Budućnost| Jubileji| Obrazovanje

Da li se njega Lebane stidi?!

nurudin RSS / 09.11.2013. u 17:55

548470_506225569407542_1290946636_n.jpg

                                                              Све се то ради у мраку!

Знам да ћу овим блогом многе људе довести у мат-позицију, па и себе. Међутим, не напишем ли, изаћи ће ми на лакат. Неће ми опростити неки локални политички моћници и ,,градски оци“, али то је некако и лакше него да једног дана не могу да опростим себи.

Наиме, сваког 8. новембра Општина Лебане слави свој Дан, и том приликом заслужним грађанима Лебана додељује се Осмоновембарска награда. Ове године, као и сваке до сада Гимназија је предложила најуспешнијег  ученика за поменуту награду. Међутим, ученик наше Гимназије Душан Стевановић  се није нашао на списку добитника Осмоновембарске награде Општине Лебане. Ако је неко на достојан и хвале вредан начин представљао Лебане, то су били гимназијалци. Наставничко веће Гимназије је предложило Душана Стевановића као једног од најбољих. Предлог Гимназије није уважен.
По кулоарина се незванично прича како је Општина доста подржавала Гимназију, и како је време да подржи и неког другог. У времену свеопштег друштвеног посрнућа је апсурдно говорити да је доста подржати ученике који раде, желе  да уче и при том постижу резултате вредне пажње. Да подсетим само на активности и признања које је Душан остварио за четири године школовања:

-- Треће место на Републичком такмичењу из историје 2010/2011.

-- Три године учесник Републичког такмичења из историје

-- Прво место на Републичкој дебати из историје, на тему ,,Утицај српске средњовековне културе на евроспску културу"

-- Добитник награде ,,Доситеја" Фонда за младе таленте Републике Србије и Министарства омладине и спорта

-- Полазник ИС Петница на семинарима археологија и биоархеологија 2011/2012. и 2012/2013.

-- Ушао у ужи избор конкурса ,,Клуб 27" (подршка талентима у РС)

-- Члан театра ,,Гимназијалац" који је промовисао Гимназију и Лебане на републичким и окружним смотрама аматерских позоришта широм Србије (Кула, Крагујевац, Београд, Врање, Смедеревска Паланка)

-- Члан редакције часописа ,,Огледало" који је награђен од стране Министарства просвете и Друштва за српски језик и књижевност у катагорији најбољег средњошколског часописа

-- Полазник Регионалног центра за таленте у Врању

-- Треће место на такмичењу у беседништву, са беседом ,,Имали смо и ми Феликса"

-- Учесник Завршне конференције ,,Омладинске компоненете заједничког програма УН-а и ПБИЛД на југу Србије", одржаној у Београду у оквиру пројекта ,,Театар за етнички дијалог"

-- Учесник Окружног такмичења из књижевности ,,Књижевна олимпијада" 2012/2013.

Наравно, да напоменем да је реч о изузетно посвећеном и узорном ученику чијим се одличним успехом и примерним владањем Гимназија поноси.

Дакле, која је порука послата гимназијалцима, па и Душану, чињеницом да се није нашао на списку добитника Осмоновембарске награде? Чини се надасве јасна: Бежите из града, из земље у којој постоје људи који су спремни да кажу – доста смо подржавали Гимназију!

Ово је покушај да се ученици вредни награде учине невидљивим, да се маргинализује њихов рад и учинак, а самим тим и да се дискредитује на један очигледан начин мишљење читавог Наставничког већа Гимназије (а то мишљење је од нас било тражено, само да нагласим – из СО је стигао допис да се изјаснимо и да предложимо ученика који ће бити награђен). Ово је освета лоших ђака! Дакле, одборници СО Лебане били су гласнији од наставника. Они имају моћ да одлучују, ми имамо сјајне ученике које смо дужни да заштитимо од моћника.  Да појасним, како не бих читаво Наставничко веће и директора изложио непријатностима, не говорим у име школе, нити у име директора, говорим у своје лично име. Неко мора!

Душан Стевановић је читав овај случај прокоментарисамо поражавајућом реченицом:,,Мене се мој град стиди!“



П. С. Поводом Дана општине похвалу је добило и ЈКП ,,Водовод“  -- иначе, Лебане је једно од оних места у Србији које преко лета нема воде и по три месеца. Можда крену да похваљују и ученике оног дана када их више не буде било у Лебану. А, да плакета је додељена и бившој министарки Верици Калановић, онако случајно.

 




Komentari (97)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 18:22 09.11.2013

Samo napred Dušane

Moja poruka Dušanu Stevanoviću bi bila: Ne obaziri se na to i prati svoje snove.
I sa tom nagradom i bez nje ti ćeš biti ono što želiš i što si u stanju da budeš tj. da postaneš.

Ovo je upravo način na koji Srbija gubi svoju najbolju decu.
nurudin nurudin 18:32 09.11.2013

Re: Samo napred Dušane

Ovo je upravo način na koji Srbija gubi svoju najbolju decu.


Нажалост, проверен пут.


Samo napred Dušane
Moja poruka Dušanu Stevanoviću bi bila: Ne obaziri se na to i prati svoje snove


Драгане, и моја порука је иста, али ипак постоји нешто и сувише мучно у читавој причи...
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 18:42 09.11.2013

Re: Samo napred Dušane

nurudin
али ипак постоји нешто и сувише мучно у читавој причи...


Da, to sigurno. Ali verujem da će se jednog dana neki stideti zbog toga što su propustili da nagrade takvog učenika. Znam barem nekoliko takvih primera.
G.Cross G.Cross 18:49 09.11.2013

Redosled poteza

Bas me briga za Lebane i Srbiju.

Vazno je da Dusan uspe. I uspece.

Ponavljacu ovo uvek:

Ne cini uspesna zemlja uspesne ljude, nego uspesni ljudi uspesnu zemlju.

Jedini problem je da Dusan treba da uspe UPRKOS Lebanu i UPRKOS Srbiji.

Cudno je to da u korenu reci UPRKOS je PRKOS.
nurudin nurudin 18:51 09.11.2013

Re: Redosled poteza

Cudno je to da u korenu reci UPRKOS je PRKOS.


Овај блог је управо (у)пркос једној таквој земљи, а подршка Душану!
hajkula1 hajkula1 00:14 10.11.2013

Re: Redosled poteza

G.Cross
Bas me briga za Lebane i Srbiju.

Vazno je da Dusan uspe. I uspece.

Ponavljacu ovo uvek:

Ne cini uspesna zemlja uspesne ljude, nego uspesni ljudi uspesnu zemlju.

Jedini problem je da Dusan treba da uspe UPRKOS Lebanu i UPRKOS Srbiji.

Cudno je to da u korenu reci UPRKOS je PRKOS.






Meni je stalo do Lebana, do Srbije do Dušana. Dušan je jedan od mladih koji je talentovan i vredan. Mladi koje ne primećujemo u tabloidima a pravih novina nema. Nurudine, hvala što si nam ga predstavio. Kaži mu da nastavi sa učenjem i radom, jer je to najvažnije. Mnogi uspešni su omalovažavani, neka se ne obeshrabri, ima ljudi koji znaju da ih cene.

Neka je živ i zdrav, i sve najbolje mu želim.






Lopovi da vrate ukradeno.

nurudin nurudin 00:28 10.11.2013

Re: Redosled poteza

Neka je živ i zdrav, i sve najbolje mu želim.


Хвала у Душаново име.
iqiqiq iqiqiq 19:12 09.11.2013

Imam i ja jednu nastavnicu

koja predaje mom detetu i koje se setim kada čitam tvoje članke, prekrstim se tada i pomolim za njeno zdravlje i da ih je takvih još mnogo.

Ona mi je pametno rekla " u Srbiji se uspeh ne prašta".

Zašto mi je to rekla, pa jer sam penila oko toga kako su dobra deca, vredna deca, talentovana deca, ona koja rade više nego što se traži, da su sva takva deca nevidljiva sistemu, društvu, da se čak ni u školama ne čini mnogo oko toga da se ovakva deca pohvale, nagrade (sitnica neka, nije novac bitan).

Zapostavljena su nam deca, i Kristina za koju se borite da preživi, ali i Dušan koji je zaslužio svu pažnju. Ono što me je rasplakalo prošle godine je klinac koji stvarno ima sjajan uspeh, VUkovac, takmičenja, razbio je maturski (20/20) i nije bio đak generacije u školi. Razredna je sve to iznela na sastanku kada smo se opraštali i ceo razred, njegovi drugari i drugarice su tapšali. Dečku je bilo neprijatno, jer neće da se izdvaja. Ali meni je srce bilo puno što su mu svi drugari tapšali.

Toliko je nekad i najviše, hebeš birokratiju i ljude bez svesti šta je naša budućnost. Neka bude sreće da Dušan ostane u Srbiji i da uspe u onom što želi ovde.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:46 09.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

Ima li opština neko obrazloženje, zbog čega Dušan za nju nije dovoljno dobar?
nurudin nurudin 20:03 09.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

Jelica Greganović
Ima li opština neko obrazloženje, zbog čega Dušan za nju nije dovoljno dobar?



Драга Јелице, осим оног незваничног да су доста подржавали гимназијалце, другог образложења нема, нити се ико осећа дужним да да. Јесу ли феудалци коме полагали рачуне? И, да -- сад, наравно, ризикујем да овим текстом још више пробудим гнев велможа, тако да могу да заврну ,,славине" школи.

nurudin nurudin 20:05 09.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

Neka bude sreće da Dušan ostane u Srbiji i da uspe u onom što želi ovde.


Мислим да ћемо ту срећу морати сами да освајамо (да освајају), како ствари стоје, нико им је неће дати.
iqiqiq iqiqiq 20:07 09.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

nema potrebe da se svađaš sa njima, probaj da nazoveš školsku upravu (ako te ne mrzi, pitaj ih što nemaju sajt)
Po meni je obaveza školske uprave da iz svog okruga prepozna svu decu koja zaslužuju posebne nagrade i da se onda obrati opštinama te zajedničkom saradnjom da nagrade najzaslužnije.
Probaj, ako imaš živaca, ovaj legalni put.

Ako ne, jedna od ideja je da napravite mermernu ploču u gimnaziji u glavnom holu i da upisujete zaslužne đake svake godine, čula sam da to rade elitne gimnazije u inostranstvu. Često ta imena postanu još poznatija kako mermer stari
Ako vam se dopadne ideja, pitajte opštinu da finansira ploču
nurudin nurudin 20:15 09.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

Ako vam se dopadne ideja, pitajte opštinu da finansira ploču


Ха-ха! :)

А испод мермерне плоче плочица -- овај пројеката финансирала је општинска управа на иницијативу и предлог заслужне грађанке iqiqiq.
iqiqiq iqiqiq 20:20 09.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

nurudin
Ako vam se dopadne ideja, pitajte opštinu da finansira ploču


Ха-ха! :)

А испод мермерне плоче плочица -- овај пројеката финансирала је општинска управа на иницијативу и предлог заслужне грађанке iqiqiq.

haha, ma stavi zaslužnog predsednika opštine, i ima da bude mermerna tabla velika toliko da se njegovo ime vidi iz vasione...a ja ću negde sitno da napišem "iqiqiq je bila ovde"
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:46 09.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

Ima li opština neko obrazloženje, zbog čega Dušan za nju nije dovoljno dobar?


Meni je logičnije pitanje da li je dovoljno jako obrazloženje zašto neko jeste, a ne da li postoji obrazloženje zašto neko nije dobio neku nagradu.

Ova logika, moj pulen mora da dobije nagradu inače je katastrofa, meni nije bliska.

Niti šta znam o tom dečku niti o toj nagradi, niti da li je trebao ili nije trebao da je dobije, govorim o principu, a princip koji ovaj blog praktikuje mi je bezvezan.
nurudin nurudin 20:53 09.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

Ova logika, moj pulen mora da dobije nagradu inače je katastrofa, meni nije bliska.


Прво, ово је потпуно погрешан закључак. Нисам Душанов ментор, чак му нисам никада ни предавао, а и неумесан је овај термин ,,пулен", чак и злурад; говорим као неко ко прати Душанов рад и као члан Наставничког већа. Друго, јеси ли прочитао шта је Душан све радио и које резултате је постигао? То је иначе уобичајно за једног средњошколца? Треће, не знам како ти није засметала чињеница да је одликовано ЈКП ,,Водовод" (а у Лебану месецима нема воде), или Верица Калановић, њене заслуге су транспарентније -- то су све логична објашњења.
iqiqiq iqiqiq 20:56 09.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

govorim o principu,

ne znam, često razmišljam o sindromu " negativne selekcije" pa mislim da je to i iz razloga što se uspeh ne prašta, što se znanje ne vrednuje i najvažnije što se te poruke "vrednuj uspešne i vredne ljude koji znaju" nikako ne prenose na mlade, i to još počev od škole. Klinci upijaju antiheroj-model u okruženju, jedino su škole ostale kao barikade da brane uspešne klince, klince koji rade i koji koriste školski sistem da nauče, i to da urade i više, da razmišljaju, da provedu i slobodno vreme u nekim kreativnim aktivnostima.

Iskreno mislim da odati počast nekom pametnom umu ima odjek i međ običnim svetom. Zašto bi se onda uvodile silne nagrade u svim oblastima od Nobelove do Oskara?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:05 09.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu


U redu, pulen, miljenik, kandidat, favorit.....biraj izraz.

не знам како ти није засметала чињеница да је одликовано ЈКП ,,Водовод" (а у Лебану месецима нема воде),


Moguće su razne varijante, da ih ne izmišljam sad sve ali recimo, zaslugom JKP vode nema mesecima, a bez njihove požrtvovanosti je ne bi bilo godinama.
Da li je to slučaj?
Ne znam i ne verujem, ali jeste moguće.

Šta je Verica Kalanović dobro uradila za Lebane takođe pojma nemam. Ni ti o tome ništa ne pišeš. Ali to još uvek nije dokaz da nije uradila ništa.

Da li je ovo što je taj momak uradio uobičajeno za srednjoškolca?
Nije, a da li je ta nagrada predviđena da se dodeljuje samo uspešnim srednjškolcima?

Možda je od te dodele nagrade mogla da se napravi dobra vest i dobra priča, ali ovako ona zvuči upravo onako kako sam rekao, moj favorit je ostao bez nagrade, to je skandal.
Još obrazloženje, zamislite, dobila ju je Verica Kalanović i JKP!
Stvaro jako obrazloženje, nema šta.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:10 09.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

najvažnije što se te poruke "vrednuj uspešne i vredne ljude koji znaju" nikako ne prenose na mlade, i to još počev od škole. Klinci upijaju antiheroj-model u okruženju


To naravno važi za sve klince ili makar za većinu?
Ili će biti da je to jedan od stereotipa koji nam dobrodođe kad treba da opletemo po državi.
Ja, jednostavno, nemam takvo iskustvo, i većina "klinaca" sa kojima imam kakav takav kontakt baš i nisu oduševljeni tim modelima.
nurudin nurudin 21:22 09.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

Nije, a da li je ta nagrada predviđena da se dodeljuje samo uspešnim srednjškolcima?


Није. А јеси ли прочитао ти блог где лепо пише да су тражили да предложимо најуспешнијег средњошколца за нараду?

moj favorit je ostao bez nagrade, to je skandal.


И јесте скандал, али не из разлога који си ти навео -- већ због чињенице да у земљи у којој је образовање занемарено још увек постоје људи који су посвећени учењу и постижу резултате, ма који средњошколац да је у питању, треба скинути капу.

Još obrazloženje, zamislite dobila ju je Verica Kalanović i JKP!
Stvaro jako obrazloženje nema šta.


То уопште није образложење, ни најмање, образложење су Душанови резултати.


Moguće su razne varijante, da ih ne izmišljam sad sve ali recimo, zaslugom JKP vode nema mesecima, a bez njihove požrtvovanosti je ne bi bilo godinama.
Da li je to slučaj?



Јесте, јесте -- месецима се људи поливају лончићима на 40 степени, и још Нобелову награду треба да добију. (Наравно, није Водовод за то само крив.) ЈКП ,,Водовод" сам навео као апсурдни пример, као и Калановићку, бившу министарку за регионални развој која је одликована у општини која спада у најнеразвијеније у Србији.

И, на крају, мисли шта год хоћеш. Докле год се релативизују успеси младих и паметних људи, дотле ћемо се брчкати у глибу.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:44 09.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

А јеси ли прочитао ти блог где лепо пише да су тражили да предложимо најуспешнијег средњошколца за нараду?


Jesam.
A zašto bi to automatski značilo i da će je dobiti?
Da li je bilo još kandidata koji nisu dobili nagradu, ili su je svi ostali kandovani dobili?

већ због чињенице да у земљи у којој је образовање занемарено


Fraza.
То уопште није образложење, ни најмање,

A što je onda navedeno ako nije dokaz skandala?


Докле год се релативизују успеси младих и паметних људи, дотле ћемо да се брчкамо у глибу.


Ja sam poslednji čovek kome se može reći da te uspehe relativizuje.
iqiqiq iqiqiq 21:48 09.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

Ja, jednostavno, nemam takvo iskustvo, i većina "klinaca" sa kojima imam kakav takav kontakt baš i nisu oduševljeni tim modelima.

A radiš gde, u Petnici?
Samo mi reci, da li ti misliš da je sve kod nas dobro i da ne treba ništa menjati, pa ni recimo odnos nas odraslih prema mladima i njihovim uspesima?

Pomenuću da nema kontrateže Đokoviću, ponekad se čuje za uspeh dece iz Matematičke gimanizije, iskoče po neki slučajan uzorak uspešnog deteta koje je dobilo stipendiju nekog prestižnog fakulteta i zapalilo sve sa obećanjem "vratiću se da radim u svojoj zemlji" obično iznuđeno od novinara kako bi se promovisao neki kvazi instant patriotizam.

Ok,HCH, sve je u redu, klinci su svi ok, svi su motivisani, imaju vizije i ciljeve i radosno ujutru pevaju himnu kada ustanu
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:00 09.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

да су доста подржавали гимназијалце


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:09 09.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

A radiš gde, u Petnici?


Ne, radim u jednon selu poreed Petnice, ali stvarno.
Što pitaš?
Nije valjda da misliš da su samo uPetnici normalna deca, a svako ko nije u Petnici upija antiheroj modele?



Samo mi reci, da li ti misliš da je sve kod nas dobro i da ne treba ništa menjati, pa ni recimo odnos nas odraslih prema mladima i njihovim uspesima?


Ne znam za vas. jer neznam kakav ti i oni kojima ti pripadaš imate odnos prama mladima, ja svoj ne bih menjao.
Pokazao se prilično ispravnim u praksi.

Ok,HCH, sve je u redu, klinci su svi ok, svi su motivisani,

Ma jok, svi su kreteni, narkomani, svima su idoli Legija, Uroš Mišić i Aca Lukas.
iqiqiq iqiqiq 22:32 09.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

Ma jok, svi su kreteni, narkomani, svima su idoli Legija, Uroš Mišić i Aca Lukas.

Nisu, slažem se da nije tako strašno. Ali previše je loših primera, ako ništa drugo o tome se samo i piše i priča. Možda je, da bi se potvrdilo da si ti zapravo u pravu, a ne ja, potrebno da se o ovom momku piše sutra u novinama i da bude na TVu, pa onda svaki dan bar po jedno ovakvo dete, i ti možeš da gostuješ i da napišeš dobre primere o kojima pričaš.

Iskreno, radovala bih se lepim vestima, da čitam o finoj i pristojnoj deci i o njihovim malim uspesima, nekim dobrim stvarima koje su uradili, baš bih uživala, ako može svaki dan da pišete, tim bolje.
nurudin nurudin 22:42 09.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

i ti možeš da gostuješ i da napišeš dobre primere o kojima pričaš.


Може, ал' неће, лакше му је да спочитава нешто Вама, нешто мени, и тако у круг.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:59 09.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

Možda je, da bi se potvrdilo da si ti zapravo u pravu, a ne ja, potrebno da se o ovom momku piše sutra u novinama i da bude na TVu,


Nije to nepohodno da bismo ti i ja konstatovali ko je od nas dvoje u pravu.
Dovoljno je da navedemo na osnovu čega tako mislimo. Recimo, koliko poznaješ dobre dece,( išta podrazumevamo pod tim) a koliko onih koji upijaju antiheroj-model (i šta precizno to znači)

Ja već rekoh, ogromna večina mladih sa kojima sam u nekom konraktu se može svrstati u kategoriju "dobra deca". Primera loše dece ima, dosta ih ima, ali daleko manje nego što bi trebalo da ih bude da bi se oni uzeli kao reprezenti.

Ali nesporna je i sledeča činjenica.
Popularno je reći to što ti kažeš, jer tako sebe prikazujemo kao nekog sa veoma visokim kriterijumima, a kad su nam kriterijumi visoki onda smo i mi sami vredniji, zar ne?
Ili je u pitanju samo najobičnije podleganje stereotipima?
hajkula1 hajkula1 00:32 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

iqiqiq

previše je loših primera, ako ništa drugo o tome se samo i piše i priča.

Iskreno, radovala bih se lepim vestima, da čitam o finoj i pristojnoj deci i o njihovim malim uspesima, nekim dobrim stvarima koje su uradili, baš bih uživala, ako može svaki dan da pišete, tim bolje.



Problem je što skoro da nema normalnih emisija na TV, tekstova u novinama. Pinkoidizacija i tabloidizacija.
iqiqiq iqiqiq 10:31 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

hoochie coochie man
Možda je, da bi se potvrdilo da si ti zapravo u pravu, a ne ja, potrebno da se o ovom momku piše sutra u novinama i da bude na TVu,


Nije to nepohodno da bismo ti i ja konstatovali ko je od nas dvoje u pravu.
Dovoljno je da navedemo na osnovu čega tako mislimo. Recimo, koliko poznaješ dobre dece,( išta podrazumevamo pod tim) a koliko onih koji upijaju antiheroj-model (i šta precizno to znači)

Ja već rekoh, ogromna večina mladih sa kojima sam u nekom konraktu se može svrstati u kategoriju "dobra deca". Primera loše dece ima, dosta ih ima, ali daleko manje nego što bi trebalo da ih bude da bi se oni uzeli kao reprezenti.

Ali nesporna je i sledeča činjenica.
Popularno je reći to što ti kažeš, jer tako sebe prikazujemo kao nekog sa veoma visokim kriterijumima, a kad su nam kriterijumi visoki onda smo i mi sami vredniji, zar ne?
Ili je u pitanju samo najobičnije podleganje stereotipima?


Ok, ako te razumem, ti kažeš da je većina dece dobra, da je problema malo i da u suštini treba da budemo optimisti. Ako razumem tvoju kritiku, smatraš da ne treba ovo dete posebno isticati i pisati o njemu.

Da li je ovako kako je sada i najbolje, ili bi trbalo recimo i svu tu dobru decu o kojoj pričaš dodatno podsticati, hvaliti, iznositi u javnost njihove uspehe, tako da ovaj Dušan ne štrči, to jest da se ne stvara slika da je dobre dece jako malo

Jesam li te dobro shvatila?

Sa tim što sam uverena da motivi lokalnih političara nisu bili usmereni na ovu ideju.
8c_competizione 8c_competizione 12:02 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

то су све логична објашњења?


nurudine, nemo se trudis i trosis elektronsko mastilo na Hoochie Coochie man-a

tip je ili ocigledno operisan od zdravog razuma ili se pravi budala po necijem nalogu
grmfrm grmfrm 12:34 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

nurudine, nemo se trudis i trosis elektronsko mastilo na Hoochie Coochie man-a

tip je ili ocigledno operisan od zdravog razuma ili se pravi budala po necijem nalogu


Cekaj malo ne bih rekao. Ipak mi se cini da HCM razumno pise.

I moram da kazem da je i meni zaskripalo nirudinovo beste iz zemlje zapomaganje koliko god i ja sam pomislio tako to nije resenje, naprotiv to je priznanje poraza od strane nekompetentnih budala.
nurudin nurudin 13:00 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

I moram da kazem da je i meni zaskripalo nirudinovo beste iz zemlje zapomaganje koliko god i ja sam pomislio tako to nije resenje, naprotiv to je priznanje poraza od strane nekompetentnih budala.



Ако сам добро разумео блог сте схватили као запомагање?
Само да скренем пажњу, није реч о запомагању, већ о подршци Душану, и о покушају да се не само Душан него и остали средњошколци бар мало заштите од ,,моћника".
milisav68 milisav68 13:11 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

nurudin

Само да скренем пажњу, није реч о запомагању, већ о подршци Душану, и о покушају да се не само Душан него и остали средњошколци бар мало заштите од ,,моћника".

Podrška je ok, a šta mu tačno "rade moćnici", pa mu je porebna zaštita.
nurudin nurudin 13:23 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

milisav68
nurudin

Само да скренем пажњу, није реч о запомагању, већ о подршци Душану, и о покушају да се не само Душан него и остали средњошколци бар мало заштите од ,,моћника".

Podrška je ok, a šta mu tačno "rade moćnici", pa mu je porebna zaštita.



Како шта?
Кажете једном успешном средњошколцу да ће добити награду, јер га је предложила школа, човек се обрадује, сви му честитају, и на дан уручења награде не добије награду, добију тамо неки десети... Шта мислите како бисте се Ви осећали,а сигуран сам да можете да се изборите са свим тим теретом, можете и да рационализујете све то, па да кажете -- од таквих ми нардада и није потребна? А како је могао да се осећа један средњошколац?
Ето, само то, пошто је то тема блога, да не тролујем...
blogovatelj blogovatelj 13:23 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

ili se pravi budala po necijem nalogu


Mislim da je ovo u pitanju. Verovatno ga finansira ravnogorski lobi.
milisav68 milisav68 13:41 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

nurudin
Кажете једном успешном средњошколцу да ће добити награду, јер га је предложила школа, човек се обрадује, сви му честитају,

Taj ko mu je rekao da će dobiti nagradu - taj ga je i zeznuo.

Valjda postoji razlika između nominacije i "pobednika".


iqiqiq iqiqiq 15:53 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

8c_competizione
то су све логична објашњења?


nurudine, nemo se trudis i trosis elektronsko mastilo na Hoochie Coochie man-a

tip je ili ocigledno operisan od zdravog razuma ili se pravi budala po necijem nalogu

Deo HCH izlaganja ima osnovu, jer može da se protumači na dva načina: previše se piše o negativi pa se stiče utisak da je gore nego što jeste, a druga teza je da ne treba isticati samo jednog klinca, nego bar nekolicinu, inače se mnogo dece zapostavlja, potpuno neopravdano (sa tim što je ovde čak i Dušan zapostavljen, pa je "pravda" sprovedena tako što nikoga od klinaca nisu nagradili)

Pisala sam o takmičenjima osnovaca i srednjoškolaca, smatram da jeste problematično ako imate 200 klinaca na REpubličkom takmičenju i samo 3 dobije pra tri mesta i nagrade. To mi deluje kao problem o kome treba ozbiljnije razmišljati. Zar nisu svih tih 200 klinaca zaslužila neku čast, stići u prvih 200 u Srbiji kao klinac treba da bude baš podržano i pomognuto da oni dalje nastave saradnju, jer oni su najbolji od najboljih.

Inače
Popularno je reći to što ti kažeš, jer tako sebe prikazujemo kao nekog sa veoma visokim kriterijumima, a kad su nam kriterijumi visoki onda smo i mi sami vredniji, zar ne?
Ili je u pitanju samo najobičnije podleganje stereotipima?


deluje suviše lično, nadam se da nije, da nisam HCH nekim bivšim komentarima uvredila, jer ovo deluje kao kritika upućena meni. Već sam negde to pisala, ok, nema cenzure na ovim blogovima i to je sjajno (Jer je jedina oaza u Srbiji u tom pogledu) ali ako sam ja neka zabludela neobrazovana ovčica, ima načina da me unaprede pametniji blogeri, ali nema razloga da me prozivaju na ličnoj osnovi.
Ok, podležem stereotipima, ok, pravim se pametnija od ostalih (lečim valjda neke komplekse), postoje suptiliniji načini da se ljudi "osveste"
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:27 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

Ako razumem tvoju kritiku, smatraš da ne treba ovo dete posebno isticati i pisati o njemu.


Nisi se potrudila da razumeš jer stvarno nema ništa komplikovano u ovome što pišem.
Treba takve primere isticati i pisati o njima, ali nije neophodno da im se obavezno dodele nagrade na kome god konkursu da se prijave.

Ili ti smatraš da je to obavezno, pa ako se neko takav prijavi na neki konkurs za nagradu, svi drugi prijavlejni treba da se povuku, jer se zna kome nagrada mora da ide?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:29 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

Кажете једном успешном средњошколцу да ће добити награду


Koja budala mu je to rekla?
Ili je u Lebanu uobičajeno da konkursi budu namešteni i da se unaprd kaže ko pobeđuje?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:33 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

Mislim da je ovo u pitanju. Verovatno ga finansira ravnogorski lobi.


Največim delom da, mada nije korektno izostaviti GMO lobi, a neka para stiže i od lobija koji protežira osamostaljenje Republike Srpske
Ipak mi se cini da HCM razumno pise.


Al nije uvek modreno, to me hebe.
iqiqiq iqiqiq 18:46 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

hoochie coochie man
Treba takve primere isticati i pisati o njima, ali nije neophodno da im se obavezno dodele nagrade na kome god konkursu da se prijave.

Hm, ne razumem i dalje, ovo je napisano od domaćina "Наставничко веће Гимназије је предложило Душана Стевановића као једног од најбољих. Предлог Гимназије није уважен."
Dakle tema je da opština dodeljuje neke nagrade, da one idu nekim odraslim ljudima i da je ovog puta gimnazija htela da ovakvu počast dobije gimnazijalac koji inače i ima dosta nagrada, pa mu ova i nije ključna, ali jeste počast njegove sredine odata njemu, koji se svakako ističe radom i uspehom.

Ako cela gimnazija nešto predloži, onda je na opštini da razmotri razne načine da podrži svoju školu, jer govorimo o školi , za koju se nedavno pojavio apel za pomoć, jer ima teško bolesno dete, apel za pomoć, jer se škola raspada, a opština nema novca za renoviranje (da li) a onda se na visokim nivoima govori o podršci južnoj Srbiji, nerazvijenim regionima, zadržavanju stručnjaka u manjim sredinama, kako bi imali neke stručnjake kada investitori dođu na razgovor u opštinu.

Ok, preživeće ovaj Dušan što nije dobio nagradu, ali zajednica pokazuje ravnodušnost ako se ne posveti ovakvoj deci (na vreme). Izvini na floskulama, ne znam bolje.

Svečana sednica Lebane hebote to je samo 10.000 dinara koje nisu dali detetu!!!
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:00 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

Ako cela gimnazija nešto predloži, onda je na opštini da razmotri razne načine da podrži svoju školu,


Kao što je do sad bilo.
Makar sudeći po blogu.
Ali to nije dosta, nije dosta što je do sad tako bilo to mora uvek da bude, svake godine se nagrada mora davati istima.
Kad gimnazija nešto predloži koja je to sila koja se usuđuje da tome i ne dodeli nagradu?

Ja još jednom kažem, ne znam da li je momak trebao da je dobije, nemam nikavih podataka na osnovu čega bih mogao da zaključim.

Nurudin se nije potrudio da objasni način dodele, prirodu nagrade, zvanično obrazloženje zašto je neko dobio, i dosta toga, nego je samo tresnuo, Dušan je nije dobio, a dobila ju je Verica Kalanović, zamislite, i pride JKP!
Ako to nije diskfalifikacija po ličnim simpatijama ja ne znam šta jeste.

Zašto JKP ne bi moglo da dobije nagradu?
Nema vode u Lebanu?
Da li postoji dobar vodovod kojim upravlja to JKP, pa je samo nebriga tog preduzeća razlog za nestašicu. Da li je tom preduzeću dat novac da napravi vodovod, a ono ga spiskalo pa je to razlog da se Nurudin iščuđava što mu je neko dodelio nagradu?
iqiqiq iqiqiq 19:10 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

Ja još jednom kažem, ne znam da li je momak trebao da je dobije, nemam nikavih podataka na osnovu čega bih mogao da zaključim.

imamo listu njegovih uspeha u kojima je promovisao i gimnaziju i Lebane jer je gimnazija u Lebanama

evo spiska dobitnika, po meni nedostaje samo gimnazija, jer su nagrađeni fakultetski uspesi, uspesi srednjih stručnih škola, kao i sportista

V У ОБЛИКУ ПОХВАЛЕ СА НОВЧАНОМ НАГРАДОМ У ИЗНОСУ ОД ПО 10.000,00 динара
1. КОЦИЋ ЈОВАНА из Лебана, за постигнуте резултате на студијама Правног факултета у Нишу, просек 9,88.
2. МИТРОВИЋ МИЛОШУ из Прекопчелице, за постигнуте резултате на студијама факултета Безбедности у Београду, просек 9,86.
3. СТЕВАНОВИЋ МИЛОШУ из Лебана, за постигнуте резултате на студијама Електронског факултета у Нишу, просек 9,77.
4. ТОШИЋ ТОДОРУ из Бошњаца, проглашеног за ђака генерације средње Пољопривредне школе у Лесковцу – смер ветерина.
5. МИТРОВИЋ АЛЕКСАНДРИ из Лебана, ученици средње музичке школе у Лесквцу, за постигнуте резултате на домаћим и интернационалним фестивалима у соло и изворном певању.
6. КРСТИЋ КРИСТИНИ из Лебана, чланици карате клуба „Радан“ Лебане, за изузетно залагање и постигнуте резултатате на такмичењима у каратеу.
7. ШКОЛИ ФУДБАЛА ФК-а РАДАН ЛЕБАНЕ, за учешће тројице фудбалера у категорији петлића у репрезентативној селекцији Региона источне Србије (Ивановић Алекса, Станковић Видан и Додић Душан по 10.000 динара).
nurudin nurudin 19:36 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

Kad gimnazija nešto predloži koja je to sila koja se usuđuje da tome i ne dodeli nagradu?


hoochie coochie man, ово је последњи покушај да ти објасним, након овог заиста одустајем, а и ово радим само због Душана. Елем, из СО Лебане стигао је допис Наставничком већу да предложимо ученика који ће бити награђен. Значи, чим предложимо,ученик је по аутоматизму награђен, тако је било до сад. Душан је био једини из Гимназије, није било више предлога, јер нам је скренута пажња да изаберемо једног, како не би они дошли у ситуацију да врше селекцију. Гимназија има велики број талентоване деце која постижу сјајне резултате из свих области, на разноразним такмичењима у читавој Србији. Душан је тренутно, по мишљењу Наставничког веће, био најбољи, и зато је предложен. Значи, на њихов захтев ми смо предложили Душана -- нисмо инсистирали да било који гимназијалац буде одликован, већ су они инсистирали, и на крају наш предлог није уважен.

Што се тиче осталих награђених, поставио је неко линк, па се можете и сами информисати. Ја сам аргументовао Душанову кандидатуру, а ако прочитате за шта су неки награђени, видећете да Душановим успесима не могу ни прићи.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:47 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

evo spiska dobitnika


Odlično.
I koga sa tog spiska treba izbaciti da se nagrada dodeli Dušanu, i zašto baš njega?

nedostaje samo gimnazija,


A gimnazija mora baš svake godine da bude na tom spisku?


из СО Лебане стигао је допис Наставничком већу да предложимо ученика који ће бити награђен.


Nagrađen ili kandidovan?
Pitah te i ranije a nisam dobio odgovor.
Da li je to konkurs za nagadu ili neko bez konkursa deli pare?
Da li postoji još neko ko je kandidovan a nije dobio nagradu?
iqiqiq iqiqiq 20:03 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

Odlično.
I koga sa tog spiska treba izbaciti da se nagrada dodeli Dušanu, i zašto baš njega?

Evo probaću i ja još jednom, ne mora niko da se izbaci sa spiska, nego doda na spisak, bar po jedno dete iz svake srednje škole u Lebanama. Zašto Dušana, pa zato što, kako blogodomaćin napisa, opština je pitala gimnaziju, a nastavničko veće gimnazije je izabralo Dušana.
Pošto je simbolična suma u pitanju, trebalo bi napraviti veći spisak, a jasno je da ne mogu baš sva dobra deca da budu nagrađena.

Ako je pitanje da li postoji Pravilnik o nagrađivanju zaslužnih građana Lebana, to je pitanje za opštinu, jer ona dodeljuje nagrade od novca poreskih obveznika, pa verovatno postoje pravila i procedure. Pretpostavljam da je procedura da pitaju svaku školu da predloži jednog i da tog jednog nagrade.

Ili možda sama opština ima neki Odbor za nagrade koji razmatra predloge mesecima, trudeći se da poštuje zakone i propise i dodeli novac najzaslužnijima.
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:04 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

Da upišemo u blogovske anale da je @hoochie coochie man argumentovano branio vlasnike opštine Lebane i izvesnu Vericu Kalanović od zlih Nurudina i njegovog srednjoškolca koji su hteli da se neopravdano okite prestižnom nagradom municipala Lebana.

Od toga hoochie coochie man izvesno nema ništa osim zadovoljstva da je Nurudinu upropastio blog, i zlom srednjoškolcu pokazao di mu je mesto, a kako drugačije, nego ispod i Verice Kalanović i ispod JKP Vodovod

iqiqiq iqiqiq 20:07 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

argumentovao branio vlasnike opštine Lebane

hahahaha, baš se ponašaju kao da je opština njihovo vlasništvo, može im se, bravo Uroše
a ok je, mora neko u ime države da brani opštinu, pa HCH to izgleda dobrovoljno, svaka čast!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:16 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

Da upišemo u blogovske anale da je @hoochie coochie man argumentovano branio vlasnike opštine Lebane i izvesnu Vericu Kalanović od zlih Nurudina i njegovog srednjoškolca koji su hteli da se neopravdano okite prestižnom nagradom municipala Lebana.


Umesto da branimo naše, jel da?
Mani principe, mani logiku kad su naši, a protiv njihovih u pitanju.
Znam ja nas, ebo ti nas...

Tako ti je to moj Uroše, nikada nije dobro voditi se principom već stranom.
Evo i sad se pokazalo da je taj tvoj način radi. Vidiš, iqiqiq te cvećem obasipa, divi ti se i usklikuje.
A i smejulji ti se???
Jel ti lepo?
Ajd priznaj da jeste.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:21 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

ne mora niko da se izbaci sa spiska, nego doda na spisak


A što samo on da se doda*
Možda ima još pametne dece u Lebanu, zašto i njih ne dodati.
I zašto ne dodati još koji kintu, malo je 10 hiljada stvarno.
I gde je tome kraj?

iqiqiq iqiqiq 21:35 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

Vidiš, iqiqiq te cvećem obasipa, divi ti se i usklikuje.
A i smejulji ti se???
Jel ti lepo?
Ajd priznaj da jeste.

evo i tebi, neću da vas delim, obojica ste mi bliski i dragi
evo ti još jedan, nisam ja ko opština pa da izdvajam samo jednog

I zašto ne dodati još koji kintu, malo je 10 hiljada stvarno.
I gde je tome kraj?

mudro zboriš, ako nagrade više vredne dece u Lebanu, neće biti za platu predsednika opštine
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:42 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

evo i tebi, neću da vas delim, obojica ste mi bliski i dragi


ma pusti
Nije meni do aplauza, da jeste lako bih to zaradio. To je njlakše.
Misliš da ja ne umem da uzvikujem parole što strašno zvuče?

Sad češ da vidiš



ako nagrade više vredne dece u Lebanu, neće biti za platu predsednika opštine


Oduzmimo plate predsednicima opština!
Lopovi koji žive na grbači ovog napaćenog naroda!


al ajd, hvala ti za cveće

iqiqiq iqiqiq 21:45 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

Misliš da ja ne umem da uzvikujem parole što strašno zvuče?

Sad češ da vidiš

e tako te volim, dođ da te poljubim
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:07 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

hoochie coochie man


Tako ti je to moj Uroše, nikada nije dobro voditi se principom već stranom.




Pa kad nema principa ni u tragovima da se čovek osloni, ni u Lebanu, ni u tvojoj odbrani.
Doduše kod tebe ima doslednosti makar.

Da nam živi, živi, Verica Kalanović!

Da uzvratim parolom, da ne ispadnem jednostran, a i smešno mi da vidim napisano.
8c_competizione 8c_competizione 23:50 10.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

imate 200 klinaca na REpubličkom takmičenju


koliko se secam iz mojih djackih dana, sam dolazak na republicko takmicenje je bio velika cast

naravno, jos veca je da ko se pobedi, slazem se, ali!

i sasvim sam siguran da ce se svaka (normalna) skola ponositi svojim ucenicima koji su se makar i uspeli kvalifikovati za neko od republicnih takmicenja
iqiqiq iqiqiq 10:58 11.11.2013

Re: Imam i ja jednu nastavnicu

Da uzvratim parolom, da ne ispadnem jednostran, a i smešno mi da vidim napisano.

Da nam živi živi Uroš i HCM!
mr.fogg mr.fogg 21:56 09.11.2013

Da li se njega Lebane stidi?!

Душан Стевановић је читав овај случај прокоментарисaо поражавајућом реченицом:,,Мене се мој град стиди!“


Признајем да ме је овај цитат стварно заболео. Зато бих да се обратим Душану.

Душане, по свему што пише на овом блогу, ти си веома интелигентан.
Зато теби нису неопходна никаква признања и ти немаш чега да се стидиш.
Ако те већина не разуме, то је само индиректан доказ да радиш праву ствар.
(Већина је глупа, а мањина је паметна.)

Ти имаш будућност, а ови други је немају, само то још не знају.
Али то није твој проблем. Пусти их и иди даље...најдаље колико можеш.
nurudin nurudin 22:14 09.11.2013

Re: Da li se njega Lebane stidi?!

Ако те већина не разуме, то је само индиректан доказ да радиш праву ствар.


У овом случају га не разуме мањина којој је већина дала могућност да одлучује и има моћ, нажалост.


Ти имаш будућност, а ови други је немају, само то још не знају.


Треба до те будућности много снаге, али верујем да ће Душан и многи други издржати.
princi princi 22:00 09.11.2013

A možda ni ne treba nagrađivati najbolje

nego one koji su napravili najveći progres u protekloj godini? Za društvo je to svakako bolje, jer stvara podstrek za pravljenje društva u kome ima više dobrih, a ne društva u kome su svi loši a samo jedan odličan.
iqiqiq iqiqiq 22:28 09.11.2013

Re: A možda ni ne treba nagrađivati najbolje

To smo nešto polemisali kada smo pričali o takmičenjima osnovaca i srednjoškolaca.

Slažem se da je taj "blaži" uspon dobar put, ne treba da vadimo nekoliko ekstrema, ali nema baš prilika da se hvale timovi školaraca, što mi zvuči na taj model koji predlažeš. Kako to uraditi, kada su deca po školama primer?
princi princi 22:47 09.11.2013

Re: A možda ni ne treba nagrađivati najbolje

Slažem se da je taj "blaži" uspon dobar put, ne treba da vadimo nekoliko ekstrema, ali nema baš prilika da se hvale timovi školaraca, što mi zvuči na taj model koji predlažeš.

Ideja je, naprotiv, da se nagrađuju oni čija kriva uspeha pokazuje najstrmiji rast (a ne blaži). I ne moraju da se nagrađuju timovi školaraca, čak ne moraju ni samo školarci. Ovo sve važi ako je cilj stvoriti društvo u kome što više ljudi strmi ka vrhu a ne ono u kome se stalno nagrađuje par njih koji su već tamo.
nurudin nurudin 22:53 09.11.2013

Re: A možda ni ne treba nagrađivati najbolje

princi
Slažem se da je taj "blaži" uspon dobar put, ne treba da vadimo nekoliko ekstrema, ali nema baš prilika da se hvale timovi školaraca, što mi zvuči na taj model koji predlažeš.

Ideja je, naprotiv, da se nagrađuju oni čija kriva uspeha pokazuje najstrmiji rast (a ne blaži). I ne moraju da se nagrađuju timovi školaraca, čak ne moraju ni samo školarci. Ovo sve važi ako je cilj stvoriti društvo u kome što više ljudi strmi ka vrhu a ne ono u kome se stalno nagrađuje par njih koji su već tamo.


То је врло занимљив модел који, нажалост, није много примњен у нашем образовном систему, а ни у друштву, а стимулисао би, свакако, људе да константно напредују.
iqiqiq iqiqiq 22:56 09.11.2013

Re: A možda ni ne treba nagrađivati najbolje

Ideja je, naprotiv, da se nagrađuju oni čija kriva uspeha pokazuje najstrmiji rast

ne razumem, hajmo na primeru (meni uvek tako lakše), elem mislila sam da konkretno predlažeš neka timska poboljšanja i nagrađivanje takvih uspeha, pa to baš kod klinaca.
Strmi rast više zvuči da kratkoročan uspeh nagrađuješ i podstičeš, ali šta time postižeš kod ostalih. Hajde, ako nećemo da "vežbamo" na uzorku školaraca, recimo u kompanijama, kako bi se nagrađivao najstrmiji rast
Ili pričamo o političarima? (što je možda i trol, a možda i nije, jer ovo dete nije dobilo nagradu jer grupa političara smatra da to nema nikakvu svrhu)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:29 10.11.2013

Re: A možda ni ne treba nagrađivati najbolje

princi
nego one koji su napravili najveći progres u protekloj godini? Za društvo je to svakako bolje, jer stvara podstrek za pravljenje društva u kome ima više dobrih, a ne društva u kome su svi loši a samo jedan odličan.

Унеколико супротан принцип, по ком си и ти некад вероватно добијао награде, давно је установљен.
Он напросто рачуна да ти -- као најбољи -- том друштву можеш највише да вратиш или даш. Ова логика има своју животну економију.

Медиокритети не покрећу свет.
Али он на њима почива.
(Медиокритети -- мислим на просек, и то онај медијански.)
princi princi 01:50 10.11.2013

Re: A možda ni ne treba nagrađivati najbolje

Медиокритети не покрећу свет.

Tačno, svet pokreću sasvim neke druge sile.
The chance that a small business will survive for five years in the United States is only about 35 percent. But entrepreneurs simply don’t believe that such statistics apply to them. Surveys show that on average, they estimate their chances of success at 60 percent—almost double the statistical reality. One benefit of an optimistic temperament, of course, is that it encourages persistence in the face of obstacles. Optimists also tend to be charismatic leaders, able to motivate coworkers. “Entrepreneurial delusions,” as Kahneman calls them, energize much business activity and spur the economy as a whole. An absence of delusions, therefore, would lead to less growth, innovation, and risk-taking. Excessive, even unrealistic, optimism plays a crucial role in generating prosperity.

Ili rečima Kahnemana, delusional optimism is the engine of capitalism. Lepa izreka, nije je loše setiti je se ponekad.

Što se ostalih pitanja tiče, jasna je logika predloga (i ovog i drugih koje sam već iznosio po blogu): uspešna društva (kao što su Finska, Švedska, Norveška, Izrael) gledaju povećavaju base rate, a manje ulažu u retke slučajeve i (natprirodne) fenomene. To je jednostavna primena Bajesovog pravila kao što je i ignorisanje toga primer base rate fallacy-ja, inače, dosta česta logička greška kod ljudi (ljudi su i inače loši prirodni statističari; pogotovu su skloni traženju narativa tamo gde ih nema).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:41 10.11.2013

Re: A možda ni ne treba nagrađivati najbolje

... kao što su Finska, Švedska, Norveška, Izrael...

Занимљиво: све побројане земље, са изузетком Норвешке, предњаче у свету по research and development (R&D) улагањима. Штавише, Израел на тој листи неприкосновено води, ево је ТАБЕЛА. Већ неких четрдесет векова познате људске историје у области истраживања и развоја не раде нити се њоме баве медиокритети -- осим ако Архимеда, Бејкона, Бернулија, Бесемера, Флеминга, Фон Брауна, Теслу и остале немамо намеру ту да сместимо. Стотинама година дивизије медиокритета стајале би непомично над неким проблемом које су ови момце решавали, и ништа се не би променило.

Друштво не познаје други концепт. Оно што ти препознајеш као такво јесте паметније и рационалније и праведније спроведен онај први. Има тамо доле, у линкованим чланцима, више о томе, и зашто тако мислим.

Што се тиче Kahnemana, delusional optimism је садржај и наших приватних живота. Да није тако, не би постојале оне хиљаде pilot-to-be клинаца, од којих бедан проценат њих оствари свој дечачки сан. Као клинци верујемо да ћемо се оженити најлепшим девојкама, бити успешни научници, предузетници, инжењери, балерине, љубавници, очеви, пријатељи -- а што од тога, у стварним показатељима, на крају буде тачно? Неки бољи проценат од оног Kahneman-овог? Delusional optimism is the engine of everything. Јер на крају махом постајемо мање више успешни поштари, продавци и трговци, бирократе по неким општинама, продавци пљескавица... Ништа од наше славе и злата. И по чему се, онда, оптимистички погон капитализма разликује од механизма наших живота? (Далеко везано, али се сетих: у Црној Гори, кад на сахранама за неког кажу да је био добар човек итд. итсл, то често значи да ништа значајније у животу није успео да направи, па му је то кључна врлина.)

И финско друштво ипак пуно улаже у своје најбоље ђаке. Штавише, неки од њих постају предавачи: but most of Finland’s 62,000 educators in 3,500 schools from Lapland to Turku—professionals selected from the top 10 percent of the nation’s graduates to earn a required master’s degree in education... . From then on, teachers were effectively granted equal status with doctors and lawyers. ИЗВОР Дакле, најбољи постају професори. ОВДЕ је леп и краћи чланак о финском образовању. И једна опомена из тог чланка: As Sahlberg acknowledges, Finland hasn't abolished competition; it has just moved it to a different part of the system. "It is getting tougher and tougher to reach the end points," he says. "It is the Finnish compromise. Како год било, Јужна Кореја, Јапан, Израел и Норвешка -- успешна друштва -- немају истоветан образовни систем. Нити истоветан, дакле, његов концепт. Израел, рецимо, има елитистичке школе, нешто попут наше Математичке гимназије и Петнице. Али кључ је у овим речима једног часног Јеврејина: “The more you invest in the student,” says Aloni, “the better the results.” И још ово: “I’m sorry to say that the Israeli educational system is not egalitarian,” he said. “Those who pay more, get more. ИЗВОР

Богата друштва могу богато и да образују.
Ми мора да се ефикасно довијамо.
Ево, само један пример: зар наши најбољи студенти иду у професоре, као фински? Чиме су то они стимулисани да тако раде? Ентузијазмом? Бесмислено, Дакле -- ничим.

Итд. итсл.
To be continued...
8c_competizione 8c_competizione 12:04 10.11.2013

Re: A možda ni ne treba nagrađivati najbolje

oji su napravili najveći progres u protekloj godini


to moze da bude razlog da se ustanovi jos jedna nagrada, ali nikako da se "kaznjavaju" oni koji konstantno dobro rade
nurudin nurudin 12:57 10.11.2013

Re: A možda ni ne treba nagrađivati najbolje

Ево, само један пример: зар наши најбољи студенти иду у професоре, као фински? Чиме су то они стимулисани да тако раде? Ентузијазмом? Бесмислено, Дакле -- ничим.


Амин!


Највише се верује полицији и школи

Наставнички позив у Финској је изузетно цењен у друштву и популаран међу младима, само 10 одсто пријављених успе да упише наставнички факултет. Салберг овако илуструје популарност наставничког позива: ако би неки младић увече ушао у бар и на питање чиме се бави одговорио да је наставник, очас посла би око њега било много девојака. Према истраживањима, образовни систем је на другом месту листе институција од поверења у Финској, одмах иза полиције – школи верује 89 одсто грађана.


Финска лекција за образовање Србије


princi princi 14:21 10.11.2013

Re: A možda ni ne treba nagrađivati najbolje

Predrag Brajovic
...
Итд. итсл.
To be continued...

Malo mi teško da razlučim šta su osnovne teze, pa mi zbog toga malo teško i da polemišem, ali ću pokušati. Niko nije rekao iluzije i deluzije nisu neka opšta mesta čovekove egzistencije; samo sam se osvrnuo na njihov društveno korisni aspekt.

Pošto vidim da se rasprava premestila sa nagrađivanja u ulaganje, samo da pojasnim da niko nikad nije izrekao besmislicu da u decu ne treba ulagati. Postavlja se jedino pitanje u koju. Talentovanost je redak zver. Moja teza je da treba što više ojačati pool darovite dece i pokupiti ih iz svih quartera društva. Pretpostavljam da svi znamo za primere dece, naših drugarica i drugara, koji su bili pravi biseri u, šta ja znam, prvih 7 ili 8 razreda škole (pa čak i fakultetu), a koji su se kasnije pokazali kao tropa. I obratno. Čini se da je za društvo efikasnije ulagati u gornji kvartil ili top 30% populacije, nego u vrhunskih 0.1% (iako je ovo drugo za vlast verovatno jeftinije). To sve, naravno, važi ako je cilj bolje društvo a ne mahanje zastavama.

Još bespredmetnije je razlagati da neko predlaže nagrađivanje mediokriteta i prosečnih. Moj predlog ide upravo suprotnom linijom, samo predlažem drugačije kriterijume.

Ovo oko ulaganja u R&D, to gde završava 10% finske dece kao ni ova neka opšta mesta oko vrhunskih pronalazača i naučnika, priznajem, ne razumem kakve imaju veze sa ovom pričom.
iqiqiq iqiqiq 15:44 10.11.2013

Re: A možda ni ne treba nagrađivati najbolje

Pošto vidim da se rasprava premestila sa nagrađivanja u ulaganje,

vi nastavite u novom pravcu, ali mene i dalje zanima, ako hoćete i tu temu da obradite, šta mislite o pojmu nagrađivanja? Odnosno, da dam primer za konkretan slučaj o kome Nurudim piše, da li je bolje da su uvedene kategorije: najbolji tim učenika, najbolji razred sa uspehom, najbolji razred sa najmanje izostanaka (ovo lupam samo kao primer), najbolja tri učenika koja su se posvetila unapređenju lokalne zajednice, najbolji drug koga bira cela škola i tako, lupetam, ali samo kroz primer pitam, kakve vrste nagrada bi dale pozitivniji odjek i bile bolje za jednu zajednicu

Ne verujem da bez nagrada može, čemu onda olimpijade, čemu onda Nobel, Oskar, pa čak i kompanije prektikuju razne načine nagrađivanja od novčanih do onih "zaposleni meseca" (koji kod nas baš nije imao uspeha).
princi princi 16:16 10.11.2013

Re: A možda ni ne treba nagrađivati najbolje

Ne verujem da bez nagrada može, čemu onda olimpijade, čemu onda Nobel, Oskar,

Ne bih išao tako daleko da poredim Nobelovu i godišnju nagradu opštine Lebane, ali recimo da postoje 2 vrsta nagrada: jedne koje se dodeljuju za životno delo, i drugo koje služe da daju podstrek za dalje napredovanje. Ove prve su OK, ali meni se čini da je ovde rasprava o ovim drugim.
iqiqiq iqiqiq 16:18 10.11.2013

Re: A možda ni ne treba nagrađivati najbolje

Ove prve su OK, ali meni se čini da je ovde rasprava o ovim drugim.

pa hoćemo li o tome?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:22 10.11.2013

Re: A možda ni ne treba nagrađivati najbolje

Бемлига, могуће да ми ум неконтролисано лута, ко зна, па не могу да склопим кохерентан коментар. Криза је.

Како да кажем: ако кренеш од ове твоје тезе -- A možda i ne treba nagrađivati najbolje nego one koji su napravili najveći progres u protekloj godini?, изврнуо си читав познати систем наглавачке. И какав је ово критеријум за награђивање ако не прикривено nagrađivanje mediokriteta i prosečnih, ја не могу да докучим. У ствари -- не могу да уопште замислим како би ово функционисало. Искрено.

Такође, кад кажеш ово -- Čini se da je za društvo efikasnije ulagati u gornji kvartil ili top 30% populacije, nego u vrhunskih 0.1% (iako je ovo drugo za vlast verovatno jeftinije). -- то уопште није фински систем. Тамо се улаже у сваког ученика, без разлике. Што слабији ученик, тим више. (Они их пристојно nazivaju: slow learner.) Тако да ја да почињем губити нит за шта се ти залажеш. Но, ни то није пуно важно...

У линкованом чланку има дирљива прича о косовском избеглици, дечаку Besart-у Kabash-ију, за којег се залегло научити га фински. Па су га чак натерали да понавља разред, али... кључ је у томе да се читав тим људи у једним трену бавио њиме, просуђујући његове могућности и карактер. Читав тим, дакле, љутих професионалаца. И то је оно што даје резултате: рад, улагање, инвестиција. О томе говори и онај цитирани израелски професор: што више и паметније улажеш, више ти се враћа. Базична економија.

Но, кад и замислимо ту Шангри Ла образовну Србију, има један проблем: ко ће да спроводи сега-мега-гига образовну револуцију? Ови са Сега-Гига-Мега факултета? Богами, неће: они своје дипломе добрим делом купују, а мање знањем заслужују. Па... то ће морати да раде исти они као у Финској: одлично образовани и интелигентни, жељни рада професори. Одакле нам они? (Нама треба скоро 80.000 наставника за средње и основне школе.) Србија их је, у два наврата, увозила из прека: при стварању државе у 19. веку и белом имиграцијом пре Другог светског рата. Сада нема беле емиграције, а српска дијаспора нема разлога да се враћа овамо, тако да -- те кадрове морамо стварати сами, у најбољим српским школама, и некако их стимулисати, као финско друштво, да мењају Србију. Јер та елита може да је мења, као што је финска професорска елита мењала Финску. То су процеси од две-три деценије, тако барем кажу искуства Јужне Кореје и Финске. Требају ти Петнице и Математичке, јер си урушио образовни систем и ниво образовања у Србији. Штавише, без њих си готов: цела ће се Србија -- као што је кренула -- претворити у онај Лепог Миће Мегатренд факултет. јер ови с купљеним дипломама растераће и ово мало оних који су своје дипломе заслужили.

Ја сам споменуо R&D, јер си ти говорио како uspešna društva (kao što su Finska, Švedska, Norveška, Izrael) gledaju da povećavaju base rate, a manje ulažu u retke slučajeve i (natprirodne) fenomene. R&D сектор јесте поље деловања тих retkih slučajeva i nаtprirodnih fenomena. Kао да испада, из твоји коментара, да поменута друштва јесу успешна најпре зато што имају солидан образовни base rate? Колико год могло да делује тачно, верујем да ништа мање јесте важно -- чак да је важније -- то да се у њихов R&D сектор, сектор изузетних, улаже највише на свету. (Израел особито, а и Шведска, не стоје нимало славно у PISA РЕЗУЛТАТИМА.)

Верујем -- наш проблем није да ли ми имамо елитистички или егалитаријански образовни систем. Наш проблем је што га немамо. Мислим -- образовни систем. Он је крш и муљ, са ретким пропламсајима.

Ево, стиже ми кафа, надам се да није стигла прекасно, због разбистрених мисли?
iqiqiq iqiqiq 16:37 10.11.2013

Re: A možda ni ne treba nagrađivati najbolje

Па... то ће морати да раде исти они као у Финској: одлично образовани и интелигентни, жељни рада професори. Одакле нам они?

Imamo ih, potencijal nastavničkog kadra (osnovna i srednja škola) je ogroman, ima tu ihahaj pametnih ljudi, mnogi daju na ovim blogovima najbolje komentare. Samo su ugušeni u obrazovnom sistemu, čak i poniženi, jer nemaju glas kada su na stolu teme reforme obrazovanja, nagrađivanje i podsticanje učenika itd

Дакле, одборници СО Лебане били су гласнији од наставника. Они имају моћ да одлучују,

Samo da dodam i ovo: u školskom obrazovnom sistemu, školske uprave treba da sarađuju sa opštinama u interesu dece i nastavnika, a ne obratno
nurudin nurudin 01:30 11.11.2013

Re: P.S: Treba nagrađivati najbolje (u čemu?)

МЕГАТРЕНД ДИПЛОМАЦ: саветница министра иностраних послова


Је л'ово награда за министра, или?
grmfrm grmfrm 08:01 11.11.2013

Re: P.S: Treba nagrađivati najbolje (u čemu?)

Је л'ово награда за министра, или?



A vidje joj noktiju.
iqiqiq iqiqiq 10:57 11.11.2013

Re: P.S: Treba nagrađivati najbolje (u čemu?)

to je naše tajno oružje u borbi protiv špijunaže...
vladaxy vladaxy 10:43 10.11.2013

A ko je izabrao te gradske moćnike?

Valjda građani Lebana. Tako da je ispravnije reći da većina građana Lebana ne podržava talente i upešne. Tako da Dušane, pali odatle prvom prilikom. Lebane je ionako grad koji se gasi polako, ostalo je još oko 9.500 stanovnika.

A inače sve te julske, novembarske, oktobarske itd nagrade treba ukinuti jer ionako se dele kako se ćefne ljudima na vlasti. Nemaju nikakvu poentu sem malog podmićivanja "zaslužnih" i stvaranja iluzije kod građana da vlast brine o nečemu.
gimnazijalac gimnazijalac 15:37 10.11.2013

Re: A ko je izabrao te gradske moćnike?

vladaxy
Valjda građani Lebana. Tako da je ispravnije reći da većina građana Lebana ne podržava talente i upešne. Tako da Dušane, pali odatle prvom prilikom. Lebane je ionako grad koji se gasi polako, ostalo je još oko 9.500 stanovnika.


Ne bih se baš složila sa Vama. Ako svi tako misle, da ako nešto ne valja, samo pobegnu od toga, ko će onda to da ispravi? Moramo se suočiti sa tim problemima koje Lebane ima i ispraviti ih, a ne pobeći od njih.
grmfrm grmfrm 15:39 10.11.2013

Re: A ko je izabrao te gradske moćnike?


Ne bih se baš složila sa Vama. Ako svi tako misle, da ako nešto ne valja, samo pobegnu od toga, ko će onda to da ispravi? Moramo se suočiti sa tim problemima koje Lebane ima i ispraviti ih, a ne pobeći od njih.


Konacno neko ko ispravno misli i govori!
iqiqiq iqiqiq 15:40 10.11.2013

Re: A ko je izabrao te gradske moćnike?

A inače sve te julske, novembarske, oktobarske itd nagrade treba ukinuti jer ionako se dele kako se ćefne ljudima na vlasti. Nemaju nikakvu poentu sem malog podmićivanja "zaslužnih" i stvaranja iluzije kod građana da vlast brine o nečemu.

Nažalost to bi bio i moj komentar, sećam se onih prošlih vremena, kada ako roditelji nisu politički podobni, učenik ne može da dobije nagradu, sve da je i novi Tesla. Tako se i ovaj slučaj ponavlja 2013.god, možda dečakovi roditelji nisu podobni, pa eto njemu nije pripala nagrada.
gimnazijalac gimnazijalac 16:12 10.11.2013

Re: A ko je izabrao te gradske moćnike?

grmfrm
Konacno neko ko ispravno misli i govori!





Hvala Vam puno. Ja jesam samo dete, ali ako se mi ne pobunimo protiv toga i ne ispravimo greške, niko neće.
grmfrm grmfrm 16:25 10.11.2013

Re: A ko je izabrao te gradske moćnike?

Hvala Vam puno. Ja jesam samo dete, ali ako se mi ne pobunimo protiv toga i ne ispravimo greške, niko neće.


Dete milo molim te da istrajes tako kako razmisljas.
Vidi se da si pametiniji od nas konja ovde i samo nastavi.
Veruj mi ti si vec sad shvatio ono sto nekima ne mozes da objasnis nikako.

I molim te da se cuvas. Danas ste izlozeni svemu i svacemu te ne uzimajte sve zdravo za gotovo.
iqiqiq iqiqiq 16:35 10.11.2013

Re: A ko je izabrao te gradske moćnike?

Hvala Vam puno. Ja jesam samo dete, ali ako se mi ne pobunimo protiv toga i ne ispravimo greške, niko neće.

Ah, ma gimnazijalci su sigurna budućnost i oni su krenuli na najbolji mogući način da menjaju Srbiju pozitivnim konstruktivnim rešenjima, kao lideri i primer svima nama Pirotski gimnazijalci će novac namenjen maturskim toaletama dodeliti teško bolesnim mališanima iz Pirota.

Samo oslobodite umove i vodite nas matore za ruku, pokrenućemo se i mi...
gimnazijalac gimnazijalac 17:34 10.11.2013

Re: A ko je izabrao te gradske moćnike?

Žensko sam, ali dobro, nema veze. Hvala Vam u svakom slučaju puno.

P.S. Svaka čast Pirotskim gimnazijalcima! Nadam se da se i kod nas tako nešto organizovati.
gimnazijalac gimnazijalac 12:18 10.11.2013

Sramota

Čitam ovo i ne verujem. Samo napravih ovaj nalog da prokomentarišem ovo. I ja sad kao đak te gimnazije šta da mislim, kao građanin Lebana. Znam Dušana iz viđenja i stvarno je đak za primer. Samo neka nastavi tako. Valjda ćemo mi, buduće generacije, uspeti to da promenimo. Sramota...
nurudin nurudin 13:01 10.11.2013

Re: Sramota

gimnazijalac
Čitam ovo i ne verujem. Samo napravih ovaj nalog da prokomentarišem ovo. I ja sad kao đak te gimnazije šta da mislim, kao građanin Lebana. Znam Dušana iz viđenja i stvarno je đak za primer. Samo neka nastavi tako. Valjda ćemo mi, buduće generacije, uspeti to da promenimo. Sramota...



Док је ученика попут Вас, има наде.
gimnazijalac gimnazijalac 14:23 10.11.2013

Re: Sramota

nurudin
gimnazijalac
Čitam ovo i ne verujem. Samo napravih ovaj nalog da prokomentarišem ovo. I ja sad kao đak te gimnazije šta da mislim, kao građanin Lebana. Znam Dušana iz viđenja i stvarno je đak za primer. Samo neka nastavi tako. Valjda ćemo mi, buduće generacije, uspeti to da promenimo. Sramota...



Док је ученика попут Вас, има наде.





Žao mi je što nama ne predajete profesore. Ali hvala Vam.
amputiranosrce amputiranosrce 18:26 10.11.2013

Sve ce to narod pozlatiti..

Zna Lebane za njega,u Lebanu se inace za svakog sve i zna,ali nekad opstina nema ni sluha,ni vida.Narocito za ono sto im para usi i bode oci. Sigurno nije ni mamin ni tatin sin, niti dete od nekog ,,gospodina,,(svasta se danas i naziva gospodom) iz opstinske vlasti.. I zasto da se cuje za njega? Sujeta je cudna stvar. Oni nisu podrzavali nikad nikog samo svoje dzepove,ili nekih njihovih,za karate klub se nikad nije imalo para,a za Gimnaziju kao jeste.. I zasto da cuju? Treba da mu zaposle jednog od roditelja-iskreno sumnjam da mu oba roditelja rade,ili da mu daju stipendiju,ne dao Bog da mu finansiraju skolovanje u inostranstvu,bolje da se najedu i napiju i da sve to gurnu u svoje dzepove,prikazujuci ovamo nekakve kvazi rezultate.. Bitno da su doveli Ljubomira Rsumovica,i jos kojekave.. moj otac je bio najbolji djak Gimnazije,silna odlikovanja,diplome,na kraju nije dobio nista,jer su mu otac i majka bili prosti ljudi iz radnicke klase. Tako da nemojte da se tesite da ce mu Lebane dati nekad nesto.
iqiqiq iqiqiq 19:24 10.11.2013

Re: Sve ce to narod pozlatiti..

. Sigurno nije ni mamin ni tatin sin, niti dete od nekog ,,gospodina,,(svasta se danas i naziva gospodom) iz opstinske vlasti..

Ima nešto tu, jer eno gore sam stavila spisak nagrađenih, jedino je gimnazija "kažnjena", a u pitanju je 10.000 dinara što je simbolična nagrada?

Ko god pročita, molim Vas da nađete kompanije koje su spremne da promotivno nagrade ovakvu decu, mimo opštine i njihovih zavrzlama.

10.000 dinara su vaučer ček za patike, ili slično, a pohvalnicu ćemo da mu napišemo kao blogeri širom Srbije. I za njega da se nađe i za svu decu koju niko ne nagrađuje i ne hvali.
nurudin nurudin 19:43 10.11.2013

Re: Sve ce to narod pozlatiti..

iqiqiq
. Sigurno nije ni mamin ni tatin sin, niti dete od nekog ,,gospodina,,(svasta se danas i naziva gospodom) iz opstinske vlasti..

Ima nešto tu, jer eno gore sam stavila spisak nagrađenih, jedino je gimnazija "kažnjena", a u pitanju je 10.000 dinara što je simbolična nagrada?

Ko god pročita, molim Vas da nađete kompanije koje su spremne da promotivno nagrade ovakvu decu, mimo opštine i njihovih zavrzlama.

10.000 dinara su vaučer ček za patike, ili slično, a pohvalnicu ćemo da mu napišemo kao blogeri širom Srbije. I za njega da se nađe i za svu decu koju niko ne nagrađuje i ne hvali.


iqiqiq, да ме не схватиш погрешно, није поента у награди, и Душану је најмање до новчане награде стало. Поента је у самом нечовечном чину, ништа више. Значило му је само признање општине у којој је рођен, и коју ће ускоро напустити јер је матурант. Ако га је држава одликовала ,,Доситејом" као најуспешнијег средњошколца, зашто није могла општина?
iqiqiq iqiqiq 19:54 10.11.2013

Re: Sve ce to narod pozlatiti..

iqiqiq, да ме не схватиш погрешно, није поента у награди

Baš zato što je nagrada simbolična, ne vidim zašto je opština štedela (a pri tome je pitala gimnaziju da pošalje predlog), te shvatam svakako da je pitanje počasti...ako opština stvarno nema dovoljno novca, mogla je da podeli svoj ovoj deci samo te plakete/pohvalnice i da više njih bude na spisku

Vredi da se o tome diskutuje

EDIT dodaću ovde pravne aspekte, po Zakonu o dostupnosti informacija od javnog značaja, može se od opštine tražiti dokumenta (Odluka o formiranju Odbora za dodelu nagrada, Pravilnik o načinu izbora i dodele nagrada itd), a ako opština nema nikakve dokumente, niti pravno formalne dokaze na osnovu koga donosi ovakve odluke, možete se obratiti Ministarstvu pravde, jer je ovde najzad prekršen i zakon. Odnosno ovo nije NVO ili neka politička partija, nego opština koja predstavlja lokalnu vlast izabranu na demokratskim izborima, te kao takva je u službi građana. Samim tim ne može svojevoljno deliti ni nagrade ni plakete za Dan opštine. Prošla su ta vremena valjda.
amputiranosrce amputiranosrce 18:42 13.11.2013

Re: Sve ce to narod pozlatiti..

Sta da Vam kazem,procitala sam spisak djaka(da se razumemo nemam nista protiv njih,jedan je i moj skolsku drug cak) ali svi oni imaju nekog ko radi u Opstini ili u nekoj stranci,Lebane je mali grad pa dao Bog sve se zna,tako da me taj spisak uopste i ne cudi,samo potvrdjuje moju konstataciju da Dusan nije ni mamin ni tatin sin dole u Lebanu.I znam da nije stvar u ,,simbolicnoj,, nagradi za koju se moze reci da se opstina pretrgla s'obzirom da ima tako ,,stedljivog,, lidera rec je o staroj srpskoj filozofiji ne znam iz kog vremena mozda od 1389 :) da ,,ko koga ima,, taj i profitira,avanzuje na bilo koji nacin.
iqiqiq iqiqiq 19:11 13.11.2013

Re: Sve ce to narod pozlatiti..


amputiranosrce

meni je jasno kao dan da je to tako iako sam daleko od tih krajeva, matrica je ista, opština uvek ima "zaslužne" građane...Da sam bliže, te da se trenutno ne bavim "ispravlanjem krivih Drina" gnjavila bih opštinare, da prema zakonima, dostave sva potrebna dokumenta, za koje verujem da ih nemaju. Ili neka napišu da nemaju ili neka se sada naknadno znoje da ih falsifikuju.

Sanjam dan kada će neka opština napraviti 7-dnevno "referendum" transparentno glasanje za kandidate za nagradu, a sav prihod od SMS glasanja dati nekoj gladnoj ili bolesnoj deci te opštine...
zox.zox zox.zox 23:35 10.11.2013

Stide te se Dušane

Stide te se Dušane jer kad pogledaju u tvoje rezultate i rezultate tvojih drugara vide za šta oni nisu sposobni. Ko je taj "DOsitej" kojeg si dobio, mož misliti ni partijsku knjižicu nema. Zato nosi njihov stid ko odlikovanje. Jer to i jeste.

I nije samo Lebane takvo. Državni reprezentativac ne može da bude sportista godine u Opštini jer ima preči neki fuZdbaler iz šesnaeste lokalne lige koji je dao TRI gola na lokalnom derbiju.

iqiqiq iqiqiq 09:25 15.11.2013

Bravo za sve prave profesore

Ispravno si postupio što si sagledao tugu jednog deteta i bar ovim blogom mu dao podršku, tako nešto rade samo oni pravi iskreni profesori, koji nisu zalutali u svom poslu.

Ostaje samo da verujemo da će nadležni u opštini progutati sujetu radi zajedničkog cilja, a to je onaj da sva ta dobra i vredna deca nikada se ne postide da kažu odakle su, gde su rasli i školovali se.

Važno je i da znaju da iako nisu svi još ni punoletni, opština se raduje njihovim uspesima i bez razlike i diskriminacije podržava svaki uspeh.

U suprotnom postoji Poverenik za zaštitu ravnopravnosti koji može da proveri da li je ovde narušena ravnopravnost. Nadam se da to neće morati da se desi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana