Astrologija| Ekologija| Ekonomija

неорадулизам

antioksidant RSS / 13.11.2013. u 12:59

рецепт је више пута примењен у прошлости: почнеш да извикујеш пароле, констатујеш да је стање лоше (што је тачно), кривца идентификујеш јасно и поједностављено, упорно упиреш прстом у једну, само једну групу (приступ не замара немислеће па је пожељно, тако рећи неопходно), ако неко проба да постави питање насилно га ућуткај (сам процес је добар и за лечење комплекса, имаћеш осећај моћи што се лепо уклапа у улогу месије који се рађа у теби). кад „освојиш власт" наравно ништа нећеш променити и побољшати. не зато што су твоји „предлози" глупост (јасно је да су глупост, били су глупост док су били и парола када се и видело да су неспроводиви) већ зато што ти „не дају" ти би али су остали, који вуку на доле јачи.. али не смеш ћутати. увек подсећај на своју истину: да је стање лоше, да постоји само један кривац и упорно држи уперен прст у њега и настави да обећаваш лака и неспроводива решења. али пошто си сада власт, истину обзнањуј саопштењима. мани се митинга, ти си их прерастао. ућуткавање оних који немају вере препусти другима. биће их. ти си сада власт.

у суштини ништа није речено. ништа конкретно (што се лепо уклапа у свачија очекивања: следбеници су добили нову посланицу, они који сумњају још један доказ о испразности). занимљива је та поза "ја сам на власти али сам у ствари један од вас" али то дефинитивно има следбенике. вучић има обожаваоца испред сваке "задружне продавнице" а прошло је премало времена да се схвати да то што у куриру пише некад није и нужно истина и да јесте мало чудно што још увек има чланова дс-а који нису на одлсжењу дуге затворске казне. наравно после судског процеса. на конференцијама за штампу сви су већ давно и оптужени и осуђени и уваљани у катран и перје.

али да се вратимо на "саопштење". прва конкретнија ствар која је написана, после низа "ми овако више не можемо, пропале године, бачене паре у бунар..." је коментарисање приступа страним инвеститорима. кажем конкретна а мислим конкретнија пошто је и тај део у суштини један микс парола, полуистина и поједностављеног погледа на свет, карактеристичног за све проповеднике велике истине. у том гулашу има тачних ствари наравно. неопходно је поправити привредни амбијент у целини. али та потреба нема никакве везе са страним инвестицијама осим на следећи начин: постоје страни инвеститори који улазе у сређене политичко економске системе јер им сигуран правни оквир гарантује предвидивост инвестиција а с друге стране постоје страни инвеститори који улазе у несређене политичко економске системе јер им несигуран, коруптиван правни систем под политичким утицајем гарантује предвидивост инвестиција. нећу коментарисати шта се у србији жели и шта се ради јер би то превише личило на пароле и кампању за освајање власти а ја нисам... чеслав милош.

елем, чак и тај конкретнији део се свео на низ "... ако сами себи не помогнемо неће нам нико помоћи, уместо да радимо... ми смо замислили да ће странци доћи да развију нашу привреду...". прецизнија критика на постојећи систем привлачења страних инвеститора дошла је са (саветничке) стране.

мислим да је већина (полу)заинтересованих већ бар начула да сиепа нема баш блиставу будућност. за агенцију за лиценцирање стечајних управника јасно је да је стављена на стуб јер нису на време предвидели смер каријере оног ког су лиценцирали па су се нашли власни да покрену дисциплински поступак против истог. расправљало се да ли ће се ту неко позвати на имунитет, на шта као министар има право, али признајем да сам изненађен предлогом за укидање институције која ти суди. креативно свакако. сиепа није из те приче, тако да остаје неком другом да нагађа да ли је одбила неког да одведе на неки сајам или је нешто сасвим друго у питању.

имајући у виду фронтални напад и на фонд за развој, мишљења сам био да можда разлоге треба тражити и у неком либералном ставу да улога државе не би требало постојати у том сегменту али збуњује следећи цитат: "Анализом рада агенција утврђено је да две не испуњавају своју улогу - СИЕПА и Агенција за лиценцирање стечајних управника.... Он је објаснио да ће послове које је до сада радила СИЕПА обављати посебан сектор у Министарству привреде који ће "коштати пет пута мање". (запањеност моја).

 

то је мало више образложио душан павловић, саветник министра у свом, далеко мање цитираном, блогу: "Прво, одлуку о субвенцијама доноси бирократа. Бирократа је увек под политичким утицајем." не разумем баш најбоље да ли службеници у министарству привреде нису бирократе или ће у министарству привреде лични утицај надвладати политички али то што ја не разумем неке ствари је више мој проблем. не умем да верујем па питам и онда сам себи изазивам проблеме и сумње.

тако и питам како ће ти будући супер службеници министарства привреде унапред знати која банка ће се угасити па ће унапред одбијати њихове гаранције? јер министар је, с правом, био љут што није могао да наплати гаранције банака које су изгубиле дозволу за рад и искрено се надам да се такве ствари више неће дешавати. ако се мора употребљавати влашка магија да би се предвидела будућност - нека буде тако. душан павловић приговара и што сиепа нигде није евидентирала колико запослених имају предузећа у тренутку добијања субвенција. наравно, пио фонд обично служи таквим проверама али подржавам жељу за дуплом контролом, чак кад је изазвана и незнањем.

и да се разумемо, ово није одбрана за сиепу. њу динкић брани и што се мене тиче то је сасвим довољан услов да се она угаси. само причамо овде о "писму које је померило балкан" па да се вратимо на њега.

следи болна тачка - приватизација, са дирљивим личним изливом: "као припадника те генерације, срамота ме је" (коме суза у оку није заискрила душе нема) али о томе више у следећем наставку (ако ме не буде мрзело).

 

уводне пароле:

 

1/     http://www.index.hr/vijesti/clanak/srpski-ministar-privrede-odrzao-lekciju-cijelom-balkanu/710676.aspx

2/     http://www.dusanpavlovic.in.rs/mypage/Blog/Entries/2013/11/11_SIEPA.html



скраћена верзија:


• стране директне инвестиције нису глупост.
• побољшање услова пословања у србији јесте неопходно али привлачење сди не подразумева заустављање процеса побољшања услова пословања (ако такав процес постоји).
• ако нешто не ради како треба, постоји могућност и да се промени пре него што се спали.
( наравно, ако знаш шта радиш и ниси шарлатан у мисији спашавања света )

 

 



Komentari (235)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

tadejus tadejus 08:30 14.11.2013

Re: Nekompetentno

princi
Srbe ubi neznanje i kurčevitost. Srbin što manje zna, to se više kurči. Mislim, čisto evoluciono, to nema šanse da preživi.


ma nije ti ovo tacno, srbin se kurci znao ne znao, mozda malo samo vise ako ne zna
skroman srbin, to ti je brate oksimoron
jigv jigv 09:12 14.11.2013

Re: Nekompetentno

antioksidant

u odnosu na dinkića svako izgleda dobro, to nije sporno

Pod arogantnom preambicioznom pickicom sam mislio na Krstica. Dinkic je za mene pluskvamperfekat, da parafraziram nekog od doajena nase politicke scene...
antioksidant antioksidant 09:16 14.11.2013

Re: Nekompetentno

Pod arogantnom preambicioznom pickicom sam mislio na Krstica.

ух, крстић јесте млад и амбициозан (што није лоше, сем ако се не исказује превише кроз неискуство и бескрупулозност) а за остало нисам до сад чуо па га нисам препознао у твом опису.
за сад могу рећи да ми се свиђа што је одолео притиску (он или табела у екселу) да се слепо зачепрка у намете на рад (нарочито пио и рфзо). признајем да нисам очекивао такав исход, популизам који наваљује са те стране је јако "шармантан"... као и свако незнанње.
jigv jigv 09:22 14.11.2013

Re: Nekompetentno

maksa83
И у Грчкој су оставили траг, корупцијски, дакако.

Nema čistog mesta od toga gde nogom kroči Simens. Običan svet njih posmatra kroz mikrotalasne rerne i fenove za kosu, a oni su mnogo, mnogo, mnogo veća sila od toga.

Da ilustrujem (pardon my nerdyness) - Microsoft ima specijalan build Windowsa za njih. Znači Simens ne koristi Windows koji koristimo ti i ja (ok, ne ti i ja, nego nesretnici na to osuđeni ; ) već specijalno za njih održava specijalnu verziju - privilegijica za to što plaćaju pola miliona komada. Njihov mesečni račun za net - ovde, kod nas - je oko 40000 (četrdeset hiljada) EUR, a njihov datacentar u Nemačkoj je opasan rovovima i bodljikavom žicom i čuva ga obezbedženje sa dugim cevima. Bez zezanja. U Austriji se npr. zna da oni dobijaju sve poslove gde god Socijalisti dođu na vlast (od izgradnje i opremanja bolnica pa do novih tramvaja) pošto ih ovi filuju parama ko blesavi. Itd. itd.


Nevezano za temu, ima tu dosta istine. No, stvari ipak nisu tako crno-bele, compliance je danas snazno rastuca sila u svim ozbiljnim korporacijama. Mislim da ni u jednoj (dobro, mozda ne ni u jednoj, ali skoro ni u jednoj) ozbiljnoj korporaciji danas na vrhu ne postoji ideja o dobijanju poslova korupcijom. Vise lokalni direktori potkupljuju lokalne politicare/direktore drugih preduzeca bez znanja visih instanci, a zarad dobijanja visih bonusa. E, sad, da li te vise instance ne znaju ili ne zele da znaju, to je drugo pitanje. Ipak, kao sto rekoh, compliance sve vise vedri i oblaci takvim korporacijama, i ti lokalni direktori postaju sve oprezniji, sto verovatno dovodi i do odredjenog smanjenja takvih koruptivnih radnji...
vladaxy vladaxy 09:32 14.11.2013

Re: Nekompetentno

Srbe ubi neznanje i kurčevitost. Srbin što manje zna, to se više kurči.

Evo par komentara za novi budžet:
Od velikog je znacaja da se sve institucije pridrzavaju mera stednjekoje je propisalo ministarstvo finansija i koje za cilj imaju smanjenje budzetskog deficita na prihvatljiv nivo koji nece ugrozavati makroekonomsku stabilnost drzave
(Srbin100%)
Verujem da ce se budzet izglasati na vreme. Nisu tu za dzabe Radulovic i Krstic . Pitam se samo kako li ce paraziti PUPS prihvatiti novi budzet :(
(ekonomista)
Svaku pohvalu zaslužuje i to što je budžetski deficit znatno smanjen.
(Blagajnik)


Debili i dalje ne kapiraju da štednja ne postoji, da 350 više potrošenih miliona nije štednja i da je Krstić samo dimna zavesa populista na vlasti

EDIT: u stvari ja sam debil, komentarišem SNS botove
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:44 14.11.2013

Re: Nekompetentno

vladaxy
EDIT: u stvari ja sam debil, komentarišem SNS botove

Тачно. :)))
Овим се све више људи озбиљно бави радећи за СНС.
Узгред, имао их је и ДС.

И једни и други су плаћени.
jigv jigv 09:45 14.11.2013

Re: Nekompetentno

antioksidant
Pod arogantnom preambicioznom pickicom sam mislio na Krstica.

ух, крстић јесте млад и амбициозан (што није лоше, сем ако се не исказује превише кроз неискуство и бескрупулозност) а за остало нисам до сад чуо па га нисам препознао у твом опису.
за сад могу рећи да ми се свиђа што је одолео притиску (он или табела у екселу) да се слепо зачепрка у намете на рад (нарочито пио и рфзо). признајем да нисам очекивао такав исход, популизам који наваљује са те стране је јако "шармантан"... као и свако незнанње.


Da pojasnim: upoznao sam gomilu ljudi na istim ili visim pozicijama od njega u McKinsey-u, Oliver Wyman-u, Goldman Sachs-u, JP Morgan-u, i nikome od njih ne bih dao da mi vodi zemlju, a pogotovu ne obicnom Associate Principal-u. Nije on imao blistavu karijeru u McKinsey-u, kako to pokusava da se predstavi, on je imao finu karijeru. Covek kao sto je on zna da nema dovoljno znanja i iskustva za posao ministra finansija, ali pomisli "Vau, ovo mi je jedinstvena prilika, moze biti sad ili nikad", pritom, naravno, misleci samo na sebe, a to sto zbog njegovog neiskustva moze ispastati 7 miliona ljudi nije ni bitno. Zato je preambiciozan.

I sta uradi genije nakon pazljivo odradjene PR kampanje? Nista. Povecao poreze i smanjio plate zaposlenima u drzavnom sektoru iznad 60.000. Bravo, mentolu. Pa ko su ti ljudi koji primaju iznad 60.000? Profesori, naucnici, lekari, IT strucnjaci. Daleko manjim delom partijski postavljeni direktori na koje svi pomisle kada cuju za ove mere. Partijski postavljene cate u administraciji, a koje prave glavni problem, ogromnom vecinom ne dobacuju do tih 60k. Dakle, umesto da pootpusta partijski podobne prekobrojne koji nicim nisu ni zasluzili da dobiju to radno mesto na kojem nista ne rade, on smanjuje plate ljudima koji su mahom radili da dodju tu gde jesu. Zato sto se usrao od politicara i nista ne sme da predlozi, nego samo slusa i radi sta mu se kaze. I zato je pickica.

I, sto se prvog prideva tice, ljudi koji ga znaju - znaju koliko je arogantan.

EDIT: I, sto rece sad neko u komentaru pre mene, i pored svega ce imati 350 miliona vise rashoda... No comment
inco inco 11:04 14.11.2013

Re: Nekompetentno

Predrag Brajovic
Овим се све више људи озбиљно бави радећи за СНС.
Узгред, имао их је и ДС.

И једни и други су плаћени.


DS je bar imao neku meru i daleko manje ljudstva, a mislim da se nisu ni zamarali da pišu skripte za automatske pluseve / minuse na svoje komentare, a čak su i njihovi botovi bar bili malko pismeniji. Kad dođe jedan bot na 20 normalnih komentatora svi ga lepo ispljuju i ismeju mu se i to je to... Danas dolazi 20 botova na jednu živu personu pa je postalo posve mučno pratiti domaće njuz portale...

Gebels, da je živ, pao bi na dupe kad bi video šta SNS radi i šta im je omogućila moderna tehnika. Eh, da je on to mogao back then...
blogovatelj blogovatelj 12:12 14.11.2013

Re: Nekompetentno

To su N(ij)emci, kod njih nema korupcije. Vidiš onaj gore što piše kako bi Mišković kod njih mogao samo da cepka karte u tramvaju.


Cekajuci taube...
maksa83 maksa83 13:38 14.11.2013

Re: Nekompetentno

No, stvari ipak nisu tako crno-bele, compliance je danas snazno rastuca sila u svim ozbiljnim korporacijama. Mislim da ni u jednoj (dobro, mozda ne ni u jednoj, ali skoro ni u jednoj) ozbiljnoj korporaciji danas na vrhu ne postoji ideja o dobijanju poslova korupcijom.

Svakako ne u zvaničnim dopisima i mišn stejtmentima firmi, ali ...

E, sad, da li te vise instance ne znaju ili ne zele da znaju, to je drugo pitanje.

Velike retail korporacije interno (ali vrlo formalizovano) dele korupciju na tri nivoa i obeležavaju ih sa tri boje - crvenom, narandžastom i ... zaboravio sam koja je treća boja ; ) rangiraju se po veličini (npr. je l' treba potplatiti carinika, službenika u opštini ili visokog državnog zvaničnika) i tome koliko su bitne za biznis, odn. koliki im je risk/return.

Malo je tu cvećki.
reanimator reanimator 14:27 14.11.2013

Re: Nekompetentno

Cekajuci taube...

Taube prati situaciju..javiće nam se iz Kine ili Brazila :)
ecce-florian ecce-florian 19:09 13.11.2013

potpuno neshvatanje


@ao
Radulović je predložen za ministra jer lepo piše.To je ustanovljeno praćenjem bloga B92.
Jasno?
To što se bavio strujom nije mu komparativna prednost.Da je bitno onudili bi ministarsku fotelju Maksi ili onom linuxovcu koji o tom više znaju od Radulovića ( a možda i od Dačića)
Jasno?
Da je trebo neki ministar koji treba nešto da menja onda bi bio predložen neko ko se bavi privredom ( stečaj ne spada u privredu već u postupanje pravosudnih organa, sud vodi postupak a ne izvršna vlast, mada, sud koji je isti vodio svojevremeno se zvao Privredni pa eto podudarnosti)
Jel tako?
Jel svi kažu da lepo piše od Hrvata pa do blogera? Kažu. Pa nek piše. Šta onda ako u tom što piše ništa ne kaže. Pa ne mora da kaže ako je tekst lep, barem ljudi uživaju.

Dobro je dok ništa ne radi.



antioksidant antioksidant 19:10 13.11.2013

Re: potpuno neshvatanje

Šta onda ako u tom što piše ništa ne kaže. Pa ne mora da kaže ako je tekst lep, barem ljudi uživaju.

Dobro je dok ništa ne radi.

ovo sam ja hteo da napišem
princi princi 19:40 13.11.2013

U svakom slučaju, Raduloviću

će ovaj manje ili više kratkotrajan boravak u Vladi Srbije doći kao dobra škola blogovanja, tj koga se sme a koga nikako ne sme banovati.
Milan Novković Milan Novković 20:02 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

princi
će ovaj manje ili više kratkotrajan boravak u Vladi Srbije doći kao dobra škola blogovanja, tj koga se sme a koga nikako ne sme banovati.

Ček, jeste sigurni da su velike šanse da je kratkotrajan, meni bi iznenadilo da je on onima što su ga izabrali potpuno neočekivan u "ponašanju".
princi princi 20:06 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

meni bi iznenadilo da je on onima što su ga izabrali potpuno neočekivan u "ponašanju".

Pa to se i ja sve vreme pitam, ali gledaoci UTN kažu da je to već svršena stvar.

Uz to, veliko je pitanje ko je njega stvarno izabrao. Njega pominju kao Vučićev kadar, ali ja sam čuo priču, iz vrlo pouzdanog izvora, da su na njegova pisanija po blogu pažnju skrenuli Dačiću a ne Vučiću.
maksa83 maksa83 20:07 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

Ček, jeste sigurni da su velike šanse da je kratkotrajan, meni bi iznenadilo da je on onima što su ga izabrali potpuno neočekivan u "ponašanju".

Ja ne bih baš pao na dupe ako se ispostavi da se on jako nije sviđao npr. Rusima kao element potpuno van njihove kontrole. Tj. da su oni rekli "onaj mali može, al' ovaj mora da ide".
antioksidant antioksidant 20:09 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

tj koga se sme a koga nikako ne sme banovati.


inače, da ponovim - mene je banovao sasvim opravdano. pitao sam ga kako je to biti majka. nije da me je intersovalo ali zamolili su me da ga to pitam. delovao je kao čovek koji sve zna ali je to ipak rešio da zadrži za sebe.
antioksidant antioksidant 20:13 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

a ne bih baš pao na dupe ako se ispostavi da se on jako nije sviđao npr. Rusima kao element potpuno van njihove kontrole. Tj. da su oni rekli "onaj mali može, al' ovaj mora da ide".

pazi, na kraju svako sve potpiše. i simpo su potpisali a da ne potpišu etihad ili južni tok. ne biva to.
a i ako zatvori siepu neka ga, nek se igra i oseća moćno. i agenciju za licenciranje stečajnih upravnika. ko im je kriv što pokreću disciplinske postupke. ono što bih ja zamolio je da se ne igraju sa pio fondom i republičkim fondom za zdravstveno osiguranje, tj sa njihovim finansiranjem , ako ne znaju šta rade - a ne znaju. ta dva fonda su u očajnom stanju (praktično i ne postoje kao fondovi) i ogroman su problem ovog društva, ali stvarno molim da se ne da nepismenima, ali potpuno nepismenima da ih "reformišu" jer ubiće milione.
gedza.73 gedza.73 20:17 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

AO, a čime se bave ovi u PIO fondu?
Koliko imaju zaposlenih?
Milan Novković Milan Novković 20:18 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

Uz to, veliko je pitanje ko je njega stvarno izabrao. Njega pominju kao Vučićev kadar, ali ja sam čuo priču, iz vrlo pouzdanog izvora, da su na njegova pisanija po blogu pažnju skrenuli Dačiću a ne Vučiću.

Ja ne bih baš pao na dupe ako se ispostavi da se on jako nije sviđao npr. Rusima kao element potpuno van njihove kontrole. Tj. da su oni rekli "onaj mali može, al' ovaj mora da ide".

Gde god da sam već pročitao zar nije Vučić rekao da je njegov.

Dalje, već ima toliko glasova da Vučić stvarno želi da uradi nešto značajno u oporavku, ili bar ozbiljnom pokušaju oporavka Srbije.

Rusi/Ameri - Ameri pobedili još odavno sad, tj Rusi ni nisu bili u finalu, valjda, ako je i bilo neko finale onda su, i pored sve "bliskosti" u njemu bili možda samo Ameri i Britanci.

A sad, valjda, više nema tajni, taj region je vanredno interesantasn kao regionalni centar sveta, razni tu imaju razne planove i bezakonje i anarhija u toj meri više ne može da se ni toleriše ni da se priušte, priušte pogotovo.
princi princi 20:26 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

Rusi/Ameri - Ameri pobedili još odavno sad, tj Rusi ni nisu bili u finalu, valjda, ako je i bilo neko finale onda su, i pored sve "bliskosti" u njemu bili možda samo Ameri i Britanci.

To, možda, kod tebe i mene u selu, ali kod Tomite, Dačketa i Sakija Ruje su još uvek faktor numero uno. Onaj Đulijani, Nemci, to je bilo za slikanje. Kad im Vlada pripali dandaru, izgleda da nastaje opšta panika i kovanje novog ordenja, na brzaka.
maksa83 maksa83 20:31 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

princi
Rusi/Ameri - Ameri pobedili još odavno sad, tj Rusi ni nisu bili u finalu, valjda, ako je i bilo neko finale onda su, i pored sve "bliskosti" u njemu bili možda samo Ameri i Britanci.

To, možda, kod tebe i mene u selu, ali kod Tomite, Dačketa i Sakija Ruje su još uvek faktor numero uno. Onaj Đulijani, Nemci, to je bilo za slikanje. Kad im Vlada pripali dandaru, izgleda da nastaje opšta panika i kovanje novog ordenja, na brzaka.

Baš tako.

Dodatno, verujem da je Vučić duboko nesrećan zbog tog razvoja događaja, pošto se ispostavlja da on zapravo baš i ne može da bira Ministre, a i dobar deo te Nema Više Cile Mile Nego Preporod ("Ćunizam i Renesansa", rekao bi moj drug Iki) priče pada u vodu, tj. prima dve golčine na domaćem terenu. Pogotovo ako umesto Radulovića uleti onaj Mali, koji je iz aviona evidentan megamufljuz.
antioksidant antioksidant 20:31 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

gedza.73
AO, a čime se bave ovi u PIO fondu?
Koliko imaju zaposlenih?

gedžo, hajde da ih otpustimo sve. da li to znači da možemo da ukinemo (ili smanjimo za 30%) doprinose za pio iz zarada?
vladaxy vladaxy 20:33 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

ta dva fonda su u očajnom stanju

Mučenici iz RZZO se zlopate u novoj zgradi na Dedinju...



RZZO je najlakše rasformirati, bolje nego ovako izigravati prisilnu solidarnost. Dajte ljudima bruto plate i sve će doći na svoje mesto.
antioksidant antioksidant 20:37 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

RZZO je najlakše rasformirati, bolje nego ovako izigravati prisilnu solidarnost. Dajte ljudima bruto plate i sve će doći na svoje mesto.

i to je neko rešenje ali raspiši ga
(ili počni uporno kao papagaj da ponavljaš pa te možda imenuje za naslednika spasioca)
princi princi 20:43 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

Dodatno, verujem da je Vučić duboko nesrećan zbog tog razvoja događaja, pošto se ispostavlja da on zapravo baš i ne može da bira Ministre, a i dobar deo te Nema Više Cile Mile Nego Preporod ("Ćunizam i Renesansa", rekao bi moj drug Iki) priče pada u vodu, tj. prima dve golčine na domaćem terenu. Pogotovo ako umesto Radulovića uleti onaj Mali, koji je iz aviona evidentan megamufljuz.

Pa to, mislim, Saki se kao nešto džilita, kurči, odlučuje, mislim, očigledno dečku mnogo stvari nije jasno. Dačketu je, s druge strane, sve jasno (zato tipujem na Blue eyed).

Moja je teza da je to samo zbog toga jer Sakija još nije pogledao Vlada onim svojim čelično-plavim a, opet, nekako blagim i nežnim pogledom. Ovo Tomino zbrzano uvlačenje u anus: "Pozdravite mi Vladu!" i potpisivanje ovih ugovora o prodaji/kupovini ruskog oružja pokazuje da pamet polako ali sigurno dolazi iz dupeta u glavu.
princi princi 20:45 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

pa te možda imenuje za naslednika spasioca

Sine, kako bi to bilo kewl, da Dačke objavi: "I naš novi ministar privrede: vladaxy!"
antioksidant antioksidant 20:48 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

Sine, kako bi to bilo kewl, da Dačke objavi: "I naš novi ministar privrede: vladaxy!"

gedza.73 gedza.73 20:53 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

gedžo, hajde da ih otpustimo sve. da li to znači da možemo da ukinemo

Između 'otpusti sve' i 'mazi i pazi hiljade parazita' je veliki dijapazon boja.
Ono što mene svaki put natera na povraćanje je ponašanje zaposlenih ( a uposleni su u igranju pasijansa po ceo radni dan od tri sata).
Onog trenutka kad im neko štrpne od plate (koju BTW nisu ni zaradili) diže se kuka i motika.

Što oni sami ne sednu, saberu ulaz-izlaz novca i kažu
-Ljudi, dajte da se sami racionalizujemo.
Ovo što sad radi deset hiljada može komotno da odradi dve.

Nećeš? E, onaj ko bar prozove te bambadavane ima da me kupi za ceo život.

I ko počne od plate da im otkida za svaku grešku koju urade na svom radnom mestu.

-Aman, ženo, pa jesi li normalna? Samo si trebala da prepišeš, valjda si toliko naučila. Šta sad da radim?
-Uplatite 200 dinara sa pozivom na broj i donesite uplatnicu da ispravimo.
(sad znam da ovo nije politički korektno ali mi se u tom trenutku otelo)
-Nataknem ja i tebe i tvoju uplatnicu i pišljivu potvrdu sve zajedno.

antioksidant antioksidant 20:57 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

Između 'otpusti sve' i 'mazi i pazi hiljade parazita' je veliki dijapazon boja.

ok, slažem se, ali moja zamolnica se odnsila na neigranje sa finansiranjem pio fonda.
E, onaj ko bar prozove te bambadavane ima da me kupi za ceo život.

to još nije uradio niko. ono što je predlog je da se igramo sa stotinama milijardi dinara
a igrariju sa pio fondom koja je urađena da bi krkobabić ušao u tadićevu vladu još nije isplaćena
gedza.73 gedza.73 21:09 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

ali moja zamolnica se odnsila na neigranje sa finansiranjem pio fonda.

Pa što ga neko ne pretrijeri?
Invalidske penzije, zastavini, fapovi, autosaobraćaj radnici?

Kad vidiš da se voćka suši seči bolesne delove. Ako ne može vadi i sadi drugo.
Jer će bolesno pre ili kasnije da se osuši.

Pre par dana gledam nekog seljaka iz okoline Smedereva.
Pita ga voditelj zašto ne ostave industrijsku jabuku ako joj je cena samo pet dinara i na njoj nema nikakvu zaradu osim gubitka vremena i snage.

-Ovde su ljudi domaćini. Ne mogu da gledaju da im rod propada.

kako mi dobijemo pomenutog Krkobabića koji pošalje ekipu u, ni manje ni više, hotel Izvor na plaćen vikend da pripreme neki predlog zakona?



antioksidant antioksidant 21:14 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

kako mi dobijemo pomenutog Krkobabića koji pošalje ekipu u, ni manje ni više, hotel Izvor na plaćen vikend da pripreme neki predlog zakona?

ekipu su poslali i sindikalci i (gle čuda) ministarstvo privrede i finansija, ne samo krkobabić. u pitanju je zakon o radu
libkonz libkonz 21:21 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

Ruje su još uvek faktor numero uno.

Prema rečima ministra Milana Bačevića, ruska strana je preko direktora Gaspromnjefta Aleksandra Djukova uputila srpskoj četiri primedbe, među kojime je i ona na emisiju Insajder i učešće ministarke energetike u njoj.

"Ruska primedba je bila potpuno suvisla - kako je moguće da u Srbiji ide jedan TV serijal, koji, po njihovoj proceni, direktno ruši Južni tok, a da u tome učestvuju državni službenici, koji treba da poštuju taj sporazum", rekao je Bačević.

link
niccolo niccolo 21:22 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

ali zamolili su me da ga to pitam

I bio si drug da pitaš
mariopan mariopan 21:23 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

antioksidant
kako mi dobijemo pomenutog Krkobabića koji pošalje ekipu u, ni manje ni više, hotel Izvor na plaćen vikend da pripreme neki predlog zakona?

ekipu su poslali i sindikalci i (gle čuda) ministarstvo privrede i finansija, ne samo krkobabić. u pitanju je zakon o radu

Па радно ленствовали у хотелу?
Немају канцеларије и нека радна места да то одраде него у хотелу?
Баш ме занима да ли су закључили како ми треба још мало да стегнемо каиш?
Dr M Dr M 21:31 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

"Ruska primedba je bila potpuno suvisla - kako je moguće da u Srbiji ide jedan TV serijal, koji, po njihovoj proceni, direktno ruši Južni tok, a da u tome učestvuju državni službenici, koji treba da poštuju taj sporazum", rekao je Bačević.


Znači, Insajder se gasi...
vladaxy vladaxy 21:34 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

Sine, kako bi to bilo kewl, da Dačke objavi: "I naš novi ministar privrede: vladaxy!"

Uf ja bih bio k'o Mesić, zadatak sam obavio, sva preduzeća privatizovana, ministarstvo privrede više ne postoji
niccolo niccolo 21:39 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

Dr M
"Ruska primedba je bila potpuno suvisla - kako je moguće da u Srbiji ide jedan TV serijal, koji, po njihovoj proceni, direktno ruši Južni tok, a da u tome učestvuju državni službenici, koji treba da poštuju taj sporazum", rekao je Bačević.


Znači, Insajder se gasi...


Ne razumem zašto se sve u Srbiji doživljava tragično. Jedna je stvar to da li treba Insajder da postoji. A sasvim je druga stvar da li treba Aleksandra Vučić, kao predstavnik zemlje koja ima potpisane određene ugovore sa drugom zemljom i kao ministarka energetike čije ministarstvo je predložilo Zakon o JT, da učestvuje u emisiji gde se gledaoci navode kako je osnivanje SSS AG u Tunu neverovatan kriminal i ne znam šta još…Ako ne želite da preuzmete neku obavezu nemojte potpisivati ugovor. Ako ste ga potpisali, opustite mišić i sarađujte.
princi princi 21:40 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

Ruska primedba je bila potpuno suvisla


Podseti me, Bačević i ZZMM behu iz iste stranke? Sine, vrištanje... Obaška što mi je Bačević i inače omiljen lik.
Dr M Dr M 21:46 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

niccolo
Ne razumem zašto se sve u Srbiji doživljava tragično. Jedna je stvar to da li treba Insajder da postoji. A sasvim je druga stvar da li treba Aleksandra Vučić, kao predstavnik zemlje koja ima potpisane određene ugovore sa drugom zemljom i kao ministarka energetike čije ministarstvo je predložilo Zakon o JT, da učestvuje u emisiji gde se gledaoci navode kako je osnivanje SSS AG u Tunu neverovatan kriminal i ne znam šta još…Ako ne želite da preuzmete neku obavezu nemojte potpisivati ugovor. Ako ste ga potpisali, opustite mišić i sarađujte.


Da je sve u ovoj zemlji cakum-pakum, Insajder bi bio nepotreban. Ovako...

Vučić ne bi smeo da se pojavi ni u jednoj emisiji, ako Te posluša.

Svi će da ga pitaju za Gasprom, Etihad, Kopaonik..
niccolo niccolo 21:48 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

Vučić ne bi smeo

Aleksandra, Aleksandra, ne Aleksandar

Edit: Aleksandar se i nije pojavio u Insajderu, za razliku od Aleksandre
Dr M Dr M 21:52 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

niccolo
Vučić ne bi smeo

Aleksandra, Aleksandra, ne Aleksandar

Edit: Aleksandar se i nije pojavio u Insajderu, za razliku od Aleksandre


Ne znam koja Aleksandra, ali i dalje mislim da je neprilično da neko spolja uredjuje naš informativni prostor a naš ministar mu izigrava portparola.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:53 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

učić ne bi smeo da se pojavi ni u jednoj emisiji, ako Te posluša.

Svi će da ga pitaju za Gasprom, Etihad, Kopaonik.


Pa neka ga pitaju.
Nije problem u tome što ga pitaju nego utome šta on (ili ministrica mu) odgovara.

Stvarno je šizofreno, država potpisala neku ugovor a onda ista ta država sugeriše da je to kriminal.

Pa menanj ga, raskidaj ga ako je kriminal, kome se žale?
libkonz libkonz 21:57 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

Obaška što mi je Bačević i inače omiljen lik.

ne čudi me
U Vladi Srbije obavlju funkciju ministra prirodnih resursa, rudarstva i prostornog planiranja.

Na tvrdnje da je tu dužnost imenovan zbog prijateljstva s predsednikom Srbije Tomislavom Nikolićem (njegova ćerka Milena udata je za mlađeg Nikolićevog sina Branislava) odgovara:

“Tomislav Nikolić i ja smo prijatelji od 1990. On je živeo u Kragujevcu, ja u Kraljevu, i bili smo poslanici SRS. Istog dana smo izabrani i zajedno smo stupili na političke funkcije. Znači, nisam početnik u politici. Imam 22 godine političkog iskustva iza sebe. Nisam se mnogo eksponirao, ali imam bogatu političku biografiju.” (Kurir, 4. 8. 2012. godine)

Dr M Dr M 22:01 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

Nije problem u tome što ga pitaju nego utome šta on (ili ministrica mu) odgovara.


A naše pravo da znamo sve?

HCM, oni svi igraju poker našim parama, ima da odgovaraju. Takav im opis posla...
princi princi 22:02 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

Pa menanj ga, raskidaj ga ako je kriminal, kome se žale?

Kome da se žale kad su se totalno ukopali? Amere čisto zabole za Balkan, EU je tropa i dugo će još biti, od MMF-a pare dobijaju na kašičicu, i čitava strategija se svela na Kineze (koji zajebavaju), neke G-6 somnabulne arapske aranžmane i ruske kredite. Rujama je to sve potpuno jasno i sad su ih samo sačekali na zicer.
niccolo niccolo 22:02 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

Dr M
niccolo
Vučić ne bi smeo

Aleksandra, Aleksandra, ne Aleksandar

Edit: Aleksandar se i nije pojavio u Insajderu, za razliku od Aleksandre


Ne znam koja Aleksandra, ali i dalje mislim da je neprilično da neko spolja uredjuje naš informativni prostor a naš ministar mu izigrava portparola.

Dr M, ko uređuje naš informativni prostor? Rusi pitaju kako to da ide serijal i da u njemu državni službenici učestvuju. Drugim rečima Rusi pitaju zašto državni službenik učestvuje u nečemu što priča protiv projekta na koji ste se ugovorno obavezali. I to ne bilo koji državni službenik nego ministar nadležan da taj isti projekat i sprovodi. Pri tome ne govorimo o nekoj bezvezariji već o strateški bitnom projektu za Rusiju - jel misliš da će stvarno da stoje i da gledaju kako pojedinci divljaju kako im se ćefne i da im ugrožavaju projekat? Ja opet kažem, ako nismo hteli nije trebalo da potpišemo. Pošto smo još onomad potpisali, sad lepo da opustimo mišić i da sarađujemo…a to što inače Bačević tu situaciju koristi da bi se obračuvanao s portparolkom AVa i ojačavao položaj svog druga TN u stranci, to su redovne unutarstranačke aktivnosti...
inco inco 22:09 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

vladaxy
RZZO je najlakše rasformirati, bolje nego ovako izigravati prisilnu solidarnost. Dajte ljudima bruto plate i sve će doći na svoje mesto.


Ma ne mora ni bruto plate - i ako se ja zalažem za to razumem i strah 'elite' da je decenijama toliko uljuljkavala narod ovde da je isti postao apsolutno nesposoban da snosi ličnu odgovornost pa kapiram odakle ide ta linija da 'država mora da ih natera da uplaćuju' - može sve da ostane kako je i sad a da se RZZO u svom obliku i glavnom delovanju ukine kao čist nepotrebni trošak.

Podsetimo se na Član 68. Ustava Republike Srbije:

Svako ima pravo na zaštitu svog fizičkog i psihičkog zdravlja.

Deca, trudnice, majke tokom porodiljskog odsustva, samohrani roditelji sa decom do sedme godine i stari ostvaruju zdravstvenu zaštitu iz javnih prihoda, ako je ne ostvaruju na drugi način, u skladu sa zakonom.


Dakle, ako SVAKO ima pravo na zaštitu svog fizičkog i psihičkog zdravlja čemu uopšte služe zdravstvene knjižice i overe istih? Čemu neki novi brojevi i identifikatori? Čemu RZZO papirologija? Valjda misle da time što će odbiti nekog da leče (i samim tim prekršiti Ustav) zato što mu nije overena knjižica on može da pritisne svog 'gazdu' da mu uplati doprinose. Jes' 'vala, posla ima kao pleve u Srbiji pa radnici mogu da izvoljevaju i pritiskaju svoje 'gazde' da im uplaćuju doprinose... A država ima registar svih preduzeća i svih zaposlenih i jedan prost SQL upit može na kraju svakog meseca da vam izbaci one koji nisu uplatili doprinose za svoje zaposlene, onda im pošalješ čika inspektora i začas se stvar reši. No zašto lako kad može komplikovano...

Zakonom su uređene obaveze ko i kako, sem navedenih kategorija, plaća zdravstveno osiguranje. Ukoliko se te obaveze ne ispunjavaju njih ne goni RZZO već država zbog kršenja zakona. Raspodele troškova se takođe uređuju zakonima i odredbama iz Ministarstva zdravlja tako da ni tu RZZO nema nikakvu ulogu. Arbitraže se opet ne dešavaju uz aktivno učešće RZZO-a. Prenosi novca, računi i ostale peripetije se obavljaju kroz banke, često po automatizmu u skladu sa navedenim zakonima i odredbama, tako da ni tu RZZO ne igra ne znam kakvu ulogu. Nabavka opreme i materijala se sprovodi putem zakona o javnim nabavkama, opet bez nekog aktivnog učešća RZZO-a (sem da da naredbu da se pošalju pare tome i tome). Pa čemu onda RZZO služi?!

Biće da upošljava hiljade (neko reče 4k ljudi!) lelemuda čija je primarna delatnost da zajebavaju sitne privatnike i poštenu inteligenciju sa nekakvim markicama i overama. Ako je istina o tih četiri hiljade ljudi, sve i da imaju prosečne plate (a imaju značajno više) to je trošak od preko 24 miliona evra svake godine samo na plate, a gde su tu drugi operativni troškovi u vidu markica za prevoz, režija za poslovni prostor, kancelarijski materijal itd. O indirektnim troškovima privredi gde privrednici treba da potroše nekoliko dana svako malo obijajući njihove šaltere i da ne govorim.

Da stavim taj trošak u perspektivu, samo uštedama na plate u RZZO mogu svake godine da se kupe 30 vrhunskih fMRI skenera pa da se ne čeka na magnetnu rezonancu po 4-5 meseci kad za mnoge pacijente može da bude odveć dockan.

Daklem, ukinuti zdravstvene knjižice (LK je sasvim dovoljna, a mogu da ostanu i knjižice ako im trebaju jebeni brojevi u sistemu ali nikakve overe i slični bakrači) i svesti RZZO na 30-ak ljudi koji će raditi osnovnu administraciju (nalozi bankama i tako te stvari) i problem rešen. I ta transformacija može da se odradi u roku od par meseci, ali mi sem u parolama političara kanda ni nemamo nameru da štedimo.

Što se PIO fonda tiče, to je tek priča za sebe - isti nikada u svojoj istoriji nije ni bio fond, a kako danas država dotira PIO sa preko 50% postojanje PIO fonda je tragikomičnije i od RZZO-a.
Dr M Dr M 22:10 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

Drugim rečima Rusi pitaju zašto državni službenik učestvuje u nečemu što priča protiv projekta na koji ste se ugovorno obavezali. I to ne bilo koji državni službenik nego minitar nadležan da taj isti projekat i sprovodi.


Ja mislim da su u Insajderu provladini učesnici branili JT, jer je emisija bila protiv, tako da su ti učesnici nepravedno optuženi, po mom mičljenju.

Ono što mi smeta je pokušaj zabrane učestvovanja u nekoj opozicionoj emisiji, pa makar i da bi se branila vlada. To je cenzura.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:13 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću



A naše pravo da znamo sve?

HCM, oni svi igraju poker našim parama, ima da odgovaraju. Takav im opis posla...


Baš zato, ako igraju poker našim parama, i ako su namirisali kriminal zašto i dalje igraju ti partiju?



Amere čisto zabole za Balkan, EU je tropa i dugo će još biti, od MMF-a pare dobijaju na kašičicu, i čitava strategija se svela na Kineze (koji zajebavaju), neke G-6 somnabulne arapske aranžmane i ruske kredite. Rujama je to sve potpuno jasno i sad su ih samo sačekali na zicer.


Jbg, EU jeste tropa ali i dalje šilji onu stvar na Rusiju, i to preko Srbije.

Pak: Srbija je uvidela da nema drugog izbora do članstva u Evropskoj Uniji. Sa Rusijom može da ostane u prijateljskim odnosima, ali ona je daleko i ne može da uđe u bilo kakvu uniju sa njom. To su uvidele i sadašnje vlasti u Beogradu, koje su prošlosti bile veoma nacionalistički nastrojene. Možda se Rusija boji da će oslabiti njene veze sa Srbijom. Međutim, nema nikakvih problema da zadrži prijateljske odnose, zatim nastavi ekonomsku saradnju. Zašto da ne? No, ne treba da računa da može iz pozadine, preko Srbije, da pravi probleme u EU.
niccolo niccolo 22:16 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

Ja mislim da su u Insajderu provladini učesnici branili JT

Da je ona branila JT ne bi svakako VP toliko jebao kevu Tomi da ova poslednjih nedelju dana jedino što radi jeste da ide okolo i ponavlja kako je JT njen dobar drugar. U tom smislu se slažem sa tvojom drugom rečenicom, iako doduše nema nikakve veze s ovim slučajem.
cult cult 22:17 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

Biće da upošljava hiljade (neko reče 4k ljudi!) lelemuda čija je primarna delatnost da zajebavaju sitne privatnike i poštenu inteligenciju sa nekakvim markicama i overama.


Mojoj radnici od strane rzzo bagretine rečeno da ništa nije uplaćeno tri godine.
Eto, tek tako. Žvaće burek i mljackajući "ništa vama gazda nije plaćao. Nijedan jedini dan".
Napade me žena, morao da joj pokazujem izvode iz banke da se uveri da je sve plaćano tačno prvog u mesecu svakog jebenog meseca svake jebene godine od kad radi kod nas.
Sledeći put kad to nekom od mojih kažu idem sa tamo sa palicom.

Sve to rasteruj, Raduloviću.
U pravu je ovaj libertarijanac Vladaxy.
Nema ovde leba bre.
Dr M Dr M 22:18 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

Što se PIO fonda tiče, to je tek priča za sebe - isti nikada u svojoj istoriji nije ni bio fond


PIO fond je do sredine osamdesetih bio bogata firma a onda je, dok je još Krkobabić bio direktor, a i posle, postao Slobin rog obilja.

Do tog vremena, na primer, nije bilo moguće da neka firma podeli plate a da ne uplati i u PIO i RZZO, posle je sve postalo moguće.

A taj Krkobabić je i dalje faktor u ovoj državi.
Dr M Dr M 22:21 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

HCM, oni svi igraju poker našim parama, ima da odgovaraju. Takav im opis posla...



Baš zato, ako igraju poker našim parama, i ako su namirisali kriminal zašto i dalje igraju ti partiju?


Zato da pokupe pikslu..
inco inco 22:22 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

princi
Obaška što mi je Bačević i inače omiljen lik.


U skladu sa gore citiranim Članom 68. Ustava Republike Srbije, nalazim da je 'država' Srbija teško pogazila svoj Ustav u slučaju gospodina Bačevića, naročito onaj deo o psihičkom zdravlju.


Dr M
Svi će da ga pitaju za Gasprom, Etihad, Kopaonik..


Id' molim te, ko sme PPV-a da išta pita o tome? Pa eno Olju obli 'ladan znoj sinoć - pokušavala da deluje kao ozbiljan novinar koji ima cojones da priupita Gospodara neka nezgodna pitanja, a da ga pritom ne pita baš ona najnezgodnija pitanja gde je direktno i otvoreno slagao (džakovi, aflatoksin, Luka Bojović...), pa i na benigna kvazi-provokativna pitanja PPV se zajapurio k'o vepar da mu je na tren padao evropejski šinjel da razotkrije pleća radikalska.

Znaš kad će nakon sinoćnjeg nastupa neko da priupita Gospodara nešto nezgodno? Kad Bačević kašikom iskopa kanal do Soluna.
Dr M Dr M 22:23 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

U tom smislu se slažem sa tvojom drugom rečenicom, iako doduše nema nikakve veze s ovim slučajem.


Ma važno je da se složimo..
cult cult 22:25 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

PPV se zajapurio k'o vepar


Nastupi su mu sve jeziviji.
Od agresivne patetike do stare dobre radikalske preteće čiste agresije.
Ono sinoć je bilo za povraćanje.
niccolo niccolo 22:27 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

Nastupi su mu sve jeziviji.

Jao, a ja zaboravio da ima pa nisam gledao…sad se osećam uskraćenim.
Dr M Dr M 22:33 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

Id' molim te, ko sme PPV-a da išta pita o tome


Ima ko sme, i pita stalno, ali se to slabo vidi i čuje. Medijska blokada..

Inače, potpuno si u pravu..
libkonz libkonz 22:33 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

Ono sinoć je bilo za povraćanje.

A Olja Bećković se konačno ponašala kao novinarka. Nije kao kad joj dođe Đilas, pa se ponaša kao zaljubljena šiparica. A Điki voli samo piletinu.
inco inco 22:35 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

cult
Mojoj radnici od strane rzzo bagretine rečeno da ništa nije uplaćeno tri godine.


Ako je za utehu, znam i bizarnije primere. Neke koji su morali da imaju i sudski epilog sa zaključkom da 'niko nije kriv, zagubili se papiri'

Najboljši primer mi je firma koja je otišla pod katanac usled kazni zbog neuplaćivanja doprinosa da bi se posle pokazalo da to nije istina, al' posle par godina ganjanja bizMis nije više mogao da se revitalizuje...


Dr M
PIO fond je do sredine osamdesetih bio bogata firma a onda je, dok je još Krkobabić bio direktor, a i posle, postao Slobin rog obilja.


Možbiti da je bila ozbiljna firma, ali nije bio fond jer se iz istog neplanski i stihijski uzimalo i pre Zlobinog vakta - od svog nastanka je to bio protočni bojler, samo što svaka Ponzi šema funkcioniše dok ima više onih koji u istu ulažu od onih koji pokušavaju nešto da podignu.

I Casino Jugoskandik je dobro poslovao dok je bilo reda ispred blagajne da se zamene pare za žetone...

A inače postojale su i tada firme koje su mogle da fiktivno uplaćuju u PIO novac koji ne postoji - pa to je glavna privilegija države, da može sama sebi da plaća novcem koji ne postoji.

Što se Krkobabića tiče, to je priča za sebe... sa tužnim krajem.
cult cult 22:39 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

Ako je za utehu, znam i bizarnije primere. Neke koji su morali da imaju i sudski epilog sa zaključkom da 'niko nije kriv, zagubili se papiri'

Najboljši primer mi je firma koja je otišla pod katanac usled kazni zbog neuplaćivanja doprinosa da bi se posle pokazalo da to nije istina, al' posle par godina ganjanja bizMis nije više mogao da se revitalizuje...


Da je ovo Utisak, sad bi te Vučić kivno prekinuo i počeo da priča o svojoj borbi protiv Rotacija.
Dr M Dr M 22:40 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

Od agresivne patetike do stare dobre radikalske preteće čiste agresije.


Moraš da ga razumeš, Rusi mu na glavi, Evropa ga davi, Beograd mu knedla u grlu, Tomini ljudi ga opkoljavaju...

Sinoć sam se pobojao da se ne šlogira pred kamerama..i da Olja ne mora da mu daje veštačko disanje.

To bi bio pravi utisak nedelje..
inco inco 22:42 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

niccolo
Jao, a ja zaboravio da ima pa nisam gledao…sad se osećam uskraćenim.


A, pa ne može tako, ak' smo se mi mučili što bi se pa ti izvukao jeftino? Izvol'te, kliketi OVDE. Preporučujem neku lakšu drogu pre gledanja, čisto da manje boli...
niccolo niccolo 22:50 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

A, pa ne može tako, ak' smo se mi mučili što bi se pa ti izvukao jeftino?

Iskustvo, iskustvo

p.s. Blogeri ionako ne klikću na linkove koje drugi blogeri ostavljaju po blogu, pa tako ni ja
cult cult 22:59 13.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

Ako je za utehu, znam i bizarnije primere.


U stavari, dobro smo prošli.
Upravo objavljeno na tviteru:

Osamnaestmilionašezdesetosamhiljadapetstodinaraipedesetpetpara.


tadejus tadejus 08:32 14.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

princi
ali gledaoci UTN kažu da je to već svršena stvar.Uz to, veliko je pitanje ko je njega stvarno izabrao. Njega pominju kao Vučićev kadar, ali ja sam čuo priču, iz vrlo pouzdanog izvora, da su na njegova pisanija po blogu pažnju skrenuli Dačiću a ne Vučiću.


nisam gledala utisak, nemam stomak
ali koliko kapiram ovaj je rekao da r govori istine koje niko ne zeli da cuje?
pa cekaj
u mojoj knjizi to je podrska cista ko suza
sumnjivo bi bilo da ga ne pomene
vlad_aleksh vlad_aleksh 09:53 14.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

vladaxy
Sine, kako bi to bilo kewl, da Dačke objavi: "I naš novi ministar privrede: vladaxy!"

Uf ja bih bio k'o Mesić, zadatak sam obavio, sva preduzeća privatizovana, ministarstvo privrede više ne postoji


Čemu ministarstvo privrede? Jebote, to je kao kod Orvela. Ministarstvo ljubavi, ministarstvo mira...
blogovatelj blogovatelj 12:16 14.11.2013

Re: U svakom slučaju, Raduloviću

da li to znači da možemo da ukinemo (ili smanjimo za 30%) doprinose za pio iz zarada?


Mozda ne 30%, ali verovatno je 0.1% moguce. A i to je vec nesto.
nim_opet nim_opet 22:15 13.11.2013

Sta sam naucio citajuci komentare na blogu

Pa kaze ovako:

1) Srbi ne znaju nista o ekonomiji, tek treba da se nauce na tus i cetkice za zube
2) Radulovic je nekvalifikovan i ne zna sta radi, i zato je opasan
3) Radulovic je kvalifikovan, samo nista ne moze da uradi jerbo je u vladi sa SNS/NS/SPS i ostalom bandom
4) Liberalizam, kapitalizam i etatizam su zla najgora, ali ne znamo koji je to sistem koji moze da radi, niti smo do sada imali takav
5) Simens, austrijske i franucuske firme su sve amateri, koji u stvari muljaju i peru novac. Fijat valjda isto, mada ne eksplicitno. Ipak, valjalo bi nam privuci iste, ili mozda ne (izgleda da jos nismo prelomili)
6) i tako dalje....

Ovo neko da cita ko nije iz Srbije i okruzenja bi pomislio:
a) U Srbiji je mozda sada kriza, ali izazvana necim akutnim, nije sistemska,
b) Pre sadasnje krize, ekonomski sistem je funkcionisao jako dobro, samo se niko sada ne seca kako je to bilo
c) pravni sistem itd, sve funkcionise, mada sad, valjda zbog krize i ne bas, ili u stvari nije moguce zakljuciti
d) Srpske kompanije su bili giganti na svetskom glasu ali su sada, valjda samo privremeno utihnule
e) strani investitori su nam potrebni, ali ako bi smo mogli da ih biramo. Kriterijumi nisu bas najjasniji, ali ok je dok su recimo ruski (jerbo niko ne spomenu NIS u negativnom svetlu)
f) Sve nam je lepo u stvari, a ono sto nije lepo necemo da menjamo jerbo....valjda cuvamo komparativnu prednost, posto kao sto izjavi nekadasnji premijer "nasa nerazvijenost je komparativna prednost u vreme svetske ekonomske krize"....
I tako...lepo.
cult cult 22:18 13.11.2013

Re: Sta sam naucio citajuci komentare na blogu

Ovo neko da cita ko nije iz Srbije i okruzenja bi pomislio:


Ne, brate. Samo smo prepametni. I sve nam je jasno.
Ili jesi ili nisi bloger.
maksa83 maksa83 22:20 13.11.2013

Re: Sta sam naucio citajuci komentare na blogu

Učio, učio - pa preučio.
princi princi 23:30 13.11.2013

Re: Sta sam naucio citajuci komentare na blogu

Kako beše ono:
oni u principu ionako rijetko ćitaju,
a i to što ćitaju, krive stvari ćitaju...
nim_opet nim_opet 23:48 13.11.2013

Re: Sta sam naucio citajuci komentare na blogu

Ha :) Nista, videcu onda kako se to postaje bloger, pa da pocnem :)
niccolo niccolo 23:53 13.11.2013

Re: Sta sam naucio citajuci komentare na blogu

videcu onda kako se to postaje bloger

Držimo Reanimator i ja školu, 10 časova, svega 700 evra
tadejus tadejus 08:35 14.11.2013

Re: Sta sam naucio citajuci komentare na blogu

cult
Ne, brate. Samo smo prepametni. I sve nam je jasno.Ili jesi ili nisi bloger.


a nismo skrti ni znanje da podjelimo
niccolo niccolo 22:49 13.11.2013

Ja tek sad pročitao tekst

јер министар је, с правом, био љут што није могао да наплати гаранције банака које су изгубиле дозволу за рад и искрено се надам да се такве ствари више неће дешавати.

U čemu je problem s ovim? Pa preuzimanje imovine i obaveza tih banaka je rađeno uz učešće Ministarstva, NBS i Vlade - mogli su prilikom preuzimanja imovine i obaveza da prebace i te garancije na PŠ kao deo obaveza i ove bi nastavile da važe. Ili se tu radi o nečem drugom?
ecce-florian ecce-florian 23:13 13.11.2013

Re: Ja tek sad pročitao tekst

IZa taj problem s bankama ima različitih pristupa.

Meni se čini da bi se u sklopu dela izjave ministra Radulovića

cit
...deljenje rizika sa poslovnim bankama, na ekonomskim osnovama.

možda moglo razmisliti o implementaciji pristupa nekih zemalja srednjeg istoka.

Prethodno bi možda bilo celishodno poslati delegaciju da izvrši evaluaciju rezultata u periodu august 2012. septembar 2013.
niccolo niccolo 23:35 13.11.2013

Re: Ja tek sad pročitao tekst

...deljenje rizika sa poslovnim bankama, na ekonomskim osnovama.

Imaš ceo citat, o čemu je pričao?
ecce-florian ecce-florian 00:11 14.11.2013

Re: Ja tek sad pročitao tekst

Ovo što je b92 preneo
cit
Ministar je istakao da su odvojena znatna sredstva preko onoga što se trenutno zove garantni fond, da se smanje kamatne stope za celu privredu kroz deljenje rizika sa poslovnim bankama, na ekonomskim osnovama.

"Posebno bi krediti bili dostupni malim i srednjim preduzećima, jer je reč o velikom broju ljudi koji su potpuno isključeni iz kreditne podrške. Drugi deo je podsticanje inovacija, posebno IT industrije. Odvojili smo u budžetu četiri milijarde dinara", objasnio je Radulović.


Sad, ako ga razumeš kaži mi jel' mislio da je 4 mld odobreno za inovacije i IT ili za kreditiranje malih i srednjih preduzeća ( to je već bilo u budžetu i ranije ako se nevaram) ili su 4 mld sredstva koja će da idu u garantni fond sa ciljem smanjenja kamatnih stopa.

Nisam samo siguran kako da budu niže od nekih kamata na kredite koji su davani iz Fonda za razvoj, kao npr onaj čuveni kredit koji je dobila Fima porodice Homen u iznosu od 34 miliona dinara sa rokom otplate na pet godina i grejs periodom od godinu dana i KAMATNOM STOPOM OD 0,5 % GODIŠNJE po ugovoru iz 2009.. Šta će kamata biti 0,4 % i grejs period 24 meseca?

Nije lako davati ovakva obećanja kad ti prethodnici visoko podignu lestvicu

antioksidant antioksidant 08:50 14.11.2013

Re: Ja tek sad pročitao tekst

U čemu je problem s ovim? Pa preuzimanje imovine i obaveza tih banaka je rađeno uz učešće Ministarstva, NBS i Vlade - mogli su prilikom preuzimanja imovine i obaveza da prebace i te garancije na PŠ kao deo obaveza i ove bi nastavile da važe. Ili se tu radi o nečem drugom?

код мене јесте нешто друго, иронија.
код радуловића нисам баш сигуран.
niccolo niccolo 09:48 14.11.2013

Re: Ja tek sad pročitao tekst

Da, da, za tebe sam shvatio šta je, Radulović mi nije jasan (verovatno nisam pročitao tekst )
libkonz libkonz 22:53 13.11.2013

Šamar Raduloviću?

tadejus tadejus 08:47 14.11.2013

Re: Šamar Raduloviću?

libkonz
Ili nebitna vest


vise pljuc nego samar ali dobro

nemamo ni blizu dovoljno informacija da bismo sudili o tri cetvrtine ovoga sto je covjek napisao
sve I da sam ekspert za vodjenje velikih poslovnih sistema (a nisam) bez ikakvog uvida u knjige tih sistema... sta smisleno mogu reci..
no misljenje naravno imam (jer sta je srbin bez misljenja, tako nekako)

za siepom mi srce ne krvari mada znam da se jesu trudili da dovedu solidne ljude (bar u svojim pocecima)
no subvencije su ipak druga prica
fakat je da I recimo slovaci kompletnu svoju auto industriju subvencioniraju (kad kazem svoju mislim svoju koliko je I fiat nas)
stavise, zale se da svaki put kad jedna tura subvencija istekne proizvodjaci dodju da im kazu da mora jos da im kapnu koju ili ce morati da prepolove/smanje/zaustave...
al fakat slovaci imaju neto korist kao sto je I mi imamo od fiata pa nisam za to djuture I preko koljena ukidaj sve

ako bih nekome uzimala uzela bih sigurno ovima sto ih nije sramota da kazu kako 14 mjeseci nisu primili platu...
ali prozivati taktiku privlacenja stranih investitora (ako treba I subvencijama) pogresnom... mislim da je promasaj (mogu da elaboriram)

onog ukidanja poreza I doprinosa sto se tice...
bjese I predlog daj ljudima bruto plate pa ce oni sami..
aman
pa toga mislim da nema niujednoj drzavi na svijetu a ne u evropi
meni nije problematicno da neko to predlozi
hoceemo divlji zapad, opasace nabacuj pa da vidimo cija majka crnu vunu prede
sta me briga, imam brz reflex
ali brate onda je fer da se ljudima kaze, znate sta, to sto ja predlazem znaci da: ako niste sposobni da si nadjete posao u tom novom divlji zapad sistemu... pa hebi ga, izvolite umrjeti u tisini, jer javen kuhinje nece biti, u bolnici vas nece primiti, dijete vam nece ici u skolu, a ni u starosti (ako je dozivite) nemojte da racunate da cemo vam pomoci
a on to precutkuje
I jos prica pricu kako bi to kao bilo bolje
jer kao skocila bi naplativost poreza
nije nego
stali bi srbi da se tiskaju oko tog ulaza u poresku upravu
da bar tu svoju tezu o tom nevidjenom skoku naplativosti potkrjepi nekim uspjelim primjerom, ali jok...
ima recimo primjera kako je poreska lutrija povecala naplativost (svaki fiskalni racun je tiket, pa ga ljudi traze)..
za primjer da brutalno smanjenej stope poboljsava naplativost ne znam
moze biti da je to samo moje neznanje
ali ne uliva povjerenje ni njegova elaboracija
antioksidant antioksidant 08:52 14.11.2013

Re: Šamar Raduloviću?

jer kao skocila bi naplativost poreza
nije nego

ти ниси верник
Milan Novković Milan Novković 09:15 14.11.2013

Re: Šamar Raduloviću?

ali prozivati taktiku privlacenja stranih investitora (ako treba I subvencijama) pogresnom... mislim da je promasaj (mogu da elaboriram)

Elaboriraj, pls

Tj i ja "osećam" da je tako kako ti kažeš, ali zar nije u svetu koji je jako likvidan u novcu, informacijama i apetitu za novu vrednost za Srbiju, zauštenu i jeftinu, pa nezaposlenu kakva jeste bolje ulagati u infrastrukturu - pravnu, investicionu, informativnu, operativnu kakvu god, u znanje, svest o svetu i mogućnostima - novca u svetu ima koliko hoćeš danas koji jedva da "zarađuje" nekoliko procenata godišnje, proizvodnja u Srbiji na kolenima, najmanje, doći će novac u tamo malo sređene odnose i bez subvencija.

I.e. stranci na subvencijama neće doći tu u haos da srede haos, nego, i ok je zaposlenost, da naprave svoj profitabilni mehur.
maksa83 maksa83 09:33 14.11.2013

Re: Šamar Raduloviću?

ima recimo primjera kako je poreska lutrija povecala naplativost (svaki fiskalni racun je tiket, pa ga ljudi traze)..

Ovo će, prema prilično pouzdanim izvorima (geek veze ; ) biti rešeno na malo drugačiji način, pratiće se radnje a ne potrošači. Od NG neće biti nikakvih papira, prijave će biti elektronske (ok, nebitno za ovu priču), a nusefekat toga će biti što će gomila tetki koje su u PU pomerale te papire iz tačke A u tačku B postati obsolete. Njihov obsolence će biti rešen na sledeći način - dobiće telefone sa Android aplikacijom koja prati fiskalizaciju u near-realtime. Kako će to da funkcioniše? Tetka dođe pred radnju koja treba da izdaje fiskalne račune, potera aplikaciju, gleda telefon koji joj prikazuje u realnom vremenu fiskalne račune izdate za tu radnju. 'Nači ti uđeš, kupiš, dobiješ fiskalni račun, fiskalna kasa momentalno šalje informaciju u PU koja je šalje nazad u telefon koji drži Tetka A. Tetka A stoji ispred radnje i broji "iz radnje je izašlo 10 ljudi u poslednja 3 minuta, znači na telefonu treba da vidim ~10 fiskalnih računa". Ako se to ne desi onda radnja ne izdaje fiskalne račune i u problemu je.

Nemam pojma kako ta kontrola funkcioniše ako radnja iz nekog razloga nije ili ne može da bude full time online. Ovo takođe znači i da će sve postojeće fiskalne kase morati da se menjaju.

Edit & P.S. Dodatni nerdy izvori kažu da je Radulović u Javnim Preduzećima a pogotovo onim mitskim KSŠS (Kum, Svastika, Šurnjaja, Snaja D.O.O.) Agencijama Za Ništa izazvao potpunu paniku.


antioksidant antioksidant 09:37 14.11.2013

Re: Šamar Raduloviću?

Ovo takođe znači i da će sve postojeće fiskalne kase morati da se menjaju.



ето нама послова


alselone alselone 09:42 14.11.2013

Re: Šamar Raduloviću?

near-realtime.


Daj da im uradimo neki forecast. Nadjemo korelaciju broja racuna sa tipom prodavnice, lokacijom, tipom dana, sezonom, casom u danu i autoregresiju sa prethodnim brojem racuna i onda ne mora bakuta ni da ide. Pustimo neke neuronske mreze i imace forecast koliko tog sata ta i ta radnja treba da izbaci racuna - ako je rezultat izvan epsilon okoline bakuti iskace alarm, pali masinu i odlazi na licino mesto.
alselone alselone 09:44 14.11.2013

Re: Šamar Raduloviću?

Edit & P.S. Dodatni nerdy izvori kažu da je Radulović u Javnim Preduzećima a pogotovo onim mitskim KSŠS (Kum, Svastika, Šurnjaja, Snaja D.O.O.) Agencijama Za Ništa izazvao potpunu paniku.


Bog za kompjutere i elektrotehniku. Dajte da ga sacuvamo ako je ikako moguce, samo zbog ovoga.
maksa83 maksa83 09:48 14.11.2013

Re: Šamar Raduloviću?

Bog za kompjutere i elektrotehniku.





Dajte da ga sacuvamo ako je ikako moguce, samo zbog ovoga.

Na golemu, inertnu i udobno uvaljenu silu je udario.
antioksidant antioksidant 09:48 14.11.2013

Re: Šamar Raduloviću?

bolje ulagati u infrastrukturu - pravnu, investicionu, informativnu, operativnu kakvu god, u znanje, svest o svetu i mogućnostima -

зашто ово искључује привлачење сди?
maksa83 maksa83 09:50 14.11.2013

Re: Šamar Raduloviću?

Pustimo neke neuronske mreze i imace forecast koliko tog sata ta i ta radnja treba da izbaci racuna - ako je rezultat izvan epsilon okoline bakuti iskace alarm, pali masinu i odlazi na licino mesto.

Al' zamisli. "Tetka@Home v2.0". Get it now on Google Play! (prosečna ocean 4.5 zvezdica)
antioksidant antioksidant 09:51 14.11.2013

Re: Šamar Raduloviću?

Na golemu, inertnu i udobno uvaljenu silu je udario.

ово је такав мит да не могу да верујем да се нико не потруди да прочита другу реченицу.
он гаси сиепу али њене послове пребацује у министарство. у министарство које он контролише.
за фонд за развој је рекао да има премало људи да би контролисали 20 000 датих кредита. да поновим - премало.
све је питање контроле. функционисање система (тј подизање ефикасности) није ни у сфери маште никоме.
niccolo niccolo 09:53 14.11.2013

Re: Šamar Raduloviću?

ово је такав мит да не могу да верујем да се нико не потруди да прочита другу реченицу.

Dobro, deluje kao lepa pričica, ljudi vole lepe pričice, treba ih razumeti
maksa83 maksa83 09:53 14.11.2013

Re: Šamar Raduloviću?

ово је такав мит да не могу да верујем да се нико не потруди да прочита другу реченицу.
он гаси сиепу али њене послове пребацује у министарство. у министарство које он контролише.

Pa, nije mit. To je informacija odande. Ima puno malih Snoudena u Srbiji.
Milan Novković Milan Novković 09:54 14.11.2013

Re: Šamar Raduloviću?

зашто ово искључује привлачење сди?

Ne isključuje, i treba ih privlačiti.

Samo mnogi koji bi došli tu neće doći dok postoji velika opasnost da, ako im se u konkurentnosti putevi ukrste za tamošnjom oligarhijom ili preteranom "fluidnošću" u svemu i svačemu, budu maltretirani ili iscrpljivani ako treba i dok ne dignu ruke.
antioksidant antioksidant 09:55 14.11.2013

Re: Šamar Raduloviću?

Pa, nije mit. To je informacija odande

па јесте мит.
информација је да је радуловић напао (неке) агенције.
то је тачно
али мит је да ће после бити мање тетки под контролом рођака и партијаца.
само се прераспоређује моћ.
динкић брани своје, радуловић напада оне који нису његови.
али
Dobro, deluje kao lepa pričica, ljudi vole lepe pričice, treba ih razumeti

да се потрудим да разумем
niccolo niccolo 09:55 14.11.2013

Re: Šamar Raduloviću?

nije mit

Otpuštanje jednih Šurnjanja i njihova zamena drugim nije smanjenje administracije. Samo je rotiranje na poziciji Šurnjanje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana