Ljudska prava

Zaštitnik ljudskih prava i moji "skriveni motivi"

Nune Popović RSS / 06.11.2013. u 15:01

 576581_468828836570333_226944735_n.jpg

Ovaj blog je napisan zbog mojih "skrivenih motiva". Tekst u nastavku.

Nepisano pravilo i pozitivna praksa u civilizovanom svetu kaže da Ombudsman može da postane samo dokazani i dugogodišnji borac za ljudska prava, s velikim ugledom u javnosti, jer će samo takva osoba moći da napravi najbolje rezultate u zaštiti i unapređenju ljudskih prava.

Takva osoba ima nakolost javnosti i medija, koji su mu prirodni saveznici, budući da Ombudsman nema izvršnu vlast i da sve zavisi koliko su njegovi "predlozi" i "inicijative" snažne prema izvršnoj vlasti i onima koji krše ljudska prava. Srpski ombudsman Saša Janković te kvalifikacije nije nikada imao.

Ombudsmana Sašu Jankovića smo, zapravo, počeli da upoznajemo na ombudsmanskoj funkciji, na kojoj je zaštićen Zakonom "kao beli medved", a slabo radi, iako mu je ovo već drugi mandat. Dok se srpski Ombudsman trudi da ostavi "dobar utisak" u javnosti ("fin čovek") - tu i tamo uradi i neku korisnu stvar (ne sporim) - u stvarnosti se stanje ljudskih prava u Srbiji pogoršava iz godine u godinu, dramatično. Nebrojeno je primera i argumenata.

Međutim, Ombudsman se izgleda uljujkao na funkciji, teče drugi mandat, nema više mogućnost reizbora... Nema ga, ne buni se, ne bori se dovoljno i ne koristi sva sredstva i mogućnosti koja su mu Zakon omogućava. Zato se i stiče utisak da odgovara svim političkim garniturama, ili one njemu. Indikativno je da "nikome ne smeta", što je za Ombudsmana nedopustivo. On mora "da smeta" svima onima koji krše ljudska prava ili sprečavju njihovo unapređenje, a njih je u Srbiji mnogo.

Zapravo, institucija Ombudsmana u Srbiji je samo kulisa, privid da imamo demokratsko društvo. Iz prepiske na Tviteru, koja je gore prikazana na slici, može i da se vidi kako Ombudsman Srbije rezonuje i koliki mu je kapacitet razumevanja onoga što mu se govori i sugeriše. Ili možda misli da je Ombudsman izuzet od kritike?!

Obratite pažnju na optužbu Ombudsmana da ga "prozivam" sa "očiglednim, a skrivenim motivima" (šta god to značilo) i pročitajte još i njegovu biografiju, da se ne bi čudili zašto Ombudsman Srbije kritiku shvata kao zaveru: http://goo.gl/blGDlx 

Sramota!

p.s.

Da ne bi bilo zabune zašto sam Ombudmana nazvao "zadovoljnim", ovo je prethodilo:

1441252_468802659906284_615983219_n.jpg 



Komentari (97)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 15:16 06.11.2013

priznaj

mu vise te namere,...onda vise ne moze da ih koristi kao opravdanje.:)
niccolo niccolo 15:19 06.11.2013

Re: priznaj

E, stvarno, iz teksta se ne razume koji su ti sktiveni motivi, glupo da ne kažeš nama blogodrugarima...
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:21 06.11.2013

Re: priznaj

Ja verujem da Nune nema skrivene namere. Njemu to, tako, prirodno.
niccolo niccolo 15:23 06.11.2013

Re: priznaj

Ma nesporno je da nema skrivene namere...ali zato motive...
Nune Popović Nune Popović 15:25 06.11.2013

Re: priznaj

Priznajem!

angie01 angie01 15:33 06.11.2013

Re: priznaj

Priznajem!


pa TO, druze!

kazes mu, pa naravno da imam skriveni motiv- iz dudine duse,bazicna gradjanska svest me tera da saznam, sta su rezultati vaseg rada.
tadejus tadejus 15:40 06.11.2013

Re: priznaj

angie01
mu vise te namere,...onda vise ne moze da ih koristi kao opravdanje.:)


pa sta ima da priznaje, jasno ko dan
oce covjek dzaba struju, a ovaj se stiso pa ne da
Nune Popović Nune Popović 15:40 06.11.2013

Re: priznaj

Pa, evo, da ne bude da ne smem: ja sam jadna prodana duša - strano-plaćenička i izdajnička, rušiteljska, neprijateljska prema svemu dobrom, vrednom, pozitivnom u svom narodu i u svojoj državi.Ja sam taj problem, ja sam prepreka da Srbiji bude bolje, da napreduje, da cvetaju ljudska prava i privreda. Zbog mene ne funkcioniše ni Ustav, ni Zakoni, zbog mene proganjaju Rome, zbog mene političari i tajkuni otimaju i pljačkaju javna dobra i budžet... ma priznajem sve što se pomisli o meni, samo ako je najgore, a ništa lepo o sebi ili o mojim motivima ne želim da čujem i odlučno odbacujem.
Nune Popović Nune Popović 15:41 06.11.2013

Re: priznaj

oce covjek dzaba struju, a ovaj se stiso pa ne da


Priznajem i to!
tadejus tadejus 15:42 06.11.2013

Re: priznaj

Nune Popović
Priznajem i to!


e sad jos da ti da, pa da se pomirite
Nune Popović Nune Popović 15:45 06.11.2013

Re: priznaj

tadejus
Nune Popović
Priznajem i to!


e sad jos da ti da, pa da se pomirite


Zbog penala zahtevam i besplatan Internet, 10MB protoka upload/download, minimum.
tadejus tadejus 15:50 06.11.2013

Re: priznaj

Nune Popović

zbog penala zahtevam i besplatan Internet, 10MB protoka upload/download, minimum.


ma i da nije penala
kakva su to ljucka prava koja ne ukljucuju besplatan internet
koji ce ti struja ako to nemas
nes valjda citat... bozemeoprosti
Nune Popović Nune Popović 15:53 06.11.2013

Re: priznaj

tadejus
Nune Popović

zbog penala zahtevam i besplatan Internet, 10MB protoka upload/download, minimum.


ma i da nije penala
kakva su to ljucka prava koja ne ukljucuju besplatan internet
koji ce ti struja ako to nemas
nes valjda citat... bozemeoprosti


Slažem se. Onaj ko nema da plati struju, ne treba ni da je ima!
angie01 angie01 15:53 06.11.2013

Re: priznaj

kakva su to ljucka prava koja ne ukljucuju besplatan internet


pa hebiga, oni, ( na funkcijama), imaju ne samo sve besplatno, nego im se jos i daju pare.
Nune Popović Nune Popović 15:55 06.11.2013

Re: priznaj

pa hebiga, oni, ( na funkcijama), imaju ne samo sve besplatno, nego im se jos i daju pare.


Angie, molim te, i tvoje ime sugeriše da si blizu Bogu, nikada ne smetni sa uma da je svaka vlast od Boga data!
Hansel Hansel 15:58 06.11.2013

Re: priznaj

Nune Popović
Priznajem i to!

A da li priznaješ da hoćeš da budeš ombudsman umesto ombudsmana?
angie01 angie01 16:00 06.11.2013

Re: priznaj

i tvoje ime sugeriše da si blizu Bogu


al nije- moje ime nema veze s andjelima:))), a i kako bi?:)- nego sa herbalnom biljkom, koja u zavisnosti od doze i nacina upotrebe, moze biti ili lekovita, ili pak otrovna....al, najozbiljnije.
angie01 angie01 16:02 06.11.2013

Re: priznaj

A da li priznaješ da hoćeš da budeš ombudsman umesto ombudsmana?


pa, nek bude-vise bih imala poverenja u Nuneta!
Nune Popović Nune Popović 16:10 06.11.2013

Re: priznaj

A da li priznaješ da hoćeš da budeš ombudsman umesto ombudsmana?


Provaljen sam
Hansel Hansel 16:20 06.11.2013

Re: priznaj

Provaljen sam

Nije bilo teško! Opšte je poznato da većina nas koji nešto kritikujemo hoćemo da budemo na mestima tih kritikovanih.

pa, nek bude-vise bih imala poverenja u Nuneta!

Ja ništa nisam rekao, samo sam provalio.

Nune Popović Nune Popović 17:08 06.11.2013

Re: priznaj

Ja ništa nisam rekao, samo sam provalio.


Hansel Hansel 17:17 06.11.2013

Re: priznaj

Ostaje ti samo da pokajnički obrišeš blog, te sramne tvitove i da promeniš ime i nadimak.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:45 06.11.2013

Re: priznaj

Pa, evo, da ne bude da ne smem: ja sam jadna prodana duša - strano-plaćenička i izdajnička, rušiteljska, neprijateljska prema svemu dobrom, vrednom, pozitivnom u svom narodu i u svojoj državi.Ja sam taj problem, ja sam prepreka da Srbiji bude bolje, da napreduje, da cvetaju ljudska prava i privreda. Zbog mene ne funkcioniše ni Ustav, ni Zakoni, zbog mene proganjaju Rome, zbog mene političari i tajkuni otimaju i pljačkaju javna dobra i budžet... ma priznajem sve što se pomisli o meni, samo ako je najgore, a ništa lepo o sebi ili o mojim motivima ne želim da čujem i odlučno odbacujem.


Ništa mi od ovoga pomenuo nisi, a kao neki drugovi smo...mada, sumnjiv si ti meni odavno...nego, ti motivi, ajd šapni, nikom neću da kažem...
Nune Popović Nune Popović 10:02 07.11.2013

Re: priznaj

Ništa mi od ovoga pomenuo nisi, a kao neki drugovi smo...mada, sumnjiv si ti meni odavno...nego, ti motivi, ajd šapni, nikom neću da kažem...


Nune Popović Nune Popović 11:58 07.11.2013

Re: priznaj

Njemu to, tako, prirodno.


Mi se kao znamo?
cybernaut cybernaut 17:41 10.11.2013

Re: priznaj

niccolo
E, stvarno, iz teksta se ne razume koji su ti sktiveni motivi, glupo da ne kažeš nama blogodrugarima...



baš htela da pitam istu stvar. Vidim samo trolovanje, i to low level, neprilično malo...
wilma68 wilma68 15:55 06.11.2013

Opšta mesta, Nune

Premda sam veoma naklonjena kritičkom mišljenju-ovde ništa od toga ne vidim;samo "peckanje, čačkanje &bockanje" dotičnog g. Ombudsmana.Nijedna konkretna primedba ("ne radi dobro, ne trudi se dovoljno, uljuljkao se", potom zamena teza ("ja sam prepreka...Romi...itd."
Ne sumnjam da se svakome može naći slabo mesto i propust u radu, ali-pitanje je da li si samo iznerviran, ili imaš argumentovano stanovište za koje se vredi založiti (ako ga i imaš, ovde ga nisi pokazao!).
Samo mi reci-imaju li građani pravo da troše struju koju ne plaćaju?Da li je pravedno da redovne platiše (penzioneri, npr., prvo plate dažbine, pa onda hranu-za siću što ostane) budu diskriminisane u odnosu na te "što im se nema pravo isključiti struja iako ne plate"?!
Konačno, uopšte i ne znamo za detalje tog sastanka-mada slutim da će dužnicima dati na 120 rata+Suzanu Mančić gratis - a ti raspleo priču, bez potke.
Dakle, blog ti je zabavan-ali, prazan.
Do čitanja.
Nune Popović Nune Popović 16:13 06.11.2013

Re: Opšta mesta, Nune

Dakle, blog ti je zabavan-ali, prazan.


Slažem se. Prazan mi je blog kao ljudska prava u Srbiji i Ombudsman, zajedno!

A na pitanje o računima, koje je sastavljeno kao i sam račun za plaćanje struje, mislim čitko i pregledno, a nadasve jasno, već sam dao odgovor, pa da ponovim:

Ko nema da plati struju, ne treba ni da je ima!
antioksidant antioksidant 16:22 06.11.2013

Re: Opšta mesta, Nune

Ko nema da plati struju, ne treba ni da je ima!

хајде да се озбиљно не сложим с овим и да узвратим са

"ко нема да плати струју социјална помоћ ће платити за њега (њу?)"

а онда да пробамо да дефиниишемо критеријуме за социјалну помоћ и да се дамо у потрагу за изворима финансирања
Nune Popović Nune Popović 16:28 06.11.2013

Re: Opšta mesta, Nune

а онда да пробамо да дефиниишемо критеријуме за социјалну помоћ и да се дамо у потрагу за изворима финансирања


Evo ti izvor finansija: banda lopovska koja će već jednom da sjaši sa budžeta Srbije, pa će da bude novca za socijalne slučajeve.
hajkula1 hajkula1 16:28 06.11.2013

Re: Opšta mesta, Nune

Nune Popović

Ko nema da plati struju, ne treba ni da je ima!




Nemam para za struju.
Nemam para za prevoz.
Nemam para za komunalije.
Nema para (ovo ...)
Duguje mi 4 plate.
Zadnja uplata je bila u septembru. Kada će sledeća, ne zna se. (Nisu svi u firmi ni tu dobili.)

Plata mi je umanjivana nekoliko puta. Ne uplaćuju nam regres. Za zdravstveno, takođe. To što se plati pregled, lečenje, terapija, plati se - firma naknadno uplati doprinose, plus plati kaznu, nema veze, ako nemaš pare, ne treba da se lečiš.


Nune


Ako je način - isklj-uklj - struje upropastio uređaje, a EPS je monopolist, a država ne štiti pojedinca, građanina... kako da rešim problem? Neće se rešiti problem tako što će država da dozvoli konkurenciju u distribuciji, jer je infrastruktura ista a građani bi komunicirali sa distributerima preko automata kao i u slučaju mobilne telefonije. Još ako podele tržište po uzoru...


Da budem veliki lopov? To je poruka koju imam od države već neko duže vreme.




Lopovi da vrate ukradeno.


antioksidant antioksidant 16:29 06.11.2013

Re: Opšta mesta, Nune


Evo ti izvor finansija: banda lopovska koja će već jednom da sjaši sa budžeta Srbije.

скидање банде лоповске (и неспособне, да додам) представљало би врло издашан одржив начин финансирања, око тога се слажемо
Nune Popović Nune Popović 16:36 06.11.2013

Re: Opšta mesta, Nune

antioksidant

Evo ti izvor finansija: banda lopovska koja će već jednom da sjaši sa budžeta Srbije.

скидање банде лоповске (и неспособне, да додам) представљало би врло издашан одржив начин финансирања, око тога се слажемо



Nune Popović Nune Popović 17:23 06.11.2013

Re: Opšta mesta, Nune

Konačno, uopšte i ne znamo za detalje tog sastanka-mada slutim da će dužnicima dati na 120 rata+Suzanu Mančić gratis - a ti raspleo priču, bez potke.


Indikativan jezik, Wilma68 Mislim na ovo:

da će dužnicima dati na 120 rata


Wilma 68 , ko će to kome da DA ono što mu Zakonom, Ustavom i svim obavezujućim normama pripada?

Ne može niko da DAJE ono što nije njegovo. EPS je javno, dakle NAŠE preduzeće

Ko zna da čita, iz takvog tvog stava, rečnika i pisanja mnogo može da zaključi, ali lošeg i nekompetentnog - o tebi, ko god da si Ne otkivaj tragove:

bez potke


Kakvu ti to potku imaš a ne otkrivaš

Vidiš, ja mogu tebi da DAM savet jer to je stvar MOJE volje, a struja nije ni tvoja, ni moja, nego NAŠA. Nauči to Wilma 69 Shvati Wilma 68 i tvoja kao i moja obaveza jeste da ne dozvolimo da struja bude isključena onima koji nemaju da plate račune. Ako možeš više od mene - učini!

wilma68 wilma68 17:46 06.11.2013

Re: Opšta mesta, Nune

Opet promašaj, Nune.
DATI otplatu duga, ne ono što bi ti-čak i meni!-dao.Kada bi pogledao strukturu dužnika za isporučenu električnu energiju, lavovski deo para duguju likovi sa kajlama, kućama sa visokim ogradama i krvoločnim psima...ne mogu da verujem da to nisi zapazio ( vesti tipa "potegao pištolj na inkasanta EDB...".
Struja nije NAŠA, to je usluga koju plaćamo.Primećujem da si među retkima koji svoje usluge nude za badava (meni, na primer).
Bolje bi bilo da se naplate dugovanja od raznih glavonja, onda sirotinji ne bi ni morala da se isključuje.
Tvoj misaoni tok nije moguće nadalje komentarisati, jer i sam jurcaš za odbeglim mislima, očito bez uspeha.
Svako dobro ti želim.
P.S.:ako te kopka ko sam ja, zaokruži jedan od ponuđenih odgovora-svaki je tačan:
a) romska mama iz Zemun polja, koja se krije sa decom od linča
b) ministarka energetike, lično
c) čistačica iz užičke pekare, dobila otkaz jer ju je snimila kamera da je dobila pecivo za DŽ da doručkuje
d) nešto u vezi sa Lazom i "Lazom", odabrati po želji
e) bilo ko-ko miriše na tek ispohovane tikvice.
Nune Popović Nune Popović 18:18 06.11.2013

Re: Opšta mesta, Nune

Ovo je pravi primer sujete bahatog funkcionera.

DATI otplatu duga


Reći "DATI OTPLATU DUGA" za ono što neko nije ni imao da plati, a što bi moralo da mu bude obezbeđeno (reč je o struji kao osnovom sredstvu za život u XXI veku), može samo bezosećajni političar-tajkun-bankster. Normalan, solidaran i saosećajan čovek ne može da bude nemilosrdan prema onima koji nemaju. I ne može od onih koji nemaju da bilo šta traži. Njima mora da se DA.

Moj misaoni tok je jednostavan i normalan, pričam o opštim mestima i opštim stvarima koje bi svaki iole prosvećen i obrazovan građanin, a posebno onaj koji ima "potku" i "insajderske informacije", trebalo da zna.

E sad, kažu ljudi, jako lepo i prosto: Nije što ne znaš, nego što ne znaš ni ko zna, a još strašnije je što te sujeta, ili šta god, sprečava da razumeš preproste stvari. Wilma Wilma veliku ćeš štetu da napraviš ako nastaviš tako na nekom mestu gde se odlučuje.

A priču o velikim potrošačima i neplatišama koji iz obesti ne plaćaju račune za struju, ostavi za neku drugu priliku, kod mene nećeš prebijati te stvarne dugove preko grbače poniženih i obespravljenih ljudi

EDIT
Svojim pisanjem si rekla ko si. Iskreno, mislio sam da "najbolji kadar SNS" mnogo dalje dobacuje. Tragedija je izvesna.
hajkula1 hajkula1 23:57 06.11.2013

Re: Opšta mesta, Nune

antioksidant

Evo ti izvor finansija: banda lopovska koja će već jednom da sjaši sa budžeta Srbije.

скидање банде лоповске (и неспособне, да додам) представљало би врло издашан одржив начин финансирања, око тога се слажемо



Ali bez otpremnina. Moji iz firme a kako čujem iz mnogih privatnih firmi i u penziju odlaze bez otpremnina, onda mesecima čekaju prvu uplatu. Zamisli ako je to jedini prihod u porodici.



Koja smo mi vrsta, koji radimo u privatnom sektoru?





Lopovi da vrate ukradeno.

(Milom ili silom (zakona). A i mi smo tu.)
wilma68 wilma68 15:12 07.11.2013

Re: Opšta mesta, Nune

Nune Popović Nune Popović 15:13 07.11.2013

Re: Opšta mesta, Nune

wilma68


Debilno! Zorana!

Napadnuta ministarka? Ahahahaha, kakav Vučićevsko-paranoidni momenat. Nikad više podrške, a vi svi redom ugroženi i napadnuti. Dosta više foliranja. Radite ako znate, samo kukate ko neke babe. Svi su vama krivi, sve vama smeta, ali nikako da vidimo šta vi to znate i možete konkretno da uradite. Foliranti.

hajkula1 hajkula1 16:13 06.11.2013

EPS



Problemi sa EPS - imam ih ali nemam dovoljno vremena da kuckam, nemam ni dovoljno živaca (dići ću sama sebi tenziju).



Prvo, to što mi je otišla sva elektronika, gde god je ima u kući. Zamenila sam, i opet počela da crkava.


Ne znam koja je fora, nestanak struje na kratko, nekada ni minut, ne znam od čega pre da vadim utičnice iz zidova. Šta kada nisam u kući?
Dobila sam savet pre nekoliko godina, da isključujem iz utičnice. Na to sam rekla, dobro, kada ujutru krenem na posao, isključim frižider, zamrzivač... a ONA klima glavom... iskačem iz cipela! Sa kime mogu da pričam, a da nije plaćeni (moron, debil, ima neki drugi izraz, ovi su nekorektni?) kome da se žalim na problem?
Često ne stignem sve da isključim iz zida, struja ponovo dođe. Šta kada nismo kući?
Na ćerkinom kompu je otišla grafička ploča.
Zamrzivač - pišti alarm pošto ne uspeva da spusti temperaturu, to sam primečivala kada struja nestane pa dođe. Resetujem i onda radi. Sada više ne.


Da EPS-u pošaljem račune da mi plate popravku odnosno zamenu kućnih aparata?

Da prebijamo dugove?








Lopovi da vrate urkadeno.
iqiqiq iqiqiq 16:19 06.11.2013

Re: EPS

Da EPS-u pošaljem račune da mi plate popravku odnosno zamenu kućnih aparata?

Da prebijamo dugove?

Imaš prava da to tražiš, savij tabak papira i podnesi zvanično reklamaciju, ali predaj negde na šalteru da dobiješ potvrdu prijema. Ako ne, slobodno na adresu Ministarstva energetike kopiju, da ne gubiš vreme. Koliko se sećam imali su i prijem građana subotom, pa ako ti EPS snabdevanje ne odgovori, ti lepo pravac u Ministarstvo energetike.

Volim tvoj novi imidž "Lopovi da vrate ukradeno."
Nune Popović Nune Popović 16:24 06.11.2013

Re: EPS

Prvo, to što mi je otišla sva elektronika, gde god je ima u kući. Zamenila sam, i opet počela da crkava.


Imaš Ombudsmana, nemoj tako, srediće on.

Ne znam koja je fora, nestanak struje na kratko, nekada ni minut, ne znam od čega pre da vadim utičnice iz zidova. Šta kada nisam u kući? ...


Nemoj tako Ombudman je zadovoljan sastankom sa ministarkom, strpi se, doći će i tvoje pitanje na red.

Na ćerkinom kompu je otišla grafička ploča.


Sitnica, grafička karta nije ljudsko pravo!

Da EPS-u pošaljem račune da mi plate popravku odnosno zamenu kućnih aparata?
Da prebijamo dugove?


Nauči već jednom, tvoja dužnost kao građanina, na osnovu Ustava, Zakona, Uredbi, podzakonskih akata i međunarodni konvencija o ljudskim pravima, na koje se Srbija obavezala - jeste - samo - i jedino:

DA ISPUNJAVAŠ SVOJE OBAVEZE I DUŽNOSTI! REDOVNO. REVNOSNO. BEZ PITANJA. BEZ "ALI".

Ova država ne bi bila država da nema propise koji ne predviđaju obaveze i dužnosti onih prema kojima građani moraju, bespogovorno, da izvršavaju svoje dužnosti i obaveze. I zapamti: žalba ne odgađa obavezu plaćanja računa! Ima ko ovde brine o nama i našim pravima.

Mi imamo i plaćamo Ombudsmana, Ustavne i ine sudije, tužioce, policajce, političare, tajkune, bankare i mnoge druge, školovane i kvalifikovane, a nadasve poštene i čestite ljude-funkcionere - vlast - da brinu o nama i našim pravima.

Jasno? Nemoj više da sam pročitao ovakav komentar!
Hansel Hansel 16:31 06.11.2013

Re: EPS

Volim tvoj novi imidž "Lopovi da vrate ukradeno."

Lopovi nikad neće vratiti ukradeno. To im se mora uzeti (kad se dokaže da su lopovi).
Nune Popović Nune Popović 16:33 06.11.2013

Re: EPS

Hansel
Volim tvoj novi imidž "Lopovi da vrate ukradeno."

Lopovi nikad neće vratiti ukradeno. To im se mora uzeti (kad se dokaže da su lopovi).


Zna se kako lopovi vraćaju ukradeno.
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:56 06.11.2013

Re: EPS

iqiqiq


Ali mislim da moraš prvo EPSu žalbu pa tek ona kao druga instanca je Ombudsman?


E pa EPS ne prima žalbe na Twitter-u.
Nune Popović Nune Popović 17:04 06.11.2013

Re: EPS

Samo kao predlog, da ipak pišeš Ombdusmanu ,


Alo... dali se čujemo... Alooooo

Da li Ombudsman živi u istoj zemlji kao i ja, ti, mi, vi, oni - ili ja/neko drugi njemu treba da pišem ono što se i njemu događa - "da bi on znao"?

Molim te malo više misli šta i ko treba da radi umesto tebe ili mene, jer za taj posao primaju platu, od mog i tvog novca, zajedno sa armijom zaposlenih.

Gde žive ti "nadležni" ljudi, na koje radijatore se oni greju, koje račune oni primaju u poštansko sanduče, da li čitaju u mraku????

Šta ti nadležni-ljudi tolerišu i kako misle da iko može da ih ozbiljno doživi kao zaštitnike bilo čijih prava kada i sami pristaju da njihova osnovna građanska prava budu svakodnevno kršena???????


uros_vozdovac uros_vozdovac 17:17 06.11.2013

Re: EPS

Pa Nune, ja te ne razumem, mora da se ne čujemo. Naime od starog Egipta kad te nešto boli, odeš lekaru pa mu se požališ na bolno mesto, ne ide lekar po kućama da istražuje koga je šta zabolelo.

Kada misliš da su ti prava ugrožena, obratiš se Ombudsmanu, ne ide Ombudsman od kuće do kuće da istražuje jesu li tvoja prava ugrožena.

To što ti misliš da su ti ugrožena prava, ne znači da jesu u realnosti, po zakonu. Ako misliš da ipak jesu, a sve je po zakonu, udri zakonodavca, ne Ombudsman.

Zadržavam pravo da nešto nisam dobro čuo, a biografiju Jankovića sam pročitao.
Takođe, strašno mi je glupo što ovo pišem ovde.
iqiqiq iqiqiq 17:30 06.11.2013

Re: EPS

Već sam kačila nadležnosti za pritužbe građana

Ombudsman je drugostepeni organ, dakle prvo morate da uputite tužbu ili žalbu nadležnoj instituciji, pa ako se ne jave i ne reše problem, sledeća instanca je Ombudsman.

U slučaju ugroženih prava Roma, svi mogu da se oglase, ali sami ROmi bi trebalo da podnesu tužbu Povereniku za zaštitu ravnopravnosti. To je dosta komplikovana procedura i trebalo bi proveriti kako je pojednostaviti da i Romi mogu da zaštite svoja prava, jer ne verujem da baš imaju kompjutere, štampače, da mogu da provere gde treba da se obrate a verujem da je mnogima i problem da sastave tužbu.

To sam govorila i za druge institucije, inspekcije i sve ove nezavisne organe, treba maksimalno olakšati žalbeni postupak, neka pođu od toga da jedva znamo da se potpišemo a da SVAKO od nas ima prava da se žali kada su nam neka prava ugrožena. Pod uslovom da znamo koja prava uopšte imamo.

Tako da Nune, verujem u tvoje dobre namere, ali najbolje je da sastaviš tužbu u ime navedenih ROma i dostaviš je Poverenici za ravnopravnost.
Goran Vučković Goran Vučković 17:35 06.11.2013

Re: EPS

Tako da Nune, verujem u tvoje dobre namere, ali najbolje je da sastaviš tužbu u ime navedenih ROma i dostaviš je Poverenici za ravnopravnost.

Eh... za to treba znati malo i prava - a za šikaniranje državnih službenika po tviteru samo treba imati skriven motiv, ili čak ni to.
Nune Popović Nune Popović 17:43 06.11.2013

Re: EPS

Pa Nune, ja te ne razumem


Vidim Uroše da ne razumeš. Hajdemo ovako, da probamo. Zamisli da je funkcioner X, Y, sve jedno koji, zainteresovan da se bavi svojim poslom, da li bi on čekao da ja ili bilo ko ode kod njega da mu kaže(m) koje mi je pravo ugroženo, ako je istovremeno to isto pravo ugroženo i njemu. Da ti dam samo primer kao ilustraciju, nemam samo ja problem ako isključuju struju kad im se ćefne, nego svi imaju taj problem, pa i taj funkcioner. I sad, da li ja, ili bilo ko, tom funkcioneru treba da idemo "na noge" da ga obavestimo o onome što i sam zna?

Ali OK, ja tebe razumem. Insistiraš na formalizovanju. Ti beše iz Piratske pirtije, ili kako? Svejedno, po svim zakonima i pravilima, ako je bilo koji funkcioner ili javni službenik, posebno onaj pod zakletvom, "čija reč je činjenica dok se suprotno ne dokaže", na bilo koji način obavešten: elektronski, pismom, telefonom, faxom... taj se smatra OBAVEŠTENIM. A ako Ombudsman nije obavešten i posle toga što mi je odgovorom, kakav god on bio, potvrdio prijem informacije - misliš li da će biti obavešten na neki drugi i tehnički drugačiji način?

Nune Popović Nune Popović 17:49 06.11.2013

Re: EPS

Eh... za to treba znati malo i prava


Ti si tu ekspert
Nune Popović Nune Popović 17:51 06.11.2013

Re: EPS

šikaniranje državnih službenika po tviteru


Svakojakih gluposti sam čuo, ali da neko u Srbiji šikanira državne službenike

Predlažem odmah novi humanitarni projekat "Sigurna kuća za državne službenike u Srbiji"





iqiqiq iqiqiq 18:23 06.11.2013

Re: EPS

ako je bilo koji funkcioner ili javni službenik, posebno onaj pod zakletvom, "čija reč je činjenica dok se suprotno ne dokaže", na bilo koji način obavešten: elektronski, pismom, telefonom, faxom... taj se smatra OBAVEŠTENIM

ovo podržavam i podržavam da se pokrene inicijativa da se formalizuje ovakav pristup dopunom Zakona o upravnom postupku, tako da ako mejlom dobiju dopis, da ili automatskim mejlom potvrde i obrađuju dalje zahtev ili da odgovore sve sa imenom i prezimenom službenika koji će da radi na predmetu.
Dosta više tog izmotavanja kada pošalješ neki dopis "a oni ga izgubili" ili tako nešto, a ja moram da smišljam gde to da štampam i kako da predam na pisarnicu.
A onda mi još jave da nije nadležan, što znači da ja sve ponovo moram da šaljem

Ali što reče neko, polako Nune, pogubismo sve živce, ali trebaju nam
mariopan mariopan 18:23 06.11.2013

Re: EPS

Hansel
Volim tvoj novi imidž "Lopovi da vrate ukradeno."

Lopovi nikad neće vratiti ukradeno. To im se mora uzeti (kad se dokaže da su lopovi).

Јок нису, сваки је своје поштено стек'о и једва утек'о.
Nune Popović Nune Popović 18:25 06.11.2013

Re: EPS

Јок нису, сваки је своје поштено стек'о и једва утек'о.


iqiqiq iqiqiq 20:46 06.11.2013

Re: EPS

Mi imamo i plaćamo Ombudsmana, Ustavne i ine sudije, tužioce, policajce, političare, tajkune, bankare i mnoge druge, školovane i kvalifikovane, a nadasve poštene i čestite ljude-funkcionere - vlast - da brinu o nama i našim pravima.

e tu se ne slažemo, mi ih plaćamo da se oni PRAVE da brinu o našim pravima

Jasno? Nemoj više da sam pročitao ovakav komentar!

jel to sad ono "sedi, jedan"

Sve te razumem, ali moj moto je prvo da odradim sve regularnim putem i po procedurama, pa onda dođem na blog da se žalim, jer ništa nije urađeno
hajkula1 hajkula1 22:37 06.11.2013

Re: EPS

Nune Popović


Na ćerkinom kompu je otišla grafička ploča.


Sitnica, grafička karta nije ljudsko pravo!




Ona je na mašinskom fakultetu, komp joj treba. Ne mora da studira, kako sam gloopa.
hajkula1 hajkula1 22:39 06.11.2013

Re: EPS

Hansel
Volim tvoj novi imidž "Lopovi da vrate ukradeno."

Lopovi nikad neće vratiti ukradeno. To im se mora uzeti (kad se dokaže da su lopovi).



Ima pravosuđe, sudski veštaci raznih struka.

Da vrate milom ili silom (zakona).

A možemo i mi da pripomognemo.
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:04 07.11.2013

Re: EPS

Nune Popović


Ali OK, ja tebe razumem. Insistiraš na formalizovanju. Ti beše iz Piratske pirtije, ili kako? Svejedno, po svim zakonima i pravilima, ako je bilo koji funkcioner ili javni službenik, posebno onaj pod zakletvom, "čija reč je činjenica dok se suprotno ne dokaže", na bilo koji način obavešten: elektronski, pismom, telefonom, faxom... taj se smatra OBAVEŠTENIM. A ako Ombudsman nije obavešten i posle toga što mi je odgovorom, kakav god on bio, potvrdio prijem informacije - misliš li da će biti obavešten na neki drugi i tehnički drugačiji način?



Jeste Piratski pokret, ali nebitna opaska. Sve u svemu izgleda da je problem u načinu na koji će Ombudsman da bude obavešten, i tu ima svakako prostora za unapredjenje, Vučko je skoro imao odličnu ideju i inicijativu na tu temu, svakako bih da poradim na tome, sa ekipom, platforma jeste idealna za takve stvari, takođe piratske partije sveta imaju odlične platforme na kojima se itekako može i raditi i unaprediti, ali..

Ali sve to nikakve veze nema sa biografijom Jankovića! Umesto da napadamo Jankovića, hajde da ga edukujemo, koliko pratim rad Ombudsmana, imam nadu da je otvoren za nove tehnologije i da bi se mogao učiniti napredak.
iqiqiq iqiqiq 09:11 07.11.2013

Re: EPS

uros_vozdovac
Sve u svemu izgleda da je problem u načinu na koji će Ombudsman da bude obavešten, i tu ima svakako prostora za unapredjenje, Vučko je skoro imao odličnu ideju i inicijativu na tu temu, svakako bih da poradim na tome, sa ekipom, platforma jeste idealna za takve stvari, takođe piratske partije sveta imaju odlične platforme na kojima se itekako može i raditi i unaprediti, ali..

Ali sve to nikakve veze nema sa biografijom Jankovića! Umesto da napadamo Jankovića, hajde da ga edukujemo, koliko pratim rad Ombudsmana, imam nadu da je otvoren za nove tehnologije i da bi se mogao učiniti napredak.

to UROŠE, svi polaze od pretpostavke da ljudi NAMERNO greše, hajde da uradite to što možete, nama je potrebna IT iteligencija da prodre u državne ustanove.
Mislim da sa Ombudsmanom možete da počnete, samo pripremite neki kratak predlog kako i šta i sigurna sam da će oni uvesti tu inovaciju. Mislim da su oni i jedini u državi uveli Skajp komunikaciju sa građanima u Srbiji, a ta vest nije dobila odjek koji je zaslužila!!!
Nune Popović Nune Popović 09:58 07.11.2013

Re: EPS

Sve u svemu izgleda da je problem u načinu na koji će Ombudsman da bude obavešten


Uroše, sada si samo razumeo da je zadovoljeno i ono na čemu si ti insistirao da je bitno - formalnost. Ali, to nije tema o kojoj sam pisao blog. I dalje nisi razumeo suštinu mog teksta, zašto i šta govorim. Nisam govorio o kršenju mojih prava, govorio sam o kršenju naših prava koje siromašne ljude ozbiljno ugrožava.

Izvini, ali ako je tebi ili nekom drugom Ombudsman nešto dobro i korisno uradio (što mi je drago, tako i treba), to ne znači da mu je sve dozvoljeno i da je izuzet od moje kritike.

Ajd sad malo razmisli, pre nego što opet nešto napišeš.
iqiqiq iqiqiq 16:16 06.11.2013

Ne znam za ostale slučajeve

Ali ta kancelarija Ombudsmana mi je puno pomogla u nekim mojim prepiskama sa državnom upravom

Mislim da je slučaj maltretiranja Roma više za ovu kancelariju, pa ako te ne mrzi javi im se Poverenik za zaštitu ravnopravnosti

A pre neki dan je i pozvala građane da budu aktivniji Veća podrška diskriminisanima
Nune Popović Nune Popović 16:26 06.11.2013

Re: Ne znam za ostale slučajeve

pa ako te ne mrzi javi im se


Javio sam, dovoljno od mene. Ostalo je posao onih ljudi koji primaju platu za taj posao. Uostalom, ja imam "loše motive"
tadejus tadejus 17:33 06.11.2013

Re: Ne znam za ostale slučajeve

Nune Popović
Uostalom, ja imam "loše motive"


e nemoj sad tako da se kastigujes
vidim ja da si ti covjek na mjestu, samo si malo bledunjav, neodlucan...
salu na stranu
sve ti je to ok
ali brate
dzaba struja..
pa jel se ne sjecas kad je vazila ta deviza, dzaba struja za raju...
pa majku mu jel u to treba da se vracamo
nek kradu al nek dzaba struju dadu...
ma mislim...
(na stranu sad sto je struja za socijalno ugrozene vec prakticno dzaba)
Nune Popović Nune Popović 17:46 06.11.2013

Re: Ne znam za ostale slučajeve

dzaba struja..


Ti ili si luda ili su ti vrane mozak popile Govorim o tome da struja ne sme da se isključuje onima koji nemaju da je plate.
tadejus tadejus 17:58 06.11.2013

Re: Ne znam za ostale slučajeve

Nune Popović
Ti ili si luda ili su ti vrane mozak popile
Govorim o tome da struja ne sme da se isključuje onima koji nemaju da je plate.


pa ne znam sad to s vranama... mislim da je ipak prirodjeno ludilo u pitanju al opet nisam mjerodavna..
nego sta velis
pa platice
kad budu mogli
jasta
cim plate ono od cika slobe sto im ostade duga
a uto ce i politicari prestati da kradu i dje ce nam kraj
Nune Popović Nune Popović 18:02 06.11.2013

Re: Ne znam za ostale slučajeve

Ne znam ĐE će tebi kraj kad da ne umeš ni tačku da staviš, ali mnogim ljudima je kraj pred nosom, ako im se ne pomogne.
iqiqiq iqiqiq 18:31 06.11.2013

Re: Ne znam za ostale slučajeve

Nune Popović
Ne znam ĐE će tebi kraj kad da ne umeš ni tačku da staviš, ali mnogim ljudima je kraj pred nosom, ako im se ne pomogne.

Ako hoće da pomognu, postoje obnovljivi izvori energije koji bi za siromašne bila dugoročna rešenja, samo da im postave solarne kolektore, neke mini vetrenjače, ili bar nešto na biomasu da smanje troškove struje i grejanja. To je veća pomoć nego da im ograniče potrošnju na 500kWh besplatno pa se ti snađi sa tim...
tadejus tadejus 08:21 07.11.2013

Re: Ne znam za ostale slučajeve

Nune Popović
Ne znam ĐE će tebi kraj kad da ne umeš ni tačku da staviš


u bokte pa ti ko ministarstvo... zahtjevas formu dopisa ili ic ne citas
ako, ako...
treba da se zna red
mr.fogg mr.fogg 18:05 06.11.2013

Moji "skriveni motivi"

ja sam jadna prodana duša - strano-plaćenička i izdajnička, rušiteljska, neprijateljska prema svemu dobrom, vrednom, pozitivnom u svom narodu i u svojoj državi.Ja sam taj problem, ja sam prepreka da Srbiji bude bolje, da napreduje, da cvetaju ljudska prava i privreda. Zbog mene ne funkcioniše ni Ustav, ni Zakoni, zbog mene proganjaju Rome, zbog mene političari i tajkuni otimaju i pljačkaju javna dobra i budžet... ma priznajem sve što se pomisli o meni, samo ako je najgore, a ništa lepo o sebi ili o mojim motivima ne želim da čujem i odlučno odbacujem.


Ovo je normalna reakcija poštenog Čoveka koji ima najbolje namere -
više za druge nego za sebe. Tako ja to razumem.

Zato te molim da isključiš komp i TV i odeš u šetnju ili šta god i da se sačuvaš od pritisaka kojima si izložen. Ljudi kao ti potrebni su svima nama.
Nune Popović Nune Popović 18:24 06.11.2013

Re: Moji "skriveni motivi"

Zato te molim da isključiš komp i TV i odeš u šetnju ili šta god i da se sačuvaš od pritisaka kojima si izložen. Ljudi kao ti potrebni su svima nama.


Hvala, od srca. U to ime odoh na rođendan jednoj maloj lepotici i pametnici koja danas puni 5 godina (a mislio sam da neću imati snage da se iskobeljam i odem) :)

p.s. Čuvajte mi blog!
mr.fogg mr.fogg 18:27 06.11.2013

Re: Moji "skriveni motivi"

hajkula1 hajkula1 22:42 06.11.2013

Re: Moji "skriveni motivi"

Nune Popović
Zato te molim da isključiš komp i TV i odeš u šetnju ili šta god i da se sačuvaš od pritisaka kojima si izložen. Ljudi kao ti potrebni su svima nama.


Hvala, od srca. U to ime odoh na rođendan jednoj maloj lepotici i pametnici koja danas puni 5 godina (a mislio sam da neću imati snage da se iskobeljam i odem) :)

p.s. Čuvajte mi blog!



Nači, žurka na blogu



Lopovi da vrate ukradeno, milom ili silom (zakona). A i mi smo tu.

(Dodatak samo za pojedinog blogera )
mariopan mariopan 07:19 07.11.2013

Re: Moji "skriveni motivi"

Nune Popović
Zato te molim da isključiš komp i TV i odeš u šetnju ili šta god i da se sačuvaš od pritisaka kojima si izložen. Ljudi kao ti potrebni su svima nama.


Hvala, od srca. U to ime odoh na rođendan jednoj maloj lepotici i pametnici koja danas puni 5 godina (a mislio sam da neću imati snage da se iskobeljam i odem) :)

p.s. Čuvajte mi blog!

Ово нисам ни видела

Зато што сам и ја отишла на рођенданчић, нама трећи.
Nune Popović Nune Popović 10:07 07.11.2013

Re: Moji "skriveni motivi"

Зато што сам и ја отишла на рођенданчић, нама трећи.


I baš je prijalo :)
mariopan mariopan 18:54 06.11.2013

ај признај :-)

Признај опет, неће дасе баци.

Ондак хитно набави који скривен мотив или намеру ( може и оба ).

Не можеш такав, такорећ разоткривен около да се шеташ - није пристојно.

Е, кад то набавиш јави се г. Заштитнику, можда човек зато ништа не може да учини по твојим примедбама.

Ко таквог озбиљно да те схвати?
Nune Popović Nune Popović 10:13 07.11.2013

Re: ај признај :-)

Uviđaj u toku :)

tyson tyson 20:39 06.11.2013

Idi bre Nune,

k'o smrt na babu!


Nune Popović Nune Popović 11:05 07.11.2013

Re: Idi bre Nune,

tyson
k'o smrt na babu!


Odoh
hajkula1 hajkula1 22:48 06.11.2013

Nune izveo striptiz


Nune je izveo striptiz, samo još šipku da obezbedimo.




Lopovi da vrate ukradeno.

Dodatak:

Milom ili silom (zakona). I mi smo tu.

Jukie Jukie 23:54 06.11.2013

Re: Nune izveo striptiz

hajkula1
Nune je izveo striptiz, samo još šipku da obezbedimo.

Predlažem da se Nune i ovaj zaštitnik obuku kao pelivani, namariniraju zejtinom i rvu, a mi ćemo da navijamo

"Napred petliću, udri fazane, briga mene ko će da pobedi, ispeći ću onog ko izgubi" *

*Kobac, P. Crtani film.
Nune Popović Nune Popović 11:07 07.11.2013

Re: Nune izveo striptiz

Milom ili silom (zakona). I mi smo tu.


I biće nas sve više! Jabuka je puna crva. Ne može se izdržati njihovo proždiranje.

hajkula1 hajkula1 23:08 06.11.2013

Žurka, žurka



hajkula1 hajkula1 23:15 06.11.2013

Za sve moje ljude



vladaxy vladaxy 10:46 07.11.2013

Konačno sam shvatio

Posle čitanja bloga i komentara, prestajem sa plaćanjima (poreza, doprinosa, struje, komunalija itd..), ali nastavljam sa korišćenjem. Ako me neko tuži, zahtevaću od ombudsmana i blogera da me zaštite i da spreče isključenja struje, vode, interneta itd.. jer živim u 21. veku i to je moje ljudsko pravo.
Nune Popović Nune Popović 10:50 07.11.2013

Re: Konačno sam shvatio

Posle čitanja bloga i komentara,


Odlično si shvatio! Bravo!



Reč je o ljudima koji nemaju da plate račune. NEMAJU!
iqiqiq iqiqiq 10:50 07.11.2013

Da probam još jednom da te razumem

Ono što ti smeta je da si ti Ombudsmana obavestio o kršenju ljudskih prava (doduše Tviterom) i on se nije oglasio bar da osudi ovaj čin, ako ne da ode direktno na teren ili pošalje nekoga da se ispita ceo događaj. Uz pretpostavku da nije čitao o tome, ti si ga ipak upoznao sa tim i očekuješ neku reakciju i aktivnost.

Smem li da se nadovežem ako je to tema citatom
"U RFZO kažu da u slučaju male Tijane nije podnet zahtev RFZO za njeno lečenje u inostranstvu i da iz RFZO proceduralno nije odbijen zahtev ove porodice."
Vest sa B92 link

Da li je ovo opravdanje u redu od strane RFZO za apel male Tijane i sve ostale dece, da RFZO nije proaktivno pratio apele i proveravao da li je neki novac već dat za lečenje, jer niko proceduralno se nije njima obratio? A mi svi ostali, šerujemo linkove, novinari pišu, svi sem RFZO koji čeka papirni podnesak da reaguje?
Nune Popović Nune Popović 11:02 07.11.2013

Re: Da probam još jednom da te razumem

(doduše Tviterom)


nema "doduše", svejedno je kako je neko obavešten, bitno je da li je obavešten. A Ombudsman, kao što svi mogu da vide, jeste obavešten. Hoćemo li već jednom razumeti da tehnički način obaveštavanja nije bitan. Svejedno je da li je Tviter, e-mail, sms, tel, fax. Bitno je da li je informacija, sugestija, kritika stigla do onoga kome je namenjena. Ako neko neće da preduzme ništa zato što nije "proceduralno" obavešten papirom na kome je zaveden delovodni broj, budi sigurna da neće uraditi ništa ni ako je obavešten na bilo koji način. Postoji milon načina za izgovor, ali to ne menja suštinu stvari.

A, BTW, kada nekog obavestiš na bilo koji način o kome postoji trag kao materijalni dokaz, to je dokaz da je taj/to/ono bilo obavešteno. Ostalo su gluposti i ostaci nekih vremena i pravila koja odavno ne važe bilo gde u svetu, a bilo bi krajnje vreme da i u Srbiji počnu tako da se shvataju komunikacije, a posebno kod onih koji sebe smatraju "naprednim", "pismenim" i "obrazovanim".

Ne mogu da verujem da ovo uopšte treba pisati, ali ok. Obrazlagaću koliko god je potrebno. Samo molim za potvrdu kad bude jasno. OK?

p.s. Smeta mi što je Ombudsman sebi dozvolio da moju informaciju i kritiku označi kao zaveru. Naravno da bih voleo da više i bolje radi.
iqiqiq iqiqiq 15:00 07.11.2013

Re: Da probam još jednom da te razumem


Ne mogu da verujem da ovo uopšte treba pisati, ali ok. Obrazlagaću koliko god je potrebno. Samo molim za potvrdu kad bude jasno. OK?

mislim da sam shvatila, ali samo da prikačim link na Zakon o opštem upravnom postupkua ti pomaži koga da priupitamo da protumači, treba li ovaj ZUP menjati

Glava IV
OPŠTENJE ORGANA I STRANAKA
1. Podnesci

Član 54

(1) Podnescima se smatraju zahtevi, obrasci koji se koriste za automatsku obradu podataka, predlozi, prijave, molbe, žalbe, prigovori i druga saopštenja kojima se stranke obraćaju organima.

(2) Podnesci se, po pravilu, predaju neposredno ili šalju poštom pismeno, ili se usmeno saopštavaju u zapisnik, a mogu se, ako nije drukčije propisano, izjavljivati i telegrafski, odnosno telefaksom. Kratka i hitna saopštenja mogu se davati i telefonom, ako je to, po prirodi stvari, moguć

moram da se smejem, telegraf, hahahaha, kako sada to promeniti u Twitter

ej i nije tebi smejanje, nego se nadam da možeš da se smeješ, bar za početak dok ne smislimo kako da ovo promenimo
Nune Popović Nune Popović 15:22 07.11.2013

Re: Da probam još jednom da te razumem

kako sada to promeniti u Twitter


Drago mi je ako si shvatila :)

I ovako kako je Zakon, koji si citirala, napisan, može se tumačiti da se može obaveštavati i Tviterom i kako god, ako nije drugačije navedeno. A nigde nije navedeno. Ustvani sud je više puta, u različitim slučajevima, poništavao presude zato što se insistiralo na nepoštovanju formalnosti (nije bio prijavljen na adresu, nije ovo, nije ono), a nisu se izvodili dokazi. Dakle, o tome da li je neko obavešten, kao i svemu drugom, može i mora da se izvede dokaz kako bi se to ustanovilo. Poruka na Tviteru i odgovor na nju su svakako dokaz. ENDE.
iqiqiq iqiqiq 15:28 07.11.2013

Re: Da probam još jednom da te razumem

Drago mi je ako si shvatila :)

Slušaj, iz iste smo mi priče.
Naime ja sam tako poslala neki upit državnom službeniku, odgovor je bio da moram da pošaljem zvaničan dopis (čuvam taj mejl).

Onda sam poslala zvaničan dopis i dobila odgovor od te iste službenice da nije nadležna. Nakon toga sam poslala dopis službi (na koju me je dotična uputila, pismeni odgovor nakon 2 meseca) istog ministarstva koje mi nikada nije odgovorilo.

I onda je Ombudsman poslao preporuku ministarstvu da moraju da odgovore, a na to evo već dva meseca isto ministarstvo ne odgovara (ni njima ni meni).
Nune Popović Nune Popović 15:34 07.11.2013

Re: Da probam još jednom da te razumem

I zato si mi oduzela onoliko vremena na pisanje i objašnjavanje???? Zaista te ne shvatam i ne razumem. Strašno, zaista.
iqiqiq iqiqiq 15:58 07.11.2013

Re: Da probam još jednom da te razumem

Nune Popović
I zato si mi oduzela onoliko vremena na pisanje i objašnjavanje???? Zaista te ne shvatam i ne razumem. Strašno, zaista.

Izvini ako sam ti ja još dodatno podigla pritisak, nije mi bila namera, čak nisam ni htela da pišem ovaj moj slučaj. Stvar je komplikovanija od onoga što mi očekujemo kao građani koji veruju da žive u demokratskoj zemlji.

Naime Ombudsman i njegove preporuke nemaju izvršnu moć, što izgleda državna administracija zloupotrebljava. Nemaš čak ni u Zakonu o državnim službenicima niti u Zakonu o državnoj upravi negde sponu građana i administracije, tj nema načina da ih kao građanin tužiš.

Sve sam probala, osim jednog saveta da po pomenutom Zakonu o upravnom postupku mogu da podnesem tužbu (mora napismeno i predaja na portirnici ili preporučenom poštom, tako kažu ljudi koji su se usudili na sledeći korak od mog).

Ne zezam ja tebe, nego pokušavam da saznam da li si uspeo nekada regularnim putem da ostvariš neka svoja prava. Ja nisam. Tako da čekam da upoznam neku moćnu facu pa da potprašim iste državne službenike, koji jedino na takvo nešto reaguju.
Nune Popović Nune Popović 16:20 07.11.2013

Re: Da probam još jednom da te razumem

Radio sam za slovenačkog ombudsmana Matjaža Hanžeka od 2001 do 2006 godine. OK, ili bi još malo da mi objasniš?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:22 07.11.2013

Susedi rasisti

Koliko mi se cini ni Jankovic a ni vlasti se jos uvek nisu oglasili povodom ovih rasistickih protesta.

Na sledecem snimku obratiti paznju na deo izmedju 10 i 20 sekundi i na 'uznemirenog gradjanina'. Mada, ni ono sto posle sledi nije mnogo bolje.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=kuKvOs0sNbI[/youtube]

Ubacivanje videa ne funkcionise pa evo linka:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=kuKvOs0sNbI
Sepulturero Sepulturero 21:53 07.11.2013

Re: Susedi rasisti

Neues aus der Nachbarschaft
Koliko mi se cini ni Jankovic a ni vlasti se jos uvek nisu oglasili povodom ovih rasistickih protesta.

Na sledecem snimku obratiti paznju na deo izmedju 10 i 20 sekundi i na 'uznemirenog gradjanina'. Mada, ni ono sto posle sledi nije mnogo bolje.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=kuKvOs0sNbI[/youtube]

Ubacivanje videa ne funkcionise pa evo linka:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=kuKvOs0sNbI


Па на овом последњем линку се оглашава Јанковић уобичајеним флоскулама. Занимљиво је погледати и овај линк http://www.b92.net/video/komentari.php?nav_id=774466 тек да би се добила мало реалнија слика.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana