Astronomija| Eksperimenti u blogovanju| Nauka

Divan sunčan dan za seoske lupeže

marco_de.manccini RSS / 11.11.2013. u 04:25


Пре око двадесет година сам често био члан разних комисија за средњошколска такмичења из математике. Једном приликом сам, за регионално такмичење, био задужен за прваке, а ту је циљ саставити задатке који траже мало (или нимало) предзнања, али су ипак довољно изазовни и занимљиви. Инспирисани много лакшим питањем из неке старе збирке саставили смо један мали логички проблем, који преносим уз превод и обраду.

* * *

Ишао сељак путем и срео два сеоска мангупа, Петра и Николу. Ево њиховог разговора.

Сељак: Добар дан.

Два сеоска мангупа: Добар дан.

Сељак: Који је дан данас?

Никола: Сутра ћу говорити истину.

Сељак: А? Који је дан сутра?

Никола: Сутра није субота.

Сељак се окреће Петру: Петре, дај бар ти кажи који је дан данас?

Петар промрмља нешто и одлази.

Сељак се окреће Николи: Ето ти сад, нисам добро чуо. Шта је рек'о Петар?

Никола: Рекао је да је недеља.

Сељак: Е, сад знам који је дан данас. Хајде, довиђења.

Можете ли да утврдите ког дана у недељи је вођен разговор, ако знате оно што и свако у селу зна, а то је да Петар лаже недељом, понедељком, и уторком, а осталим данима говори истину, док Никола лаже средом, четвртком и петком, а осталим данима говори истину?

* * *

Проблем није тежак. И уопште, проблеми које стварају сеоске шаљивџије, они који лажу док гледају у календар, нису тешки. Праве невоље долазе од сеоских лупежа, оних који лажу док гледају у очи.

 



Komentari (142)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vishnja92 vishnja92 08:37 11.11.2013

O.o

evo ovako:

ako Nikola laze, to znaci da sutra jeste subota i da ce sutra lagati, a to ne biva jer subotom govori istinu: dakle, Nikola govori istinu sto znaci da sutra NIJE subota i da ce sutra govoriti istinu. u tom slucaju otpadaju sreda, cetvrtak i petak, posto tim danima laze, ali i utorak, zbog srede ("sutra cu govoriti istinu" ).
ostali su nedelja i ponedeljak.

posto Nikola govori istinu, on je tacno preneo da je Petar rekao "nedelja". posto Petar nedeljom laze, ostao je ponedeljak.

done :)

edit:
Проблем није тежак. И уопште, проблеми које стварају сеоске шаљивџије, они који лажу док гледају у календар, нису тешки. Праве невоље долазе од сеоских лупежа, оних који лажу док гледају у очи.


ovaj deo cu preskociti, nemam vremena
marco_de.manccini marco_de.manccini 08:44 11.11.2013

Re: O.o

И овде код мене је понедељак.
Jaril Jaril 11:17 11.11.2013

Re: O.o

И овде код мене је понедељак.

Код мене је уторак.

Је л' треба и поступак?
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:16 11.11.2013

Re: O.o

Их, шта нас подцењујеш, знамо ми поступке, само кажи која је супстанца у питању.
libkonz libkonz 08:45 11.11.2013

?

Može biti subota i ponedeljak?
vishnja92 vishnja92 08:47 11.11.2013

Re: ?

ali Petar subotom govori istinu, a rekao je da je nedelja tako da ne moze subota :)
marco_de.manccini marco_de.manccini 08:48 11.11.2013

Re: ?

Не може. Суботом Никола говори истину, па би тачно пренео да је Петар рекао да је недеља, а пошто и Петар говори истину суботом, онда би у суботу била недеља.
libkonz libkonz 08:49 11.11.2013

Re: ?

ne, rekao je da je Nikola rekao da je nedelja
vishnja92 vishnja92 08:50 11.11.2013

Re: ?

. brisi ovo :)))
libkonz libkonz 08:50 11.11.2013

Re: ?

ups, da
niccolo niccolo 08:49 11.11.2013

Nego, mene sad kopka

šta se dešava sa Petrom i Nikolom u subotu? Govore istinu, lažu, ćute?
marco_de.manccini marco_de.manccini 08:56 11.11.2013

Re: Nego, mene sad kopka

суботом је досадно.
jinks jinks 09:03 11.11.2013

...

Danas je nedelja ... zato sto Nikola govori istinu.

Jer da laze istovremeno bi rekao i jednu laz i jednu istinu: laz da sutra nije subota (ako bi lagao da danas nije subota u slucaju da danas jeste subota) i istinu da ce sutra govoriti istinu (u slucaju da danas jeste subota).

Znaci da Nikola govori istinu u nedelju da sutra nije subota i da ce sutra u ponedeljak govoriti istinu.

marco_de.manccini marco_de.manccini 09:07 11.11.2013

Re: ...

Не може. Недељом Никола говори истину, па би тачно пренео да је Петар рекао да је недеља, а пошто Петар лаже недељом не би у недељу рекао да је недеља.
djordj.e djordj.e 09:13 11.11.2013

Re: ...

Danas ne može biti nedelja, ne zbog Nikole, već zbog Petra koji tvrdi da je nedelja. Realno ostaje samo ponedeljak.
jinks jinks 09:14 11.11.2013

Re: ...

Pogresio sam na najmanje jos jednom mestu :)
jinks jinks 09:34 11.11.2013

Re: ...

Kad sam ponovo pogledao mislim da je danas subota i da i Nikola i Petar govore istinu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 09:35 11.11.2013

Re: ...

Не може. Суботом Никола говори истину, па би тачно пренео да је Петар рекао да је недеља, а пошто и Петар говори истину суботом, онда би у суботу била недеља.
vishnja92 vishnja92 09:36 11.11.2013

Re: ...

pravda za Petra!
niccolo niccolo 09:43 11.11.2013

Re: ...

а пошто и Петар говори истину суботом

Суботом Никола говори истину

Gde to piše?
vishnja92 vishnja92 09:44 11.11.2013

Re: ...

Петар лаже недељом, понедељком, и уторком, а осталим данима говори истину, док Никола лаже средом, четвртком и петком, а осталим данима говори истину
marco_de.manccini marco_de.manccini 09:44 11.11.2013

Re: ...

Потпада под ставку "осталим данима".
jinks jinks 09:45 11.11.2013

Re: ...

Da, u pravu ste.

Ponedeljak ... Nikola govori istinu, a Petar laze.
niccolo niccolo 09:48 11.11.2013

Re: ...

Bre...od vas dvoje čovek ne može ni da unese pometnju...
marco_de.manccini marco_de.manccini 09:53 11.11.2013

Re: ...

Не знам Вишњин распоред, али ја сам пометен уторком и четвртком.
4krofnica 4krofnica 09:57 11.11.2013

Re: ...


Gde to piše?



ja bih preispitala celu priču.
možda Marco laže. ponedeljkom.
a ostalim danima govori istinu.

niccolo niccolo 10:00 11.11.2013

Re: ...

4krofnica

Gde to piše?



ja bih preispitala celu priču.
možda Marco laže. ponedeljkom.
a ostalim danima govori istinu.


Potpuno si u pravu, da se preispita...
marco_de.manccini marco_de.manccini 10:02 11.11.2013

Re: ...

Ја се не бих кладио ни на остале дане.
vishnja92 vishnja92 10:31 11.11.2013

Re: ...

čovek ne može ni da unese pometnju...


meni horoskop rekao da mi je advokatura idealna profesija... zali boze sto sam dibidus nenadarena i nezainteresovana, ko zna dokle bih stigla do sada.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 10:02 11.11.2013

Pošto je danas

Ponedeljak i ovako i onako, može jedno (filozofsko) pitanje u odnosu na postavljenu zagonetku:

Da li je govoriti istinu i lagati binarni sistem? Postoji li nešto između, neka zona ni istine ni laži tj. neka neutralna ili fuzzy zona?

I jedna lagana pitalica od mene (ako se domaćin ne ljuti):

Tri koke za pet dana snesu devet jaja.
Koliko jaja snese pet koka za sedam dana?
Jukie Jukie 10:10 11.11.2013

Re: Pošto je danas

Dragan Pleskonjic
Da li je govoriti istinu i lagati binarni sistem? Postoji li nešto između, neka zona ni istine ni laži tj. neka neutralna ili fuzzy zona?

Postoji, ocene za rad na času i druga neprecizna merenja koja (uprosečena sa preciznim vrednostima drugih merenja) mogu da prebace vrednost ispod ili iznad određene granične vrednosti
marco_de.manccini marco_de.manccini 10:10 11.11.2013

Re: Pošto je danas

Па, сад, постоји, како да не постоји. Пре неки дан је наш клинац одрађивао у суботу клавир за четвртак. Дакле, као у славном вицу, "свуда около субота, само ту, баш код њега, четвртак".
jinks jinks 10:18 11.11.2013

Re: Pošto je danas

Koliko vaša pitalica ima veze sa pitanjem koje ste prethodno u komentaru postavili.

Odnosno, da li se prilikom računa može deliti nešto što je formalno nedeljivo ... jer jaje predstavlja binarni pojam, jednako koliko ste verovatno podrazumevali i za laž ili istinu.

Doduše, što reče V. Hajzenberg - svaku pojavu treba posmatrati (odnosno "meriti" ) iz dva ortogonalna, odnosno međusobno isključiva, ugla gledanja (tipa elektron je malo čestica a malo i talas, na primer) ... jer jedino tako može da se stekne pravi uvid u prirodu te pojave.

I možda vam u toj aritmetici uopšte i nisu potrebni fazi brojevi, već i obični razlomci završavaju posao.
vishnja92 vishnja92 10:30 11.11.2013

Re: Pošto je danas

Koliko jaja snese pet koka za sedam dana?

21 jaje, s tim sto se ne moze sa sigurnoscu utvrditi kad je kom jajetu rodjendan?
(nesto mi mnogo, izgleda da sam se zeznula )

nije problem u deljivosti jaja vec vremena :)
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 10:31 11.11.2013

Re: Pošto je danas

jinks
Koliko vaša pitalica ima veze sa pitanjem koje ste prethodno u komentaru postavili.


Sve ima veze, ali je pitanje koliko je važno...

Inače, pokušao sam u jednom svom istraživanju da napravim strogo formalnu definiciju pojma intrusion odnosno regular vs. irregular access (podučje je information security). Ako se to uspešno definiše, onda se olakšava izgradnja intrusion detection and prevention sistema. Ali, brzo se dođe do toga da stvar zavisi od konkretne information security policy koja ne mora biti precizna, a nije univerzalna tj. razlikuje se od sistema do sistema. Itd, da ne preterujem ovde...

Dakle, realne stvari u životu su vrlo fuzzy.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 10:36 11.11.2013

Re: Pošto je danas

vishnja92
21 jaje, s tim sto se ne moze sa sigurnoscu utvrditi kad je kom jajetu rodjendan?
(nesto mi mnogo, izgleda da sam se zeznula )

nije problem u deljivosti jaja vec vremena :)




Vreme je kontinuitet. Nošenje jaja je događaj.
niccolo niccolo 12:28 11.11.2013

Re: Pošto je danas

Tri koke za pet dana snesu devet jaja.
Koliko jaja snese pet koka za sedam dana?

Čekaj malo, jesu li one prvobitne tri i u grupi od ovih novih pet? Drugo, da li dve dodatne istom brzinom nose jaja?
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 13:34 11.11.2013

Re: Pošto je danas

niccolo
Čekaj malo, jesu li one prvobitne tri i u grupi od ovih novih pet? Drugo, da li dve dodatne istom brzinom nose jaja?


Da, da.

Svi uslovi pitalice su idealni: iste koke, ista brzina nošenja jaja, dužina dana i slično.
mija12 mija12 14:34 11.11.2013

Re: Pošto je danas

I ja sam dobio kao Visnja 21 jaje
Jaril Jaril 15:26 11.11.2013

Re: Pošto je danas

Nošenje jaja je događaj.

А и њихово закуцавање. (link)
niccolo niccolo 16:40 11.11.2013

Re: Pošto je danas

mija12
I ja sam dobio kao Visnja 21 jaje

Blago tebi. Pošto prodaješ?
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:20 11.11.2013

Re: Pošto je danas

Blago tebi.

Човек иде код новог доктора и приликом првог прегледа покушава да му пренесе да има мали телесни недостатак, али му је незгодно да то директно саопшти па каже
- Докторе, ја и ти заједно имамо три јаја.
- Јао, црни човече, па ти немаш ниједно!
hajkula1 hajkula1 16:43 13.11.2013

Re: Pošto je danas

Dragan Pleskonjic
vishnja92
21 jaje, s tim sto se ne moze sa sigurnoscu utvrditi kad je kom jajetu rodjendan?
(nesto mi mnogo, izgleda da sam se zeznula )

nije problem u deljivosti jaja vec vremena :)




Vreme je kontinuitet. Nošenje jaja je događaj.


kontinuum ( )


Jukie Jukie 10:08 11.11.2013

Nejasno

Nigde ne piše da je Nikola čuo šta je Petar rekao, možda je opet slagao.
marco_de.manccini marco_de.manccini 10:22 11.11.2013

Re: Nejasno

Их, једном сам склепао још нејаснији. Нешто с Алексом, оним лавом из Мадагаскара, представама, публиком, зоолошким вртом у Централ Парку, ишао задатак на две стране, остали у комисији нису хтели ни да чују.
jinks jinks 10:22 11.11.2013

Re: Nejasno

Početnim rezonovanjem se dolazi do zaključka da Nikola govori istinu, tako da ova varijanta ispada iz igre.

Nastavkom se dolazi do zaključka o tome da li i Petar govori istinu ili laže.
libkonz libkonz 10:45 11.11.2013

Moja omiljena zagonetka

Putnik se našao u dilemi ne znajući kojim od dva puta treba da krene. U blizini su se nalazila dva sela, u jednom selu su svi govorili isključivo istinu, u drugom su uvek lagali. Sreo je čoveka iz jednog od ta dva sela, ali nije znao iz kog. Mogao je da mu postavi samo jedno pitanje koje će mu pomoći da izabere pravi put. Šta će pitati?
marco_de.manccini marco_de.manccini 10:49 11.11.2013

Re: Moja omiljena zagonetka

Да, та загонетка је класика, а нешто слично је послужило као инспирација за Петра и Николу.
libkonz libkonz 10:54 11.11.2013

Re: Moja omiljena zagonetka

та загонетка је класика

prošlo je više od 25 godina, a meni i dalje milo što sam je rešio
westvleteren westvleteren 16:42 11.11.2013

Re: Moja omiljena zagonetka

blogovatelj blogovatelj 10:54 11.11.2013

Preporuka

проблеми које стварају сеоске шаљивџије, они који лажу док гледају у календар, нису тешки. Праве невоље долазе од сеоских лупежа, оних који лажу док гледају у очи.


A kako stojimo sa seoskim ludama?
I mi ovde zivimo zivot naseg blogosela, pa ne znam kako da se postavim kada naleti kakav Corkan. Treba li ga loziti da zaskace Svabicu, ignorisati ga, ili uraditi nesto trece?
marco_de.manccini marco_de.manccini 11:07 11.11.2013

Re: Preporuka

A kako stojimo sa seoskim ludama?

зависи ко броји.
Jaril Jaril 11:25 11.11.2013

Сви лажу

marco_de.manccini marco_de.manccini 18:26 11.11.2013

Re: Сви лажу

Лако би било кад би бар лагали све време. Проклети сеоски лупежи понекад кажу и истину. Само да нам напакосте.
docsumann docsumann 13:00 11.11.2013

Ponedeljak



EDIT:

sutra ću govoriti istinu, reče Nikola. to znači - ili su u pitanju njegovi "lažni" dani Sre ili Čet (Pet ne dolazi u obzir jer sutra je Sub, a on tada govori istinu) ili njegovi truth days - Sub, Ned, Pon, nakon kojih takođe slijede "istiniti" dani Ned, Pon; Uto.

pošto danas nije Sub, znači da lažni dani Sre i Čet otpadaju, inače ne bi bili lažni.

dakle ostaju u igri Nikolini "istiniti" dani - Ned i Pon, jer ako je u pitanju Sub, onda ova izjava "danas nije Sub" sama sebe eliminiše.

isto tako, ako je stvarno Ned, Petar ne bi rekao da je Ned, pošto je to njegov "lažni" dan (a to bi Nikola prenio kako je Petar rekao). dakle, jedino ostaje - Pon!
cassiopeia cassiopeia 13:10 11.11.2013

Re: Ponedeljak

docsumann


EDIT:

suitra ću govoriti istinu, reče Nikola. to znači da su u pitanju njegovi "lažni" dani Sre ili Čet (Pet ne dolazi u obzir jer sutra je Sub, a on tada govori istinu) ili njegovi truth days - Sub, Ned, Pon, nakon kojih takođe slijede "istiniti" dani Ned, Pon; Uto.

pošto danas nije Sub, eventualni lažni dani Sre i Čet otpadaju.

dakle ostaju u igri - Ned, Pon i Sub.

Ako je u pitanju Sub, onda i Petar govori istinu te " danas je Ned" ne važi

isto tako, ako je stvarno Ned, Petar ne bi rekao da je Ned (a to bi Nikola prenio kako i jeste), dakle jedino ostaje - Pon!



Ja uopšte nisam u fazonu da mozgam ovo sa Petrom i Nikolom. A i baš me briga koji je dan

p.s. pogubim se kod tih lažnih/pravih zavrzlama
docsumann docsumann 13:01 11.11.2013

Ponedeljak

davaj češće ovakve zadatke, bre
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 13:40 11.11.2013

Re: Ponedeljak

Dok se domaćin ne probudi, evo još jedna pitalica.

Osuđeniku na smrtnu kaznu je rečeno: "Ako slažeš obesićemo te, a ako kažeš istinu onda ćemo te streljati."

Šta osuđenik može reći da se spasi?
jinks jinks 14:00 11.11.2013

Re: Ponedeljak

Šta osuđenik može reći da se spasi?

Da li, možda: "Vi ćete me obesiti".
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 14:02 11.11.2013

Re: Ponedeljak

jinks

Da.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:07 11.11.2013

Re: Ponedeljak

davaj češće ovakve zadatke, bre

Добро, ево ти један мало другачији.

Бивис и Батхед воле да разбијају стакло. Кад Бивис тресне парче стакла о земљу оно се увек разбије у 4 мањих парчића. Батхед је много вештији и кад он то уради парче стакла се увек разбије у 7 парчића. Једном су тако почели од једног парчета и ломили су и разбијали, заједно, док им није досадило. На крају су избројали 2013 парчића. Бивис и Батхед су, несумњиво, одлични у разбијању стакла, али да ли знају да броје?
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 19:21 11.11.2013

Re: Ponedeljak

marco_de.manccini
али да ли знају да броје?


Očito ne znaju.
vishnja92 vishnja92 19:44 11.11.2013

Re: Ponedeljak

i ja mislim da ne znaju ali mi je moj postupak sumnjivo kratak i jednostavan pa cu ga zadrzati za sebe do daljnjeg
mora da je trik pitanje, ccc marco
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:47 11.11.2013

Re: Ponedeljak

Ако није кратко и једноставно онда није то.
vishnja92 vishnja92 19:53 11.11.2013

Re: Ponedeljak

e onda jeste :)
mislila sam da ima neka zackoljica koju ne vidim.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 19:54 11.11.2013

Re: Ponedeljak

Kad bi broj parčića bio paran kao npr. 2012 ili 2014, onda bi moglo da bude...
jinks jinks 19:55 11.11.2013

Re: Ponedeljak

Ne broje dobro.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:00 11.11.2013

Re: Ponedeljak

Kad bi broj parčića bio paran kao npr. 2012 ili 2014, onda bi moglo da bude..

Мислим да не би могло ни 2012. Није парност проблем.
jinks jinks 20:14 11.11.2013

Re: Ponedeljak

Svaki Bivisov udarac povecava broj staklica za 3 a svaki Bathedov za 6. Tako da je krajnji broj staklica

n = 1 + x * 3 + y * 6

Za n = 2013, dobija se da 2012 mora da bude deljivo sa 3, sto nije slucaj.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 20:19 11.11.2013

Re: Ponedeljak

Мислим да не би могло ни 2012. Није парност проблем.

Nije, napisah i onda odmah uočih, al' malkice kasno. Tu je brzi jinks.
docsumann docsumann 20:19 11.11.2013

Re: Ponedeljak

eej, ovaj zadatak je bio za mene

ok, ne znaju, moj pristup je isti kao jinksov .
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:21 11.11.2013

Re: Ponedeljak

moj pristup je isti kao jinksov .

ја не видим други приступ, све друго би било или еквивалентно или непотребно компликовано.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:26 11.11.2013

Re: Ponedeljak

Kad bi broj parčića bio paran

šta ti je koder/kriptograf, odmah radi parity check : )

Ovo u zadatku mu dođe na isto, samo kad bi kompjuteri bili ternarni (inače, onaj vaš guru, Knuth, tvrdi da je 3, a ne 2, optimalna baza za brojni sistem, ima najmanji očekivani broj prenosa pri sabiranju, ali treba koristiti cifre -1,0,1).
docsumann docsumann 20:30 11.11.2013

Re: Ponedeljak

jedan detektivski:

iz parka istrčava čovjek i doziva policajca - upomoć, čovjek je upucan!
policajac dolazi do mjesta zločina, nailazi na tijelo upucanog čovjeka, ustanovljava da je već mrtav i pita ovog čovjeka šta se desilo.
to je moj dobar prijatelj - reće čovjek - šetali smo tako parkom, kao što to često radimo, kad je ispred nas iskočio maskirani napadač sa uperenim pištoljem i rekao RUKE UVIS!
- mi smo podigli ruke, misleći da će da nas opljačka, međutim on je neočekivano opalio u mog druga i pobjegao.

policajac onda još jednom osmotri leš i reče ovom čovjeku - vodim vas u stanicu, uhapšeni ste.

naravno, pitanje glasi zašto je policajac uhapsio ovog čovjeka ?


da samo napomenem, nema nikakvih začkoljica, glupih caka, a svi bitni podaci su u priči.

P.S. Vučko zna rješenje
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:04 11.11.2013

Re: Ponedeljak

Nadam se da nije nešto kao "zaboravio je da skine masku".
docsumann docsumann 21:06 11.11.2013

Re: Ponedeljak

Nadam se da nije nešto kao "zaboravio je da skine masku".


rekoh već nema glupih caka
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:09 11.11.2013

Re: Ponedeljak

Šta da radim kad mi samo glupe cake padaju na pamet. Ovaj zaboravio masku na glavi, onome su ruke bile u džepovima, ...
jinks jinks 21:17 11.11.2013

Re: Ponedeljak

Da li ima veze s tim otkud uhapseni zna da je ubijeni digao ruke bas zato sto je mislio da ce biti opljackani, a ne iz nekog drugog razloga?
docsumann docsumann 21:21 11.11.2013

Re: Ponedeljak

marco_de.manccini
Šta da radim kad mi samo glupe cake padaju na pamet. Ovaj zaboravio masku na glavi, onome su ruke bile u džepovima, ...


ih, pa ja bi odmah "pucao" na policajčeve medijumske sposobnosti.
docsumann docsumann 21:25 11.11.2013

Re: Ponedeljak

Da li ima veze s tim otkud uhapseni zna da je ubijeni digao ruke bas zato sto je mislio da ce biti opljackani, a ne iz nekog drugog razloga?


ne, iako je ta izrečena pretpostavka o pljački ustvari lažna, ona nije bitna.
vishnja92 vishnja92 21:26 11.11.2013

Re: Ponedeljak

ubijeni je lezao na stomaku? (vreme za lupetanje)

ubijeni je imao stake pored sebe i jednu nogu samo do kolena?
ubijeni je bio zena?

toliko pitanja, a odgovora niotkud...
docsumann docsumann 21:27 11.11.2013

Re: Ponedeljak

vishnja92
ubijeni je lezao na stomaku? (vreme za lupetanje)

ubijeni je imao stake pored sebe i jednu nogu samo do kolena?
ubijeni je bio zena?

toliko pitanja, a odgovora niotkud...




svi odgovori su u priči
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:27 11.11.2013

Re: Ponedeljak

ih, pa ja bi odmah "pucao" na policajčeve medijumske sposobnosti.

их, то не постоји.
docsumann docsumann 21:28 11.11.2013

Re: Ponedeljak

marco_de.manccini
ih, pa ja bi odmah "pucao" na policajčeve medijumske sposobnosti.

их, то не постоји.


pitaj Šeldrejka
Milan Novković Milan Novković 21:32 11.11.2013

Re: Ponedeljak

Policajac bio pod maskom i napravio praktičnu šalu, sa ćorkom ili bez pucanja :)
jinks jinks 21:35 11.11.2013

Re: Ponedeljak

Da nije mesto prostrelne rane bilo presudno, posto je napadac po prici iskocio ispred njih i odatle pucao.
docsumann docsumann 21:37 11.11.2013

Re: Ponedeljak

jinks
Da nije mesto prostrelne rane bilo presudno, posto je napadac po prici iskocio ispred njih i odatle pucao.


toplo
vishnja92 vishnja92 21:40 11.11.2013

Re: Ponedeljak

ubijeni je bio polismenov brat blizanac!
ili ubijeni nije bio ni zeru ubijen nego samo upucan pa je pokazao prstom na prvookrivljenog?
mesto zlocina uopste nije park?
znam! upucani je isto policajac!
docsumann docsumann 21:41 11.11.2013

Re: Ponedeljak

upucani je isto policajac!


vidi, nije isključeno, al' nije ni bitno
vishnja92 vishnja92 21:42 11.11.2013

Re: Ponedeljak

ps - aj dok resavate to evo vam i ovo, jes bradato al nema veze.
docsumann docsumann 21:43 11.11.2013

Re: Ponedeljak

malecka pomoć:

ovo su oni zadaci u čijem rješavanju vizuelizacija igra ključnu ulogu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:45 11.11.2013

Re: Ponedeljak

помислио сам на тенутак да је убијени био упуцан у леђа, али сам то одбацио „јер су сви битни подаци већ у причи".
docsumann docsumann 21:47 11.11.2013

Re: Ponedeljak

помислио сам на тенутак да је убијени био упуцан у леђа, али сам то одбацио „јер су сви битни подаци већ у причи".


da, a i to bi bila prevelika omaška u ubicinoj verziji događaja.
docsumann docsumann 21:48 11.11.2013

Re: Ponedeljak

evo vam i ovo


to je taman za Marka, on obožava te logičke petljancije
jednatanja jednatanja 21:49 11.11.2013

Re: Ponedeljak

nemam druga posla docs, nego ovim da se bavim...moj zaključak je da nema dovoljno informacija za rešenje
docsumann docsumann 21:50 11.11.2013

Re: Ponedeljak

jednatanja
nemam druga posla docs, nego ovim da se bavim...moj zaključak je da nema dovoljno informacija za rešenje


to je čest prvi utisak kod dobrih zadatak.
Milan Novković Milan Novković 21:53 11.11.2013

Re: Ponedeljak

toplo

Upucan u slepoočnicu a ruke bile podignute
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:53 11.11.2013

Re: Ponedeljak

пуцајте, ја сад морам на час.
docsumann docsumann 21:54 11.11.2013

Re: Ponedeljak

Milan Novković
toplo

Upucan u slepoočnicu a ruke bile podignute


to bi suviše i preočigledno odudaralo od verzije koju je sam ubica ispričao.
vishnja92 vishnja92 22:00 11.11.2013

Re: Ponedeljak

ovo su oni zadaci u čijem rješavanju vizuelizacija igra ključnu ulogu.

e fala ti na pomoci onoliko, meni vizuelizacija igra kljucnu ulogu u celom mom rodjenom zivotu

mozda je bilo neko jezerce sa patkama ispred upucanog, ili drvo ili nesto? tipujem na jezerce.
ili ima neka fora dan-noc, baterijska lampa... predajem se.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana