Biz| Budućnost| Društvo| Politika

MALA NOTA

tsunade RSS / 24.10.2013. u 07:54

sasa-radulovic-beta-1378293611-361331.jpg 

Mnogi mi, ovih dana, spočitavaju da sam fan Saše Radulovića. Nisam ničiji. Ali mislim da imam dobar politički instikt i mislim da nosioce nekih ideja treba ohrabriti. Sigurno u Radulovićevom okruženju, vladi, ima puno onih koji obeshrabruju i dovode čoveka u poziciju da se pita koji će mi qrac sve ovo... Instikt mi govori da se i Radulović to pita svakoga dana.

Ohrabrivala sam, ranije i neke druge. Djindjića, Avramovića čak i Panića i Draškovića u momentima lucidnosti. Tadić mi je bio totalno pogrešna procena. Nekako me odradio na foru. Na kraju je ispao plitak potok, tuga pregolema.

Sad, se pojavio se ovaj čovek, dobar bloger i neko ko priča isto ono što i ja mislim da treba da se uradi. So, da, u ovom momentu... javna podrška.



Komentari (393)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 14:53 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Mislim da mi izmiče smisao tvog komentara.

Bojim se da mene taj problem prevazilazi.
princi princi 14:54 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Možda su im trebali ljudi koji se bave strujom a ne ekonomijom?

, do-bra. Inače, iz najpouzdanijih izvora sam saznao da je Sraduletov savetnik Aleksandar Stevanović, hard core libertarijanac sa Tržišnog rešenja, tako je ta libertarijansko-socijaldemokratska pirueta koju je Sradule izvodio po blogu, izgleda, pre bila kozmetičkog karaktera (ili odraz nekih njegovih unutrašnjih borbi, :)).
freehand freehand 14:59 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

maksa83
Mislim da mi izmiče smisao tvog komentara.

Bojim se da mene taj problem prevazilazi.

Sindikalnog organizovanja i ugnjetenih preduzetnika u Srbiji ili mog neshvatanja?
maksa83 maksa83 15:02 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

do-bra. Inače, iz najpouzdanijih izvora sam saznao da je Sraduletov savetnik Aleksandar Stevanović, hard core libertarijanac sa Tržišnog rešenja

Qq, moj entuzijazam se sveo na 10% početnog. Oni čiine da Jehovini Svedoci zvuče kao racionalni ljudi sa obe noge na zemlji.
princi princi 15:06 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Oni čine da Jehovini Svedoci zvuče kao racionalni ljudi sa obe noge na zemlji.

:(, na žalost i meni to tako izgleda. S druge strane, da gledamo na to s malo vedrije strane, Srbi su do sada probali sve osim divljačkog libertijanizma i totalnog urušavanja države (ovih poslednjih 20 godina pljačke i sveopšte otimačine je, ipak, bilo pod plaštom države). Možda će ovo najzad upaliti.
libkonz libkonz 15:13 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

važno je biti bloger?
freehand freehand 15:15 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

princi
Oni čine da Jehovini Svedoci zvuče kao racionalni ljudi sa obe noge na zemlji.

:(, na žalost i meni to tako izgleda.

Mene jezom ispunjava horor šarenilo, političko i ekonomsko, u Vladi Srbije, sa sve tabuima i totemima na svakom ćošku.
Ok, eto verujem u izraženi patriotski zanos kod svih njih, u snažnu volju da se država spašava i povuče napred. Samo što ono što je za Raduolovića napred za Dačića je bremzanje a za Krkobabića je snažno nazad. Jedni bi da osnaže privatnu inicijativu, drugi da kopaju kanali i vrate hekleraj, a treći da osnaže javna preduzeća... E to ne sluti na dobro, al nikako.

Edit:
libkonz
važno je biti bloger?

Autrinanine - gde je Vladaxy, kukala nam keva?!
libkonz libkonz 15:20 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Autrinanine - gde je Vladaxy, kukala nam keva?!

princi princi 15:26 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Mene jezom ispunjava horor šarenilo, političko i ekonomsko, u Vladi Srbije, sa sve tabuima i totemima na svakom ćošku.

Pa, pitanje je da li je jezivije od one razdragane kombinacije totalne nekompetentnosti, bezidejnosti i alavosti koju je praktikovala ona prethodna Vlada (može i množine, nisam siguran za veliko slovo.)
freehand freehand 15:29 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

princi
Mene jezom ispunjava horor šarenilo, političko i ekonomsko, u Vladi Srbije, sa sve tabuima i totemima na svakom ćošku.

Pa, pitanje je da li je jezivije od one razdragane kombinacije totalne nekompetentnosti, bezidejnosti i alavosti koju je praktikovala ona prethodna Vlada.

U pravu si. Prethodnoj Vladi treba nekako stati na put, inače najebasmo.
Hansel Hansel 15:29 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

tsunade
činjenica da čovek ni fizički ne liči na svinjogojstvo nego je mršav ko grisina, podsvesno uliva nadu. znači malo jede, rentabilan je...

Ih, jel' to taj instikt? Znaš li ti koliko je takvih koji jedu k'o mećave? I sirotih što se i od vode goje?

cassiopeia
Gotovo je neverovatno kako je ogromna većina koja ne može da razdvoji pordršku ili kritiku nečijih poteza od odnosa prema toj ličnosti.

Što se da prevesti da veeeelika većina ne zna osnovnu razliku između bića i ponašanja. Svi su psihološki na nivou deteta pa kad im uputiš kritiku onda krenu da kmeče u stilu "mene mama ne voli"

Ehm. Pa nije baš uvek jasno gde je ta granica između bića i ponašanja i kako ponašanje (i zbog kojih razloga) može biti tako drugačije od bića. Mislim, uopšteno gledano...

A da se u nekim aspektima profesionalno i lično može razlikovati, to bih se složio...
Hansel Hansel 15:49 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

maksa83
do-bra. Inače, iz najpouzdanijih izvora sam saznao da je Sraduletov savetnik Aleksandar Stevanović, hard core libertarijanac sa Tržišnog rešenja

Qq, moj entuzijazam se sveo na 10% početnog. Oni čiine djavascript:;a Jehovini Svedoci zvuče kao racionalni ljudi sa obe noge na zemlji.

Eh, možda Radulović pravi trust suprotstavljenih mozgova? Pošto mu je savetnik i Dušan Pavlović (FPN), koji je objavio knjigu koautorski sa Slobodanom Antonićem, pa mi to izgleda da je svakako na nekom drugom kraju političkoekonomskog spektra.

A što se Stevanovića tiče, evo šta kaže*:

- Potpisao sam volonterski ugovor, jer nisam želeo priče oko toga koliko dobijam iz državne kase - kaže Stevanović.

Na neki način dosledno, makar što je naveden razlog želja za odsustvom priča.

Nego, kad je reč o Dinkiću i njegovom savetništvu-ili-čemu-već-Vučića, da li je neko igde postavio pitanje da li je u sukobu interesa, budući da radi i u organu izvršne i zakonodavne vlasti?
princi princi 15:55 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

- Potpisao sam volonterski ugovor, jer nisam želeo priče oko toga koliko dobijam iz državne kase - kaže Stevanović.

Sine, zilot. Bolje da ga država plati, pa da bude za nešto odgovoran.
Slobodanom Antonićem

Jel si siguran da se radi o Slobodanu (ocu) a ne Lazaru (sinu)? Jer ovaj drugi je prvi na spisku blogera TR.
predatortz predatortz 15:59 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje


Sarajevski, ne BG ETF-ovac. Po cenu da me se proglasi za BG šovinistu, OGROMNA razlika.


Ne bih ja baš toliko potcenio faks na kom je predavao jedan Suad Alagić.
maksa83 maksa83 16:00 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Sine, zilot. Bolje da ga država plati, pa da bude za nešto odgovoran.

Sine, zamisli oni izguraju tu svoju stvar, zavladaju i onda Tea Party kreće da emigrira u Srbiju iz rodnih Wisconsina, Kolorada i ostalih Utah. Sara Palin postaje VIP bloger na b92.
Hansel Hansel 16:10 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

princi
Jel si siguran da se radi o Slobodanu (ocu) a ne Lazaru (sinu)? Jer ovaj drugi je prvi na spisku blogera TR.

Ovako piše - link*:
Душан Павловић је ванредни професор на Факултету политичких наука у Београду где предаје савремену политичку економију. Области интересовања су му политичка економија демократских установа и теорија рационалног и јавног избора. Његови последњи објављени радови су студија о консолидацији демократских установа у Србији коју је написао заједно са Слободаном Антонићем („Службени гласник“ 2007) и Списи из политичке економије (“Чигоја штампа”, 2010).

E, sad, kakve su to sve veze, ko će znati.
princi princi 16:27 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Treba reći da otac i sin zastupaju potpuno suprotstavljene ideološke pozicije. Jedan (otac) se može opisati kao neka vrsta sofisticiranog nacional-socijaliste (recimo da bi se njemu jako svidela ona Čengova knjiga koju Vučko propagira) a drugi (sin) proponent tog nekog Tea party libertijanizma (iako ne tako radikalan kao onaj sajko što je pisao ekonomski program ledepea). Uzgred, ta libertarijanska veza baca dosta interesantno svetlo na ova poslednja šaputanja na jastuku između Čede i Sakija.
Goran Vučković Goran Vučković 16:29 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Sukob generacija
maksa83 maksa83 16:32 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Uzgred, ta libertarijanska veza baca dosta interesantno svetlo na ova poslednja šaputanja na jastuku između Čede i Sakija.

Nenad Milić bio na onoj SNS proslavi, pa ti vidi.

Mislim da su svih 10 preostalih LDP fanova sada zblanutiji i zbunjeniji od SNS članstva kad Vučić upire prstom u horizont i priča o evropskom putu.

Čist dadaizam, sve zajedno.
princi princi 16:39 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Čist dadaizam, sve zajedno.

Eeee, kad je onaj deda mrgud od Doctor Wua pisao uspaljenim ledepe šiparicama i petlićima kako će Vučić i Čeda jednog dana praviti vladu.
maksa83 maksa83 16:41 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Eeee, kad je onaj deda mrgud od Doctor Wua pisao uspaljenim ledepe šiparicama i petlićima kako će Vučić i Čeda jednog dana praviti vladu.

'De je bre taj čovek, šta je sa njim?

Ja priznajem da nisam slutio da će Chadda da postane polarni Spajdermen, to sve menja.
princi princi 16:44 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Ja priznajem da nisam slutio da će Chadda da postane polarni Spajdermen, to sve menja.

Moram priznati da je i meni, nekako, draži od kad je pokazao i tu, ljudsku stranu svog karaktera. Da zna da uživa i da nije Evropa i Toni Bler sve. Nekako, pre je bio stisnut, suspregnut. Sad, brate, uđe se u Fond za razvoj, ono, otvaranje vrata nogom, i samo kaže: "Daj pare!"
tsunade tsunade 16:48 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Ih, jel' to taj instikt? Znaš li ti koliko je takvih koji jedu k'o mećave? I sirotih što se i od vode goje?


hahaha znam, za ove druge iz ličnog iskustva... al znam da su uživaoci fudžetske infuzije (sjajan izraz miše brkića u novom magazinu) često debeli i to with the reason.
Milan Novković Milan Novković 17:26 24.10.2013

"Ispeglao" si ...

Eeee, kad je onaj deda mrgud od Doctor Wua

... Dr Wua ("An ending flat and inane beyond belief" ni krivog ni dužnog

freehand freehand 17:46 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

al znam da su uživaoci fudžetske infuzije (sjajan izraz miše brkića u novom magazinu) često debeli i to with the reason.

A sa čega se, dizvineš, napajaju privredni mrtvozornici tipa elektroinženjeri bez kučeta i mačeta?
tyson tyson 22:22 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Jel si siguran da se radi o Slobodanu (ocu) a ne Lazaru (sinu)? Jer ovaj drugi je prvi na spisku blogera TR.

Pomešao si dve različite osobe.

Slobodan Antonić je sociolog, poznat po kolumnama iz Politike itd.

Dragomir Antonić je nekadašnji upravnik Etnografskog muzeja u Beogradu, i otac Lazara Antonića koji je... pa eto, da kažemo bloger Tržišnog rešenja.


princi princi 22:28 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

tyson
...

E, da sam juče umro... Fala na razjašnjenju! Sad može mirno da se mre.
b92fmember b92fmember 00:54 25.10.2013

Re: Binarno mišljenje

freehand
al znam da su uživaoci fudžetske infuzije (sjajan izraz miše brkića u novom magazinu) često debeli i to with the reason.

A sa čega se, dizvineš, napajaju privredni mrtvozornici tipa elektroinženjeri bez kučeta i mačeta?


Pa iz budžeta, ali on je za to i namenjen .. za finansiranje države koja treba da vodi račina o opštem interesu a ne partikularnom.

Šta ja kao poreski obveznik imam sa tim što Čedonir Čada i drugi kvazi biznismeni imaju odlične poslovne planove samo im nedostaje likvidnost.


Hansel Hansel 11:50 25.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Dragomir Antonić je nekadašnji upravnik Etnografskog muzeja u Beogradu, i otac Lazara Antonića koji je... pa eto, da kažemo bloger Tržišnog rešenja.

Jaoo, pa to je onaj što je pisao grafite protiv svog oca, kad je ovaj bio kandidat za poslanika ili odbornika...?
tyson tyson 13:42 25.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Jaoo, pa to je onaj što je pisao grafite protiv svog oca, kad je ovaj bio kandidat za poslanika ili odbornika...?

Taj; i letke je štampao i delio :) Otac mu, koliko se sećam, je bio kandidat SRS (što je, opet, bio vid tvrdoglavog protesta jer nije iz te priče). Lazar je i u Utisku nedelje završio zahvaljujući tim aktivnostima.


mariopan mariopan 14:59 28.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Ćutite, odobravajte.

Ja ćutim i odbrojavam
docsumann docsumann 09:07 24.10.2013

malo mi smješno

kako o temi racionalizovanja i povećanja efikasnosti privrede raspravljamo blogujući u radno vrijeme
predatortz predatortz 09:09 24.10.2013

Re: malo mi smješno

docsumann

kako o temi racionalizovanja i povećanja efikasnosti privrede raspravljamo blogujući u radno vrijeme


Pa neću valjda svoje slobodno vreme da poklanjam za opšte dobro?!
tsunade tsunade 09:09 24.10.2013

Re: malo mi smješno

kako o temi racionalizovanja i povećanja efikasnosti privrede raspravljamo blogujući u radno vrijeme


meni danas radno vreme počinje u četiri. tako se poklopilo
grmfrm grmfrm 09:30 24.10.2013

A i ovaj...

Draškovića u momentima lucidnosti.


...takodje pogresna procena.
tsunade tsunade 09:31 24.10.2013

Re: A i ovaj...

takodje pogresna procena.


slažem se. i iznudjena.
predatortz predatortz 09:32 24.10.2013

Re: A i ovaj...

grmfrm
Draškovića u momentima lucidnosti.


...takodje pogresna procena.



slažem se. i iznudjena.


Nažalost, podrška bilo kom političaru do sad se pokazala kao pogrešne procena.
freehand freehand 10:17 24.10.2013

Trol

Džoliet Džejk na srpski način:

Pop pod rotacijom jurio u "audiju"!

Policijski presretač zaustavio je kod Čačka crni "audi" sa zatamnjenim staklima i rotacionim svetlom, koji je jurio 100 na sat, a u njemu sveštenik.

Policajci su se šokirali kad su za volanom "audija" koji je jurio 100 na sat sa rotacijom zatekli sveštenika, a on im se pravdao da nije znao da je zabranjeno voziti pod rotacijom!

Kad su ga pitali odakle mu policijsko rotaciono svetlo, rekao im je da ga je kupio na buvljoj pijaci u Pančevu za 20 evra.

Sveštenik je preticao preko pune linije, a zbog svetlosne i zvučne signalizacije sklanjala su mu se sva vozila na putu, pa čak i kamioni.


KLIK
princi princi 10:45 24.10.2013

Loš bloger,

valjda će biti bolji ministar, teško je reći. Neki potezi obećavaju, pokazuju makar da misli u pravom smeru , neki su, opet, čista foliraža. Videćemo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:24 24.10.2013

Re: Loš bloger,

princi
valjda će biti bolji ministar, teško je reći. Neki potezi obećavaju, pokazuju makar da misli u pravom smeru , neki su, opet, čista foliraža. Videćemo.

Немамо на основу чега још да судимо.
Иначе, желим му све најбоље, желећи тако то исто нама.
Јер ми смо у каналу, и само нас чудо може спасити -- неко слично оном које заговара јендек-министар Бачевић.

Ја сам овде већ рекао оно у шта верујем: уџбеничке мере не помажу. Мислим, оне су исправне, и даће резултат на дугачак рок, али... ми немамо толико времена, са 6% БДП годишњег дефицита хитамо ка банкроту. Потом, оне су неусаглашене: смањујеш порез на рад, а нигде не кажеш како ћеш надокнадити ту суму у буџету. Нема, батице, одакле. Надаље, наша пореска оптерећења су ниска, и о томе сам писао -- ОВДЕ и ОВДЕ. Значи, није ту проблем. Опет, допада ми се идеја протекционизма која се помаља из Радуловићевих наступа, мада је пре био против ње (види његове расправе са busolomzasrbiju).

Ми смо неефикасни као држава и друштво, то је наш основни проблем. Неорганизовани, без инфраструктуре и институција, без потребних знања. Ми и немамо структуру јединственог друштва, већ неколико подструктура у завади и сукобу. Итд. итсл.

Важно: влада мишљење да постоје некакве наше паре које неко пљачка, па зато нема новца за здравство, школство и остало. Не, него наша привреда и друштво не производе довољно, ми смо сиромашни па зато и сирамашки можемо да делимо. Друго, такође важно: овде је владајућа идеја прерасподеле (подскуп прве идеје). Она каже да само паре треба другачије расподелити, и да је то лек (Радуловић, чини се, такође болује ту бољку). То је типично левичарска бесмислица.

Што се тиче СРадуловића, који је у влади због АВучића, рекао сам му својевремено да показује пубертетску осетљивост у јавним наступима и да као такав није подобан за јавне функције. Човек који не уме да чује друге... ех, слаба вајда од њега. Но, да будем реалан -- ипак, са накнадним прихватањем неких ствари, види се да он ипак то уме. Па тако...

Да поновим: желим нама и њему сваку срећу.
princi princi 11:47 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Немамо на основу чега још да судимо.

Boga mi, ja imam. Sam fakat da svaki, ali bukvalno svaki njegov potez i izjave u javnosti po društevnim mrežama najžešće napadaju, uglavnom sa vrlo slabim argumentima, upravo oni koji su do juče bili na ili vrlo blizu njegovog mesta, govori da pravi korake koje oni nisu hteli ili umeli da naprave. Kažem, manir mu je pištoljaški, karakter vrlo nezgodna kombinacija bosanštine i crnogorštine, nije uopšte u stanju da sasluša sagovornika, ali treba mu dati benefit of a doubt. U svakom slučaju, nije ništa gori od svojih prethodnika a u Srbiji ni to nije mala stvar.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:59 24.10.2013

Re: Loš bloger,

princi
Немамо на основу чега још да судимо.

Boga mi, ja imam.

Па ово се коси с твојим горњим коментаром. У њему си сасвим супротно рекао.

Гори не може бити, то је заиста сигурно.
Претходним економским стручњацима који су водили Србију треба забранити бављење јавним радом бар на деценију-две.

Узгред речено, да би се схватила наша тренутна позиција препоручујем уводни одељак ОВЕ КЊИГЕ (Вучко, хвала). Такође, књига је занимљива јер показује како је један у суштини недемократски-ауторитарни режим вукао земљу из економског јендека.
princi princi 12:02 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Па ово се коси с твојим горњим коментаром. У њему си сасвим супротно рекао.

Očigledno neko od nas dvojice ne razume značenje reči suprotno, :).
maksa83 maksa83 12:05 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Претходним економским стручњацима који су водили Србију треба забранити бављење јавним радом бар на деценију-две.

Nene - naprotiv - javni radovi su prava stvar za njih. Lakši i teži fizički poslovi (pod nadzorom, naravno). Dinkić - pošteda, on će da im svira dok rade. Sve ima da plate.
maksa83 maksa83 12:07 24.10.2013

Re: Loš bloger,

princi
Па ово се коси с твојим горњим коментаром. У њему си сасвим супротно рекао.

Očigledno neko od nas dvojice ne razume značenje reči suprotno, :).


"You keep using that word. I don't think that it means what you think it means."

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:08 24.10.2013

Re: Loš bloger,

princi
Očigledno neko od nas dvojice ne razume značenje reči suprotno, :).

princi
valjda će biti bolji ministar, teško je reći. Neki potezi obećavaju, pokazuju makar da misli u pravom smeru , neki su, opet, čista foliraža. Videćemo.

princi princi 12:15 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Predrag Brajovic
princi
Očigledno neko od nas dvojice ne razume značenje reči suprotno, :).

princi
valjda će biti bolji ministar, teško je reći. Neki potezi obećavaju, pokazuju makar da misli u pravom smeru , neki su, opet, čista foliraža. Videćemo.



A, sad kapiram. Ti, izgleda, uopšte i nisi pročitao ostatak teksta iza prve rečenice mog drugog komentara (uh, ovo već postaje komplikovano, u svakom smislu...)
cult cult 12:18 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Dinkić - pošteda, on će da im svira dok rade. Sve ima da plate.


Možda je ovo isuviše okrutno.
A opet...kad se setim Tadićevih pulena...uh!
maksa83 maksa83 12:22 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Možda je ovo isuviše okrutno.

Što, pa ne mora da im svira baš ono što je pravio za Kikija Lesandrića. Ipak smo ljudi.
alselone alselone 12:29 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Što, pa ne mora da im svira baš ono što je pravio za Kikija Lesandrića. Ipak smo ljudi.


Ja predlazem da se napravi jedan lep dogadjaj u prirodi.
Dinkic svira, Tadic igra basket u potkosulji, Mrka i Velja pice po rakiji i pecenju, Cvetkovic sedi i cuti, Dulic dzepari one koji su skinuli jakne, Djilas stoji na kamenu i sve ih gleda sa mrznjom...
barese barese 12:29 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Узгред речено, да би се схватила наша тренутна позиција препоручујем уводни одељак ОВЕ КЊИГЕ (Вучко, хвала). Такође, књига је занимљива јер показује како је један у суштини недемократски-ауторитарни режим вукао земљу из економског јендека.


link na kojem je dostupna cela knjiga

Takodje, hvala Vucku
tsunade tsunade 12:32 24.10.2013

Re: Loš bloger,

nije uopšte u stanju da sasluša sagovornika,


ja ga, zahvaljujući poslu, upoznah pre nego što je postao ministar. čovek je sasvim pristojan. pričali o ekonomiji a naročito o bankrotu i stečaju (to je i bio povod za susret). nismo po svim pitanjima ni imali isto mišljenje. al je to bila jedna civilizovana razmena različitih mišljenja po nekim pitanjima. po drugima smo se složili.

dakle na blogu ga bije glas kakav ne odgovara realnosti, bar ne onakvoj kakvu sam je ja videla.
tadejus tadejus 12:33 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Predrag Brajovic

Гори не може бити, то је заиста сигурно.Претходним економским стручњацима који су водили Србију треба забранити бављење јавним радом бар на деценију-две.Узгред речено, да би се схватила наша тренутна позиција препоручујем уводни одељак ОВЕ КЊИГЕ (Вучко, хвала). Такође, књига је занимљива јер показује како је један у суштини недемократски-ауторитарни режим вукао земљу из економског јендека.


e taman da zakljucim kako si u prethodnom postu gotovo spot on a ti sada ovako
djuture blacenje ne vodi nicemu
Diana dragutinovic je bila vrsan strucnjak, tehnokarata pa I ministar I ne zasluzuje da je se tako djuture trpa u kos sa populistima
cak je I Mladja imao svjetle momente ali su kola definitivno okrenula nizastranu sa pocetkom svjetske krize

e sad kad to rekoh da se slozim sa konstatacijom da je nemoguce ocekivati da se rad rastereti trecine opterecenja a da to nekako magicno ostane neprimjeceno
radi sagledavanja dubine problema treba znati da je preko trecine svih budzetskih prihoda prihod od rada
veci dio te trecine su dorinosi koji idu za finansiranje zdravstva, penzija I nezaposlenih
manji dio su porezi koji idu u zajednicku kasu I trosuckaju se na sve ostalo
konkretno rupaca koju bi valjalo zatrpati ako se usvoji rasterecenje rada za trecinu... e pa rupaca je nesto malo ispod 200 milijardi dinara (ko voli vise u evrima, milijardu I osamsto I kusur miliona brale pa ti namakni)
potrebno povecanje pdv-a recimo da se ta rupa zakrpi... pa to bi bilo kolosalno.. pogotovo ako imamo u vidu da ne mozes stopu da podizes do u bevjest a da ti se baza ne pocne osipati
ili da kazemo drugovima dotoreima da izvole malo da prisparaju na tom hirurskom koncu

to opet ne znaci da ne moze nesto malo da se olaksa i tom poslodavcu i radniku
moze
ali trecina je lupetanje i populizam
bar dok jos tezimo da bude evropljani pa gledamo da oboljelom ipak dozvolimo da dodje u tu hitnu recimo pomoc
i tako
bumo vidjeli sta ce minister da radi
al da ce da radi sto je obecavao... to nece moci
tsunade tsunade 12:33 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Ja predlazem da se napravi jedan lep dogadjaj u prirodi.
Dinkic svira, Tadic igra basket u potkosulji, Mrka i Velja pice po rakiji i pecenju, Cvetkovic sedi i cuti, Dulic dzepari one koji su skinuli jakne, Djilas stoji na kamenu i sve ih gleda sa mrznjom...


hahaha pa umirem!
cult cult 12:41 24.10.2013

Re: Loš bloger,

alselone
Što, pa ne mora da im svira baš ono što je pravio za Kikija Lesandrića. Ipak smo ljudi.


Ja predlazem da se napravi jedan lep dogadjaj u prirodi.
Dinkic svira, Tadic igra basket u potkosulji, Mrka i Velja pice po rakiji i pecenju, Cvetkovic sedi i cuti, Dulic dzepari one koji su skinuli jakne, Djilas stoji na kamenu i sve ih gleda sa mrznjom...


Alselone just posted a photo:
Goran Vučković Goran Vučković 12:53 24.10.2013

Re: Loš bloger,

(Вучко, хвала)

Bilo mi je zadovoljstvo (da spamujem referencama na knjige ) - jesi video da su preveli na srpski onu drugu Čangovu - "23 stvari o kapitalizmu" - domać'ca je kačila na FB status sa slikom korica pre neki dan - isto vrlo simpatično štivo
tsunade tsunade 12:57 24.10.2013

Re: Loš bloger,

da definitivno je zanimljivo štivo. moja najbolja drugarica je izdala tu knjigu pa sam je pročitala i pre nego što je izašla u prodaju. vredi.
Goran Vučković Goran Vučković 13:02 24.10.2013

Re: Loš bloger,


link na kojem je dostupna cela knjiga

Takodje, hvala Vucku

Aha znači neko je platio Scribd-u pretplatu pa je skinuo PDF, lepo

Cela knjiga je i na Scribd, koliko ja znam, samo što taj Scribd preview mnogo troši resursa na računaru pa sve uspori.

Knjiga je super za razbijanje mitova, a u suštini pokazuje ono što se valjda nekako i zdravorazumski naslućuje - a toje da pravog recepta za razvoj i bogaćenje nema - inače bi ga verovatno svi i koristili (a posebno da recept za razvoj nije ono što ti bogati savetuju da radiš - iako ima onaj detalj kad kaže da jedina gora stvar od toga da budeš iskorišćen od strane kapitala je da ne budeš iskorišćen od strane kapitala )
libkonz libkonz 13:03 24.10.2013

Re: Loš bloger,

dakle na blogu ga bije glas kakav ne odgovara realnosti, bar ne onakvoj kakvu sam je ja videla.

Radulović deluje kao dobar čovek, pošten i rešen da u državi promeni nešto na bolje. Jedino pitanje po kom se ne slažemo je to da li je on neki poseban stručnjak. Ja sam moje mišljenje promenio isključivo iz razloga što on nije stekao nikakvu imovinu. Što se mene tiče, to je dovoljan razlog da ga diskvalifikuje kao eksperta za ekonomiju.
Sa druge strane, ako bude svestan onoga što ne zna i ne stidi se da prihvati savete od ljudi iz udruženja preduzetnika čiji je predstavnik, kao i nekih stručnih ljudi, možda nešto i uspe da uradi. Ja mu držim palčeve.
princi princi 13:16 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Knjiga je super za razbijanje mitova, a u suštini pokazuje ono što se valjda nekako i zdravorazumski naslućuje - a toje da pravog recepta za razvoj i bogaćenje nema - inače bi ga verovatno svi i koristili (a posebno da recept za razvoj nije ono što ti bogati savetuju da radiš - iako ima onaj detalj kad kaže da jedina gora stvar od toga da budeš iskorišćen od strane kapitala je da ne budeš iskorišćen od strane kapitala )

Demografija je ključ jake ekonomije. Drugim rečima, recept za jak ekonomski razvoj je ili seks bez kontracepcije u ekonomski motivisanoj diktaturi (Japan, Čile, Južna Koreja) ili slabo kontrolisana imigracija (USA, Nemačka 60-tih i 70-tih, UK u periodu 1993.-2007.).
Goran Vučković Goran Vučković 13:25 24.10.2013

Re: Loš bloger,


Demografija je ključ jake ekonomije. Drugim rečima, recept za jak ekonomski razvoj je ili seks bez kontracepcije u ekonomski motivisanoj diktaturi (Japan, Čile, Južna Koreja) ili slabo kontrolisana imigracija (USA, Nemačka 60-tih i 70-tih, UK u periodu 1993.-2007.).

'nači Dveri su jedini spas
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:26 24.10.2013

Re: Loš bloger,

tadejus

Знаш, tadejus, ја сам прилично припрост човек.
Не верујем, рецимо, у оно -- наша екипа је одлично и лепо играла, али је несерећно изгубила. (Узгред, када сам играо професионално фудбал, моја екипа -- пилот Владимир Бусић, рударски инжињер Милан Михајловић, ја и још понеко -- играла је неки немачко-аргентински фудбал: много ружно, али ђаволски ефикасно :) Мерење успеха у економији и привреди прилично је једноставно: или си направио резултат -- паре, путеве, фабрике, јендеке... -- или ниси.

Дакле, моје питање је једноставно: јесу ли или нису?
Направили то што је требало направити.
За 15 (петнаест) година.

У тој претходној економској екипи, свакако, било је и часних и вредних и поштених и паметних. Али, били су мањина. Они ће, незаслужено и очекивано, бити стављани у исти кош са правим кривцима. И бити запамћени као failure. Просто, фудбал је колективна игра.
freehand freehand 13:31 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Мерење успеха у економији и привреди прилично је једноставно: или си направио резултат -- паре, путеве, фабрике, јендеке... -- или ниси.

Budu vremena u kojima je izbegavanje bankrota i gladi takođe ogroman uspeh. Samo takav uspeh retki vide, a na izborima ne valorizuje skoro pa niko.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:31 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Goran Vučković
pr**c*
Demografija je ključ jake ekonomije...

'nači Dveri su jedini spas

Ко је за то да банујемо кондоме!!!
tadejus tadejus 13:35 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Predrag Brajovic

tadejusЗнаш,tadejus, ја сам прилично припрост човек.Не верујем, рецимо, у оно -- наша екипа је одлично и лепо играла, али је несерећмо изгубила. (Узгред, када сам играо професионално фудбал, моја екипа -- пилот Владимир Бусић, рударски инжињер Милан Михајловић, ја и још понеко -- играла је неки немачко-аргентински фудбал: много ружно, али ђаволски ефикасно :) Мерење успеха у економији и привреди прилично је једноставно: или си направио резултат -- паре, путеве, фабрике, јендеке... -- или ниси. Дакле, моје питање је једноставно: јесу ли или нису?Направили то што је требало направити.За 15 (петнаест) година.У тој претходној економској екипи, свакако, било је и часних и вредних и поштених и паметних. Али, били су мањина. Они ће, незаслужено али очекивано, бити стављани у исти кош са правим кривцима. Просто, фудбал је колективна игра.


ajde sto je ovo vidjenje pogresno, jos je I stetno
da ta tvoja logika pije vode onda bi recimo mihajlovic, mijatovic and co imali da pakuju kuvere nakon debakla 6:1 sa holandjanima...
e a bogami ih ne upakovase, osim ako su novcanice u njih pakovali
e pa tako nije fer ni toj diani reci da je dripac I ignorant jer zena to fakat nije
uz to treba razdvojiti I ingerencije te shvatiti da minister finansija puteve ne gradi a boga mi ni bolnice ne kreci
sad bih mogla da elaboriram I sta je zena uradila kako treba, a kolosalan je uspjeh u situaciji u kojoj se nasla al to drugom prilikom

nego o stetnosti
ako tako trosimo to malo strucnjaka sto imamo...
tom logikom, e vidi kakav je tim, sve djuture u blato..
pa ko ce brate da nam ostane?
a pride, onda vise ni kad krenes da kopas po tim sto si ih u blato vec bacio (jer druge vise ni nemas)...
e dakle onda ces valjda zakljuciti da je ta Diana I taj recimo velimir ilic... pa to ti je isto, isti tim, isti rezultat, sve isto..
e tu se ne slazem
nikako
niccolo niccolo 13:36 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Predrag Brajovic
Goran Vučković
pr**c*
Demografija je ključ jake ekonomije...

'nači Dveri su jedini spas

Ко је за то да банујемо кондоме!!!

Ne podržavam
princi princi 13:36 24.10.2013

Re: Loš bloger,

'nači Dveri su jedini spas

Sine, da znaš. Ili Dveri (iako oni ekonomiju, nove tehnologije, inženjeriju, medicinu smatraju za prljavu anglosaksonsku ujdurmu i podvalu), ili neki totalni bezveznjaci koji ne znaju ni gde im je dupe ni gde glava (čitav srpski politički establišment 'ladno pripada ovom drugom skupu) a, pri tome, ne znaju ili neće da drpaju (taj deo političkog tržišta je potpuno prazan).
G.Cross G.Cross 13:36 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Ja sam moje mišljenje promenio isključivo iz razloga što on nije stekao nikakvu imovinu.


Ako stvarno nema "nikakvu imovinu" slazem se sa tobom.

However...

Ovo je deo Sasinog profila sa Linkedin-a:


Founder, President and CEO at Neuron Computing Inc.
President and CEO at TrueSpectra (now Adobe Systems)
President and CEO at TrueSpectra Inc.

Board member at Interpra Medical Imaging Network Ltd.
Senior Developer at Antares Alliance Group
Senior Developer at Amdahl
Electrical Engineer at Siemens

Ako je bio sve ovo i "nema nikakvu imovinu" onda ili se kocka ili se drogira, (sto ne verujem) ili...

Mozda je problem u definisanju "nikakva imovina". Sa ovakvom biografijom morao bi da ima "nekakvu imovinu" (potpuno legalnu, after Tax) , ali mozda je to po srpskim merilima "nikakva imovina", ne znam


libkonz libkonz 13:39 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Mozda je problem u definisanju "nikakva imovina".

link
blue rider blue rider 13:40 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Procitajte pazljivo text u nedeljniku, sve pishe. Nece on ukupne namete (doduse nece nikakve jer nije njego reon ali nema veze)da smanji vec da izvrsi preraspodelu postojecih u korist poslodavca. Tako sto ce smanjiti neke doprinose ali oporezovati vise. I ukupno ce po zaposlenom to biti veci ukupni nameti nego do sada za one sa malo vecom platom od prosecne, kalkulator u ruke. Poslodavcima moze biti bolje ali vecinom onima koji svoje radnike drzi na minimalnim platama a to su pretezno aktivnosti niske dodate vrednosti. Za ostale, struktura plate nije tako vazna jer im je bitno sta njihovi zaposleni (koji donose lovu) zele u neto iznosu.
G.Cross G.Cross 13:41 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Sad videh...

Na Linkedin profilu je i:

Minister of Economy at Government of Serbia
Owner at eMarket Capital Ltd.

Pa zar ovo nije "Conflict of Interest"??
G.Cross G.Cross 13:44 24.10.2013

Re: Loš bloger,



libkonz

Mozda je problem u definisanju "nikakva imovina".


link


Eno napisah dole, sa Linkedin profila...


Minister of Economy at Government of Serbia
Owner at eMarket Capital Ltd.

Mozda laze Linkedin

libkonz libkonz 13:46 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Ministar Saša Radulović je prijavio da nema imovine. Ako si uspešan, red je bar neki dvosoban stan da imaš, auto, možda i vikendicu. On ništa.
Colin_bgd Colin_bgd 13:51 24.10.2013

Re: Loš bloger,

a toje da pravog recepta za razvoj i bogaćenje nema

Kako nema, a Superhik?
Goran Vučković Goran Vučković 14:44 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Kako nema, a Superhik?

Razvoj zadaha iz usta?
hajkula1 hajkula1 14:53 24.10.2013

Re: Loš bloger,

libkonz
dakle na blogu ga bije glas kakav ne odgovara realnosti, bar ne onakvoj kakvu sam je ja videla.

Radulović deluje kao dobar čovek, ...
Sa druge strane, ako bude svestan onoga što ne zna i ne stidi se da prihvati savete od ljudi iz udruženja preduzetnika čiji je predstavnik, kao i nekih stručnih ljudi, možda nešto i uspe da uradi. Ja mu držim palčeve.



Držim mu palčeve i iz sebičnih razloga (da napokon većini bude bolje) i što mi deluju on i supruga kao pristojni ljudi a ja uvek navijam za pristojnost.


Hansel Hansel 16:04 24.10.2013

Re: Loš bloger,

tadejus
Diana dragutinovic je bila vrsan strucnjak, tehnokarata pa I ministar I ne zasluzuje da je se tako djuture trpa u kos sa populistima

Meni isto deluje kao pristojna osoba, ali da nije poklekla možda baš i pred jednom vrstom populizma, nisam siguran. Zaključila je bila, tj. tako je bar rekla, da smanjivanjem državne administracije ne možemo značajno da uštedimo. Možda je, doduše, imala u vidu otpremnine koje bi trebalo isplatiti po zakonu, ne znam...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:35 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Hansel
tadejus
Diana dragutinovic je bila vrsan strucnjak, tehnokarata pa I ministar I ne zasluzuje da je se tako djuture trpa u kos sa populistima

Meni isto deluje kao pristojna osoba, ali da nije poklekla možda baš i pred jednom vrstom populizma, nisam siguran. Zaključila je bila, tj. tako je bar rekla, da smanjivanjem državne administracije ne možemo značajno da uštedimo. Možda je, doduše, imala u vidu otpremnine koje bi trebalo isplatiti po zakonu, ne znam...

Не ради се ни о чијој џангризавости, злој вољи или политичкој несимпатији (мојој), него -- просто о томе да се у метематички мерљивим сферама нашег живота искаже шта је то она или било ко други ваљано учинио да бисмо га хвалили. То је једино питање.

А објашњавати мени, а вероватно и већини грађана Србије, како је ту неко радио свој посао да ваља, али се, ето, то не види -- заиста нема смисла. Мислим, и премијер Цветковић делује као пристојан човек. То, да је он пристојан човек, сјајан отац, добар друг и натпросечан певач, за мене и грађане Србије није било ни од какве важности. Једино што је нама било важно јесте како је радио свој посао. А радио га је никако... И то не зато што ја тако кажем, него зато што тако кажу резултати његвое економске политике. И тачка; расправа се овим окончава.

Не расправља се о томе да ли је 5 веће од 3. Мислим, може и о томе да се расправља -- али не чисте свести.
freehand freehand 16:38 24.10.2013

Re: Loš bloger,

И тачка; расправа се овим окончава.

Brajoviću, demokrato!
Не расправља се о томе да ли је 5 веће од 3. Мислим, може и о томе да се расправља -- али не чисте свести.

Brajioviću, filozofe!

maksa83 maksa83 16:38 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Не расправља се о томе да ли је 5 веће од 3.

3 je veće od 5 za velike vrednosti 3.

(kad prođe kroz Meth-lab)
princi princi 16:46 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Meth-lab

Sine, ta linearna algebra, sve može.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:00 24.10.2013

Re: Loš bloger,

maksa83
Не расправља се о томе да ли је 5 веће од 3.

3 je veće od 5 za velike vrednosti 3.

(kad prođe kroz Meth-lab)

Поларни спајдермен и meth су ми улепшали дан, не зна се ко више

Расправа о учинку српских влада једнако је смислена као и расправа о томе да ли је Косово и даље део државе Србије. Неискрене, популистичке, штеточинске, без правих импулса и идеја шта са Србијом -- такве су све биле.

До ове.
tadejus tadejus 18:27 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Predrag Brajovic

Не ради се ни о чијој џангризавости, злој вољи или политичкој несимпатији (мојој), него -- просто о томе да се у метематички мерљивим сферама нашег живота искаже шта је то она или било ко други ваљано учинио да бисмо га хвалили. То је једино питање.А објашњавати мени, а вероватно и већини грађана Србије, како је ту неко радио свој посао да ваља, али се, ето, то не види -- заиста нема смисла. Мислим, и премијер Цветковић делује као пристојан човек. То, да је он пристојан човек, сјајан отац, добар друг и натпросечан певач, за мене и грађане Србије није било ни од какве важности. Једино што је нама било важно јесте како је радио свој посао. А радио га је никако... И то не зато што ја тако кажем, него зато што тако кажу резултати његвое економске политике. И тачка; расправа се овим окончава. Не расправља се о томе да ли је 5 веће од 3. Мислим, може и о томе да се расправља -- али не чисте свести.


pa nisam ja ni mislila da je dzangrizavost nego klasicna srpska - u sve se razumem a i misljenje imam..
elem evo ti dve stvari koje je uradila i treba da joj budemo do groba zahvalni
uvela je fiskalna pravila prema kojima dug ne smije preci 45% BDP-a a strukturni deficit bjese mora biti uravnotezen u roku od tri godine, tako nekako
prije nego sto graknete strukturni deficit je prilagodjen za privredni ciklus tako da se ne podudara sa ovim o kom standardno i ovde palamudimo (nizi je u krizi, visi u ekspanziji od tog standardnog)
e s tim pravilima je doslo i pravilo da svake godine kad se pravila prekrse vlada ima duznost da usvoji trogodisnji plan da se u okvire pravila vrati
takodje je ustanovila i fiskalni savjet koji o svemu tome daje nezavisno i kriticko misljenje
pa je uvela standardizovano izvjestavanje o deficitu na konsolidovanom nivou (do sad smo samo mogli da gatamo sta drzava u cjelini radi)
i zahvaljujuci tome svemu mi sada ovde masovno palamudimo jel to sad 6,5% i jel to bankrot ili nije bankrot
da nije bilo nje ove teme ne bi bilo


uradila je jos dosta toga na sredjivanju izvjestvanja i procedura arcenja para a to nam je nasusno trebalo, pa si za njena vakta prvi put imao budzet na fakin 1000 strana, gdje se nesto moglo i procitati
a cak se nije ni lagalo

no to nije nesto sto bas slucajni prolaznik moze i treba da zna
al nije onda red ni da je treshira ako to ne zna


tadejus tadejus 18:30 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Predrag Brajovic

Расправа о учинку српских влада једнако је смислена као и расправа о томе да ли је Косово и даље део државе Србије. Неискрене, популистичке, штеточинске, без правих импулса и идеја шта са Србијом -- такве су све биле. До ове.


khm daaaaaaaaaaaaa
tako je povikase seljaci
sve ti je to brale isto
cemu vala i da glasamo
da instaliramo velju za dozivotnog ministera kapitanog i bog da nas vidi
sta da se zamaramo tim ucincima i tricama kad je to brate sve isto
freehand freehand 18:36 24.10.2013

Re: Loš bloger,

sta da se zamaramo tim ucincima i tricama kad je to brate sve isto

Pa nije:
Predrag Brajovic
такве су све биле. До ове.

Ova nije ista. Po rezultatima, naravno.
Saće Brajović kroz privrednu aktivnost, zaposlenost, javni dug, deficit, produktivnost, devizne rezerve... Samo cifre, ništa mršenje.
Goran Vučković Goran Vučković 18:40 24.10.2013

Re: Loš bloger,

no to nije nesto sto bas slucajni prolaznik moze i treba da zna
al nije onda red ni da je treshira ako to ne zna

Ali zna njena najbolja drugarica

Lepo je znati da si sa nama - piši češće
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:59 24.10.2013

Re: Loš bloger,

elem evo ti dve stvari koje je uradila i treba da joj budemo do groba zahvalni

Ево, до гроба сам јој захвалан:

ЗБОГ ОВОГ
И ЗБОГ ОВОГА
И ОВОГА

Ја не сумњам да је урадила то што кажеш. И на томе сам јој захвалан. Само... она није била било какав ћата у влади, него -- министар финансија у Влади. Да поновим: министар финансија, што свуда јесте једна од најмоћнијих позиција у држави. (А пре тога била је вицегувернер НБСа.)

И ја треба да се усхићујем тиме што је успела да натера чете службеника да одраде свој посао и направе ваљане статистике и извештаје?!

И да опет нагласим: она је била министар финансија у по макроекономским показатељима најгорој српској влади од 1999. године.

Хм... Косово је Србија?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:01 24.10.2013

Re: Loš bloger,


no to nije nesto sto bas slucajni prolaznik moze i treba da zna


E da sam juče umro...

Do sada sam mislio da svako treba da zna da li mu je bolje ili ne, kad ono..nije to za svakog.
Ne trebaju seljaci (oni što povikaše) sami da procenjuju da li im je dobro ili nije, to mora neko pametan da im kaže.
cemu vala i da glasamo

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:05 24.10.2013

Re: Loš bloger,

freehand
Saće Brajović kroz privrednu aktivnost, zaposlenost, javni dug, deficit, produktivnost, devizne rezerve... Samo cifre, ništa mršenje.


Немам кондиције данас, и мислим да сам и овде доносио довољно статистика и података.

То, уосталом, људи не воле.
Више виле пароле, жустре речи, прегањања... не хладне чињенице.
Goran Vučković Goran Vučković 19:07 24.10.2013

Re: Loš bloger,

И ја треба да се усхићујем тиме што је успела да натера чете службеника да одраде своје посао и направе ваљане статистике и извештаје?!

Čini mi se da imate i nekih zajedničkih stavova, npr:

Premijer protiv Diane: Odijum javnosti protiv nje kulminirao je kada iznela predlog o dodatnom porezu na prihode, kojim bi se oporezivale sve plate.

Vreme 989: Lik i delo

tadejus tadejus 19:10 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Predrag Brajovic
elem evo ti dve stvari koje je uradila i treba da joj budemo do groba zahvalniЕво, до гроба сам јој захвалан:ЗБОГ ОВОГИ ЗБОГ ОВОГАИ ОВОГАЈа не сумњам да је урадила то што кажеш. И на томе сам јој захвалан. Само.. она није била било какав ћата у влади, него -- министар финансија у Влади. Да поновим: министар финансија, што свуда јесте једна од најмоћнијих позиција у држави. (А пре тога била је вицегувернер НБСа.)И ја треба да се усхићујем тиме што је успела да натера чете службеника да одраде своје посао и направе ваљане статистике и извештаје?! И да опет нагласим: она је била министар финансија у по макроеконосмким показатељима најгорој српској влади од 1999. године.Хм... Косово је Србија?


mrzim sto moram da te razocaram ali moram
romanticno je to tvoje vidjenje da je taj ministar finansijski najmocniji covjek u zemlji
ali avaj nije
no je smrtnik koji kao i vecina nas ostalih ima fakin opis posla
e, a pazi sad ces se iznenaditi, ali u tom opisu posla mu stoji za sta ja nadlezan i kome je nadredjeni a za sta nije i kome nadlezan nije

oce to kod srbalja da se zbune na te teme jer imaju pocesto prilike cuti kako taj vrhovni vodj izvoli reci da je malina mnogo jeftina a most najbolje pasuje bas na suzenje te rijeke...
e al gle to tako medj odraslima ne funkcionise
pa tom ministru finansija nije u opisu posla da obezbjedjuje zaposlenost
no joj je u opisu posla da bude prozaicni blagajnik koji vodi racuna da tudji planovi budu finansijski racionalni te da se za njih namakne i para
i to ti je sve

i nek ti udje u taj tvoj zapisnik da ona pravila za svog vakta prekrsila nije pa nije fer da joj spocitavas sadasnjih 61%
pride da nije njenih pravila ti sad ne bi ni znao da je 61% problem

ajde da joj se i spocita da je morala znati da ce joj klipovi u tockovima biti veci nego sto ce ona moci da savlada...
opet hvala treba da joj kazes sto je dosla to da radi jer je dosla za malo para i da je svjetina treshira a uradila je solidan posao
freehand freehand 19:16 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Predrag Brajovic
freehand
Saće Brajović kroz privrednu aktivnost, zaposlenost, javni dug, deficit, produktivnost, devizne rezerve... Samo cifre, ništa mršenje.


Немам кондиције данас, и мислим да сам и овде доносио довољно статистика и података.

То, уосталом, људи не воле.
Више виле пароле, жустре речи, прегањања... не хладне чињенице.

Pa ček sad... Naveo si gore ovo i ovo i ono. Sad treba samo da linkuješ nešto od berićeta iz ovih godinu i po minus sto dana lera.
Trebalo bi da je lako?
tadejus tadejus 19:26 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Predrag Brajovic

Немам кондиције данас, и мислим да сам и овде доносио довољно статистика и података. То, уосталом, људи не воле.Више виле пароле, жустре речи, прегањања... не хладне чињенице.


prpa?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:32 24.10.2013

Re: Loš bloger,

tadejus
romanticno je to tvoje vidjenje da je taj ministar finansijski najmocniji covjek u zemlji

Молио бих те да не изврћеш ствари.
Ја то никад и нигде нисам написао.

Написао сам: "једна од најмоћнијих позиција у држави" -- да је то министар финансија. У Србији су то пре Другог светско рата били и: Милан Стојадиновић, Коста Кумунади, Стојан Протић... Мени ова имена звуче, онако, с тежином.

А ови, вероватно, бестидно лажу:
Vlada Mirka Cvetkovića ušla je u istoriju kao ona koja je najviše zadužila građane Srbije. Ako se saberu svi dugovi, za tačno tri i po godine pozajmili smo 5,7 milijardi evra, što je više nego u vreme svih premijera u poslednjih 20 godina zajedno... Računica ekonomiste Miroslava Zdravkovića pokazuje da nas je Cvetković (čiji je mandat sve vreme pratila kriza) svake sekunde zaduživao 55 evra ili 4,7 miliona evra dnevno.
ИЗВОР

Ја бих се, лично, стидео да сам био у оваквој влади (наравно, ако је истина ово што пишу новине, јер можда ти или неко други имате друге податке). Опет, можда неки од ових из Владе сматрају да треба да се својом улогом у њој и поносе, не спорим то. Свет је пун чудеса.

3>5
1000 <10
Лоше је боље него горе.
Итд.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:35 24.10.2013

Re: Loš bloger,

tadejus
Predrag Brajovic

Немам кондиције данас, и мислим да сам и овде доносио довољно статистика и података. То, уосталом, људи не воле.Више виле пароле, жустре речи, прегањања... не хладне чињенице.


prpa?

Не, него немам воље да објашњвам како је ноћ ако нема Сунца на небу и види се Месец, и мораш да упалиш светло да би читао :) Замара. И мало сврхе, ако икакве, има. Само утолико што тренира стрпљење.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:38 24.10.2013

Re: Loš bloger,

freehand
Тrebalo bi da je lako?

Лепи, можеш ли каткад да учиташ и мало ироније или барем дупеувлачења код мене (министар to be)?

tadejus tadejus 20:02 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Predrag Brajovic

Молио бих те да не изврћеш ствари.Ја то никад и нигде нисам написао. Написао сам: "једна од најмоћнијих позиција у држави" -- да је то министар финансија. У Србији су то пре Другог светско рата били и: Милан Стојадиновић, Коста Кумунади, Стојан Протић... Мени ова имена звуче, онако, с тежином. А ови, вероватно, бестидно лажу:Vlada Mirka Cvetkovića ušla je u istoriju kao ona koja je najviše zadužila građane Srbije. Ako se saberu svi dugovi, za tačno tri i po godine pozajmili smo 5,7 milijardi evra, što je više nego u vreme svih premijera u poslednjih 20 godina zajedno... Računica ekonomiste Miroslava Zdravkovića pokazuje da nas je Cvetković (čiji je mandat sve vreme pratila kriza) svake sekunde zaduživao 55 evra ili 4,7 miliona evra dnevno. ИЗВОРЈа бих се, лично, стидео да сам био у оваквој влади (наравно, ако је истина ово што пишу новине, јер можда ти или неко други имате друге податке). Опет, можда неки од ових из Владе сматрају да треба да се својом улогом у њој и поносе, не спорим то. Свет је пун чудеса.3>51000 Лоше је боље него горе.Итд.


izvinte dobri covjece na zlonamjernu izvrtanju rijeci

e dakle ovako
arguement ministar finansija ima jasno definisan opis posla koji bi ga mogao krstiti u blagajnika ne prihvatas jer su ti zvucna imena prvih srpskih ministara...
ok, ali ne rece kako ta zvucnost tacno danas u trenutnoj podjeli posla u vladi moze ministru finansijskom pomoci da uradi sta po pitanju nezaposlenosti...
ako bi izvoleo reci?

e dalje citiras zdravkovica...
da on zaista kao uposlenik Narodne Banke Srbije ima pristup krajnje solidnim informacijama no ipak o dugu bi vise smisla imalo informisati se na (gle sad neces vjerovati) ali na sajtu ministarstva finansija
vec na naslovnoj strani naici ces na link makroekonomski podaci i tamo ce ti se ukazati tabela javni dug
e ta ce ti reci da je isti iznosio 29,2% bdp-a u godini kad je diana dolazila i 44,5% kad je otisla...
sad svjetina mozda voli da cuje tu pricu koliko je to u sekundi al ne vidim sta to tacno dodaje informaciji

razlika je velika? jeste, fakat zadesila nas je ta globalna kriza i u tim smo godinama prosli sasvim kao i ostale uporedive zemlje
kola su krenula ozbiljnije u pravcu provaije tek kad je diana otisla (ne znam, ali pretpostavljam da joj je receno da se na njena pravila vise nece gledati sa odobravanjem)
i sta sad da zakljucimo?
da je ona lose radila?
jer nije mogla da natjera kolege da se drze toga sto je zacrtala?
i ti sad popljujes njen rad i ocekujes da ce sutra neko ko je dianin kalibar strucnjaka da dodje taj posao da radi?
ili si od ovih koji misle da je to bas sasvim svejedno dal suster ili hirurg treba slijepo crijevo da ti vadi?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:45 24.10.2013

Re: Loš bloger,

arguement ministar finansija ima jasno definisan opis posla koji bi ga mogao krstiti u blagajnika ne prihvatas jer su ti zvucna imena prvih srpskih ministara...

Значи, сва задуживања наше земље морала је она да потпише?

Ти си неко ко с њом има лични однос, и познајеш и знаш да је она исправна и честита и морална особа. Не сумњам да је тако. Али... баш ме брига за то. Она је један од кључних делова једне изузетно штеточинске владе и ништа друго ми од тог није важније.

Ја махом користим сувопарне статистике Републичког завода за статистику, Народне банке Србије и Министарства финансија. Но, ово није таква врста блога. Такво је крљање било код СРадуловића на блоговима, такво стручно надхебавање и табеле и чланци, и то сам тамо и користио, објашњавајући да на тај блог ионако долазе само они заинтересовани и упућени у проблематику, па је имало смисла линковати и графиковати. Овде не, ово је "народни" блог, мало ко кликне да отвори линк. А тамо смо, код СРадуловића, и тражили и израчунали медијанску српску плату и српски employment rate (блогер ours), што су подаци које нисам налазио у званичним статистикама, и радили смо друге сличне ствари... Да си боље погледао моје овде дате линкове, видео би да сам и ја лично израчунавао неке бројке користићи званично доступне податке о буџету и остало. Мени је макроекономија хоби, а економија живот.

Укратко: поздрави Диану Драгутиновић, деловала је као честита и одговорна особа, али била је део једне владе која нас је закуцала на економско дно Европе и давала је сагласност одлукама које су у оквиру такве Владе доношене.

То је њена кривица.
А свако од нас има своју и треба да се с њом суочи хладне главе.

EDIT:
Да напоменем како сам се у оном коментару о српским владама, какве су све биле, огрешио о Ђинђића. Жао ми је због тога.
zemljanin zemljanin 21:02 24.10.2013

Re: Loš bloger,

da ne ulazim u analizu ekonomije kao nauke ali kada bi to zaista bila nauka (u strogom smislu te reči) onda nas a i ostatak sveta ne bi iznenadila recesija ili depresija iz 2008-e a ni očekivana kriza negde 2017/2018 ... statistika i grafikoni daju samo privid ... nisam protiv, ekonomska dešavanja su moj izvor prihoda, tako da se ne bunim samo konstatujem ... bankroti mnogih osiguravajućih kompanija krajem 2007 bili su dobar signal kasnijeg razvoja situacije ali nikome nije bilo u interesu da ih objavi ... mada statistički je sve bilo bajno i sjajno ... činjenica je i da kompletna globalna ili zapadna ekonomija zavisi od stanja u BRICS-u ... čim Kina malo posustane a desiće se za godinu ili dve, biće novih problema ... a mi insistiramo na niskoj ceni radne snage ...

EDIT.umalo da zaboravim tkz. stres test EU banaka od pre par godina ... statistički maltene pa savršeno ... naravno uz sudsku dozvolu bankama da ne prikazuju negativan bilans u izveštajima
freehand freehand 21:27 24.10.2013

Re: Loš bloger,

Predrag Brajovic
freehand
Тrebalo bi da je lako?

Лепи, можеш ли каткад да учиташ и мало ироније или барем дупеувлачења код мене (министар to be)?


Ljupki i mudri, ako to znači da je ono sa Ovom Vladom bilo ironija - onda praštaj.
Ali bih ipak voleo i onu računicu o visini zaduživanja i iznosu u minutu i sekundu da primeniš na činjenicu da nass je ova Vlada za godinu i po zadužila... Koliko beše? Tri i po milijarde? Podeljeno sa brojem dana, brojem sati, brojem minuta - daje koliko ono beše?
Ili nam tu puca kalkulacija?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana