Greške i laži...

Goran Miletic RSS / 22.02.2008. u 14:04

Konačno kačim snimak skidanja turske zastave. Ovo se desilo oko 17.30 ako se dobro sećam i notorna je laž da je „skup" protekao mirno i dostojanstveno, a da je posle toga ekipa krenula u divljanje. Koliko sam gledao sa prozora, TRI policajca i JEDNA policajka su na početku stajali preko puta Turske ambasade i mirno gledali kako svako ko prođe baci po kamen ili nešto „jače" jer prozore i vrata nije mogao/mogla da polomi. Onda je JEDAN policajac razgovarao sa njima i prijateljski ih molio da ne skidaju zastavu (video da Tadić moli huligane, pa čovek pokušao da primeni isto na ulici), a onda je došla grupa od 20tak nevaspitanih klipana i počela da juri policajce da ih bije, dok su ostali konačno skinuli zastavu i demolirali ulaz Ambasade koliko su mogli.

Najveće greške i laži su usledile posle ponoći kada se sve smirivalo:

1. Ovo nisu bili nikakvi huligani, neka dezorjentisana deca niti je to sve incident. Ti ljudi su sistematski NALOŽENI na Kosovo koje nisu videli, na to da su Albanci neprijatelji (koje takođe nikada nisu ni upoznali), na istoriju koju u najboljem slučaju znaju iz katastrofalnih udžbenika, a najgore od svega je da im je "UBIJ, ZAKOLJI" sasvim, sasvim COOL.

2. Davanja prostora SRS i DSS koji prozivaju „neke medije i političare" i koji opravdavaju „legitimne akcije", „revolt" doprinosi činjenici da ćemo uskoro imati reprizu/reprize. Ako ništa drugo - onda tokom Evrovizije.

3. Kako mislite da se održi Evrovizija u Beogradu kada na takvom „skupu" MORAJU da se pojave sve zastave više od 40 evropskih zemalja, uključujući Albaniju, UK, Tursku i sl. Očigledno da Premijer i ostali misle da će pojava ovih zastava biti „provokacija jer su nam uzeli Kosovo". O činjenici da će tokom tih 7 dana na ulicama biti dosta gay ljudi koji neće i ne žele da kriju svoju seksualnost - ne treba ni govoriti.

4. Užasne su reakcije ekipe iz DS. Predsednik Tadić je MOLIO da se prekine sa nasiljem i demoliranjem. Na pitanje novinarke B92 kakva je situacija u gradu, Zoran Alimpić (Skupština grada Beograda) je pričao kako ekipe kreću da čiste ulice u vreme kada se i dalje uveliko pljačkalo Beogradom. Gledao sam kako napadaju čoveka koji nosi stativ kamere kod Londona, dok Alimpić priča da ćemo ujutru lepo fino u novi radni dan. Zaista katastrofa.

5. Osuđivanje nasilja tj. njegovih rezultata je sasvim simpatično i lepo zvuči. Niko ne govori o uzroku, već govore da nasilja ne sme biti jer se „loša slika šalje u svet". Dragi huligani, to znači da slobodno možete da lomite ako se potrudite da ta slika NE ODE u svet. Napadi na novinare su upravo to.

6. Razumem „strane firme" koje pokušavaju da se spasu time što govore da su „srpske" ili da zapošljavaju srpske radnike (sindrom zvani Mek Srbija sa šajkačom), ali je to totalno pogrešno. Ako ovako postavimo stvari, to znači da ti klipani i klipanke imaju pravo da razbijaju ako nešto JESTE strano. Aman ljudi, neke stvari NE SMEJU. Nije bitno čije je, ali ne sme da se uništava. Pravo na imovinu i tačka.

7. Korišćenje fraza „borimo se za Kosovo" i „nikada nećemo predati Kosovo" je omiljena od strane DS-a. Nažalost, kada nekom ko ima 16-19 godina kažeš da se BORI, a ne može da uzme pušku i ubija, onda ON sa ekipom radi upravo ovo. I tek će da radi, jer nema nikog ko mu govori da to ne sme. Postoje samo oni koji „mole da se to ne radi" i oni koji su „na molebanu".

8. Kada neko ne poštuje pravila bilo kog društva - mora biti uhapšen i izveden pred sud. Sinoć su policijaci molili da se ne lomi, pa se onda povukli. Hapšenja nije bilo. B92 je izvestio o prvim hapšenjima u 21.13 kada je bilo zaista previše kasno. Koliko sam video, ljudi su hapšeni zbog pljačke a ne zbog govora mržnje, paljenja ambasada i sl. Od tih famoznih 100 uhapšenih - zašto nam niko ne kaže koliko je njih procesuirano, za koja krivična dela/prekršaje, koja su njihova imena (kad možete da objavite imena silovanih žena, onda možete i ovo), a još više koliko je njih posle par sati pušteno kući. Umesto toga, policija je proteklih dana ODBIJALA da saopšti broj uhapšenih.

9. Bez obzira da li vam je OK što je Kosovo nezavisno ili se busate u junačke grudi, potrebno je da shvatite i jasno kažete omladini i odraslom pučanstvu, da nikakve demonstracije, skupovi neće vratiti Kosovo. Može vam biti žao zbog toga do 2020, ali rezultat će biti isti.

10. Već imate jednu žrtvu. Bez obzira ko je on, niko do sada (sem Nenada Čanka i LDP) nije postavio pitanje odgovornosti organizatora. Setite se kafića u Novom Sadu gde je 8 ljudi stradalo. Iako vlasnik možda nije bio tu, on je OBJEKTIVNO odgovoran, kao što je objektivno odgovoran organizator nekog koncerta za sve što se desi tokom održavanja. Pravnici to dobro znaju, a i za ostale nije teško da pročitaju.

Dakle, nekoliko dana/nedelja će se sve ovo smiriti, ali će prvom narednom prilikom da se krene ponovo. Ja mogu da se kladim da će meta biti B92, LDP i nevladine organizacije. Nije teško zaključiti.

Za kraj, još jedan snimak...



Komentari (68)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blackbox blackbox 14:19 22.02.2008

Manipulacija nezadovoljstvom

Ne damo Kosovo ili ne damo vlast

Bio je miting. Vecina naroda opravdano iritirana gubitkom Kosova, koje je objektivno mit, i to se instrumentalizuje za unutrasnje politicke potrebe. Retorika koja se koristi je atak na zdravi razum, to je prevazislo «dogadjanje naroda». RTS se vratio na programsku semu iz 1991.godine.
Kosovo je gubljeno i, nažalost, skoro izgubljeno pogresnom politikom i nacionalističkom arogancijom.
Raspaljivanje emocija kod naroda da bi doživeo još vecu frustraciju je politički neodgovorno i ljudski nemoralno.Zašto niko ne kaže kako misli da Kosovo bude naše kao da tamo ne žive i ti Šiptari.Kako misle da ponište odluke država koje su već priznale to Kosovo.Koga mi lažemo ponavljanjem uzrečice o lažnoj državi, jel time nešto menjamo, da li kažemo šta hoćemo osim da nam je sada glavni zadatak i najveći diplomatski uspeh biti ako sprečimo da tu državu neko prizna ili ne.Pa ako Srbi ostanu u njoj zar mi da sprečavamo da budu u OEBS-u.
Umesto svadjanja zar ne bi bilo bolje da se Srbija sada uhvati za R1244 i nadgledanu nezavisnost .Kako god ko mislio,kao što reče Ceda J., bez razgovora sa Albancima nece se regulisati odnosi ni postici mir.Emocije su jedno, manipulacija njima drugo a realnost treće. Nije li možda konfederacija ostala još makar i malo izgledna opcija pre gubitka Kosova zauvek
Galamiti u stilu ja sam Srbin je kao da neko vice da je čovek, naravno svako je pripadnik neke nacije, pa sta. Nismo mi samo ponosni, to kažu i drugi, ali treba da kažemo da nismo ništa manje ponosni od drugih.
Narod je uvredjen, tačno.Pa što ne postavi pitanje premijeru i pregovaračkom timu osećaju li odgovornost što su u pregovaračkom procesu bili neuspešni, politika koju su vodili je doživela poraz. E da se to ne bi postavljalo bolje je kanalisati narodno nezadovoljstvo na druge.Tačno je da su SAD i EU postupile arogantno, ali ko je i zašto doveo narod u tu poziciju, narod nije.
Lako je srbovati u Beogradu i Srbiji ali treba biti odgovoran za ono kakve ce to posledice izazvati po Srbe gde su manjina.Kad zapale ovde nečiju zastavu, zaboravljaju da pale našu tamo, kao što se sinoć desilo u Zagrebu.
Tačno je da palenje ambasada nije neuobičajeno, da se to desava, ali da li mi time sebi pomažemo ili štetimo.Tačno je i to da kriminalne grupe koriste velike skupove da bi izazvale nerede radi pljačke, taga je bilo 9.marta i 5.oktobra.Policija to zna i mora preduzeti preventivne mere jer ona zna i ko su grupe tome sklone.Zašto nije?Šta reći, ako je tačno, da je iz vlade poslat proglas da se bojkotuje strana roba i firme.A Proroković sinoć reče da je poslušao preporuku Dveri i zatvorio svoj račun kod strane banke. Zna li on da to nije strana već domaća banka.Da li takvi tipovi znaju da skoro 100.000 ljudi radi u firmama i bankama, predstavništvima koja su strana i mešovita, odnosno čista domaća sa stranim nazivom. Hoće li ih usrećiti tako što će ostati bez posla da bi time usrećio Srbe na Kosovu, čime.
Evo Fokus radio vodi kampanju protiv Tadica i DS, a tako im i treba kad ne reaguju na takvo vređanje.(Ni miševi koje pominje Kusturica sigurno se ne odnose na pristalice VK).Plasira se teza da su ustvari oni organizovali huligane da bi umanjili «veličanstveni miting».
Državni mediji plasiraju da je miting bio najveći koji je ikada održan, što nije tačno. Miting na Ušću je bio veći, pa onaj 1945,,pa 5. oktobra, i tužni skup na sahrani Z.Djindjića. Juče je bilo između 200 hiljada i 2 miliona, kako kome odgovara.
Rezultat se već vidi:
- SB jednoglasno osudio nasilje
- KFOR zabranio ulaz na Kosovo svima koji tam one žive i ne treba se iznenaditi ako granicu i zatvore, a može se pretpostaviti kako bi reahovali na novo palenje carinarnice . Ako se tako nesto desi štetu neće trpeti ni premijer ni njegovi ministri već Srbi na Kosvu.Pa eto kako im se veličanstveno pomaže.
- vladika drži politički govor na Molebanu, veliki vernici mu aplaudiraju, što je neuobičajeno da se radi u crkvama i hramovima. U isto vreme pljačka se i razbija po gradu.

Hoće li Kosovo i dalje biti izgovor za sve sto se ne radi?

niki m niki m 14:20 22.02.2008

zakljucak

V
eć imate jednu žrtvu. Bez obzira ko je on, niko do sada (sem Nenada Čanka i LDP) nije postavio pitanje odgovornosti organizatora. Setite se kafića u Novom Sadu gde je 8 ljudi stradalo. Iako vlasnik možda nije bio tu, on je OBJEKTIVNO odgovoran, kao što je objektivno odgovoran organizator nekog koncerta za sve što se desi tokom održavanja. Pravnici to dobro znaju, a i za ostale nije teško da pročitaju.


S obzirom da vi profesionalno zastupate stavove americke vlade da li se osecate odgovornim za bar nekog ubijenog tokom NATO bombradovanja?
Goran Miletic Goran Miletic 14:37 22.02.2008

Re: zakljucak

Na koji način bih ja bio odgovoran. U kom delu vidite da zastupam stavove američke vlade. Naprotiv. Zastupam stavove ljudi kojima mozak služi da misle, a ne da bi usta naterali da viču "Ubij, zakolji"
niki m niki m 14:47 22.02.2008

Re: zakljucak

Na koji način bih ja bio odgovoran. U kom delu vidite da zastupam stavove američke vlade. Naprotiv. Zastupam stavove ljudi kojima mozak služi da misle, a ne da bi usta naterali da viču "Ubij, zakolji"


U svakom vasem blogu zastupate stvavove zapada i uvek se deklarisete protiv stavova srpske vlade. Da li je potrebno nesto vise nego to sto vi otvoreno podrzavate otimanje Kosova. Prema tome, posto ste vi, koliko vidim, profesionalni zastupnik americkih politickih interesa, pitam se da li se ponekad, ne cesto, naravno, samo ponekad osetite bar malo odgvornim za sva zla koja vasi sefovi cine Srbiji? Glupo bi bilo da vas pitam da li vam u vasim razmatranjima ljudskih prave prdje kroz glavu bar jedan od bar 600 000 iracana koje je takodje ubila drzva koju vi bezrezervno podrzavate.
Goran Miletic Goran Miletic 14:55 22.02.2008

Re: zakljucak


U svakom vasem blogu zastupate stvavove zapada i uvek se deklarisete protiv stavova srpske vlade. Da li je potrebno nesto vise nego to sto vi otvoreno podrzavate otimanje Kosova. Prema tome, posto ste vi, koliko vidim, profesionalni zastupnik americkih politickih interesa, pitam se da li se ponekad, ne cesto, naravno, samo ponekad osetite bar malo odgvornim za sva zla koja vasi sefovi cine Srbiji? Glupo bi bilo da vas pitam da li vam u vasim razmatranjima ljudskih prave prdje kroz glavu bar jedan od bar 600 000 iracana koje je takodje ubila drzva koju vi bezrezervno podrzavate.


Uloga intelektualaca u SVAKOM drustvu nije da tampsu Vladu po ramenu, vec da SKRENU PAZNJU na ono sto ne valja. Mozete to nazvati i kritikom. U normalnom drustvu, vlasti reaguju na kritiku, a u ovom ih bas briga, cak ne odgovaraju ni na pisma.

Kosovo je vec 5 dana nezavisna drzava. 20tak zemalja je priznalo Kosovo za ovo veoma kratko vreme, a u slucaju Hrvatske je, naprimer, bilo potrebno mnogo vise vremena. Ja verujem da ce do sredine godine vise od pola drzava priznati Kosovo. Nece postati clanica UN, OSCE ali ce postojati kao drzava. Nezavisnost jeste nadzirana, ali je ipak nezavisnost. Cak je i ministar Samardzic JASNO rekao da se "ne mogu ponistiti ta priznanja i da kada jednom neko prizna - to je gotovo".

Ne znam koji su to "americki politicki interesi" niti koji su to moji "sefovi". Moju biografiju imate na sajtu, pa veoma lako mozete videti gde radim.

Ono sto ja zastupam se cesto veoma veoma razlikuje od americke politike. Ja podrzavam ICC; a USA se trudi da ga sabotira, ja ne podrzavam rat u Iraku, a USA da i mnogo toga jos... Ne bih da zamaram ostale.

P.S. Molim vas da vise puta procitate moj odogvor
niki m niki m 15:05 22.02.2008

Re: zakljucak

Ono sto ja zastupam se cesto veoma veoma razlikuje od americke politike.


Super, sada mi je znatno lakse. Budite ljubazni pa mi dajte neki primer gde ste vi, naravno, kao intelektualac, po nekom pitanju, osim estrade i zabavne muzike koje vas, vidim, zanimaju, izneli stavove protiv americke zvanicne politike, a u prilog zvanicnih stavova srpske vlade.
Goran Miletic Goran Miletic 15:07 22.02.2008

Re: zakljucak

izneli stavove protiv americke zvanicne politike, a u prilog zvanicnih stavova srpske vlade.



Eto naprimer u vezi ICC (nadam se da znate sta je ICC). Srbija je clanica ovog suda i veoma mnogo ga podrzava, a USA je izrazito protiv. USA je trazila da Srbija potpise BIA (takodje se nadam da cete naci na internetu sta je to), a Vlada Srbije je odbila, uz moju punu podrsku.

Zadovoljni ili vam opet nije dovoljno?
niki m niki m 15:13 22.02.2008

Re: zakljucak

Eto naprimer u vezi ICC (nadam se da znate sta je ICC).


Nesto sam nacuo o tome.
true2yourself true2yourself 15:16 22.02.2008

Re: zakljucak

niki m
Na koji način bih ja bio odgovoran. U kom delu vidite da zastupam stavove američke vlade. Naprotiv. Zastupam stavove ljudi kojima mozak služi da misle, a ne da bi usta naterali da viču "Ubij, zakolji"U svakom vasem blogu zastupate stvavove zapada i uvek se deklarisete protiv stavova srpske vlade. Da li je potrebno nesto vise nego to sto vi otvoreno podrzavate otimanje Kosova. Prema tome, posto ste vi, koliko vidim, profesionalni zastupnik americkih politickih interesa, pitam se da li se ponekad, ne cesto, naravno, samo ponekad osetite bar malo odgvornim za sva zla koja vasi sefovi cine Srbiji? Glupo bi bilo da vas pitam da li vam u vasim razmatranjima ljudskih prave prdje kroz glavu bar jedan od bar 600 000 iracana koje je takodje ubila drzva koju vi bezrezervno podrzavate.


dragi niki m, ne ulazeći u to ko je strani plaćenik a ko veliki patriota, trudeći se da objektivno sagledam dešavanja (koliko god to teško bilo u svetlu skorašnjih nesrećnih događaja), ja vas zaista molim da mi objasnite koji deo goranovog posta - bloga niste razumeli? i zašto smatrate da samo strani plaćenici "poput" gorana misle da je sve ovo što se događa zastrašujuće? lično sam prestravljena a niti sam plaćenik nit se busam u grudi patriotske! kojom logikom objasniti sinoćni vandalizam, stradanje jedne osobe, realno raspirivanje mržnje i davanje podrške huliganima sa rečenicama tipa: mladi su samo branili međunarodno pravo?, kako objasniti promenu programa RTS?, kako objasniti poziv građana na bojkot svega što nam dolazi sa zapada uključujući i gašenje računa u ino bankama, kupovinu u njihovim prodavnicama iako ste i vi više nego svesni da opstanak hiljada porodica upravo od njih zavisi, kako možete opravdati paljenje ambasada, rušenje vašeg i našeg grada, i pritom smatrati da ova vlast koja je i bila dužna osigurati svačiji život i svačiju imovinu ne snosi odgovornost za sve gore navedeno? već su krivi strani plaćenici? kako mislite da će sve to pomoći kosovu, pogotovo ljudima koji žive dole? recite mi da ne vidite da ovakvo ponašanje ne vodi srbiju u izolaciju. a ako i vi vidite, onda mi molim vas objasnite kako će izolovana srbija pomoći tom mučenom kosovu? zašto mislite da će autodestrukcija srba ikome biti od pomoći?
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:17 22.02.2008

Re: zakljucak

niki m
Eto naprimer u vezi ICC (nadam se da znate sta je ICC).


Nesto sam nacuo o tome.

izvini niki m, šta si se nakačio na gorana?
ako ti nemaš nikakav problem kad čuješ "ubij, zakolji, da turčin/šiptar ne postoji" i s nacističkim pozdravima, onda si sam u velikom problemu.

ako nemaš problem što se pljačka po gradu a niko ne hapsi, a goran i o tome goviri, opet moraš sam sa sobom to da razjasniš.

Colin_bgd Colin_bgd 15:28 22.02.2008

Re: zakljucak

Budite ljubazni pa mi dajte neki primer gde ste vi, naravno, kao intelektualac, po nekom pitanju, osim estrade i zabavne muzike koje vas, vidim, zanimaju, izneli stavove protiv americke zvanicne politike, a u prilog zvanicnih stavova srpske vlade.

Vlada premijera Kostunice je susta suprotnost svemu sto treba da predstavlja i da znaci humanizam i patriotizam. Direktno rade o glavi milionima ljudi, i svoju sopstvenu frustraciju oko gubitka Kosova ce da isteraju time sto ce ostatak Srbije da bace ili u tesku izolaciju (bolja varijanta) ili u otvoreni gradjanski rat i odsustvo svakog sistema i poretka (njihova pozeljnija varijanta).

Prema tome, mogu ja da mislim o Americi i njenoj politici sta god hocu, ali nemam pravo bilo sta da kazem o njoj dok moja drzava i vlada sprovodi direktan teror nad sopstvenim stanovnistvom, slican onome koji se sprovodio u jednoj severnijoj od nas evropskoj zemlji tridesetih godina proslog veka.

Uostalom, da je vec danas u Srbiji gore nego na Kosovu, govori i to sto nijedan Srbin sa Kosova nije krenuo u "egzodus" u Srbiju, jer zna da je sigurnije i bezbednije pod NATO cizmom i medju albanskim komsijama, nego pod vojno-policijskim rezimom DSS-SRS-GAZPROM.
niki m niki m 15:34 22.02.2008

Re: zakljucak

kako možete opravdati paljenje ambasada, rušenje vašeg i našeg grada, i pritom smatrati da ova vlast koja je i bila dužna osigurati svačiji život i svačiju imovinu ne snosi odgovornost za sve gore navedeno? već su krivi strani plaćenici?


I sami vidite da nisam opravdavao nikakvo rusenje. Medjutim, veliko rusenje naseg i vaseg grada su ucinili amerikanci i NATO drzave. Turisti jos uvek uveliko slikaju rusevine u centru Beograda. Da vas podsetim, kineska ambasada je potpuno unistena a ne samo ostecena. Srbije je raskomadana otimanjem Kosova. I? Sta ocekujete? Da sada ronim suze zbog sinocnog divljanja? Zao mi je ali ja to ne mogu. Jeste to problem ali mi je daleko veci problem zlocin koje zapad cini mojoj zemlji. Mozda to ne razumete ali sam prema sopstvenoj drzavi i narodu nesto sentimentalnije nastrojen nego prema prozorima americke ili belgijske ambasade.
cecas cecas 15:39 22.02.2008

Re: zakljucak

niki m
[ Jeste to problem ali mi je daleko veci problem zlocin koje zapad cini mojoj zemlji. Mozda to ne razumete ali sam prema sopstvenoj drzavi i narodu nesto sentimentalnije nastrojen nego prema prozorima americke ili belgijske ambasade.


E vidite meni je uvek veci zlocin sta cinis svojoj drzavi i svome narodu .Dete vise boli i fizicki i psihicki kada ga zloostavlja njegov bliznji , nego kada to cini strano lice.Razmisli o tome ! Nije nama NATO kriv da cinimo autodestrukciju , jer to ne cinimo njima!
Ja bih na tvom mestu potrazila pomoc oko razjasnjenja takvih razmisljanja, mozda neko strucno lice i uspe da ti pomogne !
niki m niki m 15:41 22.02.2008

Re: zakljucak

Uostalom, da je vec danas u Srbiji gore nego na Kosovu, govori i to sto nijedan Srbin sa Kosova nije krenuo u "egzodus" u Srbiju, jer zna da je sigurnije i bezbednije pod NATO cizmom i medju albanskim komsijama, nego pod vojno-policijskim rezimom DSS-SRS-GAZPROM.


U ovom trenutku agencije javljaju da UN baca suzavac na Srbe sa Kosova. Verovatno da ih podsete da im je lepo i bezbedno pod NATO cizmom.

KOSOVSKA MITROVICA, Kosovo - U.N. police are firing tear gas at 5,000 Serb demonstrators trying to cross a key bridge in the ethnically divided city of Kosovoska Mitrovica.
ADVERTISEMENT

Police fired the canisters Friday afternoon in an attempt to keep the protesters off the bridge separating the Serb and ethnic Albanian sides of the city — a flashpoint of tensions in Kosovo's restive north.

The demonstrators waved Serbian flags and chanted "Kosovo is ours!" on their fifth day of protests since Kosovo's ethnic Albanian leaders declared independence from Serbia on Sunday.

THIS IS A BREAKING NEWS UPDATE. Check back soon for further information. AP's earlier story is below.
Colin_bgd Colin_bgd 15:46 22.02.2008

Re: zakljucak

U ovom trenutku agencije javljaju da UN baca suzavac na Srbe sa Kosova. Verovatno da ih podsete da im je lepo i bezbedno pod NATO cizmom.

Da, postrojili su Srbe, tj. izveli ih iz svojih kuca i domova gde su mirno rucavali, doveli na neku poljanu i bacili na njih suzavac, samo zato sto su Srbi...

Jao, bre, udavi me u plitku vodu jer ne znam da gu plivam...
niki m niki m 15:52 22.02.2008

Re: zakljucak

Jao, bre, udavi me u plitku vodu jer ne znam da gu plivam...


Ne mozes ti da se udavis, dobro je poznato da ti ne tones.
Colin_bgd Colin_bgd 15:53 22.02.2008

Re: zakljucak

Verovatno da ih podsete da im je lepo i bezbedno pod NATO cizmom.

Ajd sad ozbiljno, ti jadni ljudi dole su samo instrument u rukama vlade dr Vojislava koji ih (zlo)upotrebljava da radikalizuje situaciju i isprovocira "sto gore to bolje" stanje, jer jedino tu moze da... ostane na vlasti...

Sto se njega licno i njegovih savetnika i stranke tice, mogu svi Srbi i na Kosovu i van Kosova da pocrkaju, glavno da je on glavni. Uostalom slican stav je imao i jedan Adolf, kad je u aprilu 1945. rekao da nemacki narod i treba da nestane jer nije bio u stanju da ispuni njegovu (Adolfovu) "istorijsku" misiju...

Cisti prvo ispred svoje kuce... tj. da je nasa policija sinoc suzavcem rasterala tu bandu iz centra grada sto je rusila sve pred sobom, da je uhapseno, po hitnom postupku procesuirano 1000 huligana i svi zaradili po 6 meseci u KPZ, danas ne bi niko gutao suzavac u Mitrovici. Ali ti to ne shvatas, jer su za tebe, kao i za nasu vladu "Srbi" samo apstraktan pojam...
niki m niki m 16:00 22.02.2008

Re: zakljucak


Ajd sad ozbiljno, ti jadni ljudi dole su samo instrument u rukama vlade dr Vojislava koji ih (zlo)upotrebljava da radikalizuje situaciju i isprovocira "sto gore to bolje" stanje, jer jedino tu moze da... ostane na vlasti.


Mada ja to ne shvatam jer sam, po tebi, sam sebi vrlo apstraktan pojam, ipak da primetim da ovakvim konstruisanjem kojem ti pribegavas mozes da opises bilo koji sukob ili problem u svetu. Uvek nekome mozes ad pripises da je instrument u necijim rukama i uvek mozes neku vlast da optuzis da samo hoce da ostane na vlasti. Ne pije to bas uvek vodu (onu u koju ti ne tones).
silver bullet silver bullet 16:26 22.02.2008

Re: zakljucak

I sami vidite da nisam opravdavao nikakvo rusenje. Medjutim, veliko rusenje naseg i vaseg grada su ucinili amerikanci i NATO drzave. Turisti jos uvek uveliko slikaju rusevine u centru Beograda. Da vas podsetim, kineska ambasada je potpuno unistena a ne samo ostecena. Srbije je raskomadana otimanjem Kosova. I? Sta ocekujete? Da sada ronim suze zbog sinocnog divljanja? Zao mi je ali ja to ne mogu. Jeste to problem ali mi je daleko veci problem zlocin koje zapad cini mojoj zemlji. Mozda to ne razumete ali sam prema sopstvenoj drzavi i narodu nesto sentimentalnije nastrojen nego prema prozorima americke ili belgijske ambasade.


Nikiiiii!
Gde parkirate auto?
Ja u centru.
Hvala bogu pa je ostao ceo.
Spalili mi Hrvati kucu u Kninu, Albanci oterali rodbinu s Kosova, Ameri porusili pola grada i mostova, a sad bi vi jos da mi spalite auto.
Putuj, ceto!
JJ Beba JJ Beba 16:41 22.02.2008

Re: zakljucak

sami vidite da nisam opravdavao nikakvo rusenje. Medjutim, veliko rusenje naseg i vaseg grada su ucinili amerikanci i NATO drzave

kakve veze ima "rušenje našeg grana od strane NATOa" sa ovim juče?
ako su bili ljuti na NATO bombardovanje, zašto nisu razbili ambasade onda pre devet godina?
zašto sada? retroaktivno?
o čemu ti pričaš?
kakve veze imaju dobro organizovani klinci sa očuvanjem kosova?
to im je samo dobro smišljen izgovor
kako će pljačkom patika, haljina i cipela da spasu kosovo?
jel će te patike i cipele da završe na kosovu ili u rukama mafije koja ih je uputila gde i šta da pljačkaju.
danima "huligani" idu beogradom i merkaju radnje u knez mihajlovoj, viđam ih svaki dan. u prošlu subotu imali su generalnu probu, juče premijeru.
reprize slede, oćito. i sve zahvaljujući vama koji nalazite oprvdanje u "razumljivom gnevu mladih zbog gubitka 15% teritirije"
Lale Gator Lale Gator 22:35 22.02.2008

Re: zakljucak

Colin_bgd
Uostalom, da je vec danas u Srbiji gore nego na Kosovu, govori i to sto nijedan Srbin sa Kosova nije krenuo u "egzodus" u Srbiju, jer zna da je sigurnije i bezbednije pod NATO cizmom i medju albanskim komsijama, nego pod vojno-policijskim rezimom DSS-SRS-GAZPROM.

NoSurrender NoSurrender 22:36 22.02.2008

Re: zakljucak

Budite ljubazni pa mi dajte neki primer gde ste vi, naravno, kao intelektualac, po nekom pitanju, osim estrade i zabavne muzike koje vas, vidim, zanimaju, izneli stavove protiv americke zvanicne politike, a u prilog zvanicnih stavova srpske vlade.

Mislim da si malo zamenio teze.
A zasto bi neko morao da svoj patriotizam dokazuje podrskom aktuelnoj srpskoj Vladi, ako je ona sustinski po svemu sto radi antisrpska, u smislu da sve radi u korist nase stete.
Gledaj sta rade i pricaju ministri iz ove Vlade, i uporedi to sa najcrnjim periodom '90-ih.Ksenofobija,mitomanija,nacionalne predrasude,svetska zavera..... sve je isto,samo on lezi pod lipom.
Lale Gator Lale Gator 22:36 22.02.2008

Re: zakljucak

Colin_bgd
Sto se njega licno i njegovih savetnika i stranke tice, mogu svi Srbi i na Kosovu i van Kosova da pocrkaju, glavno da je on glavni. Uostalom slican stav je imao i jedan Adolf, kad je u aprilu 1945. rekao da nemacki narod i treba da nestane jer nije bio u stanju da ispuni njegovu (Adolfovu) "istorijsku" misiju...


Dolybell Dolybell 00:23 23.02.2008

Re: zakljucak

S obzirom da vi profesionalno zastupate stavove americke vlade da li se osecate odgovornim za bar nekog ubijenog tokom NATO bombradovanja?


1.Dobro ti je pitanje samo kad bi rekao nesto o
zastupanju Kostunice za stavove Ruske vlade?

2. Mora da jednog dana shvatis ko nas je bombardovao
preko NATO alliance. Pretpostavljam da si mlad i da ce ti
doci kad-tad iz d. u g.
3. Kako ti stitis nase interese, pa postavljas takva pitanja drugima.
Hic Rodos hic salta

4. Irak = Afganistan
MarkoNS MarkoNS 14:30 22.02.2008

Glupa paralela

Setite se kafića u Novom Sadu gde je 8 ljudi stradalo. Iako vlasnik možda nije bio tu, on je OBJEKTIVNO odgovoran

Vrlo glup komentar. Vatru je u kaficu podmetnulo jedno "deziorentisano dete' , koje je to moglo da uradi i vasem stanu ako ga mrko pogledate. Vlasnik lokala nije ni inspirator, ni nalogodavac tragedije.
Za slucaj u americkoj ambasadi poznat je i organizator, i inspirator dogadjaja. Da li treba da ga imenujem?
Goran Miletic Goran Miletic 14:39 22.02.2008

Re: Glupa paralela

MarkoNS
Setite se kafića u Novom Sadu gde je 8 ljudi stradalo. Iako vlasnik možda nije bio tu, on je OBJEKTIVNO odgovoran

Vrlo glup komentar. Vatru je u kaficu podmetnulo jedno "deziorentisano dete' , koje je to moglo da uradi i vasem stanu ako ga mrko pogledate. Vlasnik lokala nije ni inspirator, ni nalogodavac tragedije.
Za slucaj u americkoj ambasadi poznat je i organizator, i inspirator dogadjaja. Da li treba da ga imenujem?


SUBJEKTIVNA odgovornost je kada vi imate umisljaj da nekog ubijete ili nesto ukradete. Ona je pravilo u krivicnom pravu. Sve se svodi na vasu SVEST i ZELJU i MOTIV da nesto ucinite...

OBJEKTIVNA odgovornost je vise izuzetak - secam se da su kao primere na Pravnom uvek navodili odgovornost poslodavca za povrede na radu ili odgovornost organizatora skupa za sve sto se tu desi npr. lisenje zivota i povrede...
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:13 22.02.2008

Re: Glupa paralela

MarkoNS
Setite se kafića u Novom Sadu gde je 8 ljudi stradalo. Iako vlasnik možda nije bio tu, on je OBJEKTIVNO odgovoran

Vrlo glup komentar. Vatru je u kaficu podmetnulo jedno "deziorentisano dete' , koje je to moglo da uradi i vasem stanu ako ga mrko pogledate. Vlasnik lokala nije ni inspirator, ni nalogodavac tragedije.
Za slucaj u americkoj ambasadi poznat je i organizator, i inspirator dogadjaja. Da li treba da ga imenujem?

nije glup komentar. nego ti ne kapiraš razliku između objektivne i subjektivne odgovornosti.
vatru je podmentnuo neko ko je lud ili dezorjentisan, još dete (da ne pitam šta će dete tamo)
ali sam kafić je bio od takvog materijala da je bilo moguće, što se i videlo, da u trenu izgori i nanese tolike žrtve.
nesolidnost gradnje, nemanje sporednog izlaza etc. sve je to odgovornost vlasnika.
neverlander neverlander 14:31 22.02.2008

Evo nam... poceli su odgovori!

Nemačka obustavila izdavanje viza
Autor: Blic online | 22.02.2008 - 14:01

Savezna Republika Nemačka odlučila je da prestane sa izdavanjem viza građanima Srbije, obljavljeno je na sajtu ambasade u Beogradu.

Ova odluka stupa na snagu samo dan posle velikog mitinga i brojnih incidenata u Beogradu.
Nemačka ambasada je bila na meti napada demonstranata ove nedelje tokom protesta zbog proglašenja nezavisnosti Kosova.


Milos Dimcic Milos Dimcic 14:35 22.02.2008

Onda su dosle devedesete...

...tuzne i nesretne...fobicne...
cecas cecas 14:47 22.02.2008

preporuka

Odlicna analiza i presek...Steta sto i u vasoj objektivnoj analizi neko vidi nesto drugo.Zdrav razum pre svega treba svi da ukljuce !
Dandalee Dandalee 14:56 22.02.2008

preporuka takodje


Ko razume -shvatiće, ko ne razume -patiće


Podrška Goranu i blackbox-u :)


Exitus Letalis Exitus Letalis 15:09 22.02.2008

Re: preporuka takodje

Dandalee

Ko razume -shvatiće, ko ne razume -patiće


Podrška Goranu i blackbox-u :)



preporuka.
Goran Miletic Goran Miletic 15:11 22.02.2008

Re: preporuka takodje


preporuka.
*novo



Hvala prethodnom danu :))))
Dolybell Dolybell 00:38 23.02.2008

Re: preporuka

Odlicna analiza i presek...Steta sto i u vasoj objektivnoj analizi neko vidi nesto drugo.Zdrav razum pre svega treba svi da ukljuce !


Nije moguće da to učine, da bi nešto uključili
kao što je zdrav razum prvo treba da ga imaju.

Kako da uključiš nešto što nemaš?
Goran Miletic Goran Miletic 15:13 22.02.2008

nova prilika...

Cibosi ipak dolaze u Beograd
Petak, 22. februar 2008. 13:31

Utakmica 22. kola NLB lige između Partizana i Cibone biće odigrana u zakazanom terminu (subota, 17.00), pošto su gosti iz Hrvatske u petak pre podne krenuli ka Beogradu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:19 22.02.2008

Re: nova prilika...

Goran Miletic
Cibosi ipak dolaze u Beograd
Petak, 22. februar 2008. 13:31

Utakmica 22. kola NLB lige između Partizana i Cibone biće odigrana u zakazanom terminu (subota, 17.00), pošto su gosti iz Hrvatske u petak pre podne krenuli ka Beogradu.

nadam se da je bez publike.
tako će jedino biti bezbedni od ovih dezorjentisanih.
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 15:24 22.02.2008

Re: nova prilika...

Dezorjentisane dece... Kada se samo setim koliko ih je u skorije vreme nastradalo na tribinama... "Dezorijentisana" deca - i stalno ide ona prica, ajde vise da se uvedu zakoni kao u Engleskoj i da se sprovode ali ne vredi. Ako oni po automatici stvari dobiju 3 godine cuze samo za izlazak na teren, da je recimo neki engleski huligan zapalio srpsku ambasadu Londonu, koliko bi godina dobio?
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:44 22.02.2008

Re: nova prilika...

Goran Miletic
Cibosi ipak dolaze u Beograd
Petak, 22. februar 2008. 13:31

Utakmica 22. kola NLB lige između Partizana i Cibone biće odigrana u zakazanom terminu (subota, 17.00), pošto su gosti iz Hrvatske u petak pre podne krenuli ka Beogradu.

otkazana utakmica.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:18 22.02.2008

Preporuka...

naravno da se stavovi uvek moraju podudarati sa necijim, ili bar biti slicni..Da li zbog toga sto je Milosevic prao zube, mi sve vreme nismo smeli da to cinimo da ne bi licili na njega! Ne znam kako su izgledali dani pre "kristalne noci"...ali nismo daleko odmakli....
poz
iz Misje KG rupe!!!!
ps>
ne znam da li bi Kusturica mozda mogao malo da skoci do Sarajeva ili Srebrenice...ili je odrzao patriotski govor.,..pa ce malo do tog istog Pariza, koji je oprezno zapljunuo, za svaki slucaj!
milivoye milivoye 17:12 22.02.2008

Re: Preporuka...

Branislav Kovačević Cole
naravno da se stavovi uvek moraju podudarati sa necijim, ili bar biti slicni..Da li zbog toga sto je Milosevic prao zube, mi sve vreme nismo smeli da to cinimo da ne bi licili na njega! Ne znam kako su izgledali dani pre "kristalne noci"...ali nismo daleko odmakli....
poz
iz Misje KG rupe!!!!
ps>
ne znam da li bi Kusturica mozda mogao malo da skoci do Sarajeva ili Srebrenice...ili je odrzao patriotski govor.,..pa ce malo do tog istog Pariza, koji je oprezno zapljunuo, za svaki slucaj!

MILAN MICHA JOVANOVICH MILAN MICHA JOVANOVICH 15:18 22.02.2008

GREŠKE I LAŽI

Grešite Gorane, mnogo grešite.
B92 VEĆ je meta. A bio je i sinoć, mada je o tome bilo reči jedino na FOX televiziji.
I nije na meti samo B92 već i svi posetioci njegovog sajta i ucesnici Bloga B92.
Ako to ne verujete procitajte najnoviji primer srpskog novinarstva koji se svrstao u sam bok sa nekadasnjom prozivkom Slavka Ćuruvije u EKSPRESUili je sa njim u mrtvoj trci!
Objavljen je upravo JUČE a potpisao ga je DRAŽESNI ANALITIČAR ANTONIĆ:

POLITIKA, broj od 21.februara 2008. Rubrika POGLEDI


OD DRAŽESNOG PALČIĆA...

Za TV stanicu B92 ono što je suštinski obeležilo 17. februar jesu razbijeni izlozi „Mekdonaldsa”
,,Poštenije je biti kurva nego patriota”. Ovako glasi naslov jednog od udarih VIP blogova na B92. Ta interesantna deviza me je podstakla da kažem nešto i o držanju ove televizije u poslednjim događajima.
Reč je o kombinovanju umeća manipulacije Si-En-Ena i Miloševićevog RTS. Od prve televizije B92 je preuzeo proizvodnju događaja. Glavna vest, tako, nije priča o Velikom događaju, koji je katkad isuviše veliki da bi se, uobičajenom ideološkom obradom, mogao učiniti ,,jestivim”. Ne, glavna vest je priča o Malom događaju, koji se daleko bolje uklapa u ideološku matricu. Njega medijski majstori jednostavno uzmu i obrađuju sve dok ne izraste u novi Veliki događaj. I ne samo da Veliki i Mali događaj po značaju zamene mesto. Oni se rokiraju i u uzročno-posledičnom lancu. Mali događaj više nije posledica Velikog, već je upravo on taj koji je sve proizveo.
Ili u interpretaciji B92, Veliki događaj nije komadanje Srbije, a Mali događaj razlupana stakla na terazijskom „Mekdonaldsu”. Ne, obrnuto, ono što je za ovu TV stanicu suštinski obeležilo 17. februar jesu baš razbijeni izlozi „Mekdonaldsa”. Za konzumente B92 taj događaj je ne samo bio glavni događaj u danu, već i prvi uzrok u lancu dešavanja. Dakle, komadanje Srbije nije došlo pre, već posle polupanog stakla na Terazijama.
Ako mislite da preterujem, pogledajte komentare koji su postavljeni tako da na internet stranici B92 prate vesti od 17. februara. Za neupućene, komentari se na B92 strogo probiraju, pa od stotinak komentara samo jedan ili dva odudaraju od ,,ispravnog” mišljenja. To je zato što je funkcija ovih komentara da ideološki ispravno orijentišu publiku u odnosu na aktuelni događaj. Ako ste zbunjeni nekim dešavanjem, samo pogledajte komentare koji idu uz njega i odmah ćete znati šta, kao dobar pripadnik ,,druge Srbije”, treba da mislite. Dakle, većina komentara na vesti od 17. februara bili su: ,,Eto kakvi smo divljaci! Zaslužili smo sve što nam se dešava!”. Tako, ideološki ispravno mišljenje o ovom događaju nije da su razbijena stakla posledica Komadanja. Ne, razbijena stakla su samo pokazatelj divljačke i nacionalističke prirode Srba, ta priroda je pravi uzrok svega što nam se dešava, a vatromet u Prištini je onda samo opravdana i razumljiva posledica razbijanja „Mekdonaldsa” u Beogradu.
Kada je pak reč o veštinama preuzetim od Miloševićevog RTS-a, glavno umeće se tiče tzv. senčenja događaja. Kao slikar koji, dodavanjem senki, od lepotice pravi rugobu, tako i B92 čak i od sastanka filatelista može da napravi minhensku pivnicu iz 1927. Neka hiljade ljudi mirno protestuju. Ali, B92 će uvek naći jednog kako diže ruku. I čitav skup postaje fašistički. Mislite li da preterujem? Pogledajte onda kako je B92 propratio miting ,,ultradesničarskičkih organizacija” (izraz je sa B92), od 16. februara. U njihovoj vesti kaže se da su navijači, koji su pristigli, ,,otpozdravljali okupljene nacističkim pozdravom”. Pazite samo formulaciju – ,,otpozdravljali”! Čim to čujete odmah zamišljate kako se ,,okupljeni” i ,,navijači” međusobno pozdravljaju i otpozdravljaju, pozdravljaju i otpozdravljaju: „Hajl Hitler”, „Hajl Hitler”, i tako tri hiljade puta, a reporteri B92 sve to snimaju li snimaju, ali oni su objektivni, oni su uzdržani, oni neće da preteruju, oni neće da pogrešno optužuju, zato i ne pokazuju to odvratno pozdravljanje i otpozdravljanje nego samo neutralno i uviđavno kažu ,,otpozdravljali nacističkim pozdravom”...
A odmah zatim se u vesti dodaje: ,,svojim prisustvom skup je podržala i (...) supruga bivšeg direktora RTS-a Ljiljana Milanović”. Pazite sad to! Eto kakvi su ,,ultradesničari”, vidite ko ih podržava, šteta je samo što naši medijski udarnici sa B92 nemaju policijske i zdravstvene kartone svih tih ,,okupljenih”, tek bi se tu svašta pokazalo, eno ga jedan pijanac, dakle, ,,svojim prisustvom skup je podržao alkoholičar Petar Petrović”, evo ga jedan neurastenik, dakle ,,svojim prisustvom skup je podržao i nervni bolesnik Jovan Jovanović”... Kako je sve lako, samo ako nepokolebljivo verujete da vaš put ,,nema alternativu”!
Za B92 odavno je rečeno da je ,,sveta krava srpskog novinarstva”. Ne možete im ništa reći, a da i sami odmah ne postanete nacionalista i budete optuženi da gušite ,,slobodu informisanja”. Ali, ta ,,sloboda” nekako previše liči na ono što smo nekada zvali ,,jednoumlje”, ,,ideološka ostrašćenost”, ,,manipulacija” i ,,uvreda zdravog razuma”. I nije najgore to što je B92 izneverio ideale slobode iz devedesetih. Nije najgore ni to što je od dražesnog Palčića mutirao u jednoumnog ljudoždera Kiklopa. Strašno je to što B92 tvrdi da je naša budućnost. Da je norma onoga što srpska javnost tek treba da postane ako želi da se uzdigne do Evrope.
Nešto tu nije u redu. Ili se oni lažno predstavljaju. Ili je Evropa drugačija od onog što mi mislimo. Ne znam zašto, ali nekako mi se čini da smo u ovih nekoliko dana koji su prošli dobili brutalno iskren i potpuno jasan odgovor.
Politički analitičar Slobodan Antonić

Pokušao sam 2 puta da se na njihovom sajtu uključim medju komentatore, ali su moderatori bili na visini zadatka u stilu koji Antonić pripisuje upravo devedesetdvojci!
Dužan sam da napomenem da su oba puta moji komentari bili pristojni i bukvalno. Ne znam zašto im je smetao komentar u kome sam Antonićevu rečenicu ''Nešto tu nije u redu'' primenio i na njegovu analitičarsku malenkost, ni , drugi put, zašto je moderatorima diskusije smetalo strahovanje i upozorenje da bi se Antonićev metod i duh mogao okrenuti i protiv ljudi zaposlenih u Politici, pa i drugih autora koji još uvek drugačije pišu i pristaju i ne osećaju sramotu da sa Antonićem i dalje dele prostor u istoj rubrici! Više ne postoji honorar koji to opravdava, a koji već danas u toj rubrici zaradjuje glavni urednik Vremena uvaženi D.Ž.




Exitus Letalis Exitus Letalis 15:21 22.02.2008

Re: GREŠKE I LAŽI

šta reći za antonića?
a pročitala, naravski, još kad je restak postavio.
niki m niki m 15:36 22.02.2008

Re: GREŠKE I LAŽI

Sta konkretno mislite da nije istinito u tekstu Slobodana Antonica?
MILAN MICHA JOVANOVICH MILAN MICHA JOVANOVICH 16:22 22.02.2008

Re: GREŠKE I LAŽI

premise su fals, a zakljuci opasni....
Dolybell Dolybell 02:53 23.02.2008

Re: GREŠKE I LAŽI

Veliki događaj nije komadanje Srbije


Ništa se nemože raskomadati ako već samo nije
u takvom stanju da bi se raspalo i bez ičije pomoći.

Sve što je sklono padu - pašće.
Ili: Valjda se neće desiti - uvek hoće (valjda ga ne osigurava

Isto tako nijedan brak nemožete rasturiti
ukoliko već i sam nije labav te bi se i bez vas raspao.
Nikoga na silu nemožete zadržati u braku,
ako taj drugi to više neće.
Možete se razvesti ili poubijati (ko -koga stigne pre)

Prirodni zakoni iliti Zakoni prirode još uvek važe,
mada koliko vidim, vi ih ne prihvatate, što ne znači
da ne važe i za vas.

Ili je Evropa drugačija od onog što mi mislimo.


Da, Evropa je drugačija od onog što vi mislite,
Bolje bi vam bilo da ZNATE a ne samo mislite.
Mišljenje može biti i pogrešno, toliko ste valjda naučili.
zoricag zoricag 15:19 22.02.2008

Greške i laži...

Preporuka!
doktorka doktorka 15:49 22.02.2008

meni samo nije jasno

kako zapad da se o nama informise preko grubacica , radmile milentijevic , tereza djelmiš ? ne mogu da verujem da zapad ne zna ko su ti ljudi , i ciju politiku su zastupali /zastupaju . sve sam vise sklona da poverujem da i zapadu i rusiji ,jako odgovara truli srpski organizam da bi mogli da vrsljaju i komadaju nas kako hoce tj kako se dogovore izmedju sebe. nije cudo sto je milosevic 10 godina bio na vlasti , nije cudo sto je djindjic ubijen , nije cudo sto su sada na vlasti kostunica ,tadic i nikolic. zato gradjani srbije, use i u svoje kljuse. niko nama ne moze pomoci do nas samih .
Miriam Miriam 15:39 22.02.2008

Preporuka

Postovani G. Mileticu,

Pravo je zadovoljstvo citati Vas blog. I dok god ima ljudi kao sto ste Vi, i Vase kolege blogeri,
ipak nije sve beznadezno u Srbiji, iako ovi tuzni dogadjaji od jucer upucuju na suprotno.

Pozdrav, i podrska

jaksa scekic jaksa scekic 15:57 22.02.2008

Eurosong



Koliko se cuje,i jedan i druga strana razmisljava o odustajanju

J

PS:Za sad su samo glasine,ali gde ima dima ima i vatre,valjda nece promeniti,jer bas bi bio bedak da se Eurosong ne odrzi u Beogradu
JJ Beba JJ Beba 16:27 22.02.2008

Re: Eurosong

TRI policajca i JEDNA policajka su na početku stajali preko puta Turske ambasade i mirno gledali kako svako

tri policajca i jedna policajka su tu bili i veče uoči demnstracija koje sam , prolazeći pored, čula kako razgovaraju, da je ambasada obezbeđena dvostrukim šipkama na prozoru i da nema razloga da se brinu da će biti razvaljena.
Goran Miletic Goran Miletic 16:51 22.02.2008

Re: Eurosong

tri policajca i jedna policajka su tu bili i veče uoči demnstracija koje sam , prolazeći pored, čula kako razgovaraju, da je ambasada obezbeđena dvostrukim šipkama na prozoru i da nema razloga da se brinu da će biti razvaljena.



I zaista, nije razvaljena, samo su zastava i grb skinuti i stakleni deo razbijen. Ali to nije poenta. Poenta je da su ti panduri stajali i gledali kako desetine njih POKUSAVAJU i POKUSAVAJU... A ti pokusaji JESU krivicno delo
JJ Beba JJ Beba 17:02 22.02.2008

Re: Eurosong

zaista, nije razvaljena, samo su zastava i grb skinuti i stakleni deo razbijen. Ali to nije poenta. Poenta je da su ti panduri stajali i gledali kako desetine njih POKUSAVAJU i POKUSAVAJU... A ti pokusaji JESU krivicno delo

naravno da je poneta u tome
poenta je da nije smela ni zastava da bude skinuta.
to što su oni ocenjivali da li će ambasada biti razvaljena ili ne govori o tome da su predpostavljali da će se nešto desiti, inače ne bi cenili da li je to moguće. znali su, očekivali.
da li to znači i da su neka tri policajca i policajka "cenili" da se ni USA ambasadi ništa ne može dogoditi?
ko su bre ta tri policajca i policajka pa da "cene"? zar ne treba ministar policije i premijer lično da obezbede da se ništa ne sme dogoditi?
Bili Piton Bili Piton 09:15 23.02.2008

Re: Eurosong

jaksa scekic
Koliko se cuje,i jedan i druga strana razmisljava o odustajanjuJPS:Za sad su samo glasine,ali gde ima dima ima i vatre,valjda nece promeniti,jer bas bi bio bedak da se Eurosong ne odrzi u Beogradu


Za sada sve po planu, Beograd zvanicno jos uvek domacin Evrovizije, iako je bilo ideja da se izmesti drugde.
MILAN MICHA JOVANOVICH MILAN MICHA JOVANOVICH 16:53 22.02.2008

GRESSKE I LAZZI I DRAZZESNI ANTONICH 2

Da li je ovo primer ''objektivnog izveštavanja!?!!!!!!''

Ruska DRŽAVNA televizija sinoć o dogadjajima u Bgd:

Danas su se gradjani Beograda verovatno setili drugih mitinga. Setili su se kako je besnela rulja koja je svrgavala starog Miloševića.
Isti ti, fudbalski navijači.
Kako je zemlja koja je poludela od liberalnih obećanja sprovodila na onaj svet plačem zapadnu marionetu Zorana Djindjića - čoveka koji je rasturio legendarnu srpsku armiju i specijalne službe, koji je predao Hagu heroje srpskog otpora za apstraktnu ekonomsku pomoć i koji je za to dobio zaslužen metak".

Ceo video izveštaj se može naći na internetu, na adresi
http://ru.youtube.com/watch?v=i7yE8NgVdJ0

Ruski novinari mediji koji još izmiču uticaju prijateljske nam države ocenjuju da komentar predstavlja "poziv na ubistvo sadasnjeg predsednika Borisa Tadića, nekada Djindjićevog zamenika u rukovodstvu Demokratske
stranke". I još dodaju da je ruska državna televizija pruzzila "neprocenjivu uslugu kosovskim teroristima, koji sada imaju razvezane ruke".

Baš me interesuje kome pruža podršku ovde....

A ne mogu u ovom trenutku da pronadjem onu vest u kojoj neko od ruskih zvaničnika kaže da Hlobruk nije u pravu da iza nereda u Beogradu stoje Rusi.
Nije u pravu ni on ni Holbruk, tj. ne stoje direktno Rusi....


doktorka doktorka 17:09 22.02.2008

Re: GREŠKE I LAŽI i DRAŽESNI ANTONIĆ

MILAN MICHA JOVANOVICH
Da li je ovo primer ''objektivnog izveštavanja!?!!!!!!''Ruska DRŽAVNA televizija sinoć o dogadjajima u Bgdanas su se gradjani Beograda verovatno setili drugih mitinga. Setili su se kako je besnela rulja koja je svrgavala starog Miloševića.Isti ti, fudbalski navijači. Kako je zemlja koja je poludela od liberalnih obećanja sprovodila na onaj svet plačem zapadnu marionetu Zorana Djindjića - čoveka koji je rasturio legendarnu srpsku armiju i specijalne službe, koji je predao Hagu heroje srpskog otpora za apstraktnu ekonomsku pomoć i koji je za to dobio zaslužen metak".Ceo video izveštaj se može naći na internetu, na adresihttp://ru.youtube.com/watć?v=i7yE8NgVdJ0Ruski novinari mediji koji još izmiču uticaju prijateljske nam države ocenjuju da komentar predstavlja "poziv na ubistvo sadasnjeg predsednika Borisa Tadića, nekada Djindjićevog zamenika u rukovodstvu Demokratskestranke". I još dodaju da je ruska državna televizija pruzzila "neprocenjivu uslugu kosovskim teroristima, koji sada imaju razvezane ruke".Baš me interesuje kome pruža podršku ovde....A ne mogu u ovom trenutku da pronadjem onu vest u kojoj neko od ruskih zvaničnika kaže da Hlobruk nije u pravu da iza nereda u Beogradu stoje Rusi. Nije u pravu ni on ni Holbruk, tj. ne stoje direktno Rusi....


mora da im je mira markovic napisala izvestaj
milivoye milivoye 17:16 22.02.2008

Re: GRESSKE I LAZZI I DRAZZESNI ANTONICH 2

MILAN MICHA JOVANOVICH

"Danas su se gradjani Beograda verovatno setili drugih mitinga. Setili su se kako je besnela rulja koja je svrgavala starog Miloševića.
Isti ti, fudbalski navijači.
Kako je zemlja koja je poludela od liberalnih obećanja sprovodila na onaj svet plačem zapadnu marionetu Zorana Djindjića - čoveka koji je rasturio legendarnu srpsku armiju i specijalne službe, koji je predao Hagu heroje srpskog otpora za apstraktnu ekonomsku pomoć i koji je za to dobio zaslužen metak".

adam weisphaut adam weisphaut 17:42 22.02.2008

Re: GRESSKE I LAZZI I DRAZZESNI ANTONICH 2

Miriam Miriam 17:18 22.02.2008

Neki rusi iz 1992..

Markonio Markonio 17:23 22.02.2008

Novi (stari) Rusi...

cecas cecas 17:26 22.02.2008

Re: Novi (stari) Rusi...

Markonio
Evo jedne sveze vesti...


DOOOOOOOOBROOOOOOOO JUTRO VIJETNAME...AVGANISTANE...
Markonio Markonio 17:35 22.02.2008

Re: Novi (stari) Rusi...

A evo i ovi se povampirili ->
Zemljo, otvori se!!
adam weisphaut adam weisphaut 17:35 22.02.2008

---


---
Dolybell Dolybell 02:59 23.02.2008

Re: Novi (stari) Rusi...

Markonio
Evo jedne sveze vesti...

Rekoh li ja maločas da je "gasovod" i bez cevi proradio.
Dolybell Dolybell 03:07 23.02.2008

Re: Novi (stari) Rusi...

Rekoh li ja maločas da je "gasovod" i bez cevi proradio.


Da ne bude stvarno "Tukle se jetrve prekom jedne svekrve"
Nego da se ispozdravljamo - pa razlaz - fajront.
Minja Minja 02:29 23.02.2008

reciprocitet

kad smo vec kod turaka, imate li sinocnjii napad turske vojske na kurde u severnom iraku. prava iznad svega....bilo cija
dsoldo dsoldo 16:51 23.02.2008

Re: reciprocitet

Očigledno da niste upoznati sa civilizacijskom svrhom ambasada.
Ambasade otvaraju države na obostranu saglasnost , no naravno pre svega na saglasnost(ili poziv) zemlje domaćina.
Ambasade služe ne samo da organizuju dolaske kulturno umetničkih droštava, već boljem medjusobnom razumevanju naroda dve države.
Ambasada u kriznim situacijama služi da se ostavi prostora razumu i dogovoru u uzavrelom političkom trenutku
Ambasade rade i u toku rata, iz istog razloga, da se ne izgubi kontakt i mogućnost sklapanja mira.
Mnogi od naših žitelja razumeju rat kao sredstvo potpunog fizičkog istrebljenja nekog naroda, to je naravno tačno za 1995 godinu ....ali PRE NOVE ERE.
Ambasade su u stvari naši gosti , kojima mi garantujemo bezbednost, to je da podsetim kao da vam dodje prijatelj
koji je hrvat (znam da se svi kunete da nemate takve , ali recimo)i vi ste baš radosni da ga vidite nakon svega , a onda ga izvedete na sastajalište ‚‚navijača‚‚ i viknete ‚‚ovaj je hrvat‚‚.To nema veze sa revoltom, još manje pravdom nego ste vi jedna obična p....
Junačite se tamo gde je to primereno , a pošto se Srbi pozivaju na istoriju, neka pročitaju o moralu i časti naših vojnika u Prvom svetskom ratu .
Minja Minja 03:08 23.02.2008

nema prava

slicno je bilo u tuzli kad ubise 92 vojnika, isto je neko snimao. paralela sa vescu na b92.info. sa balkona, ekskluziva, pre godinu dana sam na nekom blogu ostavio linkove za snimke. nikog nije zanimalo. zalosno je da se b92 hvali da ima 280k poseta na dan kad je proglasena nezavisnost kosova a ne napravi analizu ip, pa smo videli i citali 70 procenata komentara da tako treba plus komentare kosovo republic etc.
rankot rankot 08:05 24.02.2008

Турци узвраћају ударац

Изгледа да су наши „родољуби” отворили Пандорину кутију паљењем амбасада. Управо (јутарњи сати 23. фебруара) видим да је сајт www.gradjevinarstvo.co.yu отет, јер кад одете на неку страну где се исписују имена фирми, после пар секунди добијете ово:

Спирала мржње, насиља и свега осталог поново почиње да се шири.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana