Region

Tragom vesti

dali76 RSS / 22.12.2013. u 20:08

 

Kad većina punoljetnih gradjana na dan izbora ostane kući, dok većina onih koji   glasaju  i dalje veruje u deda Mraza, dobijete rezultate identične onim na Voždovcu.

Deda Mraz u liku predsednika SNS Aleksandra Vučića ima samo dva problema,ali su oba teško premostiva: Manjak Irvasa koji bi pogurali "kočiju" i višak onih koji bi se uz člansku kartu SNS kao validnu kvalifikaciju rado ukrcali na tu istu kočiju.  

Zbog toga su valjda promene vec drugu godinu u najavi.

Bivšem predsedniku vlade, koji je ruku na bradu mnogo više ličio na deda Mraza, nedostajalo je samo više elana i bolji PR, izjavio je nedavno bivši predsednik.

Preostalo je jedino da Tadić primeti da je pomenuti nedostatak elana naspram recimo izveštaja pokojne Verice Barać umnogome zaslužan sto su danas obojica bivši.

Tadić ocigledno želi da se vrati na kormilo DS.  Izgleda da je jedini koji to želi više od njega, Aleksandar Vučić.

U razgovoru za hrvatski RTL, starleta "Blondy" priznaje uz osmeh kako je menadžment završila preko veze, "ali najbitnije je da je diploma u kući".

Predsednik republike i predsednik parlamenta razmišljaju na isti način, samo u sebi.

Hrvatski predsednik Ivo Josipović je na novogodišnjem koktelu kritikovao one koji bi demokratskim procesima ostvarivali nedemokratske ciljeve. Na istom koktelu, gost predsednika  bio je i general Gotovina, inače lik  sa čela nedavne vukovarske povorke onih koji bi demokratskim putem ostvarivali nedemokratske ciljeve. 

Budimo ljudi,a ne vukovi, poručio je predsednik.

Pozivom Gotovini, predsednik je one koji nisu vukovi, napravio magarcima.

Kad vidim sa koliko se žara predsednik DSS/a Vojislav Koštunica bori protiv ulaska Srbije u EU, pomislim nekad da ga nisu obavestili da Srbija nije u EU. Alternativu koju Koštunica nudi Srbija živi već dvadeset godina.

EU nije božić bata, izjavio je francuski ambasador u Beogradu. Tačno.

Samo još da Vučić ubedi prvo sebe, a onda i svoje segamega diplomce  da nije deda Mraz.



Komentari (101)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kukusigameni kukusigameni 20:47 22.12.2013

1.

Dali ima kvačice! Dali ima kvačice!
dali76 dali76 21:14 22.12.2013

Re: 1.

Posle pritiska Venecijanske komisije, morao sam se snalaziti:))))
zack2jack zack2jack 21:21 22.12.2013

...

Zbog toga su valjda promene vec drugu godinu u najavi.



..tek drugu?
dali76 dali76 21:29 22.12.2013

Re: ...

Svaka vlast najavljuje promene . Ovo je druga godina ovih novih :)
zack2jack zack2jack 12:09 23.12.2013

Re: ...

dali76
Svaka vlast najavljuje promene . Ovo je druga godina ovih novih :)



..svasta se nama najavljuje. Godinama vec..
Sepulturero Sepulturero 21:30 22.12.2013

Наравно

Крив је Коштуница. Како то да сте заборавили СПЦ?
dali76 dali76 21:32 22.12.2013

Re: Наравно

Tako to ide; das coveku kvacice, on ti trazi cirilicu:)))
dali76 dali76 21:43 22.12.2013

Re: Наравно

Hm, Kostunica kriv? Za sta tacno?
Neobavestenost?
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 22:03 22.12.2013

Re: Наравно

Крив је Коштуница. Како то да сте заборавили СПЦ?


Ko još misli o SPC? Marginalizovao ih Vučić, kako dolikuje. Još jedna stvar tipa "a što ja to nisam uradio" za Tadića da se češe.
dali76 dali76 22:59 22.12.2013

Re: Наравно

Kao u Hrvatskoj HDZ, SNS/u kao tzv patriotskoj partiji mnogo je toga vise dopusteno nego vecitim “izdajnicima “.
DS je pokusala nekim svojim potezima, npr. veronauk u drzavnim skolama, da bar malo pridobije SPC, ali znamo kako je to zavvrsilo.
Tadicu se svasta nesto moze zameriti, i ovaj blog sadrzi jednu po meni ozbiljnu zamerku, ali na tome sto nije uspeo marginilizirati crkvu, to je vec treci padez.


dali76 dali76 23:26 22.12.2013

Re: Наравно

Odlican komentar HCM.
Zna li se da li je neko upitao Vucica ko je odgovoran za gubitak ovolikog novca namenjenog poljoprivredi?
Bilo ko, novinar, opozicija?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:33 22.12.2013

Re: Наравно

Kao u Hrvatskoj HDZ, SNS/u kao tzv patriotskoj partiji mnogo je toga vise dopusteno nego vecitim “izdajnicima “.


Em im je dopušteno em uspevaju da svoje birače uvere da su nešto veliko uradili iako se ništa ne vidi osim na tom simboličnom planu.

Privrednog ratsa nema mimo onog koji je božija dobra volja (rodna godina) zapošljavanja nema, investicija nema, plate padaju, stabdard pada, a oni uspevaju da dižu popularnost.

edit

Zna li se da li je neko upitao Vucica ko je odgovoran za gubitak ovolikog novca namenjenog poljoprivredi?
Bilo ko, novinar, opozicija?

Koliko ja znam ne.
To govori i o opoziciji.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:28 23.12.2013

Re: Наравно

ali na tome sto nije uspeo marginilizirati crkvu, to je vec treci padez.

nije ni pokušao. on im se dodvoravao. kao da hraniš krokodila u nadi da te jednog dana neće pojesti. čak i kad je bio onaj skandal u novom sadu oko obeležavanja racije. ako već nije reagovao iz elementarne pristojnosti i osećaja dužnosti a ono trebao je jer mu je njegov gradonačelnik bio gadno napadnut.
hajkula1 hajkula1 00:37 23.12.2013

Re: Наравно

hoochie coochie man




Zna li se da li je neko upitao Vucica ko je odgovoran za gubitak ovolikog novca namenjenog poljoprivredi?
Bilo ko, novinar, opozicija?


Koliko ja znam ne.
To govori i o opoziciji.



Koliko vidim, Vučić prati ovaj blog. Evo, pitamo ga.

Još nešto, da bude jasnije, pomenuti novac iz evropskih fondova namenjenih poljoprivredi, su bespovratna sredstva ili?




Mala izlaznost na Voždovcu je zbog toga što im ljudi ne veruju. Vlast ne razmišlja o detalju, da lopovi vrate ukradeno. Kada bi procedura išla u tom pravcu, imao bi mnogo veću podršku. Ovako se kruni, mada mediji prikazuju drugačije.


Znači



Lopovi da vrate ukradeno.
b92fmember b92fmember 00:47 23.12.2013

Re: Наравно

hoochie coochie man


Zna li se da li je neko upitao Vucica ko je odgovoran za gubitak ovolikog novca namenjenog poljoprivredi?
Bilo ko, novinar, opozicija?

Koliko ja znam ne.
To govori i o opoziciji.



pa zar nije Mijat Lakićević, Novi magazin postavio to pitanje, doduše ne direktno Vučiću, ali svima nama preko novina

http://www.b92.net/biz/fokus/komentar.php?yyyy=2013&mm=12&nav_id=790810
dali76 dali76 01:40 23.12.2013

Re: Наравно

Hm, ja bi rekao Hajkula da Vucic upravo dobija podrsku dobrog dela onih koji veruju da je moguce da lopovi vrate ukradeno.
Sav taj marketing je dobrim delom baziran na borbi protiv lopovluka.
Bicete sokirani kad vam javim koliko se pokralo , otprilike glasi ta najava /matrica.
A da ima podosta materijala za takve matrice, ima.
looping looping 11:31 23.12.2013

Re: Наравно

To i sličan marketing je otprilike sve što je uspeo.
Ah, da, sprijateljio se i sa šeikom koji će, evo samo što nije, da donese milijarde po majušnim kamatama.
Doduše, mogao je da je znao da uzme i besplatne pare, al mu promakle.

Besplatne pare? A i to postoji? Gde to ima? Mislim, znam da to piše u novinama i jako cenim i poštujem novinare( ) ali svašta piše u novinama.

PS
Svaki dan mi šalju puno mejlova sa ponudama za besplatne pare, samo traže da im pošaljem broj bankovnog računa.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:50 23.12.2013

Re: Наравно

Još nešto, da bude jasnije, pomenuti novac iz evropskih fondova namenjenih poljoprivredi, su bespovratna sredstva ili?


Ta su trebala da budu bespovratna, to je neki peti nivo ili kako se već to zove, Hrvatska je to iskiristila Makledonija valjda delom, ali što se administracije tiče, ovde gde smo mi zapeli, ona je uradila.

Nije moguće da Vučić za to ne zna, ali ovo što Dali kaže, što ga niko direktno ne pita za to, je stvarno zanimljivo.
Neki sekretar ministarstva je to objasnio veoma čudnim razlogom, kaže da na to imaju pravo samo države sa statusom kandidata a Srbija ima status potencijalnog kandidata.


"Sredstva iz IPARD fodova dostupna su samo zemljama kandidatima za članstvo u EU, a Srbija je još uvek formalno-pravno zemlja potencijalni kandidat za članstvo u EU, čime joj je onemogućena akreditacija za IPARD", kazao je Golubović za agenciju Beta.

Srbija zvanično ima status kandidata, otkud sad da je samo potencijalni kandidat je tajna.
Ili Golubović lupeta, vadi se na naivne načine, ili EU zajebava Srbiju a vlada Srbije građane.

Ja verujem da je Vučićeva rečenica "Evo ima para, nabavio sam pare, ali nema projekata" kad je o šeikovim parama pričao bila posredan odgovor na ovo sa tim EU parama koje su izmakle.



Besplatne pare? A i to postoji? Gde to ima?


Ne znam čime se plaćaju ove pare, kamate nema, pare se ne vraćaju.
Ako je njihova cena to što Sbija mora da otvori svoje tržište, da dozvoli prodaju zemlje strancima, da dozvoli promet GMO i slično, tu cenu Srbija plaća pa plaća, uzela ove pare ili ne, svejedno.
A tek je katastrofa platiti cenu a ne uzeti pare.
dali76 dali76 18:38 23.12.2013

Re: Наравно

Razmenio sam nekoliko poruka sa mojim prijateljom koji radi na IPERD fondovima u Hrvatskoj.
Izgleda da ni Hrvatska nije bas uspela realizirati ove pare, ali to samo budalama moze biti uteha ili argument.
Nadam se da ce moj frend i nas blogokolega svratiti da nam da korisne informacije.
Ono sto ja mogu reci jeste da si HCM u pravu. Srbija nazalost nema strucne ljude da te projekte naprave jer IPERD fond trazi sasvim jasnu I zahtjevnu dokumentaciju.
Ali, ovdje se ne radi o nestrucnosti vladajuceg kadra, ovde se radi o nedostatku strucnih ljudi uopste.
A za sta se daju te pare beskamatno ?
Koga zanima ima google I ima IPERD fond.
EU je jednostavno stalo, ne zbog zemlje kandidata, vec zbog sebe, da svaka zemlja dostigne nekekave standard u oblasti poljoprivrede pre nego postane clan EU.
Kriterjumi su se ocigledno poostrili, ali ja mislim da je to ustvari dobro za Srbiju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:06 23.12.2013

Re: Наравно

Izgleda da ni Hrvatska nije bas uspela realizirati ove pare


Nije uopšte uzimano, nije ništa kao ovo kod nas, ili nije sve koje je mogla?
Sad pogledah, na njihovim sajtovima postoje izveštaji koliko je bilo konkursa, koliko je ugovoreno, koliko odbijeno, postoje neke konkretne cifre.
Svud se tvrdi da je Hrvatska nešto koristila, moguće da nije sve.

Valjalo bi stvarno da ovo neko razjasni.


dali76 dali76 20:41 23.12.2013

Re: Наравно

Na moje pitanje o prirodi kredita iz fonda IPERD, dobio sam ovaj odgovor:
Navedena sredstva od 250 miliona su u potpunosti bespovratna, ali krajnji korisnici bi svaki projekt morali sufinancirati s svojih 10-40 % ....isto tako država mora pratiti ove projekte s još određenim dijelom novca za sufinanciranje projekata krajnjih korisnika ali i zapošljavanjem kadrova koji će pratiti provedbu tih projekata...Uglavnom, oko tih EU fondova je jako puno priče a malo koristi zbog nedostatka dugoročnog planiranja. Problem je u strateškom planiranju kako u Hrvatskoj tako i u Srbiji. S tim sredstavima bi se trebalo raditi ili biti dio potpore prema postizanju ciljeva države npr. u segmentu poljoprivrede, a HR i SRB ne znaju šta žele. Gledao sam Vučića kako k…. u vezi arapskog kredita i ne znaju u koji segment poljoprivrede će te pare uložiti. A onda prodaje maglu o investicajama u Beogradu (BG na vodi) i čipovi...a ne mogu povući kredit od 100 miliona....A upravo on bi trebao donijeti političku odluku i usmjeriti operativce u ministarstvima da rade svoj posao. Upravo je to vidljivo i u HR, bojazan od odluka nas jako koči. “.

A I ovaj dio je zanimljiv:
“ Ovo u vezi srbije je klasična priča. Administracija nije spremna da preuzme posao vođenja tih projekata, moraju se otvarati nove agencije, nema dovoljno ljudi koji poznaju tematiku EU fondova (hrpa Hrvata i slovenaca sada radi u Beogradu po ovim pitanjima) nema programske dokumentacije koja mora biti usklađena s Briselom i njihovim strategijama.....

nivano nivano 21:06 23.12.2013

Re: Наравно

Evo da se i ja uključim u ovu raspravu jer me je Dali zamolio. Ispravio bih ga, ne radim na IPARD-ima, uglavnom radim na IPA I, II i IV komponentama a pomalo III. Inače radim u udruženju/NVO (srpskom) u HR pa zbog toga nismo mogli aplicirati prema IPARDU i III komponenti. Zadnjih godinu dana pratim izradu programske dokumentacije za strukturne fondove za razdoblje 2014-2020 i posebno pratim/tražim mogućnosti kako da se stvore određeni zaštitni mehanizmi za srpsku zajednicu u okviru njih. Nešto smo sami uspjeli za ESF, a da smo imali podršku Pupovca bilo bi to daleko bolje i više. Al koga još u Srbiji zanimaju naši stvarni,egzistencijalni, životni problemi...

Da se vratim na temu vaše rasprave...Generalno kao u HR, tako i u Srbiji se očekuju čuda od EU fondova. Međutim ona su namjenjena država koje znaju šta žele i ona bi trebala biti samo premosnica prema postizanju zacrtanih ciljeva, odnosno mečiranja domaćih strategija s onima iz EU. Svi znamo kako se kod nas donose strategije, ali ove strategije za EU fondove su sveto pismo i prosto se moraju provoditi. Mi u ove obe države ne znamo šta želimo i zato ulazimo u problem kada treba izraditi strategije za ove fondove. Jer ne znamo strateški planirati, političke elite se boje teških odluka, nema dovoljno kompetentnih ljudi koji će uskladiti domaće strategije s EU, nema razvijenog administrativnog aparata koji može pratiti provedbu projekata. IPA I komponenta daje mogućnost usklađivanja javne uprave s EU politikama, međutim HR nije gotovo ništa učinili po pitanju reforme javne uprave a neće niti Srbija.

I u Hrvatskoj je bilo puno napisa vezano uz EAFRD i Program ruralnog razvoja koji je nastavak IPARDA u HR. Generalno puno tendencioznih napisa je bilo i svakako da je ministarstvo poljoprivrede moglo daleko bolje napraviti posao. Ali raduje me barem usmjerenost prema malim poljoprivrednicima i njihovom jačanju (što je u IPARD-ima kod nas bilo gotovo nemoguće). Hrvatski PRR nije prošao u Briselu međutim vremena za usklađivanje ima do ljeta 2014 kada je nekakav rok. Pretpostavljam da i Srbija do tada mora izraditi programsku dokumentaciju za svih 5 komponenti za financijski period 2014-2020. Jako puno problema ima na nivou EU, jer je tek prije mjesec dana donešen budget 2014-2020, Zajednički poljoprivredni okvir je skoro pa gotov i tijekom 2014 se očekuje donošenje ostale programske dokumentacije na nivou EU, koji se pretače u nacionalne programske dokumente. HR je u problemu što se tiče 2014 i ne znamo koji će se program provoditi, dosadašnji IPARD ili nacrt mjera iz PRR-a..

Gledao sam Vučića na RTS-u nakon dolaska šeika u BG i vidio sav jad nedostatka planiranja...Lik je pričao o milijardama investicija a kad je počeo pričati o 100 miliona kredita, onda se izgubio jer nije znao kuda ih usmjeriti, ratarstvo, stočarstvo, brdsko-planinska područja ili u jaku poljoprivredu Vojvodine. A moje mišljenje je da upravu političar mora donijeti takvu odluku na osnovu nekih razvojnih ciljeva države....

Kod nas je proces programiranja za ESF, ERDF i EAFRD ide skoro pa katastrofalno pa onda mogu misliti kako ide u SRB. Čitao sam neke dokumente Kancelarije za EU integracije Srbije i mogu reći da su puno promašaja iz HR uzeli u obzir. Znam dda imaju nedevoljno kadrova i da ljudi iz HR i SLO odlaze raditi kao konsultanti u BG.

Sredstva iz IPA programa su bespovratna za Srbiju, ali Srbija mora uložiti dio sredstava za sufinaciranje onih projekata kojih je korisnik, kao što udruga ili poljoprivredno gazdinstvo će morati sufinancirati svoj projekt u iznosu od 10 do 40 %...ovisi o dogovoru RS s EU...Također država mora uložiti značajna sredstva u razvoj potpornih institucija (dosta ih već postoji - razvojne agencije - IPA III, IPA V), isto tako morat će ojačati postojeće strukture zavod za zapošljavanje i državne agencije za obrazovanje(IPA IV)..Nisam upoznat koliko je srbija radila po tom pitanju...

Pare iz EU fondova nisu ''lake' pare i treba mnogo muke da se do njih dođe. EU s njima, zbog nedostatka muda kod naših političara, financira svoje ciljeve i moje mišljenje je da se u HR moglo i moralo daleko više napraviti s njima....Ono najvažnije nemamo, a to su potporne institucije na lokalu ili ako ih imamo oni rade po principu državne uprave....

Izgubih se u ovom pisanju, borim se s vjetrenjačama po ovom pitanju već dosta dugo i već mi je pomalo dosta, pa izvinite ako nisam bio koncizan....


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:44 23.12.2013

Re: Наравно

Evo da se i ja uključim u ovu raspravu


Hvala ti, sad je jasnije.

A ono što je srpski državni sekretar naveo kao razlog, da Srbija formalno pravno ima status poterncijalnog kandidata a ne kandidata, ima li to smisla ili je rečeno tek da se nešto kaže?
dali76 dali76 22:12 23.12.2013

Re: Наравно

Kako se zove taj sekretar/? Mislim, Srbija je na sajtu EU oznacena kao kandidat. Potencijalni kandidati su Albanija, BiH...To se lako moze proveriti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:18 23.12.2013

Re: Наравно

I meni to čudno.
Pomislih da možda ne postoji neko drugo, tajno klasifikovanje.
A sekretar se zove Danilo Golubović, državni sekretar u ministarstvu poljoprivrede
dali76 dali76 22:55 23.12.2013

Re: Наравно

Srbija je zvanicno postala kandidat u martu 2012. Kad je Srbija dobila akreditaciju, odnosno kad je pocela koristiti status kandidata u punom kapacitetu i to uporediti sa vremenom izjave g. Golubovica.

nivano nivano 22:57 23.12.2013

Re: Наравно

Ove godine u ministarstvu poljoprivrede RH se promjenilo 3 pomoćnika zadužena za IPARDE, odnosno ruralni razvoj....previše korupcije u IPARD-ima...

Ja sam pomagao drugaru konsultantu na pripremi projekta za IPA III. Projekt je bio pročistač otpadnih voda za opštinu u kojoj samo par ulica ima kanalizaciju. Na upit konsultanta načelniku zašto to radite, on je rekao ništa ne brini moji u Vladi će mi napraviti kanalizaciju.

Ali vezano za vaše pitanje mislim da je Srbija sticanjem kandidature trebala otpočeti akreditacije za svih 5 komponenti. Moram se ograditi jer nisam upoznat s stanjem u Srbiji, ali čudno mi je da barem niste akreditovali zavod za zapošljavanje koji bi trebao voditi IPA IV. Članak je klasičan spin, ali morate znati da je cjelokupan postupak dosta složen. Konkretniji je ovaj lik iz kancelarije za eu integracije, ali to je izjava iz januara. Očigledno nisu ništa napravili po tom pitanju iako su imali nekakav plan da kroz IPA I 'provuku' IPA III I IV, što je po meni prevelik posao za agenciju koja provodi IPA I.

I sad da još ne počnem pričati o problemu izrade Partnerskih sporazuma, Operativnih programa, grant shema....za sve to treba ljudi i ljudi...a pošto je srbija postala kandidat u martu 2012, teško da se mogla pripremiti za financijsko razdoblje 2007-2013...
psl_srbija psl_srbija 14:44 24.12.2013

Re: Наравно

Ko još misli o SPC? Marginalizovao ih Vučić, kako dolikuje.


Ne vidim kako ih je to marginalizovao? Kad im neko uvede porez, kad izbaci veronauku iz škola, kad izbaci popove iz vojske, kad ukine plaćanje penzija popovima, kad ukine stranačke slave, gradske slave, slave državnih institucija, kad ukine davanja ozbiljnih sredstava iz budžeta i sa računa institucija i javnih preduzeća SPC... e tada ću reći da ih je marginalizovao, ili još bolje da ih je smestio tamo gde im je i mesto, a ovako ne vidim nikakvu marginalizaciju.
looping looping 15:17 24.12.2013

Re: Наравно

Izgleda da ni Hrvatska nije bas uspela realizirati ove pare, ali to samo budalama moze biti uteha ili argument.

Nije.
Ali to je argument koji govori da je taj novinar (šta li je već?) jedna nula koja izveštava ovako nešto:
"Ako je neko možda pomislio da aktuelna vlada (od jula 2012. godine kad je počela s radom) nije imala dovoljno vremena da obavi sve što je potrebno – greši. Imala je godinu i po dana, što je više nego što je za isti posao potrošila Hrvatska."

Ali to nema veze, jer sve što se danas kaže u novinama sutra ne mora da znači. Sve se to radi da bi se zaradila plata i nije ni bitno do sutra da li je to istina ili teška glupost. Novinari isključivo služe da zamlaćuju narod u korist političara koji ih plaćaju. Čast vrlo retkim izuzecima.

Ceo neproveren tekst takvog novinara (o besplatnim parama) je teška glupost.
freehand freehand 16:45 24.12.2013

Re: Наравно

psl_srbija
Ko još misli o SPC? Marginalizovao ih Vučić, kako dolikuje.


Ne vidim kako ih je to marginalizovao? Kad im neko uvede porez, kad izbaci veronauku iz škola, kad izbaci popove iz vojske, kad ukine plaćanje penzija popovima, kad ukine stranačke slave, gradske slave, slave državnih institucija, kad ukine davanja ozbiljnih sredstava iz budžeta i sa računa institucija i javnih preduzeća SPC... e tada ću reći da ih je marginalizovao, ili još bolje da ih je smestio tamo gde im je i mesto, a ovako ne vidim nikakvu marginalizaciju.

Ti si reinkarnirani Edvard Kardelj? Ili drug Đido?
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:38 24.12.2013

Re: Наравно

Nije.


Jeste.

Hrvatska jeste koristila ta sredstva, ne znam da li je iskoristila maksimalno moguć iznos ili deo toga, i koliki deo, ali koristila jeste.

Par detalja

Nakon tri i pol mjeseca od prijave LAG-a "PODRAVINA" na Mjeru 202 "Priprema i provedba lokalnih strategija ruralnog razvoja" IPARD programa namijenjene sufinanciranju lokalnih akcijskih grupa, Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju odobrila je LAG-u "PODRAVINA" sredstva u maksimalnom iznosu od 900.000,00 kuna za 2013. i 2014. godinu. Od odobrenih sredstava doprinos EU sredstava je 720.000,00 kuna, a Republike Hrvatske 180.000,00 kuna.


Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju izvršila je nove isplate na osnovi odobrenih sredstava iz IPARD programa

LAG-u Srijem isplaćeno je 13.410,92 kn, LAG-u Zapadna Slavonija 32.105,39 kn, a LAG-u Podravina 28.171,19 kn.


Može se naći pregled po godianma i iznosima, ako te zaniam traži, a i ovo je dovoljno da se vidi da Hrvatska jeste koristila ta stredstva.

Ne znam zašto je tebi toliko stalo da braniš Vičića i njegovu bulumentu ali da ti je veoma stalo to se vidi.

Par pitanja za tebe

Kako procenjuješ onog koji sedi u vladi Srbije (i prima platu za to) a ne zna, ili laže, da je Srbija kandidat za članstvo?

Da te obavestim, radi se o čoveku koji je podržavao, a neko tvrdi i organizovao, one protese seljaka, sa traktorima od po nekoliko desetina hiljada evra, kad je blokirana cela Vojvodina i prećeno da će biti blokiran Pančevački most ako im se ne isplate pare iz budžeta.
I isplaćene su im
Radilo o "seljacima" sa 100 hekrata zemlje, i tadašnjim subvencuijama od po 12 000 dinatra, dakle dalo im se po 1.200000 dinara.

Tome sad ne trebaju EU fondovi, njemu ne trebaju jer se okačio na srpski budžet, i tu za njega ima dovoljno, a ko nema pristup njemu neka crkne.

Eto takvoga ti štitiš.
Ako imaš 100 hektara ili više, i Džon Dira, razumem te.


Drugo pitanje,
Šta misliš da je cena tih besplatnih para, jer se zaista ne vraćaju, a koju, cenu, je Vučić ovime izbegao?
looping looping 18:09 24.12.2013

Re: Наравно

Hrvatska jeste koristila ta sredstva, ne znam da li je iskoristila maksimalno moguć iznos ili deo toga, i koliki deo, ali koristila jeste.

Znaš da jeste ali ne znaš koliko? Rekla-kazala? U redu je, ti to možeš da pišeš ali ne može ozbiljan novinar.

Da te obavestim, radi se o čoveku koji je podržavao, a neko tvrdi i organizovao, one protese seljaka, sa traktorima od po nekoliko desetina hiljada evra, kad je blokirana cela Vojvodina i prećeno da će biti blokiran Pančevački most ako im se ne isplate pare iz budžeta.
I isplaćene su im
Radilo o "seljacima" sa 100 hekrata zemlje, i tadašnjim subvencuijama od po 12 000 dinatra, dakle dalo im se po 1.200000 dinara.

Da li si ti bio po Vojvodini? Jel' si se raspitivao kod seljaka zašto su tolike njive u parlogu (svake godine sve više), zašto ima sve manje krava itd?
Evropa sa tim nema nikakve veze niti će imati ikakve veze ako država nešto ne odradi. Sve (ili bar ogromnu većinu) dosadašnjih kredita dobili su "odabrani" seljaci. Dok se ne sredi sistem i prekine sa korupcijom u Srbiji svake pare su bačene pare.
Srbiji ne trebaju evropske pare već zdrav sistem. Što manje "besplatnih" para uzimamo manje ćemo biti dužni.
freehand freehand 18:17 24.12.2013

Re: Наравно

Evropa sa tim nema nikakve veze niti će imati ikakve veze ako država nešto ne odradi. Sve (ili bar ogromnu većinu) dosadašnjih kredita dobili su "odabrani" seljaci. Dok se ne sredi sistem i prekine sa korupcijom u Srbiji svake pare su bačene pare.
Srbiji ne trebaju evropske pare već zdrav sistem. Što manje "besplatnih" para uzimamo manje ćemo biti dužni.

Pa upravo sa svih strana gruva evropski sistem uz ukidanje carina i zaštitnih mera, poplavu uvozne poljoprivredne robe pa će sitni seljak da preživi al malo sutra.
looping looping 18:25 24.12.2013

Re: Наравно

freehand
Evropa sa tim nema nikakve veze niti će imati ikakve veze ako država nešto ne odradi. Sve (ili bar ogromnu većinu) dosadašnjih kredita dobili su "odabrani" seljaci. Dok se ne sredi sistem i prekine sa korupcijom u Srbiji svake pare su bačene pare.
Srbiji ne trebaju evropske pare već zdrav sistem. Što manje "besplatnih" para uzimamo manje ćemo biti dužni.

Pa upravo sa svih strana gruva evropski sistem uz ukidanje carina i zaštitnih mera, poplavu uvozne poljoprivredne robe pa će sitni seljak da preživi al malo sutra.

Pa naravno. EU je dobra za Srbiju ali gledaće da uvaljuje kredite, uzima kamate, uvaljuje proizvode, isisava novac kako god može, a ovamo izigrava dobrotvora. Idemo mi u EU, sve je to lepo ali što manje ili nikako kredita (bolje ih je uzeti od arapa).
nivano nivano 18:32 24.12.2013

Re: Наравно

hoochie coochie man
Nije.


Jeste.

Hrvatska jeste koristila ta sredstva, ne znam da li je iskoristila maksimalno moguć iznos ili deo toga, i koliki deo, ali koristila jeste.

Par detalja

Nakon tri i pol mjeseca od prijave LAG-a "PODRAVINA" na Mjeru 202 "Priprema i provedba lokalnih strategija ruralnog razvoja" IPARD programa namijenjene sufinanciranju lokalnih akcijskih grupa, Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju odobrila je LAG-u "PODRAVINA" sredstva u maksimalnom iznosu od 900.000,00 kuna za 2013. i 2014. godinu. Od odobrenih sredstava doprinos EU sredstava je 720.000,00 kuna, a Republike Hrvatske 180.000,00 kuna.


Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju izvršila je nove isplate na osnovi odobrenih sredstava iz IPARD programa

LAG-u Srijem isplaćeno je 13.410,92 kn, LAG-u Zapadna Slavonija 32.105,39 kn, a LAG-u Podravina 28.171,19 kn.


Može se naći pregled po godianma i iznosima, ako te zaniam traži, a i ovo je dovoljno da se vidi da Hrvatska jeste koristila ta stredstva.


Evo kome se istražuje ima ovdje hrpu informacija... Niti jedan država nije relalizirala EU fondove u cjelosti....HR će biti sretna ako dignu realizaciju na 70-80% http://www.strukturnifondovi.hr/ http://safu.hr/

A ti LAG-ovi su jedno veliko sranje! Kako u HR, tako i u EU...Sjajna zamisao ali realizacija nula!
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:32 24.12.2013

Re: Наравно

Znaš da jeste ali ne znaš koliko? Rekla-kazala?


Nije rekla kazala nego jeste uzimala, jeste uspela ono što Vučić nije.
Zbog toga što Vučić i njegovi nisu znali ili hteli da urade propisanu proceduru, Srbija ne može dobiti ni jedan jedini evro iz tih fondova,
Hrvatska je dobila.

Da li si ti bio po Vojvodini? Jel' si se raspitivao kod seljaka zašto su tolike njive u parlogu (svake godine sve više), zašto ima sve manje krava itd?


A da li si ti bio?
Da jesi znao bi da u Vojvodini, od onog što može da se obradi, nema ništa zaparloženo.
Umesto parloga tamo se na krv i nož bore ko će da uzme zemlju u arendu, plaćaju nemilice, čak i do 800 900 evra po hektaru zakup za godinu dana.
Na licitacijama za državno zemljište se neretko bukvalno dešavaju tuče ko će da uzme.
Vlasnici zemljišta koji izdaju svoju zemlju iz godine u godinu dižu arendu i niko ne ostaje bez zakupca.


Zašto je manje krava?
Zato što vlada, i prethodne i ova, vodi naopaku poliitku, forsira primarnu proizvodnju, proizvodnju sirovina, dakle ratarstvo, a stočarstvo i ostale grane time guši?
Zašto to?
Zato što se tajkunizacija poljoprivrede desila skoro isključivo u Vojvodini a tamo je ratarstvo dominantno pa tajkuni pritiskaju vlade.
O ovome mogu da ti pričam do prekosutra ali ne znam da li ćeš išta ukapirati.

Što pričaš o stvarima koje ne znaš, jbg?
Što manje "besplatnih" para

Pa koje im je cena kad su pod navodnicima?
freehand freehand 18:35 24.12.2013

Re: Наравно

looping
freehand
Evropa sa tim nema nikakve veze niti će imati ikakve veze ako država nešto ne odradi. Sve (ili bar ogromnu većinu) dosadašnjih kredita dobili su "odabrani" seljaci. Dok se ne sredi sistem i prekine sa korupcijom u Srbiji svake pare su bačene pare.
Srbiji ne trebaju evropske pare već zdrav sistem. Što manje "besplatnih" para uzimamo manje ćemo biti dužni.

Pa upravo sa svih strana gruva evropski sistem uz ukidanje carina i zaštitnih mera, poplavu uvozne poljoprivredne robe pa će sitni seljak da preživi al malo sutra.

Pa naravno. EU je dobra za Srbiju ali gledaće da uvaljuje kredite, uzima kamate, uvaljuje proizvode, isisava novac kako god može, a ovamo izigrava dobrotvora. Idemo mi u EU, sve je to lepo ali što manje ili nikako kredita (bolje ih je uzeti od arapa).

Super ti je ta ironija. Samo što ja nisam donosio vrednosne sudove, samo kontatovao ono što i svi u EU dobro znaju.


nivano nivano 18:36 24.12.2013

Re: Наравно

U pretpristupnom periodu EU sredstva su bespovratna i ne može se govoriti o kreditima ali korumpirani sistem će na malo sofistiraniji način dodijeljivati projekt podobnima....

Druga stvar je što otvaramo granice njihovim proizvodma a naši proizvođači nisu konkuretni niti ih država poticajima dovoljno potpomaže...
freehand freehand 18:39 24.12.2013

Re: Наравно

Druga stvar je što otvaramo granice njihovim proizvodma a naši proizvođači nisu konkuretni niti ih država poticajima dovoljno potpomaže...

Niti mogu biti, niti im država može pomagati mimo regula koje važe u EU.
Ergo...
nego, najinteresantnije je da se oni koji se na unutrašnjem planu zalažu za fabrike radnicima i teški etatizam uz istrebljenje kapitalista, kako se okrenu prem napolje - odjednom zalažu za liberalnu divljinu i parolu da se kapitalu u zube ne gleda. Tuđem.
Strava.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:44 24.12.2013

Re: Наравно

EU je dobra za Srbiju ali gledaće da uvaljuje kredite, uzima kamate, uvaljuje proizvode, isisava novac kako god može, a ovamo izigrava dobrotvora.


Pa onda nije dobra,

Onda trebareći nećemo u Evropu, nema ukidanja carina za polj proizvode iz Evrope, nema GMO prometa, nema prodaje zemlje strancima, nema pregovora sa Tačijem, nema izbora po Tačijevim zakonima.... Vučić na sve to pristaje a šta ima od Evrope?
Da nam ona kaže šta da pišemo u zakonima i da nam ona kaže koliko smemo da se družimo sa Rusijom?
Baš velika korist

Treba prelomiti, ili se truditi da se od Evrope izvuče neka korist ako se već čine ustupci, ili ne činiti ustupke koji su na štetu Srbije ako nikakvu korist ne možemo da izvučemo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:52 24.12.2013

Re: Наравно

Druga stvar je što otvaramo granice njihovim proizvodma a naši proizvođači nisu konkuretni niti ih država poticajima dovoljno potpomaže...


Nemamo para na žalost da pariramo Evropi u poticajima.
Ja mislim da i to malo para koje se daju su zapravo bačene pare.
Ako već ne možemo biti konkurentni po poticajima treba dobro razmisliti učemu možemo da budemo konkurentni i to na naki način gurati.

Ukinuti subvencije, strateške proizvode (pšenica kukuruz, meso...) kupovati za rezerve i plaćati po višim cenama od tržišne, grane koje mogu da posluju i bez direktnih poticaja (voće, povrće) pomagati indirektno ( pomoć na stranom tržištu pre svega) i to je ono što se u poljoprivrredi Srbije za sad može uraditi.
looping looping 19:42 24.12.2013

Re: Наравно

Da jesi znao bi da u Vojvodini, od onog što može da se obradi, nema ništa zaparloženo. Umesto parloga tamo se na krv i nož bore ko će da uzme zemlju u arendu, plaćaju nemilice, čak i do 800 900 evra po hektaru zakup za godinu dana.
Na licitacijama za državno zemljište se neretko bukvalno dešavaju tuče ko će da uzme.
Vlasnici zemljišta koji izdaju svoju zemlju iz godine u godinu dižu arendu i niko ne ostaje bez zakupca.

Ja jesam iz Vojvodine i ne znam o čemu pričaš. Možda se tuku oko toga ko će da ukrade zemlju?

Zašto je manje krava?
Zato što vlada, i prethodne i ova, vodi naopaku poliitku, forsira primarnu proizvodnju, proizvodnju sirovina, dakle ratarstvo, a stočarstvo i ostale grane time guši?

Ne vredi. Ako ti tvrdiš da vlada forsira bilo koji deo poljoprivrede onda smo na totalno drugim kolosecima. Ne znam šta da ti kažem.
Vlada samo isisava iz poljoprivrede i tako je sistematski uništava da bi kasnije jelte moglo da se uvozi.


Hrvatska je dobila.

Može neki izvor ili da ti verujem na reč? A za Vučića me baš briga.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:47 24.12.2013

Re: Наравно

ne znam o čemu pričaš.


Vidim
Ne znam šta da ti kažem.


I to vidim
Može neki izvor


Opet?
Vrati se komentar dva iznad, mrzi me da ponavljam.
looping looping 20:02 24.12.2013

Re: Наравно

Može neki izvor


Opet?
Vrati se komentar dva iznad.

Nakon tri i pol mjeseca od prijave LAG-a "PODRAVINA" na Mjeru 202 "Priprema i provedba lokalnih strategija ruralnog razvoja" IPARD programa namijenjene sufinanciranju lokalnih akcijskih grupa, Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju odobrila je LAG-u "PODRAVINA" sredstva u maksimalnom iznosu od 900.000,00 kuna za 2013. i 2014. godinu. Od odobrenih sredstava doprinos EU sredstava je 720.000,00 kuna, a Republike Hrvatske 180.000,00 kuna.

94.261,68 eura za 2013 i 2014?

Pa Šeik Mohamed je poslao vozila srpskoj vladi u vrednosti oko 800.000 eura, onako iz poštovanja?

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju izvršila je nove isplate na osnovi odobrenih sredstava iz IPARD programa

LAG-u Srijem isplaćeno je 13.410,92 kn, LAG-u Zapadna Slavonija 32.105,39 kn, a LAG-u Podravina 28.171,19 kn.

Čekaj, jel' se ti šališ?
13.410,92 + 32.105,39 + 28.171,19 = 73.687,5 kn = 9.647,09 eura???
E pa, neka nam je sa srećom, i nama i hrvatima sa EU. Samo da ne uvedu vize, sve ostalo je ok.

PS. Laku noć.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:19 24.12.2013

Re: Наравно

Čekaj, jel' se ti šališ?


Čekaj, jel se ti šališ ili stvarno misliš da su ta dva primera, na koje sam slučajno naleteo na prvi klik, sve što je Hrvatska povukla?

Sve više sam uveren da se ne šališ.
E pa, neka nam je sa srećom, i nama i hrvatima sa EU.


Ovo je već stav.

Stav, ne treba nam EU, se može i braniti i osporavati, ali je stav.
Još samo da se smogne snage da se on i decidno iznese i zastupa, kao što to radi DSS, sasvim legitimno.

looping looping 05:25 25.12.2013

Re: Наравно

Stav, ne treba nam EU, se može i braniti i osporavati, ali je stav. Još samo da se smogne snage da se on i decidno iznese i zastupa, kao što to radi DSS, sasvim legitimno.

Dobro, ti ako imaš takav stav slobodno reci.
Ne vidim zašto da te bude sramota.
Ja jesam za ulazak u EU iz prostog razloga zato što je EU naš gangula koji je dobar ortak sa NATO-m (gangula na kvadrat) i nemamo nikakvog izbora.

Čekaj, jel se ti šališ ili stvarno misliš da su ta dva primera, na koje sam slučajno naleteo na prvi klik, sve što je Hrvatska povukla?

Ja ne znam a ne znaš ni ti jer bi inače izbacio neki validan link.
nivano nivano 12:23 25.12.2013

Re: Наравно

Istražujte eurooptimisti i euroskeptisti [url=http://www.strukturnifondovi.hr/][/url]
dali76 dali76 21:05 25.12.2013

Re: Наравно

Nema sumnje da
1 Hrvatska nije u potpunosti povukla kreditiz IPERED fonda.
2Da se Srbija u potpunosti odrekla novca iz IPERD fondova.
3 “arapski milioni” su ocigledno mnogo povoljniji za srpsku politicku elitu jer saika sem proffita kroz kamate mnogo manje zanima kako ce novac biti potrosen.
Sve ostalo je dobar spin.

looping looping 05:36 26.12.2013

Re: Наравно

Nema sumnje da
1 Hrvatska nije u potpunosti povukla kreditiz IPERED fonda.
2Da se Srbija u potpunosti odrekla novca iz IPERD fondova.

U ovo nema sumnje.
3 “arapski milioni” su ocigledno mnogo povoljniji za srpsku politicku elitu jer saika sem proffita kroz kamate mnogo manje zanima kako ce novac biti potrosen.

Ovaj deo mi nije jasan. Kako neko može da zna kako onaj drugi razmišlja?
Otkud mi znamo koga šta zanima?
Pazi ovu stavku:
3 Evropsku Uniju sem profita kroz kamate mnogo manje zanima kako će novac biti potrošen?
Po tebi EU lepo daje novac a Šeik ga baca.

Ko god da ulaže novac, ulaže ga putem ugovora a putem ugovora obe strane imaju određene obaveze. A mi možemo da ne volimo Šeika ili EU ili rusku federaciju ili koga god, to je naša privatna stvar.

dali76 dali76 21:07 26.12.2013

Re: Наравно

Looping, prijatelju, obojica smo punoljetni te me buni uvlacenje “ljubavi”ili licnih afiniteta u nejednacinu izmedju arapskog i novca iz IPERED fonda.
Sem punoljetstva nije potrebna kvantna fizika da bi se izracunalo ciji je kreddit “jeftiniji”, odnosno koji je bespovratan kredit bez kamate . Cak i klauzula o obavezi subvenciranja od 10-40%dobijenog bespovratnog kredita korisnika IPERED fonda ne ugrozava povoljniji status IPERED kredita u odnosu na arapski novac koji je klasican kredit sa kamatama.

Naravno, ne radi se o ljubavi ili bilo kakvoj drugoj emociji, vec jednostavno sasvim razlicitim interesima dva kreditora.
Na kraju, sasvim je jasno zasto je arapski kredit, koji za razliku od IPERED kredita ima kamatu i nije bespovratan, povoljniji za politicare. Oni tu kamatu nece placati iz svog dzepa,a kreditor posto daje kredit sa kamatom nije bas previse zainteresiran hoce li ga vlada namenski trositi ili nece.
Dakle, ne vidim ni malo mesta za ljubavi, afinitete ili bilo sta slicno onome sto ti ubacujes u nejednacinu.
Uostalom, Nevano je iznio osnovne problem zbog kojih Hrvati nisu uspjeli realizirati sav novac,a Srbi nista od novca.
To bi samo po sebi trebalo biti dovoljno.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:29 26.12.2013

Re: Наравно

Pazi ovu stavku:
3 Evropsku Uniju sem profita kroz kamate mnogo manje zanima kako će novac biti potrošen?


A jel ti možeš da pojmiš nekoliko jednostavnih stvari.
U ovom slučaju EU ne zanima profit kroz kamate jer tih kamata nema, NEMA čoveče, shvati.
EU itekako zanima kako će novac biti uttrošen jer ga bi ga dala mora debelo da se obrazloži za šta će se koristiti, inače ga ne da.
Jednostavne činjenice, pobogu!

EU daje pare za određene projekte, dobar deo tih para se ponovo njima vrati kroz raznorazne cake o preporučenim konsultantima i na ostale načine, tako da cifra koja na papiru stoji kao dobijena sredstva nije baš tolika, uvek je manja, ali neki, možda manji, deo ipak ostane zemlji koja je dobila, i taj deo se niti vraća niti se plaćaju ikakve kamate na njega.

Jbt, nauči osnove ako već hoćeš da pričaš o nečemu.
dali76 dali76 23:00 26.12.2013

Re: Наравно

Slazem se ja HCM i sa takvom vrstom dobiti za samu EU kroz placanje birokratama, ali ovako ja rezonujem zasto EU daje bespovratne kredite.

Sa jedne strane postoji interes bogatih zemalja EU da srpska poljoprivreda ostane nekonkurentna na trzistu. Taj interes ne treba bog zna kako objaasnjavati.
Medjutim, isto tako u interesu je EU dda njena nova clanica bude ekonomski razvijena jer dobiti jednu novu Bugarsku ili Rumuniju znaci ogromnu disproporciju izmedju onoga sto jedna siromasna zemlja uzima i onoga sto daje u zajednicku kasu.
Takva logicna kalkulacija gdje su bespovratni krediti mnogo jeftiniji od pomenute disproporcije objasnjava zasto je EU spremna,ne radi Srbije, vec sebe radi, davati bespovratne kredite poput tog iz IPERED fonda.




hoochie coochie man hoochie coochie man 23:14 26.12.2013

Re: Наравно

Takva logicna kalkulacija gdje su bespovratni krediti mnogo jeftiniji od pomenute disproporcije


Ovo je i deklerativni a i sasvim logičan razlog.
A postoje i politički.
Da bi neko želeo da se priključi bilo kome taj neko mora imati neku korist od toga. Ne može EU reći ajd budite s nama, radite onako kako mi kažemo, a zauzvrat ne dobijate ništa, nešto mora da da. EU ima svoje interese da joj se države priključuju a to mora da se plati.
Caka sa velikim ciframa koje je, prvo, teško dobiti, a drugo, i kad se dobiju nisu baš tolike koliko piše da jesu, je mehanizam da EU tu cenu koju plaća smanji ili izbegne, (politika ) ali mora postojati nešto što je primamljivo za kandidate, a što nije baš šarena laža.
dali76 dali76 01:15 27.12.2013

Re: Наравно

Dobijanje statusa kandidata ,pa i ovo davanje datuma bila je cista politika.
EU je sasvim namerno uljepsavala izvestaje o unutrasnjim reformama ,E.G., pravosudje i sl,a Srbiji je zauzvrat dala kandidaturu i datum iz cisto politickih razloga, E.G., Hag, i Kosovo.
Ovo sad sto dolazi, tzv. Kopenhaski kriterjumi, bice djavolski tezak posao bez imalo gledanja kroz prste.
Naravno, u interesu je i EU ,a jos vise Srbije, da Srbija pocne da dobija obrise ozbiljne drzave.
Evropskoj Uniji se ne zuri,a problem je sto se izgleda nece mnogo zuriti ni politickoj eliti koja u svakom koraku napred moze da prepozna opasnost za njihove stare navike , pre svega aljkavost, javasluk , ne imanje jasne odgovornosti ili kontrole.
Ono sto ce biti odma vidljivo jeste vokabular, odnosno hoce li elita process integracija nastaviti percipirati iskljucivo iz svog licnog interesa te ga opisivati u negativnom svetlu, kao uslovljavanje.
Ona to dosadd jeste radila u slucaju recimo transparentnog zakona o financiranju partija, i trudila se da na sve moguce nacine ne primenjuje ovaj, pod pritiskom usvojen zakon .
EU je ocigledno imala slicna iskustva sa proslim kandidatima tako da su sad kriterjumi mnogostruko poostreni.
Nije vise kao nekad dovoljno da zemlja kandidat usvoji zakone pa samim tim zatvori poglavlje , vec se moraju videti jasni dokazi o sposobnosti/volji vlasti da usvojene zakone i sprovodi.
Crna Gora je prva zemlja koja ide tim poostrenim putem, zato je njen dosadasnji put evrointegracija vidljivo sporiji u poredjenju sa predhodnim clanicama.
Stoga je Daciceva tvrdnja kako ce Srbija srusiti record brzog evrointegracijskog puta koji drzi Slovacka, prilicno neozbiljan.


looping looping 07:17 27.12.2013

Re: Наравно

Looping, prijatelju, obojica smo punoljetni te me buni uvlacenje “ljubavi”ili licnih afiniteta u nejednacinu izmedju arapskog i novca iz IPERED fonda.
Sem punoljetstva nije potrebna kvantna fizika da bi se izracunalo ciji je kreddit “jeftiniji”, odnosno koji je bespovratan kredit bez kamate . Cak i klauzula o obavezi subvenciranja od 10-40%dobijenog bespovratnog kredita korisnika IPERED fonda ne ugrozava povoljniji status IPERED kredita u odnosu na arapski novac koji je klasican kredit sa kamatama.

Slažem se.
Zaključak: arapski novac dobijamo, EU novac ne dobijamo zbog naših nesposobnih političara a dobićemo ga za jedno 100 godina kada budemo imali sposobne političare.

Naravno, ne radi se o ljubavi ili bilo kakvoj drugoj emociji, vec jednostavno sasvim razlicitim interesima dva kreditora.

Nevezano za kredite od arapa ćemo dobiti investicije (u slučaju da naši političari nešto ne zabrljaju). I znam lično da to isključivo ima veze sa ličnim afinitetima, emocijom itd. Inače ti arapi definitivno ne bi gubili vreme (mogu da investiraju gde god hoće u okolnim zemljama).
dali76 dali76 19:40 27.12.2013

Re: Наравно

Drago mi je Looping da smo ispravili neke nedoumice I saglasili se oko sustine.
Politicari koji rade za drzavu fakticki se ponasaju kao da drzava radi za njih.
Oni se nece tako lako odreci svojih navika iako je cijenanjihovog parazitskog odnosa u odnosu na drzavu katastrofalna po sve.
Samo zbog tog i ni zbog ceg drugog, koliko god sama EU imala hiljaddu mana , ona nema alternativu.. Sad sto su politicari, pre svega prosla garnitura, EU predstavljali kao Bozic Batu, kao carobni stapic, praveci od krilatice EU nema alternative ispraznu floskulu je druga stvar.
Kaad bi oni imali hrabrosti objasniti zasto i zbog cega EU nema alternativu, priznali bi vlastiti kukavicluk da bez pritiska spolja prvo menjaju sebe.
Koliki je otpor svih onih kojima bi bilo kakvo uredjenje unistilo navike I privilegije najbolje pokazuje slucaj ministraRadulovica.
Ti ljudi nemaju argumente , a kako razgovaraju pokazali su na pravnom fakultetu gdje je pokusano da se napravi akademska rasprava na temu zakona o radu.
Da sad ne pricamo o hajci koju su zapoceli raznorazni Kuriri protiv ministra Radulovica, ili cinjenici da je vlada odbilaa sva cetiri reformska zakona Radulovica.
Za Vucica, minister nema takta,a ustvari Radulovica , za razliku od Vucica, ne zanima rejting kog bi sakupljao (laznim) razbijanjem kvaka po kabinetima.


dali76 dali76 19:43 27.12.2013

Re: Наравно

Zna li se da li je iko od poslanika pitao Vucica na sednici juce o propustenoj prilici za novac iz IPERED fondova?
Mozda bi bilo dobro uputiti pitanje (preko) blogokoleginice Gordane Comic?


freehand freehand 22:06 22.12.2013

Jel tebi ovo

... Voja Radovanović gost autor al si zaboravio da naznačiš?
dali76 dali76 22:46 22.12.2013

Re: Jel tebi ovo

Jok.
Al hvala na komplimentu
meehan meehan 00:42 23.12.2013

definicija

Kad većina punoljetnih gradjana na dan izbora ostane kući, dok većina onih koji glasaju i dalje veruje u deda Mraza, dobijete rezultate identične onim na Voždovcu.

izvini, ali ovo je toliko dobro, da moram da pitam jesu li ovo u potpunosti tvoje reči?
ivana23 ivana23 00:50 23.12.2013

Re: definicija

Kad većina punoljetnih gradjana na dan izbora ostane kući, dok većina onih koji glasaju i dalje veruje u deda Mraza, dobijete rezultate identične onim na Voždovcu.


... Koji glase: 18% glasaca ih je udostojilo poverenjem!
dali76 dali76 01:09 23.12.2013

Re: definicija

Da, reci su moje .

Hm, 18%?
Mislio sam da je u pitanju 15% od ukupnog glasackog korpusa.
Bilo kako bilo, mora covek biti mega glup da ovakve rezultate predstavlja kao jasnu poruku /podrsku SNS/u.
Ali to se valjda tako izucava na Megatrendu.
freehand freehand 01:16 23.12.2013

Re: definicija

ivana23
Kad većina punoljetnih gradjana na dan izbora ostane kući, dok većina onih koji glasaju i dalje veruje u deda Mraza, dobijete rezultate identične onim na Voždovcu.


... Koji glase: 18% glasaca ih je udostojilo poverenjem!

Računaju se oni koji su izašli. Uključujući i one duhovite.
dali76 dali76 01:25 23.12.2013

Re: definicija

Ne izlazak na izobore je cin politickog aktivizma.
Samo mrtvi ljudi su neaktivni, sem onih mrtvih koji u Lujzijani vec tradicionalno glasaju.
meehan meehan 01:29 23.12.2013

Re: definicija

Kad većina punoljetnih gradjana na dan izbora ostane kući, dok većina onih koji glasaju i dalje veruje u deda Mraza, dobijete rezultate identične onim na Voždovcu.


... Koji glase: 18% glasaca ih je udostojilo poverenjem!

isto mislimo samo nisam "podvlačio".....
Kad većina punoljetnih gradjana na dan izbora ostane kući, dok većina onih koji glasaju i dalje veruje u deda Mraza, dobijete rezultate identične onim na Voždovcu.

definicija pojma POBEDNIK NA IZBORIMA...
meehan meehan 01:32 23.12.2013

Re: definicija

dali76
Da, reci su moje .

Hm, 18%?
Mislio sam da je u pitanju 15% od ukupnog glasackog korpusa.
Bilo kako bilo, mora covek biti mega glup da ovakve rezultate predstavlja kao jasnu poruku /podrsku SNS/u.
Ali to se valjda tako izucava na Megatrendu.

potreban je interdiciplinaran pristup da se objasni takvo "predstavljanje"....psihopatologija...tako nešto...
freehand freehand 02:08 23.12.2013

Re: definicija

dali76
Ne izlazak na izobore je cin politickog aktivizma.
Samo mrtvi ljudi su neaktivni, sem onih mrtvih koji u Lujzijani vec tradicionalno glasaju.

Odlično. I beli listić i kurocrtanje su aktivizam.
Na kome im pobednik na izborima može čestitati i izraziti zahvalnost.
dali76 dali76 02:25 23.12.2013

Re: definicija

Tacno.Moze, al nece da ne bi uprskao svoju velicanstvenu pobedu.

Neko ipak nije imao stomak da direktno glasa za SNS, pa se odlucio za manje “direktnu” (bolnu) metodu.
Poznata je stvar,a definicija naravno nije moja
da na izzjednacenim izborima ne pobedjuje partija ciji glasaci u vecem broju izadju na izbore , vec gubi partija ciji glasaci u vecem broju ostanu kuci.

freehand freehand 02:33 23.12.2013

Re: definicija

dali76
Tacno.Moze, al nece da ne bi uprskao svoju velicanstvenu pobedu.

Neko ipak nije imao stomak da direktno glasa za SNS, pa se odlucio za manje “direktnu” (bolnu) metodu.
Poznata je stvar,a definicija naravno nije moja
da na izzjednacenim izborima ne pobedjuje partija ciji glasaci u vecem broju izadju na izbore , vec gubi partija ciji glasaci u vecem broju ostanu kuci.


Pa u čemu je onda proiblem sa 18%?
Ko kaže da i 3/4 onih što su ostali kod kuće, kad bi ipak izašli ne bi glasali za iste ove?
Sudeći po blogu b92 poslednje dve godine meni to izgleda prilično verovatno.
Na primer.

dali76 dali76 05:22 23.12.2013

Re: definicija

Sumnjam da je ¾ onih koji su svoj stav izneli tako sto su ostali kuci potencijalni glasaci SNS/a.
Na svojoj stranici, CESID je izneo podatak da gotovo polovina (47%) izborno orijentisanih je oznacila SNS kao svoj izbor.
Pogresno je sticati utisak na sajtovima jer onda bih ja citajuci komentare na istom ovom sajtu o nedavno odrzanoj izlozbi o tragediji albanske dece iz Podujeva, zakljucio kako su Dveri najaca partija u Srbiji.
freehand freehand 10:36 23.12.2013

Re: definicija

dali76
Sumnjam da je ¾ onih koji su svoj stav izneli tako sto su ostali kuci potencijalni glasaci SNS/a.
Na svojoj stranici, CESID je izneo podatak da gotovo polovina (47%) izborno orijentisanih je oznacila SNS kao svoj izbor.
Pogresno je sticati utisak na sajtovima jer onda bih ja citajuci komentare na istom ovom sajtu o nedavno odrzanoj izlozbi o tragediji albanske dece iz Podujeva, zakljucio kako su Dveri najaca partija u Srbiji.

Malo mi je bez veze da ti objašnjavam šta je stilska figura i namerno preterivanje. Ali ni to moje pretrivanje nije baš mnogo slabija rpognoza od ovih istraživanja koja navodiš.
A hvala ti što me upozoravaš na pogrešnost sticanja utisaka na sajtovima. To ne treba činiti čak ni kad je u pitanju b92, toliki rok komentara i slaganja, i to u dugom kontinuitetu.
Bilo bi interesantno malo pretražiti i citirati komentare iz neposredne prošlosti.

Edit:
Черевићан Черевићан 00:55 23.12.2013

беее

док захвалан Народ ту је
(то нетреба никад крити)
гласања ће глат протећи
тих проблема неће бити

dali76 dali76 05:26 23.12.2013

Re: беее

Citajuci stihove I misleci na metaforu pomislio sam koliko je ljudi uistinu zasluzilo epitet jer su glasali za one koji jesu na vlasti?
Neki ljudi vole da glasaju za vlast.
libkonz libkonz 10:52 23.12.2013

Naslov je obećavao

Pomislio sam da ćemo konačno saznati da li se Vučić po drugi put oženio ili ne, kad ono gola politika.
predatortz predatortz 11:04 23.12.2013

Re: Naslov je obećavao

libkonz
Pomislio sam da ćemo konačno saznati da li se Vučić po drugi put oženio ili ne, kad ono gola politika.


Zar da jedan Evropejac tog kalibra bude oženjen ženom koja je radila na Fokus radiju?!

Pa nije on više radikal!

dali76 dali76 21:07 23.12.2013

Re: Naslov je obećavao

Politika jeste, al kako gola pobogu?
Obuko je u ng ruho, stavio kvacice)
Temu takvu ipak prepustam kuririma:))

libkonz libkonz 21:28 23.12.2013

Re: Naslov je obećavao

Politika jeste, al kako gola pobogu?
Obuko je u ng ruho, stavio kvacice)

svaka čast!

Temu takvu ipak prepustam kuririma:))

Problem je što te teme nema u kuririma.
Briga mene da li se Vučič razveo i ponovo oženio, odavno sam ukapirao da moral i politika ne idu zajedno i ne bi me iznenadilo da je jedan političar ostavio ozbiljno bolesnu ženu i "priveo" neku mlađu.
Ali, za kratko vreme dogodile su se tri stvari. Sa sajta B92 nestao je tekst Dušana Mašića, sa srpskih sajtova obrisana je vest o ćerki Jorgovanke Tabaković i sada niko ne sme čak ni da demantuje glasine o Vučićevom navodnom venčanju. Čak se niko ni iz opozicionih stranaka ne izjašnjava o ova prva dva slučaja.
freehand freehand 21:40 23.12.2013

Re: Naslov je obećavao

Problem je što te teme nema u kuririma.
Briga mene da li se Vučič razveo i ponovo oženio, odavno sam ukapirao da moral i politika ne idu zajedno i ne bi me iznenadilo da je jedan političar ostavio ozbiljno bolesnu ženu i "priveo" neku mlađu.
Ali, za kratko vreme dogodile su se tri stvari. Sa sajta B92 nestao je tekst Dušana Mašića, sa srpskih sajtova obrisana je vest o ćerki Jorgovanke Tabaković i sada niko ne sme čak ni da demantuje glasine o Vučićevom navodnom venčanju. Čak se niko ni iz opozicionih stranaka ne izjašnjava o ova prva dva slučaja.

Pa za to smo se borili.
Valjda?
dali76 dali76 22:27 23.12.2013

Re: Naslov je obećavao

Zivot je borba neprestana:))
freehand freehand 22:31 23.12.2013

Re: Naslov je obećavao

dali76
Zivot je borba neprestana:))

Bogami, gledao sam Predsedniov intervju i koliko vidim - on je i dalje u punoj gotovosti. Po difoltu spreman da nastavi sa dobrim radom za narodno dobro, a ne da tamo negde zarađuje tamo neke pare.
dali76 dali76 00:49 24.12.2013

Re: Naslov je obećavao

Mnogi vole da govore kako je Nikolicevo formalno napustanje SNS/a cista kozmetika/prevara.
Medjutim, kako stvari stoje izgleda da je i ovakav kozmeticki potez Vucicu ostavio sasvim dovoljno prostora da polako istisne uticaj Nikolica unutar SNS/a.
Uostalom, sasvim se cini logicnim zasto Tadic nije nikad pristajao i na takav formalin korak jer je i on bio svestan koliko bi to prostora ostavilo Djilasu.
Naravno, Tadic je na kraju ostao bez DS predsednicke fotelje , ali to je dio druge price.
freehand freehand 01:05 24.12.2013

Re: Naslov je obećavao

Mnogi vole da govore kako je Nikolicevo formalno napustanje SNS/a cista kozmetika/prevara.
Medjutim, kako stvari stoje izgleda da je i ovakav kozmeticki potez Vucicu ostavio sasvim dovoljno prostora da polako istisne uticaj Nikolica unutar SNS/a.

Jedino što u tom potezu vredi jeste da je, makar i iz potpuno demagoških razloga, poštovan Ustav i zakon. Unutrašnja dinamika te partije svakako će dovesti jal do Vučićevog skončanja, jal do njegovog odlaska. I to ne sa srdačnim ispraćajem.
dali76 dali76 06:39 24.12.2013

Re: Naslov je obećavao

Razlaz Vucica I Nikolica bice onoliko buran koliko Nikolic bude koristan svima onima koji bi rado zaustavili Srbiju na putu u EU.
Nikolica cini mi se mnogo gusi ta njegova pozicija predsednika cija zemlja zapocinje evrointegracije.
On zvuci kao da bi svakog trenutka uskliknuo, necemo u EU, dosta nam je zapada , Rusija je nas put.
E sad, Ti si jednom napisao da se Vucic, ukoliko je iskren u svojim namerama, nalazi u pogresnoj partiji. Ja mislim da je situacija gora i da se Vucic nalazi u pogresnoj zemlji.
On ne samo da mora da pretumba vlastitu partiju, vec mora da oformi sirok fron u kome ce se okupiti najbolje sto Srbija ima za taj process integracija.
Sa druge strane, otpor ce se brzo stvoriti I svi oni kojima je interes sacuvati status quo moraju naci neekakvi ideoloski kisobran jer ne mogu reci ljudima, e necemo mi u EU jer EU trazi uredjenu drzavu, zakone, i sl.
Nego upravo ono sto mi se cini daa je na vhrujezika Nikolicu, dosta nam je EU, oni nas uslovljavaju, uzeli su nam Kosovo , Rusija i sl.
freehand freehand 09:14 24.12.2013

Re: Naslov je obećavao

E sad, Ti si jednom napisao da se Vucic, ukoliko je iskren u svojim namerama, nalazi u pogresnoj partiji.

Tako je. Upravo to i sad govorim.
kukusigameni kukusigameni 10:07 24.12.2013

Re: Naslov je obećavao

dali76
E sad, Ti si jednom napisao da se Vucic, ukoliko je iskren u svojim namerama, nalazi u pogresnoj partiji. Ja mislim da je situacija gora i da se Vucic nalazi u pogresnoj zemlji.
On ne samo da mora da pretumba vlastitu partiju, vec mora da oformi sirok fron u kome ce se okupiti najbolje sto Srbija ima za taj process integracija.
Sa druge strane, otpor ce se brzo stvoriti I svi oni kojima je interes sacuvati status quo moraju naci neekakvi ideoloski kisobran jer ne mogu reci ljudima, e necemo mi u EU jer EU trazi uredjenu drzavu, zakone, i sl.


Ja mislim da ti previše kredita daješ Vučiću. Nažalost, izgleda da je to većinsko mišljenje ovde u Srbiji. Posle će nam đavo biti kriv (đavo možeš čitati kao: USA, NATO, Vatikan, EU, Rusija, Kina, Emirati, levičari, desničari...).
predatortz predatortz 10:19 24.12.2013

Re: Naslov je obećavao


Ja mislim da ti previše kredita daješ Vučiću. Nažalost, izgleda da je to većinsko mišljenje ovde u Srbiji. Posle će nam đavo biti kriv (đavo možeš čitati kao: USA, NATO, Vatikan, EU, Rusija, Kina, Emirati, levičari, desničari...).


Što? Čoveka krasi doslednost u politici. Uvek je bio umeren, bez ekstremnih faza, kontinuirano je radio na približavanju EU. Za to je bio pre dvadeset godina, za to je i danas.

Radna biografija mu je fascinantna. Prošao je sve nivoe u stranci. Od potrčka do glavnog baje. Rukovodio je velikim privrednim sistemima, iskustva u privredi ima na pretek, diplomatskim manirima se učio od najboljeg...

Jednostavno, ako on nije pravi čovek na pravom mestu - ne znam onda ko jeste.

Dajte, ljudi, ne zajebavajte se! Koji qrčev Vučić?!
kukusigameni kukusigameni 10:31 24.12.2013

Re: Naslov je obećavao

predatortz

Kuco?

predatortz predatortz 10:37 24.12.2013

Re: Naslov je obećavao

kukusigameni
predatortz

Kuco?



Mene su drugarice prevaspitale!
dali76 dali76 18:16 24.12.2013

Re: Naslov je obećavao

Ili si ti mene Kuku meni, pogresno razumio ili sam se ja pogresno izrazio.


kukusigameni kukusigameni 20:11 24.12.2013

Re: Naslov je obećavao

dali76
Ili si ti mene Kuku meni, pogresno razumio ili sam se ja pogresno izrazio.



Šta god, baš mi je drago.
meehan meehan 00:59 26.12.2013

Re: Naslov je obećavao

Ali, za kratko vreme dogodile su se tri stvari. Sa sajta B92 nestao je tekst Dušana Mašića, sa srpskih sajtova obrisana je vest o ćerki Jorgovanke Tabaković i sada niko ne sme čak ni da demantuje glasine o Vučićevom navodnom venčanju. Čak se niko ni iz opozicionih stranaka ne izjašnjava o ova prva dva slučaja.

juče citam ovo i kontam... majke im ga lopovske..evo i 4.budalaštine...kako montiraju da je isterao one skotove od direktora zbog 13.plate, i mislim nema dalje. kad ono međutim...budalaština br.5:
[url=https://www.facebook.com/photo.php?fbid=715206595171234&set=a.406446166047280.98195.213396938685538&type=1&theater][/url]
ugasiše DAR-MAR Nacionalno Razgibavanje.......
"SREĆNA NOVA 1993.GODINA"
dali76 dali76 21:18 26.12.2013

Re: Naslov je obećavao

RTV b92 je demantovala gasenje “ mentalnog razgibivanja.
Kurir,sa druge strane, nastavlja svoje mentalno razgibivanje .

freehand freehand 11:03 23.12.2013

Misli svojom glavom!



Na naš način.
predatortz predatortz 11:05 23.12.2013

Re: Misli svojom glavom!

Misli svojom glavom!


Nije misli, nego mućni!
freehand freehand 11:08 23.12.2013

Re: Misli svojom glavom!

predatortz
Misli svojom glavom!


Nije misli, nego mućni!

Pod kojim li je nick-om drug Simo među nama?
freehand freehand 14:03 23.12.2013

Tragom vesti

Šapić dao ostavku na funkciju u DS
Izvor: B92

Beograd -- Aleksandar Šapić je podneo ostavku na mesto generalnog sekretara DS, saznaje B92. Razlozi za taj potez su, kako saznajemo, lični.

LINK
Ko li ga čeka raširenih ruku?
dali76 dali76 21:00 23.12.2013

Re: Tragom vesti

Mozda covek sprema jos jednu doktorsku disertaciju.
houp houp 13:00 24.12.2013

Re: Tragom vesti

meehan meehan 13:52 24.12.2013

Re: Tragom vesti


freehand
Šapić dao ostavku na funkciju u DS
Izvor: B92

Beograd -- Aleksandar Šapić je podneo ostavku na mesto generalnog sekretara DS, saznaje B92. Razlozi za taj potez su, kako saznajemo, lični.

LINK
Ko li ga čeka raširenih ruku?

možda majka....ili eventualno PROREKO!?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana