Društvo| Ljudska prava| Politika

Vučko Manojlović

expolicajac RSS / 15.11.2013. u 16:00

Javnost je od ubice i dželata godinama pravila mučenika i junaka. Sramota je u kakvoj državi živimo, priča starica,Obrenija Krstić, supruga pokojnog Dragomira, koja do detalja pamti dramu u trosobnom stanu u Ulici Ilije Strele.

311535_leskovac03vucko-manojlovicudovica-sa-slikom-ubienog-supruga-tuziocafoto-m-ivanovic_f.jpg?ver=1360183621

Najpoznatiji srpski osuđenik na smrt Vučko Manojlović (68), koji je posle 27 godina u zatvoru izašao na slobodu u februaru odlukom o pomilovanju predsednika Srbije Tomislava Nikolića, uhapšen je zbog sumnje da je juče u svojoj kući silovao LJ.M. (48).

Zgrožen sam, zgađen i zgranut. Koja kazna ovom monstrumu treba biti izrečena, kako bi pravda bila zadovoljena. O njegovom pomilovanju, od strane predsednika Srbije Tomislava Nikolića, suvišno je bilo šta reći. Odlučivati o ljudskim sudbinama nije za svakog. Možda nam se predsednik Nikolić poveo za tužnom pričom koju je u svojoj glavi smislio Vučko Manojlović. Ko će ga znati. Vučko je starici sa slike, oduzeo ceo jedan život, a predsednik Nikolić je na taj život udario pečat srama. Daj bože predsedniče, da si iz ovog odvratnog čina Vučka Manojlovića, izvukao neku pouku i više se nikada ne latiš pera da svojim potpisom uništiš nečiji život.   

http://www.znaci.net/00001/304_5.pdf

http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/366501/Udovica-leskovackog-tuzioca-Vucko-Manojlovic-je-bio-zver-sa-macetom

http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/420143/Vucko-Manojlovic-uhapsen-zbog-silovanja

 

 



Komentari (78)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

iqiqiq iqiqiq 19:00 15.11.2013

Mučna tema

Nije za vikend i opuštanje, izgleda da nam nema zabave više, sve su nam teme ozbiljnije i teže.

Pohvala za poentu "Daj bože predsedniče, da si iz ovog odvratnog čina Vučka Manojlovića, izvukao neku pouku i više se nikada ne latiš pera da svojim potpisom uništiš nečiji život. "

Dodala bih " i da nam više nijedna ljudska greška ne uzrokuje uništenje tuđeg/tuđih života". Bolje priznati grešku na vreme, nego pustiti sve niz vodu...
kleinemutter kleinemutter 19:40 15.11.2013

greske


Domaćine praštaj na trolu, ali moram ovo da napišem.

Teske su i one greske u Narodgnom Frontu.

Hoće li iko pametan pokrenuti Inicijativu u Narodnoj skupstini , da se donese zakon da lekar , koji svojom greskom na porodjaju oduzme detetu koje se rađa pravo na normalan zivot i zdravlje tom detetu ceo zivot placa izdrzavanje, banje , edukaciju.

Verujem da bi se procenat invalidne dece mnogo smanjio da se ovo uvede, a i korupcija oko naplaćivanja porođaja od same porodice.





angie01 angie01 22:44 15.11.2013

Re: greske

detetu ceo zivot placa izdrzavanje, banje , edukaciju.


sta bre da placa- upropasten zivot?

u zgradi imam slucaj deteta- sada je vec covek, koji je na porodjaju greskom lekara povredjen i kao posledicu je imao trajni invaliditet, koji se zavrsio nepokretnoscu, majka takodje u istom porodjaju stradala i jedva hoda- upropastena tri zivota, roditelja i detetov, ceo zivot su proveli pokusavajuci da odrze osnovne funkcije svog jedinca, ojadjeni, ogorceni, nemocni, iscrpljeni od borbe, ne ucestvujuci ni u cemu drugom u svom zivotu, osiromaseni i zaboravljeni od institucija sistema.

nemarnost ovakve vrste bi trebalo da ima za posledicu gubljenja licence i mogucnosti da vise radi taj posao + krivicno odgovaranje.
iqiqiq iqiqiq 23:27 15.11.2013

Re: greske

nemarnost ovakve vrste bi trebalo da ima za posledicu gubljenja licence i mogucnosti da vise radi taj posao + krivicno odgovaranje.

Ne može, jer se država upetljala u struku, a tu joj nije mesto. Kada država prepusti struci da sama brine o svojoj profesiji i ugledu, sve će se postaviti na svoje mesto.

Krovni problem je Zakon o zdravstvenim komorama koja nalaže obavezno članstvo svim zdravstvenim radnicima. Kada država ne bi imala ovakav zakon, članstvo u određenom udruženju bi bila garancija kvaliteta i stručnosti, a osiguravajuća društva bi se brinula o polisama vezanim za licencu. Ako lekar radi 20 godina bez mrlje u profesiji, njegovo osiguranje bi bilo vrlo povoljno, jer nije rizičan za osiguravajuću kompaniju.

Ovako država nametanjem zakonom članstva (protivustavno, da napomenem) uvodi kvazi licence koje nemaju nikakvu funkciju jer mora da je ima svaki lekar, pa šta onda ona znači, a pri tom nema protivgaranciju pacijentima (odštetu i naknadu pacijentu)

domaćine, zažmuri molim te na naše trolovanje....
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:25 17.11.2013

Re: greske

Kada država prepusti struci da sama brine o svojoj profesiji i ugledu, sve će se postaviti na svoje mesto.

Nisam sigurna, tako je u Sloveniji jedina za lekare nadležna njihova esnafska Lekarska komora, shodno čemu se međusobno štite do apsturda, niko ne može da ih takne...nemarnošću lekarka sahrani dete, i od komore dobije strogi ukor i tri meseca ružnih pogleda.
iqiqiq iqiqiq 12:16 18.11.2013

Re: greske

shodno čemu se međusobno štite do apsturda, niko ne može da ih takne

Tu samo nedostaje osiguravajuća kompanija u krugu, bez upliva države. Primera radi, lekar koji ima licencu i osiguran je kao profesionalac, ako napravi neku opasnu grešku, osiguravajuće društvo će platiti naknadu pacijentu (kao kasko kod automobila). Sledeći ugovor o osiguranju ovakvog lekara će biti katastrofalno skup, zbog rizika koji ovakav lekar donosi.

Ovaj lekar obično radi u nekoj instituciji koja za njega plaća ovo osiguranje. Takva institucija mu neće plaćati ovako visoko osiguranje nego će zaposliti nekog drugog lekara koji nema "mrlje" te time nije skup da se osigura.

Lekar sa skupim osiguranjem će morati da potraži novi posao koji će teško pronaći, sve da ga i štite strukovne organizacije. Novac je surovo sredstvo.
hajkula1 hajkula1 21:02 15.11.2013

MRAK


Kako god, čovek posle 27 godina odsustvovanja iz stvarnosti, nema gde da se vrati, nema čemu da se vrati. Ako je hteo da se vrati u zatvor, na kako tako za njega sigurno, poznato mesto, mogao je nešto drugo da uradi. Koliko je verovati tabloidima, negde sam pročitala njegovu molbu da se kazna izvrši, jer on nije za normalan život na slobodi (dok je bio u zatvoru).


Nemam pojma šta je i kako bilo pa je osuđen na smrt. Bilo je i u novinama i na TV. Po njima, nije baš tako kako piše u optužnici. To je i Predsednik mislio.
Krivo je pravosuđe, ono ranije ako nisu doneli pravu presudu pa je u tom slučaju odležao 27 godina (možda je bio za kraću kaznu) ili ovo koje ga je oslobodilo, tj dozvolilo da bude pomilovan.


Zlodelo koje je sada počinio, po meni je dovoljno za smrtnu kaznu, koje na žalost u našoj državi nema.









.............................
Lopovi da vrate ukradeno.
expolicajac expolicajac 21:14 15.11.2013

Re: MRAK

Lopovi da vrate ukradeno.

Nisu oni uzimali da bi vraćali. Ali da je monstrum bio streljan na vreme, mnogi se ne bi drznuli da kradu. Ovako, svako može da očekuje pomilovanje, za bilo koje zlodelo koje uradi.
zilikaka zilikaka 21:30 15.11.2013

Re: MRAK

Ali da je monstrum bio streljan na vreme, mnogi se ne bi drznuli da kradu.
Ovako, svako može da očekuje pomilovanje, za bilo koje zlodelo koje uradi


Već neko vreme se nećkam da li da ostavim komentar.

Pročitala sam sve. Pažljivo. Otvorila linkove. Čitajući onu "ispovest" jedino što mi se nametalo je misao "zlatan je moj zanat".

Ne znam, ti si vek proveo radeći sa raznima, pa i sa takvima. Treba to izdržati.
hajkula1 hajkula1 21:31 15.11.2013

Re: MRAK

expolicajac
Lopovi da vrate ukradeno.

Nisu oni uzimali da bi vraćali. Ali da je monstrum bio streljan na vreme, mnogi se ne bi drznuli da kradu. Ovako, svako može da očekuje pomilovanje, za bilo koje zlodelo koje uradi.




Ko?
Slušam








...............................................................
Lopovi da vrate ukradeno. Biće silom zakona ili silom prilika. Priliku ne prizivam. Srbija ćuti. Ranije je to bio znak.
expolicajac expolicajac 22:01 15.11.2013

Re: MRAK

Ko?
Slušam

Pa ovaj Manojlović.
Stara priča kaže:"Dete se tepa pre nego što ga pošalješ po vodu, kada razbije testijče, kasno je"
expolicajac expolicajac 22:02 15.11.2013

Re: MRAK

Treba to izdržati.

angie01 angie01 22:37 15.11.2013

Re: MRAK

mozda je trol, ali je slicnost u nebrizi, i verovatno je jos i poslusni , provereni kadar u pitanju,direktor iz pakala

meni ovako nesto nije jasno- ko to i zasto radi i kako je uopste odrzivo.

golubica.bg golubica.bg 23:09 15.11.2013

Re: MRAK

angie01
mozda je trol, ali je slicnost u nebrizi, i verovatno je jos i poslusni , provereni kadar u pitanju,direktor iz pakala

meni ovako nesto nije jasno- ko to i zasto radi i kako je uopste odrzivo.



Ih, sećam se ja prvih incidenata sa bivšeg mi direktora škole, ja tad više odavno nisam bila njen učenik, ali u svakom slučaju nakon nekog vremena vuk je pojeo magarca. Ko zna da li bi i kada bi i ovo izašlo na svetlost dana da se neko nije dosetio da kontaktira medije...
angie01 angie01 23:15 15.11.2013

Re: MRAK

vuk je pojeo magarca.


ovo je definicija, kako se kod nas resavaju problemi!
kukusigameni kukusigameni 15:02 16.11.2013

bio blog skoro

ZAŠTO---LINK
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:18 16.11.2013

,,,,,,,,,

Koja kazna ovom monstrumu treba biti izrečena, kako bi pravda bila zadovoljena.


Nadam se da ne smatraš da ti znaš definitivan odgovor na ovo pitanje?

Da li bi ti mogao da budeš taj koji će reći streljajte ga?
I da on, po tvojoj odluci, bude steljan.
iqiqiq iqiqiq 23:15 16.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

To je ono čuveno pitanje smrtne kazne, ali kada su ovakvi monstrumi u pitanju, nešto ne vidim razloga da se održava u životu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:27 17.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

nešto ne vidim razloga da se održava u životu.

Ja vidim, smrtna kazna je suviše laka za ovakvo zlo. To treba zatvoriti doživotno, bez mogućnosti pomilovanja, uz težak rad kojim bi zaradilo to što jede, da ga još i ne hranimo džaba.
expolicajac expolicajac 00:55 17.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

hoochie coochie man
Koja kazna ovom monstrumu treba biti izrečena, kako bi pravda bila zadovoljena.


Nadam se da ne smatraš da ti znaš definitivan odgovor na ovo pitanje?

Da li bi ti mogao da budeš taj koji će reći streljajte ga?
I da on, po tvojoj odluci, bude steljan.

Sa ovim iskustvom i ovim moralnim načelima, bez bilo kakvih dilema, DA
On je nakon što je izvršio krivično delo silovanja,pravosnažnom presudom osuđen na zatvorsku kaznu, kaznu odslužio, izvršio krivično delo otmice, i ubistva. Osuđen je za to na smrtnu kaznu, odlukom tadašnjeg Vrhovnog suda. Kazna mu nije izvršena zbog istorijskog trenutka u kome su događaji odvijali svojim tokom. On je bio osuđen na smrtnu kaznu, zato što je ubio predstavnika sudske vlasti tadašnje države. Pomilovao ga je predsednik države koja je zasnovana na sasvimdrugim principima u odnosu na one koji su ga na smrt osudili. Nevešti pokušaj prikazivanja da je neko žrtva prethodnog režima i da smi mi novi kao mnogo bolji. A zapravo se radi o skotu koji ne shvata da je njegov život samo sticaj okolnosti, jer je hiljade nevinih i poštenih ljudi stradalo u vrtlogu istorijskih događenja koje su tom skotu omogućile da bude živ.
Ako gradimo novo društvo ne treba da opravdavamo i rehabilitujemo zločince, već da se njih stidimo.Da li naša država bila kapitalistička ili socijalistička,nema nikakve veze sa činom idiota koji je digao ruku na vlast,nezadovoljan odlukom te vlasti da njegov akt prema nekoj ženi okarakteriše kao silovanje i osudiga na 5 godina zatvora. Nakon toga on je ubio predstavnika vlasti, ne zato što se nije slagao sa sistemom nego zato što je hteo osvetu.Za takve je jedina pravda, SMRT.
hoochie coochie man hoochie coochie man 02:09 17.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

Sa ovim iskustvom i ovim moralnim načelima, bez bilo kakvih dilema, DA


I koga bi još?
Da li je on jedini?
Gde je ta granica kad ljudi gube pravo na život?
A ako nekome možemo oduzeti život, zašto neke stvari manje vrende od života takođe ne bi mogle da se oduzimaju u nekim situacijama.
Ruka npr, odsečemo nekome ruku za kaznu.
Ruka je, priznačeš, manje vredna od života.
expolicajac expolicajac 03:09 17.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

hoochie coochie man
Sa ovim iskustvom i ovim moralnim načelima, bez bilo kakvih dilema, DA


I koga bi još?
Da li je on jedini?
Gde je ta granica kad ljudi gube pravo na život?
A ako nekome možemo oduzeti život, zašto neke stvari manje vrende od života takođe ne bi mogle da se oduzimaju u nekim situacijama.
Ruka npr, odsečemo nekome ruku za kaznu.
Ruka je, priznačeš, manje vredna od života.

Ti nikada u životu nisi doneo nikakvu odluku. Običan pozer koji se krije iz tastature. Postavljaš pitanja, na koja kada dobijaš odgovor, nemaš lične hrabrosti da zauzmeš stav nego postavljaš nova. Imaj muda pa kaži "da sam govno pandursko koje bi samo da ubija", ali imaj stav. JA bih ovog smrada odavno smako. Da je bio likvidiran na vreme ne bi izvršio novo krivično delo. A već je ubio ćoveka. Pa ti dalje prosipaj svoju demagogiju, a ja ću uvek imati jasan stav prema ubicama i nakazama koje siluju.
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:34 17.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

Ako gradimo novo društvo ne treba da opravdavamo i rehabilitujemo zločince, već da se njih stidimo

Predsedniku su podmetnuli.
expolicajac expolicajac 11:57 17.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

Milan Karagaća
Ako gradimo novo društvo ne treba da opravdavamo i rehabilitujemo zločince, već da se njih stidimo

Predsedniku su podmetnuli.

Kada bi nam odao tajnu, ko je to bio,mažda bih ublažio gnev koji trenutno osećam.
satinelle satinelle 13:20 17.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

Kada bi nam odao tajnu, ko je to bio,mažda bih ublažio gnev koji trenutno osećam


U potpunosti shvatajući tvoj gnev, jer od rođenja od svog Ex-a, slušam apsolutno iste izlive osećanja prema neljudima koji ne zaslužuju život zbog zla učinjenog drugima, ne bih unapred osuđivala bez presude.
Negde tamo daleko osećam da si u pravu, ali ne dozvoljavam da me osećanja povedu u možda suprotnom pravcu od istine koja tek treba da se dokaže.
Ne žuri Ex!
expolicajac expolicajac 13:53 17.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

satinelle
Kada bi nam odao tajnu, ko je to bio,mažda bih ublažio gnev koji trenutno osećam


U potpunosti shvatajući tvoj gnev, jer od rođenja od svog Ex-a, slušam apsolutno iste izlive osećanja prema neljudima koji ne zaslužuju život zbog zla učinjenog drugima, ne bih unapred osuđivala bez presude.
Negde tamo daleko osećam da si u pravu, ali ne dozvoljavam da me osećanja povedu u možda suprotnom pravcu od istine koja tek treba da se dokaže.
Ne žuri Ex!

Ex nikada ne žuri. Te navodne priče o traženju 150 evra i lažnom prijavljivanju smislio je advokat odnosno advokatica koja se pojavljivala u medijima kada je dobio pomilovanje. Sada traže izlaznu varjantu jer je njegovo pomilovanje bilo politički obojeno i smišljeno u glavama beskurpuloznih ljudi.
Lično sam imao uvid u spise Vučkovog predmeta 1989 godine. Čitao sam obdukcioni nalaz i nalaz psihijatrijskih veštaka. To što je on dobi pomilovanje je još jedan poraz srpskog pravosuđa i dokaz da nam predsednik države ima zle savetnike.
zilikaka zilikaka 14:05 17.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

Lično sam imao uvid u spise Vučkovog predmeta 1989 godine. Čitao sam obdukcioni nalaz i nalaz psihijatrijskih veštaka.

Eto, ako ti nešto znači, ja ti stvarno verujem da ga je trebalo streljati.

Mošbiti da smo mi oboje falični, jer sasvim dobro razumem i priču o odlukama i snošenju posledica.
satinelle satinelle 14:12 17.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

Zbog više krivičnih dela, među kojima je i ubistvo zamenika tužioca Dragomira Krstića, Okružni sud u Nišu je 21. novembra 1985. godine Vučka osudio na tada maksimalnu zatvorsku kaznu od 20 godina.
* Dve godine kasnije, odlukom Vrhovnog suda, kazna je preinačena u smrtnu.

* Čitavih 16 godina smrtna kazna nije izvršena, iako je Manojlović čak molio da bude likvidiran.
* Kada je 2002. ukinuta smrtna kazna, Manojlović je po automatizmu dobio maksimalnu kaznu zatvora od 40 godina.

* Manojlović je krajem 2004. uputio predsedniku Borisu Tadiću molbu za pomilovanje, ali odgovor još nije stigao.


Ne shvatam zašto je nekome trebalo 16 godina da izvrši odluku Vrhovnog suda?
expolicajac expolicajac 14:13 17.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

zilikaka
Lično sam imao uvid u spise Vučkovog predmeta 1989 godine. Čitao sam obdukcioni nalaz i nalaz psihijatrijskih veštaka.

Eto, ako ti nešto znači, ja ti stvarno verujem da ga je trebalo streljati.

Mošbiti da smo mi oboje falični, jer sasvim dobro razumem i priču o odlukama i snošenju posledica.

Od tebe sam to razumevanje i očekivao.
zilikaka zilikaka 14:19 17.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

Od tebe sam to razumevanje i očekivao.


iqiqiq iqiqiq 16:14 17.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

Iako pomalo ljubomorna na ovu internu podelu srca, moram da se uključim i stanem na vašu stranu, makar da upitam koje je svrha doživotnog zatvora za monstruma pedofila, onog ko siluje i takve nivoe krivičnih dela. Nikada to nisam razumela, da li će se pedofil pokajati i izlečiti u zatvoru? Kada je u pitaju teška krađa, pretpostavljam da ima nade, ako se zatvorenik doškoluje, pomogne da nađe neki stalan posao, itd. Onda zatvor ima vaspitnu ulogu, kaznenu ili šta god.

Koja terapija postoji za pedofile ili one nakaze koje siluju žene? Da li njih zatvor može da opameti? Sa mojim skromnim razumevanjem tematike, takvi su večna opasnost po društvo, njihovo eventualno izlečenje je vrlo diskutabilno i smrtna kazna mi deluje kao najlakše rešenje.

ok, znam da ima slučajeva da se smrtna kazna zloupotrebljavala da se reše problemi sa političkim neistomišljenicima, ali to svakako ne treba da bude razlog da se monstrumi(kao što je ovaj iz teksta domaćina) puštaju na slobodu
expolicajac expolicajac 18:45 17.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

iqiqiq

I tebi

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:21 17.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

Ti nikada u životu nisi doneo nikakvu odluku.


Ajde?
A kako znaš?
Pandurski instinkt?

Imaj muda pa kaži "da sam govno pandursko koje bi samo da ubija",


Napisao bih da mislim da je to u pitanju, ali ne mislim.

Reći ću ti i šta mislim, ali ti to moram saopštiti na vrlo jednostavan način da i ti razumeš, pošto je očigledno da razumeš samo takve, jednostavne, rečenice.

I to mislim o tebi, ne da si pandursko govno koje bi da ubija, ali da jesi jedan od onih po kojima su panduri označeni kao glupa skupina, kojima se mora samo najdirektnije saopštoiti šta se misli, inače ne mogu da shvate.

Ovim komentarom si to nepobitno dokazao.

Komentar na koji si odgovorio skoro pa doslovce kaže, smrtna kazna je brutalan način kažnajvanja, kao što je i odsecanje udova ili vađenje očiju i kao takva ne treba da postoji.

Ti što ti to nisi uspeo da shvatiš ne znači da bi išao okolo i ubijao, ali znači da si demnostrirao zašto policajce smatraju glupim.
expolicajac expolicajac 19:37 17.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

ali da jesi jedan od onih po kojima su panduri označeni kao glupa skupina, kojima se mora samo najdirektnije saopštoiti šta se misli, inače ne mogu da shvate.

Shvatio sam da ti glumiš pametnog građanina koji pred nama, glupom skupinom, plače kada su njegovi interesi ugroženi, a na svaki način huška svakog kriminalca da nam jebe majku.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:02 17.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

Shvatio sam da ti glumiš pametnog građanina koji pred nama, glupom skupinom, plače kada su njegovi interesi ugroženi, a na svaki način huška svakog kriminalca da nam jebe majku.


Opet si "shvatio"
Kad sam ja to pred vama pandurima plakao?
Ja od vas očekujem da radite ono za šta vas plaćam, a znajući vaše sposobnosti od drugih očekujem da vam tačno i precizno, do sitnih detalja, napišu šta treba da radite, kako bi se što manje toga ostavilo vama da zaključujete.

'Rani svinje i ništa ne diraj, je princip koji mora buiti poštovan kad je vaša služba u pitanju.
Nije, na zalost, uvek tako.


expolicajac expolicajac 20:53 17.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

hoochie coochie man
Shvatio sam da ti glumiš pametnog građanina koji pred nama, glupom skupinom, plače kada su njegovi interesi ugroženi, a na svaki način huška svakog kriminalca da nam jebe majku.


Opet si "shvatio"
Kad sam ja to pred vama pandurima plakao?
Ja od vas očekujem da radite ono za šta vas plaćam, a znajući vaše sposobnosti od drugih očekujem da vam tačno i precizno, do sitnih detalja, napišu šta treba da radite, kako bi se što manje toga ostavilo vama da zaključujete.

'Rani svinje i ništa ne diraj, je princip koji mora buiti poštovan kad je vaša služba u pitanju.
Nije, na zalost, uvek tako.


Lepše se uklapa "aport", ipak smo svi mi panduri za tebe samo kerovi. Bez obzira na sve što si do sada napisao, ja ću i dalje biti spreman da svoj život stavim u zaštitu tvoje lične i imovinske sigurnosti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:09 17.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

ja ću i dalje biti spreman da svoj život stavim u zaštitu tvoje lične i imovinske sigurnosti.


Za platu, naravno.
expolicajac expolicajac 21:13 17.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

hoochie coochie man
ja ću i dalje biti spreman da svoj život stavim u zaštitu tvoje lične i imovinske sigurnosti.


Za platu, naravno.

Ti stvarno ne veruješ u iskrene profesionalce.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:44 17.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

Ti stvarno ne veruješ u iskrene profesionalce.


Dovoljno je da budu profesionalci, njihov karakter me nešto ni ne zanima.
Nije važno koje boje je mačka...
nikvet pn nikvet pn 11:13 18.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

hoochie coochie man

expolicajac


Охладили сте, тако и треба.

Питање за вас :

Замисли да си ветеринар. Донели ти пса који је раније већ ујео, и сада је поново ујео па нагрдио. Дакле звер, атестирана. Шта с њим ? Не занима те мишљење власника, уједеног, инспекције, комшија. Одлука ( и извршење ) је само на теби. Ти си тужилац, судија, адвокат, управник затвора, социјални радник, психолог, џелат - једном речју бог. Ако испоштујеш процедуру закон те штити како год одлучио.

Изволите.
expolicajac expolicajac 12:09 18.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

nikvet pn
hoochie coochie man

expolicajac


Охладили сте, тако и треба.

Питање за вас :

Замисли да си ветеринар. Донели ти пса који је раније већ ујео, и сада је поново ујео па нагрдио. Дакле звер, атестирана. Шта с њим ? Не занима те мишљење власника, уједеног, инспекције, комшија. Одлука ( и извршење ) је само на теби. Ти си тужилац, судија, адвокат, управник затвора, социјални радник, психолог, џелат - једном речју бог. Ако испоштујеш процедуру закон те штити како год одлучио.

Изволите.

Ako imaš principe koji su jednaki za sve, uspavaćeš ga. Ako gledaš da se ne zameriš nikome, sakrićeš se iza moralnih principa i čekati da ujede još nekog.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:30 18.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

Замисли да си ветеринар. Донели ти пса који је раније већ ујео, и сада је поново ујео па нагрдио. Дакле звер, атестирана. Шта с њим ? Не занима те мишљење власника, уједеног, инспекције, комшија. Одлука ( и извршење ) је само на теби. Ти си тужилац, судија, адвокат, управник затвора, социјални радник, психолог, џелат - једном речју бог. Ако испоштујеш процедуру закон те штити како год одлучио.


Uspavati, usmrtiti, ubiti..biraj izraz

Zašto ne čoveka?
Zato što postoji i treba da postoji jasna granica koja razdvaja ljude od životinja, i ne može se na promeru odnosa prema životinajma izvoditi pravilo za odnos prema ljudima.
nikvet pn nikvet pn 11:32 19.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

hoochie coochie man
treba da postoji jasna granica koja razdvaja ljude od životinja


Чином убиства извршилац ту границу обесмишљава. Поготову поновљеним.

Ево практичног питања : замисли као суграђане петоструког и четвороструког убицу. Осуђени одлежали и сад су нормални грађани ко и сви ми. Послују, купују, продају; ето их с тобом у реду у пошти, у ЕПС-у, на семафору. Можда ти дођу на капију да пазаре ракију ? Какав је осећај ? Шта рећи деци ?
expolicajac expolicajac 13:24 19.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

nikvet pn
hoochie coochie man
treba da postoji jasna granica koja razdvaja ljude od životinja


Чином убиства извршилац ту границу обесмишљава. Поготову поновљеним.

Ево практичног питања : замисли као суграђане петоструког и четвороструког убицу. Осуђени одлежали и сад су нормални грађани ко и сви ми. Послују, купују, продају; ето их с тобом у реду у пошти, у ЕПС-у, на семафору. Можда ти дођу на капију да пазаре ракију ? Какав је осећај ? Шта рећи деци ?

Tvoja predpostavka je veoma nezgodna. Ako su ubistvo izvršili sa 18 godina, i uhvaćeni neposredno posle izvršenja dela, osuđeni na 40 godina, odležali 2/3 kazne i onda dobili pomilovanje u trenutku kada se susreću sa mojom deci ima 45 godina. U punoj su fizičkoj snazi. Normalno da ću biti maksimalno oprezan i gledati da im direktno stavim do znanja da znam ko su i šta su, bez obzira što su kaznu odslužili. Svako njihovo ponašanje koje bi ukazivalo na bilo koj oblik agresivnosti prijavljivao bih policiji i tražio da prema njima preduzimaju zakonske mere. Agresivnost upućena prema meni ili članovima moje porodice bila bi razlog za adekvatan odgovor koji podrazumeva i primenu fizičke snage ili drugog oblika nužne odbrane. Pod nužnom odbranom podrazumevam zakonske okvire koji podrazumevaju da odgovor na sili koja se primenjuje ne sme da bude veća od one kojoom je ugrožen moj život ili život mojih bližnjih.
nikvet pn nikvet pn 14:52 19.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

expolicajac
Tvoja predpostavka je veoma nezgodna.


Није претпоставка.

Реалност.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:31 19.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

Чином убиства извршилац ту границу обесмишљава.


Naravno.
On time tu granicu briše.
A treba li i društvo ubijanjem njega da izbriše tu granicu?
Осуђени одлежали и сад су нормални грађани ко и сви ми.


Pitanja adekvatnog kažnajvanja, blagih kazni, pomilovanja, prevremenog otpuštanja i slična, apsolutno ne nameću obaveznost postojanja smrtne kazne.
satinelle satinelle 20:59 20.11.2013

Re: ,,,,,,,,,

Ex nikada ne žuri


Ja sam htela samo da udelim prijateljski savet, ništa više! Istina ne mora da bude prava, već dokaziva. Zavisi gde i pod kojim uslovima se dokazuje. To ti je bar jasno.
predatortz predatortz 09:12 18.11.2013

Smrtna kazna

Ukidanjem smrtne kazne pravosuđe je ostalo uskraćeno za jedinu logičnu sankciju u nekim slučajevima.

Tema za razmišljanje:

Šta činiti sa onim osuđenikom na maksimalnu vremensku kaznu koji nastavlja da ubija u zatvoru? Recimo, iz obesti ubije čuvara, ili drugog zatvorenika... Šta s njim? Poslati ga u samicu? Uskratiti mu puding? Šta sa onim koji ne mogu bez ubijanja?
Šta sa jebenim Brejvikom koji, kako čitam, studira o trošku države?
hajkula1 hajkula1 13:19 18.11.2013

Re: Smrtna kazna

predatortz
Ukidanjem smrtne kazne pravosuđe je ostalo uskraćeno za jedinu logičnu sankciju u nekim slučajevima.

Tema za razmišljanje:

Šta činiti sa onim osuđenikom na maksimalnu vremensku kaznu koji nastavlja da ubija u zatvoru? Recimo, iz obesti ubije čuvara, ili drugog zatvorenika... Šta s njim? Poslati ga u samicu? Uskratiti mu puding? Šta sa onim koji ne mogu bez ubijanja?
Šta sa jebenim Brejvikom koji, kako čitam, studira o trošku države?




Sve se slažem, ali što umeša Brejvika? Gde ti on pade na pamet u ovoj priči (on nije sam; pazi kad se predao - preživeo hapšenje ... i t.d.)?






.................................
Lopovi da vrate ukradeno.
predatortz predatortz 13:27 18.11.2013

Re: Smrtna kazna


Sve se slažem, ali što umeša Brejvika?


Prosto. Da pokažem besmisao sistema koji nema smrtnu kaznu.
iqiqiq iqiqiq 14:14 18.11.2013

Re: Smrtna kazna

predatortz

Sve se slažem, ali što umeša Brejvika?


Prosto. Da pokažem besmisao sistema koji nema smrtnu kaznu.

odličan primer!!! Razbio si time predrasude prema tvojoj profesiji. Bravo!
predatortz predatortz 14:31 18.11.2013

Re: Smrtna kazna

iqiqiq
predatortz

Sve se slažem, ali što umeša Brejvika?


Prosto. Da pokažem besmisao sistema koji nema smrtnu kaznu.

odličan primer!!! Razbio si time predrasude prema tvojoj profesiji. Bravo!


To za Ex-ovu. Ja, odavno, nisam pandur...
bolid1 bolid1 14:31 18.11.2013

Re: Smrtna kazna

predatortz

Sve se slažem, ali što umeša Brejvika?


Prosto. Da pokažem besmisao sistema koji nema smrtnu kaznu.


Sta da se radi sa smrtnim presudama, izvrsenim, za koje se ispostavi da su pogresne...isplivaju novi dokazi, javi se neko, sta god. Jeste da se desava retko, ali se desava. Sta onda raditi, izviniti se mrtvom coveku, dati porodici odstetu?

Ne zezam se ljudi, ozbiljno pitam, kako da Drzava bude sigurna da je ubila pravog, a popravnog tu nema.
predatortz predatortz 14:35 18.11.2013

Re: Smrtna kazna

bolid1
predatortz

Sve se slažem, ali što umeša Brejvika?


Prosto. Da pokažem besmisao sistema koji nema smrtnu kaznu.


Sta da se radi sa smrtnim presudama, izvrsenim, za koje se ispostavi da su pogresne...isplivaju novi dokazi, javi se neko, sta god. Jeste da se desava retko, ali se desava. Sta onda raditi, izviniti se mrtvom coveku, dati porodici odstetu?

Ne zezam se ljudi, ozbiljno pitam, kako da Drzava bude sigurna da je ubila pravog, a popravnog tu nema.


Baš zbog tih mogućnosti, odnosno eventualnih novih dokaza, smrtna presuda se ne izvršava odmah. Neretko prođu i dve decenije od momenta presude, do izvršenja. Ako u tom periodu ne iskrsnu novi dokazi, progovori neki svedok, ili bilo šta drugo, teško da će nevin da stane pred cevku...
bolid1 bolid1 15:05 18.11.2013

Re: Smrtna kazna

predatortz
bolid1
predatortz

Sve se slažem, ali što umeša Brejvika?


Prosto. Da pokažem besmisao sistema koji nema smrtnu kaznu.


Sta da se radi sa smrtnim presudama, izvrsenim, za koje se ispostavi da su pogresne...isplivaju novi dokazi, javi se neko, sta god. Jeste da se desava retko, ali se desava. Sta onda raditi, izviniti se mrtvom coveku, dati porodici odstetu?

Ne zezam se ljudi, ozbiljno pitam, kako da Drzava bude sigurna da je ubila pravog, a popravnog tu nema.


Baš zbog tih mogućnosti, odnosno eventualnih novih dokaza, smrtna presuda se ne izvršava odmah. Neretko prođu i dve decenije od momenta presude, do izvršenja. Ako u tom periodu ne iskrsnu novi dokazi, progovori neki svedok, ili bilo šta drugo, teško da će nevin da stane pred cevku...


OK, a koji je to rok, a da kazna ne preraste u mucenje, koliko je vremena dovoljno, apsulutna zastarelost?

Nit' sam pandur, nit' sam pravnik, samo razmisljam na glas i ove stvari mi prve padnu na pamet kad dodje do price o smrtnoj kazni...
iqiqiq iqiqiq 15:32 18.11.2013

Re: Smrtna kazna

Osim tog pitanja, mene muči i pitanje koliko je to humanije držati neku monstruoznu osobu na doživotnoj robiji umesto smrtne kazne.

Šta je tu humano, jedino eventualno što ne mora neka osoba da ubije takvog mostruma, pa jel' manje zbrke oko moralnih normi i odgovornosti.
iqiqiq iqiqiq 15:33 18.11.2013

Re: Smrtna kazna

predatortz
iqiqiq
predatortz

Sve se slažem, ali što umeša Brejvika?


Prosto. Da pokažem besmisao sistema koji nema smrtnu kaznu.

odličan primer!!! Razbio si time predrasude prema tvojoj profesiji. Bravo!


To za Ex-ovu. Ja, odavno, nisam pandur...

izvinjavam se ali se sećam da si u nekom blogu pomenuo da si radio kao policajac
predatortz predatortz 16:06 18.11.2013

Re: Smrtna kazna

izvinjavam se ali se sećam da si u nekom blogu pomenuo da si radio kao policajac


Davno, u neka turbulentna vremene, ali nikad u Srbiji.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:07 18.11.2013

Re: Smrtna kazna

predatortz
bolid1
predatortz

Sve se slažem, ali što umeša Brejvika?


Prosto. Da pokažem besmisao sistema koji nema smrtnu kaznu.


Sta da se radi sa smrtnim presudama, izvrsenim, za koje se ispostavi da su pogresne...isplivaju novi dokazi, javi se neko, sta god. Jeste da se desava retko, ali se desava. Sta onda raditi, izviniti se mrtvom coveku, dati porodici odstetu?

Ne zezam se ljudi, ozbiljno pitam, kako da Drzava bude sigurna da je ubila pravog, a popravnog tu nema.


Baš zbog tih mogućnosti, odnosno eventualnih novih dokaza, smrtna presuda se ne izvršava odmah. Neretko prođu i dve decenije od momenta presude, do izvršenja. Ako u tom periodu ne iskrsnu novi dokazi, progovori neki svedok, ili bilo šta drugo, teško da će nevin da stane pred cevku...


Ma ne znam bas. Mnogo je ljudi, za koje se posle dosta godina ispostavilo da je nevino, odrobijalo, a tek pogubljeno pa se posle ispostavilo....ili nemamo pojma - nikad saznali (al' jebiga, nema nazad)

I koliko je krivih koji nisu nikada do suda ni dosli.

Ima mnogo nacina kako sudjenje moze da ode pogresnim tokom (mislim, zavisi i od mogucnosti novcanih) a tek o zalbama i ponavljanju postupka koliko je problematicno da i ne pocinjem.




hoochie coochie man hoochie coochie man 21:33 18.11.2013

Re: Smrtna kazna

Šta s njim? Poslati ga u samicu? Uskratiti mu puding? Šta sa onim koji ne mogu bez ubijanja?


A zar je ubijanje takvih jedininačin da se spreče?

Pominjah već par puta, ne bimogli da ubiju ni kad bi se oslepeli npr.
Zašto ne to?
Smeta nam brutalnost, atak na telo, na dostojanstvo, šta je problem?
A zar kod ubijanja nema svega toga?
zilikaka zilikaka 21:42 18.11.2013

Re: Smrtna kazna

A zar je ubijanje takvih jedininačin da se spreče?


Jedini koji je sigurno efikasan.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:00 18.11.2013

Re: Smrtna kazna

Jedini koji je sigurno efikasan.


Cilj opravdava svako sredstvo?
zilikaka zilikaka 22:20 18.11.2013

Re: Smrtna kazna

Cilj opravdava svako sredstvo?


Filozofsko pitanje. Nemam ja kapaciteta da se time bavim.
Ako pogledaš s moje tačke, jedinka koja opasno ugrožava druge treba da bude efikasno sprečena.

Ide princip manje štete.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:29 18.11.2013

Re: Smrtna kazna

, jedinka koja opasno ugrožava druge treba da bude efikasno sprečena.


A najveći broj ubistava izvršavaju ljudi kojima je to prvo ubistvo i bez predumišljaja.
Kako to sprečiti, preventivnim ubijanjima?

Ne rešava smrtna kazna, izgleda, niakakv problem osim što nam utoljava žeđ za osvetom.

A da li je osveta i pravda?
Pa ne može se apsolutno tvrditi da nije.
Da li je onda u redu svetiti se?

Koliko su česti primeri koje je pred naveo, osuđeni ubica ubija u zatvoru ili Brejvik?

Da li zbog tih veoma veoma retkih slučajeva treba dopustitii mogućnost da ljudi jedni druge ubijaju, posebno jer uvek postoji mogućnost greške, zloupotrebe, a nema popravnog.
zilikaka zilikaka 22:49 18.11.2013

Re: Smrtna kazna

A najveći broj ubistava izvršavaju ljudi kojima je to prvo ubistvo i bez predumišljaja

U takvim slučajevima se po pravilu ne izriče smrtna kazna.
Postoji niz kvalifikacija ubistava, a prema njima ide i težina kazne.
To svakako i ti dobro znaš.

Da li zbog tih veoma veoma retkih slučajeva treba dopustitii mogućnost da ljudi jedni druge ubijaju, posebno jer uvek postoji mogućnost greške, zloupotrebe, a nema popravnog.

Sad ide pitanje, da li tim veoma retkim slučajevima, treba dati šansu da delo ponove?

Pazi, doživotna robija takođe ne postoji.

...i tako možemo do ujutro...
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:00 18.11.2013

Re: Smrtna kazna

.i tako možemo do ujutro


A hoćemo li ?:)

Jasno, kada bi postojao konačan odgovor ovaj razgovor ne bismo ni vodili, znali bismo ga.
.................................
Krenuo sam da pišem odgobor a onda ga obrisao....

Stvarno bismo mogli do ujutro
:)



predatortz predatortz 09:53 19.11.2013

Re: Smrtna kazna


A najveći broj ubistava izvršavaju ljudi kojima je to prvo ubistvo i bez predumišljaja.
Kako to sprečiti, preventivnim ubijanjima?


Naravno da ne. Zakon ne sankcioniše isto ubistvo kod prekoračenja nužne odbrane, koje neko počini braneći život, i ubistvo počinjeno na posebno svirep način.

Ne treba da budu isto tretirani žena koja je ubila muža nasilnika i Marinko Magda, na primer.

Ono što je Magda činio, ne da se kazniti nekom vremenskom kaznom. Na takvim slučajevima se pokazuje neefikasnost postojećeg 'humanog' sistema kažnjavanja. On je, po meni, human samo prema izvršiocima monstruoznih krivičnih dela. Na neki način, oni su dugogodišnjom robijom nagrađeni. U zatvoru imaju status božanstva, svi zaziru od njih, uključujući i čuvare, oni se nekažnjeno iživljavaju nad ostalim zatvorenicima, ako nekog i ubiju nema kazne za to, na vrhu su 'lanca ishrane'. Kratko rečeno, dobiju mini kraljevstvo...

Sa druge strane, izvršenje smrtne kazne nad takvom osobom bi bilo višestruko korisno.

Iz zajednice je odstranjena opasna individua, verovatno je sačuvan i nečiji život, porodice žrtava su dobile satisfakciju da ubica njihovih najmilijih nije više živ ( nedovoljna, ali veća od saznanja da je isti mali bog u nekom zatvoru) , ostalim je poslata jasna poruka na koji način će završiti, ako im padne na um da ubiju dete...
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:26 19.11.2013

Re: Smrtna kazna

Kako to sprečiti, preventivnim ubijanjima?

Naravno da ne.


A onda

Iz zajednice je odstranjena opasna individua, verovatno je sačuvan i nečiji život,


Zar to onda nije preventivno ubijanje?


ostalim je poslata jasna poruka na koji način će završiti, ako im padne na um da ubiju dete...


Da li se to potvrdilo u praksi, da li u državama sa smrtnom kaznom ima manje ubistava, ili, da li je negde po ukidanju smrtne kazne povećan broj ubistava?

Ja tačnu statistiku ne znam, ali nisam siguran da to očemu pričaš ima praktičnog pozitivnog efekta, naprotiv, verujem da ga nema.

porodice žrtava su dobile satisfakciju da ubica njihovih najmilijih nije više živ


Apsolutnu satisfakciju porodicama žrtava je nemoguće obezbediti, ni ubijanje ubice nije apsolutna satisfakcija, niti maksimalo moguća.
Neke porodice bi želele da se lično svete, to bi smatrali najadekvatnijom mogućom satisfakcijom, ali im se ipak to ne dopušta.
Ako se več satisfakcija ne može obezbediti, ako se njihove želje za načinom kažnajvanja ubice moraju ograničavati, zašto je baš nivo ubijanja ubice idelana mera.
Zašto ne više ili manje od toga?

zatvoru imaju status božanstva, svi zaziru od njih, uključujući i čuvare


Život u zatvoru je (verujem) posebna priča i odvija se po nekim drugačijim pravilima, i ne smeju, ne b itrebala, pravila života u zatvoru da uređuju, ili da se po njima uređuje sistem u kome živi neuporedivo više ljudi, sistem van zatvora.
expolicajac expolicajac 16:31 18.11.2013

Naša pravda

expolicajac expolicajac 20:36 20.11.2013

Re: ipak

hoochie coochie man
Pročitah vest pa se setih bloga.
Neka stoji, 'leba ne traži

Niš -- LJ. M., koja je nekadašnjeg najpoznatijeg srpskog osuđenika na smrt Vučka Manojlovića optužila za silovanje, odustala je od tužbe.

Na pritisak advokata, ponudom koju nije mogla da odbije. Čaršija bruji o tome.
Čisto da znaš
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:44 20.11.2013

Re: ipak


Na pritisak advokata, ponudom koju nije mogla da odbije.


Mora da je baš mnogo ponudio.
Valjda se u zatvoru zarađuju velike pare, pa pošto je on tamo dugo bio, iznosio ih je u džakovima najverovatbnije, pa mu sad nije teško da plati skupe advokate i da nudi nešto što se ne može odbiti.

Ali ako čaršija o tome bruji....

Nego, da ti ta buka od brujanja ne smeta da razumišljaš?
expolicajac expolicajac 21:02 20.11.2013

Re: ipak

Ali ako čaršija o tome bruji....

Nego, da ti ta buka od brujanja ne smeta da razumišljaš?

Narod vidi pa laže, uvek i vazda bilo. I ne radi se o ponudi u novcu. Ćisto da znaš da je stari čika Ex dobro obavešten, i ne puca nikada u prazno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:15 20.11.2013

Šteta što ga ne ubismo na vreme.



I doktori potplaćeni? (time što nije novac)
Kolko bre on toga što nije novac ima?

Ja ništa drugo osim onoga što sam o tom čoveku iz novina saznao ne znam, ne znam ni o čemu bruji čaršija, ali neki utisak ipak može da se stekne

A moj utisak je da su i on i ta žena polusvet od koga se svašta može očekivati, pa i to da se laže o silovanju.

I kad onda pročitam blog u kome se kaže, šteta što ga ne ubismo -vidi šta je uradio, bez i malo zadrđke i sumnje, ozbiljno posumnjam u rezon onoga ko takav blog napiše.
expolicajac expolicajac 21:27 20.11.2013

Re: Šteta što ga ne ubismo na vreme.

kad onda pročitam blog u kome se kaže, šteta što ga ne ubismo -vidi šta je uradio, bez i malo zadrđke i sumnje, ozbiljno posumnjam u rezon onoga ko takav blog napiše.

Branim li ti da sumnjaš u moje rezone.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:33 20.11.2013

Re: Šteta što ga ne ubismo na vreme.


Ne, srećom.

A da ti pravo kažem, malo strepim jer si i o ubijanjima govorio.
A takvi rezoni u kombinaciji sa mogućnošću ubijanja....
Zajebano

expolicajac expolicajac 21:46 20.11.2013

Re: Šteta što ga ne ubismo na vreme.

hoochie coochie man

Ne, srećom.

A da ti pravo kažem, malo strepim jer si i o ubijanjima govorio.
A takvi rezoni u kombinaciji sa mogućnošću ubijanja....
Zajebano


Oćeš da me navedeš na tanak led. Pravi si zloćko. Ali čika Ex je dobar ko leba, tih miran i pomalo krvoločan
predatortz predatortz 08:22 21.11.2013

Re: Šteta što ga ne ubismo na vreme.

Ali čika Ex je dobar ko leba, tih miran i pomalo krvoločan


On u principu izbegava sranja,ali ga lako iznerviraju...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana