B92 Blog    Članovi    Biljana Cincarević    Odgovornost za sudbinu zemlje

Biljana Cincarević
15:35
PET
22
FEB

Odgovornost za sudbinu zemlje

                    Liberalno demokratska partija zahteva od Predsednika Republike Borisa Tadića da u ovom opasnom i rizičnom trenutku počne da se ponaša u skladu sa svojom ustavom propisanom funkcijom, da preuzme odgovornost za posledice demonstracija, koje je kao Predsednik sa Koštunicom i Nikolićem dogovorio, a zatim, iz Rumunije, prepustio Beograd nasilju.

Takođe osuđujemo licemerno ponašanje ministara u Vladi iz redova DS-a i G17+, koji su, kao članovi Vlade, javni suorganizatori mitinga i koji su, kao takvi, u većini prisustvovali mitingu, da bi se potom, kao da sa mitingom i sa državom i sa vlašću nemaju nikave veze, ogradili od nasilja i postali glavni kritičari tragičnih posledica sopstvenog "političkog čeda".

Danima pre mitinga su kolege, u Vladi većinskih, DS i G17+ ministara - Velimir Ilić i Slobodan Samardžić, najavljivali, raspirivali i opravdavali nasilje i rušilaštvo koje se u ime "odbrane Kosova" sprovodi. Zašto su tada ćutali večinski ministri i zašto su, sa onima koji nasilje podstiču, organizovali ovaj miting?

Zahtevamo od Predsednika Tadića da prestane da se ponaša kao saučesnik u ovom sistematskom rasturanju države i pravnog poretka Srbije, koje tako odlučno sprovode premijer Vojislav Koštunica i gubitnik na predsedničkim izborima T. Nikolić.

Za LDP je neprihavtlja činjenica da Boris Tadić i DS uporno odbijaju da preuzmu suštinsku odgovornost za Tadićev izborni rezultat i dopuštaju da Koštunica menja politički kurs zemlje, kršeći izbornu volju evropski orijentisanih građana Srbije.

Dalje oklevanje većinskih ministara da se suprotstave snagama prošlosti i izolacionizma, omogućiće da se ovi Koštuničini i Nikolićevi probni baloni nasilja i divljaštva pretvore u ono što jesu - tihi puč prerašće u uspeli državni udar, po oprobanom receptu 12. marta.

Zato LDP najenergičnije zahteva da Vlada i Predsednik Srbije preuzmu kontrolu nad događajima u zemlji, utvrde odgovornost i da smene sve rukovodioce u MUP-u koji su svesno žrtvovali sopstvene ljude, policajce, u sukobu sa huliganima.

Da smene sve odgovorne u BIA za neadekvatnu bezbednosnu procenu rizika od nasilja u proteklim rušilačkim demonstracijama.

Da se utvrdi odgovornost za kašnjenje u intervenciji policije koje je dovelo do nesmetanog divljanja huligana i paljenje i demoliranje hrvatske, američke i drugih ambasada.

Da Vlada kao organizator preuzme odgovornost i nadoknadi štetu za uništenu privatnu imovinu u sinoćnim demonstracijama.

Zahtevamo i da se Vlada ogradi od javnih poziva pojedinih ministara na nasilje. Sa žaljenjem podsećamo da je sinoć takvo nasilje za posledicu imalo i jednu ljudsku žrtvu.

Zahtevamo od Predsednika Srbije i većinskih ministara u Vladi, da, dok još mogu, spreče dalje urušavanje državnog i pravnog poretka u zemlji i da raspišu vanredne parlamentarne izbore, kao jedini efikasan izlaz iz ove situacije.

Liberalno demokratska partija poziva sve proevropske snage da zajedno i odlučno krenemo da spašavamo budućnost zemlje.





Komentari (88)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

G r o f i c a  15:57 22.02.2008
Preporuka: 1

Odgovornost

#Link  Replika: 10
Njima prvo treba definisati i objasniti sta je odgovornost. Ne znaju to oni.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  16:11 22.02.2008
Preporuka: 1

Re: Odgovornost

G r o f i c a
Njima prvo treba definisati i objasniti sta je odgovornost. Ne znaju to oni.


znaju oni dobro, samo se prave ludi. he ,he neodlozna poseta tadica rumuniji na jedan dan u vreme protesta u zemlji ciji je predsednik. zasto ? pa zato da bi se stvorila slika da ds i njen predsednik nisu podrzali proteste i nisu odgovorni za nerede . mislite da nema naivnih koji ce u to da poveruju? ima ,naravno i to dva miliona gradjana, onih istih koji su glasali za tadica jerbo je tadic proevropski politicar. sve srpske zablude .
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
G r o f i c a  16:16 22.02.2008
Preporuka: 1

Re: Odgovornost

znaju oni dobro, samo se prave ludi. he ,he neodlozna poseta tadica rumuniji na jedan dan u vreme protesta u zemlji ciji je predsednik. zasto ? pa zato da bi se stvorila slika da ds i njen predsednik nisu podrzali proteste i nisu odgovorni za nerede . mislite da nema naivnih koji ce u to da poveruju? ima ,naravno i to dva miliona gradjana, onih istih koji su glasali za tadica jerbo je tadic proevropski politicar. sve srpske zablude .

Nisu oni jedini koji ''znaju'' za odgovornost, tu su i svi oni cija su deca sinoc zarila i palila po Beogradu jer odgovornost potice iz kuce, iz porodice, njoj decu uce roditelji pa tek onda skola i drustvo.
A Vama je Tadic obsesija ocito. Najlakse je pljuvati po jednom coveku, po psiholoskoj logici to je odlika ekstremne mase kojoj treba crna ovca za njene frustracije. Zato je sinoc i nadjena jedna ugljenisana.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nenad M.  16:20 22.02.2008
Preporuka: 1

Re: Odgovornost

Najlakse je pljuvati po jednom coveku, po psiholoskoj logici to je odlika ekstremne mase kojoj treba crna ovca za njene frustracije. Zato je sinoc i nadjena jedna ugljenisana.


alo, nije Tadic tek jedan covek vec predsednik drzave i saveta za nacionalnu bezbednost, covek koji je postavio vise od pola ministara u vladi i koji je ogovoran za to sto je Kostunica premijer
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
glog  16:24 22.02.2008
Preporuka: 2

Re: Odgovornost

znaju oni dobro, samo se prave ludi.


Da li su se ogradili od toga da U IME VLADE na mitingu govori Vojislav Koštunica? Nisu, znači govorio je u njihovo ime.
Da li su se ogradili da U IME PARLAMENTARNIH STRANAKA na mitingu govori Tomislav Nikolić? Nisu, znači govorio je u njihovo ime.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  16:51 22.02.2008
Preporuka: 1

Re: Odgovornost

glog
znaju oni dobro, samo se prave ludi.


Da li su se ogradili od toga da U IME VLADE na mitingu govori Vojislav Koštunica? Nisu, znači govorio je u njihovo ime.
Da li su se ogradili da U IME PARLAMENTARNIH STRANAKA na mitingu govori Tomislav Nikolić? Nisu, znači govorio je u njihovo ime.



evo, obratio nam se koštunica pismeno, jer se juče potrošio jadnik, na veličanstvenom i dostojanstvenom mitingu.

"Narod Srbije je na veličanstvenom skupu i molebanu rekao šta misli o Kosovu i Metohiji i šta misli o brutalnom nasilju koje se sprovodi nad Srbijom. Pre svega, mladost Srbije je poručila da je Srbija za pravo, pravdu i slobodu i da odbacuje politiku sile zapadnih zemalja", ocenio je Koštunica u saopštenju.

Prema njegovim rečima, Srbija u ovom trenutku, braneći Kosovo, pokazuje i da čvrsto brani najviše vrednosti na kojima počiva demokratski svet.

"A to znači da je Kosovo Srbija", navodi Koštunica.

Premijer je konstatovao da se, nažalost, juče "desila i velika nesreća, da je u nasilju koje je izbilo izgubljen i jedan ljudski život".

"Moramo zajedno učiniti sve da naše protivljenje sili bude u interesu Srbije i u interesu naše južne pokrajine. Nasilje i rušenje najdirektnije nanose štetu u našoj borbi za očuvanje državnih i nacionalnih interesa. Svi koji su za lažnu državu Kosovo, raduju se kada vide nasilje u Beogradu", ukazao je predsednik Vlade i još jednom apelovao na sve građane da, u interesu Srbije, više ne dođe ni do najmanjeg incidenta u zemlji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  16:57 22.02.2008
Preporuka: 1

Re: Odgovornost

G r o f i c a
znaju oni dobro, samo se prave ludi. he ,he neodlozna poseta tadica rumuniji na jedan dan u vreme protesta u zemlji ciji je predsednik. zasto ? pa zato da bi se stvorila slika da ds i njen predsednik nisu podrzali proteste i nisu odgovorni za nerede . mislite da nema naivnih koji ce u to da poveruju? ima ,naravno i to dva miliona gradjana, onih istih koji su glasali za tadica jerbo je tadic proevropski politicar. sve srpske zablude .Nisu oni jedini koji ''znaju'' za odgovornost, tu su i svi oni cija su deca sinoc zarila i palila po Beogradu jer odgovornost potice iz kuce, iz porodice, njoj decu uce roditelji pa tek onda skola i drustvo.A Vama je Tadic obsesija ocito. Najlakse je pljuvati po jednom coveku, po psiholoskoj logici to je odlika ekstremne mase kojoj treba crna ovca za njene frustracije. Zato je sinoc i nadjena jedna ugljenisana.



pa kazem ja, ima strasno naivnih . no vlast koja podrzave huligane je odgovorna koliko i roditelji za njihovo ponasanje. ona je i stvorila uslove da imamo toliko huligana, osim ako ne mislite da su pripadnici obraza, nomokanona , stormfront sajber zajednice itd. fina , pristojna omladina.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
milivoye  17:10 22.02.2008
Preporuka: 1

Re: Odgovornost

Nenad M.
Najlakse je pljuvati po jednom coveku, po psiholoskoj logici to je odlika ekstremne mase kojoj treba crna ovca za njene frustracije. Zato je sinoc i nadjena jedna ugljenisana.

alo, nije Tadic tek jedan covek vec predsednik drzave i saveta za nacionalnu bezbednost, covek koji je postavio vise od pola ministara u vladi i koji je ogovoran za to sto je Kostunica premijer

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
G r o f i c a  22:15 23.02.2008
Preporuka: 0

Re: Odgovornost

alo, nije Tadic tek jedan covek vec predsednik drzave i saveta za nacionalnu bezbednost, covek koji je postavio vise od pola ministara u vladi i koji je ogovoran za to sto je Kostunica premijer
*novo

Halo, on je i sazvao savet za nacionalnu bezbednost odmah po povratku iz drzavne posete Rumuniji koja je bila zakaza PRE nego sto je VLADA organizovala ''miting''.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  22:18 23.02.2008
Preporuka: 0

Re: Odgovornost

G r o f i c a
alo, nije Tadic tek jedan covek vec predsednik drzave i saveta za nacionalnu bezbednost, covek koji je postavio vise od pola ministara u vladi i koji je ogovoran za to sto je Kostunica premijer*novo Halo, on je i sazvao savet za nacionalnu bezbednost odmah po povratku iz drzavne posete Rumuniji koja je bila zakaza PRE nego sto je VLADA organizovala ''miting''.


ti nas zezash ? citaj danasnje vesti , da vidish posledice tog protesta.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nenad M.  23:25 23.02.2008
Preporuka: 0

Re: Odgovornost

G r o f i c a
alo, nije Tadic tek jedan covek vec predsednik drzave i saveta za nacionalnu bezbednost, covek koji je postavio vise od pola ministara u vladi i koji je ogovoran za to sto je Kostunica premijer
*novo

Halo, on je i sazvao savet za nacionalnu bezbednost odmah po povratku iz drzavne posete Rumuniji koja je bila zakaza PRE nego sto je VLADA organizovala ''miting''.


ma nije tacno, ali ajd sad, neka ti bude. Savet za nacionalnu bezbednost je trebalo sazvati pre mitinga. I jos nesto - ko je po tebi odgovoran za paljenje ambasade?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Boris_Treci  15:59 22.02.2008
Preporuka: 1

"Sve ce to...

#Link  Replika: 1
...narod pozlatiti!"

A ja se kao fol razmisljam da li da se ikada vratim u Srbiju za stalno...shatro "nek nam se mladi vrate!" :D Koja smejurija...

Jedino sto ne razumem su ljudi koji i dalje objasnjavaju marvi razlike izmedju dobrog i loseg?!?! Krava i vo su za stalu/livadu, ne za dijaloge i debate...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NoSurrender  16:37 22.02.2008
Preporuka: 0

Re: "Sve ce to...

narod pozlatiti!"

Ma,za njih bi trebalo da glasi: Sve ce to narod pomlatiti...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Aleksic  16:00 22.02.2008
Preporuka: 3

BLOG

#Link  Replika: 12
Postovana,

Ne slazem se sa Vama da prostor ustupljen od strane B92 treba da bude iskoristen, da ne kazem zloupotrijebljen, u partijske svrhe. Prostim copy/paste politickog saopstenja izlazite iz okvira koji predstavlja blog. Molim Vas da ovu sugestiju ne shvatite kao podrsku ili suprotstavljanje iznesenim stavovima u saopstenju. Po svojoj definiciji Blog je nastao iz potreba autora da o odredjenim dogadjajima saopstava svoj licni sud. Ovo nije Vas licni sud, bez obzira da li je on ili nije u saglasnosti i apsolutno ekvivalentan sa kolektivnim sudom iznesenim u saopstenju LDP-a.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
glog  16:07 22.02.2008
Preporuka: 2

Re: Blog

Evo ja preuzimam odgovornost. Ovo je moj sud:
Zahtevam od Predsednika Republike Borisa Tadića da u ovom opasnom i rizičnom trenutku počne da se ponaša u skladu sa svojom ustavom propisanom funkcijom, da preuzme odgovornost za posledice demonstracija, koje je kao Predsednik sa Koštunicom i Nikolićem dogovorio, a zatim, iz Rumunije, prepustio Beograd nasilju.

Takođe osuđujem licemerno ponašanje ministara u Vladi iz redova DS-a i G17+, koji su, kao članovi Vlade, javni suorganizatori mitinga i koji su, kao takvi, u većini prisustvovali mitingu, da bi se potom, kao da sa mitingom i sa državom i sa vlašću nemaju nikave veze, ogradili od nasilja i postali glavni kritičari tragičnih posledica sopstvenog "političkog čeda".

Danima pre mitinga su kolege, u Vladi većinskih, DS i G17+ ministara - Velimir Ilić i Slobodan Samardžić, najavljivali, raspirivali i opravdavali nasilje i rušilaštvo koje se u ime "odbrane Kosova" sprovodi. Zašto su tada ćutali većinski ministri i zašto su, sa onima koji nasilje podstiču, organizovali ovaj miting?

Zahtevamo od Predsednika Tadića da prestane da se ponaša kao saučesnik u ovom sistematskom rasturanju države i pravnog poretka Srbije, koje tako odlučno sprovode premijer Vojislav Koštunica i gubitnik na predsedničkim izborima T. Nikolić.

Za mene je neprihavtlja činjenica da Boris Tadić i DS uporno odbijaju da preuzmu suštinsku odgovornost za Tadićev izborni rezultat i dopuštaju da Koštunica menja politički kurs zemlje, kršeći izbornu volju evropski orijentisanih građana Srbije.

Dalje oklevanje većinskih ministara da se suprotstave snagama prošlosti i izolacionizma, omogućiće da se ovi Koštuničini i Nikolićevi probni baloni nasilja i divljaštva pretvore u ono što jesu - tihi puč prerašće u uspeli državni udar, po oprobanom receptu 12. marta.

Zato najenergičnije zahtevam da Vlada i Predsednik Srbije preuzmu kontrolu nad događajima u zemlji, utvrde odgovornost i da smene sve rukovodioce u MUP-u koji su svesno žrtvovali sopstvene ljude, policajce, u sukobu sa huliganima.

Da smene sve odgovorne u BIA za neadekvatnu bezbednosnu procenu rizika od nasilja u proteklim rušilačkim demonstracijama.
Da se utvrdi odgovornost za kašnjenje u intervenciji policije koje je dovelo do nesmetanog divljanja huligana i paljenje i demoliranje hrvatske, američke i drugih ambasada.

Da Vlada kao organizator preuzme odgovornost i nadoknadi štetu za uništenu privatnu imovinu u sinoćnim demonstracijama.

Zahtevamo i da se Vlada ogradi od javnih poziva pojedinih ministara na nasilje. Sa žaljenjem podsećamo da je sinoć takvo nasilje za posledicu imalo i jednu ljudsku žrtvu.

Zahtevamo od Predsednika Srbije i većinskih ministara u Vladi, da, dok još mogu, spreče dalje urušavanje državnog i pravnog poretka u zemlji i da raspišu vanredne parlamentarne izbore, kao jedini efikasan izlaz iz ove situacije.

Pozivam sve proevropske snage da zajedno i odlučno krenemo da spašavamo budućnost zemlje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
silver bullet  16:16 22.02.2008
Preporuka: 0

Re: BLOG

BLOG

Podrzavam.
Biljana, umete vi to bolje.
Svojim recima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  16:21 22.02.2008
Preporuka: 2

Re: BLOG

sad sam čula tadićevu izjavu kojom osuđuje nasilje i kaže to više ne sme da se dogodi!!!
čoveče umorna sam od njegovih zakasnelih izjava. to stalno radi.
prvo čeka da čuje šta ko kaže, pa da čuje reakcije na te izjave i onda se opredeli da njegova bude kao ona koja ima najviše odobravanja od domaće i inostrane javnonosti.
ako se već nije ogradio od protesta što nije ostao da spreči vandalizam, da zahteva da policija reaguje.
čula sam vučića dan uoći demonstracija gde kaže da će on lično da spreči ako nešto krene po zlu; da će sedeti u nekom operativnom centru odakle će posmatrati proteste i ako treba reagovaće
gde je taj operativni centar? jel to ono na slaviji u makenzijevoj ulici gde se nalazi onaj gradski štab za uzbunjivanje?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NoSurrender  16:47 22.02.2008
Preporuka: 1

Re: BLOG

Postovana,

Ne slazem se sa Vama da prostor ustupljen od strane B92 treba da bude iskoristen, da ne kazem zloupotrijebljen, u partijske svrhe. Prostim copy/paste politickog saopstenja izlazite iz okvira koji predstavlja blog. Molim Vas da ovu sugestiju ne shvatite kao podrsku ili suprotstavljanje iznesenim stavovima u saopstenju. Po svojoj definiciji Blog je nastao iz potreba autora da o odredjenim dogadjajima saopstava svoj licni sud. Ovo nije Vas licni sud, bez obzira da li je on ili nije u saglasnosti i apsolutno ekvivalentan sa kolektivnim sudom iznesenim u saopstenju LDP-a.

Beograd gori, a Aleksandar se ceslja.
Pusti sad to sta je blog po definiciji,i iz kakvih okvira se izlazi. Da li shvatas za sta nas pripremaju ova,od Vlade podrzana i ohrabrena, divljanja po Beogradu,Novom Sadu, Nisu i drugim gradovima.
Ovo sto Biljana radi je koriscenje svih raspolozivih mogucnosti da se na zlo koje nam se sprema ukaze na vreme, kako nam se ne bi dogodilo.
To je SAMOODBRANA,na milost i nemilost ludacima ostavljenih gradjana.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  17:03 22.02.2008
Preporuka: 1

Re: BLOG

Aleksandar Aleksic
Postovana,Ne slazem se sa Vama da prostor ustupljen od strane B92 treba da bude iskoristen, da ne kazem zloupotrijebljen, u partijske svrhe. Prostim copy/paste politickog saopstenja izlazite iz okvira koji predstavlja blog. Molim Vas da ovu sugestiju ne shvatite kao podrsku ili suprotstavljanje iznesenim stavovima u saopstenju. Po svojoj definiciji Blog je nastao iz potreba autora da o odredjenim dogadjajima saopstava svoj licni sud. Ovo nije Vas licni sud, bez obzira da li je on ili nije u saglasnosti i apsolutno ekvivalentan sa kolektivnim sudom iznesenim u saopstenju LDP-a.


au kako ste principijelni . ja bih volela da su nasi gradjani tako principijelni i u zahtevima da vlast obavlja svoj posao kako treba , a ne da radi protiv svoje zemlje. primer , prodaja nis-a. nego ,ovde su blogove imali i svilanovic , sada ima comic koja direktno ucestvuje u vlasti , zatim krstic , djelic i td. da li su vam i oni smetaili , ili vam je bilo potaman?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Aleksic  18:34 22.02.2008
Preporuka: 0

Re: BLOG

Tadic je los politicar, u njegovoj stranci nema nikog da ga zamijeni, i sva je skrojena po njegovoj mjeri. Znaci, problem Srbije u ovom trenutku je upravo Tadic, koji ne zna na koju ce stranu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Aleksic  18:36 22.02.2008
Preporuka: 0

Re: BLOG

nego ,ovde su blogove imali i svilanovic , sada ima comic koja direktno ucestvuje u vlasti , zatim krstic , djelic i td. da li su vam i oni smetaili , ili vam je bilo potaman?


Oni su politicari i visoki funkcioneri politickih partija. Ako je g. Cincarevic to isto - ima moje izvinjenje za napisano.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Aleksic  18:43 22.02.2008
Preporuka: 0

Re: BLOG

To je SAMOODBRANA,na milost i nemilost ludacima ostavljenih gradjana.


Samoodbrana - ok, ako vi to tako vidite. Nisam imao namjeru da se otvara rasprava o necemu sto nema veze sa situacijom, samo sam uzeo za pravo da komenarisem nacin. Vi mi to pravo pokusavate oduzeti i vjerovatno negdje u hladovini spremate protivmjere kojima cete odgovoriti na novonastalu situaciju. Pretpostavljam da svojim autoritetom mozete da povucete mase, i odatle vas komentar o mom cesljanju. Ja imam pasos sasvim druge zemlje, sto me naravno ne cini ni boljim ni losijim od vas. U svakom slucaju, zelim vam svako dobro.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  18:45 22.02.2008
Preporuka: 0

Re: BLOG

Aleksandar Aleksic
nego ,ovde su blogove imali i svilanovic , sada ima comic koja direktno ucestvuje u vlasti , zatim krstic , djelic i td. da li su vam i oni smetaili , ili vam je bilo potaman?Oni su politicari i visoki funkcioneri politickih partija. Ako je g. Cincarevic to isto - ima moje izvinjenje za napisano.



aha, mislite da oni moraju biti privilegovani .
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ljupka  11:36 23.02.2008
Preporuka: 0

Re: BLOG

9.mart?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Aleksic  14:39 23.02.2008
Preporuka: 0

Re: BLOG

doktorka

aha, mislite da oni moraju biti privilegovani.


To nisam rekao, i ne vidim na osnovu cega ste isto mogli da procijenite.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  17:05 23.02.2008
Preporuka: 0

Re: BLOG

Aleksandar Aleksic

doktorkaaha, mislite da oni moraju biti privilegovani. To nisam rekao, i ne vidim na osnovu cega ste isto mogli da procijenite.


pa valjda znate da je comicka clan ds , da je djelic clan ds , da je krstic clan ds, i da tako nastupaju i u parlamentu , a i ovde. znaci, njihovu agitaciju tolerisete , a smeta vam ako neko iznosi ldp stavove.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
MilosP  16:08 22.02.2008
Preporuka: 1

Miting

#Link  Replika: 8
Opet nepotrebna politizacija od strane LDP koja im ne može doneti nikakve koristi. Da je ovo pismo počelo sa
Zato LDP najenergičnije zahteva da Vlada i Predsednik Srbije preuzmu kontrolu nad događajima u zemlji, utvrde odgovornost i da smene sve rukovodioce u MUP-u koji su svesno žrtvovali sopstvene ljude, policajce, u sukobu sa huliganima.

i završilo tamo gde se i završilo, ništa ne bi moglo ni da se doda ni da se oduzme. Čitajući prvi deo poruke imao sam utisak da je ona pre svega namenjena vernim sledbenicima LDP. Ako LDP zaista želi da proširi svoju bazu, obraćanja javnosti bi morala da postanu puno mudrija.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
peoplefox  16:18 22.02.2008
Preporuka: 3

Re: Miting

Objasnite mi sta jeste a sta nije politizacija? Kao da je politizacija nesto lose samo po sebi.

Dakle, status Kosova jeste politicko pitanje. Miting suprotstavljanju odluke Kosovskog parlamenta jeste politicki skup.

Boris Tadic je na izborima od pre svega nekoliko nedelja dobio podrsku 2.300.000 ljudi da ne bi radikali dobili izbore.
Juce, ceo dan, a pogotovo sinoc, Beograd je licio upravo onako kako bi izgledao da su radikali osvojili vlast. Sasvim je legitimno traziti odgovor na pitanje zasto je Predsednik pobegao u Rumuniju? jel se tako suprotstavlja svemu onome cemu nas je plasio u predizbornoj kampanji.

Dok ovo pisem traju redovne vesti na B92 u 16h. Sada je 16:19 na vestima ovo saopstenje jos uvek nije objavljeno, tako da molim vas: Blog B92 je upravo mesto gde glas drugacije Srbije treba da se cuje!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
MilosP  16:45 22.02.2008
Preporuka: 0

Re: Miting

peoplefox
Objasnite mi sta jeste a sta nije politizacija? Kao da je politizacija nesto lose samo po sebi.Dakle, status Kosova jeste politicko pitanje. Miting suprotstavljanju odluke Kosovskog parlamenta jeste politicki skup.Boris Tadic je na izborima od pre svega nekoliko nedelja dobio podrsku 2.300.000 ljudi da ne bi radikali dobili izbore.Juce, ceo dan, a pogotovo sinoc, Beograd je licio upravo onako kako bi izgledao da su radikali osvojili vlast. Sasvim je legitimno traziti odgovor na pitanje zasto je Predsednik pobegao u Rumuniju? jel se tako suprotstavlja svemu onome cemu nas je plasio u predizbornoj kampanji.Dok ovo pisem traju redovne vesti na B92 u 16h. Sada je 16:19 na vestima ovo saopstenje jos uvek nije objavljeno, tako da molim vas: Blog B92 je upravo mesto gde glas drugacije Srbije treba da se cuje!


Svako ima pravo na mišljenje i svoju interpretaciju događaja. Moje mišljenje je da ova poruka sa ovog bloga neće pomoći LDP da približi sebi nove pristalice, a ipak to bi trebao da bude glavni cilj svake političke partije. To je dobar tekst za ovaj blog jer provocira diskusiju, ali kao zvanično saopštenje LDP, ne deluje politički mudro.

Jeste, problem Srbije je što je sve živo ispolitizovano. Status Kosova bi trebalo da bude državno pitanje a ni miting nije trebao da bude politički. Glavni problem je što su državne institucije, koje treba da budu garant prava i sigurnosti građana, teško politizovane.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kile  17:40 22.02.2008
Preporuka: 0

Re: Miting

Ako LDP zaista želi da proširi svoju bazu, obraćanja javnosti bi morala da postanu puno mudrija.

Kao sto su "mudra" B. Tadica?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
MilosP  18:15 22.02.2008
Preporuka: 0

Re: Miting

Kile
Kao sto su "mudra" B. Tadica?

Upravo tako, bez znaka navodnika. Uspešnost pa i mudrost politike mere se podrškom koju ta politika dobija na izborima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  18:18 22.02.2008
Preporuka: 1

Re: Miting

MilosP

KileKao sto su "mudra" B. Tadica?Upravo tako, bez znaka navodnika. Uspešnost pa i mudrost politike mere se podrškom koju ta politika dobija na izborima.


mudra su utoliko sto je tadic svestan da kod naseg coveka moze proci i teorija da je zemlja ravna ploca koju drze cetiri pravoslavna popa
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kile  18:48 22.02.2008
Preporuka: 0

Re: Miting

Uspešnost pa i mudrost politike mere se podrškom koju ta politika dobija na izborima.

Joooj Milose, pa nije sve tako jednostavno. Razmisli malo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
MilosP  18:57 22.02.2008
Preporuka: 0

Re: Miting

Joooj Milose, pa nije sve tako jednostavno. Razmisli malo.

Možda je za tebe bolje: uspešnost pa i mudrost politike mere se onim što ja i moji istomišljenici mislimo o toj politici.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
glog  21:40 22.02.2008
Preporuka: 0

Re: Miting

MilosP

KileKao sto su "mudra" B. Tadica?Upravo tako, bez znaka navodnika. Uspešnost pa i mudrost politike mere se podrškom koju ta politika dobija na izborima.

Pod uslovom da cilj učešća na izborima nije puka pobeda na izborima koja se pretvara u spavanje do sledećih izbora.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nenad M.  16:14 22.02.2008
Preporuka: 2

SAPOSTENJE LDP-A

#Link  Replika: 0
zahtev LDP-a Borisu Tadiću i Vuku Jeremiću

Zbog neviđenog skanadala koji se sinoć desio na Ruskoj državnoj televiziji, LDP traži od Predsednika Srbije Borisa Tadića i Ministra spoljnih poslova Vuka Jeremića da hitno upute najnergičniji protest Predsedniku Ruske federacije Vladimiru Putinu i Ministru spoljnih poslova te zemlje Sergeju Lavrovu.

Naime komentator te televizije poredeći huligansko rušenje Beograda i paljenje ambasada sa 12. martom 2003. godine, rekao "da je Zoran Đinđić zaslužio metak jer je bio izdajnik, zapadna marioneta, da je rasturio vojsku i srpske heroje slao u Hag".

LDP traži od Tadića i Jeremića da svoje bliske odnose sa Putinom i Lavrovim iskoriste da bez oklevanja zatraže od čelnika Ruske države momentalno izvinjenje.

Za LDP takve uvrede na račun pokojnog Premijera Đinđića nisu samo skandalozne, već ukazuju i na stvarne motive bliskosti između Vlade Srbije i Vladimira Putina.

Podsećamo da većina građana Rusije stavove iznete na državnoj televiziji doživljava kao zvanične stavove Vlade i Predsednika Rusije.
Pošalji komentar
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
peoplefox  16:35 22.02.2008
Preporuka: 2

Re: Odgovornost za sudbinu zemlje

NAPROTIV!
ja svaki put kad vidim natpise iz Kurira, Pressa, KNina i slicnih klozetskih novina, meni je sve jasnije sta se oko mene desava! Jucerasnji dogadjaji jasno pokazuju zasto je ubijen Zoran Djindjic. Ono sto LDP godinu dana govori, da je Kostunica novi Milosevic, juce je bilo besmisleno ponoviti.

Verujte mi da nema puno ljudi kao sto su Gedzica, to su samo shumovi kampanje koje su vodjeni u mafijaskim medijima, te djindjica su ubili ameri, te hrvati, te je on stradao u mafijaskom obracunu, te da su ga ubili "njegovi" saradnici.

Istina je, medjutim, napisana i procitana u presudi atentatorima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Lale Gator  23:02 22.02.2008
Preporuka: 0

Re: Odgovornost za sudbinu zemlje

peoplefox
N te da su ga ubili "njegovi" saradnici.


Osoba koja je prisustvovala jučerašnjem molebanu vezano za orgijanje po centru grada komentariše da su to uradili ,,ubačeni ljudi. Da je to uradio Čeda'', jer je eto trebalo da neko pokvari sliku o nama, a sve je proteklo tako mirno, otišli ljudi do hrama, pomolili se...

Upozoravam vas da postoje i ovakva mišljenja, pri tom sumnjam da je dotičnoj neko ovo utuvio u glavu, več je u okvirima sopstvenog sistema vrednosti & informacija došla do tog zaključka.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kurtzschluss  16:50 22.02.2008
Preporuka: 1

Evo vam ih Rusi

#Link  Replika: 0
ИЗВЕШТАЈ ТВ РУСИЈА О НЕМИРИМА У БЕОГРАДУ ИЗАЗВАО СКАНДАЛ
МОСКВА – Извештај државне телевизије Русија о синоћњем протесту и нередима у Београду изазвао је скандал, због којег су дипломате Амбасаде Србије у Москви принуђене да негодују, јављају руски електронски медији и интернет портали.
„Данас су се грађани Београда вероватно сетили других митинга. Сетили су се како је беснела руља која је свргавала старог Милошевића. Исти ти, фудбалски навијачи. Како је земља која је полудела од либералних обећања спроводила на онај свет плачем западну марионету Зорана Ђинђића - човека који је растурио легендарну српску армију и специјалне службе, који је предао Хагу хероје српског отпора за апстрактну економску помоћ и који је за то добио заслужен метак”, навела је ТВ Русија у извештају, емитованом касно синоћ.
„Српске дипломате су дубоко револтиране изјавом новинара државног канала 'Русија' Константина Сјомина, који је у директном програму одобрио убиство премијера зорана Ђинђића пре неколико година”, наводи портал Newsru.com
Тај портал, као и други, наводи да је Амбасада Србије у Москви већ затражила од те телевизије стенограм коментара који се чуо синоћ.
Како сазнаје агенција Бета, Амбасада у Москви припрема писмо које ће упутити генералном директору руске државне телевизије.
Медији цитирају главног уредника листа „Ново руско слово” и бившег дописника РИА Новости из Београда Сергеја Гризунова, који је оценио да коментар представља „позив на убиство садасњег председника Бориса Тадића, некада Ђинђићевог заменика у руководству Демократске странке”.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tarkovski  16:52 22.02.2008
Preporuka: 0

Re; Blog

#Link  Replika: 20
Za LDP je neprihavtlja činjenica da Boris Tadić i DS uporno odbijaju da preuzmu suštinsku odgovornost za Tadićev izborni rezultat i dopuštaju da Koštunica menja politički kurs zemlje


Zar je toliko tesko shvatiti da se radi o koalicionoj vladi gde mora da dodje do kompromisa. Da li je toliko tesko shvatiti u Kakvom mentalnom haosu su ljudi posle svega sto se desavalo od 17. -og i pre?

Ali se radi i o LDP propagandi koja se vodi preko ovog bloga i b92 da se skrene kurs vlade i da se vlada srusi. A da dodje mala stranka koja je forisirana od specijalnih interesa sa strane.

Samo isprani mozgovi (pogledajte ulice) misle da samo rusenje (vlade ili ambasada) donosi dobro. LDP i slicni zele sa svojih 5% plus minus da upravljaju zemljom. Kada osvojite 50% javite se. Ocete da pljujete Tadica i DS poste ste ispljvali Djelica, Ilica, Kostunicu, .. grozite i mrzite Srbe i Srbiju... bez ikakve protiv teze da prihvatite svaki zahtev Zapada a da se sa vama pravi vlada?

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
peoplefox  17:11 22.02.2008
Preporuka: 1

Re: Re; Blog

e ovo je hit!
znaci LDP je palio americku ambasadu!
ha ha ha
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
surabya johnny  17:20 22.02.2008
Preporuka: 2

Re: Re; Blog

DOLE VLADA!
sadashnju vladu treba poslati u Pristinu - u svojstvu shegrta: da i oni nesto nauce i izbore se sa svojim mentalnim haosom na neutralnom terenu!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
glog  17:27 22.02.2008
Preporuka: 1

Re: Re; Blog

Samo isprani mozgovi (pogledajte ulice) misle da samo rusenje (vlade ili ambasada) donosi dobro. LDP i slicni zele sa svojih 5% plus minus da upravljaju zemljom. Kada osvojite 50% javite se. Ocete da pljujete Tadica i DS poste ste ispljvali Djelica, Ilica, Kostunicu, .. grozite i mrzite Srbe i Srbiju... bez ikakve protiv teze da prihvatite svaki zahtev Zapada a da se sa vama pravi vlada?

Rušenje ovakve vlade, a posebno njenog premijera je jedini put da ova zemlja ne doživi još jednu kataklizmu. Rušenje ambasada je vandalski, divljački čin, kojim premijer ove vlade zemlju vodi u kataklizmu. Ovdašnji, lažni premijer upravlja ovom zemljom sa 5% plus minus. Kad osvoji 50% javite se i ti i on. Ispljuvaću svakog koji u moje ime od ove zemlje pravi mrtvački kovčeg. Koliko volite Srbiju pokazali ste juče. Ali moram priznati da ste u pravu, vi volite ovakvu Srbiju. Ja ne. Zapad (šta to beše) od mene ništa nije tražio ni zahtevao, a istok od tebe?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nenad M.  17:30 22.02.2008
Preporuka: 0

Re: Re; Blog

Ali se radi i o LDP propagandi koja se vodi preko ovog bloga i b92 da se skrene kurs vlade i da se vlada srusi. A da dodje mala stranka koja je forisirana od specijalnih interesa sa strane.


tesko ce ldp, ds, g17 i manjine imati vecinu tako da mislim da gresis povodom motiva ldp-a.Ja i dalje mislim da ds treba da bude predvodnik neke buduce demokratske vecine ali ne ovakav ds i u tom kontekstu vidim i ulogu ldp-a - kao korektiva i preko potrebne demokratske opozicije.

Ali ti ne zelis da vidis neke stvari. Kakve veze ima ldp sa tim sto ova Vlada ne funkcionise i sto nema buducnost !? Ako je Vlada nestabilna, bez rezultata i duboko podeljena oko stustinskih pitanja, ima li boljeg resenja od izbora? Razumem da ds-u nisi u interesu izbori ali s druge strane, da li im je u interesu da budu u Vladi koja nema evropsku perspektivu?

Ocete da pljujete Tadica i DS poste ste ispljvali Djelica, Ilica, Kostunicu, ..


u komunistickom stilu ti u legitimnom sredstvu borbe opozicije vidis zaveru, u kritici mrznju, u pozivanju na odgovornosti pljuvanje.

Da li zaista mislis da Tadic ne snosi odgovornost za dogadjaje ovih dana?
Ko je Kostunci dao premijersko mesto a Jocicu MUP? Ko je ostavio Rada Bulatovica?
Zasto nije pripremio narod na 17 februar?
Zasto su dopustili da Kostunica pogazi 2,3 miliona glasova tako da vise niko ne zna ko je stvarni pobednik izbora?
Zasto se ds juce nije ogradio od Nikolica koji je najavljen kao predstavnik parlamentarnih stranaka?
Da li ce neko dobiti ostavku zbog jucerasnjih dogadjaja?

Ima toga jos...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bindu  17:44 22.02.2008
Preporuka: 0

Re: Re; Blog

Zar je toliko tesko shvatiti da se radi o koalicionoj vladi gde mora da dodje do kompromisa. Da li je toliko tesko shvatiti u Kakvom mentalnom haosu su ljudi posle svega sto se desavalo od 17. -og i pre?


jako je tesko to sve shvatiti s obzirom da je bilo toliko vremena a resenja ovoga problema mnogostruka.
oni su izbrali najgoru varijantu od svih mogucih ponidjenih......i ne ponudjenih resenja.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mala Ramona  20:01 22.02.2008
Preporuka: 0

Re: Re; Blog

Tarkovski


Ali se radi i o LDP propagandi koja se vodi preko ovog bloga i b92 da se skrene kurs vlade i da se vlada srusi.



NARAVNO
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  20:22 22.02.2008
Preporuka: 1

Re: Re; Blog

Mala Ramona

TarkovskiAli se radi i o LDP propagandi koja se vodi preko ovog bloga i b92 da se skrene kurs vlade i da se vlada srusi. NARAVNO

hahah , pa vlada je i jeste za rusenje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nenad M.  21:24 22.02.2008
Preporuka: 0

Re: Re; Blog

hahah , pa vlada je i jeste za rusenje.


pusti ih doktorka, sa nekima treba od pocetka. Prvo objasniti sta je uloga vlasti a sta opozicije i tako redom
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
glog  21:45 22.02.2008
Preporuka: 1

Re: Re; Blog

Zar je toliko tesko shvatiti da se radi o koalicionoj vladi gde mora da dodje do kompromisa.

Zar je toliko teško shvatiti da čovek može da te prevari jedan put. Ako te prevari drugi put isadaš naivan. Ako te prevari treći put ispadaš budala. Ako te prevari peti put shvatiš da te on ne vara, već da ti ustvari hoćeš ono što ti on radi. Kako se to zove? Kohabitacija? Koalicija? Ne, to se zove saučesništvo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
glog  21:50 22.02.2008
Preporuka: 0

Re: Re; Blog

Nenad M.
pusti ih doktorka, sa nekima treba od pocetka. Prvo objasniti sta je uloga vlasti a sta opozicije i tako redom

Slažem se. Pa počnite već jednom sami sebi to da razjašnjavate.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tarkovski  00:07 23.02.2008
Preporuka: 0

Re: Re; Blog


Prvo iz Politike 101 - uloga opozicije nije uvek da rusi vlast vec i da bude konstruktivna i da doprimosi radu. Kod vas LDP toga nema - samo vidite vlast. I to sa tih 5%.

Razumem da ds-u nisi u interesu izbori ali s druge strane, da li im je u interesu da budu u Vladi koja nema evropsku perspektivu?


Nisu interesu Srbije plus onih partija koje su na vlasti.

To da li vode ili ne vode Evropi zavisice i od stava Evrope da li ce prihvatiti zemlju koja nece (u bilo kakvoj doglednoj buducnosti moci da prihvati nezavisnost Kosova). Treba vremena da se ohlade glave a onda ce se videti EU orijentacija.

Ako padne vlada - kampanja izbora ce izazvati samo negativno - a onda dolazi na vlast radikali s kim vec u kolaciji. Drzali bi se godinama a to bi bilo fatalno za Srbiju i za svaki boljitak, Evropski put. Ova DS/DSS/G-17/NS vlada je najrealnija i najmanje losa kombinacija od svih. Treba razmisliti da li bi posle svega ikada da li bi DS mogla u koaliciju sa LDP. Tesko da LDP ima koalicinu sposobnost i privlacnost za bilo koga ukljucujuci DS i G-17 zbog podrivackog stava i stava koji su imali prema Kosovu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  10:34 23.02.2008
Preporuka: 0

Re: Re; Blog

Drzali bi se godinama a to bi bilo fatalno za Srbiju i za svaki boljitak, Evropski put.

Miša Vasić je juče njihovo ludilo veoma tačno opisao kao virus španskog gripa 1918 ubio milione a sad je obična dosada.
Treba vremena da se ohlade glave a onda ce se videti EU orijentacija.

Ko će da hladi glave? Tijanićev RTS ili Ljiljina Politika ?
Tesko da LDP ima koalicinu sposobnost i privlacnost za bilo koga ukljucujuci DS i G-17 zbog podrivackog stava i stava koji su imali prema Kosovu.

Nasuprot neodolijoivoj privlačnosti istinoljubivog premijera koji se pokazao kao nenadjebivo odledan koalicino partner. A tek o kakvoj gromadi mentalnog zdravlja se radi!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nenad M.  12:52 23.02.2008
Preporuka: 0

Re: Re; Blog

Nisu interesu Srbije plus onih partija koje su na vlasti.


a ti pricas u ime Srbije ili imas neku anketu? Vecina gradjana je za izbore, drugo su vrhovi politickih stranaka na vlasti kojima isti ne odgovaraju. Moje informacije su da je dobar deo clanstva DS-a za izbore, da su ogorceni i polako gube strpljenje. Odlaganje izbora brise efekte Tadiceve pobede kao i svih onih koji su ga glasali u 2. krugu.

. Treba razmisliti da li bi posle svega ikada da li bi DS mogla u koaliciju sa LDP.


ako je DS-u blizi Kostunica od Cede o