Životni stil

Caribic Srbija

Predrag Brajovic RSS / 12.11.2013. u 22:50

     У Србији већ је недељама време чудесно за ово доба године. Царују сунце и високе температуре, а момци и девојке, жене и зрели мушкарци шетају се у мајицама кратких рукава и уским сукњама (само жене!). Ипак, чак и кад се понешто одбије на мој мрзовољан карактер, стиче се утисак да свуда влада тешка и мучна депресија једног осиротелог и смушеног друштва. Посла је све мање, пара такође, а и сам Београд као да више није онај запамћени вибрантни град. Ипак, слика се узбудљиво мења ноћу, нарочито на обалама Саве, у крају око Карађорђеве улице, који тада постаје београдски Сохо или Менхетн.
     Не пише се по новинама, али се зна: један велики пословни систем кућне хемије и с њим повезане фирме блокирани су од стране банака које покушавају да од њега наплате, како сам чуо, 200 милиона евра. Цео банкарски сектор се због овог унервозио и дрхти. Надаље, чак и једна од најмоћнијих фирми на свету у области безалкохолних напитака бележи пад промета у овој години за око 13%. И стопа незапослености незадрживо расте а буџетски дефицит је страшан, а још увек се не види како се може изаћи из зачараног круга нових задуживања, која воде у банкрот државе. Грађани су осиромашили, тако да се бележи чак и пад промета у малопродаји -- то је тамо где се купују сланина, јаја, тоалет папир, шљиве и моцарела -- за неких десетак посто у односу на почетак године. Углавном, мало има разлога за оптимизам. Ипак, има ли кога коме добро иде?
    Нисам на њих обраћао пажњу док нису почели да се шире: Caribic pizza! То је новосадски ланац пица-на-парче-с-ногу локала. Има их од Теразија до НБГДа и Булевара. Прате једноставну, вредну, поштену и ефикасну пословну филозофију: нуде потрошачима оно што они могу да плате а помало и желе. Један оброк у Caribic локалима кошта од 120 до 250 динара, што је заиста јефтино. Публика је разноврсна. На сличним основама послују и некакве СУР МАРЕ, с пљескавицама и ћевапима. И таквих локала има све више, то је надолазећи и успешни бизнис. Један од ретких.
     Пре два дана изненадио ме је и призор из Студентског парка у Београду: око 11 сати увече око 400-500 младих у узрасту од 17-20 година мувала се по њему испијајући пиво из оних великих пластичних боца од две литре, тзв. "бомби". Помислио сам да им ту ипак није место у толиком броју: цео парк је брујао од њихових гласова.
     Када би Србија била брод, неко би за њу могао да каже како лагано тоне? Ипак, пошто Србија није приморска земља па je тако далеко од мора и правих бродова, можда би тачније било рећи да пропадамо? Но, чак и та скривена метафора (пропадати је превасходно глагол кретања, с вишег на нижи положај) има своју мањкавост: како можеш (про)падати дубље од дна?
     Мада, Србија је необична земља: свуда у свету данаса је уторак, а код нас недеља?!
   И за крај, ипак једино што сам хтео јесте да пустим музику: има 18 година, страшно је талентован, и из Лондона је. Порука њему: Џејкобе, избегавај брзу храну!



Komentari (213)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:13 13.11.2013

Re: ?

BebaOdLonchara
brajoviću, opusti se. niko ne voli srbiju više od crnogoraca.

Лончаревићка, Црногорци су измишљотина једног Хрвата.
antioksidant antioksidant 21:16 13.11.2013

Re: ?

Лончаревићка, Црногорци су измишљотина једног Хрвата.

na tu foru je i momak iz novog pokušao da eskivira očinstvo ali je sud bio tvrda srca
blogovatelj blogovatelj 11:43 14.11.2013

Re: ?

To da, Ekrem je barem iskreno zabrinut za dobrobit Njujorka.


Zajebavajte se vi, ali tesko da se moce naci jezgrovitiji opis otudjenosti americkog drustva od "pas do pasa, beton do betona"
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:54 14.11.2013

Re: ?

@maksa83, @Predrag Brajovic

Moram priznati da me ovakva osetljivost iznenadila. Najveci problem, znaci, sto je stih tanak pa je jos i na ijekavici. Jel' mu se umanjuje krivica za prdenje posto je bivsi Beogradjanin?

Evo i prozaicne varijante dole. Kontam da se na sadrzaj ne bi imalo mnogo zamerki da nije u pitanju problematicno autorstvo.

Kad danas razmišljam o Beogradu i godinama koje sam u prekidima proveo u njemu ne mogu a da se ne sjetim jedne nedavne reklame koja se mogla vidjeti na brojnim oglasnim tablama i fasadama zgrada širom Beograda ali i čitave Srbije, a koja zapravo na najbolji mogući način ocrtava i moj bipolarni odnos prema Beogradu. Dakle, tekst te reklame je: »Svetsko a naše!« Takav je i moj stav prema Beogradu, istina, na mnogo ozbiljniji način nego što je tekst reklame. Naime, današnje oaze, izdvojena utočišta globalizacijskog blagostanja, reda i mira u današnjem Beogradu predstavlja nekoliko hotelskih ispostava svjetskih lanaca kao što su Hyatt i Holiday Inn, nekoliko trgovačkih centara i nekoliko restorana svjetskih naziva ali koji nemaju blage veze sa čuvenim beogradskim kafanama. Po tome, na žalost, Beograd jest »svetski«. Ali, »naš« je i dalje po zapišanim haustorima, ukradenim patikama i papučama koje se luftiraju pred ulaznim vratima novobeogradskih neboderskih stanova, po ukradenim sijalicama iz liftova i hodnika, po nekoj čudnoj, jezivoj i neobjašnjivoj destruktivnosti i mnogo čemu drugome. U posljednjih desetak godina kad god doputujem u Beograd a nalazim se u Knez Mihajlovoj ili njenoj blizini, dobro pazim kako hodam da se ne bih spotakao o neku od kamenih ploča koje vire ili koje su upale u pločnik. Kamo sreće da su današnji radnici, koji sasvim očigledno nisu stranci, nego Srbi, bar od Turaka naučili kako se popločava ulica, kako se kaldrmiše. Tako da pored rijetkih svijetlih iznimki današnji Beograd vidim u dvostruko ružnom svjetlu: jedan je pretjerano otvaranje svim svjetskim (ali i domaćim) hoštaplerima koji su spremni da opranu lovu ulože u porobljavanje čitavog jednog naroda, a drugi je nebriga za vlastitu tradiciju, sve ono čime bi se Beograd trebao ponositi širom svijeta. Evo nekoliko primjera: gdje je galerija u kojoj bi trajno bila izlagana likovna ali i druga umjetnička djela beogradskih nadrealista (Vane Živadinović-Bor, Radojica Noe Živanović, Marko Ristić, Dušan Matić, Oskar Davičo, Aleksandar Vučo, Koča Popović), gdje je trajni izložbeni prostor za likovna djela grupe Mediala (Leonid Šejka, Miro Glavurtić, Olja Ivanjicki, Svetozar Samurović, Milić od Mačve, Ljuba Popović, Vladimir Veličković, Uroš Tošković, Dado Đurić)? Nažalost, s nestankom beogradskih boema ne samo što je nestao onaj prepoznatljivi boemski štimung nego su nestale i brojne kafane, od Dorćola do Vračara.

by Vojo Šindolić
leeanna leeanna 14:18 14.11.2013

Re: ?

@Neues aus der Nachbarschaft @Šindolić

Kontam da se na sadrzaj ne bi imalo mnogo zamerki da nije u pitanju problematicno autorstvo.


Autorstvo nije uopšte problematično, osim što je sadržaj, uz dužno poštovanje autoru, besmislen.

Ali, »naš« je i dalje po zapišanim haustorima, ukradenim patikama i papučama koje se luftiraju pred ulaznim vratima novobeogradskih neboderskih stanova, po ukradenim sijalicama iz liftova i hodnika,

Ovo postoji, i kao pojava, uopšte ne ekskluzivno beogradska, jeste ismejavano od kako znam za sebe. Beograd je oduvek bio mešavina svega i svačega, počev od ljudi, mentaliteta i navika, a tako će, verovatno, i ostati. Vezivanje ovakvih ponašanja ekskluzivno za Beograd, uz kontekst koji se tome daje, je logički promašaj.
Pri tom, Beograd i danas podrazumeva mnogo više od krajnosti Hajata i šoping molova sa jedne, i zapišanih haustora sa druge strane. Ko to ne vidi i ne živi - to je njegov problem, a potreba da iz neznanja presuđuje je palanački pretenciozna.
U posljednjih desetak godina kad god doputujem u Beograd a nalazim se u Knez Mihajlovoj ili njenoj blizini, dobro pazim kako hodam da se ne bih spotakao o neku od kamenih ploča koje vire ili koje su upale u pločnik.

Za razliku od autora, idem Knezom često i hodam normalno, ne "pazim dobro kako hodam" jer nemam iskustvo spoticanja o tu ulicu.
Kamo sreće da su današnji radnici, koji sasvim očigledno nisu stranci, nego Srbi, bar od Turaka naučili kako se popločava ulica, kako se kaldrmiše.

Kaldrma je kaldrma. Lomila sam štikle (i noge) na kaldrmi po centru Kopenhagena, pogotovo uveče kad izlazim, ali nije mi palo na pamet da to kapiram i objašnjavam time što danski radnici ne znaju da postavljaju kaldrmu. A još nisu ni Srbi, a pogotovo Turci, mislim, kad smo već kod ekspertske stereotipizacije.
Evo nekoliko primjera: gdje je galerija u kojoj bi trajno bila izlagana likovna ali i druga umjetnička djela beogradskih nadrealista (Vane Živadinović-Bor, Radojica Noe Živanović, Marko Ristić, Dušan Matić, Oskar Davičo, Aleksandar Vučo, Koča Popović), gdje je trajni izložbeni prostor za likovna djela grupe Mediala (Leonid Šejka, Miro Glavurtić, Olja Ivanjicki, Svetozar Samurović, Milić od Mačve, Ljuba Popović, Vladimir Veličković, Uroš Tošković, Dado Đurić)?

sa ovim sam potpunno saglasna.
Nažalost, s nestankom beogradskih boema ne samo što je nestao onaj prepoznatljivi boemski štimung nego su nestale i brojne kafane, od Dorćola do Vračara.

O tempora, o mores... (još od starog Rima)

Moram da priznam da ne kapiram tu potrebu da se malo, malo, pa zapiški po Beogradu - generalizirajuće i tupavo. Definitivno, dijagnoza nije Beograd kao takav, nego moždana ili emotivna zbrka u percepciji posmatrača.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:07 14.11.2013

Re: ?

Da se javim u ulozi advocatus diaboli

Ovo postoji, i kao pojava, uopšte ne ekskluzivno beogradska, jeste ismejavano od kako znam za sebe. Beograd je oduvek bio mešavina svega i svačega, počev od ljudi, mentaliteta i navika, a tako će, verovatno, i ostati. Vezivanje ovakvih ponašanja ekskluzivno za Beograd, uz kontekst koji se tome daje, je logički promašaj.
Pri tom, Beograd i danas podrazumeva mnogo više od krajnosti Hajata i šoping molova sa jedne, i zapišanih haustora sa druge strane. Ko to ne vidi i ne živi - to je njegov problem, a potreba da iz neznanja presuđuje je palanački pretenciozna.


Sindolic je izneo utiske a ne naucnu analizu pa nema nikakvog 'logickog promasaja'. Primetio je stvari poredici sta je bilo nekad i sta je sad pa je usput kao spoljni posmatrac primetio i upadljive karakteristike sadasnjice.

Za razliku od autora, idem Knezom često i hodam normalno, ne "pazim dobro kako hodam" jer nemam iskustvo spoticanja o tu ulicu.


U pravu si, ni ja nemam slicno iskustvo u Knezu. To je vise vezano za sarene novopostavljene ploce (e.g. one u Kneza Milosa) sto je cini se neko nabavljao preko burazerskog tendera.

O tempora, o mores... (još od starog Rima)

Za boeme da, verovatno i pre starog Rima, za kafane ne. Pariske, becke i berlinske kafane ili britanski pabovi nisu nestali.

sa ovim sam potpunno saglasna.

Da ima ovakvih stvari mozda bi manje u oci upadale one slike zapisanih haustora.

Moram da priznam da ne kapiram tu potrebu da se malo, malo, pa zapiški po Beogradu - generalizirajuće tupavo. Definitivno, dijagnoza nije Beograd kao takav, nego moždana ili emotivna zbrka u percepciji posmatrača.


Ja ne razumem zasto se neko nadje uvredjen ovim. Pa ne postoji veci, a ni manji, grad o kome ne postoje negativne impresije. Eno gore neko rece kako je Zagreb malogradjanski a Bec penzionerski i? Impresije, i pozitivne i negativne, su uvek generalizujuci tupave. Naravno da je u pitanju emotivna zbrka u percepciji, a kakva druga percepcija postoji, racionalna? Ili, sta bi bila emotivno nezbrkana percepcija?

Evo jos malo emotivno zbrkanih ali pozitivnih impresija o Beogradu:



p.s. Nadam se da Maksa nece zameriti sto je na ijekavici.
leeanna leeanna 16:45 14.11.2013

Re: ?

Primetio je stvari poredici sta je bilo nekad i sta je sad pa je usput kao spoljni posmatrac primetio i upadljive karakteristike sadasnjice.


te stvari, koje je primetio kao sadašnje, u beogradu postoje celog mog života, zbog stalnih fluktuacija raznih ljudi i uticaja. ako je živeo u njemu, autor bi to trebalo da zna. ali ok, recimo da autor pozlaćuje prošlost . sjaj i beda upadljive karakteristike sadašnjice je posledica onoga čemu se tepa kao globalizacija, uz značajan uticaj svih prethodnih dešavanja u regionu,a pre svega tranzicije na način na koji je prolazimo.

Ja ne razumem zasto se neko nadje uvredjen ovim. Pa ne postoji veci, a ni manji, grad o kome ne postoje negativne impresije. Eno gore neko rece kako je Zagreb malogradjanski a Bec penzionerski i?


impresije koje se iznose o beogradu su često pune besmislenih stereotipizacija, a to ostavlja ružan i nedobronameran utisak. pri čemu to najmanje ima veze sa nacionalnošću autora tih impresija, već, čini mi se, sa odgovarajućim mentalnim i emotivnim stanjima.

inače, i ja beč kapiram kao malograđanski, u poređenju sa drugim, drugačijim, otvorenijim gradovima, ali meni je tamo,najiskrenije, super. verovatno zato sam i sama delom malograđanka:)) .

Naravno da je u pitanju emotivna zbrka u percepciji, a kakva druga percepcija postoji, racionalna?


emotivna percepcija nije racionalna, ali ne mora biti konfuzna. za razliku od ovde iznete. :)
maksa83 maksa83 17:08 14.11.2013

Re: ?

p.s. Nadam se da Maksa nece zameriti sto je na ijekavici.

Meni je ijekavica skroz okej, dok god korisnik ne stoji na zidiću i pijano šora po prolaznicima.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:08 14.11.2013

Re: ?

emotivna percepcija nije racionalna, ali ne mora biti konfuzna. za razliku od ovde iznete. :)


Hvala na objasnjenju



zilikaka zilikaka 17:45 14.11.2013

Re: ?

Pri tom, Beograd i danas podrazumeva mnogo više od krajnosti Hajata i šoping molova sa jedne, i zapišanih haustora sa druge strane.


U Beogradu ima bar 2 miliona ljudi.

Sad, da li je moguće okupiti na jednom mestu milion-dva isključivo intelektualaca koji bi slobodno vreme provodili po galerijama, koncertim dvoranama bibliotekama - ne znam.
Opet, kad bi i moglo, ko bi im vozio autobuse, prodavao leba, iznosio đubre...?
I gde bi se skupljali džeparoši, klošari i seksualne radnice?
U varoši tipa Žagubice?
leeanna leeanna 18:12 14.11.2013

Re: ?

I gde bi se skupljali džeparoši, klošari i seksualne radnice?


sve je to deo kosmopolitskog šmeka
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:05 14.11.2013

Re: ?

Neues aus der Nachbarschaft
Kontam da se na sadrzaj ne bi imalo mnogo zamerki da nije u pitanju problematicno autorstvo.

:)))))
Мени име Воје Шиндолића значи скоро једнако као њему моје: готово па ништа.

Оно прво његово што си ти пренео, просто, јесте -- најпристојније могуће речено -- јако рђава поезија. Такође ми је крајње незанимљиво деловало и осталих прегршт његових стихова на које сам налетео на интернету, но то не мора да буде тачан и коначни суд његовог песништва.

Даље: онај његов (ваљда битнички?) жал за кафанама јесте уобичајени жал за властитом младошћу. То би било једнако оном као да ја данас кукам како више нема локала као што је био Кино клуб Београд у Владетиној, тзв. Кинић, једна ноторна и мрачна рупа из моје младости. Или да кукам што више не постоји Jazzbina у Копитаревој градини. Нема их. Неки данас млађи од мене (ваљда ће млађи и остати) иду у своје Киниће и Jazzbine, само се они данас зову Reset и Čekaonica. Ах, ти надобудни старци. Који своје време проглашавају неприкосновеним.

Ипак, његов други жал, онај за београдском лепо калдрмисаном улицом, јесте оправдан. Нека што се он ломата по пропалим београдским плочницима, него и ја. Сиротињи су и гаће поцепане, тако је, шта да се ради. Онај трећи жал -- за бригом према нашој култури -- такође има свој тачан резон. Ето, није да ми је мргодно око: видим и ја понешто.

Знаш, прекјуче сам се дружио са неким филмаџијама, Еролом и Грамозом. Они су -- surprise, surprise -- из Призрена. (Surprise, surprise је због тога што ни ја у први мах нисам схватио да су Албанци. Мислио сам да је Ерол Чех, а Грамозу нисам добро чуо име.) Углавном, седимо ми, и причамо, кад мени, пошто су се до краја представили, после неког времена прође кроз главу -- Ма, пуца мени национални понос што су они Албанци. Исто тако и за Воју Шиндолића, што је Хрват.

Уосталом, је ли он Хрват?
И, кад смо већ код тога, јеси ли и ти?
blogovatelj blogovatelj 20:02 14.11.2013

Re: ?

U Beogradu ima bar 2 miliona ljudi.


Ni blizu.

Sa Vikipedije

- Urbano područje 1.232.731
- Područje utjecaja 1.659.440
zilikaka zilikaka 21:22 14.11.2013

Re: ?

Ni blizu.

Sa Vikipedije


- Urbano područje 1.232.731
- Područje utjecaja 1.659.440



Doobro, mašila sam broj ali za suštinu priče to ne menja stvar. Ne možeš imati metropolu u kojoj su svi, ili bar ogromna većina, intelektualci.
loader loader 23:08 12.11.2013

Trunčica na vrhu kažiprsta

Ипак, има ли кога коме добро иде?

Pitanje koje naravno nije zlonamerno, ali većinu iritira ili izaziva neku vrstu lošeg osećaja, podsećanja na istinsko stanje stvari...


Прате једноставну, вредну, поштену и ефикасну пословну филозофију: нуде потрошачима оно што они могу да плате а помало и желе.

Ovo nije loša postavka... Nego, ima sve manje onih koji mogu da plate ono što mogu da plate


..
E, zato je tu muzika...
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:16 12.11.2013

Re: Trunčica na vrhu kažiprsta

A ja našla večeras ovaj mladi svet i baš im se obradovala...


http://www.kickstarter.com/projects/2102536418/tesla-and-the-lamplighter-animated-short-movie

Nije neka uteha za Srbiju, al i Sloveniji teče voda u nos, usta su već prepuna.
loader loader 23:19 12.11.2013

Re: Trunčica na vrhu kažiprsta

Jelice, nećete verovati, na bedevesdvojci sam pre 15-tak min čitao tekst o animiranom Tesli u kulturnom delu...

Inače, baš lepo izgleda...
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:20 12.11.2013

Re: Trunčica na vrhu kažiprsta

Mnogo lepo
loader loader 23:22 12.11.2013

Re: Trunčica na vrhu kažiprsta

Bajkovito ... ali sa onom prikrivenom ozbiljnošću, jer ipak je u pitanju Tesla, pa ...
Dr M Dr M 23:52 12.11.2013

то је надолазећи и успешни бизнис


Predvidjam da će uspešan i nadolazeći biznis, uskoro, biti lanac "SUR Flintstone", prodaja jestivog kamena.

Ako j` um`o kamen gristi, mora da se ugojio...
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:02 13.11.2013

Re: то је надолазећи и успешни бизнис

Doktore, nemoj dva puta da kažeš, ja sam pre par godina pisala blog o mršavljenju pomoću jedenja laminata i šodera.
Onomad mi se javila osoba ženskog pola, nepoznata mi lično, na mail i najozbiljnije me zamolila da joj detaljnije objasnim tu dijetu.
Dr M Dr M 00:12 13.11.2013

Re: то је надолазећи и успешни бизнис

Jelica Greganović
Doktore, nemoj dva puta da kažeš, ja sam pre par godina pisala blog o mršavljenju pomoću jedenja laminata i šodera.
Onomad mi se javila osoba ženskog pola, nepoznata mi lično, na mail i najozbiljnije me zamolila da joj detaljnije objasnim tu dijetu.


Buckasta plavuša, apsolventkinja Megatrenda, u potrazi za bizMismenom, udaje radi..
grmfrm grmfrm 08:29 13.11.2013

Re: то је надолазећи и успешни бизнис

Doktore, nemoj dva puta da kažeš, ja sam pre par godina pisala blog o mršavljenju pomoću jedenja laminata i šodera.
Onomad mi se javila osoba ženskog pola, nepoznata mi lično, na mail i najozbiljnije me zamolila da joj detaljnije objasnim tu dijetu


Joj ovo zvuci blesavo
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:41 13.11.2013

Re: то је надолазећи и успешни бизнис

Joj ovo zvuci blesavo

Znam. I ja sam prvo mislila da me zeza.
A onda sam shvatila da je, sasvim ozbiljno, zanima kako jesti kamenje.

Domaćine, izvini na trollu.

Re: то је надолазећи и успешни бизнис

A sta je to "zreo muskarac" koji se pominje u tekstu? Nek digne 2 prsta :))))
ecce-florian ecce-florian 18:13 13.11.2013

Re: то је надолазећи и успешни бизнис

A sta je to "zreo muskarac" koji se pominje u tekstu?



Zreli muškarci su oni muškarci koji žene šetaju.

jer

Momci šetaju devojke


Kao što autor i navodi:
Царују сунце и високе температуре, а момци и девојке, жене и зрели мушкарци шетају.....


evo za vežbu
Ko je na navedenoj fotografiji momak?


Mada je ministar Ivan Mrkić prvi s leva, devojka ,brucoš Megatrenda, prva s desna, još uvek ne radi u MIP-u.
Черевићан Черевићан 00:03 13.11.2013

њам њам

оцви пиица у понуди јавној
( што засите апетите јаче )
ја иСела, заостао малко,
преферирах пице преклапаче
49 41 49 41 02:45 13.11.2013

Re: њам њам

Черевићан
оцви пиица у понуди јавној
( што засите апетите јаче )
ја иСела, заостао малко,
преферирах пице преклапаче


I ja sam za preklapace - najomiljenije mi



Calzone
docsumann docsumann 00:48 13.11.2013

trijezan sam samo kad ne pijem





P.S.

можда би тачније било рећи да пропадамо? Но, чак и та скривена метафора (пропадати је превасходно глагол кретања, с вишег на нижи положај) има своју мањкавост: како можеш (про)падати дубље од дна?


sagnjiti, to je najgore.
ivana23 ivana23 00:57 13.11.2013

***

Ako zanemarimo da je prosla ponoc i da je vec sreda dok pisem ovaj komentar, a da si ti juce okacio blog.
Ne razumem ovo sto si napisao:

Мада, Србија је необична земља: свуда у свету данас је уторак, а код нас недеља?!
Dr M Dr M 01:01 13.11.2013

Re: ***

ivana23
Ako zanemarimo da je prosla ponoc i da je vec sreda dok pisem ovaj komentar, i da si ti juce okacio blog.
Ne razumem ovo sto si napisao:

Мада, Србија је необична земља: свуда у свету данас је уторак, а код нас недеља?!


Ivana, čini mi se da se domaćin malo šali sa UTN, pomerenim zbog londonskog teniskog finala..
ivana23 ivana23 01:13 13.11.2013

Re: ***

Dr M
Ivana, čini mi se da se domaćin malo šali sa UTN, pomerenim zbog londonskog teniskog finala..


Da, bice da je to u pitanju.

UTN ne gledam, pa nemam pojma...
trener92 trener92 01:33 13.11.2013

Re: ***

ivana23
Ako zanemarimo da je prosla ponoc i da je vec sreda dok pisem ovaj komentar, i da si ti juce okacio blog.
Ne razumem ovo sto si napisao:

Мада, Србија је необична земља: свуда у свету данас је уторак, а код нас недеља?!


Ivana, kako god da je Brajović napisao ( a sigurno postoji dobar razlog) i na šta je pri tom mislio, ostaće nepoznanica, ( iako se nešto sumnja) , ukoliko ne objasni:))


Međutim, ovo če ostati nedokučiva misterija za sva pokolenja




vest sa portala b92.net

Vesti | utorak 12.11.2013
Crkva se izvinjava Čarlsu Darvinu
| Telegraph

Engleska crkva će se izviniti Čarlsu Darvinu za početno odbijanje njegovih teorija, skoro 150 godina nakon objavljivanja njegovog najpoznatijeg rada.

LINK
original:

Charles Darwin to receive apology from the Church of England for rejecting evolution
The Church of England is to apologise to Charles Darwin for its initial rejection of his theories, nearly 150 years after he published his most famous work.
Charles Darwin to receive apology from the Church of England for rejecting evolution
Sections of Church likely to be dismayed by Darwin move

By Jonathan Wynne-Jones, Religious Affairs Correspondent

6:08PM BST 13 Sep 2008

LINK

Tako da, ništa

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:46 13.11.2013

Re: ***

Dr M
Ivana, čini mi se da se domaćin malo šali sa UTN, pomerenim zbog londonskog teniskog finala...



Гле, јуче недеља, данас среда?!
Dr M Dr M 08:13 13.11.2013

Re: ***

Гле, јуче недеља, данас среда?!


U skladu sa krizom, skraćenje radnog tjedna..
oskar-z-wild oskar-z-wild 06:32 13.11.2013

Tema je narator

Narator ne zivi na Filipinas, u Dzubi, ni u Amazonas.
Narator ne udise isparenja merkura od svoje 17. godine, i nije invalid od 23. god.
Narator uziva blagodeti visokog skolstva i visoke kulture 21. veka.

Pak, narator izrazava bojazan u vezi buducnosti svog drustva.

The sun is shining...
Ali ja sam deprimiran...
Ne zato sto my love is gone, she's gone...
Vec zato sto sam generalno takav, i kao takav odredjujem ton ove javne sfere u kojoj delujem. Kao "knjizevnik" ja sam role-model, moje misli postaju meme i seme ( sheme)razmisljanja onih koji rastu.

Get a fucking move on!!!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:48 13.11.2013

Re: Tema je narator

Морам признати да нисам успео да се снађем у твом коментару.
tadejus tadejus 08:20 13.11.2013

Re: Tema je narator

Predrag Brajovic
Морам признати да нисам успео да се снађем у твом коментару.


to je zato sto si omatorio
Jaril Jaril 06:45 13.11.2013

LOL

И док свако има неко своје питање, у позадини одзвања Caribic Pizza.

(Извини, мор'о сам. )
oskar-z-wild oskar-z-wild 07:25 13.11.2013

Re: LOL

Yaa Maan
Pass da spliff
oskar-z-wild oskar-z-wild 07:23 13.11.2013

mozemo i o anksioznosti

Anksioznost je prenosiva navika, tj. nauceni i steceni nacin razmisljanja tj. ponasanja.

S brizne majke na dete. A dje ces vece cojstvo nac od materine briznosti.Medjutim, fuck materinu briznost kad postane dozivitna opsesija u vezi svog poroda!

Briznost=anksioznost, sine, mama.


Ja sam pobornik bihevioralno kognitivne terapije.
Prosao sam kroz nju.

Ono frojdovsko sranje nije realno. Nebitno...

pozz


alselone alselone 08:03 13.11.2013

Karibik pica

Ima ono, kako si i sam rekao, sto je potrebno za uspesan biznis a tako malo ga ima u Srbiji. Spoj tri stvari:

- Ono sto zelis to i narucis (postoji na meniju)
- Ono sto si narucio to si i dobio (nisu te zajebali)
- Ono sto si dobio to si i platio (nisu te odrali)

Cesto je kod nas pravilo da postoje samo dva - postoji ono sto zelis, i platio si ono sto zelis ali to nisi dobio ("mrsave" pljeske, bajate pice, mlako pivo...) ili ako imaju ono sto zelis i to i dobijes cesto ga platis kao "sveti petar kajganu"...

milisav68 milisav68 08:40 13.11.2013

Re: Karibik pica

alselone
Ima ono, kako si i sam rekao, sto je potrebno za uspesan biznis a tako malo ga ima u Srbiji. Spoj tri stvari:

- Ono sto zelis to i narucis (postoji na meniju)
- Ono sto si narucio to si i dobio (nisu te zajebali)
- Ono sto si dobio to si i platio (nisu te odrali)

Cesto je kod nas pravilo da postoje samo dva - postoji ono sto zelis, i platio si ono sto zelis ali to nisi dobio ("mrsave" pljeske, bajate pice, mlako pivo...) ili ako imaju ono sto zelis i to i dobijes cesto ga platis kao "sveti petar kajganu"...

Da, čak i kad se spoje te tri stvari, pa "krene lova", onda sledi zajeb sa "investicijama", pa se sve sruši ko kula od karata.

Retko ko ostane na zemlji.

Evo i domaćin se pokondirio, pa rasteruje studente iz parkova.
alselone alselone 09:00 13.11.2013

Re: Karibik pica

Retko ko ostane na zemlji.


Da, cesto je i problem ostati sa one tri stvari. Obicno kad malo krene posao zaborave jednu.

Re: Karibik pica

Oskare, uvek Sam te volela! :)
oskar-z-wild oskar-z-wild 21:13 14.11.2013

Re: Karibik pica

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Oskare, uvek Sam te volela! :)


Wow! Call me Katsushika Hokusai and I am YOURS!
cult cult 08:49 13.11.2013

Ma,

sve je to stvar perspektive i oka posmatrača.

Recimo, video sam sajt dve "fešn blogerke" (iz tog dela društva se sada regrutuju zaposlene u Ministarstvu spoljnih poslova lepe nam države) koje odnedavno plaća država tj, mi, poreski obveznici, a koje prikazuju sasvim drugačiji trenutak u Srbiji od ovog Brajovićevog. Projekat im se zove "lifestyleserbia" i naš life style možete pogledati ovde
Upozoravam da je sajt odvratan na neverovatnom broju nivoa i da osetljivijim osobama može izazvati nagon za povraćanjem.

Naravno, pošto smo u Srbiji svi kivni, besni i bučni, odmah je krenulo pljuvanje na uradak državnih fešn blogerki. Moj omiljeni kontra uradak je ovaj
Upozoravam da "belgrade raw" izaziva emocije koje kod osetljivijih osoba teže depresiji.

A da...kad se ne zajebavaju sa fešn blogerkama, momci i devojke iz Belgrade Raw-a rade ovako:

linak



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:57 13.11.2013

Re: Ma,

Наравно, око посматрача је најважније.
Ја имам диоптрију минус 10, тако да... понеки пут дође до изобличења.

А онај мој Студентски трг?
Ја сам ту, пролазећи, застао, збуњен бројем посетилаца парка. Такође, трг је са све четири стране укланчен зградама, и чуо се неки бруј, необичан. Помислио сам и то како је људима који живе у околним зградама. Потом сам се прошетао туда. Бројао клинце. Бројао дволитарке. Покушавао да закључим какав је то профил клинаца... Начинио сам и пар (лоших) фотографија.

Заблуда је да сам судио.
Био сам посматрач.
tadejus tadejus 09:04 13.11.2013

Re: Ma,

Predrag Brajovic
Наравно, око посматрача је најважније.Ја имам диоптрију минус 10, тако да... понеки пут дође до изобличења.А онај мој Студентски трг?Ја сам ту, пролазећи, застао, збуњен бројем посетилаца парка. Такође, трг је са све четири стране укланчен зградама, и чуо се неки бруј, необичан. Помислио сам и то како је људима који живе у околним зградама. Потом сам се прошетао туда. Бројао клинце. Бројао дволитарке. Покушавао да закључим какав је то профила клинаца... Начинио сам и пар (лоших) фотографија.Заблуда је да сам судио.Био сам посматрач.


kako si krenuo brojanje da opisujes mislila sam da ces reci da si ih i legitimisao
reanimator reanimator 09:22 13.11.2013

Re: Ma,

Заблуда је да сам судио.
Био сам посматрач

A, pa ti si omatorio
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:24 13.11.2013

Re: Ma,

tadejus
kako si krenuo brojanje da opisujes mislila sam da ces reci da si ih i legitimisao

:)))
Јесам. И причао сам мало с њима.
Понеки пут имам опсесивну жељу да будем прецизан.
tadejus tadejus 09:26 13.11.2013

Re: Ma,

Predrag Brajovic

:)))Јесам. И причао сам мало с њима. Понеки пут имам опсесивну жељу да будем прецизан.


dok ne pocnes brojeve na tablicama da sabiras dobro je
cult cult 10:03 13.11.2013

Re: Ma,

Заблуда је да сам судио.
Био сам посматрач.


A, pa to uglavnom ide jedno s drugim.

Pre neko veče u mojoj ulici vidim momka sa psom. Momak pred kioskom traži neki časopis, pomalo nervozno, pita ženu u kiosku nešto, opet se sagne i rukama brzo prebira po izloženim časopisima. Ja pušim i gledam u psa. Prelep, zlatne dlake, ma kao izvajan, liči na retrivera, ali nije. Razmišljam da mu pridjem i pomazim ga, ali odjednom vlasnik psa dreknu: "zašto ste rekli da nemate Eskvajer kad ga imate?!". Žena na kiosku se sledi, nešto promrlja. Nova je. U kasnim je pedesetim, kratke kose, pristojnog glasa, dikcije, izbora reči. Radi tu par nedelja. Pojma nema ni o cigaretama, uvek joj pokazujem prstom koje mi trebaju, da skratim vreme kupovine, nekmoli o Eskvajeru. Vlasnik psa joj baci novčanicu kroz otvor, zgrabi časopis, trgnu povodac i spusti se niz ulicu. Na sebi je imao neke ultrafensi cipele čiju je boju upario sa maramom koja viri ispod uske kožne jake, kaki pantalone čije su nogavice pripijene uz listove, a onda se šire u šalvare, i, kad pogledaš širu sliku, shvatiš da je sve upareno. I pas. On je takodje modni detalj, "komad", kao i Eskvajer, kao i veganski sendvič iz izraelskog fast fooda koji je grickao zabacujući glavom povremeo loknice.

Par dana kasnije, Kosančićev venac, polako idem na posao, poranio sam, ima još vremena. Iz jednog kafića začujem zvuke Hendla. Osvrnem se, naravno, pogledam unutra. Mali prostor, intimni polumrak, detalji koju privuku pažnju. Udjem. Prostorija polupuna. Šanker sa stavom. Konobarica lepih crta lica, pirsing u nosu, "molim vas, sedite ove, za mašinu". Šivaća mašina iz tridesetih. Sednem. Ispred mene Danas, Vreme i NIN. Nigde informera, kurira i blicova. Hendl ne prestaje. Već pokušavam da se srodim s prostorom, naručim espreso, pogledam okolo, lepe gvozdene stepenice koje vode na galeriju, ispod njih gajba voća, ne bih se spuštao njima pijan, u desnom uglu stara gvozdena peć, malo feminizma po crno belim fotografijama. Konobarica donosi espreso, pogrešan, čašu vode sa dve kocke leda i slajsom svežeg krastavca. Gledam u taj netraženi krastavac u vodi i konačno obratim pažnju na ljude oko sebe. Momci sa arafatovskim šalovima u raznim bojama, devojke naizgled produhovljenih pogleda, ali neka masovna bezličnost. Niko sebi okrenut. Svi ka spolja. Evo, sedimo ovde u cool prostoru, sa vodom u kojoj su slajsevi krastavca, sa nekom klasikom iz zvučnika, pričamo baš cool priče, kad su veoma cool, onda glasovima damo decibelažu, smeh nam je glasan, vidite kako se zabavljamo i kako nam je prekul pirsingovana konobarica čiji je smeh najzvonkiji i čije je "hir ju ar, hir ju ar" najprekul sa ove strane Save. Naravno da je koji minut kasnije na vrata ušao u istim onim šalvarama, zabacujući loknice, nervozni čitalac Eskvajera.

Svima sam im sudio.
Eto.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:09 13.11.2013

Re: Ma,

cult
Svima sam im sudio.

Да будем потпуно искрен, ја сам на Студентском тргу најпре био радознао. Мој син је годиште окупљених.
Goran Vučković Goran Vučković 10:22 13.11.2013

Re: Ma,

Svima sam im sudio.

Još jedan interesantan ekosistem...
maksa83 maksa83 10:24 13.11.2013

Re: Ma,

Recimo, video sam sajt dve "fešn blogerke" (iz tog dela društva se sada regrutuju zaposlene u Ministarstvu spoljnih poslova lepe nam države) koje odnedavno plaća država tj, mi, poreski obveznici, a koje prikazuju sasvim drugačiji trenutak u Srbiji od ovog Brajovićevog. Projekat im se zove "lifestyleserbia" i naš life style možete pogledati ovde

Hah... oko toga se digla velika prašina u srpskoj sajbersferi. Prvo, da l' Wordpress tema koja košta $40 treba da se naplati poreskim obveznicima EUR 11000, koliko to treba da košta i koliko zapravo vredi, pa su onda krenuli neki Uticajni da brane koncept i cenu, itd. pa ... mislim, srpska sajbersEra.

Znam da je nepopularan, ali meni je Amitz Dulnikerov retort na sve to najbolji. Dva dana posla, parodija - PlatiStruju.com.
Goran Vučković Goran Vučković 10:30 13.11.2013

Re: Ma,

Dva dana posla, parodija - PlatiStruju.com.

cult cult 10:37 13.11.2013

Re: Ma,

Znam da je nepopularan, ali meni je Amitz Dulnikerov retort na sve to najbolji.


Eh, meni Dario Hajrić (<-- klik)

Znam da blogeri ne vole linkove, ali vredi kliknuti.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:39 13.11.2013

Re: Ma,

da l' Wordpress tema koja košta $40 treba da se naplati poreskim obveznicima EUR 11000

Da se jedna od te dve fešn blogerke ne zove Oliver Dulić?
audrey92 audrey92 11:13 13.11.2013

Re: Ma,

cult
Znam da je nepopularan, ali meni je Amitz Dulnikerov retort na sve to najbolji.


Eh, meni Dario Hajrić (

Znam da blogeri ne vole linkove, ali vredi kliknuti.


Dobar tekst!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:19 13.11.2013

Re: Ma,

maksa83
Hah... oko toga se digla velika prašina u srpskoj sajbersferi. Prvo, da l' Wordpress tema koja košta $40 treba da se naplati poreskim obveznicima EUR 11000...

Шта, неко је завалио fast food као КОБЕ БИФТЕК?

Узгред, мени је помало жао (не пуно, да се разумемо) ако неко ову моју кратку импресију види као пресуду-осуду Србије. И схватам да се она доживљава као гурање прста у већ отекло око. Но -- шта да се ради. Ја сам, просто, хтео да изнесем неке ствари које ипак јесу у домену чињеница, а не импресија. Када сам пре петнаестак дана чуо с разних страна да су банке нагло појачале притисак за наплату кредита, присилно прикупљјући меницама доспеле обавезе, није ми било јасно шта се десило. После сам сазнао да је та једна велика фирма на издисају и да је њен суноврат унервозио наше мало и плитко банкарско тржиште. Статистике су мој хоби, а имена фирми на које се односе ја сам изоставио, мало у бризи да се не деси да ме неке од њих туже ;-)

Такође, ако се обрати пажња, моје речи о робној пица марки из наслова текста нимало нису негативне: то је један успешни, свуда у свету легитимни и признати бизнис. Како год било, то што ово доба пружа прилику најпре њима да напредују, мени довољно говори баш о овом добу, и они су некакав наш тренутни signature cut. Не верујем да им смета како сам их поменуо, дакле. Имају, чак, бесплатну рекламу!

Треће, то вече сам био кренуо у једну од највећих београдских клубова-кафана-рупа, где свирају неки моји драги познаници, и то страшан блуз. Пио сам ракију из пластичних чаша -- 100 динара чашица, седео на нечему што тек наликује на столицу и слушао сјајну музику. (Ја пијем пиво само с nsarskim.) Ево је испод, снимљена у другом клубу:


maksa83 maksa83 11:29 13.11.2013

Re: Ma,

Такође, ако се обрати пажња, моје речи о робној пица марки из наслова текста нимало нису негативне: то је један успешни, свуда у свету легитимни и признати бизнис.

Ja probao te Carbic pizze kad su se pojavile letos, i bile su dobre, pogotovo za picu snogovaču. Onda sam batalio testa, i sad čujem (bar za ovu na Bulevaru) sa raznih strana da su se "pokvarili", mada je kad god tamo prođem (u bilo koje doba dana i noći) red od bar troje ljudi.

Odn. - ništa nije večno, uobičajeno je da kad se firma raširi vlasnik/glava firme gubi kontrolu nad kvalitetom, i tad sve postaje moguće.

Nego, jebeš kuknjavu, ja bih sad iskoristio priliku da ovde sakupimo picerije sa pozitivnim recenzijama (pri čemu pod "picerija" mislim na "picerija na drva", ovo ostalo ne računam):

- Pomodoro ( Hajlenderska )
- Cuoco (Bulevar)
- La Piazza (Mileševska)

... dopunite dalje.

Uzgred, Brajoviću, da mi se objasni - zašto više nigde - nig-de - nema muscovado šećera? Pa je l' to lepo? Nije. Zato da mi se objasni. (A bilo je za vreme Tadića!)
cult cult 11:32 13.11.2013

Re: Ma,

Узгред, мени је помало жао (не пуно, да се разумемо) ако неко ову моју кратку импресију види као пресуду-осуду Србије. И схватам да се она доживљава као гурање прста у већ отекло око. Но -- шта да се ради. Ја сам, просто, хтео да изнесем неке ствари које ипак јесу у домену чињеница, а не импресија.


Eh, pa ko može da posmatra Srbiju, a da joj ne sudi.
Možda samo Vučić.
Sunce Istoka i Naša Nada Koja Ne Umire.
Ja joj sudim više puta dnevno.
I da budem iskren, jebe mi se kad to nekom smeta.

Uzgred, dobro zvuče ovi momci.
Gde se mogu čuti live i kada, vrlo bi me zanimalo.
Meni statistika više nije hobi, već eskejp od realnosti.
cult cult 11:34 13.11.2013

Re: Ma,

Ja probao te Carbic pizze kad su se pojavile letos, i bile su dobre, pogotovo za picu snogovaču.


Ja sam prilično redovan kod njih svakog drugog petka uveče tamo kod Doma omladine.
I isključivo sa tabascom.
Bez toga ništa posebno.
reanimator reanimator 11:38 13.11.2013

Re: Ma,

dopunite dalje.

Botako (kad od Kalenića kreneš u Kućicu)
natasavb natasavb 11:43 13.11.2013

Re: Ma,

maksa83
dopunite dalje.


Borneo u Pančevu. Jeste malo dalje , ali vredi. :)

A šećer potraži u Veru.
cassiopeia cassiopeia 11:47 13.11.2013

Re: Ma,

- Cuoco (Bulevar)


Ja dalje od ovoga ne idem. O d l i č n a !!!

p.s. Počastiću se za rođ. posle 5 meseci apstinencije od testa. Njamiiiii
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:00 13.11.2013

Re: Ma,

maksa
Onda sam batalio testa

cass
posle 5 meseci apstinencije od testa.

Ovaj blog je poludeo.

Re: Ma,

maksa83
Recimo, video sam sajt dve "fešn blogerke" (iz tog dela društva se sada regrutuju zaposlene u Ministarstvu spoljnih poslova lepe nam države) koje odnedavno plaća država tj, mi, poreski obveznici, a koje prikazuju sasvim drugačiji trenutak u Srbiji od ovog Brajovićevog. Projekat im se zove "lifestyleserbia" i naš life style možete pogledati ovde

Hah... oko toga se digla velika prašina u srpskoj sajbersferi. Prvo, da l' Wordpress tema koja košta $40 treba da se naplati poreskim obveznicima EUR 11000, koliko to treba da košta i koliko zapravo vredi, pa su onda krenuli neki Uticajni da brane koncept i cenu, itd. pa ... mislim, srpska sajbersEra.

Znam da je nepopularan, ali meni je Amitz Dulnikerov retort na sve to najbolji. Dva dana posla, parodija - PlatiStruju.com.


:)))))
maksa83 maksa83 12:04 13.11.2013

Re: Ma,

dobrosavljevic_m
maksa
Onda sam batalio testa

cass
posle 5 meseci apstinencije od testa.

Ovaj blog je poludeo.

Bolje poludeo nego omatorio...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:07 13.11.2013

Re: Ma,

Bolje poludeo nego omatorio...

More kad vas prijavim moderaciji da vas na'rane picom kroz nos kao što hrane picom mlade u Guantanamu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:11 13.11.2013

Re: Ma,

cult
Eh, pa ko može da posmatra Srbiju, a da joj ne sudi.
Možda samo Vučić.
Sunce Istoka i Naša Nada Koja Ne Umire.
Ja joj sudim više puta dnevno.
I da budem iskren, jebe mi se kad to nekom smeta.

Uzgred, dobro zvuče ovi momci.
Gde se mogu čuti live i kada, vrlo bi me zanimalo.
Meni statistika više nije hobi, već eskejp od realnosti.

Па ја јој не судим. Некако нисам начисто да сам пуно бољи од ње.
Мене Србија изузетно умара. И друге, вероватно.
Знам шта све нисам успео у њој да урадим, често немајући довољно воље, знања, средстава. Знам шта је она мени радила.

Јако ми је важно да ми разумемо где смо и шта смо то ми и куда идемо. И онда кад овде видим на мене "набријане" коментаре, помало сам на њих равнодушан и огуглао. У последње време све чешће ми се дешава да многе мудре главе боље и паметније од мене виде ствари: требало је ово, требало је оно, ово не разумеш, ово не знаш... Све признајем: тако је. А опет -- то ми је све небитно. Јер једино што ће се бројати јесте -- шта сам урадио. То ће се једино бројати. Свима нама. И Србији.

А ова наша женска блог брбљања, њих носе ветар и разна министарства.

Свирају у VOX Blues Clubu следеће недеље. Требало би Кум и ја да идемо.
niccolo niccolo 12:17 13.11.2013

Re: Ma,

Upozoravam da je sajt odvratan na neverovatnom broju nivoa i da osetljivijim osobama može izazvati nagon za povraćanjem.

Pazi kad sam te poslušao i uradio nešto što obično ne radim - kliknuo na link

Re: Ma,

Predragi,
Hoces da kazes da je zenski princip u zivotu manje vazan, nebitan ?!
Mozda je u tome problem?
cassiopeia cassiopeia 12:24 13.11.2013

Re: Ma,

dobrosavljevic_m


maksa
Onda sam batalio testa


cass
posle 5 meseci apstinencije od testa.


Ovaj blog je poludeo.



niccolo niccolo 12:25 13.11.2013

Re: Ma,

После сам сазнао да је та једна велика фирма на издисају и да је њен суноврат унервозио наше мало и плитко банкарско тржиште.

Eh...jedna. Kod 4 najveća problema govorimo o 800 miliona...ali dobro, generalno treba biti optimista (mislim iz zdravstvenih razloga, ne zato što ima posebnih razloga za optimizam )
cassiopeia cassiopeia 12:26 13.11.2013

Re: Ma,

maksa
Bolje poludeo nego omatorio...


Reci joj. :)


p.s. a što smo se podmladiliiiiiiii
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:26 13.11.2013

Re: Ma,

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Predragi,
Hoces da kazes da je zenski princip u zivotu manje vazan, nebitan ?!
Mozda je u tome problem?

Не разумем питање, на шта се односи.
(Ко је оно био рекао, неки наш политичар: "Не слажем се с питањем'')
audrey92 audrey92 12:35 13.11.2013

Re: Ma,

Јако ми је важно да ми разумемо где смо и шта смо то ми и куда идемо. И онда кад овде видим на мене "набријане" коментаре, помало сам на њих равнодушан и огуглао. У последње време све чешће ми се дешава да многе мудре главе боље и паметније од мене виде ствари: требало је ово, требало је оно, ово не разумеш, ово не знаш... Све признајем: тако је. А опет -- то ми је све небитно.


Sumatraizam, cisti...
cult cult 12:35 13.11.2013

Re: Ma,

У последње време све чешће ми се дешава да многе мудре главе боље и паметније од мене виде ствари: требало је ово, требало је оно, ово не разумеш, ово не знаш... Све признајем: тако је.


Meni samo jedna mudra glava.
I reagujem isto: tako je.
S dodatkom da sam za razliku od mudrih glava nesposoban, inertan, neproaktivan i, dakle, glup.
Iskreno, baš sam se umorio od 17 godina plivanja kontratokovima Srbiji.
Sad mi se malo beži.

VOX, komšiluk.
cool.

cult cult 12:37 13.11.2013

Re: Ma,

niccolo
Upozoravam da je sajt odvratan na neverovatnom broju nivoa i da osetljivijim osobama može izazvati nagon za povraćanjem.

Pazi kad sam te poslušao i uradio nešto što obično ne radim - kliknuo na link


Nadam se da nisi osetljivija osoba.
Ako jesi, skoncentriši se na Jovanču, dok ne prodje.
cassiopeia cassiopeia 12:42 13.11.2013

Re: Ma,

Predrag
А ова наша женска блог брбљања, њих носе ветар и разна министарства.


Ne fali ništa ovom blog brbljanju. Ja evo idem još jednom da pročitam šta si ti zapravo napisao.

Nego, ne znam kako vi (ne persiram ti, mislim vi blogodrugari) ali ja sam uhvatila sebe da se totalno izolujem od tv-a, vesti, jedino se ovde promuvam pa šta saznam saznala sam.
Toliko sam u svom mikrosvetu da počinjem da gubim širu sliku stanja u društvu. Ono borim se sa svojim problemima, demonima, kuvam, čitam, vodim dete u sjajnu školu slikanja kod divnih ljudi, na poslu sve češće ne želim da slušam crne prognoze (vrlo realne), znam šta ću ako dođe do najgoreg, ćao baj, baj... Često uveče pomislim e ovo je bio baš dobar dan, zagrlim svoje i zapitam se da li je ovo najbolji od svih mojih mogućih svetova. Nije ali ja trenutno bolje ne umem.
antioksidant antioksidant 12:45 13.11.2013

Re: Ma,

dobrosavljevic_m
maksa
Onda sam batalio testa

cass
posle 5 meseci apstinencije od testa.

Ovaj blog je poludeo.

testo je novo meso
niccolo niccolo 12:46 13.11.2013

Re: Ma,

skoncentriši se na Jovanču,

Jovanča je kul lik
hajkula1 hajkula1 12:48 13.11.2013

Re: Ma,

cassiopeia

... znam šta ću ako dođe do najgoreg, ćao baj, baj...






Objasni, pls.








Lopovi da vrate ukradeno.
hajkula1 hajkula1 12:50 13.11.2013

Re: Ma,

cult

VOX,.
cool.




Na B.b.?
reanimator reanimator 12:55 13.11.2013

Re: Ma,

Na B.b.?

Samo ovo???
cassiopeia cassiopeia 12:56 13.11.2013

Re: Ma,

hajkula1
Objasni, pls.


Joooj tek sad vidim kako zvuči. Izvini!
Mislila reći zahvaliću se i ja njima na saradnji.
A onda u novi život

Hajkula
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:00 13.11.2013

Re: Ma,

audrey92
Sumatraizam, cisti...

Да, то сам ја: ЛУТАМ, ЈОШ, ВИТАК, СА СРЕБРНИМ ЛУКОМ...
audrey92 audrey92 13:53 13.11.2013

Re: Ma,

Predrag Brajovic
audrey92
Sumatraizam, cisti...

Да, то сам ја: ЛУТАМ, ЈОШ, ВИТАК, СА СРЕБРНИМ ЛУКОМ...


Znam da si to ti.
Super link, samo ne znam da li bih izdrazala celu pesmu, ovde na Itaci... Hvala.
barese barese 14:00 13.11.2013

Re: Ma,

antioksidant
dobrosavljevic_m
maksa
Onda sam batalio testa

cass
posle 5 meseci apstinencije od testa.

Ovaj blog je poludeo.

testo je novo meso


To uopste nije lose.

Italija ima populaciju medju najdugovecnijima zbog mediteranske dijete, dok smo mi treci u Evropi po bolestima srca.
hajkula1 hajkula1 15:31 13.11.2013

Re: Ma,

Predrag Brajovic
... имена фирми на које се односе ја сам изоставио, мало у бризи да се не деси




Pazi, liči da je epidemija
















..........................

hajkula1 hajkula1 15:33 13.11.2013

Re: Ma,

cassiopeia
hajkula1
Objasni, pls.


Joooj tek sad vidim kako zvuči. Izvini!
Mislila reći zahvaliću se i ja njima na saradnji.
A onda u novi život

Hajkula







Jaril Jaril 17:34 13.11.2013

Re: Ma,

Ovaj blog je poludeo.

15 месеци апстиенције.

ПС: Иначе, најновији талас прехрањивања каже да око 30 одсто људи има наркотичку реакцију на тесто. Ако сам добро упамтио, глиадин се лепи за рецепторе морфина (као и хероин) и производи ону благу еуфорију док се конзумира и онај даун кад прође дејство (после неких пола сата код мене).

Ко је још тесто у вену?

ППС: Има и горе. Ја скидам холестерол и триглицериде сланином са мајонезом и чварцима са павлаком. Па ти види...
predatortz predatortz 17:37 13.11.2013

Re: Ma,

ППС: Има и горе. Ја скидам холестерол и триглицериде сланином са мајонезом и чварцима са павлаком. Па ти види...


E onda imam predlog za tebe:

Nabavi čvarke i slaninu od mangulice. Provereno. Moji tast i tašta se ubijali od klope celu prošlu zimu. Na proleće holesterol i trigliceridi znatno manji nego inače.
AlexDunja AlexDunja 18:13 13.11.2013

Re: Ma,

Ovaj blog je poludeo.

i ja sam to primetila...
umesto da se kao što je i red svaki blog
završi raspravom o fašizmu, amfilofiju ili seksu...
sad seksa nigde, a klopa vodi ubedljivo
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:48 13.11.2013

Re: Ma,

најновији талас прехрањивања каже да око 30 одсто људи има наркотичку реакцију на тесто

Pa dabome, sunce mu žarko, zato ga i jedem.
Ја скидам холестерол и триглицериде сланином са мајонезом и чварцима са павлаком. Па ти види...

Skidaš holesterol svojim ukućanima?

Kuku, ovo ludilo poprima neslućene razmere. Pa još tu neki Plavi orkestar "bolje biti lud nego mator" izgovori. Šta je sledeće? Izbacivanje alkohola?!!!
maksa83 maksa83 18:52 13.11.2013

Re: Ma,

Pa još tu neki Plavi orkestar

Obavestio Moderaciju.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:52 13.11.2013

Re: Ma,


umesto da se kao što je i red svaki blog
završi raspravom o fašizmu, amfilofiju ili seksu...

Ma čudne se stvari dešavaju, ja kad videh onu Ravnu goru na TVu, reko': "Sad ka' uđem na blog, a tamo četeres treća", kad ono- ništa, ni 500 komenatara na tom frontu.
hajkula1 hajkula1 19:01 13.11.2013

Re: Ma,

predatortz
ППС: Има и горе. Ја скидам холестерол и триглицериде сланином са мајонезом и чварцима са павлаком. Па ти види...


E onda imam predlog za tebe:

Nabavi čvarke i slaninu od mangulice. Provereno. Moji tast i tašta se ubijali od klope celu prošlu zimu. Na proleće holesterol i trigliceridi znatno manji nego inače.




Moja majka se razbolela 6. aprila. Imala srčani pa moždani udar, posle nedelju dana opet, treća serija je bila fatalna. Umrla 1. maja. Ni masnoća, ni šećer. Tako da ja sve više verujem da probleme izazivaju neke bakterije a ne holesterol.











.........


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana