Russia could use force in Kosovo

angie RSS / 23.02.2008. u 16:12

BBC News/ Friday, 22 February 2008,

Czech Nato troops went to prevent further Serb violence
Russia's ambassador to Nato, Dmitry Rogozin, has warned that Russia could use military force if the Kosovo independence dispute escalates.
"If the EU develops a unified position or if Nato exceeds its mandate set by the UN, then these organisations will be in conflict with the UN," he said.

In that case Russia would "proceed on the basis that in order to be respected we need to use brute force", he said.

Many EU members have recognised Kosovo, but several oppose recognition.

Russia, a permanent member of the UN Security Council, backs Serbia, which has condemned the independence declaration issued by the Kosovo parliament on 17 February.

On Tuesday members of the Serb minority in Kosovo attacked two border posts staffed by UN personnel and Kosovo police.

The violence led the Nato troops in Kosovo - known as K-For - to reinforce the border with Serbia.

Kosovo's majority ethnic Albanians are following a plan drawn up by UN special envoy Martti Ahtisaari for "supervised independence", which was rejected by Serbia.

Russian media outcry

The EU will soon deploy 2,000 officials to strengthen law and order in Kosovo, which has a population of about two million. Russia argues that the mission has no legal basis.

There has been a furious reaction in some Russian media to Kosovo's declaration of independence.

A commentary in the Vesti Plus analytical programme, on state-run television, called the assassinated former Serbian Prime Minister, Zoran Djindjic, a Western puppet who had "received a well-deserved bullet".

It said Djindjic had sold national heroes to the International War Crimes Tribunal in The Hague.

The programme concluded that Serbia - and not only Serbia - must now decide whether to acquiesce in what has happened, or resist.



Komentari (47)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

giger giger 16:30 23.02.2008

...

Stizu Kozaci........ ponovo.
kaiser kaiser 16:45 23.02.2008

Re: ...

Da, srce im se cepa zbog Srbije. Cujem da ce i gas onda da stigne do nas kroz NATO zemlje.
Kakve budalashtine!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:00 23.02.2008

Kozaci vs. Chobani

a zasto se uporno kod nas provlaci to Srce i volim-te-ne-volis-me fazon u politickim odnosima zemalja u svetu?! tu nema ljubavi, alo! ko kaze da ameri Vole abance sa kosova?! ili mrze srbe?! ajmo malo politicke svesti! politika emocija (+kinta) nas je i dovela ovde gde smo.

ruska a i (u kosovo kejsu) americka retorika je ostrija nego ikada i to nema veze da li nas rusi vole ili ne. oni su prepoznali konacno svoj interes da podsete narode u svetu da se rusija Vratila, sto amere cini posebno nervoznim. predsednik/premijer rusije vise nije pijani jelcin (sa imenom na platnom spisku u state department-u), vec bivsi KGB.vac visokog ranga koji o Njima zna mnogo vise nego sto Oni znaju o Njemu.

jos jedan hint: zasto je KGB toliko omrazen kod nas u odnosu na CIA? matori Bush je bio Direktor CIA.e! sta bi se desilo i koliko bi pljuvali putina tek da je bio direktor KGB.a?! wake up folks! ovde se najmanje radi o Nama, a mnogo vise o necemu sto ne mozemo da kontrolisemo.

ono sto mene opet nervira je sto svi kao Znamo kako se US ponasa u svetu gde Ima interes i gde Nema interes. da je US imala interes u Ruandi, geoncid se ne bi desio ili ne bas onakav strasan. da li se pitate (mozda?!) zasto su turci ponovo juce jurnuli u irak da pobiju jos kojeg 'irackog pobunjenika' (o kurdima govorimo)? oni to rade vec jako dugo i nicija tu prava izgleda nisu narusena, a? da li znate koliko je iracana civila poginulo u 2007 - vise od milion! zasto?! da li je pronadjeno oruzije na koje se sumnjalo?! da li znate da su US trupe Iraku desetkovane zbog dezertera?

zasto severni kipar nema pravo na odcepljenje? to se i oni pitaju nakon 17.03.08.
s kojim pravom US 'traze reforme posle Kastra'?!
o tome se radi. US je u prilicnoj ekonomskoj krizi jer ogromnu kintu daje za rat u iraku. gde ruske trupe jos nastupaju sem u rusiji? a americke?

pogledajte vest od danas koja se nadovezuje na onu od juce gde nikolas berns optuzuje rusiju da je organizovala nerede u beogradu....da li vam se ovo cini stvarnim?! ako hoce vec da ih optuzuje za nesto, neka pokaze promil svog IQ.a.
niko ne moze da trvdi da putin zaista brani svetski poredak kakav je danas, odnosno Bio pre proglasenja kosova (a i bombardovanja srbije), ali im US i EU (ili bar njen deo) svakako daju mnogo razloga za , ne samo povoda.

a pazi ovo.

meni se cini da cemo gledati sukob sirih razmera. ja sam pesimista ali posle toga svetski poredak silnih nece izgledati ovako kako izgleda sad. ne kazem da ce biti bolji...

i da me se ne shvati pogresno, ne volim ja ni jedne ni druge, niti ih mrzim, ne razmsljam na taj nacin ali mi smeta da US preuzme ulogu UN.a i to samo na podrucjima gde imaju interes. oni su bombardovali srbiju bez saglasnosti UN.a. sad su dali albancima sa kosova nezavisnost... a glavonja iz UN ne moze nikoga da pogleda u oci zbog toga...fuj!
Russia could use force in Kosovo. well, US already Use force in Kosovo. what's the different?!

ps. i da, zbog dusebriznika sa uglavnom jedne strane, osudjuejm politiku srbije prema kosovu ne samo u poslednjih 30 godina, vec i duze. i takodje nista manje ne osudjujem politiku etnickih albanaca sa kosova od kada su u sastavu SFRJ.
mayo1 mayo1 18:11 23.02.2008

Re: Kozaci vs. Chobani

a zasto se uporno kod nas provlaci to Srce i volim-te-ne-volis-me fazon u politickim odnosima zemalja u svetu?! tu nema ljubavi, alo!


U sridu.
Mada se na ovim prostorima to malo teže prihvaća.
Unfuckable Unfuckable 19:04 23.02.2008

Re: Kozaci vs. Chobani

bravo, BoL, odlično napisano. Btw, rus je negde - čini mi se - napomenuo da oni neće ratovati na Kosovu
Po meni - iza svega, i posle svega stoji čista kinta.
Nikakvi pravni principi, nikakva briga za etničke odnose, nikakva teorija krvi & tla, nikakva briga za pravoslavni živalj - samo, lepljiv od znoja i masan od krvi - novac.
I Tamo Napolju, i Ovde kod Nas, motiv za sve što gledamo ovih dana je taj.

p.s. - 'leba mi, ako se pojavi još jedan blog na engleskom, počeću da komentarišem na šatrovačkom.

Unfuckable The Mrzi Ga
(copyright by Mungos The Nevidljivi)
angie angie 19:15 23.02.2008

Re: Kozaci vs. Chobani

pa sad izvini unf-bilo mi truba da preprichavam, kad je vec srocheno sve kako treba, kapiram ja da time smanjujem kolichinu ljudi koji mogu da otprate normalno, al mi je drago da komentari proshiruju tu mogucnost.

moze i taj shatrovachki, ionako je sve izbezumljeno, mozda se bolje i razumemo ako uvedemo neki totalno drugi nivo.
angie angie 19:20 23.02.2008

Re: ...

kaiser
Da, srce im se cepa zbog Srbije. Cujem da ce i gas onda da stigne do nas kroz NATO zemlje. Kakve budalashtine!


eno mayo malo dole pokazala i "kako".
angie angie 19:21 23.02.2008

Re: ...

giger
Stizu Kozaci........ ponovo.



pa je l ste vezbali pesmicu?
angie angie 19:22 23.02.2008

Re: Kozaci vs. Chobani

jbte bol- ovi kojima treba da se razbistri, imaju koncentraciju za jednu prostu rechenicu-kosovo je srbija i tajrad.
Goxy Goxy 20:18 23.02.2008

Re: Kozaci vs. Chobani

Bebo, ali ovo je malo suvise komplikovano za mene kao prosecnog Amerikanca. Vrati se ti lepo kad budes u stanju da mi kazes ko su "good guys" a ko "bad guys" tako da znam na ciju stranu da se stavim. Hvala.
Strongman Strongman 20:25 23.02.2008

Re: Kozaci vs. Chobani

jos jedan hint: zasto je KGB toliko omrazen kod nas u odnosu na CIA? matori Bush je bio Direktor CIA.e! sta bi se desilo i koliko bi pljuvali putina tek da je bio direktor KGB.a?! wake up folks! ovde se najmanje radi o Nama, a mnogo vise o necemu sto ne mozemo da kontrolisemo.


Putin jeste bio direktor FSB (naslednika KGB) i predsedavajuci saveta za nacionalnu bezbednost.
angie angie 20:42 23.02.2008

Re: Kozaci vs. Chobani

Goxy
Bebo, ali ovo je malo suvise komplikovano za mene kao prosecnog Amerikanca. Vrati se ti lepo kad budes u stanju da mi kazes ko su "good guys" a ko "bad guys" tako da znam na ciju stranu da se stavim. Hvala.


pa je l ti ne mozesh to sam da saberesh?:)))

da ti kazem, u ovom slucheju su i ovi shto kao daju nama podrshku samo u funkciji nechega shto ce josh vishe da nam nashkodi. nasha vlada i diplomatija mora da promeni intonaciju i sadrzaj poruka koje shalje u svet, da bi on uopshte stao da nas saslusha- ovako nas ni ne rachunaju i u odnosu na to donose odluke.
angie angie 20:42 23.02.2008

Re: Kozaci vs. Chobani

Strongman
jos jedan hint: zasto je KGB toliko omrazen kod nas u odnosu na CIA? matori Bush je bio Direktor CIA.e! sta bi se desilo i koliko bi pljuvali putina tek da je bio direktor KGB.a?! wake up folks! ovde se najmanje radi o Nama, a mnogo vise o necemu sto ne mozemo da kontrolisemo.Putin jeste bio direktor FSB (naslednika KGB) i predsedavajuci saveta za nacionalnu bezbednost.


iza svakog tate po jedna sluzbica!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:46 23.02.2008

Re: Kozaci vs. Chobani

pa izgleda, Jakimen je lepo rekao s tim sto je putin bio direktor FSB.a i sef KGB.a za istocnu nemacku pre toga. ono sto ja vidim ovde je da je putin mladji cak i od mladjeg Busha. a US u ekonomskoj krizi za otvorenim sukobima u na raznim mestima u svetu...
ovde nema good i bad guys...ima samo Jačiguys (sto Jakiem sigurno zna ;-)

inace angie, drago mi je da je konacno neko na ovom blogu progovorio i o toj drugoj strani a ne samo ono standardno ruske gubernije, bivsi KGB.ovac, mracna rusija...i ostalo. jedino mi je pod znakom pitanja ovo oko ZDJ, mada mislim da je ishitreni mladjahni novinar, hteo da se dopadne bosu...ko mladi dejan mihajlov
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:48 23.02.2008

Re: Kozaci vs. Chobani

angie
jbte bol- ovi kojima treba da se razbistri, imaju koncentraciju za jednu prostu rechenicu-kosovo je srbija i tajrad.

da...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:50 23.02.2008

Re: Kozaci vs. Chobani

Btw, rus je negde - čini mi se - napomenuo da oni neće ratovati na Kosovu

pazi...pa nece na kosovu, to je fakat...akomerazumes ;-)

angie angie 23:12 23.02.2008

Re: Kozaci vs. Chobani

znakom pitanja ovo oko ZDJ, mada mislim da je ishitreni mladjahni novinar, hteo da se dopadne bosu...ko mladi dejan mihajlov


mogo je on da ima ideju koju hoce, al u svom kupatilu, tv je javni medij i potpada pod neke zakone i sankcije, da onakvu bljuvotinu kaze za muchki ubijenog drzavnika druge zemlje- to ne moze bez posledica, normalno bi bilo da se zvanchnici izvine i ograde , a ta tv da snosi neke posledice- nisam chula da li se nash predsednik pobunio i trazio izvinjenje za tako skaradnu izjvau koja bi njemu svakako trebalo da je uvredljiva.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:30 23.02.2008

Re: Kozaci vs. Chobani

mislim da su reagovali i jeremic i DS i LDP oko ovoga i da su uputili ostre poruke rusiji....utomsmislu. ne znam da li su ovi reagovali posle, a i subota je...
Unfuckable Unfuckable 23:39 23.02.2008

Re: Kozaci vs. Chobani

mislim : muka mi je od te bljutave izjave kolmovanog mamojeba koju mu je neko od kominform - kvazipatriota napisao za malo oralnog sexa.
Ali - emocije u stranu - to nije dokaz da je rusija umešana u atentat.
Samo nam pokazuje Njihov stav po tom pitanju i dokazuje tezu da nije bilo mnogo zainteresovanih Okolo da Premijer ostane živ.
Kada je došao trenutak - a znali su, kao i US, da dolazi - zažmurili su "na jedno oko" i sutradan poslali neku frazetinu od telegrama saučešća & kvazipodrške. Ćutanje rusije tih martovskih dana je odzvanjalo.
Kasnije se malo kontrolisala šteta i pazilo da istraga ne uradi svoj posao baš fanatično - to je bio, kladim se, zajednički rad US, EU I rusa - ko kaže da ne mogu zajedno, jelte... - a kada se došlo do opipljivijih stvari napravljen je sasređen pritisak da se Sablja obustavi. To je bilo jako bitno da se dogodi i kada je postignuto - sled je bio logičan :
gomila afera i "afera", urušavanje Živkovićeve vlade koja nije uspevala da podigne glavu od paljbe kojoj je bila izložena... i vanredni izbori - dovoljno vremenski udaljeni od Sablje, da bi omogućili prljanje i spinovanje postignutog ili nagoveštenog.
Najzad su, 2004. dobili Svog Čoveka i tu situaciju eksploatišu maksimalno
Strongman Strongman 01:22 24.02.2008

Re: Kozaci vs. Chobani

pa izgleda, Jakimen je lepo rekao s tim sto je putin bio direktor FSB.a i sef KGB.a za istocnu nemacku pre toga. ono sto ja vidim ovde je da je putin mladji cak i od mladjeg Busha. a US u ekonomskoj krizi za otvorenim sukobima u na raznim mestima u svetu...
ovde nema good i bad guys...ima samo Jačiguys (sto Jakiem sigurno zna ;-)



Sasvim slucajno pratom putinovo delo i rad jos od pre 8 godina. Putin nije bio sef KGB u Istocnoj Nemackoj. Taj deo njegove proslosti je izbrisan spaljivanjem arhive a on ikad nije pricao o svojoj sluzbi u tom delu Evrope.

Onako uzgred Putin je pravo osvezenje za Rusiju posle Gorbacova i Jelcina i kao ljubmac Rusa ima podrsku neverovatnih 81% ispitanika.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:00 24.02.2008

Re: Kozaci vs. Chobani

Taj deo njegove proslosti je izbrisan spaljivanjem arhive a on ikad nije pricao o svojoj sluzbi u tom delu Evrope.

pa nije tebi ili meni pricao nikada, ali ne znaci da niko o tome ne zna nista ;-)
on je bio prilicno prisutan u istocnoj nemackoj...so...well...
angie angie 02:26 24.02.2008

Re: Kozaci vs. Chobani

Samo nam pokazuje Njihov stav po tom pitanju i dokazuje tezu da nije bilo mnogo zainteresovanih Okolo da Premijer ostane živ


vishestruko primenljiva teza.
angie angie 02:32 24.02.2008

Re: Kozaci vs. Chobani

Onako uzgred Putin je pravo osvezenje za Rusiju posle Gorbacova i Jelcina i kao ljubmac Rusa ima podrsku neverovatnih 81% ispitanika.


pa i zloba je bio, sad kad saberesh i oduzmesh koda nas, opet realno neki chudni ljubimci=neobichna ta privrzenost kod slovenskih dusha, eto u shirim razmerama.
angie angie 02:34 24.02.2008

Re: Kozaci vs. Chobani

ovde nema good i bad guys...ima samo Jačiguys (sto Jakiem sigurno zna ;-)


pa imash i gloopy gajs,
a pravilo jachigajsa je je oduvek i bilo.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:47 24.02.2008

Re: Kozaci vs. Chobani

jeste angie, ali je putin izvuko ruse na povrsinu, za razliku od zlobe koji nas je ugurao u blato. imam utisak da ce putin jos dugo da vlada rusijom, ako ne in front, onda u back stage.u ;-)
angie angie 02:53 24.02.2008

Re: Kozaci vs. Chobani

BebaOdLonchara
jeste angie, ali je putin izvuko ruse na povrsinu, za razliku od zlobe koji nas je ugurao u blato. imam utisak da ce putin jos dugo da vlada rusijom, ako ne in front, onda u back stage.u ;-)


kako da ti kazem-ke vidime sh'a je 'teo!
Unfuckable Unfuckable 03:23 24.02.2008

Re: Kozaci vs. Chobani

imam utisak da ce putin jos dugo da vlada rusijom, ako ne in front, onda u back stage.u ;-)


..jes' ...baja se etablirao, nije da nije.
Uradiš dobru stvar za narod = vole te = glasaju za tebe = ihaaaj.
Štos je u tome da je on sebi dobro obezbedio leđa i bokove prvo, a onda tek krenuo da uradi par dobrih stvari za narod.
Recept za preživljavanje.
Obično Likovi obezbede leđa i bokove - pa kada vide da su safe - počnu da deru narod.
Ili - ne obezbede ništa - a krenu u akciju.
angie angie 16:46 23.02.2008

odaberi

millie millie 17:26 23.02.2008

Re: odaberi

ma daj, pa ovo je neuporedivo, ko babe i zabe! totalno razlicite kategorije. ovaj "s leva" bi mogao malo da modernizuje svoj vokabular, prestane da koristi prostacke izraze i izadje iz malogradjanske varosi iz koje je dosao (cista pretpostavka, sigurno sam u pravu!!) ne samo prostorno vec i mentalno!
"desni" 5+
angie angie 19:19 23.02.2008

Re: odaberi

millie
ma daj, pa ovo je neuporedivo, ko babe i zabe! totalno razlicite kategorije. ovaj "s leva" bi mogao malo da modernizuje svoj vokabular, prestane da koristi prostacke izraze i izadje iz malogradjanske varosi iz koje je dosao (cista pretpostavka, sigurno sam u pravu!!) ne samo prostorno vec i mentalno! "desni" 5+


na zalost taj levi trend je in i nekako ispada da se lakshe razume i indentifikuje iako mu je poruka monstruozna!
mayo1 mayo1 18:58 23.02.2008

Geografija

In that case Russia would "proceed on the basis that in order to be respected we need to use brute force", he said.




Karta jest iz 2004., ali bitne stvari se mogu vidjeti.
Da bi došli do Srbije i Kosova, Rusi moraju proći priličan put kroz NATO zemlje.
NATO sjedi na samom Kosovu, u BiH, Makedoniji i Albaniji.

Rusi su povrijeđeni jer izgubili ono što su desetljećima držali, NATO im je došao na prag i moraju reternirati.
Teško da će to biti na Kosovu.
Fizički je vrlo teško, a zapravo im nije ni bitno.
Ove izjave daju drugorazredni diplomati - ne naravno bez dozvole odozgo - sasvim dovoljno da zadovolje unutarnje jastrebove i da saveznicima u Srbiji daju podršku koju su i dosada davali.
Verbalnu.
A ako bude potrebno, uvijek se može poreći. To nije bilo službeno mišljenje.


Ono što je zabrinjavajuće za samu Srbiju su izjave oko ubijenog premijera Đinđića.
angie angie 19:16 23.02.2008

Re: Geografija

mayo, mene samo nervira shto dolivaju vatru i podrzavaju tenziju, a vec smo videli koliki je stepen nerazumevanja realnog stanja.
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 19:59 23.02.2008

Re: Geografija

Ćao angie,
neznam engleski toliko dovoljno da razumem, ali da pohvalim trud!
Znam da su tvoji postovi uvek dobri

preporuka
angie angie 20:38 23.02.2008

Re: Geografija

vidomira, hvala za podrshku na slepo!:)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:19 23.02.2008

Re: Geografija

To nije bilo službeno mišljenje.

mozda, ali ne i kada putin to kaze. to mora da bude sluzbeno misljenje. mislim na poslednju vest od danas.
ni ja ne verujem da ce da rusi intervenisati vojno na kosovu ili oko kosova, ali moze da bude povod da se odmere sile na Verbalnom nivou...

mada...nekako je cudno da po ovom mapi Rumuni cine jako dobar prolaz ruskih snaga...rumuni i nisu priznali kosovo...
mayo1 mayo1 22:34 23.02.2008

Re: Geografija

Politika današnja:

Moskva, Brisel – Stalni predstavnik Rusije pri NATO Dmitrij Rogozin savetovao je juče američkom Stejt departmentu da koristi „pouzdanije izvore informisanja i da ne širi notorne laži” u vezi sa njegovim istupanjem u petak tokom telemosta između Brisela i Moskve.

pa kaže dalje:

Pomoćnik sekretara Stejt departmenta Nikolas Berns u petak veče je na američkom TV kanalu „Foks” rekao da Moskva treba da demantuje Rogozina, čije je izjave nazvao „krajnje neodgovornim”.

„Na Kosovu njih (Rusa) nema i oni ne rade ništa da bi pomogli Kosovarima”, kazao je Berns, komentarišući izjavu Rogozina da „Rusija ne isključuje mogućnost vojne intervencije u pokrajini ako akcije Evropske unije i NATO prekrše rezoluciju Saveta bezbednosti UN o Kosovu”.

Rogozin je izrazio čuđenje zbog Bernsove izjave da je pominjao mogućnost da Rusija upotrebi grubu oružanu silu na Kosovu, u slučaju da Evropska unija i NATO izađu izvan okvira svog mandata.
„Savetovao bih gospodinu Bernsu da ubuduće za pripremu svojih komentara koristi pouzdanije izvore informacija i da ne širi notorne laži”, rekao je ruski diplomata.
"

Klasično. Pusti se balon, zapali raju, pa onda...nisam tako mislio.

Rumunjska nije (još) priznala Kosovo, ali između Rusije i Rumunjske velika je Ukrajina. I ona je na vratima NATO.
No, kao što i Vi kažete, sve su to spekulacije.
Stvari neće ići tako daleko, što se vidi iz priloženog.





angie angie 23:16 23.02.2008

Re: Geografija

pa ta fora -nije sluzbeno mishljenje opet mora da se iskaze, al shta god ovo shto je recheno je kleveta i ne moze da prodje tek tako.

Drgo, nadam se da nece vishe biti nicheg vojnog, krvavog i sl, al je data ta psiholoshka inekcija ochigledno dezorjentisanoj masi, koja posle dva tri losha poklicha ne ukljuchuje ni dva grama razuma i samo pusti adrenalin.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:29 23.02.2008

Re: Geografija

pa sad sve zavisi ko je i kako preveo vest i ko je sta objavio. cnn je (ako se ne varam?) to oko notornih lazi objavio za vezu bernsovih insinuacija da rusija stoji iza nereda u srbiji...
kome sad verovati... ;-)
najbolje nikom. sedis i gledas...ko bioskop!
angie angie 23:39 23.02.2008

Re: Geografija

BebaOdLonchara
pa sad sve zavisi ko je i kako preveo vest i ko je sta objavio. cnn je (ako se ne varam?) to oko notornih lazi objavio za vezu bernsovih insinuacija da rusija stoji iza nereda u srbiji...kome sad verovati... ;-)najbolje nikom. sedis i gledas...ko bioskop!


verovatno bih se opustila kad bi se eskalacija svega ovoga prelomila na meshetarima- mene brine da ne stradaju opet neka deca- ova nashsa deca koja su 17 uveche bila na ulici, i ona koja su bila kod kuce- sada je na njih doshao red, jer izgleda da monstrum josh nije sit.
mayo1 mayo1 23:41 23.02.2008

Re: Geografija

najbolje nikom. sedis i gledas...ko bioskop!


Pa, ja još i mogu.
Ali, vi, ljudi...
millie millie 23:48 23.02.2008

Re: Geografija

e, ljudi, ovde u US se prica da ce ovo tek da se opasno zakuva na globalnom nivou istok-zapad i da je jadan srbin (citaj: glupa stoka kojoj je najlakse baciti kosku) opet u centru sr....a (svi su dobro upoznati sa cinjenicom da je srbin "zapoceo" prvi svetki rat itd.)
angie angie 23:56 23.02.2008

Re: Geografija

millie
e, ljudi, ovde u US se prica da ce ovo tek da se opasno zakuva na globalnom nivou istok-zapad i da je jadan srbin (citaj: glupa stoka kojoj je najlakse baciti kosku) opet u centru sr....a (svi su dobro upoznati sa cinjenicom da je srbin "zapoceo" prvi svetki rat itd.)


pa jedna mala , oslabljena, korumpirana i politichki nezrela zemlja sa zapushtenim stanovnishtvom treba da se trudi da virtuozno ekvilibrira u diplomatskim odnosima, a ne josh da se bahato zachikuje-danak je vec do sada prevelik, zemlja josh nije upila svu krv, koja josh uvek kaplje iz svih medija i smirila kosti, mnoge josh ne pronadjene.
angie angie 23:57 23.02.2008

Re: Geografija

mayo1
najbolje nikom. sedis i gledas...ko bioskop!Pa, ja još i mogu.Ali, vi, ljudi...


ovo mogu i ja da kazem-a ne mogu!
millie millie 00:24 24.02.2008

Re: Geografija

Da, da jeste... ali vidi, ako se stvarno radi o tamo nekoj zaveri svetskih razmera (ako nije to cisto tok, razvitak, transformacija drustva) kako onda bas mi pored svih ostalih kojima su isto koske bacane (chesko-slovacka, rumunija, ne mnogo manje korumpirane, zapustene, siromasne) zagrizemo tako jako da krv lije na sve strane?!?! ma, bezi, ne mogu vise da se nerviram :( i nema tu mnogo da se virtuozira i razmislja: radi kako ti se kaze. tacka! to je kao sad da ja odem kod sefa i kazem mu, aj oladi sta mi stavljas 6 stvari odjednom na desk, ja cu bre da radim to polako i svojim tempom. ne, kazem lepo, ok, of course, ali.. this and that... nesto malo se bunim, ali cu uraditi to, naravno. tacka!
angie angie 00:43 24.02.2008

Re: Geografija

ali vidi, ako se stvarno radi o tamo nekoj zaveri svetskih razmera


ja ovu teoriju ne zastupam, mnogo mi je logichnija varijanta kojoj smo svi svedoci, da je vodjena potpuno pogreshna politika i unutrashnja i spoljashnja, da smo mi u tome suicidno istrajni, a da drugi samo reaguju na te okolnosti, naravno , onako kako njima odgovara.
angie angie 23:26 23.02.2008

shta to reche ovaj chovek?


je l ovo nash najpoznatiji reditelj, s ovakvim nesuvislim govorom nashoj deci potpiruje ideju da se divlja u nashem gradu? Ko mu je to dozvolio?

angie angie 02:47 24.02.2008

iz

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana