Astrologija| Biz| Hronika| Politika

Kamo dalje, rođače?

freehand RSS / 29.11.2013. u 12:07

Pod tepihom su ostali mafijaški doušnici iz vrha policije. Aflatoksini. Banane iz kabineta predsednika Vlade. Ministri-izdajnici. Ali izgleda da je Vreme nevinosti prišlo kraju.

"Dinkić tvrdi da su saradnici Nikolića vršili pritisak da se potpiše ugovor o prodaji Vršačkih vinograda. Kabinet predsednika:Pritisak bio iz Dinkićevog kabineta" To je citat iz vesti o privatizaciji "Vršačkih vinograda", koja nije od onomad i nije među one 24. 

Šta sad, Uroše-Eliote? Dal po babu il po sttriček Mlađi?

osyn.jpg

I kako bi drugačije no sa Iznogudom srpske politike - Mlađanom Dinkićem? Opet, iskustvo nas uči da kad Mlađa krlja nema šanse da svi na nogama izađu sa terena.  

Dinkićev današnji intervju (prvi deo) onome što nisu novine a sa čime se već onoliko sudio za klevetu kao da ne ostavlja mnogo prostora za balansiranje. Jerbo, ako nam je Naša borba protiv kriminala i korupcije toliko na umu i srcu Dinkićeve se aluzije na imovinu i njeno poreklo a u vlasništvu najviših funkcionera države Srbije ne mogu tek tako prenebregnuti. Imenovanje Tomislava Nikolića, Ivice Dačića, Velimira Ilića i - gle čuda! - Saše Radulovića - koliko god da nije novina u srpskoj medijskoj buci o lopovima i krađama, ipak ima drugačiju specifičnu težinu. Kao doskorašnjeg ministra finansija i kao bliskog saradnika PPV za arapska pitanja.

Logično je pitanje - zašto sad? Empirija nam govori da je Dinkić taj koji ruši Vlade i raspisuje izbore u Srbiji. No u ovom momentu nepoznanica je samo nivo zajedničkog planiranja i operativne saradnje između njega i Aleksandra Vučića. Izvesno je da nećemo dugo čekati na odgovore. Naprednjaci svoj "popu pop a bobu bob" unutarpartijski spektakl sa kritikom, samokritikom i diferencijacijom imaju zakazan za početak decembra.

Mada baš ne bih sa punom sigurnošću mogao da tvrdim ko je ko u toj stranci (a siguran sam da će se i konkurenti još iznenađivati oko toga!) mislim da su male šanse da ovaj hepening prođe bez pucanja tog balona i deljenje onih "srpskijih" od onih "naprednijih". 

A takođe tipujem da će na isti način krenuti i srpska politička scena pred neminovne izbore. I već se radujem čudesima koja ćemo gledati tokom amalgamisanja vatre i vode, lopova i žandara, vojvoda i knojevaca, anđela i demona.  Obzirom da je sad jasno da više nema ni nevinih ni gadljivih i da mogu svi sa svima - nebo je granica.

 



Komentari (289)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 00:39 30.11.2013

Re: Svi isti

baš bih voleo da vidim da li je platio više za tu registraciju kako predviđa zakon... ma ne, dobio je slučajno)

Platio je koliko je zakonom bilo predviđeno. Ovo samo da možeš mirno da se uspavaš.
freehand freehand 00:40 30.11.2013

Re: Svi isti

E sad, ako u programu NOVE ima odredba da će oterati u zatvor sve i svakog "zaslužnog" za promenu naziva ulicama, onda može (i samo zbog toga, ostale bajke koje prodaju me ne interesiraju). Inaće neka hvala.

E to bi bilo super. Nego, pošto čisto ne verujem da će se stranka sa tako neobičnim programskim ciljevima i parolama pojaviti - da osnuješ svoju? Ili bar građansku incijativu?
Dr M Dr M 00:41 30.11.2013

Re: Svi isti

Ma, ne, doktore, pričali smo o njemu mnogo puta (evo, mene mrzi da ponavljam), pa i s njim


Hansele, o vinogradu sam već rekao šta mislim pa neću da budem dosadan.

Legalno i gotovo. Za razliku od mnogih nelegalno-i-gotovo drugih političara.

Najlakše je svemu i svakom nalaziti manu.

Ja ne vidim nijednog drugog političara u Srbiji koji može da promeni situaciju.

Vidiš li Ti nekog? Daj predlog pa da pričamo.
Dr M Dr M 00:45 30.11.2013

Re: Svi isti

A ne. Ovaj je primereniji


De gustibus...

Vidim da Ti se baš ne dopada ovaj Z.Ž., ko Ti se dopada?

U političkom smislu, naravno..
Hansel Hansel 01:04 30.11.2013

Re: Svi isti

expolicajac
baš bih voleo da vidim da li je platio više za tu registraciju kako predviđa zakon... ma ne, dobio je slučajno)

Platio je koliko je zakonom bilo predviđeno. Ovo samo da možeš mirno da se uspavaš.

Da, da, tipično ex-ovski odgovor, to vam je zajedničko. Platio je najnižu cenu predviđenu zakonom. I sve legalno, jel' tako?

Ovo samo da možeš mirno da se uspavaš.

Ja ću mirno da spavam samo zato što znam da ćeš ti mirno da spavaš jer si imao priliku da još jednom budeš heroj za svog pajtosa, nadam se samo da se ne uspavljuješ gledajući u one njegove slike koje ste ovde objavljivali.

Inače, meni ZŽ ometa san taman toliko koliko i ti, pa se ne sekiraj.
Hansel Hansel 01:11 30.11.2013

Re: Svi isti

Dr M

Nije stvar u legalnosti, nego u moralnosti nečega što je legalno a nemoralno. Koliko je još takvih koji su "sve po (šupljem) zakonu"?

Ja ne vidim nijednog drugog političara u Srbiji koji može da promeni situaciju.

Ja ne da ne vidim nijednog drugog, nego ne vidim nijednog , dakle ni Živkovića kao takvog. Bojim se da nam je ostalo samo da se nadamo da će ovi ipak nešto da urade, mada je "strepnja dublja od nade". Skoro nikada ne razmišljam na taj način, ali sada mi se čini da nije realno da neko drugi osvoji dovoljno da bi bio ozbiljna protivteža sada vladajućim. Klatno je otišlo na drugu stranu, a u Srbiji se ono obično vrlo sporo kreće od jednog do drugog amplitudnog položaja. Ne znam, možda grešim.
expolicajac expolicajac 01:12 30.11.2013

Re: Svi isti

Hansel
expolicajac
baš bih voleo da vidim da li je platio više za tu registraciju kako predviđa zakon... ma ne, dobio je slučajno)

Platio je koliko je zakonom bilo predviđeno. Ovo samo da možeš mirno da se uspavaš.

Da, da, tipično ex-ovski odgovor, to vam je zajedničko. Platio je najnižu cenu predviđenu zakonom. I sve legalno, jel' tako?

Ovo samo da možeš mirno da se uspavaš.

Ja ću mirno da spavam samo zato što znam da ćeš ti mirno da spavaš jer si imao priliku da još jednom budeš heroj za svog pajtosa, nadam se samo da se ne uspavljuješ gledajući u one njegove slike koje ste ovde objavljivali.

Inače, meni ZŽ ometa san taman toliko koliko i ti, pa se ne sekiraj.

Pa kada postaviš pitanje,dobiješ i odgovor. Ovo ostalo ti je višak.
Hansel Hansel 01:15 30.11.2013

Re: Svi isti

Pa kada postaviš pitanje,dobiješ i odgovor. Ovo ostalo ti je višak.

Nije, nego je tvoj odgovor bio s manjkom.
expolicajac expolicajac 01:19 30.11.2013

Re: Svi isti

Hansel
Pa kada postaviš pitanje,dobiješ i odgovor. Ovo ostalo ti je višak.

Nije, nego je tvoj odgovor bio s manjkom.

Ajd molim te prosvetli mene pritupastog i polupismenog.
freehand freehand 01:21 30.11.2013

Re: Svi isti

Bojim se da nam je ostalo samo da se nadamo da će ovi ipak nešto da urade, mada je "strepnja dublja od nade".

Koji "ovi"?
Ti ne misliš da stiže ozbiljna rekonstrukcija rekonstuisanih rekonstruktora? I to takva da ćemo dobiti Frankenštajna kojeg niko do pre samo nekoliko meseci sanjao nije?
Hansel Hansel 01:33 30.11.2013

Re: Svi isti

frehand
Ti ne misliš da stiže ozbiljna rekonstrukcija rekonstuisanih rekonstruktora? I to takva da ćemo dobiti Frankenštajna kojeg niko do pre samo nekoliko meseci sanjao nije?

Veruj mi, ne mislim i ne pokušavam ništa da mislim. Samo hvatam "epifenomenološke" signale i u tom smislu formiram samo površinske utiske. Prošla mi prva polovina života, možda i dobrano više, ne vredi mi da na njih više trošim vreme, ali očito me živo blato još vuče.

expolicajac
Ajd molim te prosvetli mene pritupastog i polupismenog.

Verovao ili ne, spava mi se. A ako ti ovo stvarno nije jasno, objašnjenje bi zahtevalo duži angažman.
expolicajac expolicajac 01:36 30.11.2013

Re: Svi isti

A ako ti ovo stvarno nije jasno, objašnjenje bi zahtevalo duži angažman.

Ja sam glup, ali sam uporan.
freehand freehand 01:40 30.11.2013

Re: Svi isti

expolicajac
A ako ti ovo stvarno nije jasno, objašnjenje bi zahtevalo duži angažman.

Ja sam glup, ali sam uporan.

Ponuda i pretnja?
Dr M Dr M 01:48 30.11.2013

Re: Svi isti

Bojim se da nam je ostalo samo da se nadamo da će ovi ipak nešto da urade


Ja se bojim da oni neće ništa da urade. Vučić je sve usamljeniji u svom prirodnom okruženju i, da bi ostao na vlasti, moraće da zadovoljava mnoge apetite. Plebs ga podržava, za sada, zato što dozirano hapsi tajkune.Kad se to potroši, mora da predje na pravi izvor celog zla, političare, i tu će da ga sačekaju svi oni koji mu sad javno tapšu a u sebi mu pletu svilen gajtan.

Onda će da mu nabiju na nos da je prodao Kosovo i da se podvuku pod Putinove skute.

Mene hvata jeza.

Sa moje tačke gledišta, NOVA stranka je poslednja nada pristojne Srbije.
blogovatelj blogovatelj 06:36 30.11.2013

Re: Svi isti

To je dobra ideja, mada bih ja to još srez'o


Bar na 2/3 od toga...
mariopan mariopan 07:59 30.11.2013

Re: Svi isti

DrM

Немој молим те да ми фалиш тог т ог баџу Поштењачину.

На исти фазон је и Мишковић стекао шта је стекао - и то је поштено?
Тај баџа Поштењачина се само покајао што није још " на поштен начин стицао" па би још мало да допуни свој буђелар.

А виногради су ту сасвим небитни, као и шећеране, цементаре и остали ситан инвентар који је исто по закону променио руку.....као и гомиле наших пара угуране у њихове џепове као " субвенције".


Битно је да је све то по ( разбојничком) Закону који су сами за себе написали, усвојили и могу да краду " по закону"?
Није него.
8c_competizione 8c_competizione 10:38 30.11.2013

Re: Svi isti

A posebno mi uliva poverenje postojanje Etičkog kodeksa, onemogućen priliv preletača.


ma kada zatrebaju pare za izborne kampanje, bice i Miskovic dobar
8c_competizione 8c_competizione 10:43 30.11.2013

Re: Svi isti

Ti ćeš da glasaš za NOVU stranku i posle da budeš zadovoljan što si bio u pravu




kud se ovoga ne setise ostali dusmani iz drugih partija, odavno bi vec resili problem "zlih" blogerskih jezika i ostalih "uroka" protiv dobrog rezultata na izborima
Hansel Hansel 11:06 30.11.2013

Re: Svi isti

Dr M
Ja se bojim da oni neće ništa da urade.

Rekoh ja da mi je "strepnja dublja od nade".
da se podvuku pod Putinove skute.

Treba nam poseban blog o skutima, ma koji da su. Poslednjih dana me baš zabavljaju opaske o "ruskom (a ne srpskom) ministru", "ruskoj guberniji" itd. Prva opaska, na primer, trebalo bi da znači da svaki ministar koji nije "naš" nije dobar, pa ne videsmo da se neko s te strane bunio zato što je neki ministar "američki" ili "nemački" ili već koji. Kapiram ja da mnogi misle, i možda su u pravu, da moramo da izaberemo stranu, ali ne kapiram što nam do te mere vređaju inteligenciju govoreći javno ovakve formulacije. (Ovo sve je samo podstaknuto Tvojom rečenicom, ne zameram tebi to "podmetanje".)

I poruka za Ex-a da neću ovde više pisati o tim sitnicama (mis'im, registarske tablice), ali pošto sitnice ipak znače, objasniću na PP.
maksa83 maksa83 11:43 30.11.2013

Re: Svi isti

Pa osvoji 126mandata i izglasa u skupštini tu ideju

A ja lepo rek'o "ozbiljno pitam".

Znači, NOVA stranka će <zamislimo> u jednom trenutku imati 126 poslanika, i onda će da izglasa da ih sledeći put <opet zamislimo> bude 76? Znači da će 51 poslanik glasati da sledeći put ostane bez poslaničkih mesta?

Ja bih ubacio tu malo svemirskih brodova i imao bi sjajan SF.
Dr M Dr M 11:51 30.11.2013

Re: Svi isti

DrM

Немој молим те да ми фалиш тог т ог баџу Поштењачину.

На исти фазон је и Мишковић стекао шта је стекао - и то је поштено?


Draga mariopan,

dešava se da, u rezgnaciji, ljudi povuku pogrešne paralele ali, obzirom da Te shvatam kao dobru osobu, i bez obzira na naša politička neslaganja, želim da Ti ukažem na činjenicu da se o Živkovićevom poslu sa vinogradima zna baš sve a o Miškovićevim mnogobrojnim poslovima, uprkos svim tužiocima, sudstvu i tabloidima skoro ništa pouzdano.

Iz toga izvlačim zaključak da je ova Tvoja paralela pogrešna i nepravedna.


Тај баџа Поштењачина се само покајао што није још " на поштен начин стицао" па би још мало да допуни свој буђелар.


Ovo je potpuno proizvoljno! Otkud znaš da mu se nije u snu javilo da je on onaj leptir čije će mahanje krilima da preusmeri svet?


Битно је да је све то по ( разбојничком) Закону који су сами за себе написали, усвојили и могу да краду " по закону"?


Te razbojničke zakone su pisali Miloševićevi ljudi a Živković je bio u prvim redovima borbe protiv tih zlopisaca i njihovog inspiratora.

A sad nešto sasvim lično...

Ja u Živkoviću vidim nešto potpuno drugačije od uobičajene slike ovdašnjih političara. Nije se borio za vlast po svaku cenu, a mogao je; nije se nudio nikom, a bilo bi mu korisno; ne govori ono što bi narod želeo da čuje nego ono što misli. Koliko god se to većini ne dopada.

Sasvim redak stvor na političkoj sceni Srbije.

Tebi
Dr M Dr M 11:56 30.11.2013

Re: Svi isti

8c_competizione
A posebno mi uliva poverenje postojanje Etičkog kodeksa, onemogućen priliv preletača.


ma kada zatrebaju pare za izborne kampanje, bice i Miskovic dobar


Ovde ne prepoznajem Tvoju uobičajenu razboritost..

NOVA stranka će se izdržavati od članarine i legalnih izvora prihoda i svakog dana će na sajtu NOVE stranke moći da se vidi trenutno stanje.

Jedinstvena ideja, zar ne?
freehand freehand 11:59 30.11.2013

Re: Svi isti

maksa83
Pa osvoji 126mandata i izglasa u skupštini tu ideju

A ja lepo rek'o "ozbiljno pitam".

Znači, NOVA stranka će u jednom trenutku imati 126 poslanika, i onda će da izglasa da ih sledeći put bude 76? Znači da će 51 poslanik glasati da sledeći put ostane bez poslaničkih mesta?

Ja bih ubacio tu malo svemirskih brodova i imao bi sjajan SF.

Pa nema tu nauke. Istakneš to kao opredeljenje stranke,izađeš na izbvore, juriš partnere sa kojima ćeš dobiti dovoljnu većinu da proguraš promenu Ustava.
No mislim da je broj poslanika - a koji je svakako utvrđen na osnovu nekakve analize, računica i političke prakse u zmeljama sa sličnim političkim sistemom (odnos broja poslanika i broja stanovnika/birača, broj potrebnih skupštinskih odbora, itd.) - nešto mnogo bitno u našoj zbilji. Tih 120 dembela više ili manje čak i ovakva Srbija nbe oseća kao bitan teret.
freehand freehand 12:01 30.11.2013

Re: Svi isti

На исти фазон је и Мишковић стекао шта је стекао - и то је поштено?
Тај баџа Поштењачина се само покајао што није још " на поштен начин стицао" па би још мало да допуни свој буђелар.

Za koliko bogatstava - na svetu - znaš da su drugačije stečena?
A kapitalizam jeste takav draga moja. S tim što se socijalizam nastao revolucijom pokazao inferiornim, jebiga.
Dr M Dr M 12:14 30.11.2013

Re: Svi isti

Znači, NOVA stranka će <zamislimo> u jednom trenutku imati 126 poslanika, i onda će da izglasa da ih sledeći put <opet zamislimo> bude 76? Znači da će 51 poslanik glasati da sledeći put ostane bez poslaničkih mesta?


Makso, NOVA stranka se ne zanosi idejom da će u doglednoj budućnosti imati 126 svojih poslanika, obzirom na izostanak bilo kakvog populizma u sopstvenom imidžu. Ono što je moguće je da privuče 10% zdravomislećih glasača i da sledeću parlamentarnu većinu pritisne u pogodnom trenutku.

Već 15%, e to je SF, ali i mobilni telefon je to bio, promenilo bi celu stvar iz korena.

Ukoliko ne dobaci 5%, NOVA stranka ostaje na sceni i dalje, zato što je uporna i strpljiva i zato što njeni članovi ne zavise od prihoda u vezi sa bavljenjem politikom.
Hansel Hansel 12:45 30.11.2013

Re: Svi isti

Dr M
Ja u Živkoviću vidim nešto potpuno drugačije od uobičajene slike ovdašnjih političara. Nije se borio za vlast po svaku cenu, a mogao je; nije se nudio nikom, a bilo bi mu korisno; ne govori ono što bi narod želeo da čuje nego ono što misli.

Ovo je uglavnom i moja percepcija i napisah gore da je za poštovanje neka iskrenost koju je pokazao, iako je za moj ukus iritantna zatvorenost nekoga na poziciji na kojoj je bio da čuje i uvaži jasno i tačno argumentovana mišljenja. "Ako vam ne odgovaram, glasajte za nekog drugog". Nezrelo -- ne zbog odsustva demagogije (lažnog prihvatanja sugestija), nego zbog odbijanja samokorekcije.

Dr M Dr M 13:00 30.11.2013

Re: Svi isti

Ovo je uglavnom i moja percepcija i napisah gore da je za poštovanje neka iskrenost koju je pokazao, iako je za moj ukus iritantna zatvorenost nekoga na poziciji na kojoj je bio da čuje i uvaži jasno i tačno argumentovana mišljenja. "Ako vam ne odgovaram, glasajte za nekog drugog".


Nadam se da mu je odbrambeni grč malo popustio..

Cenim Tvoju primedbu pa ću, u tom smislu, i da mu je prosledim, kad budem bio u prilici.
Hansel Hansel 13:17 30.11.2013

Re: Svi isti

Možda me i kao savetnika zaposli!
libkonz libkonz 13:48 30.11.2013

Re: Svi isti

NOVA stranka će se izdržavati od članarine i legalnih izvora prihoda i svakog dana će na sajtu NOVE stranke moći da se vidi trenutno stanje.

Jedinstvena ideja, zar ne?

Nećete se vi leba najesti od politike.
8c_competizione 8c_competizione 14:23 30.11.2013

Re: Svi isti

Ovde ne prepoznajem Tvoju uobičajenu razboritost..

NOVA stranka će se izdržavati od članarine i legalnih izvora prihoda i svakog dana će na sajtu NOVE stranke moći da se vidi trenutno stanje.

Jedinstvena ideja, zar ne?


znas onu narodnu: ko se jednom opece na vruce mleko, i u jogurt AB (Suboticki maslacak) duva

oket, ucinicu "leap of faith" i verovacu im za sada, dok ne zabrljaju

a ideja o vecoj transparentnosti prihoda stranke je zaista jedinstvena na ovim prostorima, tu skidam kapu!
Dr M Dr M 17:14 30.11.2013

Re: Svi isti

libkonz
NOVA stranka će se izdržavati od članarine i legalnih izvora prihoda i svakog dana će na sajtu NOVE stranke moći da se vidi trenutno stanje.

Jedinstvena ideja, zar ne?

Nećete se vi leba najesti od politike.


Jedenje leba od politike i nije osnovna ideja NOVE stranke,

nego pošteno zaradjeni hleb za sve one koji hoće da rade.
Dr M Dr M 17:17 30.11.2013

Re: Svi isti

Hansel
Možda me i kao savetnika zaposli!


Hansele, i Savle je postao Pavle!
freehand freehand 17:18 30.11.2013

Re: Svi isti

Dr M
libkonz
NOVA stranka će se izdržavati od članarine i legalnih izvora prihoda i svakog dana će na sajtu NOVE stranke moći da se vidi trenutno stanje.

Jedinstvena ideja, zar ne?

Nećete se vi leba najesti od politike.


Jedenje leba od politike i nije osnovna ideja NOVE stranke,

nego pošteno zaradjeni hleb za sve one koji hoće da rade.

To su deklarisane ideje svih stranaka. Nego mi je Libkonzov komentar , kao nekoga ko je ostvrljeni protivnik lopova i političke korupcije krajnje interesantan.
Dr M Dr M 17:20 30.11.2013

Re: Svi isti

cinicu "leap of faith" i verovacu im za sada, dok ne zabrljaju

a ideja o vecoj transparentnosti prihoda stranke je zaista jedinstvena na ovim prostorima, tu skidam kapu!


A ja ostadoh gologlav pred Tobom..
Dr M Dr M 17:37 30.11.2013

Re: Svi isti

freehand
Dr M
libkonz
NOVA stranka će se izdržavati od članarine i legalnih izvora prihoda i svakog dana će na sajtu NOVE stranke moći da se vidi trenutno stanje.

Jedinstvena ideja, zar ne?

Nećete se vi leba najesti od politike.


Jedenje leba od politike i nije osnovna ideja NOVE stranke,

nego pošteno zaradjeni hleb za sve one koji hoće da rade.

To su deklarisane ideje svih stranaka. Nego mi je Libkonzov komentar , kao nekoga ko je ostvrljeni protivnik lopova i političke korupcije krajnje interesantan.


Znaš šta Free, kao što reče gore 8 competizione, političari i stranke su, do sada, toliko izlagali narod da ljudi u startu imaju odbrambeni stav i ne mogu, od prve, da veruju da neko okuplja nove, politički mlade i neiskvarene snage okrenute opštem dobru a ne sebičnom interesu.

Na tome ne mogu baš mnogo ni da im zamerim.
Hansel Hansel 17:46 30.11.2013

Re: Svi isti

Dr M
Hansel
Možda me i kao savetnika zaposli!

Hansele, i Savle je postao Pavle!

Hoćeš da kažeš da ima nade za Živkovića?
Dr M Dr M 18:07 30.11.2013

Re: Svi isti


Hansele, i Savle je postao Pavle!


Hoćeš da kažeš da ima nade za Živkovića?


Hansele, njegov put je već odredjen,

nade ima za Tebe
freehand freehand 19:09 30.11.2013

Re: Svi isti

Znaš šta Free, kao što reče gore 8 competizione, političari i stranke su, do sada, toliko izlagali narod da ljudi u startu imaju odbrambeni stav i ne mogu, od prve, da veruju da neko okuplja nove, politički mlade i neiskvarene snage okrenute opštem dobru a ne sebičnom interesu.

Na tome ne mogu baš mnogo ni da im zamerim.

A nijedna kojoj si ti verovao i za koju si agitovao?

Hansele, njegov put je već odredjen,

nade ima za Tebe

Ama doco, da nije tebi ovo M od Moses?
mariopan mariopan 20:52 30.11.2013

Re: Svi isti

И Теби

Мислим да си и Ти ретко добар човек и да се управо зато - вараш у својој процени карактера и способности ЗЖ.

Иако се зна шта је урадио то га не може опрати од начина на који је урадио -тј како се окористио својим положајем и како је и од кога наплатио своје политичко ангажовање.

То је таман толико поштено и по Закону колико и Мишковићево, за кога верујем да могу само да му пљуну под прозор ови што се тобоже боре против корупције и безакоња.

Стављам их у иисту раван јер су на исти начин " стекли" оно шшто имају.
Користили су политичке везе и привилегије да заграбе из наших новчаника, на овај или онај начин оба су се обогатила нашим парама а не својим радом.
Зато су исти.
Dr M Dr M 21:38 30.11.2013

Re: Svi isti

Стављам их у иисту раван јер су на исти начин " стекли" оно шшто имају.
Користили су политичке везе и привилегије да заграбе из наших новчаника, на овај или онај начин оба су се обогатила нашим парама а не својим радом.


Mariopan, iz Tebe govori samoupravljačka frustracija, tako česta u ovo doba poredjenja sa bivšim vremenima.

Molim Te da obratiš pažnju na bitne razlike izmedju dva pomenuta gospodina.

Mišković je režimski čovek, Miloševićev, Tadićev, bilo čiji, i bogatstvo je sticao uz pomoć svakog režima od devedesetih do pre godine dana.

Živković je posao sa vinogradom napravio dok je na vlasti bio njegov zakleti neprijatelj Koštunica, znači, uprkos režimu. Uvidjaš razliku?

I sad, neću više o tome, zato što bi, nekom ko nas ne poznaje, moglo da izgleda da omalovažavam Tvoju sposobnost da vidiš očigledno.





libkonz libkonz 00:02 01.12.2013

Re: Svi isti

Nego mi je Libkonzov komentar , kao nekoga ko je ostvrljeni protivnik lopova i političke korupcije krajnje interesantan.

Bez ozbiljnih para nema šanse da pređu cenzus, a ako ga ne pređu na sledećim izborima nestaće kao stranka.
Dr M Dr M 00:41 01.12.2013

Re: Svi isti

Bez ozbiljnih para nema šanse da pređu cenzus, a ako ga ne pređu na sledećim izborima nestaće kao stranka.


Libe, nisi u pravu. Ako ne predju cenzus sada, preći će sledeći put i neće nestati kao stranka i kao ideja.

Ti sudiš prema iskustvu sa dosadašnjim strankama ali je ovo nešto novo.

NOVA stranka..

A sad se povlačim sa ovog bloga, prebacio sam normu..
Hansel Hansel 01:22 01.12.2013

Re: Svi isti

Dr M
Hansele, njegov put je već odredjen,
nade ima za Tebe

A ko mu je odredio taj put, pa mu je određen?

Što se mene tiče, nade nema, a mogu Ti reći da me malo iznenadila ta Tvoja vera u pravovernost -- i njegovu i Tvoju (dobro reče Free), do te mere da arbitriraš o nadi za druge. Mada, sećam se onih "gorkih lekova", vidim da se način mišljenja nije promenio, pa mogu da i ja kažem -- da nema nade ako ne za Tebe, onda makar za tu Tvoju medEcinu.
expolicajac expolicajac 02:15 01.12.2013

Re: Svi isti

A sad se povlačim sa ovog bloga, prebacio sam normu..

Gde ja stadoh ti produži.
Nije bre Nova Stranka,Zoran Živković. Proći će dva mandata i neće više biti predsednik. Ostaće ideja. Sve demokratske opcije su ogrezle u zadovoljavanju ličnih interesa pojedinaca koji su uspeli da se nametnu kao lideri. Usrali su Tadić i njegova bulumenta, a nastavi je Đilas, uništavanje ideje koja je starija od svih nas. Da se čuje glas naroda. I zato svi vi koji pljujete po Zoranu, prvo pročitajte program Nove Stranke, onda pogledajte ljude koji se u tu okupljaju i nešto rade a onda donosite sudove. Ako vam program stranke ne odgovara, nemojte da glasate za nju, a ako u programu vidite ono što je bila ideja demokratskih promena 2000 imajte hrabrosti da verujete da neko iskreno želi dobro svom narodu i svim građanima koji žive u ovoj našoj Srbije.
ŽIVELA SRBIJA
blogovatelj blogovatelj 07:50 01.12.2013

Re: Svi isti

Tih 120 dembela više ili manje čak i ovakva Srbija nbe oseća kao bitan teret.



100.000 neto mesecna plata. To je otprilike oko 250.000 bruto mesecne plate.
120 dembela x cetvrt milona mesecne plate = 30 milona dinara mesecno.
30 miliona mesecno je oko 36 miliona godisnje. Samo za plate 120 dembela.
A gde su sluzbena putovanja i dnevnice za te dembele? Njihovi sluzbeni automobili, sekretarice, ostali troskovi...
Gde je donirana ishrana u skupstinskom restoranu?
Dakle, komotno mozes da racunas da je to oko 100 miliona dinara.
Na tri miliona zaposlenih Srba to je oko 30 dinara godisnje. Ili tri dinara mesecno. Nije puno, ali je ipak nesto.

PS. Izvinjavam se. Zajebo sam se za jednu nulu. Uvecaj rezultat deset puta.
Jer 30 miliona mesecno je 360 miliona godisnje samo za plate. Znaci, komotno racunaj milijardu godisnje.
na tri miliona uposlenih Srba, to mu dodje oko 300 dinara mesecno.
Znaci svaki zaposleni ima skoro tri evra dobitka mesecno ako dembeli dobiju otkaz.
freehand freehand 10:47 01.12.2013

Re: Svi isti

blogovatelj
Tih 120 dembela više ili manje čak i ovakva Srbija nbe oseća kao bitan teret.



100.000 neto mesecna plata. To je otprilike oko 250.000 bruto mesecne plate.
120 dembela x cetvrt milona mesecne plate = 30 milona dinara mesecno.
30 miliona mesecno je oko 36 miliona godisnje. Samo za plate 120 dembela.
A gde su sluzbena putovanja i dnevnice za te dembele? Njihovi sluzbeni automobili, sekretarice, ostali troskovi...
Gde je donirana ishrana u skupstinskom restoranu?
Dakle, komotno mozes da racunas da je to oko 100 miliona dinara.
Na tri miliona zaposlenih Srba to je oko 30 dinara godisnje. Ili tri dinara mesecno. Nije puno, ali je ipak nesto.

PS. Izvinjavam se. Zajebo sam se za jednu nulu. Uvecaj rezultat deset puta.
Jer 30 miliona mesecno je 360 miliona godisnje samo za plate. Znaci, komotno racunaj milijardu godisnje.
na tri miliona uposlenih Srba, to mu dodje oko 300 dinara mesecno.
Znaci svaki zaposleni ima skoro tri evra dobitka mesecno ako dembeli dobiju otkaz.

To je odlična računica.
Neki tako računaju Javni servis. neki operu i balet, a bogami i celo Narodno pozorište. Neki kažu da ne vole rvanje, karate ili folklor. Neki opet da fudbalska reprezentacija loše igra i dosta je onda da imamo 15 reprezentativaca. U vr' glave. Pandurima su dosta dve uniforme, a 8/10 vatrogasaca inače ne radi ništa 254 dana u godini.
Mogućnosti za uštede su ogromne, zar ne?
Hansel Hansel 11:16 01.12.2013

Re: Svi isti

expolicajac

Ja prvo da kažem da nisam primetio da je bilo ko ovde pljuvao Živkovića.

A drugo... programi mnogih stranaka su na papiru manje-više OK, tako da to nije nikakva garancija.

Tako da, nažalost, mi nismo u situaciji da kao veliki ljudi raspravljamo o idejama nego o ljudima koji treba da ih sprovedu (na Blogu je kao autorka nešto šire ovakve sentence pominjana Eleonor Ruzvelt, da bi neko nedavno otkrio da je to rekao još Sokrat).

I rekao bih još da je degutantno ovo agitovanje po Blogu, još od agitovanja za LDP, a naročito je degutantno, bar za moj ukus, od gospodina poput Dr M-a. Meni bar. A još naročitije je degutantno kada agitatori menjaju predmet agitovanja, eno i od "propovedi" Srbijanke Turajlić mi se neki dan bilo smračilo. Dokle to umišljanje o "vođenju" građana?
freehand freehand 11:27 01.12.2013

Re: Svi isti

I rekao bih još da je degutantno ovo agitovanje po Blogu, još od agitovanja za LDP, a naročito je degutantno, bar za moj ukus, od gospodina poput Dr M-a. Meni bar. A još naročitije je degutantno kada agitatori menjaju predmet agitovanja, eno i od "propovedi" Srbijanke Turajlić mi se neki dan bilo smračilo. Dokle to umišljanje o "vođenju" građana?

Iskoristiću priliku za sledeći stav: ovoga je puta svima oprpošteno.
Ali obećavam da ću od sledećeg bloga na svaki način suzbijati svaku direktnu agitaciju.
Jer je sigurno da ovo ipak nije oglasna tabla i da takva saopštenja samo obesmišljavaju bilo kakvu diskusiju.
Dakle - u redu je iznositi svako mišljenje u kontekstu rasprave.
Pozitivno i negativno. O svakome.
Ali direktno agitovanje biće brisano.
maksa83 maksa83 12:56 01.12.2013

Re: Svi isti

Neki tako računaju Javni servis. neki operu i balet, a bogami i celo Narodno pozorište.

Pa, Narodno pozorište sa 800 glumaca (koji pritom hoće da se ne pojave na svojim predstavama) bi svakako bilo overkill.
freehand freehand 12:58 01.12.2013

Re: Svi isti

maksa83
Neki tako računaju Javni servis. neki operu i balet, a bogami i celo Narodno pozorište.

Pa, Narodno pozorište sa 800 glumaca (koji pritom hoće da se ne pojave na svojim predstavama) bi svakako bilo overkill.

Slažem se. Možda je i broj poslanika overkil.
Opet, nekako mislim da je bitnije da pazimo koga biramo i šta rade nego da li ih ima 250, 200 ili 250.
maksa83 maksa83 13:20 01.12.2013

Re: Svi isti

Opet, nekako mislim da je bitnije da pazimo koga biramo i šta rade nego da li ih ima 250, 200 ili 250.

Pa o tome se i radi. Finansijski to ne bi bila kapitalna ušteda koja bi rešila pola problema (ali bi se dao izfinansirati neki pametan projekat za te pare), manji parlament bi bio agilniji i verovatno bi više pazili kog đoku tamo turaju, pošto bi svaki đoka imao povećan, što kaže naš narod, vizibiliti, pa bi se bolje videle i pametne i glupe stvari. Svaka firma koja nabuja preko sopstvene zdrave mere automatski dobija određenu količinu qrcosvirača koji ne doprinose (ko je radio i u većim i manjim firmama apsolutno zna o čemu pričam) nego ili glume gljive ili smetaju.

Ovde: List of legistratures by country je prilično ažuran spisak sa osnovnim statistikama, zgodna tabela pošto ume da sortira po kolonama, i mi smo tu (odoka) u gornjih 20% po broju ljudi po poslaniku zajedo sa Hrvatskom (~28500 stanovnika po poslaniku), ispred nas su većim delom male ostrsvke zemlje, s tim da Hrvatska ima primerenih 150. Po GDP-u po poslaniku (300 miliona USD) smo u društvu Gane, Kenije, Barbadosa, Jordana i Avganistana. (Za usporedbu - Nemačka ima GDP 44 milijarde po poslaniku, Poljska 7.7 milijardi.)

I da se ne lažemo, onaj broj je iz vremena kad se ovde zamišljao koji milion stanovnika više, a kog je l' te, ovde nema, ali je SPS-u bilo jako zgodno da zamišlja da ih ima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:11 01.12.2013

Re: Svi isti

verovatno bi više pazili kog đoku tamo turaju


Ubode ga!
(i uzvičnik je tu)
To u kombinaciji sa većinskim izbornim sistemom bi kojekakvim muvama raspršio i tragove snova o poslu u narodnoj skupštini.
Em bi oni radili ono što zanju (orali, kopali, taksirali, krečili) em bi u skupštinu ušli ljudi sa makar malo ličnog integriteta.
freehand freehand 18:15 01.12.2013

Re: Svi isti

hoochie coochie man
verovatno bi više pazili kog đoku tamo turaju


Ubode ga!
(i uzvičnik je tu)
To u kombinaciji sa većinskim izbornim sistemom bi kojekakvim muvama raspršio i tragove snova o poslu u narodnoj skupštini.
Em bi oni radili ono što zanju (orali, kopali, taksirali, krečili) em bi u skupštinu ušli ljudi sa makar malo ličnog integriteta.

Ima tih pesmica koje se često pevaju. Ta o izbornom sistemu često je išla u kombinaciji sa time ko je vlasnik mandata: poslanik ili partija?
Evo mala ilustracija, iz nedavne prošlosti:

Hansel Hansel 18:38 01.12.2013

Re: Svi isti

maksa83
i mi smo tu (odoka) u gornjih 20% po broju ljudi po poslaniku zajedo sa Hrvatskom (~28500 stanovnika po poslaniku), ispred nas su većim delom male ostrsvke zemlje, s tim da Hrvatska ima primerenih 150.

Ne kapiram, zašto Hrvatska ima primerenih 150 a naših 250 je neprimereno, kada je broj stanovnika po poslaniku približan našem (kod nas čak neka stotina manje)?

Inače, predlažem sledeći metod za konstatovanje potrebnog broja poslanika: prosečan broj prisutnih na svakoj sednici, uz proračun prosečne dužine boravka u sali itd. -- svašta se tu može izračunati. A svakako bi trebalo odmah uvesti (ne)plaćanje u zavisnosti od (ne)prisustvovanja sednicama ili eventualno druge aktivnosti u Skupštini. Mislim, dok god Skupštine u svetu rade na način na koji rade (nema valjda nigde virtuelnih sednica itd.).
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:50 01.12.2013

Re: Svi isti

Ima tih pesmica koje se često pevaju


Nisu pesmice, a ni većinski sistem nije idealan, tačno je.

Nisam gledao klip ali verujem da znam o čemu govori, kupovina poslanika.
To većinski sistem ne isključuje apsolutno (nemoguće je apsolutno isključiti) ali samnjuje šanse.

Većinski izborni sistem, za razliku od proporcionalnog pa i onag gde je poslanik vlasnik mandata, u skupštinu šalje one ljude koji su na svoje ime i prezime dobili glasove.

Oni su slobodni da za vreme mandata rade šta hoće, da se prodaju, da varaju, da lažu birače. ali oni sledeči put opet moraju da svojim imenom i prezimenom izađu pred njih, pa je to kočnica.
Kod proporcionalnog i oni koji se prodaju mogu ponovo da uđu u skupštinu jer nisu birači ti koji o tome odlučuju, a stranka može recimo iz zahvalnosti prema preletaču da ga ponovo postavi u skupštinu.
To je razlog što je manje kočnica da se ne laže, ne vara, ne prodaje kod proporcionalnog sistema,

Drugo, ako neko već ima kredita kod građana da baš njega izglasaju za poslanika, a što je broj poslanika manji taj kredit mora da bude veći (više potrebnih glasova za ulazak), veća je verovatnoća da se radi o nekom sa više integriteta, a manja verovatnoća da će se taj ko ga ima, sa tim kredtom kockati.
mariopan mariopan 19:28 01.12.2013

Re: Svi isti

Dr M
Živković je posao sa vinogradom napravio dok je na vlasti bio njegov zakleti neprijatelj Koštunica, znači, uprkos režimu. Uvidjaš razliku?

Nisu oni neprijatelji, to je gluma za mase, svi su oni prijatelji i svi su jedna stranka.

Da nije tako, do sada bi već neko stao na rep pljački koja se nad Srbijom sprovodi sve vreme, bez prestanka do današnjih dana....ali nisu i neće, jer jedni druge protežiraju i štite, jedni drugima guraju u džepove i glasaju da je to po zakonu da ne bi odgovarali. SVI su do sada bili na vlasti ili deo vlasti, svi lažu da nisu ništa mogli da urade i svima su im puni džepovi....kako to ako ne lažu sve vreme?

Ja mislim da svi oni lažu sve vreme.
I mislim da ničija nije do zore gorela.

Nevolja je kada jedan od njih ne kapira da je njegova dogorela i pregorela.

Dr M Dr M 22:07 01.12.2013

Re: Svi isti

rekao bih još da je degutantno ovo agitovanje po Blogu, još od agitovanja za LDP, a naročito je degutantno, bar za moj ukus, od gospodina poput Dr M-a.


Lepo sam objavio da se povlačim sa ovog bloga i istrajao u tome ali na ovo moram da reagujem.

Optužujete me za agitaciju, Ti i domaćin, a ja sam samo, prvo dao informaciju kolegi psi_srbija, koji je rekao da nema za koga da se glasa dok se ne oformi neka nova stranka, da je takva stranka osnovana, i dao link.

Zašto nije ostalo na tome nego su počeli komentari na čije sam netačnosti počeo da ukazujem, a zatim su usledila i pitanja na koja sam učtivo odgovarao.

Da se posle onog, mog prvog, komentara niko nije uključio a da sam ja postirao, neizazvan, novi komentar kojim bih skretao pažnju na NOVU stranku, moglo bi da se govori o agitaciji, ovako, mislim da ne može.

I, za kraj, i za ubuduće

Mislim da bi moje gospodstvo više trpelo da nisam reagovao na netačnosti, malicioznosti i nerazumevanje, nego da sam sve prećutao, samo da se ne bih suprotstavio većini. I tako će biti i ubuduće.
mariopan mariopan 22:17 01.12.2013

Re: Svi isti

Dr M
Da se posle onog, mog prvog, komentara niko nije uključio a da sam ja postirao, neizazvan, novi komentar kojim bih skretao pažnju na NOVU stranku, moglo bi da se govori o agitaciji, ovako, mislim da ne može.



Tačno, mislim da sam ja izazvala te odgovore i hvala DrM što si mi lepo odgovorio (iako se nismo složili)....

Bila je to (bar za mene) prijateljska razmena mišljenja.
omega68 omega68 22:25 01.12.2013

Re: Svi isti

Dr M
Živković je posao sa vinogradom napravio dok je na vlasti bio njegov zakleti neprijatelj Koštunica, znači, uprkos režimu. Uvidjaš razliku?

Ово је неистина.
Живковић се хвалио како се десила цивилизована предаја власти и како је он први Премијер који је дочекао свог наследника и честитао и како су 45 мин. причали насамо.Слушао сам својим ушима.
Шта су се договарали тих 45 мин - није испричао
freehand freehand 22:30 01.12.2013

Re: Svi isti

Optužujete me za agitaciju, Ti i domaćin, a ja sam samo, prvo dao informaciju kolegi psi_srbija, koji je rekao da nema za koga da se glasa dok se ne oformi neka nova stranka, da je takva stranka osnovana, i dao link.

Nije tebe domaćin ni za šta optužio. Imaš toliko kredita kod domaćina da ako treba i jedini misionariš okolo. nego meni to ne izgleda mnogo smisleno. Jer zamisli da su svi simpatizeri, članovi i funkcioneri stranaka počeli sa tim ličnim kartama i objašnjenima pučanstva. Ok, samo ovo nije okrugli sto niti blog za politički marketing.
A ta nas izborna igranka tek čeka, po svoj prilici vrlo skoro.
freehand freehand 22:36 01.12.2013

Re: Svi isti

Премијер који је дочекао свог наследника и честитао и како су 45 мин. причали насамо.Слушао сам својим ушима.
Шта су се договарали тих 45 мин - није испричао

U svakoj zemlji na svetu vrši se primopredaja vlasti, i stari i novi predsednik Vlade po pravilu razgovaraju nasamo. Valjda ni ti ne misliš da se svi državni poslovi rade pred kamerama? I da se svaka reč koju među sobom razmene odmah i neizostavno obnaroduje?
Hansel Hansel 22:47 01.12.2013

Re: Svi isti

Nije tebe domaćin ni za šta optužio.

Nisam ni ja nizašta optužio, samo sam rekao da je meni (čak sam preterao s tim "meni", "bar meni", šta sam već sve napisao) degutantno. Tačno je da promocija stranke nije krenula bez provokacije, ali pošto sam je viđao i na drugim tekstovima, moj doživljaj je bio takav, verovatno i zbog mog formiranog antagonizma prema predsedniku te stranke.

A recimo da ja znam za neku novu stranku kojoj možda mogu da verujem... siguran sam da je ne bih samouvereno reklamirao, s porukom da će se drugi, parafraziram, osvestiti, da ima nade za njih da to shvate i tako dalje i tome slično. Dakle, ta -- u mom doživljaju ipak agitacija -- imala je "samo" -- gradaciju, tj. svoje faze. Ne proaktivna, reaktivna, ali -- agitacija.

Inače, ja ne smatram da gospoda treba da ćute da bi bila gospoda. Upravo suprotno. Ima tu i drugih detalja, ali da ne odemo predaleko.

Žao mi je, Dr M, ako ste se uvredili (ja bih Vam uvek persirao, samo sam sebe terao na ono "ti" tj. "Ti" -- zbog Vašeg svojevremenog zahteva). Nije mi bila namera.
Hansel Hansel 23:10 01.12.2013

Re: Svi isti

freehand
Премијер који је дочекао свог наследника и честитао и како су 45 мин. причали насамо.Слушао сам својим ушима.
Шта су се договарали тих 45 мин - није испричао

U svakoj zemlji na svetu vrši se primopredaja vlasti, i stari i novi predsednik Vlade po pravilu razgovaraju nasamo. Valjda ni ti ne misliš da se svi državni poslovi rade pred kamerama? I da se svaka reč koju među sobom razmene odmah i neizostavno obnaroduje?

Ja sam zaboravio ovaj detalj, ali mi je u sećanju bilo ostalo da je Živković dobio tu subvenciju za vreme Koštunice, pomislio sam da pomenem, bio je jedan šlagvort, mislim, i pre citata na koji se nadovezao Omega. Ali sam oćutao jer nisam imao neku dublju interpretaciju te činjenice.

Međutim, na drugi pogled, izgleda mi (činjenice su površne!) da je Koštunica bio čudno bolećiv prema onima koje je na vlasti smenjivao -- prema Miloševiću i kompaniji (OK, to se može objašnjavati na razne načine), prema Ružici Đinđić, pa možda i prema Živkoviću. Naglašavam da je ovo vrlo oprezna opservacija (iako tačna, možda vodi potpuno pogrešnom zaključku).
omega68 omega68 23:11 01.12.2013

Re: Svi isti

Valjda ni ti ne misliš da se svi državni poslovi rade pred kamerama? I da se svaka reč koju među sobom razmene odmah i neizostavno obnaroduje?

Наравно да не, само кад после тога искочи виноград ( са свим погодностима које нису за смртнике ), неморално је олајавати тог саговорника као ''заклетог непријатења ''
freehand freehand 23:16 01.12.2013

Re: Svi isti

Ja sam zaboravio ovaj detalj, ali mi je u sećanju bilo ostalo da je Živković dobio tu subvenciju za vreme Koštunice, pomislio sam da pomenem, bio je jedan šlagvort, mislim, i pre citata na koji se nadovezao Omega. Ali sam oćutao jer nisam imao neku dublju interpretaciju te činjenice

A meni je iber-interesantno da svi hoće da pričaju o Živkoviću a niko o dačiću i Nikoliću.
Međutim, na drugi pogled, izgleda mi (činjenice su površne!) da je Koštunica bio čudno bolećiv prema onima koje je na vlasti smenjivao -- prema Miloševiću i kompaniji (OK, to se može objašnjavati na razne načine), prema Ružici Đinđić, pa možda i prema Živkoviću. Naglašavam da je ovo vrlo oprezna opservacija (iako tačna, možda vodi potpuno pogrešnom zaključku).

Ne znam za Ružicu Đinđić, al možda je i to pokazatelj kolko su lagali u kampanji? Šta je sve radio Jočić ne bi li potrpao "žuto preduzeće" na robiju?
Skoro kao i prethodna naprednjačka kampanja, čini mi se.

Hansel Hansel 23:25 01.12.2013

Re: Svi isti

A meni je iber-interesantno da svi hoće da pričaju o Živkoviću a niko o dačiću i Nikoliću.

Ja, na primer, nemam potrebu da o njima pričam, tj. nisam provociran da o njima pričam. Da neko počne da ih hvali, i ja bih tu bio reaktivni, ali kontraagitator. (kao u Živkovićevom slučaju)

Što se ovog drugog tiče -- možda. (A za Ružicu, samo da kažem na šta mislim ako nije bilo jasno, dodeljena joj je valjda neka kuća, mislim da ju je Koštunica i primio; sve bi to trebalo i da bude normalno, ali je bilo prilično čudno u odnosu na sliku o Koštunici koju je što projektovao on sam, što je bila dodatno nagore retuširana u percepciji Zoranovih poštovalaca... izvinjavajte ako nisam baš dobro sklopio rečenicu, sutra idem na neko snimanje pa sam ceo dan samo na malo dvopeka i čaju bez šećera, pa mi onaj unutrašnji, već ozbiljno osećam, pada. )
freehand freehand 23:34 01.12.2013

Re: Svi isti

Ja, na primer, nemam potrebu da o njima pričam, tj. nisam provociran da o njima pričam. Da neko počne da ih hvali, i ja bih tu bio reaktivni, ali kontraagitator

Nisam mislio ni na koga pojedinačno. Samo je fenomenološki unteresantno da kad kipi oko ministra privrede,premijera i Predsednika Republike priča koja do neba smrdi na korupciju - na blogu koji je godinama pozronica žestoke antikorupcionačke i antikriminalne pomame - niko ništa?!
Vučića i Selakovića razumem, da se ogradim.
Hansel Hansel 23:43 01.12.2013

Re: Svi isti

Nisam mislio ni na koga pojedinačno.

Razumeo sam, zato sam i napisao "Ja, na primer, ..." Takođe, da se zadržim na istom primeru , mogu samo da ponovim da sam u nekoj fazi političke samoterapije apstinencijom od podrobnog aktuelnog informisanja i izvlačenja zaključaka.
Dr M Dr M 00:21 02.12.2013

Re: Svi isti


Svim učesnicima u ovom razgovoru zahvaljujem na jasno izraženim stavovima i poručujem da ne osećam ni trunku gorčine ni prema kome.

Neću odgovoriti na komentare kolege Omege da ne bih započinjao novi ciklus jurenja sopstvenog repa.

Specijalno za Hansela

Držim se blogopravila o oslovljavanju per tu. Predlažem reciprocitet i dalje.

Svima i lep
mariopan mariopan 09:58 02.12.2013

Re: Svi isti

freehand
Ja, na primer, nemam potrebu da o njima pričam, tj. nisam provociran da o njima pričam. Da neko počne da ih hvali, i ja bih tu bio reaktivni, ali kontraagitator

Nisam mislio ni na koga pojedinačno. Samo je fenomenološki unteresantno da kad kipi oko ministra privrede,premijera i Predsednika Republike priča koja do neba smrdi na korupciju - na blogu koji je godinama pozronica žestoke antikorupcionačke i antikriminalne pomame - niko ništa?!
Vučića i Selakovića razumem, da se ogradim.

Kako niko ništa, pa ja opletem po svima njima( po blogu) a Hajkula valjda nije ni videla ovaj detalj inače bi opet čitao "lopovi da vrate ukradeno" !!!!!
blogovatelj blogovatelj 00:56 03.12.2013

Re: Svi isti

Mogućnosti za uštede su ogromne, zar ne?


Ako ti u primerima koje si sam nabrojao ne vidis prostora za solidne ustede, onda nema svrhe ni pricati o ustedama.
Cinjenica je da to neko placa danas. A taj neko si medju ostalima i ti. Ja nisam, meni je svejedno. U Kanadi olimpijci pred olimpijadu sami prave svoje promocije i skupljaju pare za Olimpijske igre. Ja im centa ne dajem. Daju im Koka Kole, Mekdonaldsi, ko god pozeli, ali niko im na silu ne daje pare.
Niti dajem pozoristima. Sama zarade od prodaje ulaznica.
Za TV vec nisam siguran dajem li. Verovatno dajem, a kakvi su mehanizmi tog davanja, ne bih znao reci.
Vatrogasce i policiju sa radoscu placam.
psl_srbija psl_srbija 14:55 29.11.2013

Nova stranka

Iz programa Nove stranke:
"Najbolji način da se smanji ogromna nezaposlenost je stvaranje uslova za pokretanje privrede njenim rasterećenjem od prevelike državne potrošnje, ukidanjem monopola, privatizacijom javnih preduzeća i stimulativnom politikom carina, poreza i doprinosa."

"Neophodno je uvođenje većeg izbora i konkurencije u obrazovanje, zdravstvo i penziono osiguranje."

"Nužno je hitno i zakonito okončati privatizaciju, uključujući i javni sektor. Državno poljoprivredno zemljište treba ponuditi u dugoročni zakup ozbiljnim investitorima."


Čist neoliberalizam! Protiv ovoga se treba boriti!
maksa83 maksa83 14:56 29.11.2013

Re: Nova stranka

Čist neoliberalizam! Protiv ovoga se treba boriti!

hoochie coochie man hoochie coochie man 18:47 29.11.2013

.......

Dinkićeve se aluzije na imovinu i njeno poreklo a u vlasništvu najviših funkcionera države Srbije ne mogu tek tako prenebregnuti


Nikako, posebno imajući u vidu ko je te aluzije obelodanio

šljam koji je zacario medijskim prostorom
freehand freehand 18:51 29.11.2013

Re: .......

hoochie coochie man
Dinkićeve se aluzije na imovinu i njeno poreklo a u vlasništvu najviših funkcionera države Srbije ne mogu tek tako prenebregnuti


Nikako, posebno imajući u vidu ko je te aluzije obelodanio

šljam koji je zacario medijskim prostorom

Obzirom na intonaciju i pretpostavljenu nameru, a i inače - čini mi se da bi zaludno bilo da tebi objašnjavam razliku između događaja i njegove interpretacije, autorizovanog intervjua i novinskog komentara.
Tako da neću ni pokušati.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:56 29.11.2013

Re: .......

Tako da neću ni pokušati.



U pravu si, ko zna da li bih shvatio

samo mi bilo simpatično :)

A ti TO čitaš?

To pitam stoga što je Mlađa o Radulovićevoj neprijavljenoj imovini već pričao
Al Kurir je Kurir
freehand freehand 19:03 29.11.2013

Re: .......

A ti TO čitaš?

Ne, druže.
Kurir sam držao u ruci možda desetak puta ukupno.
Ali je to žbirovsko đubre vrlo često citirano, u tome što radi. I linkovi vrlo često vode ka njemu. I vrlo često kreira događaje i afere, sem što ih krivi i prilagođava potrebama nalogodavaca i finansijera.
Jel sad jasnije?
Mislim, taj cinizam u pokušaju šuplja je stvar, dosadi posle treće rečenice.

Pa deder ako imaš nešto o temi, ako ne - piči monolog.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:14 29.11.2013

Re: .......

Pa deder ako imaš nešto o temi


Pa... imam

Bez uvrede, ali mislim da je tema taman za Kurir.

Misliš li ti da je suštinski važna stvar za Srbiju da li će se posvađati Toma i Vučić, i kome će se Jorgovanka privoleti ako se posvađaju?

Smatraš li da je bitno, suštinski, da li je pritisak da se nešto proda- pokloni dolazio iz predsedništva ili iz vlade?

Misliš li da ako jedan od njih nije sad taj pritisak vršio, da nije nikad ili da neće nikad?

Ja verujem da je to samo površinski, zabavni, da ne kažem tabloidni sloj politike koji mene nešto posebno ne zanima.
Šta god da se pokaže kao tačno neće me iznenaditi, niti ću verovati da onaj ko se sad pokaže nevinim, nevin i u svim drugim situacijama.

Sistem, Fri, sistem ne valja i njega treba menjati, a dok se zo ne uradi nebitno je da li će nastati koalicija Vučić Tadić ili Nikolić Đilas, ili ma koja druga kombnacija.
I zato, naravno, beli listić.
freehand freehand 20:47 29.11.2013

Re: .......

Bez uvrede, ali mislim da je tema taman za Kurir.

Baš se trudim da ovo razumem, pa mi ne ide. Jer nije Kurir to što je zbog tema, nego zbog načina na koji im prilazi i o njima piše. No rekoh, neću o tome.
Dakle, niti mogu da stvari sagledam sa distance od 20.000 godina ni nekoliko milijardi kilometara. Pretpostavljam da bi sa takve pozicije i mnogo krupnije stvari na ovoj planeti, uključujući i naše živote - delovalo sitno.
No pošto imam ovaj mali životić koji trošim tu gde me je Usud bacio - važno mi je sve što na njega ima nekog uticaja. Uključujući politička dešavanja u zemlji u kojoj živim. I to da probam da predvidim i razumem ko će zemlju voditi narednih nekoliko godina i kako će se to na taj moj mali životić reflekotvati. Znam da je to sitnica sa stanovišta večnosti i Apsoluta, al jebiga.
Sistem, Fri, sistem ne valja i njega treba menjati, a dok se zo ne uradi nebitno je da li će nastati koalicija Vučić Tadić ili Nikolić Đilas, ili ma koja druga kombnacija.
I zato, naravno, beli listić.

Tako je. Beli listić je najbolji recept za promenu sistema.
Kaži to Srbijanki Turajlić, da se ne sekira. Skoro pa se pokolebala načisto.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:53 29.11.2013

Re: .......

I to da probam da predvidim i razumem ko će zemlju voditi narednih nekoliko godina i kako će se to na taj moj mali životić reflekotvati.


Ako smatraš da ima bitnog uticaja na tvoj život to da li će zemlju voditi neko ko se zove Aleksamdar ili neko ko se zove Boris, Toma, Dragan ili kako god, onda u redu, onda ovakve stvari jesu bitne
Ja smatram da to ima bitnog uticaja na njihov ali ne i na moj život, pa zato to ne smatram važnim.

Ma šta o tome mislila Srbijanka Turajlić.
Valjda je to zbog godina, šta li, ali nekako više verujem svom razumu nego čak i Srbijanki Turajlić.
dali76 dali76 18:48 29.11.2013

..

Ne malo sam iznenadjen da je ministar Radulovic dobio najmanju ocenu od ispitane javnosti.
Ili su narucioci istrazavanja javnog mjenja narucili rezultate, ili je narod stvarno toliko glup.
Ukoliko je ovo drugo pak istina, sasvim je jasno ko ce ppuku biti predstavljen kao lopov.
a
freehand freehand 18:50 29.11.2013

Re: ..

dali76
Ne malo sam iznenadjen da je ministar Radulovic dobio najmanju ocenu od ispitane javnosti.
Ili su narucioci istrazavanja javnog mjenja narucili rezultate, ili je narod stvarno toliko glup.
Ukoliko je ovo drugo pak istina, sasvim je jasno ko ce ppuku biti predstavljen kao lopov.
a

Dali, pišeš iz sredine. O kakvom istraživanju govoriš?
Verovatno ti se zbrljnuo komentar, pa da sačekamo da popraviš.
dali76 dali76 19:57 29.11.2013

Re: ..

"Prema najnovijim istraživanjima popularnosti ministara aktuelne Vlade Srbije najnižu ocenu dobio je Saša Radulović, ministar privrede."
Kome smeta ogledalo : Uvodnik : POLITIKA

Previse vaznosti Freehand dajes ideologiji koja je mrtva. Onog trenutka kad Vucic pocne zatvarati financijske slavine svojoj,ali i drugim partijama, postace omrazen i los svojim partijskim kolegama, ali izgleda i narodu.

A te price da sad neko ceeka kad ce Vucic da se vrati na staro, da kaze, aja se salio, to je suplja prica.
Pogledaj rejting DSS i svhatices ideolosku vaznost na politickoj sceni Srbije.
Na primeru rejtinga ministra Radulovica Vucic moze sasvim jasno da vidi sta ce mu se desiti sa rejtingom kad se odista odluci za reforme.

libkonz libkonz 20:14 29.11.2013

Re: ..

Na primeru rejtinga ministra Radulovica Vucic moze sasvim jasno da vidi sta ce mu se desiti sa rejtingom kad se odista odluci za reforme.

Dali, oprašta ti se pošto si daleko od Srbije. O Raduloviću govore njegova dela od kada je ministar i mene je stvarno sramota što ranije nisam primetio kolika je neznalica.
milisav68 milisav68 20:22 29.11.2013

Re: ..

dali76
"Prema najnovijim istraživanjima popularnosti ministara aktuelne Vlade Srbije najnižu ocenu dobio je Saša Radulović, ministar privrede."
Kome smeta ogledalo : Uvodnik : POLITIKA

Stvarno, kome smeta ogledalo?

Dali, bilo to nekad, svi radili po državnim firmama, pa su imali razlog za strah od gubitka posla, danas toga nema, odnosno taj broj se sveo na jednocifreni procenat (mislim na samu privredu).

Bez nekog tvrdog dokaza, sumnjam u istinitost tog istraživanja.
Na primeru rejtinga ministra Radulovica Vucic moze sasvim jasno da vidi sta ce mu se desiti sa rejtingom kad se odista odluci za reforme.

Vučić sa ekonomijom može da se švercuje ceo (ovaj) mandat, dokle god hapsi, ali i učini sve da uhapšeni budu osuđeni na višegodišnje robije (uz oduzimanje nelegalno stečene imovine).

Hoću da kažem da mu je (trenutno) potrebna samo reforma tog policijsko/pravosudnog dela vlasti, i ne mora da brine za rezultat izbora.
dali76 dali76 20:42 29.11.2013

Re: ..

Hvala na prastanju, ali nije potrebno.
Nego reci ti meni neobavestenom kome novine stizu jednom mesecno, sto magarcem, sto brodom, u cemu se to sastoji neznanjministra Radulovica?
Nema covek takta pa bi parazitskom partijskom sistemu ispred nosa izvukao svetu kravu, odnosno javna preduzeca.
Vucic ocigledno nije mogao dda objasni,pa eto ti imas priliku.
Naravno, uzima se u obzir dda posto si ipak ddalje od Beograda nego Vucic, bice ti oprosteno.
dali76 dali76 20:45 29.11.2013

Re: ..

Koliko ima ljudi Milisave zaposlenih u javnim preduzrecima kojih se dotakao Radulovic?
Ne bih rekao da je mali broj. Da ne pricamo o birokratiji...
libkonz libkonz 20:50 29.11.2013

Re: ..

Radulović se ponaša kao slon u staklarskoj radnji. Čovek je umislio da je neki mesija, pa bi sve da seče. On stvarno veruje da ne može u isto vreme da se privlače strane investicije i radi reforma. Slikovito rečeno: problem korova u kukuruzu on rešava tako što spaljuje celu njivu.
mariopan mariopan 20:53 29.11.2013

Re: ..

dali76
Koliko ima ljudi Milisave zaposlenih u javnim preduzrecima kojih se dotakao Radulovic?
Ne bih rekao da je mali broj. Da ne pricamo o birokratiji...


Ја не видим да је почео да ради, за сада само износи " писмо о намерама" а то још није рад нити посао......кад ће почети стварно и да ради а не само да прича?
Питам се.
libkonz libkonz 21:08 29.11.2013

Re: ..

Ajde, da ne imitiram Radulovića i govorim u šiframa, da se malo pozabavim realnošću:
Saša Radulović je umislio da je lek za posrnulu srpsku privredu jačanje konkurencije i minimiziranje uloge države. Sve je to lepo, da Srbija nije na kolenima. Ono za šta se on zalaže je oštar rez, gde bi se otpustio višak zaposlenih u javnim preduzećima, smanjile plate u javnom sektoru, firme koje stvaraju gubitke, a ne mogu se prodati, pustio niz vodu. Srbija se nikada ekonomski ne bi oporavila kada bi u narednih godinu dana nekoliko stotina hiljada ljudi ostalo bez posla. To bi izazvalo totalnu kataklizmu, koja bi indirektno uništila više od pola srpskih firmi.
Gašenje SIEPA, agencije čiji je glavni zadatak jačanje srpskog izvoza, a da pri tom ne stvoriš neku alternativu, može biti pogubno. Naša privreda je slaba i ranjiva i ako se prepusti svetskom tržištu bez zaleđine od strane države, ne može ništa dobro doneti.
Odustajanje japanske "Takate" od investiranja u Srbiju treba da bude ozbiljna opomena. Mi vapimo za stranim investicijama, a Radulović odustaje od svih subvencija, ne nudeći alternativu.
Dalje, zalaže se za lakše otpuštanje zaposlenih, koje jedino može rezultirati surovijim uslovima rada i nezamislivim jazom između bogatih i siromašnih.
Ja više nemam dilemu, Saša Radulović je totalna budala.
princi princi 21:37 29.11.2013

Re: ..

Odustajanje japanske "Takate" od investiranja u Srbiju treba da bude ozbiljna opomena.

Ma daaaaaj, to je neki Dinkićev ortak, on takvih ima na 10-ine, samo je okrenuo telefon onog dana, da malo rock the boat kad je počelo da se priča da će smenjivati Sradulovića.

Što se tiče ovog potonjeg on ima neke dobre stvari i ima ozbiljne mane: dobra je stvar što razume da je srpsku ekonomiju neophodno razmrdati, što je potrebno povećati fleksibilnost i mobilnost radne snage, da se ljudi ne venčavaju doživotno za posao. Loše je što on svoj model ekonomije zasnovanoj na SME gradi na primeru Kanade koja je jedna od najbogatijih, ako ne i najbogatija zemlja na svetu (mislim, per capita). Kanada ima ogromne resurse na relativno mali broj stanovnika, fantastičan geografski položaj (koji joj omogućava pristup tržištima i USA i Kine i EU) i ona sebi može priuštiti (pseudo)libertarijanske zajebancije (pseudo jer je u stvarnosti unutrašnje kanadsko tržište izuzetno kontrolisano i zaštićeno, i nema ni s od slobodne trgovine), SME šeme. Srbija ništa od toga nema. Srbija je šaka jada koja životno zavisi od uvoza i spoljne pomoći (prosečan mesečni spoljnotrgovinski deficit Srbije se već 13 godina kreće između €700M i €1MLRD) i koja nema ni mehanizme a ni značaj koji bi joj omogućio veći manevarski prostor na polju ekonomije.

Po meni, dugoročni spas za Srbiju je samo i isključivo ulaganje u energetsku i putnu infrastrukturu (WEF ocenjuje da nam je kvalitet putne infrastrukture 131. u svetu, od 142 zemlje- lošiji smo i od Bangladeša), otvaranje tržišta i zemlje u celini.
Saša Radulović je totalna budala

Ovo se totalno slažem. Ali činjenica da je on možda i jedina nada samo govori u kako je dubokim govnima Srbija.
freehand freehand 21:42 29.11.2013

Re: ..

Kanada ima ogromne resurse na relativno mali broj stanovnika, fantastičan geografski položaj (koji joj omogućava pristup tržištima i USA i Kine i EU

Pa jes, tu je samo Australija šiša.
princi princi 21:45 29.11.2013

Re: ..

Pa jes, tu je samo Australija šiša.

To je jedino što si skapirao od napisanog? :)
libkonz libkonz 21:47 29.11.2013

Re: ..

Po meni, dugoročni spas za Srbiju je samo i isključivo ulaganje u energetsku i putnu infrastrukturu (WEF ocenjuje da nam je kvalitet putne infrastrukture 131. u svetu, od 142 zemlje- lošiji smo i od Bangladeša), otvaranje tržišta i zemlje u celini.

Slažem se. Mislim da bi nam podunavlje moglo biti "motor razvoja" (ne volim taj izraz, ali mi ništa pametnije ne pada na pamet). Nemci povlače svoje fabrike iz Kine, a i Kinezi žele da prave fabrike u Evropi. Vojvodina je ravna, izgradnja dobrih puteva i pruga je mnogo jeftinija, Dunav je jako koristan za transport i razvoj tog dela Srbije bi bilo najlakše ostvariti. A prevoz robe je jedna od najvažnijih stvari za privlačenje ozbiljnih investitora. Ozbiljnim radom i otklanjanjem birokratskih nedostataka, mogla bi srpska ekonomija brzo krenuti napred.
dali76 dali76 22:05 29.11.2013

Re: ..

A Radmilo Kljajic, ciji sam tekst iz politike pomenuo, on je isto predpostavljam budala?
Jebiga ne slaze se sa tobom,a problem je sto zivi u BGD,a ne u Teksasu, pa ne moze dobiti oprostaj?
Problem je ukidanje agencije za poboljsavanje izvoza?
Sto onda protivnici ovog poteza recimo gospon Palma, ne iznesu crno na belo koliko je to i kada ista agencija pomogla izvozu?
Meeni se cini da je osnovni problem sto Radulovic trazi cist racun kao argument,a dobiva samo populisticke pamflete kao odgovor.
Kao sto je napisao Kljajic zbog toga ce da izleti sa posla,a kako mi se cini hajka je pocela na za to odgovarajucem mestu, kuriru.
Dakle, Princi Radulovic, odnosno adnja nada je na tankom ledu.

A o zakonu o radu koga brani ministar Krkobabicte veeciti sindikalisti sa platom od hiljadu evra u dzepu necu ni da pricam.

freehand freehand 22:09 29.11.2013

Re: ..

princi
Pa jes, tu je samo Australija šiša.

To je jedino što si skapirao od napisanog? :)

Ne To upravo nisam ukapirao.
Kao što nisam siguran ni oko podataka kojima barataš, naročito ove cifre oko deficita. No znam nešto drugo: nema instant rešenja koja valjaju. MMF se poslednjih godina više puta izvinjavao za svoja, što nimalo nije pomoglo zemljama žrtvama da se spasu, ali ni samom Fondu da promeni ploću.
Takođe znam da je situacija u Srbiji izuzetno složena. Krupni rezovi i otpuštanja povećavaju nezaposlenost, obaraju potrošnju, izazivaju nepoverenje kod domaćih i stranih investitora i usporavaju i to malo aktivnosti.
Deluje mi kako je Vučić te stvari skapirao za ovo vreme otkad je zajahao, a da Radulović to nikad skapirati neće. Taj čovek iza sebe nema nništa: ni harizmu, ni znanje, ni rezultate. I meni je potpuno i neverovatno čudo kako se našao tu gde je sa njegovim ispraznim ex katedra načinom komunikacije tipa pročitajte ponovo. U stvari, jasno mi je. Neko je pomislio kako bi mogao da ga iskoristi za neophodan a razuman nivo rezova, a da uz njega kupuje i te male privrednike na svoju stranu. Kad ono - cvrc. Sad vadi oči i gledaj kako da se izvlačiš, dragi PPV.

No mimo toga ostaje da vidimo sutra šta će Dinkić da ispali. A nije teško gađati uglednog biznismena bez vidljivih rezultata i prikazane imovine, zar ne?

Edit: kopkalo me napravih ta dva klika:
princi
(prosečan mesečni spoljnotrgovinski deficit Srbije se već 13 godina kreće između €700M i €1MLRD) i

Srbija je za deset meseci ove godine imala 3,5 milijardi evra spoljnotrgovinskog deficita što je za 27 odsto manje nego u istom periodu prošle godine, saopštio je danas Republički zavod za statistiku Srbije.

Ima i nešto viših cifara kod drugih izvora, ali svakako znatno ispod ove niže koju si ti naveo.
LINK
libkonz libkonz 22:15 29.11.2013

Re: ..

Meeni se cini da je osnovni problem sto Radulovic trazi cist racun kao argument,a dobiva samo populisticke pamflete kao odgovor.

Dali, on daje populističke pamflete. Nisam ekonomista, ali živim u Srbiji i savršeno mi je jasno šta bi se dogodilo da stotine hiljada ljudi u kratkom roku ostane bez posla. Svi smo svesni da se ranije radilo pogrešno, u zadnjih 10, 20, 50 ili 100 godina, nebitno. Radulović nije svestan specifičnosti situacije. Čovek ima 50 godina i nikakvo iskustvo u privredi, osim kao stečajni upravnik. Ima 50 godina i nije bio u stanju da stekne bilo kakvu ličnu imovinu. Stalno ponavlja iste fraze. Ne mislim da svesno manipuliše, mislim da je budala. Ali obmanuo je mnoge, koji su opijeni još jednim "spasiocem". A super zvuči: On nam otvara oči i zato nije popularan.
milisav68 milisav68 22:19 29.11.2013

Re: ..

dali76
Koliko ima ljudi Milisave zaposlenih u javnim preduzrecima kojih se dotakao Radulovic?
Ne bih rekao da je mali broj. Da ne pricamo o birokratiji...

A koliko javnih preduzeća misliš da ima (u kojima se redovno isplaćuju plate, i uplaćuje socijalno i penziono)?

To što ovi nazovi sindikati dižu galamu, to je smešna priča, jer im više niko ne veruje.

Šta misliš, zašto Dačić i dalje u koaliciji "drži" Krkobabiće (i pored svih gafova), pa zato što penzionera ima više nego "radnih ljudi" koji primaju platu.

Trenutno "narod" u Srbiji ne živi(preživljava) od plata, već od penzija, jer su one jedino redovno primanje.

U mom mestu, rad u nekom javnom preduzeću je obična robija, jer plate kasne po godinu dana, a niko ne sme da da otkaz, jer se plaši da neće da dobije radnu knjižicu i uplaćen staž (pošto se to nekima desilo).

dali76 dali76 22:24 29.11.2013

Re: ..

Nema brige. Ne sumnjam da ce ostati bez posla. Hajka je zapocela predvodi je strucnjak Dinkic na stranicama Kurira.
libkonz libkonz 22:30 29.11.2013

Re: ..

Nema brige. Ne sumnjam da ce ostati bez posla. Hajka je zapocela predvodi je strucnjak Dinkic na stranicama Kurira.

Dali, to ne može biti argument za ozbiljnu raspravu. Napadaju ga Dinkić i Kurir, to je siguran znak da je on super. Ajdee.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana