Budućnost| Društvo| Ekonomija| Politika| Život

PRIBOJ, prvi žuti karton Dačiću i Vučiću!

Filip Mladenović RSS / 28.10.2013. u 23:51

NEEE divljem kapitalizmu!
NEEE divljem kapitalizmu!
Demagoškim manevrima tzv. rekonstruisane vlade Srbije približava se kraj. Nije prošlo ni sedam dana od faraonske proslave čuj, 5. godišnjice SNS-a, u jeku JAVNIH poziva njenog lidera A. Vučiča na štednju i odricanje, i evo stiže prvi ozbiljan žuti karton iz Priboja. Očajni, opljačkani i predatorskom kapitalizmu prepušteni porodični ljudi iz Priboja, bez novca, bez overenih zdravstvenih knjižica, bez uplaćenih doprinosa za penziju, blokirali su deo Srbije. Ta njihova „okupacija" saobraćajnica očajnički je potez, ali i opominjući.

I stranačke nomenklature i potplaćeni mediji uporno se bave perifernim temama uz demagoške i populističke začine, dok građanstvo pred našim očima bukvalno PROPADA. Srbija ne izumire samo demografski, već i kulturno i ekonomski.

Predlagao sam da se alava i neodgovorna režimska klika odlukom rekonstruisane vlade uskrati za korišćenje službenih automobila. U Srbiji ih ima 50 000 (pedesetih hiljada), a u velikoj Kini 200 000 hiljada. Tamošnje vlasti su nedavno donele doluku da se u sve te službene limuzine ugrade GPS uređaji, da bi se sprečile zloupotrebe u privatne svrhe i smanjili troškovi.
Umesto toga, naš novokomponovani Voždić je ukinuo nepotrebne rotacije i izjavio kako razmišlja da ukine službene automobile.

I evo, dok on razmišlja, dogodio se PRI BOJ! Dok on zavodi avionima i kamionima, radnici opljačkane fabrike kamiona blokirali su vitalne saobraćajnice i prisutnim novinarima ispričali jezive i potresne detalje svojih životarenja.

Ova pribojska oktobarska revolucija je metafora katastrofalne podeljenosti Srbije, u kojoj nema socijalnog dijaloga, sindikalne solidarnosti, političke odgovornosti i prosperitetne vizije.

Ovo što vidimo i slušamo u Priboju epilog je udruženog zločinačkog poduhvata Slobinog i Dačićevog SPS-a, Nikolićevog i Vučićevog SRS-a, pa SNS-a, Tadićevog DS-a, Koštuničinog DSS-a, Dinkićevog G17+, tj. URS-a, Čedinog LDP-a i ostalih srpskih zvezda padalica.

Da li će se novi Džoov bager zvati FAP kamion?

Atačmenti



Komentari (70)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

loader loader 00:03 29.10.2013

Mehanika revolucije

Da li će se novi Džoov bager zvati FAP kamion?

Čuveni "Fapovi" su uglavnom bili žuti. Taj žuti kamion (s peskom) je ipak specijalnost udbe ... Pitajte VD, koji ima info iz prve ruke.
Trebalo bi uzeti nešto što još nije provaljeno,
a da dobro provaljuje zidove sistema
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:12 29.10.2013

Re: Mehanika revolucije

loader
Da li će se novi Džoov bager zvati FAP kamion?

Čuveni "Fapovi" su uglavnom bili žuti. Taj žuti kamion (s peskom) je ipak specijalnost udbe ... Pitajte VD, koji ima info iz prve ruke.
Trebalo bi uzeti nešto što još nije provaljeno,
a da dobro provaljuje zidove sistema


Klin se klinom izbija! Dakle, žuti kamion se žutim kamionom izbija!
loader loader 00:23 29.10.2013

Re: Mehanika revolucije

Oke. Samo još nafta za kamiončinu da se nabavi.
Ovi Arapi koji sa čaršafima na glavi vitlaju po Srbiji neće dati ...
Moraćemo opet od braće Rusa.
Mada, uceniće nas, kao i kauboji.
Jedino da se nabavlja na crno
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:46 29.10.2013

Re: Mehanika revolucije

loader
Oke. Samo još nafta za kamiončinu da se nabavi.
Ovi Arapi koji sa čaršafima na glavi vitlaju po Srbiji neće dati ...
Moraćemo opet od braće Rusa.
Mada, uceniće nas, kao i kauboji.
Jedino da se nabavlja na crno


Na crno, naravno! Kako drugačije protiv ove šarene bande!?
freehand freehand 00:54 29.10.2013

Re: Mehanika revolucije

Taj žuti kamion (s peskom) je ipak specijalnost udbe ...

Taj kamion je bio Mercedes i nije bio žut, već zelen.
loader loader 00:59 29.10.2013

Re: Mehanika revolucije

Ako je rešeno oko boje kamiona, onda još samo ove petljancije oko nafte ostaju
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:00 29.10.2013

Re: Mehanika revolucije

freehand
Taj žuti kamion (s peskom) je ipak specijalnost udbe ...

Taj kamion je bio Mercedes i nije bio žut, već zelen.


Pa sa "Mercedesom", reče novokomponovani Voždić, vode se pregovori o investiranju u FAP.
loader loader 01:03 29.10.2013

Re: Mehanika revolucije

Pa, šta reče ministar nam privrede, hoće li da se pridružuje tim pregovorima sa Nemcima, ili će pp sve sam i ovoga puta ?
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:11 29.10.2013

Re: Mehanika revolucije

Ulazi šef protokola kod novokomponovanog Voždića i saopštava mu dnevne obaveze:

- Danas imate zakazane susrete sa jednim vladikom, izaslanikom MMF-a, zamenikom direktora Svetske banke i šeikom. Koga ćete prvo da primite?

- Dajte prvo vladiku, njega moram da ljubim samo u ruku!
freehand freehand 01:22 29.10.2013

Re: Mehanika revolucije

Filip Mladenović
freehand
Taj žuti kamion (s peskom) je ipak specijalnost udbe ...

Taj kamion je bio Mercedes i nije bio žut, već zelen.


Pa sa "Mercedesom", reče novokomponovani Voždić, vode se pregovori o investiranju u FAP.

Fabrika u Priboju je desetinama godina bila proizvođač delova za Mercedes, i nosilac Mercedesovih licenci. I sa Nemcima se bar 15 godina svako malo pregovara o njihovom preuzimanju FAP-a. Što bi bilo sjajno. Mada ne znam i koliko realno.
oskar-z-wild oskar-z-wild 01:45 30.10.2013

Re: Mehanika revolucije

Veoma cudan paradoks Filipe Mladenovicu. Dobar tekst do poslednjeg paragrafa. Tu pocinje luptanje, a nastavlja se glupim komentarima o boji kamiona. Koje tresenje prazne slame!?
looping looping 07:04 29.10.2013

1

predatortz predatortz 08:38 29.10.2013

Demant

Očajni, opljačkani i predatorskom kapitalizmu prepušteni porodični ljudi iz Priboja,


Ja sa tim nemam ništa!
Filip Mladenović Filip Mladenović 08:52 29.10.2013

Re: Demant

predatortz
Očajni, opljačkani i predatorskom kapitalizmu prepušteni porodični ljudi iz Priboja,


Ja sa tim nemam ništa!


Mislite na osnovu nadimka ili zato što niste opljačkani i prepušteni divljem kapitalizmu?
predatortz predatortz 09:16 29.10.2013

Re: Demant

Filip Mladenović
predatortz
Očajni, opljačkani i predatorskom kapitalizmu prepušteni porodični ljudi iz Priboja,


Ja sa tim nemam ništa!


Mislite na osnovu nadimka ili zato što niste opljačkani i prepušteni divljem kapitalizmu?


I jedno i drugo. Potsetiću te na činjenicu da su i u pitomom socijalizmu firme propadale, radnici ostajali bez posla, posao se teško nalazio... Da je preko milion radnika spas potražilo odlazeći u zemlje divljeg kapitalizma, da nam je radnik bio jedan od najvećih izvoznih uspeha...

Filipe, svet nije crn niti beo. Postoje i druge boje.
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:31 29.10.2013

Re: Demant

Za one bez overenih zdravstvenih knjižica svet je crn, da crnji ne može biti.

A upoređivati osamdesete godine XX veka (pažljivo pročitajte sve ekonomske parametre, od BDP do stepena zaposlenosti) sa današnjim stanjem ne samo da je bezbojno, nego je i bezobrazno!
reanimator reanimator 09:43 29.10.2013

Re: Demant

Za one bez overenih zdravstvenih knjižica svet je crn, da crnji ne može biti

Tako je Maleš! Ovde bre i crnac iz Gornje Volte ima knjižicu...
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:47 29.10.2013

Re: Demant

Ovde bre i crnac iz Gornje Volte ima knjižicu...

:))))


.....
volim kad mi se prostor otvori za ovaj udarac


freehand freehand 10:14 29.10.2013

nekoliko sitnica

Čedin LDP od osnivanja nikad nije bio u vlasti, pa sad - odgovornost može da nosi jedino ako se ti zalažeš za ukidanje stranaka.
Fabrika kamiona propada od sankcija i gubljenja poslova na ovamo.
Sigurno je neće spasti ukidanje službenih automobila, kao što takva mera ne bi spasla bilo šta drugo.
Ministar Radulović je bio u Priboju i - po izveštajima i njegovoj izjavi iz "Utiska nedelje" -. zauzeo tvrd stav po tom pitanju.
E sad, pošto kako vesti kažu ovo nije bunt samo radnika jedne izmoždene fabrike već čitavog grada i regiona - narednih dana ćemo gledati kako Vlada hendluje krizne situacije. I kakva je kičma ministra privrede.
Jer bi FAP mogao da se izrodi u presedan u svakom mogućem smislu.
Što bi moglo jako da ne valja.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:30 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

Čeda je bio visoki funkcioner DS-a, jedne od stranaka udruženog zločinačkog poduhvata.

Slučaj "PRIBOJ" je još jedna u nizu pokazne vežbe neobjavljenog rata ovdašnjem stanovništvu okupatora iz đavoljeg trougla: ratni profiteri - tajne službe - političari.

Ti okupatori bukvalnu sišu krv građankama i građanima Srbije! Opelješili su sve što su mogli, pa im ni to nije dosta, nego još iz budžeta, kroz taj famozni Fond za razvoj, drpaju pare, besomučno zadužujući buduće generacije.

Samoživost političko-tajkunsko-debeovske nomenklature unapred je sahranila našu decu i decu naše dece!
freehand freehand 10:35 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

Čeda je bio visoki funkcioner DS-a, jedne od stranaka udruženog zločinačkog poduhvata.

Pričaš li o Čedi ili o LDP? odluči se.
A mogao bi da se ozbiljišp malo, smanjiš ovu demagošku akcijašku retoriku, i držiš se činjenica. Dovoljno su gadne i bez ispraznih parola.
Da nešto kažeš, na primer, o ovome:

Prvo lična karta, pa pomoć FAP-u
Izvor: Beta

Beograd -- Ministarstvo privrede će pomoći radnicima FAP-a ako rukovodstvo dostavi ličnu kartu, odnosno finasijski izveštaj, rekao je savetnik ministra Dušan Pavlović.

KLIK
kukusigameni kukusigameni 10:41 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

Filip Mladenović
Čeda je bio visoki funkcioner DS-a, jedne od stranaka udruženog zločinačkog poduhvata.

Zločin se dokazuje na sudu. Ili misliš da ti možeš tako da donosiš presude kako ti padne na pamet?

Filip Mladenović Filip Mladenović 10:46 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

Čeda je jedna od najpogubnijih pojava na političkoj sceni Srbije, u DS ili u LDP verziji, svejedno. I deo, u obe verzije, udruženog zločinačkog poduhvata!

OK za ličnu kartu! Ali, gledajte koji je to cinizam!? Šta je sa "ličnim kartama" onih koji su opljačkali Srbiju od 1991. do danas? Šta je sa "ličnim kartama" ofšor destinacija, gde je opljačkani novac prebačen "na sugurno"?

Ukidanje službenih automobila donelo bi uštede jednake sumi novca dovoljnog za pokretanje proizvodnje u barem jednoj fabrici poput FAP-a ili za višestruko stimulisanje razvoja malih i srednjih preduzeća u Srbiji - te kičme ekonomskog preporoda naše zemlje!
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:48 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

kukusigameni
Filip Mladenović
Čeda je bio visoki funkcioner DS-a, jedne od stranaka udruženog zločinačkog poduhvata.

Zločin se dokazuje na sudu. Ili misliš da ti možeš tako da donosiš presude kako ti padne na pamet?



Ako srpska politička klasa svojom neodgovornošću i alavošću dovede toliki broj ljudi u stanje kakvo vidimo i čujemo u Priboju, kako takvo svirepo postupanje drugačije nazvati nego udruženi zločinački poduhvat!?
kukusigameni kukusigameni 10:53 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

Filip Mladenović
kukusigameni
Filip Mladenović
Čeda je bio visoki funkcioner DS-a, jedne od stranaka udruženog zločinačkog poduhvata.

Zločin se dokazuje na sudu. Ili misliš da ti možeš tako da donosiš presude kako ti padne na pamet?



Ako srpska politička klasa svojom neodgovornošću i alavošću dovede toliki broj ljudi u stanje kakvo vidimo i čujemo u Priboju, kako takvo svirepo postupanje drugačije nazvati nego udruženi zločinački poduhvat!?

Znaš kako, civilizacijske tekovine su da to, da li je nešto zločin ili nije, određuje sud. Mada, po tvom pisanju i afinitetima, predosećam da bi ti ono: katran, perje, vešala, narodna volja i te munje.
freehand freehand 10:53 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

Čeda je jedna od najpogubnijih pojava na političkoj sceni Srbije, u DS ili u LDP verziji, svejedno. I deo, u obe verzije, udruženog zločinačkog poduhvata!

Čeda ili LDP, treći put?
OK za ličnu kartu! Ali, gledajte koji je to cinizam!? Šta je sa "ličnim kartama" onih koji su opljačkali Srbiju od 1991. do danas? Šta je sa "ličnim kartama" ofšor destinacija, gde je opljačkani novac prebačen "na sugurno"?

Znači ništa lične karte dok se ne sredi of šor i '91? Znaš šta pričaš?
Ukidanje službenih automobila donelo bi uštede jednake sumi novca dovoljnog za pokretanje proizvodnje u barem jednoj fabrici poput FAP-a ili za višestruko stimulisanje razvoja malih i srednjih preduzeća u Srbiji - te kičme ekonomskog preporoda naše zemlje!

Ukidanje službenih automobila je teška demagogija i odlična mera za zamazivanje očiju. A što se pokretanja prouizvodnje tiče - ko i kakvu proizvodnju treba da pokrene, čega, kome da proda to što proizvede? Ako to već iz deset puta do sada nije mogao?
Opet, stimulisanje malih i srednjih preduzeća - pa to je Dinkić radio, i tome, kao služi Fond koji pljuješ. Ili znaš neki bolji metod?
Opet ti kažem - mani se parola, probaj malo sa analizom.

Inače, priča sa ličnim kartama je dobra stvar, da se jednom napravi presek, vidi gde su ta preduzeća i država sa njima, pa da se zna iz koje se dubine kreće prema nuli.
A ono što i ova Vlada pokušava jeste da FAP-u i sličnima nađe strateškog partnera-vlasnika, jer je to jedini način da ta preduzeća ozdrave i prežive.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:15 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

Ako je ukidanje službenih automobila teška demagogija, evo umesto "parola" mini analiza:

50 000 službenih automobila x godišnja registracija: 200 EUR = 10 miliona evra.
50 000 službenih automobila x potrošeno gorivo za 10 000 pređenih km godišnje = 50 miliona evra

Dakle, samo za ove dve stavke (da ne nabrajam sve ostale, kao i skromnih 10 000 pređenih km) godišnja ušteda je 60 (šezdeset) miliona evra.

Ako je malom preduzeću u Srbiji potrebno (u proseku) 50 000 evra za razvoj proizvodnje, izračunajte koliki se broj malih preduzeća može stimulisati sa tih ušteđenih 60 miliona evra samo od dve analizirane stavke!
freehand freehand 11:19 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

50 000 službenih automobila x godišnja registracija: 200 EUR = 10 miliona evra.
50 000 službenih automobila x potrošeno gorivo za 10 000 pređenih km godišnje = 50 miliona evra

Dakle, samo za ove dve stavke (da ne nabrajam sve ostale, kao i skromnih 10 000 pređenih km) godišnja ušteda je 60 (šezdeset) miliona evra.

A oni koji su se do sada tim automobilima vozili (a uključeni su i vatrogasci, policajci, hitna pomoć, i ko zna šta sve još) dalje će se voziti - kako? Biciklima? Javnim prevozom?
Tako biuso i telefone i internet mogli da im ukinemo pa da pređemo na dimne signale, a ti izračunaj kolika bi ušteda bila.
Dakle - štednja i kontrola sa jedne, i ukidanje sa druge strane nikako nisu isto. To bi morao da skapiraš.
Ako je malom preduzeću u Srbiji potrebno (u proseku) 50 000 evra za razvoj proizvodnje, izračunajte koliki se broj malih preduzeća može stimulisati sa tih ušteđenih 60 miliona evra samo od dve analizirane stavke!

Daj, Filipe... Nemojmo opet o čorbadžiniciama, kumim te!
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:19 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

kukusigameni
Filip Mladenović
kukusigameni
Filip Mladenović
Čeda je bio visoki funkcioner DS-a, jedne od stranaka udruženog zločinačkog poduhvata.

Zločin se dokazuje na sudu. Ili misliš da ti možeš tako da donosiš presude kako ti padne na pamet?



Ako srpska politička klasa svojom neodgovornošću i alavošću dovede toliki broj ljudi u stanje kakvo vidimo i čujemo u Priboju, kako takvo svirepo postupanje drugačije nazvati nego udruženi zločinački poduhvat!?

Znaš kako, civilizacijske tekovine su da to, da li je nešto zločin ili nije, određuje sud. Mada, po tvom pisanju i afinitetima, predosećam da bi ti ono: katran, perje, vešala, narodna volja i te munje.


Vi to u kondicionalu i sa predosećanjem o katranu, perju, vešalima...
A stvarnost (zbilja, realnost, istina, stanje..) je životarenje bez novca, isključivanje struje zbog nemogućnosti plaćanja računa, pretnje sudskih izvršitelja, nemogućnost lečenja za članove porodice zbog neoverenih zdravstvenih knjižica, neuplaćeni doprinosi za penziju... Svakodnevni konc logor - SADA i OVDE!
kukusigameni kukusigameni 11:26 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

Filip Mladenović
kukusigameni
Filip Mladenović
kukusigameni
Filip Mladenović
Čeda je bio visoki funkcioner DS-a, jedne od stranaka udruženog zločinačkog poduhvata.

Zločin se dokazuje na sudu. Ili misliš da ti možeš tako da donosiš presude kako ti padne na pamet?



Ako srpska politička klasa svojom neodgovornošću i alavošću dovede toliki broj ljudi u stanje kakvo vidimo i čujemo u Priboju, kako takvo svirepo postupanje drugačije nazvati nego udruženi zločinački poduhvat!?

Znaš kako, civilizacijske tekovine su da to, da li je nešto zločin ili nije, određuje sud. Mada, po tvom pisanju i afinitetima, predosećam da bi ti ono: katran, perje, vešala, narodna volja i te munje.


Vi to u kondicionalu i sa predosećanjem o katranu, perju, vešalima...
A stvarnost (zbilja, realnost, istina, stanje..) je životarenje bez novca, isključivanje struje zbog nemogućnosti plaćanja računa, pretnje sudskih izvršitelja, nemogućnost lečenja za članove porodice zbog neoverenih zdravstvenih knjižica, neuplaćeni doprinosi za penziju... Svakodnevni konc logor - SADA i OVDE!

Gledaj sine, ja plaćam sve što treba da se plaća. I nije mi lako. Raspadam se. I uvek mi naplate i ono što su mnogi u nemogućnosti da plate. Ali još uvek ne bih to perje i katran, ni za koga.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:28 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

freehand
50 000 službenih automobila x godišnja registracija: 200 EUR = 10 miliona evra.
50 000 službenih automobila x potrošeno gorivo za 10 000 pređenih km godišnje = 50 miliona evra

Dakle, samo za ove dve stavke (da ne nabrajam sve ostale, kao i skromnih 10 000 pređenih km) godišnja ušteda je 60 (šezdeset) miliona evra.

A oni koji su se do sada tim automobilima vozili (a uključeni su i vatrogasci, policajci, hitna pomoć, i ko zna šta sve još) dalje će se voziti - kako? Biciklima? Javnim prevozom?
Tako biuso i telefone i internet mogli da im ukinemo pa da pređemo na dimne signale, a ti izračunaj kolika bi ušteda bila.
Ako je malom preduzeću u Srbiji potrebno (u proseku) 50 000 evra za razvoj proizvodnje, izračunajte koliki se broj malih preduzeća može stimulisati sa tih ušteđenih 60 miliona evra samo od dve analizirane stavke!

Daj, Filipe... Nemojmo opet o čorbadžiniciama, kumim te!



Ako donedavni šef BIA, a sada ministar odbrane može da dolazi na posao biciklom, zašto to ne mogu i ostali!?

A što se čorbadžinica tiče, pročitajte kako je 1972, dakle pre samo 40 godina, karijeru započeo nedavno preminuli izumitelj doner kebaba Mahmut Aygun.

Aygun se rodio u Turskoj, da bi se preselio u Nemačku kao 16-godišnjak. Zahvaljući svom preduzetničkom duhu i državi koja razume i podržava male i srednje privrednike, izmislio je čuveni doner kebab.

Kebab, pečena jagnjetina sa začinima, do tada se tradicionalno jeo s kuvanim pirinčem, ali se Aygun u trenutku inspiracije dosetio da jelo posluži u lepinji.
reanimator reanimator 11:29 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

Dakle, samo za ove dve stavke (da ne nabrajam sve ostale, kao i skromnih 10 000 pređenih km) godišnja ušteda je 60 (šezdeset) miliona evra.

Od ovoga oduzmi 100 miliona novih troškova, jer kad im uzmeš kola ima da budu demonstrativni, pa da svuda idu avionom. Još da pevamo ako bude tako,tj ako bes ne bude preveliki, pa nas sve upregnu u rikše, da gulimo do Indjije da se kupe starke za 500 dindži.
looping looping 11:32 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

Ako je malom preduzeću u Srbiji potrebno (u proseku) 50 000 evra za razvoj proizvodnje, izračunajte koliki se broj malih preduzeća može stimulisati sa tih ušteđenih 60 miliona evra samo od dve analizirane stavke!

Dal' ti citas novine?
U licnoj karti FAP-a pise da FAP u zalihama ima 6 milijardi evra.
Sta ce njima pomoc drzave?

PS.
Rukovodstvo FAP-a se zavitlava a radnici blokiraju brze pruge Srbije.
freehand freehand 11:35 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

Ako donedavni šef BIA, a sada ministar odbrane može da dolazi na posao biciklom, zašto to ne mogu i ostali!?

Svi?
Možda daleko stanuju?
Možeš da zamisliš sad ministre sa ekipama kako autobusom piče prema Priboju? Sa beogradske autobuske stanice? I kako čekaju bus za nazad?
Ili voz?
jel imaš ti predstavu,uopšte, čemu sve služe ti službeni automobili, sem vozikanju i arčenju tvojih para?

Aygun se rodio u Turskoj, da bi se preselio u Nemačku kao 16-godišnjak. Zahvaljući svom preduzetničkom duhu i državi koja razume i podržava male i srednje privrednike, izmislio je čuveni doner kebab.

Kebab, pečena jagnjetina sa začinima, do tada se tradicionalno jeo s kuvanim pirinčem, ali se Aygun u trenutku inspiracije dosetio da jelo posluži u lepinji.

Kako je tačno država doprinela tom fantastičnom poduhvatu? U procesu osmišljavanja tako sjajnog tehnološkog izuma i njegovom uspehu na tržištu?
freehand freehand 11:37 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

pa nas sve upregnu u rikše, da gulimo do Indjije da se kupe starke za 500 dindži.

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:38 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

reanimator
Dakle, samo za ove dve stavke (da ne nabrajam sve ostale, kao i skromnih 10 000 pređenih km) godišnja ušteda je 60 (šezdeset) miliona evra.

Od ovoga oduzmi 100 miliona novih troškova, jer kad im uzmeš kola ima da budu demonstrativni, pa da svuda idu avionom. Još da pevamo ako bude tako,tj ako bes ne bude preveliki, pa nas sve upregnu u rikše, da gulimo do Indjije da se kupe starke za 500 dindži.



Znate li šta je tokom prvih nekoliko meseci na vlasti (od proleća 2012.) učinio francuski predsednik Fransoa Oland?
Sto posto (100%) je ukinuo protokolarna vozila i prodao ih na aukciji.
Prihod je namenjen za izgradnju velikih infrastrukturnih projekata u do sada neuređenim predgrađima.
Doneo je i uredbu, kojom svim državnim (javnim) preduzećima ukida službena vozila. Oland vjeruje da svaki privrednik koji zarađuje 600.000 eura godišnje, ili više, može sebi da kupi automobil. Ako to ne učini, ili je škrt, ili nesposoban, ili korumpiran, a državnim preduzećima i ne trebaju takvi ljudi!
Ostvarena ušteda je 345.000.000 eura, investirana u nove istraživačke institute modernih tehnologija. Ujedno je zaposleno i 2560 mladih naučnih istraživača.
kukusigameni kukusigameni 11:40 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

Evo Filipe, čitaj malo pre nego što pokreneš mase na demonstracije. Jbg, ipak si ti novinar.


SPS najbogatija stranka u Srbiji---LINK
reanimator reanimator 11:43 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

Oland vjeruje da svaki privrednik koji zarađuje 600.000 eura godišnje, ili više, može sebi da kupi automobil. Ako to ne učini, ili je škrt, ili nesposoban, ili korumpiran, a državnim preduzećima i ne trebaju takvi ljudi!

A ako učini, onda arči naše pare?
Nego..da te malo oraspoložim..evo, talas iz Priboja već zapljuskuje podnožje Alpa!
freehand freehand 11:52 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

reanimator
Oland vjeruje da svaki privrednik koji zarađuje 600.000 eura godišnje, ili više, može sebi da kupi automobil. Ako to ne učini, ili je škrt, ili nesposoban, ili korumpiran, a državnim preduzećima i ne trebaju takvi ljudi!

A ako učini, onda arči naše pare?
Nego..da te malo oraspoložim..evo, talas iz Priboja već zapljuskuje podnožje Alpa!

a odatle do Švarvalda, Štutgarta i Mercedesa - čas posla!
Šta uradiše nesrećnici, jebote?!
highshalfbooze highshalfbooze 12:25 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

Zločin se dokazuje na sudu. Ili misliš da ti možeš tako da donosiš presude kako ti padne na pamet?

Jest vala. Eto gazda Jezda je najzad dokazao da je čist pred svetom kao suza i nevin ko majka devet Jugovića.
hajkula1 hajkula1 12:25 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

Filip Mladenović
Šta je sa "ličnim kartama" onih koji su opljačkali Srbiju od 1991. do danas? Šta je sa "ličnim kartama" ofšor destinacija, gde je opljačkani novac prebačen "na sugurno"?





Briga me za kućni zatvor, nanogice i narukvice, pritvor, zatvor... Ne treba mi osveta, samo znam da ko je ukrao, mora da vrati. Kazna je opomena drugima da se kriminal ne isplati.

Još je gore ako su - što su radili sve po zakonu, onda krivicu dele sa zakonodavcima.

Koliko sam se informisala, oni su poštujući jednu grupu propisa, kršili druge propise. Jedan član zakona dozvoljava da se nešto uradi ali drugi postojeći član sankcioniše radnje koje izazivaju određene posledice.

Ne umem da objasnim a sve sam razumela dok su mi objašnjavali. (Jednom je Saša Radulović objasnio nešto što sam razumela a nisam umela da objasnim. Možda svrati?)


PS

čedomir Jovanović je primer kako iz podrpanih patika i džinsa uskočiti u skupa odela i cipele, sa ulice u Fiedlinku, kuću s bazenom, fensi letovališta i skijališta... Nije stvar u tome šta ima, koliko je bogat, nego kako je za kratko vreme uspeo toliko da stekne.


nim_opet nim_opet 13:48 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

Ukidanje službenih automobila donelo bi uštede jednake sumi novca dovoljnog za pokretanje proizvodnje u barem jednoj fabrici poput FAP-a ili za višestruko stimulisanje razvoja malih i srednjih preduzeća u Srbiji -


Ok, ovde vec malo ulazimo u poetsko vidjenje ekonomskih problema Srbije. Mi imamo problem strukture, ne kratkorocnog finansiranja; to sto ce neko da ubrizga recimo milion evra u FAP da "pokrene prozivodnju" je potpuno besmisleno - tih milion ce otici na tekuce obaveze (npr. to overavanje knjizica, zaostale zarade itd), i sta onda? Fabrika ocigledno ne proizvodi proizvod koji je konkurentan na trzistu - to ni jedan ni pet miliona evra nece promeniti. Slicno je sa Zelezarom itd. pumpati novac kratkorocno u nesto sto je strukturalno neodrzivo ima za rezultat danasnju situaciju sa privredom koja zavisi od budzetskih subvencija, fantomskih "dzinova" i privatnog sektora koji se davi u takvom okruzenju, jer sve to mora da izdrzava.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:00 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

nim_opet
Ukidanje službenih automobila donelo bi uštede jednake sumi novca dovoljnog za pokretanje proizvodnje u barem jednoj fabrici poput FAP-a ili za višestruko stimulisanje razvoja malih i srednjih preduzeća u Srbiji -


Ok, ovde vec malo ulazimo u poetsko vidjenje ekonomskih problema Srbije. Mi imamo problem strukture, ne kratkorocnog finansiranja; to sto ce neko da ubrizga recimo milion evra u FAP da "pokrene prozivodnju" je potpuno besmisleno - tih milion ce otici na tekuce obaveze (npr. to overavanje knjizica, zaostale zarade itd), i sta onda? Fabrika ocigledno ne proizvodi proizvod koji je konkurentan na trzistu - to ni jedan ni pet miliona evra nece promeniti. Slicno je sa Zelezarom itd. pumpati novac kratkorocno u nesto sto je strukturalno neodrzivo ima za rezultat danasnju situaciju sa privredom koja zavisi od budzetskih subvencija, fantomskih "dzinova" i privatnog sektora koji se davi u takvom okruzenju, jer sve to mora da izdrzava.


Naravno! Ali, ako se novac ubrizgava u mala i srednja preduzeća koja su izvozno orijentisana, koja imaju šansu na tržištu i koja zapošljavaju novu radnu snagu, onda se menja struktura ekonomije jedne zemlje, i to NA BOLJE.

Takođe, možda se FAP može restruktuirati, pa da pokrene proizvodnju koja je profitabilna. Ili neki njegov pogon da se izdvoji i da krene u proizvodnju artikala koji će se potvrditi na tržištu.
freehand freehand 15:06 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

Naravno! Ali, ako se novac ubrizgava u mala i srednja preduzeća koja su izvozno orijentisana, koja imaju šansu na tržištu i koja zapošljavaju novu radnu snagu, onda se menja struktura ekonomije jedne zemlje, i to NA BOLJE.

Patentiraj ovo! Toga se niko nikad ne bi setio.
alselone alselone 15:31 29.10.2013

Re: nekoliko sitnica

freehand

Patentiraj ovo!


Ja predlazem da bolduje za pocetak.
malaramona malaramona 13:34 30.10.2013

Re: nekoliko sitnica

Filip Mladenović



Ti okupatori bukvalnu sišu krv građankama i građanima Srbije! Opelješili su sve što su mogli, pa im ni to nije dosta, nego još iz budžeta, kroz taj famozni Fond za razvoj, drpaju pare, besomučno zadužujući buduće generacije.


Ovo lepo zvuči, al bi trebalo da znaš da je i taj isti FAP "drpao" Fond za razvoj, bez namere da tamo išta vrati.
reanimator reanimator 14:04 30.10.2013

Re: nekoliko sitnica

Ovo lepo zvuči, al bi trebalo da znaš da je i taj isti FAP "drpao" Fond za razvoj, bez namere da tamo išta vrati.

I da bi mogli, fore radi, da predaju ličnu kartu.
(Reanimator the Radulović)
malaramona malaramona 14:16 30.10.2013

Re: nekoliko sitnica

Hehe, kažu da su nešto su i predali. Al tu piše da u nekim skladištima čami dosta nekih proizvoda i opreme. Kad je to trebalo sravniti sa stvarnim stanjem, odjednom izbi radnički bunt.
reanimator reanimator 14:38 30.10.2013

Re: nekoliko sitnica

odjednom izbi radnički bunt.

Podržan od strane lokalnih privrednika.
malaramona malaramona 14:48 30.10.2013

Re: nekoliko sitnica

hahaha, ako nastavimo ovu nit otkrićemo i ko je ubio Kenedija. To mi i ne treba u životu, zato odoh da se bavim ručkom.
tyson tyson 19:40 30.10.2013

Re: nekoliko sitnica

Ako donedavni šef BIA, a sada ministar odbrane može da dolazi na posao biciklom, zašto to ne mogu i ostali!?

A šta će zimi, ili po kiši?

Koliko vremena, vode, i energije za grejanje vode treba potrošiti da bi se svi ti biciklisti okupali po dolasku na posao biciklom?

Čime ministar odbrane obilazi svoje radne jedinice (tzv. službeni put)?

gedza.73 gedza.73 13:06 29.10.2013

Filipe,

ovi mangupi ovde il' te mrzu il' te ne shvataju.

Ja te , brale, u potpunosti razumem.
Čak štaviše hoću da ti dam podršku i par predloga.
Da ti zapucaš po bespućima RTS-a, vidiš koliko ima zaposlenih, uporediš sa evropskim prosekom i obnaroduješ brojku.

Znaš koliko bi se novca uštedelo kad bi taj višak poslao po selima da pripomognu u sezonskim poslovima.

Filip
Očajni, opljačkani i predatorskom kapitalizmu prepušteni porodični ljudi iz Priboja, bez novca, bez overenih zdravstvenih knjižica, bez uplaćenih doprinosa za penziju,

Ovde si me malo za srce ujeo.
Što deliš ljude na ove i one?
Zašto država ne uplati i seljacima socijalno i poveže radni staž?
Ili da se malo angažuješ da, pošto se traži socijalna cena gasa, uvedeš socijalnu kategoriju uglja i ogrevnih drva za sve koji imaju smederevce?
Socijalnu cenu benzina za ljude udaljene min. 30 km do grada?

Moja porodica je jedno pravo renesansno društvo. Tu nema čega nema.
Uspevamo nekako sa dobrih 12 radnih sati i par sati u pripremama da održimo domaćinstvo i život u kakvom takvom redu.

Znaš kako bi nam leglo jedno deset (ili dvadeset) radnika iz FAP-a koje bi država subvecionisala.

Na tu brojku bi svi radili efektivno sat do dva dnevno, kad zagusti za troškove da zalegne budžet (mi se ne bi ni videli od svih tih pregalaca i zavisnika budžeta), da nam malo obnove vozni, mašinski park, objekte...

Filip Mladenović Filip Mladenović 13:32 29.10.2013

Re: Filipe,

Ako činjenice ne odgovaraju Vašim predrasudama, onda gore po - činjenice!

Ili što narodna poslovica davno lepo reče: SIT GLADNOM NE VERUJE!
predatortz predatortz 13:38 29.10.2013

Re: Filipe,


Znaš kako bi nam leglo jedno deset (ili dvadeset) radnika iz FAP-a koje bi država subvecionisala.


E pa ne može! I vrapci na grani znaju da su radnici avangarda, a seljaci reakcija!
tyson tyson 19:31 30.10.2013

Re: Filipe,

Ako činjenice ne odgovaraju Vašim predrasudama, onda gore po - činjenice!

Ili što narodna poslovica davno lepo reče: SIT GLADNOM NE VERUJE!



Ti si softver. Ti, definitivno, možeš biti samo neki kompjuterski program, još uvek u beta verziji.


gedza.73 gedza.73 22:19 30.10.2013

Re: Filipe,

Ti si softver

Ne. Filip je preteča Novog Doba.

On bi Nemačku, Frnacusku, Norvešku i Srbiju u jednom.
Da svih osam milon Srba radi kad im se i za šta im se digne, da primaju 500 eu mesečno od države, imaju besplatno školstvo, zdravstvo, knjige, kuće, kola, komjutere, mleko, hleb, ulje...


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:29 30.10.2013

Re: Filipe,

da primaju 500 eu mesečno od države, imaju besplatno školstvo, zdravstvo, knjige, kuće, kola, komjutere, mleko, hleb, ulje


I svakom po jedan šareni štapić za transparente, pride.
gedza.73 gedza.73 23:04 30.10.2013

Re: Filipe,

I svakom po jedan šareni štapić za transparente, pride.

And swing, swing, swiiing!!!

highshalfbooze highshalfbooze 15:05 29.10.2013

Nije greška već zabluda tvoja

PRIBOJ, prvi žuti karton Dačiću i Vučiću!


Radnici štrajkuju zbog toga što ih je ministar privrede banovao.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:11 29.10.2013

Fantastična vest o Kosovu

Kosovo je u poslednje dve godine napredovalo za 40 mesta u stvaranju uslova za poslovanje, navodi se u izveštaju Svetske banke.

Kosovo se tako ove godine našlo među deset najboljih reformatora u svetu.

U izveštaju Svetske banke Kosovo je, prema preduzetim merama za olakšavanje poslovanja, rangirano na 86. mestu. Iza Kosova su sve zemlje regiona, pa čak i Hrvatska, nova članica EU.

Direktor kancelarije Svetska banke na Kosovu Jan Peter Olters izjavio je, na konferenciji za novinare koju je povodom izveštaja SB organizovalo Ministarstvo trgovine i industrije, da plasman Kosova predstavlja priznanje naporima koji su poslednjih godina načinjeni na rešavanju glavnih teškoća u preduzetničkoj klimi u pokrajini.
freehand freehand 22:46 29.10.2013

Re: Fantastična vest o Kosovu

Direktor kancelarije Svetska banke na Kosovu Jan Peter Olters izjavio je, na konferenciji za novinare koju je povodom izveštaja SB organizovalo Ministarstvo trgovine i industrije, da plasman Kosova predstavlja priznanje naporima koji su poslednjih godina načinjeni na rešavanju glavnih teškoća u preduzetničkoj klimi u pokrajini.

Ja skromno mislim da je plasman Kosova rezultat napora SAD da opravdaju svoj angažman na Balkanu.
A za tebe je pitanje sledeće (a ti prosledi gde misliš da treba): zna li se šta je čije na Kosovu? Realno, imovinski?
I može li biti povoljne poslovne klime tamo gde ništa imovinski nije rešeno?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:46 29.10.2013

Re: Fantastična vest o Kosovu


Filipe,
Nekada mi stvarno žao da ti kvarim taj plemeniti zanos, ali ipak uradi za Kosovo ono što predlažeš za Srbiju, pažljivo pročitaj sve ekonomske parametre, od BDP do stepena zaposlenosti

Ovo što si naveo je samo spretno sročena retorika koja treba Tačiju da pomogne oko izbora.
Ne pominje se ni jedna cifra nego se pričaju priče o stvaranju uslova, preduzetim merama.
Šta tačno znači na 86. mestu po preduzetim merama?
alselone alselone 08:02 30.10.2013

Re: Fantastična vest o Kosovu

I mi smo bili lideri u reformama dok smo divilje privatizovali za kikiriki. Setimo se da je i Jeljcin bio lider u reformama i veliki demokrata.

Filipe naivan si kao dete.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:32 30.10.2013

Re: Fantastična vest o Kosovu

Citiranje izveštaja Svetske banke nije naivnost, već profesionalnost.
alselone alselone 11:01 30.10.2013

Re: Fantastična vest o Kosovu

Citiranje izveštaja Svetske banke nije naivnost, već profesionalnost.


Ne, naivnost je.
tyson tyson 19:35 30.10.2013

Re: Fantastična vest o Kosovu

koji su poslednjih godina načinjeni na rešavanju glavnih teškoća u preduzetničkoj klimi u pokrajini.

Zakuni se da je citiran izveštaj Svetske banke?

I baš Svetska banka kaže:

koji su poslednjih godina načinjeni na rešavanju glavnih teškoća u preduzetničkoj klimi u pokrajini.

Mislim, fala im i gde čuli i gde ne čuli ako je tako.


tyson tyson 19:35 30.10.2013

Re: Fantastična vest o Kosovu


:javascript:

Filip Mladenović Filip Mladenović 20:42 30.10.2013

Re: Fantastična vest o Kosovu

JAVA-TRANSKRIPT! Ne san, ne iluzije, ne demagogija, ne populizam.
Samo JAVA-TRANSKRIPT!
alselone alselone 07:57 31.10.2013

Re: Fantastična vest o Kosovu

JAVA-TRANSKRIPT! Ne san, ne iluzije, ne demagogija, ne populizam.
Samo JAVA-TRANSKRIPT!


hajkula1 hajkula1 10:46 02.11.2013

Re: Fantastična vest o Kosovu

tyson
koji su poslednjih godina načinjeni na rešavanju glavnih teškoća u preduzetničkoj klimi u pokrajini.

Zakuni se da je citiran izveštaj Svetske banke?

I baš Svetska banka kaže:

koji su poslednjih godina načinjeni na rešavanju glavnih teškoća u preduzetničkoj klimi u pokrajini.

Mislim, fala im i gde čuli i gde ne čuli ako je tako.




http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/hronika/aktuelno.291.html:460494-Veliki-Trnovac-Carstvo-heroina--u-zabranjenom-selu

Preduzetnička klima


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana