Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Porodica| Roditeljstvo| Zabava| Život

Žene Stene i Mamojebi

Unfuckable RSS / 24.02.2008. u 00:45

Sve prave Ljude upropastila je Žena“ – Charles Bukowski

ricesizematters.jpg

Ovaj tekst kreiralo je – ni ne znajući za to – nekoliko komentatorki i komentatora.
Znam da se neće ljutiti što sam ovo postavio. Naprotiv.
Mislim da će biti zabavno, pogledajte :

1.„Moje intimno mišljenje je samo da jednostavno poznajem mnogo više....srčanih žena nego muškaraca“

2.„..ali ja do sada upoznah jako malo muskaraca koji su stvarno svesni svoje uloge i narocito polnog organa..... i ja cu da tvrdim da su zenske srcanije....“

3.„Što se tiče toga "ko je jači", srčaniji, "čiji je veći" ili kako god, ja mislim da su žene nedostižne u dugoročnom smislu. Mislim, znam bar 10 žena ovako iz glave da nabrojim, koje su tzv uspešne (vrhunski obrazovane, na položaju, odlično zarađuju), samohrane iz ovog ili onog razloga sa decom, da umeju da sašiju, naštrikaju, skuvaju, da su deca vaspitana, dobri đaci, da imaju dobar kontakt s njima, da umeju da zamene točak na kolima i uspeju sve nekako, uključivši i frizerku u nedelju popodne :), da nekako iznađu i neko vreme za sebe i da privlačno i izgledaju, i - da to sve traje po 10 i više godina. U životu sam videla samo dva muška koji na ovako dugu stazu mogu ovako veliki broj stvari da kompenzuju, i da ostanu normalni, vedri ljudi.“

4.„ako su muškarci pičke, žene su ih dovele do toga. Jako malo njih su pičke, by default
Zato je malo deplasirano da ih sada optužuju za to.
Greška muškaraca je samo i jedino u tome što su dozvolili da ih žene smeste u tu fioku.
Začarani krug konformizma & stara dobra manipulacija“

4a.„žene su ih dovele do toga - majke. da.
jebem ti ja onda takvog muskarca koji nije u stanju da vodi zivot punim plucima bez da jase nekog drugog. Mogu da generalizujem i kazem:

da se u stresnim situacijama ponasate kao pederi, vristite, placete, samosazaljevate;
da vam klikeri onda rade kao ludacima pa mogu i batine 'ja cu njima pokazati, oni ce mene.....
da pri odgajanju dece vi dodjete kao second hand smoker ...tu si ko da nisi....ali sve te zivo boli i sam si umoran, iscrpljen...a ono plache, plache....'zeno, daj ga ugasi'...kad bi moglo....
u ljubavi ..izgubljeni....razumete je ...i kada je shvatite i dozivite opsednunost moze biti krajnje naporna za nas... u seksu jos ako nalete na aktivistkinju.... gasite svetlo....ne moze covek danas ni posteno da se pojebe a da za uzvrat ne mora da ucini nesto....niti da to bude otvoreno i zdravo.
kad se kaze gotovo je....onda se razbolite na nervnoj bazi.... znaci od mame sve pocinje. pa da.“

5.„u svakom slucaju mislim da jaka osoba moze da bez drugog odgaja decu. moze da se supstituise putem sporta, interesovanja itd....mada je bolje da su oba roditelja tu....ali nista strasno ako je jedan ali vredan.“

Dakle - voleo bih da čujem :
jesu li Dečaci stvarno otišli u Tri Lepe Šargarepe ?
Je li Put u Pakao zaista popločan Dobrim Namerama Nezamenljivih Majki ?

Ja se, često, prisećam sledećeg teksta :
„ Ženi smeta Vaša neobrijanost. Ok, obrijemo.
Zatim vaše pivo ili cigare. Ok, apstiniramo – zdravlje iznad svega.
Fudbal sa drugarima. Ok, gde da se jurca za loptom u „ovim godinama“....
Drugari. Ok, sve je to neka neozbiljna ekipa...
.....Garderoba, muzika koju slušate, cipele koje nosite, kravata koju ne nosite.....dezodorans.....
I onda, kada sve to postignu – šutnu Vas zbog nekog neobrijanog masnokosog klipana....“

Muškarci = Neupotrebljive Ništarije ...? ? ?

 

broken.jpg









 













Komentari (1638)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

komsinica maca

ja vise volim rec MAMON copyrights pokojna komsinica maca. po zvucnost bliska covekovom pretku tako da asocira na neki atavizam, tekovinu regresivne evolucije. takodje, moze se smatrati da ima latinski koren od mlecne zlezde pa tako potvrdjuje zasto smo sisari.
nsarski nsarski 11:25 24.02.2008

Re: komsinica maca

Fazon je, po mom misljenju, totalno prost.
Kako na blogu, tako u zivotu, tako u braku, tako u medjunarodnoj politici - ako se ne zauzmes svoj zivotni prostor niko ti ga nece pokloniti. Razume se, pretpostavka je da su tvoji zahtevi razumni i fer, i da uvazavaju isto tako jake potrebe druge strane. Mamoni (i muski i zenski) su navikli da imaju "visak" zivotnog prostora jer im keva to velikodusno ustupa. U realnom zivotu na to ne mozes da racunas. Dok ne razresis sa sobom sta hoces, ne mozes to ni sa drugima, jer onda niti znas sta hoces, niti znas sta si spreman da das. Simple as that.
vishnja vishnja 11:53 24.02.2008

Re: komsinica maca

svaka ti se pozlatila, profesore :))))

sto nista ne pises vec dugo, da se malo edukujemo? meni nedostaje.
moze i o dzarmusu, ne bih se bunila ni malo :)
nsarski nsarski 12:01 24.02.2008

Re: komsinica maca

sto nista ne pises vec dugo,

Ma, ne stizem - imam posla preko glave:(
Unfuckable Unfuckable 13:07 24.02.2008

Re: Kako rece omiljeni Hamfri Blogart

@ nsarski :

Pazi : namerno su stavljeni extremni komentari : prepoznaju se 4 ženska i 1 muški koji je "ubačen" da malo stimuliše zauzimanje stavova ( ah, to stimulisanje - ništa bez njega)...
Svestan sam da će ljudi prvo reagovati na - prisutno - generalizovanje u tim komentarima - ali mislim da je generalizacija posledica emocija koje su plavile diskusiju, tako da mi je jednostavno slatka i ne smeta mnogo.
Unfuckable Unfuckable 13:14 24.02.2008

Re: komsinica maca

komsinica maca


MAMON

prepoznato, nisam ni sumnjao : ovaj blog će mnogi pročitati kao stav tipa : " Hej Žene, koji Vam je ? ".....ili kao "Hej Dečaci, trgnite se !" - što nije pogrešno, ali
Hej, Majke - pazite šta radite sa sinovima !" bilo bi, za početak, veoma dobro.
Pošto odatle sve počinje - i tu se dešavaju fantastična upropaštavanja - počevši od prezaštićavanja - pa na dalje.....
Siguran sam da bi svaka blogerka mogla da prepozna ovo o čemu pričam, i da većina njih nema "lapo - lapo" iskustva kao zanaa što je navela dole ispod
Unfuckable Unfuckable 13:18 24.02.2008

Re: komsinica maca

Mamoni (i muski i zenski) su navikli da imaju "visak" zivotnog prostora jer im keva to velikodusno ustupa. U realnom zivotu na to ne mozes da racunas.



pogodak, profesore !
i onda dođe u realan svet i ne može da se prilagodi, jel ?
i šta onda radi ?
traži ....žrtvu - tj neku koja je spremna na ustupke - ili, češće - svako malo beži nazad u sigurni zagrljaj Mammmme
koliko žena sam sreo koje su kosu čupale zbog ovoga -istovremeno, slično vaspitavajući svoje sinove - uopšte ne kapirajući šta im zapravo čine i kakve likove prave od njih
nsarski nsarski 13:49 24.02.2008

Re: komsinica maca

traži ....žrtvu - tj neku koja je spremna na ustupke

Da, to isto vazi i za zene. Tatine princeze ocekuju da budu princeze i za svakog drugog. Well, zajednicki zivot je najpre partnership - tu aristokratije nema. (Znas ono: principessa del Montenegro):)

(Jedan se zalio da se ne slaze sa zenom iz religioznih razloga - ne obozava ga dovoljno:)))
Unfuckable Unfuckable 19:06 24.02.2008

Re: komsinica maca

Jedan se zalio da se ne slaze sa zenom iz religioznih razloga - ne obozava ga dovoljno:)))


genije
zanaa zanaa 03:22 24.02.2008

Hehe


unf, hehe

posto si citirao Bukovskog, evo i mog bezobraznog doprinosa:
Lidija: 'oces da ti polomim lice pickom?
Kinaski: a moze da bude i obrnuto...

tj. obrni okreni, ko koga tu lomi pitaj boga.
sve je moguce i desava se

Ima jedna anegdota, bas direktno vezana za rentgenski snimak sto si okacio:
studentica odgovara anatomiju kod namazanog profesora, pitanje - penis.
ona ocigledno ne zna odgovor : pa sastoji se od kosti, duzine je 40 cm...
profesor: sto se tice kosti ucinilo vam se ... :))))
Unfuckable Unfuckable 03:39 24.02.2008

Re: Hehe

ima podvarijanta :
pitanje - funkcija ženskih polnih organa
student - dečko - (snebivanje)..."pa...služe za ...ONO...."
profa : " Koje?"
st : " ..pa ...ONO...znate ...(blesav kez)"
profa : "Ne znam"
st : "...pa...ono...onako....(saučesnički kez u pokušaju - mistake : profa je mator, zabole ga)
profa : "Poštovani kolega : funkcija ženskih polnih organa se sastoji u kopulaciji i reprodukciji. To je odgovor. A to ....što su ljudi...vremenom (razvlači zamišljenu facu u poluosmeh) od toga napravili ZANIMACIJU - potpuno je druga stvar !"

tj. obrni okreni, ko koga tu lomi pitaj boga.

ok, ajmo ovako : srela si više mamojeba (m) ili ćaleljuba (ž) ?
zanaa zanaa 03:50 24.02.2008

Re: Hehe

lapo lapo
Unfuckable Unfuckable 03:54 24.02.2008

Re: Hehe

ja sam više mamojeba sreo.
Znaš ono - moja mama najbolje kuva, etc ( a ima 35, keva ga, garant kupala do 16 ... - iz najboljih namera, of course )
i onda mu nije jasno što mu riba pošizi ?
zanaa zanaa 04:03 24.02.2008

Re: Hehe


moja maman je negovala mog batu vrlo lepo do njegove 19. nije znao krevet da namesti. onda je otisao u vojsku i...da ne poverujes! ni jedna riba ne moze da ga prati. uredan, kuva, postize sve i svasta, super tipus. akomerazumes on je posizeo pored svoje ex ribe.
Unfuckable Unfuckable 04:07 24.02.2008

Re: Hehe

definitivno - plus varijanta, komplimenti. Uspeo je da preživi Put Popločan Dobrim Namerama.
....btw - je l' nameštaš Ti krevet, kuvaš, postižeš.......?
zanaa zanaa 04:10 24.02.2008

Re: Hehe


Jaaa?!!! ja sam primer postizavanja svega.
dok neko radi ja raduckam i takoto :))
A Ti?
Unfuckable Unfuckable 04:18 24.02.2008

Re: Hehe

ja sam primer postizavanja svega.
dok neko radi ja raduckam i takoto :))

pa da - klasična ženska ...manipulacija

ja sam Kevu izbacio iz kupatila sa 4 god.
Nije se opirala.
Mora da sam bio ubedljiv
zanaa zanaa 04:28 24.02.2008

Re: Hehe


i believe u :)
posto ti nema jpg specijalca


evo ti od mene laku noc
Unfuckable Unfuckable 04:47 24.02.2008

Re: Hehe

lepo urađeno, hvala !
jpg. specijalac je - provereno - zauzet politikom.. - specijalac van domašaja, jbt......Rambo ; ))))))
drago mi je da pratiš tajmojraditakoto

p.s. - imam neki utisak da sam susretao sličan nick.... ? Hm...
Spadalo Spadalo 08:54 24.02.2008

Re: Hehe


Kako li se ono zove zenski polni organ? Ma, na vrh mi jezika...
bauer bauer 09:03 24.02.2008

Re: Hehe

Ma, na vrh mi jezika...

mislis ono: jel znas francuski? , znam, ali mi se malo gadi : pljuc, pluc :)
Unfuckable Unfuckable 06:44 26.02.2008

Re: Hehe

Ma, na vrh mi jezika...


...pu ! što baba vozi ...!?
pinkijevideotita pinkijevideotita 05:50 24.02.2008

PS Slika je prvoklasna nameštaljka. Ceo ži

A zasto se onda kaze "slomio k**cu rebra"? :))
Unfuckable Unfuckable 06:47 26.02.2008

Re: PS Slika je prvoklasna nameštaljka. Ceo ži

A zasto se onda kaze "slomio k**cu rebra"? :))


1. ima veze sa onim Adamovim rebrom ?
2. ako ima glavu, vrat ....logično je da ima i rebra....?

btw - moguće su povrede kavernoznog tela koje podsećaju na frakturu.
Mora da ne bole
bravar bravar 10:10 24.02.2008

bez naslova

Žene se dele na udovice i one koje rade na tome.

Njutn laže. Lakše padaju brže.

Isterajte zlo iz žena. Uterajte im dobro!

Muškarci su kao žvake. Prvo su slatki, a posle se lepe.

Kroz moj život prolaze mnoge budale. Samo ja ostajem.

Žene se ulepšavaju jer je kod muškarca culo vida razvijenije od pameti.

Zašto se izlagati mamurluku. Ostanite pijani!

U znak paznje danas sam svojoj ženi poklonio karte za pozoriste. To je bio jedini nacin da na miru odgledam prenos fudbalske utakmice.

Seks mi je sekundarna potreba. Dovoljno mi je nekoliko sekundi.

Primam atraktivnu devojku u stalni radni odnos a moguć i povremeni odnos.

Mogu se smatrati sposobnim ljubavnikom. U neku ruku.

Kazezoze Kazezoze 10:22 24.02.2008

Re: bez naslova

bravar bravar 10:31 24.02.2008

Re: bez naslova

Za njega znam:) Mileva je o tome imala sto-sta da napise.

A on - mislim da se pravio.

Ipak je slava - slava:)

Vi muski ponekad bas znate da preterujete:)
Ocigledan primer je ovaj blog.
Unfuckable Unfuckable 13:21 24.02.2008

Re: bez naslova

ehm : ovo će da ispadne Muški Feministički Blog ? ; )))))

A što Mi preterujemo ?
pa 4 od 5 navedenih komentara gore su od Devojčica.
Onaj dečački se poznaje iz aviona............ ; )))))
bravar bravar 21:29 24.02.2008

Re: bez naslova

A što Mi preterujemo ?

Pa sad bi da otkrijete toplu vodu:)
Mislim, sta se tu kuka i zapomaze... strongwomen i jadni mali mamini decaci...
Sta se primas na provokacije, omak.

Gordanac je fantasticno sve objasnila, samo sto bih ja iz drugog ugla... mislim, sta je to sto dvoje vezuje do kraja zivota. Posto se to sada zakljucuje iz dijalogo - trijaloga u nastavku, ja samo klikcem na prepEruci.



bravar bravar 10:21 24.02.2008

bez naslova

Pravila koja bi muskarci zeleli da ih zene znaju:)
vishnja vishnja 10:53 24.02.2008

Re: fizicki izgled - uvod u temu

au bre unf, a gde je ovo bilo? kako sam propustila? eeeeeee.........
zavrsi se na fizickom izgledu zena. Ne kapiram kakve veze ima izgled sa temom, pogotovo Karle DP, al ajd sad... sta se drugo moglo ocekivati...

ima veze, nego sta. ona stara kaze da je svako posle tridesete odgovoran za svoju fizionomiju. zasto se zene koje imaju moc ili zele da je steknu ponasaju i misle kao muskarci a ne kao zene? mislim, zasto je direktan put ka vladanju uvek muski, a onaj suptilniji i opasniji uvek, bez ostatka, zenski?

osim toga, muskarcima je vid culo bazdareno na zene - vise nego sve drugo. to je tako i bice za vjeki vjekova, amen, i tako i treba da bude, molim lepo. al uvek se na kraju uhvate na nesto drugo :))).
smejurija nastaje kad pobrkaju pa pitaju 'a jesam li ja lep? a jel nisam debeo?' ili krenu da lamentiraju nad necim sto nisu, a sto se u njihovoj glavi zove 'dobar frajer', sta god to znacilo :). taj deo je uvek zabavan.

zeznuta ti tema za ovako na brzinu - ono iz naslova. eto mene kasnije (ovo je pretnja)
Unfuckable Unfuckable 13:24 24.02.2008

Re: fizicki izgled - uvod u temu

osim toga, muskarcima je vid culo bazdareno na zene


pa, i ženama je - nije baš da ne primećuju ništa .... ; ))))

ili krenu da lamentiraju nad necim sto nisu, a sto se u njihovoj glavi zove 'dobar frajer', sta god to znacilo :). taj deo je uvek zabavan.


upravo tako : zato ja lično nikada ne komentarišem druge Dečake . Ko zna kako će biti shvaćeno a nije mi baš da ispadne da lamentiram.....
Ali zato obožavam da slušam kako žene traže "dlaku u jajetu" nekoj avion - ribi .....
bravar bravar 10:27 24.02.2008

bez naslova

bravar bravar 10:28 24.02.2008

bez naslova

Unfuckable Unfuckable 06:49 26.02.2008

Re: bez naslova

hehe...lepa muzika
beše to ultra-hit
ceda_urosevic ceda_urosevic 10:37 24.02.2008

Komentar na komentare

1.„Moje intimno mišljenje je samo da jednostavno poznajem mnogo više....srčanih žena nego muškaraca“

Ovo je i moje iskustvo pokazalo. Žene su nisu iskrenije od muškaraca, ali srčanije jesu.
2.„..ali ja do sada upoznah jako malo muskaraca koji su stvarno svesni svoje uloge i narocito polnog organa..... i ja cu da tvrdim da su zenske srcanije....“

Ovo ne kontam. Verovatno sam glup.
3.„Što se tiče toga "ko je jači", srčaniji, "čiji je veći" ili kako god, ja mislim da su žene nedostižne u dugoročnom smislu. Mislim, znam bar 10 žena ovako iz glave da nabrojim, koje su tzv uspešne (vrhunski obrazovane, na položaju, odlično zarađuju), samohrane iz ovog ili onog razloga sa decom, da umeju da sašiju, naštrikaju, skuvaju, da su deca vaspitana, dobri đaci, da imaju dobar kontakt s njima, da umeju da zamene točak na kolima i uspeju sve nekako, uključivši i frizerku u nedelju popodne :), da nekako iznađu i neko vreme za sebe i da privlačno i izgledaju, i - da to sve traje po 10 i više godina. U životu sam videla samo dva muška koji na ovako dugu stazu mogu ovako veliki broj stvari da kompenzuju, i da ostanu normalni, vedri ljudi.“

Ovde su opisane neke super-žene nove generacije. Svaka čast. Ja poznajem jednu ili dve... Ipak, mislim da ih je život naterao da znaju sve što znaju, mislim da žene više vole da pored sebe imaju muškarca sa ovim osobinama.
4.„ako su muškarci pičke, žene su ih dovele do toga. Jako malo njih su pičke, by default
Zato je malo deplasirano da ih sada optužuju za to.
Greška muškaraca je samo i jedino u tome što su dozvolili da ih žene smeste u tu fioku.
Začarani krug konformizma & stara dobra manipulacija“

Ako su muškarci pi**e, za to su sami krivi -- najveće su pi**e ovi koji za to što jesu krive žene, pod izgovorom da su izmanipulisani. Glupost.
4a.„žene su ih dovele do toga - majke. da.
jebem ti ja onda takvog muskarca koji nije u stanju da vodi zivot punim plucima bez da jase nekog drugog. Mogu da generalizujem i kazem:

da se u stresnim situacijama ponasate kao pederi, vristite, placete, samosazaljevate;
da vam klikeri onda rade kao ludacima pa mogu i batine 'ja cu njima pokazati, oni ce mene.....
da pri odgajanju dece vi dodjete kao second hand smoker ...tu si ko da nisi....ali sve te zivo boli i sam si umoran, iscrpljen...a ono plache, plache....'zeno, daj ga ugasi'...kad bi moglo....
u ljubavi ..izgubljeni....razumete je ...i kada je shvatite i dozivite opsednunost moze biti krajnje naporna za nas... u seksu jos ako nalete na aktivistkinju.... gasite svetlo....ne moze covek danas ni posteno da se pojebe a da za uzvrat ne mora da ucini nesto....niti da to bude otvoreno i zdravo.
kad se kaze gotovo je....onda se razbolite na nervnoj bazi.... znaci od mame sve pocinje. pa da.“

Ova komentatorka nije očigledno zaljubljena i vidno je razočarana u muški svet. Nisu svi muškarci isti. Ako se ona sretala samo sa ovakvima, stvarno mi je žao -- propustila je mnogo.
5.„u svakom slucaju mislim da jaka osoba moze da bez drugog odgaja decu. moze da se supstituise putem sporta, interesovanja itd....mada je bolje da su oba roditelja tu....ali nista strasno ako je jedan ali vredan.“

Jedna osoba može da odgaja decu i da, ako im se bezgranično da (a drugačije ne može ako je sama) odvede sebe u svet visokog krvnog pritiska, manjka nerava i srčanih problema. Ja poznajem najhrabriju ženu na svetu sa ovom pričom.

....
Najlepše je voleti se. Bez toga ništa. Ogorčenih ljudi na sebe, druge, žena koje pljuju na sve muškarce ovog sveta zbog svojih šugavih iskustava, muškaraca bez mozga i sposobnosti da u ženi vide ono najlepše, ljudi nesposobnih za ljubav, a sposobnih za pisanje glupavih komentara -- njih se najviše plašim.

I uvek mi bude žao kad vidim koliko ima nerećnih ljudi.

P.S.
Unfuck, nadam se da komentar zadovoljava kriterijume iscrpnosti koje si tražio.
vishnja vishnja 10:57 24.02.2008

Re: Komentar na komentare

bravo cedo. potpisujem sve, a najpre ovo:
Ovde su opisane neke super-žene nove generacije. Svaka čast. Ja poznajem jednu ili dve... Ipak, mislim da ih je život naterao da znaju sve što znaju, mislim da žene više vole da pored sebe imaju muškarca sa ovim osobinama.
mariopan mariopan 11:11 24.02.2008

Re: Komentar na komentare

Tema ti je jako lepa , sve pohvale.

Poznajem mnogo zena koje su tako jake , koje su pregurale neverovatne stvari , verujem da bi ih rado utrapile nekome , samo da su imale kome.

A takodje poznajem i muskarce koji su bili veci ljudi od onoga sto bi se od njoh moglo i smelo ocekivati , koji su isli i izvan granica svojih snaga da nesto dobro urade i da se izbore sa problemima. Tu mislim na jednog prijatelja koga je zena ostavila sa tek rodjenom bebom i otisla sa svalerom. On je sam odgajao svog sina , radio , prao pelene , kuvao , peglao a sve to nije znao - pa naucio i uradio.

Zato ne bih ukalupila neka misljenja mislim da se svaki kalup po kome je neko napravljen , odmah i razbio pa dva ista nema.
Unfuckable Unfuckable 13:28 24.02.2008

Re: Komentar na komentare

Ako su muškarci pi**e, za to su sami krivi -- najveće su pi**e ovi koji za to što jesu krive žene, pod izgovorom da su izmanipulisani. Glupost.


čedo, razbio si - svaka čast !
ovaj komentar napisala je jedna iskompleksirana drtina, očigledno - susretao sam lika...
šalu na stranu - napisah već negde : namerno su stavljeni ekstremni komentari, ali je fokus u prepoznavanju uloge Keve - i tu dolazimo do paradoxa - Žene, buduće Keve, imaju problem sa Kevinim minulim radom na oglednom polju zvanom Muškarac
Unfuckable Unfuckable 19:12 24.02.2008

Re: Komentar na komentare

A takodje poznajem i muskarce koji su bili veci ljudi od onoga sto bi se od njoh moglo i smelo ocekivati , koji su isli i izvan granica svojih snaga da nesto dobro urade i da se izbore sa problemima. Tu mislim na jednog prijatelja koga je zena ostavila sa tek rodjenom bebom i otisla sa svalerom. On je sam odgajao svog sina , radio , prao pelene , kuvao , peglao a sve to nije znao - pa naucio i uradio.



@ mariopan

Pa i to je jedna od poenti : muškarce u nevolju odvede čist konformizam, dokazano....i onda mic- po mic....
A, kao što vidimo - ne postoje ženski i muški poslovi - to me uvek naježi kada čujem nešto tipa : "žene to bolje rade jer su .....(urednije, recimo...) "
takamatsu takamatsu 07:19 25.02.2008

Re: Čeda

Ovo je i moje iskustvo pokazalo. Žene su nisu iskrenije od muškaraca, ali srčanije jesu.

Ovo ne kontam. Verovatno sam glup.



Ni ja ne kontam, što ne znači da smo glupi, Čedo :).
Što se tiče gornjeg komentara, mislim da su žene i muškarci samo srčani na različite načine.
Mislim: ne poznajem nijednu ženu da će radi "srpstva" (aktuelna tema) nabaciti pušku na rame i poginuti zarad "viših interesa", ma šta to bilo. Isto tako, poznajem vrlo malko muških, koji bi posle ženine herojske pogibije daljnjih 20 godina podizali petoro dece.... Sve je srčanost na svoj način.

Što se tiče iskrenosti, tu bolje da ne lajem.... na obe strane poznajem toliko bezočno (i uverljivo, što je najzanimljivije :) lažljivih da čovek može roman da napiše :).


Ovde su opisane neke super-žene nove generacije. Svaka čast. Ja poznajem jednu ili dve... Ipak, mislim da ih je život naterao da znaju sve što znaju, mislim da žene više vole da pored sebe imaju muškarca sa ovim osobinama.


Ne, opisane su žene od 45+ godina, i NAJZAD istina: život ih jeste naterao sve što znaju, i uverena sam da je istina da bi jako volele da imaju pored sebe muškarce sa navedenim osobinama. Znam ih, bre :).
Poznajem samo jednu da ima 25 godina, sa navedenim osobinama (neudata), ali je, takođe, iz specifičnih životnih okolnosti.


Ako su muškarci pi**e, za to su sami krivi -- najveće su pi**e ovi koji za to što jesu krive žene, pod izgovorom da su izmanipulisani. Glupost.


I ja mislim. Za lenjost, nebrigu, nemar, mrzovolju, ličnu nesreću, šta god, izgorovi su brojni, a i mama/žena/nesrećan brak itd. nisu među ređima :).


Ova komentatorka nije očigledno zaljubljena i vidno je razočarana u muški svet. Nisu svi muškarci isti. Ako se ona sretala samo sa ovakvima, stvarno mi je žao -- propustila je mnogo.


Ja sam joj to rekla kroz bar tri posta: da POSTOJE drugačiji, da postoji jedan takav i za nju, ali pod određenim okolnostima....

Jedna osoba može da odgaja decu i da, ako im se bezgranično da (a drugačije ne može ako je sama) odvede sebe u svet visokog krvnog pritiska, manjka nerava i srčanih problema. Ja poznajem najhrabriju ženu na svetu sa ovom pričom.


Kako rekoh, ja ih poznajem mnogo takvih (zasad bez zdravstvenih problema :), no, to ne znači da je to normalno, i da tako treba. Žene i muškarci su različiti, imaju različite mehanizme razmišljanja, reagovanja, rešavanja problema, i za život na duže staze, pogotovo za podizanje dece, jako je korisno i potrebno imati oba.


Najlepše je voleti se. Bez toga ništa. Ogorčenih ljudi na sebe, druge, žena koje pljuju na sve muškarce ovog sveta zbog svojih šugavih iskustava, muškaraca bez mozga i sposobnosti da u ženi vide ono najlepše, ljudi nesposobnih za ljubav, a sposobnih za pisanje glupavih komentara -- njih se najviše plašim.


Ja bih dodala još jednu stvar: lenjih.
Znate kako ja to sve vidim: brak, zajednički život, pogotovo sa decom, traži određen kvantum posla koji se mora obaviti, čisto tehnički gledano. Dakle, ili će muž, ili će žena, ili oboje, ili će se dogovoriti da plate nekog trećeg da to uradi, okvirno.
Tu dolazimo do catch 22: komunikacija, poštovanje i sve tome slično.
Jer, stavka dva (ili, možda, jedan :) je: da je brak kao živo biće: treba ga hraniti, negovati, zalivati, braniti, štititi, i još 1001 stvar da bi rastao, sazrevao, preskakao prepone i opstao.... Ako jedna od strana to ne vidi, nije spremna ili sposobna za to, onda tu nemamo šta....
rayzippo rayzippo 08:42 25.02.2008

Re: Čeda

Jer, stavka dva (ili, možda, jedan :) je: da je brak kao živo biće: treba ga hraniti, negovati, zalivati, braniti, štititi, i još 1001 stvar da bi rastao, sazrevao, preskakao prepone i opstao.... Ako jedna od strana to ne vidi, nije spremna ili sposobna za to, onda tu nemamo šta....


sto rece homer simpson o uspesnosti njegova braka sa mardz; "nas brak se zasniva na rutini"
Unfuckable Unfuckable 06:53 26.02.2008

Re: Čeda

Ja bih dodala još jednu stvar: lenjih.
Znate kako ja to sve vidim: brak, zajednički život, pogotovo sa decom, traži određen kvantum posla koji se mora obaviti, čisto tehnički gledano. Dakle, ili će muž, ili će žena, ili oboje, ili će se dogovoriti da plate nekog trećeg da to uradi, okvirno.
Tu dolazimo do catch 22: komunikacija, poštovanje i sve tome slično.
Jer, stavka dva (ili, možda, jedan :) je: da je brak kao živo biće: treba ga hraniti, negovati, zalivati, braniti, štititi, i još 1001 stvar da bi rastao, sazrevao, preskakao prepone i opstao.... Ako jedna od strana to ne vidi, nije spremna ili sposobna za to, onda tu nemamo šta....




takamatsu - u centar, po običaju.....mada, moj point je više na potencijalno razornom dejstvu pojedinih Majki na svoje Sinčine....
ali imam utisak da si mnogo ozbiljno pristupila čitanju ovog txta.... ; ))))
Sloba bi rekao : " Ne slažem se sa ozbiljnošću..."
...ajmo, opušteMcija.....
takamatsu takamatsu 20:51 26.02.2008

Re: Unfuck

ali imam utisak da si mnogo ozbiljno pristupila čitanju ovog txta.... ; ))))


Dragi Unfuck, mnogo ti hvala za ovo. Imam neke vrlo teške dane, gde treba danima da govorim i radim neke meni strašne stvari, i iskreno, mislila sam da nisam tako ozbiljna :(. Molim te - samo me potegni nogom u nešto slobodno ako primetiš da tonem u ozbiljnost :). Ozbiljno.
Fala :).
Unfuckable Unfuckable 00:13 27.02.2008

Re: Unfuck

mam neke vrlo teške dane, gde treba danima da govorim i radim neke meni strašne stvari, i iskreno, mislila sam da nisam tako ozbiljna



znaš ti mnogo bolje od mene da ne biramo Mi situacije nego One nas.....tako da mi dođe logično to što pišeš ...( onaj rad : da je lakše, ne bi me potrefilo....)

a za "šut..." ...be my guest !
Bićemo ozbiljni (pa'i sad.....) - kad omatorimo !
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 12:06 24.02.2008

samo

jedna stvar
jesu li Dečaci stvarno otišli u Tri Lepe Šargarepe ?

ofkors, (hm: igra reči of course/off course)
ali su tamo ušetali zajedničkim snagama sa sve žeMskama, nikako sami
i
nikako gurnuti.
vishnja vishnja 12:16 24.02.2008

Re: samo

nikako gurnuti

e i ovo potpisujem.
da mi je da se slazem sa tudjim misljenjima u zivotu ovako cesto kao na blogu, gde bi mi bio kraj... :)))
al nije ni ovako lose.
Unfuckable Unfuckable 06:57 26.02.2008

Re: samo

ali su tamo ušetali zajedničkim snagama sa sve žeMskama, nikako sami


delimično se slažem kada su odrasli Dečaci u pitanju...
ali mali dečko od 3-5 godina teško da može uticati na svoju "sudbinu."
Queeria Queeria 12:29 24.02.2008

Veličina je bitna

Koliki je Unfuckable-u?

Unfuckable Unfuckable 13:32 24.02.2008

Re: Veličina je bitna

ako ti odgovorim, rizikujem poprilično..... ; )))) ajd da ostanemo na - velik je oko 1250 grama

bolje da se poigramo one stare mentalne doskočice :
Ja kažem - veličina nije bitna - i dobijem odgovor - "aha još jedan sa maleckim..." ; )))))

p.s. - Kondomliza mi ne izgleda presrećno na slici gore......
Queeria Queeria 18:28 24.02.2008

Re: Veličina je bitna

Unfuckable
ajd da ostanemo na - velik je oko 1250 grama


Lepo, lepo. Ja bih pola kila mlevenog
Unfuckable Unfuckable 19:13 24.02.2008

Re: Veličina je bitna

ok, javi se kada me odrade obducenti....


bravar bravar 21:32 24.02.2008

Re: Veličina je bitna

U akciji

vidomir pavlovic vidomir pavlovic 00:34 25.02.2008

ŽENE....

ŽENA SE NE RAĐA ŽENA SE POSTAJE!

Ženina prava ljubav je njena, i samo njena prošlost, a njen muž je , neumitno , njena budućnost ?
Pitanje za žene, dali one znaju ŠTA ŽENA ZAPRAVO, ILI STVARNO ŽELI ? (sigmund frojd)

preporuka brate moj napaćeni
Unfuckable Unfuckable 06:25 25.02.2008

Re: ŽENE....

Vlastimire, kućo stara, hvala što si svratio !
Nisam napaćen - boguhvala - jer sam relativno rano počeo da razmišljam o ovakvimnekim stvarima.
Pa'i sad : patnja me naterala ....hehehehehe
A i kevi sam zabranio da me kupa jako, jako rano.... ; )))).
margos margos 03:13 27.02.2008

Re: ŽENE....

ŠTA ŽENA ZAPRAVO, ILI STVARNO ŽELI ?

Frojd je, kažu, zakukao:
''Veliko pitanje na koje nikada nije odgovoreno, i na koje ni ja nisam bio kadar da odgovorim uprkos mom tridesetogodišnjem istraživanju ženske duše, glasi: šta žena hoće?''
gordanac gordanac 12:42 24.02.2008

---

Ne umem da ispunim tvoj zahtev za "komentarisanjem komentara", sorry, mogu samo da "dosolim" :))
Ljudi ne mogu jedni druge posedovati, nikako, a mnogima je to (svesno ili nesvesno) jedini cilj. Neostvariv. Ne možeš "imati" drugo ljudsko biće.Kao što niko ne može "imati" tebe. U svim jezicima sveta emocionalne veze među ljudima mahom su određene - prisvojnim rečima koje ljudi bukvalno izgovaraju. Šteta.I po veze i po ljude.
Volja za "posedovanjem, imanjem, vlasništvom" drugog ljudskog bića je mahom izvor nesporazuma (a često i prilično nesreće), pa ma ko to drugo ljudsko biće bilo - dete, roditelj, lover, prijatelj, brat, sestra, rođak, ex-lover, whoever....
I ne vole ljudi o tome da pričaju, radije "generalizuju" (potpuno pogrešno) nadajući se da će takva opštija, stereotipna priča o "osobinama" muškaraca ili žena, mama ili tata, bilo kojih ljudi u bilo kojoj vezi nekako pokriti da se, ustvari, radi o tegobama izazvanim voljom "onog drugog" da - poseduje.
Sloboda da se bude to što jesi i da podrazumevaš da i drugi imaju pravo na slobodu da budu to što jesu - neprocenjiva je. I sobom stvara "prostor" za zdravu emocionalnu komunikaciju.
Iluzija je da se "ukrštanjem" tih sloboda neminovno stvara konflikt - stvara se samo prostor međusobne komunikacije. Laž je u tom prostoru zabranjena - dogovorom.
Lepota slobode za sebe i za druge (drugog, drugu) je što je - svima dostupna. Neki je izaberu, neki ne.
Ljudi su čudo, neopevano.
Dilan Dog Dilan Dog 12:48 24.02.2008

Re: ---

gordanac

Sloboda da se bude to što jesi i da podrazumevaš da i drugi imaju pravo
na slobodu da budu to što jesu - neprocenjiva je.

To zvuči kao jednostavno, ali to je, naprotiv, izuzetno teško.
Mislim da ima oko 5% ljudi koji mogu biti blizu navedenog odnosa.
gordanac gordanac 12:53 24.02.2008

Re: ---

Mislim da ima oko 5% ljudi koji mogu biti blizu navedenog odnosa.

manje, mnogo manje....
Vaša procena bi dala broj od oko 325 000 000 ljudi na svetu.
Da li vam zvuči verovatno?
Dilan Dog Dilan Dog 12:59 24.02.2008

Re: ---

gordanac
Mislim da ima oko 5% ljudi koji mogu biti blizu navedenog odnosa.

manje, mnogo manje....
Vaša procena bi dala broj od oko 325 000 000 ljudi na svetu.
Da li vam zvuči verovatno?

ako je 325.000.000 ljudi 5%- pa zašto da ne...
a ako nije 5% onda je 2-3%, od tog manje nije.
valjda postoji neko u tom smislu?
vishnja vishnja 13:00 24.02.2008

Re: ---

utesno je sto se to da nauciti. ko zeli.
Dilan Dog Dilan Dog 13:03 24.02.2008

Re: ---

vishnja
utesno je sto se to da nauciti. ko zeli.

uz odricanje
gordanac gordanac 13:11 24.02.2008

Re: ---

valjda postoji neko u tom smislu?

SVAKO ima izbor da postoji "u tom smislu", a da li i BIRA da tako postoji sa drugima, to je pitanje za svakog od nas...Nekima se, bez razloga, to učini teškim pa i ne probaju, odustanu i "skliznu" u stereotipe međusobnog laganja, manipulisanja i "posedovanja".
Ako i kada se, sretnim slučajem, naiđe na slobodno ljudsko biće - nema greške, odmah se prepoznate! :))
Deca koju rodite - sa njima imate priliku da slobodu, a ne "vlasništvo" - uspostavite. Neki to iskoriste, neki ne.
gordanac gordanac 13:15 24.02.2008

Re: ---

vishnja: utesno je sto se to da nauciti. ko zeli.
Dilan Dog: uz odricanje

Dilan Dog, ako smem da pitam (ako smatrate da mi je pitanje neumesno, zanemarite moju ljubopitljivost) :
ČEGA mislite da se treba ODRICATI ako i kada donesete odluku da je sloboda (lična) i onih za koje ste vezani - neprocenjiva?
Dilan Dog Dilan Dog 13:25 24.02.2008

Re: ---

gordanac


vishnja: utesno je sto se to da nauciti. ko zeli.
Dilan Dog: uz odricanje


Dilan Dog, ako smem da pitam (ako smatrate da mi je pitanje neumesno, zanemarite moju ljubopitljivost) :
ČEGA mislite da se treba ODRICATI ako i kada donesete odluku da je sloboda (lična) i onih za koje ste vezani - neprocenjiva?



treba se odricati želje za POSEDOVANJEM
gordanac gordanac 13:33 24.02.2008

:))

...treba se odricati POSEDOVANJA...

Tačno
Moje pitanje je očigledno plod nesporazuma - mog pogrešnog, a čestog i uobičajenog čitanja reči "odricanje" koje se razume kao neka velika muka...sorry
Dilan Dog Dilan Dog 13:45 24.02.2008

Re: :))

gordanac
...treba se odricati POSEDOVANJA...

Tačno
Moje pitanje je očigledno plod nesporazuma - mog pogrešnog, a čestog i
uobičajenog čitanja reči "odricanje" koje se razume kao neka velika
muka...sorry

ja mislim da odricati se želje za posedovanjem može biti velika muka.
gordanac gordanac 13:48 24.02.2008

opet pitanje...

ja mislim da odricati se želje za posedovanjem može biti velika muka.

Zašto?
Unfuckable Unfuckable 13:52 24.02.2008

Re: opet pitanje...

Zašto?


verovatno zato što je - pobediti Malog Staljina u sebi ...mali korak za čovečanstvo, ali prevelik za mnoge od nas
istu stvar gledam kod Majki koje - prezaštićavanjem - poprilično upropaštavaju svoju decu, dečake espešli....
verovatno ne mogu da progutaju "bol" za koji misle da čeka dete u suočenju sa nečim novim - i onda se podmeću same.
Sprečavaju ih da odrastu & fabrikuju bogalja.
Ovo je baš bilo ....oštro....hm. Ali susrećemo to - stalno.

(nije baš fer što sam se umešao u diskusiju, ali - kao i uvek - nisam mogao da izdržim - a možda neću biti jedno vreme u mogućnosti da pratim razvoj...)
vishnja vishnja 14:03 24.02.2008

Re: opet pitanje...

istu stvar gledam kod Majki koje - prezaštićavanjem - poprilično upropaštavaju svoju decu, dečake espešli....

decake cesce, ali devojcice temeljnije, ako vec dodje do toga....

DD: ja mislim da odricati se želje za posedovanjem može biti velika muka.

gordanac: Zašto?

pridruzujem se pitanju. ali da odgovor ne bude 'zato' :))). unf zabusava :)
vishnja vishnja 14:08 24.02.2008

Re: opet pitanje...

ispravka, unf opet menjao svoj komentar. treba mu ukinuti tu opciju :)
to bese za roditeljstvo - a ostalo?
nsarski nsarski 14:10 24.02.2008

Re: ---

manje, mnogo manje....

Nedavno je u USA dostignuta sledeca pojava - preko 50% brakova se zavrsi razvodom. Medjutim, neki faktori smanjuju verovatnocu razvoda:

Factors .....................................................................................................................Percent Decrease in Risk of Divorce
Annual income over $50,000 (vs. under $25,000)...................................................... -30
Having a baby seven months or more after marriage (vs. before marriage)..........-24
Marrying over 25 years of age (vs. under 18).................................................................-24
Own family of origin intact (vs. divorced parents)..........................................................-14
Religious affiliation (vs. none).......................................................................................... -14
Some college (vs. high-school dropout)......................................................................... -13

Prema ovoj tabeli, ljude u braku zadrzavaju pristojna primanje, deca, zrelost i obrazovanje.
Dilan Dog Dilan Dog 14:14 24.02.2008

Re: opet pitanje...

Zato što čovek ima potrebu i želju da poseduje- pa i ljude. Da ima vlast nad njima.
Pretpostavljam da imam i ja tu potrebu u meri u kojoj je ima većina ljudi. Zbog toga bi trebalo (i radim) na tome da to suzbijem. spoznaj samog sebe...

A tu se otvara jedno dublje pitanje:
kako izbeći želju za posedovanje nad ljudima kada živimo u materijalistički orijentisanoj civilizaciji gde se visoko ceni posedovanje na stvarima?
vishnja vishnja 14:21 24.02.2008

Re: ---

Having a baby seven months or more after marriage (vs. before marriage)

kukuuuu.....
moja deca se rodila pet, odnosno tri godine pre vencanja. gadan minus.
a radovala su se, nije da nisu.
zanaa zanaa 14:25 24.02.2008

Re: opet pitanje...


opet ja :) pomenuo si me iznad :)
aj sad ozbiljno:

navela sam ti dobar primer iz mog najblizeg okruzenja, nema briznije majke od moje, moj brat je mogao da postane invalid, i onda bi danas neki nezavisni the observer mogao da kaze, pa da, upropastila ga je majka. ali nije. covek je max samostalan. ( sada tu moze da se umesa dodatna prica o SS, u ovom slucaju ja, koja sam dobila dete na cuvenje u sestoj godini zivota. decko je imao uz mene full tretman, food & drink provided , plus batine za svakog ko mu se priblizi na los nacin ).
ova da su prave ljude upropastile zene, tj.majke, ako si tako protumacio ok. sta to dalje znaci? sta je pravi muskarac? u ovom slucaju bi znacilo rodjen kao pravi, idealno bice postao rodjenjem. ako je idealan, onda tu ima i maminog genetskog materijala? ako idealan postaje ( fenotip ) onda tu opet ima dosta maminog vaspitanja. kako ga to mama istovremeno i stvara kao savrsenog i unistava? sve su to samo izgovori za ono sto dolazi posle, kada zakoracimo u zivot gde moze da se ispostavi da smo nesposobni, lako je reci mama je kriva. pod uslovom da zena citamo kao mama, a ne partnerka (koja treba da je samo surogat za mamu po ovom tumacenju.)
gordanac gordanac 14:36 24.02.2008

Re: opet pitanje...

kako izbeći želju za posedovanjem ljudi kada živimo u materijalistički orijentisanoj civilizaciji gde se visoko ceni posedovanje na stvarima?

Voljom.
A želja za "posedovanjem" nije direktno vezana za "materijalistički orijentisanu civilizaciju", ona traje koliko je i ljudi. I odraslih i dece. Nismo mi iz XXI veka ništa posebno.

Primer:
"Imamo" dete (dečaka, devojčicu, svejedno). Ima li to dete pravo na poštovanje, na volju, na stav, na sopstveno mišljenje - hoćemo li ga/je SASLUŠATI kad nam se obraća ili mi ZNAMO šta je bolje za njega/nju? Hoćemo li mu/joj objasniti zašto je nešto dobro po njega/nju - jer je to naše iskustvo, jer SVI (sic!) tako misle, jer se to ne dovodi u pitanje....Hoćemo li naše emocije za njega/nju izražavati kroz neprekidnu zabrinutost za njega/nju ili ćemo mu/joj davati podršku za razvoj sopstvenih sposobnosti, bezrezervnu podršku? Hoćemo li ga/je "opasnostima" učiti batinama ili igrom kojom objašnjavamo šta je opasno? (struja, vatra, visoko, oštro...) Hoćemo li se zapitati "umem li da budem roditelj? koja je mera kojom ga/je štitim, a da ga/je ne "ugušim""? Hoćemo li pogledati okolo pa gledati koliki broj ljudi u dvadesetim, tridesetim, četrdesetim.... stvarno razgovara ili ima VEZU sa svojim roditeljima (ako imaju sreće, pa imaju žive roditelje)? Hoćemo li se zapitati da li će tako izgledati naše veze sa našom decom i ŠTA učiniti da ne izgledaju, ako nam se ne dopada ono što vidimo?
Svim im slobodno odlučujete hoćete li da ih posedujete ili da im date šansu za prostor slobode.
Nije tačno da je teže. Samo je lepše.
Primer 2
Partner, lover - zašto bi ga/je posedovali? Kakvog dobra od toga može da ispadne? Međusobno "posedovanje"? OK, ako je dogovor. Mada nešto sumnjam da tu baš ima sreće i veselja, ali i to je - izbor.
Primer 3
Brat, sestra - najduže emocionalne veze koje imamo. Možemo li se "posedovati"? Teško. Ali možemo propustiti šanse da budemo bliski, lako, samo ako skliznemo u "ram za porodičnu imovinu".
Ljudi se bezrazložno boje da budu slobodni. Tako ja mislim.
Dilan Dog Dilan Dog 14:47 24.02.2008

Re: opet pitanje...

kako izbeći želju za posedovanjem ljudi kada
živimo u materijalistički orijentisanoj civilizaciji gde se visoko ceni
posedovanje na stvarima?

gordanac
Voljom.

Slažem se.

gordanac
A želja za "posedovanjem" nije direktno vezana za "materijalistički
orijentisanu civilizaciju", ona traje koliko je i ljudi. I odraslih i
dece. Nismo mi iz XXI veka ništa posebno.

Da, želja za posedovanjem nije karakteristika ljudi XXI veka- to je antroploška konstanta.
ali je želja za posedovanjem činjenicom da živimo u "materijalistički orijentisanoj civilizaciji", samim tim podržana. Zar ne?
vishnja vishnja 14:53 24.02.2008

Re: opet pitanje...

Možemo li se "posedovati"? Teško. Ali možemo propustiti šanse da budemo bliski, lako

Ljudi se bezrazložno boje da budu slobodni

gordanac je...gordanac :)

DD, kada shvatis da jedna opcija nudi samo gubitke, a druga iskljucivo dobit za tebe i one koje volis, postane krajnje jednostavno. nista napor, nista muka, nista odricanje. divota jedna :)
gordanac gordanac 14:55 24.02.2008

Re: opet pitanje...

ali je želja za posedovanjem činjenicom da živimo u "materijalistički orijentisanoj civilizaciji", samim tim podržana. Zar ne?

Ne. Naprotiv
Prethodni vekovi nam daju pisane dokaze o "pravu na posedovanje ljudi" - deca, žene, robovi, sluge,.....naš vek je, mahom, delegalizovao takvu vrstu posedovanja drugih ljudskih bića (formalnu i od nekadašnjih društava prihvatanu kao normalnu). To bi, meni se čini, trebalo da bude podsticaj da se sami sa sobom i u emocionalnim vezama sa drugima (dete, roditelj, lover, brat, sestra, prijatelj...) potrudimo da stvorimo prostor slobode, a ne posedovanja.
Druga ljudska bića se ne mogu "posedovati" bez veće ili manje nesreće, meni se tako čini.
Dilan Dog Dilan Dog 14:58 24.02.2008

Re: opet pitanje...

vishnja
Možemo li se "posedovati"? Teško. Ali možemo propustiti šanse da budemo bliski, lako

Ljudi se bezrazložno boje da budu slobodni

gordanac je...gordanac :)

DD, kada shvatis da jedna opcija nudi samo gubitke, a druga iskljucivo
dobit za tebe i one koje volis, postane krajnje jednostavno. nista
napor, nista muka, nista odricanje. divota jedna :)

Dobro visnjice :) Nemam ja problem sa izborom, ja sam ga već napravio. Samo analiziram realne probleme sa kojim se čovek susreće u svojoj svakodnevici- ja sam sociolog :)
a ovo ništa odricanje, ništa muka... pa da ti poverujem, tako je bolje :))
vishnja vishnja 15:19 24.02.2008

Re: opet pitanje...

Dobro visnjice :) Nemam ja problem sa izborom, ja sam ga već napravio. Samo analiziram realne probleme sa kojim se čovek susreće u svojoj svakodnevici- ja sam sociolog :)

ama znam, i ispalo je kao soljenje pameti, a nije mi bila namera. izvini. ponela me tema :).

oce to mene ponekad. slobodno me opomeni. znas da sam bezopasna. (pogledas samo tamo i kazes - 'ovo da mi soli pamet?' pa se vratis i kazes 'slusaj ti....'
Dilan Dog Dilan Dog 15:20 24.02.2008

Re: opet pitanje...

gordanac
ali je želja za posedovanjem činjenicom da živimo u "materijalistički orijentisanoj civilizaciji", samim tim podržana. Zar ne?

Ne. Naprotiv
Prethodni vekovi nam daju pisane dokaze o "pravu na posedovanje ljudi"
- deca, žene, robovi, sluge,.....naš vek je, mahom, delegalizovao takvu
vrstu posedovanja drugih ljudskih bića (formalnu i od nekadašnjih
društava prihvatanu kao normalnu). To bi, meni se čini, trebalo da bude
podsticaj
da se sami sa sobom i u emocionalnim vezama sa drugima (dete, roditelj,
lover, brat, sestra, prijatelj...) potrudimo da stvorimo prostor
slobode, a ne posedovanja.
Druga ljudska bića se ne mogu "posedovati" bez veće ili manje nesreće, meni se tako čini.

Ja verujem u evolutivni naporedak ljudskog društva, tako da se slažem da postoji nesumnjivi napredak u odnosu na prethodne vekove i u odnosu na posedovanje ljudi- tu verovatno mislite na feudalizam. E sad, što se tiče toga da bi to trebalo da bude "podsticaj"- i sa tim sam saglasan, ali problem sa tim je u tome što kada se izađe iz jednog stanja kojim nismo zadovoljni, tako što smo zadovoljili određene potrebe, novi standard življenja brzo postaje normalan- rutina, pa se elan u odnosu na prethodno stanje lagano zaboravi. To je isto konstanta. O tome je nešto malo bilo reči na poslednjem blogu Milana Novkovića...

...Izašli smo iz prethodnih stega u ušli novi prostor slobode. Ali ni on nije apsolutan i u ovom "novom" društvu takođe postoje ograničenja- ali ovog puta druge vrste. Ne mogu se uspešno ostvariti zdrave emocionalne veze sa drugima, ako u društvu vladaju ograničenja. Ako više nema posedovanja nad ljudima (npr odnos kmeta i zemljoposednika) sad ima posedovanje nad stvarima, kao samo jedan od problema. (i to je uvek postojalo, ali sad je dominatno). Sada treba da se radi na tome- evo samo 2 važne stvari- da civilizacija ne bude materijalistički orijentisana (ali to će onda biti druga civilizacija), i recimo, da radno vreme nije od 10-12 sati.
Dilan Dog Dilan Dog 15:23 24.02.2008

Re: opet pitanje...

vishnja
Dobro visnjice :) Nemam ja problem sa
izborom, ja sam ga već napravio. Samo analiziram realne probleme sa
kojim se čovek susreće u svojoj svakodnevici- ja sam sociolog :)

ama znam, i ispalo je kao soljenje pameti, a nije mi bila namera. izvini. ponela me tema :).

oce to mene ponekad. slobodno me opomeni. znas da sam bezopasna. (pogledas samo tamo i kazes - 'ovo da mi soli pamet?' pa se vratis i kazes 'slusaj ti....'

OK :)))
gordanac gordanac 15:35 24.02.2008

Re: opet pitanje...

Ne mogu se uspešno ostvariti zdrave emocionalne veze sa drugima, ako u društvu vladaju ograničenja

Da li "ograničenja" znače prostor sloboda u društvu koji je manji nego što bi trebalo, zbog i sa realnim parametrima kojima opisujete neko društvo u nekom trenutku? Na primer:
- siromaštvo (kao najsnažnije "ograničenje" svakome)
- propisi ili utemeljeni "običaji" koji "smanjuju" slobodu govora ili slobodu organizovanja ili ekonmske slobode
- "nejasan" ili "nametan" vrednosni sistem
- nedostatak znanja, obrazovanja i veština
- selektivnost u primeni propisa za sve nas "jednake pred zakonom"
- doživljaj društvene nepravde kao posledica razlike između prava i pravde
- ....
Da li na nešto takvo otprilike mislite?
Ako dobro čitam da su to ograničenja - onda je moje mišljenje - DA, možete i u takvom društvu uspešno ostvariti zdrave emocionalne veze sa drugima i ne morate, ni u takvim okolnostima, da "posedovanjem" naudite svima onima s kojima bi trebalo da gradite bliske veze, dugotrajne bliske veze.
Ako ne čitam dobro - zanemarite.
Dilan Dog Dilan Dog 15:45 24.02.2008

Re: opet pitanje...

gordanac
Ne mogu se uspešno ostvariti zdrave emocionalne veze sa drugima, ako u društvu vladaju ograničenja

Da li "ograničenja" znače prostor sloboda u društvu koji je manji nego
što bi trebalo, zbog i sa realnim parametrima kojima opisujete neko
društvo u nekom trenutku? Na primer:
- siromaštvo (kao najsnažnije "ograničenje" svakome)
- propisi ili utemeljeni "običaji" koji "smanjuju" slobodu govora ili slobodu organizovanja ili ekonmske slobode
- "nejasan" ili "nametan" vrednosni sistem
- nedostatak znanja, obrazovanja i veština
- selektivnost u primeni propisa za sve nas "jednake pred zakonom"
- doživljaj društvene nepravde kao posledica razlike između prava i pravde
- ....
Da li na nešto takvo otprilike mislite?
Ako dobro čitam da su to ograničenja - onda je moje mišljenje - DA,
možete i u takvom društvu uspešno ostvariti zdrave emocionalne veze sa
drugima i ne morate, ni u takvim okolnostima, da "posedovanjem" naudite
svima onima s kojima bi trebalo da gradite bliske veze, dugotrajne
bliske veze.
Ako ne čitam dobro - zanemarite.

Mislim na ta ograničenja. Pa i ja mislim da je odgovor DA, ali je to izuzetno teško, što smo konstatovali na početku.
Teško je, između ostalog, zbog tih ograničenja...

gordanac gordanac 15:56 24.02.2008

:)))

Razjuriće nas Oštrooki sa ovog posta, sad tek vidim da smo ga "istrollovali" :))
Evo, poslednji put (praštaj, Hawkeye, zapričah se u dobrom društrvu! )
Dakle:
Mislim na ta ograničenja. Pa i ja mislim da je odgovor DA, ali je to izuzetno teško, što smo konstatovali na početku.
Teško je, između ostalog, zbog tih ograničenja...

Razumem. Ali mislim da je to češće alibi da ne sprovedemo svoju volju za slobodom u delo, nego što nas stvarno sprečava.
A teško - nije.
Lepše je i uvek - može.
I nema tako dobrog društva bez ikakvih ograničenja koje bi, per se, omogućilo ono što ipak moramo sami sa sobom i drugima.
Dilan Dog, hvala na divanu! Eto zašto je blog dobar - skoro kao "Politikin Zabavnik"! :)) (EDIT / setila sam se malo kasnije linka :)
Troll of (sorry, Unfuckable!)
Dilan Dog Dilan Dog 16:03 24.02.2008

Re: :)))

Nema na čemu.
Hvala na trollu, takođe.
:)))
vishnja vishnja 16:04 24.02.2008

Re: :)))

Eto zašto je blog dobar - skoro kao "Politikin Zabavnik"! :))

:)))))
Unfuckable Unfuckable 18:13 24.02.2008

Re: opet pitanje...

Hoćemo li naše emocije za njega/nju izražavati kroz neprekidnu zabrinutost za njega/nju ili ćemo mu/joj davati podršku za razvoj sopstvenih sposobnosti, bezrezervnu podršku?


bingo : kada je dete "gladno" - naučiti ga da ulovi ribu ili mu servirati pečenu ?
Znamo šta je lakše, ali znamo i šta je bolje.
andjelija andjelija 18:18 24.02.2008

Re: opet pitanje...

dresura i disciplina
Unfuckable Unfuckable 18:18 24.02.2008

Re: :)))

(praštaj, Hawkeye, zapričah se u dobrom društrvu! )


gordanac, ja gledam, uživam u lepoj razmeni mišljenja i klikćem na preporuči.
a za troll ....ma ja sam ti osvedočeni borac protiv trollova, hehehehehehe, you know me.
Unfuckable Unfuckable 18:31 24.02.2008

Re: opet pitanje...

kako ga to mama istovremeno i stvara kao savrsenog i unistava? sve su to samo izgovori za ono sto dolazi posle, kada zakoracimo u zivot gde moze da se ispostavi da smo nesposobni, lako je reci mama je kriva. pod uslovom da zena citamo kao mama, a ne partnerka


ne treba shvatati generalno, opet da napomenem.
Htedoh reći da sam video, i vidim dosta takvih situacija okolo : mama prezaštićuje sinka, totalno ga debilizuje i čini nesposobnim izgovarajući se ljubavlju itakotime. Kupa ga do 15. oblaći do 25, a krevet mu namešta do 33. godine.
Onda takav nesretnik, nekim čudom, naiđe na neku nikrivunidužnu koja taj paket mora da "kupi" u totalu - a posle nastaje čupanje kose i onakvi stavovi o muškarcima ( pojedinim, opet da se razumemo....) -paradox je potpun kada ta - što čupa kosu nad "uradkom" Keve - postane Keva i počne da radi sličnu mazaflariju svom sinku (kad već nema kontrole nad mužem, daj bar da iskontroliše nešto, jelte....) i tu se krug zatvara. Ok, ovo su zaista ekstremne situacije, slažem se. I, opet ta kontrola & posedovanje koje je i gordanac lepo objasnila.
Ali - hajmo ovako : Mavis Clein objašnjava pojavu daleko većeg broja muškaraca - homoseksualaca upravo tim extrakomplikovanim odnosom između Majke i Malog Dečaka u određenom periodu odrastanja ( Edipalna faza - od 3. - 5. godine)
Pa - sad : ona kaže da bi Mame u Takvim situacijama trebalo označiti kao krivca - ako već ulazimo u priču "tko je kriv"
takamatsu takamatsu 07:25 25.02.2008

Re: opet pitanje...

Kupa ga do 15. oblaći do 25, a krevet mu namešta do 33. godine.


Netačno.
Moj drugi komšija (stariji od mene, 50+) ima mamicu koja mu donosi ručak svaki dan ("šta ću kad sam živi", izgleda kao svinja, a i stan mu je kao svinjac :), a vidjala sam beskonačno mnogo ljudi koji su zaposleni, odslužili vojsku i slično, da im mamica sve, a da su ihahaj preko 33 godine....:).
takamatsu takamatsu 08:13 25.02.2008

Re: ---

Ljudi ne mogu jedni druge posedovati, nikako, a mnogima je to (svesno ili nesvesno) jedini cilj. Neostvariv. Ne možeš "imati" drugo ljudsko biće.Kao što niko ne može "imati" tebe. U svim jezicima sveta emocionalne veze među ljudima mahom su određene - prisvojnim rečima koje ljudi bukvalno izgovaraju. Šteta.I po veze i po ljude.
Volja za "posedovanjem, imanjem, vlasništvom" drugog ljudskog bića je mahom izvor nesporazuma (a često i prilično nesreće), pa ma ko to drugo ljudsko biće bilo - dete, roditelj, lover, prijatelj, brat, sestra, rođak, ex-lover, whoever....
I ne vole ljudi o tome da pričaju, radije "generalizuju" (potpuno pogrešno) nadajući se da će takva opštija, stereotipna priča o "osobinama" muškaraca ili žena, mama ili tata, bilo kojih ljudi u bilo kojoj vezi nekako pokriti da se, ustvari, radi o tegobama izazvanim voljom "onog drugog" da - poseduje.
Sloboda da se bude to što jesi i da podrazumevaš da i drugi imaju pravo na slobodu da budu to što jesu - neprocenjiva je. I sobom stvara "prostor" za zdravu emocionalnu komunikaciju.
Iluzija je da se "ukrštanjem" tih sloboda neminovno stvara konflikt - stvara se samo prostor međusobne komunikacije. Laž je u tom prostoru zabranjena - dogovorom.
Lepota slobode za sebe i za druge (drugog, drugu) je što je - svima dostupna. Neki je izaberu, neki ne.
Ljudi su čudo, neopevano.


Potpis.
P.S. Ima ih sigurno više od 5% :).
mariopan mariopan 17:05 25.02.2008

Re: opet pitanje...

andjelija
dresura i disciplina

Jok , samo ga pustite da zivi a vi se izmaknite . Da vidite kako pod hitno nauce ))) Ja to uradila mojima , stisla srce , oni stisli petlju , i da vidis - postali ljudi. Onda cete videti sta ste za njih , ustvari , uradili.
andjelija andjelija 17:20 25.02.2008

Re: opet pitanje...

mariopan
andjelija
dresura i disciplina

Jok , samo ga pustite da zivi a vi se izmaknite . Da vidite kako pod hitno nauce ))) Ja to uradila mojima , stisla srce , oni stisli petlju , i da vidis - postali ljudi. Onda cete videti sta ste za njih , ustvari , uradili.


moje ovo dresura i disciplina se odnosilo na klince do 6 godina na primer; navike tipa kad da spavaju, da jedu, sta da jedu i to..najosnovnije stvari.

bas bih htela tvoju pricu da cujem, sta si to uradila i kada sa klincima.
takamatsu takamatsu 21:22 25.02.2008

Re: Maripan

Jok , samo ga pustite da zivi a vi se izmaknite . Da vidite kako pod hitno nauce ))) Ja to uradila mojima , stisla srce , oni stisli petlju , i da vidis - postali ljudi. Onda cete videti sta ste za njih , ustvari , uradili.


Vrlo mudre reči, kao i obično...:)
Unfuckable Unfuckable 07:08 26.02.2008

Re: Maripan

Jok , samo ga pustite da zivi a vi se izmaknite . Da vidite kako pod hitno nauce ))) Ja to uradila mojima , stisla srce , oni stisli petlju , i da vidis - postali ljudi. Onda cete videti sta ste za njih , ustvari , uradili.


jes ...ali koliko Njih je spremno da stisne petlju i zaista uradi to ?
lako bi mogla da se izvede teorija da pojedine majke ugrožavaju prosperitet društva u celini svojom preteranom "zaštitom" dece.....malo da preteram sad........ jakaotakav
Od čega ih toliko štite ?
Od života ?
takamatsu takamatsu 20:58 26.02.2008

Re: Unfuck

jes ...ali koliko Njih je spremno da stisne petlju i zaista uradi to ?
lako bi mogla da se izvede teorija da pojedine majke ugrožavaju prosperitet društva u celini svojom preteranom "zaštitom" dece.....malo da preteram sad........ jakaotakav
Od čega ih toliko štite ?
Od života ?


Jako malo je mama sposobnih da stisnu petlju i šutnu decu, ali i mama ženske dece jednako koliko i muške, ja mislim :).

A ne štite one decu, Unfuck, one samo SEBE štite, sebi čine. Već sam negde rekla, to su dokone mame u nesrecnim brakovima....
Pazi, kad bi neka takva navikla odmah malo dete da spava u sopstvenom, a ne roditeljskom krevetu, onda bi ta mama morala .... šta? :))
Samo jedan primer....
dragoljub dragoljub 14:04 24.02.2008

ma stvarno

mnogo ste bre okrutni ja sam stvarno ali STVARNO verovao da se krevet sam namešta (šta ja znam uvek je namešten) i da čarape i gaće rastu u fioci a da se pantalone i košulje preko noći isprave(od gužvanja) ))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana