Gost autor| Ljubav| Život

Petoro dece, tri oca, dve majke

reanimator RSS / 30.11.2013. u 13:01

 Gost autor : taube

Na nasoj planeti nesrece, i srece nikad se ne pita se cija je sreca plemenitija, a ne pita se ni cija je nesreca plemenitija.  To treba da budu mere za oba, nazovimo ih, stanja u zivotu. Jer mi smo bolji nego sto su nasi zivoti.

Zivoti prominenata uvek su zanimljivi, nama obicnim smrtnicima. Nemacki mediji vec danima „ razvlace „ pricu o razvodu tv moderatorke Sylvie van der Vaart od fudbalera Rafael van der Vaarta. Na kraju je Sylvie izjavila za Stern: „ Da, prevarila sam Rafaela .“ Odlucila je da isprica o svojoj aferi sa pilotom Balasz. V. Sa njim je u jesen 2010. god. Imala tromesecnu aferu. Tada je Rafael saznavsi za sve, razgovarao sa njom i odlucili su da svom braku daju drugu sansu. 

Ali, zasto je ona uopste ljubavnu aferu zapocela, objasnila je Sylvie ovako: „ Imala sam rak, i nakon operacije unakazeno telo. Mislila sam kako svom muzu vise nisam privlacna. „ Sylvie je bila usamljena i osecala se neatraktivno. Rafael je u to vreme igrao fudbal u Madridu, potom u Londonu, a ona je vodila RTL – Show Das Supertalent. Znaci, imali su bracnu vezu na daljinu, sto je najtezi ispit za bilo koju ljubavnu vezu ili brak. Izmedju Spanije, Engleske i Nemacke sigurno su leteli sms-ovi i skype razgovori ali ono o cemu se razgovaralo, ocito nije pomoglo jer je ipak do razvoda doslo. Mozda je Rafael i slusao sta mu Sylvie govori ali nije cuo.

Ispoveda se Sylvie dalje: „ Na jednom letu, upoznala sam pilota Balasza, bio mi je potreban neko s kim mogu da pricam. To je jedino sto sam zelela.“. Pilot je bio bolji slusalac od muza, tako da mu je ispricala za svoje strahove, osecanje bespomocnosti, i ne tako velike atraktivnosti kao nekada. Dogovorili su se da odu na veceru, sve se desavalo brzo jedno za drugim tako da su do hotelske sobe stigli nekim prirodnim sledom stvari. „ Rekla sam sebi, samo ako budem imala sex sa drugim muskarcem moja atraktivnost ce mi biti vracena. „

Ostaje nam da se pitamo:  zasto ovu svoju nesigurnost svom muzu nije saopstila? Zar on nije naslucivao kako se ona oseca? Zar je nije tesio i govorio: lepa si, bices opet lepa, bices opet lepsa? Zar je to morao nepoznati muskarac da joj kaze i iskoristi priliku za sex ? Mozda je Balasz stvarno saosecao sa njom, mozda mu je bila i takva lepa. Mozda..mozda..mozda..zar..zar..zar..Nagadjanja nikud ne vode.

Evo i kako se sve zavrsilo. Neverovatan obrt, i sreca za Rafaela. Poznanstvo sa turkinjom Sabia Boluahrouz. Mediji pisu: Savrsen par, ona je vec trudna! Fotografisu je na Hamburskom stadionu kako aplaudira golu koji je Rafael dao, a potom miluje stomak. Fudbaler HSV-a nece mnogo da komentarise za medije jer je trudnoca jos rana, a Sylvie im preko medija porucuje kako im zeli srecu.

Zasto je izmedju Rafaela i Sabie tako dobro profuncionisalo? Sabia je sve sto Sylvie nije. Sabia je savrsena zena za fudbalera. Ona nema karijeru kao cilj. Ona nije model, ona nije tv moderatorka kao Sylvie. Umesto da ide od tv studija do tv studija ona gleda Rafaela na stadionu. Konzervativna, a istovremeno i moderna. Nekoliko godina starija od Rafaela, i vec ima decu iz ranijih veza. Jednu odraslu cerku sa vlasnikom jednog fudbalskog kluba, i dvoje male dece: cerku od 3 i sina od 2 godine sa fudbalerom Khalid Boluahrouz-om.

Sylvie i Rafael imaju jedno dete. Jedna beba je na putu. Dakle, sve ukupno: petoro dece, tri oca dve majke.

Rata ruza iliti rata Rouzovih nece biti. Sylvie izjavljuje da je svesna kako je Rafael zeleo jos dece a ona kao zena, dva puta operisana od raka to nije mogla da mu pruzi. Turkinja Sabie je to mogla. Inace, Sabie je nekako uvek bila u njihovoj blizini, i cekala svoj momenat. Sabie nema lepih reci za Sylvie: „ Njoj je samo karijera vazna, imala je afere i pre tog pilota i sl. „

Sada se sve stisalo. Rafael se ozenio porodicom! Trebace mnogo strpljenja i snage da bi se upravljalo tzv. Patchworkfamilie.

Ostalo je mnogo pitanja? Sta zele muskarci zapravo? Obicnu, poslusnu zenu koja je uvek tu, u ovom slucaju na stadionu? Da li su se zene dzabe borile za emancipaciju, i sta im je ta emancipacija donela: veciti stres i borbu da su na poslu jednako dobre kao muskarci, zapostavljanje porodice, gubitak braka i sl?

Ljudi traze srecu, pa se unesrece.

Ljudi traze ljubav i razumevanje, i malaksaju trazeci. Neko nadje pa izgubi, ni kriv ni duzan, a mozda je kriv, a mozda i nije. Nekom se sreca ne oprasta.

Zivot je kratak i opasan. Opasno je jesti, mozes se prejesti, mozes se otrovati. Opasno je ziveti u gradu. Soliteri se mogu stropostati. Opasno je ziveti na selu. Grom te moze udariti. Opasno je popeti se na planinu, orao ti moze teme prokljuvati, Opasno je roniti, mozes se nespretno ugusiti. Opasno je dakle egzistirati. Kud i kamo je opasnije ziveti, istinski ziveti, hrabro i punim plucima. Pa kad je vec zivot rizik zasto ne ziveti intenzivnije. Zasto ne reskirati vise? Zasto ne izabrati vecu opasnost, sto znaci veci zivot. Ovim su se mozda rukovodili Rafael, Sylvie i Sabie. Ovim sam se verovatno rukovodila i ja svojom famoznom, i nadaleko cuvenom udajom u Nemackoj.

Dan za danom. Epizoda za epizodom. Ili se dan gubi ili se dobija.Sve zavisi sta trpamo u prazan dan koji nas gladan ceka izjutra napolju.

Ove morske bolesti sto se istorijom zove, ne mozemo se spasiti.

Sabie „ sluzi „ svom muzu, i time dobija. Lepota njihove veze je u tom sluzenju koje je metod, a ona je taj metod odabrala da osvoji svog zeljenog muskarca ciji je najveci fan bila.. Time ona pokazuje ljubav.

Rafael, izmedju dve zene, hitro prvu zaboravlja ne bi li zgrabio sto vise od tog zivota sto promice.

Sylvie, dva puta pobedilac nad rakom, izgubila je muza, ali je dobila opet novi zivot i novu nadu jer je oprostila ,i jer je oprostaj trazila.

Treba se starati ne samo o sebi. Treba se starati za bliznje kao Sabie. Ako covek zalozi sve svoje staranje za cetvoricu svojih bliznjih, ta cetvorica bliznjih ce uzvratiti i on ce biti bolje sastaran nego sto bi ikad bio brinuci i starajuci se samo o sebi. Sabie je u ovoj prici glavni pobedilac.

Ljubav se daje i donosi joj se na noge, i tada ona uzvraca stostruko. Ljubav postaje sita. Ljubav je lekar zla. Steta sto to Sylvie nije na vreme saznala, pa otvorila sve karte upravo svom muzu. Umesto toga starala se samo o sebi i svojoj bolesti a to je najnesigurniji put samoodrzanja.

Rafael je bio samo posmatrac koji je na kraju sve dobio.

 Ziveli muskarci! 

 

 



Komentari (162)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 13:01 30.11.2013

...


a sad na čitanje :)
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:07 30.11.2013

Re: ...

sine,
kakvo je ovo krljanje između tebe i krkara oko taube?


taube taube 13:07 30.11.2013

Re: ...

reanimator
a sad na čitanje :)

milisav68 milisav68 13:08 30.11.2013

Re: ...

reanimator

a sad na čitanje :)

Tebi baš dosadno.
taube taube 13:09 30.11.2013

Re: ...

sine,
kakvo je ovo krljanje između tebe i krkara oko taube?

ma ne, ljudi treba da citaju dobre, interesantne tekstove
taube taube 13:10 30.11.2013

Re: ...

Tebi baš dosadno

i tebi, cim si tu, i citas pardon komentarises

blog nas nasusni
reanimator reanimator 13:18 30.11.2013

Re: ...

sine,
kakvo je ovo krljanje između tebe i krkara oko taube?


vs
alselone alselone 17:52 30.11.2013

Re: ...

kakvo je ovo krljanje između tebe i krkara oko taube?

Jbg, sine, dok se ti muvas po obskurnim zurajama Re i Krkar se bore za popularne cice.


reanimator reanimator 18:04 30.11.2013

Re: ...

bg, sine, dok se ti muvas po obskurnim zurajama Re i Krkar se bore za popularne cice.

Jok, popularne cice se bore za mene i krkija
milisav68 milisav68 19:02 30.11.2013

Re: ...

taube
Tebi baš dosadno

i tebi, cim si tu, i citas pardon komentarises

blog nas nasusni


taube taube 23:52 30.11.2013

Re: ...

Jok, popularne cice se bore za mene i krkija

mislim da je Reovo tumacenje istinitije. Borim se za naklonost krkija i rea.
ali to su sve potpuno odvojene i razlicite price.
istina je da sam prvi put kao gostautor napisala tekst Sin koji je postao otac i otac koji je postao sin , ljubaznoscu gdina nikole knezevica,ali ipak je krkar bio taj koji me je " otkrio " ali ubrzo i napustio, nezadovoljan ili mojim blogom ili mojim pogresnim komentarisanjem istog, ili postoji neki drugi razlog, uglavnom, to je sada postalo nevazno jer taj blog je jako citan ma koliko los bio, imala sam ja i bolje i gore blogove od tog bloga, to je bio jedan sasvim prosecan,neshvacen blog, nakon cega sam pauzirala i dosta razmisljala o svemu,
pojavila sam se ovde ponovo zahvaljujuci Reu i odlucila da iskoristim svoj supertalent za pisanje i za expresno pronalazenje zanimljivih tema, sebe smatram nepresusnim izvorom informacija i ideja, ovako pisem o sebi u superlativima jer sam dosla do saznanja da ako ja mislim o sebi lose, ostali ce misliti jos gore pa stoga ajd da mislim o sebi najbolje.
krkar me neodoljivo podseca na jasona stathama, ta njegova hladnoca i grubost u pokazivanju emocija nekad zna bas da uplasi, a nekad i da pomiluje,
Re je ostao uz mene kada su kola krenula nizbrdo nakon prvog teksta, sve je pogresno protumaceno - nisam se hvalisala svojim zivotom u bodensee regionu, jednostavno sam htela da pisem price tj. textove, Re mi je to velikodusno omogucio i na tome cu Reu biti vecno zahvalna.
Za naklonost krkara ne vredi mi vise da se borim, on je promenio misljenje o meni, mozda sam se ja promenila a on me tako promenjenu nije prihvatio, to smatram odlikom prijateljstva koje nije potpuno. Prijateljstvo sa Reom je potpuno - razumevanje je obostrano, i zelim da Reovu naklonost jos dugo, dugo zadrzim jer vredi
kukusigameni kukusigameni 23:57 30.11.2013

Re: ...

taube
krkar ...ta njegova hladnoca i grubost u pokazivanju emocija nekad zna bas da uplasi, a nekad i da pomiluje,

taube taube 00:14 01.12.2013

Re: ...

kukusigameni
taube krkar ...ta njegova hladnoca i grubost u pokazivanju emocija nekad zna bas da uplasi, a nekad i da pomiluje,

brrrrrrrrr, hladno mi je..
on eiskalte man ,ona empfindlich frau,
eiskalte zeli da pokaze emociju , a jedino sto postize je da empfindlich frau zadrhti od straha,
eiskalte joj je mozda i privrzen, a empfindlich frau to ne oseca jer joj je hladno, treba joj nesto toplije..
empfindlich frau mozda je i privrzena njemu ali kako da se usudi da mu pokaze emociju..jer drhti od hladnoce..
gedza.73 gedza.73 13:29 30.11.2013

Taube,

ja ništa ne znam o ovome
. Ovim sam se verovatno rukovodila i ja svojom famoznom, i nadaleko cuvenom udajom u Nemackoj.

Može jedan mali blogčić?
Pliz, pliz, pliz...

taube taube 13:35 30.11.2013

Re: Taube,

gedza.73
ja ništa ne znam o ovome
. Ovim sam se verovatno rukovodila i ja svojom famoznom, i nadaleko cuvenom udajom u Nemackoj.Može jedan mali blogčić?Pliz, pliz, pliz...

taube taube 13:38 30.11.2013

Re: Taube,

taube

gedza.73ja ništa ne znam o ovome. Ovim sam se verovatno rukovodila i ja svojom famoznom, i nadaleko cuvenom udajom u Nemackoj.Može jedan mali blogčić?Pliz, pliz, pliz...

samo ovaj citat, a ceo tekst..nista vas nije zaintrigiralo? on, ona, ona, zasto, kako, ko je u pravu, da li postoje momenti kada se ljubavne prevare mogu opravdati ( u ovom slucaju brustkrebs) ?

recite..
gedza.73 gedza.73 13:41 30.11.2013

Re: Taube,



Taube
samo ovaj citat, a ceo tekst..nista vas nije zaintrigiralo


Taube
Ostalo je mnogo pitanja? Sta zele muskarci zapravo? Obicnu, poslusnu zenu koja je uvek tu

Ne jednu. Više žena.
taube taube 13:41 30.11.2013

Re: Taube,

gedza.73
ja ništa ne znam o ovome
. Ovim sam se verovatno rukovodila i ja svojom famoznom, i nadaleko cuvenom udajom u Nemackoj.Može jedan mali blogčić?Pliz, pliz, pliz...

a , znala sam ja, i sta mi bi da pomenem sebe u tekstu, odmah se neko za to zakacio a treba da se kacite za temu
taube taube 13:42 30.11.2013

Re: Taube,

gedza.73

Ostalo je mnogo pitanja? Sta zele muskarci zapravo? Obicnu, poslusnu zenu koja je uvek tuNe jednu. Više žena.

aha, znala sam
a zasto,ako smem da pitam, koji je motiv?
gedza.73 gedza.73 13:44 30.11.2013

Re: Taube,

aha, znala sam
a zasto,ako smem da pitam, koji je motiv?

Mir u kući?
kukusigameni kukusigameni 13:46 30.11.2013

Re: Taube,

gedza.73


Taube
samo ovaj citat, a ceo tekst..nista vas nije zaintrigiralo


Taube
Ostalo je mnogo pitanja? Sta zele muskarci zapravo? Obicnu, poslusnu zenu koja je uvek tu

Ne jednu. Više žena.



Gedžo, steži kaiš. Kriza je čoveče.
gedza.73 gedza.73 13:51 30.11.2013

Re: Taube,

kukusigameni
Gedžo, steži kaiš. Kriza je čoveče.

taube taube 14:04 30.11.2013

Re: Taube,

Gedžo, steži kaiš. Kriza je čoveče

imas pravo, vise zena mogu sebi da priuste samo imucni jer

taube taube 14:05 30.11.2013

Re: Taube,

Mir u kući?

i nije bas lep nacin za odrzavanje mira u kuci, al ajd sad...
gedza.73 gedza.73 14:07 30.11.2013

Re: Taube,

Taube
imas pravo, vise zena mogu sebi da priuste samo imucni jer

Eto kakve su današnje žene. Posle kukate, ruse kose čupate.
Pa nije valjda da sve gledate kroz novac?
taube taube 14:07 30.11.2013

Re: Taube,

gedza.73
kukusigameniGedžo, steži kaiš. Kriza je čoveče.

mozda je gedza fudbaler

pogledajte kezmana, i stojketa, kao Rafael van der Vaart
taube taube 14:10 30.11.2013

Re: Taube,

Pa nije valjda da sve gledate kroz novac

naravno da nije, zadovoljna sam kad mi muz kupi i jeftinu masku za lice ( 99 centi ) mada uvek ne propusti da podbode : " ali vec imas jednu "
gedza.73 gedza.73 14:14 30.11.2013

Re: Taube,

mozda je gedza fudbaler



'ladno, 'ladno.
Ja za ovog gospodina Rafael van der Vaarta nikad nisam čuo.
Fudbaler HSV-a

A ova skraćenica na guglu mi izbacila neki novozelandski automobil.

gedza.73 gedza.73 14:15 30.11.2013

Re: Taube,

naravno da nije, zadovoljna sam kad mi muz kupi i jeftinu masku za lice ( 99 centi ) mada uvek ne propusti da podbode : " ali vec imas jednu

Nepravda, pa to ti je.
Žena može da ima dve maskare a muškarac samo jednu ženu.
niccolo niccolo 14:21 30.11.2013

Re: Taube,

i sta mi bi da pomenem sebe u tekstu, odmah se neko za to zakacio a treba da se kacite za temu

Ne činiš li sebe delom teme ako se pomeneš u tekstu?

gedza.73
naravno da nije, zadovoljna sam kad mi muz kupi i jeftinu masku za lice ( 99 centi ) mada uvek ne propusti da podbode : " ali vec imas jednu

Nepravda, pa to ti je.
Žena može da ima dve maskare a muškarac samo jednu ženu.

Nepravda, Gedžo, nepravda...
taube taube 14:23 30.11.2013

Re: Taube,

Žena može da ima dve maskare a muškarac samo jednu ženu

ajoj, il me zezas ili nisi razumeo,
kupuje mi masku za lice, to je krema koja se nanese na lice i drzis je 15 min, posle operes i izgledas 15 godina mladje a muz kaze - vec imas jednu, u smislu, upravo to moje lice koje imam je jedna maska, duhovit mi muz, tesko ga skapirati
ecce-florian ecce-florian 14:27 30.11.2013

Re: Taube,

@taube
samo ovaj citat, a ceo tekst..nista vas nije zaintrigiralo?


šta je bilo sa Zsombor V. ( pretpostavka Vilmos )?


taube taube 14:29 30.11.2013

Re: Taube,

A ova skraćenica na guglu mi izbacila neki novozelandski automobil.

evo pomoci , HSV je Hamburger SV

covek igra za Hamburg, nije neki poznat fudbaler,bar ne u srbiji, a ko prati bundesligu verovatno je cuo za njega,, cak mislim da je postao tolikopoznat jer se ozenio popularnom tv moderatkinjom ,

i razveo

omiljen medju zenama, po mom ukusu, i nije nesto
taube taube 14:32 30.11.2013

Re: Taube,

Ne činiš li sebe delom teme ako se pomeneš u tekstu?

da, cinim i sebe delom teksta, sad mi je to jasno, zelela sam da " udenem " i taj svoj herausforderung tj.izazov - uzeti sto vise od zivota bas kao ovo troje, ali bih nekako raspravu da preusmerim na ovo troje bitteeeeee
gedza.73 gedza.73 14:32 30.11.2013

Re: Taube,


niccolo
Nepravda, Gedžo, nepravda...

Upropastiće nas emancipacija i ko je izmisli.

Taube
kupuje mi masku za lice, to je krema koja se nanese na lice i drzis je 15 min, posle operes i izgledas 15 godina mladje


'oće to, 'oće.
a muz kaze - vec imas jednu, u smislu, upravo to moje lice koje imam je jedna maska, duhovit mi muz, tesko ga skapirati

Sračunao se čovek i video da ćeš od dve kreme biti mlađa, cirka, 30 godina.
ajoj, il me zezas ili nisi razumeo,


taube taube 14:38 30.11.2013

Re: Taube,

Ja za ovog gospodina Rafael van der Vaarta nikad nisam čuo

rafael van der vaart

holandjanin, iz mesovitog braka, opet multikulti,trenutno igra za Hamburg, bundesliga

EDIT A u ovom timu igra
HSV
OVO H je jasno - hamburg , a SV je Sport - Verein, sportski savez ili udruzenje postoji od 1887.
boje su im lepe-plavo-belo-crno
taube taube 14:46 30.11.2013

Re: Taube,

gedza.73
niccoloNepravda, Gedžo, nepravda...Upropastiće nas emancipacija i ko je izmisli.
Taubekupuje mi masku za lice, to je krema koja se nanese na lice i drzis je 15 min, posle operes i izgledas 15 godina mladje'oće to, 'oće.
a muz kaze - vec imas jednu, u smislu, upravo to moje lice koje imam je jedna maska, duhovit mi muz, tesko ga skapiratiSračunao se čovek i video da ćeš od dve kreme biti mlađa, cirka, 30 godina.
ajoj, il me zezas ili nisi razumeo,

Gedzo super si
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:17 30.11.2013

Re: Taube,

vise zena mogu sebi da priuste samo imucni


pa to ovi bezemljaši ko kukusigameni... al domaćin čovek, može jato žena da ima, samo im malo dune pod krila i organizuje ih, pa jedne oko stoke, druge u baštu, treće na njivu, čevrte na kvantaš, pete na pijace da se razlete, a mogu i da pletu i heklaju, pa radnju da otvori za turiste, od nakurnjaka do čarapa i prsluka, pa organic dućan, pa seoski turizam s sve vezenim čaršavima i turšijom itd




gedza.73 gedza.73 15:25 30.11.2013

Re: Taube,

Vesna
pa to ovi bezemljaši ko kukusigameni... al domaćin čovek, može jato žena da ima, samo im malo dune pod krila i organizuje ih,

Organizuje? Žene?
To bi voleo da vidim.
Žene su, bre, nadzemaljska kategorija.
Isto je to i u Njujorku i u Hamburgu a, vala, i u Godačićima.

freehand freehand 16:21 30.11.2013

Re: Taube,

taube
Pa nije valjda da sve gledate kroz novac

naravno da nije, zadovoljna sam kad mi muz kupi i jeftinu masku za lice ( 99 centi ) mada uvek ne propusti da podbode : " ali vec imas jednu "


gedza.73 gedza.73 16:24 30.11.2013

Re: Taube,

Ne valja ova maska, Free.
Ima otvor za usta.

(ako me sad ne gekne neki osvetoljubivi ženski bog živeću bar tisuću leta)
freehand freehand 16:26 30.11.2013

Re: Taube,

gedza.73
Ne valja ova maska, Free.
Ima otvor za usta.

(ako me sad ne gekne neki osvetoljubivi ženski bog živeću bar tisuću leta)

Ti praktikuješ onu sa zapušenim cedilom?
gedza.73 gedza.73 16:52 30.11.2013

Re: Taube,

Ti praktikuješ onu sa zapušenim cedilom?

Džaba. Progori kiselina.



Taube, izvini, stvarno se zezam.
Ja svoju ženu volim isto kao i prvog dana (čak i više).
I imam ogromno poštovanje prema ženama jer znam da su u mojoj porodici žene generacijama bile stub kuće.
Jake, čvrste, vredne, radne.





kukusigameni kukusigameni 16:57 30.11.2013

Re: Taube,

gedza.73
Ja svoju ženu volim isto kao i prvog dana (čak i više).

Ovo si editovao.
gedza.73 gedza.73 16:59 30.11.2013

Re: Taube,

Ovo si editovao.

Da ne nađe nekog traktoristu (u selu je nestašica pilota)
alselone alselone 17:43 30.11.2013

Re: Taube,

Da ne nađe nekog traktoristu (u selu je nestašica pilota)



Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 17:45 30.11.2013

Re: Taube,

Organizuje? Žene?
To bi voleo da vidim.


nema gledanja, samo rad, rad, rad!
alselone alselone 17:53 30.11.2013

Re: Taube,

freehand
jeftinu masku za lice





kukusigameni kukusigameni 18:07 30.11.2013

Re: Taube,

Vesna Knežević Ćosić
Organizuje? Žene?
To bi voleo da vidim.


nema gledanja, samo rad, rad, rad!


Da krenemo u organizaciju.

ecce-florian ecce-florian 18:57 30.11.2013

Re: Taube,

taube
Ne činiš li sebe delom teme ako se pomeneš u tekstu?

da, cinim i sebe delom teksta, sad mi je to jasno, zelela sam da " udenem " i taj svoj herausforderung tj.izazov - uzeti sto vise od zivota bas kao ovo troje, ali bih nekako raspravu da preusmerim na ovo troje bitteeeeee


ma pusti ga molim te . Tekst komentariše a ne čitaše. Da jest , lepo video bi i:

Pa kad je vec zivot rizik zasto ne ziveti intenzivnije. Zasto ne reskirati vise? Zasto ne izabrati vecu opasnost, sto znaci veci zivot. Ovim su se mozda rukovodili Rafael, Sylvie i Sabie. Ovim sam se verovatno rukovodila i ja svojom famoznom, i nadaleko cuvenom udajom u Nemackoj.


A vi ste brak kao kako reče, harausforderung ,zaključili znači u Nemačkoj?
gedza.73 gedza.73 19:03 30.11.2013

Re: Taube,

freehand
jeftinu masku za lice

alselone


Sa natpisom
'otvarati samo i jedino u slučaju krajnje nužde'
cult cult 19:44 30.11.2013

Re: Taube,

kukusigameni
gedza.73
Ja svoju ženu volim isto kao i prvog dana (čak i više).

Ovo si editovao.

ecce-florian ecce-florian 21:07 30.11.2013

Re: Taube,

freehand
gedza.73
Ne valja ova maska, Free.
Ima otvor za usta.

(ako me sad ne gekne neki osvetoljubivi ženski bog živeću bar tisuću leta)

Ti praktikuješ onu sa zapušenim cedilom?


Ovi iz Pančeva su stvarno neverovatni. Država im podeli maske za zaštitu zdravlja, a oni ovako, nenamenski. Ajd što nenamenski, ali zbog ličnog zadovoljstva. I može poklopac na cedilu da se pokvari od stalnog otvori-zatvori
taube taube 00:00 01.12.2013

Re: Taube,

pa to ovi bezemljaši ko kukusigameni... al domaćin čovek, može jato žena da ima, samo im malo dune pod krila i organizuje ih, pa jedne oko stoke, druge u baštu, treće na njivu, čevrte na kvantaš, pete na pijace da se razlete, a mogu i da pletu i heklaju, pa radnju da otvori za turiste, od nakurnjaka do čarapa i prsluka, pa organic dućan, pa seoski turizam s sve vezenim čaršavima i turšijom itd

bravo vesna, slazem se da upravo to vecina domacina i zeli.
secam se jedne emisije koju je milan gutovic imao na rts-u ako se ne varam, ne secam se kako se zvala ali se odlicno secam da je zene toliko ocrnio, raznim ruznim imenima nazivao, a sto ce mi zauvek ostati u pamcenju je recenica koja je glasila otprilike ovako : " muskarac prvo treba da proveri moze li zena da ponese dzak od 100 kg uz brdo, ako ne moze, s njom ne treba da se ozeni " . ostaje mi nada da se lane gutovic samo zezao ali da takvih ima koji ce upravo ovaj kvalitet zene uzeti u obzir kad planiraju zenidbu, ima ih..
taube taube 00:20 01.12.2013

Re: Taube,

Džaba. Progori kiselina

ma znam da se zezas, odavno me neko nije ovako nasmejao, i verujem da volis svoju zenu al kad progori kiselina, ne valja, ne valja
taube taube 00:25 01.12.2013

Re: Taube,

Ovo si editovao

taube taube 00:40 01.12.2013

Re: Taube,

Da ne nađe nekog traktoristu (u selu je nestašica pilota

joj covece, umirem od smeha, gedzo vrhi si ! toll toll toll!
i treba da cuvas svoje, mislim zenu, a i ona tebe da cuva tako duhovitog i originalnog.
A Sylvie nije cuvala Rafaela nego " vodila " das Supertalent show, u drustvu sa Dieter Bohlan-om ( pevac Modern Talkingsa, jos uvek fenomenalno izgleda )

A u tom Supertalent showuu , svasta sam se nagledala, takve talente ili " talente " ni srbija nije videla u onom nasem - ja imam talenat sto prekopirasmo od RTL-a

kratka ilustracija , video i supertalenti, i Sylvie..



ili ovi supertalent " biseri " a Sylvie i Dieter ocenjuju..dok muz turkinju trazi tja..

taube taube 00:58 01.12.2013

Re: Taube,

freehand

taube
Pa nije valjda da sve gledate kroz novacnaravno da nije, zadovoljna sam kad mi muz kupi i jeftinu masku za lice ( 99 centi ) mada uvek ne propusti da podbode : " ali vec imas jednu "

ne valja ova, mnogo crna,
s obzirom na umgebung u kojem smo, oboma nam bolje pristaju narrenmaske
taube taube 01:00 01.12.2013

Re: Taube,

nema gledanja, samo rad, rad, rad!

upravo tako, ako muz s posla dodje a sudovi oprani nisu, zlo i naopako, grom i pakao!
taube taube 01:09 01.12.2013

Re: Taube,

A vi ste brak kao kako reče, harausforderung ,zaključili znači u Nemačkoj?

a vi bi bas bas bas da vam se ponavlja,
moj brak je zakljucen i zakljucan u nemackoj, cemu ispitivanje, zar vec nije sve jasno nakon toliko blogova? zbunjujem vas i dalje.....
planiram i pravoslavno vencanje, jos ne mogu da se odlucim u kojem cemo se prelepom srpskom manastiru vencati, dvoumim se izmedju Lelica i Studenice, tako da ce moj germanin preuzeti malo duse ortodoxne, onoliko koliko bude zeleo, meni za ljubav
taube taube 01:16 01.12.2013

Re: Taube,

harausforderung ,zaključili znači u Nemačkoj?

herausforderung, spasavanje sa srpskog titanika, beg u narucje mog crvenog vikinga, ljubav na prvi pogled, uletanje u toplo muzevljevo germansko narucje ( istorija ima smisao za humor - sada su germani topli, a sloveni ljuti, gnevni i hladni ) hurrra nach deutschland!
zadovoljni?
freehand freehand 01:22 01.12.2013

Re: Taube,

gedza.73
Ti praktikuješ onu sa zapušenim cedilom?

Džaba. Progori kiselina.



Taube, izvini, stvarno se zezam.
Ja svoju ženu volim isto kao i prvog dana (čak i više).
I imam ogromno poštovanje prema ženama jer znam da su u mojoj porodici žene generacijama bile stub kuće.
Jake, čvrste, vredne, radne.






Bemti, Gdežo, sad tek gledam ovu sliku - da nismo mi pašenozi?!
taube taube 01:31 01.12.2013

Re: Taube,

Bemti, Gdežo, sad tek gledam ovu sliku - da nismo mi pašenozi?!

vi ´ocete da umrem od smeha'?

zar tako o svojim lepsim polovinama?
freehand freehand 01:52 01.12.2013

Re: Taube,

zar tako o svojim lepsim polovinama?

Iz ovoga sledi tužan zaključak...
taube taube 02:07 01.12.2013

Re: Taube,

Iz ovoga sledi tužan zaključak...

e sad si me rastuzio, ne pomaze ni to sto licis na costnera ili kad bolje razmislim pirsa brosnana, gdja von freehand sipa vatru
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 08:02 01.12.2013

Re: Taube,

muskarac prvo treba da proveri moze li zena da ponese dzak od 100 kg uz brdo


pa šta će mu slabačka
fantomatsicna fantomatsicna 09:32 01.12.2013

Re: Taube,

Hahhaha Vesna ,ti odma napravi Bizmis


Edit :Ja hoću nekog kome ne smeta kad sve napustim da stignem da uslikam ovo.A sigurno ne bih tog Van der Farta ....jedva čekao verovatno da ne mora da brine o bolesnoj supruzi.Onaj pilot mu došo ko kec....
Sa moje terase...veceras
gedza.73 gedza.73 10:58 01.12.2013

Re: Taube,

freehand
Bemti, Gdežo, sad tek gledam ovu sliku - da nismo mi pašenozi?!

Jok, samo smo iste sreće.
taube taube 12:15 01.12.2013

Re: Taube,

Ja hoću nekog kome ne smeta kad sve napustim da stignem da uslikam ovo

bravo. tome treba teziti - da njemu ne smeta ono sto tebi pricinjava zadovoljstvo.
taube taube 12:25 01.12.2013

Re: Taube,

Jok, samo smo iste sreće

ako vam je za utehu, i moj muz meni cesto kaze ovako - pogledaj Lea mamu, to je nasa kucna azdaja; Lea guckt - unser Haus Drachen - mamma

nemac sa srpskim smislom za humor, na kraju cu poverovati Omegi da su germani pradavni srbi
taube taube 13:03 01.12.2013

Re: Taube,

freehand

taube
Pa nije valjda da sve gledate kroz novacnaravno da nije, zadovoljna sam kad mi muz kupi i jeftinu masku za lice ( 99 centi ) mada uvek ne propusti da podbode : " ali vec imas jednu "

fantomatsicna fantomatsicna 22:05 01.12.2013

Re: Taube,

Ako hoces da procitas kakve su novozelandske Drachen,procitaj blog mog brata na:

http://www.volimo.net.au/blogs/790/522/otvoreno-pismo-ta-ti
ecce-florian ecce-florian 22:39 01.12.2013

Re: Taube,

prodajem akustičnu električnu gitaru takamine crnu sa originalnim koferom.Stereo džek
niccolo niccolo 23:05 01.12.2013

Re: Taube,

Koliko ceniš?
taube taube 08:47 02.12.2013

Re: Taube,

ecce-florian
prodajem akustičnu električnu gitaru takamine crnu sa originalnim koferom.Stereo džek

a dal ce tvoja gitara da svira kako ja igram, ako nece, onda ne kupujem

ja udaram takt
taube taube 08:54 02.12.2013

Re: Taube,

fantomatsicna
Ako hoces da procitas kakve su novozelandske Drachen,procitaj blog mog brata na:http://www.volimo.net.au/blogs/790/522/otvoreno-pismo-ta-ti

vec me sam naslov nasmejao - otvoreno pismo tasti

" Još tri puta se oprosti ,obuče kaput..raširi ruke da joj klinci polete u zagrljaj…I pošalje ćerki poljubac, a zetu klimne glavom i ne pogledavši ga "



" Moja tašta se hvalila komšinicama..(eto o čemu one pričaju na tuperware parti), da njen zet nosi donji veš sa smešnim slikama (kad hoćeš i crteži pataka na gaćama su smešni)



Pošto stanuje oko 15 minuta od nas. uvek slučajno navrati u vreme ručka i normalno zasedne za sto i naruča se.Često sam se pitao šta li jadan tašt jede u vreme tih njenih gostovanja. "

moja mama voli svog zeta, samo da kazem

ecce-florian ecce-florian 11:27 02.12.2013

Re: Taube,

taube
ecce-florian
prodajem akustičnu električnu gitaru takamine crnu sa originalnim koferom.Stereo džek

a dal ce tvoja gitara da svira kako ja igram, ako nece, onda ne kupujem

ja udaram takt

Pa sad, ako igraš ko ova što svira saxofon, najverovatnije hoće

editovano

izbačena Candy Dulfer ( mada igraaaaa) i sax zarad Vanesse Paradis ( više mi se uklapa u ovaj blog po boji glasa i šire )



*gitara je ostala ista još od '80






niccolo
Koliko ceniš?


Sam se ti zavitlavaj, ja smrtno ozbiljan. Moja je SEF 391 ME (ebony)ista ko Stjuartova samo sto je njegova plava pa je 391 MB i malo bolje svira. Cenu samo ozbiljnim blogerima na PP ( mora de se poštuje disclaimer)
niccolo niccolo 12:10 02.12.2013

Re: Taube,

ozbiljnim blogerima na PP

Da se ne lože drugari i taj rad?
ecce-florian ecce-florian 14:05 02.12.2013

Re: Taube,

Zadnje vreme došlo, niko nikom ne veruje, evo
niccolo
ozbiljnim blogerima na PP

Da se ne lože drugari i taj rad?


ozbiljni blogeri - ne oni što nošahu gitaru sve trčeći naokolo
krkar krkar 15:04 02.12.2013

Re: Taube,

nošahu


nosijahu
ecce-florian ecce-florian 17:10 02.12.2013

Re: Taube,

krkar
nošahu


nosijahu


paz kad nisam siguran a nema ovih rektorki
Imperfektom kao prostim glagolskim oblikom sam se poslužio da bih označio radnju koja se dešavala u prošlosti (nošenje gitare) a u odnosu na drugu prošlu radnju (trčanje) i to sa akcentom na pripovedački karakter ( bilo jednom pa se spominjalo)

Mislim ipak da ne može nosijahu jer se gradi tako što se na okrnjenu infinitivnu osnovu glagola ( mora biti nesvršeni kao nositi) dodaju nastavci -ah,-aše,-aše,-asmo,-aste,-ahu. To znači nos + ahu ne nosahu odnosno nošahu.

Nastavak -ijahu za treće lice množine - oni, se dodaje kod glagola na -ći ( seći -secijahu, vući- vućijahu) i na -sti ( tresti ...)

U skladu sa navedenim , a sve primenjujući tvoj savet, mogao bih npr . da izmenim na:

ozbiljni blogeri - ne oni što vucijahu gitaru sve trčeći naokolo

medžutim ,tu gubim na zvučnosti šuštavog suglasnika š čije ponavljanje doprinosi ritmu iskaza

što nošahu ( učestvuje i samoglasnik o - što no)

za razliku od

što vucijahu

Glagol koji bi imao šuštavi suglasnik npr -ž unekoliko uispunjava ovako postavljene zahteve forme

npr

ozbiljni blogeri - oni što ložahu gitaru sve trčeći naokolo

ali ne bi bio dovoljno jasan jer bi samo implicitno sadržao i svest o postojanju i druge neke grupe bez njenog određenja, pa zato nije upotrebljen

edit

Krkar u znak zahvalnosti što si kao čovek znalac između ostalog doveo i Taube na blog evo tebi jedan sešn 3+1


toplo bre, nije ovo neki njemački ECM zvuk


godec godec 15:16 30.11.2013

Živeli(?) muškarci

Poklič "živeli muškarci" objavljen na kraju posta ne može da maskira pokušaj da se osobama muškog pola pripišu negativne osobine.
taube taube 01:19 01.12.2013

Re: Živeli(?) muškarci

Poklič "živeli muškarci" objavljen na kraju posta ne može da maskira pokušaj da se osobama muškog pola pripišu negativne osobine

menjam zavrsetak teksta u reci - muskarcima s ljubavlju,,
muskarcima s ljubavlju sve vam oprastam odn. sve im oprastam
vladimir petrovic vladimir petrovic 15:56 30.11.2013

Muškarci su muškarci, žene su žene

Taube
... Pilot je bio bolji slusalac od muza


... Zasto je izmedju Rafaela i Sabie tako dobro profuncionisalo? Sabia je sve sto Sylvie nije. Sabia je savrsena zena za fudbalera. Ona nema karijeru kao cilj. Ona nije model, ona nije tv moderatorka kao Sylvie. Umesto da ide od tv studija do tv studija ona gleda Rafaela na stadionu. Konzervativna, a istovremeno i moderna. Nekoliko godina starija od Rafaela, i vec ima decu iz ranijih veza.


Ovo je pomalo zastrašujuće za onoga ko planira da se (uskoro) ženi? Neka mu je Bog u pomoći, ali će sigurno na kraju pogrešiti.

... Rafael je bio samo posmatrac koji je na kraju sve dobio.


Hm. Pate i posmatrači. Ali je dobro sve što se dobro svrši.

... Ziveli muskarci!


E, pa sada, mi bismo odovud morali da kličemo: Živele žene!

Ovih dana se bavim Bukovskim, pa da vidim šta on kaže:

"Da sam se rodio kao žena, sigurno bih bio prostitutka. Pošto sam se rodio kao muškarac, žudeo sam za ženama neprestano, što niže su pale, tim bolje. Mene su žene – dobre žene – plašile, jer su možda htele dušu, a ja sam želeo da sačuvam taj ostatak sebe. Uglavnom sam žudeo za kurvama, prostim ženama, jer su bile tupe i bezosećajne i nisu imali ličnih prohteva. Ništa nije bilo izgubljeno kad su odlazile. Istovremeno, ipak sam čeznuo za nežnom, dobrom ženom, uprkos previsokoj ceni. Inače bih bio izgubljen. Jak čovek odustao bi i od jednih i od drugih. Ja nisam bio jak. I tako sam nastavljao da se borim sa ženama, sa idejom o ženama".

Ali, malo kasnije, biva realniji i kraći:
"Nisam mislilac. Svaka je žena drukčija. U osnovi, kao da su kombinacija najboljeg i najgoreg – i čarobne i užasne. Sve u svemu, drago mi je što postoje".

Da, da, čarobno i užasno, ali (uglavnom) neminovno.
Dobro je za nas što one postoje, ali je (valjda) dobro i za njih što mi postojimo, he, he, he...


Ribozom Ribozom 16:59 30.11.2013

Re: Muškarci su muškarci, žene su žene

Eh, Taube, sta smo ti mi tolko zgresili pa nam prepricavas nemacke sapunice.
Cak si i lokalnu verziju price 'ladno prihvatila. Sabi je konzervativna turkinja sa tri braka i 4 deteta. Meni to ne zvuci konzervativno. To sto zena nema nekih velikih poslovnih ambicija je njena i samo njena stvar.
Drugo, ako je poenta price 'srecan razvod u civilizaciji', onda da te demantujem - nema srecnih razvoda. U romansiranim ljubavnim pulp-fiction pricama uvek nedostaje neki detalj. Mozda je nemacki fudbaler pustao zmajeve na javnim mestima, ili je kakio u krevetu sto rece Erika Jang (pozdrav Vladimiru).

omega68 omega68 17:08 30.11.2013

Re: Muškarci su muškarci, žene su žene

ili je kakio u krevetu sto rece Erika Jang

Taj, beše, dirigent?
freehand freehand 17:23 30.11.2013

Re: Muškarci su muškarci, žene su žene

ili je kakio u krevetu sto rece Erika Jang (pozdrav Vladimiru).

A možda je i štipao guvernantu?
Simpatičnu brkatu bakicu, koju žulja proteza?
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:14 30.11.2013

Re: Muškarci su muškarci, žene su žene

Ribozom
... ako je poenta price 'srecan razvod u civilizaciji', onda da te demantujem - nema srecnih razvoda. U romansiranim ljubavnim pulp-fiction pricama uvek nedostaje neki detalj.



Mada me to (mislim - razvod) ne dotiče lično, pala mi je u oči ova napomena, sa kojom bih se složio.
Naime, suprotno mišljenjima koja se povremeno čuju da postoji "prijateljski razlaz", nedavno sam negde pročitao:

Prijateljski razvod je sam po sebi protivrečna stvar.
-----------------

... sto rece Erika Jang (pozdrav Vladimiru).


Hvala na pozdravu. A što se tiče njujorške autorice:

Erica Jong is Alive and Well.

Ne izgleda baš kao našminkana Madonna (Barbra Streisand je njena vršnjakinja), ali pada u oči svakome ko ima sreću da je sretne ili bude u društvu sa njom, he, he, he... kao fina dama koja je 'preživela' tri razvoda.



P. S.
Dobro je što je Taube napisala ovaj blog. Priče o razvodima, ma koliko bile trivijalne, mogu imati zanimljivih poruka, pošto je manje-više svaki razvod priča za sebe.

taube taube 01:33 01.12.2013

Re: Muškarci su muškarci, žene su žene

Ovih dana se bavim Bukovskim, pa da vidim šta on kaže:

"Da sam se rodio kao žena, sigurno bih bio prostitutka. Pošto sam se rodio kao muškarac, žudeo sam za ženama neprestano, što niže su pale, tim bolje. Mene su žene – dobre žene – plašile, jer su možda htele dušu, a ja sam želeo da sačuvam taj ostatak sebe. Uglavnom sam žudeo za kurvama, prostim ženama, jer su bile tupe i bezosećajne i nisu imali ličnih prohteva. Ništa nije bilo izgubljeno kad su odlazile. Istovremeno, ipak sam čeznuo za nežnom, dobrom ženom, uprkos previsokoj ceni. Inače bih bio izgubljen. Jak čovek odustao bi i od jednih i od drugih. Ja nisam bio jak. I tako sam nastavljao da se borim sa ženama, sa idejom o ženama".

Ali, malo kasnije, biva realniji i kraći:
"Nisam mislilac. Svaka je žena drukčija. U osnovi, kao da su kombinacija najboljeg i najgoreg – i čarobne i užasne. Sve u svemu, drago mi je što postoje".

Da, da, čarobno i užasno, ali (uglavnom) neminovno.
Dobro je za nas što one postoje, ali je (valjda) dobro i za njih što mi postojimo, he, he, he...

hvala za komentar, divan je
taube taube 01:42 01.12.2013

Re: Muškarci su muškarci, žene su žene

Ovo je pomalo zastrašujuće za onoga ko planira da se (uskoro) ženi? Neka mu je Bog u pomoći, ali će sigurno na kraju pogrešiti.

moguce, ima muskaraca koji mogu da prihvate tudju decu, ima i onih koji to ne mogu, sve ima svojih prednosti i mana, s tudjom decom dobijate veeeeliku porodicu ali to nikad ne mogu postati vasa deca, s druge strane odbijanje veze ili braka sa zenom koja vec ima dete ili decu nekako je sebicno, covek sebe uskracuje za ljubav deteta koje nije njegovo a koje ga mozda moze vise voleti od sopstvenog.
zivot je cudan,,
taube taube 01:52 01.12.2013

Re: Muškarci su muškarci, žene su žene

Eh, Taube, sta smo ti mi tolko zgresili pa nam prepricavas nemacke sapunice.
Cak si i lokalnu verziju price 'ladno prihvatila. Sabi je konzervativna turkinja sa tri braka i 4 deteta. Meni to ne zvuci konzervativno. To sto zena nema nekih velikih poslovnih ambicija je njena i samo njena stvar.
Drugo, ako je poenta price 'srecan razvod u civilizaciji', onda da te demantujem - nema srecnih razvoda. U romansiranim ljubavnim pulp-fiction pricama uvek nedostaje neki detalj. Mozda je nemacki fudbaler pustao zmajeve na javnim mestima, ili je kakio u krevetu sto rece Erika Jang (pozdrav Vladimiru).

sapunice su za razbibrigu,rekoh da vam ulepsam vikend , kad ono opet omanuh
nisam nista `ladno prihvatila, zene koje nemaju poslovnih ambicija zasluzuju isti respekt kao zene od karijere.
u pravu si, i ja nagadjam u tekstu i to poprilicno, zasto ovo, zasto ono, mozda ovo, mozda ono, ko zna bre kakav je taj rafael , mozda je radio gadosti i " opacine " . ova rec mi ostala iz studijskih dana, citala sam rimskog pisca svetonija koji je pisao kako su kaligula, tiberije i ostali radili opacine, jos uvek ne znam sta ta rec znaci al sigurno je nesto mnogo lose,

motiv za tekst bio mi je sazaljenje jer je zena imala brustkrebs i sve ih je vise koje ga imaju


jao, hvala za video klip, mesecima ga trazim, dr udo i dr klaus brinkmam - junaci mog detinjstva, kad sam gledala tu seriju ni slutila nisam da cu ziveti u blizini svarcvalda, zivot nije cudo ali cini cudesa.
taube taube 02:01 01.12.2013

Re: Muškarci su muškarci, žene su žene

Dobro je što je Taube napisala ovaj blog. Priče o razvodima, ma koliko bile trivijalne, mogu imati zanimljivih poruka, pošto je manje-više svaki razvod priča za sebe.

hvala

tacno je da je svaki razvod prica za sebe, zelim da verujem u civilizovani rastanak dve osobe koje vise ne mogu zajedno da zive. naravno, ostaju zauvek neke bolne tacke, neprebolne, medjutim treba nastaviti dalje, poceti ispocetka, prekinuti kontakt sa ex man ili frau, ili odrzavati minimum kontakta.

negde sam procitala da je brak - spoj dve osobe koje se zapravo uopste ne poznaju treba se i nad tim zamisliti ,,

treba dosta pretpeti i " progutati " da bi se brak sacuvao, a kad vise ne ide pa ne ide onda - razvod k´o vrata sto bi rekla jedna moja rodjaka

i bravo za eriku , prezivela je mnogo, i previse, 3 stresa i nastavila dalje, verujem, jaca nego ikada!
omega68 omega68 16:15 30.11.2013

Rafael

među kurvama.
Na analizi Ane Karenjine, u srednjoj školi, zgrozio sam profesorku tezom da je Ana bila kurva.
Na takvom stanovištu stojim i danas.
I za ove Rafaelove mislim isto.Sponzoruše, modeli, manekenke, dobro se udale ili kako god ih eufemistički nazivali u cilju da da ne izgovorimo ono što je na kraju jedino tačno - kurvenjaci.
Šta želimo?
Ono što želim - imam.Jednom sam objasnio jednim svojim tekstom do koga sada može da se dođe jedino preko Katmandua ako se skrene levo kod Albukerkija.A evo ti jedan glas iz naroda koji je izrekao jedan moj drug ali molim domaćina, tebe i moderaciju da imate razumevanja jer ne može da se drugačije kaže iako je malo problematično kako je rečeno, zaista.Dakle CITIRAM :
''Ženu moraš što češće da udaraš po rasečotini ( ona ženska stvar , dole ) i ponekad po lobanji.''
Ja moju još ne udaram po lobanji a za sve ostalo se trudim...
Lepo si napisala.Vidiš kako ti ide od ruke sve osim istorije.
Ne stvarno, ne pišem kod krkana pa moram ovde da ti kažem da nije tačno ono oko ''četiri ocila'' na našem grbu.Nema veze sa Vizantijom ni sa bilo čim iz nove ere.To su četiri polumeseca na haljinama boginje Serbone, ali o tome nekom drugom prilikom...
gedza.73 gedza.73 16:23 30.11.2013

Re: Rafael

Ja se zezam gore sa komentarima (stvarno šala i neko interno zezanje iz našeg muško-ženskog društva) ali sa komentarom tvog drugara se uopšte ne slažem.

Izdešavalo se svašta nešto zadnjih dana u mojoj okolini i ljudi su počeli da osuđuju postupke nekih.
Vrlo je zajebano suditi o tuđim postupcima.
kako bi se mi ponašali u nekoj situaciji?
Gore ili bolje?



Jaril Jaril 16:48 30.11.2013

Re: Rafael

rasečotini

А бре омега, кад овако зовеш оно што волиш, како ли тек зовеш оно што не волиш?
omega68 omega68 16:59 30.11.2013

Re: Rafael

da li si pročitao ceo komentar?
Umeš li, ako jesi, da shvatiš da to nisu moje reči.
Je l ovo neka zavera protiv mene?
Nisam ja to rekao
Hoću izvinjenje!
Jaril Jaril 17:05 30.11.2013

Re: Rafael

Hoću izvinjenje!


Извини.
omega68 omega68 17:09 30.11.2013

Re: Rafael

ok
alselone alselone 17:55 30.11.2013

Re: Rafael

rasečotini


Au omega, drugar ti je dalabu par excellence.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana