većih grešaka.


Gresaka nema jer se nista ne radi. U prvom komentaru pise sta je prethodna ekipa stvorila. Da li se nesto promenilo?
hajkula1 hajkula1 18:05 15.10.2013

Re: verovanje

G r o f

To što još uvek vrtite spin sa diplomom je samo znak da nemaju nekih većih grešaka.




Svoje diplomce ne pominju.
draft.dodger draft.dodger 19:59 14.10.2013

...

maksa83 maksa83 20:01 14.10.2013

arheologija


g.radicevic g.radicevic 20:04 14.10.2013

Re: arheologija

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:49 14.10.2013

Eh, Krle

lepo si to ovo rekao - kratko i jasno. I sve si u pravu. Problem je u tome sto si promasio temu: kad je u pitanju kriticko misljenje u Srbiji je standardno na tapetu - proslost. Sto znaci demokratska stranka ... ili to malo sto je od nje ostalo. A ako cemo realno tako je i lakse - najakse je sutnuti porazenog, onog koji je vec pao.

A kad je u pitanju sadasnjost na dnevnom redu je samo i iskljucivo uspon i uzdizanje novog vodje. A vec ga poprilicno dugo Srbi nisu imali - bilo je krajnje vreme da se pojavi jedan. Prema tome treblo je da pokusas sa klanjanjem i uvlacenjem. Mada i tu tesko da bi imao bilo kakve sanse. Mnogi tu vec imaju nedostiznu prednost. A daleko ispred svih su izmakli Pera Lukovic&Co. Eno vidim da traze i zabranu "zlocinacko-kriminalne-fasisticke" DS. Sta ce nam i to malo bede od opozicije sto je ostalo. Samo da nerviraju vodju...
angie01 angie01 21:53 14.10.2013

Re: Eh, Krle

A daleko ispred svih su izmakli Pera Lukovic


njaoo, jeste, pera lukovic, uvlakac
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:00 14.10.2013

Re: Eh, Krle

treblo je da pokusas sa klanjanjem i uvlacenjem. Mada i tu tesko da bi imao bilo kakve sanse. Mnogi tu vec imaju nedostiznu prednost. A daleko ispred svih su izmakli Pera Lukovic&Co.


Ma jel moguće? :)

Možda Cane Žabac ima poverenja u novu vlast
A pošto ima i pare Perino mišljenje je lako naslutiti

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana