Društvo| Muzika| Politika

Ni kod babe nema džabe, pa ni kod Cece

Predrag Azdejković RSS / 28.12.2013. u 14:38

 cecin-koncert.17175.jpg

Digla se urbana kuka i motika protiv Cecinog koncerta ispred Skupštine, potpisuju se peticije da se koncert zabrani, te ja imam potrebu da napišem ovaj blog i stanem Ceci u zaštitu.

Peticija nazvana „Zabraniti nastupanje Svetlane Raznatovic za docek u BG-u" ima skoro 3000 potpisnika i preko 350 komentara. Komentara ima raznih, od toga da je trubo folk kurva do toga da je mafijašica i kriminalac.

Na Facebooku i na Twitteru sam postavio pitanje, koja je razlika između peticije da se zabrani Ceca i peticije da se zabrani gej parada? Za mene razlika ne postoji. Ali hajde da krenemo redom.
Ceca je šund i kič i zato joj treba zabraniti nastup. Ceca je loš uzor za decu pa joj treba zabraniti nastup. Ceca je kriminalac i zbog toga joj treba zabraniti nastup. Koji zakon Republike Srbije definiše šta je i zabranjuje šund i kič? Nijedan. Koji zakon definiše i zabranjuje loše uzore za decu? Nijedan. Koji zakon zabranjuje kriminalcima koji su odslužili svoju kaznu da održavaju koncerte? Nijedan. Znači, za zabranu Cecinog koncerta ne postoji zakonska osnova, po kom funkcioniše demokratsko društvo. Jedina razlika između peticije za zabranu Cece i zabranu gej parade jeste da su Dveri i ostale zveri pronašli zakonsku osnovu na kojoj zahtevaju zabranu, dok protivnici Cece čak ni to nisu uspeli, već oni morališu.

Mogu da razumem bes i nezadovoljstvo onih koji potpisuju peticiju, osim kada je u pitanju njihovo arogantno pljuvanje po turbo-folku, ali je taj bes usmeren ka pogrešnoj osobi. Ceca je tu najmanje kriva.

Najveći licemer u čitavoj priči je Demokratska stranka koja se usudila da pošalje protesno saopštenje i da nas podseti da je Ceca mafijašica, kriminalac i da je sarađivala sa zemunskim klanom. A ja imam potrebu da vas podsetim da je DS bila na vlasti i vodila pravosuđe kad je Ceca dobila samo nanogicu, tako da nemaju prava da se javljaju.

Licemeri su i oni koji potpisuju peticiju, jer da se ne lažemo Novu godinu ne bi dočekali ispred Skupštine ko god da peva, tako da je malo bezveze da drugima koji će biti na ulicama odlučuju šta će da slušaju!

Podržao bih peticiju da se ukine organizovanje dočeka na ulicama iz gradskog budžeta, zašto bi mi bilo kome organizovali besplatni doček, ali tu su se gradski oci dosetili i objavili da će Ceca pevati besplatno!?
I u tom grmu leži zec. Svi znamo da ni kod babe nema džabe, pa makar ta baba bila i Ceca. Zašto bi neko ko inače dobija 100-200 hiljada evra za novogodišnje nastupe odustao od tog honorara i pevao za dž? Da imamo novinare, kao što nemamo, pa da se to istraži. Da li će se Ceci otpisati porez od koncerta na Ušću, ili prebiti neki dug prema državi, ili će nešto od grada dobiti za džabe... a da nas o tome nisu obavestili?!

I na kraju nemate prave nikome da zabranjujete javno okupljanje, bilo to Cecin koncert ili gej parada. Nemate pravo da ljudima određujete koju će muziku da slušaju. Nema razlike između dočeka sa Cecom i dočeka sa Bajagom! Kriminalci se na slobodu nisu pustili sami, već ih je neko pustio, a sad ih zove i da pevaju.

 

Atačmenti



Komentari (271)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 14:46 28.12.2013

!

I na kraju nemate prave nikome da zabranjujete javno okupljanje, bilo to Cecin koncert ili gej parada. Nemate pravo da ljudima određujete koju će muziku da slušaju. Nema razlike između dočeka sa Cecom i dočeka sa Bajagom! Kriminalci se na slobodu nisu pustili sami, već ih je neko pustio, a sad ih zove i da pevaju.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 12:47 29.12.2013

Re: !

Која из Дисциплине је све лепо објаснио у петак вече на Студију Б у емсији Београде Добро вече. На питање шта мисли о томе што ће Цеца да пева за дочек, Која каже да је то нормално пошто је Нова Година народно весеље и да је нормално да се дочекује уз народњаке. Све речено. Нова Година је парада пијанства и кича, тако да је нормално да се дочекује уз Цецу, Карлеушу, Хариса итд.
Друго је питање да ли она пева добровољно или одрађује нешто.
tasadebeli tasadebeli 14:53 28.12.2013

Прописи су прописи!

Предлажем да се за дочек нове 2014. организује и Цецин концерт и геј парада на истом месту, испред Скупштине. И да телевизија директно преноси хепенинг нама који нећемо долазити ни због једних ни због других...

Мислим, кад већ закон дозвољава...
expolicajac expolicajac 15:03 28.12.2013

E vidiš Peđa

Gej populacije nikada nije, bar u Srbiji, bila sklona nasilju. Ova "nazoviriba" Ceca, je personifikacija zla koje je zadesilo Srbiju. Možda ona u "negližeu" pomaže ranjenicima u saobraćajkama, možda je ona reinkarnacija Kosovske devojke, ali ona je pre svega "ikona" jednog sistema vrednosti koji je doveo do toga da se zabranjuje Gejparada i da se ne toleriše različitos pogleda na život. Zato tvoj blog je totalni promašaj, i što bi se reklo, "ispao si obična pičkica".
Naravno ja ću i dalje svim srcem podržavati gej populaciju u njihovim zahtevima za ravnopravnost. Ali ovakve pojedinačne istupe ću ovek stavljati na stub srama, ma koliko bili zavijeni u "demokratske oblande".
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:07 28.12.2013

Re: E vidiš Peđa

Izgleda da tebi treba ponovo ponoviti, jer sam primetio da to policajci najmanje razumeju... Država funkcioniše na osnovu zakona koje je donela!
expolicajac expolicajac 15:15 28.12.2013

Re: E vidiš Peđa

Predrag Azdejković
Izgleda da tebi treba ponovo ponoviti, jer sam primetio da to policajci najmanje razumeju... Država funkcioniše na osnovu zakona koje je donela!

Nemoj se praviš pametan,dobro si razumeo šta sam napisao, kao što sam i ja,i pored svoje prirodno urođene gluposti, dobro razumeo šta si ti napisao.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:20 28.12.2013

Re: E vidiš Peđa

Ali to što si ti napisao je trla baba lan, malo kukavički i na momente mizogino.

Ne napadamo sistem, već "ikonu" tog sistema, jer nemamo hrabrosti da napadamo sistem, već je lakše pljuvati po Ceci, Drugo i Aca Lukas i Bora Čorba su isto ikone tog sistema, ali njih ne pljujemo jer su muškarci...
expolicajac expolicajac 15:27 28.12.2013

Re: E vidiš Peđa

Predrag Azdejković
Ali to što si ti napisao je trla baba lan, malo kukavički i na momente mizogino.

Ne napadamo sistem, već "ikonu" tog sistema, jer nemamo hrabrosti da napadamo sistem, već je lakše pljuvati po Ceci, Drugo i Aca Lukas i Bora Čorba su isto ikone tog sistema, ali njih ne pljujemo jer su muškarci...

Mnogo si bre napalje, a pojma nemaš šta si napisao. Nego ajde, što bi rekli stari ljudi " ja te krstim a ti prdiš". Živi u svom svetu zabluda, ja sam pokušao da ti ukažem na to. Uostalom to je tvoje demokratsko pravo da izneseš svoje mišljenje. Naravno i da ga promeniš kada shvatiš da si promašio temu.
tadejus tadejus 15:28 28.12.2013

Re: E vidiš Peđa

Predrag Azdejković
jer sam primetio da to policajci najmanje razumeju...


ajd sto policajci slabo razumijevaju al kanda ni tebi ta logika ne ide..
posebno se saplices o analogije
pa bi tako da povuces tu paralelu, ako ne smije da se zabrani parada e onda ne smije ni ceca
al zaboravljas da mi ne placamo paradere da paradiraju
a za cecu cemo morati da drjesimo kesu
pa valjda imamo pravo i da kazemo dal nam se bas ta kesa za nju drjesava ili ne
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:30 28.12.2013

Re: E vidiš Peđa

Isti si kao Vesna Knežević Ćosić... mi matori koji smo posisali svu pamet sveta i vi dečica koja ste u zabludi i mi ćemo sve da vam objasnimo! So boring and condescending!
expolicajac expolicajac 15:32 28.12.2013

Re: E vidiš Peđa

Predrag Azdejković
Isti si kao Vesna Knežević Ćosić... mi matori koji smo posisali svu pamet sveta i vi dečica koja ste u zabludi i mi ćemo sve da vam objasnimo! So boring!

Kad porasteš, samo će ti se kasti.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:35 28.12.2013

Re: E vidiš Peđa

hoće, samo šteta što ti nećeš biti tu da to vidiš
expolicajac expolicajac 15:38 28.12.2013

Re: E vidiš Peđa

Predrag Azdejković
hoće, samo šteta što ti nećeš biti tu da to vidiš

Tu si se zajebao, jak mi gen, još mi živi i mama i tata, a deda mi umro pre 30 dana u 101.godini
Krugolina Borup Krugolina Borup 15:46 28.12.2013

Re: E vidiš Peđa

Isti si kao Vesna Knežević Ćosić... mi matori koji smo posisali svu pamet sveta i vi dečica koja ste u zabludi i mi ćemo sve da vam objasnimo!


Iju, i ja se prepozala u ovom opisu "mi matori - vi deca"... mislim, ne znam kako zvučim kad postujem po blogu, ali često 'vatam sebe da tako razmišljam kada vidim neke šorke uokolo istog.

Što se Cece tiče, mislim da blog ubada u sridu, tj. da je "dete" ovaj put itekako u pravu.
expolicajac expolicajac 15:48 28.12.2013

Re: E vidiš Peđa

"dete" ovaj put itekako u pravu.

dr.wagner dr.wagner 16:06 28.12.2013

Re: E vidiš Peđa

... dan

expolicajac

Mnogo si bre napaljen ...


-Džabe ... mladić se ne boji tvoje "palice" ...

-Nego , iako se moja "ne broji" , ja sam isto za Cecu ...

Wagner
tadejus tadejus 16:14 28.12.2013

Re: E vidiš Peđa

Krugolina Borup
Što se Cece tiče, mislim da blog ubada u sridu, tj. da je "dete" ovaj put itekako u pravu.


aman ljudi
pa ta zena je krivicno osudjena
ne gonjena
ne razvlacena po tabloidima
ima presudu za krivicno djelo
kao takva po zakonu ne moze npr. da radi bilo sta u drzavnoj sluzbi
ali moze za drzavne pare da zabavlja narod...
eeeeeeeeeeej covjece
pa u kom drustvu to ima?
zena dokazani nasilnik i kriminalac i to drzava treba da propagira omladini..
pa to je kao da recimo NYC placa Tupac Shakura da zabavlja na TS..
e to samo u srbiji neko moze da podrzi, i to u ime prava manjina
sta je sledece? da se ubice pustaju na slobodu? imaju i oni ljudi pravo da budu to sto su?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:17 28.12.2013

Re: E vidiš Peđa

Pevanje nije državna služba... koje je predstavljeno kao da radi za DŽ.
tadejus tadejus 16:20 28.12.2013

Re: E vidiš Peđa

Predrag Azdejković
Pevanje nije državna služba... koje je predstavljeno kao da radi za DŽ.


sta ti znaci predstavljeno kao? jel je grad (drzava) placa ili ne?

mada je meni to necuveno i ako volontira
ako ima krivicnu presudu i to za takve stvari za kakve ih ona ima... van pameti je da ta ista drzava sada nju bira da zabavlja omladinu
kazem ti, zamisli da obama pozove tupaca (dal je taj ziv) da zabavi raju ispred bijele kuce otprilike...
pa aman ljudi, imate li vi vise ikakav kompas sta je ok a sta nije
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:27 28.12.2013

Re: E vidiš Peđa

oni kažu da peva besplatno, a ja im ne verujem.
expolicajac expolicajac 20:35 28.12.2013

Re: E vidiš Peđa

dr.wagner
... dan

expolicajac

Mnogo si bre napaljen ...


-Džabe ... mladić se ne boji tvoje "palice" ...

-Nego , iako se moja "ne broji" , ja sam isto za Cecu ...

Wagner

Ostaviti nas da se mi borimo "s Cecu" a ti rešavaj probleme u svojoj "ljepoj tvojoj".
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:16 28.12.2013

Re: E vidiš Peđa

Isti si kao Vesna Knežević Ćosić... mi matori koji smo posisali svu pamet sveta i vi dečica koja ste u zabludi i mi ćemo sve da vam objasnimo! So boring and condescending!


o bože, pedjice, ne kmeči u mraku:) vidi kako je ovo lepo, Waterlooplein, Amsterdam, jedna od lokacija Festvala svetlosti, prošla večeras:)

blogovatelj blogovatelj 05:47 29.12.2013

Re: E vidiš Peđa

a za cecu cemo morati da drjesimo kesu
pa valjda imamo pravo i da kazemo dal nam se bas ta kesa za nju drjesava ili ne


Samo da pitam.
Jel ti u Srbiji živiš?
lavandablue lavandablue 12:05 29.12.2013

Re: E vidiš Peđa

E ni ja im ne verujem, i zato mi i smeta. A da je Ceca simbol kriminala, bahatosti i nekulture to jeste cinjenica i realnost, jer je to dokazala svojim delima, a i izborima svojih prijatelja, kumova...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:40 29.12.2013

Re: E vidiš Peđa

...i vi dečica...


Dečak u četrdesetoj, plus profesionalni peder,
to samo u Srbiji ima.
Boring bre više!
bene_geserit bene_geserit 03:35 02.01.2014

Re: E vidiš Peđa

tadejus
aman ljudi
pa ta zena je krivicno osudjena
ne gonjena
ne razvlacena po tabloidima
ima presudu za krivicno djelo
kao takva po zakonu ne moze npr. da radi bilo sta u drzavnoj sluzbi
ali moze za drzavne pare da zabavlja narod...
eeeeeeeeeeej covjece
pa u kom drustvu to ima?
zena dokazani nasilnik i kriminalac i to drzava treba da propagira omladini..
pa to je kao da recimo NYC placa Tupac Shakura da zabavlja na TS..
e to samo u srbiji neko moze da podrzi, i to u ime prava manjina
sta je sledece? da se ubice pustaju na slobodu? imaju i oni ljudi pravo da budu to sto su?

Moram priznati da nisam bas pratio ceo Cecin krimi slucaj, ali ostalo mi u secanju da je ona osudjena za manje vise utaju poreza (za prodaju igraca Obilica) i za neko posedovanje neregistrovanog oruzja (ostalog od njenog muza). To je bas ne cini nasilnikom.
Ostalo o cemu ti pricas je upravo iz razvlacenja po tabloidima.
tadejus tadejus 14:19 03.01.2014

Re: E vidiš Peđa

bene_geserit

Moram priznati da nisam bas pratio ceo Cecin krimi slucaj, ali ostalo mi u secanju da je ona osudjena za manje vise utaju poreza (za prodaju igraca Obilica) i za neko posedovanje neregistrovanog oruzja (ostalog od njenog muza). To je bas ne cini nasilnikom.Ostalo o cemu ti pricas je upravo iz razvlacenja po tabloidima.



nisi pratio, ostali ti u sjecanju ali znas da je to sto ja napisah bas primjer razvlacenja?
ne nije
nego je zena svako malo u sudu ili kao optuzena ili kao svjedok protiv drugara
u prvom slucaju je samo sto se ja sjecam (a ne pratim ni pod razno) optuzena za fizicki napad - samaranje plus prijetnja drugarima, od nekog lika iz svijeta fudbala..
tesko mi je jako da zamislim da je taj to izmislio i tako izmljisljeno dospjelo i u sudnicu
drugom je prilikom takodje optuzena da je telefonski prijetila smrcu i opet drugarima, a u saradnji sa sestrom joj..
opet stiglo u sudnicu
a to sto je svjedok u raznim slucajevima iznudjivanja, ubistava i slicnih milih radnji...
izvini ali mnogo je nesretnica nesretne prirode pa da bas sasvim neduzna nalece stalno na takve neke tipove i dogadjaje
plus sto to sto ti zoves utaja poreza nije utaja poreza nego obicna pljacka
zena je ukrala klupsko i stavila u svoj dzep
pride klub nije platio drzavi sta je trebao
lako bismo mi da je od tih para sanirala stadion
al sanirala je svoj garderober
to u istom kosu ne bi smjelo da bude
larisa_bg larisa_bg 16:19 28.12.2013

ako bi mi neko objasnio

ovako malo, mimo teme, zbog čega gejovi obožavaju kič zvezde, u čemu je tu fora?
mislim, ako si gej, valjda treba da imaš VIŠE ukusa od ostalog muškog sveta, a ne manje, bar ja tako mislim...
kad ono, gejovi vole Karleušu, Cecu, i tako te neke treš ribe... je l' to onaj neki kemp fazon, šta li je?

bez zezanja, što vi tu vašu stvar stavljate u isti koš sa kičom? to vam nikako nije dobar EPP, bar ja tako mislim.
tadejus tadejus 16:25 28.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio

larisa_bg
ovako malo, mimo teme, zbog čega gejovi obožavaju kič zvezde, u čemu je tu fora?mislim, ako si gej, valjda treba da imaš VIŠE ukusa od ostalog muškog sveta, a ne manje, bar ja tako mislim...kad ono, gejovi vole Karleušu, Cecu, i tako te neke treš ribe... je l' to onaj neki kemp fazon, šta li je?bez zezanja, što vi tu vašu stvar stavljate u isti koš sa kičom? to vam nikako nije dobar EPP, bar ja tako mislim.


meni tu kitch uopste nije sporan
da su pozvali seku aleksic ili onu nikotin, kako se zove... rijec ne bih rekla
to vecina voli, vecina placa porez pa nek vecina i slusa
manjina moze da se kloni trga u to vrijeme

ali ovde se ne radi samo o kitch ili ne izboru
ovde drzava salje poruku da li je njoj krivicna presuda nesto sto shvata ozbiljno ili ne
da li staje iza kriminalaca ili ne
koje vrijednosti propagira mladima
ako vec gole sise moraju biti priznate kao validna vrijednost pa vala ne mora kriminal
toliko valjda ta drzava moze da razluci
nek procita taj jebeni krivicni zakon ako se sama ne moze dosjetiti
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:29 28.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio

da država shvata ozbiljno krivične presude ona ne bi bila u kućnom pritvoru sa nanogicom!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:33 28.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio

larisa_bg
ovako malo, mimo teme, zbog čega gejovi obožavaju kič zvezde, u čemu je tu fora?
mislim, ako si gej, valjda treba da imaš VIŠE ukusa od ostalog muškog sveta, a ne manje, bar ja tako mislim...
kad ono, gejovi vole Karleušu, Cecu, i tako te neke treš ribe... je l' to onaj neki kemp fazon, šta li je?


Na to pitanje je teško dati odgovori kao i na pitanje zašto gejevi više vole da ga guraju u dupe, a ne u picu.
tadejus tadejus 16:36 28.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio

Predrag Azdejković
da država shvata ozbiljno krivične presude ona ne bi bila u kućnom pritvoru sa nanogicom!


aman covjece
pa kao problem ti je bio sto ju prethodna vlast nije poslala u zatvor...
ai podrzavas da je ova nova instalira na sred trga, o svom trosku, pred hiljade ljudi..
pa koji ti je to tacno rezon?
ako ih ne mozemo pobjediti pridruzimo im se?
pa jes vala
svako po kamu u ruku pa da vidimo cija majka crnu vunu prede i taj rad
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:46 28.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio

Rezon mi je da je bes usmeren ka Ceci, a treba da bude ka nekome drugom!

Ceca je kriva što je Arkanova žena, mnogo više nego što je Arkan kriv što je bio zločinac.
Ceca je kriva što je dobila nanogicu, mnogo više nego oni koji su joj istu dali.
Ceca je kriva što peva besplatno za novu godinu, mnogo više nego oni koji su je pozvali.

tadejus tadejus 16:52 28.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio

Predrag Azdejković
Rezon mi je da je bes usmeren ka Ceci, a treba da bude ka nekome drugom!Ceca je kriva što je Arkanova žena, mnogo više nego što je Arkan kriv što je bio zločinac.Ceca je kriva što je dobila nanogicu, mnogo više nego oni koji su joj istu dali.Ceca je kriva što peva besplatno za novu godinu, mnogo više nego oni koji su je pozvali.


wau kakva zamjena teza...
ko je bijesan?
ja svakako bijesna nisam
ali imam jos uvijek tri grama mozga u glavi da prepoznam da je problem ako drzava koje je nekoga proglasila kriminalcem (tj. presudila mu prema krivicnom zakonu) ne treba tog istog da zove da zabavlja njenu omladinu...
eto toliko je prosto
ceca, peca, tuta, muta, meni je svejedno
zena je kriminalac i nema sta da trazi na proslavama koje organizuje drzava..
masa moze da je obozava, al drzava ne bi trebala
ili ako bas hoce i moze
ali neka onda i krivicni zakon promjeni pa nek jasno kaze sta podrzava a sta ne
da se vise ne zbunjujemo
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:04 28.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio

ne postoji zakon koji to zabranjuje...

znači neko ko je bio osuđen ne sme do kraja života da izađe iz kuće?
osuđena, bila kažnjena, odlužila svoje... i šta sad?
tadejus tadejus 17:21 28.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio

Predrag Azdejković
ne postoji zakon koji to zabranjuje...znači neko ko je bio osuđen ne sme do kraja života da izađe iz kuće?osuđena, bila kažnjena, odlužila svoje... i šta sad?


koje "to"?
zakon recimo zabranjuje da krivicno osudjeni osnuju pravno lice
oni dakle ne mogu da ucestvuju na tenderima za javne nabavke
ne mogu ni da rade za drzavu kao privatna lica
mozda mogu da sa drzavom sklope ugovor o privremenom radu..
to je prije rupa u zakonu ako i nije zabranjeno
a ako kazes da je obecala da ce volontirati.. eto onda je i taj problem preskocila

no trebamo li mi ipak imati nekog moralnog nacela koje bi reklo da neko ko je kriminalac ne bi trebao da bude biran ispred svih nas da zabavlja omladinu?
ne rece mi sta mislis o tome da obama pozove tupaca da zabavlja americku omladinu?
evropski primjer ne mogu ni da nadjem
tamo ni najprostija svjetina ne pada na grane da se divi kriminalcima
a pogotovo to ne cini drzava
e a srbija kanda uvijek nadje nacina da nadjebe i sjevernu koreju a ne puke evropljane i amerikance
larisa_bg larisa_bg 17:24 28.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio

Predrag Azdejković
Rezon mi je da je bes usmeren ka Ceci, a treba da bude ka nekome drugom!


realno, i ti si mnogo besan
ko da ti je Ceca iz srca ispala
a i meni si odgovorio onako baš bezveze a lepo sam te pitala što gejovi vole te kič manifestacije, eurosong, perje, šljokice i te stvari... zar ne misliš da to malo ponižava homoseksualce, izjednačavati ih sa kičom?

i eto to isto to sad radiš ti, ubi se ovde objašnjavajući nam da je napad na Cecu zapravo mizoginija... NARAVNO da jeste, znamo mi I TO, naravno da je Srbija i mizoginična i homofobična, ali zbog svega toga Ceca nije manje treš... i što bi je ti (mislim, ti, kao neki simbol, predstavnik gejeva) što bi je ti branio???

(a da su Srbi uvek više mrzeli Cecu, Danu, Miru, Jovanku, Dragu Mašin itd... od njihovih muževa, pa to nije ništa novo...)
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:27 28.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio

hajde opet ja... ali nije ceca odgovorna što su je pozvali... odgovronost je tamo negde drugde, ali je nama lakše da zapljujemo cecu!
tadejus tadejus 17:35 28.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio

Predrag Azdejković
hajde opet ja... ali nije ceca odgovorna što su je pozvali... odgovronost je tamo negde drugde, ali je nama lakše da zapljujemo cecu!


onda moram i ja?
po cemu je poziv da se ceca ne zove da odrzi koncert napad na nju a nije na vlast koja ju angazuje?
u mojim ocima jednaka je pljuvka
i opravdana u oba slucaja
sad mi samo nije jasno koga ti tu tacno podrzavas..
cecu? vlast? ili oboje?
ovim kao insinuiras nesto da ti vlast ne podrzavas, al sumnjivo je to brate.. jako sumnjivo..
jbt izgleda je stvarno onako kako dana kaze
sad su svi sns omladina

docsumann docsumann 17:50 28.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio

Predrag Azdejković
larisa_bg
ovako malo, mimo teme, zbog čega gejovi obožavaju kič zvezde, u čemu je tu fora?
mislim, ako si gej, valjda treba da imaš VIŠE ukusa od ostalog muškog sveta, a ne manje, bar ja tako mislim...
kad ono, gejovi vole Karleušu, Cecu, i tako te neke treš ribe... je l' to onaj neki kemp fazon, šta li je?


Na to pitanje je teško dati odgovori kao i na pitanje zašto gejevi više vole da ga guraju u dupe, a ne u picu.


al' je zato odgovor na pitanje zašto više vole da ga primaju u bulju nego u picu skroz jednostavan
angie01 angie01 17:53 28.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio

odgovronost je tamo negde drugde, ali je nama lakše da zapljujemo cecu!



jao sto se pravis, pa to su dva lica iste zle pare.
tasadebeli tasadebeli 18:52 28.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio

larisa_bg

ovako malo, mimo teme, zbog čega gejovi obožavaju kič zvezde, u čemu je tu fora?
mislim, ako si gej, valjda treba da imaš VIŠE ukusa od ostalog muškog sveta, a ne manje, bar ja tako mislim...
kad ono, gejovi vole Karleušu, Cecu, i tako te neke treš ribe... je l' to onaj neki kemp fazon, šta li je?

bez zezanja, što vi tu vašu stvar stavljate u isti koš sa kičom? to vam nikako nije dobar EPP, bar ja tako mislim.



realno, i ti si mnogo besan
ko da ti je Ceca iz srca ispala
a i meni si odgovorio onako baš bezveze a lepo sam te pitala što gejovi vole te kič manifestacije, eurosong, perje, šljokice i te stvari... zar ne misliš da to malo ponižava homoseksualce, izjednačavati ih sa kičom?

i eto to isto to sad radiš ti, ubi se ovde objašnjavajući nam da je napad na Cecu zapravo mizoginija... NARAVNO da jeste, znamo mi I TO, naravno da je Srbija i mizoginična i homofobična, ali zbog svega toga Ceca nije manje treš... i što bi je ti (mislim, ti, kao neki simbol, predstavnik gejeva) što bi je ti branio???

(a da su Srbi uvek više mrzeli Cecu, Danu, Miru, Jovanku, Dragu Mašin itd... od njihovih muževa, pa to nije ništa novo...)




Хвала ти, Лариса!

Рече ти праву ствар која ни мени није баш јасна, али све избегавам да је кажем да ме не би, онако лепо стаљинистички, етикетирали као хомофоба...

Али, морам ту да ставим једну примедбу!

Сви моји геј другари и другарице, пријатељи и пријатељице, познаници и познанице, уопште нису љубитељи тог естрадног кичераја, шљокица, Евровизије,...

Напротив, сви су они врло истанчаног укуса када је у питању и музика, и друге уметности, и одевни предмети, и уређивање сопственог животног простора,...

Изгледа да се то дивљење до имбецилности кичу, трешу, кемпу, чему год већ шљокичавом и пинкичавом, јавља данас само код ових медијских гејова. И то само када проговоре у јавности... Биће да се сасвим друга прича ту дешава када се рефлекори угасе...

Не знам у чему је фора. Помодарство, ваљда, шта ли је...




AlexDunja AlexDunja 19:21 28.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio

Изгледа да се то дивљење до имбецилности кичу, трешу, кемпу, чему год већ шљокичавом и пинкичавом, јавља данас само код ових медијских гејова. И то само када проговоре у јавности...


meni izgleda da oboje imate predrasude, ti taso prema gej aktivistima.
tvoji gej prijatelji nemaju dobar muzički ukus zato šro su gejevi, već zato
što su dosta vremena proveli slušajući muziku, učili je sa razumevanjem.

a gejeva kao i svih ostalih ljudi ima i ovakvih i onakvih, pa i gej aktivista.

ako je gej na pr kamiondžija, i kreće se u tim krugovima veća je verovatnoća
da će slušati narodnjake, prosto, okružrnje mu je takvo.
tasadebeli tasadebeli 23:17 28.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio

AlexDunja

meni izgleda da oboje imate predrasude, ti taso prema gej aktivistima...

a gejeva kao i svih ostalih ljudi ima i ovakvih i onakvih, pa i gej aktivista.ako je gej na pr kamiondžija, i kreće se u tim krugovima veća je verovatnoća
da će slušati narodnjake, prosto, okružrnje mu je takvo.


У праву си... Не би требало да уопштавам ствари на основу сопственог искуства...

Шта ћу, не познајем ниједног камионџију који је геј... Или камионџију који је геј активиста и промовише треш по медијима...

Али треш је треш, па макар га подржавале и геј камионџије или камионџије који су геј активисти... Зар не?




И опет не добисмо конкретне одговоре на питања која је Лариса поставила Пеђи:

kad ono, gejovi vole Karleušu, Cecu, i tako te neke treš ribe... je l' to onaj neki kemp fazon, šta li je?

bez zezanja, što vi tu vašu stvar stavljate u isti koš sa kičom?

...

i eto to isto to sad radiš ti, ubi se ovde objašnjavajući nam da je napad na Cecu zapravo mizoginija... NARAVNO da jeste, znamo mi I TO, naravno da je Srbija i mizoginična i homofobična, ali zbog svega toga Ceca nije manje treš... i što bi je ti (mislim, ti, kao neki simbol, predstavnik gejeva) što bi je ti branio???
AlexDunja AlexDunja 23:23 28.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio

Али треш је треш, па макар га подржавале и геј камионџије или камионџије који су геј активисти... Зар не?

naravno da jeste, ali taj treš podržava srazmerno više strejt kamiondžija,
veruj, ima jednako gej kamiondžija i gej modnih dizajnera, samo se
kamiondžije ređe autuju.
tasadebeli tasadebeli 23:36 28.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio

AlexDunja
Али треш је треш, па макар га подржавале и геј камионџије или камионџије који су геј активисти... Зар не?

naravno da jeste, ali taj treš podržava srazmerno više strejt kamiondžija,
veruj, ima jednako gej kamiondžija i gej modnih dizajnera, samo se
kamiondžije ređe autuju.


Верујем! Кад мало боље размислим, било би и нелогично да није тако...

Ма пусти, играм на прву лопту... Прво теби одговорих, па тек после видех тамо даље шта сте ти и Лариса писале о кичу, те је тако мој малопређашњи коментар вишак...

Брзањац...
AlexDunja AlexDunja 23:43 28.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio


Ма пусти, играм на прву лопту... Прво теби одговорих, па тек после видех тамо даље шта сте ти и Лариса писале о кичу, те је тако мој малопређашњи коментар вишак...


dobar vili:)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:40 29.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio

tamo ni najprostija svjetina ne pada na grane da se divi kriminalcima

Ма, пусти, бре, магаренце, хоће некако да се истакне, па је ово смислио.
tadejus tadejus 08:29 29.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio

Predrag Brajovic
Ма, пусти, бре, магаренце, хоће некако да се истакне, па је ово смислио.


opa
od kokoske do magareta.. mozda se mogu nadati i neka rogata marva da postanem?

dobro, dobro, nisam shvatila kao uvredu, ne uznemiravaj se
nego vidi
ovo njegovo proseravanje sinoc procita 4500 ljudi
od kojih je mozda sto u tim vasim internim tokovima, ko koga mrzi, ne podnosi, prezire, ko se kome smije, podsmijava...
ostali ce to uzeti zdravo za gotovo - cecu podrzava krug dvojke
pa ce onda da prenese nekom tamo svom, pa on nekom daljem svom...
to sto ce se naci neko pametan da proironise kako nam bas tako i treba...
ne dopire to covjece

mada sa druge strane
slutim da si ti ipak u pravu
valjda to dodje s godinama
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:01 29.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio

dobro, dobro, nisam shvatila kao uvredu, ne uznemiravaj se

Па теби та "увреда" и није била намењана?!
Неку пут нешто ја напишем а да се не односи на тебе.
И није увреда, него тепање.
lavandablue lavandablue 12:17 29.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio

Jadna ona, jer bas sve to nije joj odgovaralo i prosto se opirala tome (nanogica, udaja za najveceg narko bosa sa Balkana, nastupi na trgu)...
A koliko se opirala, sav taj njen 'jad' koji je dozivela, sve to izvire iz njenih poeticnih stihova koje ona tako produhovljeno prezentuje mladim narastajima koji je drze za ikonu.
Zapravo, da su prvenstveno roditelji normalni, ne bi ni oni slusali taj sund, pa im onda ni deca to ne bi slusala, vec bi imali izgradjen muzicki ukus.
Jukie Jukie 12:54 29.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio

tasadebeli

Изгледа да се то дивљење до имбецилности кичу, трешу, кемпу, чему год већ шљокичавом и пинкичавом, јавља данас само код ових медијских гејова.

Koliko sam ja shvatio, jedan od tada najvažnijih gej aktivista u Srbiji (Maljković) je istovremeno bio i teoretičar kiča (kao da si npr. istovremeno kuvar i držiš časove francuskog, nevezano jedno za drugo) i drugi (danas medijski) gejevi su se motali tuda (npr. organizuje se predavanje o kiču koje drži gej aktivista/kičar i njegovi drugari dođu u publiku) i onda su internalizovali kič i treš i kemp kao nešto kul i tako su nastavili da se ponašaju

Ne znam što se hvatate za omladinu, kao da je današnja srpska omladina neki ideal čednosti i divote pa će strašna Ceca da ih iskvari...

I šta, žena od 40 godina će izaći i otpevati neke pesme verovatno u skladu sa svojim godinama, a kome bude dosadno taj će verovatno otići na drugo mesto u skladu sa mladalačkim buntom
8c_competizione 8c_competizione 13:08 29.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio

Сви моји геј другари и другарице, пријатељи и пријатељице, познаници и познанице, уопште нису љубитељи тог естрадног кичераја, шљокица, Евровизије,...

Напротив, сви су они врло истанчаног укуса када је у питању и музика, и друге уметности, и одевни предмети, и уређивање сопственог животног простора,...


Ako dozvolis, ustao bih malko u odbranu Evrovizije. Kao prvo, jedno je od cega se kao ideje krenulo i u sta se to ponekad pretvori.

Secam se vrlo dobro vremena kada su pravila Evrovizije nalagala live svirku i pevanje na maternjem jeziku. U tome ne vidim nista lose, posto priliku dobijaju zaista talenti i zaista se promovise kultura i jezik razlicitih nacija.

Ok, vremena se menjaju, trendovi se menjaju, i sama muzika se menja i zahteva odredjene ustupke.

ALI, ono sto bih hteo dodati ovde: i dalje mislim da, uz par izuzetaka, tamo na kraju prolaze dobre stvari. Tamo najveci problem nastaje kada se jedne godine pojavi prevelik broj prosecnih pesama, onda "pobedjuju" medjususedski odnosi i grupisanje po regionima. ALI, onih godina kada se pojavi jedna ili par kvalitetnih stvari, pripadnost nekom regionu ili broj suseda za koje se glasa jednostavno pada u vodu. SVI glasaju za tu numeru. Jedino u tom smislu treba da podelimo Evroviziju samo na losije i bolje godine. Kao podsetnik: Evrovizija je zamisljena kao festivalska muzika (u medjuvremenu je i scenski nastup postao bitan).

Da li ima nekih koji su, po meni licno, nezasluzeno osvojili prva mesta? Ima: Lena iz Nemacke (niti zna da peva, vise krmauce, a i prirodno je uzasno glupa pa samim tim i vrlo nezanimljiva), zadnja pobeda Danske ... Kao sto rekoh, ima godina kada je prosek izvodjaca los i onda se dogadja ovo.

ALI, ima i godina kao kada se pojave Ribak ili Daniel Diges. Ovaj drugi na zalost nije pobedio, ali je imao jako dobru numeru i skroman ali upecatljiv scenski nastup. Mnogi ni neznaju da je lik inace jazz pevac i moderator na Spanskoj televiziji. Ribak je svojom pesmom i nastupom uspeo da iskoci iz okvira regiona i pokupi skoro pa sve glasove.


NA KRAJU, Taso vidim da si postavio i ovaj spot o "dva debela pedera", koji ocigledno treba da pokazu (stalivec, dodaj ovde sam).

Ti ocigledno ne umes da napravis razliku izmedju dobre zajebancije i necijeg zovotnog stila. Jedno je ako ponekad (party?) napravis ovakvu zezanciju, a drugo je ako ti je ovo svakodnevna pojava (ne Pedjice, ovim ne napadam drag queens & Co).

Pedjica samo u jednom delu svog bloga i odgovora na komentare ima za pravo: niko nema pravo da bilo kome sta brani (naravno ako je to u skladu sa zakonima).

Ali, u ovom slucaju, ima pravo da bojkotuje sund koji Ceca & Co sa sobom nosi (Pedjice, pomiri se vec jednom: i Karleusa i Ceca su sund, visoko budzetni, ali ipak samo sund). Ajde da ostavimo i misljenje o "muzici" na stranu za momenat. Cak i da volim "muziku" koje doticne .... proizvode, i dalje ne bih dosao na taj koncert posto bi to bila uvreda za moju inteligenciju da dodjem i da podrzavam dokazanog lopova, prevaranta, (ponosnog) zivotnog partnera jednog ratnog kriminalca ....

Tako, imate neopozivo pravo da se okrenete na drugu stranu i potrazite drugi deo grada u kome ce se svirati muzika po vasem ukusu.
vladimir petrovic vladimir petrovic 13:14 29.12.2013

Pravda za Flobera

tasadebeli


Bez veze!

Zašto, Taso, kačiš ovaj klip "Najpoznatijih gejeva u historiji", sa slikom Gistava Flobera.
Taj isti klip je neko nedavno kačio, ali nisam reagovao, a sada ne mogu da prećutim.
Taj klip je pravljen u stilu "što je babi milo to joj se snilo", odnosno "neka gejeva među poznatima bude što više", bez obzira što se faktički lepe etikete i onima koji nisu bili gejevi.

Ja smatram da Flober nije bio gej. On je za sobom ostavio knjige, lične dnevnike i bogatu korespondenciju, pa se iz toga ne može zaključiti da je bio gej.

Tako ispada i iz čitanja njegovih biografija, pravljenih na osnovu detaljnih istraživanja, a ima ih više.

Da pomenem da je Žan-Pol Sartr, pri kraju života, pisao monumentalno delo o Floberu; napisao je tri toma, od preko hiljade stranica, a onda je -umro.

A Sartr nije bio baš pristrasan prema Floberu - što govori i sam naslov tog njegovog dela "Porodični idiot" (l'Idiot de la famille). Jer, Flober nije bio jednostavan čovek.

Na jednom mestu Sartr kaže da je Flober ponekad pokazivao neke znake blage efeminiziranosti, ali to nikako ne znači da je bio - gej, jer gejeva ima i među bokserima, kamiondžijama i drugima koji deluju veoma muževno. (Uostalom, imao je više ljubavnica, među kojima je najpoznatija bila Luiza Kole, glumica, a neki pretpostavljaju da je to mogla biti i spisateljica Žorž Sand).

Na gornjem klipu nalazi se i Marsel Prust, koji jeste bio gej, ali nema, recimo, Andrea Žida (Gide), velikog pisca i nobelovca, koji je otvoreno bio gej, a da ne govorim i o drugim francuskim piscima (Žan Žene, F. Morijak etc).

Prema tome, tvrdnja da je Flober bio gej je u neku ruku slična onoj da je Šekspir bio gej, pa i Aristotel, te Aleksandar Makedonski, a možda i Isus Hristos. Čista (besmislena) nagađanja gejevskih aktivista.

Ovo sam napisao kao vrli poštovalac Flobera.

A meni nikako ne bi smetalo ni da Flober jeste bio gej, jer sam poštovalac i mnogih /francuskih i drugih/ pisaca koji su bili i - gejevi. Ja ih poštujem prvenstveno zato što su bili dobri književnici.
tasadebeli tasadebeli 15:48 29.12.2013

Re: Pravda za Flobera

vladimir petrovic

Zašto, Taso, kačiš ovaj klip "Najpoznatijih gejeva u historiji", sa slikom Gistava Flobera.



Због екстремног контраста, Владимире. Жао ми је што почиње сличицом Флобера, извињавам се због тога, али не могу да променим клип који и нисам окачио због Флобера. Ту се помињу још неки...

Питао сам се како би изгледао један Оскар Вајлд, Ван Гог или Труман Капоти обучен као она два момчића у клипу изнад, у розе шљокичаве мајице и розле шешириће и да још уз то певају I Will Survive...

Видео си одакле је све почело. Лариса и ја смо се питали одакле толико дивљење кичу међу геј активистима на јавној сцени данас, као да им, далеко било, неко диригује из једног центра како ће се понашати пред телевизијским камерама, новинарским фотоапаратима, у јавној речи... Засметало нам је обома то претерано позерство геј кругова.

После нам је Дуња лепо објаснила да је кичерицу Бог праведно поделио међу свим сексуалним опредељењима с чиме се обоје сложисмо. Ја признадох да имам и предрасуде по том питању јер уопштавам ствари...

Хоћу рећи, Владимире, тема тог мог коментара није била ко је геј, а ко није. Тема је била питање зашто геј активисти (а Пеђа није једини) на јавној сцени толико инсистирају на кичу, трешу, кемпу,... Зашто би то био заштитни знак геј кругова?

П.С. - Да искористим прилику, мрзи ме да отварам нови коментар.

А да ли је неко оптужио за предрасуде ауторе серије Грејс и Вил? По мени, онолико карикирање и шаблонизирање представе о хомосексуалцима јесте такође предрасуда...

Додуше, кад мало боље размислим, и остали ситкоми су због таквих шаблонизираних карактера препуни предрасуда и повлађују масама које су такође навикнуте на шаблонизирано размишљање и трпање људи у неке већ унапред припремљене фиокице не уважавајући нимало чињеницу колико је свако од нас јединствена, непоновљива и посебна личност међу свим овим милијардама људи који ходају овом планетом кроз време и простор.

Лењост духа је зацарила... Или што би рекао већ поменути Оскар Вајлд: "Морални суноврат 19. века довешће до духовног суноврата у 20. веку..."

tasadebeli tasadebeli 15:57 29.12.2013

Re: ako bi mi neko objasnio

Jukie

I šta, žena od 40 godina će izaći i otpevati neke pesme verovatno u skladu sa svojim godinama, a kome bude dosadno taj će verovatno otići na drugo mesto u skladu sa mladalačkim buntom



8c_competizione

Tako, imate neopozivo pravo da se okrenete na drugu stranu i potrazite drugi deo grada u kome ce se svirati muzika po vasem ukusu.



За обојицу

То и ја рекох још у оном мом првом коментару горе...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:33 28.12.2013

Za domovinu s Tomom

Ja mislim da su ovaj koncert i njegovi ucesnici pravi odraz danasnjeg Beograda. Ako, neka treste i urlicu sa sve vernom publikom
looping looping 17:22 28.12.2013

1

Svaka čast Azdejkoviću! Genijalan blog!
Preporuka.
babmilos babmilos 17:31 28.12.2013

Šta bi sad?

Zar se nismo kolektivno dogovorili onajdan na Ušću, uz Led Zeppelin aranžmane, prenos na nacionalnoj frekvenciji i prisustvo stotina hiljada ekstazirane mladeži, da je Ceca uberzvezda, otelotvorenje (osisenje, that is) kulturnog modela neobrazovanosti kao cilja, svrhe i etičkog horizonta, što su ga sve vlasti, uz svesrdnu medijsku podršku, od uvođenja veronauke u škole do danas snažno promovisale, a time i ustoličile.

Jesmo. Stoga hvala Ceci, srbskoj majci, što peva za džabe.
tadejus tadejus 17:38 28.12.2013

Re: Šta bi sad?

babmilos
otelotvorenje (osisenje, that is) kulturnog modela neobrazovanosti kao cilja, svrhe i etičkog horizonta..


nemoj tako, rekla zena da najvise zali sto nije zavrsila fakulitet..
a ozbiljno da te pitam.. jel ni ti ne vidis razliku izmedju obicne pevaljke golosisaljke i cece ozbiljnog kriminalca?
jbt ja gubim razum izgleda
zar zaista samo ja vidim u tome problem?
babmilos babmilos 17:44 28.12.2013

Re: Šta bi sad?

Odslužila je svoje. Čemu inače služi zatvor, nego da se greška plati? Tom logikom ne bismo pročitali nijedan Pekićev roman. Opet, ama čemu ovakve priče posle Ušća?
tadejus tadejus 17:48 28.12.2013

Re: Šta bi sad?

babmilos
Odslužila je svoje. Čemu inače služi zatvor, nego da se greška plati? Tom logikom ne bismo pročitali nijedan Pekićev roman. Opet, ama čemu ovakve priče posle Ušća?


wauuuuuuuuuuuuuuu
politicki zatvorenik jednako obicni kriminalac (iznudjivac, prebijac, lopov, otimac..)?????????????????
ceca jedanko pekic???????????
waaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuu gdje ja zivim sunce ti zarko
babmilos babmilos 17:50 28.12.2013

Re: Šta bi sad?

Baš tu živiš, čoveče. Osvesti se.
tadejus tadejus 17:51 28.12.2013

Re: Šta bi sad?

babmilos
Baš tu živiš, čoveče. Osvesti se.


pa daj otkrij mi tajnu

kako se covjek osvjesti do nivoa da poistovjeti najnizi oblik kriminalca sa borcem za ljudsko dostojanstvo?
babmilos babmilos 17:53 28.12.2013

Re: Šta bi sad?

Tako što čita Pekića, a ne sluša Cecu.
angie01 angie01 17:55 28.12.2013

Re: Šta bi sad?

zar zaista samo ja vidim u tome problem?


jadana, velika srbska majka i patriota, pa jos samohrana, gde ce ti dusa.
tadejus tadejus 17:56 28.12.2013

Re: Šta bi sad?

babmilos
Tako što čita Pekića, a ne sluša Cecu.


mhhhhhhhhhhhh
da, da, vidim
samo nisam bas sigurna dal treba da citam pekica pa da uvidim da je on sljam... ili trebam da slusam cecu pa da shvatim da je ona umjetnik... i borac za ljudska prava pride?
il ipak da citam pekica pa da uvidim da je ceca umjetnik... il slusam cecu pa shvatim da je on sljam...
ne ne
nacisto sam se zbunila
de ti to meni ipak detaljnije pojasni
babmilos babmilos 18:24 28.12.2013

Re: Šta bi sad?

de ti to meni ipak detaljnije pojasni

Evo hoću, mada ne znam zašto, jer ti si sve to kod Pekića već pročitala, zar ne?

Osnovno pravilo prava, Nullum crimen sine lege, kaže da nema zločina ako nema zakona koji se krši. Stoga Pekić na stranicama ronama Godine koje su pojeli skakavci nekoliko puta ponavlja da je bio kriv. Ceca je, kroz pravosnažnu presudu, osuđena. Oboje su, dakle, prekršili neki zakon, osuđeni, kažnjeni. Kaznu su izdržali, Pekić delimično jer je pomilovan, a Ceca punu (ovde možda grešim, ali me mrzi da guglam, nije važno). Time su izašli na slobodu kao građani koji imaju donekle umanjena prava, ali to se odnosi samo na poneke poslove, koji sa pevanjem i pisanjem veze nemaju. Pekić je nastavio da piše. Ceca je nastavila da peva.

Bili osuđeni. Odslužili. Nastavili da rade. Tu se i završava sličnost Pekića i Cece.

A onda je neobrazovanost pretvorena u kulturni model, i Pekić je rehabilitovan. Iako je sam napisao, i to više puta, da je bio kriv! Onda su ljudi, inače nesposobni da na tastaturi nađu dijakritike - jeste, tadejus, u tebe gledam - počeli da brane Pekića!

Prijateljski savet: čitaj Pekića, tadejus, i ne brini za Cecu. Kultura se ne gradi zabranama, a posebno ne zabranama koje nemaju osnov u zakonu.
tadejus tadejus 18:43 28.12.2013

Re: Šta bi sad?

babmilos
Evo hoću, mada ne znam zašto, jer ti si sve to kod Pekića već pročitala, zar ne?Osnovno pravilo prava, Nullum crimen sine lege, kaže da nema zločina ako nema zakona koji se krši. Stoga Pekić na stranicama ronama Godine koje su pojeli skakavci nekoliko puta ponavlja da je bio kriv. Ceca je, kroz pravosnažnu presudu, osuđena. Oboje su, dakle, prekršili neki zakon, osuđeni, kažnjeni. Kaznu su izdržali, Pekić delimično jer je pomilovan, a Ceca punu (ovde možda grešim, ali me mrzi da guglam, nije važno). Time su izašli na slobodu kao građani koji imaju donekle umanjena prava, ali to se odnosi samo na poneke poslove, koji sa pevanjem i pisanjem veze nemaju. Pekić je nastavio da piše. Ceca je nastavila da peva. Bili osuđeni. Odslužili. Nastavili da rade. Tu se i završava sličnost Pekića i Cece. A onda je neobrazovanost pretvorena u kulturni model, i Pekić je rehabilitovan. Iako je sam napisao, i to više puta, da je bio kriv! Onda su ljudi, inače nesposobni da na tastaturi nađu dijakritike - jeste, tadejus, u tebe gledam - počeli da brane Pekića! Prijateljski savet: čitaj Pekića, tadejus, i ne brini za Cecu. Kultura se ne gradi zabranama, a posebno ne zabranama koje nemaju osnov u zakonu.


e tu te cekam batice
niko ceci ne brani da pjeva
stavise, obezbjedi joj se prime location da to cini
ali avaj
izmedju pjeva, pa i na prime location, i pjeva o drzavnom trosku, u drzavnoj organizaciji... ima batice razlike
mozda (samo mozda, doci ce dobra pravnicka dusa da kaze ima li krivicno osudjivano lice pravo da obavlja privremeni posao za drzavu) se ne krsi zakon time sto se poziva cecu da ispred drzave zabavi narod...
nesto se tu ipak krsi..
pravila zdravog razuma svakako
jer ako istu osobu s jedne strane velicas a sa druge krivicno gonis...
taj tvoj razum u dobrom zdravlju nije
pa ili nek je drzava ne zove da u njeno ime narod uveseljava
ili nek je krivicno ne kaznjava
i jedno i drugo, ne vidim kako moze
pa je meni blize da ne pjeva u drzavnoj organizaciji nego da joj oprostimo sto je krala, prjetila, otimala, tukla...
ali ako bas insistirate da joj to treba oprostiti
pa nek joj se oprosti
al nemoj poslije da kukate kad vam neko iz cista mira zavali samar u prevozu
sami ste rekli da je to sasvim u redu
babmilos babmilos 18:54 28.12.2013

Re: Šta bi sad?

Sestro slatka, u kakvim idealističkim oblacima ti živiš? Gde ćeš više zdravog razuma od činjenice da je ta žena skupila puno Ušće! `Alo bre, više nego Metallica! Osvesti se! Ako imaš da navedeš član zakona koji se krši njenim koncertom u organizaciji grada Beograda, ti kaži, u suprotnom idi traži dijaktritike!
tadejus tadejus 18:58 28.12.2013

Re: Šta bi sad?

babmilos
Sestro slatka, u kakvim idealističkim oblacima ti živiš? Gde ćeš više zdravog razuma od činjenice da je ta žena skupila puno Ušće! `Alo bre, više nego Metallica! Osvesti se! Ako imaš da navedeš član zakona koji se krši njenim koncertom u organizaciji grada Beograda, ti kaži, u suprotnom idi traži dijaktritike!


sta velis
svjetina je obozava pa da to onda i podrzavimo
proglasimo je za pocasnu gradjanku?
sto tu da stanemo?
svjetina npr. u procentu od 94% ima zavrsenu maksimalno srednju skolu...
pa da onda fakultete ukinemo?
vis da svjetina ne voli..
svjetina pokazala preferencije.. pa nema druge nego da to proglasimo za slovo zakona
takoreci da se osvjestimo
tj. prizovemo zdravom razumu, a ne u oblacima da zivimo
babmilos babmilos 19:04 28.12.2013

Re: Šta bi sad?

Ja to ne velim, to je već učinjeno! Jer ja tebi dva puta velim, nađi dijakritike, a ti ništa. Ceca pa Ceca. Još će Ceca da ti bude kriva što ne umeš da sastaviš pismenu rečenicu.

Zajebi moralisanje, učini nešto!
tadejus tadejus 19:10 28.12.2013

Re: Šta bi sad?

babmilos
Ja to ne velim, to je već učinjeno! Jer ja tebi dva puta velim, nađi dijakritike, a ti ništa. Ceca pa Ceca. Još će Ceca da ti bude kriva što ne umeš da sastaviš pismenu rečenicu.Zajebi moralisanje, učini nešto!


e ako si mi ovakvoj nepismenoj reko..
vala je neko moro, a nikako da se nadje pametan covjek pa da me smjesti gdje mi je mjesto..
al fala bogu, nadje se ti..

nego de da mi vidimo
jel ti to sad lamentiras nad tim sto je eto ceca vec proglasena za drzavnu maskotu?
il se radujes?
jer cas pises kako je to upravo opravdano (odsluzila zena svoje, bas kao i pekic)
a cas se ti kao samo hrabro suocavas sa neminovnom realnoscu..
ne znam koje je posrjedi
babmilos babmilos 19:29 28.12.2013

Re: Šta bi sad?

Ne vredi ulagati energiju u kukanje o Ceci. Treba biti bolji od Cece. A ti nisi bolja. Ti nepismeno napadaš Cecu, nepismeno braniš Pekića, i, što je najgore, nepismeno zazivaš pismenost kao argument. Ne ide.
tadejus tadejus 19:56 28.12.2013

Re: Šta bi sad?

babmilos
Ne vredi ulagati energiju u kukanje o Ceci. Treba biti bolji od Cece. A ti nisi bolja. Ti nepismeno napadaš Cecu, nepismeno braniš Pekića, i, što je najgore, nepismeno zazivaš pismenost kao argument. Ne ide.



evo sad opet ceca kao ne valja
pa kako sad opet ne valja ako je zena odsuzila svoje, bas kao i taj pekic, i sad je treba pustiti da stvara?

to da sam ja nepismena i nista ne valjam, to smo apsolvirali
daj da vidimo koji su tvoji stavovi
ti jos imas sanse da se izdignes iznad nas nepismenih primitivaca
looping looping 20:04 28.12.2013

Re: Šta bi sad?

evo sad opet ceca kao ne valja
pa kako sad opet ne valja ako je zena odsuzila svoje, bas kao i taj pekic, i sad je treba pustiti da stvara?

to da sam ja nepismena i nista ne valjam, to smo apsolvirali
daj da vidimo koji su tvoji stavovi
ti jos imas sanse da se izdignes iznad nas nepismenih primitivaca

Pazi sad.
Ima neki što vole da slušaju Cecu. Ima neki što ne vole. I sad ovi što ne vole pišu peticiju da je ne slušaju ovi što vole. A navodno Ceca hoće da peva džabe. Ko je sad tu u pravu i da li je to fer?

Edit:
BTW -----> Link.
tadejus tadejus 20:17 28.12.2013

Re: Šta bi sad?

looping
Ima neki što vole da slušaju Cecu. Ima neki što ne vole. I sad ovi što ne vole pišu peticiju da je ne slušaju ovi što vole. A navodno Ceca hoće da peva džabe. Ko je sad tu u pravu i da li je to fer?Edit:BTW -----> Link.


nisu to samo neki, nego mnogi...
no to na stranu
ne pise niko nikakvu peticiju protiv njenog privatnog koncerta na uscu
vole ljudi... pa jbg nek slusaju..
jedno je privatni koncert
drugo je drzavno organizovani koncert..
ako nastavimo tom tvojom logikom onda ajde sledece da uvedemo recimo legijine memoare u lektiru
sto da ne, nema zakona koji to brani a kladim se da ce djeca prije podrzati to nego recimo onog gore pomenutog pekica..
ih kad pustis masti na volju.. svasta bi se moglo.. vole ljudi.. zakon ne brani... pa navalimo
looping looping 20:24 28.12.2013

Re: Šta bi sad?

ako nastavimo tom tvojom logikom onda ajde sledece da uvedemo recimo legijine memoare u lektiru
sto da ne, nema zakona koji to brani a kladim se da ce djeca prije podrzati to nego recimo onog gore pomenutog pekica..
ih kad pustis masti na volju.. svasta bi se moglo.. vole ljudi.. zakon ne brani... pa navalimo

A ko drži magični štapić koji mu daje za pravo da odredjuje šta je ispravno, moralno, pošteno, kulturno, društveno korisno...?
Ti? Tvoja logika je prava logika?
Hoćemo da glasamo?
Pa ako pobede ovi koji razmišljaju kao ti - za Srbiju ima nade, ako pobede ovi drugi - Srbija je propala?
tadejus tadejus 20:32 28.12.2013

Re: Šta bi sad?

looping
A ko drži magični štapić koji mu daje za pravo da odredjuje šta je ispravno, moralno, pošteno, kulturno, društveno korisno...? Ti? Tvoja logika je prava logika?Hoćemo da glasamo?Pa ako pobede ovi koji razmišljaju kao ti - za Srbiju ima nade, ako pobede ovi drugi - Srbija je propala?


ne braco ja
nego KRIVICNI FAKIN ZAKONIK
b92fmember b92fmember 00:05 29.12.2013

Re: Šta bi sad?

tadejus
babmilos
Odslužila je svoje. Čemu inače služi zatvor, nego da se greška plati? Tom logikom ne bismo pročitali nijedan Pekićev roman. Opet, ama čemu ovakve priče posle Ušća?


wauuuuuuuuuuuuuuu
politicki zatvorenik jednako obicni kriminalac (iznudjivac, prebijac, lopov, otimac..)?????????????????
ceca jedanko pekic???????????
gdje ja zivim sunce ti zarko

waaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuu waaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuu waaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuu waaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuu waaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuu waaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuu
blogovatelj blogovatelj 00:50 29.12.2013

Re: Šta bi sad?

wauuuuuuuuuuuuuuu


Što ti stalno laješ?
looping looping 05:09 29.12.2013

Re: Šta bi sad?

tadejus
looping
A ko drži magični štapić koji mu daje za pravo da odredjuje šta je ispravno, moralno, pošteno, kulturno, društveno korisno...? Ti? Tvoja logika je prava logika?Hoćemo da glasamo?Pa ako pobede ovi koji razmišljaju kao ti - za Srbiju ima nade, ako pobede ovi drugi - Srbija je propala?


ne braco ja
nego KRIVICNI FAKIN ZAKONIK

Onda hapsi milicijo!


U suprotnom, ostavi ljude da pevaju ako se tebi ne peva.
tadejus tadejus 08:34 29.12.2013

Re: Šta bi sad?

looping

A ko drži magični štapić koji mu daje za pravo da odredjuje šta je ispravno, moralno, pošteno, kulturno, društveno korisno...? Ti? Tvoja logika je prava logika?Hoćemo da glasamo?Pa ako pobede ovi koji razmišljaju kao ti - za Srbiju ima nade, ako pobede ovi drugi - Srbija je propala?

tadejus
ne braco ja nego KRIVICNI FAKIN ZAKONIK


Onda hapsi milicijo!
U suprotnom, ostavi ljude da pevaju ako se tebi ne peva.


braco ti se izgleda bas lako zbunis pa da ti pripomognem
pitas ko odredjuje sta je ispravno
pa ti odgovorih - krivicni zakon
ostaje pitanje sta s tim sto smo odredili kao neispravno
da ga turimo u lektiru?
pa ti kazes da ga turimo...
pa u redu
al ako poslije procitam kako lamentiras nad problemima ovog drustva... podsjeticu te na ovu raspravu
ne mere ceca u lektirku bez posijedica
a ta logika - pa poslijedice vec imamo... ne pije vode
il skidaj cecu iz literature il prestani da seres o problemima
udri brigu na veselje i pravac trg
looping looping 09:13 29.12.2013

Re: Šta bi sad?

pitas ko odredjuje sta je ispravno
pa ti odgovorih - krivicni zakon

Dobro da se u jednom slažemo.
ostaje pitanje sta s tim sto smo odredili kao neispravno
da ga turimo u lektiru?

Ko odredio? Ti ili zakon? Jel' zakon zabranjuje Ceci pevanje na trgu?
al ako poslije procitam kako lamentiras nad problemima ovog drustva... podsjeticu te na ovu raspravu
ne mere ceca u lektirku bez posijedica
a ta logika - pa poslijedice vec imamo... ne pije vode
il skidaj cecu iz literature il prestani da seres o problemima
udri brigu na veselje i pravac trg

Aha, sad sam shvatio. Ti smatraš da je Ceca je kriva za probleme ovog društva. I da će zbog Cece biti posledica.
Pa to je u najmanju ruku tužno.


Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 11:05 29.12.2013

Re: Šta bi sad?

looping

Aha, sad sam shvatio. Ti smatraš da je Ceca je kriva za probleme ovog društva. I da će zbog Cece biti posledica.
Pa to je u najmanju ruku tužno.


Ne, tuzno je koliko ljudi ne kapira da kad promovises kriminalce onda dobijes kriminalno drustvo. Da je poziv Ceci da peva na Novu Godinu u prestonici od strane zvanicnih vlasti nekakva poruka ovom drustvu sta je ok sta nije ok.

Jebo te kakva promaja duva kroz neke glave...znaci ne verujem sta se pise.

Nego, Pedja, ala si ga zavukao Karleusi, a?
Ko zna, mozda se Srpska majka zalozi za prava gejeva i gej paradu i zahvali na koncertu sto branite njeno ljudsko pravo, pa njena publika promeni stav o gej paradi?
Good luck with that.

No, malo podsecanje:
lavandablue lavandablue 12:32 29.12.2013

Re: Šta bi sad?

pa nikad nije kasno. da zeli da ga zavrsi, i da joj to zaista znaci i za nju vredi, studirala bi nesto.
obicno pro*eravanje.
pre ce biti da ne moze, jer je prirodno glupa.
lavandablue lavandablue 12:38 29.12.2013

Re: Šta bi sad?

Stvar je u tome sto nije dzabe.
U tom grmu lezi zec.
8c_competizione 8c_competizione 13:10 29.12.2013

Re: Šta bi sad?

da je Ceca uberzvezda, otelotvorenje (osisenje, that is) kulturnog modela neobrazovanosti kao cilja, svrhe i etičkog horizonta, što su ga sve vlasti, uz svesrdnu medijsku podršku, od uvođenja veronauke u škole do danas snažno promovisale, a time i ustoličile.


8c_competizione 8c_competizione 14:12 29.12.2013

Re: Šta bi sad?

Ne, tuzno je koliko ljudi ne kapira da kad promovises kriminalce onda dobijes kriminalno drustvo. Da je poziv Ceci da peva na Novu Godinu u prestonici od strane zvanicnih vlasti nekakva poruka ovom drustvu sta je ok sta nije ok.

Jebo te kakva promaja duva kroz neke glave...znaci ne verujem sta se pise.

Nego, Pedja, ala si ga zavukao Karleusi, a?


kazem ja da c e se Pedjica debelo zameriti staroj drugarici, niko me ne slusa!



prica se po kuloarima da ce ljubimac ni kriv ni duzan da nastrada za Novaka (ne Novaka Djokovica)

looping looping 16:44 29.12.2013

Re: Šta bi sad?


Ne, tuzno je koliko ljudi ne kapira da kad promovises kriminalce onda dobijes kriminalno drustvo. Da je poziv Ceci da peva na Novu Godinu u prestonici od strane zvanicnih vlasti nekakva poruka ovom drustvu sta je ok sta nije ok.

Ako promovišeš Sex Pistolse šta dobiješ?
Šta se dobije ako se promovišu:
Cannibal Corpse?
Beogradska Filharmonija?
Zvonko Bogdan?
Slayer?
Balašević?
..................?
8c_competizione 8c_competizione 12:11 31.12.2013

Re: Šta bi sad?

uz Led Zeppelin aranžmane


pricalo se da ce joj biti predgrupa
G.Cross G.Cross 17:31 28.12.2013

Meni svejedno

Meni apsolutno svejedno ko ce da peva u Beogradu za novaka.


Samo mala opaska;

Moje skromno misljenje je da Ceca ne peva zato sto hoce, nego zato sto mora.
Treba da doprinese jos vecoj popularnosti nasih novih gazda pred izbore ili
moze i nju da pogodi neki grom2 ili 3.
tadejus tadejus 17:39 28.12.2013

Re: Meni svejedno

G.Cross
Meni apsolutno svejedno ko ce da peva u Beogradu za novaka.Samo mala opaska;Moje skromno misljenje je da Ceca ne peva zato sto hoce, nego zato sto mora.Treba da doprinese jos vecoj popularnosti nasih novih gazda pred izbore ili moze i nju da pogodi neki grom2 ili 3.


evo ovaj ce da i zaplace nad sudbom joj kletom
G.Cross G.Cross 17:45 28.12.2013

Re: Meni svejedno

evo ovaj ce da i zaplace nad sudbom joj kletom


Pa jesi li ti upste procitao moj komentar?
tadejus tadejus 17:49 28.12.2013

Re: Meni svejedno

G.Cross
Pa jesi li ti upste procitao moj komentar?


da
i posebno me se dojmio dio o "nije sto hoce.. nego sto mora"
G.Cross G.Cross 19:48 28.12.2013

Re: Meni svejedno

da
i posebno me se dojmio dio o "nije sto hoce.. nego sto mora"



Kad bi s godinama rastao i IQ mozda bi jednog dana razumeo.


HINT: "Zasto mora?"
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:10 29.12.2013

Re: Meni svejedno

G.Cross


Kad bi s godinama rastao i IQ mozda bi jednog dana razumeo.


HINT: "Zasto mora?"


HINT: "Imam utisak da je tadejus žensko".

Inače se slažem sa pretpostavkom da peva što mora.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:00 28.12.2013

.

pa onaj koji je poverovao da če ceca stvarno pevati džabe je mnogo glup. to što joj možda neće biti uplaćena kinta iz budžeta grada ne znači da će pevati besplatno. postoji mnogo načina da ceca naplati uslugu: skinuće joj se neki porezi, otvoriće joj se neki zatvoreni (arkanovi?) računi/sefovi, neke će optužnice zastareti...
iqiqiq iqiqiq 20:21 28.12.2013

Re: .

pa onaj koji je poverovao da če ceca stvarno pevati džabe je mnogo glup.

8c_competizione 8c_competizione 18:01 28.12.2013

vec vidim ...

....vec vidim, javlja mi se ... da ces zbog ovoga:

te ja imam potrebu da napišem ovaj blog i stanem Ceci u zaštitu


zaratiti sa onom drugom drugaricom, kojoj je puko koncert na Uscu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana