Astrologija| Budućnost| Energetika| Gost autor| Sex

Schwäbische Kuckucksuhr als Kulturmodell

krkar RSS / 26.11.2013. u 18:49

 rosarot-katholische-raf-rock-heimat-kuckucksuhr.png

Iscurelo 7 dana (Eine Woche) i više ne može da se postira o svemu, svačemu i ničemu u Veselu svesku. Svestan mogućih trauma koje bi takva uskraćenost mogla da izazove kod mnogog blogera - a posebno Nesuđene Blogoautorke - otvaram ovu demokratsku Svaštaru iliti Allzweckheft.


U principu teme su slobodne iako bi svakako bilo interesantno razmotriti (i) sledeće:

1. Nemačka kultura je bolja
2. Nemačka kultura je lepša
3. Nemačka kultura je kulturnija
4. Nemačka kultura je nemačkija
5. Nemačko govno miriši
6. Nemci su više Indusi
7. Nemačka medecina je najbolja na svetu
8. Nemci imaju veći
9. Nemci bolje krešu
10. Nemci brže ukrešu

Dosta za početak, ovo su samo neobavezujuće ideje.

P.S.
Drug Reanimator jedinica k'o vrata! I neopravdani za bežanje sa časa.



Komentari (491)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:53 26.11.2013

11

1. Nemačka kultura je bolja
2. Nemačka kultura je lepša
3. Nemačka kultura je kulturnija
4. Nemačka kultura je nemačkija
5. Nemačko govno miriši
6. Nemci su više Indusi
7. Nemačka medecina je najbolja na svetu
8. Nemci imaju veći
9. Nemci bolje krešu
10. Nemci brže ukrešu

......................
Und:
11. Arbeit Macht Frei

krkar krkar 19:04 26.11.2013

Re: 11

Und:
11. Arbeit Macht Frei


Nemci su to platili i otplatili.

No, kad si već potegao temu ubijanja nevinih građana - možda bi imao šta da kažeš o ubistvu tri čoveka metkom u potiljak, u službenim prostorijama jedne ... pa države? Nekažnjeno.




Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:15 26.11.2013

Re: 11

krkar
Nemci su to platili i otplatili.


Nisu, a sada i ono malo što su platili, vraćaju sa kamatom na kamatu.
krkar
No, kad si već potegao temu ubijanja nevinih građana - možda bi imao šta da kažeš o ubistvu tri čoveka metkom u potiljak, u službenim prostorijama jedne ... pa države? Nekažnjeno.


Kada Übermensch-i ubijaju, to je ubijanje. Desetine miliona pripadnika "nižih rasa", Jevreja, Cigana, Slovena i ostalih spaljeni su, ugušeni, potrovani, streljani.....
Ovi srpski izrodi, koji su pokušali da Übermensch-e oponašaju, kad je reč o ubijanju, na svu sreću, ne mogu im biti ni šegrti.
krkar krkar 19:21 26.11.2013

Re: 11

Ovi srpski izrodi,


Ma koji bre i čiji izrodi, koga ti lažeš? Sebe - bujrum. Al' nemoj ostale.

U celom Beogradu ne bi skupio dva autobusa ljudi koji će javno da kažu da su Albanci ljudi.

(Dačić i ostali kojima Ameri malo zavrću jaja tu se ne računaju.)

Imaš li neki citat iz 91. ili 99. da potvrdiš da si tada govorio o "srpskim izrodima".

Pi, sindrom kuvara
grmfrm grmfrm 19:26 26.11.2013

Re: 11

U celom Beogradu ne bi skupio dva autobusa ljudi koji će javno da kažu da su Albanci ljudi.


Tja i vice versa.
krkar krkar 19:29 26.11.2013

Re: 11

Tja i vice versa.


Aaaa, "njihov fašizam opravdava naš". Poznat argument. Jači...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:34 26.11.2013

Re: 11

krkar
U celom Beogradu ne bi skupio dva autobusa ljudi koji će javno da kažu da su Albanci ljudi.

Biće onda da u Srbiji postoji više Beograda, ti i ja očito nismo devedesetih živeli u istom Beogradu.

A kada je već o lažima reč, koga ti lažeš i zašto, upoređujući pojedinačne, sporadične zločine, kakvih je u svakom ratu bilo, sa državnim zločinima Hitlerove Nemačke kakvi, po masovnosti i sistematičnosti, nisu zabeleženi u ljudskoh istoriji?
grmfrm grmfrm 19:37 26.11.2013

Re: 11

Aaaa, "njihov fašizam opravdava naš". Poznat argument. Jači...


Pa ne, ipak ne, fasizam je rdjava pojava.
Ali ipak kada pomislim na onu decu sto su pobili na kupanju i vadjenu organa pa ne mogu da kazem da bi se bas druzio sa Albancima.

Druga stvar njihov je u ekspanziji.
krkar krkar 19:40 26.11.2013

Re: 11

ti i ja očito nismo devedesetih živeli u istom Beogradu.


Jesi bio na podvožnjacima sa kojih se bacalo cveće na tenkove koji su išli da "oslobađaju Vukovar?".

Pun sad Beograd antifašista i mirotvoraca... do moga.


pojedinačne, sporadične zločine, kakvih je u svakom ratu bilo


Srbija 1991-99. nije imala konclogore samo zato što je za tako nešto potrebna disciplina i organizacija. Zato je imala vezivanje po 50 ljudi žicom i teranje kroz minska polja, proterivanje nesrba, klanje po podrumima i iza tarabe... i proterivanje nekoliko stotina hiljada Albanaca preko granice u Crnu Goru, Albaniju i Makedoniju - sa sve oduzimanjem i uništavanjem ličnih karata da se ne bi vratili.

Prodaji nekom drugom muda za bubrege, miroljupče
ivana23 ivana23 19:45 26.11.2013

Re: 11

Jesi bio na podvožnjacima sa kojih se bacalo cveće na tenkove koji su išli da "oslobađaju Vukovar?".


Nadvožnjacima.
krkar krkar 19:51 26.11.2013

Re: 11

Ali ipak kada pomislim na onu decu sto su pobili na kupanju


Samo jedan primer.

I molim te da prekinemo sa ovim licitiranjem, mučno je i degutantno. Ti bar deluješ kao normalna osoba... za razliku od nekih profesionalnih prodavaca magle i relativizatora.
krkar krkar 19:53 26.11.2013

Re: 11

Nadvožnjacima.


Nadvožnjacima, hvala.

A obaška što bar neko zna o čemu pričam, inače su svi išli tetki po lek... jedno 10 godina
grmfrm grmfrm 20:04 26.11.2013

Re: 11


I molim te da prekinemo sa ovim licitiranjem, mučno je i degutantno. Ti bar deluješ kao normalna osoba... za razliku od nekih profesionalnih prodavaca magle i relativizatora.


Zaplakao sam, ono bez zezanja, kada sam procitao linkovan tekst. I moron koji je to uradio, ma muda bi mu iscupao. Degenerik samo moze da puca u dete.
Zaplako sam i placem i nad tim decakom i njegovom majkom i nad decom pobijenom na kupanju i nad decom poklanom sirom Hrvatske za vreme NDH-a i nad svom celjadi bilo ona Srpska, Hrvatska, Bosanska ili Hercegovacka koja je neduzna, aman neduzna, izginula, a za sta? Da docekamo da nam danas neki Slinavi domobrna (moz mislit) na maksimiru puni naslove novina ili ovi lokalni navijaci sto razbijaju Beograd jer im se moze?

Krkare u srce si mi stresao sa ovim clankom. Mene koji kada cuje plac deteta nije mu dobro. Jebi se.

Jebes to od toga nema leba.

Znas da je samo sa nase strane ne znam da li bi mi bilo lakse ali i sa njihove je tesko, jebeno tesko.
krkar krkar 20:09 26.11.2013

Re: 11

Znas da je samo sa nase strane ne znam da li bi mi bilo lakse ali i sa njihove je tesko, jebeno tesko.


Jebem im ja svima mater na svim stranama. I ajde da završimo s ovim

Zbog takvih stvari ja nemam svoju stranu. Sve su mi podjednako gadne. I ne može niko ništa u moje ime. Marš! U svoje ime samo ja. A vi se u ime nacije, države, vere i svega ostalog terajte svi u nacionalnu, državnu i versku pizdu materinu!
freehand freehand 20:09 26.11.2013

Re: 11

Imaš li neki citat iz 91. ili 99. da potvrdiš da si tada govorio o "srpskim izrodima".

Imam ja. I iz '87, i iz '88, i iz svake potonje.
Imaš li ti neki da si tako nešto rekao o njenom zločinačkom veličanstvu ili o nekom od prezidenata-kauboja masovnih ubica?
krkar krkar 20:13 26.11.2013

Re: 11

freehand


E samo si mi ti falio. Nemoj ni da počinješ, pročitaj ovo iznad.

Nema diskusije.

Menjaj temu, eno rakija, eno satovi s kukavicom, sad će i neka budala da dođe pa možeš da joj se smeješ kako je klempava
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:18 26.11.2013

Re: 11

Jesi bio na podvožnjacima sa kojih se bacalo cveće na tenkove koji su išli da "oslobađaju Vukovar?".


Jel ih bilo više od dva autobusa?

..........

I posle...kako na Krkarovim blogovima stotine koemntara?
Pa kako da ih ne bude kad ovako majstorski provocira

freehand freehand 20:21 26.11.2013

Re: 11

krkar
freehand


E samo si mi ti falio. Nemoj ni da počinješ, pročitaj ovo iznad.

Nema diskusije.

Menjaj temu, eno rakija, eno satovi s kukavicom, sad će i neka budala da dođe pa možeš da joj se smeješ kako je klempava

Eto ti ga sad... A nije da ne bih voleo da neku pročitam o hrabrom Jašariju kad iz zasede koka policajce pa istura žene i decu kao živi štit.
A ja tebi onda obećavam neki od tekstova zbog kojih su nacionalno i ideološki svesni radnici "Politikine" štamparije krajem osamdesetih odbijali da štampaju novinu u kojoj sam radio.
Jel nije fer ponuda?
Pazi - kao bonus možda nađem i neki tonski zapis neke od emisija sa sličnim (ili ljućim i izdajničkijim) sadržajem.
Al ako nećeš - nema veze.
krkar krkar 20:30 26.11.2013

Re: 11

o hrabrom Jašariju


Adem Jashari je bio seoski silexhija i kabadahija. Tast moga druga tad je bio šef policije u Mitrovici odnosno neki glavni inspektor za nešto i pričao mi je još pre početka ustanka kako mu je dolazio Jašarijev otac i molio ga "da onu budalu malo uapsi i oldai nekoliko dana u bajboku jer maltretira celu familiju a bogami i selo". I još naskroz iskvario brata Hamzu.

I pričam ja to, pričam, i žive svedoke imam ... al' niko neće da sluša. Ni na "ovoj" ni na "onoj" strani.

Ajd' za onu tamo da kažem da razumem, ali ova???

Valjda nema vremena od traženja groba antifašiste i humaniste Draže???
freehand freehand 20:39 26.11.2013

Re: 11

Adem Jashari je bio seoski silexhija i kabadahija. Tast moga druga tad je bio šef policije u Mitrovici odnosno neki glavni inspektor za nešto i pričao mi je još pre početka ustanka kako mu je dolazio Jašarijev otac i molio ga "da onu budalu malo uapsi i oldai nekoliko dana u bajboku jer maltretira celu familiju a bogami i selo". I još naskroz iskvario brata Hamzu.

Vidiš ti šta napravi jedan seoski kabadahija? I eto ti začas mučenika, nacionalnog junaka i lika iz čitanke.
ne znam samo što mi pričica relativizatorski deluje ako se zna da je mrcina bila okidač za klanicu?
No oke sad, nek ostane za neku drugu priliku, a nije da ne bih voleo da to malo pretabirimo detaljnije.


krkar krkar 20:54 26.11.2013

Re: 11

mrcina bila okidač za klanicu?


Ih, pa neće biti da je on bio okidač?

Ovako napamet on je poginuo početkom februara a UCK se javno pojavio prethodnog 28.11. na sahrani onog seoskog učitelja kojeg - gle! - nenaoružanog ubiše srbo... snage.

Okidač je bio Dejton na kojem Kosovo ni Albanci pomenuti nisu.

A pre toga je okidač bilo nasilno i protivustavno ukidanje autonomije SAP Kosova i postavljanje penzionisanog zastavnika Sejda Bajramovića (protom Roma, ne čak ni Albanca!) za ličnog pajaca Slobodana Miloševića i još nekoliko miliona seirećih Srba.

No, to je ipak bilo doba kad je svaki Srbin imao patku od 30 cm jer je bilo samo pitanje dana kad će JNA i razne patriJote izaći na potez Karlobag-Ogulin-Karlovac-Virovitica i ostaviti Hrvatskoj samo ono što se vidi sa tornja zagrebačke katedrale...




BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:58 26.11.2013

Re: 11

Kada Übermensch-i ubijaju, to je ubijanje.

eto ti dokaz da su bolji - da su italijani/mađari/francuzi/britanci...organizovali holokaust, ne bi ga ni bilo.
nemačka je über alles, i u dobru, ali i u zlu.
ps. desi, krki?
krkar krkar 21:00 26.11.2013

Kolektivni qrc


Uostalom, ti se kao pametan i iskusan čovek svakako sećaš kako su milioni seirili kad se u Minimaksoviziji premijerno objavila ova programatska pesma srpskog jajarizma.



A pokazala se i proročanska, neće žito na Triglavu, pomrli Slovenci od gladi, nije došla vojska strana a ni Tuđman na poselo u Borovo selo...


JJ Beba JJ Beba 21:05 26.11.2013

Re: 11

A obaška što bar neko zna o čemu pričam, inače su svi išli tetki po lek

sve je bilo kako kažeš. i ja se sećam: i bacali su ceveće na tenkove koji idu na front, i kod kališa punili autobuse srpske dobrovoljačke garde, i bila arkanova izložba u metropolu "antikviteta" donetog sa ratišta...
mržnja prema albancima, hrvatima i ostalim slovencima nije bila incident, nije bila sporadnična

e sad

nisam primetila da nemci imaju veći, nisu bolji, jesu brzi, moje iskustvo

krkar krkar 21:05 26.11.2013

Re: 11

ps. desi, krki?


Što bre ovog veselog talibana koji šara šarcem meni??? Oš ti da te branim kad ti švapska golubica kaže da si zla baba... ili da te prepustim njenoj novostečenoj germanskoj superiornosti u uništavanju?


krkar krkar 21:07 26.11.2013

Re: 11

nisam primetila da nemci imaju veći, nisu bolji, jesu brzi, moje iskustvo


Il' ti tvoji nemci nisu bili reprezentativni - il' ti nisi bila zagorela. Čim nisi ostala
JJ Beba JJ Beba 21:07 26.11.2013

Re: 11

Valjda nema vremena od traženja groba antifašiste i humaniste Draže???

JJ Beba JJ Beba 21:11 26.11.2013

Re: 11

Il' ti tvoji nemci nisu bili reprezentativni - il' ti nisi bila zagorela. Čim nisi ostala


ne ostajem ti ja nigde, ididođiididođi style
freehand freehand 21:14 26.11.2013

Re: 11

Ih, pa neće biti da je on bio okidač?

Da nije papsko krunisanje, pa prevera?

Ovako mi je baš zanimljivo kad arhiteroristu-pizdukukavičku koja se krije iza žena i dece zoveš seoskim štaveć. Pretpostavljam da ne bi tako nazvao Mrguda i njegove Šakale što su šenlučenje po Sremu zamenili klanjem i istom rabotom po Kosovu ravnu, kao i narečeni Adem? Ili Ramuš, ili Zmija?

No, to je ipak bilo doba kad je svaki Srbin imao patku od 30 cm

Znao sam da ima neki taubeovski motiv, u vidu kompleksa ovde...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:29 26.11.2013

Re: 11

Oš ti da te branim kad ti švapska golubica kaže da si zla baba

pa ti ne znaš?? :))))
naizvinjavala mi se.
krkar krkar 21:29 26.11.2013

Re: 11

Znao sam da ima neki taubeovski motiv, u vidu kompleksa ovde...


Al zato svaka srbska varošica ima svog frojdovskog diletanta da nepozvan postavlja dijagnoze i leči...

Dobro je da nisi još počeo lopatom da lečiš. Mada nije rečeno da ne bi imao lopatske trojke, samo da tvoji nekako zasednu i postave te za Iscelitelja Inokosnog i Kolektivnog.
krkar krkar 21:31 26.11.2013

Re: 11

naizvinjavala mi se


Za zla ili za baba?


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:32 26.11.2013

Re: 11

Za zla ili za baba?

e jbg, sad, baš si neka sitna duša.
freehand freehand 21:33 26.11.2013

Re: 11

krkar
Znao sam da ima neki taubeovski motiv, u vidu kompleksa ovde...


Al zato svaka srbska varošica ima svog frojdovskog diletanta da nepozvan postavlja dijagnoze i leči...

Dobro je da nisi još počeo lopatom da lečiš. Mada nije rečeno da ne bi imao lopatske trojke, samo da tvoji nekako zasednu i postave te za Iscelitelja Inokosnog i Kolektivnog.

Ajd ne jedi se, bre.
Lažu. Samo neki imamo, ne svi.

Što se lopate tiče - i to ti nešto od vojvode nadolazi?
krkar krkar 22:40 26.11.2013

Re: 11

Jel ih bilo više od dva autobusa?


Čak je i Brana Crnja (doduše sa naknadnom pameću) izjavio Malo je ljudi koji su slutili da tamo može da bude zlo. Ali ti izvoli pa se glupiraj - za to smo se borili.


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:56 26.11.2013

Re: 11

Ali ti izvoli pa se glupiraj - za to smo se borili.


Neće biti da je tako Krki

Ti si taj koji kad se o nečem pozitivnom u Srbiji radi kaže da to podržavaju dva autobusa Srba, a kad se o lošem radi ti to pripisuješ milonima Srba, pa i onde gde se može proverti da ih stvarno nema više od dva autobusa, pa sve da je i svaki on njih znao i podržavao vojsku koja ide da ubija Hrvate, znaš da je svaki Srbin imao 30 cm jer će njime da kara nanu Hrvatima.

Previše lakoće je u tvom generalizovanju.
krkar krkar 23:08 26.11.2013

Re: 11

Previše lakoće je u tvom generalizovanju.


Nije generalizovanje. Precizno sam izbrojao 412 mahača tenkovima. To je 8 autobusa. U klipu od minut i 21!

A koliko si ti izbrojao?

P.S. Računao sam i mahanje i pokazivanje vulgarnog fašističkog znaka od tri prsta.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:18 26.11.2013

Re: 11

Precizno sam izbrojao 412 mahača tenkovima.


E ako te nije mrzelo da stvarno brojiš :)

Sada ostaje lakši deo posla, da se utvrdi koji je to procenat od ukupnog broja Srba.
Verujem da je značajan.

I da se vidi kojom metodom si klonstatovao da je onih koji Albance ne smataju ljudima tačno dva autobusa.


ps

gledaš li Ravnu Goru, šta kažeš za ovde tri epizode?


freehand freehand 23:19 26.11.2013

Re: 11

Sada ostaje lakši deo posla, da se utvrdi koji je to procenat od ukupnog broja Srba.

A kojom je metodom utvrđeno da su to Srbi?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:29 26.11.2013

Re: 11

Verujem da se to podrazumeva
Pozdravljaju tenkove koji su krenuli na ubijanje, ko drugi nego Srbi.
I to oni najgore fele, Srbi Beograđani
:)
krkar krkar 23:44 26.11.2013

Re: 11

gledaš li Ravnu Goru, šta kažeš za ovde tri epizode?


Ne gledam.

Računam da će se reprizirati koliko i Bela lađa pa ću nekad možda i gledati... antifašističke četnike.

Spremam se da gledam sa taštom kojoj je četnički oficir, uz to i srpski pravoslavni pop, zaklao majku dok je držala u naručju - to joj je, devojčici od nepune tri godine, prvo sećanje u životu.

A imam među rodbinom i drugih kandidata za gledanje te obektivne novoantifašističke serije. Recimo potomke babinog strica koga su na drvljaniku pretesterisali na pola jer mu se sin, tek proizvedeni kadet trgovačke mornarice, pridružio partizanima kad je video da se jedini bore protiv okupatora.

Ili sa potomcima dedinog brata od strica koji je kao aktivni kapetan prve klase jugoslovenske kraljevske vojske predvodio prvu akciju oružanog ustanka u kojoj je ubijeno 46 neprijateljskih vojnika, okupatora. Bila je to prva bitka posle kapitulacije jugoslovenske jedinice protiv okupatorske i briljantna pobeda. E isti taj moj deda-stric posle je dobio 3 metka u leđa od svog klasića, četničkog oficira, jer nije hteo da se pridruži toj koljačko-jajarsko-pljačkaškoj bandi.

I začudo preživeo, i evakuisan i završio u inostranstvu i nije hteo da se vrati jer je u međuvremenu zavladao komunizam. Iako su mu nudili najviše počasti, pukovnički čin, penziju...

Imam u porodici još dosta kandidata za gledanje te vaše antifašističke serije. Nažalost, rođeni ujak koji je kao snajperista na Neretvi pa na Sutjesci skidao te vaše antifašističke četnike barabar uz nemačke fašiste sa kojima su se zajedno borili, nije stigao da se oženi i ostavi potomstvo.

Kao što vidiš svakako ću tu antifašističku epopeju gledati u dobrom društvu.


krkar krkar 23:47 26.11.2013

Re: 11


A kojom je metodom utvrđeno da su to Srbi?


Imaš pravo, sigurno su Tutsi, Xingui i Hmongi. Puni su ih blokovi, posebno oni oficirski 19 i 23.
freehand freehand 23:49 26.11.2013

Re: 11

krkar

A kojom je metodom utvrđeno da su to Srbi?


Imaš pravo, sigurno su Tutsi, Xingui i Hmongi. Puni su ih blokovi, posebno oni oficirski 19 i 23.

Pa što onda odmah ne kažeš tako.
Nego ček: a otkud njima taj fašistički pozdrav sa tri prsta zadomspremni?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:57 26.11.2013

Re: 11


Zar je moguće da si i ti od onih koji istoriju uče od svog dede? (uz gusle se to najbolje radi, kažu)

U redu Krkar, izvini za ovu malu pakost na početku, nisam mogao da odolim.

Razuemem da porodične sudbine mogu biti jače od bilo kakve hladne istorijske čitanke, ali znam i to da te sudbine mogu biti prepreka realnom sagledavanju.

Ta slika koju si ti stekao o četnicima na osnovo ovoga što si napisao jeste pogrešna, ali može se razumeti njen uzrok.

Činjenica da je od tada prošlo već dosta vremena bi trebala da pomogne u realnijem sagledavanju ali očigledno nije.
Treba valjda i snage, volje, da se prevaziđe lično da bi se sagledalo opšte.



krkar krkar 00:01 27.11.2013

Re: 11

Ta slika koju si ti stekao o četnicima na osnovo ovoga što si napisao jeste pogrešna ali može se razumeti njen uzrok.


Ti si zaista materijal za Lazu. I to i košulju i kavez i medikamente, sve istovremeno!
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:15 27.11.2013

Re: 11


U bre!
Pa do sad je bilo da onaj ko drukčije kaže samo kleveće i laže, a sad ste pooštrili vidim, sad ga smatrate ludim

Da niste vi u nekoj panici kad ste tako oštri?
Saterani u ćošak gubite meru?
hajkula1 hajkula1 00:19 27.11.2013

Re: 11

Vojislav Stojković
krkar
Nemci su to platili i otplatili.


Nisu, a sada i ono malo što su platili, vraćaju sa kamatom na kamatu.
krkar
No, kad si već potegao temu ubijanja nevinih građana - možda bi imao šta da kažeš o ubistvu tri čoveka metkom u potiljak, u službenim prostorijama jedne ... pa države? Nekažnjeno.


Kada Übermensch-i ubijaju, to je ubijanje. Desetine miliona pripadnika "nižih rasa", Jevreja, Cigana, Slovena i ostalih spaljeni su, ugušeni, potrovani, streljani.....
Ovi srpski izrodi, koji su pokušali da Übermensch-e oponašaju, kad je reč o ubijanju, na svu sreću, ne mogu im biti ni šegrti.




Da te citiram, pošto vidim da te troluju.

U Nemačkoj je ubijanje usavršavano, oni i njihove podrepne muve, imali su logore - fabrike smrti.

Doktor Mengele i slični sadisti u belim mantilima. Ako neko ko se opredelio da ubija, ubija, strašno je. Koju reč da upotrebim za one koji su položili Hipokratovu zakletvu, pri kojoj se obavezuju, pod jedan - da ne naude - organizuju fabrike smrti?

Međutim, ni oni nisu ono što su bili, verovatno jer imaju dosta slovenskih gena.


hajkula1 hajkula1 00:23 27.11.2013

Re: 11

Vojislav Stojković
krkar
U celom Beogradu ne bi skupio dva autobusa ljudi koji će javno da kažu da su Albanci ljudi.

Biće onda da u Srbiji postoji više Beograda, ti i ja očito nismo devedesetih živeli u istom Beogradu.

A kada je već o lažima reč, koga ti lažeš i zašto, upoređujući pojedinačne, sporadične zločine, kakvih je u svakom ratu bilo, sa državnim zločinima Hitlerove Nemačke kakvi, po masovnosti i sistematičnosti, nisu zabeleženi u ljudskoh istoriji?




Kada neko ko se opredelio za oružje ubije, strašno je. Ali kada neko ko je položio Hipokratovu zakletvu, osniva, organizuje fabrike smrti u kojima ubija ljude, ne znam koju reč da upotrebim (Mengele i kompanjoni).
freehand freehand 00:28 27.11.2013

Re: 11

Kada neko ko se opredelio za oružje ubije, strašno je. Ali kada neko ko je položio Hipokratovu zakletvu, osniva, organizuje fabrike smrti u kojima ubija ljude, ne znam koju reč da upotrebim (Mengele i kompanjoni).

Mengele nije organizovao fabrike smrti da bi ubijao ljude.
krkar krkar 00:57 27.11.2013

Re: 11

Mengele nije organizovao fabrike smrti da bi ubijao ljude.


Ćuti, ne brukaj siroticin kurs iz mesne zajednice i tribinu Dveri na kojima se obrazovala i nacionalno osvestila.

(Pretpostavljam da kao žena u ozbiljnim godinama ne pije mlako pivo na gajbicama ispred samoposluge)
krkar krkar 01:03 27.11.2013

Re: 11

Pa do sad je bilo da onaj ko drukčije kaže samo kleveće i laže, a sad ste pooštrili vidim, sad ga smatrate ludim


Jebe mi se za vaše gibaničarenje, piličarenje i jajarenje. Za to ne bih nikome ništa.

Ali kad mi neko kaže da je

slika koju si ti stekao o četnicima na osnovo ovoga što si napisao jeste pogrešna


slika o četnicima koji kolju ženu sa detetom od nepune tri godine u naručju
ili
slika domaćina kojeg četnici testerišu napola na drvljaniku
ili
slika ujaka koji brani goli život pred zajedničkim napadima SS brdske divizije i četnika na Sutjesci

onda nema druge nego da ga šaljem u Lazu.

Što je sigurno humanije i uviđavnije nego budak u čelo koji bi, u nekom vaganju pravičnosti i pravednosti, bio jedina zaslužena reakcija na takvu bahatost, lažljivost, loš pokušaj cinizma i totalni nedostatak obraza!
godec godec 01:40 27.11.2013

Re: 11

Zar je moguće da si i ti od onih koji istoriju uče od svog dede?


A ko još to radi osim njega?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:46 27.11.2013

Re: 11

krkar

onda nema druge nego da ga šaljem u Lazu.

Što je sigurno humanije i uviđavnije nego budak u čelo koji bi, u nekom vaganju pravičnosti i pravednosti, bio jedina zaslužena reakcija na takvu bahatost, lažljivost, loš pokušaj cinizma i totalni nedostatak obraza!


Wow, "budak u celo" kao jedini zasluzen/pravedan odgovor neistomisljeniku!? Bas sjajan osecaj za pravdu i njeno sprovodjenje! I to od jednog clana izrazito partizansko-komunisticke porodice... Ako je neko pametniji od tebe i nisi u stanju da pobijes njegove argumente i demantujes njegov stav sa kojim se ne slazes, ti ga onda strpas u ludnicu ili, jos pravednije ... budak u celo!!!
krkar krkar 09:56 27.11.2013

Re: 11

Virtuelni Vasilije


Ena
krkar krkar 10:04 27.11.2013

Re: 11

I to od jednog clana izrazito partizansko-komunisticke porodice..


Partizanske sticajem okolnosti a komunističke ni najmanje. Jedan dedin brat od strica bio je komunista od 1933. i on je ostao jedini. Čak ni deda koji je bio simpatizer komunista i glavni beogradski jatak Mustafe Golubića i raznih drugih iz tog kruga - nikad nije hteo da uđe u partiju.

Takođe interesantno da od 5 predratnih aktivnih oficira u porodici (rođena braća i braća/rođaci u 2. kolenu sa obe strane) - ni jedan jedini nije završio kod četnika i slične bagre! Jedan je poginuo bombardujući Rumuniju (jedna od dve ofanzivne akcije JKRV izvan jugoslovenske teritorije) a svi ostali su se, kao nekomunisti, priključili onima koji su se borili. Makar i kad se sa tom ideologijom nisu slagali.

Doduše, moram ipak da proverim za deda-strica D koji je i posle rata bio aktivni pilot JRV da nije u nekom trenutku ušao u partiju iako sumnjam, znajući ga
hajkula1 hajkula1 10:37 27.11.2013

Re: 11

freehand
Kada neko ko se opredelio za oružje ubije, strašno je. Ali kada neko ko je položio Hipokratovu zakletvu, osniva, organizuje fabrike smrti u kojima ubija ljude, ne znam koju reč da upotrebim (Mengele i kompanjoni).

Mengele nije organizovao fabrike smrti da bi ubijao ljude.



Samo je hirurške zahvate radio bez anestezije, eksperimentisao u ime višeg cilja, ne obazirući se na to što izaziva bol i smrt ljudi, (najčešće žena i dece). Kad već satiru ljude, neka to ima neku svrhu?! On je kao lekar znao da je prateća pojava, bol, a posledica, smrt.

Hajde jedan, da kažeš, ludi naučnik, sadista, desi se, ali on je imao ekipu, saradnike, tim, firmu, državu iza sebe. Dešava se... ?


O stradanjima Srba u logorima u Norveškoj, do skoro pojma nisam imala.
Živopisna Kuća prijateljstva...

Ne samo da se krila istina od nas, nego su nas lagali.






mariopan mariopan 10:39 27.11.2013

Re: 11

Кркар

Зар мислиш да други грађани Србије немају у својој породичној историји сличне стравичне догађаје који се памте кроз генерације? Да нису имали личне жртве и трауме него су то све гледали на тевеу?

Зар мислиш да је " Нож" Вука Драшковића измишљотина за забаву презасићене публике жељне што крвавијег штива?

Не знам да ли постоји породица у Србији која је прошла без траума кроз ближу и даљу историју.

Не знам чему уствари служи овај блог?

Још један на тему како су Срби најгори?

Добро, а шта предлажеш као решење тог проблема?
hajkula1 hajkula1 10:39 27.11.2013

Re: 11

krkar
Mengele nije organizovao fabrike smrti da bi ubijao ljude.


Ćuti, ne brukaj siroticin kurs iz mesne zajednice i tribinu Dveri na kojima se obrazovala i nacionalno osvestila.

(Pretpostavljam da kao žena u ozbiljnim godinama ne pije mlako pivo na gajbicama ispred samoposluge)






Čiji si ti kursista da ovako pišeš?


krkar krkar 10:46 27.11.2013

Re: 11

Jош један на тему како су Срби најгори?

Добро, а шта предлажеш као решење тог проблема?


Za početak - da se poprave.

Evo, recimo Hajkula može da počne. Tako što će prestati da bude konzumentkinja i uključi sopstveni mozak.

Ako ume.
krkar krkar 10:48 27.11.2013

Re: 11


Čiji si ti kursista da ovako pišeš?


CIA.

Bio u klasi sa Šutanovcem, Vukom Jeremićem i Čovićem (samo su Čovića izbacili jer nume engleski)
predatortz predatortz 10:48 27.11.2013

Re: 11


Зар мислиш да други грађани Србије немају у својој породичној историји сличне стравичне догађаје који се памте кроз генерације?


Naravno da imaju. Moj deda je zaklan od strane partizana,i ne samo on, nego osamdesetak njegovih saboraca je ubijeno noževima i hladnim oružjem u bestijalnom piru 'pobednika'. Baba je bijena, odvođena od dece po par dana na 'ispitivanje', vraćana prebijena do te mere da su komšinice kuvale i prale za njenu decu. To su, dragi Krkiška, prva sećanja iz detinjstva mog oca, strica i tetke.

Potom, za vreme 'otkupa', oduzimano joj je bukvalno sve što je proizvodila ( jer su trgovinu oduzeli ) , uz prizemno objašnjenje ' da je četnikuša sigurno negde sakrila bar još toliko' .

Glad je, dakle, nešto što otac, stric i tetka jako dobro pamte.

To se nije učilo u istoriji ove zemlje i ovog naroda. Niti se učilo to da su seoski zgubidani, kroz čije je kuće duvao vetar jer su bili neradni, naseljavali tuđe kuće prethodno pobijenih vlasnika.

No, muka mi je da pišem ovo, jer će se već naći neko govno da to opovrgava... A za nadgovaranje sa govnima nerava, trenutno, nemam...
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:52 27.11.2013

Re: 11

slika o četnicima koji kolju ženu sa detetom od nepune tri godine u naručju
ili
slika domaćina kojeg četnici testerišu napola na drvljaniku


Stavi nasuprot nje sliku na kojoj Borota i Majer, partizani, testerišu Srbe, pa češ tako shvatiti kakvi su bili patizani, pošto ti, očigledno je, po pojedinačnim slikama procenjuješ.

A da je to istina pričale mi moja baba i moja tetka, pisao sam o tome, pa Krkiša, ako su babe i tetke relevantan istorijski izvor onda vidi šta češ kad ti neko bude sudio budakom.

Nećeš imati prava da se buniš jer su to tvoji načini, i utvrđivanja istine i načina kazne.

Ali ne boj se to se ja samo šalim, vi ste ti koji ste budakom presuđivali po potocima i pasjim grobljima, da biste rado još uvek vidi se po tebi, ali srećom prođe vaše zauvek, i više nije dovoljno da neka tvoja tetka kaže ko joj nije po volji pa da mu ode glava.

Ne boj se, neće tebe, na moju radost, budak stići, a na tvoju žačost ni mene.

Gotovo je Krkiša, sve što ti je ostalo je da se nerviraš.

A nije da mi nije milo kad vidim takve poput tebe kako pene u nemoćmom besu :)

krkar krkar 10:59 27.11.2013

Re: 11

Borota i Majer, partizani, testerišu Srbe


Ja pričam o četniku koji kolje ŽENU a ti o partizanima koji kolju SRBE.

I onda je sasvim jasno šta je potaklo patrijarha srpskog da kaže budimo ljudi IAKO smo Srbi!

Nisam ti ja Karagaća da se ovde prepucavam o partizanima i četnicima.

Gadite mi se takvi kao ti i ajkule razne koji vagate ljude prema tome jesu li Srbi ili nisu da biste odredili stepen empatije koji (ne)ćete osećati/pokazati.

Izvolite, gospodo četnici, seirite, dobili ste status, dobili ste seriju. Tražite i obraz i čast da vam se dodele, sigurno to sad može tako, dekretom, za državne pare.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:06 27.11.2013

Re: 11

Ja pričam o četniku koji kolje ŽENU a ti o partizanima koji kolju SRBE.


Aha, dakle zločin je zaklati ženu, a zaklati Srbina je u redu.
Dobro.

Izvolite, gospodo četnici, seirite, dobili ste status, dobili ste seriju. Tražite i obraz i čast da vam se dodele, sigurno to sad može tako, dekretom, za državne pare.


Ma Krkiša obraz nam je čist, samo vaše laži da se razotkriju do kraja i to je to.
Lagali ste bre decenijama, a evo za nekoliko godina sve pade u vodu.
Tako ti je to moj Krkiša od kad je veka i sveta, kratke noge
krkar krkar 11:27 27.11.2013

Re: 11

Aha, dakle zločin je zaklati ženu, a zaklati Srbina je u redu.



Mnogo si em glup em bezobrazan.

Ako Srbin nije čovek - onda nije zločin zaklati ga. Ako jeste - onda je zločin.

Ajde, sad, blago čiki, sad ti meni lepo objasni šta je opšte a šta posebno i jesu li tebi ti pojmovi uopšte jasni?

Ili si samo hipnotisan Srbima i Srpstvom do zaslepljenosti i totalne tuposti mozga
krkar krkar 11:31 27.11.2013

Re: 11

hoochie coochie man


Obrisao sam ti komentar u kojem si citirao nešto iz nepoznatog izvora što nikakve veze nema sa bilo čime pomenutim na ovom blogu.

Idi otvori sebi blog pa lepi šta god hoćeš. Ovde ćeš se držati nekog reda, koliko god da ga ima.

Normalnima je trolovanje dozvoljeno i poželjno. Za tebe to ne važi. Ti si pod strogom prismotrom. Može mi se tako.

Moj blog - moja pravila.
tadejus tadejus 11:37 27.11.2013

Re: 11

krkar
Mnogo si em glup em bezobrazan.Ako Srbin nije čovek - onda nije zločin zaklati ga. Ako jeste - onda je zločin.Ajde, sad, blago čiki, sad ti meni lepo objasni šta je opšte a šta posebno i jesu li tebi ti pojmovi uopšte jasni?Ili si samo hipnotisan Srbima i Srpstvom do zaslepljenosti i totalne tuposti mozga


pa nemoj tako
ako je vec glup I zasljepljen do totalne gluposti... pa nije onda bezobrazan..
ne radi on to sto voli, nego ne zna za bolje jadan

jeste plemenita ta tvoja ideja da mu jadnom oci otvoris
al dje ces kravi objasnit..
krkar krkar 11:40 27.11.2013

Re: 11

tadejus



hoochie coochie man hoochie coochie man 11:42 27.11.2013

Re: 11

Ako Srbin nije čovek - onda nije zločin zaklati ga. Ako jeste - onda je zločin.


Ne ne, pravo pitanje je da li je klanje zločin.

Tebi je vidim važnije kako je označen objekat klajnja i o tome bi da raspravljaš, klanje ne primečuješ.

Imam i ja jedno pitanje za tebe, da li je netačno to što sam napisao, da je zaklani od strane partizana bio Srbin?

Ako nije, zašto ti smeta ta tačna odrednica?

A zašto je u redu i da se baš ona naglasi, dolazi otud što nije nepoznato, a možemo o tome da razgovaramo, da su komunisti imali poseban pik na Srbe, biti Srbin je komunistima posebno smetalo, pa su neki samo zbog tog svog identiteta stradali.

Ajde, sad, blago čiki, sad ti meni lepo objasni


Čiko, evo trčim.
krkar krkar 11:45 27.11.2013

Re: 11

No, muka mi je da pišem ovo, jer će se već naći neko govno da to opovrgava...


Ja neću sigurno. U mojoj porodici - iako partizanskoj - jedan član je posle rata streljan 'onako' a oslobodioci su nas oslobodili skoro sve imovine u dva grada. Zanimljivo - imovina na selu nije ih preterano interesovala

No je ipak moj deda kad je video kakav je zeman došo uzeo i svu zemlju bez naknade prepisao na napoličare koji su je oduvek radili.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:47 27.11.2013

Re: 11

Obrisao sam ti komentar u kojem si citirao nešto iz nepoznatog izvora


Aha,izvini
Evo staviću izvor, zvaničan jeste a da li je tebi po volji ne znam

Državna komisija za ispitivanje zločina komunista


Odluku o formiranju Komisije donela je Vlada Srbije, a akciju potrage za tajnim grobnicama pokrenuli su Institut za savremenu istoriju i list "Večernje novosti



To su tajna grobnica u potoku Zmijanac na imanju Petra Trujića na području Zaječara u kojima su, prema svedocima, novembra 1944. bez suđenja skončala 44 žitelja Boljevca i okolnih sela i grobnica na lokaciji Guvnište kod Jastrepca sa posmrtnim ostacima 60 osoba koje su po oslobođenju, oktobra 1945, izvedene iz bolnice u Vlasotincu i likvidirane.

Prema ranijim istraživanjima, među ovim žrtvama su bili ranjeni pripadnici Jugoslovenske vojske u otadžbini generala Dragoljuba Draže Mihailovića, bolesni civili i osoblje bolnice, rekao je Cvetkovi


link
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:50 27.11.2013

Re: 11

pa nemoj tako
ako je vec glup I zasljepljen do totalne gluposti... pa nije onda bezobrazan..
ne radi on to sto voli, nego ne zna za bolje jadan

jeste plemenita ta tvoja ideja da mu jadnom oci otvoris
al dje ces kravi objasnit..


O evo meni jošjedne očiotvoriteljke.

a jel vam bilo lepo dok su vas lagali a vi mislili da ste pametni?
Prođe jbg, a brate, i mnogo je trajalo.

krkar krkar 11:50 27.11.2013

Re: 11

biti Srbin je komunistima posebno smetalo, pa su neki samo zbog tog svog identiteta stradali.


Tebi je zaista ispran mozak temeljno, i oriban čeličnom četkom.

Među komunistima nije bio nijedan Srbin. Svi što Peruanci, što Pakistanci, što Papuanci. I jedini posao u životu bio im je da mrze Srbe. I to genetski!!!

Eto šta nacionalna zadriglost učini od čoveka.

Pardon, Srbina.


krkar krkar 11:52 27.11.2013

Re: 11

Evo staviću izvor


Bogme nećeš. Lepo sam te upozorio. Idi seri negde drugo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:53 27.11.2013

Re: 11

Među komunistima nije bio nijedan Srbin.


Komunisti, to valjda znaš, su insistirali na anacionalnosti, nadnacionalnosti, a onaj ko je insistirao na nacionalnosti je buo sumnjiv,posebno na srpskoj nacionalnosti.
Nemoj se bre sramoititi.
freehand freehand 11:54 27.11.2013

Re: 11

Među komunistima nije bio nijedan Srbin. Svi što Peruanci, što Pakistanci, što Papuanci.

i
Tutsi, Xingui i Hmongi

bladerunner92 bladerunner92 11:54 27.11.2013

Re: 11

Dobro kako li ste od bloga koji je trebalo da bude zabavan dosli do klanja??!Ko je zapravo tu problematican onda?
To ti je Krki zato sto nisi imao goscu autorku -- da si imao ne bi sve krenulo u pogresnom smeru.Sledeci put da se ugledas na R. i da pises blog u 4 ruke (znas da je to sad u modi ).Predlazem BoL kao drugi par ruku a predlazem i da svi koji zele da se zabavljaju predju na drugu stranu bloga.
(ja necu da ti dam bananu ko BoL ja cu da ti dam cvetic )
freehand freehand 11:57 27.11.2013

Re: 11

(ja necu da ti dam bananu ko BoL ja cu da ti dam cvetic

I daj mu jednu erocku, medecinsku sa halterima.
krkar krkar 12:03 27.11.2013

Re: 11

Predlazem BoL kao drugi par ruku


Može, može, ona je skroz luda, garant dobro zezanje
bladerunner92 bladerunner92 12:07 27.11.2013

Re: 11

evo moze ova , to keep it in the familly?

hajkula1 hajkula1 12:52 27.11.2013

Re: 11

krkar
Borota i Majer, partizani, testerišu Srbe


Ja pričam o četniku koji kolje ŽENU a ti o partizanima koji kolju SRBE.





Krkar o pojedinačnom zločinu, ti o masovnim zločinima.


Gadite mi se takvi kao ti i ajkule razne koji vagate ljude prema tome jesu li Srbi ili nisu da biste odredili stepen empatije koji (ne)ćete osećati/pokazati.



Nije tačno.

Gade mi se svi koji su višedecenijski pljuvali, rugali se i poništavali žrve ako su Srbi. Gade mi se svi Srbomrsci, naročito oni uljudni.

Vidim da nemaš pojma o empatiji i mnogo čemu. Zlopamtilo jesi.

Znam šta te je za srce ujelo, moji komentari i pitanja o Papi, Crnom papi, jezuitima (misionari u Kini, Opijumski ratovi, jezuita gusar... javne svađe, tajne saradnje). Pošto ti ne odgovara istina, daješ mašti na volju, projektuješ.

To je sve, ne možeš mi ništa (pleonazam, pa šta).




..........................

krkar krkar 13:04 27.11.2013

Re: 11

Znam šta te je za srce ujelo, moji komentari i pitanja o Papi, Crnom papi, jezuitima (misionari u Kini, Opijumski ratovi, jezuita gusar... javne svađe, tajne saradnje). Pošto ti ne odgovara istina, daješ mašti na volju, projektuješ.


Da mi smeta nešto toliko glupo i besmisleno? Ma hajde - ako ne smeta tebi da pišeš takve budalaštine, što bi meni smetalo što ih pišeš.

To je kao kad bih ja sad tri dana kod frizera i u roštiljdžinici čitao iz Skandala, Bazara i Politikinog zabavnika o veštačkom osemenjavanju krava pa počeo onom Stojkoviću da držim lekcije. Toliko smešno i besmisleno.

I nadasve mnogo glupo!
dr.wagner dr.wagner 18:42 27.11.2013

Re: 11

... večer

-Ako ćemo sada ovako retrospektivno i neki "moji" su MALO patili 45-e ...
... istina , MALO su i zaslužili

-Žao mi ovih nekih "vaših", potpuno NEVINIH ... to stvarno nije u redu


Wagner
freehand freehand 18:45 27.11.2013

Re: 11

-Ako ćemo sada ovako retrospektivno i neki "moji" su MALO patili 45-e ...
... istina , MALO su i zaslužili

Nači - MALO su patili KOLIKO su zaslužili.
grmfrm grmfrm 18:53 27.11.2013

Re: 11

Nači - MALO su patili KOLIKO su zaslužili.


A neki ni malo.
dr.wagner dr.wagner 19:06 27.11.2013

Re: 11

Pozdrav F

freehand

Nači - MALO su patili KOLIKO su zaslužili.


-Ovi sa jedne strane su dobili "društveno-korisni rad" , a ovi sa druge
strane su "fiju" u Švedsku ...
... bolje nego čekati , pa objašnjavati

-Što se tiče eksproprijacije ... samo dio kuće od grosmuterice , ali su
nakon par godina iselili (dobili su stan ili sl.)
-Moji su sa njima nastavili kontaktirati , a kćer od tog partizana je bila
i na sprovodu od Elze ...
... nije život baš crno-bijel

W
freehand freehand 19:09 27.11.2013

Re: 11

dr.wagner
Pozdrav F

freehand

Nači - MALO su patili KOLIKO su zaslužili.


-Ovi sa jedne strane su dobili "društveno-korisni rad" , a ovi sa druge
strane su "fiju" u Švedsku ...
... bolje nego čekati , pa objašnjavati

-Što se tiče eksproprijacije ... samo dio kuće od grosmuterice , ali su
nakon par godina iselili (dobili su stan ili sl.)
-Moji su sa njima nastavili kontaktirati , a kćer od tog partizana je bila
i na sprovodu od Elze ...
... nije život baš crno-bijel

W

A, praštaj Dr Vaginer - nisam razumeo da su u pitanju baš tvoji neki naši. To sigurno ne bih komentarisao. Bar ne na taj način.
dr.wagner dr.wagner 19:14 27.11.2013

Re: 11

freehand

...nisam razumeo da su u pitanju baš tvoji neki naši...


-Pa znaš da smo mi W uvijek bili na krivoj strani ...

... a tvoj komentar i nije pogrešan , obzirom kako su drugi (ovi ostali) "moji" prošli ...

W
blogovatelj blogovatelj 21:40 27.11.2013

Re: 11

MALO su patili KOLIKO su zaslužili.


dr.wagner dr.wagner 22:28 27.11.2013

Re: 11

Nego ...
... nisam znao da postoji snimka bacanja cvijeća u Beogradu

-Čuo sam da su neki veselo ispraćali tenkove prema HR ...
, ali baš iz BG i baš u tom broju ...

-Do danas sam mislio da su bile dve-tri babe u nekom zaostalom selu
... kad ono drugovi

W
freehand freehand 22:32 27.11.2013

Re: 11

, ali baš iz BG i baš u tom broju ...

Jel znaš ti, W. koliko Beograd ima stanovnika?
BTW - više je žena i ljudi blokiralo moju kasarnu da ne izađemo no ovo što maše na snimku.
dr.wagner dr.wagner 23:08 27.11.2013

Re: 11

freehand

Jel znaš ti, W. koliko Beograd ima stanovnika?
BZW - više je žena i ljudi blokiralo moju kasarnu da ne izađemo no ovo što maše na snimku.


-Pa puno je ovo za spontano okupljanje ... ovo je više nego kad je Tito
prolazio , a tamo su ih morali tjerati i nerado se išlo ...

-Iz koje si to kasarne bježao kad su ovi blokirali ???

W
freehand freehand 23:18 27.11.2013

Re: 11

dr.wagner
freehand

Jel znaš ti, W. koliko Beograd ima stanovnika?
BZW - više je žena i ljudi blokiralo moju kasarnu da ne izađemo no ovo što maše na snimku.


-Pa puno je ovo za spontano okupljanje ... ovo je više nego kad je Tito
prolazio , a tamo su ih morali tjerati i nerado se išlo ...

-Iz koje si to kasarne bježao kad su ovi blokirali ???

W

Prvo, ne znam o kakvim masovkama pričaš, ako čak ni Krkar nije uspeo da izbroji više od 400 duša.
Drugo - niko nije isterivan sa cvećem na ulice da prati svoje muževe, sinove, braću, stričeve. Jebi ga, tako vreme bilo. Da ne evociramo.

A nisam bežao ni iz kakve kasarne. Iz rodnog grada krenuo u odbranu te seferejot za kojom ti još kukaš. Dok su žene i gradžani blokirali tri dana i noći ulaz u kasarnu.
Među njima i moja. Tadašnja.
Razbucali smo ih ko ništa!

dr.wagner dr.wagner 23:32 27.11.2013

Re: 11

freehand

A jnisam bežao ni iz kakve kasarne. Iz rodnog grada krenuo u odbranu te seferejot za kojom ti još kukaš. Dok su žene i gradžani blokirali tri dana i noći ulaz u kasarnu.


-A to ... a ja mislio da te ovi moji opkolili ...

-Da ste se nekako probili , sada bih i ja imao KRALJA , koliko vidim
ne pričaju ovi "sinovi i stričevi" o SFRJ ...
... iako , pola HDZ-ovaca danas bi radije bilo kakvog kralja , nego ovog
premjera ...

-A i pola ne-HDZ-ovaca ...

W
freehand freehand 23:37 27.11.2013

Re: 11

-A to ... a ja mislio da te ovi moji opkolili ...

Jok more. Đe si vido da domobrani opkoljavaju partizane?

-Da ste se nekako probili , sada bih i ja imao KRALJA , koliko vidim
ne pričaju ovi "sinovi i stričevi" o SFRJ ...
... iako , pola HDZ-ovaca danas bi radije bilo kakvog kralja , nego ovog
premjera ...

-A i pola ne-HDZ-ovaca ...

Nije tu (tad) bilo bogznašta za probijanje. Da su nas pustili možda bi sve trajalo mnogo, mnogo kraće sa neuporedivo manje krvi i rušenja a sa istim rezultatom. Nego da se manemo tugaljivih tema.
Ja ionako zastupam tezu da je svako dobio tačno ono što je zaslužio i što mu spada. Ni manje ni više.
krkar krkar 03:23 28.11.2013

Re: 11

BTW - više je žena i ljudi blokiralo moju kasarnu da ne izađemo no ovo što maše na snimku.


Da nisi služio u Maršalki?

U Novom Zagrebu.
krkar krkar 03:38 28.11.2013

Re: 11

To se nije učilo u istoriji ove zemlje i ovog naroda.


Sagovornici "Vremena" saglasni su u tome da je vizuelna konceptualizacija četnika, posebno istaknuta u filmovima Bitka na Neretvi i Užička republika, u znatnoj meri oblikovala i njihov postkomunistički imidž. Kada je reč o vizuelnom identitetu četnika, uspostavljenom uglavnom kroz Bulajićeve filmove, Predrag J. Marković smatra da on nije neautentičan: "Četnici su i u ratu imali ozbiljan problem sa vizuelnim delom imidža, što se vidi na fotografijama iz tog vremena. Izgledaju kao banda seoskih razbojnika na teferiču. Sa druge strane, partizanski imidž je vrlo moderan, jer im propagandu vodi Žorž Skrigin. Kad vidite žene iz četničkog pokreta na fotografijama, one izgledaju kao neke vrane, dok s partizankama to nije slučaj. Prvo Srbi iz Bosne, a onda i ostali, devedesetih su prihvatili taj imidž koji ni četrdesetih nije dobro izgledao, a kamoli devedesetih", kaže Marković i dodaje: "To je ta bizarna, gusarska, infantilna identifikacija sa lošim momcima. Taj izgled je kombinacija Anđela pakla i balkanskog razbojnika iz XIX veka."

"Ponovno oživljavanje četničke ikonografije početkom devedesetih bilo je pod snažnim uticajem njihove karikaturalne komunističke kritike", kaže Nemanja Zvijer. Za ovako neobičan razvoj okolnosti objašnjenja se, između ostalog, pronalaze i u propagandnom uticaju partizanskih filmova koji je doveo do toga da se prilikom revitalizacije četničkog pokreta fizička ekspresija novih četnika praktično poklapa sa slikom koju su emitovali pomenuti filmovi Pored toga, ovakav ironičan obrt može u određenoj meri sugerisati i o snazi slike četnika koja je bila konstruisana u pomenutim filmovima. Zvijer smatra da su devedesetih simpatizeri četništva na brzinu, bez dubljeg promišljanja inkorporirali ovu sliku u svoj ideološki identitet, stvarajući jednu vrstu "instant-imidža": "Neočetnici su svoj identitet gradili na sopstvenoj karikaturi i kritici. Možda to ima delimično veze sa onom postmodernom nestalnošću identiteta, jer se nakon raspada socijalističke Jugoslavije i dominantne ideologije pojavila jedna vrsta identitetskog vakuuma. Da bi se to stanje prevazišlo, bilo je potrebno što pre popuniti nastalu identitetsku prazninu, pa je bez dubljeg promišljanja i na brzinu skrojen, uslovno rečeno, ‘četnički instant-imidž’. Pored toga, ne bi trebalo isključiti ni propagandni uticaj partizanskih filmova, kao i izrazito sugestivnu snagu slike četnika koja je bila konstruisana u njima."

Link

A evo ti i jedna četnička pesmica


milisav68 milisav68 10:09 28.11.2013

Re: 11

dr.wagner

-Pa puno je ovo za spontano okupljanje ... ovo je više nego kad je Tito
prolazio , a tamo su ih morali tjerati i nerado se išlo ...




Doktore, tada je jedini izvor informacija bio TV Dnevnik (i glasine), gde ste svakodnevno genocidisali srpski narod, a tog leta su pristazale cele familije (uglavnom žene i deca), koje su odjedanput odlučile da provedu produženi odmor u Srbiji.



I pored zahuhtale ratne mašinerije, odziv za mobilizaciju je bio slab, pa su dolazili neki pukovnici i generali, mahali pištoljima i pretili, dok neko iz mase nije zatražio da nam se pored oružja podeli i municija, pa da budemo ravnopravni u raspravi.

Posle toga su rasformirali jedinicu, pa napravili novu, ali uz pretnju zatvorom, pa je tek onda to "profunkcionisalo".

Bilo je naravno i dobrovoljaca, ali su oni bili manjina (uglavnom neki probisveti, i oni koji su imali rodbinu u Hrvatskoj).

Mobilizacijska kriza – analiticki pregled medijskog izvestavanja



freehand freehand 10:15 28.11.2013

Re: 11

krkar
BTW - više je žena i ljudi blokiralo moju kasarnu da ne izađemo no ovo što maše na snimku.


Da nisi služio u Maršalki?

U Novom Zagrebu.

Jok more. bila "Stevica Jovanović" sad je "Rastko Nemanjić".
krkar krkar 11:13 28.11.2013

Re: 11

Jok more. bila "Stevica Jovanović" sad je "Rastko Nemanjić".


A šta je Stevici falilo?

Brada? Ili i brada i pitralj?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana