Politika

Уметност

Biljana Cincarević RSS / 22.02.2008. u 15:35

Живљења



Komentari (88)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

G r o f i c a G r o f i c a 15:57 22.02.2008

Odgovornost

Njima prvo treba definisati i objasniti sta je odgovornost. Ne znaju to oni.
doktorka doktorka 16:11 22.02.2008

Re: Odgovornost

G r o f i c a
Njima prvo treba definisati i objasniti sta je odgovornost. Ne znaju to oni.


znaju oni dobro, samo se prave ludi. he ,he neodlozna poseta tadica rumuniji na jedan dan u vreme protesta u zemlji ciji je predsednik. zasto ? pa zato da bi se stvorila slika da ds i njen predsednik nisu podrzali proteste i nisu odgovorni za nerede . mislite da nema naivnih koji ce u to da poveruju? ima ,naravno i to dva miliona gradjana, onih istih koji su glasali za tadica jerbo je tadic proevropski politicar. sve srpske zablude .
G r o f i c a G r o f i c a 16:16 22.02.2008

Re: Odgovornost

znaju oni dobro, samo se prave ludi. he ,he neodlozna poseta tadica rumuniji na jedan dan u vreme protesta u zemlji ciji je predsednik. zasto ? pa zato da bi se stvorila slika da ds i njen predsednik nisu podrzali proteste i nisu odgovorni za nerede . mislite da nema naivnih koji ce u to da poveruju? ima ,naravno i to dva miliona gradjana, onih istih koji su glasali za tadica jerbo je tadic proevropski politicar. sve srpske zablude .

Nisu oni jedini koji ''znaju'' za odgovornost, tu su i svi oni cija su deca sinoc zarila i palila po Beogradu jer odgovornost potice iz kuce, iz porodice, njoj decu uce roditelji pa tek onda skola i drustvo.
A Vama je Tadic obsesija ocito. Najlakse je pljuvati po jednom coveku, po psiholoskoj logici to je odlika ekstremne mase kojoj treba crna ovca za njene frustracije. Zato je sinoc i nadjena jedna ugljenisana.
Nenad M. Nenad M. 16:20 22.02.2008

Re: Odgovornost

Najlakse je pljuvati po jednom coveku, po psiholoskoj logici to je odlika ekstremne mase kojoj treba crna ovca za njene frustracije. Zato je sinoc i nadjena jedna ugljenisana.


alo, nije Tadic tek jedan covek vec predsednik drzave i saveta za nacionalnu bezbednost, covek koji je postavio vise od pola ministara u vladi i koji je ogovoran za to sto je Kostunica premijer
glog glog 16:24 22.02.2008

Re: Odgovornost

znaju oni dobro, samo se prave ludi.


Da li su se ogradili od toga da U IME VLADE na mitingu govori Vojislav Koštunica? Nisu, znači govorio je u njihovo ime.
Da li su se ogradili da U IME PARLAMENTARNIH STRANAKA na mitingu govori Tomislav Nikolić? Nisu, znači govorio je u njihovo ime.


Exitus Letalis Exitus Letalis 16:51 22.02.2008

Re: Odgovornost

glog
znaju oni dobro, samo se prave ludi.


Da li su se ogradili od toga da U IME VLADE na mitingu govori Vojislav Koštunica? Nisu, znači govorio je u njihovo ime.
Da li su se ogradili da U IME PARLAMENTARNIH STRANAKA na mitingu govori Tomislav Nikolić? Nisu, znači govorio je u njihovo ime.



evo, obratio nam se koštunica pismeno, jer se juče potrošio jadnik, na veličanstvenom i dostojanstvenom mitingu.

"Narod Srbije je na veličanstvenom skupu i molebanu rekao šta misli o Kosovu i Metohiji i šta misli o brutalnom nasilju koje se sprovodi nad Srbijom. Pre svega, mladost Srbije je poručila da je Srbija za pravo, pravdu i slobodu i da odbacuje politiku sile zapadnih zemalja", ocenio je Koštunica u saopštenju.

Prema njegovim rečima, Srbija u ovom trenutku, braneći Kosovo, pokazuje i da čvrsto brani najviše vrednosti na kojima počiva demokratski svet.

"A to znači da je Kosovo Srbija", navodi Koštunica.

Premijer je konstatovao da se, nažalost, juče "desila i velika nesreća, da je u nasilju koje je izbilo izgubljen i jedan ljudski život".

"Moramo zajedno učiniti sve da naše protivljenje sili bude u interesu Srbije i u interesu naše južne pokrajine. Nasilje i rušenje najdirektnije nanose štetu u našoj borbi za očuvanje državnih i nacionalnih interesa. Svi koji su za lažnu državu Kosovo, raduju se kada vide nasilje u Beogradu", ukazao je predsednik Vlade i još jednom apelovao na sve građane da, u interesu Srbije, više ne dođe ni do najmanjeg incidenta u zemlji.
doktorka doktorka 16:57 22.02.2008

Re: Odgovornost

G r o f i c a
znaju oni dobro, samo se prave ludi. he ,he neodlozna poseta tadica rumuniji na jedan dan u vreme protesta u zemlji ciji je predsednik. zasto ? pa zato da bi se stvorila slika da ds i njen predsednik nisu podrzali proteste i nisu odgovorni za nerede . mislite da nema naivnih koji ce u to da poveruju? ima ,naravno i to dva miliona gradjana, onih istih koji su glasali za tadica jerbo je tadic proevropski politicar. sve srpske zablude .Nisu oni jedini koji ''znaju'' za odgovornost, tu su i svi oni cija su deca sinoc zarila i palila po Beogradu jer odgovornost potice iz kuce, iz porodice, njoj decu uce roditelji pa tek onda skola i drustvo.A Vama je Tadic obsesija ocito. Najlakse je pljuvati po jednom coveku, po psiholoskoj logici to je odlika ekstremne mase kojoj treba crna ovca za njene frustracije. Zato je sinoc i nadjena jedna ugljenisana.



pa kazem ja, ima strasno naivnih . no vlast koja podrzave huligane je odgovorna koliko i roditelji za njihovo ponasanje. ona je i stvorila uslove da imamo toliko huligana, osim ako ne mislite da su pripadnici obraza, nomokanona , stormfront sajber zajednice itd. fina , pristojna omladina.
milivoye milivoye 17:10 22.02.2008

Re: Odgovornost

Nenad M.
Najlakse je pljuvati po jednom coveku, po psiholoskoj logici to je odlika ekstremne mase kojoj treba crna ovca za njene frustracije. Zato je sinoc i nadjena jedna ugljenisana.

alo, nije Tadic tek jedan covek vec predsednik drzave i saveta za nacionalnu bezbednost, covek koji je postavio vise od pola ministara u vladi i koji je ogovoran za to sto je Kostunica premijer

G r o f i c a G r o f i c a 22:15 23.02.2008

Re: Odgovornost

alo, nije Tadic tek jedan covek vec predsednik drzave i saveta za nacionalnu bezbednost, covek koji je postavio vise od pola ministara u vladi i koji je ogovoran za to sto je Kostunica premijer
*novo

Halo, on je i sazvao savet za nacionalnu bezbednost odmah po povratku iz drzavne posete Rumuniji koja je bila zakaza PRE nego sto je VLADA organizovala ''miting''.
doktorka doktorka 22:18 23.02.2008

Re: Odgovornost

G r o f i c a
alo, nije Tadic tek jedan covek vec predsednik drzave i saveta za nacionalnu bezbednost, covek koji je postavio vise od pola ministara u vladi i koji je ogovoran za to sto je Kostunica premijer*novo Halo, on je i sazvao savet za nacionalnu bezbednost odmah po povratku iz drzavne posete Rumuniji koja je bila zakaza PRE nego sto je VLADA organizovala ''miting''.


ti nas zezash ? citaj danasnje vesti , da vidish posledice tog protesta.
Nenad M. Nenad M. 23:25 23.02.2008

Re: Odgovornost

G r o f i c a
alo, nije Tadic tek jedan covek vec predsednik drzave i saveta za nacionalnu bezbednost, covek koji je postavio vise od pola ministara u vladi i koji je ogovoran za to sto je Kostunica premijer
*novo

Halo, on je i sazvao savet za nacionalnu bezbednost odmah po povratku iz drzavne posete Rumuniji koja je bila zakaza PRE nego sto je VLADA organizovala ''miting''.


ma nije tacno, ali ajd sad, neka ti bude. Savet za nacionalnu bezbednost je trebalo sazvati pre mitinga. I jos nesto - ko je po tebi odgovoran za paljenje ambasade?
Boris_Treci Boris_Treci 15:59 22.02.2008

"Sve ce to...

...narod pozlatiti!"

A ja se kao fol razmisljam da li da se ikada vratim u Srbiju za stalno...shatro "nek nam se mladi vrate!" Koja smejurija...

Jedino sto ne razumem su ljudi koji i dalje objasnjavaju marvi razlike izmedju dobrog i loseg?!?! Krava i vo su za stalu/livadu, ne za dijaloge i debate...
NoSurrender NoSurrender 16:37 22.02.2008

Re: "Sve ce to...

narod pozlatiti!"

Ma,za njih bi trebalo da glasi: Sve ce to narod pomlatiti...
Aleksandar Aleksic Aleksandar Aleksic 16:00 22.02.2008

BLOG

Postovana,

Ne slazem se sa Vama da prostor ustupljen od strane B92 treba da bude iskoristen, da ne kazem zloupotrijebljen, u partijske svrhe. Prostim copy/paste politickog saopstenja izlazite iz okvira koji predstavlja blog. Molim Vas da ovu sugestiju ne shvatite kao podrsku ili suprotstavljanje iznesenim stavovima u saopstenju. Po svojoj definiciji Blog je nastao iz potreba autora da o odredjenim dogadjajima saopstava svoj licni sud. Ovo nije Vas licni sud, bez obzira da li je on ili nije u saglasnosti i apsolutno ekvivalentan sa kolektivnim sudom iznesenim u saopstenju LDP-a.
glog glog 16:07 22.02.2008

Re: Blog

Evo ja preuzimam odgovornost. Ovo je moj sud:
Zahtevam od Predsednika Republike Borisa Tadića da u ovom opasnom i rizičnom trenutku počne da se ponaša u skladu sa svojom ustavom propisanom funkcijom, da preuzme odgovornost za posledice demonstracija, koje je kao Predsednik sa Koštunicom i Nikolićem dogovorio, a zatim, iz Rumunije, prepustio Beograd nasilju.

Takođe osuđujem licemerno ponašanje ministara u Vladi iz redova DS-a i G17+, koji su, kao članovi Vlade, javni suorganizatori mitinga i koji su, kao takvi, u većini prisustvovali mitingu, da bi se potom, kao da sa mitingom i sa državom i sa vlašću nemaju nikave veze, ogradili od nasilja i postali glavni kritičari tragičnih posledica sopstvenog "političkog čeda".

Danima pre mitinga su kolege, u Vladi većinskih, DS i G17+ ministara - Velimir Ilić i Slobodan Samardžić, najavljivali, raspirivali i opravdavali nasilje i rušilaštvo koje se u ime "odbrane Kosova" sprovodi. Zašto su tada ćutali većinski ministri i zašto su, sa onima koji nasilje podstiču, organizovali ovaj miting?

Zahtevamo od Predsednika Tadića da prestane da se ponaša kao saučesnik u ovom sistematskom rasturanju države i pravnog poretka Srbije, koje tako odlučno sprovode premijer Vojislav Koštunica i gubitnik na predsedničkim izborima T. Nikolić.

Za mene je neprihavtlja činjenica da Boris Tadić i DS uporno odbijaju da preuzmu suštinsku odgovornost za Tadićev izborni rezultat i dopuštaju da Koštunica menja politički kurs zemlje, kršeći izbornu volju evropski orijentisanih građana Srbije.

Dalje oklevanje većinskih ministara da se suprotstave snagama prošlosti i izolacionizma, omogućiće da se ovi Koštuničini i Nikolićevi probni baloni nasilja i divljaštva pretvore u ono što jesu - tihi puč prerašće u uspeli državni udar, po oprobanom receptu 12. marta.

Zato najenergičnije zahtevam da Vlada i Predsednik Srbije preuzmu kontrolu nad događajima u zemlji, utvrde odgovornost i da smene sve rukovodioce u MUP-u koji su svesno žrtvovali sopstvene ljude, policajce, u sukobu sa huliganima.

Da smene sve odgovorne u BIA za neadekvatnu bezbednosnu procenu rizika od nasilja u proteklim rušilačkim demonstracijama.
Da se utvrdi odgovornost za kašnjenje u intervenciji policije koje je dovelo do nesmetanog divljanja huligana i paljenje i demoliranje hrvatske, američke i drugih ambasada.

Da Vlada kao organizator preuzme odgovornost i nadoknadi štetu za uništenu privatnu imovinu u sinoćnim demonstracijama.

Zahtevamo i da se Vlada ogradi od javnih poziva pojedinih ministara na nasilje. Sa žaljenjem podsećamo da je sinoć takvo nasilje za posledicu imalo i jednu ljudsku žrtvu.

Zahtevamo od Predsednika Srbije i većinskih ministara u Vladi, da, dok još mogu, spreče dalje urušavanje državnog i pravnog poretka u zemlji i da raspišu vanredne parlamentarne izbore, kao jedini efikasan izlaz iz ove situacije.

Pozivam sve proevropske snage da zajedno i odlučno krenemo da spašavamo budućnost zemlje.
silver bullet silver bullet 16:16 22.02.2008

Re: BLOG

BLOG

Podrzavam.
Biljana, umete vi to bolje.
Svojim recima.
JJ Beba JJ Beba 16:21 22.02.2008

Re: BLOG

sad sam čula tadićevu izjavu kojom osuđuje nasilje i kaže to više ne sme da se dogodi!!!
čoveče umorna sam od njegovih zakasnelih izjava. to stalno radi.
prvo čeka da čuje šta ko kaže, pa da čuje reakcije na te izjave i onda se opredeli da njegova bude kao ona koja ima najviše odobravanja od domaće i inostrane javnonosti.
ako se već nije ogradio od protesta što nije ostao da spreči vandalizam, da zahteva da policija reaguje.
čula sam vučića dan uoći demonstracija gde kaže da će on lično da spreči ako nešto krene po zlu; da će sedeti u nekom operativnom centru odakle će posmatrati proteste i ako treba reagovaće
gde je taj operativni centar? jel to ono na slaviji u makenzijevoj ulici gde se nalazi onaj gradski štab za uzbunjivanje?
NoSurrender NoSurrender 16:47 22.02.2008

Re: BLOG

Postovana,

Ne slazem se sa Vama da prostor ustupljen od strane B92 treba da bude iskoristen, da ne kazem zloupotrijebljen, u partijske svrhe. Prostim copy/paste politickog saopstenja izlazite iz okvira koji predstavlja blog. Molim Vas da ovu sugestiju ne shvatite kao podrsku ili suprotstavljanje iznesenim stavovima u saopstenju. Po svojoj definiciji Blog je nastao iz potreba autora da o odredjenim dogadjajima saopstava svoj licni sud. Ovo nije Vas licni sud, bez obzira da li je on ili nije u saglasnosti i apsolutno ekvivalentan sa kolektivnim sudom iznesenim u saopstenju LDP-a.

Beograd gori, a Aleksandar se ceslja.
Pusti sad to sta je blog po definiciji,i iz kakvih okvira se izlazi. Da li shvatas za sta nas pripremaju ova,od Vlade podrzana i ohrabrena, divljanja po Beogradu,Novom Sadu, Nisu i drugim gradovima.
Ovo sto Biljana radi je koriscenje svih raspolozivih mogucnosti da se na zlo koje nam se sprema ukaze na vreme, kako nam se ne bi dogodilo.
To je SAMOODBRANA,na milost i nemilost ludacima ostavljenih gradjana.
doktorka doktorka 17:03 22.02.2008

Re: BLOG

Aleksandar Aleksic
Postovana,Ne slazem se sa Vama da prostor ustupljen od strane B92 treba da bude iskoristen, da ne kazem zloupotrijebljen, u partijske svrhe. Prostim copy/paste politickog saopstenja izlazite iz okvira koji predstavlja blog. Molim Vas da ovu sugestiju ne shvatite kao podrsku ili suprotstavljanje iznesenim stavovima u saopstenju. Po svojoj definiciji Blog je nastao iz potreba autora da o odredjenim dogadjajima saopstava svoj licni sud. Ovo nije Vas licni sud, bez obzira da li je on ili nije u saglasnosti i apsolutno ekvivalentan sa kolektivnim sudom iznesenim u saopstenju LDP-a.


au kako ste principijelni . ja bih volela da su nasi gradjani tako principijelni i u zahtevima da vlast obavlja svoj posao kako treba , a ne da radi protiv svoje zemlje. primer , prodaja nis-a. nego ,ovde su blogove imali i svilanovic , sada ima comic koja direktno ucestvuje u vlasti , zatim krstic , djelic i td. da li su vam i oni smetaili , ili vam je bilo potaman?
Aleksandar Aleksic Aleksandar Aleksic 18:34 22.02.2008

Re: BLOG

Tadic je los politicar, u njegovoj stranci nema nikog da ga zamijeni, i sva je skrojena po njegovoj mjeri. Znaci, problem Srbije u ovom trenutku je upravo Tadic, koji ne zna na koju ce stranu.
Aleksandar Aleksic Aleksandar Aleksic 18:36 22.02.2008

Re: BLOG

nego ,ovde su blogove imali i svilanovic , sada ima comic koja direktno ucestvuje u vlasti , zatim krstic , djelic i td. da li su vam i oni smetaili , ili vam je bilo potaman?


Oni su politicari i visoki funkcioneri politickih partija. Ako je g. Cincarevic to isto - ima moje izvinjenje za napisano.
Aleksandar Aleksic Aleksandar Aleksic 18:43 22.02.2008

Re: BLOG

To je SAMOODBRANA,na milost i nemilost ludacima ostavljenih gradjana.


Samoodbrana - ok, ako vi to tako vidite. Nisam imao namjeru da se otvara rasprava o necemu sto nema veze sa situacijom, samo sam uzeo za pravo da komenarisem nacin. Vi mi to pravo pokusavate oduzeti i vjerovatno negdje u hladovini spremate protivmjere kojima cete odgovoriti na novonastalu situaciju. Pretpostavljam da svojim autoritetom mozete da povucete mase, i odatle vas komentar o mom cesljanju. Ja imam pasos sasvim druge zemlje, sto me naravno ne cini ni boljim ni losijim od vas. U svakom slucaju, zelim vam svako dobro.
doktorka doktorka 18:45 22.02.2008

Re: BLOG

Aleksandar Aleksic
nego ,ovde su blogove imali i svilanovic , sada ima comic koja direktno ucestvuje u vlasti , zatim krstic , djelic i td. da li su vam i oni smetaili , ili vam je bilo potaman?Oni su politicari i visoki funkcioneri politickih partija. Ako je g. Cincarevic to isto - ima moje izvinjenje za napisano.



aha, mislite da oni moraju biti privilegovani .
Ljupka Ljupka 11:36 23.02.2008

Re: BLOG

9.mart?
Aleksandar Aleksic Aleksandar Aleksic 14:39 23.02.2008

Re: BLOG

doktorka

aha, mislite da oni moraju biti privilegovani.


To nisam rekao, i ne vidim na osnovu cega ste isto mogli da procijenite.
doktorka doktorka 17:05 23.02.2008

Re: BLOG

Aleksandar Aleksic

doktorkaaha, mislite da oni moraju biti privilegovani. To nisam rekao, i ne vidim na osnovu cega ste isto mogli da procijenite.


pa valjda znate da je comicka clan ds , da je djelic clan ds , da je krstic clan ds, i da tako nastupaju i u parlamentu , a i ovde. znaci, njihovu agitaciju tolerisete , a smeta vam ako neko iznosi ldp stavove.
MilosP MilosP 16:08 22.02.2008

Miting

Opet nepotrebna politizacija od strane LDP koja im ne može doneti nikakve koristi. Da je ovo pismo počelo sa
Zato LDP najenergičnije zahteva da Vlada i Predsednik Srbije preuzmu kontrolu nad događajima u zemlji, utvrde odgovornost i da smene sve rukovodioce u MUP-u koji su svesno žrtvovali sopstvene ljude, policajce, u sukobu sa huliganima.

i završilo tamo gde se i završilo, ništa ne bi moglo ni da se doda ni da se oduzme. Čitajući prvi deo poruke imao sam utisak da je ona pre svega namenjena vernim sledbenicima LDP. Ako LDP zaista želi da proširi svoju bazu, obraćanja javnosti bi morala da postanu puno mudrija.
peoplefox peoplefox 16:18 22.02.2008

Re: Miting

Objasnite mi sta jeste a sta nije politizacija? Kao da je politizacija nesto lose samo po sebi.

Dakle, status Kosova jeste politicko pitanje. Miting suprotstavljanju odluke Kosovskog parlamenta jeste politicki skup.

Boris Tadic je na izborima od pre svega nekoliko nedelja dobio podrsku 2.300.000 ljudi da ne bi radikali dobili izbore.
Juce, ceo dan, a pogotovo sinoc, Beograd je licio upravo onako kako bi izgledao da su radikali osvojili vlast. Sasvim je legitimno traziti odgovor na pitanje zasto je Predsednik pobegao u Rumuniju? jel se tako suprotstavlja svemu onome cemu nas je plasio u predizbornoj kampanji.

Dok ovo pisem traju redovne vesti na B92 u 16h. Sada je 16:19 na vestima ovo saopstenje jos uvek nije objavljeno, tako da molim vas: Blog B92 je upravo mesto gde glas drugacije Srbije treba da se cuje!
MilosP MilosP 16:45 22.02.2008

Re: Miting

peoplefox
Objasnite mi sta jeste a sta nije politizacija? Kao da je politizacija nesto lose samo po sebi.Dakle, status Kosova jeste politicko pitanje. Miting suprotstavljanju odluke Kosovskog parlamenta jeste politicki skup.Boris Tadic je na izborima od pre svega nekoliko nedelja dobio podrsku 2.300.000 ljudi da ne bi radikali dobili izbore.Juce, ceo dan, a pogotovo sinoc, Beograd je licio upravo onako kako bi izgledao da su radikali osvojili vlast. Sasvim je legitimno traziti odgovor na pitanje zasto je Predsednik pobegao u Rumuniju? jel se tako suprotstavlja svemu onome cemu nas je plasio u predizbornoj kampanji.Dok ovo pisem traju redovne vesti na B92 u 16h. Sada je 16:19 na vestima ovo saopstenje jos uvek nije objavljeno, tako da molim vas: Blog B92 je upravo mesto gde glas drugacije Srbije treba da se cuje!


Svako ima pravo na mišljenje i svoju interpretaciju događaja. Moje mišljenje je da ova poruka sa ovog bloga neće pomoći LDP da približi sebi nove pristalice, a ipak to bi trebao da bude glavni cilj svake političke partije. To je dobar tekst za ovaj blog jer provocira diskusiju, ali kao zvanično saopštenje LDP, ne deluje politički mudro.

Jeste, problem Srbije je što je sve živo ispolitizovano. Status Kosova bi trebalo da bude državno pitanje a ni miting nije trebao da bude politički. Glavni problem je što su državne institucije, koje treba da budu garant prava i sigurnosti građana, teško politizovane.
Kile Kile 17:40 22.02.2008

Re: Miting

Ako LDP zaista želi da proširi svoju bazu, obraćanja javnosti bi morala da postanu puno mudrija.

Kao sto su "mudra" B. Tadica?
MilosP MilosP 18:15 22.02.2008

Re: Miting

Kile
Kao sto su "mudra" B. Tadica?

Upravo tako, bez znaka navodnika. Uspešnost pa i mudrost politike mere se podrškom koju ta politika dobija na izborima.
doktorka doktorka 18:18 22.02.2008

Re: Miting

MilosP

KileKao sto su "mudra" B. Tadica?Upravo tako, bez znaka navodnika. Uspešnost pa i mudrost politike mere se podrškom koju ta politika dobija na izborima.


mudra su utoliko sto je tadic svestan da kod naseg coveka moze proci i teorija da je zemlja ravna ploca koju drze cetiri pravoslavna popa
Kile Kile 18:48 22.02.2008

Re: Miting

Uspešnost pa i mudrost politike mere se podrškom koju ta politika dobija na izborima.

Joooj Milose, pa nije sve tako jednostavno. Razmisli malo.
MilosP MilosP 18:57 22.02.2008

Re: Miting

Joooj Milose, pa nije sve tako jednostavno. Razmisli malo.

Možda je za tebe bolje: uspešnost pa i mudrost politike mere se onim što ja i moji istomišljenici mislimo o toj politici.
glog glog 21:40 22.02.2008

Re: Miting

MilosP

KileKao sto su "mudra" B. Tadica?Upravo tako, bez znaka navodnika. Uspešnost pa i mudrost politike mere se podrškom koju ta politika dobija na izborima.

Pod uslovom da cilj učešća na izborima nije puka pobeda na izborima koja se pretvara u spavanje do sledećih izbora.
Nenad M. Nenad M. 16:14 22.02.2008

SAPOSTENJE LDP-A

zahtev LDP-a Borisu Tadiću i Vuku Jeremiću

Zbog neviđenog skanadala koji se sinoć desio na Ruskoj državnoj televiziji, LDP traži od Predsednika Srbije Borisa Tadića i Ministra spoljnih poslova Vuka Jeremića da hitno upute najnergičniji protest Predsedniku Ruske federacije Vladimiru Putinu i Ministru spoljnih poslova te zemlje Sergeju Lavrovu.

Naime komentator te televizije poredeći huligansko rušenje Beograda i paljenje ambasada sa 12. martom 2003. godine, rekao "da je Zoran Đinđić zaslužio metak jer je bio izdajnik, zapadna marioneta, da je rasturio vojsku i srpske heroje slao u Hag".

LDP traži od Tadića i Jeremića da svoje bliske odnose sa Putinom i Lavrovim iskoriste da bez oklevanja zatraže od čelnika Ruske države momentalno izvinjenje.

Za LDP takve uvrede na račun pokojnog Premijera Đinđića nisu samo skandalozne, već ukazuju i na stvarne motive bliskosti između Vlade Srbije i Vladimira Putina.

Podsećamo da većina građana Rusije stavove iznete na državnoj televiziji doživljava kao zvanične stavove Vlade i Predsednika Rusije.
Pošalji komentar
peoplefox peoplefox 16:35 22.02.2008

Re: Odgovornost za sudbinu zemlje

NAPROTIV!
ja svaki put kad vidim natpise iz Kurira, Pressa, KNina i slicnih klozetskih novina, meni je sve jasnije sta se oko mene desava! Jucerasnji dogadjaji jasno pokazuju zasto je ubijen Zoran Djindjic. Ono sto LDP godinu dana govori, da je Kostunica novi Milosevic, juce je bilo besmisleno ponoviti.

Verujte mi da nema puno ljudi kao sto su Gedzica, to su samo shumovi kampanje koje su vodjeni u mafijaskim medijima, te djindjica su ubili ameri, te hrvati, te je on stradao u mafijaskom obracunu, te da su ga ubili "njegovi" saradnici.

Istina je, medjutim, napisana i procitana u presudi atentatorima.
Lale Gator Lale Gator 23:02 22.02.2008

Re: Odgovornost za sudbinu zemlje

peoplefox
N te da su ga ubili "njegovi" saradnici.


Osoba koja je prisustvovala jučerašnjem molebanu vezano za orgijanje po centru grada komentariše da su to uradili ,,ubačeni ljudi. Da je to uradio Čeda'', jer je eto trebalo da neko pokvari sliku o nama, a sve je proteklo tako mirno, otišli ljudi do hrama, pomolili se...

Upozoravam vas da postoje i ovakva mišljenja, pri tom sumnjam da je dotičnoj neko ovo utuvio u glavu, več je u okvirima sopstvenog sistema vrednosti & informacija došla do tog zaključka.
kurtzschluss kurtzschluss 16:50 22.02.2008

Evo vam ih Rusi

ИЗВЕШТАЈ ТВ РУСИЈА О НЕМИРИМА У БЕОГРАДУ ИЗАЗВАО СКАНДАЛ
МОСКВА – Извештај државне телевизије Русија о синоћњем протесту и нередима у Београду изазвао је скандал, због којег су дипломате Амбасаде Србије у Москви принуђене да негодују, јављају руски електронски медији и интернет портали.
„Данас су се грађани Београда вероватно сетили других митинга. Сетили су се како је беснела руља која је свргавала старог Милошевића. Исти ти, фудбалски навијачи. Како је земља која је полудела од либералних обећања спроводила на онај свет плачем западну марионету Зорана Ђинђића - човека који је растурио легендарну српску армију и специјалне службе, који је предао Хагу хероје српског отпора за апстрактну економску помоћ и који је за то добио заслужен метак”, навела је ТВ Русија у извештају, емитованом касно синоћ.
„Српске дипломате су дубоко револтиране изјавом новинара државног канала 'Русија' Константина Сјомина, који је у директном програму одобрио убиство премијера зорана Ђинђића пре неколико година”, наводи портал Newsru.com
Тај портал, као и други, наводи да је Амбасада Србије у Москви већ затражила од те телевизије стенограм коментара који се чуо синоћ.
Како сазнаје агенција Бета, Амбасада у Москви припрема писмо које ће упутити генералном директору руске државне телевизије.
Медији цитирају главног уредника листа „Ново руско слово” и бившег дописника РИА Новости из Београда Сергеја Гризунова, који је оценио да коментар представља „позив на убиство садасњег председника Бориса Тадића, некада Ђинђићевог заменика у руководству Демократске странке”.
Tarkovski Tarkovski 16:52 22.02.2008

Re; Blog

Za LDP je neprihavtlja činjenica da Boris Tadić i DS uporno odbijaju da preuzmu suštinsku odgovornost za Tadićev izborni rezultat i dopuštaju da Koštunica menja politički kurs zemlje


Zar je toliko tesko shvatiti da se radi o koalicionoj vladi gde mora da dodje do kompromisa. Da li je toliko tesko shvatiti u Kakvom mentalnom haosu su ljudi posle svega sto se desavalo od 17. -og i pre?

Ali se radi i o LDP propagandi koja se vodi preko ovog bloga i b92 da se skrene kurs vlade i da se vlada srusi. A da dodje mala stranka koja je forisirana od specijalnih interesa sa strane.

Samo isprani mozgovi (pogledajte ulice) misle da samo rusenje (vlade ili ambasada) donosi dobro. LDP i slicni zele sa svojih 5% plus minus da upravljaju zemljom. Kada osvojite 50% javite se. Ocete da pljujete Tadica i DS poste ste ispljvali Djelica, Ilica, Kostunicu, .. grozite i mrzite Srbe i Srbiju... bez ikakve protiv teze da prihvatite svaki zahtev Zapada a da se sa vama pravi vlada?

peoplefox peoplefox 17:11 22.02.2008

Re: Re; Blog

e ovo je hit!
znaci LDP je palio americku ambasadu!
ha ha ha
surabya johnny surabya johnny 17:20 22.02.2008

Re: Re; Blog

DOLE VLADA!
sadashnju vladu treba poslati u Pristinu - u svojstvu shegrta: da i oni nesto nauce i izbore se sa svojim mentalnim haosom na neutralnom terenu!
glog glog 17:27 22.02.2008

Re: Re; Blog

Samo isprani mozgovi (pogledajte ulice) misle da samo rusenje (vlade ili ambasada) donosi dobro. LDP i slicni zele sa svojih 5% plus minus da upravljaju zemljom. Kada osvojite 50% javite se. Ocete da pljujete Tadica i DS poste ste ispljvali Djelica, Ilica, Kostunicu, .. grozite i mrzite Srbe i Srbiju... bez ikakve protiv teze da prihvatite svaki zahtev Zapada a da se sa vama pravi vlada?

Rušenje ovakve vlade, a posebno njenog premijera je jedini put da ova zemlja ne doživi još jednu kataklizmu. Rušenje ambasada je vandalski, divljački čin, kojim premijer ove vlade zemlju vodi u kataklizmu. Ovdašnji, lažni premijer upravlja ovom zemljom sa 5% plus minus. Kad osvoji 50% javite se i ti i on. Ispljuvaću svakog koji u moje ime od ove zemlje pravi mrtvački kovčeg. Koliko volite Srbiju pokazali ste juče. Ali moram priznati da ste u pravu, vi volite ovakvu Srbiju. Ja ne. Zapad (šta to beše) od mene ništa nije tražio ni zahtevao, a istok od tebe?
Nenad M. Nenad M. 17:30 22.02.2008

Re: Re; Blog

Ali se radi i o LDP propagandi koja se vodi preko ovog bloga i b92 da se skrene kurs vlade i da se vlada srusi. A da dodje mala stranka koja je forisirana od specijalnih interesa sa strane.


tesko ce ldp, ds, g17 i manjine imati vecinu tako da mislim da gresis povodom motiva ldp-a.Ja i dalje mislim da ds treba da bude predvodnik neke buduce demokratske vecine ali ne ovakav ds i u tom kontekstu vidim i ulogu ldp-a - kao korektiva i preko potrebne demokratske opozicije.

Ali ti ne zelis da vidis neke stvari. Kakve veze ima ldp sa tim sto ova Vlada ne funkcionise i sto nema buducnost !? Ako je Vlada nestabilna, bez rezultata i duboko podeljena oko stustinskih pitanja, ima li boljeg resenja od izbora? Razumem da ds-u nisi u interesu izbori ali s druge strane, da li im je u interesu da budu u Vladi koja nema evropsku perspektivu?

Ocete da pljujete Tadica i DS poste ste ispljvali Djelica, Ilica, Kostunicu, ..


u komunistickom stilu ti u legitimnom sredstvu borbe opozicije vidis zaveru, u kritici mrznju, u pozivanju na odgovornosti pljuvanje.

Da li zaista mislis da Tadic ne snosi odgovornost za dogadjaje ovih dana?
Ko je Kostunci dao premijersko mesto a Jocicu MUP? Ko je ostavio Rada Bulatovica?
Zasto nije pripremio narod na 17 februar?
Zasto su dopustili da Kostunica pogazi 2,3 miliona glasova tako da vise niko ne zna ko je stvarni pobednik izbora?
Zasto se ds juce nije ogradio od Nikolica koji je najavljen kao predstavnik parlamentarnih stranaka?
Da li ce neko dobiti ostavku zbog jucerasnjih dogadjaja?

Ima toga jos...
bindu bindu 17:44 22.02.2008

Re: Re; Blog

Zar je toliko tesko shvatiti da se radi o koalicionoj vladi gde mora da dodje do kompromisa. Da li je toliko tesko shvatiti u Kakvom mentalnom haosu su ljudi posle svega sto se desavalo od 17. -og i pre?


jako je tesko to sve shvatiti s obzirom da je bilo toliko vremena a resenja ovoga problema mnogostruka.
oni su izbrali najgoru varijantu od svih mogucih ponidjenih......i ne ponudjenih resenja.

Mala Ramona Mala Ramona 20:01 22.02.2008

Re: Re; Blog

Tarkovski


Ali se radi i o LDP propagandi koja se vodi preko ovog bloga i b92 da se skrene kurs vlade i da se vlada srusi.



NARAVNO
doktorka doktorka 20:22 22.02.2008

Re: Re; Blog

Mala Ramona

TarkovskiAli se radi i o LDP propagandi koja se vodi preko ovog bloga i b92 da se skrene kurs vlade i da se vlada srusi. NARAVNO

hahah , pa vlada je i jeste za rusenje.
Nenad M. Nenad M. 21:24 22.02.2008

Re: Re; Blog

hahah , pa vlada je i jeste za rusenje.


pusti ih doktorka, sa nekima treba od pocetka. Prvo objasniti sta je uloga vlasti a sta opozicije i tako redom
glog glog 21:45 22.02.2008

Re: Re; Blog

Zar je toliko tesko shvatiti da se radi o koalicionoj vladi gde mora da dodje do kompromisa.

Zar je toliko teško shvatiti da čovek može da te prevari jedan put. Ako te prevari drugi put isadaš naivan. Ako te prevari treći put ispadaš budala. Ako te prevari peti put shvatiš da te on ne vara, već da ti ustvari hoćeš ono što ti on radi. Kako se to zove? Kohabitacija? Koalicija? Ne, to se zove saučesništvo.
glog glog 21:50 22.02.2008

Re: Re; Blog

Nenad M.
pusti ih doktorka, sa nekima treba od pocetka. Prvo objasniti sta je uloga vlasti a sta opozicije i tako redom

Slažem se. Pa počnite već jednom sami sebi to da razjašnjavate.
Tarkovski Tarkovski 00:07 23.02.2008

Re: Re; Blog


Prvo iz Politike 101 - uloga opozicije nije uvek da rusi vlast vec i da bude konstruktivna i da doprimosi radu. Kod vas LDP toga nema - samo vidite vlast. I to sa tih 5%.

Razumem da ds-u nisi u interesu izbori ali s druge strane, da li im je u interesu da budu u Vladi koja nema evropsku perspektivu?


Nisu interesu Srbije plus onih partija koje su na vlasti.

To da li vode ili ne vode Evropi zavisice i od stava Evrope da li ce prihvatiti zemlju koja nece (u bilo kakvoj doglednoj buducnosti moci da prihvati nezavisnost Kosova). Treba vremena da se ohlade glave a onda ce se videti EU orijentacija.

Ako padne vlada - kampanja izbora ce izazvati samo negativno - a onda dolazi na vlast radikali s kim vec u kolaciji. Drzali bi se godinama a to bi bilo fatalno za Srbiju i za svaki boljitak, Evropski put. Ova DS/DSS/G-17/NS vlada je najrealnija i najmanje losa kombinacija od svih. Treba razmisliti da li bi posle svega ikada da li bi DS mogla u koaliciju sa LDP. Tesko da LDP ima koalicinu sposobnost i privlacnost za bilo koga ukljucujuci DS i G-17 zbog podrivackog stava i stava koji su imali prema Kosovu.
adam weisphaut adam weisphaut 10:34 23.02.2008

Re: Re; Blog

Drzali bi se godinama a to bi bilo fatalno za Srbiju i za svaki boljitak, Evropski put.

Miša Vasić je juče njihovo ludilo veoma tačno opisao kao virus španskog gripa 1918 ubio milione a sad je obična dosada.
Treba vremena da se ohlade glave a onda ce se videti EU orijentacija.

Ko će da hladi glave? Tijanićev RTS ili Ljiljina Politika ?
Tesko da LDP ima koalicinu sposobnost i privlacnost za bilo koga ukljucujuci DS i G-17 zbog podrivackog stava i stava koji su imali prema Kosovu.

Nasuprot neodolijoivoj privlačnosti istinoljubivog premijera koji se pokazao kao nenadjebivo odledan koalicino partner. A tek o kakvoj gromadi mentalnog zdravlja se radi!
Nenad M. Nenad M. 12:52 23.02.2008

Re: Re; Blog

Nisu interesu Srbije plus onih partija koje su na vlasti.


a ti pricas u ime Srbije ili imas neku anketu? Vecina gradjana je za izbore, drugo su vrhovi politickih stranaka na vlasti kojima isti ne odgovaraju. Moje informacije su da je dobar deo clanstva DS-a za izbore, da su ogorceni i polako gube strpljenje. Odlaganje izbora brise efekte Tadiceve pobede kao i svih onih koji su ga glasali u 2. krugu.

. Treba razmisliti da li bi posle svega ikada da li bi DS mogla u koaliciju sa LDP.


ako je DS-u blizi Kostunica od Cede onda je to njihov problem ali istrazivanja medju clanovima bi te zestoko demantovala. Pa u DS-u i Canak bolje stoji od Kostunice, o Cedi da ne pricam. Ali ok, neka DS tako nastavi, to ce ih debelo kostati na sledecim izborima, ma kada oni bili.
Treba da razlikujes vrh DS-a koji nekriticki sledi Kostunicu i glasace DS-a koji su sve vise frustrirani zbog Tadiceve popustljivosti. Uostalom, nije ldp Tadicevu pobedu proslavio sa - spasi, Srbiju i ubi se Kostunice isl.

Tvoja analiza je plitka verovatno iz razloga sto ne poznajes situaciju "na terenu" ali je to razumljivo ako nisi u zemlji!?
Nenad M. Nenad M. 12:56 23.02.2008

Re: Re; Blog

Slažem se. Pa počnite već jednom sami sebi to da razjašnjavate.


sa ldp-om je sve jasno - oni su u opoziciji ali niko ne moze a da ne primeti konfuzne odnose unutar Vlade, dva bloka koji se ponasaju kao da su opozicija jedan drugom i to je sve vidljivije.
Kostunica "navija" za Nikolica, jedni ministri beze od drugih a svi zajedno od odgovornosti, ne postoji konsezus po bitnim pitanjima; Mislim da niko racionalan ne veruje u duzi opstanak ove Vlade.
Tarkovski Tarkovski 17:16 23.02.2008

Re: Re; Blog

Ko će da hladi glave?

Kombinacjia vremena i poteza vlasti.

a ti pricas u ime Srbije ili imas neku anketu?

Upravo ti je objasnjeno da izbori vode ka vladi radikala i to na duze vreme. Svakome ko moze da sabere dva i dva to je jasno.
Zar mislis da bi 50% plus jedan glasova islo u kolaciju sa partijom koju predvodi neko ko se zalagao za bezuslovno osamostaljenje Kosova da ne idemo dalje? Jednostavno, nema raspolozenja - a ni logike - ni u G-17, velikom delu DS, (da ne pricam ni u NS, ni DSS), ... a ni u narodu da u vlasti bude LDP an bilo koji nacin. Zato smatram opciju sadasnje vlade boljom od svih alternativa.

ako je DS-u blizi Kostunica od Cede

Ja sam nesto drugo rekao: Treba razmisliti da li bi posle svega ikada da li bi DS mogla u koaliciju sa LDP.

Slusalo se od LDP Talibana toliko lose o Tadicu, o DS, nije bilo podrske ni od LDP da se glasa za Tadica... da sigurno da im nije svejedno. Ali da ostavimo na stranu retoriku. DS je svojom umerenom politikom uspeo da pridobije nikada veci broj glasaca. Koalicijom ili priblizavanjem Cedinom LDP on bi te glasace izgubio. Verovatno vise tih glasaca bi otislo nego sto bih dobio sa svim glasacima LDP. Tako da umerena politika koju DS vodi koja je otlon od LDP i NS priblizno podjednako je nesto sto ima najvise smisla.

Mislim da niko racionalan ne veruje u duzi opstanak ove Vlade

Ja se nadam da ce da opstane u jednom znacajnom periodu jer je to za dobro Srbije. Jer druga opcija SRS-DSS vlada je katastrofalna. Trece opcije nema i nece je biti u sledecih nekoliko godina sigurno. LDP-ovci to ne shvataju. ONi bi da sruse a to rusenje bi znacilo godine vlade u kojoj verovatno bi mozda i LDP bila zabranjena i Srbija bi definitivno otisla u izolaciju iz koje se verovatno nikada nece moci izbaviti. No Srbi su poznati da urade ne ono sto je najbolje ni najracionalnije vec da sami sebi pucaju u nogu ili glavu - tako da ne mislim da izbori nisu verovatniji. Ali da li su dobri? Upravo je objasnjeno da nisu.
adam weisphaut adam weisphaut 17:36 23.02.2008

Re: Re; Blog

Kombinacjia vremena i poteza vlasti.

Koju vodi KO?
Taj če da hladi glave ?
Tarkovski Tarkovski 22:25 23.02.2008

Re: Re; Blog

Koju vodi KO?

Sta ti mislis?
Nenad M. Nenad M. 23:38 23.02.2008

Re: Re; Blog

. Koalicijom ili priblizavanjem Cedinom LDP on bi te glasace izgubio.

mislis one glasaca ldp-a bez kojih Tadic, a to kaze i cesid, ne bi dobio u drugom krugu.
Ja se nadam da ce da opstane u jednom znacajnom periodu jer je to za dobro Srbije. Jer druga opcija SRS-DSS vlada je katastrofalna.


ovo je podmetacina tako svojstvena perjanici nspm-a Slobodanu Antonicu - vecna vlast dss-a i ds-a jer je sve drugo ekstrem. Ma nemoj. Prvo, Srbiji je potrebna stabilna Vlada koja ima konsenzus po kljucnim pitanjima. Ako ova Vlada ne ide ka EU integracijama kakav je smisao ostanka ds-a u istoj? Dalje, nisam siguran da je vlada srs +dss kratkorocno lose resenje jer odavno pricam/pisem da je kratkorocna radikalizacija neophodna zbog dugorocne deradikalizacije ali to nece zavisit od ds a jos manje od ldp-a; odluka ce i ovoga puta, nazalost, biti na Kostunici jer ako hoce da ide sa radikalima ili postane veci radikal od Tome tu mi ne mozemo puno toga da ucinimo.
. ONi bi da sruse a to rusenje bi znacilo godine vlade u kojoj verovatno bi mozda i LDP bila zabranjena i Srbija bi definitivno otisla u izolaciju iz koje se verovatno nikada nece moci izbaviti.


Ako bi neko da zabrani ldp to je dss, radikali su vise puta rekli da su protiv zabrana tako da se u tom smislu ne menjaju stvari, sve dok je dss u igri.
Glede izolacije, Srbija uveliko ide u izolaciju, a sada da se nece moci izbaviti nikada zvuci malo apokalipticno. Slazem se da ne bi bilo dobro da dodju radikali ali ne znam zasto unpared iskljucujes ispod izbora u kome bi ds, ldp, g17 i manjine formirale vladu!?
Tarkovski Tarkovski 07:31 24.02.2008

Re: Re; Blog

Dalje, nisam siguran da je vlada srs +dss kratkorocno lose resenje jer odavno pricam/pisem da je kratkorocna radikalizacija neophodna zbog dugorocne deradikalizacije


Mnogo spekulises. Verujem da verujes u to i da pises. Gde su ti dokazi o tome kako ce buducnot da se odvija. To je sve bez neke stvarne osnove. Previse je promenjljvih u Srbiji za takvu neku varijatnu. Ko kaze da ce to biti kratkorocna -radikalizacija? U Srbiji kada se uhvati vlasti tesko se to ispusta. Ko kaze da ce nesto posle tek biti dugorocno?

rankot rankot 07:47 25.02.2008

Re: Re; Blog

Tarkovski

Samo isprani mozgovi (pogledajte ulice) misle da samo rusenje (vlade ili ambasada) donosi dobro. LDP i slicni zele sa svojih 5% plus minus da upravljaju zemljom. Kada osvojite 50% javite se. Ocete da pljujete Tadica i DS poste ste ispljvali Djelica, Ilica, Kostunicu, .. grozite i mrzite Srbe i Srbiju... bez ikakve protiv teze da prihvatite svaki zahtev Zapada a da se sa vama pravi vlada?

Човече, ти си болестан, ја сам Србин из Србије, како могу да мрзим сам себе и своју земљу? Никад нисам чуо глупљу тезу... Причаш о туђој мржњи, а мржња ти избија из сваке реченице? Дај, посети мало психијатра.
milivoye milivoye 17:08 22.02.2008

...

Hromi Daba Hromi Daba 17:20 22.02.2008

Kultura nasilnih demonstracija

Vec godinama se u Srbiji (Beogradu pre svega) neguje romanticni kult demonstracija protiv Milosevicevog rezima, sve skupa sa pevanjem, pucanjem, lomljenjem i paljenjem. Zar mislite da se to u glavama besne omladine moze ukljucivati i iskljucivati po zelji? Kad nema TV Bastilje da se gadja jajima, lomi i pali, zar nije dobra i ambasada Amerike za to? Tuca sa "kerovima" je nesto normalno i pozeljno - "kerovi" za to i sluze, pobogu. Zar nije i Ceda lajao na njih i vikao im "Idite na Kosovo" u svoje vreme? Kasnije se opametio - pa dajte onda vremena i danasnjoj omladini da se opameti ... i tako stalno, iz generacije u generaciju ...

No, ocigledno je iz gornjeg saopstenja da uopste nije toliko bitno sto se sinoc po Beogradu lomilo i razbijalo u najboljoj navijackoj tradiciji zadnjih decenija, vec je ovo pre svega izuzetno zgodna prilika da se oplete po Tadicu koji, normalno, sta bi drugo nego (opet u najboljoj navijackoj tradiciji) "nema pisu" ... drugim recima, zena je. Najsmesnije je sto ovom "uvredom", izmedju ostalih, bez ikakvog oklevanja operisu oni isti koji/koje se u ostalim prilikama grdno vredjaju raznim drugim slicnim manifestacijama balkanskog alfa-muzjastva.

Naravno, svi oni koji su glasali za Tadica, takodje "nemaju pisu". Tim misticnim organom snabdeveni su samo oni koji ne pristaju na kompromise. Jedna stvar mi tu doduse nije jasna ... nepristajanje na kompromis znaci sukobljavanje. Sukobljavanje *najcesce* zavrsava lomljenjem i paljenjem. U cemu je onda problem sto je sinocnji nepristanak na kompromis sa kosovskom politickom elitom zavrsio lomljenjem i paljenjem Beograda?
glog glog 17:36 22.02.2008

Re: Kultura nasilnih demonstracija

...da se oplete po Tadicu koji, normalno, sta bi drugo nego (opet u najboljoj navijackoj tradiciji) "nema pisu" ... drugim recima, zena je...

Grešiš, jer i žene imaju pišu. Svi imaju pišu. Tadić i DS nemaju nešto drugo: odgovornost za ono što se u ovoj zemlji dešava. Ili nemaju sposobnost da shvate šta se to u ovoj zemlji dešava.
Hromi Daba Hromi Daba 17:42 22.02.2008

Re: Kultura nasilnih demonstracija

glog
...da se oplete po Tadicu koji, normalno, sta bi drugo nego (opet u najboljoj navijackoj tradiciji) "nema pisu" ... drugim recima, zena je...

Grešiš, jer i žene imaju pišu. Svi imaju pišu. Tadić i DS nemaju nešto drugo: odgovornost za ono što se u ovoj zemlji dešava. Ili nemaju sposobnost da shvate šta se to u ovoj zemlji dešava.


Ajde mi jos malo objasnjavaj sta zene imaju ili nemaju, molim te. Onda mozes nastavi i sa tim sta Tadic i DS imaju ili nemaju ... tek to zvuci interesantno ... i nadasve tacno.
glog glog 18:10 22.02.2008

Re: Kultura nasilnih demonstracija

Onda mozes nastavi i sa tim sta Tadic i DS imaju ili nemaju ... tek to zvuci interesantno ... i nadasve tacno.

Naravno da ću nastaviti i pored tvoje nervoze. Sužtina je u tome šta DS i Boris Tadić nemaju, a ne šta žene imaju. Ali žene i pišu si ti doneo na ovaj blog a ne ja. Verovatno zato što nećeš o suštini.
Hromi Daba Hromi Daba 18:31 22.02.2008

Re: Kultura nasilnih demonstracija

glog
Onda mozes nastavi i sa tim sta Tadic i DS imaju ili nemaju ... tek to zvuci interesantno ... i nadasve tacno.

Sužtina je u tome šta DS i Boris Tadić nemaju, a ne šta žene imaju...


lol ... i rest my case.

No, salu na stranu, to sto ti pises je dosta besmisleno, cak i ako zanemarimo fiziolosko-bioloska objhasnjenja u koja si, se nicim izazvan/a, upustio/la. DS svakako nema nikakvu odgovornost prema "zemlji" (sta god to znacilo), nego prema svojim glasacima. Drugo, Tadic svakako ima odgovornost prema zemlji i on je i reagovao - u okviru svojih ovlascenja, naravno. U cemu je onda problem?
Dragutin Dragutin 17:26 22.02.2008

Saopštenje LDP

22.02.2008 , Beograd
Zahtev LDP-a Borisu Tadiću i Vuku Jeremiću

Zbog neviđenog skanadala koji se sinoć desio na Ruskoj državnoj televiziji, LDP traži od Predsednika Srbije Borisa Tadića i Ministra spoljnih poslova Vuka Jeremića da hitno upute najenergičniji protest Predsedniku Ruske federacije Vladimiru Putinu i Ministru spoljnih poslova te zemlje Sergeju Lavrovu.

Naime komentator te televizije poredeći huligansko rušenje Beograda i paljenje ambasada sa 12. martom 2003. godine, rekao "da je Zoran Đinđić zaslužio metak jer je bio izdajnik, zapadna marioneta, da je rasturio vojsku i srpske heroje slao u Hag".

LDP traži od Tadića i Jeremića da svoje bliske odnose sa Putinom i Lavrovim iskoriste da bez oklevanja zatraže od čelnika Ruske države momentalno izvinjenje.

Za LDP takve uvrede na račun pokojnog Premijera Đinđića nisu samo skandalozne, već ukazuju i na stvarne motive bliskosti između Vlade Srbije i Vladimira Putina.

Podsećamo da većina građana Rusije stavove iznete na državnoj televiziji doživljava kao zvanične stavove Vlade i Predsednika Rusije.
peoplefox peoplefox 17:58 22.02.2008

Re: Saopštenje LDP

amater amater 11:41 23.02.2008

autorka trazi nemoguce

od Tadica, on niti zeli, niti moze da preuzme odgovornost sa buducnost zemlje.

Prema nama nema odgovornost, nije se sa nama dogovarao nego sa Kostunicom. Koliko vidim dogovore postuje.
cvele72 cvele72 21:28 23.02.2008

Re: autorka trazi nemoguce

od Tadica, on niti zeli, niti moze da preuzme odgovornost sa buducnost zemlje.

Prema nama nema odgovornost, nije se sa nama dogovarao nego sa Kostunicom. Koliko vidim dogovore postuje.

ZANIMLJIVO JE KOLKO OVDE PO BLOGOVIMA LJUDI NEMAJU STRPLJENJA I TAKTA I NE VIDE NI PET SET MESECI UNAPRED A KAMOLI DUZE. NIJE TESKO PREDVIDETI DA CE SE OVE DO KRAJA GODINE ODRZATI PARLAMENTARNI IZBORI. BICE DVE KOLONE DS, G17, MOYDA SPO I JOS PONEKO I LDP OVI OKO NJEGA TE DVE KOLONE POKUSACE DA NAMAKNU TESNU VECINU U ODNOSU NA NACIONALISTE KOJI CE TAKODJE ICI U DVE TRI KOLONE, SANSE SU VECE DA SE DOBIJE STO SE IYBORI VISE ODLAYU BAREM DO KRAJA GODINE I SACEKAJU AKCIJE I EKONOMSKO SOCIJALNE TEME A KOSOVO POSTANE AUT. ZNACI ODLAGANJE JE U INTERESU POBEDE EVROPSKOG BLOKA . PA STA MISLITE DA SU YA MESEC DANA IYBORI KO BI POBEDIO I DALI BI CEDA PRESAO CENZUS CAK DAL BI I MOGAO DA VODI KAMPANJU. ... OVDE NA BLOGOVIMA OSIM OSTRASCENIH NAVIJACA I PLITKIH ANLIZA NEMOYE SE CUTI NISTA PAMETNO...KAO I OBICNO U SRBIJI SVI SVE ZNAJU CITAJTE MALO ISTRAYVANJA JAVNOG MNJENJA NIJE OVO SVAJCARSKA ...MORA DA SE PREVARI ONA BARUSTINA STO STOJI SA STRANE GLEDA I SUMNJA PODLOZNA TRENUTNIM UTICAJIMA I UTISCIMA....SAMO POLAKO I PAMETNO DO POBEDE...
doktorka doktorka 21:52 23.02.2008

Re: autorka trazi nemoguce

cvele72
od Tadica, on niti zeli, niti moze da preuzme odgovornost sa buducnost zemlje. Prema nama nema odgovornost, nije se sa nama dogovarao nego sa Kostunicom. Koliko vidim dogovore postuje.ZANIMLJIVO JE KOLKO OVDE PO BLOGOVIMA LJUDI NEMAJU STRPLJENJA I TAKTA I NE VIDE NI PET SET MESECI UNAPRED A KAMOLI DUZE. NIJE TESKO PREDVIDETI DA CE SE OVE DO KRAJA GODINE ODRZATI PARLAMENTARNI IZBORI. BICE DVE KOLONE DS, G17, MOYDA SPO I JOS PONEKO I LDP OVI OKO NJEGA TE DVE KOLONE POKUSACE DA NAMAKNU TESNU VECINU U ODNOSU NA NACIONALISTE KOJI CE TAKODJE ICI U DVE TRI KOLONE, SANSE SU VECE DA SE DOBIJE STO SE IYBORI VISE ODLAYU BAREM DO KRAJA GODINE I SACEKAJU AKCIJE I EKONOMSKO SOCIJALNE TEME A KOSOVO POSTANE AUT. ZNACI ODLAGANJE JE U INTERESU POBEDE EVROPSKOG BLOKA . PA STA MISLITE DA SU YA MESEC DANA IYBORI KO BI POBEDIO I DALI BI CEDA PRESAO CENZUS CAK DAL BI I MOGAO DA VODI KAMPANJU. ... OVDE NA BLOGOVIMA OSIM OSTRASCENIH NAVIJACA I PLITKIH ANLIZA NEMOYE SE CUTI NISTA PAMETNO...KAO I OBICNO U SRBIJI SVI SVE ZNAJU CITAJTE MALO ISTRAYVANJA JAVNOG MNJENJA NIJE OVO SVAJCARSKA ...MORA DA SE PREVARI ONA BARUSTINA STO STOJI SA STRANE GLEDA I SUMNJA

moze ali prvo da se ds i g17+ ociste od govana. zaboravili ste da je dinkic srusio dos ,da bi ucestvovao u vladi sa kostunicom i tadicem . zaboravili ste da tadic ne pristaje da se istrazi polaticka pozadina ubistav zorana djindjica., a o kohabitaciji sa dss i da ne govorim . spo ne dolazi u obzir .
Tarkovski Tarkovski 22:46 23.02.2008

Re: autorka trazi nemoguce

LDP sa sadasnjom politikom nema koalicionu privlacnost, donosi veliku balast svojim stavovima o Kosovu, i mnogim drugim stavovima. Neralno je ocekivati godinama da budu u bilo kakvoj vladi kao dopuna.
Oni bi sa DS, G-17, DSS i ostalima ali je i njima jasno da oni ne bi sa njima. Vise bi gubili nego dobili sa tih 5% manje vise koje zastupaju. Hteli bi da naprave polarizaciju na dva krila koja ne moze da se dogodi jer postoje i postojace manje partije kao LDP. LDP pokusava satanizacijom prvo Kostunice, pa onda Djelica, pre i Dinkica, sada mnogo i Tadica da zakuva i rusi - gledajuci svoje partijske interese - a ne ono zasta je ogromna vecina gradjana zainteresovana.
cvele72 cvele72 22:58 23.02.2008

Re: autorka trazi nemoguce

moze ali prvo da se ds i g17+ ociste od govana. zaboravili ste da je dinkic srusio dos ,da bi ucestvovao u vladi sa kostunicom i tadicem . zaboravili ste da tadic ne pristaje da se istrazi polaticka pozadina ubistav zorana djindjica., a o kohabitaciji sa dss i da ne govorim . spo ne dolazi u obzir .

Elem ne ynam cega ste doktorka ali politicke strategije niste (bey da se vredjate). Dakle dve kolone jedna oko DS koja nacionalnom frayeologijom ali i evropskom i ekonomskom(ekonmski patriotiyam) jede biracko telo DSS ydravo, a druga oko LDP i koja skuplja rayocarane, nervoyne jedan deo tela koji inace ne bi iyasao. Prva bi mogla da skupi preko 36% glasova a druga do 10% i sa poytivno diskriminisanim manjinama ( oko 13 poslanika ) mogla bi da odnese prevagu ali u iymenjenim okolnostima kada Kosovo postane aut svakako ne pre kraja godine (cini mi se da negde tada dolaye i akcije na naplatu). Vuk je potreban u Sumadiji da raybije malo biracko telo DSS i NS gde on jos ima kakavu takvu snagu (do 2% donosi VUk moyda kljucnih). igra ce se prljavo na strah, od iyolacije sankcija,kampanja ce biti najprljavija do sada , pa uy boyiju pomoc.... Ovde je rec o tome da se barustina prevari i nappravi reolucionarna situacija ili ili dve proevropske kolone i dve antievropske. Tu ima mesta ya vas i nema potrebe da poyivate nekoga na ciscenje (to moye svako i to je moda DSS/a) svaka stranka ima svoju politiku i treba da odgovara gradjanima na iyborima.
cvele72 cvele72 23:03 23.02.2008

Re: autorka trazi nemoguce

LDP sa sadasnjom politikom nema koalicionu privlacnost, donosi veliku balast svojim stavovima o Kosovu, i mnogim drugim stavovima. Neralno je ocekivati godinama da budu u bilo kakvoj vladi kao dopuna

uglavnom se slayem ali nista nije vecno a koalicije se sklapaju posle iybore. S ovim da Cheda donosi mnogo negativnih poena i da se s njim nemoye u pobednicku kampanju u SRbiji(mada tu nisu sporne toliko njegove ideje kolko politicka metodologija u ovoj seljackoj Srbiji ) se takodje slayem stoga se to resava sa dve kolone i postiybornom koalicijom pri tom racunam na urusavanje Kostunice. Samo treba da bude dovoljno glup i ne raspise iybore do kraja jeseni to ce biti greska slicna onoj koju su napravili Cheda i Yivkovic posle Sablje kad ne iskoristise zicer........
doktorka doktorka 23:20 23.02.2008

Re: autorka trazi nemoguce

Tarkovski
LDP sa sadasnjom politikom nema koalicionu privlacnost, donosi veliku balast svojim stavovima o Kosovu, i mnogim drugim stavovima. Neralno je ocekivati godinama da budu u bilo kakvoj vladi kao dopuna. Oni bi sa DS, G-17, DSS i ostalima ali je i njima jasno da oni ne bi sa njima. Vise bi gubili nego dobili sa tih 5% manje vise koje zastupaju. Hteli bi da naprave polarizaciju na dva krila koja ne moze da se dogodi jer postoje i postojace manje partije kao LDP. LDP pokusava satanizacijom prvo Kostunice, pa onda Djelica, pre i Dinkica, sada mnogo i Tadica da zakuva i rusi - gledajuci svoje partijske interese - a ne ono zasta je ogromna vecina gradjana zainteresovana.


sumanuto je sada ulaziti u koaliciju sa ds i g17 + jer nju predvode politicki mafijashi. to je svima jasno. a vi gospodine spustite se konacno na zemlju. prica oko kosova je zavrsena. kosovo ,ovakvom politikom kostunice tadica i nikolica , moze samo prosiriti svoje granice.
Tarkovski Tarkovski 23:40 23.02.2008

Re: autorka trazi nemoguce

sumanuto je sada ulaziti u koaliciju sa ds i g17 + jer nju predvode politicki mafijashi.

Mozda ti tako mislis ali vecina tvojih partijskih drugova i drugarica, itekako racuna na skoru koalicju sa njima. Nije dobro i gotovo je nemoguce da se desi u bilo kakvoj predvidivoj buducnosti tako da ne vredi dalje o tome.


prica oko kosova je zavrsena. kosovo ,ovakvom politikom kostunice tadica i nikolica , moze samo prosiriti svoje granice.

Na zalost prica nije gotova. Mislim da je bolje da bude neki zamrznut sukob nego da se jos vise energije trose na to. Reforme i Evropa moraju da imaju prvenstvo. Isto tako moramo da pokusamo da izvucemo sto je moguce bolji deal. Dosada u ovoj nedelji sa ovim demonstracijama i rusenjem smo radili u interesu neprijatelja Srbije.
Sa ovim drugim, nije da se ne slazem. Tenzije na granici Srbije i Kosova mogu da budu velike na duze staze (ne samo sada vec i u sledecim desetlecima, po meni). Ali to je vec druga prica.
Nenad M. Nenad M. 23:40 23.02.2008

Re: autorka trazi nemoguce

Oni bi sa DS, G-17, DSS i ostalima ali je i njima jasno da oni ne bi sa njima.


ovo pokazuje koliko nemas pojma o cemu pricas. LDP nikada nije pominjala saradnju sa DSS-om, N i k a d a !
cvele72 cvele72 00:01 24.02.2008

Re: autorka trazi nemoguce

Mozda ti tako mislis ali vecina tvojih partijskih drugova i drugarica, itekako racuna na skoru koalicju sa njima. Nije dobro i gotovo je nemoguce da se desi u bilo kakvoj predvidivoj buducnosti tako da ne vredi dalje o tome

Pa Tarkovski s ovim prvim se slazem, mislim glede procene da bi LDP bez pardona sutra sa gore narecenim politickim mafijasima kako ih nazva doktorka, uzgred sa kojim je ceda do juce sedeo u Vladi. Ovo drugo zavisi od sudbine DSS koji ce biti rascepljen i isteran na cisto ili ili situacijom koja je stvorena. E sad koalicije zavise od izbornih reylutata mislim da bi se Tadic (koji ce svakako biti najaci neracunajuci radikale) pre odlucio ya Chedu i manjine kao koalicione partnere ali to yavisi od pstiyborne matematike ako to ne bude moguce vozice dalje s kostunicom (dokle se moye ali mislim da mu nece dati premijersko mesto) sve to ukoliko ovaj ne bi uteko radikalima. Dakle politika je umetnost moguceg a iyborni rezlutati odredjuju Vladu ukoliko cemo da se drzimo demokratije i tu nema ljutis......
doktorka doktorka 00:32 24.02.2008

Re: autorka trazi nemoguce

cvele72
Mozda ti tako mislis ali vecina tvojih partijskih drugova i drugarica, itekako racuna na skoru koalicju sa njima. Nije dobro i gotovo je nemoguce da se desi u bilo kakvoj predvidivoj buducnosti tako da ne vredi dalje o tomePa Tarkovski s ovim prvim se slazem, mislim glede procene da bi LDP bez pardona sutra sa gore narecenim politickim mafijasima kako ih nazva doktorka, uzgred sa kojim je ceda do juce sedeo u Vladi. Ovo drugo zavisi od sudbine DSS koji ce biti rascepljen i isteran na cisto ili ili situacijom koja je stvorena. E sad koalicije zavise od izbornih reylutata mislim da bi se Tadic (koji ce svakako biti najaci neracunajuci radikale) pre odlucio ya Chedu i manjine kao koalicione partnere ali to yavisi od pstiyborne matematike ako to ne bude moguce vozice dalje s kostunicom (dokle se moye ali mislim da mu nece dati premijersko mesto) sve to ukoliko ovaj ne bi uteko radikalima. Dakle politika je umetnost moguceg a iyborni rezlutati odredjuju Vladu ukoliko cemo da se drzimo demokratije i tu nema ljutis......


pa valjda znate kome je najvise zasmetao djindjic ili se pravite blesavi? pogledajte ko sada sedi u vladi pa ce vam biti jasno. no setite se ko je postavio uslov tadicu da izbaci zivkovica i cedu iz stranke. a vidite ko i dalje sedi u ds, comicka i pajtic. pa se setite bodruma .malo slozite kockice tek da vam zakljucci budu ispravni. ja ne znam da li je ldp spremna da ulazi sa tadicem i dinkicem u koalicuju. licno prizeljkujem da to nikada ne uradi jer sa djzavolom se tikva ne sadi.
cvele72 cvele72 02:07 24.02.2008

Re: autorka trazi nemoguce

pa valjda znate kome je najvise zasmetao djindjic ili se pravite blesavi? pogledajte ko sada sedi u vladi pa ce vam biti jasno. no setite se ko je postavio uslov tadicu da izbaci zivkovica i cedu iz stranke. a vidite ko i dalje sedi u ds, comicka i pajtic. pa se setite bodruma .malo slozite kockice tek da vam zakljucci budu ispravni. ja ne znam da li je ldp spremna da ulazi sa tadicem i dinkicem u koalicuju. licno prizeljkujem da to nikada ne uradi jer sa djzavolom se tikva ne sadi.
*novo

Licno verujem da iz Vas govori srdzba ta opcija bi bila vise nego dobra (i jedina moguca) sa Srbijom ovakva kakva jeste. Pa zar vi zaista mislite da LDP moye da igra sam iole oybiljnu ulogu u danasnjoj srbiji i situaciji koja je osim da deluje kako kakva NGO. }
djelic, milosavljevic, matkovicka, dinkic, pajtic,...bili su kadrovi koje je uprAAVO DJINDJIC doveo i cak nam predstavio Bozu derikoyu kao coveka genija koji vise zna i od njega samoga... a budrum bese kada i ceda bi u stanci i to prilicno na odgovornom mestu te bolje da ga ne pominjemo ionako je to naduvana afera od DSS/a. ne ynam sto ste yapeli s tim prociscenjem valjda jaca stranka postavlja uslove samo LDP svakako nece biti ali daj da mi dodjemo u tu poziciju...Lose je LDP ako se samoizoluje s tom pricom niko ne valja samo je nase vidjenje pravo tu bi nalikovao Kostunicinoj Srbiji . na kraju ya sta se stranka osniva da dodje na vlast i sprovodi program a kad ce doci na vlast ako ni sa kim ne saradjuje jer bas niko ne valja ni tadic ni dinkic.....U Srbiji ce dalje vlasti biti koalicione ili ih nece biti
doktorka doktorka 04:57 24.02.2008

Re: autorka trazi nemoguce

cvele72
pa valjda znate kome je najvise zasmetao djindjic ili se pravite blesavi? pogledajte ko sada sedi u vladi pa ce vam biti jasno. no setite se ko je postavio uslov tadicu da izbaci zivkovica i cedu iz stranke. a vidite ko i dalje sedi u ds, comicka i pajtic. pa se setite bodruma .malo slozite kockice tek da vam zakljucci budu ispravni. ja ne znam da li je ldp spremna da ulazi sa tadicem i dinkicem u koalicuju. licno prizeljkujem da to nikada ne uradi jer sa djzavolom se tikva ne sadi. *novo Licno verujem da iz Vas govori srdzba ta opcija bi bila vise nego dobra (i jedina moguca) sa Srbijom ovakva kakva jeste. Pa zar vi zaista mislite da LDP moye da igra sam iole oybiljnu ulogu u danasnjoj srbiji i situaciji koja je osim da deluje kako kakva NGO. }djelic, milosavljevic, matkovicka, dinkic, pajtic,...bili su kadrovi koje je uprAAVO DJINDJIC doveo i cak nam predstavio Bozu derikoyu kao coveka genija koji vise zna i od njega samoga... a budrum bese kada i ceda bi u stanci i to prilicno na odgovornom mestu te bolje da ga ne pominjemo ionako je to naduvana afera od DSS/a. ne ynam sto ste yapeli s tim prociscenjem valjda jaca stranka postavlja uslove samo LDP svakako nece biti ali daj da mi dodjemo u tu poziciju...Lose je LDP ako se samoizoluje s tom pricom niko ne valja samo je nase vidjenje pravo tu bi nalikovao Kostunicinoj Srbiji . na kraju ya sta se stranka osniva da dodje na vlast i sprovodi program a kad ce doci na vlast ako ni sa kim ne saradjuje jer bas niko ne valja ni tadic ni dinkic.....U Srbiji ce dalje vlasti biti koalicione ili ih nece biti

Vi se dobro secate kako je Dinkic srusio DOS. A i poznato Vam je kako se u Skuptini glasalo po pitanju Miskovica i Delte. Jasno je da Miskovic finasira DSS-NS ,SRS , Tadicevu DS i G17+ i tu nema mrdanja. Ko je u to sve umesan ako ne celnici ovih partija? Zato je vazno da se DS ogradi od politike Tadica , i izabere novog predsednika stranke, a da oni koji sede u G17+, istu stranku napuste ,jer osnivac G17 + je Dinkic, tako da on nece dozvoliti da ga neko potisne u stranci. Btw ,zamislite recimo da postoji koalicija LDP-DS -G17+ , i da osvoji vlast, tj bude u situaciji da formira vladu? kako bi ta vlada izgledala? Ko bi bio ministar policije, ko ministar finansija , ko ministar pravde , ko ministar vojske ?Ja verujem da bi LDP insistirala i tada da se ispita politicka pozadina ubistva Zorana Djindjica, poslovanje Miskovica , prodaja NIS-a, ubistvo vojnika u kasarnama . I nemam razloga da sumnjam u LDP . Do sad me nisu izneverili.
Sto se tice Zorana Djindjica, on nije doveo Dinkica ,a Djelica mu je preporucio Labus. Kakav je Labus covek , shvatili smo kasnije. Nista cudno , ne kaze se dzabe: "Daj coveku vlast, pa ces videti kakav je" .
Nego, ono sto je meni cudno jeste da kad smo svi ukapirali da je Kostunica zapravo Milosevicev covek , to Tadicu nije smetalo da zapocne kohabirtaciju sa njim. Nije mu smetalo ni da nastavi saradnju sa Dinkicem. Cak se s pravom pitam , da li je ono sa Bodrumom zapravo zajednicko maslo Tadica i Dinkica? Jer cudno je da niko iz te afere nije kaznjen , mislim na Pajtica i Comicku koji su dali lazne izjave, a koji i dalje sede u Parlamentu.
amater amater 09:21 24.02.2008

Re: autorka trazi nemoguce

Mozda nemam strpljenja i takta, mozda ne vidim sest meseci unapred a mozda je ono sto je receno o meni samo pogresna slika.

Ko kaze da moramo da imamo izbore do kraja godine? Imali smo ih prosle godine i moguce je formiranje i druge vecine koja je promovisana na proslonedeljnom mitingu. Ona moze da vlada tri godine.

Kostunica je spremio istu strategiju kao i Milosevic devedesetih. Forsiranje teme nacionalnog jedinstva, podela na izdajnike i patriote koja ima za posledicu izbegavanje bilo kakvih tema koje zovemo zivotnim. Tokom devedesetih tadasnja opozicija nije mogla, a nije ni smela da demistifikuje pricu o nacionalnom jedinstvu i da je svede na njenu sustinu: kradja, licni initeresi i nemanje odgovora na sustinska pitanja.

Ne treba smetnuti sa uma da sada nije ista situacija kao devedesetih. Tada je SPS imao apsolutni monopol u svemu, nije bilo stranih investicija a zemlja je bila potpuno zatvorena.

Zato mislim da Tadic nema drugog izbora nego da se otvoreno suprostavi tom konceptu i da promovise drugu politiku. Zato treba snage, intelektualnog kapaciteta i volje. Ovakav kakav je, sa strankom koja, rekao bih i nema ideologiju to nije moguce.

Ali druge alternative nema. Ako se ovako nastavi imacemo SRS i DSS kao sampione nacionalizma i izolacije a ostali ce biti u poziciji da se pravdaju kako se ne bi zamerili i dobili epitet izdajnika.

Imam ozbiljne sumnje u Tadicevu ideologiju i postavljam pitanje njegovih stvarnih shvatanja i namera. Ovo nem aveze sa LDP-om, niti sam clan niti sam glasao za njih.
cvele72 cvele72 12:42 24.02.2008

Re: autorka trazi nemoguce

Zato je vazno da se DS ogradi od politike Tadica , i izabere novog predsednika stranke, a da oni koji sede u G17+, istu stranku napuste ,jer osnivac G17 + je Dinkic, tako da on nece dozvoliti da ga neko potisne u stranci

Najpre lepo bi bilo da se drzimo teme ja u klin vi u plocu. Ja sam ustvrdio da je nesto nemoguce vi me ubedite argumentima, navedite istrayivanja ili anlaiye po kojima LDP moy u skorijoj buducnosti da postane oybiljan politicki igrac i trazi prociscenje svih ostalih. O grehovima G 17 i DS pa cak i iz Cedinog vremena moye se raspravljati ali to nije sad tema. Recite vi vas plan ya buducnost ja sam ga izneo i mislim d je jedini moguci ako DS i G17 pojedu birace DSS i barustinu zato im treba visak nacionalne frazeologije. Mene kao gradjanina ne interesuju uspeh stranaka isto bi pricao i d aje LDP na mestu DS samo njihov zbir kakve god da su donosi pobedu, opstanak demokratije bolji yivot u EU...U politici se broje rezlutati Tadic je mogao da pobedi na predsednickim izborima (i to tesko) samo zahvaljujuí prici koja se vama nije svidela. Kako da se smeni covek koji dobija 2.300 000 glasova a stranka kad je preuzeo od Zivkovica bila je na manje od 10% . Zato za Vas postoji stranka LDP pa lepo za nju glasajte meni je bitno samo da ljudi izadju i bude knacni zbir pozeljan. Treba da se ide u dve kolone bez svadje pa pogledajte SPS radikale i DSS oni se me]usobno ne napadaju treba nesto uciti i od njih. govorim vam ovo krajnje dobronamerno jer vidim da po blogovima Vam je veci neprijatelj DS i ostali nego radikali kostunica a to ne vodi uspehu....vodi u kohabitaciju u boljem slucaju u gorem u grobarsku SRbiju.
cvele72 cvele72 12:52 24.02.2008

Re: autorka trazi nemoguce

Zato mislim da Tadic nema drugog izbora nego da se otvoreno suprostavi tom konceptu i da promovise drugu politiku. Zato treba snage, intelektualnog kapaciteta i volje. Ovakav kakav je, sa strankom koja, rekao bih i nema ideologiju to nije moguce.


Poneki put treba i pameti i ne ulazitiu bitku kada ne mozes da je dobijes. Ubedite me zasto bi ste vi u ovom trenutku na izbore (vidi gornje moje replike). Pa ja molim boga da se kostunica ne opameti i raspise izbora odneli bi ubedljivu pobedu u ovoj histeriji. A prosle godine su bili izbori pa smo dobili to sto smo dobili jedinu mogucu vladu koja nije radikalska to matematika kaze. Zapravo dve vlade. Drugo je sto bi neki da su vlast formirali radikali i DSS kojima je isto dali je ministar Djelic ili Jorgovanka tabakovic , Ponos ili Delic ima i takvih sto gore to bolje o mozda nije ni lose ako ne zivite u ovoj zemlji , niste u kreditima, nemate dece.....
amater amater 15:53 24.02.2008

Re: autorka trazi nemoguce

Nije rec o izborima posto ja mislim da ih sada nece biti. Smatram da ce Kostunica napraviti vecinu koju je promovisao na mitingu. Ali isto tako smatram da je najmanje sto DS moze da uradi je da ga nadglasa na vladi, a on onda moze da podnese ostavku i formira novu vecinu ili da njegovi poslanici zajedno sa radikalima obore vladu u kojoj im je sef stranke i premijer. I opet formiraju vecinu sa radikalima. Uostalom ta vecina vec postoji a samo formalno ne postoji nova vlada.

Po mom misljenju ovde se radi o profilisanju alternantive koja ce biti predstavljena na izborima koji nece biti brzo. Za to vreme ce zemlja da stagnira i propada, da bude u nekoj vrsti izolacije i okrenuta ka Rusiji.

I da ne bude zabune mislim da na buducim izborima sadasnje demokratske snage moraju da idu samo u jednoj koloni.

Nema brzih resenja i situacija je dramaticna.

Kostunica je danas pozvao Ameriku da revidira svoj stav. Ovo cak vise nije ni smesno, ovo uopste nije smesno. U cije ime je on to izjavio? Da li u ime Vlade RS? Ispada da je tako.

Gde su Djelic, Tadic i ostali da nam pojasne da li je ovo sustinska promena politike, jer ova izjava znaci upravo to ili to nije stav vlade. Ili DS nema nista protiv da Kostunica prica i u njihovo ime.

Situacija je takva da se prosto ne moze biti pasivan.

Sto se tice anketa moram da kazem da ih ne poznajem. Po Tadicevom rezultatu zakljucio bih da je odnos fifty-fifty, a da svakako nije 95%:5%. A DS se ponasa upravo kao da ima 5 %. To ne razumem zaista.
doktorka doktorka 16:38 24.02.2008

Re: autorka trazi nemoguce

cvele72
Zato je vazno da se DS ogradi od politike Tadica , i izabere novog predsednika stranke, a da oni koji sede u G17+, istu stranku napuste ,jer osnivac G17 + je Dinkic, tako da on nece dozvoliti da ga neko potisne u stranciNajpre lepo bi bilo da se drzimo teme ja u klin vi u plocu. Ja sam ustvrdio da je nesto nemoguce vi me ubedite argumentima, navedite istrayivanja ili anlaiye po kojima LDP moy u skorijoj buducnosti da postane oybiljan politicki igrac i trazi prociscenje svih ostalih. O grehovima G 17 i DS pa cak i iz Cedinog vremena moye se raspravljati ali to nije sad tema. Recite vi vas plan ya buducnost ja sam ga izneo i mislim d je jedini moguci ako DS i G17 pojedu birace DSS i barustinu zato im treba visak nacionalne frazeologije. Mene kao gradjanina ne interesuju uspeh stranaka isto bi pricao i d aje LDP na mestu DS samo njihov zbir kakve god da su donosi pobedu, opstanak demokratije bolji yivot u EU...U politici se broje rezlutati Tadic je mogao da pobedi na predsednickim izborima (i to tesko) samo zahvaljujuí prici koja se vama nije svidela. Kako da se smeni covek koji dobija 2.300 000 glasova a stranka kad je preuzeo od Zivkovica bila je na manje od 10% . Zato za Vas postoji stranka LDP pa lepo za nju glasajte meni je bitno samo da ljudi izadju i bude knacni zbir pozeljan. Treba da se ide u dve kolone bez svadje pa pogledajte SPS radikale i DSS oni se me]usobno ne napadaju treba nesto uciti i od njih. govorim vam ovo krajnje dobronamerno jer vidim da po blogovima Vam je veci neprijatelj DS i ostali nego radikali kostunica a to ne vodi uspehu....vodi u kohabitaciju u boljem slucaju u gorem u grobarsku SRbiju.


gospodine, poenta je da se napravi veliko spremanje u ds. tek tada je smisleno uci u koaliciju sa ds. znaci tadic napolje iz stranke. razumece on to , posto se i sam posluzio istom metodom. btw, ldp moze uci u koaliciju sa tadicevom strankom, ali tada ce izgubiti svoje glasace i rizikovace da nastane frakcija u samom ldp-u. uostalim , valjda znate kako je nastao ldp. a gradjani , ako im je lepo da zive u izolaciji i pod ruskom dominacijom, pa neka izvole. bice to njihov izbor.
cvele72 cvele72 19:20 24.02.2008

Re: autorka trazi nemoguce

gospodine, poenta je da se napravi veliko spremanje u ds. tek tada je smisleno uci u koaliciju sa ds. znaci tadic napolje iz stranke. razumece on to , posto se i sam posluzio istom metodom. btw, ldp moze uci u koaliciju sa tadicevom strankom, ali tada ce izgubiti svoje glasace i rizikovace da nastane frakcija u samom ldp-u. uostalim , valjda znate kako je nastao ldp. a gradjani , ako im je lepo da zive u izolaciji i pod ruskom dominacijom, pa neka izvole. bice to njihov izbor.
*novo

Gospodjo s vama je nemoguce raygovarati prociscenje prociscenje ....Kakvo prociscenje pa gde vi zivite jel vam to najveci problemu Srbiji da smenite Tadica i to stranka sa 5 % podrske zahteva od coka sa podrskom od preko 2 miliona. Definitivno s Vama nema price vi nenudite nikakv realn plan ya buducnost osim uopstenih fraza i ispiranjem usta o aferama iz skorije proslosti. Kuca gori a baba se ceslja,.... sto me ne obradujete nekom svojom idejom ili strategijom a ne kuku lele ceda izbacen iz stranke ... Samo ynam da Ceda definitivno nije lider koji ce pobediti Kostunicu i Nikolica moye samo da asistira a do obracuna ce pre ili kasnije doci, a ja vam rekoh yasto ne treba sada da dodje do izbora a vi nista recite vec jednom Vase argumente ....vama su samo boris i ceda na pameti a ne sudbina demokratije i Srbije ....
doktorka doktorka 20:38 24.02.2008

Re: autorka trazi nemoguce

cvele72
gospodine, poenta je da se napravi veliko spremanje u ds. tek tada je smisleno uci u koaliciju sa ds. znaci tadic napolje iz stranke. razumece on to , posto se i sam posluzio istom metodom. btw, ldp moze uci u koaliciju sa tadicevom strankom, ali tada ce izgubiti svoje glasace i rizikovace da nastane frakcija u samom ldp-u. uostalim , valjda znate kako je nastao ldp. a gradjani , ako im je lepo da zive u izolaciji i pod ruskom dominacijom, pa neka izvole. bice to njihov izbor. *novo Gospodjo s vama je nemoguce raygovarati prociscenje prociscenje ....Kakvo prociscenje pa gde vi zivite jel vam to najveci problemu Srbiji da smenite Tadica i to stranka sa 5 % podrske zahteva od coka sa podrskom od preko 2 miliona. Definitivno s Vama nema price vi nenudite nikakv realn plan ya buducnost osim uopstenih fraza i ispiranjem usta o aferama iz skorije proslosti. Kuca gori a baba se ceslja,.... sto me ne obradujete nekom svojom idejom ili strategijom a ne kuku lele ceda izbacen iz stranke ... Samo ynam da Ceda definitivno nije lider koji ce pobediti Kostunicu i Nikolica moye samo da asistira a do obracuna ce pre ili kasnije doci, a ja vam rekoh yasto ne treba sada da dodje do izbora a vi nista recite vec jednom Vase argumente ....vama su samo boris i ceda na pameti a ne sudbina demokratije i Srbije ....


naivno, naivno,. nego, cucemo se za par meseci, ovde na blogu pa da vidimo kako stoji popularnost tadica u ds i u narodu. moj nick je doktorka, vash cvele 72.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana