Budućnost| Ekologija| Ekonomija| Energetika| Nauka

Miloš Stanković, IZUMITELJ

Filip Mladenović RSS / 09.01.2014. u 00:59

Miloš Stanković, pronalazač
Miloš Stanković, pronalazač
Biti inovator, izumitelj, pronalazač... u Srbiji, ili bolje reći bacač kamena u ovoj baruštini od uvenulih ideja i osujećenih prodora duha, posebna je vrsta prokletstva. Nositi krst DRUGAČIJEG ne podrazumeva samo nelagodnost, nego i stalnu izloženost podozrivosti. Ili kako je to lepo opisala Isidora Sekulić: "Nisu mi dozvoljavali da budem svoja ni pametna, stalno su u onome što sam činila tražili nešto tuđe, napabirčeno."

Prvo ovogodišnje izdanje emisije „Mućni glavom" (4. 1. 2014.) posvećeno je upravo jednom pronalazaču, Milošu Stankoviću. I on je tokom gostovanja u studiju „Dvestadvojke" govorio, između ostalog, o osporaviteljima njegovog rada, o naličjima koja vlastitu potvrdu nalaze u etiketiranju i omalovažavanju.

Miloš Stanković je mlad i šarmantan pronalazač. Rođen je 1984. godine u Beogradu, a živi u Zemunu. Završio je elektrotehničku školu u Zemunu. Diplomirao je na Višoj elektrotehničkoj školi u Beogradu, smer računarska tehnika. Studirao je na Univerzitetu u Novom Sadu, Tehnički fakultet "Mihajlo Pupin", smer proizvodni menadžment, gde je i diplomirao - tema inovaciono preduzetništvo. Nakon toga završio je master studije na Fakultetu za primenjenu ekologiju u Beogradu, smer zaštita životne sredine (tema master rada: aerozagađenje i automobilska industrija).

Od srednje škole se bavi se naučno istraživačkim radom - inovacijama. Poseduje oko 30 pronalazaka, koji su nagrađeni na brojnim domaćim i međunarodnim sajmovima.

Na svom sajtu www.milos-stankovic.com, između ostalog, objasnio je i misiju svog inovatorskog rada: "Utemeljen razvoj društva znanjem, intuicijom, hrabrošću i iskustvom tako da nagrade postanu samo tačka na ‘i'. Da bude prvi koji će identifikovati najbolje mogućnosti i stvoriti uslove za stvaranje novih tehnoloških inovacija, širenje poslovanja, osvajanje novog tržišta, otvaranje novih radnih mesta i zadovoljstvo u ostvarivanju vizija koje je sebi postavio."

U razgovoru sa Milošem Stankovićem nastojao sam da saznam što više o njegovim patentima i o mogućnostima da se oni proizvode. Posebno me je dirnula njegova odlučnost da zaposli mlade ljude, ovde i sada, kao i spremnost da Srbiju učini prostorom znanja i talenta, a ne primitivizma i jalovosti.

LINK na emisiju

Alter LINK:  http://www.b92.fm/channel/Filip+Mladenovi%C4%87/93177.html 



Komentari (272)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

petargli petargli 19:20 09.01.2014

Re: Mućkanjem do mućka i mućke

nsarski
Tragično je što autor nastavlja sa svojim afirmativnim stavovima prema ovoj personi, i pored predočavanja, pritom pokazujući agresiju prema učesnicima diskusije.

Zbog toga sam obavestio moderatora koji bi morao da upozori autora ovog bloga na ovo neprimereno ponašanje.

Филипови блогови имају благотворно и образовно дејство. Истина, можда не баш у смислу који је аутор наумио, али имају. Разгаљујуће. Као и овај твој коментар, уосталом. Ево, неки се већ разгалили...

Slažem se, razgaljujuće, zato što većina blogera tako pristupa čitanju Filipovih blogova. Ali neretko, Filip reklamira svoj opus na ovim stranicama (radio emisije, knjige itd.), zalaže se za profesionalno novinarstvo, znači predstavlja sebe kao ozbiljnog autora. Sa ovim blogom dokazuje sasvim suprotno, i bar zbog profesionalne etike, čitaoci zaslužuju izvinjenje od njega.

Џииизус! Ревносно си га пријавио Тамо Где Треба? Похвално.

I razgaljujuće! Priznajem, ovaj moj postupak je vrlo štreberski!
Ovim sam hteo da skrenem pažnju (najverovatnije pogrešno po reakciji iskusnih blogera) da novinari treba da budu temeljniji u svom poslu, pa i onda kada naprave očitu grešku, nauče da kažu izvini. Nema potrebe za daljim napadima ...
petargli petargli 19:35 09.01.2014

Re: Mućkanjem do mućka i mućke

hoochie coochie man
Zbog toga sam obavestio moderatora koji bi morao da upozori autora ovog bloga na ovo neprimereno ponašanje.


Tebe verovatno niko neće prijaviti moderatoru, ali će te mnogi upozoriti da je prijavljivanje Filipa neprimereno ponašanje.

Primljeno znanju!


(A i baš bih voleo da vidim rekaciju modreatora kad vidi prijavu )

Verovatno se i moderator razgalio!


Čoveče, Filipovi blogovi i komentari se ne čitaju bukvalno, ako ne umeš da pronađeš ono lepo u njima, pa ma šta da je napisano, vežbaj da to vidiš, šteta je tako nešto propustiti.

Jasno mi je da su Filipovi tekstovi jedna vrsta humorističnog performansa za većinu blogera, da citiram nsarskog
nsarski

Филипови блогови имају благотворно и образовно дејство. Истина, можда не баш у смислу који је аутор наумио, али имају.

zato sumnjam da je Filip ovom prilikom imao naum da nas razgali.
nsarski nsarski 19:49 09.01.2014

Re: Mućkanjem do mućka i mućke

zato sumnjam da je Filip ovom prilikom imao naum da nas razgali.

У томе је управо и Филипова величина. Он је новинар ”категорија за себе” и не подлеже ниједном стандарду. Борац за сва права, чак већи него Чак Норис.
Ако прегледаш слике његове персоне, које често оставља по својим постовима, видећеш перманентно насмејаног-изненађеног-орног и неустрашивог јуношу. Прајслес. Клулес. Да је полицајац, звали би га Клузо, или бар Пинк Пантер.
Кул гај.



petargli petargli 20:10 09.01.2014

Re: Mućkanjem do mućka i mućke

nsarski
zato sumnjam da je Filip ovom prilikom imao naum da nas razgali.

У томе је управо и Филипова величина. Он је новинар ”категорија за себе” и не подлеже ниједном стандарду. Борац за сва права, чак већи него Чак Норис.
Ако прегледаш слике његове персоне, које често оставља по својим постовима, видећеш перманентно насмејаног-изненађеног-орног и неустрашивог јуношу. Прајслес. Клулес. Да је полицајац, звали би га Клузо, или бар Пинк Пантер.
Кул гај.





Znači, neki od nas koji ga čitaju, a trude se da ga razumeju ili shvate ozbiljno, moraju da budu oprezni da ne bi završili kao

alselone alselone 20:16 09.01.2014

Re: Mućkanjem do mućka i mućke

a trude se da ga razumeju ili shvate ozbiljno


Lakomisleno, my dear Watson. Filip se cita kako bi recimo slusao starmalo dete, rodjaka Peru iz Wijenu dok palamudi na slavi ili gorile kad nauce znakovni jezik - otvorenog srca, prostodusno i sa odredjenom dozom naucne zainteresovanosti.
nsarski nsarski 20:30 09.01.2014

Re: Mućkanjem do mućka i mućke

Znači, neki od nas koji ga čitaju, a trude se da ga razumeju ili shvate ozbiljno, moraju da budu oprezni da ne bi završili kao


Baš tako. Ne mo'š da živiš s' njega, a ne mo'š ni da ga upucaš jer je zabranjeno. Ergo, opustiš myshich i uživaš.
mariopan mariopan 20:32 09.01.2014

Re: Mućkanjem do mućka i mućke

alselone
nego jedan od glavnih zaglupitelja Srbstva Vaskolikog.

Ne preteruj. Filip ako ima 10 slusalaca jblmjku a ovo sto dodje da cita blog mu samo drma kavez.

Не претеруј, мени је Филип искрено симпатичан.
Не постоји још један такав у Србији, он је уникат и треба га чувати да се не поквари.
Он једини ради из убеђења, сви други хоће само паре.
Филипе не дај се
petargli petargli 20:38 09.01.2014

Re: Mućkanjem do mućka i mućke

alselone
a trude se da ga razumeju ili shvate ozbiljno


Lakomisleno, my dear Watson. Filip se cita kako bi recimo slusao starmalo dete, rodjaka Peru iz Wijenu dok palamudi na slavi ili gorile kad nauce znakovni jezik - otvorenog srca, prostodusno i sa odredjenom dozom naucne zainteresovanosti.



Možda je ipak previše očekivati od Filipa da napravi javni otklon od ovakvog teksta.

Iz komentara se vidi relativno impozantna lista medija u kojima je "izumitelj" gostovao, a pored zdravog razuma i sugestija komentatora da je u pitanju prevarant niko nije našao za shodno da prizna grešku, izvini se i eventualno ispriča pravu istinu. "Čak" ni uredništvo B92 nije imalo volje (znanja?) za time.

Stavljanje "alhemičara" na društveni pijedestal nije odlika pametnih, .
mariopan mariopan 20:40 09.01.2014

Re: Mućkanjem do mućka i mućke

nsarski
Tragično je što autor nastavlja sa svojim afirmativnim stavovima prema ovoj personi, i pored predočavanja, pritom pokazujući agresiju prema učesnicima diskusije.

Zbog toga sam obavestio moderatora koji bi morao da upozori autora ovog bloga na ovo neprimereno ponašanje.

Џииизус! Ревносно си га пријавио Тамо Где Треба? Похвално.

Да нема Филипа овај блог би био на вештачком дисању. То ће, верујем, потврдити скоро сви коментатори.

Филипови блогови имају благотворно и образовно дејство. Истина, можда не баш у смислу који је аутор наумио, али имају. Разгаљујуће. Као и овај твој коментар, уосталом. Ево, неки се већ разгалили...

Потврђујем.

freehand freehand 20:45 09.01.2014

Re: Mućkanjem do mućka i mućke

Znači, neki od nas koji ga čitaju, a trude se da ga razumeju ili shvate ozbiljno, moraju da budu oprezni da ne bi završili kao


Izgleda da neki takvi počnu. Ali u tome jeste Filipova veličina: da postoji ozbiljna verovatnoća da se u međuvremenu i takvi opuste, unormale i spoznaju Filipov hakuna matata moćni mojo!



blogovatelj blogovatelj 08:20 10.01.2014

Re: Mućkanjem do mućka i mućke

Ima li većeg baronisanja i prevarantstva od lažnog predstavljanja na blogu, od "junačenja" i "moralisanja" pod zaštićenom maskom nekog smehotresnog nadimka?


Nema.
Najveći prevarant ovde od svih nas je alselone. Viš kako mu nik prevarantski zvuči.

alselone alselone 08:54 10.01.2014

Re: Mućkanjem do mućka i mućke

a ne mo'š ni da ga upucaš jer je zabranjeno


alselone alselone 11:58 10.01.2014

Re: Mućkanjem do mućka i mućke

Не претеруј, мени је Филип искрено симпатичан.


Pa ne kazem da nije simpatican. I meni je simpatican, to sam mu vise puta na ovom mestu i rekao. Pogotovo sto podnosi tovar najbolje od svih. Toliko zajebavanja bi generisalo samoubilacke ideje kod obicne osobe ali Fica em istrajava, em ne brise, em je jaci nego ikada.
westvleteren westvleteren 12:19 10.01.2014

Re: Mućkanjem do mućka i mućke

em ne brise


Za ovo mu stvarno treba odati priznanje.
alselone alselone 09:33 11.01.2014

Re: Mućkanjem do mućka i mućke

Viš kako mu nik prevarantski zvuči.


To je zapravo indijska rec potekla od srbizma ALa SE voLe Ove suNkE.
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:34 09.01.2014

da trolujemo malo

ovo akcentovanje na RTS poprima neželjene dimenzije, ajd ako je telEvizija, a nije evrOvizija, to je jedna stvar, ali juče u jutarnjem dnevniku palAčinka. Hej, palAčinka!

Ko je to izmislio pojma nemam, ali da ima toliko satrapa e to je već tragično!

blogovatelj blogovatelj 17:11 09.01.2014

Re: da trolujemo malo

Hej, palAčinka!


A u Novom Sadu DunAvska, ali DUnav nije DunAv.
mirelarado mirelarado 17:24 09.01.2014

Re: da trolujemo malo

ovo akcentovanje na RTS poprima neželjene dimenzije, ajd ako je telEvizija, a nije evrOvizija, to je jedna stvar, ali juče u jutarnjem dnevniku palAčinka. Hej, palAčinka!


И полОжајник...
eli.lacrosse eli.lacrosse 17:33 09.01.2014

Re: da trolujemo malo

ovo akcentovanje na RTS poprima neželjene dimenzije

Ali, provalite da ovi "od autoriteta", koji imaju autorske emisije i/ili neke "ozbiljne" godine, ne akcentuju tako.
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:01 09.01.2014

Re: da trolujemo malo

eli.lacrosse
ovo akcentovanje na RTS poprima neželjene dimenzije

Ali, provalite da ovi "od autoriteta", koji imaju autorske emisije i/ili neke "ozbiljne" godine, ne akcentuju tako.


ma satrapi,hajd ti čoveka od integriteta nateraj na novogovor. A smejali smo se `rvatima, kad zaigrala mečka i nama
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:20 09.01.2014

Re: da trolujemo malo

blogovatelj
Hej, palAčinka!


A u Novom Sadu DunAvska, ali DUnav nije DunAv.


Ma cool može DunAvska al` ne može palAčinka, pa majkumu, osim ako nisi pokondirena tikva rtsovska
niccolo niccolo 19:41 09.01.2014

Re: da trolujemo malo

da trolujemo malo

Kako to misliš da malo trolujemo, pa očigledno da je Filip samim objavljivanjem bloga najstrašnije istrolovao...
eli.lacrosse eli.lacrosse 19:44 09.01.2014

Re: da trolujemo malo

Kako to misliš da malo trolujemo, pa očigledno da je Filip samim objavljivanjem bloga najstrašnije istrolovao...

Mi malo, Filip mnogo…
krkar krkar 18:09 09.01.2014

Misterija!

E, da mi je da znam ko je preporučio ovaj blog???

niccolo niccolo 19:41 09.01.2014

Re: Misterija!

Ja tipujem na Miloša Stankovića, IZUMITELJA
mirelarado mirelarado 20:20 09.01.2014

Re: Misterija!

niccolo
Ja tipujem na Miloša Stankovića, IZUMITELJA


Друга је од неког из изумитељеве ближе родбине.
G.Cross G.Cross 20:44 09.01.2014

Re: Misterija!



E, da mi je da znam ko je preporučio ovaj blog???


Ja sam preporucio, i to zbog ovoga...
Posebno me je dirnula njegova odlučnost da zaposli mlade ljude,


Jer je to potpuno u skladu sa porukama PPV.

I da skinemo maske. Moji inicijali su NN.
eli.lacrosse eli.lacrosse 20:25 09.01.2014

101

Uočite odnos čitanosti i broja komentara. Neverovatan skor!
larisa_bg larisa_bg 21:10 09.01.2014

Čoveče!!!

Kakav preokret u fabuli radnje! Odem malo da dremnem popodne i odjednom se pojavi neki štreber koji je prijavio Fiću i ispostavi se da svi Fiću obožavaju i brane od napadača. E to je lakmus! Njaoooo. Kao američli film keve mi. Sva sam se naježila.
milisav68 milisav68 21:32 09.01.2014

Re: Čoveče!!!

larisa_bg
Kakav preokret u fabuli radnje! Odem malo da dremnem popodne i odjednom se pojavi neki štreber koji je prijavio Fiću i ispostavi se da svi Fiću obožavaju i brane od napadača. E to je lakmus! Njaoooo. Kao američli film keve mi. Sva sam se naježila.

Fića je naš drug.

petargli petargli 21:41 09.01.2014

Re: Čoveče!!!

larisa_bg
Kakav preokret u fabuli radnje! Odem malo da dremnem popodne i odjednom se pojavi neki štreber koji je prijavio Fiću i ispostavi se da svi Fiću obožavaju i brane od napadača. E to je lakmus! Njaoooo. Kao američli film keve mi. Sva sam se naježila.

Sudeći da sam dobio ulogu negativca, , u ovoj blogerskoj drami o Čak Norisu srpskog novinarstva (ref. nsarski), moram da budem "dosadno zao", , tj., pitam, ko treba više od novinara da obožava istinu i brani je od napadača?
AlexDunja AlexDunja 22:40 09.01.2014

Re: Čoveče!!!

da parafriziram nsarskog, Čak Norisa srpskog novinarstva, moram da budem "dosadno zao"

ovde ti je ispalo da je nsarski čak noris+novinar.
a nije.

dobrodošao

ps. sve je u redu, osim tužakanja:)
to pristojni ljudi ne rade.
petargli petargli 01:02 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

AlexDunja
da parafriziram nsarskog, Čak Norisa srpskog novinarstva, moram da budem "dosadno zao"

ovde ti je ispalo da je nsarski čak noris+novinar.
a nije.

dobrodošao

ps. sve je u redu, osim tužakanja:)
to pristojni ljudi ne rade.


AlexDunja,
hvala za primedbu (prepravio originalni post) i za dobrodošlicu, !

Slažem se, tužakanje nije pristojno, ali ovog puta je trebalo da ukaže uredništvu i samom autoru da svi novinari treba da imaju obzira prema publici. Poštujući istinu, poštuju i sebe i nas.
freehand freehand 01:25 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

Slažem se, tužakanje nije pristojno, ali ovog puta je trebalo da ukaže uredništvu i samom autoru da svi novinari treba da imaju obzira prema publici. Poštujući istinu, poštuju i sebe i nas.

Blog nije novina, nije tv, nije radio. Ovo nije informativni deo portala. Deo na kome se nalaziš Filipovo je privatno parče.
To znači da možeš biti u pravu po svim odrednicama ali da nikako ne možeš da ga preuređuješ ili insistiraš na njegovom preuređenju/menjanju/ukidanju.
Dakle, mogao si da komentarišeš, sporiš se, svađaš se, rasrpavljaš, podjebavaš, bogoradiš.
I da cinkariš.
Samo preskoči taj patos povređenog građanina i insistiranje na privođenju pravdi i to obznanjivanje sopstvene konsterniranosti i koraka koje si preduzeo na dovođenju stvari u red. Klikuno si "obavesti mderaciju" -. ok. Ja sam bar pet puta, i od toga četiri puta greškom.
Maksa to radi uredno i još se time i hvali.
Samo... Ti nisi Maksa.

Vidim da si malo opustio taj mishich po profinom savetu.
Pusti nek taj proces ide dalje.
A to što si editovao post koji je citiran u drugim komentarima... Jebiga.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:27 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

petargli
AlexDunja
da parafriziram nsarskog, Čak Norisa srpskog novinarstva, moram da budem "dosadno zao"

ovde ti je ispalo da je nsarski čak noris+novinar.
a nije.

dobrodošao

ps. sve je u redu, osim tužakanja:)
to pristojni ljudi ne rade.


AlexDunja,
hvala za primedbu (prepravio originalni post) i za dobrodošlicu, !

Slažem se, tužakanje nije pristojno, ali ovog puta je trebalo da ukaže uredništvu i samom autoru da svi novinari treba da imaju obzira prema publici. Poštujući istinu, poštuju i sebe i nas.


Na svakom internacionalnom sajmu, gde je do sada učestvovao Miloš Stanković, postojao je žiri, koga su činili minimum 30 - 50 međunarodnih delegata, stručnjaka iz brojnih oblasti, zaduženih za vrednovanje inovacija. Žiri ocenjuje funkcionalnost, inovativnost, kreativnost, ekonomičnost itd...

A pre bilo kog nastupa, Miloš Stanković je morao unapred da dostavi dokumentaciju o pronalasku, tehničke detalje, ateste, dokaze da je inovacija njegova, ko je ispitao pronalazak itd... Da nema te dokumentacije, ne bi mogao ni da nastupa na takvim velikim međunarodnim sajmovima i konferencijama.


A kada se već na ovom blogu frljamo sa linkovima, evo i moja tri favorita:


http://www.youtube.com/watch?v=-o13a1rQckc

http://www.youtube.com/watch?v=Tuo9Mdy1HvY

http://www.youtube.com/watch?v=AbJ3DId9hSY
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 02:23 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

AlexDunja
da parafriziram nsarskog, Čak Norisa srpskog novinarstva, moram da budem "dosadno zao"

ovde ti je ispalo da je nsarski čak noris+novinar.
a nije.

dobrodošao

ps. sve je u redu, osim tužakanja:)
to pristojni ljudi ne rade.


Katastrofalno pogresan rezon, i u korenu naseg problema sa drustvenim vrednostima. Zato sto pristojni cute, zato nepristojni i mogu da operisu.

Covek je dao sasvim suvisao i na mestu komentar, i treba da se daju svakodnevno takvi komentari, jer je ovaj blog odavno otisao u q krasni (a i novinarstvo, generalno).
Kakve se samo teorije valjaju po blogu, kakvi tekstovi...mislim da je ovo sada all time low. Zato i jeste doslo do toga da je sto rece neko blog na izdisaju. Pa je, na jedan paradoksalan nacin, Filip taj koji ga odrzava u zivotu.

Druga je stvar sto se vi smejete FilipU, a ne SA Filipom.
I onda ga kao "branite". Sta znam, meni bi bilo neprijatno da me tako brane.

petargli petargli 02:24 10.01.2014

Re: Čoveče!!!


Blog nije novina, nije tv, nije radio. Ovo nije informativni deo portala. Deo na kome se nalaziš Filipovo je privatno parče.

Blog govori o radio emisiji koja je inače linkovana na dnu teksta, a ta emisija je informativnog karaktera. Tako da ovaj blog izlazi iz domena "privatnog parčeta"?

To znači da možeš biti u pravu po svim odrednicama ali da nikako ne možeš da ga preuređuješ ili insistiraš na njegovom preuređenju/menjanju/ukidanju.
Dakle, mogao si da komentarišeš, sporiš se, svađaš se, rasrpavljaš, podjebavaš, bogoradiš.
I da cinkariš.

Sa ovim se u potpunosti slažem ako se na ovaj blog gleda kao delo "običnog" blogera, a ne kao na delo novinara koji je tu da informiše. Dosadašnji Filipovi blogovi sugerišu da on ovde nastupa iz ugla profesionalnog novinara. Čemu onda link na njegovu emisiju?

Samo preskoči taj patos povređenog građanina i insistiranje na privođenju pravdi i to obznanjivanje sopstvene konsterniranosti i koraka koje si preduzeo na dovođenju stvari u red. Klikuno si "obavesti mderaciju" -. ok. Ja sam bar pet puta, i od toga četiri puta greškom.
Maksa to radi uredno i još se time i hvali.
Samo... Ti nisi Maksa.

Nema potrebe za ovakvom detaljnom psihoanalizom mog postupka, . Namera je bila da objasnim da nisam želeo da preuredim/menjam/ukidam nečiji blog, samo da skrenem pažnju na neke valjda normalne principe novinarstva. Valjda i Maksa klikom na "obavesti moderaciju" i kasnijim hvaljenjem želi da istakne izuzetnost komentara ili bloga?

Vidim da si malo opustio taj mishich po profinom savetu.
Pusti nek taj proces ide dalje.
A to što si editovao post koji je citiran u drugim komentarima... Jebiga.

Jebiga, greške su sastavni deo procesa učenja.
freehand freehand 02:31 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

Blog se referencira na radio emisiju koja je inače linkovana na dnu teksta, a ta emisija je informativnog karaktera. Tako da ovaj blog izlazi iz domena "privatnog parčeta"?

Ne izlazi. Ovo i dalje nije novina/radio/tv/informativni sajt. Ovde se svi referenciraju na nešto, linkuju, citiraju, pa opet time nisu informativni medij.

Sa ovim se u potpunosti slažem ako se na ovaj blog gleda kao delo "običnog" blogera, a ne kao na delo novinara koji je tu da informiše. Dosadašnji Filipovi blogovi sugerišu da on ovde nastupa iz ugla profesionalnog novinara. Čemu onda link na njegovu emisiju?

Ovde su svi "obični blogeri", čak i kad imaju značku.

Jebiga, greške su sastavni deo procesa učenja.

Samo napred, ne ide ti loše.
petargli petargli 03:00 10.01.2014

Re: Čoveče!!!


Ne izlazi. Ovo i dalje nije novina/radio/tv/informativni sajt. Ovde se svi referenciraju na nešto, linkuju, citiraju, pa opet time nisu informativni medij.

Po definiciji, blog jeste "privatno parče" na kome autor piše o svojim stavovima, iskustvima, aktivnostima itd. Ali čini se da praksa pokazuje da je blog ponekad vrlo moćno sredstvo informisanja, tj. saznanja.

I da prihvatim primesu da je Filip bloger pisao o svojoj aktivnosti kao Filipa novinara, da li ga to amnestira od odgovornosti da je u emisiji "Mućni glavom" u ulozi profesionalnog novinara, po svemu sudeći, direktno promovisao sve ono protiv čega se bori?


Ovde su svi "obični blogeri", čak i kad imaju značku.

Da li ih to oslobadja odgovornosti da su date informacije proverene, ne dovode druge u zabludu, njihovog cilja, itd?
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 03:05 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

freehand
Blog se referencira na radio emisiju koja je inače linkovana na dnu teksta, a ta emisija je informativnog karaktera. Tako da ovaj blog izlazi iz domena "privatnog parčeta"?

Ne izlazi. Ovo i dalje nije novina/radio/tv/informativni sajt. Ovde se svi referenciraju na nešto, linkuju, citiraju, pa opet time nisu informativni medij.

Sa ovim se u potpunosti slažem ako se na ovaj blog gleda kao delo "običnog" blogera, a ne kao na delo novinara koji je tu da informiše. Dosadašnji Filipovi blogovi sugerišu da on ovde nastupa iz ugla profesionalnog novinara. Čemu onda link na njegovu emisiju?

Ovde su svi "obični blogeri", čak i kad imaju značku.



Jes' kako da ne. Jedan se predstavljao za eksperta za ekonomiju i sad je ministar privrede. Ne bi me cudilo da razni politicari ovde dolaze po informacije.

Filip mozda inace nastupa sa svojim stavovima, ali ovaj put je nastupio iskljucivo kao novinar; apsolutno mu je namera bila da informise. Smejanje je neplanirano.

"Tuzakanje" Filipa moderaciji, kako to neki zovu, je obican feedback, koji je pozeljan, i moderacija bi trebalo da bude zahvalna ljudima koji uzmu vreme da to urade. Bilo da je rec o kritici ili pohvali. Ne vidim nista lose u tome. Moderacija ce, potom, da skrene Filipu paznju i sledeci put ce da odradi svoj istrazivacko-novinarski posao. To moze samo da ima dobrog efekta.

Mislim, da se razumemo, i meni su Filipovi blogovi smesni. ALI, nije mi smesno kada vidim u kakvom je zalosnom stanju informisanje da je ministar prosvete dao NASE pare (izbor ove fraze je nameran ) za put Milosa Stankovica. Mislim, nije bas da imamo pare za bacanje.

Uostalom, nema smisla da neko ko ima autorsku opciju, ili VIP status, prebacuje nekom obicnom komentatoru da pokusava da uredjuje blog obracanjem moderaciji. Pa ko ga vise uredjuje, obican komentator svojim feedbackom ili onaj ko sam pise blogove i ima mogucnost da bira kome ce da da da pise?



freehand freehand 03:24 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

petargli
I da prihvatim primesu da je Filip bloger pisao o svojoj aktivnosti kao Filipa novinara, da li ga to amnestira od odgovornosti da je u emisiji "Mućni glavom" u ulozi profesionalnog novinara, po svemu sudeći, direktno promovisao sve ono protiv čega se bori?

Dobro, nemoj da prihvatiš.
petargli
Da li ih to oslobadja odgovornosti da su date informacije proverene, ne dovode druge u zabludu, njihovog cilja, itd?

Ne oslobađa ga. 192.
Anonimni Pojedinac
"Tuzakanje" Filipa moderaciji, kako to neki zovu, je obican feedback, koji je pozeljan, i moderacija bi trebalo da bude zahvalna ljudima koji uzmu vreme da to urade.

Pa biće, na Dan bezbednosti.

Anonimni Pojedinac
Uostalom, nema smisla da neko ko ima autorsku opciju, ili VIP status, prebacuje nekom obicnom komentatoru da pokusava da uredjuje blog obracanjem moderaciji. Pa ko ga vise uredjuje, obican komentator svojim feedbackom ili onaj ko sam pise blogove i ima mogucnost da bira kome ce da da da pise?

Auhbt...
petargli petargli 04:25 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

Filip Mladenović

Na svakom internacionalnom sajmu, gde je do sada učestvovao Miloš Stanković, postojao je žiri, koga su činili minimum 30 - 50 međunarodnih delegata, stručnjaka iz brojnih oblasti, zaduženih za vrednovanje inovacija. Žiri ocenjuje funkcionalnost, inovativnost, kreativnost, ekonomičnost itd...

Opšte mesto koje nema nikakvu snagu argumenta. Na svakom takmičarskom sajmu postoji neki žiri. Ne verujem da brojnost žirija igra bilo kakvu ulogu u gradiranju nagrade. Da li znate sastav žirija (njihova imena), njihovu referencu, itd? I da, svaki žiri ima neke kriterijume. Šta od ovoga govori o validnosti informacija predočenih u emisiji? Pitanje je više retoričko.

Filip Mladenović


A pre bilo kog nastupa, Miloš Stanković je morao unapred da dostavi dokumentaciju o pronalasku, tehničke detalje, ateste, dokaze da je inovacija njegova, ko je ispitao pronalazak itd... Da nema te dokumentacije, ne bi mogao ni da nastupa na takvim velikim međunarodnim sajmovima i konferencijama.


Morao? Hmmm ... Da li ste imali uvid u tu dokumentaciju? Ili još bolje, da li ste videli neki od njegovih patenata u praksi? I slavni Nikola Tesla je morao da demonstrira svoje pronalaske na javnim sajmovima i vašarima širom Amerike ne bi li "namamio" nekog bogatog američkog filantropa.

Filip Mladenović

A kada se već na ovom blogu frljamo sa linkovima, evo i moja tri favorita:


http://www.youtube.com/watch?v=-o13a1rQckc

http://www.youtube.com/watch?v=Tuo9Mdy1HvY

http://www.youtube.com/watch?v=AbJ3DId9hSY

Znači, verodostojnost informacija o neshvaćenom "izumitelju" je potvrđena gledanjem dva dvominutna priloga na B92 i RTS, i privatnim snimkom od 13 sec (!?) sa dodele diplome/nagrade (ne vidi se baš najjasnije na snimku)?

Kao komentar na ovo, mogu samo da ispričam anegdotu sa gostovanja u jednoj emisiji RTS-a pre nekoliko godina, gde voditeljke nisu imale pojma o čemu treba da pričamo. Pre snimanja, morao sam da im dam pitanja koja će da me pitaju, a onda kasnije i odgovore, uz opasku da se potrudim da sve to izgleda kao na poznatim satelitskim kanalima. I da, njihov najveći problem je bio da li im je detokolte "nabudžen". Ne, nije bila emisija zabavnog karaktera!
looping looping 07:18 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

A pre bilo kog nastupa, Miloš Stanković je morao unapred da dostavi dokumentaciju o pronalasku, tehničke detalje, ateste, dokaze da je inovacija njegova, ko je ispitao pronalazak itd... Da nema te dokumentacije, ne bi mogao ni da nastupa na takvim velikim međunarodnim sajmovima i konferencijama.

A gde je pečat?

Pazi, dečko neka podnese svoj pronalazak zavodu za patente (samo jedan, ne mora sve), oni neka mu odobre. Ako ga ne odobre, dečko neka izađe u javnost i dokaže da postoji zavera protiv njega.
Ako već ima neki odobren patent neka ga podeli sa nama i mi se izvinjavamo dečku za lakrdiju na blogu. Ali da bude i pečat!


looping looping 07:48 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

petargli
larisa_bg
Kakav preokret u fabuli radnje! Odem malo da dremnem popodne i odjednom se pojavi neki štreber koji je prijavio Fiću i ispostavi se da svi Fiću obožavaju i brane od napadača. E to je lakmus! Njaoooo. Kao američli film keve mi. Sva sam se naježila.

Sudeći da sam dobio ulogu negativca, , u ovoj blogerskoj drami o Čak Norisu srpskog novinarstva (ref. nsarski), moram da budem "dosadno zao", , tj., pitam, ko treba više od novinara da obožava istinu i brani je od napadača?

Sam si sebi dodelio ulogu negativca.
Mislim stvarno, od celog srpskog novinarstva koje je na "zavidno visokom položaju" ti si našao jednog novinara koji po tebi ne izveštava kako treba.
Što nisi udario na nekog novinara sa sajta izumitelja? ---> Link.
Pretpostavljam zato što je najlakše udariti na Filipa.
Zaključio si da je Filip ---> Mišković srpskog novinarstva.
westvleteren westvleteren 11:01 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

Blog nije novina, nije tv, nije radio. Ovo nije informativni deo portala. Deo na kome se nalaziš Filipovo je privatno parče.


Djavola privatno, nisu li onomad baka Evdokija i unuka Djina oterane naglavacke zbog dezinformisanja.

od celog srpskog novinarstva koje je na "zavidno visokom položaju" ti si našao jednog novinara koji po tebi ne izveštava kako treba.
Što nisi udario na nekog novinara sa sajta izumitelja? ---> Link.
Pretpostavljam zato što je najlakše udariti na Filipa.
Zaključio si da je Filip ---> Mišković srpskog novinarstva.


Svako ko je sujetan i tvrdoglav kao Filip je legitimna meta za podsmeh. Sam se namestio za kritiku.
libkonz libkonz 11:17 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

Svako ko je sujetan i tvrdoglav kao Filip je legitimna meta za podsmeh. Sam se namestio za kritiku.

looping looping 11:23 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

Svako ko je sujetan i tvrdoglav kao Filip je legitimna meta za podsmeh. Sam se namestio za kritiku.

Pa ko ti brani da smisleno kritikuješ? Ali ne moraš da tužakaš i još se utripuješ da menjaš svet nabolje tužakajući Filipa kao neka p.
freehand freehand 11:24 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

Djavola privatno, nisu li onomad baka Evdokija i unuka Djina oterane naglavacke zbog dezinformisanja.

Poređenje nema veze sa realnošću.
A nekad zaista mislim da na blogu ima ljudi koji dolaze da se informišu. Tužno.
libkonz
Svako ko je sujetan i tvrdoglav kao Filip je legitimna meta za podsmeh. Sam se namestio za kritiku.

Slažem se. Nije ovde u pitanju samo glupost, nego pre svega neviđeni ego.

Zar ne misliš da je u najmanju ruku neukusno, a sigurno i nevaspitano i bezobrazno nekog nazvati glupim na ovaj način?
Što se neviđenog ega tiče - to može da znači ili da loše vidiš ili da slabo pratiš blog. Ili oboje.


westvleteren westvleteren 11:33 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

looping
Ali ne moraš da tužakaš i još se utripuješ da menjaš svet nabolje tužakajući Filipa.


ccc, zasto je ovo pisano u drugom licu? Pa nisam ja prijavljivao Filipa.

A ti malo preozbiljno shvatas ovo obavestavanje moderatora ("tuzakanje", kako ti kazes). Moderacija nije ni policajac ni uciteljica. Samo bez sekiracije.
looping looping 11:39 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

westvleteren
looping
Ali ne moraš da tužakaš i još se utripuješ da menjaš svet nabolje tužakajući Filipa.


ccc, zasto je ovo pisano u drugom licu? Pa nisam ja prijavljivao Filipa.

Pa što si se nadovezao na moj komentar onog koji tužaka ako nisi njegov advokat?
A ti malo preozbiljno shvatas ovo obavestavanje moderatora ("tuzakanje", kako ti kazes). Moderacija nije ni policajac ni uciteljica. Samo bez sekiracije.

Ne kritikujem ja posledice tužakanja nego samo tužakanje. Takvi su sa zadovoljstvom nekada u školi ćebovani.
Bez sekiracije.
westvleteren westvleteren 11:41 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

freehand
Djavola privatno, nisu li onomad baka Evdokija i unuka Djina oterane naglavacke zbog dezinformisanja.

Poređenje nema veze sa realnošću.


Ilustacija druze, nikakvog poredjenja nije bilo. Samo primer koji ilustruje da "parce bloga" ipak nije sasvim privatno vec da vaze nekakva pravila. Ako je korisnik zakljucio da su pravila prekrsena sasvim je OK da obavesti moderaciju, ako se moderacija slozi onda ce pocistiti tuzenog autora sa bloga, blokirati autorsku opciju, obrisati blog ili sta vec smatra da je potrebno. Ne vidim razlog da se neko uzrujava oko toga.
freehand freehand 11:43 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

Ne kritikujem ja posledice tužakanja nego samo tužakanje. Takvi su sa zadovoljstvom nekada u školi ćebovani.

Eh, u školi ćebovani... Il si bio u internatu ili ti je vojska bila škola života.
looping looping 11:44 10.01.2014

Re: Čoveče!!!


Eh, u školi ćebovani... Il si bio u internatu ili ti je vojska bila škola života.

Ma jok, gimnazija. A bilo je i vojske posle.
libkonz libkonz 11:46 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

freehand

u pravu si. brišem.
freehand freehand 11:47 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

libkonz
freehand

u pravu si. brišem.


westvleteren westvleteren 11:54 10.01.2014

Re: Čoveče!!!


Pa što si se nadovezao na moj komentar onog koji tužaka ako nisi njegov advokat?


Cuj advokat, ni ne poznajem coveka.

Pa eto, malo mi je zasmetao preostar ton tvog komentara.
Ljudi se zezaju na Filipov racun a ti uskaces sa prilicno ostrim recima i to ni manje ni vise nego zbog prijavljivanja moderaciji.

Ne kritikujem ja posledice tužakanja nego samo tužakanje. Takvi su sa zadovoljstvom nekada u školi ćebovani.


Prijavljivanje moderaciji je opcija koja ima svoju funkciju. Ruzno je reci da je upitanju tuzakanje. To nikako nije isto sto i : "Nastavnice, nastavnice, Perica je jeo semenke na casu i bacao ljuspice na pod"
looping looping 12:00 10.01.2014

Re: Čoveče!!!


Prijavljivanje moderaciji je opcija koja ima svoju funkciju. Ruzno je reci da je upitanju tuzakanje. To nikako nije isto sto i : "Nastavnice, nastavnice, Perica je jeo semenke na casu i bacao ljuspice na pod"

Nije isto. To je mnogo gore zato što to radi odrasla, "formirana" osoba sa kompleksima iz detinjstva.

Pa eto, malo mi je zasmetao preostar ton tvog komentara.
Ljudi se zezaju na Filipov racun a ti uskaces sa prilicno ostrim recima i to ni manje ni vise nego zbog prijavljivanja moderaciji.

Pa dobro, i ja se sad ni manje ni više opušteno zezam na račun onog koji prijavljuje moderaciji kao neka p.
westvleteren westvleteren 12:17 10.01.2014

Re: Čoveče!!!


Nije isto. To je mnogo gore zato što to radi odrasla, "formirana" osoba sa kompleksima iz detinjstva.


Pa onda da ukinemo prijavljivanje moderaciji kad je samo kompleksasi koriste.

Opcija prijavljivanja se moze shvatiti sa manjom ili vecom dozom ozbiljnosti. Tako na primer, neko sasvim nezbiljan ce ti prijaviti komentar ako napises "Federer je bolji od Djokovica". Neko to shvata mnogo ozbiljnije i prijavljuje vredjanje, vulgarnosti i govor mrznje. Neko mozda, sto kazes, i zbog kompleksa iz detinjstva, nisam psiholog da sudim. Ja koristim tu opciju samo greskom ili ako primetim da je poslat dupli komentar.

Sve u svemu, verujem da moderacija kol'ko-tol'ko prati diskusije, zna ko je i kakav je Filip i ne verujem da su ista novo saznali iz prijave. Zato ne vidim razlog da se neko jedi ili vredja druge zbog obavestavanja moderatora


Pa dobro, i ja se sad ni manje ni više opušteno zezam na račun onog koji prijavljuje moderaciji


Naravno, ako je u pitanju zezanje onda je u redu.
alselone alselone 12:25 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

Federer je bolji od Djokovica

Na blogu ima samo jedna osoba koja bi ovo napisala i svi je znaju.
milisav68 milisav68 12:26 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

westvleteren
Prijavljivanje moderaciji je opcija koja ima svoju funkciju.

Da, kada se prethodno pročitaju pravila bloga B92.

Filip je možda ispao glup u društvu, ali nije prekršio nijedno pravilo.

Imaš "dole" link na pravila ponašanja, pa nadji razlog za tužakanje.

uros_vozdovac uros_vozdovac 12:35 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

alselone
Federer je bolji od Djokovica

Na blogu ima samo jedna osoba koja bi ovo napisala i svi je znaju.


Ja prijavio moderaciji, da se ne proširi, vidim krenulo je. Čuj Federer bolji od Đokovića...
westvleteren westvleteren 12:38 10.01.2014

Re: Čoveče!!!


Filip je možda ispao glup u društvu, ali nije prekršio nijedno pravilo.


Verujem ti na rec, ne moram da citam pravila. S obzirom da obavestavam moderaciju jedino u slucaju duplih komentara ne moram ni da znam pravila.

Medjutim, pravila bloga su podlozna razlicitim tumacenjima (najocigledniji primer je govor mrznje, svako ga definise na svoj nacin)
Zbog toga dozvoljavam drugima da slobodno tumace pravila i prijavljuju sta misle da treba. A moderacija ce odluciti sta je dozvoljeno a sta nije.
milisav68 milisav68 12:43 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

westvleteren

Zbog toga dozvoljavam drugima da slobodno tumace pravila i prijavljuju sta misle da treba.

Ali zato "ne dozvoljavaš" drugima da kritikuju tužibabu.
AlexDunja AlexDunja 12:44 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

alselone
Federer je bolji od Djokovica

Na blogu ima samo jedna osoba koja bi ovo napisala i svi je znaju.


grešiš, sinak, grdno grešiš...
na bogu ima nekoliko puta više nerazumnih
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 12:47 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

westvleteren
freehand
Djavola privatno, nisu li onomad baka Evdokija i unuka Djina oterane naglavacke zbog dezinformisanja.

Poređenje nema veze sa realnošću.


Ilustacija druze, nikakvog poredjenja nije bilo. Samo primer koji ilustruje da "parce bloga" ipak nije sasvim privatno vec da vaze nekakva pravila.
Ako je korisnik zakljucio da su pravila prekrsena sasvim je OK da obavesti moderaciju, ako se moderacija slozi onda ce pocistiti tuzenog autora sa bloga, blokirati autorsku opciju, obrisati blog ili sta vec smatra da je potrebno. Ne vidim razlog da se neko uzrujava oko toga.


Bas tako. Pa pre par nedelja jedan blog je sakupio rekordan broj komentara jer se gost autor, na daleko cuvena taube , predstavila lazno kao autor nekakve video prezentacije poucno-komicnog karaktera. Znaci ne trosi budzetske pare zahvaljujuci laznom predstavljanju, nikoga nije ostetila osim sto je prekrsila nekakav kodeks, a zabavila nas je isto kao i Filip ako ne i vise.

U medjuvremenu, ovde ovaj sarlatan dobija promociju od strane novinara, koji je pretpostavljam i dobio autorsku opciju na B92 bas zato sto je novinar a ne seoska luda. Pritom taj sarlatan trosi NASE pare, koje u ovom momentu jesu mozda nekome smesne, ali sta bi bilo da recimo nije bilo reakcije informisanih ljudi da isprave Filipa? Sto rece krkar, neki stan se kuva za izumitelja, pardon, IZUMITELJA.

Sa druge strane, poznajem ljude, ozbiljne naucnike, koji rade na drzavnim naucnim institutima, koji su morali da odustanu od odlaska na strucne konferencije najviseg ranga (gde su bili pozvani da odrze predavanje) zato sto je drzava svoju pomoc za odlazak na konferencije, koja je inace mizerna, svela na 300 evra za dve godine. 300 evra jbt! Pa to nema ni da pokrije put.
Covek se bavi (i ocekuje se da se bavi da bi zadrzao posao) naukom na najvisem nivou, a ne moze ni jednom u dve godine da ode na konferenciju!

To vec nije smesno.


looping looping 12:57 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

Pa onda da ukinemo prijavljivanje moderaciji kad je samo kompleksasi koriste.

Nećemo da ukinemo ništa ali "ćemo" sa zadovoljstvom da prozivamo tužibabe koje tuže neosnovano pa se još hvale odeljenju.

Pa dobro, i ja se sad ni manje ni više opušteno zezam na račun onog koji prijavljuje moderaciji
Naravno, ako je u pitanju zezanje onda je u redu.

Naravno da je u redu.
westvleteren westvleteren 13:37 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

Ali zato "ne dozvoljavaš" drugima da kritikuju tužibabu.


Nije da ne dozvoljavam nego ih ne razumem, pa nismo u skoli kod uciteljice. Vidim neki ljudi se ozbiljno ljute sto je neko obavestio moderaciju.

sa zadovoljstvom da prozivamo tužibabe koje tuže neosnovano pa se još hvale odeljenju


ccc, moram priznati da ni malo ne razumem ovo zadovoljstvo. Sta li ces reci detetu ako ga u skoli bude maltretiirao neki siledzija? Da ne bude tuzibaba?
westvleteren westvleteren 13:41 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

Sa druge strane, poznajem ljude, ozbiljne naucnike, koji rade na drzavnim naucnim institutima, koji su morali da odustanu od odlaska na strucne konferencije najviseg ranga (gde su bili pozvani da odrze predavanje) zato sto je drzava svoju pomoc za odlazak na konferencije, koja je inace mizerna, svela na 300 evra za dve godine. 300 evra jbt! Pa to nema ni da pokrije put.
Covek se bavi (i ocekuje se da se bavi da bi zadrzao posao) naukom na najvisem nivou, a ne moze ni jednom u dve godine da ode na konferenciju!

To vec nije smesno.


Nauka u nasoj zemlji je pala na vrlo niske grane. Izrael, zemlja slicne populacije ima budzet za nauku 40 puta veci nego Srbija.
Neko ce reci "bogata zemlja". Znam, ali nije 40 puta bogatija.
predatortz predatortz 13:48 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

Neko ce reci "bogata zemlja". Znam, ali nije 40 puta bogatija.


Ali je daleko pametnija. Ume da prepozna resurs...
looping looping 13:56 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

sa zadovoljstvom da prozivamo tužibabe koje tuže neosnovano pa se još hvale odeljenju
ccc, moram priznati da ni malo ne razumem ovo zadovoljstvo. Sta li ces reci detetu ako ga u skoli bude maltretiirao neki siledzija? Da ne bude tuzibaba?

Jel' ti razumeš značenje reči neosnovano?
petargli petargli 15:32 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

looping
petargli
larisa_bg
Kakav preokret u fabuli radnje! Odem malo da dremnem popodne i odjednom se pojavi neki štreber koji je prijavio Fiću i ispostavi se da svi Fiću obožavaju i brane od napadača. E to je lakmus! Njaoooo. Kao američli film keve mi. Sva sam se naježila.

Sudeći da sam dobio ulogu negativca, , u ovoj blogerskoj drami o Čak Norisu srpskog novinarstva (ref. nsarski), moram da budem "dosadno zao", , tj., pitam, ko treba više od novinara da obožava istinu i brani je od napadača?

Sam si sebi dodelio ulogu negativca.
Mislim stvarno, od celog srpskog novinarstva koje je na "zavidno visokom položaju" ti si našao jednog novinara koji po tebi ne izveštava kako treba.
Što nisi udario na nekog novinara sa sajta izumitelja? ---> Link.
Pretpostavljam zato što je najlakše udariti na Filipa.
Zaključio si da je Filip ---> Mišković srpskog novinarstva.

Da bi bio Mišković srpskog novinarstva valjda treba da ima u vlasništvu neku "medijsku kuću", učestvuje u tenderima itd?
"Udario na Filipa" je malo "teža" kvalifikacija, ali ne mari, pre bih rekao sugerisao Filipu (i moderatoru ovog bloga) na rad koji ne bi mogao da se okarakteriše kao profesionalan. A to je jedna od stavki koja treba da bude prihvaćena u svakodnevnom životu, ne bi li svima bilo bolje. Zar nije progres ono za čime Filip vapi na ovom blogu? Zato sam mislio (neko bi rekao naivno) da je ovo bio pogodan trenutak da Filip sam demonstrira ono za šta se bori ceo svoj život.
freehand freehand 16:19 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

U medjuvremenu, ovde ovaj sarlatan dobija promociju od strane novinara, koji je pretpostavljam i dobio autorsku opciju na B92 bas zato sto je novinar a ne seoska luda.

Ovaj "šarlatan" ne dobija promociju od strane novinara, nego od strane blogera Filipa Mladenovića.
Tu tvoje pretpostavke o razlozima dobijanja autroske opcije vrede taman koliko i Filipovo strpljenje da te ne ubriše i ukine.
Što se nauke tiće - obrati se Vladi, ne Filipu. Filip promoviše ono što, sa dobrim razlogom ili bez njega, smatra ispravnim i korisnim za društvo. Niti si pitan niti si ga birao na mesto autora. Ovde, na privatnom portalu, on može kako hoće dok vlasnik ne kaže "dosta".
A ti slobodno na onolikom internetu nađi prostor za promociju pravih vrednosti.
freehand freehand 16:22 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

westvleteren
Sa druge strane, poznajem ljude, ozbiljne naucnike, koji rade na drzavnim naucnim institutima, koji su morali da odustanu od odlaska na strucne konferencije najviseg ranga (gde su bili pozvani da odrze predavanje) zato sto je drzava svoju pomoc za odlazak na konferencije, koja je inace mizerna, svela na 300 evra za dve godine. 300 evra jbt! Pa to nema ni da pokrije put.
Covek se bavi (i ocekuje se da se bavi da bi zadrzao posao) naukom na najvisem nivou, a ne moze ni jednom u dve godine da ode na konferenciju!

To vec nije smesno.


Nauka u nasoj zemlji je pala na vrlo niske grane. Izrael, zemlja slicne populacije ima budzet za nauku 40 puta veci nego Srbija.
Neko ce reci "bogata zemlja". Znam, ali nije 40 puta bogatija.

Pa i demokratija i ljudska prava su u Izraelu na nivou Pakistana, pa šta?
A i Izrael od Amerikanaca dobija oko 4000 puta više para. Možda to ima neke veze?
ccc, moram priznati da ni malo ne razumem ovo zadovoljstvo. Sta li ces reci detetu ako ga u skoli bude maltretiirao neki siledzija? Da ne bude tuzibaba?

Petar dete, Filip siledžija... Do jaja!
petargli petargli 16:25 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

looping

Prijavljivanje moderaciji je opcija koja ima svoju funkciju. Ruzno je reci da je upitanju tuzakanje. To nikako nije isto sto i : "Nastavnice, nastavnice, Perica je jeo semenke na casu i bacao ljuspice na pod"

Nije isto. To je mnogo gore zato što to radi odrasla, "formirana" osoba sa kompleksima iz detinjstva.

Pa eto, malo mi je zasmetao preostar ton tvog komentara.
Ljudi se zezaju na Filipov racun a ti uskaces sa prilicno ostrim recima i to ni manje ni vise nego zbog prijavljivanja moderaciji.

Pa dobro, i ja se sad ni manje ni više opušteno zezam na račun onog koji prijavljuje moderaciji kao neka p.

Danas sam saznao da sam, "formirana" osoba sa kompleksima iz detinjstva, i uz to "p", koja je verovatno ćebovana u vojsci, ! Još jedan pokušaj psihoanalize moje ličnosti. Zahvaljujem!

Treba da poštujemo pravila, ali ne bi trebali da se držimo pravilnika kao "pijan plota", to valjda citirani komentar pokazuje, . Takođe, moderator bi trebao neki put da preuzme ulogu urednika i posavetuje autore, nikako da ih briše, banuje, ukida autorsku opciju itd.

Medijsko promovisanje zemunskog izumitelja traje dugo i pored snažnog sugerisanja komentatora da je u pitanju mistifikacija. Neki daju argumente, neki se oslanjaju na razum. Fascinantno je da ni jedan autor priloga o izumitelju nije uzeo u obzir i proverio argumente date u nekom od komentara i stavio "tačku na i" (kako kaže izumitelj u svom manifestu). Ne, u novinarskoj branši priča ide sa kolena na koleno (guslarska tradicija valjda), i niko nema ni snage ni volje da prekine to vrzino kolo.

"Tužakanje" je bio moj vid protesta protiv te novinarske prakse. Uradiću to ponovo, ako smatram da treba, , nastavljajući da budem "istripovana" osoba koja je vrlo verovatno umislila da menja svet i "formirana" osoba sa komleksima iz detinjstva, .

P.S. Zezanje je uvek dobrodošlo! Zbog toga sam izbacio "p" iz kvalifikacije moje ličnosti na kraju komentara, .
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 16:42 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

freehand
U medjuvremenu, ovde ovaj sarlatan dobija promociju od strane novinara, koji je pretpostavljam i dobio autorsku opciju na B92 bas zato sto je novinar a ne seoska luda.

Ovaj "šarlatan" ne dobija promociju od strane novinara, nego od strane blogera Filipa Mladenovića.
Tu tvoje pretpostavke o razlozima dobijanja autroske opcije vrede taman koliko i Filipovo strpljenje da te ne ubriše i ukine.
Što se nauke tiće - obrati se Vladi, ne Filipu. Filip promoviše ono što, sa dobrim razlogom ili bez njega, smatra ispravnim i korisnim za društvo. Niti si pitan niti si ga birao na mesto autora. Ovde, na privatnom portalu, on može kako hoće dok vlasnik ne kaže "dosta".
A ti slobodno na onolikom internetu nađi prostor za promociju pravih vrednosti.


Au ala blogeri sa autorskom jedan drugom drze ledja i zbijaju redove.

Ako ako.

Nego, ako cemo djonom, koliko blogera je tebe do sada UBRISALO a koliko treba da dobije nagradu za strpljenje?
petargli petargli 16:50 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

freehand
U medjuvremenu, ovde ovaj sarlatan dobija promociju od strane novinara, koji je pretpostavljam i dobio autorsku opciju na B92 bas zato sto je novinar a ne seoska luda.

Ovaj "šarlatan" ne dobija promociju od strane novinara, nego od strane blogera Filipa Mladenovića.
Tu tvoje pretpostavke o razlozima dobijanja autroske opcije vrede taman koliko i Filipovo strpljenje da te ne ubriše i ukine.
Što se nauke tiće - obrati se Vladi, ne Filipu. Filip promoviše ono što, sa dobrim razlogom ili bez njega, smatra ispravnim i korisnim za društvo. Niti si pitan niti si ga birao na mesto autora. Ovde, na privatnom portalu, on može kako hoće dok vlasnik ne kaže "dosta".
A ti slobodno na onolikom internetu nađi prostor za promociju pravih vrednosti.

Da ne bi dalje nagađali i radi dobrobiti diskusije, voleo bih da se autor bloga izjasni, da li on ovde nastupa kao "običan" bloger ili bloger novinar?
freehand freehand 16:51 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

Au ala blogeri sa autorskom jedan drugom drze ledja i zbijaju redove.

Ali su se Anonimni Pojedinci razvili u strelce pa kose široko.
Vrcaju duhom i ubijaju kozerijom.
freehand freehand 16:58 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

petargli
freehand
U medjuvremenu, ovde ovaj sarlatan dobija promociju od strane novinara, koji je pretpostavljam i dobio autorsku opciju na B92 bas zato sto je novinar a ne seoska luda.

Ovaj "šarlatan" ne dobija promociju od strane novinara, nego od strane blogera Filipa Mladenovića.
Tu tvoje pretpostavke o razlozima dobijanja autroske opcije vrede taman koliko i Filipovo strpljenje da te ne ubriše i ukine.
Što se nauke tiće - obrati se Vladi, ne Filipu. Filip promoviše ono što, sa dobrim razlogom ili bez njega, smatra ispravnim i korisnim za društvo. Niti si pitan niti si ga birao na mesto autora. Ovde, na privatnom portalu, on može kako hoće dok vlasnik ne kaže "dosta".
A ti slobodno na onolikom internetu nađi prostor za promociju pravih vrednosti.

Da ne bi dalje nagađali i radi dobrobiti diskusije, voleo bih da se autor bloga izjasni, da li on ovde nastupa kao "običan" bloger ili bloger novinar?

A što kad ti to već znaš?
Uostalom, pokušavam da domašim smisao nastupanja profesionalnih novinara na blogu u svojstvu profesionalnih novinara...
Ako nešto radi bez nadoknade - a što je, valjda, bitna odlika "profesionalnog rada"? I ako platforma na kojoj si nije novinarstvo ni u kom smislu?
Ako kažem da ne mogu da definišem ni profil nekog ko na blog dolazi da bi se informisao reći ćeš da je opet neka analiza u pitanju, i ovoga ćeš puta biti u pravu.

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 17:13 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

freehand
Au ala blogeri sa autorskom jedan drugom drze ledja i zbijaju redove.

Ali su se Anonimni Pojedinci razvili u strelce pa kose široko.
Vrcaju duhom i ubijaju kozerijom.



Neko mora
petargli petargli 17:30 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

freehand

A što kad ti to već znaš?
Uostalom, pokušavam da domašim smisao nastupanja profesionalnih novinara na blogu u svojstvu profesionalnih novinara...

Neki blogeri (među njima i ja) smatraju da ovo jeste nastup novinara, dok ti kažeš da on nastupa kao Filip Mladenović bloger. Postoji dilema koju jedino autor može da reši, da ne bi dokučivali i dalje.

freehand

Ako nešto radi bez nadoknade - a što je, valjda, bitna odlika "profesionalnog rada"? I ako platforma na kojoj si nije novinarstvo ni u kom smislu?

On piše na blogu bez nadoknade, ali na radiju je već u formi honorarnog radnika, dobija zaradu. Ovaj blog promoviše tu emisiju koja jeste novinarstvo u nekom smislu.

freehand

Ako kažem da ne mogu da definišem ni profil nekog ko na blog dolazi da bi se informisao reći ćeš da je opet neka analiza u pitanju, i ovoga ćeš puta biti u pravu.

Da nisam posetio ovaj blog ne bih, kao prvo, saznao o izumitelju i njegovim nedaćama, a kao drugo, da je on lagao da je dobio nekakvu google nagradu. Ovo je isto, kao da sam uzeo novine ili gledao vesti na TV-u i informisao se o nekim dogadjajima, osobama. Blog nije po definiciji isto što i TV, radio, novine ali je, pa makar samo ovog puta, informisao, već sad 925 čitalaca.
freehand freehand 19:30 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

On piše na blogu bez nadoknade, ali na radiju je već u formi honorarnog radnika, dobija zaradu

Naravno, nisi propustio da alarmiraš uredništvo i poslovodstvo radija?
Neki blogeri (među njima i ja) smatraju da ovo jeste nastup novinara, dok ti kažeš da on nastupa kao Filip Mladenović bloger. Postoji dilema koju jedino autor može da reši, da ne bi dokučivali i dalje.

Ama nemaš šta da dokučuješ: smatrajte što vam je volja, ali na ovom blogu Aleksandar Vasović je bloger; Jelica Greganović je bloger; Frihend je bloger; nsarski je bloger; gordanac je bloger. A tvoje i istomišljeničko smatranje i nesmatranje možeš mačku o rep.
Uostalom, vidim da je i profa pokušao sa objašnjavanjem očevidnosti i osnova bloga. I koliko vidim - sa istim uspehom.
petargli petargli 19:49 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

freehand
On piše na blogu bez nadoknade, ali na radiju je već u formi honorarnog radnika, dobija zaradu

Naravno, nisi propustio da alarmiraš uredništvo i poslovodstvo radija?
Neki blogeri (među njima i ja) smatraju da ovo jeste nastup novinara, dok ti kažeš da on nastupa kao Filip Mladenović bloger. Postoji dilema koju jedino autor može da reši, da ne bi dokučivali i dalje.

Ama nemaš šta da dokučuješ: smatrajte što vam je volja, ali na ovom blogu Aleksandar Vasović je bloger; Jelica Greganović je bloger; Frihend je bloger; nsarski je bloger; gordanac je bloger. A tvoje i istomišljeničko smatranje i nesmatranje možeš mačku o rep.
Uostalom, vidim da je i profa pokušao sa objašnjavanjem očevidnosti i osnova bloga. I koliko vidim - sa istim uspehom.

petargli petargli 20:02 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

freehand

Uostalom, vidim da je i profa pokušao sa objašnjavanjem očevidnosti i osnova bloga. I koliko vidim - sa istim uspehom.


Da ne citiram sve profine i tvoje postove, ali poenta je da blogeri mogu da pišu šta im je volja, da se ponašaju kako im je volja, ali eto, komentatori nemaju tu slobodu, još ako se drznu da urade nešto što (pretpostaviću) niko nikad nije uradio, oni moraju mirno da saslušaju "objašnjenje očevidnosti i osnova bloga". Ali ni to nije sve, ako komentator pokuša da objasni svoj postupak, tu je tek belaj ... Na pitanja upućena autoru bloga odgovaraju oni koji nisu pitani itd ... Dalja diskusija je očigledno bespredmetna.
Jedno je sigurno, bilo je zabavno!
Svako dobro!
AlexDunja AlexDunja 20:10 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

Jedno je sigurno, bilo je zabavno!
Svako dobro!

nemoj da te free obeshrabri:)
ti si sasvim dobar bloger, samo si upao u neočekivanu zamku.
filip je specifičan.

nemoj da odustaješ od b92 bloga. ovo je
jedno od boljih mesta za komunikaciju.
freehand freehand 20:20 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

nemoj da te free obeshrabri:)

oatani
uspravan
i
uporan,
otresit, osunčan
nebitne su
konsternacije
tvoje nivelacije hibernacije
nebitno
i
zabole
te
a Zabela
će njega
i sve njih
inco inco 20:36 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

AlexDunja
filip je specifičan.


Filip je specifičan koliko je i Krugolina specifična - dovoljno su dugo na Blogu da im se gleda kroz prste čak i kad odvale kolosalnu glupost, čak i kad ne žele na kraju da priznaju sopstvenu grešku uprkos što se ljudi polome da im objasne gde greše...

Ono, u stilu - dobri su ljudi... - da mi je neko dao dolar svaki put kad sam čuo to kao objašnjenje za neoprostive pogreške nekih ljudi, danas bih bio Vladimir Vladimirovič Putin. Kakve veze ima da l' je neko dobar čovek, ako lupeta treba mu se reći da lupeta, zarad njegovog dobra.

Ali zato kad se pojavi neko nov koji ništa manje ne tandrče bačen niz stepenice od već pomenutih lončića - recimo taube - svi ospu drvlje i kamenje po njima, a ponajviše budu glasni zaštitnici ovih 'dobrih ljudi' u takvom blogolinču. Što ih, naravno, čini teškim licemerima.

Možda je korisnik petargli tužibaba, al' tužibabe su mi u svakom slučaju draže od licemera. A najtužnije u celoj toj priči nije 'tužakanje moderaciji', najtužnije je što nekada ugledna B92 kuća dozvoljava da joj kvazi-novinari pletu po radio, televizijskim i internet valima - jer da se podsetimo, nije Filip prvi kovao hvalospeve o šarlatanu Milošu Stankoviću, B92 je poprilično doprineo tom projektu u proteklim godinama...
AlexDunja AlexDunja 20:53 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

oatani

enough
freehand freehand 20:56 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

AlexDunja
oatani

enough

lapsus
calami
i
sandwich
salami
inspiracija
puka
i
praziluka
no
nebitno...
AlexDunja AlexDunja 21:04 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

inco
AlexDunja
filip je specifičan.


Filip je specifičan koliko je i Krugolina specifična - dovoljno su dugo na Blogu da im se gleda kroz prste čak i kad odvale kolosalnu glupost, čak i kad ne žele na kraju da priznaju sopstvenu grešku uprkos što se ljudi polome da im objasne gde greše...

Ono, u stilu - dobri su ljudi... - da mi je neko dao dolar svaki put kad sam čuo to kao objašnjenje za neoprostive pogreške nekih ljudi, danas bih bio Vladimir Vladimirovič Putin. Kakve veze ima da l' je neko dobar čovek, ako lupeta treba mu se reći da lupeta, zarad njegovog dobra.

Ali zato kad se pojavi neko nov koji ništa manje ne tandrče bačen niz stepenice od već pomenutih lončića - recimo taube - svi ospu drvlje i kamenje po njima, a ponajviše budu glasni zaštitnici ovih 'dobrih ljudi' u takvom blogolinču. Što ih, naravno, čini teškim licemerima.

Možda je korisnik petargli tužibaba, al' tužibabe su mi u svakom slučaju draže od licemera. A najtužnije u celoj toj priči nije 'tužakanje moderaciji', najtužnije je što nekada ugledna B92 kuća dozvoljava da joj kvazi-novinari pletu po radio, televizijskim i internet valima - jer da se podsetimo, nije Filip prvi kovao hvalospeve o šarlatanu Milošu Stankoviću, B92 je poprilično doprineo tom projektu u proteklim godinama...

iskreno, ne znam šta mi zameraš?
a imam utisak da mi nešto zameraš:)
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:09 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

freehand

Uostalom, vidim da je i profa pokušao sa objašnjavanjem očevidnosti i osnova bloga. I koliko vidim - sa istim uspehom.


Ta sta te onda to cudi, i profa je ovde tek obican bloger.
freehand freehand 21:16 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

Anonimni Pojedinac
freehand

Uostalom, vidim da je i profa pokušao sa objašnjavanjem očevidnosti i osnova bloga. I koliko vidim - sa istim uspehom.


Ta sta te onda to cudi, i profa je ovde tek obican bloger.

Ništa. Na žalost.

P.S. samo za Šerloka:

Aleksandar Vasović je bloger; Jelica Greganović je bloger; Frihend je bloger; nsarski je bloger; gordanac je bloger.

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:21 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

freehand
Anonimni Pojedinac
freehand

Uostalom, vidim da je i profa pokušao sa objašnjavanjem očevidnosti i osnova bloga. I koliko vidim - sa istim uspehom.


Ta sta te onda to cudi, i profa je ovde tek obican bloger.

Ništa. Na žalost.

P.S. samo za Šerloka:

Aleksandar Vasović je bloger; Jelica Greganović je bloger; Frihend je bloger; nsarski je bloger; gordanac je bloger.



Pa to ti ka'em, nema razloga da bude uspesniji.
freehand freehand 21:24 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

Pa to ti ka'em, nema razloga da bude uspesniji.

Aha... E to jeste. Potpuno si u pravu.
inco inco 21:36 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

AlexDunja
iskreno, ne znam šta mi zameraš?
a imam utisak da mi nešto zameraš:)


Ma ne zameram, samo se malo nadovezao jer me tvoj post podsetio na 'on je dobar čovek' izgovor za svakakve brljotine koje trpimo i u javnom i u privatnom životu bez ikakve potrebe.

A i smučilo mi se ovo skakanje na petargli-ja kad je na ovoj 'temi' jedini na koga treba da se baci malo vitriola zbog promovisanja hohštaplera upravo pokretač teme.
AlexDunja AlexDunja 21:43 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

inco
AlexDunja
iskreno, ne znam šta mi zameraš?
a imam utisak da mi nešto zameraš:)


Ma ne zameram, samo se malo nadovezao jer me tvoj post podsetio na 'on je dobar čovek' izgovor za svakakve brljotine koje trpimo i u javnom i u privatnom životu bez ikakve potrebe.

A i smučilo mi se ovo skakanje na petargli-ja kad je na ovoj 'temi' jedini na koga treba da se baci malo vitriola zbog promovisanja hohštaplera upravo pokretač teme.

onda sve ok:)
i meni se nikako ne dopada skakanje na petragli


edit:anekako je ispalo da sam ga ja napala.
mislim da njegov utisak nije takav.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:45 10.01.2014

Re: Čoveče!!!

Ali zato kad se pojavi neko nov koji ništa manje ne tandrče bačen niz stepenice od već pomenutih lončića - recimo taube - svi ospu drvlje i kamenje po njima, a ponajviše budu glasni zaštitnici ovih 'dobrih ljudi' u takvom blogolinču. Što ih, naravno, čini teškim licemerima.


C, grešiš, nije to licemerje.

Ima Filip nešto čime pridobija ljude na svoju stranu a što taube npr nema.

Filipa vređaju on ne uzvraća. Taube uzvraća uvredu, često prva uvredi, i to onda izaziva reakciju, a i formira određeni odnos. Filip tako simpatično tera po svome i kad greši da prestaje da bude važna tema o kojoj se priča a postaje važan Filip i njegov simpatični manir.

Ne misliš valjda da niko nije svestan ovih argumenata o kojima ti pričaš?
Većina ih jeste svesna ali ipak prema Filipu ima stav kakav ima.
Zar ti to nije razlog da sebe preispitaš da li možda postoji nešto čega ti nisi svestan, što ti nisi uspeo da razumeš kad se javljaju tolike razlike u odnosu prema Filipu?

Da li je Filip uspeo da onima koji imaju razčičito mišljenje od nega o ovim pronalascima nametne svoje, da li su mu poverovali?
Pa nisu, ali ipak u tom Filipovom stavu ne vide zlu nameru.

Nikako nije moguće zamisliti da iza ovog teksta stoji išta drugo osim dobre namere i plemenite želje.
Filip je dobar ćovek, mani sad priču o putu do pakla jer Filipove dobre namere neće nikoga odvesti u pakao, a nesporno je da su njegove namere dobre.

Kada bi se radilo o ozbiljnijim stvarima od jednog teksta na blogu ili jedne radio emiisije posledice dobrih nemara bi se drugačije vagale.
Nisam siguran da bi svi koji su slabi na Filipa, u nekoj ozbiljnoj situaciji dali svoj glas da Filip postane glavni u RTSu npr.

Ne blogu i u radio emisiji on ima slobodu da radi to što radi a da mu se ne zamera previše,
Neko tu slobodu nema ni na blogu ali on ju je nečim zaslužio, očigledno.
Pokušaj da otkriješ čime.
petargli petargli 00:51 11.01.2014

Re: Čoveče!!!

AlexDunja
Jedno je sigurno, bilo je zabavno!
Svako dobro!

nemoj da te free obeshrabri:)
ti si sasvim dobar bloger, samo si upao u neočekivanu zamku.
filip je specifičan.

nemoj da odustaješ od b92 bloga. ovo je
jedno od boljih mesta za komunikaciju.

Da se prijavim, tu sam!
Očigledno je da smo Free i ja doveli diskusiju do tačke u kojoj za sada ne možemo da se složimo, a Filip ne želi da nam pomogne ... Zato, bolje je da sačuvamo snagu za neke druge bitke!
blogovatelj blogovatelj 07:42 11.01.2014

Re: Čoveče!!!

Filipa vređaju on ne uzvraća. Taube uzvraća uvredu, često prva uvredi, i to onda izaziva reakciju, a i formira određeni odnos


Plus što je još bila i član svake partije, od radikala do LDP-a.
inco inco 23:27 09.01.2014

Svaka čast!

Filipe, prevazišao si samog sebe - otkrio si novog Žarka Radosavljevića. S par godina zakašnjenja, doduše..

P.S. Zahvaljujem se libkonz-u što mi je uštedio vreme za pisanje eseja, koji niko ne bi čitao, o ovom prevarantu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:37 09.01.2014

Re: Svaka čast!

inco
Filipe, prevazišao si samog sebe - otkrio si novog Žarka Radosavljevića. S par godina zakašnjenja, doduše..

P.S. Zahvaljujem se libkonz-u što mi je uštedio vreme za pisanje eseja, koji niko ne bi čitao, o ovom prevarantu.


Ako prihvatim ovakvu "argumentaciju", onda je Miloš Stanković "prevarant" baš za sitnu lovu. Do sada se ovajdio jedino za poslednji put u Kinu, jer mu je država platila povratnu avionsku kartu.

Sve ostalo do sada finansirao je on sam, naravno uz pomoć roditelja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana