Email moje drugarice iz Pristine

Jasmina Tesanovic RSS / 22.02.2008. u 17:54

Draga Jasmina,
Ja se duboko nadam da si dobro i da ce se ovo brzo smiriti. Mislim stalno na sve vas i jako mi je neprijatno i zao sto se sve ovo desilo.
Nemam reci da ti opisem, a tako bih volela da vam pomognem u svemu ovome.
Draga moja, tako sam potresena da ni tokom bombardovanja ovako se nisam osecala. Mislim na vas i ako si slucajno pod pretnjom, molim te mozes da dodjes ovde, znam da zvuci idiotski ali veruj mi da je sigurno.
Voli te N



Komentari (152)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

adam weisphaut adam weisphaut 20:33 22.02.2008

Re: Psiho-test

gagonja gagonja 20:36 22.02.2008

Re: Psiho-test

doktorka

gagonjavuckoOvo pismo mu dođe kao neki psiho-test tipa "da li ste nacionalista", čini mi se.Gosti se takmiče u kreativnosti prepoznavanja Jasminine skrivene zle namere, pokvarenosti njene drugarice N., itd, a sve u svetlu informacije da je drugarica iz Prištine (ne piše baš eksplicitno da se i sada tamo nalazi) i pretpostavke da je drugarica N. Albanka po nacionalnosti (što baš nigde ni ne piše, čini mi se - a baš, da se razumemo, ni ne implicira neku endemsku zlobu - štaviše, ostatak pisma pokazuje upravo suprotno).Sve u svemu, podseća na onu sličicu što izgleda kao tabla sa upozorenjem na električnoj instalaciji (sa sve onom stilizovanom munjom), a na kojoj piše: pre otvaranja usta, obavezno uključiti mozak.ovo nam je hint:"Mislim na vas i ako si slucajno pod pretnjom, molim te mozes da dodjes ovde, znam da zvuci idiotski ali veruj mi da je sigurno"a ostalo citamo izmedju redova:)pa posle "ubiji zakolji da siptar ne postoji" jeste idiotski ocekivati prijateljski raspolozene albance prema nama. to generalno , ali verujem da za jasminu ne bi bio problem da ode u pristinu.

ni meni ne bi bio problem
pricao bih na spanjolskom
vucko vucko 20:47 22.02.2008

Re: Psiho-test

Pismo je besmisleno jer je isuvise licno... zasto mi se uvek cini da Jasmina ima neku provokatorsku ideju i da ne govori iskreno u svojim postovima.

Hm... pa nije pismo besmisleno, drugarica vidi koga napadaju u Srbiji, u tom smislu sam i ja zabrinut za Jasminu, kao i ekipu iz ŽuC, ekipu sa B92 itd - nadam se da će se sve smiriti u danima koji dolaze, ali ova divljanja su malo zloslutna, sve i da su sami navijači Zvezde i Partizana pravili haos, a lopovi koristili priliku pa krali.

Pismo vrlo lično i jeste, kao što je ličan i čin objavljivanja, kao jedan mali lični dokaz tome da sa druge strane nisu samo neprijatelji. A provokacija ima i pozitivna značenja - i ovaj moj komentar gore je isto provokacija, samo malo drugačije prirode.
Mnogo je veci broj ljudi na Kosovu koji bi rado dosli da zive u Srbiju jer se ne osecaju bezbednim dole, pretpostavljam blizu 10%

Moguće, iako ja ne mogu da kažem da imam savršene statistike, niti da savršeno razumem kako će funkcionisati albanska zajednica na Kosovu, sada, kad su dobili nezavisnost. Npr. da li je sada njima u interesu da proteruju preostale Srbe sa Kosova? Šta time dobijaju, a šta gube?
Filip2412 Filip2412 21:13 22.02.2008

Re: Psiho-test

Npr. da li je sada njima u interesu da proteruju preostale Srbe sa Kosova? Šta time dobijaju, a šta gube?

Slusajuci Jasminu izgleda da im je plan naseljavanje Srba...

Vucko, pismo je mozda 100% autenticno, uopste nije nemoguce ali KONTEKST u kome se objavljuje neosporno pokusava da kaze kako je Kosovo bezbednije od Srbije, zato kazem da me Jasminini postovi nerviraju jer uvek imaju tu provokatorsku crtu.
Izvini Jasmina, nista licno
vucko vucko 21:20 22.02.2008

Re: Psiho-test


Slusajuci Jasminu izgleda da im je plan naseljavanje Srba...
Pismo je mozda 100 autenticno, uopste nije nemoguce ali KONTEKST u kome se objavljuje neosporno pokusava da kaze kako je Kosovo bezbednije od Srbije, zato kazem da me Jasminini postovi nerviraju jer uvek imaju tu provokatorsku crtu.
Izvini Jasmina, nista licno

Ja sam stava da pismo drsko insinuira da se N. nada da je Jasmina dobro i da će se situacija brzo smiriti... :)
dragoljub dragoljub 21:48 22.02.2008

Re: Psiho-test

AlexDunja
pre otvaranja usta, obavezno uključiti mozak.

:)))))

nevredi crko prekidač
Filip2412 Filip2412 20:24 22.02.2008

Histerija

Da li je Kosovo ikada bilo bezbedno za Albance koji nisu za odvajanje od Srbije i koji su odbili da saradjuju sa OVK?




gagonja gagonja 20:25 22.02.2008

Re: Histerija

Filip2412
Da li je Kosovo ikada bilo bezbedno za Albance koji nisu za odvajanje od Srbije i koji su odbili da saradjuju sa OVK?


jok more
gagonja gagonja 20:26 22.02.2008

Re: Histerija

da li je kninska krajna ikada bila bezbedna za srbe koji su bili protiv otcepljenja od hrvatske
Filip2412 Filip2412 20:31 22.02.2008

Re: Histerija

da li je kninska krajna ikada bila bezbedna za srbe koji su bili protiv otcepljenja od hrvatske


jok more
gagonja gagonja 20:34 22.02.2008

Re: Histerija

Filip2412
da li je kninska krajna ikada bila bezbedna za srbe koji su bili protiv otcepljenja od hrvatskejok more

predvidiv si
ili sto bi rekli
predvidljiv si
Filip2412 Filip2412 20:36 22.02.2008

Re: Histerija

gagonja, svako ko se mnogo petlja u politiku je ponegde bezbedan a ponegde nije,
vidis, onaj Rus sto su ga otrovali radioaktivnim materijalom je bio vrlo nebezbedan u Londonu

Medjutim, glupavo je pokusavati da svoju licnu situaciju predstavis kao opsti trend, sto Jasmina upravo cini.

doktorka doktorka 20:40 22.02.2008

Re: Histerija

Filip2412
Da li je Kosovo ikada bilo bezbedno za Albance koji nisu za odvajanje od Srbije i koji su odbili da saradjuju sa OVK?

ja ne znam da postoji albanac koji je bio protiv odvajanja kosova od srbije.
Filip2412 Filip2412 20:43 22.02.2008

Re: Histerija

ja ne znam da postoji albanac koji je bio protiv odvajanja kosova od srbije.


Cenis? Znaci kod njih demokratija ko kod Sadama Huseina, 100% glasali za?

Koji su onda oni sto ih je ubijala OVK?

Rokali su se medjusobno koliko puta samo smo slusali izvestaje, mozda su se samo oko businessa ubijali a? Svejedno koji je motiv, bezbednost pojedinca je relativna stvar.
gagonja gagonja 20:52 22.02.2008

Re: Histerija

Filip2412
gagonja, svako ko se mnogo petlja u politiku je ponegde bezbedan a ponegde nije, vidis, onaj Rus sto su ga otrovali radioaktivnim materijalom je bio vrlo nebezbedan u LondonuMedjutim, glupavo je pokusavati da svoju licnu situaciju predstavis kao opsti trend, sto Jasmina upravo cini.

ja mislim filipe da bi ovo pismo moglo da ima drugaciju poentu:
umesto da ga tumacimo kao potvrdu da je nama srbima bezbedno u pristini (sto ja nisam ni iz cega u pismu zakljucio), mogli bismo da tumacimo da je nekim ljudima u srbiji, samo zato sto imaju malko liberalnije poglede na svet, zivot ugrozen te da bi bezbedniji bili verovatno i u jasenovcu a kamoli u pristini. znate juce u beogradu je izgledalo kao da ce vlast da dopusti da nekima bagra skida glave samo zato sto nisu aplaudirali tomi nemanji i mutavom.
takodje: to sto izvesna N kaze da je iako uz prizvuk idiotizma u pristini bezbedno (a ona pise licno Jasmini a ne 200,000 prognanih srba) to se odnosi samo na jasminu i tako ga treba tumaciti.
tako kad meni stranci izraze bojazan da dodju u beograd jer su njihove drzave nas bobmardovale, ja im kazem da ne tupe i da ce biti bezbedni. to svakako ne znaci da ce 2000 americkih marinaca i 100,000 hrvatskih nacionalista moci bezbedno da se baskare po guci i ostalim srpskim gradovima
Taska Dana Taska Dana 20:56 22.02.2008

Re: Histerija

Al ce zato rusi moci...:)))
gagonja gagonja 20:56 22.02.2008

Re: Histerija

doktorka

Filip2412Da li je Kosovo ikada bilo bezbedno za Albance koji nisu za odvajanje od Srbije i koji su odbili da saradjuju sa OVK?ja ne znam da postoji albanac koji je bio protiv odvajanja kosova od srbije.


naravno da postoji. kao sto postoji i vojvodjanin koji je protiv odvajanja vojvodine. i crnogorac protiv odvajanja crnegore, i hrvata protiv otcepljenja hrvatske. a isto tako ima i srba za nezavisnost kosova.
znam da zvuci neverovatno ali tako je
Jeremija Jeremija 20:58 22.02.2008

Re: Histerija

Taska Dana
Al ce zato rusi moci...:)))

i španci, odskora.,,,:))
gagonja gagonja 20:59 22.02.2008

Re: Histerija

Rokali su se medjusobno koliko puta samo smo slusali izvestaje, mozda su se samo oko businessa ubijali a? Svejedno koji je motiv, bezbednost pojedinca je relativna stvar

Dano, rusi ce moci jer ih volimo, jer im trebamo :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
sve ce ovo jednoga dana biti rusko i nase. a na zapad neka ide kome drago
tamo nek se sjedinjuje i razjedinjuje ko s'kim hoce.
centar sveta bice s nase strane.
s nase i s ruske
Filip2412 Filip2412 21:06 22.02.2008

Re: Histerija

slazem se, nego kontekst, vreme i mesto objavljivanja nisu bas adekvatni za licna ispovedanja tako da citajuci ranije postove Jasmine imam utisak da je kao i uvek tendenciozna.

A da je lose slazem se... nek nam je Bog na pomoci (cak i nama ateistima)

Situacija je tragicna do bola a istovremeno komicna, samo mislim na film 3 karte za Holivud...
Kad se Srbi u onom selu podele na Amerikance i Ruse pa se pobiju

Taska Dana Taska Dana 21:08 22.02.2008

Re: Histerija

Jesi ti crnogorac? : )))) Mi i Rusi 300 miliona...:))))
Jel ce Kosovo da bude glavni grad?
gagonja gagonja 21:31 22.02.2008

Re: Histerija

Taska Dana
Jesi ti crnogorac? : )))) Mi i Rusi 300 miliona...:))))Jel ce Kosovo da bude glavni grad?


Crnogorac...
kakve su to sad predrasude i stereotipi?
gagonja gagonja 21:32 22.02.2008

Re: Histerija

Filip2412
slazem se, nego kontekst, vreme i mesto objavljivanja nisu bas adekvatni za licna ispovedanja tako da citajuci ranije postove Jasmine imam utisak da je kao i uvek tendenciozna.A da je lose slazem se... nek nam je Bog na pomoci (cak i nama ateistima)Situacija je tragicna do bola a istovremeno komicna, samo mislim na film 3 karte za Holivud... Kad se Srbi u onom selu podele na Amerikance i Ruse pa se pobiju


masterpiece
Taska Dana Taska Dana 21:33 22.02.2008

Re: Histerija

Nisu to predrasude...uklapa se u mitove...:)))))

Prorocanstvo: opet cemo se ujediniti sa kosovom i crnom gorom pod okriljem nase velike i mocne rusije koju volimo do besvesti.....jel to?
gagonja gagonja 21:48 22.02.2008

Re: Histerija

Taska Dana
Nisu to predrasude...uklapa se u mitove...:)))))Prorocanstvo: opet cemo se ujediniti sa kosovom i crnom gorom pod okriljem nase velike i mocne rusije koju volimo do besvesti.....jel to?


takodje vratiti sve srpske zemlje zapadno od drine kao i drevne srpske gradove vukovar, dubrovnik, zadar osek i temisvar

a sto se ljubavi tice ona je bezuslovna i beskonacna. nesto kao izmedju majke i deteta. besvest nije adekvatno poredjenje
Taska Dana Taska Dana 21:57 22.02.2008

Re: Histerija

I onda ce svi biti srecni i zadovoljni :))))

Samo nemoj da kazes da Ruse volis vise od majke, molim te!
gagonja gagonja 22:02 22.02.2008

Re: Histerija

Taska Dana
I onda ce svi biti srecni i zadovoljni :))))Samo nemoj da kazes da Ruse volis vise od majke, molim te!

Mislite Majku Rusiju?
Taska Dana Taska Dana 22:04 22.02.2008

Re: Histerija

da to majku rusiju ...volis vise od svoje majke?
vucko vucko 22:10 22.02.2008

Re: Histerija

da to majku rusiju ...volis vise od svoje majke?

Ne, to je drug Tito

gagonja gagonja 22:12 22.02.2008

Re: Histerija

Taska Dana
da to majku rusiju ...volis vise od svoje majke?

sada vec ulazite preduboko u moju intimu
mariopan mariopan 22:24 22.02.2008

Re: Histerija

doktorka
Filip2412
Da li je Kosovo ikada bilo bezbedno za Albance koji nisu za odvajanje od Srbije i koji su odbili da saradjuju sa OVK?

ja ne znam da postoji albanac koji je bio protiv odvajanja kosova od srbije.

Ne postoje , doktorka , njih su takodje vadili iz Radonjickog jezera. Njih su prvo pobili. I sve druge Albance koji se nisu slagali da se do nove drzave dodje tako sto ce se ubijati civili , silovati i deca , zene pa i muskarci pre nego sto ih iskasape i bace ribama u jezero. Tahir Zemaj je bio saborac Ramusa Haradinaja , pa , posto se protiv takvog divlajstva pobunio , cak hteo i da svedoci na sudu , takodje je izgubio zivot. Tamo , medju delovima tela nadjeni su i dokazi da su ubijane cak i bebe.
doktorka doktorka 22:32 22.02.2008

Re: Histerija

mariopan

doktorka

Filip2412Da li je Kosovo ikada bilo bezbedno za Albance koji nisu za odvajanje od Srbije i koji su odbili da saradjuju sa OVK?ja ne znam da postoji albanac koji je bio protiv odvajanja kosova od srbije. Ne postoje , doktorka , njih su takodje vadili iz Radonjickog jezera. Njih su prvo pobili. I sve druge Albance koji se nisu slagali da se do nove drzave dodje tako sto ce se ubijati civili , silovati i deca , zene pa i muskarci pre nego sto ih iskasape i bace ribama u jezero. Tahir Zemaj je bio saborac Ramusa Haradinaja , pa , posto se protiv takvog divlajstva pobunio , cak hteo i da svedoci na sudu , takodje je izgubio zivot. Tamo , medju delovima tela nadjeni su i dokazi da su ubijane cak i bebe.

nego, kad ste tako upuceni sta se tamo desavalo , recite mi sta je bilo sa albancima koji su zatvarani u stanove na suncanom bregu? nemoguce da o tome nista ne zante.
a verujem da ste culi i za slucajeve kad su nasa deca poubijana na strazi u sred beograda i to u mirnodopskim uslovima . ili su vas ubedili da su se medjusobno poubijali.
jesen jesen 10:12 23.02.2008

Re: Histerija

to sto izvesna N kaze da je iako uz prizvuk idiotizma u pristini bezbedno (a ona pise licno Jasmini a ne 200,000 prognanih srba) to se odnosi samo na jasminu i tako ga treba tumaciti.
....u tom slucaju, cemu postavljanje licne poste na blog?..
mariopan mariopan 11:29 23.02.2008

Re: Histerija

doktorka
mariopan

doktorka

Filip2412Da li je Kosovo ikada bilo bezbedno za Albance koji nisu za odvajanje od Srbije i koji su odbili da saradjuju sa OVK?ja ne znam da postoji albanac koji je bio protiv odvajanja kosova od srbije. Ne postoje , doktorka , njih su takodje vadili iz Radonjickog jezera. Njih su prvo pobili. I sve druge Albance koji se nisu slagali da se do nove drzave dodje tako sto ce se ubijati civili , silovati i deca , zene pa i muskarci pre nego sto ih iskasape i bace ribama u jezero. Tahir Zemaj je bio saborac Ramusa Haradinaja , pa , posto se protiv takvog divlajstva pobunio , cak hteo i da svedoci na sudu , takodje je izgubio zivot. Tamo , medju delovima tela nadjeni su i dokazi da su ubijane cak i bebe.

nego, kad ste tako upuceni sta se tamo desavalo , recite mi sta je bilo sa albancima koji su zatvarani u stanove na suncanom bregu? nemoguce da o tome nista ne zante.
a verujem da ste culi i za slucajeve kad su nasa deca poubijana na strazi u sred beograda i to u mirnodopskim uslovima . ili su vas ubedili da su se medjusobno poubijali.

Medjusobno su se poubijali , sigurno , kao i oni Srbi sa Kosova.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 11:40 23.02.2008

Re: Histerija

Mariopan, ja se iskreno još uvek nadam da će doći dan kada ćete biti sposobni da prestanete da prebrojavate žrtvama krvna zrnca i da ih rangirate prema nacionalnoj pripadnosti.
mariopan mariopan 15:41 23.02.2008

Re: Histerija

doktorka
mariopan

doktorka

Filip2412Da li je Kosovo ikada bilo bezbedno za Albance koji nisu za odvajanje od Srbije i koji su odbili da saradjuju sa OVK?ja ne znam da postoji albanac koji je bio protiv odvajanja kosova od srbije. Ne postoje , doktorka , njih su takodje vadili iz Radonjickog jezera. Njih su prvo pobili. I sve druge Albance koji se nisu slagali da se do nove drzave dodje tako sto ce se ubijati civili , silovati i deca , zene pa i muskarci pre nego sto ih iskasape i bace ribama u jezero. Tahir Zemaj je bio saborac Ramusa Haradinaja , pa , posto se protiv takvog divlajstva pobunio , cak hteo i da svedoci na sudu , takodje je izgubio zivot. Tamo , medju delovima tela nadjeni su i dokazi da su ubijane cak i bebe.

nego, kad ste tako upuceni sta se tamo desavalo , recite mi sta je bilo sa albancima koji su zatvarani u stanove na suncanom bregu? nemoguce da o tome nista ne zante.
a verujem da ste culi i za slucajeve kad su nasa deca poubijana na strazi u sred beograda i to u mirnodopskim uslovima . ili su vas ubedili da su se medjusobno poubijali.

Zaista ne znam pa o tome brigu vi vodite itekako dobro , pa razmisljam , zasto i ja da vodim VASU BRIGU , vi ste za to sasvim sposobni . Primecujete da ja spominjem one o kojima NIKO NE VODI BRIGU?

VI ste podelili zrtve za kojima treba da se place i koje treba da spominjemo i na zartve koje treba preskociti jer pripadaju pogresnom narodu pa stoga ne zasluzuju ni da se spomenu.

Tako ja spominjem i Albance koje su ubili Albanci i Rome nad kojima je izvrsen pravi GENOCID ali to guraju u zaborav i Medjunarodna Zajednica i VI , takozvani " borci za istinu" pa ( gresna mi dusa ) spominjem i Srbe koji su poklani i nestali i njihovu otetu i pobijenu decu pa Gorance kojih je skoro 1000 moralo da se iseli pa Turke Egipcane i sve druge koje vi preskacete. Mislim da neko mora i u njihovo ime nesto da kaze jer ...sva je prilika ....da tu VELIKU SRAMOTU CIVILIZOVANOG SVETA ...taj svet nikada nece suditi , osuditi i kazniti. Ako bi sudio , osudio i kaznio , morao bi da osudi i SAM SEBE jer je taj svet naoruzavao i pomagao ov zlocince i najzad , garantujuci svima bezbednost , dok je LAGAO , omogucio dodatnih oko 2000 zrtava a to su oni oteti i ubijeni civili posle dolaska KFORa na Kosovo.

Da li ce svet ikada to da kaze , prizna i osudi Nece , to mi vi potvrdjujete svakog casa jer ponavljate mantru smisljenu u njihovoj kuhinji . Vi njima trebate samo za to da je do besvesti ponavljate , sto i radite .
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 16:31 23.02.2008

Re: Histerija

spominjem i Albance koje su ubili Albanci i Rome nad kojima je izvrsen pravi GENOCID ali to guraju u zaborav i Medjunarodna Zajednica i VI , takozvani " borci za istinu" pa ( gresna mi dusa ) spominjem i Srbe koji su poklani i nestali i njihovu otetu i pobijenu decu pa Gorance kojih je skoro 1000 moralo da se iseli pa Turke Egipcane i sve druge koje vi preskacete.

oko 2000 zrtava

Uzalud se nadam, prebrojavate li prebrojavate ta sirota krvna zrnca, pa sve sortirate i rangirate. Ako išta može biti strašno za sve žrtve i za njihove najbliže to je da ih sada neko još razvrstava.
one o kojima NIKO NE VODI BRIGU

Osim vas Mariopan - jeste li to hteli da kažete? Nemojte se ljutiti, ali ovo je smešno.
VI ste podelili zrtve za kojima treba da se place i koje treba da spominjemo i na zartve koje treba preskociti jer pripadaju pogresnom narodu pa stoga ne zasluzuju ni da se spomenu.

Ako ste ovo meni napisali, molim vas da navedete tačno gde i kada sam podelila žrtve. Ako pričate u množini, što me ne bi iznenadilo, molim da mi kažete na koga konkretno mislite kada kažete "vi". Mislim, kad već vodite brigu.
mariopan mariopan 17:33 23.02.2008

Re: Histerija

Jelena Krajšić
Mariopan, ja se iskreno još uvek nadam da će doći dan kada ćete biti sposobni da prestanete da prebrojavate žrtvama krvna zrnca i da ih rangirate prema nacionalnoj pripadnosti.

A ja se nadam da ce doci dan kada ce DOKTORKA i slicni prestati da zrtve dele po nacionalnosti i kada ce poceti da govore ISTINU. Nisam ja pocela da prebrojavam vec ona a ja sam joj samo odgopvorila. Njen posao je da ovde na blogovima gura " istinu " serviranu od strane Albanaca i da minimizira sve ostale zrtve . To je uvreda za vse one koje niko ne spominje samo zato sto su pripadali pogresnom narodu. Izgleda da je samo " ispravnom " narodu dozvoljeno da pominje i oplakuje svoje mrtve , da optuzuje i sudi a svi drugi - mars u mrak zaborava.
mariopan mariopan 17:37 23.02.2008

Re: Histerija

Jelena , ja sve ovo nisam napisala vama vec DOKTORKI i nju sam prozvala da deli zrtve NE VAS. Ako ste stekli taj utisak ja se izvinjavam ali to nije bilo namenjeno vama. Moram da pogledam kome sam naslovila onja odgovor jer to vama nije namenjeno moguce da sam napravila samo obicnu gresku.
doktorka doktorka 17:48 23.02.2008

Re: Histerija

mariopan

Jelena KrajšićMariopan, ja se iskreno još uvek nadam da će doći dan kada ćete biti sposobni da prestanete da prebrojavate žrtvama krvna zrnca i da ih rangirate prema nacionalnoj pripadnosti.A ja se nadam da ce doci dan kada ce DOKTORKA i slicni prestati da zrtve dele po nacionalnosti i kada ce poceti da govore ISTINU. Nisam ja pocela da prebrojavam vec ona a ja sam joj samo odgopvorila. Njen posao je da ovde na blogovima gura " istinu " serviranu od strane Albanaca i da minimizira sve ostale zrtve . To je uvreda za vse one koje niko ne spominje samo zato sto su pripadali pogresnom narodu. Izgleda da je samo " ispravnom " narodu dozvoljeno da pominje i oplakuje svoje mrtve , da optuzuje i sudi a svi drugi - mars u mrak zaborava.


mariopan ,vi uporno govorite o posledicama, a ja o uzrocima. a da nije bilo uzroka , ne bi bilo ni posledica.
pufna pufna 17:52 23.02.2008

Re: Histerija

mariopan ,vi uporno govorite o posledicama, a ja o uzrocima. a da nije bilo uzroka , ne bi bilo ni posledica.

a sta doktoraka ako je to spirala nasilja i da se ne moze naci odgovor u problemu ''sta je starije- kokoska ili jaje?!"
ovo nije relativizacija, ali mislim da njoj najvise doprinosi pojednostavljivanje.
doktorka doktorka 18:49 23.02.2008

Re: Histerija

pufna
mariopan ,vi uporno govorite o posledicama, a ja o uzrocima. a da nije bilo uzroka , ne bi bilo ni posledica.a sta doktoraka ako je to spirala nasilja i da se ne moze naci odgovor u problemu ''sta je starije- kokoska ili jaje?!"ovo nije relativizacija, ali mislim da njoj najvise doprinosi pojednostavljivanje.


posledica je "nezavisno kosovo" , uzrok je lose vodjenje nase politike.
pufna pufna 20:09 23.02.2008

Re: Histerija

ti se doktorka takmicis sa maripan koji je narod vise stradao i koja su zverstva bila gora.
Ne mislim da je to namerno. ali tako ispadne.
Za situaciju na kosovu , nikako ne mogu samo Srbi biti krivi.
I pre bombardovanja kad je doslo do albanskog pogroma su Albanci mahom zeleli da se otcepe.

Kao sto Evropu koja je zelela da Kosovo bude njen protektorat nista ne abolira od toliko proteranih i ubijenih ljudi- Srba mahom.
Uspeli su da sklepaju Bosnu pod devizom- ''mir mora naci put'', gde nisu nista manja zverstva postojala, a to sa Kosovom nisu zeleli.

Bojim se da bi situacija bila vrlo slicna i da je Djindjic ziv. Kao i to da bi mu se stolica debelo ljuljala.

Naravno da je posledica nezavisno kosovo krivica rata sa nato-om i ideologije ''asanacija terena''. To je nasa sramota.
doktorka doktorka 20:57 23.02.2008

Re: Histerija

pufna
ti se doktorka takmicis sa maripan koji je narod vise stradao i koja su zverstva bila gora. Ne mislim da je to namerno. ali tako ispadne.Za situaciju na kosovu , nikako ne mogu samo Srbi biti krivi. I pre bombardovanja kad je doslo do albanskog pogroma su Albanci mahom zeleli da se otcepe. Kao sto Evropu koja je zelela da Kosovo bude njen protektorat nista ne abolira od toliko proteranih i ubijenih ljudi- Srba mahom.Uspeli su da sklepaju Bosnu pod devizom- ''mir mora naci put'', gde nisu nista manja zverstva postojala, a to sa Kosovom nisu zeleli. Bojim se da bi situacija bila vrlo slicna i da je Djindjic ziv. Kao i to da bi mu se stolica debelo ljuljala.Naravno da je posledica nezavisno kosovo krivica rata sa nato-om i ideologije ''asanacija terena''. To je nasa sramota.


ja se ne takmicim . pogledaj pocetak nase prepiske. pazi , mene ne zanima da idem u neku daleku proslost . znaci posmatram od ustava 1974. tacka. ranije me ne zanima jer bismo tako mogli stici i do covekovog pretka. btw , milosevic je albancima oduzeo autonomiju koja im je zagarntovana bila tim ustavom., milosevic je potom u kumanovu potpisao kapitulaciju. kostunica je odbio da se sastane sa ahtisarijem . sta dalje i sta vise. kosovo je proglaseno nezavisnim. skoro cela evropa je priznala nezavisnost kosovu . amerika, islamski svet. to su cinjenice.
Ribozom Ribozom 15:14 26.02.2008

Re: Histerija

Znam jednog Albanca koji je bio protiv odvajanja Kosova od Srbije. Ustvari, znao sam. U 'koha ditore' je njegovo ubistvo okarakterisano kao 'rat mafije'.

Zamislite, hteo sam da nadjem ono kada Clinton u Pristini kaze kako bi srbi trebalo da se vrate na Kosovo, a masa mu zvizdi (u prilog temi). medjutim skinuli sa yooutubea, kao i na netu dokument o popisu stanovnistva na kosovu iz 2001. Sta je ovo

naive serbian people
Filip2412 Filip2412 19:44 05.03.2008

Re: Histerija

ja se ne takmicim . pogledaj pocetak nase prepiske. pazi , mene ne zanima da idem u neku daleku proslost . znaci posmatram od ustava 1974. tacka.


Doktorka, to sam i ja primetio, ti se tog ustava drzis ko pijan plota :) mada cak i u tom ustavu nisam siguran da Kosovo ima pravo na samoopredeljenje.

To sto ti racunas od 74 je tvoj izbor, zasto bas od 74 samo ti znas. Svaka argumentacija je suvisna ako neko zauzme tako isljuciv stav.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 01:17 23.02.2008

Срећан пут

Ја само могу да Вам пожелим срећан пут и поздравите Наташу Кандић. Демократско Косово Вам пружа руку и ред је да је прихватите. Ипак је то колевка демократије.
Taska Dana Taska Dana 17:23 23.02.2008

Re: Срећан пут

Демократско Косово Вам пружа руку и ред је да је прихватите.


Ovo je trebalo da kazete na mitingu,pre par dana, nasim politicarima a ne meni i trebalo je da ostanete u svojoj i mojoj kolevci za kojom placete a ja ne jer sam odrasla.......nisam vise dete da me lazu.

Siledzije nikad nisu znale da rese problem a jos manje da pruze ruku jedni drugima, zato je ovako kako jeste.

Kosovo je moglo da bude kolevka nase demoktarije da se videlo da u toj kolevci leze dva deteta i da im nije udobno u njoj.

Neodgovornost , neodgovornost, neodgovornost.......gde kod pogledas...i nasilje svake vrste.....

Ova zemlja je kao los roditelj, bezosecajnik.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 20:15 23.02.2008

Re: Срећан пут

Baka Dano, ovo se zove ironija. Kosovo je jedna javna kuca za strane vojnike koji tu jedino mogu da se izivljavaju nad maloletnicama iz istocne evrope i sve to uz jeftin kokain.
GM Dubravsky GM Dubravsky 15:51 23.02.2008

Enough is enough a.k.a. aman dosta

Ajte vi lepo kod nje, slobodno.
Samo molim vas dajte bar jednom, vi i intelektualni kremdelakrem koji ovde blogira, sročite nešto, pa makar tako i ne mislili, što će vašem narodu pokazati da (protesti i slično notwithstanding) ga se ne stidite.
Taska Dana Taska Dana 17:58 23.02.2008

Re: Enough is enough a.k.a. aman dosta

aman dosta


Ja volim Savu, Beograd, Pristinu, Dunav, Ibar, Kopaonik, Mirusu, Knez Mihajlovu ulicu, Sicevacku klisuru,Kalemegdan....volim ljude u ovoj zemlji ALI POLITIKU OVE ZEMLJE OSUDJUJEM!
BIBIKA BIBIKA 11:36 05.03.2008

polako doktorice, niti svi tako viču, niti

JEREMIJA zašto kaljaš ime srpsko(blogersko)?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana