Budućnost| Na današnji dan| Politika| Životni stil

Idu dani

kukusigameni RSS / 18.12.2013. u 18:08

Prošlo je oko godinu i po dana od početka mandata ove nove vlade. Ide i Nova 2014. godina, u kojoj ćemo prema najavama morati da stežemo kaiševe i očekujemo samo najgore. Pravo je vreme da postavimo sebi neka pitanja. Da li nam je išta bolje za ovih godinu i po?

Da li je korupcija manja?

Da li je doneta makar jedna presuda kao posledica velikih hapšenja za koje se tvrdilo da nemaju politički karakter?

Da li je bezbednost građana veća?

Da li je zapoleno više ljudi nego do pre godinu i po dana i da li je manje njih izgubilo posao?

Da li su nam puniji novčanici i da li su cene makar malo pale?

Da li zdravstvo bolje funkcioniše i da li je bolje ljudima zaposlenim u zdravstvu?

Da li je pravni sistem bolje organizovan i da li je delotvorniji i brži?

Da li je poljoprivreda iskorišćena onoliko koliko je najavljivano i kakav je status poljoprivrednika?

Da li su mediji bolji u svojim izveštavanjima i da li je pozicija novinara bolja i bezbednija?

Da li su izgrađeni putevi i ostali infrastrukturni objekti više nego inače?

Da li su kamate u bankama povoljnije?

Da li je porasla socijalna pomoć i koliko smo u stanju da pomognemo nemoćnima?

Da li je izvršena obećana departizacija u državnim preduzećima?

Da li je stanje u prosveti bolje i da li je podignut standard nastave?

Da li vam se čini da je saobraćaj uređeniji i da bolje funkcioniše nego ranije?

Da li nauka i kultura uopšte postoje, osim sa ponekim nacionalnim predznakom?

Da li je KiM više u Srbiji nego što je bilo?

 

Jedino što znam je da je Evropa bliže, mada nisam siguran da je dovoljno blizu.

Doći će i ta 2015. A do tada:



Komentari (247)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nenadqwe nenadqwe 23:03 18.12.2013

Re: ???

Dakle, da rezimiramo. Ja sam postavio pitanje.
Ti očigledno smatraš da je odgovor da jeste zaposleno više ljudi i da je manje njih izgubilo posao.
Imaš cifre?


Ja imam cifre od par stotina hiljada izgubljenih radnih mesta do 2011. i 20-30 hiljada za ovu 1,5 godinu, ne znam gde si ti bio do 2011. a za zapošljavanje stvarno ne znam al znam da ih je upravo u državnoj službi najviše zaposleno do 2011. ispravi me ako grešim.
kukusigameni kukusigameni 23:06 18.12.2013

Re: ???

nenadqwe
ne znam gde si ti bio do 2011.

A zašto ovo?
nenadqwe nenadqwe 23:12 18.12.2013

Re: ???

kukusigameni
nenadqwe
ne znam gde si ti bio do 2011.

A zašto ovo?

zato što bi znao da je reč o par stotina hiljada ako ne znaš tačnu cifru
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:13 18.12.2013

Re: ???

e sad dok se ova izmasakrirana država digne i krene proći će malo više od godinu I PO


Ma koliko da je malo godinu I PO to je ipak godinu I PO.

Godinu I PO je trećina mandata, a ako je trećina nula onda je i celo nula, matrematika, 3x0=0

Stvarno, šta je to uradila ova vlada, u čemu se vidi poboljšanje?
Mani sad priče o prethodnoj jer em što je to već bivša i samim tim loša (ne bibila bivša da j ebila dobra) em što od tako loše vlade valjda nije teško biti bolji, a da se taj boljitak može prikazati u nekim brojkama.

Nema brojki koje to pokazuju, ostaje samo priča, demagogija i marketing, a to ne može dugo.





kukusigameni kukusigameni 23:22 18.12.2013

Re: ???

nenadqwe
kukusigameni
nenadqwe
ne znam gde si ti bio do 2011.

A zašto ovo?

zato što bi znao da je reč o par stotina hiljada ako ne znaš tačnu cifru

Znači ti zaključuješ da ja nisam bio ovde do 2011.?
nenadqwe nenadqwe 23:39 18.12.2013

Re: ???

kukusigameni
nenadqwe
kukusigameni
nenadqwe
ne znam gde si ti bio do 2011.

A zašto ovo?

zato što bi znao da je reč o par stotina hiljada ako ne znaš tačnu cifru

Znači ti zaključuješ da ja nisam bio ovde do 2011.?



Vidi ovako i za tebe i za hoochi chooochi:
Ako imaš jedan automobil koji je skršen 95%, totalna šteta ali ima točkove i kotrlja se, a ti to ne vidis ili ne želiš da vidiš, vidiš samo vozača u njemu i pitaš ga- može li to brže, a krš tek što su počeli da popravljaju, znači ne može brže
freehand freehand 23:42 18.12.2013

Re: ???

Vidi ovako i za tebe i za hoochi chooochi:
Ako imaš jedan automobil koji je skršen 95%, totalna šteta ali ima točkove i kotrlja se, a ti to ne vidis ili ne želiš da vidiš, vidiš samo vozača u njemu i pitaš ga- može li to brže, a krš tek što su počeli da popravljaju, znači ne može brže


A krš je ferari od Tite koji su Sloba, Toma, Vučić i Ivica još malo tjuningovali, pa ga mangupi dveiljadite dofatili i sjebali načisto...
I sad ovi gledaju žalosno i kažu: šta ostade od onakih kola...
iqiqiq iqiqiq 23:45 18.12.2013

Re: ???

Ako imaš jedan automobil koji je skršen 95%, totalna šteta ali ima točkove i kotrlja se, a ti to ne vidis ili ne želiš da vidiš, vidiš samo vozača u njemu

a što je seo u krš da vozi, što ga prvo ne popravi
mislim opasan je takav za vožnju po okolinu
kukusigameni kukusigameni 23:47 18.12.2013

Re: ???

nenadqwe
kukusigameni
nenadqwe
kukusigameni
nenadqwe
ne znam gde si ti bio do 2011.

A zašto ovo?

zato što bi znao da je reč o par stotina hiljada ako ne znaš tačnu cifru

Znači ti zaključuješ da ja nisam bio ovde do 2011.?



Vidi ovako i za tebe i za hoochi chooochi:
Ako imaš jedan automobil koji je skršen 95%, totalna šteta ali ima točkove i kotrlja se, a ti to ne vidis ili ne želiš da vidiš, vidiš samo vozača u njemu i pitaš ga- može li to brže, a krš tek što su počeli da popravljaju, znači ne može brže


Krš koji je skršen 95% ne sme da se vozi i svako ko sedne u takav krš bi to trebalo da zna.

Drugo, ja sam postavio neka pitanja i to vrlo konkretna. Ne vidim ni jedan jedini razlog da o odgovorima na ta pitanja ne razgovaramo.

Eto, ti misliš da bolje ne može ali još uvek ne daješ odgovore na u blogu postavljena pitanja. Uvek će biti neki koji su bili pre nekih. I dovoljno je vremena prošlo da bismo mogli da razgovaramo o do sada učinjenom.

EDIT. Vidim sad da je i iqiqiq dala sličan odgovor.
iqiqiq iqiqiq 23:49 18.12.2013

Re: ???

EDIT. Vidim sad da je i iqiqiq dala sličan odgovor.

pa ja sam mašinka a inače to se zove ugrožavanje bezbednosti kada voziš krš...
nenadqwe nenadqwe 23:50 18.12.2013

Re: ???

freehand
Vidi ovako i za tebe i za hoochi chooochi:
Ako imaš jedan automobil koji je skršen 95%, totalna šteta ali ima točkove i kotrlja se, a ti to ne vidis ili ne želiš da vidiš, vidiš samo vozača u njemu i pitaš ga- može li to brže, a krš tek što su počeli da popravljaju, znači ne može brže


A krš je ferari od Tite koji su Sloba, Toma, Vučić i Ivica još malo tjuningovali, pa ga mangupi dveiljadite dofatili i sjebali načisto...
I sad ovi gledaju žalosno i kažu: šta ostade od onakih kola...


jes vala, ove dvojice više nema, sad siroti vučić, ivica i toma moraju da rade generalnu...a ove mangupe što su ga slupali u ćuzu i svi su kvit
freehand freehand 23:54 18.12.2013

Re: ???

sad siroti vučić, ivica i toma moraju da rade generalnu

Pa radili su. Krajem devedesetih, ako si zaboravio. Postoje neke zajebane statistike o toj generalnoj koju su oni uradili.
Priča se da su u tog ferarija gurali delove malo od moskviča a malo od T-34.
I ja im lično ne bih dao ni vurunu da popravljaju, al jebiga.
kukusigameni kukusigameni 23:54 18.12.2013

Re: ???

nenadqwe
a ove mangupe što su ga slupali u ćuzu i svi su kvit


Da li je doneta makar jedna presuda kao posledica velikih hapšenja za koje se tvrdilo da nemaju politički karakter?


A u vezi vožnje krševa:

Da li vam se čini da je saobraćaj uređeniji i da bolje funkcioniše nego ranije?


iqiqiq iqiqiq 23:55 18.12.2013

Re: ???

I ja im lično ne bih dao ni vurunu da popravljaju, al jebiga.

"Majstori, majstori"
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:04 19.12.2013

Re: ???

jes vala, ove dvojice više nema, sad siroti vučić, ivica i toma moraju da rade generalnu.


Pa uradiše li šta za ovu godinu I PO?
Ja ne vidim ništa, a ti?

iqiqiq iqiqiq 00:07 19.12.2013

Re: ???

Ja ne vidim ništa, a ti?

pa glancaju felne
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:19 19.12.2013

Re: ???

pa glancaju felne


I ogovaraju prethodnog majstora.

Čim majstor krene da ogovara prethodnog znaj da pojma nema, odmah ga oteraj.
Stari, nepogrešiv metod.
nenadqwe nenadqwe 00:30 19.12.2013

Re: ???

freehand
sad siroti vučić, ivica i toma moraju da rade generalnu

Pa radili su. Krajem devedesetih, ako si zaboravio. Postoje neke zajebane statistike o toj generalnoj koju su oni uradili.
Priča se da su u tog ferarija gurali delove malo od moskviča a malo od T-34.
I ja im lično ne bih dao ni vurunu da popravljaju, al jebiga.


sećam se ja odlično, ali mangupi koje smo doveli 2000. još uvak su imali čitavu limuzinu, malo zarđalu ali čitavu, ništa nisu uradili da je poprave nego su je rašafili u delove i prodali, pare stavili u džepove, umesto da se do sad svi vozimo u novoj limuzini....a ti svoju vurunu daj mangupima i nju će da prodaju na kilo
nim_opet nim_opet 00:33 19.12.2013

Re: ???

.Da li je zapoleno više ljudi nego do pre godinu i po dana i da li je manje njih izgubilo posao?


Ovo pitanje zavisno od konteksta u kome je postavljeno moze da ima dva odgovora:

1) ako je konteks - Da li je Drzava (dakle drzavna uprava, Vlada, skupstina, preduzeca u drzavnom vlasnistvu i privatna preduzeca koja zaposljavaju da bi dobili subvencije - zaposlila vise radnika itd; odgovor je mozda da, mozda i ne, ali koji god da je, pitanje je tuzno i zalosno. Ne treba drzava nista od ovoga da radi. Videli smo kako drzava raspolaze svojom imovinom, i svi smo se slozili da nesto ne valja (pa zapoceli privatizaciju)
2) ako je kontekst - Da li je Drzava (itd) stvorila pravni i ekonomski okvir u kome se nekome isplati da ulaze i otvara radna mesta, omogucila nekome da lako proizvodi, prodaje i izvozi (lako=konkurentno uvezenom identicnom proizvodu),stvorila sigurnost da se obaveze mogu naplatiti a neplatise likvidirati itd, onda je odgovor "NE". I nece biti rasta zaposlenosti dok ne bude.
freehand freehand 01:00 19.12.2013

Re: ???

sećam se ja odlično, ali mangupi koje smo doveli 2000. još uvak su imali čitavu limuzinu,

Ne sećaš se ti ničega, ako pominješ limuzinu pa još čitavu.
Nego je to popularno tako, od tezge do tezge. "E draga moja, kako je nama lepo bilo kad je leba bio tri dinara (kad stigne i ako nekom rascopaš glavu da ga dovatiš), kad smo imali struje po šest sati svaki treći dan, kad je svako imao svoju tezgicu-svoju slobodicu, pa ja tebi cigare a ti meni benzin... Marka šest dinara, nekog malo pojede mrak, neki ministri prave spiskove izdajnika, svaki dan nove pobede, svakog petka u "Dugi" nova pesmica o cveći, čeptirima i budućim pokojnicima i milina! A vidi ove mangupe što su nam pokrali sve što nismo imali!"
Znaš, Nenadeqwe, vreme je da ti i još oko pet pet miliona kolega-istomislilaca skapirate da je stigao kapitalizam. Nema više samoupravljanja. Košta, boli, ali je neminovno.
Tite više nema, jebiga, a ni berlinskog zida. Otišo cirkus.
nenadqwe nenadqwe 08:07 19.12.2013

Re: ???

Znaš, Nenadeqwe, vreme je da ti i još oko pet pet miliona kolega-istomislilaca skapirate da je stigao kapitalizam. Nema više samoupravljanja. Košta, boli, ali je neminovno.
Tite više nema, jebiga, a ni berlinskog zida. Otišo cirkus.


ne, ovih pet miliona je skapiralo da je dosao kapitalizam i da je upravo tako sve moralo da se dogodi. DA SMO SKINULI SLOBU da bi došao ćelavi kupio šećerane za tri evra, i preko milion hektara najbolje vojvodjanske zemlje i pola kopaonika (sve to zaradio za par godina, sposoban neki čovek) da bi "kapitalisti" iz devedesetih bili još veći kapitalisti, da bi firme i mašine u njima prodavali po kilu, da bi zaduživali firme i do 10000% svoje vrednosti a onda mi vraćali te kredite, da bi uzimali masne provizije pri nameštanju poslova svojim drugarima, da se rtb bor daju stotine milion evra a da se te pare preliju u privatne džepove, ako je kapitalizam da se kupi neobran vinograd po ceni jedne berbe tog neobranog groždja onda si potpuno u pravu, možda si se ti borio za takav kapitalizam ja nisam sigurno, onda sigurno ne razumem trenutak u kome se nalazimo i ti si potpuno u pravu....ali koliko vidim ti si samo obavešten da je tito umro i da je pao berlinski zid, posle toga izglada da ništa nisi skapirao
kukusigameni kukusigameni 08:40 19.12.2013

Re: ???

nim_opet
.Da li je zapoleno više ljudi nego do pre godinu i po dana i da li je manje njih izgubilo posao?


Ovo pitanje zavisno od konteksta u kome je postavljeno moze da ima dva odgovora:

1) ako je konteks - Da li je Drzava (dakle drzavna uprava, Vlada, skupstina, preduzeca u drzavnom vlasnistvu i privatna preduzeca koja zaposljavaju da bi dobili subvencije - zaposlila vise radnika itd; odgovor je mozda da, mozda i ne, ali koji god da je, pitanje je tuzno i zalosno. Ne treba drzava nista od ovoga da radi. Videli smo kako drzava raspolaze svojom imovinom, i svi smo se slozili da nesto ne valja (pa zapoceli privatizaciju)
2) ako je kontekst - Da li je Drzava (itd) stvorila pravni i ekonomski okvir u kome se nekome isplati da ulaze i otvara radna mesta, omogucila nekome da lako proizvodi, prodaje i izvozi (lako=konkurentno uvezenom identicnom proizvodu),stvorila sigurnost da se obaveze mogu naplatiti a neplatise likvidirati itd, onda je odgovor "NE". I nece biti rasta zaposlenosti dok ne bude.


Kontekst je pod 2. Naravno.

Tvoja nedoumica "konteksta" koje to moje pitanje podrazumeva se donekle može pripisati ne samo ovoj vladi i državnoj upravi, nego veoma usporenom prelasku na tržišnu privredu. Još uvek velika većina smatra da je državni posao najbolji i najpoželjniji ili makar saradnja (kačenje) privatne firme na državu. Za to naravno ljudi nisu krivi jer ambijent je zaista takav.

Možda bi bilo pravo pitanje da li se to makar malo pomaklo za ovih godinu i po dana?

A evo, odmah da dam i odgovor: Nije. Ima toliko upražnjenog prostora u raznim delatnostima, da bi otvaranje firme i bavljenje tom delatnošću (pogotovo u nekim regionima) predstavljao maltene monopol. Konkurencija -0. A ipak se ne dešava. Dakle, dovoljno bi bilo uzeti kredit u banci i krenuti u biznis. Ipak, toga nema. Čak ni strani kapital to ne prepoznaje.
kukusigameni kukusigameni 08:56 19.12.2013

Re: ???

nenadqwe


Ja ti lepo kažem, o tome kad se donese presuda o "Ćelavom" i ostalima. Ako se ne donese presuda šta onda?

Nego, nisi ni na jedno pitanje odgovorio. Samo vičeš parole: Krivi su ONI.

Jedino što si rekao konkretno je da smatraš da treba vremena. Koliko ti daješ fore da se te stvari reše? Da li nakon godinu i po dana možemo naslutiti makar brzinu i uspešnost rešavanja tih problema?
maksa83 maksa83 08:57 19.12.2013

Re: ???

ili makar saradnja (kačenje) privatne firme na državu.

Ovo nije naša specijalnost. Biti državni kontraktor je vlažni san mnoge belosvetske firme, a npr. ako si u Americi military kontraktor - ihaj.
Da li nakon godinu i po dana možemo naslutiti makar brzinu i uspešnost rešavanja tih problema?

Nisi pitao mene, al' da se svejedno izjasnim. Minimalno vreme za neki osetni pomak je, recimo, 3 godine. Za godinu i po dana ne bih očekivao da se nešto fundamentalno popravi, čak bih očekivao i da bude gore, u skladu sa Satir Change modelom.
kukusigameni kukusigameni 09:09 19.12.2013

Re: ???

maksa83
Ovo nije naša specijalnost.

Nije. Ali je kod nas ultimativna stvar za dobar biznis. Retki su drugačiji primeri.

maksa83
a npr. ako si u Americi military kontraktor - ihaj.

Jeste i ovo tačno. Mada znam konkretan slučaj gde je čovek pukao jer je da bi "postizavao" isključivo radio sa USA državom i onda puko ko zvečka kada su mu otkazali posao.
maksa83 maksa83 09:13 19.12.2013

Re: ???

Mada znam konkretan slučaj gde je čovek pukao jer je da bi "postizavao" isključivo radio sa USA državom i onda puko ko zvečka kada su mu otkazali posao.

Ovo je Risk Management 101, Ameri imaju izraz za to - "nositi sva jaja u jednoj korpi".

Uprošćeno - ideal je imati 3 otpr. ravnomerno raspoređena izvora prihoda, tj. bolje je skupljati 6 nečega sa tri mesta nego 7 sa jednog.
kukusigameni kukusigameni 09:17 19.12.2013

Re: ???

maksa83
Mada znam konkretan slučaj gde je čovek pukao jer je da bi "postizavao" isključivo radio sa USA državom i onda puko ko zvečka kada su mu otkazali posao.

Ovo je Risk Management 101, Ameri imaju izraz za to - "nositi sva jaja u jednoj korpi".

Uprošćeno - ideal je imati 3 otpr. ravnomerno raspoređena izvora prihoda, tj. bolje je skupljati 6 nečega sa tri mesta nego 7 sa jednog.


Povuklo ga. Lepo krenulo, otkazao sve male klijente i eno ga sad tužan i ljut sedi i sIkira se.
Nadam se da će se izvući.
maksa83 maksa83 09:22 19.12.2013

Re: ???

Nije. Ali je kod nas ultimativna stvar za dobar biznis. Retki su drugačiji primeri.

Svakako je lakše, ne zajebavaš se mušterijama, retailom, distributerima i sl. što bi rekli - sigurna para bez da si šamaran vetrovima tržišta. Bar dok su ti ortaci na vlasti.

Uzgred, preksinoć vodio dete na neki dečiji rođendan, kačim jaknu na čiviluk, pored mene neka druga dva gos'n oca, neke srednje tridesete, teče razgovor:

- Kako je tamo kod tebe sad?
- Kako to misliš?
- Pa u DS-u.
- A, nisam više tamo, jbg., SNS je sve uzeo, sad sam tamo.
- Aaaa...
- Ma da, jebiga, mora...
- Je l' se ovaj stvarno oženio?
- Ma jeste, u subotu.


kukusigameni kukusigameni 09:26 19.12.2013

Re: ???

- Je l' se ovaj stvarno oženio?

A i ta fama oko privatnih života javnih ličnosti najbolje govori o uzajamnom dogovoru o prećutkivanju istih.
arcins arcins 10:48 19.12.2013

Re: ???

kukusigameni

Možda bi bilo pravo pitanje da li se to makar malo pomaklo za ovih godinu i po dana?

A evo, odmah da dam i odgovor:



Otvorio si kanc. za brze odgovore?, komplimenti.
kukusigameni kukusigameni 10:52 19.12.2013

Re: ???

arcins
kukusigameni

Možda bi bilo pravo pitanje da li se to makar malo pomaklo za ovih godinu i po dana?

A evo, odmah da dam i odgovor:



Otvorio si kanc. za brze odgovore?, komplimenti.

hajkula1 hajkula1 15:52 19.12.2013

Re: ???

nenadqwe
Znaš, Nenadeqwe, vreme je da ti i još oko pet pet miliona kolega-istomislilaca skapirate da je stigao kapitalizam. Nema više samoupravljanja. Košta, boli, ali je neminovno.
Tite više nema, jebiga, a ni berlinskog zida. Otišo cirkus.


ne, ovih pet miliona je skapiralo da je dosao kapitalizam i da je upravo tako sve moralo da se dogodi. DA SMO SKINULI SLOBU da bi došao ćelavi kupio šećerane za tri evra, i preko milion hektara najbolje vojvodjanske zemlje i pola kopaonika (sve to zaradio za par godina, sposoban neki čovek) da bi "kapitalisti" iz devedesetih bili još veći kapitalisti, da bi firme i mašine u njima prodavali po kilu, da bi zaduživali firme i do 10000% svoje vrednosti a onda mi vraćali te kredite, da bi uzimali masne provizije pri nameštanju poslova svojim drugarima, da se rtb bor daju stotine milion evra a da se te pare preliju u privatne džepove, ako je kapitalizam da se kupi neobran vinograd po ceni jedne berbe tog neobranog groždja onda si potpuno u pravu, možda si se ti borio za takav kapitalizam ja nisam sigurno, onda sigurno ne razumem trenutak u kome se nalazimo i ti si potpuno u pravu....ali koliko vidim ti si samo obavešten da je tito umro i da je pao berlinski zid, posle toga izglada da ništa nisi skapirao




To je samo free





Ovde sledi čitav serijal primera lopovluka, pljačke, bezobrazluka.

Jedno je rešenje:





Lopovi da vrate ukradeno.

kukusigameni kukusigameni 19:16 19.12.2013

Re: ???

Jedno je rešenje:


freehand freehand 20:34 19.12.2013

Re: ???

nenadqwe
Znaš, Nenadeqwe, vreme je da ti i još oko pet pet miliona kolega-istomislilaca skapirate da je stigao kapitalizam. Nema više samoupravljanja. Košta, boli, ali je neminovno.
Tite više nema, jebiga, a ni berlinskog zida. Otišo cirkus.


ne, ovih pet miliona je skapiralo da je dosao kapitalizam i da je upravo tako sve moralo da se dogodi. DA SMO SKINULI SLOBU da bi došao ćelavi kupio šećerane za tri evra, i preko milion hektara najbolje vojvodjanske zemlje i pola kopaonika (sve to zaradio za par godina, sposoban neki čovek) da bi "kapitalisti" iz devedesetih bili još veći kapitalisti, da bi firme i mašine u njima prodavali po kilu, da bi zaduživali firme i do 10000% svoje vrednosti a onda mi vraćali te kredite, da bi uzimali masne provizije pri nameštanju poslova svojim drugarima, da se rtb bor daju stotine milion evra a da se te pare preliju u privatne džepove, ako je kapitalizam da se kupi neobran vinograd po ceni jedne berbe tog neobranog groždja onda si potpuno u pravu, možda si se ti borio za takav kapitalizam ja nisam sigurno, onda sigurno ne razumem trenutak u kome se nalazimo i ti si potpuno u pravu....ali koliko vidim ti si samo obavešten da je tito umro i da je pao berlinski zid, posle toga izglada da ništa nisi skapirao

Khm.... Tih pet miliona nije ukapiralo ama baš ništa.
Kako je Tita za potrebe ostvarivanja plana industirjalizacija+elektrifikacija od seljaka pravio proletere (jer bez proletera nema revolucije) - tako su i Sloba, Đinđić i svi potonji od aparatčika, partijskih sekretara, bravara, udbaša, zubara, probisveta, kockara pravili kapitaliste. Neki voljno, neki nevoljno. Ali radiš sa onim što imaš.
I tako je bilo uvek i svuda. U Britaniuji, u Francuskoj, na Papui, u Urugvaju i u Finskoj. I čitava nauka o najboljem mogućem sistemu (u datim okolnostima i na datom mestu) jeste u stalnoj borbi ya izgradnju sistema i institucija koje će suzbiti pohlepu i ograničiti samovolju onih koji su trenutno na vlasti.
No ovde se stalno priča o nekakvoj sjajnoj prošlosti koje ili nije bilo ili je bila daleko od onoga kako je samoupravljači predstavljaju.



To je samo free

Gospodžo...
nenadqwe nenadqwe 01:01 20.12.2013

Re: ???

Khm.... Tih pet miliona nije ukapiralo ama baš ništa.
Kako je Tita za potrebe ostvarivanja plana industirjalizacija+elektrifikacija od seljaka pravio proletere (jer bez proletera nema revolucije) - tako su i Sloba, Đinđić i svi potonji od aparatčika, partijskih sekretara, bravara, udbaša, zubara, probisveta, kockara pravili kapitaliste. Neki voljno, neki nevoljno. Ali radiš sa onim što imaš.
I tako je bilo uvek i svuda. U Britaniuji, u Francuskoj, na Papui, u Urugvaju i u Finskoj. I čitava nauka o najboljem mogućem sistemu (u datim okolnostima i na datom mestu) jeste u stalnoj borbi ya izgradnju sistema i institucija koje će suzbiti pohlepu i ograničiti samovolju onih koji su trenutno na vlasti.
No ovde se stalno priča o nekakvoj sjajnoj prošlosti koje ili nije bilo ili je bila daleko od onoga kako je samoupravljači predstavljaju.


pa evo sistemskog rešenja: svima koji su se pokazali kao dobri domaćini i sposobni menadžeri u prvom krugu privatizacije i akumulacije kapitala dati orden za zasluge zbog sjajnih rezultata koje su postigli za nekoliko godina,dati im i penziju i to onu nacionalnu, sve im oduzeti do zadnje pare i zadnjeg jutra zemlje, i sve to ponovo preprodati po tržišnim i fer uslovima, jel to uredu? jel pravda zadovoljena? a ono za britaniju i finsku bas nisam siguran, tamo se ljudi bave poslovima po 200 godina da bi dogurali do nivoa ovih naših SUPER BIZNISMENA koji stvoriše sve za par godina
freehand freehand 01:13 20.12.2013

Re: ???

pa evo sistemskog rešenja: svima koji su se pokazali kao dobri domaćini i sposobni menadžeri u prvom krugu privatizacije i akumulacije kapitala dati orden za zasluge zbog sjajnih rezultata koje su postigli za nekoliko godina,dati im i penziju i to onu nacionalnu, sve im oduzeti do zadnje pare i zadnjeg jutra zemlje, i sve to ponovo preprodati po tržišnim i fer uslovima, jel to uredu?

Nisam te baš najbolje razumeo. Ko kome trba da daje penzije i da oduzme sve?
No svejedno, dodaj malo streljanja i eto nas u oktobru četresčetvrte.
a ono za britaniju i finsku bas nisam siguran, tamo se ljudi bave poslovima po 200 godina da bi dogurali do nivoa ovih naših SUPER BIZNISMENA koji stvoriše sve za par godina

E? A ti pre 200 godina - kako su stekli kapital? Valjalo bi računati da su im ovi danas daleki potmci. Poput Rokifelerovih, Rotšildovih, Karnedžijevih i pa i britanske kraljice, na primer. Mislim, njeni su taj posao obavili još mnogo ranije.
Jeste ružno, jeste bolno, ali prisustvujemo rađanju novog sloja kapitalista. Prvobitnoj akumulaciji kapitala. I to je istorijski neminovno.

alselone alselone 01:19 20.12.2013

Re: ???

Jeste ružno, jeste bolno, ali prisustvujemo rađanju novog sloja kapitalista.


walkthrough za nastajanje novog sloja kapitalista: pokloni tri fabrike za tri evra. Da, jeste, desavalo se isto pre 200 godina na divljem zapadu pa je normalno da bude danas kod nas.

nenadqwe nenadqwe 07:31 20.12.2013

Re: ???

E? A ti pre 200 godina - kako su stekli kapital? Valjalo bi računati da su im ovi danas daleki potmci. Poput Rokifelerovih, Rotšildovih, Karnedžijevih i pa i britanske kraljice, na primer. Mislim, njeni su taj posao obavili još mnogo ranije.
Jeste ružno, jeste bolno, ali prisustvujemo rađanju novog sloja kapitalista. Prvobitnoj akumulaciji kapitala. I to je istorijski neminovno.


Stvarno me iznenadjujes kad poredis akumulaciju kapitala posle industrijske revolucije i u 21. veku, u medjuvremenu se desio i 1. maj, klara cetkin, ujedinjene nacije, seksualna revolucija, evropska unija, ljudska prava, primeri tranzicija svih bivsih SSSR zemalja.....a ti jos tvrdis da je ovaj ZLOCIN kod nas normalna stvar...pa normlna je jer takvih kao ti ima izgleda vise nego onih kojima to nije normalno, beskicmenjackih politicara kvazi elite i intelektualaca i nepismenog i tajkunobojazljivog naroda koji samo gledaju i tvrde da je tako moralo da se desi
...ajde nepismeni narod se opametio malo jer je puklo po njegovoj grbaci a za ostale beskicmenjake me posteno, zabole ona stvar

UZDRAVLJU i znam, znam tito je umro al ne znam zbog cega to stalno ponavljas, valjda glumis nekog disidenta sta li...
kukusigameni kukusigameni 09:02 20.12.2013

Re: ???

nenadqwe

Dobro junače, odgovori li ti na barem neko pitanjce?
Ili samo ono: treba vremena?

freehand freehand 09:06 20.12.2013

Re: ???

Stvarno me iznenadjujes kad poredis akumulaciju kapitala posle industrijske revolucije i u 21. veku, u medjuvremenu se desio i 1. maj, klara cetkin, ujedinjene nacije, seksualna revolucija, evropska unija, ljudska prava, primeri tranzicija svih bivsih SSSR zemalja.....

Svih bivših socijalističkih/komunističkih zemalja. Uključujući Slovnnijuj, Hrvatsku, Vijetnam. Bez obzira na Klaru Cetkin i prvi maj. Negde je to išlo lakše i sa manje bola, jer je društvo bilo bolje pripremljeno i krenulo na vreme. Negde uz strašne lomove i velika razočaranja.
Dobro, znam da je lakše raspravljati parolama i dubokoemotivnim pričama o pravdi.
No činjenica su nešto drugo. I toliko su odvratne da odbijaju da se promene zato što smo ti i ja ljuti na njih.
kukusigameni kukusigameni 09:11 20.12.2013

Re: ???

alselone
Da, jeste, desavalo se isto pre 200 godina na divljem zapadu pa je normalno da bude danas kod nas.


Donekle jeste uporedivo. Na Divljem zapadu je stasavao sloj kapitalista na kolonizovanoj zemlji preuzetoj od društva baziranog na društvenom uređenju primitivne zajednice, kojoj je Marks kasnije težio.
alselone alselone 09:18 20.12.2013

Re: ???

Donekle jeste uporedivo.


Slazem se, uporedivo je u tuznom delu. Privatizacija kod nas je i licila na pljacku postanske kocije. Samo je falilo sa puskama da se upada u firme.

Nasuprot nama postoje zemlje koje tranziciju prosle mnogo pravednije. Mogli smo nesto naucti od njih i iz filmova Carlsa Bronsona.
kukusigameni kukusigameni 09:27 20.12.2013

Re: ???

alselone
Donekle jeste uporedivo.


Slazem se, uporedivo je u tuznom delu. Privatizacija kod nas je i licila na pljacku postanske kocije. Samo je falilo sa puskama da se upada u firme.

Nasuprot nama postoje zemlje koje tranziciju prosle mnogo pravednije. Mogli smo nesto naucti od njih i iz filmova Carlsa Bronsona.

Kad su Sloba i veliki deo ovih koji sada sede (Bikovi koji sede )ubedili pola nacije da smo mi Indijanci. Nebeska Srbija - Večna lovišta.
A na kraju ispadosmo Žalosna Sova.
Tako su neki od Sijuksa, propustili pad berlinskog zida.
freehand freehand 09:36 20.12.2013

Re: ???

kukusigameni
alselone
Donekle jeste uporedivo.


Slazem se, uporedivo je u tuznom delu. Privatizacija kod nas je i licila na pljacku postanske kocije. Samo je falilo sa puskama da se upada u firme.

Nasuprot nama postoje zemlje koje tranziciju prosle mnogo pravednije. Mogli smo nesto naucti od njih i iz filmova Carlsa Bronsona.

Kad su Sloba i veliki deo ovih koji sada sede (Bikovi koji sede )ubedili pola nacije da smo mi Indijanci. Nebeska Srbija - Večna lovišta.
A na kraju ispadosmo Žalosna Sova.
Tako su neki od Sijuksa, propustili pad berlinskog zida.

Te indijanske metafore nisu dobre. Ja sam pomenuo velike američke porodice i magnate samo sa stanovišta sticanja ogromnih bogatstava, i nije u pitanju pljačka domordačkiuh resursa nego spekulacije i bezočna eksplčoatacija. I slično se, kao što rekoh, samo u manjoj ili većoj meri i manje ili više upakovano u celofan - dešavalo uvek i svuda gde je menjan ekonomski sistem i vlasnička struktura.
Doduše, meni su obavezna sociološka i ekonomska literatura bili neki drugi autori, ne Čarls Bronson, te dopuštam da baš i ne vladam materijom kako sam verovao.
iqiqiq iqiqiq 21:14 18.12.2013

Pitanje br 1

Da li je korupcija manja?

"Према истраживању Републичког завода за статистику, најмање износе за мито, давали представници малих фирми, од којих је свака десета имала такво искуство. Предузећа из прерађивачког сектора, грађевинарства, трговине на велико и мало, дало поклон, новац или противуслугу државним чиновницима, показује истраживање." Свако десето предузеће давало мито
maksa83 maksa83 21:45 18.12.2013

Re: Pitanje br 1

Свако десето предузеће давало мито

Nagradna igra.

Prvih pet koji se jave dobiju mejl adresu na @podmiti.me

U napadu ludila sam registrovao taj domen.

P.S. Ozbiljno.
P.P.S. Nisam siguran da postoji mejl server dignut tamo, ali proveriću. Kako god, ako postoji, dobitnici će moći to da koriste kao mejl, a i ako ne postoji, će da mogu kad bude postojao.

iqiqiq iqiqiq 21:56 18.12.2013

Re: Pitanje br 1

U napadu ludila sam registrovao taj domen


razumem te...kad ne možeš protiv, a ti se pridruži

Evo u napadu ludila od ludila kojim smo okruženi sinula mi ideja:
Možda je rešenje zakon o obaveznom mitu državnim službenicima, da se odredi koliko koja usluga košta i da se osnuje neka Komora državnih službenika, naravno zakonom, pod patronatom države, pa da takva komora štiti prava službenika na mito.
g.radicevic g.radicevic 22:09 18.12.2013

Re: Pitanje br 1

pa da takva komora štiti prava službenika na mito.


a korupciju ?


mis'im to su ''dva oka u glavi''
pa bi bRez ovog drugog oka to izgledalo otprilike

g.radicevic g.radicevic 22:24 18.12.2013

Re: Pitanje br 1

dobiju mejl adresu na @podmiti.me


zamisli email samo_lova-ništa_pokloni@podmiti.me

iqiqiq iqiqiq 22:29 18.12.2013

Re: Pitanje br 1

g.radicevic
dobiju mejl adresu na @podmiti.me


zamisli email samo_lova-ništa_pokloni@podmiti.me


to treba podržati, evo nesretne lekare kljukaju viskijima i sada nekog tamo našli pijanog i sledi mu otkaz
Pijani doktor dobiće otkaz
cult cult 22:00 18.12.2013

PLAY!

BREAKING NEWS!!!!


PREKIDAMO PROGRAM ZBOG VAŽNOG LINKA.

Spreči Kradjana!


LINK
g.radicevic g.radicevic 22:02 18.12.2013

breaking news

naše oduvale norvežanke

BRAVO DEVOJKE !!!!!

niccolo niccolo 22:15 18.12.2013

Re: breaking news

kukusigameni kukusigameni 22:47 18.12.2013

Re: breaking news

Devojke su bile sjajne!!!
iqiqiq iqiqiq 22:30 18.12.2013

Odgovor stigao ekspresno

Da li zdravstvo bolje funkcioniše i da li je bolje ljudima zaposlenim u zdravstvu?


Đukić Dejanović: Ne prihvatam ocenu da je zdravstveni sistem sve gori i gori
g.radicevic g.radicevic 22:38 18.12.2013

Re: Odgovor stigao ekspresno

Đukić Dejanović: Ne prihvatam ocenu da je zdravstveni sistem sve gori i gori


u pravu je žena
prihvatljiva ocena bi bila da je zdravstveni sistem totalna katastrofa
angie01 angie01 22:56 18.12.2013

Re: Odgovor stigao ekspresno

Đukić Dejanović



ova drugaricagospodza je vec davno ispunila sve uslove da izadje iz kadra-ovog naseg, a njihov nek ostane, ako im treba, al, neka je oni i placaju bez nas.

naviklo to da demagogise uprazno, pa joj je sve jedno sto su zdravlje i zivoti u pitanju, vazno da tece kinta, da se menjaju kostimici, da seta sa 5 bodigardova, koje isto tako mi izdrazavamo.
kukusigameni kukusigameni 23:15 18.12.2013

Re: Odgovor stigao ekspresno

iqiqiq
Da li zdravstvo bolje funkcioniše i da li je bolje ljudima zaposlenim u zdravstvu?


Đukić Dejanović: Ne prihvatam ocenu da je zdravstveni sistem sve gori i gori

Zdravstvo je u žestokom talogu. Toga nisu svesne ni političke partije ni građani. Odnosno, jesu kada se razbole. Do tada neki viču: Ekonomija, ekonomija i ekonomija!

Već sam to pisao na ovom blogu: Niko ne razmišlja o zdravstvu kada su izbori u pitanju. Stranke oskudevaju u kvalitetnim programima. Zdravstvo je u državi Srbiji, sa prosvetom, kulturom i naukom, na poslednjem mestu.
iqiqiq iqiqiq 23:25 18.12.2013

Re: Odgovor stigao ekspresno

kukusigameni

Zdravstvo je u žestokom talogu. Toga nisu svesne ni političke partije ni građani. Odnosno, jesu kada se razbole. Do tada neki viču: Ekonomija, ekonomija i ekonomija!

Već sam to pisao na ovom blogu: Niko ne razmišlja o zdravstvu kada su izbori u pitanju. Stranke oskudevaju u kvalitetnim programima. Zdravstvo je u državi Srbiji, sa prosvetom, kulturom i naukom, na poslednjem mestu.


Pa kad je ceo koncept pogrešan, umesto da lekari brinu o svojoj profesiji država osniva Lekarsku komoru i nameće obavezno članstvo svim zdravstvenim radnicima, kao uslov da obavljaju profesiju.

Pogledaj samo definiciju LINK
"Лекарска комора Србије је независна, еснафска организација, основана по Закону о коморама Здравствених радника, у којој је чланство обавезно, а независност јој је гарантована самофинансирањем"

Nezavisna, a osnovana od države ZAKONOM, samofinansira se, ali svi lekari koji hoce da rade imaju obavezu članstva!?
kukusigameni kukusigameni 23:30 18.12.2013

Re: Odgovor stigao ekspresno

iqiqiq


Što se zdravstva tiče, zaista nije urađen ni prvi korak nakon puno godina socijalizma, pa zatim sankcija i ratova. I koliko ja vidim, niko ni ne želi da uradi taj prvi korak.

Eto, ni ova vlada za godinu i po dana nije pomerila mali prst na nozi. Zdravstvo čeka da još bude uništeno.
iqiqiq iqiqiq 23:33 18.12.2013

Re: Odgovor stigao ekspresno

I koliko ja vidim, niko ni ne želi da uradi taj prvi korak.

Niko nije seo ozbiljno da razgovara o zdravstvu, samo se štancuju neki zakoni i pravilnici te ni nadležni koji ih pišu ne mogu sve da ih nabroje onako iz glave, a ko će ih još o primenjivati.

Samo što reforma podrazumeva ne friziranje zakona, nego postavku celog koncepta na neki moderan i realan način, sa punom odgovornošću svih aktera (izvinjavam se na izrazu, bolje je reći svih delova lanca)

Zdravstvo je u državi Srbiji, sa prosvetom, kulturom i naukom, na poslednjem mestu.

pa to ti je kostur sistema, ovo ostalo je meso...istrulelo meso...
G.Cross G.Cross 22:39 18.12.2013

Don't panic

freehand freehand 22:57 18.12.2013

Bogami

... oslabila budnost, spuvao se moral.
Ili je pogrešan bloger postavio pitanja?!
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:01 18.12.2013

Re: Bogami

Ili je pogrešan bloger postavio pitanja?!

ili novi vetrovi duvaju?

oni neozbiljni će postati ozbiljni i obrnuto
(da se čovek zapita:)



kukusigameni kukusigameni 23:09 18.12.2013

Re: Bogami

stefan.hauzer
Ili je pogrešan bloger postavio pitanja?!

ili novi vetrovi duvaju?

oni neozbiljni će postati ozbiljni i obrnuto
(da se čovek zapita:)




Beeeeeeee!

stefan.hauzer stefan.hauzer 23:22 18.12.2013

Re: Bogami

:p

džaba fulaš,izofirao si se; sad si u hc ekipi!





st.jepan st.jepan 23:31 18.12.2013

Kuku,

nemoj si negativan, daj bre malo...
Pokušaj ovako:

Jeste da nam je lošije nego juće, al nam je zato bolje no što će nam, garant, biti sutra.
iqiqiq iqiqiq 23:35 18.12.2013

Re: Kuku,

st.jepan
nemoj si negativan, daj bre malo...
Pokušaj ovako:

Jeste da nam je lošije nego juće, al nam je zato bolje no što će nam, garant, biti sutra.



ubi nas sad sa izjavom
kukusigameni kukusigameni 23:37 18.12.2013

Re: Kuku,

st.jepan
nemoj si negativan, daj bre malo...

Stego me neki grip, a znaš koliki mi je nos.
Sad sam zvao vodoinstalatera, kaže, sutra će doći.
freehand freehand 23:38 18.12.2013

Re: Kuku,

kukusigameni
st.jepan
nemoj si negativan, daj bre malo...

Stego me neki grip, a znaš koliki mi je nos.
Sad sam zvao vodoinstalatera, kaže, sutra će doći.

Ako uspeš da nekako izmanevrišeš i da se okreneš prema njemu - možda to može i od kuće da ti završi?
kukusigameni kukusigameni 23:51 18.12.2013

Re: Kuku,

freehand
kukusigameni
st.jepan
nemoj si negativan, daj bre malo...

Stego me neki grip, a znaš koliki mi je nos.
Sad sam zvao vodoinstalatera, kaže, sutra će doći.

Ako uspeš da nekako izmanevrišeš i da se okreneš prema njemu - možda to može i od kuće da ti završi?

Propisi su propisi. Mora da dođe.
bolid1 bolid1 23:43 18.12.2013

Malo razonode...

drz'te lopova...dobro, nije lopov, to je Mladja!

LINK
iqiqiq iqiqiq 23:46 18.12.2013

Re: Malo razonode...

bolid1
drz'te lopova...dobro, nije lopov, to je Mladja!

LINK

kasniš, Cult nam već okačio
link
freehand freehand 23:49 18.12.2013

Re: Malo razonode...

iqiqiq
bolid1
drz'te lopova...dobro, nije lopov, to je Mladja!

LINK

kasniš, Cult nam već okačio

Dabre... Ništa Predsednik, ništa De Gol, ništa PPV, ništa Zorane, Bačevići, izdajnici u Vladi, ništa aflatoksini i male mature, ništa Krkobabići - Mlađa je kriv za sve. Dobro je.
A jel može neki link na to kako nam je krenulo od kad on nije ministar?
Kolko ono već ima otkad ga je Ivica izjurio?
iqiqiq iqiqiq 23:52 18.12.2013

Re: Malo razonode...

Mlađa je kriv za sve. Dobro je.

ma mir mir mir niko nije kriv...uvek bilo i ostalo...naš sistem nije napravljen po konceptu utvrđivanja krivice i odgovornosti
znaš već ono "svi smo mi krivi"...a onda sledi "drugovi i drugarice"
hebiga to je moglo kada je sve bila zajednička društvena imovina, sada bi trebalo da se zna "koji je moj deo" pa da svako odgovara za svoj deo
freehand freehand 23:56 18.12.2013

Re: Malo razonode...

iqiqiq
Mlađa je kriv za sve. Dobro je.

ma mir mir mir niko nije kriv...uvek bilo i ostalo...naš sistem nije napravljen po konceptu utvrđivanja krivice i odgovornosti
znaš već ono "svi smo mi krivi"...a onda sledi "drugovi i drugarice"
hebiga to je moglo kada je sve bila zajednička društvena imovina, sada bi trebalo da se zna "koji je moj deo" pa da svako odgovara za svoj deo

Meni više liči na igricu "Nađi Pedra".

Ali ne, to nije Zeleni Bili! To je opasni razbojnik Gonzales! Neka visi kada je zaslužio!
bolid1 bolid1 00:03 19.12.2013

Re: Malo razonode...


kasniš, Cult nam već okačio


Jbg,kasno bolid na blog stize

Ništa Predsednik, ništa De Gol, ništa PPV, ništa Zorane, Bačevići, izdajnici u Vladi, ništa aflatoksini i male mature, ništa Krkobabići - Mlađa je kriv za sve. Dobro je.


Ne, Mladja je samo strucnjak za rasipanje tudje love u prijateljske dzepove.

Ostatak spiska je za bljuvanje, al' svako ima svoj pik, moj je Mladja 1000eur Dinkic...
kukusigameni kukusigameni 09:02 19.12.2013

Re: Malo razonode...

Mrsko mi je ovo da pišem al ajde.

Mlađa je odradio na početku neke poslove i tu je trebalo stati. Mitomanija koja je sastavni deo ovog naroda ga je lansirala dalje da rešava probleme ali i da donosi neke važne odluke. I tako bi sad on doživotno.

I danas je tako. Radulović ima ambiciju da povuče par dobrih poteza ali njegova ideja je da on doživotno rešava sve probleme u privredi, a i šire. Na kraju će biti uvek izgovor da samo što nije rešio. Iz toga čitam političku neodgovornost ove vlade, istu kao i kod prethodne.

maksa83 maksa83 09:04 19.12.2013

Re: Malo razonode...

I danas je tako. Radulović ima ambiciju da povuče par dobrih poteza ali njegova ideja je da on doživotno rešava sve probleme u privredi, a i šire.

Kako si tačno otkrio ovu ambiciju posle ... koliko Radulovićevog ministrovanja?

Odn., da posegnem u konsultantsku torbu sa trikovima: "šta si to čuo ili video što te je navelo da to pomisliš?".
kukusigameni kukusigameni 09:21 19.12.2013

Re: Malo razonode...

maksa83
I danas je tako. Radulović ima ambiciju da povuče par dobrih poteza ali njegova ideja je da on doživotno rešava sve probleme u privredi, a i šire.

Kako si tačno otkrio ovu ambiciju posle ... koliko Radulovićevog ministrovanja?

Odn., da posegnem u konsultantsku torbu sa trikovima: "šta si to čuo ili video što te je navelo da to pomisliš?".

Na ambiciju da povuče par dobrih poteza?
maksa83 maksa83 09:23 19.12.2013

Re: Malo razonode...

Na ambiciju da povuče par dobrih poteza?

Ne, nego da to radi doživotno.
kukusigameni kukusigameni 09:30 19.12.2013

Re: Malo razonode...

maksa83
Na ambiciju da povuče par dobrih poteza?

Ne, nego da to radi doživotno.

Nisam ekonomista ali mi se čini da umesto da se koncentriše na par dobrih poteza, koji bi doveli do sledećih, postavlja sve teze kao nekakvu kockarsku nacionalnu strategiju kroz vekove. Pogotovo što ima izlazna vrata: Politika mi nije omogućila. Na ta vrata malo malo, pa je i Mlađa begao.
alselone alselone 09:05 19.12.2013

Druga pitanja

- Da li smo crkli od gladi?
- Da li smo zapoceli rat?
- Da li nas je EU skartirala?
- Da li nas je USA skartirala?
- ...

Dolazimo do fantasticnog zakljucka - ono cime su nas plasili je horse shit. Ziveli beli listici. Ziveli kurcici!
maksa83 maksa83 09:05 19.12.2013

Re: Druga pitanja

Dolazimo do fantasticnog zakljucka - ono cime su nas plasili je horse shit. Ziveli beli listici. Ziveli kurcici!

E ti sad našao da pišaš po ožalošćenoj paradi...
alselone alselone 09:09 19.12.2013

Re: Druga pitanja

E ti sad našao da pišaš po ožalošćenoj paradi...


Ali bar se trudim da šaram malo. Ne pišam samo po jednom blogu.
kukusigameni kukusigameni 09:13 19.12.2013

Re: Druga pitanja

- Da li smo crkli od gladi?

Nismo.
- Da li smo zapoceli rat?

Nismo.
- Da li nas je EU skartirala?

Nije (valjda).
- Da li nas je USA skartirala?

Nije (mada mislim da ih zabole uvce, sada i bilo kada)
...

Ne.
alselone alselone 09:18 19.12.2013

Re: Druga pitanja

Da, nije lepo da se ne odgovori na pitanja.

-Mislim da je korupcija manja i to ona na najvisem nivou koja se desavala pri prodaji preduzeca. Ipak, privatizacija ima manje tako da nisam siguran u konkretan doprinos ovih danas. Videli smo kako je i reagovano za Vrsac.

Na ostala pitanja je odgovor ne.
milisav68 milisav68 09:24 19.12.2013

Re: Druga pitanja

alselone
E ti sad našao da pišaš po ožalošćenoj paradi...


Ali bar se trudim da šaram malo. Ne pišam samo po jednom blogu.

Nakrivicu kapu, rodila mi njiva
al' ce baca slatko zimus da uziva


Idu dani....
freehand freehand 09:38 19.12.2013

Re: Druga pitanja

alselone
E ti sad našao da pišaš po ožalošćenoj paradi...


Ali bar se trudim da šaram malo. Ne pišam samo po jednom blogu.

Sa takvom sjajnom argumentacijom uvek je dobro prethodno otkopčati šlic. Mislim, može i ovako nego zna da bude neprijatno.
freehand freehand 20:07 19.12.2013

Re: Druga pitanja

alselone
- Da li smo crkli od gladi?
- Da li smo zapoceli rat?
- Da li nas je EU skartirala?
- Da li nas je USA skartirala?
- ...

Dolazimo do fantasticnog zakljucka - ono cime su nas plasili je horse shit. Ziveli beli listici. Ziveli kurcici!

Ne stigoh danas, ali - ovo su upravo argumenti kojima bih i ja razbijao sopstvene strahove od onomad, posle izbora.
I još bih dodao i to da nisu izazivali zemljotrese, da Predsednik nije puštao vetrove na zasedanju GS UN, da Jorgovanka nije vratila staru frizuru, da Velimir Ilić nije počasni rektor BU, i da Milovan Drecun ipak nije postavljen na mesto ministra inostranih poslova.
Malo li je, majku mu?!
bladerunner92 bladerunner92 21:10 19.12.2013

Re: Druga pitanja

I još bih dodao i to da nisu izazivali zemljotrese, da Predsednik nije puštao vetrove na zasedanju GS UN, da Jorgovanka nije vratila staru frizuru, da Velimir Ilić nije počasni rektor BU, i da Milovan Drecun ipak nije postavljen na mesto ministra inostranih poslova.
Malo li je, majku mu?!


Free veci problem od pitanja da li se nesto zaista radi i menja je to sto se stvara iluzija da se nesto zapravo radi i menja.I to prilicno uspesno. To je ono sto ja vidim i cujem i sto me zabrinjava i naravno nemanje opcije posto opozicija nije u stanju da se prikupi vec poduze...Procitala sam podatak da je izbacivanje sa farme pratilo 1.800.000 ljudi a to je prosecan glasac u Srbiji a sta mislis za koga taj profil moze da glasa...
a medju kolegama iluzija da spasava(ju)mo zemlju od propasti...
da se ispravim - s jedne strane mislim da se zaista radi (Radulovic i Krstic)ali na drugoj se tera po starom...

angie01 angie01 21:48 19.12.2013

Re: Druga pitanja

izbacivanje sa farme


kako metaforicno zvuci...
kukusigameni kukusigameni 22:57 19.12.2013

Re: Druga pitanja

bladerunner92
I još bih dodao i to da nisu izazivali zemljotrese, da Predsednik nije puštao vetrove na zasedanju GS UN, da Jorgovanka nije vratila staru frizuru, da Velimir Ilić nije počasni rektor BU, i da Milovan Drecun ipak nije postavljen na mesto ministra inostranih poslova.
Malo li je, majku mu?!


Free veci problem od pitanja da li se nesto zaista radi i menja je to sto se stvara iluzija da se nesto zapravo radi i menja.I to prilicno uspesno. To je ono sto ja vidim i cujem i sto me zabrinjava i naravno nemanje opcije posto opozicija nije u stanju da se prikupi vec poduze...Procitala sam podatak da je izbacivanje sa farme pratilo 1.800.000 ljudi a to je prosecan glasac u Srbiji a sta mislis za koga taj profil moze da glasa...
a medju kolegama iluzija da spasava(ju)mo zemlju od propasti...
da se ispravim - s jedne strane mislim da se zaista radi (Radulovic i Krstic)ali na drugoj se tera po starom...



Ja sam zato i postavio sva ova pitanja. Odgovori na ta pitanja se mogu postaviti posle godinu i po dana i moraju se stalno postavljati. I mnoga druga.
Interesantno je da je uvreženo da se ta i takva pitanja uvek smatraju zluradim. I da se umesto odgovora uglavnom postavljaju kontra pitanja.

A jednostavno je: ako je NE odgovor na sva ili veliku većinu ovih pitanja, onda vlada nešto ne radi kako treba.
freehand freehand 23:04 19.12.2013

Re: Druga pitanja

A jednostavno je: ako je NE odgovor na sva ili veliku većinu ovih pitanja, onda vlada nešto ne radi kako treba.

Pazi mlaz, jebote...
Prokišnjava ti blog, ili šta je ovo?
alselone alselone 23:28 19.12.2013

Re: Druga pitanja

freehand

Bila su vise onako pitanja - da li ti vidis neku razliku, zivis bolje, gore ili jednako?
tadejus tadejus 09:27 19.12.2013

o pa ovde se politika bistri

juce procitah da je mmf prognozirao ubrzanje rasta sa (cini mi se) 1,9 na 3,6
ne drzite me za rijec, negdje sam u trku pokupila, ali ubrzanje je definitivno stajalo
otkud, ne znam
a I zna biti varljiva ta cifra jer ako rast ostvaruje strana firma izvoznik (a ostvaruje) onda to oce da se ne osjeti kod kuce
svejedno
kurs stabilan vec godinu dana, inflacija u podrumu, rast, pa jos I ubrzava, ajde dobro o nezaposlenosti necemo
ako bih gledala to sto inace gledam rekla bih da nama, boktemazo, odlicno ide
ali avaj
ja ne vjerujem da mozes system napuniti diletantima kakvi su ovi (sa gospoja frizurom i gosn diplomom pri celu) a da se to ne odrazi na duge staze
ne vjerujem da moze
pa se moj oprimizam sad sveo na to da ce da sjasu za 4 i kusur godina
to bi onda bio scenario slican hrvatskoj
ko prezivi pricace
i dotad jos da se nadamo da se nece dosjetiti da pocnu da kradu i naveliko, da ce biti sretni tim zaposljavanjem surnjaja, snajki i bratica
kukusigameni kukusigameni 09:37 19.12.2013

Re: o pa ovde se politika bistri

tadejus


Da imaš neki kapital, da li bi ga uložila u neki posao ovde?
tadejus tadejus 09:42 19.12.2013

Re: o pa ovde se politika bistri

kukusigameni
tadejus Da imaš neki kapital, da li bi ga uložila u neki posao ovde?


ma ja upravo pripremam teren za pokretanje posla ovde
ali kapitalno intenzivan posao nije te tako nemam mnogo da izgubim
da planiram nesto sto zahtjeva velika ulaganja ne bih to danas radila, cekala bih bar polovinu sledece godine..
ako bi bilo sad ili nikad.. ulozila bih, ali ja sam tezak hazarder

kukusigameni kukusigameni 09:52 19.12.2013

Re: o pa ovde se politika bistri

tadejus
ako bi bilo sad ili nikad.. ulozila bih, ali ja sam tezak hazarder

Ima dobrih mesta za takva ulaganja. Monte Karlo, Las Vegas...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana