Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Porodica| Roditeljstvo| Zabava| Život

Žene Stene i Mamojebi

Unfuckable RSS / 24.02.2008. u 00:45

Sve prave Ljude upropastila je Žena“ – Charles Bukowski

ricesizematters.jpg

Ovaj tekst kreiralo je – ni ne znajući za to – nekoliko komentatorki i komentatora.
Znam da se neće ljutiti što sam ovo postavio. Naprotiv.
Mislim da će biti zabavno, pogledajte :

1.„Moje intimno mišljenje je samo da jednostavno poznajem mnogo više....srčanih žena nego muškaraca“

2.„..ali ja do sada upoznah jako malo muskaraca koji su stvarno svesni svoje uloge i narocito polnog organa..... i ja cu da tvrdim da su zenske srcanije....“

3.„Što se tiče toga "ko je jači", srčaniji, "čiji je veći" ili kako god, ja mislim da su žene nedostižne u dugoročnom smislu. Mislim, znam bar 10 žena ovako iz glave da nabrojim, koje su tzv uspešne (vrhunski obrazovane, na položaju, odlično zarađuju), samohrane iz ovog ili onog razloga sa decom, da umeju da sašiju, naštrikaju, skuvaju, da su deca vaspitana, dobri đaci, da imaju dobar kontakt s njima, da umeju da zamene točak na kolima i uspeju sve nekako, uključivši i frizerku u nedelju popodne :), da nekako iznađu i neko vreme za sebe i da privlačno i izgledaju, i - da to sve traje po 10 i više godina. U životu sam videla samo dva muška koji na ovako dugu stazu mogu ovako veliki broj stvari da kompenzuju, i da ostanu normalni, vedri ljudi.“

4.„ako su muškarci pičke, žene su ih dovele do toga. Jako malo njih su pičke, by default
Zato je malo deplasirano da ih sada optužuju za to.
Greška muškaraca je samo i jedino u tome što su dozvolili da ih žene smeste u tu fioku.
Začarani krug konformizma & stara dobra manipulacija“

4a.„žene su ih dovele do toga - majke. da.
jebem ti ja onda takvog muskarca koji nije u stanju da vodi zivot punim plucima bez da jase nekog drugog. Mogu da generalizujem i kazem:

da se u stresnim situacijama ponasate kao pederi, vristite, placete, samosazaljevate;
da vam klikeri onda rade kao ludacima pa mogu i batine 'ja cu njima pokazati, oni ce mene.....
da pri odgajanju dece vi dodjete kao second hand smoker ...tu si ko da nisi....ali sve te zivo boli i sam si umoran, iscrpljen...a ono plache, plache....'zeno, daj ga ugasi'...kad bi moglo....
u ljubavi ..izgubljeni....razumete je ...i kada je shvatite i dozivite opsednunost moze biti krajnje naporna za nas... u seksu jos ako nalete na aktivistkinju.... gasite svetlo....ne moze covek danas ni posteno da se pojebe a da za uzvrat ne mora da ucini nesto....niti da to bude otvoreno i zdravo.
kad se kaze gotovo je....onda se razbolite na nervnoj bazi.... znaci od mame sve pocinje. pa da.“

5.„u svakom slucaju mislim da jaka osoba moze da bez drugog odgaja decu. moze da se supstituise putem sporta, interesovanja itd....mada je bolje da su oba roditelja tu....ali nista strasno ako je jedan ali vredan.“

Dakle - voleo bih da čujem :
jesu li Dečaci stvarno otišli u Tri Lepe Šargarepe ?
Je li Put u Pakao zaista popločan Dobrim Namerama Nezamenljivih Majki ?

Ja se, često, prisećam sledećeg teksta :
„ Ženi smeta Vaša neobrijanost. Ok, obrijemo.
Zatim vaše pivo ili cigare. Ok, apstiniramo – zdravlje iznad svega.
Fudbal sa drugarima. Ok, gde da se jurca za loptom u „ovim godinama“....
Drugari. Ok, sve je to neka neozbiljna ekipa...
.....Garderoba, muzika koju slušate, cipele koje nosite, kravata koju ne nosite.....dezodorans.....
I onda, kada sve to postignu – šutnu Vas zbog nekog neobrijanog masnokosog klipana....“

Muškarci = Neupotrebljive Ništarije ...? ? ?

 

broken.jpg









 













Komentari (1638)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Unfuckable Unfuckable 14:10 24.02.2008

Re: ma stvarno

blog je od pre 10 minuta - bar meni - gadno usporio...

Molim nekog od Blogoinstalatera da pogleda o cemu se radi
vishnja vishnja 14:14 24.02.2008

Re: ma stvarno

ja sam stvarno ali STVARNO verovao

dragoljube :))))
sve to ne postoji uopste, ali reci cu ti sta umesto toga postoji: sporet koji se sam riba! eto!
i nista drugo.
dragoljub dragoljub 14:21 24.02.2008

Re: ma stvarno

sve to ne postoji uopste, ali reci cu ti sta umesto toga postoji: sporet koji se sam riba! eto!
i nista drugo.

šteta što nemam fotoaparat da ti pokažem sliku mog šporeta verujem dabi zaplakala od šoka moNumentalno

ps
de ima da se kupi samoribajući šporet o"ma didem da pazarim

i još nešto :živa je istina da je kafanska hrana najbolja :)))

ps2
da li imate problema sa onom stranom sa Smileyima meni Fox zablokira kad je otvorim,crkne namrtvo:))
vishnja vishnja 14:29 24.02.2008

Re: ma stvarno

de ima da se kupi samoribajući šporet o"ma didem da pazarim

ne znam gde se kupuje, ali ovaj moj je takav.
jednom mu se to desilo, pa ja sledeci put cekala da vidim hoce li opet. i jeste :)))).
bar on. sve to drugo sto si nabrojao nema da ima.
da li imate problema sa onom stranom sa Smileyima meni Fox zablokira kad je otvorim,crkne namrtvo:))

vidim ja, ti nisi bas..ehm...onako zut kao pre.
dragoljub dragoljub 14:43 24.02.2008

Re: ma stvarno

jednom mu se to desilo, pa ja sledeci put cekala da vidim hoce li opet. i jeste :)))).


čudno ovaj moj samo menja boje kad sam ga kupio bio lep beo ,onda malo požuteo aj reko u niš vlada žutica će preboli,kad ono postade oker pa svetlo brao pa sirova umbra sad je u fazi pečena umbra i crnkasto ma sav nekako zemljast)))
zanaa zanaa 14:49 24.02.2008

Re: ma stvarno

ih bre, nemoj da si na kraj srca.
pozutece opet :))
evo ga:

vishnja vishnja 14:58 24.02.2008

Re: ma stvarno

pozutece opet :))
evo ga

dragoljubeeee! jesi to ti?
:)) doso. :)

za sporet nemoj da brines, kad se steknu uslovi, pobelece on opet :)
dragoljub dragoljub 15:02 24.02.2008

Re: ma stvarno

vishnja
pozutece opet :))
evo ga

dragoljubeeee! jesi to ti?
:)) doso. :)

za sporet nemoj da brines, kad se steknu uslovi, pobelece on opet :)

fala zanaa na vernom portretu
vidi kako imam lepe nogice:)))

a za šporet što kažu :iz tvoja usta u božje uši(samo mi se čini da ih ne pere često zadnjih meseci)
zanaa zanaa 15:10 24.02.2008

Re: ma stvarno

sporet li je smajli li je nema veze bre nesto jeste :)))
vishnja vishnja 15:13 24.02.2008

Re: ma stvarno

:iz tvoja usta u božje uši(samo mi se čini da ih ne pere često zadnjih meseci)

ahahaha........... :)))). bice, bice, ne brigaj.

hvala zanaa i od mene. volim da vidim dragoljuba dok pricamo. navika :)
zanaa zanaa 15:23 24.02.2008

Re: ma stvarno

mlogo lepse je da se vidi tko je tko :)



vishnja vishnja 15:24 24.02.2008

Re: ma stvarno

sporet li je smajli li je nema veze bre nesto jeste

pazi, cist zen !!!
:)
dragoljub dragoljub 16:09 24.02.2008

Re: ma stvarno

pazi, cist zen !!!
:)

vidim ja da ste me ufatile u sndvič,al nema vwze nežalim se ja:))))
Unfuckable Unfuckable 18:33 24.02.2008

Re: ma stvarno

dragoljube, ti si moj idol.
Ti i Tvoj šporet.
dragoljub dragoljub 19:23 24.02.2008

Re: ma stvarno

ama š a ti kažem,sve sam majstormada bi se rado menjao za višnjičicin(uh,kad bi ovo morao da izgovorim koj zna jezik bi skršio) šporet il"bar da dođe da hipnotiše ovaj moj šporet
vishnja vishnja 19:26 24.02.2008

Re: ma stvarno

ama š a ti kažem,sve sam majstor

:)))))) doso sebi!!!
Alava Alava 15:40 24.02.2008

Zene stene i mamojebi

je slika ovog tranzicionog perioda medjuljudskih odnosa, gde se iz patrijarhata prelazi u nesto drugo.
Generalizacija je sama po sebi losa, niti su sve zene - stene, niti su svi muskarci - mamojebi, niti to mora biti loshe po default-u.
Mislim da nisu muskarce upropastile zene, nije istina da majka od sina pravi Mamona, to isto moze uchiniti i otac. Ima sluchajeva gde je mama recimo overprotective prema svom sinu, a otac, vodjen parolom "ja sve najbolje znam" podjednako upropashtava svoje dete kao i taj majchin zashtitnichki stav. Jer u oba sluchaja dete ne uchi nishta novo kroz sopstveno iskustvo, jerbo ga mama shtiti, a tata lechi komplekse.
Ne bih rekla da je zena stena zato shto ume da podjednako dobro radi i "mushke" i "zenske" poslove, to je osoba koja radi na sebi i koja zeli da zna shto vishe. A shto ne bi i znala da promeni tochak na autu ili popravi slavinu?
Zena koja trepce i cheka da mushkarac odradi sve poslove koja ona smatra "mushkim" je ista kao mushkarac koji nece da opegla svoje pantalone jer je to tako papucharski. Dakle, osoba koja sebe ogranichava.
angie angie 16:27 24.02.2008

Re: Zene stene i mamojebi

znash shta Alava, sve se slazem, al pitam se, sh'o me bre niko nije vezbo da trepcem, nije da nemam chime,....nego ovako bez tih skilsa upraznjavam samosvest :)))
andjelija andjelija 16:52 24.02.2008

Re: Zene stene i mamojebi

angie
znash shta Alava, sve se slazem, al pitam se, sh'o me bre niko nije vezbo da trepcem, nije da nemam chime,....nego ovako bez tih skilsa upraznjavam samosvest :)))

to pitaj mamu :)
Alava Alava 17:42 24.02.2008

Re: Zene stene i mamojebi

Pozdrav Angie i Andjelija

Shto da trepcesh, qqqq? Tek bi ti to donelo neeeeevidjene probleme.

Nego, imam jedno pitanje, i za vas dve i za sve ostale.
Chesto sam sa drugaricom imala razgovore na temu srpske majke, kao brend :), pa vas pitam - mislite li da je Srbija tu gde je zato shto su srpske majke takve kakve su?
andjelija andjelija 18:06 24.02.2008

Re: Zene stene i mamojebi

ne znam. a tu turbo rec Brend ne podnosim. moju kevu ne mogu da racunam jer je ona keva ipo....jedino sto mogu da zapazim je da moje drugarice nisu imale tako prisan odnos sa svojim majkama kao sto sestra i ja imamo, niti izmedju njih postoji drugarstvo i otvorenost. meni je moja keva sve..i drugarica, i mama, oslonac, ... i ja njoj.... ponekad su nam uloge promenjene :))..i medjusobno se ususkavamo i mazimo pri spavanju i kad se probudimo....:)))) ...to ususkavanje u krevet i skakanje ujutru smo obe nastavile i sa nasim momcima. nema mi nista milije da skacem od jutra po krevetu dok on spava :))) ...i onda krene submission :))

vecina moih drugova se sa svojim kevama ophodila polunaredjivacki 'daj skuvaj nam kafu' ....'ajde brisi iz sobe' itd... sto u meni izaziva neprijatnost. zato one moje drugarice su mene opisale svojim muzevima 'ona je malo vise direktna pa ces misliti da je luda' a ortaci su samo promenili izvrsioca.



mi smo tu gde jesmo zato sto smo self-destructive, zato sto smo inadzije, zato sto je gomila stvari u tako vremenskom periodu nas strefila. koja jos evropska drzava je ovoliko ratova imala u zadnih 200 godina?!
mi kao da smo ludi skroz pa mora sranja nekog non-stop da bude.
i jedino ko iz govana moze da nas izvadi su ljudi koji su izmedju 25 i 50 godina stari i zeljni puta ka evropi. ovo ostalo je opasno.

ne postujemo i ne volimo sebe same, pa kako cemo onda druge?
vishnja vishnja 18:39 24.02.2008

Re: Zene stene i mamojebi

znash shta Alava, sve se slazem, al pitam se, sh'o me bre niko nije vezbo da trepcem, nije da nemam chime,....nego ovako bez tih skilsa upraznjavam samosvest :)))

nema tu vezbe, to se rodi. gledam svoju cerku, znam sta pricam :))). nema sanse da se nauci, to izvire iz nje, ali ne samo to: i treptanje i samosvest.
ja se ogradjujem, nemam nista s tim :))). cuda ce da pravi, a vidi mene, pitomu i netreptecu. eto.
Unfuckable Unfuckable 18:42 24.02.2008

Re: Zene stene i mamojebi

Mislim da nisu muskarce upropastile zene, nije istina da majka od sina pravi Mamona, to isto moze uchiniti i
@ alava :
Ima sluchajeva gde je mama recimo overprotective prema svom sinu, a otac, vodjen parolom "ja sve najbolje znam" podjednako upropashtava svoje dete kao i taj majchin zashtitnichki stav. Jer u oba sluchaja dete ne uchi nishta novo kroz sopstveno iskustvo, jerbo ga mama shtiti, a tata lechi komplekse.



potpisujem - ali muškarce sam izostavio iz priče o Praupropaštavanju, jer se verovatno podrazumeva ( hahahaha) da će muškarci - one way or another - upropastiti dete.
Ima definitivno i takvih situacija gde Otac ustoliči Sinka kao Glavu Porodice koja ne sme ni kašiku da podigne.
To je tek jezivo, ali poprilično čitljivije od opisane majčinske destruktivnosti.

Što se ženastena tiče : ja sam pobornik emancipacije žena, ali pazi - sve do onog momenta kada ona počne da radi protiv biologije - a to je otprilike onda kada se ženastena zapita :" Pa, koj' će mi moj muškarci?"
Dakle definitivno nisam ljubitelj žena koje su "šatronemoćne" i kojima "mačomenovi" rešavaju život, situacije i probleme. Od toga me hvata muka, jer to isto vidim kao manipulaciju - stari catch : "dokaži mi da si najbolji Lovac..." - verovatno se svako od vas susreo - recimo - sa nekom trudnicom koja nije samostalno mogla ni da trepće, pa shvatate šta hoću da kažem
angie angie 18:56 24.02.2008

Re: Zene stene i mamojebi

vishnja
znash shta Alava, sve se slazem, al pitam se, sh'o me bre niko nije vezbo da trepcem, nije da nemam chime,....nego ovako bez tih skilsa upraznjavam samosvest :)))nema tu vezbe, to se rodi. gledam svoju cerku, znam sta pricam :))). nema sanse da se nauci, to izvire iz nje, ali ne samo to: i treptanje i samosvest.ja se ogradjujem, nemam nista s tim :))). cuda ce da pravi, a vidi mene, pitomu i netreptecu. eto.


halo vishnja, pa ne tako bukvalno draga- u smislu postavljene skale vrednosti i prioriteta!:)
vishnja vishnja 19:00 24.02.2008

Re: Zene stene i mamojebi

Što se ženastena tiče : ja sam pobornik emancipacije žena, ali pazi - sve do onog momenta kada ona počne da radi protiv biologije - a to je otprilike onda kada se ženastena zapita :" Pa, koj' će mi moj muškarci?"

tacno tako. a i ovaj dole pasus, isto (nego da ne uzucujem blog bezveze, utopice se dragoljub u okolinu pa cemo da ga zaturimo negde :))
" Pa, koj' će mi moj muškarci?"

ovo bre moze da kaze samo zena koja ne voli muskarce ama ic, po prirodi stvari. sve u njenom zivotu vodilo je nezaustavljivo ka toj recenici.
svasta.

ja volem :)
angie angie 19:03 24.02.2008

Re: Zene stene i mamojebi

Alava- moj odgovor je NE!( A pri tome sam ja ta majka kobac koja natkriljuje, priznajem, al tu ima toliko razlichitih faktora- najvishe ta socijalno nametnuta uloga koju kroz svoj odnos treba demistifikovati-jbte, kapiram da sma ga spakovala da ga bog sachuva, al bi mi tebalo prostora, a ja volim da skratim:))
vishnja vishnja 19:05 24.02.2008

Re: Zene stene i mamojebi

halo vishnja, pa ne tako bukvalno draga- u smislu postavljene skale vrednosti i prioriteta!:)

razumela sam te ja dobro, tacno to i pricam :)
uravnotezila ga mala samo tako, da se cudom cudis. onolicka. imaju oni i sisteme vrednosti i sve.
dragoljub dragoljub 19:32 24.02.2008

Re: Zene stene i mamojebi

utopice se dragoljub u okolinu pa cemo da ga zaturimo negde :))

ništa ja samo sedim u ćošetu
angie angie 20:48 24.02.2008

Re: Zene stene i mamojebi

vishnja
halo vishnja, pa ne tako bukvalno draga- u smislu postavljene skale vrednosti i prioriteta!:)razumela sam te ja dobro, tacno to i pricam :)uravnotezila ga mala samo tako, da se cudom cudis. onolicka. imaju oni i sisteme vrednosti i sve.



he, he,...pa ochigledno se ne kapiramo, ti koliko shvatam prichash o shmizli koja sharmira, koja je slatkish i zna to da iskoristi da dobije shto hoce-ako sam te shvatila???

A ja govorim o odabiru varjante gde nisi nemocan i gde su ti vazni neki drugi resursi da ih napunish i gde ravnopravno uchestvujesh u dvojcu,( a ne da to iskljucuje tvoju prirodnu zenstvenost i sharm),
svakako utiche na razlichit raspored snaga i ulogu koju imash.
vishnja vishnja 21:28 24.02.2008

Re: Zene stene i mamojebi

he, he,...pa ochigledno se ne kapiramo

nema veze, nismo se razumele, a mnogo mi dugacko da objasnjavam :))). upetljacu se nacisto.

ja ne mislim da su deca nemocna. ona su takodje prinudjena da se postave na neki nacin prema svetu u kom zive. e, unutar toga.... (sad bi sledio omanji roman, a to ne mogu)
a naravno, ne mislim uopste da se zenstvenost i pravo partnerstvo iskljucuju. cak sam sigurna da su medjusobno uslovljeni.
dragoljub dragoljub 23:43 24.02.2008

Re: Zene stene i mamojebi

he, he,...pa ochigledno se ne kapiramo

uh već sam mislio da vas nerazumem zato što sam glupo muško
a naravno, ne mislim uopste da se zenstvenost i pravno partnerstvo iskljucuju. cak sam sigurna da su medjusobno uslovljeni.

odabiru varjante gde nisi nemocan i gde su ti vazni neki drugi resursi da ih napunish i gde ravnopravno uchestvujesh u dvojcu,

kad god sam postavio stvari na taj način ispalo je loše po mene,posle početnog oduševljenja sledilo je ili ponašanje u stilu "psa puštenog sa lanca"ili ono kao "suviše si dobar"
moj zaključak je da volite da pričate o slobodi al kad je dobijete neznate šta sa njom

molim vas samo da ovo ne shvatite da se odnosi na vas dve lično ovo je samo moje iskustvo i moj zaključak
Alava Alava 01:52 25.02.2008

Re: Zene stene i mamojebi

Unfuckable
Ima definitivno i takvih situacija gde Otac ustoliči Sinka kao Glavu Porodice koja ne sme ni kašiku da podigne. To je tek jezivo, ali poprilično čitljivije od opisane majčinske destruktivnosti.


Mislila sam na one očeve koji pristupaju svakoj stvari koju sinko treba da obavi sa pretpostavkom da će mali (a može imati i 30ak godina) nešto da zabrlja, znači onaj rad "Pusti sine mene, ja sam najpametniji".
Možda smo mislili na isto, never mind.

ja sam pobornik emancipacije žena, ali pazi - sve do onog momenta kada ona počne da radi protiv biologije - a to je otprilike onda kada se ženastena zapita :" Pa, koj' će mi moj muškarci?"


Ako se ikada zapita tako nešto, znači da tu od emancipacije nema ništa. Znam gomilu takvih devojaka, šatro emancipovanih, ali to se u mom selu zovu kompleksi.

Dakle definitivno nisam ljubitelj žena koje su "šatronemoćne" i kojima "mačomenovi" rešavaju život, situacije i probleme.


Pa znači da ima nade za tebe :)))))
vishnja vishnja 04:09 25.02.2008

Re: Zene stene i mamojebi

kad god sam postavio stvari na taj način ispalo je loše po mene

dragoljube, ja mislim da nam svima trenutno stanje u velikoj meri odredjuje stav po ovom pitanju - drugim recima : sto belji sporet, veca doza optimizma :)))
iz mog coska gledano, kod vas su cesto licni integritet i kolicina paznje koju poklanjate u obrnutoj proporciji. to bi bila, recimo, moja generalna zamerka.

ps - pricaj sta hoces, mi smo ti ovde kao dva protivnicka tima koja posle tekme sede zajedno u baru i bistre pamet uz muske doskocice :))). i pivo
Unfuckable Unfuckable 06:39 25.02.2008

Re: Zene stene i mamojebi

ono kao "suviše si dobar"
moj zaključak je da volite da pričate o slobodi al kad je dobijete neznate šta sa njom



@ dragoljub
pa to je onaj rad : promene ti sve živo što si bio Ti - i onda ...ćaodoviđenja...idemo dalje da menjamo - ti si nezanimljiv ....
Poenta te male pričice sa kraja inicijalnog teksta (neobrijanost, cigare, pivo, fudbal...) je
da je manje popustljiv ( ali ne apsolutno nepopustljiv) muškarac više zanimljiv ženama - ispada da sve što može da kontroliše ženi postaje nezanimljivo, slično kao i muškarcima.
Unfuckable Unfuckable 06:44 25.02.2008

Re: Zene stene i mamojebi

Pa znači da ima nade za tebe :)))))


@ Alava :

čuj....ima...
Ovaj post ne bi trebalo shvatiti kao Manifest Muškog Šovinizma - a vidim da smo par puta bili blizu.
Pokušavam da identifikujem uzroke jedne poprilično čudne pojave koju zapažam jako dugo - a koja je u samom naslovu.
Uzroke i posledice, tačnije......jaje ili kokoš.
Tako da ovaj blog definitivno nije blagonaklon (blogonaklon) prema Dečacima.
Ok, ni prema Ženama - tj nekim Majkama
Unfuckable Unfuckable 06:51 25.02.2008

Re: Zene stene i mamojebi

iz mog coska gledano, kod vas su cesto licni integritet i kolicina paznje koju poklanjate u obrnutoj proporciji. to bi bila, recimo, moja generalna zamerka.


ufff...ovo je bilo snažno i bolno. Trojka s' 9 metara u koš Dečaka
Moraće da se prodiskutuje o ovome - mada mislim da je, generalno, loša prognoza za Dečake...

sto belji sporet, veca doza optimizma :)))
- ajmo opet malo mačo-pristupa :
- naravno, ako je to rad ženskih ruku.... ; )))))))) (šala, ne pucati !)

ps - pricaj sta hoces, mi smo ti ovde kao dva protivnicka tima koja posle tekme sede zajedno u baru i bistre pamet uz muske doskocice :))). i pivo

pa nisu samo muške, bre ....
al' ovo za dva tima je odlično .....možda jesu suprotstavljene strane, na neki način, ali tek zajedno na terenu daju smisao i lepotu fudbalu...... da nema toga - ne bi ni fudbala bilo......
vishnja vishnja 15:20 25.02.2008

Re: Zene stene i mamojebi

Trojka s' 9 metara u koš Dečaka

pa krene i mene ponekad :)
- ajmo opet malo mačo-pristupa :
- naravno, ako je to rad ženskih ruku.... ; )))))))) (šala, ne pucati !)

ko god bude pucao, ja cu da te branim :).
pa nisu samo muške, bre ....

meni se cesce svidjaju muske. ne obavezno.
možda jesu suprotstavljene strane, na neki način, ali tek zajedno na terenu daju smisao i lepotu fudbalu...... da nema toga - ne bi ni fudbala bilo......

to ti kazem :)))))

ps- sad vidim da mi je ceo komentar zut. ne mogu da ga ispravljam. nek neko drzi dragoljuba, izgubicemo ga nacisto :)
takamatsu takamatsu 21:27 25.02.2008

Re: Alava

Chesto sam sa drugaricom imala razgovore na temu srpske majke, kao brend :), pa vas pitam - mislite li da je Srbija tu gde je zato shto su srpske majke takve kakve su?


Hm... Džabe mi što sam i Srpkinja i majka, pojam Srpska Majka mi je prilično nepoznat, tj. pod tim se u mojoj okolini pretežno podrazumeva gđa Ražnatović, jel'. Ne znam šta da kažem :).
Alava Alava 23:36 25.02.2008

Re: Alava

takamatsu
Hm... Džabe mi što sam i Srpkinja i majka, pojam Srpska Majka mi je prilično nepoznat, tj. pod tim se u mojoj okolini pretežno podrazumeva gđa Ražnatović, jel'. Ne znam šta da kažem :).


Auh, kakva crna Ražnatović, jok, nisam na to mislila. Ja to pitam u duhu diskusije na temu kvare li majke svoje sinove. Moja jako dobra drugarica smatra da su srpske majke šampionke u pravljenju nesposobnih muškaraca, i sad - kaže ona to kad se grdno razočara u muški rod - ali ima tu nekih stvari mnogo čudnih.
Mislim, i ovo je generalizacija, ali ajde - kad smo već na blogu, što da ne?
takamatsu takamatsu 06:37 26.02.2008

Re: Alava

kvare li majke svoje sinove


Ajoj, Alava...:)).
Znaš kako ti je sa mnom, ja imam neki svoj unutrašnji stav o tome kako-nešto, kao i većina ljudi, verujem, a svaki dan čujem nešto što mi "minira koncepciju" totalno. Ono, mislim da i mame i tate kvare i ćerke i sinove :), i onda juče dođe žena koja ima dva sina (24 i 26 godina), koja VRLO samouvereno kaže da im ne da njihove ključeve od stana.
Ne, ne mrzi nju da ustane, da ih dočeka i to, ali bitno je da ona vidi kakvi dolaze, da ih ispita gde su i s kim bili, da ih lepo dočeka, jel'da, neee, neće oni JOŠ do daljnjeg imati svoje ključeve, polako....
A šta onda da pomislim...? :)
Unfuckable Unfuckable 07:10 26.02.2008

Re: Alava

ali bitno je da ona vidi kakvi dolaze, da ih ispita gde su i s kim bili, da ih lepo dočeka,


...ael im i pomaže ...kad imaju erekciju....?!?!?!
deluje mi verovatno.....

to je centar cele priče oko mamojeba......odlično opisano, takamatsu
Alava Alava 08:49 26.02.2008

Re: Alava

takamatsu
kvare li majke svoje sinoveAjoj, Alava...:)). Znaš kako ti je sa mnom, ja imam neki svoj unutrašnji stav o tome kako-nešto, kao i većina ljudi, verujem, a svaki dan čujem nešto što mi "minira koncepciju" totalno. Ono, mislim da i mame i tate kvare i ćerke i sinove :), i onda juče dođe žena koja ima dva sina (24 i 26 godina), koja VRLO samouvereno kaže da im ne da njihove ključeve od stana. Ne, ne mrzi nju da ustane, da ih dočeka i to, ali bitno je da ona vidi kakvi dolaze, da ih ispita gde su i s kim bili, da ih lepo dočeka, jel'da, neee, neće oni JOŠ do daljnjeg imati svoje ključeve, polako.... A šta onda da pomislim...? :)


E pa to, to mi kaži. :)
Znaš kako, ono dok prođeš kroz osnovnu, kroz sve one pretkosovoske, kosovske, pokosovske cikluse, nekako razviješ taj kult majke Jugovića, kapiraš ako srpska majka ne iznedri junačinu nijedna na svetu neće. A onda shvatiš neke druge stvari.
Ja sam se lično sretala (što lično, što kroz priču) sa nekim mamama koje prosto duša boli da puste te svoje junačine da urade nešto sami. I tu mislim da se ne radi više ni o zaštiti, nego o tome da je ona ultra sebična. Znači dok je uz mamine skute sve je ok, čim malo mrdne - gotovo, raspad sistema.
dragoljub dragoljub 08:55 26.02.2008

Re: Zene stene i mamojebi

nek neko drzi dragoljuba, izgubicemo ga nacisto :)

Unfuckable Unfuckable 09:55 26.02.2008

Re: Alava

Ja sam se lično sretala (što lično, što kroz priču) sa nekim mamama koje prosto duša boli da puste te svoje junačine da urade nešto sami. I tu mislim da se ne radi više ni o zaštiti, nego o tome da je ona ultra sebična. Znači dok je uz mamine skute sve je ok, čim malo mrdne - gotovo, raspad sistema.



bravo ljudi preporuka k'o dvokrilna vrata !!!!!

keywords :
duša boli - to je onaj bol, sa kojim je dete garant spremno da se suoči - uz malo uobičajenog "gunđanja", jer je to sve deo sazrevanja - ali Ona nije spremna da se suoči sa tim ( to je ono : ti si slomio nogu, ali men ije strašno zbog toga ....)
naravno je da to potiče od egoizma, tj sebičnosti njekaotakve - jer Ona ne može da trpi bol tog odrastanja i sazrevanja....iako je ono neophodno i neizbežno, kao što su i raznolika iskustva tokom toga neophodna.....
a iza svega stoji, u stvari - želja za kontrolom i duboko neverovanje vlastitom detetu da je sposobno za bilo šta pametno.
Klasično nipodaštavanje

margos margos 11:18 26.02.2008

Re: Alava

Unf - keywords :
duša boli

Pisala ja o čuvenoj zameni teza da je briga = ljubav.
Te veliki broj majki, što reče Alava, uz sve Majke Jugovića, naučile da brinu, ali baš da brinu da im neko ne bi zamerio da nisu dobre majke i da, nedajbože, ne vole dovoljno svoju decu.

Iz toga (ili možda još nečeg drugog, npr. osećaja lične nedovoljnosti, lične nesigurnosti i raznoraznih još strahova) proizilazi i želja za kontrolom. Samo iz mamine ruke ili pusti, sine, mama će i sve podvarijante.... pa dođemo do toga da dečici ne treba dati ključeve u ruke - najbolje nikad.

Jednu prijateljicu sam zezala rečima 'Ma da, ne razumem ja to, nisam ga JA pod srcem nosila devet meseci...' pa još napravim značajan bolan pritisak na kazano mesto. Prvi put je pogodilo, skoro da se naljutila... sad sama sebe zeza, kad god skapira da bi da kontroliše.

I u pravu ste, u toj kontroli ima i lenjosti, i sebičnosti, i strahova, nemanja smisla van te uloge Majke....
A da je lako - mislim da nije. Kažu psiholozi da je to najkompleksniji odnos (ne najkomplikovaniji).
Alava Alava 11:24 26.02.2008

Re: Alava

Unfuckable
bravo ljudi preporuka k'o dvokrilna vrata !!!!!


Ah, što volem preporuke!!!

Čuj Anfače, ja tebi opalila preporuku još kad si postavio tekst, ali da ti kažem - skoro se nisam 'vako zabavljala kao kod tebe - gore imaš ove što ozbiljno pristupaju temi, mi ovde poluozbiljno, a dole imaš ove što se prebaciše na Kemu i Cecu, ma loooodilo totalno!!!
Pozdrav svima!

Klasično nipodaštavanje

Eh, a kad se setim koliko sam se ljutila na tatu što me tera da sve na teži način... a u stvari čovek u pravu. Red, rad i disciplina. :)))))
dragoljub dragoljub 11:31 26.02.2008

Re: Zene stene i mamojebi

@ dragoljub
pa to je onaj rad : promene ti sve živo što si bio Ti - i onda ...ćaodoviđenja...idemo dalje da menjamo - ti si nezanimljiv ..

ostaću dužan za odgovr tebi i vishnji al nemogu ništa sažeto da smislim a ono što mislim nebi bio čaršaF nego čador i to trosobni

izvinjavamo se....mlogo se izvinjavamo
takamatsu takamatsu 21:30 26.02.2008

Re: Alava

nego o tome da je ona ultra sebična.


To je ta priča.
Jer, vidi:

Ako mama na vreme ne oduči malo (zdravo) dete da spava u krevetu sa roditeljima, ona mora da....? Ostane sama u krevetu sa mužem, recimo za početak :). Onda se rodi drugo, pa tako ljudi 10-tak godina nisu sami sa sobom...

Ako mama četvorogodišnjeg klinca istog ostavi u zabavištu, i dođe kod mene plačući kakoćeontamo, a ja kroz priču shvatim da je dečko zdrav, da VOLI zabavište, da mu nije prva godina tamo, da ŽELI da ide itd., onda je logično pitanje - zašto ona kuka i razmišlja da li da ga vodi kući? Pa, može joj se - ne radi. Ako ostane sama, onda mora oprati sudove (Taš joj uništava ruke), skuvati ručak (nije se zato školovala), itd.
Ako ne radi zbog deteta, šta se može desiti ako nađe posao? Poremetiće se ceo odnos, može i muž da se ne snađe u novoj bitci za kontrolu, propade manipulisanje mužem kao izvorom prihoda, mora da se pokaže neka nova odgovornost, itd.

Mislim, šta je suprotno od svih ovih scenskih dela...?
U suštini, da majka POGLEDA SVOJ ŽIVOT, da se bavi SVOJIM životom, da pogleda svoj brak, svoju kuću, svoje heklane tabletiće, svoje izgovore, svoje noge, i da kaže.... nešto strašno, svakako, čim toliki broj mama to ne radi :).
Evo mi se neki dan jedna koleginica jedva oporavila kad joj je 28-godišnja ćerka rekla da ide da živi sa momkom - odmah je jasno da to znači da gđa ostaje SAMA sa onim mužem.....

Sebičnost, ali i lična beda i sirotinja.

Unfuckable Unfuckable 23:33 26.02.2008

Re: Alava

Ah, što volem preporuke!!!

Čuj Anfače, ja tebi opalila preporuku još kad si postavio tekst, ali da ti kažem - skoro se nisam 'vako zabavljala kao kod tebe - gore imaš ove što ozbiljno pristupaju temi, mi ovde poluozbiljno, a dole imaš ove što se prebaciše na Kemu i Cecu, ma loooodilo totalno!!!
Pozdrav svima!


Stvarno veliki kompliment : ))))))), drago mi je, zaista.
Bilo je dosta vatre oko ovog bloga, ali je - što je samo dokaz da je prava stvar samo ona koju izvode pravi ljudi na pravi način, tekst je tu samo kao inicijativa, okidač- atmosfera ostala poptouno nepromenjena, tj izvrsna. Svaki put kada blog ispadne baš, baš dobro - moje mišljenje je da je to posledica jednog velikog i lepog zajedničkog rada.
Ovo se ja, stidljivo, zahvaljujem svima koji su učestvovali ovde, što su tolerisali moje odsustvo, tuđe stavove, moderaciju...i doprineli da - posle 3 dana ovo mesto izgleda tako da je zadovoljstvo čitati bilo koju stranu !
Par "razmena" na ovih 400 + komentara računam u statističku grešku, a "priču" između Gazde i takamatsu ne računam uopšte, jer je to posledica slabijeg poznavanja njihkaotakvih. Gazdu svi dobro znamo, a takamatsu je skroz ok lik, ali je u nešto ozbiljnijoj fazi, što je prolazno. Osim toga, i Ona -kao i ja - voli malo diskusije, čisto da ne bude baš monotono.

Eh, a kad se setim koliko sam se ljutila na tatu što me tera da sve na teži način... a u stvari čovek u pravu.

dobro je da se to dogodilo...tj da si dovoljno sazrela da primetiš i razumeš to ....ja znam poprilično mnogo ljudi koji se dan-danas mršte na matorce što su ih naterali da nekad davno urade domaći ili nameste krevet......
Tvoj stari je išao težim ali boljim putem : nije ti servirao ribu za večeru, već te je naučio da loviš ribu. Trajnije rešenje. Mnogo odraslih ljudi bira liniju manjeg otpora.
O njima se radi u ovom postu, u stvari.
Unfuckable Unfuckable 23:41 26.02.2008

Re: Zene stene i mamojebi

@ dragoljub
pa to je onaj rad : promene ti sve živo što si bio Ti - i onda ...ćaodoviđenja...idemo dalje da menjamo - ti si nezanimljiv ..
ostaću dužan za odgovr tebi i vishnji al nemogu ništa sažeto da smislim a ono što mislim nebi bio čaršaF nego čador i to trosobni


dragoljube - isporuči čaršav na pp, ako ti je problem ovde (samo mojne krvav, plz....), pa da vidimo šta se sa tim može uraditi..... ?????
Unfuckable Unfuckable 23:44 26.02.2008

Re: Alava

Mislim, šta je suprotno od svih ovih scenskih dela...?
U suštini, da majka POGLEDA SVOJ ŽIVOT, da se bavi SVOJIM životom, da pogleda svoj brak, svoju kuću, svoje heklane tabletiće, svoje izgovore, svoje noge, i da kaže.... nešto strašno, svakako, čim toliki broj mama to ne radi :).
Evo mi se neki dan jedna koleginica jedva oporavila kad joj je 28-godišnja ćerka rekla da ide da živi sa momkom - odmah je jasno da to znači da gđa ostaje SAMA sa onim mužem.....

Sebičnost, ali i lična beda i sirotinja.



takamatsu....počeću da te citiram !!!!!!

pazi, a iza svega toga što takve žene rade stoji još jedna velika podlost : neverbalna poruka objektu njihove preterane brige "vidi koliko se brinem za tebe....( + podvarijante : "....da ne stižem....""
Alava Alava 23:48 26.02.2008

Re: Alava

Unfuckable
Stvarno veliki kompliment : ))))))), drago mi je, zaista.Bilo je dosta vatre oko ovog bloga, ali je - što je samo dokaz da je prava stvar samo ona koju izvode pravi ljudi na pravi način, tekst je tu samo kao inicijativa, okidač- atmosfera ostala poptouno nepromenjena, tj izvrsna. Svaki put kada blog ispadne baš, baš dobro - moje mišljenje je da je to posledica jednog velikog i lepog zajedničkog rada. Ovo se ja, stidljivo, zahvaljujem svima koji su učestvovali ovde, što su tolerisali moje odsustvo, tuđe stavove, moderaciju...i doprineli da - posle 3 dana ovo mesto izgleda tako da je zadovoljstvo čitati bilo koju stranu !


Apsolutno&Permanentno se slažem

na ovih 400 + komentara

Iiiidiiii molim te! Pa ti k'o blogerka BS imaš posećenos'.
Svaka čast.
Alava Alava 00:15 27.02.2008

Re: Alava

takamatsu
Mislim, šta je suprotno od svih ovih scenskih dela...? U suštini, da majka POGLEDA SVOJ ŽIVOT, da se bavi SVOJIM životom, da pogleda svoj brak, svoju kuću, svoje heklane tabletiće, svoje izgovore, svoje noge, i da kaže.... nešto strašno, svakako, čim toliki broj mama to ne radi :). Evo mi se neki dan jedna koleginica jedva oporavila kad joj je 28-godišnja ćerka rekla da ide da živi sa momkom - odmah je jasno da to znači da gđa ostaje SAMA sa onim mužem..... Sebičnost, ali i lična beda i sirotinja.


I onda, opet u velikom broju slučajeva, imaš tu ženu koja je nekako preživela što joj je dete sa 28 počelo svoj život, ali ona opet NE POGLEDA SVOJ ŽIVOT nego ide tom detetu i govori mu kako da sređuje svoj život, znači maltene se preseli tamo da dete slučajno ne uradi nešto kako ga mama nije učila.
Unfuckable Unfuckable 00:21 27.02.2008

Re: Alava

bingo.
razmatranje (ili izmišljanje ) tuđih briga uvek je udobnije od suočavanja sa svojim.
Alava Alava 00:39 27.02.2008

Re: Alava

margos
uloge Majke....A da je lako - mislim da nije. Kažu psiholozi da je to najkompleksniji odnos (ne najkomplikovaniji).


Nisam jošte majka, pa ne mogu sa sigurnošću da tvrdim, ali je sigurno najkompleksniji odnos.
Nego, meni je ovde interesantno da mi svi koji komentarišemo na ovu temu, verovatno, ma sigurno polazimo od toga da su naši roditelji baš znali kako treba kad su nas vajali, ili da mi kao roditelji baš znamo kako treba sa našom decom. :))))
dragoljub dragoljub 00:50 27.02.2008

Re: Zene stene i mamojebi

dragoljube - isporuči čaršav na pp, ako ti je problem ovde (samo mojne krvav, plz....), pa da vidimo šta se sa tim može uraditi..... ?????

ma ja sam samo lenj da pišem više od 5 rečenica,a kad se mixuje lično iskustvo sa iskustvom stečenim posmatranjem i razmišljanjem potrebno je napraviti koncept i itako to a ja nebi da ulazim u književnospisateljske vode zasad,hvala na ponudi za pp
margos margos 00:51 27.02.2008

Re: Alava

Nego, meni je ovde interesantno da mi svi koji komentarišemo na ovu temu, verovatno, ma sigurno polazimo od toga da su naši roditelji baš znali kako treba kad su nas vajali, ili da mi kao roditelji baš znamo kako treba sa našom decom. :))))

Pa nisam baš sigurna da je tako, ovde je dosta ljudi koji se razmenjuje sa željom da urade još bolje u svojim sadašnjim odnosima - bilo prema roditeljima, bilo prema deci. To je moj doživljaj. Možda grešim.
margos margos 03:31 27.02.2008

Mudrice,

Takamatsu - Sebičnost, ali i lična beda i sirotinja.

Znaš li koliko žena ne ume da priča ni o čemu drugom nego o Njima - Muževima i Deci. Kad ih pitaš nešto lično, one opet o Muževima i Deci. Kad ih zamoliš da ti kažu nešto o njihovom doživljaju, mišljenju ili osećanju - one opet o Njima. Ne umeju da misle van kategorije supruge i majke, a što je još crnje, ubeđene su da je te Uloge igraju briljantno, za Oskara. One su prototip ovoga o čem Unf priča.

I u suštini jeste sebičnost i beda, ali i velika tuga.
I neznanje.
I izbegavanje odgovornosti - iznad svega.
takamatsu takamatsu 06:12 27.02.2008

Re: Unfuck

takamatsu....počeću da te citiram !!!!!!

pazi, a iza svega toga što takve žene rade stoji još jedna velika podlost : neverbalna poruka objektu njihove preterane brige "vidi koliko se brinem za tebe....( + podvarijante : "....da ne stižem....""


Idi, već me citiraju u okolini i na poslu, no - pretežno po bezobrazlucima :).

Šalu na stranu, ovu ekstenziju si jako dobro uočio (pametan jedan :), posledica celog tog s*anja je i sledeća: da (često i nikakve) majke prosto ubede svoje (čak i odrasle sinove) da su idealne. To je vrh koji me je dovodio do ekstaze na momente :), da i vrlo odrasli ljudi smatraju za prave zvečarke da su divne žene, požrtvovane majke i sve tome slično....
I još: ne jednom sam videla u životu da se odraslo muško (30+) čak razvodi jer mu je brak nikakav, u odnosu na idealan brak njegovih roditelja (slika koju mu je mati stvorila), da bi tek 10 ili čak 20 godina kasnije shvatio da njegovi roditelji, recimo, po 2-3 meseca nisu govorili međusobno, da ne pričam ostalo....

Iskreno, ja sam se uvek divila takvim majkama. Zamisli ti koja je veština potrebna da se odraslom čoveku stvori (i održi) potpuno nekritična slika da mu je majka idealno biće, da se žrtvovala najstrašnije, a pola grada zna da je (recimo) sa radnim vremenom od par sati dnevno imala jednu ženu za kuću, a drugu za decu, da je prodala (nasleđenu) kuću da se obuče, da se sa mužem oblačila u inostranstvu (sin podstanar i izgledom kao siroče), itd.itd.
Ma, mirakul, moj ti...
takamatsu takamatsu 06:15 27.02.2008

Re: Alava

I onda, opet u velikom broju slučajeva, imaš tu ženu koja je nekako preživela što joj je dete sa 28 počelo svoj život, ali ona opet NE POGLEDA SVOJ ŽIVOT nego ide tom detetu i govori mu kako da sređuje svoj život,


Nije baš tačno :)))). U ovom konkretnom slučaju, ćerka je "naterala" momka da kupi stan blizu mame, maltene susedna zgrada, i ide svaki dan kod mame na ručak (mama, ruku na srce, kuva kao za švedski sto u Hajatu svaki dan).
Šalu na stranu, sa druge strane, znam jednu takvu mamu koja je našla snage, odlepila se, i postala - šampion u kuglanju....lol. Bakica je do džadža :))))).
takamatsu takamatsu 06:22 27.02.2008

Re: Alava

Nego, meni je ovde interesantno da mi svi koji komentarišemo na ovu temu, verovatno, ma sigurno polazimo od toga da su naši roditelji baš znali kako treba kad su nas vajali, ili da mi kao roditelji baš znamo kako treba sa našom decom. :))))


Pa ne baš :). Prvo, svoje roditelje sam jedva i vidjala, a drugo - moje (punoletno) dete mi često kaže da se bitno razlikujem od bake i deke, kao roditelj.
Znaš kako, ja mislim da na većini ljudi dođe neki trenutak u životu kada svoje "maju" i "taju" počneš da gledaš kao ljude, a ne više kao roditelje. Onda tu ima svega i svačega, znaš i sama.... može da se desi da ih dete prihvati kao takvo, a bogami i ne - moj zet (47 god) i danas ne govori sa ocem i isvađa se sa majkom, iako su (po meni) relativno normalni ljudi i roditelji.
A ima i ona stara: posle 30-te vam roditelji više ni za šta nisu krivi....:))).
Šalu na stranu, ja sam sebe svesno ispravljala u hodu tokom godina, mereći šta-moji-nisu-dobro, ili može bolje, i zasad mi ide solidno :).
Moje lično mišljenje i iskustvo je da rodtelj treba da počne da odrasta i odvaja se negde oko detetove pete godine (zavisi i od deteta, naravno). Iza desete je već kasno.....:))).
takamatsu takamatsu 06:30 27.02.2008

Re: Margos

I u suštini jeste sebičnost i beda, ali i velika tuga.


Jeste, meni je to jako velika tuga, intimno.
Mislim, kad neko uđe kod mene, i na pitanje kako ste, iskreno i potpuno potonulo odgovori nikako, jer je neki od njihovih svemira rekao/učinio to-i-to, meni bude prvo žao.
Npr.: ako dečko za proslavu 18 rođendana u zakupljenoj diskoteci traži i pivo (!! :)), to bude smak sveta, ako momak od oko 17 izjavi da želi kod drugarice na Novu godinu - to je znak da majku više ne voli, ako je majka 30-godišnjeg zaposlenog inženjera užasnuta i zgrožena što želi da se ženi i ODE, a vidim da je to iskrena, nepatvorena nesreća i očaj, onda mi nekad stvarno bude žao....
I divim se deci koja uspeju da se iščupaju iz toga, znate.... Ima nekih koji su u inostranstvo otišli primarno zbog toga, iz moje generacije, da čovek ne poveruje.....:))))
Alava Alava 11:13 27.02.2008

Da još nešto dodam

Sada otprilike stižemo do toga da deca moraju baš da se pomuče da sa takvim roditeljima izađu na kraj. Ja ovoj temi pristupam sa gledišta deteta, jer nisam roditelj još uvek, niti imam prijatelje koji to jesu, tako da kada i pričamo na tu temu, pričamo tako kao deca o roditeljima svojim i tuđim.
Imam dosta prijatelja koji imaju takve roditelje, neki nisu svesni šta im se dešava i koliko je to loše po njih, neki su svesni pa se sa tim bore, a najviše me fasciniraju oni iz treće grupe, koji su svesni ali problem rešavaju polovično - znači dogovorio sam se sa mamom da sam ja odrastao čovek, ali će i dalje gomilu stvari da radi za mene, ona to iz najbolje namere, ako je odbijem jako će je boleti. E takav odnos, ni tamo ni 'vamo, mislim da pravi najveće probleme tom detetu u njegovom pokušaju da osnuje svoju porodicu, ili makar ima ozbiljnu vezu. To je ono što je Unfuck pominjao kako se žene hvataju za glavu nad maminim minulim radom nad njenim sinkom. Jer, ovde imaš utisak da je sin samostalan, a tek kasnije uvidiš gorku istinu, nažalost tek kad mama počne da optužuje nikrivunidužnu ženskinju da joj kvari sina. E to je fenomen za sebe, I think.
margos margos 15:20 27.02.2008

Pravo na grešku

Takmatsu - Jeste, meni je to jako velika tuga, intimno.

Meni je žao što takve žene Majke i žene Žene, ne vide koliko unesrećuju i sebe i druge. I koliko je vremena potrebno da se bilo koja od tih njihovih dobrih, a paklenih namera ne ispravi. I koliko se tu usputnih cehova plati, zarad jednog jedinog njihovog straha - da ne pogreše.

Pitali razne javne ličnosri s kraja XX veka koje je po njima najveće zlo u tom veku, i mnogi pričali o raznim izmima (komunizam, titoizam, fašizam...) a Tijana Mandić (psihoterapet) rekla da je najveće zlo dvadesetog veka što su ljudi izgubili pravo na grešku.
Alava - Jer, ovde imaš utisak da je sin samostalan, a tek kasnije uvidiš gorku istinu, nažalost tek kad mama počne da optužuje nikrivunidužnu ženskinju da joj kvari sina. E to je fenomen za sebe, I think.

E, moj bivši muž je bio oprilično samostalan dok ga ja nisam pokvarila. Pusti ja ću - to mi je bilo omiljeno podmetanje za sve, da bih pokazala koliko sam dobra, vredna i spretna. Do menjanja točkova, kečenja i kojekakvih gluposti.

Svi mi unosimo cele sebe sa svim svojim bagažom u jednu tako kompleksnu vezu, pa kad se ne pozabavimo sobom, pravimo ršum najpre jedno drugom, pa onda i naslednicima.
takamatsu takamatsu 20:59 27.02.2008

Re: Unfuck

a "priču" između Gazde i takamatsu ne računam uopšte, jer je to posledica slabijeg poznavanja njihkaotakvih. Gazdu svi dobro znamo, a takamatsu je skroz ok lik, ali je u nešto ozbiljnijoj fazi, što je prolazno.


Hvala na lepim rečima, ali ima tu još jedna stvar, koja nije baš za hvaliti se: sticajem okolnosti, tek posle duže pauze opet malko više komuniciram sa ljudima u virtualu, i ja se unapred izvinjavam zbog eventualne ničim izazvane oštrine i sličnih fenomena :). Sramota je reći - ali nisam navikla na pretežno bezazlene, pristojne, dobronamerne sagovornike :(.
To je prava istina. Ili - jedna od istina :).
takamatsu takamatsu 21:06 27.02.2008

Re: Alava

Jer, ovde imaš utisak da je sin samostalan, a tek kasnije uvidiš gorku istinu, nažalost tek kad mama počne da optužuje nikrivunidužnu ženskinju da joj kvari sina. E to je fenomen za sebe, I think.


Da, ja sam pola života govorila da svako muško treba pustiti na neko vreme da živi sasvim samo, na jedno 500 km od mame, pa ga tek onda ženiti :))).
Sa druge strane, imam utisak da muški svet ne misli tako afirmativno o ženama koje žive same i samostalne su, kao o muškarcima iste sorte.... Ili se varam? :)
margos margos 21:51 27.02.2008

Uh!

Sramota je reći - ali nisam navikla na pretežno bezazlene, pristojne, dobronamerne sagovornike :(.

Kao što sam se ja zabezeknula na napadne, nedobronamerne i hit and run sagovornike, pa još zaslužila od Anđelije komentar da sam mlada i naivna.:))

Kao i obično, niko me ništa ne pita, al ja ovo doživeh kao komplimenAt!
margos margos 21:55 27.02.2008

Takmatsu,

Sa druge strane, imam utisak da muški svet ne misli tako afirmativno o ženama koje žive same i samostalne su, kao o muškarcima iste sorte.... Ili se varam? :)

Po mom iskustvu - ne varaš se. I dalje je ovde žensko koje samostalno živi u kategoriji opasnih sa dežurnim pitanjem (još iz prošlog veka) 'a koliko si ih imala do sad?' Prazna gajba = haos i loodilo:)
milosib milosib 16:34 24.02.2008

Hebeni Bukowski

„Sve prave Ljude upropastila je Žena“ – Charles Bukowski

Znao sam da nesto nije u redu. Ja proziveh ovih X godina braka u uverenju da me je delimicno popravila. Naravno da joj pre 70-e necu dozvoliti da me ucini po svojoj zamisli da joj ne dosadim. Pozdrav i preporuka.

P.S. Pa vi ovo izgleda radili celu noc. A gde je tu seks?
Unfuckable Unfuckable 18:47 24.02.2008

Re: Hebeni Bukowski

bravo milosibe !
Najveća prevara đavola je ona kada je ubedio ljude da ne postoji..... - toliko o popravljanju.
Ako je neko rešio sada da me razapne - stoj, bila je to samo mala šala.
Ajd da se iskupim : zašto žene stalno lupaju auto kada se parkiraju ?
Zato što ih, milenijumima, muškarci ubeđuju da je ono što pokazuje Kondomliza - 25cm !

Kako gde je sex ?
Pa izbija iz svake reči svakog komentara, can't u see?
vishnja vishnja 19:31 24.02.2008

Re: Hebeni Bukowski

:)))
Alava Alava 02:20 25.02.2008

Re: Hebeni Bukowski

Unfuckable
zašto žene stalno lupaju auto kada se parkiraju ?Zato što ih, milenijumima, muškarci ubeđuju da je ono što pokazuje Kondomliza - 25cm !


XaXa, kad smo kod žena vozača, ima i onaj - zašto žene žive duže od muškaraca? Da bi nadoknadile vreme koje su potrošile na parkiranje.

takamatsu takamatsu 06:45 26.02.2008

Re: Hebeni Bukowski

kad smo kod žena vozača,


A ima i ona stara...da je Bog hteo da žene voze kola, dao bi im jače ruke i duže noge....:)
dragoljub dragoljub 22:19 26.02.2008

Re: Hebeni Bukowski

i duže noge....:)

uvek nemora da vozi
andjelija andjelija 17:00 24.02.2008

a sta ti

mislis unfuckable? non stop lelujas ko oko skijaskih kapija.... imas li izjasnjen stav.

inace gordanac ga je ubola u centar.

posedovanje. nesigurnost (i kompleksi). ljubomora. sujeta. zlobnost. razmazenost. posesivnost. lenjost. samozivost. sebicnost.....sve su to osobine koje upropascavaju vezu, i druge, i sto je najgore samog sebe. ziveti sa ovim osobinama pretpostavljam da je teska robija.
Unfuckable Unfuckable 18:51 24.02.2008

Re: a sta ti

ja mislim da mamojebi definitivno postoje - objasnih i zašto.
Što se ženastena tiče - tu sam malo sumnjičaviji - iz prostog razloga što je naše društvo naviklo da vidi ženu samo na jedan određeni način, i onda sve što mu izlazi iz tog rama predstavlja mali šok.
Primer - gloop, ali dobar : Kada vidiš pripitog muškarca u Srbiji - to je stvar folklora....podrazumeva se, maltene
Kada vidiš pripitu ženu .....?

p.s. - sada mogu i da kažem ponešto o koautorima ovog bloga, kojima se još jednom zahvaljujem na inspiraciji :

komentare su razmenjivale andjelija i takamatsu.
Onaj jedan, bedni, momački komentar je napisala moja malenkost - da se ne pravdam, više u svrhu "izvlačenja kvaliteta" na površinu .

Ajmo da vidimo ko će da provali koji je komentar andjelijin ???? ; )))))))
andjelija andjelija 19:03 24.02.2008

Re: a sta ti

sta ti mislis da li ce ikada biti dovoljno rasprostranjen "fer odnos" ? evo na primer italijani misle da su zene glavne.
ili je musko ili je zensko....

na fer odnos... prvenstveno mislim dogovor (ko, sta, kako) i 'davanje' apsolutne slobode partneru ...tj.imati potpuno poverenje u njega.
na primer imam ogrooman problem da kazem tipu sa kojim sam u vezi da nesto 'ne moze' ili da ga sprecim ....odakle meni pravo da mu to kazem!?!? imaju totalnu slobodu ali ne smeju mene da stavljaju u drugi plan...prvo Mi pa tek onda sve ostalo. ne podnosim kontrolu. verujem. bas verujem.
Unfuckable Unfuckable 19:39 24.02.2008

Re: a sta ti

sta ti mislis da li ce ikada biti dovoljno rasprostranjen "fer odnos" ? evo na primer italijani misle da su zene glavne.


nisam optimista, pošto su modeli duboko ukorenjeni, ne samo na Balkanu.
Žabari su pametni momci - oni daju sve (deklarativno) da bi mogli da rade šta im volja (operativno). Vrhunska veština
andjelija andjelija 20:12 24.02.2008

Re: a sta ti

bogami ni gospodje im ne ostaju duzne ako je istina anketa po kojoj vecina italijana i italijanki koristi pauzu za rucak za svaleraciju :))
takamatsu takamatsu 21:30 25.02.2008

Re: Unfuck

Ajmo da vidimo ko će da provali koji je komentar andjelijin ???? ; )))))))


Da ja probam...? :)
andjelija andjelija 21:50 25.02.2008

Re: Unfuck

ajde mada je toliko providno :))
takamatsu takamatsu 21:34 26.02.2008

Re: Anđa

ajde mada je toliko providno :))


Aj' bolje ti da se ja ne izbedačim pred svetom :)
bravar bravar 22:46 24.02.2008

bez naslova

Milan Novković Milan Novković 00:11 25.02.2008

Pecanje

.......Garderoba, muzika koju slušate, cipele koje nosite, kravata koju ne nosite.....dezodorans.....
I onda, kada sve to postignu – šutnu Vas zbog nekog neobrijanog masnokosog klipana....“


To mu dođe ko kad pecamo pa, ne šutnemo, nego vratimo ribicu nazad u vodu, pošto nam je samo do sporta :)
Lovački instinkt, znači.

A filozofija, što se odnosa tiče, je interesantna kroz prizmu A.C.Graylinga - "... Philosophy, for all its apparent abstractions and technicality, is realy just a membrane away from ordinary, everyday practical concerns..."

Šalim se malo, a i šta bi dugo kad uletim u muško-žensku blogčinu u nedelju uveče :)

vidomir pavlovic vidomir pavlovic 01:31 25.02.2008

Re: Pecanje

no koment...
Unfuckable Unfuckable 06:54 25.02.2008

Re: Pecanje

Lovački instinkt, znači.


Da, napisah iznad Dragoljubu o tome.
I, siguran sam u to.
Dakle - nemojmo samo Dečake optuživati da su Lovci.....
Love i Žene, itekako - ali ne talambasaju o tome preko razglasa
Milan Novković Milan Novković 00:43 25.02.2008

Finta

..Drugari. Ok, sve je to neka neozbiljna ekipa...

Finta telom, razbiju nam timski rad, tu konačno pucamo, dok na drugoj strani :) ,,,,

angie angie 01:01 25.02.2008

Re: Finta

Milane, pa nije to finta:)), evo , kako kaze unf, sve je priroda uredila kako treba:)))

ps(finta je kad se somovi hvataju na bucku:)
Unfuckable Unfuckable 07:02 25.02.2008

Re: Finta

Milane, pa nije to finta:)), evo , kako kaze unf, sve je priroda uredila kako treba:)))


tako je - nije to finta, to je sled stvari koje mi samo malo slabije primećujemo ali se definitivno dešavaju - ipak je "ženski rad" daleko suptilniji i "tiši" nego muški.....
finta se možda sastoji u tome - ako je i ima - da se diže galama na Dečake ( dok Devojčice rade to isto, ali u tišini )

ps(finta je kad se somovi hvataju na bucku:)


somovi, magarci, guske, kokoške......... - whatever.
Svašta se danas hvata na bućku....ili onu Velimirovu pecaljku odozgore.....; )))))
bravar bravar 13:44 25.02.2008

Re: Finta

ipak je "ženski rad" daleko suptilniji i "tiši" nego muški.....

Ko Vam je kriv kada volite da se hvalite:)
Milan Novković Milan Novković 14:00 25.02.2008

Re: Finta

bravar
ipak je "ženski rad" daleko suptilniji i "tiši" nego muški.....Ko Vam je kriv kada volite da se hvalite:)

Ima dosta istine u ovim rečima :)

Unfuckable Unfuckable 00:49 26.02.2008

Re: Finta

Ko Vam je kriv kada volite da se hvalite:)


bravarka, kao i uvek, briljira potezima na prostoru džepne maramice....
Opet trojka s 9 metara u koš Dečaka ......ulazimo li u seriju ?
takamatsu takamatsu 08:43 25.02.2008

Ufff :(

I onda, kada sve to postignu – šutnu Vas zbog nekog neobrijanog masnokosog klipana....“


OVO je jako ružna varijanta..... jedna takva priča mi se upravo odmotava pred očima, znam ljude 25 godina, a bolje da ne gledam....:(
Unfuckable Unfuckable 00:53 26.02.2008

Re: Ufff :(

nije se ticalo direktnih primera, nego više toga da i žene - kada urade sve što su zamislile & naumile....mogu osetiti dosadu.
Izviruje, iz te pričice, pomalo detinjasto - da parafraziram - da im je najdraža igračka ona koju ne mogu da dobiju, kao deci.
Po tome bi trebalo da kapiramo da su Žene sklone detinjarijama. Hm...sometimes.... ; )))
A ja sam nekako to sve uvek posmatrao kao ono : žene su Garfield, a muškarci Oddie.
Zajedno ispada jedan, stvarno dobar, crtani mlif.

(Valjda nisam ovime doveo nevine crtane junake u seksualno eksplicitni kontekst ......)
takamatsu takamatsu 06:56 26.02.2008

Re: Ufff :(

žene su Garfield, a muškarci Oddie.


Ajoj, brate rođeni, ovo je bilo bolno :). Ja ne mislim tako, znaš, kao ni što se tiče početka tvog posta.... Ja bih rekla da pametne žene ne daju, ne dozvole sebi da se nađu u dosadnoj situaciji, ako su već obavile šta su naumile dotad :), ni sa preko 70. Takođe, žene jesu sklone detinjarijama, kao i muškarci, ako su uspele da očuvaju to dete u sebi, slobodno dete koje ume da se igra i zabavlja.... Zajedno sa roditeljem u sebi :), koji im brani ono što nije socijalno prihvaćeno. Nije? :)
Mislim, po meni važi i za jedne i za druge....
Vlasta Vlasta 08:51 25.02.2008

Druže,

ti baš intezivno razmišljaš o muško-ženskim odnosima, o vašoj i našoj ulozi u društvu, o ludilu, odgovornostima...Svima bi nam valjda bilo lakše kada bi shvatili da stvarno nismo sa iste planete. Naselili smo zemlju slučajno u isto vreme, shvatili usput da to i nije tako loše, jer upareni možemo svašta, jer ima neka strašna hemija koja se tu dešava, privlačimo se nekim mirisima, čudima nekim, vrlo često - baš jako, a možemo i da pravimo nove muškarce i žene, koje imaju puno karakteristika i mame i tate, ali sećanje na sopstvenu planetu uvek ostaje...)
takamatsu takamatsu 09:09 25.02.2008

Re: true :)

Svima bi nam valjda bilo lakše kada bi shvatili da stvarno nismo sa iste planete.


Dakle, ni bolji ni gori, samo - drugačiji. Bezbroj puta u životu mi se desilo da (ma koje) muško i ja rešavamo jedan isti (ma koji) problem, i da ga (uspešno) rešimo, ali na različite načine - nekad efikasnije ja, nekad efikasnije on....počev od rasprave oko kusura sa mesarom, preko skraćivanja auspuha na motoru, do menjanja pelena, lol, uopšte nije od značaja o čemu govorimo, o kojoj starosti i predznanju učesnika i sve tome slično. Trebalo mi je skoro par decenija da shvatim da su to, jednostavno, drugačiji mehanizmi tamo unutra :), a mogli bi roman pisati o tome ko-šta-i-kako....
vishnja vishnja 09:29 25.02.2008

Re: Druže,

unf, procitala sam sad na brzaka i ispreporucivala te redom , i Vlastu. kazem ovo jok zbog preporuke, nego zbog stava, nemam vremena da zaredjam pojedinacno.
guzva
vishnja vishnja 11:03 25.02.2008

Re: Druže,

uzgred, imao si 213 komentara, a sad imas 204 (moj je 205.)
Unfuckable Unfuckable 20:01 25.02.2008

Re: Druže,

drugarice - abaš sam se zauozbiljio promišljajući nad komplikovanošću tih relacija....
Nismo sa iste planete - no big deal...zamisli da jesmo.... brrrrr, dosadddeeeee
Ovo je priča o situacijama kad se pobrkaju Planete Podrijetla...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana