Društvo| Politika| Roditeljstvo| Sex

Zabranjeno seksanje

expolicajac RSS / 21.12.2013. u 10:29

Bezbednosna situacija u Srbiji nije više "relativno stabilna". Neko je u najvišim krugovima zabranio "seksanje sa posledicama".

 trudnica.jpg

To me je podsetilo na onaj stari vic :

" Zaustavi policajac kamion na putu i pita vozača. Šta prevoziš. On odgovara PREZERVATIVE. Policajac ode do zadnjeg dela kamiona, podigne ceradu kad tamo 20 trudnih žena. Pozove vozač i pita ga "A šta je ovo". Vozač odgovri. "Pa to su REKLAMACIJE".  

Da nije tužno bilo bi smešno. Naravno, da informacijia o otkazu koji je dobila službenica Alfa banke može proći sasvim nezapaženo, ali se time ne umanjuje problem koji nastaje. Postavlja se pitanje, zašto menjati zakon o radu kada i ovaj omogućava da se poslodavci lagodno oslobode nepotrbene radne snage. Znači da nam neko na mala vrata gura nešto "drugo". To "drugo" ima svoj ime, "ali ima detalja za koje baš ne znam dal mogu u priču da stanu".

Zato vratimo se onome što je srpski narod održalo kroz vekove ropstva i patnji. SMEHU, smejmo se svojoj gluposti i svojim zabludam.

SVI SMO MI ŠOJIĆI i zato nam niko ništa ne može. 



Komentari (110)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kukusigameni kukusigameni 10:41 21.12.2013

1.

expolicajac expolicajac 10:43 21.12.2013

Re: 1.

kukusigameni

Voliš da si "prvi"
kukusigameni kukusigameni 10:44 21.12.2013

Re: 1.

expolicajac
kukusigameni

Voliš da si "prvi"

Takva mi karma.
expolicajac expolicajac 10:45 21.12.2013

Re: 1.

kukusigameni
expolicajac
kukusigameni

Voliš da si "prvi"

Takva mi karma.

Pre bih reko da ti je takva "karMa"
kukusigameni kukusigameni 10:51 21.12.2013

Re: 1.

Nego, šta se ti potrišeš oko ovog. Nit si trudan, nit radiš u banci, nit imaš pare u banci, nit se seksaš?!
Policija uvek provocira, bila ona ex ili sex.
jedi-knight jedi-knight 10:42 21.12.2013

za malo prvi

pozdrav Ex

expolicajac expolicajac 10:43 21.12.2013

Re: 1.

jedi-knight


I ti voliš da si "prvi".
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:46 21.12.2013

Zabranjeno, a?

posle mi ziloti kad smo banovali Vučka, e neće biti. Avangarda Ex, avangarda!
kukusigameni kukusigameni 10:47 21.12.2013

Re: Zabranjeno, a?

Nego UrošU, si vido ovo?

Blogeri u Srbiji zarađuju i 5.000 €---LINK

Provalili nas.
expolicajac expolicajac 10:48 21.12.2013

Re: Zabranjeno, a?

uros_vozdovac
posle mi ziloti kad smo banovali Vučka, e neće biti. Avangarda Ex, avangarda!

Avangarda je uvek "najsvesniji" deo.
jedi-knight jedi-knight 10:52 21.12.2013

Re: Zabranjeno, a?

Re: Zabranjeno, a?
Nego UrošU, si vido ovo?

Blogeri u Srbiji zarađuju i 5.000 €---LINK

Provalili nas.


Znači postoji i blogerska mafija.
Nkicabra neverue. Kreće serijal
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:53 21.12.2013

Re: Zabranjeno, a?

kukusigameni
Nego UrošU, si vido ovo?

Blogeri u Srbiji zarađuju i 5.000 €---LINK

Provalili nas.


A zato me rodbina zove od jutros i traže neki evrić na zajam, ja pomislio neko mi smešta ono telefonsko zezanje, a ljudi provalili tajnu.

Pa dobro znali smo da ovaj dan stiže
gedza.73 gedza.73 11:09 21.12.2013

Re: Zabranjeno, a?

Blogeri u Srbiji zarađuju i 5.000 €



maksa83 maksa83 10:49 21.12.2013

Udri

po džepu.

Koliko se sećam, prema Zakonu o Radu ne smeš da otpustiš trudnicu.

Najtoplije predlažem toplog zeca u obliku crnog PR-a, isprozivati ove na pasja kola, širiti informaciju, apelovati na ljude da ne rade sa njima i ne drže kod njih pare, da zatvaraju račune, itd.

To je jedino što njih boli i apsolutno jedini jezik koji razumeju.


expolicajac expolicajac 11:02 21.12.2013

Re: Udri

maksa83
po džepu.

Koliko se sećam, prema Zakonu o Radu ne smeš da otpustiš trudnicu.

Najtoplije predlažem toplog zeca u obliku crnog PR-a, isprozivati ove na pasja kola, širiti informaciju, apelovati na ljude da ne rade sa njima i ne drže kod njih pare, da zatvaraju račune, itd.

To je jedino što njih boli i apsolutno jedini jezik koji razumeju.

Znači da dajemo PASIVNI otpor.
8c_competizione 8c_competizione 11:34 21.12.2013

Re: Udri

Znači da dajemo PASIVNI otpor.


pa ukoliko bi bio aktivni, moglo bi da nam se olupa pendrekom po glavi
zilikaka zilikaka 12:43 21.12.2013

Re: Udri

Najtoplije predlažem toplog zeca u obliku crnog PR-a, isprozivati ove na pasja kola, širiti informaciju, apelovati na ljude da ne rade sa njima i ne drže kod njih pare, da zatvaraju račune, itd.
To je jedino što njih boli i apsolutno jedini jezik koji razumeju


Da znaš. Pošto nemam račun kod njih, ja ću ih pominjati po zlu u prilici i neprilici.
Koliko da natovarimo pretraživač.
misha.m misha.m 13:59 21.12.2013

Re: Udri

maksa83

Koliko se sećam, prema Zakonu o Radu ne smeš da otpustiš trudnicu.

Ovo je tačno.
Zanimljivo je u vesti da sindikat tvrdi da je poslodavac "uradio sve po Zakonu"?!
Ovakve stvari se dešavaju masovno, dobro je da je ova tema otvorena u javnosti.

maksa83
Najtoplije predlažem toplog zeca u obliku crnog PR-a, isprozivati ove na pasja kola, širiti informaciju, apelovati na ljude da ne rade sa njima i ne drže kod njih pare, da zatvaraju račune, itd.

Sa ovim se slažem, ali ne verujem da će imati velikog učinka - ipak su ljudi vezani kreditima, platama, karticama... A da ih treba ocrniti - treba!
tetkino tetkino 14:15 21.12.2013

Re: Udri

Poslodavac je uradio sve po zakonu.

Poslodavac će trudnicama / porodiljama isplatiti sve plate do trenutka porođaja + 12 meseci koliko traje porodiljko osustvo.

Nakon isteka tog perioda njima prestaje radni odnos.

Zakon je ispoštovan u slovo.

Ovo je prosto pedagoška mera gde se jasno pokazuje drugim ženama zaposlenim u toj firmi šta mogu da očekuju ako ostanu trudne.

Isto rade i druge banke, Delta kao korporacija i manje više sve revizorske kuće.
Ne možeš da očekuješ da imaš i porodicu i posao.
Vreme naših majki koje su i radile i imale decu je prošlo.
Sad smo u vremenu današnjem ili pak vremenu naših baka kada žena mora da bira hoće li posao ili decu / porodicu.

Žene sa decom, će moći da rade ili poslove koji zahtevaju pola radnog vremena ili one koje mogu da rade od kuće.
Troškovi ćuvanja dece rastu.

Posledice su takve da će:
- žene zavisiti od muževa
- žene zavisiti od primarne porodice
- žene zavisiti od muževljeve porodice, jer je malo muškaraca koji zarade za 3 ili 4 čoveka

Zavisan položaj ne doprinosi ravnopravnom položaju. Po samoj prirodi tog odnosa, ako od nekog zavisiš moraš da praviš ustupke.
Eto divne prilike da se žena ponovo vrati u položaj malumnika, deteta ili eventualno neke korisne domaće životinje - koze ili krave.

Druga alternativa je da ne rađaš dok ne stekneš uslove da iako rodiš ne zavisiš.
To je mnogo češća opcija među obrazovanim ženama i ženama u gradovima.
Rezultati su lako vidljivi - 30.000 mrtvih više nego živorođenih.

I onda neko ima petlju da na tv izađe i kaže - "Žene neće da rađaju! Ma kakve su to žene!"
misha.m misha.m 14:49 21.12.2013

Re: Udri

tetkino
Poslodavac je uradio sve po zakonu.

Poslodavac će trudnicama / porodiljama isplatiti sve plate do trenutka porođaja + 12 meseci koliko traje porodiljko osustvo.

Nakon isteka tog perioda njima prestaje radni odnos.

Zakon je ispoštovan u slovo.

Ako je ovako bio, onda to i nije tako loše za nju. To bi onda značilo nekih 17-18 plata, što daje određeni komfor tokom prve godine života deteta, nakon čega može da se traži i rugi posao.

Samo, zašto bi poslodavac radio tako? I, radni odnos, ne može da traje ako je ona primila isplate i ako je dobila otkaz. Te dve stvari su kontradiktorne i mnogo veći problem za poslodavca po važećem Zakonu o Radu.

Ono što je moguće je da se Ugovor na određeno vreme (vrlo verovatna situacija) jednostavno je produži nakon isteka.
alselone alselone 21:27 21.12.2013

Re: Udri

Iako je situacija u Srbiji crna, najcrnja, po ovom pitanju (uprkos programima stranaka koji su mahom socijalisticki) ima i svetlih primera.

Moju zenu su zaposlili u cetvrtom mesecu trudnoce. (naravno da su znali da je trudna)
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:27 21.12.2013

Re: Udri


Druga alternativa je da ne rađaš dok ne stekneš uslove da iako rodiš ne zavisiš.
To je mnogo češća opcija među obrazovanim ženama i ženama u gradovima.
Rezultati su lako vidljivi - 30.000 mrtvih više nego živorođenih.


Da, ali pogrešno je očekivati da taj problem reši privreda tj poslodavci.
U prirodi poslodavca je da smanjuje troškove poslovanja, a izdatak za radnika koji ne dolazi na posao iz bilo kog razloga je povećanje tih troškova.
Oslanjati se na plemenitost poslodavaca koja će biti jača od interesa nije baš preporučljivo.
Teranje, zakonima, poslodavca da razmišlja o demografskom stanju neke nacije, države, i na njega svaljivati teret državne demografske politike je takođe dosta upitno kao dobro rešenje.

Ako se radi o bankama lako nam je da ospemo drvlje i kamenje na njih, ali zamislimo da nekome treba samo jedna radnica, da i za tu jednu jedva namiče para za platu i obaveze, a ona posle nekoliko meseci ode na bolovanje. On mora da primi drugu a i prema prvoj ima obaveza.
Da li je u toj situaciji logično da se poslodavac unapred štiti od takve mogućnosti?

na linku piše da je predsednik skupštine poručio

poručujem svim vlasnicima i direktorima firmi da je za Republiku Srbiju veoma važno da se ne otpuštaju trudnice, porodilje i majke male dece

Pa ako je za Srbiju važno neka Srbija to plaća, a ne da tera nekog drugog da plaća nešto što za njega nije važno ali je važno za Srbiju.

tetkino tetkino 00:36 22.12.2013

Re: Udri

Koliko ja znam država poslodavcu nadoknađuje sve troškove dok je žena na trudničkom tj. porodiljkom odsustvu.
Tako da se ne može reći da je poslodavac na gubitku.

Problem za poslodavca koji ima žene koje žele da se porode i imaju porodice, pored toga što izostaju sa posla dok su trudne i na porodiljskom je što posle porođaja imaju tu neprirodnu želju da provode vreme sa tom decom, pa nevoljno ostaju posle posla, vikendom, praznicima, idu na bolovanja (i kad su one bolesne i kad su im deca bolesna) i misle da imaju pravo na godišnji odmor...

Pre desetak godina u jednoj drugoj banci devojka koja je bila uzoran student i dobila regularno posao u banci, nakon 2 godine rada je ostala trudna. Nakon što je to saopštila na poslu nastao je haos. Ali tu se nije stalo. I njen šef je bio pod sličnom kaznom, jer mu je rečeno da "je on kriv što je preporučio da zaposle kravu koja misli da se razmnožava i da je jedini način da se iskupi, da joj zagorča život dok ne da otkaz". Trudeći se da zadrži svoj posao, šef je na poslu napravio takvu atmosferu, da ona umalo nije doživela spontani. Nakon toga je otišla na bolovanje, pa trudničko, Naravno čekao ju je otkaz drugi dan nakon što se vratila na posao.

Sve je više poslova koji se sklapaju na određeno vreme - malo je onih koji imaju stalni radni odnos i prijavljeni su na punu platu, koja bi im omogućila manje stresno planiranje. Ljudima koji rade na određeno jasno je stavljeno do znanja da ih posao neće čekati ako odluče da naprave pauzu zbog bebe.

Iako naša država foralno gledano ima verovatno jednu od najboljih zaštita za žene, trudnice, porodilje u praksi se u većini firmi sprovodi jasna i očigledna diskriminacija istih.




vladaxy vladaxy 11:01 22.12.2013

Re: Udri

Teranje, zakonima, poslodavca da razmišlja o demografskom stanju neke nacije, države, i na njega svaljivati teret državne demografske politike je takođe dosta upitno kao dobro rešenje.

Glas razuma
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:07 22.12.2013

Re: Udri

Koliko ja znam država poslodavcu nadoknađuje sve troškove dok je žena na trudničkom tj. porodiljkom odsustvu.
Tako da se ne može reći da je poslodavac na gubitku.


Da ali tako da popslodavac kreditira državu.
Prvo mora hrpom obrazaca i dopisa da državu uveri kolika je plata bila pre bolovanja, i posle svakog meseca kad isplati platu porodilji da državu uverava da je isplatio, pa onda da čeka kad će država da se seti da mu refundira pare.

Nije teško skratiti proceduru, ali to se ne isplati državi.
Zar je teško izvesti, i zar je teško setiti se toga, da žena koja odlazi na bolovanje u firmi dobije papir na kome piše da je zaposlena i kolika joj je plata, i da sa tim papirom ode u državnu instituciju koja će joj na osnovu toga ispaćivati platu, a poslodavca tako osloboditi obaveze da se brine o natalitetu nacije.

Iako naša država foralno gledano ima verovatno jednu od najboljih zaštita za žene, trudnice, porodilje

Ima tako što je svoju brigu pokušala da prebaci na drugoga, i zato od te sline brige glava boli i poslodavce i žene, a država fina.
929292 929292 18:20 22.12.2013

Re: Udri


maksa83
po džepu.

Koliko se sećam, prema Zakonu o Radu ne smeš da otpustiš trudnicu.

Najtoplije predlažem toplog zeca u obliku crnog PR-a, isprozivati ove na pasja kola, širiti informaciju, apelovati na ljude da ne rade sa njima i ne drže kod njih pare, da zatvaraju račune, itd.

To je jedino što njih boli i apsolutno jedini jezik koji razumeju.






expolicajac expolicajac 18:40 22.12.2013

Re: Udri

929292

maksa83
po džepu.

Koliko se sećam, prema Zakonu o Radu ne smeš da otpustiš trudnicu.

Najtoplije predlažem toplog zeca u obliku crnog PR-a, isprozivati ove na pasja kola, širiti informaciju, apelovati na ljude da ne rade sa njima i ne drže kod njih pare, da zatvaraju račune, itd.

To je jedino što njih boli i apsolutno jedini jezik koji razumeju.



Ti li će nam bre zabraniš da sanjamo. Mi još verujemo da u "radiju" žive mali ljudi koji idu i pričaju.



aleksandarkarisik aleksandarkarisik 22:29 22.12.2013

Re: Udri

Treba koristiti svaku priliku da se takvi javno napuše. Inače, sticajem okolnosti znam, da za razliku od nekih banaka koje otpuštaju uredno, po zakonu, sa solidnim otpremninama, ovi to onako, divljački, kao u navedenom slučaju.
nenadqwe nenadqwe 10:51 21.12.2013

seks na radnom mestu

ja bih uveo zakon da kad zaposlena žena ostane u drugom stanju se automatski i dete vodi kao zaposleno u istoj firmi i da prima platu , još ako je i ćale iz iste firme da dobije i bonus
expolicajac expolicajac 10:54 21.12.2013

Re: seks na radnom mestu

nenadqwe
ja bih uveo zakon da kad zaposlena žena ostane u drugom stanju se automatski i dete vodi kao zaposleno u istoj firmi i da prima platu , još ako je i ćale iz iste firme da dobije i bonus

Ti očigledno ne voliš sex.
nenadqwe nenadqwe 10:57 21.12.2013

Re: seks na radnom mestu

expolicajac
nenadqwe
ja bih uveo zakon da kad zaposlena žena ostane u drugom stanju se automatski i dete vodi kao zaposleno u istoj firmi i da prima platu , još ako je i ćale iz iste firme da dobije i bonus

Ti očigledno ne voliš sex.

ne, ja sam u penziji, a i danas je subota
expolicajac expolicajac 11:00 21.12.2013

Re: seks na radnom mestu

nenadqwe
expolicajac
nenadqwe
ja bih uveo zakon da kad zaposlena žena ostane u drugom stanju se automatski i dete vodi kao zaposleno u istoj firmi i da prima platu , još ako je i ćale iz iste firme da dobije i bonus

Ti očigledno ne voliš sex.

ne, ja sam u penziji, a i danas je subota

Znači ne diže ti se, pa ti ostalo da podprcuješ nas potente, koje nas ovo jako pogađa.
omega68 omega68 11:20 21.12.2013

Re: seks na radnom mestu

podprcuješ nas potente, koje nas ovo jako pogađa.

koliko ja znam - čep se stavlja na puno bure a ne na prazno.
nenadqwe nenadqwe 11:24 21.12.2013

Re: seks na radnom mestu

expolicajac
nenadqwe
expolicajac
nenadqwe
ja bih uveo zakon da kad zaposlena žena ostane u drugom stanju se automatski i dete vodi kao zaposleno u istoj firmi i da prima platu , još ako je i ćale iz iste firme da dobije i bonus

Ti očigledno ne voliš sex.

ne, ja sam u penziji, a i danas je subota

Znači ne diže ti se, pa ti ostalo da podprcuješ nas potente, koje nas ovo jako pogađa.

ma ne potprcujem samo vi jašite, nisam ja ljubomoran, čak gledam i porniće
iqiqiq iqiqiq 11:00 21.12.2013

Tužno

Da nije tužno bilo bi smešno. Naravno, da informacijia o otkazu koji je dobila službenica Alfa banke može proći sasvim nezapaženo, ali se time ne umanjuje problem koji nastaje. Postavlja se pitanje, zašto menjati zakon o radu kada i ovaj omogućava da se poslodavci lagodno oslobode nepotrbene radne snage.



U mnogim vestima koja nas udaraju u glavu svaki dan, prošlo bi nezapaženo. Tako da je dobro što si napisao! Kršenje i zakona na koje ako neće inspekcija rada da reaguje, onda Skupština u jeku donošenja novog zakona o radu, može da se trzne i zapita kako se naši da izvineš hebeni zakoni sprovode. Hebem ti ovakve zakone

Jedino što mogu kao običan crv je da pozovem sve građane da podignu uloge iz Alfa banke ili da Upravni odbor banke otpusti onoga ko je doneo takvo nezakonito rešenje. Sva sreća mami koja se hrabro bori za potomstvo.
maksa83 maksa83 11:06 21.12.2013

Re: Tužno

Jedino što mogu kao običan crv je da pozovem sve građane da podignu uloge iz Alfa banke

To!

Pretvoriti ovo u jako loš PR. To je, ponavljam, sve što oni razumeju.
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:11 21.12.2013

Re: Tužno

maksa83
Jedino što mogu kao običan crv je da pozovem sve građane da podignu uloge iz Alfa banke

To!

Pretvoriti ovo u jako loš PR. To je, ponavljam, sve što oni razumeju.

ti udri na redditu, ova facebook divizija tamo, ja ću na Twitteru i Gplus...
jedi-knight jedi-knight 11:17 21.12.2013

Re: Tužno

ti udri na redditu, ova facebook divizija tamo, ja ću na Twitteru i Gplus...


a pištaljke i šerpe?
otišlo i to u zaborav

Već vidim novinske naslove:

"Masovni protesti na fejsbuku i tviteru."
"Preko 100 000 lajkova sa smenu ministra."
"Istaknuti tviteraš banovan na dve godine uslovno."
"Bloger ruši vladu."




8c_competizione 8c_competizione 11:39 21.12.2013

Re: Tužno

"Bloger ruši vladu."


ima da zavrsis u gulagu ko Hodorkovski

pa ce Toma da te pomiluje 2024te
b92fmember b92fmember 23:01 21.12.2013

Re: Tužno

maksa83
Jedino što mogu kao običan crv je da pozovem sve građane da podignu uloge iz Alfa banke

To!

Pretvoriti ovo u jako loš PR. To je, ponavljam, sve što oni razumeju.


Da genijalna ideja, i onda će Alfa banka, videvši da nema kud, zatvoriti sve svoje expoziture u Srbiji pa će tako svi radnici dobiti otkaz.


Možda bi bilo bolje da se neko od njenih kolega koji nije proglašen viškom javi pa da on dobije otkaz umesto nje?
maksa83 maksa83 08:03 22.12.2013

Re: Tužno

Da genijalna ideja, i onda će Alfa banka, videvši da nema kud, zatvoriti sve svoje expoziture u Srbiji pa će tako svi radnici dobiti otkaz.

Jesda, zbog nje će da se zatvori Alfa banka...

Ne, nego će da se osupnu od tog lošeg PR-a, i onda sledeći put kad požele da brljaju pomisle koliko ih je prošli put to koštalo.
iqiqiq iqiqiq 12:58 22.12.2013

Re: Tužno

maksa83
Da genijalna ideja, i onda će Alfa banka, videvši da nema kud, zatvoriti sve svoje expoziture u Srbiji pa će tako svi radnici dobiti otkaz.

Jesda, zbog nje će da se zatvori Alfa banka...

Ne, nego će da se osupnu od tog lošeg PR-a, i onda sledeći put kad požele da brljaju pomisle koliko ih je prošli put to koštalo.

I to ako se desi, biće velika promena, da se neka kompanija potrudi da ima dobar glas kao poslodavac, a ne kao da smo treće zemlje u kojoj se isključivo zapošljavaju deca. U nekim državama su bojkotovani proizvodi kada se saznalo za ovakve prakse

Što se tiče zaposlenih u Alfa banci, ako i oni ostanu bez posla zbog bojkota, naučiće lekciju solidarnosti, jer koliko vidim ova žena nije dobila nikakvu podršku kolega i koleginica. Danas njoj neće dati podršku, sutra će i oni biti na ulici jer su ćutali. Takav poslodavac prosto ne treba da bude poželjan nikome ko traži posao.
Dr M Dr M 13:12 22.12.2013

Re: Tužno

Takav poslodavac prosto ne treba da bude poželjan nikome ko traži posao.


...ni onima koji traže, ili tamo drže pare.

Kad su takvi prema svojima, kakvi li će tek da budu prema klijentima?


kukusigameni kukusigameni 13:31 22.12.2013

Re: Tužno

iqiqiq
maksa83
Da genijalna ideja, i onda će Alfa banka, videvši da nema kud, zatvoriti sve svoje expoziture u Srbiji pa će tako svi radnici dobiti otkaz.

Jesda, zbog nje će da se zatvori Alfa banka...

Ne, nego će da se osupnu od tog lošeg PR-a, i onda sledeći put kad požele da brljaju pomisle koliko ih je prošli put to koštalo.

I to ako se desi, biće velika promena, da se neka kompanija potrudi da ima dobar glas kao poslodavac, a ne kao da smo treće zemlje u kojoj se isključivo zapošljavaju deca. U nekim državama su bojkotovani proizvodi kada se saznalo za ovakve prakse

Što se tiče zaposlenih u Alfa banci, ako i oni ostanu bez posla zbog bojkota, naučiće lekciju solidarnosti, jer koliko vidim ova žena nije dobila nikakvu podršku kolega i koleginica. Danas njoj neće dati podršku, sutra će i oni biti na ulici jer su ćutali. Takav poslodavac prosto ne treba da bude poželjan nikome ko traži posao.


Ne. Niko nije lud da izgubi posao zbog solidarnosti. Pre bi trebalo ispitati da li je procedura ustanovljavanja tehnološkog viška odrađena valjano. Dalje, da li je procedura obaveštavanja i pokušavanja pronalaženja nekog drugog rešenja odrađena.
I kao najbolji metod, da li se ovo već ranije dešavalo. Jer, ako jeste, lako je pronaći već otpuštene službenike kod koji takođe nije primenjen zakon. Ti uvek hoće da svedoče.
b92fmember b92fmember 14:00 22.12.2013

Re: Tužno

iqiqiq
maksa83
Da genijalna ideja, i onda će Alfa banka, videvši da nema kud, zatvoriti sve svoje expoziture u Srbiji pa će tako svi radnici dobiti otkaz.

Jesda, zbog nje će da se zatvori Alfa banka...

Ne, nego će da se osupnu od tog lošeg PR-a, i onda sledeći put kad požele da brljaju pomisle koliko ih je prošli put to koštalo.

I to ako se desi, biće velika promena, da se neka kompanija potrudi da ima dobar glas kao poslodavac, a ne kao da smo treće zemlje u kojoj se isključivo zapošljavaju deca. U nekim državama su bojkotovani proizvodi kada se saznalo za ovakve prakse

Što se tiče zaposlenih u Alfa banci, ako i oni ostanu bez posla zbog bojkota, naučiće lekciju solidarnosti, jer koliko vidim ova žena nije dobila nikakvu podršku kolega i koleginica. Danas njoj neće dati podršku, sutra će i oni biti na ulici jer su ćutali. Takav poslodavac prosto ne treba da bude poželjan nikome ko traži posao.


Neko mora da dobije otkaz ako ne trudnica onda neko drugi.
Koga bi ti otpustio?
iqiqiq iqiqiq 14:30 22.12.2013

Re: Tužno

Neko mora da dobije otkaz ako ne trudnica onda neko drugi.
Koga bi ti otpustio?

Ja bih otpustio one koji ne rade. I po sadašnjem Zakonu o radu, zakonodavac štiti trudnice i porodilje, tako da ne bih kršio zakon najpre.

Ako je baš ta trudnica krucijalna za opstanak banke, onda bih joj recimo platio unapred dve godine radnog odnosa i dažbina i poslao je na zaslužen odmor.

Ako opstanak Alfa banke zavisi od otpuštanja ove trudnice, onda je najbolje da finansijska inspekcija i druge kontrolne službe odmah prelistaju poslovanje i da se Narodna banka obavesti, jer je odgovorna za uloge građana visine do 10.000 EURa
iqiqiq iqiqiq 14:35 22.12.2013

Re: Tužno

Ne. Niko nije lud da izgubi posao zbog solidarnosti.

To jeste trenutno svest zaposlenih u privatnom i javnom sektoru. Ali ovakav nelegalan i nemoralan čin stvara lošu atmosferu nepoverenja prema poslodavcu. "Ako je mogao nju, otpustiće i mene bez obzira na zakone, ugovore itd"
Tada stupa na snagu odbrambeni mehanizam: nepoverenje između onih koji su ostali a čeka se ko je sledeći, potkazivanje, mobing, kraduckanje, traženje novog radnog mesta dok se radi na postojećem, povećanje bolovanja. Retko ko od zaposlenih će posle ovakvog otpuštanja biti lojalan svom poslodavcu.
expolicajac expolicajac 14:47 22.12.2013

Re: Tužno

Tada stupa na snagu odbrambeni mehanizam: nepoverenje između onih koji su ostali a čeka se ko je sledeći, potkazivanje, mobing, kraduckanje, traženje novog radnog mesta dok se radi na postojećem, povećanje bolovanja. Retko ko od zaposlenih će posle ovakvog otpuštanja biti lojalan svom poslodavcu.

A na svim sastancima, menadžment filozofira o timskom radu, požrtvovanju pojedinca za kolektiv. Prosipanje muda za bubrege, a iza toga stoji čist neprerađeni hedonizam. Pa majke vam ga spalim menadžmentske. Kažite svima da je došlo vreme prostog zakona priorede - "lanac ishrane". E a onda nema trte mrte, nego da vidimo ko koliko zna i može, a ne ovamo, direktor tetinče na političara, šef sestrić od vlasnika, svi bi da jedu ali da ne love nego da lešinare. Pa se onda kola slome na nemoćnima. Ako smo postali životinjsko carstvo onda vala nema socijalnih privilegija.
kukusigameni kukusigameni 16:07 22.12.2013

Re: Tužno

iqiqiq
Tada stupa na snagu odbrambeni mehanizam: nepoverenje između onih koji su ostali a čeka se ko je sledeći, potkazivanje, mobing, kraduckanje, traženje novog radnog mesta dok se radi na postojećem, povećanje bolovanja. Retko ko od zaposlenih će posle ovakvog otpuštanja biti lojalan svom poslodavcu.

U ovoj bednoj i jadnoj zemlji? Gde je prosečna plata ispod 400e? Gde su zalihe čak i iz jastuka i najskrovitijih mesta otišle do vraga?
Nisam siguran. Glad ne zna za moral.
de76 de76 18:12 23.12.2013

Re: Tužno

iqiqiq
jer koliko vidim ova žena nije dobila nikakvu podršku kolega i koleginica


Nista cudno...

Pre par godina i meni se slicno desilo.
Posto nije bilo sanse da zatrudnim, Alpha bank je bila raspolozena da me seksa. Nisam hteo da pristanem na silovanje i dao sam otkaz. Kolege, naravno, nisu reagovale, a posto sam proveo godine s njima i dobro ih upoznao, nisam ni ocekivao. Ne mogu se misevi pretvoriti u ljude, nema carobnog stapica.

Nego, meni je zanimljivo da, osim Blica, niko drugi nije preneo ovu vest o otpustanju trudnice.


fantomatsicna fantomatsicna 07:17 24.12.2013

Re: Tužno

Ne, nego će da se osupnu

makso,ako može objašnjenje reći osupnu?
maksa83 maksa83 07:46 24.12.2013

Re: Tužno

makso,ako može objašnjenje reći osupnu?

Po mom shvatanju to bi bilo nešto tipa "neprijatno se iznenaditi", ali to nije baš najbolji prevod.
highshalfbooze highshalfbooze 11:43 21.12.2013

...

Znači da nam neko na mala vrata gura nešto "drugo". To "drugo" ima svoj ime, "ali ima detalja za koje baš ne znam dal mogu u priču da stanu".


Ima, uskoro ćemo biti kao Nemačka. Eno napisao blog onaj iz MMF. I Krkar se slaže sa njim, al mu je ipak izbrisao komentar.
nurudin nurudin 13:39 21.12.2013

:-(

Кад нису чуле да и роде могу да донесу децу...
dr.wagner dr.wagner 17:32 21.12.2013

Nije dobro

... večer

-Kada istaknuti pojedinci represivnog aparata počnu pisati o ljudskim pravima ...
stvarno je došlo do grla ...

-Nisu ga se sjetili za "dan službe" i sada je promjenio starnu ...
-Usput , bojkot i neke građanske akcije u borbi sa bankama nigdje ne daju rezultate
... samo zakonska regulativa ...


Wagner
expolicajac expolicajac 19:37 21.12.2013

Re: Nije dobro

dr.wagner
... večer

-Kada istaknuti pojedinci represivnog aparata počnu pisati o ljudskim pravima ...
stvarno je došlo do grla ...

-Nisu ga se sjetili za "dan službe" i sada je promjenio starnu ...
-Usput , bojkot i neke građanske akcije u borbi sa bankama nigdje ne daju rezultate
... samo zakonska regulativa ...
Wagner

Nekako čudno pišeš REVOLUCIJA. To mora da je NOVOHRVATSKI, nama nerazumljiv jezik.
dr.wagner dr.wagner 21:38 21.12.2013

Re: Nije dobro

Pozdrav Druže

expolicajac
dr.wagner
... samo zakonska regulativa ...

Nekako čudno pišeš REVOLUCIJA.


-Je li vidiš moj prijatelju ... koplje je u trnju ...
-Nema čovjek s kim dizati revoluciju ..., ovi mladi se ni sexom ne bave , a
kamoli da bi jurišali na barikade ...
-Ovi stari su više za kralja , a tebi se ne može vjerovati ... jednom sluga
režima , uvijek sluga režima ...


W

larisa_bg larisa_bg 19:44 21.12.2013

nikad nisam čula za tu banku i inače

ali mislim da je seks urbana legenda
ko se bre više seksa ajde ljudi da l' me zezate?

expolicajac expolicajac 19:57 21.12.2013

Re: nikad nisam čula za tu banku i inače

larisa_bg
ali mislim da je seks urbana legenda
ko se bre više seksa ajde ljudi da l' me zezate?


Seks je zabava siromašnih. Ti mora da si jako bogata, naravno u materijalnom smislu.
alselone alselone 21:28 21.12.2013

Re: nikad nisam čula za tu banku i inače

ali mislim da je seks urbana legenda

Pa si dosla na blog da ga pronadjes? Au crna ti, koja greska.
dr.wagner dr.wagner 21:29 21.12.2013

Re: nikad nisam čula za tu banku i inače

... večer

larisa_bg

ko se bre više seksa




W
alselone alselone 21:32 21.12.2013

Re: nikad nisam čula za tu banku i inače

dr.wagner


Bez starca nema udarca.
Jaril Jaril 21:34 21.12.2013

Re: nikad nisam čula za tu banku i inače

expolicajac
larisa_bg
ali mislim da je seks urbana legenda
ko se bre više seksa ajde ljudi da l' me zezate?


Seks je zabava siromašnih. Ti mora da si jako bogata, naravno u materijalnom smislu.


Mladi-Japanci-sve-manje-zainteresovani-za-seks (link)
dr.wagner dr.wagner 21:44 21.12.2013

Re: nikad nisam čula za tu banku i inače

Pozdrav mali

alselone
dr.wagner

Bez starca nema udarca.


-EX ... briši ove provokatore sa samo teoretskim ljubavnim iskustvima ...
... zbog takvih nam pada natalitet




W
alselone alselone 21:49 21.12.2013

Re: nikad nisam čula za tu banku i inače

briši ove provokatore sa samo teoretskim ljubavnim iskustvima


Cekaj, ja sam razumeo da si i ti usao ponovo u domen teorije.
dr.wagner dr.wagner 21:52 21.12.2013

Re: nikad nisam čula za tu banku i inače

alselone
briši ove provokatore sa samo teoretskim ljubavnim iskustvima


Cekaj, ja sam razumeo da si i ti usao ponovo u domen teorije.


-EX !!!

... napadaju nas ovi što se još bave ... "RUKOBLUDOM"


W
expolicajac expolicajac 21:56 21.12.2013

Re: nikad nisam čula za tu banku i inače

alselone
briši ove provokatore sa samo teoretskim ljubavnim iskustvima


Cekaj, ja sam razumeo da si i ti usao ponovo u domen teorije.

Piše "manifest seksualne revolucije".
expolicajac expolicajac 21:57 21.12.2013

Re: nikad nisam čula za tu banku i inače

dr.wagner
alselone
briši ove provokatore sa samo teoretskim ljubavnim iskustvima


"RUKOBLUDOM"


W

Nije loš ovaj novohrvatski.
dr.wagner dr.wagner 22:02 21.12.2013

Re: nikad nisam čula za tu banku i inače

expolicajac
alselone
Cekaj, ja sam razumeo da si i ti usao ponovo u domen teorije.

Piše "manifest seksualne revolucije".


-Zar i ti sine Trute ...
-Kad potrošiš svih 15 kutijica Viagre što sam ti poslao ... onda ćemo opet biti dobri

W
expolicajac expolicajac 22:07 21.12.2013

Re: nikad nisam čula za tu banku i inače

dr.wagner
expolicajac
alselone
Cekaj, ja sam razumeo da si i ti usao ponovo u domen teorije.

Piše "manifest seksualne revolucije".


-Zar i ti sine Trute ...
-Kad potrošiš svih 15 kutijica Viagre što sam ti poslao ... onda ćemo opet biti dobri

W

Jao, jao, jao. Doneo sam odluku. Idem sledeće godine na more u Hrvatsku, gde puklo da puklo, jednom se živi.
kukusigameni kukusigameni 23:30 21.12.2013

Re: nikad nisam čula za tu banku i inače

dr.wagner
-Kad potrošiš svih 15 kutijica Viagre što sam ti poslao ... onda ćemo opet biti dobri

Taj je uzeo sve odjednom. Ko PEZ bombone.

Ne šalji mu više, ako boga znaš.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:14 22.12.2013

Re: nikad nisam čula za tu banku i inače

larisa_bg
ali mislim da je seks urbana legenda
ko se bre više seksa ajde ljudi da l' me zezate?


Za ove redovne na blogu vala i jeste.



dr.wagner dr.wagner 10:50 22.12.2013

Re: nikad nisam čula za tu banku i inače

.... jutro

kukusigameni

Taj je uzeo sve odjednom. Ko PEZ bombone.


-Želio je "zablistati" bar jednom ...
... "bolje je jedan dan živjeti kao ... "


apacherosepeacock
larisa_bg
ali mislim da je seks urbana legenda

Za ove redovne na blogu vala i jeste.


-E baš ste im dobro rekli ...


W
kukusigameni kukusigameni 11:01 22.12.2013

Re: nikad nisam čula za tu banku i inače

dr.wagner
.... jutro

kukusigameni

Taj je uzeo sve odjednom. Ko PEZ bombone.


-Želio je "zablistati" bar jednom ...
... "bolje je jedan dan živjeti kao ... "





Jeste, al' vidi gde je završio.
Na specijalnom zadatku.

dr.wagner dr.wagner 11:18 22.12.2013

Re: nikad nisam čula za tu banku i inače

kukusigameni

Jeste, al' vidi gde je završio.
Na specijalnom zadatku.


-Pa je li to EX ... ???
... što bi rekao Berluskoni za Obamu ...kako je preplanuo ...


W
kukusigameni kukusigameni 12:44 22.12.2013

Re: nikad nisam čula za tu banku i inače

dr.wagner
kukusigameni

Jeste, al' vidi gde je završio.
Na specijalnom zadatku.


-Pa je li to EX ... ???
... što bi rekao Berluskoni za Obamu ...kako je preplanuo ...


W

A ko ne bi posle toliko Viagre?!
expolicajac expolicajac 18:57 22.12.2013

Re: nikad nisam čula za tu banku i inače

kukusigameni
dr.wagner
.... jutro

kukusigameni

Taj je uzeo sve odjednom. Ko PEZ bombone.


-Želio je "zablistati" bar jednom ...
... "bolje je jedan dan živjeti kao ... "


Jeste, al' vidi gde je završio.
Na specijalnom zadatku.


Jebi ga, šta češ kad sam "poligamista"
4krofnica 4krofnica 19:06 22.12.2013

Re: nikad nisam čula za tu banku i inače



Na specijalnom zadatku.


sa velikim prezervativom




kukusigameni kukusigameni 19:12 22.12.2013

Re: nikad nisam čula za tu banku i inače

4krofnica


Na specijalnom zadatku.


sa velikim prezervativom





Auuuuu!!! Znači pored Viagre, pala i Afrička šljiva!!!
Черевићан Черевићан 23:21 21.12.2013

отуге боља

у сулудом окружењу
шала нас је одржала
да нервозу примиримо
и стога јој ето ФАЛА
fantomatsicna fantomatsicna 03:44 22.12.2013

Grrrr

Ovde ne sme ni kod traženja posla neko da te pita da li si trudna ,a kamoli da te odpusti zbog toga.Umesto što se zezate na tu temu, stvarno treba da stupite u akciju protiv toga.
Pade mi još na pamet da mi je brat pričao da se čudio čitajući aplikacije za posao žena koje su se vraćale na posao kad bi deca recimo krenula u školu,kako one prosto sa nekim izvinjenjem pišu o tom periodu koje su provele kod kuće brinući se za decu.Naravno da i Bosovi znaju da je posao majke jedan od najvažnijih na svetu.I da su za to potrebne i te kako veštine kao što je multitasking da spomenem jednu.

Uaaaaaaaaa Alfa Banka !!!!
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:02 22.12.2013

Re: Grrrr

Ovde ne sme ni kod traženja posla neko da te pita da li si trudna ,a kamoli da te odpusti zbog toga.


Ne sme, naravno. Ali ti zato daju izdasno 6 nedelja trudnickog (pa ga podeli, volja ti kao trudnoj ili posle porodjaja) a mozes i sa supruznikom da podelis na po 3 nedelje. Pa se snadji na dalje sa tako malom bebom i poslom.
(Holandija)


iqiqiq iqiqiq 19:23 22.12.2013

Re: Grrrr

Umesto što se zezate na tu temu, stvarno treba da stupite u akciju protiv toga.

Nemaš sa kim da stupiš u akciju. Pročitaj komentare u medijima, svi smatraju besramnim da se žene zaposle i još da očekuju da im neko plaća trudničko ili porodiljsko. Nema veze koliko je ta žena bila dobra radnica, lojalna i korektna. Bitno je samo da kada se nasluti da je trudna, predstavlja najveću opasnost po profit i poslovanje firme.

Prećutno će klimati glavom i zaposleni kada gazda otpusti trudnicu sa ugovorom na određeno vreme. Pa neće valjda da svi ispaštaju zbog nje. Sa tim da se niko od zaposlenih ne pita čemu služe oni doprinosi koji se odbijaju od bruto plate svaki mesec. Nije im naravno jasan poreski sistem, a što pomenu neko, ko će o tome i da brine, kada su svi na nekim minimalcima ucenjeni da preživljavaju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:27 22.12.2013

Re: Grrrr

Nema veze koliko je ta žena bila dobra radnica, lojalna i korektna.


Ko to treba da procenjuje?
Gazda ili neko drugi?
Radnici sami sebe da procenjuju?


Sa tim da se niko od zaposlenih ne pita čemu služe oni doprinosi koji se odbijaju od bruto plate svaki mesec.


Koga da pita?
Ko to uzima, poslodavci?
Ako ne oni zašto njih pitati, i zašto njima nametati obavezu da brinu o trudnicama?
iqiqiq iqiqiq 19:34 22.12.2013

Re: Grrrr

zašto njima nametati obavezu da brinu o trudnicama?

Ovo pitanje odvaja svetove u kojima živimo. Pokušaću da objasnim da trudnica nije večno stanje, te da će takva žena biti vrlo brzo radno sposobna. Mogla je da slomi nogu ili kuk pa da nepokretno leži 6 meseci i da se oporavlja još 6 meseci. Dakle trudnica je najmanji rizik poslodavcu da će mu pasti doživotno na teret, a bez prihoda od iste.

U nekim drugim svetovima, mala i srednja preduzeća opstaju i motor su razvoja privrede. U tim dalekim svetovima poslodavac je i vlasnik firme i on zna da ima ogromnu odgovornost prema svojim zaposlenima, da im plaća dogovoreno i da im bude lojalan kako bi i oni njemu bili lojalni. To su firme koje ne menjaju svoje zaposlene svakodnevno, jer se to meri i takve firme postaju rizične za poslovanje.

Ima tu mnogo toga što bi moglo da se piše o zdravom odnosu i odgovornosti i gazde i zaposlenih, ali je to nemoguće u postsocijalizmu gde se kapitalizam primenjuje i doživljava na način kako je opisan u knjigama 18.veka.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:56 22.12.2013

Re: Grrrr

. Dakle trudnica je najmanji rizik poslodavcu da će mu pasti doživotno na teret, a bez prihoda od iste.


Šta je manji a šta veći rizik za poslodavca procenjuje isključivo on, i jedino njegova procena se računa.
Narvno, on jedini snosi rizik pogrešne procene, pa bih se ja malo uzdržao da im delim savete šta je za njih rizično a šta nije dok oni svojim parama plaćaju svoje greške ako ih naprave.

da im bude lojalan kako bi i oni njemu bili lojalni.


Njegova lojalnost se završava time da sve obaveze prema zaposlenima izmiri. Kome je to malo, ko misli da treba još nešto, slobodan je da napusti takvog poslodavca, nikakav zakon ga u tome ne sprečava.
Njihova lojalnost se ne završava izvršavanjem zakonskih obaveza nego treba i poslodavac da proceni da li radnik radi dobro i dovoljno, ili mu je to malo.
Ako mu je malo on ne može da otpusti radnika jer ga zakon u tome sprečava.

Zašto je radnik slobodan da ostavi poslodavca bez radnika, a poslodavac ne može radnika da ostavi bez posla?

ali je to nemoguće u postsocijalizmu gde se kapitalizam primenjuje i doživljava na način kako je opisan u knjigama 18.veka.


Ne, to ne može u situaciji kad je konkurencija među radnom snagom ogromna a među poslodavcima mala.
Pokušavati da se rigoroznm zakonima onemogući dejstvo najosnovnijeg tržišnog zakona nema veze sa razvijenim kapitalizmom nego ima, i to direktne, veze sa diktaturom.
fantomatsicna fantomatsicna 11:56 23.12.2013

Re: Grrrr

Pa se snadji na dalje sa tako malom bebom i poslom.

Kad smo već kod toga, ja mislim da bi bilo pošteno da se ženama koje ostaju kod kuće da podižu i vaspitavaju decu, takodje teba računati radni staž,socijalno osiguranje ,a neka novčana naknada bi mogla takodje.Ne razumem da se tolike feministkinje u svetu nisu za ovo još izborile
vladaxy vladaxy 11:09 22.12.2013

Pitanje

Kome rađate decu? Državi, poslodavcu ili sebi?

Ako rađate decu za poslodavca onda bi on morao da preuzme brigu o porodilji i detetu. Rođenje deteta je lična stvar i malo je glupo nametati drugima troškove svog izbora.
tetkino tetkino 12:47 22.12.2013

Re: Pitanje

Za lelomude kao što ste vi volela bih da bar mesec dana imam neke bošanske moći da vas "kazmim" tako da nedelju dana provodite:
- kao trudnica
- kao osoba sa posebnim potrebama
- kao stara i napuštena osoba
i za kraj kao osoba koja boluje od terminalne bolesti

Da osetite malo tu radost življenja u ovoj državi.

Žene u ovoj državi ne traže nikava posebna prava. Traže samo da ih se ne kažnjava zato što žele da stvore porodicu, a to je upravo poenta ove priče. Svaka koja odluči da rodi biće kažnjena gubitkom posla. Bez obzira kako je i koliko radila. Bez obzira na zalaganje, na trud, na talenat, na vernost, na požrtvovanost - sve to je manje važno od toga što je odlučila da počini greh i "rodi".
Iako država poslodavcu nadoknadjuje njenu platu za vreme odsustva.

Sa druge strane muškarac koji je oženjen i ima porodicu biće "nagrađen", jer se on u startu doživljava kao vredan, ozbiljan, odgovoran. I on ređe gubi posao i češće dobija unapređenje.

Ovde se govori o sprečavanju žena da ostvaruju osnovna životna prava: pravo na rađanje i planiranje porodice, pravo na rad i pravo na život, jer bez posla ne mogu preživeti.

b92fmember b92fmember 14:01 22.12.2013

Re: Pitanje


Ovde se govori o sprečavanju žena da ostvaruju osnovna životna prava: pravo na rađanje i planiranje porodice, pravo na rad i pravo na život, jer bez posla ne mogu preživeti.



Ima i žena koje radjaju a nisu zaposlene. ko se brine o njihovim pravima?
I da napomenem, ako se pažljivo čita tekst, žena nije dobila otkaz već je proglašena viškom. Stresno jeste ali ne i tragično, primaće platu još bar 18 meseci. nakon toga ako ne nadje posao dobiće još 3 do 6 meseci naknadu za nezaposlene. za to vreme dete će biti odraslo i moći će da traži novi posao.

Ili banka treba biti humana pa otpustiti nekog drugog radnika, recimo nekog oca ili majku sa školksom decom. to bi bilo mnogo bolje za PR banke.
tetkino tetkino 14:18 22.12.2013

Re: Pitanje

Pored ove žene otpuštene su još 2 žene koje su na porodiljskom.

Ako one ne mogu biti otpuštene i banka će za njih da narednih 6 meseci ili godinu ili godinu i po, da izmiruje svoje obaveze, onda se ne radi o nuždi banke da nekog otpusti kako bi umanjila svoje troškove, nego se radi o sistematskom zastrašivanju zaposlenih.

Poruka je jasna i jasno je primljena - svaka žena koja želi da rodi mora biti svesna da je posao neće čekati kad se vrati - bez obzira kakav radnik bila pre porodjaja i kakav bi radnik bila posle porodjaja.

To je diskriminacija. I takva diskriminacija je kažnjiva zakonom.

Problem je što se ovde mnogi pojedinci a i država vrlo trude da je ne vide.

iqiqiq iqiqiq 14:53 22.12.2013

Re: Pitanje

tetkino

A vidi ovo
14 trudnica bez posla u sudovima
"U saopštenju se navodi da, bez obzira na to što postoji potreba za izvršiocima, zaposlenim na određeno radno vreme radni odnos prestaje 31. decembra, a to će ugroziti i ukupno 14 trudnica u ta dva suda.

"Dakle, pravosuđe koje je monopolista u podeli pravde i primeni zakona, čiji je glavni posao da goni prekršioce, i samo krši Zakon o radu koji obavezuje zaštitu trudnica od otkaza ugovora o radu", navodi se u saopštenju koje je potpisala predsednica sindikata Slađanka Milošević.

Proklet bio onaj gmaz koji na ovakav način maltretira trudnu ženu. Kakve su im majke kada su ih tako vaspitale. I nemoj sada da mi neko komentariše da žene ne moraju da rade.
iqiqiq iqiqiq 14:58 22.12.2013

Re: Pitanje

Ima i žena koje radjaju a nisu zaposlene. ko se brine o njihovim pravima?

Takvih je najviše, rade na crno jer se sluti da može da zatrudni a onda postoji i iskonski strah da će još i da ide na bolovanja zbog bolesnog deteta
Jedino da se donese zakon kao u Norveškoj o obaveznom trudničkom bolovanju od 6 meseci i za oca, kao i da se naizmenično smenjuju ako su deca bolesna, onda postoji jednaka verovatnoća da će iz istog razloga odsustvovati sa posla ne samo žene nego i muškarci.
Nema poslodavca koji me prilikom intervjua za posao nije pitao da li sam udata i imam li decu. Često ne priznam "krivicu", ali svejedno osnovana sumnja postoji.
b92fmember b92fmember 16:58 22.12.2013

Re: Pitanje

iqiqiq
tetkino

A vidi ovo
14 trudnica bez posla u sudovima
"U saopštenju se navodi da, bez obzira na to što postoji potreba za izvršiocima, zaposlenim na određeno radno vreme radni odnos prestaje 31. decembra, a to će ugroziti i ukupno 14 trudnica u ta dva suda.

"Dakle, pravosuđe koje je monopolista u podeli pravde i primeni zakona, čiji je glavni posao da goni prekršioce, i samo krši Zakon o radu koji obavezuje zaštitu trudnica od otkaza ugovora o radu", navodi se u saopštenju koje je potpisala predsednica sindikata Slađanka Milošević.

Proklet bio onaj gmaz koji na ovakav način maltretira trudnu ženu. Kakve su im majke kada su ih tako vaspitale. I nemoj sada da mi neko komentariše da žene ne moraju da rade.



Vi bre ljudi ko da ste pali sa marasa... pa to je vec godinama takve zakone je uvela "socialdemokratksa" DSS-DS-SPS koalicija.

Posto nisu mogli da promene zakon o radu da se ne zamere sindikatima, onda su narodni poslanici doneli propis da radniku na odredjeno vreme (u narodu poznat kao zaposlen/a po ugovoru) ugovor može biti obnavljan u nedogled.

Nekada je to bilo moguće samo prvih 6 ili 12 meseci a danas radnik po ugovoru na svakih 12 meseci strepi da li ce mu poslodavac produžiti ugovor o radu ili ostati bez posla.

I to ne rade samo zli privatnici vec se radi na taj način u svi opštinskim i državnim ustanovama.

I posle krive nam banke što se deca ne rađaju....

Jesu, krive su banke al za druge stvari... a za decu smo sami krivi.

... ma i za banke smo sami krivi kad bolje razmislim.
iqiqiq iqiqiq 18:46 22.12.2013

Re: Pitanje

Nekada je to bilo moguće samo prvih 6 ili 12 meseci a danas radnik po ugovoru na svakih 12 meseci strepi da li ce mu poslodavac produžiti ugovor o radu ili ostati bez posla.

Ne treba strepeti, ozbiljan poslodavac zna da mu vredni i sposobni ljudi unapređuju preduzeće.
Druga strana medalje je da naši poslodavci hoće da ostvare profit tako što ne prijavljuju radnike, ne plaćaju ih, uzimaju kredite od banaka uz političku podršku sa namerom da ih nikada ne vrate.
U periodu tranzicije, gazda je hteo da bude svaki musavi čovečuljak koji ne ume ni da se potpiše. Uspelo im je mnogima zbog slabe države koja ne ume da piše, ali ni da sprovodi napisane zakone. I tako to traje još uvek. I onda se pitamo zašto smo najslabija privreda čak i u regionu.
vladaxy vladaxy 21:23 22.12.2013

Re: Pitanje

Da osetite malo tu radost življenja u ovoj državi.

Ne razumem

Građani Srbije žele državu dadilju koja će da brine o svakom aspektu njihovh života a onda se bune zbog načina na koji "država" brine o svemu.

Ćutite i trpite, "država" zna šta je najbolje za vas...
b92fmember b92fmember 22:24 22.12.2013

Re: Pitanje

Ne treba strepeti, ozbiljan poslodavac zna da mu vredni i sposobni ljudi unapređuju preduzeće.
.


To važi samo za privatne firme, kao što su recimo banke. Dok u sudovima, opštinama i ostalim državnim službama to zavisi uglavnom od toga kakva ti je veza.
fantomatsicna fantomatsicna 11:59 23.12.2013

Re: Pitanje

vladaxy
Kome rađate decu? Državi, poslodavcu ili sebi?

Ako rađate decu za poslodavca onda bi on morao da preuzme brigu o porodilji i detetu. Rođenje deteta je lična stvar i malo je glupo nametati drugima troškove svog izbora.

A ti si sebi rodio pa pitaš sad nas ili?
expolicajac expolicajac 12:11 23.12.2013

Re: Pitanje

fantomatsicna
vladaxy
Kome rađate decu? Državi, poslodavcu ili sebi?

Ako rađate decu za poslodavca onda bi on morao da preuzme brigu o porodilji i detetu. Rođenje deteta je lična stvar i malo je glupo nametati drugima troškove svog izbora.

A ti si sebi rodio pa pitaš sad nas ili?

UUUUUUUUUUUUUUUUUU, ovo nisko po cevanicama.
iqiqiq iqiqiq 15:47 23.12.2013

Re: Pitanje

fantomatsicna
vladaxy
Kome rađate decu? Državi, poslodavcu ili sebi?

Ako rađate decu za poslodavca onda bi on morao da preuzme brigu o porodilji i detetu. Rođenje deteta je lična stvar i malo je glupo nametati drugima troškove svog izbora.

A ti si sebi rodio pa pitaš sad nas ili?

I škole je sam izgradio, i bolnice u kojoj mu se mama porađala, i put po kojem ide na posao, pa onda i autobuse i sve tako...

Lako kada nisi u toj koži, zato hvala svakom muškarcu koji je podrška ženama i zapošljava ih.

Zbog ovakvog dara smo spremne da rizikujemo i da budemo šikanirane, da nas ne zaposle, da nas otpuste jer smo trudne i jer smo mame

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana