Društvo| Muzika| Politika

Ni kod babe nema džabe, pa ni kod Cece

Predrag Azdejković RSS / 28.12.2013. u 14:38

 cecin-koncert.17175.jpg

Digla se urbana kuka i motika protiv Cecinog koncerta ispred Skupštine, potpisuju se peticije da se koncert zabrani, te ja imam potrebu da napišem ovaj blog i stanem Ceci u zaštitu.

Peticija nazvana „Zabraniti nastupanje Svetlane Raznatovic za docek u BG-u" ima skoro 3000 potpisnika i preko 350 komentara. Komentara ima raznih, od toga da je trubo folk kurva do toga da je mafijašica i kriminalac.

Na Facebooku i na Twitteru sam postavio pitanje, koja je razlika između peticije da se zabrani Ceca i peticije da se zabrani gej parada? Za mene razlika ne postoji. Ali hajde da krenemo redom.
Ceca je šund i kič i zato joj treba zabraniti nastup. Ceca je loš uzor za decu pa joj treba zabraniti nastup. Ceca je kriminalac i zbog toga joj treba zabraniti nastup. Koji zakon Republike Srbije definiše šta je i zabranjuje šund i kič? Nijedan. Koji zakon definiše i zabranjuje loše uzore za decu? Nijedan. Koji zakon zabranjuje kriminalcima koji su odslužili svoju kaznu da održavaju koncerte? Nijedan. Znači, za zabranu Cecinog koncerta ne postoji zakonska osnova, po kom funkcioniše demokratsko društvo. Jedina razlika između peticije za zabranu Cece i zabranu gej parade jeste da su Dveri i ostale zveri pronašli zakonsku osnovu na kojoj zahtevaju zabranu, dok protivnici Cece čak ni to nisu uspeli, već oni morališu.

Mogu da razumem bes i nezadovoljstvo onih koji potpisuju peticiju, osim kada je u pitanju njihovo arogantno pljuvanje po turbo-folku, ali je taj bes usmeren ka pogrešnoj osobi. Ceca je tu najmanje kriva.

Najveći licemer u čitavoj priči je Demokratska stranka koja se usudila da pošalje protesno saopštenje i da nas podseti da je Ceca mafijašica, kriminalac i da je sarađivala sa zemunskim klanom. A ja imam potrebu da vas podsetim da je DS bila na vlasti i vodila pravosuđe kad je Ceca dobila samo nanogicu, tako da nemaju prava da se javljaju.

Licemeri su i oni koji potpisuju peticiju, jer da se ne lažemo Novu godinu ne bi dočekali ispred Skupštine ko god da peva, tako da je malo bezveze da drugima koji će biti na ulicama odlučuju šta će da slušaju!

Podržao bih peticiju da se ukine organizovanje dočeka na ulicama iz gradskog budžeta, zašto bi mi bilo kome organizovali besplatni doček, ali tu su se gradski oci dosetili i objavili da će Ceca pevati besplatno!?
I u tom grmu leži zec. Svi znamo da ni kod babe nema džabe, pa makar ta baba bila i Ceca. Zašto bi neko ko inače dobija 100-200 hiljada evra za novogodišnje nastupe odustao od tog honorara i pevao za dž? Da imamo novinare, kao što nemamo, pa da se to istraži. Da li će se Ceci otpisati porez od koncerta na Ušću, ili prebiti neki dug prema državi, ili će nešto od grada dobiti za džabe... a da nas o tome nisu obavestili?!

I na kraju nemate prave nikome da zabranjujete javno okupljanje, bilo to Cecin koncert ili gej parada. Nemate pravo da ljudima određujete koju će muziku da slušaju. Nema razlike između dočeka sa Cecom i dočeka sa Bajagom! Kriminalci se na slobodu nisu pustili sami, već ih je neko pustio, a sad ih zove i da pevaju.

 

Atačmenti



Komentari (271)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 10:36 30.12.2013

Re: podsećanje


Ti prestani kad god hoćeš da mi objašnjavaš i reci da sam dosadan, ali ja moram da pitam: isti sistem koji je od 1945. gradio sve one miroljubive stvari što ih je Maksa nabrojao je zapravo samo čekao trenutak kada će da pokrene kavgu?


Ne brate. Dok su imali period stabilnosti, apsolutnu vlast, dok su plivali između blokova, onda su glumili gotivu.

Kad su skontali da je umro Tito, a Boga mi i komunizam, kad su skontali da će neko potegnuti pitanje višestranačja, ali i odgovornosti za stvari koje su činjene za njihova vakta, brže bolje su napravili 'opoziciju'. Tako dobismo kumove Vuka i Voju, i još nekoliko veličina opozicionih. Onda zamesiše šta su zamesili i vladaju i dan danas. U Srbiji su skoro neokrnjeni.
babmilos babmilos 10:43 30.12.2013

Re: podsećanje

Razumem šta hoćeš da kažeš. Hysteria jednopartijskog sistema počinje i završava se činjenicom da je SFRJ dokazala da u okviru takvog sistema može da se izgradi sasvim odličan kulturni model, ali se ne smeju postavljati pitanja, od kojih se kao kritično i totalno pogubno ispostavilo pitanje šta rovari UDBA. U tom smislu, da nam je ostanula neupitnost rada državnih elemenata (BIA i još trista svašta), slažem se u potpunosti.
maksa83 maksa83 10:44 30.12.2013

Re: podsećanje

Ne brate. Dok su imali period stabilnosti, apsolutnu vlast, dok su plivali između blokova, onda su glumili gotivu.

Mislim da sve to nema veze sa ideologijom nego samo sa parama. Sve što je imalo neke veze sa tvrdom ideologijom je počišćeno na Golim Otocima. U vremenu koje je usledilo društvo nije umelo da stvara realnu vrednost nego je živelo u simuliranom relativnom blagostanju finansiranom kreditima i potporom sa Zapada. Realna slika društva sa tom ideologijom i ekonomskim sistemom su bile zemlje iza gvozdene zavese, a ovo je bio sistem koji zapravo nije umeo da brine o sebi, i kad je stvarno prepušten sam sebi pukao je po šavovima i šljam je isplivao.

Sad bih pitao one koji misle da to ima veze sa ideologijom - kako to da je Poljska (sa istim političkim isistemom, i deklarativno sličnim ekonomskim) po njegovom raspadu isplivala na vrh, a mi smo potonuli, ako sve to ima veze sa komunizmom?
milisav68 milisav68 10:45 30.12.2013

Re: podsećanje

tadejus
mogao bi da ga uporedis sa cecom da ga je recimo ruzvelt zvao da pjeva (ili odrzi govor ako bas ne umije da pjeva) na drzavnoj proslavi praznika
ali nije

To nije moj komentar, ja sam se tu samo nadovezao sa Sinatrom, a on ume da peva, i pevao je i mafijašima i predsednicima.

bio je svojevremeno tekst u vremenu na temu cecinog uspjeha
nije bio ogorcen ali je zakljucivao otprilike da je njoj karijeru napravio upravo novac njenog pokojnog muza
curetak koji je pjevao cvjetak zanovjetak svakako nije obecavao zvjezdane uspjehe

Nije da nije imao uticaja, ali on je mrtav već 13 godina.

Karleuši tri Arkana ne mogu da pomognu.

Možemo da je mrzimo, može da nam se ne sviđa to što peva, može da nam smeta njena biografija, ali je ona na Ušću pevala četiri sata pred 100.000+ ljudi (što je za mene stvar za respekt), i zato je narod voli, odnosno voli da je sluša.Odluka gradske vlasti je samo logična posledica.

Ana Bekuta je pevala za honorar koji je uzet od socijalno ugroženih, pa nisam video da je neko dizao frku oko toga....a meni je to mnogo ljigavije od svega što je Ceca radila.
milisav68 milisav68 10:48 30.12.2013

Re: podsećanje

babmilos
Makso, ja govorim o sistemu, a ne o prividu idile koju je taj sistem fingirao.

Čekaj bre, kako je moguće da jedan isti sistem prvo tera operske pevače da jednom nedeljno idu u Radio Beograd i snimaju narodne pesme, a onda da taj isti sistem iznedri Cecu kao uberzvezdu? Jesi li baš potpuno siguran da je u pitanju isti sistem?


predatortz predatortz 10:49 30.12.2013

Re: podsećanje


Sad bih pitao one koji misle da to ima veze sa ideologijom - kako to da je Poljska (sa istim političkim isistemom, i deklarativno sličnim ekonomskim) po njegovom raspadu isplivala na vrh, a mi smo potonuli, ako sve to ima veze sa komunizmom?


Prosto. U Poljskoj je prethodni sistem valjano demontiran. U Srbiji nije ni načet.

Inače, slažem se da je u pitanju lova i moć. Ali, ovde su se menjale samo frakcije ( Tito, Stambolić, Sloba ) , tim redom je opadao i broj ideološki ostrašćenih, a rastao broj onih koji su željni moći i privilegija.
blogovatelj blogovatelj 15:58 30.12.2013

Re: podsećanje

I ne reče tadejus živi li u Srbiji ili ne.


Citirao bih sam sebe...
Dama se raspisala, a na ovo pitanje uporno izbegava odgovor.
little_radojica little_radojica 09:17 29.12.2013

Све што је контроверзно...

...треба избећи, поготово ако сте организатор прославе у име целог града, друштва или државе.

Наравно да је тешко повући границу, али ипак, неки избори носе већу дозу контроверзе, неки мању. Једно је кад власник клуба ангажује Цецу из чисто комерцијалних разлога, а сасвим друго кад је градски званичници туђим парама (или макар у туђе име) ангажују у званичној прослави града. Јел осуђивана? Јесте. То отвара контроверзе, а коме требају контроверзе, па још у новогодишњој ноћи?

Разумем ја и одакле долазе они други ставови да "ако може ово, што не би могло и оно", али не видим како на тај начин можемо ствари померити са мртве тачке? То само води даље у релативизацију извора проблема, а то је да као друштво нисмо способни да се договоримо око основних критеријума и циљева којим стремимо, а камоли око једне обичне прославе (или две, јер бејаху недавно и рукометашице).

Да се вратимо на дочек, како то други раде. Рецимо, у Новом Саду (упозорење за тролове и морализаторе - не набијам Београђанима Нови Сад на нос!) традиционално се у поноћ пушта валцер, што, ако ћемо право, такође може да се протумачи као једна врста кича (не валцер као валцер, већ извођење валцера у поноћ, за Нову Годину и само тад), мада стварно тешко као шунд ("тешко" кажем, јер нисам наравно ја да о томе одлучујем). Е зато је ту Град као институција и "Валцер у поноћ" као градска институција старији од мишљења појединца и уважених појединаца. Кад би неко хипотетички покушао да укине тај валцер изазвао би сасвим сигурно полемику јавности, протесте или шта већ иако можда не би радио баш ништа незаконито. Дакле, још једном, што чачкати мечку, што провоцирати јавност? Што натурати нешто што је у најмању руку дискутабилно? Што то маскирати "правима"? Ко брани Цеци право да сама организује и поклони концерт Београђанима? Тј. право Цеци "да се слободно окупља" У том смислу изједначавање Цециних права са правима геј популације је потпуно промашило мету. Кад би геј параду иницирала и организовала држава, онда бисмо могли да поредимо Цецу и гејеве. До тад, ово је само још једно мешање баба и жаба.

**************************
Животне цртице
**************************
Нема везе с Цецом, али има везе с људима и демократијом гледе избора музике. Тек, задесио се ја на Менхетну на Union Square једаред и гледам, чуду не могу да се начудим. Гомила младих се њише као да играју, али никаква се музика не чује, нити су њихови покрети координисани међу собом. Један се ухватио за бандеру, други се попео на клупу, свако за себе, а опет простор их спојио, ма надреална слика. Сконтам ја (а није ми дуго ни требало, јел) свако од њих слуша своју музику на слушалицама на својим MP3 player-има и јебе им се што Мађарска и Србија немају море! Сад, да ли је то позитивна или негативна урбана појава, препуштам моралнијим од мене да досуде, тек, мени се чини да ће неке прославе у будућности на српским трговима баш тако изгледати, ако не успемо да нађемо најмањи заједнички садржалац...
8c_competizione 8c_competizione 13:16 29.12.2013

Re: Све што је контроверзно...

већу дозу контроверзе


izvini, sta je uopste kontroverzno kod Cece?

dokazani lopov i prevarant ("muziku" bih ostavio po strani, ipak je to subjektivno), od zatvora je spaslo jedino to sto je "serpicu po pesku" vukla po istom "pesku" gde i Dacic, pa je eto prosla samo sa nanogvicom i neoduzetom imovinom!

zivotno izbor joj je bio udaja za mafijasa i ratnog kriminalca

da bi nesto bilo kontroverzno, mora da postoji i ono nesto "drugo", u ovom slucaju dobro. moze li neki primer? da nisu mozda sise? ako su ti njene sise ono sto preteze na drugu stranu terazija kontroverzi, moja licna preporuka bi ti bila da odes do nekog video kluba, sektor erotika/pornaja, pa da se sit nagledas istih i boljih.
little_radojica little_radojica 19:54 29.12.2013

Re: Све што је контроверзно...

8c_competizione
већу дозу контроверзе


izvini, sta je uopste kontroverzno kod Cece?

dokazani lopov i prevarant ("muziku" bih ostavio po strani, ipak je to subjektivno), od zatvora je spaslo jedino to sto je "serpicu po pesku" vukla po istom "pesku" gde i Dacic, pa je eto prosla samo sa nanogvicom i neoduzetom imovinom!

zivotno izbor joj je bio udaja za mafijasa i ratnog kriminalca

da bi nesto bilo kontroverzno, mora da postoji i ono nesto "drugo", u ovom slucaju dobro. moze li neki primer? da nisu mozda sise? ako su ti njene sise ono sto preteze na drugu stranu terazija kontroverzi, moja licna preporuka bi ti bila da odes do nekog video kluba, sektor erotika/pornaja, pa da se sit nagledas istih i boljih.


Не знам шта вам треба онај део са сисама и порнићима!? Јел то требало да буде духовито?

Из чега сте ви тако погрешно разумели мој став о ангажовању Цеце од стране Града Београда ми је такође мистерија. Читам свој пост и стварно не видим одакле вама потреба да ми спочитавате биографију дотичне. вероватно нисте ни читали до краја, него сте само расположени за неки интернет фајт (али и то је само спекулација...)

Ако мало размислите видећете да ја нисам писао о томе да је контроверзна Цеца, него сама идеја о њеном ангажовању за дату пригоду, што цео ваш свађалачки пост обесмишљава. Мада је и ваше разумевање речи "контроверзно" упитно:
da bi nesto bilo kontroverzno, mora da postoji i ono nesto "drugo", u ovom slucaju dobro.


Пре ће бити да је:
Kontroverzno - o čemu postoje protivrečna mišljenja

Универзални критеријум за добро и лоше, а поготово за добру или лошу особу још увек не постоји. Вама је она искључиво "лоша", а верујем да сте прилично свесни да постоји армија оних којима она представља нешто добро. Последњи пут су их пребројавали на Ушћу, ако се не варам, а чини ми се да је забележен и феномен масовне куповине наногица "ала Цеца" у знак подршке истој кад је заглавила робију.

Уместо да потрошимо еон времена да сведемо дотичну на бинарни запис (а и онда можда не би успели), зашто би нам било испод части да уведемо принцип који би и њу и многе друге "о којима постоје противречна мишљења" аутоматски дисквалификовао, далеко ефикасније и далеко елегантније.

Ја сам на примеру ове контроверзе изнео идеју да приликом употребе заједничког новца (за ма коју прилику) треба одлучивати (било која одлука, па и то да ли ће се нешто организовати у оваквој економској ситуацији) по принципу "најмањег заједничког садржаоца", односно, нечега што неће изазвати рат на друштвеним мрежама, протесте и петиције (и ваше напаљене коментаре). Ако сте ви из тога разумели да се ја слажем са избором Цеце који је све наведено већ изазвао (па и ваш напаљени коментар), онда ништа.
babmilos babmilos 11:35 30.12.2013

Re: Све што је контроверзно...

неки избори носе већу дозу контроверзе

Sinoć kod Olje sedeo neki nesrećnik iz SPS, kome nikako bilo nije jasno šta je problem sa Cecom. On Cecu percepira kao totalno legitimni izbor, čovek je de facto ponosan što Ceca peva, kao Led Zeppelin da je skupio sa sve vaskrslim Bonamom. Kod njega ne postoji kontroverza. Zato je bitno da se gađa u glavu problema - kulturni idiotizam kao takav, a ne njegova koncertna ispoljavanja. Recimo, dramatično je važnije pod hitno ukinuti Pink (koji se dešava svake sekunde) nego se baviti novogodišnjim koncertom (koji se događa jednom godišnje), jer se upravo tamo detaljno razrađuje ideja o Ceci kao vrhunskoj vrlini.

као друштво нисмо способни да се договоримо око основних критеријума и циљева којим стремимо

Ustavotvorna skupština je jedini demokratski način da se ovo sprovede. Sve ostalo je silovanje trenutnom političkom snagom - kako smo, uostalom, i dobili trenutni Ustav.
little_radojica little_radojica 12:44 30.12.2013

Re: Све што је контроверзно...

babmilos

Sinoć kod Olje sedeo neki nesrećnik iz SPS, kome nikako bilo nije jasno šta je problem sa Cecom. On Cecu percepira kao totalno legitimni izbor, čovek je de facto ponosan što Ceca peva, kao Led Zeppelin da je skupio sa sve vaskrslim Bonamom. Kod njega ne postoji kontroverza.


Опет, контроверзно је нешто о чему постоје опречна мишљења. Има других певача који би изазвали мање или далеко мање контроверзе. Пошто је ствар у оквиру државних (градских) органа, то је сам тај избор контроверзнији.
Е сад, није ми скроз јасна ваша позиција. Са једне стране принципијелно браните право сваког осуђеног криминалца који је одслужио своју казну да држи концерт под окриљем државе, а са друге стране бисте да под хитно укинете Пинк (и само Пинк?), који је приватно власништво и о чијој уређивачкој шеми одлучују физичка лица вођена профитом, а не друштвеним добром. Са једне стране бисте оставили народу да сам одлучује шта ће да слуша, а са друге стране бисте укинули оно што је тај народ SMS-овима изгласавао. Ту сам мало збуњен, признајем. И не знам како бисмо дефинисали "културни идиотизам". Мислим, верујем да би се ви и ја лако погледима договорили око тога, али баш не верујем да бисмо то успели и да преточимо у правну формулацију, без које нам ништа и не вреди.

За остало се у принципу слажем. Треба нам најшири могући консензус о најбитнијим стварима, свеукупни рестарт, редизајнирање целе државе и принципа на којим почива, а то наравно полази од устава и од преамбуле и од оног да ли је Србија држава свих грађана или држава Срба и свих осталих који у њој живе, али да се држимо теме...

Ако прескочимо устав и сконцентришемо се на културу, онда сматрам да држава не треба да промовише контроверзне вредности, већ да те дебате оставља недржавном сектору, а да три пута мери и једном сече сваки пут кад неког ставља у читанку или на балкон скупштине или на трг за нову годину или кад неком додељује националну фреквенцију или националну пемзију итд. Лепо је рекао Тасовац, морамо да раздвојимо забаву од културе.
babmilos babmilos 13:06 30.12.2013

Re: Све што је контроверзно...

Са једне стране принципијелно браните право сваког осуђеног криминалца који је одслужио своју казну да држи концерт под окриљем државе, а са друге стране бисте да под хитно укинете Пинк (и само Пинк?), који је приватно власништво и о чијој уређивачкој шеми одлучују физичка лица вођена профитом, а не друштвеним добром.

Pink sa nacionalnom frekvencijom, naravno, mislio sam da je suvišno reći, nikako kao mogućnost strogo kablovske forme. Po meni, trenutno Pink jeste jedan od ključeva rasprostiranja nekulture (uz veronauku u školama verovatno i suštinski). U školu će se ići ili neće, knjige će se čitati ili neće, džez će se slušati ili neće, ali nekulturna televizija je prosto preblizu, klik na daljinskom daleko.

Država mora da ima obavezu da nacionalnu frekvenciju oduzme svačemu što se sudara sa državnim interesima i obratno, da je dodeli samo onome što jeste u državnom interesu. To je priča koja počinje Ustavotvornom skupštinom, gde se moraju odrediti državni interesi, jer ih mi trenutno jednostavno nemamo i/ili ne znamo, što se svodi na isto. Ako državni interesi trenutno postoje, onda Pink sa nacionalnom frekvencijom dokazuje da je Ceca zapravo trenutni državni interes. To je onda stvarnost koju moramo da prihvatimo, a iz toga sledi da je jedini način da se sa našom stvarnošću borimo upravo da se izborimo za oduzimanje nacionalne frekvencije Pinku.

Ministar Tasovac, naravno, ume lepo sa rečima, ali Pink nije ni zabava. Pink jeste nekultura. Daću odmah primer zabave: Tvoje lice zvuči poznato. To je, uz molbu da promene "scenaristu", u srednjem sasvim dobra zabava. Koja je, međunamabudirečeno, pokazala puno toga o nama. Kada se raja najviše zapalila? Za vreme izvođenja pesme Ace Lukasa. Ništa Pavaroti, W. Axl Rose, Moulin Rouge. Samo na Acu Srbin svršava.

Taj šou je, da optimistički završim, pokazao i da za nas možda još uvek ima nade, jer je "pobedu" odneo zaista sjajan, sveta vredan nastup u finalu.
little_radojica little_radojica 13:47 30.12.2013

Re: Све што је контроверзно...

Pink sa nacionalnom frekvencijom, naravno, mislio sam da je suvino reći, nikako kao forma privatne svojine u strogo kablovskom obliku. Po meni, trenutno Pink jeste jedan od ključeva rasprostiranja nekulture (uz veronauku u školama verovatno i suštinski). U školu će se ići ili neće, knjige će se čitati ili neće, džez će se slušati ili neće, ali nekulturna televizija je prosto preblizu, klik na daljinskom daleko.


Па није баш да у школу може да се не иде. Ја баш школу видим као најбољи и најлегитимнији начин да се држава институционално бори против некултуре. Може бити да сам ја у заблуди и наиван, али ја се залажем за принцип позитивности, дакле не забране слатког примамљивог воћа, него наметање обавезе да се посвети материјалу који је профилтриран од стране оних који су већ били у нечијим ципелама. Рецимо, мени би деца ишла у школу 250 дана годишње, од 9 до 5. Тамо не би имали приступ Пинковима. Није истина да се деца на тај начин морају додатно оптеретити. Дужи одмори, више игре уз задржавање или минимално повећавање фонда часова, уз чак и смањење прописаног градива. Кад на то додаш ваннаставне активности за децу која су посебно талентована, добијеш малце који немају толико времена за шалтање канала и лајкирање по друштвеним мрежама. Не можеш Пинкове забранити, то је жилав коров који свуда успева. Не можеш имати витезе џедаје који ће ићи да интервенишу у програмској шеми, али можеш децу заокупити другачије. Наравно, веронауци није место у школи, где треба да се промовише размишљање својом главом, а не усвајање догми. Само да ме сад неки верник не ухвати на зуб.

Исто важи за народ који ради. Да имају посла мање би гутали готове садржаје (јер јефтинијег и доступнијег убијања времена нема). Ја бих им дао да пресипају из шупљег у празно, само да нису сами кући. Рецимо, чување паркинга, организовање безбедног прелажења пешачких прелаза за децу која се враћају из школе, акције сађења цвећа по парковима. Људи воле да се друже, не морају да диринче, само да имају осећај да раде нешто корисно и да не шалтају канале. За то не треба пара, нису паре једини ресурс, треба мало ентузијазма и креативности.

Не замерите, ја овога нагледавам овде где живим и сваки дан се изнова одушевљавам, а људи који џеџе испред екрана су угрожена врста.

Наравно, као што ви кажете, држава је та која додељује националну фреквенцију, и та која уређује правила понашања, али пошто је шунд као дефиниција неухватљив за право, ту држава не може да учини чуда, може Пинковима мало да загорча живот и да држи узду затегнуту, тешко да тек тако укине, а да и то само по себи не изазове контроверзу у јавности.

Како изгледа забава на каналима који се издржавају од издавања маркетиншког простора надрилековима и средствима против затвора, а не из буџетских средстава, одлучују SMS-ови, а то би могло да буде и најдиректнији облик демократије, па како онда нешто приговорити. Тешко да то држава може укротити путем својих агенција за етар.
babmilos babmilos 14:14 30.12.2013

Re: Све што је контроверзно...

Не замерите, ја овога нагледавам овде где живим и сваки дан се изнова одушевљавам, а људи који џеџе испред екрана су угрожена врста.

Ne zameram, meni je to SF...
Jukie Jukie 22:24 30.12.2013

Re: Све што је контроверзно...

little_radojica
мени би деца ишла у школу 250 дана годишње, од 9 до 5. Тамо не би имали приступ Пинковима. Није истина да се деца на тај начин морају додатно оптеретити. Дужи одмори, више игре уз задржавање или минимално повећавање фонда часова, уз чак и смањење прописаног градива. Кад на то додаш ваннаставне активности за децу која су посебно талентована, добијеш малце који немају толико времена за шалтање канала и лајкирање по друштвеним мрежама.

Sad zvučiš isto kao ovaj novi ministar prosvete.
zemljanin zemljanin 00:55 31.12.2013

Re: Све што је контроверзно...

little_radojica
мени би деца ишла у школу 250 дана годишње, од 9 до 5. Тамо не би имали приступ Пинковима. Није истина да се деца на тај начин морају додатно оптеретити. Дужи одмори, више игре уз задржавање или минимално повећавање фонда часова, уз чак и смањење прописаног градива. Кад на то додаш ваннаставне активности за децу која су посебно талентована, добијеш малце који немају толико времена за шалтање канала и лајкирање по друштвеним мрежама.


A u pauzi da skupljaju semenke od bagrema ... svako po 5kg ... jbt. nadam se da si ironičan
little_radojica little_radojica 10:26 31.12.2013

Re: Све што је контроверзно...

Sad zvučiš isto kao ovaj novi ministar prosvete.


Да ли то аутоматски дисквалификује и мој предлог?
Децу треба да образују школе, не да сама по својој вољи одлучују о томе. Предлози о "растерећењу детета" воде управо ка томе. PISA тестови годинама избацују на врх образовне системе са Далеког Истока који децу далеко више оптерећују него што ми на западу радимо (а деца ко деца, жива, здрава и весела). А којим темпом напредују та друштва говоре економски показатељи, да не улазимо још и у то.

Јел постоји неки универзални начин да се повећа продуктивност образовања, а да деца мање времена проведу у школи и обраде мање градива?

A u pauzi da skupljaju semenke od bagrema ... svako po 5kg ... jbt. nadam se da si ironičan


Наравно да карикирам, али само онај део са бројевима. То је предмет дубље анализе и зависи од узраста детета.

Деца немају ништа против школе, имају против наставе. Што би им сметало да проводе више времена међу својим вршњацима? Паузе од 5 минута су прекратке и наслеђе из доба када је било много више деце па се настава морала организовати у две смене. Деца немају паузу за ручак, него купују смеће од хране у импровизованим кантинама. Само да повећамо паузе и уведемо ручак у школе значи да можемо да им одузмемо сат ипо, два испред екрана, а да им дамо исто толико времена да се друже са другарима, а да не причам шта можемо да урадимо по питању проблема прекомерне тежине... Да се разумемо, нисам ја против екрана (наопакобило), ја сам за бољи баланс слободног и времена проведеног у школи.

Она импутирања о семенкама ћу искулирати, јер се надам да нисте били злонамерни...


Невезано за ваше коментаре, чини ми се да овде мантра о либерализму највише упоришта има у реформи образовања, а најмање на тржишту, где се очекује од државе и да штити раднике и да им даје посао и плату. Треба да буде обрнуто.

Одох сад, овде још мало па 1. јануар! СРЕЋНА НОВА ГОДИНА!
zemljanin zemljanin 11:20 31.12.2013

Re: Све што је контроверзно...

little_radojica

U prethodnom komentaru sam se šalio a sad ozbiljno - znači fundamentalno se ne slažemo oko postavke koju si izneo ... obrazovanje je obaveza prenošenja znanja cele civilizacije na buduće generacije i ne može se ukalopiti u PISA ili osposobljavanje za ekonomski boljitak pojedinca i zajednice ... ali o tome nekom drugom prilikom

i kod mene još malo pa NG ... dok ovi naši slušaju Cecu, mi smo već duboko u 2014. ...
margos margos 11:48 31.12.2013

Re: Све што је контроверзно...

Одох сад, овде још мало па 1. јануар! СРЕЋНА НОВА ГОДИНА!

i kod mene još malo pa NG ... dok ovi naši slušaju Cecu, mi smo već duboko u 2014. ...

Ljudi, pa mi smo za vas ZAPAD!

Srećno, svakako!
8c_competizione 8c_competizione 12:33 31.12.2013

Re: Све што је контроверзно...

o čemu postoje protivrečna mišljenja


pa dobili ste protivrecna misljenja:

1. svetica, umetnica dobrog glasa, majka i srpkinja
2. kurvetina, lopov, pevaljka bez glasa, ali sa velikim sisama

u cemu je problem, mislim da je definicija kontroverze u potpunosti ispunjena

Универзални критеријум за добро и лоше, а поготово за добру или лошу особу још увек не постоји.


kanda je meni licno, a cini se i mnogima ovde, jasno sta je dobro a sta lose (namerno ostavljajuci "muzicki" izbor po strani, jer je to nesto sasvim drugo za raspravu)

odlicno se secam intervju-a Cece u toj njenoj "velelepnoj vili", jos za zivota Arkanovog, kada sede u bastici i ina prosipa "mudrosti"

e sada, ja ne bi bio ja, kada ne bih zapazio detalje iz pozadine (jebo ih taj kamerman, bas nije znao da iskadrira). kad ono, pored "bastenske kucice" stoje naslonjeni, polegnuti automati za gorivo, koje inace vidjamo na benziskim pumpama. javlja mi se da su nege u Bosni ili Hrvatskoj "naplaceni", mada je moguce da je "dugovanje" bilo i kod nekog privatnika u Srbiji.

slucajno znam nekoga ko je radio kod Arkana u pekari, pa sam cuo i kako je radio sistem obezbedjenja, kako je isao sistem naplate "usluga obezbedjenja" (po Vujakliji, narodno zvano "reket") sa sve okacenim kalendarimai nalepnicama na izglogu "cuvanih" radnji ....

e sada, ako se neko odluci za zivot sa takvom osobom i zivi ga kao svoj, meni kontroverze ne postoje, vec mi je jasno nacelo "univerzalnog kriterijuma dobroga i zla". SASVIM!

па и ваш напаљени коментар


8c_competizione 8c_competizione 21:10 03.01.2014

Re: Све што је контроверзно...

Не знам шта вам треба онај део са сисама и порнићима!? Јел то требало да буде духовито?


na zalost da nije smesno, bilo bi zalosno!
expolicajac expolicajac 12:05 29.12.2013

Ma ovi klinci su zakon

8c_competizione 8c_competizione 13:18 29.12.2013

Re: Ma ovi klinci su zakon

Ma ovi klinci su zakon
Bravo momci i devojke.


bullseye! kroz salu i posalicu, ali pravo u metu!
expolicajac expolicajac 13:35 29.12.2013

Re: Ma ovi klinci su zakon

8c_competizione
Ma ovi klinci su zakon
Bravo momci i devojke.


bullseye! kroz salu i posalicu, ali pravo u metu!

8c_competizione 8c_competizione 14:17 29.12.2013

Re: Ma ovi klinci su zakon

au, ovo je malko ispod pojasa

nego dobro je sto su ko kalemljene breskve, Bas Celik ;o)
leeanna leeanna 13:47 29.12.2013

spinovanje


@Predrag Azdejković

I na kraju nemate prave nikome da zabranjujete javno okupljanje, bilo to Cecin koncert ili gej parada. Nemate pravo da ljudima određujete koju će muziku da slušaju.


ova peticija nekom zabranjuje da se javno okuplja? da li tebi stvarno treba da se objašnjava šta je "pravo na javno okupljanje" ili ti je dosadno pa ložiš ekipu? isto pitanje i za "pravo da se ljudima određuje koju će muziku da slušaju".

grad beograd organizuje novogodišnju proslavu. kroz sadržaj programa se promoviše poželjan vrednosni sistem i manifestuje javni stav. ceca je paradigma mejnstrima srbije devedesetih. to je, dakle, poruka poželjnih društvenih vrednosti uz koju grad beograd želi da sugrađanima poželi srećnu novu godinu.

nekim ljudima koji su, takođe, i glasači, takav stav Grada smeta. napravili su u tom smislu peticiju. grupa građana time saopštava svoj društveno-vrednosni i, u krajnjoj liniji, politički stav. saopštava ga političarima koji vode Grad i koji će u nekom momentu tražiti i njihovu podršku. šta je tu sporno?

Mogu da razumem bes i nezadovoljstvo onih koji potpisuju peticiju, osim kada je u pitanju njihovo arogantno pljuvanje po turbo-folku, ali je taj bes usmeren ka pogrešnoj osobi. Ceca je tu najmanje kriva.


poor ceca :(

nezadovoljstvo se usmerava, pre svega, prema Gradu. peticija se obraća Gradu, a ne zabavljačici. da li će se time nešto promeniti? verovatno neće. da li zagađivanje javnog prostora sve vreme ide 'odozgo' i datira odavno - da. da li je, imajući u vidu lamentiranje u ovom tekstu, sadržaj peticije usmeren na ograničavanje nečijih prava? ne.


jkt2010 jkt2010 05:50 31.12.2013

Re: spinovanje

leeanna
grad beograd organizuje novogodišnju proslavu. kroz sadržaj programa se promoviše poželjan vrednosni sistem


Samo da potsetim da se radi o novogodisnjem slavlju.


Na pr, moja ekipa i ja se spremamo da na plazi,10000km jugoistocno od BEG i 7 sati pre Cece, stucemo 5 gajbi piva (ladnog) i dva praseta (vruca) (trece se izvuklo ovaj put). Jeste da nas dvadesetak nismo Grad Beograd ali se evo izvinjavam sto nas program ne promovise taj pozeljan vrednosni sistem. Sve racunam, za to promovisanje imamo na raspolaganju ostala 364 dana godisnje.

Sto se mene tice, Grad Beograd je uradio pravu stvar: Ceca ce da dovuce nekoliko (desetina?) hiljada turista + stotinjak hiljda domacih igraca, pa ce onda o celom tom vasaru da se pise tu i tamo po raznoraznim novinama domacim i stranim, sto nikako ne moze da bude lose za (na pr) ugostitelje.

A valjda i briga o ugostiteljima spada u nadleznost Grada?

Tako da se nadam da ce za srpsku novu Grad da obezbedi orkestar od 100 trubaca ako vec ne moze Cecu na reprizu... jer: promovisanje pozeljnih vrednosti je za pohvalu, ali sir je za pare....
leeanna leeanna 13:34 31.12.2013

Re: spinovanje

... jer: promovisanje pozeljnih vrednosti je za pohvalu, ali sir je za pare....


ovo nije bila tema mog posta, ali pošto se ovde uveliko mudruje argumentima kvazi ekonomskog, populističkog wannabe pragmatizma, samo da primetim da državna politika (uključujući i ekonomsku, kao njen integralni deo), podrazumeva mnogo sveobuhvatniji pristup i složeniji ratio od poslovne politike kafane na ibarskoj magistrali.
blogovatelj blogovatelj 16:30 31.12.2013

Re: spinovanje

ali pošto se ovde uveliko mudruje argumentima kvazi ekonomskog, populističkog wannabe pragmatizma, samo da primetim da državna politika (uključujući i ekonomsku, kao njen integralni deo), podrazumeva mnogo sveobuhvatniji pristup i složeniji ratio od poslovne politike kafane na ibarskoj magistrali.


U što volim vas prepametne ekonomske eksperte.
Takvi kao ti su decenijama sive eminencije zvanične ekonomije države, pa na šta ta ekonomija danas liči?
Nek dođe deset hiljada ljudi sa strane, neka potroše po sto evra - to je milion evra srpskog izvoza za samo par dana. Nit orali nit kopali, pare su tu.
Ovo o čemu pričam nije ekonomija, to je matematika za drugi osnovne, valjda toliko možeš da shvatiš.
Sad idemo sa matematikom za peti.
Ako se brojke koje sam naveo uvećaju za 20%, što nije nerealno, dakle pretpostavimo da dođe 12000 ljudi i da potroše po 120 evra. To onaj pomenuti milion pretvara u 1.44 miliona.
Jel ti znaš brži način da u Srbiji dođeš do milion i po evra za dva dana?
leeanna leeanna 16:27 02.01.2014

Re: spinovanje

Takvi kao ti su decenijama sive eminencije zvanične ekonomije države, pa na šta ta ekonomija danas liči?
...
to je matematika za drugi osnovne, valjda toliko možeš da shvatiš.

Sad idemo sa matematikom za peti.


da sam nevaspitana, ja bih ti, analogijom ad hominem diskvalifikacija ljudi koje ne poznajem, rekla da su, zbog takvih kao ti, koji su decenijama siva eminencija politike relativizovanja pojma normalnog u srbiji, država i društvo u stanju u kakvom jesu. mogla bih, ali ti ne kažem, niti licitiram tvojim znanjem i perceptivnošću, iako je indikativno to što pišeš.

posledice pomenutog iskeženog shvatanja funkcionisanja društva su opasne u svakom smislu. jedan mali lični primer: prijatelji moje porodice su morali 1993. polutajno da zauvek odu iz beograda. bili su nacionalno i politički više nego nepoželjni, noću im je pretilo klanjem. sticajem okolosti, baš tih godina je bila uber popularna video kaseta svadbe paradigmatičnog bračnog para uspešnih srba tog vremena. pogodi ko je glavna ‘glumica’ na tom video uratku. pomenuti prijatelji od tada žive u vankuveru, a u srbiju više nikada nisu došli. iz sopstvenog iskustva, odnosno načina na koji žive svoje nove živote u kanadi, zaista znaju šta znači biznis i malo preduzetništvo u praksi, ali zamisli, znaju i koliko strašno može da bude kada se relativizuje zdrav razum.

državna politika (za razliku od poslovne politike kafane, iz mog gore primera), podrazumeva složeniji vrednosni stav jer trasira odnos prema nekoj budućnosti društva u celini. to se pogotovo odnosi na mejnstrim javnog diskursa. u suprotnom, glupo je da se lamentira nad megatrendovim ekspertima, lošim rezultatima pisa testova, privatizacijama u sivoj zoni, monopolima i zaštiti konkurencije, pravosuđu, policiji, pretanjama i neodržavanjem prajda i ostalim temama o kojima se ovde volelo raspravljati.

ps.
ovim se odjavljujem iz diskusije.
mrdax mrdax 15:56 29.12.2013

Slazem se sa Pedjom

Iako ponekada da oprostite kenja na siroko ovde je u pravu. Nema moralne policije , ako je sve legalno radi se samo o razlici u ukusima , makar to bila i Ceilija. Akcenat je na bivsi kriminalac, gotovo je , odsluzila je kaznu , dovidjenja!
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 17:26 29.12.2013

Re: Slazem se sa Pedjom

mrdax

E hvala ti za komentar. Nisi mogao bolje da artikulises koju poruku ova vlast zapravo salje pozivom Cece da peva na novogodisnjem koncertu. Da podvucem:

Ako je sve legalno radi se samo o razlici u ukusima , makar to bila i Ceilija. Akcenat je na bivsi kriminalac, gotovo je , odsluzila je kaznu , dovidjenja!


A nista ne moze biti dalje od istine.
looping looping 06:07 30.12.2013

Re: koja gomila licemera

cane
na ovom blogu.

pretpostavljam da nemate ni jednu dzegerovu plocu, niti vam je palo na pamet da ga slusate, otkad je osudjen (tu negde kad ste se rodili).

The making of the record was interrupted by another legal battle over drugs, dating back to their stay in France; a warrant for Richards' arrest had been issued, and the other band members had to return briefly to France for questioning.[85] This, along with Jagger's convictions on drug charges (in 1967 and 1970[86]), complicated the band's plans for their Pacific tour in early 1973: they were denied permission to play in Japan and almost banned from Australia. This was followed by a European tour (bypassing France) in September/October 1973 – prior to which Richards had been arrested once more on drug charges, this time in England.[87]


a pretpostavljam da ga ni kraljica nikad nije slusala, a kamoli pomislila da joj convicted felon nesto otpeva.

In 1989 Jagger was inducted into the Rock and Roll Hall of Fame with the Rolling Stones. In 2003 he was knighted for his services to music.




Ima i kod nas primera koliko hoćeš.
Na pr. Žarko Laušević ima punu podršku srpskog umetničkog miljea. -----> Link.
Ali smo zato što se Cece tiče svi visoko-moralni.
tadejus tadejus 08:59 30.12.2013

Re: koja gomila licemera

cane
na ovom blogu. pretpostavljam da nemate ni jednu dzegerovu plocu, niti vam je palo na pamet da ga slusate, otkad je osudjen (tu negde kad ste se rodili).
The making of the record was interrupted by another legal battle over drugs, dating back to their stay in France; a warrant for Richards' arrest had been issued, and the other band members had to return briefly to France for questioning.[85] This, along with Jagger's convictions on drug charges (in 1967 and 1970[86]), complicated the band's plans for their Pacific tour in early 1973: they were denied permission to play in Japan and almost banned from Australia. This was followed by a European tour (bypassing France) in September/October 1973 – prior to which Richards had been arrested once more on drug charges, this time in England.[87]a pretpostavljam da ga ni kraljica nikad nije slusala, a kamoli pomislila da joj convicted felon nesto otpeva.
In 1989 Jagger was inducted into the Rock and Roll Hall of Fame with the Rolling Stones. In 2003 he was knighted for his services to music.


aman covjece pa jel tebi u istom kosu upotreba droga i redom ucjene, iznudjivanje, fizicko napadanje, kradja drzavne imovine, neegalno posjedovanje oruzja ... to samo ono u cemu je ona dokazano ucestvovala, a gdje je tek svjesno prisustvovanje i podrska svemu u cemu joj je muz ucestvovao
isto?
jesus

ajde da ti i priznam da je amerika, koju ja ovde navodim kao primjer odnosa prema javnim licnostima sa kriminalnim dosijeom, puritansko pa i malogradjnasko drustvo..
mozda bismo mi i imali prostora da razmislimo o nekom liberalnijem stavu prema ceci da nismo takvi kakvi smo
ali jesmo, jos nismo raskrstili s tim da li treba kama da se poteze na komsiju ili ne treba
pa dok to ne rascistimo mislim da je neophodno da se drzava od cece i cecolikih persona distancira
a neke buduce generacije neka jednog dana mijenjaju kurs
looping looping 09:37 30.12.2013

Re: koja gomila licemera

aman covjece pa jel tebi u istom kosu upotreba droga i redom ucjene, iznudjivanje, fizicko napadanje, kradja drzavne imovine, neegalno posjedovanje oruzja ... to samo ono u cemu je ona dokazano ucestvovala, a gdje je tek svjesno prisustvovanje i podrska svemu u cemu joj je muz ucestvovao

Znači, zabraniti nastup onima koji ispunjavaju sve iznad uslove koje si ti postavila, plus ono za muža, i odazivaju se na "Ceco".
Jel' ima još neki od uslova? Na pr. da pevaju "Kukavicu"?

Ja znam samo jednu osobu na svetu koja ispunjava ove tvoje uslove za zabranu nastupa i davanje lošeg primera našoj omladini.

zemljanin zemljanin 09:54 30.12.2013

Re: koja gomila licemera

aman covjece pa jel tebi u istom kosu upotreba droga i redom ucjene, iznudjivanje, fizicko napadanje, kradja drzavne imovine, neegalno posjedovanje oruzja ... to samo ono u cemu je ona dokazano ucestvovala, a gdje je tek svjesno prisustvovanje i podrska svemu u cemu joj je muz ucestvovao
isto?
jesus

Ti uporno insistira[ na tome da si ti u pravu i da je to jedino ispravno ... i uporno ne razumeš šta se ovde diskutuje ...

OK, evo ja ću da udarim kontru da bi bilo baš jasno - hoću da slušam Cecu za NG na Trgu i tačka.

I onda se saberemo tvoji i moji i dobijemo da moji "tuku" tvoje sa 10:0 ... i to je poenta.

Takođe moji "tuku" tvoje ne zbog kriminala, olitike, gejova, veš mašina i sl. već zato jer moji vole da slušaju i gledaju Cecu ... zašto vole Cecu je totalno druga tema.

Kako ne postoji zakonski problem koji bi regulisao tu situaciju - dolazimo do demokratije i većine a većina je onih mojih 10:0 ... možeš tu da ubaciš i populizam i licemerstvo i rejting i sve ostalo po želji.

I tvoje pravo da misliš drugačije nije ničim ugroženo kao ni moje pravo da mislim kontra ... nema zakonske regulative - ostaje pravilo većina.

Može da ti se ne sviđa ali i to je tvoje pravo.

PS. I nemoj da mešamo šta je tvoje ili moje mišljenje već pojašnjavamo pozicije u državi Srbiji ali i bilo gde drugde. Evo meni se ne sviđa što je himna ta koja jeste i mogu referat da napišem, pa mi se ne sviđa što haljinaši tkz. "ljudi u crnom" ne plaćaju porez, pa što se "sveta vodica" ne prodaje po samoposlugama ... i mnogo toga još ali sam očito manjina ... i jedino što mogu da uradim je da organizujem inicijative, utičem na promenu zakona ili piskaram po blogovima ... a mogu i da se odselim. što sam i odradio pa da solim pamet sa sigurne distance
cane cane 10:27 30.12.2013

Re: koja gomila licemera

i redom ucjene, iznudjivanje, fizicko napadanje, kradja drzavne imovine, neegalno posjedovanje oruzja ... to samo ono u cemu je ona dokazano ucestvovala,


si sigurna?

ili samo da zvuci sto pompeznije... jel osudjena za bilo koje od ovih dela?

a iskreno, tako bi mi zaigrao brk kad bi popila jednu tuzbu za klevetu, onako kako zasluzujes. kao i gomila dusebriznika kojoj ne pada na pamet da ukljuci mozak pre nego sto progovori.

jesus i ja tebi.
tadejus tadejus 10:55 30.12.2013

Re: koja gomila licemera

cane
i redom ucjene, iznudjivanje, fizicko napadanje, kradja drzavne imovine, neegalno posjedovanje oruzja ... to samo ono u cemu je ona dokazano ucestvovala

si sigurna?


jesam
tadejus tadejus 11:00 30.12.2013

Re: koja gomila licemera

zemljanin
Ti uporno insistiras na tome da si ti u pravu i da je to jedino ispravno ...


pa cekaj, necu valjda insistirati na tome da si ti u pravu? to valjda ti treba da radis?

zemljanin

i uporno ne razumeš šta se ovde diskutuje ... OK, evo ja ću da udarim kontru da bi bilo baš jasno - hoću da slušam Cecu za NG na Trgu i tačka.I onda se saberemo tvoji i moji i dobijemo da moji "tuku" tvoje sa 10:0 ... i to je poenta.Takođe moji "tuku" tvoje ne zbog kriminala, olitike, gejova, veš mašina i sl. već zato jer moji vole da slušaju i gledaju Cecu ... zašto vole Cecu je totalno druga tema.Kako ne postoji zakonski problem koji bi regulisao tu situaciju - dolazimo do demokratije i većine a većina je onih mojih 10:0 ... možeš tu da ubaciš i populizam i licemerstvo i rejting i sve ostalo po želji.I tvoje pravo da misliš drugačije nije ničim ugroženo kao ni moje pravo da mislim kontra ... nema zakonske regulative - ostaje pravilo većina.Može da ti se ne sviđa ali i to je tvoje pravo.PS. I nemoj da mešamo šta je tvoje ili moje mišljenje već pojašnjavamo pozicije u državi Srbiji ali i bilo gde drugde. Evo meni se ne sviđa što je himna ta koja jeste i mogu referat da napišem, pa mi se ne sviđa što haljinaši tkz. "ljudi u crnom" ne plaćaju porez, pa što se "sveta vodica" ne prodaje po samoposlugama ... i mnogo toga još ali sam očito manjina ... i jedino što mogu da uradim je da organizujem inicijative, utičem na promenu zakona ili piskaram po blogovima ... a mogu i da se odselim. što sam i odradio pa da solim pamet sa sigurne distance


a ovde ja tebe sasvim razumijem
ali ti ne razumijes mene
ne bunim se ja protiv cece jer se meni ne svidja kako ona pjeva
ja rekoh da se ne bih bunila protiv seke mada mi se ne svidja ni kako seka pjeva
ja se bunim protiv toga da se drzava ne bavi kulturnom politikom i ostavlja da to umjesto nje radi vecina
ako vec mora u necemu da popusti volji vecine (slazem se da mora) ne mora bas najekstremniji primjer da izabere
nek ceca puni usce sto puta po sto hiljada ljudi, ja sam za to da to ne bude pod drzavnim sponzorstvom
no koliko god ja to ponavljala nikako ne dopire
predatortz predatortz 11:07 30.12.2013

Re: koja gomila licemera

ja se bunim protiv toga da se drzava ne bavi kulturnom politikom i ostavlja da to umjesto nje radi vecina


Još samo da mi objasniš kakve veze pijano balavljenje na trgu ima sa kulturom?!

Otkad postoji vlast i otkad postoji rulja, oni na vlasti nastoje da ugode rulji. Vlast više voli hiljade krezavih osmeha nego jedan osmeh bisernih zuba, ma koliko taj osmeh lep bio.

Jasna mi je tvoja logika, čak mi je i bliska, ali ni ti ni ja sledeći je ne bi dugo na vlasti ostali.
cane cane 11:07 30.12.2013

Re: koja gomila licemera


jesam


Prema sporazumu, Ražnatovićeva je priznala da je protivpravno prisvajala novac od transfera 10 fudbalera FK "Obilić" u inostrane klubove i bez dozvole držala 11 pištolja, u zamenu za godinu dana kućnog zatvora i milion i po evra novčane kazne.


lazove, nisi ti nista bolja od cece.

gde su gore navedene dokazane ucene, iznudjivanje, fizicko napadanje, kradja drzavne imovine?

tadejus tadejus 11:50 30.12.2013

Re: koja gomila licemera

cane

nisi ti nista bolja od cece.


to da sam ja dokaz posrnuca ovog drustva smo vec apsolvirali
ali mene niko ne poziva da pjevam na trgu za novu godinu
cane cane 11:57 30.12.2013

Re: koja gomila licemera

to da sam ja dokaz posrnuca ovog drustva smo vec apsolvirali
ali mene niko ne poziva da pjevam na trgu za novu godinu


nisi ti nikakav dokaz, ti si samo mali pateticni lazov.


tadejus tadejus 12:16 30.12.2013

Re: koja gomila licemera

cane
ti si samo mali pateticni lazov.


pa dobro milos smatra da sam bas dokaz (krunski, sta li).. a bilo ih je jos koji svasta tu nesto nadjose sto ne valja kod mene..
te lajem, te lazem, te sam smijesna, pateticna, nepismena..
moram primjetiti da ovakve vatrene napade ne dozivjeh iako sam i vatrenije branila razne stavove
bice da je ta ceca stvarno posebna
babmilos babmilos 12:24 30.12.2013

Re: koja gomila licemera

milos smatra da sam bas dokaz

Jesi, i to sjajan. No, pošto imaš dobru osnovu u shvatanju Cece kao nečega duboko lošeg, ono što sigurno možeš da učiniš jeste da na miru i bez nervoze pročitaš sve što sam ti napisao i da shvatiš da ništa od toga nije bilo napadanje ličnosti, već samo nedostataka, skretanje pažnje gde grešiš i šta možeš da koriguješ. Recimo, to što praktično svaku rečenicu završavaš sa dve tačke. Šta ti to znači, 'leba ti? Imaj u vidu da sam blago mator, četiri banke, pa mi objasni da li je to neka savremena fora (u stilu pisanja w umesto v)?
blogovatelj blogovatelj 15:52 30.12.2013

Re: koja gomila licemera

Recimo, to što praktično svaku rečenicu završavaš sa dve tačke.


Ćuti, ima ih koje rečenicu završavaju sa dva zareza, to je tek čudo na čudima.
Kad vidiš ovako nešto,, Bolje beži.
tadejus tadejus 16:17 30.12.2013

Re: koja gomila licemera

babmilos
milos smatra da sam bas dokazJesi, i to sjajan. No, pošto imaš dobru osnovu u shvatanju Cece kao nečega duboko lošeg, ono što sigurno možeš da učiniš jeste da na miru i bez nervoze pročitaš sve što sam ti napisao i da shvatiš da ništa od toga nije bilo napadanje ličnosti, već samo nedostataka, skretanje pažnje gde grešiš i šta možeš da koriguješ. Recimo, to što praktično svaku rečenicu završavaš sa dve tačke. Šta ti to znači, 'leba ti? Imaj u vidu da sam blago mator, četiri banke, pa mi objasni da li je to neka savremena fora (u stilu pisanja w umesto v)?


e svasta
pa valjda su nepismeni nepismeni jer ne poznaju pravila pismenosti..
kakvog smisla ima pitati ih o znacenju njihovih nepismenih znakova?
da znam, nema
nego ti covjece jako lose trpis poraz u raspravi te bih ti savjetovala da na tome poradis
zemljanin zemljanin 18:38 30.12.2013

Re: koja gomila licemera

tadejus

Gledaj to ovako ... kupaš se ti u reci i unhvati te grč ... prilazi čamac i neko ti pruža ruku ... tu ga ti priupitaš za biografiju, da li prevozi opijate i da li je prao ruke ...

E sve dok te ne uhvati grč, možeš da filozofiraš, nakon toga je daj veslo, motku, lanac, kanap, bilo šta ...

U zemlji Srbiji sa nezaposlenošću preko 20%, sa privredom na nivou -20%, sa gladnim i nezadovoljnim - e bilo ko, ko može da dovede na Trg cc 100.000+ ljudi je dobrodošao ... obzirom da je konkurencija za to mesto nula, onda je Ceca bogom dana ... ako polovina gostiju popije po sok i pojede po jedan sendvič, to je veći prihod gradskoj kasi nego ceo decembar ...

Znači nije vreme za izvoljevanja kad se daviš, a država Srbija se davi ... možda to nije moralno ali ekonomija nema mnogo morala ... novac nema nikakvu boju ... verujem da će i Srbija, odmah nakon dostizanja USA standarda, početi da primenjuje mnoga moralno etička rešenja koja su ovde ponuđena ... dotle će se slušati Ceca a ako može džabe ima da se sluša i na reprizu ...
larisa_bg larisa_bg 19:52 30.12.2013

krezavi

predatortz
Vlast više voli hiljade krezavih osmeha nego jedan osmeh bisernih zuba, ma koliko taj osmeh lep bio.


Priznajem, mrzi me da čitam celu temu od početka do kraja, nekako bih se loše osećala da potrošim toliko vremena na Cecu i Azdejkovića tugeder, ali izvesnu poentu vidim u ovome što je predatortz napisao. Vlast je uvek najviše volela da napravi pakt sa malograđaninom. U tome je suština i snaga vlasti. Kad je puk'o Sloba, da se setimo? Kad je prekršio svoj pakt sa malograđaninom i dozvolio bombardovanje.
babmilos babmilos 22:03 30.12.2013

Živeli! :)

blogovatelj blogovatelj 04:09 31.12.2013

Re: krezavi

Priznajem, mrzi me da čitam celu temu od početka do kraja, nekako bih se loše osećala da potrošim toliko vremena na Cecu i Azdejkovića tugeder


Pa na ovom blogu najmanje ima Cece i Azdejkovića.
Evo ja ću na primer sada malo da zatalasam duhove i metnem sliku.
A na slici...
1. Lider Nove Stranke, ili kako se već stranka zove. To je ova stranka što je bloger ovdašnji i doktor propagira na sav glas.
2. Naš Zoran
3. Komandant Tigrova

I svi veselo ćakulaju...
Eto koliko su novi, kad su se družili i ćaskali sa Arkanom.



Izvor mi je a ko drugi nego Kurir! Mrzi me da linkujem, prelistajte, naći ćete.

Vlast je uvek najviše volela da napravi pakt sa malograđaninom. U tome je suština i snaga vlasti. Kad je puk'o Sloba, da se setimo? Kad je prekršio svoj pakt sa malograđaninom i dozvolio bombardovanje.


Svaki političar od karijere sme da bude pametniji od biračkog tela, ali nikada ne sme da izgleda pametniji od biračkog tela. Jer krdo nikada ne bira onog ko je pametan.
Zato smo gledali Tadića na koncertu Ane Bekute, zato ćemo gledati današnje vladare Srbije na Svetlaninom koncertu.

jkt2010 jkt2010 06:57 31.12.2013

Re: koja gomila licemera

tadejus
a neke buduce generacije neka jednog dana mijenjaju kurs

Pa to, bre! Kada se bude pojavio neki srpski Amadeus koji moze da prikupi 100,000 ljudi za novogodisnje slavlje - grad obavezno da ga namami; do tada, neka je Ceca.

Znam da bi bilo pozeljno da narod gleda (stagaznam) Bunjuela svaki dan, ali kad vec gleda turske serije zar ne bi bilo bolje za sve nas kad bi i Srbi i Turci (i ostali po regionu) gledali srpske serije...?
tadejus tadejus 09:32 31.12.2013

Re: koja gomila licemera

zemljanin

Gledaj to ovako ... kupaš se ti u reci i unhvati te grč ... prilazi čamac i neko ti pruža ruku ... tu ga ti priupitaš za biografiju, da li prevozi opijate i da li je prao ruke ... E sve dok te ne uhvati grč, možeš da filozofiraš, nakon toga je daj veslo, motku, lanac, kanap, bilo šta ... U zemlji Srbiji sa nezaposlenošću preko 20%, sa privredom na nivou -20%, sa gladnim i nezadovoljnim - e bilo ko, ko može da dovede na Trg cc 100.000+ ljudi je dobrodošao ... obzirom da je konkurencija za to mesto nula, onda je Ceca bogom dana ... ako polovina gostiju popije po sok i pojede po jedan sendvič, to je veći prihod gradskoj kasi nego ceo decembar ... Znači nije vreme za izvoljevanja kad se daviš, a država Srbija se davi ... možda to nije moralno ali ekonomija nema mnogo morala ... novac nema nikakvu boju ... verujem da će i Srbija, odmah nakon dostizanja USA standarda, početi da primenjuje mnoga moralno etička rešenja koja su ovde ponuđena ... dotle će se slušati Ceca a ako može džabe ima da se sluša i na reprizu ...


pazi jos te neki i ispotpisivali sa ovako bedastom idejom
trebalo bi i principijelno biti jasno da se finansijski problemi grada, a pogotovo ekonomski problemi zemlje ne rjesavaju tako sto prodajes sokice i sendvice posjetiocima popularne pevaljke
taman svaki dan da to radis
a pogotovo ne ako to radis jednom u godinu dana
no evo ti i malo cifara da vidis koliko je besmislen tvoj predlog
ukupan godisnji bdp srbije je oko 30 milijardi evra
od toga drzava sprzi kroz budzet oko 42-43%, kako koje godine, zna da joj se omakne i vise
grad beograd sprzi godisnje oko 700 miliona evra
e sad ta tvoja racunica o sokicu i sendvicu koje popije i pojede ni manje ni vise nego svih 100 hiljada posjetilaca..
i da drzava naplati svojih 20% na sve do zadnjih 300 hiljada evra koliko bi ti posjetioci pojeli i popili...
znas koliko je to?
to je brate manje od 0.001% budzeta grada
a tu jos nisi uracunao koliko grad kosta kad svi ti ljudi dodju i pobacaju te svoje papirice od sendvicica i casice od sokica, pa to sve neko mora da pocisti
da ne pominjemo sad sto bi svi ti ljudi za tu novu godinu svejedno pojeli i popili nesto pa nije bas osnovana racunica da ce ih ceca namamiti da pojedu 100 puta vise..
jedino kad bi grad njoj naplatio zakup tog trga, pa da o necemu i pricamo, a i tako je suplje prica
a ovako... sva je prilika grad ce po tom osnovu imati trosak
i sad ti meni pricaj o tome kako je osnova ekonomskog oporavka tresherica koncert u drzavnoj reziji
nije nego



tadejus tadejus 09:34 31.12.2013

Re: krezavi

larisa_bg

Vlast više voli hiljade krezavih osmeha nego jedan osmeh bisernih zuba, ma koliko taj osmeh lep bio. Priznajem, mrzi me da čitam celu temu od početka do kraja, nekako bih se loše osećala da potrošim toliko vremena na Cecu i Azdejkovića tugeder, ali izvesnu poentu vidim u ovome što je predatortz napisao. Vlast je uvek najviše volela da napravi pakt sa malograđaninom. U tome je suština i snaga vlasti. Kad je puk'o Sloba, da se setimo? Kad je prekršio svoj pakt sa malograđaninom i dozvolio bombardovanje.


jasno
no to je moglo i sa sekom da se odradi
a ne ceca da se rehabilituje, ko da nam je nije dosta bilo



predatortz predatortz 09:43 31.12.2013

Re: krezavi

jasno
no to je moglo i sa sekom da se odradi
a ne ceca da se rehabilituje, ko da nam je nije dosta bilo


Ceca ovim potezom nije rehabilitovana. Ona, ako mene pitaš, nije ni osuđena kako i koliko treba za muljačine koje je radila. Njenom nanognicom država nam je svima pljunula u lice. Pokazala je da neko može u tvorza jer nema da plati struju, a neko može da mulja sa milionima pa da bude nagrađen odmorom u svojoj kući.

Međutim, svi na estradi vrte neoporezovanu lovu. To svi znamo, a što je najgore znaju i poreski organi ove države. Nije samo Ceca nedodirljiva. Nedodirljive su sve pevaljke u zemlji Srbiji. Ti i ja nismo. Država, svojim ponašanjem, kaže da smo ispod njih. To meni smeta.
zemljanin zemljanin 10:02 31.12.2013

Re: koja gomila licemera

tadejus



Poenta je da, ma koliko da sračunaš efekat Ceca, on je merljivo mnogo puta već od bilo kog ne-Ceca događaja.

LOL, pa zarad nekog ultra mega giga kulturnog spektakla na kome se pojavljuju ovi sitni a neosuđivani, u BG će doći par hiljada gostiju a na Trg još par hiljada ... zarad Cece će doći barem 10.000 iz inostranstva (plus domaćih 100,000+) koji će prespavati negde (ne svi) koji će nešto jesti, piti, kupiti itd. ... to se inače zove turizam i ima svoju ek. logiku i računicu ... pored svih ostalih pomenutih i nepomenutih razloga za Cecu, ovaj ekonomski je možda najjači ... ali ako ti se ni on ne sviđa, ti lepo transparente, istomišljenike i pravac pred skupštinu ... nema revolucije iz fotelje

Ma to sve treba pozatvarati u kuće/stanove i da se čitaju knjige, uz sveću naravno ... kakva crna potrošnja - kultura BRE

PS. Naravno klasici ali neosuđivani, ništa pisci ono opijati, alkohol i sl. ...

ma nema veze, da Vi svi lepo proslavite NG, uz Cecu ili bez nje ... uz pravo društvo a sve ostalo ćemo iduće godine ili one tamo ...
tadejus tadejus 10:07 31.12.2013

Re: koja gomila licemera

zemljanin

Poenta je da, ma koliko da sračunaš efekat Ceca, on je merljivo mnogo puta već od bilo kog ne-Ceca događaja. LOL, pa zarad nekog ultra mega giga kulturnog spektakla na kome se pojavljuju ovi sitni a neosuđivani, u BG će doći par hiljada gostiju a na Trg još par hiljada ... zarad Cece će doći barem 10.000 iz inostranstva (plus domaćih 100,000+) koji će prespavati negde (ne svi) koji će nešto jesti, piti, kupiti itd. ... to se inače zove turizam i ima svoju ek. logiku i računicu ... pored svih ostalih pomenutih i nepomenutih razloga za Cecu, ovaj ekonomski je možda najjači ... ali ako ti se ni on ne sviđa, ti lepo transparente, istomišljenike i pravac pred skupštinu ... nema revolucije iz fotelje Ma to sve treba pozatvarati u kuće/stanove i da se čitaju knjige, uz sveću naravno ... kakva crna potrošnja - kultura BRE PS. Naravno klasici ali neosuđivani, ništa pisci ono opijati, alkohol i sl. ... ma nema veze, da Vi svi lepo proslavite NG, uz Cecu ili bez nje ... uz pravo društvo a sve ostalo ćemo iduće godine ili one tamo ...


siniša, ti li si?
arcins arcins 10:24 31.12.2013

Re: krezavi

predatortz
jasno
no to je moglo i sa sekom da se odradi
a ne ceca da se rehabilituje, ko da nam je nije dosta bilo




Međutim, svi na estradi vrte neoporezovanu lovu. To svi znamo, a što je najgore znaju i poreski organi ove države. Nije samo Ceca nedodirljiva. Nedodirljive su sve pevaljke u zemlji Srbiji. Ti i ja nismo. Država, svojim ponašanjem, kaže da smo ispod njih. To meni smeta.


Da li mozda mozes da mi otkrijes tajnu dobijanja kredita od 1,5 miliona Eur...... fizicko lice, samohrana udovica-majka, bez stalnog zaposlenja i bez primanja?
8c_competizione 8c_competizione 12:37 31.12.2013

Re: koja gomila licemera

In 2003 he was knighted for his services to music.


ih kad joj Toma udari orden na grudi bujne!

trebalo bi Tomi reci da pazi na silikone, znaju da se probuse!
mrdax mrdax 22:51 01.01.2014

Re: krezavi

blogovatelj
Priznajem, mrzi me da čitam celu temu od početka do kraja, nekako bih se loše osećala da potrošim toliko vremena na Cecu i Azdejkovića tugeder


Pa na ovom blogu najmanje ima Cece i Azdejkovića.
Evo ja ću na primer sada malo da zatalasam duhove i metnem sliku.
A na slici...
1. Lider Nove Stranke, ili kako se već stranka zove. To je ova stranka što je bloger ovdašnji i doktor propagira na sav glas.
2. Naš Zoran
3. Komandant Tigrova

I svi veselo ćakulaju...
Eto koliko su novi, kad su se družili i ćaskali sa Arkanom.



Izvor mi je a ko drugi nego Kurir! Mrzi me da linkujem, prelistajte, naći ćete.

Vlast je uvek najviše volela da napravi pakt sa malograđaninom. U tome je suština i snaga vlasti. Kad je puk'o Sloba, da se setimo? Kad je prekršio svoj pakt sa malograđaninom i dozvolio bombardovanje.


Svaki političar od karijere sme da bude pametniji od biračkog tela, ali nikada ne sme da izgleda pametniji od biračkog tela. Jer krdo nikada ne bira onog ko je pametan.
Zato smo gledali Tadića na koncertu Ane Bekute, zato ćemo gledati današnje vladare Srbije na Svetlaninom koncertu.



I sve se ovo da zakljuciti sa ove slike? Cak i da su se "druzili i caskali" sa Arkanom. Da li isto tako svaka moja slika na kojoj sam slikan pukim slucajem ili cinjenicom da sam bio na istom mestu u isto vreme moze da se koristi za ovakav svojevrsni "Rorschachtest" tj ko sta vidi na ovoj slici ?
blogovatelj blogovatelj 01:15 02.01.2014

Re: krezavi

Cak i da su se "druzili i caskali" sa Arkanom.


Što pod navodnicima?
Ne vidi se na slici da se druže i ćaskaju?

Da li isto tako svaka moja slika na kojoj sam slikan pukim slucajem ili cinjenicom da sam bio na istom mestu u isto vreme moze da se koristi za ovakav svojevrsni "Rorschachtest" tj ko sta vidi na ovoj slici ?


Naravno da može, zakaj pa ne bi moglo?
Fotografije političara nose i političke poruke.
Kada iste ove individue koje su se nekada zezale sa Arkanom vide problem u tome što udova svira na prvojanuarskoj zabavi, ja to zovem licemerjem. I u životu mi ne bi palo na pamet da glasam za takve individue.
Vidim da te fotografija žacnula. Baš se pojedo živ zbog toga.
blogovatelj blogovatelj 15:54 30.12.2013

Samo pravi mediji

Samo pravi mediji pokreću i prava pitanja.
Klik ovde
palilula92 palilula92 19:03 30.12.2013

Re: Samo pravi mediji

blogovatelj
Samo pravi mediji pokreću i prava pitanja.
Klik ovde


Uvek na mestu.

Da sacekamo prvi Januar i naslove iz novina kako iz regiona tako i sveta. Kakva ce to biti super reklama za Srbiju.
8c_competizione 8c_competizione 12:09 31.12.2013

lepo ti ja govorih Pedjice ...

... da ce picvajz da pocne, ali ti ne slusas

kako da resis sada nastalu situaciju? treba ti damage control:

1. napisi otvoreno, javno pismo izvinjenja drugarici Jeci
2. sto vise nablati novu drugaricu Cecu (kako ces to sranje da resis je vec tema drugog bloga, mozda ti Nikolicevi savetnici mogu ponuditi neki dobar savet)
3. mozda je dobar predlog da onako ritualno zapljunes i Tasovca kod Blagojevica na blogu, cisto da se zna cija majka crnu vunu prede
4. odavno nisi raspalio sa nekom dobrom fotomontazom, pa bi sada bila izvanredna prilika
5. ako ti uspe da pomiris ove dve k..ve simentalke, Dacic i Taci mogu da zaborave na Nobela:



bene_geserit bene_geserit 05:09 02.01.2014

Re: lepo ti ja govorih Pedjice ...

Konacno neko da se bavi pravom temom ovde - Jeca Kreketusa vs. Ceca Nanogica u Nacionalnom Parku Srbija.
8c_competizione 8c_competizione 21:12 03.01.2014

Re: lepo ti ja govorih Pedjice ...

Konacno neko da se bavi pravom temom ovde


pa naravno, leba i igara (oket, zna kod nas malko i da ne bude dovoljno leba, ali igara ima koliko oces)
larisa_bg larisa_bg 16:09 02.01.2014

24 minuta

Nego, Azdejkoviću, kad već imam čast...
Onaj tvoj nastup kod onog kako-se-zove u emisiji 24 minuta, lepo je to bilo zamišljeno, ali nije dosledno sprovedeno. Mešali ste zezanje i ozbiljan razgovor. On tebi postavi zezatorsko pitanje, ti mu jednom odgovoriš isto zezanjem, a drugi put mu prospeš nekoliko NGO parola protiv diskriminacije. Tako da je sve to izgledalo malo smuti pa prospi. Kao da se niste precizno dogovorili koju vrstu intervjua pravite, da li je parodija ili je ozbiljna spika.

I drugo: ono prozvanje ljudi koji iz ovih ili onih razloga ne žele da se deklarišu kao gejevi (konkretno, tvoje prozivanje Željka Joksimovića, Ivana Bosiljčića itd...) malo je truba. Pusti ljude, što moraju da se deklarišu, nisu dužni. Iako vi gejevi u to ne verujete, postoji i biseksualnost. Postoji i ono da te jedno vreme zanima jedan pol, a posle te prođe i zanima te drugi pol. Svašta postoji. Šta navaljuješ na čoveka koji ima (u jednom slučaju) trudnu ženu, a u drugom slučaju ženu i malu bebu? Pa šta ako su se nekad i kresnuli s nekim dečkom? Je l' sad to baš mora da znači da su pederi? Kako bih ti rekla - ne mora. Nažalost, ali ne mora da znači. U modernom svetu mnogi ljudi eksperimentišu. Pomiri se s time.
8c_competizione 8c_competizione 21:13 03.01.2014

Re: 24 minuta

Pomiri se s time.


mora prvo da se pomiri sa tim da su Karleusa i Ceca sund, pa cemo za ostalo lako!
lavandablue lavandablue 17:17 02.01.2014

Sramota

Siniša Mali je u ime Grada zahvalio svima koji su učestvovali u spektakularnoj proslavi Nove godine organizovanoj ispred Doma Narodne skupštine: "Grad Beograd se zahvaljuje građanima Beograda i gostima zato što su ispoštovali sva uputstva koja su dobili od organizatora, a zahvaljujući tome je doček prošao bez incidenata. Svi koji su došli, bili su sigurni i mogli su da uživaju, a jedini incident desio se ispaljivanjem pirotehničke naprave koja je povredila šestoro ljudi... "
On je istakao da želi da zahvali Ministarstvu unutrašnjih poslova, a posebno Policijskoj upravi grada Beograda i Beogradskoj policijskoj brigadi na sjajnoj saradnji.
"Posebno želim da istaknem zahvalnost Komunalnoj policiji grada Beograda, gradskim službama i preduzećima i Areni Beograd koji su danonoćno radili da naš grad ima ovakav doček."
Zato Beograd treba svake godine da organizuje doček Nove godine, kao i da ostane jedna od najvećih turističkih destinacija u ovo vreme, istakao je Mali.


Cega se pametan stidi, budala se ponosi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana