Dole vlada!

Virtuelni Vasilije RSS / 22.02.2008. u 08:49


Inace delim (pomalo) tvoju brigu da se danasnji protesti "ne izrode" ... i istovremeno sam ubedjen (malo vise;) i nadam se da nece. I da je vreme da Srbija pokaze svoje demokratsko lice. I da su ljudi u stanju da pokazu svetu, MIRNO i DEMOKRATSKI, svoj stav o nepravednom i jednostranom pokusaju resavanja kosovskog problema od strane zapada. A pretpostvljam da se slazes sa mnom da OGROMNA vecina gradjana nije zadovoljna tim i misli slicno kao jao (da je "nepravedno i jednostrano")? I zasto to ne bi demokratski pokazali?

Ovo sam juce napisao na Biljaninom blogu ... i danas mislim isto. Osim da nisam bio u pravu kad sam se nadao da se protest "nece izroditi". Pa sam se sinoc celo vece nervirao gledajuci kako CNN do besvesti vrti slike na kojima nekoliko stotina huligana divlja oko i u americkoj ambasadi. A policije nigde nema (jutros na nemackoj TV kazu da su se pojavili tek posle dva sata). Pa kad su se kasnije policijska vozila pojavila ti isti huligani napadaju ta vozila. Po tome kako izgledaju reklo bi se da fudbalski navijaci, huligani kojima je stalo do nasilja zbog nasilja. I koji time pokazuju svoj bes i nezadovoljstvo. Seseljevi cetnici drugacije izgledaju. Ovi sumnjam da idu i na glasanje.

I jutros je udarana vest na nemackoj TV izvestaj o nasilnim demonstracijama u Beogradu. I o tome da je Savet Bezbednosti UN to osudio i upozorio na obavezu srpskih vlasti da osiguraju bezbednost diplomatskih predstavnistava. Eto ako nismo uspeli da ubedimo i ujedinimo UN u vezi postovanja medjunarodnog prava u vezi nezavisnosti Kosova, ubedili smo ga vrlo brzo u to da srpske valsti nisu sposobne da urade ono sto se ocekuje od svih normalnih i demokratskih zemalja. I u svet su jos jednom otisle slike o divljim Srbima iz Beograda ... kao kontrast mirnim, pitomim i veselim gradjanima Pristine ovih zadnijh dana...

I svi pricaju o tome sta je uradilo nekoliko stotina huligana a ne sta je radilo nekoliko stotina hiljada mirnih i pristojnih ljudi na samo jedan kilometar udaljenosti. I niko ne prica sta su tamo rekli Djokovic, Bodiroga i Kusturica - ljudi koje ceo svet zna i kojima se ogromna vecina nas ponosi...

I to sve zbog toga sto policija nije na vreme stitila americku ambasadu. I sto oni najekstremniji od par stotina huligana koji su i ovih prethodnih dana divljali nije pohapaseno. I kako je moguce da oko ambasade nije bilo policije jos pre pocetka protesta iako je i malo dete moralo znati da je to daleko najugorzeniji objekat u gradu?

Da se razumemo, za sve sto se desilo ne vidim uopste odgovornost Tomislava Nikolica. On je opozicija i ima pravo da zastupa svoje politicke ciljeve kako on smatra da treba. Ako pri tome krsi zakon onda su vlasti duzne da ga u tome zaustave. Iskreno receno, tesko mi da ukapiram kako i zasto bi Nikolicu i Kostunici juce stalo da danas u svetu niko ne govori o tome sta su oni rekli na mirnom delu mitinga nego o nasilnicikom i huliganskom delu demonstracija ... To se jednostavno kosi sa zdravim razumom. Posebno kad je u pitanju Vojislav Kostunica koji je kao predsednik vlade NAJODGOVORNIJI i predsednik partije u cijoj "nadleznosti" je ministarstvo policije ...

Sto se mene licno tice, najodgovornija je Demokratska stranka ... ona ista za koju se ja na ovom blogu najvise (i uglavnom) zalazem. Najodgovornija je zato sto ima vecinu u toj vladi. Pa ili je u stanju da istera stvari na cistac, javno objavi iz kojih razloga je juce policija suvise kasno reagovala prilikom zastite americke (i drugih) ambasade, i javno trazi odgovornost onih koji nisu uradili ono sto im je bio zadatak (sve do ministra policije) - ili treba da napusti vladu koja nije u stanju da obezbedi red i mir ... A to je minimum i preduslov za bilo sta drugo ...



Komentari (43)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jelena Milić Jelena Milić 08:58 22.02.2008

odlican blog

jm
Atomski mrav Atomski mrav 09:14 22.02.2008

Dole, dole...

Još samo da napomenemo i da nam je Predsednik zbrisao iz zemlje... uplašen valjda za sopstveni imidž i imidž iste te Demokratske stranke našao je izgovor da ne bude u zemlji u vreme održavanja mitinga... e pa imidž je bespovratno srozao do daske. Ako DS neće da se suprotstavi SRS i DSS, neka siđe sa vlasti i neka im više ne daje legitimitet.
Unfuckable Unfuckable 09:22 22.02.2008

Re: Dole, dole...

istini za volju : neko je juče - negde na blogu - objavio da je pala žešća svađa u Vladi baš oko "poruka" koje se šalju demonstrantima ( ds vs velja ) i da su ovi iz ds bili poprilično besni. ( ali, nedovoljno, dodajem ja) što je verovatno rezultiralo odlukom da ne učestvuju na MoLibanskom Protestu, misleći da će tako da se "operu".
Najore od svega je što sinoć - preko medija - uglavnom ti isti likovi iz ds + g17 apeluju da stanu rušenje i neredi, a "potpaljivači" mudro ćute ( i verovatno spremaju spiku o "ubačenim" elementima )
neverlander neverlander 09:25 22.02.2008

Re: Dole, dole...

Ovde su naslovi po novinama: Kostunica je novi Milosevic!
Jedino njegovom hitnom smenom mogli bi jos da pokazemo da nismo svi bas toliki kreteni.
A DS i te kako ima da objasnjava...
I predsednik bi morao pod hitno da se obrati javnosti ponovo i da bude malo odlucniji, a ne ko neka baba da se krija iza zavese.
Od svih mogucih scenarija izabrali smo najgori. Tipicno.


Atomski mrav Atomski mrav 09:27 22.02.2008

Re: Dole, dole...

Eh, Unfuckable - znaš kako kaže naša mudra poslovica: ne možeš se jebati, a da ti ne uđe. To je poruka DS-u. Ne znam samo dokle će se ljutiti i čekati - dok par stotina ili hiljadu pijanih budala polupa i zapali sve ambasade i da sve normalne zemlje povuku svoje ambasadore iz Beograda iz bezbednosnih razloga? Eto kako možemo sami sebe oterati u izolaciju dok Koštunica i Nikolić i dalje optužuju SAD i EU. Kako ono reče Nikolić - nemoj da dođemo na Kosovo? Ajte, samo vi ajte na Kosovo, to bih baš voleo da vidim, tamo vam je i mesto, u kolevci srpske državnosti, duhovnosti i kulture.
Jelena Milić Jelena Milić 09:30 22.02.2008

Re: Dole, dole...

ima i u pressu oko toga, ministarka sporta vs velja ilic and co
cecas cecas 09:26 22.02.2008

E vidis

Ja se ovde sasvim slazem sa tobom sto se tice odgovornosti...Priblizavaju nam se stavovi.Samo nekad treba ranije i dublje zaviriti u sustinu stvari.Valjda vam je jasna kritika koja dolazi od nas sto se tice VK i BT.Boris i dalje anemican.A kao sto rekoh u jednom ranijem postu , da je Boris jesenas stao na celo antifasisticke kolone u Novom Sadu i jos u nedelju jasno i glasno osudio divljastvo i vandalizam po nasim ulicama imalo bi to neku cvrstinu i mozda bar malo obeshrabrilo odredjene.I naravno da je bio cvrst u odluci da ne prepusta i pored svega MUP Kostunici.Ovako nam je Kostunica sve.Bese ono "sanitarni otklon" u DS? Ne likujem vec mi je zao u sta se sve pretvorilo zbog nedostatka odlucnosti ! Mislite da bi to kod Djindjica moglo ?
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 09:32 22.02.2008

Poruka

I kako je moguce da oko ambasade nije bilo policije jos pre pocetka protesta iako je i malo dete moralo znati da je to daleko najugorzeniji objekat u gradu?


Zato sto cela ova predstava sa mitingom nije bila nikakva zelja da se svetu pokaze bilo sta vec konsolidacija vlasti upravo onih koji su na mitingu govorili. Boli njih uvo sta ce svet da misli, cak im odgovara upravo ovakva slika koja je plasirana. Ruku na srce, moj utisak je da su strani mediji ipak bili zacudjujuce rezervisani i cak u nekim slucajevima i sa razumevanjem govorili o protestu pa i samim neredima.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:51 22.02.2008

Re: Poruka

Dejan Nikolic
Zato sto cela ova predstava sa mitingom nije bila nikakva zelja da se svetu pokaze bilo sta vec konsolidacija vlasti upravo onih koji su na mitingu govorili.


Konsoliduju vlast tako sto i nekoga kao ja, koji (velikim delom) brani stavove/akcije te vlasti (posebno u vezi Kosova), navedu da kaze: dole vlada??? Ne znam sta da kazem ...

Za ocekivati je da kod nas svako ko je politicki svrstan okrivljuje "one druge". Da li i koliko je iza sinocnih dogadjaja (mislim na nasilje i nerede) stajala bilo koja od glavnih politickih opcija stvarno ne znam. Ako jeste onda je dokazala samo to da nema zdravog razuma i radi u korist stete svih nas... I protiv svakog iole povoljnijeg resenja kad je u pitanju Kosovo ...

Ako bi se cenilo po tome ko je imao najvecu politicku korist od sinocneg nasilja u Beogradu, onda za mene nema dileme: Hasim Taci ....
Unfuckable Unfuckable 09:55 22.02.2008

Re: Poruka

cela ova predstava sa mitingom nije bila nikakva zelja da se svetu pokaze bilo sta vec konsolidacija vlasti upravo onih koji su na mitingu govorili. Boli njih uvo sta ce svet da misli, cak im odgovara upravo ovakva slika koja je plasirana.


potpisujem.
Isti Milošeskuov rukopis : radi se samo interni PR - "ka unutra", a za Svet ih zabole. To je dokaz da je meta glasačko telo.

strani mediji ipak bili zacudjujuce rezervisani i cak u nekim slucajevima i sa razumevanjem govorili o protestu pa i samim neredima.

oni su uvek u početku rezervisani & imaju razumevanja.
onda im mi, već poslovično, uskratimo svaku šansu da imaju razumevanja. Pa se lako dođe do Saveta bezbednosti.
Ne znam koliko je ljudima poznato - ali povežite ovo : dok je trajalo najgore dešavanje sinoć, HRT je objavio da su se desile 2 simultane eksplozije automobila u Puli, da su automobilima vlasnici Albanci....očevid je u toku.... ( i ne sumnjam da će pronaći srpske pravoslavne otiske prstiju negde...)
Jasnije ? Kako se lepo namestilo da ispadnemo još i fuckin Hammas
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 10:10 22.02.2008

Re: Poruka

Konsoliduju vlast tako sto i nekoga kao ja, koji (velikim delom) brani stavove/akcije te vlasti (posebno u vezi Kosova)
kaze: dole vlada??? Ne znam sta da kazem ...


Vlast i vlada u Srbiji ponekad nisu isto....
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 10:13 22.02.2008

Re: Poruka

Isti Milošeskuov rukopis : radi se samo interni PR - "ka unutra", a za Svet ih zabole. To je dokaz da je meta glasačko telo.


Upravo tako. Ponavlja nam se najbliza istorija...
margos margos 10:45 22.02.2008

Re: Poruka

Isti Milošeskuov rukopis : radi se samo interni PR - "ka unutra", a za Svet ih zabole. To je dokaz da je meta glasačko telo.

Premijer po drugi put izlazi za govornicu da najavi Kusturicu?
Novi protokol, bez sumnje.
pnbb pnbb 17:55 22.02.2008

Re: Poruka

Konsoliduju vlast tako sto i nekoga kao ja, koji (velikim delom) brani stavove/akcije te vlasti (posebno u vezi Kosova), navedu da kaze: dole vlada??? Ne znam sta da kazem ...


pravilnije bi zapravo bilo reci da ne zele ista da konsoliduju... najvise im odgovara beskonacno stanje krize... nacionalna ugrozenost, velike reci... tu najvise profitiraju oni koji nisu sposobni da ponude bilo kakav iole suvisao program napretka
Ђак Ђак 09:59 22.02.2008

Срамота

Катастрофа каква је ово срамота.
Види се по томе да је Савет Безбедности одмах једногласно осудио све ово што се ради.
А тамо седе и Русија и Кина. И добро је што су осудили овакве глупости, чисто да ова наша политичка малограђанштина не помисли да ће било ко да их подржава док праве глупости.

Што се било ког члана Владе тиче, тешко ми је да поверујем да ће било ко из принципа да поднесе оставку.
Знате кад Петар Божовић у филму "Чаруга" каже отприлике овако нешто : "драг си ти мени Чаруга, не бих ја тебе хватао, али велика пара брате". Е тако је и овде...

Иначе, оно што је занимљиво, читам коментаре на немачким вестима (Sueddeutsche Zeitung и Die Welt). Скоро па је изненађујуће колико се људи противи политици коју води немачка Влада и колико је њих против независности Косова.
На жалост, оваквим глупостима можемо само да изгубимо и то мало разумевања што је остало код обичног света.
Ђак Ђак 10:23 22.02.2008

Re: Срамота

Иначе, "екипа" је синоћ, у току испуњавања својих задатака, претукла и екипу канала RussiaToday.
Ко им је крив, кад су име канала написали латиницом, "храбри момци" прочитали оно "Today" и удри...
Или је то разлог, или су сниматељи ухватили у кадар "демонстранте" како пробају патике...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 10:36 22.02.2008

Re: Срамота

На жалост, оваквим глупостима можемо само да изгубимо и то мало разумевања што је остало код обичног света.

Da, tacno. I to na svim stranama sveta....
Ђак Ђак 12:34 22.02.2008

Re: Срамота

То је синоћ била толика срамота, да је то страшно.
Уместо да протест остане миран, какав је и требао да буде, испаде брука.

Поред свега тога, мени је и смешно и жалосно видети како су се Американци синоћ одмах позвали на међународно право о суверености територија, иако су само пар дана пре тога исто то право погазили без да трепну оком.
Цинизам најгоре врсте. Дно дна.
Atomski mrav Atomski mrav 13:29 22.02.2008

Re: Срамота

Цинизам најгоре врсте. Дно дна.

Ne, još veći cinizam bi bio da Tadić nazove Kondolizu i da joj kaže kako, i pored svega, i dalje želimo da budemo prijatelji sa Amerikom....
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 10:01 22.02.2008

...

A policije nigde nema

ko kaže?!
: )
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:12 22.02.2008

koji DS?

I to sve zbog toga sto policija nije na vreme stitila americku ambasadu.

a i malo kostunica sa svojim ratnohuskackim govorom...

A sto se tice DS, ti u stvari mislis na DSS, jel da? Mislim koji DS, sta je to...Jel to beshe ono, imam partijski program - SLUSAM STA KAZE PRIME MINISTER
Lektorka Lektorka 11:17 22.02.2008

Re: koji DS?

Vasa:
Sto se mene licno tice, najodgovornija je Demokratska stranka ... ona ista za koju se ja na ovom blogu najvise (i uglavnom) zalazem. Zato sto ima vecinu u toj vladi.

Eto, DS je najodgovornija, nema dileme. A Vasilije se za DS zalaže zato što ista ima većinu u Vladi.
Vaso, a da nisi ti, istom većinskom logikom, ipak možda član najmnogoljudnije partije u Srbiji?
Pa ovamo član, onamo se zalažeš, a u rezultatima ionako nema bitne razlike. I jučerašnji dan je to potvrdio.
Dakle, kad svemu dodamo ovo Aleksandrovo jednačenje sa DSS, šta nam drugo preostaje nego da konačno prestanemo da se zalažemo i trudimo oko onih koji, ma koliko veliki bili, ne rade svoj posao.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:25 22.02.2008

Re: koji DS?

Lektorka
Eto, DS je najodgovornija, nema dileme. A Vasilije se za DS zalaže zato što ista ima većinu u Vladi.


Wow,

a sta mislis kako bi bilo da ti jos jednom procitas si napisala ... i sta sam ja napisao. Pa da probas opet?

Il' da probam ja kratko, jasno i poooolakooo: DS je najodgovornija zato sto ima vecinu u vladi. A ja se CESTO zalazem za nju posto mi od svih u skromnoj ponudi na politickoj sceni Srbije izgleda najbolja. A posto nisam caln onda je evo javno i kritkujem i pozivam na odgovornost. Kao sto znam da pohvalim i neke dobre (ali na zalost retke) poteze drugih partija ...

Al' mogu ja da se trudim koliko hoces - ti to neces razumeti. I to ne sto ne znas da razmisljas - nego sto te politicka pristrasnost sprecava da to radis ...
Lektorka Lektorka 11:54 22.02.2008

Re: koji DS?

nije dragi moj vaso, ne spočitavaj mi samo političku pristrasnost, tako ti svega. nego vidi KAKO si napisao to što si u stvari hteo da kažeš.
naravno da te provociram, to je sve.
samo zato što mi je teško da shvatim da išta možeš još da očekuješ od DS, ovakve kakva je, i još s tadićem na čelu partije i države. zaista mi je teško to da shvatim.
trebaće snage i nerava i hrabrosti za turbulentna vremena koja upravo opet počinju, pazi šta ti kažem. i od ove DS će ostati mrtvo slovo na papiru.
ne pitaj me o alternativi, ni o LDP. trenutak je krajnje mutan, i ko sad da ti jemči da će oni koje biraš ti birati i mnogi drugi. nego je sad reč o tome zaista da uposlimo sopstvene glave i budemo krajnje strogi prema političarima. u tome je sva moja "pristrasnost", i sada sam, za promenu :), ozbiljna.
irvas irvas 12:08 22.02.2008

Re: koji DS?

Il' da probam ja kratko, jasno i poooolakooo: DS je najodgovornija zato sto ima vecinu u vladi. A ja se CESTO zalazem za nju posto mi od svih u skromnoj ponudi na politickoj sceni Srbije izgleda najbolja.

vasilije, ispao si posten, priznao si svoje greske i to je za svaku pohvalu. doduse malo kasno posto ti vec mesecima mnogi blogeri (u koje spada i moja malenkost) govore kako nisi upravu. ali te zucne rasprave mozemo ostaviti iza nas. pametan si covek i vazno je sto si uvideo bitne stvari vezane za srpsku politicku realnost.

sad, posto si se pokajao mozes da pristupis LDP-u kao jedinoj pravoj stranci koja od svih u skromnoj ponudi na politickoj sceni srbije izgleda najbolja.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:47 22.02.2008

Re: koji DS?

irvas
sad, posto si se pokajao mozes da pristupis LDP-u kao jedinoj pravoj stranci koja od svih u skromnoj ponudi na politickoj sceni srbije izgleda najbolja.


Hahaha priznajem, nisu tako losi ... ili su bar bolji od njihovih kolega na suprotnoj, ekstremnoj strani politickog spektra A, ne znam zasto, nesto racunam da su u LDP-u dobre zenske?:)))

I racunam da ce partijska sekretarica Sylvana da me primi preko veze:)))
Hm, mada nesto mislim: mozda ne bi bilo lose da se odmah upisem u politicki savet LDP-a? Ima tamo (bar) jedna dobra machka. Nema doduse veze sa politikom - al' mogu bar da parim oci:)))
irvas irvas 12:57 22.02.2008

Re: koji DS?

sacuvaj boze vasilije, pa ja mislio da si ti zenjen covek, domacinski a kad ono...
moraces prvo malo da se ishlifujes, jebiga, ne primamo ove sto dobacuju ribama.


Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:02 22.02.2008

Re: koji DS?

irvas
sacuvaj boze vasilije, pa ja mislio da si ti zenjen covek, domacinski a kad ono... moraces prvo malo da se ishlifujes, jebiga, ne primamo ove sto dobacuju ribama.


hahaha taman posla, kakvo dobacivanje ... valjda i ozenjeni imaju pravo da gledaju oko sebe otvorenim ocima (znas da se zalazem za to - kako inace da covek ima pavilan politicki stav
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:52 22.02.2008

Re: koji DS?

Lektorka
nego vidi KAKO si napisao to što si u stvari hteo da kažeš.


Ok korigovao sam malo posto je bilo dvosmisleno... mada si i ti mogla malo da mucnes glavicom Koji normalan covek bi rekao da se zalaze za neku partiju zato sto ona ima vecinu u vladi (niti bi neko ko to zaista radi to javno priznao)??? Hm, ili ti mislis da ja i tako nisam normalan? :)))))
G r o f i c a G r o f i c a 10:30 22.02.2008

Umetnici

I niko ne prica sta su tamo rekli Djokovic, Bodiroga i Kusturica - ljudi koje ceo svet zna i kojima se ogromna vecina nas ponosi...

Dajte mi zemlju u kojoj glumci, filmski reziseri, pevaljke i ostali umetnici valjaju politiku po ulicama. Dajte mi primer demonstracija negde u svetu gde filmski reziser za mikrofonom otvoreno zali sto je predat jedan diktator tribunalu UN-a za ratne zlocine kao sto je to sinoc ucinio Kusturica u Kostnicino ime o Milosevicu a da to skoro niko i ne primeti. Dajte!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:52 22.02.2008

Re: Umetnici

G r o f i c a
Dajte mi zemlju u kojoj glumci, filmski reziseri, pevaljke i ostali umetnici valjaju politiku po ulicama.


Pa nije to nista cudno ni retko ... naprotiv cesto je na zapadu i primera ima bezbroj. Pa i glavna "blog-politicarka" je nasa najuglednija dramska spisateljica

Kad je sinocni skup u pitanju radilo se o problemu bitnom za celu zemlju u vezi kojeg bi ogromna vecina gradjana mogla i trebalo da ima svoj stav. I da ga javno iznese. Meni bi se vise svidjalo da su sinoc jos vise ugledni gradjani istupali a manje politicari.

Ne svidja kad umetnici i drugi uglednici istupaju ISKLJUCIVO u ime jedne politicke opcije ili kao njeni clanovi. Drazi su mi oni koji deluju nezavisno i javljaju su da pohvale/kritikuje pojave i ljude na politickoj sceni nezavisno od toga kojoj partiji pripadaju. A takvih(mislim na partijski orijentisane) ima, za moj ukus malo previse (ima ih i na zapdu ali mnogo manje) - kao sto i nezavisnih angazovanih intelektualaca ima PREMALO ...

Kad je u pitanju to o Kusturci i Milosevicu ne mogu da komentarisem posto nisam procitao. U izvodu koji sam ja procitao toga nije bilo ...

pozz

ps. Uvek sam bio protiv Milosevica i mislim da je on gradjanima Srbije (a i mnogim drugima van nje) daleko najodgovorniji za mnoga zla koja su im se desila. Ali to ne znaci da je on uvek i za sve kriv. Ako vas interesuje mogu vam ovde citirati Chomskog koji pise o tome da su (neke, mnoge) optuzbe u Hagu protiv njega neopravdane i politicke prirode. I delimicno sluzile za to da zapad prikirije svoj deo odgovornosti za neke stvari (i ja se slazem sa tim)...
G r o f i c a G r o f i c a 12:32 22.02.2008

Re: Umetnici

Kad je u pitanju to o Kusturci i Milosevicu ne mogu da komentarisem posto nisam procitao. U izvodu koji sam ja procitao toga nije bilo ...

Vratite film pa pazljivo preslusajte ponovo bas Kusturicin ''govor''.
blackbox blackbox 14:41 22.02.2008

Re: Umetnici

G r o f i c a
Kad je u pitanju to o Kusturci i Milosevicu ne mogu da komentarisem posto nisam procitao. U izvodu koji sam ja procitao toga nije bilo ...Vratite film pa pazljivo preslusajte ponovo bas Kusturicin ''govor''.

A ko su oni miševi što ih spominje?. Jel to umeničko izražavanje ili je političi stav i kvalifikacija?
irvas irvas 10:49 22.02.2008

dole vlada!

virtuelni
Sto se mene licno tice, najodgovornija je Demokratska stranka ... ona ista za koju se ja na ovom blogu najvise (i uglavnom) zalazem. Zato sto ima vecinu u toj vladi. Pa ili je u stanju da istera stvari na cistac, javno objavi iz kojih razloga je juce policija suvise kasno reagovala prilikom zastite americke (i drugih) ambasade, i javno trazi odgovornost onih koji nisu uradili ono sto im je bio zadatak (sve do ministra policije) - ili treba da napusti vladu koja nije u stanju da obezbedi red i mir ... A to je minimum i preduslov za bilo sta drugo ...

konacno si ukapirao.
schweppes schweppes 11:19 22.02.2008

očaj

Vasilije, nekako ispada da ste vi jedan od retkih, uistinu jedini, koji pokušava da se fokusira na činjenice, koristi racionalne argumente i korektno izvodi zaključke, bez forsiranih emocionalnih kvalifikacija. Gledajući šta se sinoć dogadjalo bio sam posramljen, besan, pesimističan (nisam pretpostavljao da će se to dogoditi) ...naročito iz razloga što su se scene molebana (stotina hiljada ljudi koji stoje ispred hrama i u tišini drže sveće) sukcesivno smenjivale sa snimcima beslovesnog izražavanja najsirovije agresije par stotina huligana. Danas se stvara utisak da onaj pristojan deo Srbije, okupljen oko hrama, nije ni postojao. Danas se stvara utisak da je Srbija ona pomahnitala rulja koja pali i ruši. Danas je utvrđeno da osećanje prema svojoj zemlji ima cenu, iskazanu kroz Nike patike i Sector satove. Danas u Peščaniku M. Vasić opisujuću našu krvožednost Čerčila zove nesrećnim, V. Pešić govori da postoje samo normalna i "nacionalistička Srbija" (normalna podržava nezavisnost Kosova)... danas mnogi vrbuju buduće glasače. Danas deo opozicije nudi politička rešenja, rešenja od kojih svako sadrži deo zadovoljenja lične frustracije. Svaki je današnji predlog fokusiran na pojedinca, Koštunicu, Ilića, Tadića, svaki ultimativno zahteva njihovu ne samo degradaciju već poniženje, poništenje, ne nudeći pri tom bilokakvu konstruktivnu sugestiju. Svaki je predlog slep za pravu dubinu bezdana u kojoj smo svi zajedno. Slušajući ih, bivam zatečen impulsom da za svu sinoćnu agoniju pronadjem reči opravdanja. Tih reči nema. Nema ni reči koje bi opisale očaj spram spoznaje da su obe strane integralni delovi paklene šizofrene mašine koja hara Srbijom. Vasilije, pomalo vam zavidim jer ste daleko odavde.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:48 22.02.2008

Re: očaj

schweppes
Nema ni reči koje bi opisale očaj spram spoznaje da su obe strane integralni delovi paklene šizofrene mašine koja hara Srbijom.


Schweppes,

potpisujem sve sto ste vi prelepo rekli ... osim da sam ja jedini koji ovde racionalno razmislja. I vi ste - steta samo sto se retko javljate I ima ih na ovom blogu jos, ne bih da ih nabrajam iz brige da nekog nepravedno ne izostavim.

Ali mi se cini da ih je u Srbiji PREMALO. I cini mi se da je za to najkrivlja ta prokleta politicka pripadnost koja korumpira ljude i onemogucava ih da gledaju na svet oko sebe otvorenim ocima. I da razmisljaju svojom glavom ...

A ceo sistem je, izgleda mi(a voleo bih da gresim, organizovan tako da su ljudi stimulisani(da ne kazem prisiljeni) da se "privole nekom carstvu" ...

pozz
Blade Runner Blade Runner 16:36 22.02.2008

Re: očaj

naročito iz razloga što su se scene molebana (stotina hiljada ljudi koji stoje ispred hrama i u tišini drže sveće) sukcesivno smenjivale sa snimcima beslovesnog izražavanja najsirovije agresije

To ti je kao u kumu. Dok Don Voja Kostunicone prisustvuje molebanu (u originalnoj verziji krstenju), njegovi ljudi ubijaju sve njegove protivike (u ovoj verziji civilizovanost i druge ljute protivnike).
Dragutin Dragutin 15:18 22.02.2008

Bravo!

Potpisujem.
pnbb pnbb 17:33 22.02.2008

medvedici+cvetici

tesko mi da ukapiram kako i zasto bi Nikolicu i Kostunici juce stalo da danas u svetu niko ne govori o tome sta su oni rekli na mirnom delu mitinga nego o nasilnicikom i huliganskom delu demonstracija ... To se jednostavno kosi sa zdravim razumom.


stvarno, zasto?

ps.
a jel ti nije bilo smesno kad si citao posle ovo sto si napisao
Unfuckable Unfuckable 22:58 22.02.2008

Re: medvedici+cvetici

stvarno, zasto?


aj' ja da ti nacrtam VV, ako ne znaš zašto :
zbog jebene politike samoizolacije, eto zašto.
Zbog implikacija, tj sleda događaja koji je logičan : posle ovoga, sledi izolacija ili bar odlaganje priključenja.
Pare su odmah iza toga, naravno
...jer tako zarađuju platu koju im daje Neko - a taj Neko nije fuckin Republika.
to je onaj što masno plaća SRS & ostavlja na stolu u prostorijama DSS džakove para (8 miliona evra) braneći svoju "ekonomsu nišu" koju je stvorio izolacijom, a iz koje se bogati
Plaćeni su da sprovode fuckin Izolaciju i to rade perfektno.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:34 23.02.2008

Re: medvedici+cvetici

aj' ja da ti nacrtam VV, ako ne znaš zašto


Unfuck,

ceo blog sam napisao zato sto je bilo ocigledno da je neko iz vlasti (a to nije SRS) namerno dozvolio (a mozda i organizovao) napad na USA ambasadu. I trazio razjasnjavanje.

Inace se ne slazem da je to uradjeno "perfektno". Ne, uradjeno je NAIVNO I PROSTACKI. Tako da je to ceo svet jasno video. I videli su svi u Srbiji - zato i imamo danas u Blicu naslov: Huliganima dato zeleno svetlo za divljanje. Ubedjen sam da je i njima jasno da su se "prekalkulisali" ...

Ok, ti vidim zastupas jednu od LDP-ovih teorija zavera da je za sve kriv najbogatiji covek Srbije. Meni je to suvise jednostavno i jednostrano ... Posebno ako tumacenje dolazi od partije koja ulaze u izborne kampanje vise nego ostale (SRAZMERNO svojoj velicni) ... a mi ne znamo ko je finansira. Ja naravno ne znam sta je sve u pitanju i u igri.

Ali ako je krupni kapital u pitanju onda je pre onaj vezan za "Juzni potok" (prema cemu je Miskovicevo bogatstvo "greska u zaokruzivanju". Ili su pitanju vojno-strateski interesi ... A mozda su se samo nasi "igraci" prekalkulisali (i ispali smesni i navini) u igri nerava sa zapadom u vezi Kosova(meni to izgleda najverovatnije). Ako DSS i SRS slozno hoce izolaciju od zapada onda to oni i tako i tako mogu da urade. Posto imaju vecinu u paralamentu. A u ovom trenutku mislim da bi i na vanrednim izborima ipak dobili vecinu ...

pozz
Unfuckable Unfuckable 19:20 23.02.2008

Re: medvedici+cvetici

The Omiljeni :

Kada praviš faul - ima nekoliko načina da se to uradi.
Ovaj je pravljen tako da sudija da automatski crveni karton, i da ostanemo sa igračem manje - a time i nesposobni za neko postignuće. Ako sam ja igrač koji je potkupljen da moja ekipa izgubi, uradiću upravo to.
Btw - da misle da su se prekalkulisali - izašli bi ranije sa smirujućom pričom u javnost, tj ne bi mi Seljadin držao i dan-danji vatrene & huškačke govore

Pravo da ti kažem - zabole me čiju fuckin' teoriju zastupam, ti znaš da se ja ne ložim na tu retoriku tipa "Tapija na Istinu, Premijera i Sve Tajne Sveta" - imao sam svoje mišljenje o Mr M i pre nego što se Neko dosetio da bi on mogao biti Kočničar Napretka iz Senke.
Obično su jednostavna rešenja i najbolja rešenja - a komplikovana plod razmišljanja u pravcu "teorija zavere" - mislim Ja.
Što se finansiranja stranaka tiče - to i nije bila inicijalna tema, a kada je bilo na dnevnom redu iznosio sam svoje mišljenje i dobijao po ušima zbog toga, no big deal.

Nije akcija Narodno Radikalnoj Koaliciji da sami donesu neki Izolacionistički akt - zbog internog PR-a prema biračkom telu. Tu bi se "otvorili"
Cilj im je da nizom kvaziopravdanih svinjarija dovedu do posledica kojim će zemlja biti dovedena u izolaciju od strane međunarodne "ekipe" - a onda je predstavljanje tih "ciničnih poteza" sluđenom biračkom telu, preko Javnog servisa i Mr M medija piece of cake.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:45 24.02.2008

Re: medvedici+cvetici

Unfuckable
Nije akcija Narodno Radikalnoj Koaliciji da sami donesu neki Izolacionistički akt - zbog internog PR-a prema biračkom telu. Tu bi se "otvorili"
Cilj im je da nizom kvaziopravdanih svinjarija dovedu do posledica kojim će zemlja biti dovedena u izolaciju od strane međunarodne "ekipe" - a onda je predstavljanje tih "ciničnih poteza" sluđenom biračkom telu, preko Javnog servisa i Mr M medija piece of cake


Unfuck,

ok, slazem se, Kostunici je izgleda namera direktan sukob sa zapadom. I kako stoje stvari uspeo je: sinoc je jedna od vesti u nemackim medijima upozorenje gradjanima Nemacke koji putuju u Srbiju da budu obazrivi i ne budu uocljivi!!! To je prvi takav slucaj od Milosevicevih vremena! Ono gde ja mislim da se prekalkulisao je to sto je i ljudima u Srbiji postalo jasno - ja se bar nadam. Pa imamo clanke i u Danasu, pored Blica. I tu je B92 - javni servis nema vise takav monopol kao sto je imala TV Bastilja nekad...

Jedino sto me nisi ubedio da to ima veze sa Mr M. Nego mi je prilicno ocigledno da je kooridnirano sa VRLO POOSTRENIM istupanjem Rusije, optuzivanjem Bernsa da laze i pretnje silom. Pa i ovaj napad ruske TV na Djidnjica se uklapa u to: to je napad i na DS. I zastupanje anti-evropske opcije u Srbiji. Ako je tako imacemo uskoro vanredne izbore u Srbiji ...

A Mr M moze biti bitan za jednu opozicionu partiju kao SRS posto ona nema bas mnogo drugih izvora finansiranja. I dobra investicija za buducnost posto ce, pre ili kasnije, oni doci i na vlast. A partije na vlasti imaju sigurno dovoljno mogucnosti da pokriju svoje finansijske potrebe iz raznih izvora. Neprivatizovani deo privrede koji one drze pod kontrolom je neuporedivo mocniji nego Mr M. A i svi ostali tajkuni i privatnici su "presrecni" da pomognu vladajuce partije posto bez njihove podrske (ili bar tolerancije) nemaju nikakve sanse. Ne moze bilo koji tajkun u Srbiji biti iznad vlasti - inace ce proci kao nekad najmocnniji i najbogatiji Srbin - Bogoljub Karic. To sto je Mr M jos bogatiji uopste ne znaci da ne moze da prodje kao Karic - ako nije kooperativan ...

pozz

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana